Interessante discussie hier. Ik denk dat het vooral aan je perceptie van de game industrie ligt.Jesh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:49:
Het gaat me niet om groter, maar om het meer uiteenspreiden van de flags. De grootte van bijvoorbeeld Caspian Border is m.i. prima, maar de flags liggen IMO te dicht bij elkaar voor 64 players.
Maar goed, dit is allemaal IMO. Zoals al eerder aangegeven kijk ik uit naar de release en bewaar mijn oordeel voor als ik alles gespeeld heb.
@ Priemt:
Zoals je zelf al zegt: hoogstwaarschijnlijk
En dat is dus waar een hele hoop mensen problemen mee hebben. Zeg gewoon ja of nee, maar niet dat halve werk. Dat schept duidelijkheid en neemt eventuele (valse) verwachtingen weg.
Verwacht je van een game dat hij, op de release, helemaal compleet is en vervolgens niet meer word ondersteund OF verwacht je dat de basis van de game perfect is uitgewerkt en dat de extraatjes later in het jaar in de vorm van (gratis) DLC komt.
Ik denk dat de game industrie sowieso naar dat laatste schuift. Een game ontwikkelen kost gewoon steeds meer geld en zitten grote (financiële) risico's aan vast. Dan kan je beter zorgen dat je je focust op een steen goede gameplay dan toffe extraatjes. Het is een begrijpelijke afweging.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op extra functies als clan support, map editor, battlerecorder, etc. Maar wat heb je aan deze functies als ze ten koste gaan aan de kern van de game, de gameplay?
Ik denk dat we blij mogen zijn dat we überhaupt met DICE kunnen communiceren en dat ze naar de community luisteren.
Daarbij denk ik ook dat PC gamers niet zo moeten zeuren en stoppen met denken dat ze superieur zijn aan de rest.