• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Asgaro schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

Nja, zet je server filters dan zó dat je nooit de Back to Karkand map moet zien. Wil niet dat je een hartaanval krijgt van die fog of war terug te zien. :+

Maar, ik denk dat die fog of war bij Back to Karkand met voorbedachte rade was hoor. Er zijn genoeg BF2 maps waar je wel verder dan pakweg 100m kunt zien.
Klinkt ook wat logisch: een urban environment: stof en gruis kan moeilijker weg dan bij uitgestrekte maps.
Das ook niet helemaal waar, als je op aa x8 zetten toen met die nieuwe 8800 kaarten kon je mensen vanaf de mec zien bij de usa spawn. Daarnaast wordt ik moe van mensen die torrents gaan aanzetten om minder snel dood te gaan, dit is toch diep triest? En vervolgens ga je het argument gebruiken dat JIJ last ondervind van de slome verbinding van andere? Niet iedereen heeft geld voor een super snelle verbinding en in veel landen ligt er niet zo'n goed netwerk als in Nederland, echt triest als je dan de gebeten hond gaat spelen. Ik zou gewoon het liefst zien dat de ping weer terug komt in de score tab en dat je server in kan stellen dat ze bijv. bij 150ms iemand kicken net zoals in bf2/bf2142.

Verwijderd

Drawer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

Rekenen is nooit je sterkste kant geweest?

Nog 2 weken :*
Die eisen bij de Media Markt worden ook steeds lager he? ;)

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

Belgische leger is niet zo goed in kaartlezen, dus die komen een dag later aan op het battlefield </domme belgen>
Dat heeft te maken met de standaard dag waarop game-winkels bevoorraad worden.
In de US is dat maandag, dus dinsdag release.
In heel veel europese landen is het woensdag, dus donderdag release.
In BE is het blijkbaar donderdag pas, dus vrijdag release.
Dus als ik het via Origin koop, dan kan ik de 25e al spelen?

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 11:16
sjollione schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:57:
[...]

Damn boy.... dat is wel nasty. Ik hoop dat je strak nog wel kunt ownen want met een hand aan je muis en de andere aan je pielemuis wordt het toch lastig... :D
Wijs even aan waar ik schreef dat ik er opgewonden van word :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Verwijderd

BobbyDgtl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

Dus als ik het via Origin koop, dan kan ik de 25e al spelen?
Nee want je woont (neem ik even gemakshalve aan) niet in de US of A...

Gewoon 2 dagen langer wachten.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:22:
[...]

Nee want je woont (neem ik even gemakshalve aan) niet in de US of A...

Gewoon 2 dagen langer wachten.
Maar dat hoeft origin toch niet te weten? :P

TheS4ndm4n#1919

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

Die eisen bij de Media Markt worden ook steeds lager he? ;)
Grappenmaken is duidelijk ook niet jouw sterkste kant :/
Wanneer het spel binnen is zal ik eerst de Singleplayer helemaal kapot maken en daarna de Multiplayer eens flink onder handen nemen. Vind het alleen jammer dat veel vrienden vaak eerst met de Multiplayer aan de slag gaan en dan pas de Singleplayer eens bekijken, daar is toch niets spannends aan?

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:39

Maku

Derp

Mensen willen voor lopen met ranks dus beginnen ze zo spoedig mogelijk met multiplayer.. pas als ze het idee hebben dat ze ver genoeg voorlopen of dat het niet meer uit maakt dan gaan ze single player proberen.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
ProfoundValue schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:33:
[...]

Grappenmaken is duidelijk ook niet jouw sterkste kant :/
Wanneer het spel binnen is zal ik eerst de Singleplayer helemaal kapot maken en daarna de Multiplayer eens flink onder handen nemen. Vind het alleen jammer dat veel vrienden vaak eerst met de Multiplayer aan de slag gaan en dan pas de Singleplayer eens bekijken, daar is toch niets spannends aan?
Je loopt al snel achter op de mensen die eerst de multiplayer checken en al verder geleveld zijn. Ik hoop ook eerst een uur of 10 in de multi te kunnen steken voordat ik aan de Single begin.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Maku schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:36:
Mensen willen voor lopen met ranks dus beginnen ze zo spoedig mogelijk met multiplayer.. pas als ze het idee hebben dat ze ver genoeg voorlopen of dat het niet meer uit maakt dan gaan ze single player proberen.
Daar doe ik het niet voor, ik vind de singleplayer van Battlefield altijd enorm teleurstellend en daar draait het hele spel ook niet om. De enige reden dat ik de SP van BC2 nog gespeeld heb is omdat ik nog op Steam zat te wachten voor de unlock...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Maku

Maku

Derp

Ieder zo zijn ding .. ik denk dat ik singleplayer wel zat ben na een paar uur. ik heb nog nooit een singleplayer game waar een multiplayer functie in zit uitgespeeld op Starcraft 1&2 na :/

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 22:21
Ik koop BF3 alleen voor de multiplayer. De enige reden dat ik de singleplayer van BC2 heb uitgespeeld is omdat de servers van EA soms down waren.

Verwijderd

Maku schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:42:
Ieder zo zijn ding .. ik denk dat ik singleplayer wel zat ben na een paar uur. ik heb nog nooit een singleplayer game waar een multiplayer functie in zit uitgespeeld op Starcraft 1&2 na :/
Ik heb dat meestal andersom...

De SP speel ik 2-3 uit wanneer ik het spel net heb en (ongeveer een jaar) later speel ik het nog een paar keer. De MP laat ik 9/10 keer links liggen, omdat me dit totaal niet boeit.

Games zoals BF zijn hier een uitzondering op, deze speel ik voornamelijk voor de MP, maar speel de SP toch zeker 2-3 keer.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:06

H3llSiNG

Meh.

Zeiden ze niet dat je wat items krijgt in de single player en coop missies die je in de normale multiplayer niet kan unlocken? Dus het is het volgens mij wel waard :)

En ik verheug me best op de coop

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Dit ging alleen om de COOP geloof ik.

Verder kan ik niet wachten om mijn Javelin te gebruiken _O_. Wat een apparaat is dat zeg!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 06:54
Single player in een battlefield game !? bah ! vloeken in de kerk. potje cod iemand ?

[ Voor 13% gewijzigd door MaXeRs op 13-10-2011 17:16 ]

• Jor88
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
http://blogs.battlefield....ltiplayer-map-reveal.aspx

Ik weet niet of dit al bekend was, maar kwam het tegen op Twitter :9

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 08:51
Nieuwe Battleblog:

Multiplayer map reveal

Morgen krijgen we de overige 5 te zien.

Basejump is nu al episch _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/DamavandPeak_2D00_1_2D00_350.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door xNikobellicx op 13-10-2011 18:04 ]

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06
xNikobellicx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:01:
Nieuwe Battleblog:

Multiplayer map reveal

[afbeelding]
De Damavand Peak map ziet er echt gruwelijk uit en het idee van basejumpen om rush te starten is awesome

• EvaluationCopy
Ik verheug me al op het prijsschieten op die parachuutjes >:)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Nieuwe Battleblog:

Multiplayer map reveal

[afbeelding]
Awesome shiz!
Even groter plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/DamavandPeak_2D00_1_2D00_1280.jpg

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:17

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Maku schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:42:
Moest er even over denken, maar ik ook, half life.

Verder vind ik sinds ik CB heb kunnen spelen het toch wel een BF2 vervolg, voor zover je van vervolg kunt spreken. Heb tig uur in BF2 zitten (BC/BC2 kon me toch niet boeien) en ben tijden admin op de GameVillage servers geweest. Dan komt de vraag: wat maakt BF2 tot die goeie multiplayer shooter? Volgens mij kom je daar pas achter als je samen met een clan tegen een andere clan een war speelt. Vooraf iedereen in teams indelen en op uur u precies weten wat er van ieder team verwacht wordt en wat er van jou/jouw rol in dat team verwacht wordt. Iedereen op teamspeak (kinderen die me raar aankeken,dat wel) en gaan.

Dat gevoel, dat is volgens mij Battlefield. Maar ook de spontaan ontstane squads waar met een paar korte chats toch iedereen ten dienste van dat team aan de slag gaat en zo samen verder de map op komt. En wat ik van BF3 heb gezien (bij CB tenminste) kan dat best eens wat worden. Ik kijk er naar uit.

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 09:38
Nieuwe Battleblog:

Multiplayer map reveal

[afbeelding]
Episch ja ! , wow en die andere map Tehran highway ziet er ook echt super mooi uit.

redelijk donker , dus dan word t leuk met al die flashlights en lasersights !

Morgen dus al de overige 5 ? kan niet wachten , ben echt benieuwd !! _/-\o_ _/-\o_

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:42
Voor de luie mensen onder ons die niet zin hebben om te klikken :P

Een overzicht van de eerste paar mappen:

OPERATION FIRESTORM:

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/OperationFirestorm_2D00_2_2D00_1280.jpg

OPERATION MÉTRO
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/OperationMetro_2D00_2_2D00_1280.jpg

TEHRAN HIGHWAY
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/MP003_2D00_1_2D00_1280.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/MP003_2D00_1280.jpg

DAMAVAND PEAK
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/DamavandPeak_2D00_3_2D00_1280.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/DamavandPeak_2D00_1_2D00_1280.jpg

bron: http://blogs.battlefield.ea.com/

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Verwijderd

Als ik Google Maps/Earth er even bij pak, dan is het "Damavand Mountain" in Iran.

En de basejump zal dan waarschijnlijk op het stadje Garna zijn ;)

Is een stukje lopen vanaf de top (ligt aan de voet van de berg), maar zeker een mooie locatie als ik het zo zie.

Verwijderd

Hier alle maps http://bf3blog.com/battlefield-3-maps/ hoef je niet op morgen te wachten.

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-10 15:46
Die is niet zo uitgebreid beschreven als in Battlelog en de maps die morgen komen zijn daar nog leeg gelaten

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Verwijderd

Kobus Post schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:58:
[...]

Die is niet zo uitgebreid beschreven als in Battlelog en de maps die morgen komen zijn daar nog leeg gelaten
Alleen om ff te ruiken.

• Maku

Maku

Derp

sniff sniff, ruikt naar meer ! :P

Verwijderd

Maku schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:20:
sniff sniff, ruikt naar meer ! :P
hier zit een luchtje aan :')

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-10 11:30
Deze vond ik wel vet:
One of our largest and most vehicle-friendly map, Operation Firestorm is the classic Battlefield gameplay taken to the extremes. Size-wise, and with some puzzle skills, you could actually place three Atacama Deserts -- one of the largest maps from Battlefield: Bad Company 2 -- within the playable area of Operation Firestorm. This is a wide-open desert map where ...

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

die basejump ledge word een behoorlijke sniper spot ;)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:06:
Hangt ervan af, als je niks ziet door fog dan valt het wel mee :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:
Release dates:

October 25th, 2011
USA, Canada, Singapore, Rest of the World

October 27th, 2011
Denmark, Finland, Netherlands, Germany, Poland, Austria, France, Spain, Russia, Norway, Sweden, Australia, New Zealand

October 28th, 2011
UK, Czech Republic, Hungary, Italy, Belgium

November 2nd, 2011
Japan

Wtf, waarom België 1 dag later dan aangrenzende landen? 8)7
Wees blij dat je niet in Japan woont. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-10-2011 20:12 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Gezien je op een bergtop zit, zou het zo maar kunnen zijn dat je onderkoeld raakt wanneer je te lang blijft zitten ;)
Of het is gewoonweg te hoog om te kunnen snipen.

Ik neem aan dat EA/DICE hier wel aan gedacht heeft.

Aan de andere kant ben je natuurlijk wel een gemakkelijke prooi voor de PLR wanneer je uit de lucht komt vallen, dus misschien is het niet eens zo'n slecht idee om te counteren van bovenaf.

Betekend dit trouwens dat we allemaal de HALO (= High Altitude-Low Opening) jump moeten gaan oefenen?

Verwijderd

De truuk word natuurlijk je chute zo laat mogelijk open en eerst van bovenaf je granaat vooraad naar beneden plus alles wat kan ontploffen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

Betekend dit trouwens dat we allemaal de HALO (= High Altitude-Low Opening) jump moeten gaan oefenen?
offtopic:
Halo jumpen in BF. Never thought I'd see the day. Sorry dit vond ik te grappig om niet op te merken. :P

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:22:
[...]
Aan de andere kant ben je natuurlijk wel een gemakkelijke prooi voor de PLR
Nope van de 9 maps (dus zonder de Strike at Karkand mappack) zijn in ieder geval:

Metro: USMC vs Russian Forces
Caspian Border: USMC vs Russian Forces
Operation Firestorm: USMC vs Russian Forces
Tehran Highway: USMC vs Russian Forces
Davamand Peak: USMC vs Russian Forces

Ervan uitgaande dat de map Seine Crossing: USMC vs Russian Forces zal zijn, blijven enkel nog de 3 resterende mappen Kharg Island, Grand Bazaar, Noshahr Canals over die waarbij met/tegen PLR kan worden gespeeld.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Phyxion schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Hangt ervan af, als je niks ziet door fog dan valt het wel mee :)
Als er fog inzit wordt het snipen iderdaad lastig maar zonder fog is dat een ideale plek voor een shitload snipers (ikzelf zou dan daar gaan liggen campen) De berg is ook maar 500Meter hoog en 500Meter is nog makkelijk te doen met je sniper rifle in bf3

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:34
Vlieg je d'r leuk met je heli of jet naar toe en heb je een triple kill! Of gebruik je misschien een mortar? Guided rocket... te moeilijk om te campen daar!

• RocketKoen
memo001 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:22:
Vlieg je d'r leuk met je heli of jet naar toe en heb je een triple kill! Of gebruik je misschien een mortar? Guided rocket... te moeilijk om te campen daar!
met alle explosieven in BF3 wordt het een platte boel daar :P
zeker aangezien de attackers niks verliezen door te campen, ze verliezen alleen tickets als ze dood gaan. Dus op de ledge staan en explosieven naar beneden gooien voor 5 minuten kan :P

TheS4ndm4n#1919

Ik dacht eerder in de andere richting.
Zal men niet van benedenaf gesniped worden wanneer men door de lucht zweeft met parachute?

De taktiek zal zijn om pas op het laatste nippertje je parachute te openen zodat snipers je moeilijk kunnen raken.

• RocketKoen
Asgaro schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:56:
[...]

Zal men niet van benedenaf gesniped worden wanneer men door de lucht zweeft met parachute?

De taktiek zal zijn om pas op het laatste nippertje je parachute te openen zodat snipers je moeilijk kunnen raken.
Dat is bij basejumpen nu net de uitdaging :P
wie opent het laatst zn chute

TheS4ndm4n#1919

• DaniëlWW2
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:44:
[...]

met alle explosieven in BF3 wordt het een platte boel daar :P
zeker aangezien de attackers niks verliezen door te campen, ze verliezen alleen tickets als ze dood gaan. Dus op de ledge staan en explosieven naar beneden gooien voor 5 minuten kan :P
Plat?
Meer een netwerk van loopgraven en foxholes. :+

En ik zal gewoon meteen mijn parachute openen als ik van die klif spring.
Die snipers raken toch geen kip. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Asgaro schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:56:
[...]

Laten we niet vergeten afgaande op de eerder geziene screenshots en het feit dat er 2 helipads zijn dat er ook littlebirds zijn die zwaar effectief tegen infantry zijn!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11 21:24

InFamous

excommunicado

DanielWW2 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:13:
[...]

Die snipers raken toch geen kip. :P
Ehehmm zeg dat nou niet te hard:P

Is niet mijn langste schot, helaas. Fraps maakt snipen bijna onmogelijk door de lag die ik er van krijg. Had een headshot die nog een stukkie verder was, zeg maar waar de chopper van de USMC spawned, marksman score van 815. Ik lig trouwens net buiten de spawn van de russen op de hoogste heuvel.

Formerly known as Ragdoll

• haarbal
  • Laatst online: 09:28
InFamous schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:31:
[...]

[video]

Is niet mijn langste schot, helaas. Fraps maakt snipen bijna onmogelijk door de lag die ik er van krijg. Had een headshot die nog een stukkie verder was, zeg maar waar de chopper van de USMC spawned, marksman score van 815. Ik lig trouwens net buiten de spawn van de russen op de hoogste heuvel.
Meh, aan die kill heb je niks, je bespaart hem hooguit een stuk lopen, nu kan ie gewoon op z'n squadmates spawnen. En had je hem niet even moeten spotten.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• RocketKoen
haarbal schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:35:
[...]

Meh, aan die kill heb je niks, je bespaart hem hooguit een stuk lopen, nu kan ie gewoon op z'n squadmates spawnen. En had je hem niet even moeten spotten.
-1 ticket. altijd nuttig

TheS4ndm4n#1919

• InFamous

InFamous

excommunicado

haarbal schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:35:
[...]

Inderdaad -1 ticket aangezien wij al ver voor stonden, had ik besloten om even met me sniper het rondje af te maken. Voor de unlock van het volgende wapen. Echter hadden zij niet heel veel spawn plekken meer. Ze konden alleen nog daar spawnen of op hun team mate. Mja toch leuk om zo even te sniperen.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

InFamous schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:31:
[...]

[video]

Nice shot en snipers kunnen best wel nuttig zijn zo lag ik altijd bij de Russian spawn op de rotsen alles te spotten wat van de U.S base wegging.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hBQh1-N59bA]
filmpje is gemaakt met Windows live movie maker dus vandaar wat crappy

• InFamous

InFamous

excommunicado

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:41:
[...]

Nice shot en snipers kunnen best wel nuttig zijn zo lag ik altijd bij de Russian spawn op de rotsen alles te spotten wat van de U.S base wegging.

[afbeelding]
filmpje is gemaakt met Windows live movie maker dus vandaar wat crappy
Heel af en toe als ik sniper speel op caspianborder en dat is niet heel vaak, dan doe ik het meer om choppers, tanks en vliegtuigen te spotten. Vooral die tanks zijn op long range naar D nog best nuttig. Voorderest heb ik mooi zicht op A en D en heel klein stukje van E waardoor ik een hoop kan spotten en mijn squad aanwijzingen kan geven.

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-11 16:22

TRG

Technotium99-m

Grappig al dat negatieve gedoe over snipen altijd :)

Snipen is gewoon supervet, en een van de mooiste onderdelen van een oorlogssimulator. Het is de diversiteit van het spel wat het mooi maakt. Soms ben ik lekker enthousiast en ga ik een avondje actief MCOMS armen/verdedigen, af en toen heb ik een chill momentje en ga ik met een peuk lekker een uurtje liggen snipen. Niets mis mee en moet kunnen, ook als je ge-camp in de populistische categorie 'lame' valt.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

TRG schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:58:
Grappig al dat negatieve gedoe over snipen altijd :)

Snipen is gewoon supervet, en een van de mooiste onderdelen van een oorlogssimulator. Het is de diversiteit van het spel wat het mooi maakt. Soms ben ik lekker enthousiast en ga ik een avondje actief MCOMS armen/verdedigen, af en toen heb ik een chill momentje en ga ik met een peuk lekker een uurtje liggen snipen. Niets mis mee en moet kunnen, ook als je ge-camp in de populistische categorie 'lame' valt.
Even offtopic:
Ik speelde met collega's vroeger Black Hawk Down. Een van mijn collega's ging altijd snipen. Je zag hem nooit en maar af en toe schoot hij je neer.

Wat bleek later, als we spawnen sprint hij de map af, richting de heuvels en ging snipen (BHD had oneindige heuvels als je uit het centrale map gedeelte liep). Echter, wat hij in real life deed was daar gaan liggen en lekker buiten peukje roken, koffie halen, andere dingen doen. En af en toe ff iemand afknallen. :P

Nu snapten we hoe hij 2 á 3 uur lang volhield om te snipen en nauwelijks gezien te worden. Hehe.

Ontopic:
Ik vind het snipen ook erg leuk, lekker voor de afwisseling. Ook vind ik het goed gedaan dat je die lens flare hebt zodat snipers niet overpowered godmode wordt en alles en iedereen gaat snipen op CB. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik merkte net dit op
Battlefield 2
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/BF3/content/oman/gulf-of-oman-bf2.jpg

Battlefield 3

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/BF3/content/oman/gulf-of-oman-bf3.jpg

Ik kan hier dus echt met m'n kop niet bij. PC en consoles zouden aangepaste maps krijgen die verschillen van elkaar omdat de console maar 24 man ondersteund. Dan is die BF3 versie inderdaad relevant, maar waarom in hellsnaam is de PC versie hetzelfde? Die vlaggen zitten op verspring afstand van elkaar verwijderd, dan zijn voertuigen compleet nutteloos voor die kleine stukjes?

Dat was nou het Battlefield gevoel. Je spawned ergens en je bedacht welke route met welk voertuig en met welke kit je de volgende spawn ging capturen. Hier wordt je, zeker met 64 man, in een warzone a la CoD (wil het eigelijk niet eens meer zeggen) gespawned.

PC versie ging voor de console versie? Nou ik zie het niet.

Edit:

Damnit. Troll.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Joostjah
  • Laatst online: 18-10 20:21
We thought it’d be funny to summarize the feelings of the community in a mockup of Gulf of Oman for Battlefield 3.

Be advised: a sense of humor is required to enjoy the below comparison.
Beter lezen Ricky.

• DaniëlWW2
  • Niet online
rickyy schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:59:
Ik merkte net dit op
Battlefield 2
[afbeelding]

Battlefield 3

[afbeelding]

Ik kan hier dus echt met m'n kop niet bij. PC en consoles zouden aangepaste maps krijgen die verschillen van elkaar omdat de console maar 24 man ondersteund. Dan is die BF3 versie inderdaad relevant, maar waarom in hellsnaam is de PC versie hetzelfde? Die vlaggen zitten op verspring afstand van elkaar verwijderd, dan zijn voertuigen compleet nutteloos voor die kleine stukjes?

Dat was nou het Battlefield gevoel. Je spawned ergens en je bedacht welke route met welk voertuig en met welke kit je de volgende spawn ging capturen. Hier wordt je, zeker met 64 man, in een warzone a la CoD (wil het eigelijk niet eens meer zeggen) gespawned.

PC versie ging voor de console versie? Nou ik zie het niet.
Zeker dat de map niet van de consoles zijn?
Ik zelf ben bang van niet maar ik probeer de hoop nog een beetje hoog te houden. Op die manier is de extra grote van de map te verwaarlozen.
Hetzelfde zie je een beetje bij Caspian. Enorme map maar de helft is een nutteloze deathtrap.

Don't f*ck up DICE. :X

Edit: grrrrr, foute info. Shoot the messenger. :P

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Ik zij in the alpha al dat het een console port was...
Toen de pdb server en client files gelekt waren wist ik het zeker :(

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• DaniëlWW2
  • Niet online
fast-server schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:11:
Ik zij in the alpha al dat het een console port was...
Toen de pdb server en client files gelekt waren wist ik het zeker :(
Ja echt een console port als de eerste footage van de PC komt, het spel als eerste speelbaar was op de PC, de PC een alpha krijgt, een grotere beta, dingen zoals de commo rose komen toch echt terug. (misschien wat te laat maar alsnog)

Had ik al iets over de graphics gezegd? Dit is dus echt geen console port meer maar een game die DICE op alle platformen zo goed mogelijk wil maken en aangezien deze game gewoon gigantisch is zal niet iedereen alles krijgen wat hij of zij wil. Of je het nou leuk vind of niet, DICE gaat console versies blijven maken omdat die engine niet goedkoop was en EA al jaren verlies draait. EA wil marktaandeel van CoD hebben om hun bedrijf weer winstgevend te maken en dat gaat niet lukken zonder console versies van BF3.

In plaats van dat iedereen nou meteen gaat schreeuwen dat het een console port is (wat het dus echt niet is) kan je beter je energie steken in constructieve feedback aan DICE over wat er beter zou kunnen.

• goosche
  • Laatst online: 04:28
Eerlijk gezegd vind ik BBC2 veel leuker dan BF3 pluspunt is alleen dat je kan vliegen met jets en vrij makkelijk is om televelen in 30 uur level 48 geworden maar in BBC2 600 uur pas level 49.

• DaniëlWW2
  • Niet online
goosche schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:29:
Eerlijk gezegd vind ik BBC2 veel leuker dan BF3 pluspunt is alleen dat je kan vliegen met jets en vrij makkelijk is om televelen in 30 uur level 48 geworden maar in BBC2 600 uur pas level 49.
Punten zijn gemodificeerd geweest voor de beta. No way dat je in de volle game zo snel klaar bent met ranken.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11 17:01
Ja, want je hebt de battlefield 3 final ook echt al gespeeld. Vandaar natuurlijk dat je al weet dat bc2 veel leuker is.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• osmosis
  • Laatst online: 07-11 07:36
Zucht... Het levelen in bf3 BETA ging erg snel omdat ze wouden testen of het allemaal wel deugdelijk werkt.
dus ook het gedeelte betreft unlocks / ranking
Kortom voordat jij level 51 bent in bf3 RETAIL ben je gemakkelijk een half jaar verder.
Daarnaast de beta is totaal niet representatief voor de daadwerkelijke versie die in de winkels ligt de 27ste. ( Je wilt niet weten hoe vaak ik deze line heb moeten posten hier... )
Het zit hem allemaal in dat ene woordje.. BETA
En wat is BBC2 btw ?, een geupgrade versie van een BBC filiaal ? :+

[ Voor 4% gewijzigd door osmosis op 14-10-2011 00:49 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
jterpstra schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:47:
[...]

Zucht... Het levelen in bf3 BETA ging erg snel omdat ze wouden testen of het allemaal wel deugdelijk werkt.
dus ook het gedeelte betreft unlocks / ranking
Kortom voordat jij level 51 bent in bf3 RETAIL ben je gemakkelijk een half jaar verder.
Daarnaast de beta is totaal niet representatief voor de daadwerkelijke versie die in de winkels ligt de 27ste.
Het zit hem allemaal in dat ene woordje.. BETA
En wat is BBC2 btw ?, een geupgrade versie van een BBC filiaal ? :+
Battle Bad Company 2. :P
Zwakke ripp off van Battlefield.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Battlefield: Bad Company 2 is geen rip-off, het is een spin-off.

The devil is in the details.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Hahn schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:50:
Moeilijk he humor? O-)
BFBC2 was mijn eerste echte BF game hoor. Dit betekent alleen nog niet dat ik er geen grappen over mag maken. Het is een goede game maar ik heb na de beta toch meer zin in epic 64 player gevechten, veel voertuigen etz.

• osmosis
  • Laatst online: 07-11 07:36
No shit sherlock.
Ging over BBC2 ( Lees even gemekker boven je post. )

Verwijderd

Herp :F Je typfout is een grap, get it?

• YourzZ
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-11 22:08
DanielWW2 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:19:
[...]

Ja echt een console port als de eerste footage van de PC komt, het spel als eerste speelbaar was op de PC, de PC een alpha krijgt, een grotere beta, dingen zoals de commo rose komen toch echt terug. (misschien wat te laat maar alsnog)

Had ik al iets over de graphics gezegd? Dit is dus echt geen console port meer maar een game die DICE op alle platformen zo goed mogelijk wil maken en aangezien deze game gewoon gigantisch is zal niet iedereen alles krijgen wat hij of zij wil. Of je het nou leuk vind of niet, DICE gaat console versies blijven maken omdat die engine niet goedkoop was en EA al jaren verlies draait. EA wil marktaandeel van CoD hebben om hun bedrijf weer winstgevend te maken en dat gaat niet lukken zonder console versies van BF3.

In plaats van dat iedereen nou meteen gaat schreeuwen dat het een console port is (wat het dus echt niet is) kan je beter je energie steken in constructieve feedback aan DICE over wat er beter zou kunnen.
Nou, volg het mordor forum (eauk battlefield forum) maar is. Veel functies zitten niet in de release van de game. Dit spel is zo'n regelrechte port van console, het is verbazingwekkend dat dice nog anders durft te beweren. Het spel is 'dommer' gemaakt, wat Dice zelf heeft aangegeven, omdat het anders te moeilijk zou worden voor consolers. Besturingen van voertuigen die niet voor pc zijn geoptimaliseerd. Geen joystick ondersteuning en de lijst gaat maar door. Dit spel is een regelrechte poging om een cod friendly environment te maken en zo mw3 proberen te cockblocken.

• goosche
  • Laatst online: 04:28
Geef mij maar dan BBC3 als ik dit allemaal hoor. of nieuwe maps en voertuigen.

[ Voor 23% gewijzigd door goosche op 14-10-2011 03:21 ]

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
YourzZ schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 02:49:
[...]
Nou, volg het mordor forum (eauk battlefield forum) maar is. Veel functies zitten niet in de release van de game. Dit spel is zo'n regelrechte port van console, het is verbazingwekkend dat dice nog anders durft te beweren. Het spel is 'dommer' gemaakt, wat Dice zelf heeft aangegeven, omdat het anders te moeilijk zou worden voor consolers. Besturingen van voertuigen die niet voor pc zijn geoptimaliseerd. Geen joystick ondersteuning en de lijst gaat maar door. Dit spel is een regelrechte poging om een cod friendly environment te maken en zo mw3 proberen te cockblocken.
Lekker negatief zeg... hou dat lekker op t eauk forum pls. 99% Van de posts daar zijn nutteloos en niet onderbouwd.
"Veel functies zitten niet in de release"... Noem eens 10 functies 'waar we recht op hebben' die er niet in zitten, en niet in komen?
ik kan er 1000 noemen die er wel in zitten... pfff
Pure stemmingmakerij dit
Speel eerst de retail versie, dan pas kan je een gefundeerde mening neerzetten...

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Sowieso heb je geen 'recht' op features. Je hoeft het spel niet te kopen... Eigenlijk in en in triest dat mensen echt boos worden op Dice omdat er dingen 'ontbreken' / niet helemaal naar hun wens zijn. De wereld vergaat niet.

Scientia potentia est

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

InFamous schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:43:
Heel af en toe als ik sniper speel op caspianborder en dat is niet heel vaak, dan doe ik het meer om choppers, tanks en vliegtuigen te spotten. Vooral die tanks zijn op long range naar D nog best nuttig. Voorderest heb ik mooi zicht op A en D en heel klein stukje van E waardoor ik een hoop kan spotten en mijn squad aanwijzingen kan geven.
Snipen doe ik ook alleen maar in BF3 (of 1942). In CoD zijn er classes waarmee je kunt snipen maar je hebt absoluut geen voordelen. In BF3 liep ik weer veel rond als sniper omdat je dan het voordeel hebt van ver kijken, spotten en vijanden omleggen die jou gewoon niet zien. :)

Closecombat is het als sniper wel een stukje lastiger al is het handvuurwapen helemaal zo gek nog niet. Tijdens de beta waren er veel spelers nog zoekende en zo kwam het voor dat je drie tegenstanders tegen kwam die je van de korte afstand 1 voor 1 kon afschieten met een handpistool omdat ze keken waar het vandaan kwam. :P

Dat zal na de uiteindelijke release wel anders worden aangezien men dan weet waar te kijken wanneer ze worden geraakt. Voor closecombat ontdekte ik trouwens de PP2000, heerlijk wapen voor de korte afstand.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Die PP2000 is inderdaad goed voor close range, zeker met een silencer erop.
Ze hebben geen idee waar je dan vandaan schiet...
En die snipers zijn in BF3 wel waardig om een strategie omheen te bouwen.
Had in de beta al aardig wat headshots in Caspian Border 8)

:-)

• bazs2000

bazs2000

In Caspian Border zijn snipers wel belangrijk. In Metro weer niet. Als sniper kun je op het eiland liggen of aan de oever en als je dan een paar kills hebt gemaakt dan merk je dat de tegenstander die kant niet meer op gaat. Ik ben razend benieuw hoe die andere mappen aanvoelen maarja, nog bijna twee weken en dan is het zover. :)

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
martijn--g schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 07:44:
Sowieso heb je geen 'recht' op features. Je hoeft het spel niet te kopen... Eigenlijk in en in triest dat mensen echt boos worden op Dice omdat er dingen 'ontbreken' / niet helemaal naar hun wens zijn. De wereld vergaat niet.
Je gaat voorbij aan een aantal zaken.

Er is door DICE gezegd dat E-Sports ondersteund zouden worden (commo-rose, spectator, Battlerecorder) en nu blijkt dat dit naar alle waarschijnlijkheid niet in de game zit bij launch.

Tevens heeft DICE aangegeven dat de PC versie extra liefde zou ontvangen. Met alle respect, maar op de 64 spelers na en grafische pracht kan ik het nog niet ontdekken. Alle PC gerelateerde features ontbreken bij launch en het is nog maar de vraag of deze achteraf erin worden gepatcht. Ik bedoel, zoiets als in-game VoIP (dus buiten Battlelog om) is gewoon een feature die al jaren in andere games zit. Lolwut?

Mapdesign lijkt console georiënteerd, zie de plaats van flags op bijvoorbeeld Caspian Border. Ja, de map mag dan wel groot zijn maar met de flags zo dicht bij elkaar heb je daar nog niet zoveel aan.

Dus je kan wel zeggen dat mensen "geen recht hebben op features", maar dan doe je er als dev goed aan om er ook niet mee te adverteren. Waar ze zich mee in de voet hebben geschoten is dat ze gewoon veels te lang onduidelijkheid hebben laten bestaan over wat er nu wel en niet in de game zou zitten en dat krijgen ze nu terug IMO. Er werd gezegd dat BF3 een directe opvolger zou zijn van BF2, maar daar ziet het qua features op dit moment in ieder geval nog niet naar uit.

Zoals al eerder aangegeven, ik ben een groot fan van DICE en speel al sinds BF1942 maar dat wil niet zeggen dat ik alles maar als zoete koek moet slikken en dat wij als consumenten/fans van het eerste uur geen kritiek mogen uiten op de weg die DICE i.c.m. EA is ingeslagen.

Dit doet overigens niets af aan het feit dat ik me wel verheug op de release.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:03

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Jackal131 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

Vreemde opmerking, waar ik niets mee kan. Zeg dan niets.

Wat hebben hacks hier mee te maken 8)7

Waarom zou ik een nadeel moeten hebben van het feit dat ik alleen gebruik maak van mijn internet verbinding, terwijl anderen binnen een gezin de verbinding delen. Waarom moet ik nadeel hebben van het feit dat ik een goed verbinding heb terwijl anderen met een brakke verbinding daar voordeel van hebben? Het enige wat ik doe (en ik niet alleen) is de situatie enigszins gelijk trekken.

I.m.o heeft dit niets te maken met hacken of cheaten. Als jij denkt dat het wel zo is, dan is een ieder met een brakke verbinding of een ieder die zijn verbinding deelt met andere gezinsleden, een cheater...

Maar goed, dat is mijn mening. Je bent vrij om daar anders over te denken.
Niet echt een cheater maar wel een ontzettende sore loser... Kom op hey... Ik zie het meer als lack of skills als je zoiets doet. Ik heb zelf 120mbit verbinding met (in de beta althans) een zeer lage ping op de NL'se servers van tussen de 10 en 20ms. Ik stond heel vaak in de top 5 aan het eind van een potje. Ik deel verder met niemand mijn verbinding en toch redelijke ownage, niet alleen bij BF3. Maargoed, doe vooral wat je niet laten kunt en doe maar van die truukjes. See you on the Battlefield... :7

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 08:51
Vanaf de 21e kunnen we beginnen met pre loaden!!

de tweet:
Battlefield Battlefield
You will be able to pre-load #BF3 on distribution services that sell the PC game and support pre-loading. Starts 10.21.

Verwijderd

xNikobellicx schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:59:
Vanaf de 21e kunnen we beginnen met pre loaden!!

de tweet:
Battlefield Battlefield
You will be able to pre-load #BF3 on distribution services that sell the PC game and support pre-loading. Starts 10.21.
Ik neem aan dat dit alleen geld voor mensen die BF3 hebben gepreorderd bij Origin zelf, en niet voor degene die het (boxed) bij de lokale gameshop hebben besteld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:01:
[...]

Ik neem aan dat dit alleen geld voor mensen die BF3 hebben gepreorderd bij Origin zelf, en niet voor degene die het (boxed) bij de lokale gameshop hebben besteld.
hoe zou je een boxxed versie willen pre-loaden? :+

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:16

RoyK

Hobby tekenaar

Dus.. de 21e kunnen we de game downloaden en installeren. Het enige wat nog niet werkt is het gamen zelf, right?

En wat doen jullie met een download game? Branden jullie deze naar DVD?

Dit is mijn eerste digitale aankoop.

Mijn portfolio op Instagram

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Waarom branden naar DVD? Hij installeerd hem gewoon waarschijnlijk direct vanuit Origin. Als je ooit opnieuw moet installeren doe je dat weer via Origin.
Jesh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:59:
[...]
Er is door DICE gezegd dat E-Sports ondersteund zouden worden (commo-rose, spectator, Battlerecorder) en nu blijkt dat dit naar alle waarschijnlijkheid niet in de game zit bij launch.
Waarom heb je commo-rose nodig voor E-Sports? Ik neem toch aan dat die mensen wel op gezamelijke voice zitten, commo-rose is vooral handig volgens mij als je met random mensen speelt.
Tevens heeft DICE aangegeven dat de PC versie extra liefde zou ontvangen. Met alle respect, maar op de 64 spelers na en grafische pracht kan ik het nog niet ontdekken. Alle PC gerelateerde features ontbreken bij launch en het is nog maar de vraag of deze achteraf erin worden gepatcht.
En veel meer mogelijkheden voor server admins? Maar sowieso wat voor een liefde wil je nog meer behalve 64 spelers en veel betere graphics? Gratis escort bij PC editie?
Ik bedoel, zoiets als in-game VoIP (dus buiten Battlelog om) is gewoon een feature die al jaren in andere games zit.
En vaak belabberd is uitgevoerd en iedereen het uitzet, en als ze voice willen een TS/vent server gebruiken.
Mapdesign lijkt console georiënteerd, zie de plaats van flags op bijvoorbeeld Caspian Border. Ja, de map mag dan wel groot zijn maar met de flags zo dicht bij elkaar heb je daar nog niet zoveel aan.
Je bedoelt prima zo dat je zowel ruimte voor voertuigen hebt (antenne) als ruimte waar je enkel als infanterie komt (forest), en nog een hoop waar je met beide prima kan komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 14-10-2011 10:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:06:
[...]

hoe zou je een boxxed versie willen pre-loaden? :+
Je kan ook de boxed versie krijgen bij Origin. Hiermee kun je de game gewoon downloaden, maar krijg je (later?) ook de bex met alle "goodies".
RoyK schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:10:
Dus.. de 21e kunnen we de game downloaden en installeren. Het enige wat nog niet werkt is het gamen zelf, right?

En wat doen jullie met een download game? Branden jullie deze naar DVD?

Dit is mijn eerste digitale aankoop.
Als je het bij Origin zelf, of een Origin key hebt gekocht dan blijft de game op je account staan. Mocht je dus een nieuwe computer krijgen (of gewoon een herinstallatie doen), dan hoef je alleen maar in te loggen en kun je het spel opnieuw downloaden.

Bij een boxed versie hebben, dan kun je zowel een normale installatie (met DVD) doen, als downloaden. Dit omdat de key wederom aan je account is gekoppeld.

Bij andere diensten (zoals Steam, welke (nog) niet beschikbaar is) weet ik het niet, maar ik neem aan dat je daar gewoon je "eigen" download krijgt. De download zal dan niet beschikbaar zijn in Origin. (correct me if I'm wrong).

• EvaluationCopy
RoyK schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:10:

En wat doen jullie met een download game?
Niks. Dat is het mooie van downloadable games, dat is niet nodig. Mocht je zo stom zijn om je account kwijt te raken dan heb je aan die backup van je spel toch niks meer.

Ik denk altijd maar zo: 'een fysiek spel kun je ook kwijt raken'. Net zoals cash geld. Lang leve 'alles online'.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:26
@DJN00B: Battlerecorder, yes or no?
@zh1nt0: Game is not launching with Battlerecorder.

zh1nt0 about battlerecorder
I do understand the upset on this forum. After all, battlerecorder is a fantastic feature to have, especially in a game like Battlefield.

Me and Lars Gustavsson have been spending some time together on the road now and talked about creative design, shipping a game as well as the core foundation of making a game.

Shipping Battlefield 3, a game of this magnitude requires a lot of focus on the right details. Not saying that Battlerecorder isn´t the "right" detail, I´m just stating that there are so many screws and bolts that need to be tightened up in order to get this big project off the ground. Something I am very confident we´ve done very well right now.

You could say that when you make a game, it´s a prequel. When you ship the game, that is the beginning. When you speak with the public or media, people think shipping a game is the final instance in a row of possibilities. Let us not forget that we can always look into things and make changes in the game as well.

I do understand your concerns and of course I will be talking about this in the studio as well.

More questions..

@DJN00B: Still didn't get an answer on the first person spectate mode.
@zh1nt0: Not on launch unfortunately. Of course shipping a game is a work in progress and after we've shipped, we will evaluate features.

@DJN00B: Can we have multiple soldiers and/or have a soldier name other than our EAID?
@zh1nt0: 1 soldier / account.

@Leki1982: So you discussed e-sports and decided against it?
@zh1nt0: Not at all. It's something that won't be implemented on launch but maybe post launch.

BRON

• Jesh
furby-killer schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:15:
Waarom heb je commo-rose nodig voor E-Sports? Ik neem toch aan dat die mensen wel op gezamelijke voice zitten, commo-rose is vooral handig volgens mij als je met random mensen speelt.
Nu haal je er een punt uit, maar je snapt waar ik heen wil. Dingen toezeggen en dan niet leveren is niet echt goed voor de beeldvorming.
En veel meer mogelijkheden voor server admins? Maar sowieso wat voor een liefde wil je nog meer behalve 64 spelers en veel betere graphics? Gratis escort bij PC editie?
Bigger playable area. Ik hoef je toch geen voorbeelden te geven van maps uit het verleden? Indien wel, geef het even aan...
En vaak belabberd is uitgevoerd en iedereen het uitzet, en als ze voice willen een TS/vent server gebruiken.
Het gaat om opties. Iets waar PC spelers aan gewend zijn uit het verleden, geef mensen in ieder geval de keuze.
Je bedoelt prima zo dat je zowel ruimte voor voertuigen hebt (antenne) als ruimte waar je enkel als infanterie komt (forest), en nog een hoop waar je met beide prima kan komen.
Nee, dat bedoel ik niet. Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond.

Bekijk nog eens wat maps uit het verleden en kijk dan of je begrijpt waar ik heen wil.

• Sissors
  • Niet online
Een bagger gebalanseerde map waarbij infanterie enkel als target practise geld en als de US significant minder goed zijn je net zo goed de server kan verlaten (gulf of oman)?

Enige wat ik mis is een map editor en de mogelijkheid op die player made maps te spelen. Dat vind ik een groot gemis, over de dingen die jij noemt kan ik me niet heel druk maken. Vond qua grootte CB prima, oké zou niks tegen een grotere versie hebben, maar dan niet met de bagger balans die gulf of oman had. Als je hem groter maakt heb je ook een hoop meer transport mogelijkheden nodig. Jammer genoeg vind DICE het nodig dat zo ongeveer elke positie van een voertuig een machinegeweer heeft, wat het qua balans weer lastiger maakt, maar laten we zeggen dat je dan bij main basis minstens twee transport helis moet hebben (als die het lang genoeg overleven tegen de jets) en bij elke mcom minstens 2-3 jeeps. (Of een echte APC, één 50 cal bovenaan en nog 8 man ofzo erin die niet allemaal een machinegeweer hebben).

Niet zoals bij Gulf of Oman waarbij je dan gewoon een stuk kon gaan rennen over een woestijn zonder enige dekking en je zo neergemaaid werd.

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Jesh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:59:
Er werd gezegd dat BF3 een directe opvolger zou zijn van BF2, maar daar ziet het qua features op dit moment in ieder geval nog niet naar uit.
Er is ook gezegd dat al het goede uit BF2 en BFBC2 zou worden meegenomen.
Sowieso betekent dit dus dat je geen directe kopie kan verwachten van BF2, of BFBC2.
Commo-Rose en Battlerecorder zijn volgens mij pas later (dit jaar) toegevoegd nav community requests.
Zodoende kan ik mij voorstellen dat ze er te weinig tijd voor hebben gehad, kan gebeuren toch? Ze geven aan dat het er hoogstwaarschijnlijk wel in komt.
We hebben 1 conquest map kunnen spelen.
Laten we wachten op de final release.
De BF2 mappen zullen wrschlk wel de vlaggen op de bekende plaatsen hebben

• Jesh
Het gaat me niet om groter, maar om het meer uiteenspreiden van de flags. De grootte van bijvoorbeeld Caspian Border is m.i. prima, maar de flags liggen IMO te dicht bij elkaar voor 64 players.

Maar goed, dit is allemaal IMO. Zoals al eerder aangegeven kijk ik uit naar de release en bewaar mijn oordeel voor als ik alles gespeeld heb.

@ Priemt:

Zoals je zelf al zegt: hoogstwaarschijnlijk

En dat is dus waar een hele hoop mensen problemen mee hebben. Zeg gewoon ja of nee, maar niet dat halve werk. Dat schept duidelijkheid en neemt eventuele (valse) verwachtingen weg.

[ Voor 27% gewijzigd door Jesh op 14-10-2011 10:51 ]

Wie wilt al die nutteloze features nu?

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/10/bf3-damavand-peak-2.jpg
Enige wat ik wil is hier vanaf racen met een Hummer vol met c4, op het laatste moment uitstappen en parachute uitklappen en dan die hummer laten ontploffen zodra hij de grond raakt. Awesomeness!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:40
Ik vond het juist prettig dat een aantal vlaggen toch nog dicht bij elkaar liggen in CB. Daardoor kon je toch vrij snel in actie blijven, ook al had je geen voertuig. Beter dan dat soms eindeloze lopen in BF2 of BFBC2.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:49:
[...]

Battle Bad Company 2. :P
Zwakke ripp off van Battlefield.
Battlefield bad company 2 was ook mijn eerste Bf game ( die ik ook daadwerkelijk leuk vond ).

Met vietnam en 1942 kon ik het niet zo goed vinden :P ( ik weet het, ''godslastering'' ).

Maar ik kijk in ieder geval erg uit naar BF3, heb ook nog even op CB kunnen spelen en dat beviel me wel! Het enige punt waar ik tegenaan liep waren wel de Igla's ( of stingers ). Een bereik van meer dan 300 meter en altijd een voltreffer, mits de bestuurder van de jet Flares heeft :P.

Op naar de 27e ! >:)

• Sissors
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:54:

[afbeelding]
Enige wat ik wil is hier vanaf racen met een Hummer vol met c4, op het laatste moment uitstappen en parachute uitklappen en dan die hummer laten ontploffen zodra hij de grond raakt. Awesomeness!
Damn had er wel van gelezen maar nog niet dat plaatje gezien.

*fap fap fap*
Een bereik van meer dan 300 meter en altijd een voltreffer
Pak stealth -> minder bereik.

Enable afterburner, doe niks stoms -> je bent sneller dan de stinger (nog geen eens zeker of je AB nodig heb).

[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 14-10-2011 10:57 ]

Verwijderd

[afbeelding]
he bah jij was in BF2 ook zeker zon figuur die door karkand rijd met quad/buggy vol c4. :+
dat was zo irritant. denk je redelijk safe te zitten in je tank komt en zo'n jihad buggy van rechts en vol boem in 1x stuk

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 10:59 ]

• bazs2000

bazs2000

[afbeelding]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :9~

* bazs2000 begint te spinnen bij de gedachte alleen al dat hij in deze map zal spelen.

Daar kan geen CoD tegenop en daar heb ik echt wel veel ervaring in opgebouwd de afgelopen jaren. :P

Zijn deze dan ook nog niet langsgekomen?

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/10/bf3-operation-firestorm-2.jpg
Operation Firestorm

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/10/bf3-tehran-highway.jpg
Tehran Highway

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/10/bf3-tehran-highway-2.jpg
Tehran Highway

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/10/bf3-damavand-peak.jpg
Damavand Peak

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dnbrainwash
  • Laatst online: 17-10 11:13
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

he bah jij was in BF2 ook zeker zon figuur die door karkand rijd met quad/buggy vol c4. :+
Ik heb dat wel eens met een vriend van me gedaan in bc2 met uav's. :P

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 20:40

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Sissors
  • Niet online
Hey iedereen mag zijn eigenaardigheden hebben ;)

Verwijderd

Jaaaa jongens als ik al die prachtige plaatjes zie, kan ik wel aanemen dat jullie ( evenals ik ) even al het sociale contact moeten verbreken :P.

Ach 1 + puntje, ik heb al contact gehad met Dr Pepper en Dominos en ik heb nu een abbonement! dus dat gaat helemaal goed komen :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 11:07 . Reden: Typo ]

Pagina: 1 ... 64 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien