• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-11 16:09
Jesh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:49:
Het gaat me niet om groter, maar om het meer uiteenspreiden van de flags. De grootte van bijvoorbeeld Caspian Border is m.i. prima, maar de flags liggen IMO te dicht bij elkaar voor 64 players.

Maar goed, dit is allemaal IMO. Zoals al eerder aangegeven kijk ik uit naar de release en bewaar mijn oordeel voor als ik alles gespeeld heb.

@ Priemt:

Zoals je zelf al zegt: hoogstwaarschijnlijk

En dat is dus waar een hele hoop mensen problemen mee hebben. Zeg gewoon ja of nee, maar niet dat halve werk. Dat schept duidelijkheid en neemt eventuele (valse) verwachtingen weg.
Interessante discussie hier. Ik denk dat het vooral aan je perceptie van de game industrie ligt.

Verwacht je van een game dat hij, op de release, helemaal compleet is en vervolgens niet meer word ondersteund OF verwacht je dat de basis van de game perfect is uitgewerkt en dat de extraatjes later in het jaar in de vorm van (gratis) DLC komt.

Ik denk dat de game industrie sowieso naar dat laatste schuift. Een game ontwikkelen kost gewoon steeds meer geld en zitten grote (financiële) risico's aan vast. Dan kan je beter zorgen dat je je focust op een steen goede gameplay dan toffe extraatjes. Het is een begrijpelijke afweging.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op extra functies als clan support, map editor, battlerecorder, etc. Maar wat heb je aan deze functies als ze ten koste gaan aan de kern van de game, de gameplay?

Ik denk dat we blij mogen zijn dat we überhaupt met DICE kunnen communiceren en dat ze naar de community luisteren.

Daarbij denk ik ook dat PC gamers niet zo moeten zeuren en stoppen met denken dat ze superieur zijn aan de rest.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 18:39
[b][message=36931634,noline]
Ach 1 + puntje, ik heb al contact gehad met Dr Pepper en Dominos en ik heb nu een abbonement! dus dat gaat helemaal goed komen :P
Neem er dan ook meteen een abbo voor de weight watchers :)

hoi

Jesh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:49:
Het gaat me niet om groter, maar om het meer uiteenspreiden van de flags. De grootte van bijvoorbeeld Caspian Border is m.i. prima, maar de flags liggen IMO te dicht bij elkaar voor 64 players.

Maar goed, dit is allemaal IMO. Zoals al eerder aangegeven kijk ik uit naar de release en bewaar mijn oordeel voor als ik alles gespeeld heb.

@ Priemt:

Zoals je zelf al zegt: hoogstwaarschijnlijk

En dat is dus waar een hele hoop mensen problemen mee hebben. Zeg gewoon ja of nee, maar niet dat halve werk. Dat schept duidelijkheid en neemt eventuele (valse) verwachtingen weg.
Ik heb CB toch een behoorlijke tijd gespeeld en vond de vlaggen prima. Ze liggen ook weer niet zo dicht op elkaar zoals jij doet vermoeden, want je was toch nog wel even onderweg. Het is alleen wat infantry-friendlier gemaakt. Bij maps uit de vorige games zat je vaak met een probleem als de voertuigen van de vlag waar je spawnde weg waren. Ook kon je vrij weinig meer doen als verdedigend team, als je een vlag aan het kwijtraken was en er niet in de buurt kon spawnen om toch nog te defenden (tuurlijk, nu heb je squad spawn, maar je hebt toch nog meer vlaggen dan dat je squadmates hebt, dus dat komt nog wel eens voor).

Je kunt nu veel beter blijven aanvallen/verdedigen. Bovendien gaan de tickets nu wat harder volgens mij, omdat je veel vaker/sneller in een gevecht komt te zitten. De keren dat ik in BF2 voor een paar minuten niets te doen had omdat er geen vervoer was en de vlaggen zo godsgruwelijk ver van elkaar liggen zijn niet meer op 2 handen te tellen.

Ik had echter niet het gevoel dat het allemaal te dicht bij elkaar lag. Tuurlijk, je moet nu meer moeite doen om een vlag over te nemen, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk.

De tijd die je in BF2 nodig had om weer bij je vorige punt te komen, was soms gewoon te groot. Spawndelay + geen voertuigen om te gebruiken + afstand van vlag naar vlag duurde daar gewoon te lang.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
ThijsWTF schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:09:
Ik denk dat de game industrie sowieso naar dat laatste schuift. Een game ontwikkelen kost gewoon steeds meer geld en zitten grote (financiële) risico's aan vast. Dan kan je beter zorgen dat je je focust op een steen goede gameplay dan toffe extraatjes. Het is een begrijpelijke afweging.
Dat snap ik, maar het enige wat ik van devs verlang is dat ze dan vanaf dag 1 zo eerlijk mogelijk zijn en geen informatie achterhouden m.b.t. eventuele features. Ik bedoel, het is niet zo dat ze gisteren opeens besloten hebben om feature X niet in de game te doen. Zeker met dingen waar iedereen vanaf dag 1 vragen over loopt te stellen.
Ik denk dat we blij mogen zijn dat we überhaupt met DICE kunnen communiceren en dat ze naar de community luisteren.
Dat laatste vraag ik me af.
Daarbij denk ik ook dat PC gamers niet zo moeten zeuren en stoppen met denken dat ze superieur zijn aan de rest.
Ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat dat voor mij iig niet geldt. Ieder het zijne. ;)

Ik probeer met een kritische blik te kijken naar een game waar ik lang op heb zitten wachten, dus zie dit niet als een aanval op de game of de devs. Zoals meerdere mensen maak ik me gewoon zorgen over een serie die me na aan het hart ligt.

Enniewee, ik ga zo eens naar huis. Halve dagen op vrijdag FTW!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-11 16:09
Jesh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:23:
Dat snap ik, maar het enige wat ik van devs verlang is dat ze dan vanaf dag 1 zo eerlijk mogelijk zijn en geen informatie achterhouden m.b.t. eventuele features. Ik bedoel, het is niet zo dat ze gisteren opeens besloten hebben om feature X niet in de game te doen. Zeker met dingen waar iedereen vanaf dag 1 vragen over loopt te stellen.
Je kan inderdaad stellen dat ze te lang gewacht hebben met dit naar buiten te communiceren.
Ik denk dat ze geprobeerd hebben om deze extra functies alsnog op de release in de game te proppen maar dat ze er pas later achter kwamen dat ze er te weinig tijd voor hadden. Nu zullen ze eerst afwachten hoe de game word ontvangen en, mits het een succes is, alsnog deze extra dingen er in gooien. Maar dit is allemaal gis werk en ik vind dat DICE (maar dit geldt voor ontwikkelaars in het algemeen) hier opener in zouden moeten zijn.
Jesh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:23:
Ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat dat voor mij iig niet geldt. Ieder het zijne. ;)

Ik probeer met een kritische blik te kijken naar een game waar ik lang op heb zitten wachten, dus zie dit niet als een aanval op de game of de devs. Zoals meerdere mensen maak ik me gewoon zorgen over een serie die me na aan het hart ligt.
Als ik kijk naar de vorige delen van Battlefield, kunnen we er op vertrouwen dat DICE (uiteindelijk) weer een geweldige game gaat neerzetten.

Een spel word sowieso nooit precies zoals je het zelf hebben wilt. helaas.

Ik kan niet wachten op de release :)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:23:
@DJN00B: Battlerecorder, yes or no?
@zh1nt0: Game is not launching with Battlerecorder.

zh1nt0 about battlerecorder
I do understand the upset on this forum. After all, battlerecorder is a fantastic feature to have, especially in a game like Battlefield.

Me and Lars Gustavsson have been spending some time together on the road now and talked about creative design, shipping a game as well as the core foundation of making a game.

Shipping Battlefield 3, a game of this magnitude requires a lot of focus on the right details. Not saying that Battlerecorder isn´t the "right" detail, I´m just stating that there are so many screws and bolts that need to be tightened up in order to get this big project off the ground. Something I am very confident we´ve done very well right now.

You could say that when you make a game, it´s a prequel. When you ship the game, that is the beginning. When you speak with the public or media, people think shipping a game is the final instance in a row of possibilities. Let us not forget that we can always look into things and make changes in the game as well.

I do understand your concerns and of course I will be talking about this in the studio as well.

More questions..

@DJN00B: Still didn't get an answer on the first person spectate mode.
@zh1nt0: Not on launch unfortunately. Of course shipping a game is a work in progress and after we've shipped, we will evaluate features.

@DJN00B: Can we have multiple soldiers and/or have a soldier name other than our EAID?
@zh1nt0: 1 soldier / account.

@Leki1982: So you discussed e-sports and decided against it?
@zh1nt0: Not at all. It's something that won't be implemented on launch but maybe post launch.

BRON
Wat een onnozele keus dat je niet een 2e identity kan aannemen, ik heb via EA m'n EA ID kunnen wijzigen en een nieuwe nick moeten kiezen waar ik niet geheel tevreden over ben. Bij elke moderne FPS game kon je gewoon een nieuwe identity maken om opnieuw mee te beginnen. Ik heb wel het idee dat ze hun deadline eigenlijk gemist hebben en daarom er maar een berg features uitgesloopt hebben. Jammer DICE / EA.

Verwijderd

Over nick gesproken,1 per game dus de ask youreself , is mijn huidige nick BF3 proof of ben ik toe aan een nieuwe?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben trouwens ook niet zo blij met de manier waarop nu de nick is gebaseerd.
Ik had een account aangemaakt voor Origin en die gebruikersnaam bleek ook de nickname in het spel te zijn. Nergens heb je de mogelijkheid om deze aan te passen en dus loop je rond met een naam die je ingame niet wil hebben maar wel in Origin.

Ik moet nu weer een nieuw account aanmaken met de ingame naam en die ik verder niet wil gebruiken maar daartoe wel wordt gedwongen. Toch wel een beetje bagger..

Krankzinnige muziek vind je hier.

Het is gewoon een idioot systeem, zijn we het allemaal wel over eens denk ik. Dat wordt echt bij de EA chat support net zo lang doorzeuren totdat ze je Origin naam willen wijzigen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:21
Tsurany schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:30:
Het is gewoon een idioot systeem, zijn we het allemaal wel over eens denk ik. Dat wordt echt bij de EA chat support net zo lang doorzeuren totdat ze je Origin naam willen wijzigen.
Heb al een paar keer gemaild naar EA. Ze blijven stug volhouden dat ze je naam alleen willen wijzigen als je identiteit er uit herleid zou kunnen worden. Nou is dat bij mij niet het geval maar ik zou wel graag een andere naam willen. Ze zeggen dat als ze je naam wijzigen er schade wordt toegebracht aan je account, bijvoorbeeld dat gekochte producten verdwijnen. Dat is voor mijzelf geen probleem. Het enige wat bij Origin staat wat ik ook heb gekocht is BF2142 Northern Strike, die mag best weg van mij. Ik ga het binnenkort iig nog een keer proberen via de chat.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

mijn broertje heeft zijn echte naam en achternaam ingevuld op origin en heeft bf3 ge-pre-ordered op origin dus die zou volgens EA zijn naam niet kunnen veranderen zonder zijn game kwijt te raken?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• DrHill
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:46:
mijn broertje heeft zijn echte naam en achternaam ingevuld op origin en heeft bf3 ge-pre-ordered op origin dus die zou volgens EA zijn naam niet kunnen veranderen zonder zijn game kwijt te raken?
Ik denk dat dat wel kan hoor, en anders zullen ze de game weer toevoegen lijkt me. Volgens mij moet je makkelijk je naam kunnen veranderen zonder iets kwijt te raken. Denk eerder dat ze geen zin hebben in duizenden mailtjes over mensen die hun naam willen veranderen.

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:46:
Daar komt het volgens EA op neer ja, maar ik betwijfel dat ze hier sterk in staan, het word namelijk nergens (voor zover ik kon zien) heel duidelijk aangegeven...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem (wil andere naam, om één of andere reden heb ik Siccors als Origin naam terwijl ik normaal Sissors gebruik, en die heb ik dan ook op BC2 gewoon als soldier, en die herkent Origin ook als van mij. Alleen als ik dan gewoon een nieuwe aanmaak met die naam zegt hij dat die al in gebruik is, als ik dan wachtwoord daarvan opnieuw wil laten opsturen (je weet maar nooit of ik die zelf keertje heb geregged) zegt hij dat hij niet bestaat.

Edit: nog maar eens geprobeerd, en nu zegt hij wel dat er een mail is verstuurd, dus blijkbaar heeft hij nu wel bedacht dat die bestaat, nou ja dan maar switchen naar Siccors, zijn ergere dingen in het leven en gebruikte Sissors toch nog nauwlijks.

[ Voor 39% gewijzigd door Sissors op 14-10-2011 12:58 ]

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:49

Rhapsody

In Metal We Trust

Hier is meer info te vinden m.b.t. het veranderen van je nickname.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• DrHill
dit is iig het antwoord dat ik kreeg
Bedankt voor uw e-mail naar Electronic Arts met betrekking tot Battlefield 3.
Het spijt ons dat u problemen heeft met uw Master ID. Helaas is het niet mogelijk deze te wijzigen om technische redenen,aangezien dit schade zou toebrengen aan uw account. Meer informatie hierover vindt u op http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5752. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
en nogmaals
Bedankt voor uw e-mail naar Electronic Arts met betrekking tot Battlefield 3.
Wij kunnen alleen uw Master-ID wijzigen als uw probleem valt binnen de marges zoals omschreven in http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/5752. Het zou kunnen zijn dat uw account niet meer te gebruiken is en dus uw games komen te vervallen. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
Je kunt ook nog de engelse mail proberen ...

Verwijderd

Robbert1 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:58:
dit is iig het antwoord dat ik kreeg

[...]

en nogmaals

[...]

Je kunt ook nog de engelse mail proberen ...
Hier gaan ze nog eens grote sores over krijgen, vooral omdat het er niet met koeienletters bij staat wat het precies inhoud.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:58:
Zijn deze dan ook nog niet langsgekomen?

[afbeelding]
Operation Firestorm

[afbeelding]
Tehran Highway

[afbeelding]
Tehran Highway

[afbeelding]
Damavand Peak
Al een paar keer.
Zit jij niet op te letten? ;)

Verder klopt dat humvee verhaal van jouw ook niet. Je moet een humvee vol met C4 gooien, naar de clif scheuren en er net voordat die van de clif valt uitspringen. Zorg er wel voor dat een bush wookie raakt. Zodra je de wookie hebt geraakt is het klik en je hebt een vliegende wookie. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Even een klein vraagje met betrekking tot het geluid. Ik heb een kleine vergelijking nodig.
Mijn laatste BF game was 1943, de Xbox Arcade versie. Ik vond het geluid in dat spel echt geweldig. De geluidseffecten waren één van de beste die ik ooit had gehoord.

Hoe zat met Battlefield 3? Is dat even goed of zelfs beter?
Als ik zelf zo'n filmpje op internet zie kan ik niet echt horen of het nou zo geweldig is als in BF 1943

Verwijderd

Zo te horen gaat dit spel echt een goede gezellig community hebben!

Al dat gewhine en gezaag over al die punten die duidelijk geen prioriteit hebben voor het gross van de spelers, komt van een groep zuurpruimen en eigenwijze pubers, die het spel gaan boycotten, en die andere spellen beter vinden. Als ze nou ook eens hun woord houden, en niet stiekem toch gaan spelen, kan dit wel eens een volwassen spel gaan worden.

Haha en "E-sports", man ga toch voetballen!. Elk persoon met common sense kan toch snappen dat dat totaal geen prioriteit heeft bij een spel met een magnitude van dit formaat. Er is maar minder dan 10% die hier op zitten te wachten.
Kijk naar MW2(gevoelig, I know, hou je in, ik noem maar een voorbeeld), OH NOES geen dedicated servers, dit spel gaat zo floppen! De hele "E-sports" community gaat dit boycotten!!!11. Integendeel.

En ZOMG wat een catastrofale fout van EA zeg, maar 1 soldier per account! Ik kan nu echt geen super strak spel verwachten waar ik geen plezier aan zal hebben. Want stel je voor dat mensen op mijn accountpage zien dat ik een negatieve K/D ratio heb! Ik wil meerdere aliassen!

Man waar maak je je druk om. Maar weet je wat, ze hebben gelijk, als ik bij EA zou werken, zou ik voor de 3 mensen die hierover niet tevreden zijn, mijn hele developer team erop zetten. Want zeg nou zelf, door een level vallen/betere netcode OF meerdere aliassen, dan zijn meerdere aliassen toch veeeel belangrijker!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-11 10:52
Blijkbaar kan je via een Android/iPhone spelletje je origin naam veranderen

http://www.reddit.com/r/b...to_change_your_origin_id/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nTIrV.jpg

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 19:32
Dorest0rm schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:52:

[afbeelding]
Ziet er meer uit als Phishing..
DanielWW2 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:06:
Al een paar keer.
Zit jij niet op te letten? ;)
Ik zag mensen reageren dat ze het plaatje nog niet gezien hadden dus ging er vanuit dat het plaatje nieuw was en de anderen dan ook. Bovendien hou ik het topic niet meer geheel bij omdat het mij eigenlijk vrij weinig nog kan schelen.
Verder klopt dat humvee verhaal van jouw ook niet. Je moet een humvee vol met C4 gooien, naar de clif scheuren en er net voordat die van de clif valt uitspringen. Zorg er wel voor dat een bush wookie raakt. Zodra je de wookie hebt geraakt is het klik en je hebt een vliegende wookie. :+
Hoezo klopt het verhaal niet? Waar slaat dat op? Het is iets wat mij leuk lijkt om te doen, wie ben jij dan om te zeggen dat het niet klopt?
Platte_Band schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Zoek eens op wat 'phishing' is voor je het uberhaupt gebruikt. Het is een spel van EA, hoe kan daar nu 'phishing' in plaats vinden?
Spel is van dezelfde developer account als spellen zoals Shift.

https://market.android.co...ree&feature=search_result

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 14-10-2011 13:59 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 07:42
Platte_Band schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Het is een app die echt van EA is, lijkt mij niet echt dat daar iets van phishing in zou zitten...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04
You could say that when you make a game, it´s a prequel. When you ship the game, that is the beginning. When you speak with the public or media, people think shipping a game is the final instance in a row of possibilities. Let us not forget that we can always look into things and make changes in the game as well.
Tsja...
1) EA en DICE hebben nu niet echt de reputatie dat ze lang support geven, of nieuwe features in een game stoppen met patches
2) Er zijn ook uitgevers/ontwikkelaars die een spel pas verschepen "when its done" en niet op het moment dat het begint met speelbaar zijn...

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

Tsja...
1) EA en DICE hebben nu niet echt de reputatie dat ze lang support geven, of nieuwe features in een game stoppen met patches
2) Er zijn ook uitgevers/ontwikkelaars die een spel pas verschepen "when its done" en niet op het moment dat het begint met speelbaar zijn...
Ik snap het wel dat ze het spel te vroeg uitgeven. Men trapt er toch wel in. Kijk alleen maar naar de hoeveelheid preorders.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:o My people !!! _O_

Juist vanwege dat soort gezeik in het verleden wacht ik nog wel effe met het eventueel aanschaffen van BF3 :Y) Ik zie het gezeik al aankomen de eerste weken en waarschijnlijk maanden ook wel :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:45:

Al dat gewhine en gezaag over al die punten die duidelijk geen prioriteit hebben voor het gross van de spelers, komt van een groep zuurpruimen en eigenwijze pubers, die het spel gaan boycotten, en die andere spellen beter vinden. Als ze nou ook eens hun woord houden, en niet stiekem toch gaan spelen, kan dit wel eens een volwassen spel gaan worden.

Haha en "E-sports", man ga toch voetballen!. Elk persoon met common sense kan toch snappen dat dat totaal geen prioriteit heeft bij een spel met een magnitude van dit formaat. Er is maar minder dan 10% die hier op zitten te wachten.
Kijk naar MW2(gevoelig, I know, hou je in, ik noem maar een voorbeeld), OH NOES geen dedicated servers, dit spel gaat zo floppen! De hele "E-sports" community gaat dit boycotten!!!11. Integendeel.

En ZOMG wat een catastrofale fout van EA zeg, maar 1 soldier per account! Ik kan nu echt geen super strak spel verwachten waar ik geen plezier aan zal hebben. Want stel je voor dat mensen op mijn accountpage zien dat ik een negatieve K/D ratio heb! Ik wil meerdere aliassen!

Man waar maak je je druk om. Maar weet je wat, ze hebben gelijk, als ik bij EA zou werken, zou ik voor de 3 mensen die hierover niet tevreden zijn, mijn hele developer team erop zetten. Want zeg nou zelf, door een level vallen/betere netcode OF meerdere aliassen, dan zijn meerdere aliassen toch veeeel belangrijker!
Leuk verhaal, verder weining inhoud. Het hele probleem is dat DICE duidelijk aangeeft dat ze om de E-Sport-community gaan denken, vervolgens laten ze belangrijke features zoals een Battlerecorder en specate-mode achterwege. Misschien is het grootste probleem nog wel dat er totaal geen duidelijkheid is vanuit het hele PR-front. Als je die antwoorden van een Zhinto leest word je dus helemaal niks wijzer. Als iemand simpelweg vraagt of er wel of geen Battlerecorder komt, dan is het antwoord "Ja niet bij de release (Wat we dus al wisten), maar verder... MISSCHIEN!!!". Als je weet dat je dat heel veel mensen blij kan maken met zo'n feature, dan kan je toch op zijn minst zeggen dat je het zeker gaat doen, maar nog wat meer tijd nodig hebt. Het hele "misschien" gebeuren heeft iedereen nu wel genoeg van, vooral omdat in de praktijk vaak blijkt dat dit simpelweg betekent dat het er niet in komt.

Also, E-Sports voor MW2 zijn naar mijn weten dus ook niet groot geworden. Die zijn allemaal bij CoD4 blijven plakken, dus wat dat betreft was het zeker een fiasco? Was het een dramatische game? Mwa, leuk af en toe een potje, maar daar bleef het dan ook wel? Maakt het hun uit hoeveel ik speel als ik toch gewoon de volledige prijs betaal? Duidelijk niet. Ik begrijp ook wel dat de E-Sports community niet alles voor elkaar krijgt, het blijft tenslotte maar een gigantisch klein deel van de playerbase. Ik begrijp ook dat ruim de helft van de mensen die straks het spel gaan kopen, zich echt niet druk maken op advanced vehicle handiling. Prima, maak een optie en laat het er voor hen uit, maar voor al die mensen die het wel graag zien is het super als het er in zou komen. Laat staan de mensen die ontdekken dat een DICE game zoveel meer features heeft dan andere games, waardoor ze in de toekomst zeker weer gaan kopen.

Verwijderd

Dorest0rm schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:52:

[afbeelding]
EA mist echt wat hersencellen. /slapforehead. Ik probeer het momenteel met Tetris, want ik zit met hetzelfde probleem.

Edit: Tetris vraagt niet om een origin/ea account. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 14:25 ]

• vinom
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:22:
[...]

EA mist echt wat hersencellen. /slapforehead. Ik probeer het momenteel met Tetris, want ik zit met hetzelfde probleem.
Maar hoezo kan je bij Tetris met je Origin account inloggen? It doesn't make sense..

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 17:14

M0nkeymen

Monkeystyle!

[...]
Ben ik niet helemaal met je eens Battlefield Heroes komt na anderhalve jaar ook nog een map uit en regelmatig een update. Deze game word ook via de browser gestart en was volgens mij een soort voorbode van battlefield 3.

Zie support van BFH

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• RocketKoen
M0nkeymen schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens Battlefield Heroes komt na anderhalve jaar ook nog een map uit en regelmatig een update. Deze game word ook via de browser gestart en was volgens mij een soort voorbode van battlefield 3.

Zie support van BFH
is BFH niet een free2play spel die afhankelijk is van micro-payment?

Ik heb het meer over beloofde content voor spellen die nooit uitkomt als het er niet inzat @ launch.
Of EA die de stekkers uit de server trekt na een jaar omdat het volgende deel van de franchise in de winkel ligt.

TheS4ndm4n#1919

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
[...]
Net zoals Treyarch met Modern Warfare: Black Ops zeker. Was de eerste maand gewoon onspeelbaar vanwege bugs/incompatibliteit met verschillende videokaarten enz.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
[...]

Tsja...
Gast wat een lulkoek bf2 kreeg 5 of 6 jaar naar de launch nog een patch met alle content en bugfixes en nog nieuwe maps net zoals 2142 die is ook lang door gepatched. En laten we eerlijk zijn heel veel features zijn later toegevoegd aan bf zoals inf only, battle recorder enz. Mensen die nu aan het beweren zijn dat na de launch er niks maar aan de game gedaan gaat worden moeten toch eerst nagaan of ze uberhoud ooit bf gespeeld hebben bij elke bf tot nu toe zijn er zeker binnen het eerste half jaar patches gekomen die nog genoeg toevoegen dus alsjeblieft heb een beetje vertrouwen. Als ze een command-rose beloven dan komt die er ook echt wel, dice is wel de laatste die allerlei features gaat beloven die er niet inkomen.

[ Voor 24% gewijzigd door bloodlynx op 14-10-2011 14:51 ]

Verwijderd

bloodlynx schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:48:
[...]

Gast wat een lulkoek bf2 kreeg 5 of 6 jaar naar de launch nog een patch met alle content en bugfixes en nog nieuwe maps net zoals 2142 die is ook lang door gepatched. En laten we eerlijk zijn heel veel features zijn later toegevoegd aan bf zoals inf only, battle recorder enz.
Het klopt dat BF2 erg lang support heeft gekregen en er genoeg patches waren om problemen op te lossen en nieuwe features toe te voegen. Maar zeg nou zelf, als de game vanaf dag 1 goed was dan waren al die patches niet nodig geweest. Nieuwe dingen toevoegen, geen probleem, maar bugfixes 6 jaar na release is niet bepaald netjes.

Hopelijk heeft DICE hiervan geleerd en zorgen ze dat ze een stabiele versie releasen. Dat ze daarna nieuwe dingen toevoegen (waarbij de vraag is of deze er al in hadden moeten zitten is een tweede) is iets waar we alleen maar blij mee mogen zijn.
Dat klopt, maar die hebben dan geen miljoenen gestoken in reclame campagnes, geen directe concurentie of nog 10 andere spellen die al klaar hadden moeten zijn.
Daarnaast kun je nog zo lang wachten met releasen, maar je komt altijd weer nieuwe problemen tegen. En als je te lang wacht (DNF anyone?) dan flopt het gegarandeerd...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 14:59 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:30:
Als je een Android telefoon hebt moet je even Scrabble Free installeren van EA, daarmee kan je je naam veranderen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Phyxion schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Als je een Android telefoon hebt moet je even Scrabble Free installeren van EA, daarmee kan je je naam veranderen :)
Niet beschikbaar in de Nederlandse Android Market. Of je moet een of andere wazige .apk downloaden die iemand anders ergens geplaatst heeft.

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-11 12:21
Zou men anders niet gewoon de EA's iOS/Android divisie niet een emailtje kunnen sturen met de vraag of ze het even voor Windows ook kunnen maken?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gast wat een lulkoek bf2 kreeg 5 of 6 jaar naar de launch nog een patch met alle content en bugfixes en nog nieuwe maps net zoals 2142 die is ook lang door gepatched.
Je weet ook dat het idioot lang duurde voordat de laatste patch voor BF2 released was en dat het ook alleen maar gebeurd is dankzij super veel klachten vanuit de community ?!!

Als dat allemaal niet was gebeurd dan was die patch er NOOIT gekomen. Daarnaast zitten er NOG STEEDS een heleboel bugs in die EA/DICE gewoon niet willen fixen :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• bloodlynx
nero355 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:08:
[...]

Je weet ook dat het idioot lang duurde voordat de laatste patch voor BF2 released was en dat het ook alleen maar gebeurd is dankzij super veel klachten vanuit de community ?!!

Als dat allemaal niet was gebeurd dan was die patch er NOOIT gekomen. Daarnaast zitten er NOG STEEDS een heleboel bugs in die EA/DICE gewoon niet willen fixen :/
Daar gaat het niet om, de patch kwam er en laten we even eerlijk zijn ze hadden het net zo goed niet kunnen doen. Daarnaast is het de laatste tijd een behoorlijke gewoonte om de support van een game na 1jaar stop te zetten hoogsten 2 jaar.

• Jesh
nero355 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:08:
[...]

Precies mijn punt m.b.t. eventuele beloften van DICE.

Laten we ook vooral niet vergeten dat zowel BF1943 als Onslaught Mode voor BFBC2 er nooit zijn gekomen terwijl dit in eerste instantie wel was beloofd.

Nogmaals, we moeten niet van het slechtste uitgaan maar een beetje kritische blik kan geen kwaad me dunkt.

Verwijderd

Tankbuster schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:06:
Zou men anders niet gewoon de EA's iOS/Android divisie niet een emailtje kunnen sturen met de vraag of ze het even voor Windows ook kunnen maken?
Via een omweg is het me gelukt om de android versie te downloaden. En zowaar, het werkt! Eindelijk mijn naam kunnen veranderen.

• RocketKoen
ach ja, game ontwikkelaars zijn net als politici.
eerst zien, dan geloven :P

TheS4ndm4n#1919

• DrHill
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:57:
[...]

Via een omweg is het me gelukt om de android versie te downloaden. En zowaar, het werkt! Eindelijk mijn naam kunnen veranderen.
welke omweg? kan namelijk in de market scrabble free niet downloaden

Verwijderd

Robbert1 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:59:
[...]

welke omweg? kan namelijk in de market scrabble free niet downloaden
In die reddit thread staat een link naar een apk bestand. Geupload naar m'n telefoon, gedraaid en loginnaam veranderd. Als je eenmaal de app binnen hebt duurt 't 30 seconden. Je zou het schijnbaar ook via de market enabler app kunnen doen (deze doet android market de indruk wekken dat je in de VS zit) maar deze kreeg ik niet aan de praat.
Phyxion schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Zelf gelukkig geen last van, denk wat meer vooruit met zulke dingen ;)

• Adanteh
[...]

Gast wat een lulkoek bf2 kreeg 5 of 6 jaar naar de launch nog een patch met alle content en bugfixes en nog nieuwe maps net zoals 2142 die is ook lang door gepatched.
Nieuwe content na al die tijd? Nope, niet echt dus. Bugfixes na vijf jaar? Ja, zo kan ik het ook. Gewoon compleet gewoon een support geven en na al die jaren dan nog een keer met een patch komen die dingen gaat fixen. Bugfixes horen snel te komen, extra features mogen best op zich laten wachten, maar horen er zeker wel te zijn na een half jaar. Ik heb liever een ontwikkelaar die één jaar support geeft maar dan ook echt alles fixed, dan een ontwikkelaar die na vijf jaar nog eens aan komt zetten met een wat bufixes, die er al sinds de release inzitten.

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Wat vaag al die bugfix discussies, ik heb zo veel BF2 gespeeld en heb me nooit ge ergert aan een bug...

• bloodlynx
Adante schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:05:
[...]

Nieuwe content na al die tijd? Nope, niet echt dus. Bugfixes na vijf jaar? Ja, zo kan ik het ook. Gewoon compleet gewoon een support geven en na al die jaren dan nog een keer met een patch komen die dingen gaat fixen. Bugfixes horen snel te komen, extra features mogen best op zich laten wachten, maar horen er zeker wel te zijn na een half jaar. Ik heb liever een ontwikkelaar die één jaar support geeft maar dan ook echt alles fixed, dan een ontwikkelaar die na vijf jaar nog eens aan komt zetten met een wat bufixes, die er al sinds de release inzitten.
Nou bij beiden spellen zowel bf2 en bf2142 zijn er maps toegevoegd in de laatste patch. Dus ik weet niet of dat niet onder nieuwe content valt? Ja er zijn bugfixes maar dat kwam ook deels door het alsmaar proberen te balacne, zeker de games waren verre van perfect maar het kwam er wel.
Bf2 1.50 patch add : Highway Tampa & Operation Blue Pear en voor de mensen die geen online boosterpack hadden gekocht kregen er ook nog de 2 boosterpacks bij. Release note http://ve3d.ign.com/artic...eld-2-Patch-1-50-Released
En bij bf2142 zijn er ook 2 maps toegevoegd (Wake Island 2142 en Operation Shingle) en kreeg het spel de volgende modes erbij : No Vehicles mode en Conquest Assault mode. Dus dan moet je niet gaan zitten beweren dat er geen nieuwe content komt na zoveel jaar die komt er gewoon wel. Ik heb dus sterk vertrouwen in Dice dat ze dit weer gaan doen! Kan niet wachten totdat de game uitkomt.

• Jesh
Laten we het er op houden dat zowel de patching als de beloften (en dus het waarmaken hiervan) met betrekking tot nieuwe content niet van constant niveau zijn.

• bloodlynx
Is dit al gepost? [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Le20PtbEKT0] nieuwe footage van de map Seine. Lijkt wel erg veel op Operation Metro :/

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Ziet er wel vet uit. Is natuurlijk ook in frankrijk net als metro. Dus niet zo gek dat het er een beetje hetzelfde uitziet.

Canon Digital Ixus V2

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 14:02
Wat een onzin, dat gezeur over dat er te weinig grote maps zijn. Kan me herinneren dat Berlin in BF1942 één van de leukste maps was. Heel intensief, 2 tanks en verder alleen infantry. Zo hoort dat in de stad, daar doet Seine Crossing me onwijs aan denken.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:05
Video doet het niet (meer)

• Biohazzard21
  • Laatst online: 06-11 10:31
Jezus wat is die kerel slecht :P Zal wel pc gamer zijn die voor het eerst op een ps speelt ofzo

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:46
Biohazzard21 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:30:
Jezus wat is die kerel slecht :P Zal wel pc gamer zijn die voor het eerst op een ps speelt ofzo
Lekker blijven doorknallen ondanks de terugslag :P

Ziet er wel leuk uit moet ik zeggen. Het laatste deel van de metro map mag ik wel, en dit lijkt er nogal op

Flickr PSN ID= cheironnl

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Die graphics zijn wel erg lelijk vergeleken met de PC, ben blij dat ik hem niet op een console hoef te spelen. :P Je zou de game amper herkennen met alle detail die je op de PC hebt.

Goud is geen geld

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:45:
Duidelijk iemand die nooit hoog in de Esports is geraakt en ik classificeer als gefrustreerde puber.

Ik geef je op 1 punt gelijk:
-> Haha en "E-sports", man ga toch voetballen!. Elk persoon met common sense kan toch snappen dat dat totaal geen prioriteit heeft bij een spel met een magnitude van dit formaat. Er is maar minder dan 10% die hier op zitten te wachten.

en dan nog... 10% ? in deze 10% zit meestal het gross aan spelers die het spel kunnen modden / bugs melden aan EA/dice om hier nog maar mee te beginnen.

Esports is de laatste jaren achteruit gedrukt door games zoals MW omdat ze hier niet konden aanvoldoen. En kijk dan naar Strategiegames zoals LoL die uit het niets gigantische prijzenpotten krijgen.

Onderbouw ook eerst je mening voor je flamed en begint te schelden tegenover andere mensen. Iedereen wou MW2 spelen en brak het idd af... welke mensen spelen nu nog MW2 of Black ops ? inderdaad. De casual gamer. NIEMAND maar dan ook NIEMAND van de high tier teams is overgegaan op zowel MW2 of BO. En met high teams bedoel ik: SK / dignitas / Fnatic etc ;)

De game heeft potentieel voor een esports kraker... en nieuwe kraker. Zoals CS al jaren meedraait maar langdradig begint te worden ( net zoals COD4 )

Maar het zal alleen lukken met een community die het game moet ondersteunen ( en dit lukte nooit met de huidige COD community omdat het vol zit met Baby's en frustro's)

"een gezellige community maak je zelf door volwassen gedrag & redenering" en laat dat nu net zijn wat de meeste community's missen :)

/endrant
cant wait till 26 october :) verlof ligt al klaar :)

Verwijderd

Onderbouw zelf je posts voordat je anderen beticht van het niet onderbouwen van zijn posts. Daarnaast is je post haast onleesbaar, vol cirkel-redeneringen en hypocrisie.Daarnaast is het totaal off-topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 18:09 ]

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:28
die gast is echt slecht ik kan er gewoon niet naar kijken.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:07

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Waarom zie je op de consoles wel je mannetje + uitrusting in het customize scherm en op de pc niet? Of is dat er in de beta bewust uit gelaten?

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11 13:49
Pendaco schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:22:
Waarom zie je op de consoles wel je mannetje + uitrusting in het customize scherm en op de pc niet? Of is dat er in de beta bewust uit gelaten?
Op de 360 was dat ook niet, dus zal wel niet in de beta hebben gezeten, maar wel in de uiteindelijke versie.

-

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Pendaco schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:22:
Dit is zeer waarschijnlijk of de final of een latere build dan die wij voorgeschoteld kregen

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 09:38

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• bloodlynx
Nieuwe maps zijn er ! http://blogs.battlefield.ea.com/

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weten we ook meteen hoe groot het spel is op Origin :)

[ Voor 32% gewijzigd door Phyxion op 14-10-2011 21:49 . Reden: Klikbaar gemaakt wegens trage host ]

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11 17:01
Thumbail/link naar dat plaatje please, veelst te groot!

[ Voor 5% gewijzigd door Rynji op 14-10-2011 21:50 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-11 16:20
Phyxion schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:49:
Weten we ook meteen hoe groot het spel is op Origin :)
Damn, 11GB... Dat duurt een hele dag voordat ik dat binnen heb op mijn ADSL lijntje... Ben blij dat ik het op een DVD krijg.

Ik moet zeggen dat het er wel heel gaaf uit ziet op de plaatjes! Maar de image van Caspian Border vind ik nou niet echt representatief voor de map zelf. Ik laat me verassen als ik de game heb geïnstalleerd :)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:43
Voor de luie mensen een overzichtje van de screenshots zoals ze op Battlefield blog stonden;)

GRAND BAZAAR
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_GrandBazaar_5F00_550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/GrandBazaar350.jpg

CASPIAN BORDER
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_CaspianBorder_5F00_550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/CaspianBorder350.jpg

SEINE CROSSING
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_SeineCrossing_5F00_550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/SeineCrossing350.jpg

NOSHAHR CANALS
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_NoshahrCanals_5F00_550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/NoshahrCanals350.jpg

KHARG ISLAND
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3_5F00_KhargIsland_5F00_550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/KhargIsland350.jpg

FIFA Benelux Administrator

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
In Regular mode: iedereen kan op de squadmembers spawnen en op radio beacon
In Hardcore mode: enkel spawnen op Squad Leader. SL kan op iedere member spawnen.
In a PCPowerplay interview, Lars Gustavsson, Lead Multiplayer Designer, clarified that in “retail [version of BF3] will be everyone can spawn on everyone [in their squad], plus the Recon radio beacon. If you play in Hardcore Mode, we will have the spawn only on the Squad Leader.” Obviously, as Alan Kertz explained, the squad leader will be able to spawn on any squadmates, but who gets to be a squad leader? Lars went on to clarify “whoever creates the squad” will become the leader. Unfortunately, the leader’s hat can’t change heads mid game at launch, but Lars teased ”down the road, who knows [if demotion or promotion will be implemented].”
Het is me trouwens opgevallen dat in de Multiplayer mappen, slechts 2 fracties meedoen. Ik heb immers nergens in de mapomschrijvingen kunnen teruglezen dat de People's Liberation Resistance meedoen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb een keer ergens een tweet gelezen waarin stond dat er inderdaad maar 2 factions zijn, Russians en U.S

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:27
Battlefield 3's Mini-Map "Greatly Enhanced"

Was een antwoord op twitter.
Meer info: http://www.enterbf3.com/n...ini-map-greatly-enhanced/

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
l166 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:35:
Battlefield 3's Mini-Map "Greatly Enhanced"

Was een antwoord op twitter.
Meer info: http://www.enterbf3.com/n...ini-map-greatly-enhanced/
Was te verwachten aangezien je als squad leader waypoints moet neerzetten.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• RocketKoen
rickyy schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:16:
[...]

Ja, en de map in de (mini)beta was echt waardeloos

TheS4ndm4n#1919

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
Pre-loaden kan vanaf de 21ste dat is dus ruim op tijd.

Quote van Twitter :

You will be able to pre-load #BF3 on distribution services that sell the PC game and support pre-loading. Starts 10.21.
rickyy schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:16:
[...]

The clarity has been enhanced.
Niet functionality dus...
Ik hoop ook dat er een waypoint system inkomt, maar aangezien we op de Caspian Border map deze functionaliteit niet zagen. En Beta fase betekent dat alles gelocked is qua features.

Ik vermoed/hoop dat dit na de launch zal komen, net zoals met de commo-rose het geval zal zijn.

Feitelijk gek dat Dice altijd bezig is "onze game moet je spelen in teamverband" maar dan schrappen ze wel de features dat daarvoor nodig zijn. |:( 8)7
Commo-rose zou oorspronkelijk niet aanwezig zijn maar na lang, zeer lang aandringen, doen ze het toch.

Dice luistert dus wel degelijk naar feedback, maar alleen is het jammer dat ze wakkergeschud moeten worden voor logische functionaliteit zoals commo-rose. En nu nog Waypoint system als dat niet blijkt aanwezig te zijn bij release...

• RocketKoen
Asgaro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:09:
[...]

The clarity has been enhanced.
Niet functionality dus...
Ik hoop ook dat er een waypoint system inkomt, maar aangezien we op de Caspian Border map deze functionaliteit niet zagen. En Beta fase betekent dat alles gelocked is qua features.

Ik vermoed/hoop dat dit na de launch zal komen, net zoals met de commo-rose het geval zal zijn.

Feitelijk gek dat Dice altijd bezig is "onze game moet je spelen in teamverband" maar dan schrappen ze wel de features dat daarvoor nodig zijn. |:( 8)7
Commo-rose zou oorspronkelijk niet aanwezig zijn maar na lang, zeer lang aandringen, doen ze het toch.

Dice luistert dus wel degelijk naar feedback, maar alleen is het jammer dat ze wakkergeschud moeten worden voor logische functionaliteit zoals commo-rose. En nu nog Waypoint system als dat niet blijkt aanwezig te zijn bij release...
Ik mis vooral een fatsoenlijke map.
Zeker als je een map nog geen 100x hebt gespeeld heb je totaal geen overzicht. Je kan die overhead dingen zien met CP point 1-2-3-4 enz met een kleurtje. Maar het is vrijwel onmogelijk om in te schatten of die ver weg zijn of om de hoek.
De 1e paar keren Caspian regelmatig een eeuw kunnen rennen omdat ik dacht even naar de volgende base te lopen.

TheS4ndm4n#1919

• JT888
RocketKoen schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:27:
[...]

Ik mis vooral een fatsoenlijke map.
Zeker als je een map nog geen 100x hebt gespeeld heb je totaal geen overzicht. Je kan die overhead dingen zien met CP point 1-2-3-4 enz met een kleurtje. Maar het is vrijwel onmogelijk om in te schatten of die ver weg zijn of om de hoek.
De 1e paar keren Caspian regelmatig een eeuw kunnen rennen omdat ik dacht even naar de volgende base te lopen.
M van MAP op je keybord ?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:11

M2M

medicijnman

JT888 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:36:
[...]

volgens mij heb jij de beta niet gespeeld... De map wordt niet beter, gedetailleerder of minder transparant. Of misschien iets met kleurtjes?

-_-

• RocketKoen
JT888 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:36:
[...]

Dan krijg je nog steeds de minimap waar je 1/20e van de map kan zien. Alleen dan groter.

TheS4ndm4n#1919

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
RocketKoen schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:41:
[...]

Dan krijg je nog steeds de minimap waar je 1/20e van de map kan zien. Alleen dan groter.
Volgens mij kon je met N de grootte van de map veranderen, maar dan nog ben ik het met de kritiek over de map eens. Het was totaal niet overzichtelijk, zeker wanneer je de map nog niet zo goed kent.

• JT888
Mensen luister bij welke nieuwe game is een map wel meteen duidenlijk ?

Ik was ook aan het zoeken hoe en of wat maar ik vond Metro de eerste paar rondjes veel onduidenlijker.

En je weet een map als Caspian Border is gewoon vele malen groter er zitten niet voor niets zoveel voertuigen in.

Het hoort er gewoon bij leer de map kennen en het komt vanzelf goed beetje zeuren om niets vind ik.

• Adanteh
Als je even leest zie je duidelijk staan dat het niet over meteen de map uit je hoofd kennen, het probleem is dat de mini-map (en overzicht van de gehele map als je op m drukt) gigantisch onoverzichtelijk is. Ten eerste is hij veel te doorzichtig, dus buiten kan je hem niet gebruiken. Ten tweede kan je helemaal NIKS uitmaken uit de blokjes op de map, ten derde is het zichtveld veel te klein. Met de minimap zie je meteen 5m² van de map, met de "volledige" map is dat toch zeker wel een vierkante meter of 10..

Welke map het dan wel goed zat? Poe, letterlijk elke game die ik heb gespeeld die over een minimap beschikte.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, elk ander spel heeft een betere map weergave. Met fps shooters gebruik ik juist graag de minimap, vanwege een tactisch voordeel die je kan krijgen. Plus map kennis kom je een heel eind.

Met CoD had ik zelfs altijd de uav bij me, om altijd goed de vijand op de map te zien. En je herkende alles op de map.

BF3 heeft een minimap waar je gewoon moeilijk op kan oriënteren, volgens mij is het meer uit een design oogpunt gemaakt dan om praktische overwegingen. Zoals de minimap van BF2, wat echt heel goed is gemaakt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
JT888 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:18:
In BF2 kon je anders heel overzichtelijk:
  • Een grote overzichtelijke map tevoorschijn halen
  • Een uiterst gedailleerde mini map tevoorschijn halen, die ook nog eens kon in- en uitzoomen.
Lijkt me dan niet zo moeilijk om dit op fatsoenlijke wijze ook te kunnen implementeren in BF3, toch?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Indy91 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:31:
In Regular mode: iedereen kan op de squadmembers spawnen en op radio beacon
In Hardcore mode: enkel spawnen op Squad Leader. SL kan op iedere member spawnen.

[...]

Het is me trouwens opgevallen dat in de Multiplayer mappen, slechts 2 fracties meedoen. Ik heb immers nergens in de mapomschrijvingen kunnen teruglezen dat de People's Liberation Resistance meedoen.
Het zou wel belachelijk zijn als radio beacons compleet nutteloos zijn op hardcore.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-11 13:01

beany

Meeheheheheh

Indy91 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

• Een uiterst gedailleerde mini map tevoorschijn halen, die ook nog eens kon in- en uitzoomen.
Lijkt me dan niet zo moeilijk om dit op fatsoenlijke wijze ook te kunnen implementeren in BF3, toch?
Wat mij betreft helemaal geen map! Het is VEEL leuker om al rond lopend je weg te moeten zoeken. Herkenningspunten onthouden en aanspraak te moeten maken op je orientatievermogen. En als er dan een map in moet zitten, dan een 'papieren' map die je in je virtuele hand houd. Dan wordt kaartlezen ook nog een kunde! En als je dat niet lukt, mag je altijd de kaart meedraaien naar het punt waar je naar kijkt ;)

Eigenlijk dus zoals we 10 jaar geleden door het echte leven liepen/reden -> zonder TomTom, op gevoel of met papieren kaart!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik snap echt geen zak van heel dat EA Master ID gebeuren en je andere id's die je hebt door spelen van bv BFBC2.

Mijn master id op Ea/origen wordt dus je speel naam in BF3? Ik heb een andere naam gebruikt in BFBC2 die wel te zien is op mijn EA account.

Maar die zou ik juist willen gebruiken voor BF3 omdat dit mijn bf naam is maar dat gaat dus niet als ik het goed begrijp?

• vinom
Klopt, je inlognaam word gebruikt voor ingame.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Indy91 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

Precies. Dit moet er gewoon inkomen. Maarja we kennen EA / Dice ....

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
JT888 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:18:

Ik was ook aan het zoeken hoe en of wat maar ik vond Metro de eerste paar rondjes veel onduidenlijker.

En je weet een map als Caspian Border is gewoon vele malen groter er zitten niet voor niets zoveel voertuigen in.

Het hoort er gewoon bij leer de map kennen en het komt vanzelf goed beetje zeuren om niets vind ik.
Volgens mij heb je geen flauw benul wat men bedoelt met onduidelijke (zonder N inderdaad) map.

• vinom
Battlefield 3 TV Spot Trailer

• bloodlynx
Dit is toch wel jammer http://twitter.com/#!/zh1nt0/statuses/124208854702624769 , daarnaast word de map in de final veranderd dat is al aangegeven ik kan alleen het bericht niet terug vinden zo 123 maar ik dacht dat ze dat op twitter gezegd hadden.
Tja typisch DICE gezeik hè. In Bad Company 2 kwam het ook pas na veel gezeur en nu gaan ze het ook pas invoeren nadat mensen genoeg geklaagd hebben.
Maarja, gewoon het minimale ontwikkelen wat nodig is om je echte fans het spel nog te laten kopen, ook al is dat met tegenzin. De niet-kritische gamers kopen het toch wel omdat het mooie plaatjes heeft en voertuigen heeft. Bovendien is er toch geen enkele concurrent die een goede shooter uit brengt met voertuigen.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:33:
Tja typisch DICE gezeik hè. In Bad Company 2 kwam het ook pas na veel gezeur en nu gaan ze het ook pas invoeren nadat mensen genoeg geklaagd hebben.
Maarja, gewoon het minimale ontwikkelen wat nodig is om je echte fans het spel nog te laten kopen, ook al is dat met tegenzin. De niet-kritische gamers kopen het toch wel omdat het mooie plaatjes heeft en voertuigen heeft. Bovendien is er toch geen enkele concurrent die een goede shooter uit brengt met voertuigen.
Je kan nou eenmaal niet alles implementeren voor launch, soms moet je het spel gewoon eens uitbrengen.

Als je Call of Duty voor wilt zijn wel ja. Echter zijn er genoeg uitgevers die gewoon eerst zorgen dat het spel af is en het dan pas uitbrengen. Als je ziet hoeveel er nu na de launch 'misschien' in het spel komt is het eigenlijk gewoon lachwekkend. Zeker zoiets essentieels als je eigen ping kunnen zien krijg je nu 'misschien' na de launch, als je braaf bent geweest.

• bloodlynx
Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:41:
Als je Call of Duty voor wilt zijn wel ja. Echter zijn er genoeg uitgevers die gewoon eerst zorgen dat het spel af is en het dan pas uitbrengen. Als je ziet hoeveel er nu na de launch 'misschien' in het spel komt is het eigenlijk gewoon lachwekkend. Zeker zoiets essentieels als je eigen ping kunnen zien krijg je nu 'misschien' na de launch, als je braaf bent geweest.
Laten we even realistisch zijn, er zijn maar weinig uitgevers meer waar het spel naar buiten gebracht wordt wanneer de game echt af is. Kijk bijvoorbeeld homefront dat hele spel was een ramp omdat ze te weinig tijd hadden. |:(

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:41:
Als jij even een paar miljoen bijlegt zodat ze nog langer kunnen ontwikkelen vind DICE dat vast geen probleem :)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:11

M2M

medicijnman

Phyxion schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Als jij even een paar miljoen bijlegt zodat ze nog langer kunnen ontwikkelen vind DICE dat vast geen probleem :)
als je ziet hoeveel euro's ze in marketing stoppen, had ik dat liever in game development gezien eigenlijk...

-_-

Pagina: 1 ... 65 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien