Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:35
Gelukkig bestaat er ook zoiets als een ping limit op een server :)

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 12-10-2011 23:51 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:13
Kom op zeg, je netwerk sloom gaan maken zodat je iets meer kills kunt halen in een spelletje :O

Ik dacht dat het de bedoeling van een spel was om leuk te zijn, niet om alleen maar te statswhoren.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 19:12
Avalaxy schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:52:
Kom op zeg, je netwerk sloom gaan maken zodat je iets meer kills kunt halen in een spelletje :O

Ik dacht dat het de bedoeling van een spel was om leuk te zijn, niet om alleen maar te statswhoren.
welkom in 2011 >:)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 12:09

M2M

medicijnman

welkom bij een spel met een ruk netcode...

Het zou eerder moeten zijn dat de persoon met lage ping een voordeel heeft, dan voordeel aanbrengen voor mensen met een slechte verbinding. Fix de slechte verbinding dan...
In combinatie met het standaard movement prediction systeem wordt het natuurlijk helemaal hilarisch spelen.

-_-

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

Jullie maken me wel bezorgd. Ik ga het strak in de gaten houden allemaal. Ik heb me flink geergerd aan de vreemde kills als je achter een rots duik en je 2 tellen later plots dood bent, wat je eigenlijk misschien al was. Om nou een torrent aan te zetten en zelf ook al hikkend door het veld te rennen.. niet mijn ding denk ik. Ik irriteer me al een een mini hapering op een dvd tijdens een film, tijdens het gamen krijg ik het denk ik aan mijn hart van de irritatie.

Ik ga er vanuit als je zelf gaat laggen, dat je dit ook merk in het lopen, in een tank stappen, etc.

Mijn portfolio op Instagram

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 18:10
ionicdog schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:12:Weet alleen nog niet welke mijn favoriet gaat worden uiteraard. Een betaalde server zoals de got clan is nog niet echt mijn ding, maar dat kan veranderen. Ik heb liever een lijst met vrienden, van hier bijv, zodat we elkaar kunnen opzoeken en joinen. Hoe zijn jullie dat van plan dan?
Kans is groot dat dit grotendeels via Battelog gaat. Bij de GoT server ben je gewoon welkom op TS om mee te spelen, als je gewoon de GoT Platoon in je bookmarks houdt kan je op iedereen die speelt joinen. Echt mensen toevoegen in je vriendenlijst is dus bijna niet nodig.

Over de client side... Nja, hybrid is in ieder geval al een stukje beter van alleen client-side. Ik snap toch nog niet helemaal waarom een hoge ping je nou een voordeel geeft? Als ik als laggende speler een ping van 200 heb, en hij controleert dat op de server... Dan denkt de server toch dat je gewoon 200ms te laat was met hitten? Maar dan nog iets, als ik dus op een speler schiet die achter een muur staat, dan heb ik client-side toch gewoon gemist? Oftewel, dan worden er ook geen pakketjes verstuurd die hij gaat controleren.... Dat hij daadwerkelijk op de server nog wel gewoon te hitten was, maakt dan niet uit?

Verwijderd

Jij raakte hem terwijl hij in het open was. Hij wordt geraakt terwijl hij denkt dat hij veilig achter een rots zit.

Dit gebeurt overigens in elk online spel en is niet perse afhankelijk van slechte netcode van Dice. Eerder met lag tussen spelers. Al heb ik dat instadeath gebeuren nog niet eerder zo erg meegemaakt. (Dat jij de 1e kogels niet voelt maar direct dood bent. De ander schiet normaal maar de damage, en dus je death, komen pas later in beeld. Precies zoals bij het rotsje.)

• M2M

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:20:
Jij raakte hem terwijl hij in het open was. Hij wordt geraakt terwijl hij denkt dat hij veilig achter een rots zit.

Dit gebeurt overigens in elk online spel en is niet perse afhankelijk van slechte netcode van Dice. Eerder met lag tussen spelers. Al heb ik dat instadeath gebeuren nog niet eerder zo erg meegemaakt. (Dat jij de 1e kogels niet voelt maar direct dood bent. De ander schiet normaal maar de damage, en dus je death, komen pas later in beeld. Precies zoals bij het rotsje.)
het heeft te maken met het voordeel dat een high-ping tegenstander heeft tegenover een lowping tegenstander.

De game maakt ook gebruik van predictive movement om de hoeveelheid pakketjes van server naar client een beetje te beperken. Als vervolgens de client van de tegenstander bepaald dat jij door het open veld beweegt terwijl jij allang achter cover schuilt gaat het dus mis. Als de tegenstander dan (volledig terecht) jouw in het open veld omver schiet wordt jij dus gekilled achter cover.

De lag werkt zowel van als naar server. De informatie die een 300ms speler ontvangt is per definitie minimaal 300ms oud. Een 50ms speler speelt eigenlijk slechts 50ms achter de server.

-_-

ionicdog schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:12:
Een betaalde server zoals de got clan is nog niet echt mijn ding, maar dat kan veranderen. Ik heb liever een lijst met vrienden, van hier bijv, zodat we elkaar kunnen opzoeken en joinen. Hoe zijn jullie dat van plan dan?
GoT Teamspeak en BF3 server zullen gratis toegangkelijk zijn voor iedereen. Betalen geeft meer rechten, reserved slot en toegang tot clan activiteiten. Iedereen mag echter gewoon gratis meespelen en samenspelen op Teamspeak.

GoT leden vinden zal straks prima via het platoon systeem gaan. Ik zal sowieso en GoT platoon weer aanmaken. Hoop dat niemand mij die eer gaat ontnemen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:51
Tsurany schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:43:
[...]

GoT Teamspeak en BF3 server zullen gratis toegangkelijk zijn voor iedereen. Betalen geeft meer rechten, reserved slot en toegang tot clan activiteiten. Iedereen mag echter gewoon gratis meespelen en samenspelen op Teamspeak.

GoT leden vinden zal straks prima via het platoon systeem gaan. Ik zal sowieso en GoT platoon weer aanmaken. Hoop dat niemand mij die eer gaat ontnemen :)
benieuwd of het platoon er na de release nog is.
Alle stats uit battlelog gingenweg, maar je soldier naam mocht je houden.

TheS4ndm4n#1919

• erdewit
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
M2M schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:31:
het heeft te maken met het voordeel dat een high-ping tegenstander heeft tegenover een lowping tegenstander.
Vraag me af of dit ook samenhangt met de hit detectie. Speel meestal op 10 a 20 ms ping servers en het duurt tweemaal zo lang om een tegenstander te vellen dan dat het duurt om zelf onderuit te gaan.

Bij BFBC2 was dat ook al zo en had gehoopt dat dit nu met BF3 gefixed zou zijn...

Bij echt oude games als Quake Arena was dit eigenlijk nooit een probleem.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 13:15
erdewit schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:50:
[...]

Vraag me af of dit ook samenhangt met de hit detectie. Speel meestal op 10 a 20 ms ping servers en het duurt tweemaal zo lang om een tegenstander te vellen dan dat het duurt om zelf onderuit te gaan.

Bij BFBC2 was dat ook al zo en had gehoopt dat dit nu met BF3 gefixed zou zijn...

Quake kan en mag je dan ook totaal niet vergelijken met een game als battlefield :) (gelukkig maar!)

Maar even terugkomend op het client/server side verhaal. Als we op onze server gewoon een ping kicker aanzetten voor een ping boven de 100, dan ben je hier meteen vanaf. Of misschien nog lager, maar ik weet niet wat de ping was ingame, die kon je niet zien.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-11 21:10

Vuurvoske

Nunquam cede!

M2M schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:07:
Echte battlefield gamers spelen niet met slechts 24 man.
Waar haal jij het lef vandaan om deze uitspraak te doen? Je argument over snipers kon ik nog inkomen, maar hier sla je de plank toch echt mis. met 64 man hoeft het helemaal niet zo 'battlefield' te zijn als jij bedoeld. De meeste denken alleen aan zichzelf en teamwork houdt in met 10 man van base naar base rennen.

Ik heb geruimte tijd Battlefield 2 gespeeld (ook in een clan), maar de ervaring die ik had met teamplay in een clan kom ik eerder tegen op de consoles dan op de pc.

Daarnaast vind ik het eigenlijk wel fijn een map van 24 ipv 64. Ik heb nu teminste een beetje een overzicht wat er om me heen gebeud i.p.v. dat ik door 10 snipers word gebaseraped zoals dat gebeurde in BF2...

Beroeps brabander

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:22
erdewit schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:50:
[...]
Dit was ook mijn gedachte. Waarom was het vroeger geen probleem, en tegenwoordig wel?

• RocketKoen
Vuurvoske schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:36:
[...]

Waar haal jij het lef vandaan om deze uitspraak te doen? Je argument over snipers kon ik nog inkomen, maar hier sla je de plank toch echt mis. met 64 man hoeft het helemaal niet zo 'battlefield' te zijn als jij bedoeld. De meeste denken alleen aan zichzelf en teamwork houdt in met 10 man van base naar base rennen.

Ik heb geruimte tijd Battlefield 2 gespeeld (ook in een clan), maar de ervaring die ik had met teamplay in een clan kom ik eerder tegen op de consoles dan op de pc.

Daarnaast vind ik het eigenlijk wel fijn een map van 24 ipv 64. Ik heb nu teminste een beetje een overzicht wat er om me heen gebeud i.p.v. dat ik door 10 snipers word gebaseraped zoals dat gebeurde in BF2...
e-sports zijn niet voor niets vrijwel PC exclusief.

En dat je op de consoles 12v12 speelt is niet omdat het spel 12v12 veel beter is dan 16v16 of 32v32. De enige reden is dat de hardware van die 5 jaar oude consoles gewoon niet meer kan hebben.

TheS4ndm4n#1919

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind persoonlijk hitdetectie een stuk beter dan bij BFBC2. Daar heb ik mij zo vaak geïrriteerd aan hits die niet werden geregistreerd maar waarbij ik wel spetters bloed zag bij mijn tegenstander. Voor jou als speler die wegduikt is het irritant, maar voor de speler aan de andere kant die op een model schiet en ook daadwerkelijk raakt weer niet. Aan de ene kant is het hinderlijk, maar aan de andere kant ook in je eigen voordeel.

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Asgaro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:41:
De pre alpha screens van de remake tonen geen fog of war, maar heb er vertrouwen in dat ze zoiets kenmerkends er wel in zullen steken.
Moet ik je denk ik teleurstellen. Dice had nog extra gezegd dat ze blij zijn met de engine, omdat ze nu lekker veel view distance er in kunnen gooien. Want dat vinden BF spelers fijn volgens hun.
Kans is er natuurlijk dat ze dit extra gewoon toevoegen. Maar niemand weet hun idee hier op helaas.

Verwijderd

Vuurvoske schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:36:
[...]

Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met M2M; Battlefield is altijd kenmerkend geweest voor grote gevechten met veel mensen tegelijk. Dus de uitspraak "Battlefield is geen Battlefield zonder 64 mensen op een server" klopt hier wel.

Aan de andere kant, game-modes zoals Rush en dan vooral op de kleinere maps zoals Metro, is een 12vs12 IMHO een stuk prettiger. Maar op Caspian Border moet ik er niet aan denken om maar met 3 squads het hele veld te domineren.

Zo krijgt onze clan bijvoorbeeld 3 servers; 16 slots, 24 slots en 64 slots. Op deze manier willen we proberen om elke map en game-mode goed in te delen qua spelers om er altijd een leuk potje van te maken.

We zullen pas bij de release kunnen zien welke maps en game-modes het goed doen bij grote gevechten, en welke meer bedoeld zijn voor de kleinschalige acties. Teamwork is altijd een issue, maar wanneer je 32 man samen hebt werken dan is dat toch een stuk mooier dan maar 8.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2011 09:54 . Reden: typo ]

RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:39:
[...]

e-sports zijn niet voor niets vrijwel PC exclusief.
Doh! Nooit van Halo, Gears of War, Call of Duty, Fifa, Forza, Project Gotham, Tekken en andere console-games kampioenschappen gehoord? Dat de pc e-sports van sommige spellen nog steeds erg groot zijn, wil nog niet zeggen dat er op console gebied geen ene zak gebeurt.
En dat je op de consoles 12v12 speelt is niet omdat het spel 12v12 veel beter is dan 16v16 of 32v32. De enige reden is dat de hardware van die 5 jaar oude consoles gewoon niet meer kan hebben.
[/quote]
Dat de console meer aan kan, wil nog niet zeggen dat het niet net zo leuk kan zijn. Doordat de maps ook kleiner zijn, kun je net zoveel lol hebben. Het blijft inderdaad jammer dat het niet op zulke grote schaal kan als de PC, maar ook die heeft zijn problemen. 64 man levert aardig wat problemen met pings op. Zo is het hele "ik wordt geraakt terwijl ik al achter het muurtje zit"-probleem op de pc veel groter.

Ik heb echter wel het idee dat er standaard meer teamplay is op de console dan op de pc. Daar zie je vaak een hoop man wachten op/bij de voertuigen of zitten ze een beetje aan te kloten en daardoor het team ernstig benadelen. Gevalletje "er zijn toch genoeg man in de server, als ik zit te kloten maakt het toch niet uit". Pas als je gaat spelen op bepaalde servers, waar je weet wat voor volk er komt, is het beter, bij de meeste open servers is het erg slecht gesteld.

Je bent wel erg anti-console heb ik gemerkt aan de afgelopen reacties en er zitten hier op tweakers nog wel meer mensen met een hoogwaardigheidscomplex. Zoals ik al eerder heb gemeld ga ik hem ook gewoon op de pc spelen vanwege de betere graphics en de 64 spelers, maar het battlefieldgevoel is op de console echt wel aanwezig. Ik denk echter dat je er nog nooit op gespeeld hebt, dus zoiezo uit je nek staat te lullen (zoals er hier wel meer doen). Ik begin het dan ook een beetje zat te worden dat alle multi-platform topics bij tweakers altijd zo enorm bebashed wordt op de consolegamers, terwijl er helemaal niets mis mee is. Ik kan in de afgelopen 10 pagina's dan ook maar weinig reacties vinden die een beetje interessant zijn, omdat er zoveel nutteloos gelul, gebash en getrash voorkomt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Kan aan mij liggen, maar ik zou toch zweren dat ik bij de origin store een week geleden de release date van 25-10-2011 had gezien.

Als ik nu kijk is het weer 27-10-2011, heb hem dan wel besteld bij de wehkamp, en die is ook voor de 27e maar als ik die van origin nog had kunnen krijgen voor de 25e had ik die wel genomen :( iemand anders dit ook opgevallen?

Oh en nog een vraagje, heeft iemand ervaring met de Wehkap? ik bedoel, levering OP de 27e? of ruim daarna?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:55:
Kan aan mij liggen, maar ik zou toch zweren dat ik bij de origin store een week geleden de release date van 25-10-2011 had gezien.

Als ik nu kijk is het weer 27-10-2011, heb hem dan wel besteld bij de wehkamp, en die is ook voor de 27e maar als ik die van origin nog had kunnen krijgen voor de 25e had ik die wel genomen :( iemand anders dit ook opgevallen?

Oh en nog een vraagje, heeft iemand ervaring met de Wehkap? ik bedoel, levering OP de 27e? of ruim daarna?
27e is de releasedate voor de EU.

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:55:

Omdat jij of zij misschien toen een foutje hadden gemaakt met jouw account-instellingen of iets dergelijks. Het is de 25e voor Amerika en 27e voor Europa als ik het goed heb.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:43:
[...]

Tijdens het spelen op de PS3 gewoon een aantal torrents aan het werk zetten om in ieder geval geen nadeel te hebben. Werkte prima. Het zou me niets verbazen dat we er ook wel eens voordeel van gehad hebben.
Ik neem aan dat je ook wallhacks en aimbots gebruikt, om iig geen nadeel te hebben |:(

Diep triest hoe belangrijk mensen het vinden om te winnen bij een computer spelletje. Ga ofzo tegen de computer spelen als je makkelijk kills wil maken.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 17:15

Donnie

AKA DonCorleone

Dit zijn toch weer goede geluiden op twitter:

Played a few rounds of rush on 2 new maps in Battlefield 3 on PS3. Forget what you know about the Beta. BATTLEFIELD IS BACK!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Donnie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:26:

Played a few rounds of rush on 2 new maps in Battlefield 3 on PS3. Forget what you know about the Beta. BATTLEFIELD IS BACK!
M.a.w. de beta was k*t, de fullgame is wel goed.

Doet me denken aan de Tweets na de eerste PES2012 demo :o

[ Voor 7% gewijzigd door DJH op 13-10-2011 10:47 ]

Verwijderd

DJH schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Doet me denken aan de Tweets na de eerste PES2012 demo :o
Ten eerste mis ik wie het zegt, ten tweede is het allemaal maar subjectief, niks geen uitleg ofzo en echt een heel wazig berichtje van "Ja het is prima"

Zegt helemaal niks over alle (en het waren er veel) issues uit de beta. Ik ben geen doemdenker, maar wel redelijk realistisch dat ik niet helemaal hotel de botel ben over zo een berichtje als dit...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DJH schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:46:

Doet me denken aan de Tweets na de eerste PES2012 demo :o een willekeurige developer die zijn game wil promoten ...
Fixed ;)

Best grappig al die berichten over netcode en alles... ik raakte veel meer in de Bèta dan in BF2 dus wat mij betreft mogen ze de boel zo houden en hoeven ze ook niks aan de damage veranderen :P

Als je high ping wil : Zoek een USA server op! Doe ik de laatste tijd als ik zin heb in wat Special Forces carnage :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Donnie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:26:

Nou dan moet het wel een goed spel worden!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-11 17:15

Donnie

AKA DonCorleone

Wilde het topic even wat positiviteit geven, sorry hoor! Al die negatieve berichten wordt ik persoonlijk een beetje moe van. Lijkt wel alsof er niks positiefs meer is aan dit spel.... (als ik 90% van de berichten hier lees)

[ Voor 9% gewijzigd door Donnie op 13-10-2011 11:21 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Donnie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:21:
Wilde het topic even wat positiviteit geven, sorry hoor! Al die negatieve berichten wordt ik persoonlijk een beetje moe van. Lijkt wel alsof er niks positiefs meer is aan dit spel.... (als ik 90% van de berichten hier lees)
Problemen en dergelijken hebben altijd de bovenhand, zo is het leven nu eenmaal.

Ik ben zelf nog heel positief hoor, kan niet wachten op de release, maar als een random persoontje (waarschijnlijk aan Dice of EA gebonden) gaat zitten blaten dat het spel fantastisch is buiten de beta, tsjah dan heeft dat wel een heel erge schijn van een fout charme-offensief.

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

IRNV + M297 + Bipod + Metro level + liggen in de bosjes of in de metro tunnels was aardig positief... toch? :) Misschien komt alle negativiteit door de gene die in de crosshairs stonden.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
nero355 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:57:
[...]
Best grappig al die berichten over netcode en alles... ik raakte veel meer in de Bèta dan in BF2 dus wat mij betreft mogen ze de boel zo houden en hoeven ze ook niks aan de damage veranderen :P
Over die netcode...dat heb ik ook wel ervaren. Maar niet in die mate dat het voor mij zeer storend werkt.

Van mij mag DICE de hitdetectie en de wapendamage ook zo houden. Ik leg nu ook veel gemakkelijker tegenstanders om, met veel minder kogels. Zeker in vergelijking tot BF2 en BFBC2. :)

Ik vind de wapens in BF3 vergelijkbaar aanvoelen als in MoH, en dat beviel me prima.

[ Voor 6% gewijzigd door Indy91 op 13-10-2011 11:34 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Sua
  • Laatst online: 18-10 19:12

Sua

lichtelijk nieuw

Die bug dat rennende poppetjes een extra grote hitbox hebben is in ieder geval gefixt voor de launch, dus het zal wel een stuk lastiger aanvoelen (terwijl de hitreg accurater zal zijn).

hoi

• RocketKoen
nero355 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

Fixed ;)

De hoge damage was blijkbaar door een bugje, dus in de retail versie kun je wat beter tegen kogels.
Waarschijnlijk waren de soldaatjes in de beta vergeten hun kogelwerende vesten aan te doen ;)

TheS4ndm4n#1919

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:38:
[...]

De hoge damage was blijkbaar door een bugje, dus in de retail versie kun je wat beter tegen kogels.
Waarschijnlijk waren de soldaatjes in de beta vergeten hun kogelwerende vesten aan te doen ;)
Ik hoop het niet, dit was de eerste Battlefield waar je niet tegen terminators vocht, en dat was heerlijk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Verwijderd

Indy91 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Over die netcode...dat heb ik ook wel ervaren. Maar niet in die mate dat het voor mij zeer storend werkt.

Van mij mag DICE de hitdetectie en de wapendamage ook zo houden. Ik leg nu ook veel gemakkelijker tegenstanders om, met veel minder kogels. Zeker in vergelijking tot BF2 en BFBC2. :)

Ik vind de wapens in BF3 vergelijkbaar aanvoelen als in MoH, en dat beviel me prima.
Het voordeel is dat iedereen er last van had ;) En ondanks dat ik ermee kon leven was het soms wel even vervelend.

De hitdetectie kan en mag wel wat verbeterd worden, en als het goed is wordt daar ook aan gewerkt. Wat betreft weapon damage; die mag inderdaad blijven zoals in de beta, met de hier en daar betere balans tussen de wapens.

Gelukkig hebben alle punten die ik minder vond ook hun weg gevonden naar het lijstje van DICE en ik heb er redelijk vertrouwen in dat het wordt gefixed. Zo niet voor de release dan wel de 0-day patch...

• RocketKoen
MicScott schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

Ik hoop het niet, dit was de eerste Battlefield waar je niet tegen terminators vocht, en dat was heerlijk.
Ik hoop ook niet dat het teveel verschil maakt.
Het was wel kut dat je om een hoekje liep, en al dood was voordat je had gezien dat er iemand in het hoekje lag te campen. Als je niet meteen dood bent heb je nog een kans om te winnen door hem in zn hoofd te schieten (als je daar goed genoeg voor bent)
Aan de andere kant moest je wel veel taktischer spelen.

TheS4ndm4n#1919

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 14:19
[...]

Daar dient hardcore mode dus voor ;)
furby-killer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:11:
[...]
Ik neem aan dat je ook wallhacks en aimbots gebruikt, om iig geen nadeel te hebben |:(
Vreemde opmerking, waar ik niets mee kan. Zeg dan niets.

Wat hebben hacks hier mee te maken 8)7

Waarom zou ik een nadeel moeten hebben van het feit dat ik alleen gebruik maak van mijn internet verbinding, terwijl anderen binnen een gezin de verbinding delen. Waarom moet ik nadeel hebben van het feit dat ik een goed verbinding heb terwijl anderen met een brakke verbinding daar voordeel van hebben? Het enige wat ik doe (en ik niet alleen) is de situatie enigszins gelijk trekken.

I.m.o heeft dit niets te maken met hacken of cheaten. Als jij denkt dat het wel zo is, dan is een ieder met een brakke verbinding of een ieder die zijn verbinding deelt met andere gezinsleden, een cheater...

Maar goed, dat is mijn mening. Je bent vrij om daar anders over te denken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 00:03
Dus iedereen moet maar wat torrents aanzetten, want dan is het pas eerlijk... Dat is toch wat je zegt?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Sua
  • Laatst online: 18-10 19:12

Sua

lichtelijk nieuw

Als het voordeel te verkrijgen is door je verbinding te cappen, is het wel voor iedereen mogelijk...

Want je kunt een lage latency wel hoog maken, maar niet andersom. Dus in dat opzicht is het eerlijker (maar vooral voor de mensen met een slechte verbinding).

hoi

• Unomomentodado
  • Laatst online: 14:45
furby-killer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:11:
[...]
Diep triest hoe belangrijk mensen het vinden om te winnen bij een computer spelletje. Ga ofzo tegen de computer spelen als je makkelijk kills wil maken.
Jammer dat je iemand aanvalt die allleen maar een lek ter sprake brengt. Juist door dit te doen kan DICE het gaan fixen.

Dat client side hit-registration heel simpel te manipuleren is door b.v. een torrent aan te zetten, gaat straks natuurlijk als een lopend vuurtje over het internet. Dat ga je niet tegenhouden door het stil te houden. Daarna zullen er ongetwijfeld wat slimme lui zijn die het nog wat verder weten te manipuleren (welkom cheaters op de consoles!) Tijdens de beta heb ik net als Jackal het effect getest van torrents en het is inderdaad belachelijk hoe goed dit werkt.

Ik hoop dan ook dat DICE het fixt en terug gaat naar de hit-reg van BC2. Daar was het ook niet fantastisch, maar was het ook niet te manipuleren (console). Doen ze dat niet, dan zal het afgedwongen worden door de cheaters / community, omdat zij de game dan verneuken / niet meer willen spelen.
kw_nl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:51:
Dus iedereen moet maar wat torrents aanzetten, want dan is het pas eerlijk... Dat is toch wat je zegt?
Dat laat ik aan een ieder...ik ga niet zeggen wat een ander moet doen.

Maar na de zoveelste keer te moeten constateren dat ik doodging nadat ik allang achter een muur, rots of wat dan ook was gaan liggen. Of dat je een magazijn op iemand leeg schiet en vervolgens met 1 schot door dezelfde persoon wordt neergeschoten....dan kun je 2 dingen doen. Het spel wegleggen en nooit meer aanraken of je zorgt dat de situatie voor beiden gelijk is.

Als ik wordt neergeschoten door iemand met meer skill, dan heb ik daar vrede mee. Als ik wordt neergeschoten, omdat de hitregistratie niet deugt dan probeer ik daar wat aan te doen (binnen de legale mogelijkheden).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• M2M

M2M

medicijnman

ik heb niet veel voor of tegen console spelers... Ik vermaak me nog bijna wekelijks met mario 3 op de nintendo 8 bit. Dat wil niet zeggen dat een aantal key elementen in battlefield, gelimiteerd worden door consolehardware. Nogmaal, dat wil niet zeggen dat BF3 een slechte game is / wordt op console. Dat wil enkel zeggen dat battlefield 3 op de console, niet te vergelijken is met BF3 op de pc.

Stel, je speelt op de console. Je hebt een tank, een heli en een vliegtuig op je main base. Dan ben je sowieso al 5 man kwijt aan die hardware. Als er dan ook nog 5 vlaggen te pakken zijn zit je op 1.4 man per vlag. Misschien als de tank ook nog actief meedoet wordt het 1.8. Dat wil niet zeggen dat het bij voorbaat een klotespel is op de console. Dat wil enkel zeggen dat het spel op de console, anders is dan op de pc.
Een 64 speler server met 2 vliegtuigen, 2 tanks en een heli is 8 man kwijt aan die hardware. Maar dan heb je nog 24 man over. Verdeel die over 5 vlaggetjes is bijna 5 man per vlag. Je zit dus niet met voornamelijk 1 tegen 1 gevechten zoals op de console, maar 5 tegen 5. En dat maakt battlefield, battlefield.

[ Voor 46% gewijzigd door M2M op 13-10-2011 12:05 ]

-_-

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11 22:44
Hitboxes vind ik 1 van de belangrijkste dingen in een shooter. In Bfbc 2 is dit gewoon erg slecht en ze hebben dit er ook niet uitgehaald. Hopen dat battlefield 3 beter wordt.Tevens het verhaald dat je opeens 2 sec later dood gaat als je achter een steen ligt nadat je beschoten ben is erg irritant.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:25

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Sniper rifles zijn nog steeds veel te gemakkelijk naar mijn mening in BF3...kreeg een beetje het idee: hoe meer afstand hoe makkelijker te raken ;)

2 sec. later doodgaan heb ik nog niet meegemaakt..althans niet als ik op servers in Europa speel :)

Wel, ze zijn het spel al in Japan aan het persen. Schijnt 2 discs te zijn...althans als je het in de winkel koopt. .
Masterkale1 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:09:
Hitboxes vind ik 1 van de belangrijkste dingen in een shooter. In Bfbc 2 is dit gewoon erg slecht en ze hebben dit er ook niet uitgehaald. Hopen dat battlefield 3 beter wordt.Tevens het verhaald dat je opeens 2 sec later dood gaat als je achter een steen ligt nadat je beschoten ben is erg irritant.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Verwijderd

@M2M 5 tegen 5 maakt Battlefield Battlefield? Als je een discussie aan wil gaan maak in ieder geval fatsoenlijke doordachte punten. Vergeet ook niet om belangrijke woorden als 'niet' in een zin te zetten zodat je verhaal leesbaar en niet het tegenovergestelde zegt dan dat je bedoelt.
Dat wil niet zeggen dat een aantal key elementen in battlefield, gelimiteerd worden door consolehardware.
___
Ik speel op PC en Xbox en vermaak me prima met beide. Om te zeggen dat 1 versie meer Battlefield is dan de ander vind ik niet kloppen. Sowieso worden de maps ingeperkt qua grote vanwege het lagere aantal aan spelers op de console. Daarnaast spawnen er minder voertuigen op console maps. Precies vanwege het punt dat je maakt dat console versies anders te veel man kwijt waren aan voertuigen. (In jouw console spel doen de voertuigen niet mee aan gevechten? :P)

Verder qua Battlefield ervaring. Op de console vind je in public matches een stuk meer teamwork dan op de PC. Tenminste dat was mijn ervaring tijdens de beta. Er zat daarnaast, misschien door de beperkte aantal spelers, meer beweging in het spel. Op de PC haalde ik mijn grote killstreaks door als een aap te pronen in een gangetje en alles neer te maaien wat door mijn gangetje kwam. Op de Xbox maakte ik mijn grote killstreaks door te flanken en te bewegen. Meer ruimte = meer pret.

Voor lui met een mic geldt: Mensen zitten op de console standaard in de voicechat of kunnen daar met 1 druk op een knop komen waardoor je kan lullen zonder problemen in plaats van dat je moet inloggen op een TS server waar niet alle spelers van je team in zitten. Omdat er ook weer lui op Mumble/Skype/Rooksignalen zitten. Fragmentatie en moeite moeten doen zorgt voor slechtere communicatie.

De PC versie heeft ook weer grote voordelen zoals muis besturing (wat meerdere speelstijlen mogelijk maakt. Probeer maar eens met een sniperrifle close combat te spelen op een console, gaat een stuk minder lekker dan op PC) en vettere graphics. Maar om te zeggen dat de console versie een mindere ervaring biedt. Nou nee. Een andere misschien maar je blijft aan alles merken dat je een BF spel speelt. En daar gaat het de mensen in dit topic tenslotte om. :)

Kan me overigens ook aansluiten bij Martinspire. Er zijn al tal van topics volledig versuft door het eeuwige gejengel dat PC de enige echte FPS platform is.

• RocketKoen
Mja, de voordelen van de consoleversie zijn dus de voip en dat je in vliegtuigen sticks kan gebruiken.
Maar de enige reden dat die niet in de PC versie zitten is omdat DICE lui loopt te doen. Als het goed is komen ze er alle 2 achteraf nog wel in.

TheS4ndm4n#1919

• StealthyPeanut
32 vs 32 op een gigantische map zoals Caspian Border, is voor mij persoonlijk veel meer een BF-gevoel, dan 12 vs 12 op een gelimiteerde map.

Dit merkte ik in BF2. Het geeft mij meer een gevoel van een gigantische veldslag, dan op een kleinere map. Bij Rush valt het nog mee, omdat je altijd om 2 dezelfde punten speelt. Hierdoor geeft het meer het gevoel van 12 vs 12 dan op een conquest map. Daar draait het toch altijd om 3 of meer vlaggen. Hierdoor is de actie verspreid en heb je vaak 1 vs 1 of 2 vs 2 gevechten.

Plus de gigantische omvang van een map, dat maakt voor mij Battlefield Battlefield. Niet een gelimiteerde map, waardoor je vlaggen en ruimte kwijt bent, om maar niet te veel loze ruimte te hebben.

Van de teamplay op de pc merk ik niks. Wij spelen minimaal met een man of 4 op de pc, via Teamspeak. Zodra het squad management is aangepast, kunnen we tenminste weer meteen bij elkaar in de squad. Uiteraard zijn er mensen die op de vliegtuigen wachten of op de choppers. MAAR, news-flash, dit is op de consoles net zo erg. Maar omdat daar minder mensen op zitten, lijkt het niet zo. Procentueel gezien is dit net zo erg.

Bij BFBC2 was het zelfs erger. Als ik bij Oasis wegreed uit de eerste basis, stond 3 man te wachten. Daarna gespeeld bij een vriend van me op de Xbox. Daar stond serieus 7 man te wachten.

Het is bij beide hetzelfde verhaal, maar het verschilt heel erg per server.

Daarnaast mag je gerust je torrents opengooien hoor. Bij een beetje kwaliteit server staat een goede ping-kicker aan!

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-10-2011 13:02 ]

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:24:
Voor lui met een mic geldt: Mensen zitten op de console standaard in de voicechat of kunnen daar met 1 druk op een knop komen waardoor je kan lullen zonder problemen in plaats van dat je moet inloggen op een TS server waar niet alle spelers van je team in zitten. Omdat er ook weer lui op Mumble/Skype/Rooksignalen zitten. Fragmentatie en moeite moeten doen zorgt voor slechtere communicatie.
Helaas ging die niet helemaal op in de PS3 versie. Daar werkte de voicechat (bijna) niet. Het is mij maar 1 keer gelukt om daadwerkelijk met iemand te kunnen communiceren. Het vreemde is wel dat ik anderen wel hoor of de hifi set, maar niet meer als ik de headset op heb...
Ik ga er vanuit dat dit gefixt is in de final. Zo moeilijk kan het niet zijn, aangezien dit in BFBC2 prima werkte.

• mdcsusa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 10:13
Ik zie een hoop mensen het hebben over de hitreg en de 'verbetering' hiervan als je je ping opschroeft. Zolang jij in NL of EU servers speelt en ze cappen de ping op laten we zeggen 20-40ms dan is het probleem ook weer opgelost.

• RocketKoen
Jackal131 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:07:
[...]

Helaas ging die niet helemaal op in de PS3 versie. Daar werkte de voicechat (bijna) niet. Het is mij maar 1 keer gelukt om daadwerkelijk met iemand te kunnen communiceren. Het vreemde is wel dat ik anderen wel hoor of de hifi set, maar niet meer als ik de headset op heb...
Ik ga er vanuit dat dit gefixt is in de final. Zo moeilijk kan het niet zijn, aangezien dit in BFBC2 prima werkte.
Dat soort problemen heb ik ook wel eens op de PC. Maar dat komt dan omdat het spel nog ingesteld staat op de 5.1 speakerset, nadat ik de headset erin heb gestopt.
In een 5.1 set gaat spraak logischerwijs over de center speaker. En die juist weg als je een koptelefoon aansluit.

TheS4ndm4n#1919

• RocketKoen
mdcsusa schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:09:
Ik zie een hoop mensen het hebben over de hitreg en de 'verbetering' hiervan als je je ping opschroeft. Zolang jij in NL of EU servers speelt en ze cappen de ping op laten we zeggen 20-40ms dan is het probleem ook weer opgelost.
ping cappen op 20ms?
Iedereen zonder 100Mbit of meer mag niet meer spelen?
Ik had op de NLse servers in de beta een ping van 45-60, en sneller internet is hier niet te krijgen.

TheS4ndm4n#1919

• mdcsusa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 10:13
"laten we zeggen 20-40ms" als in 'ongeveer' , muggenzifter.

• StealthyPeanut
RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

ping cappen op 20ms?
Ik had op de NLse servers in de beta een ping van 45-60, en sneller internet is hier niet te krijgen.
20ms is overdreven. Maar cappen op 70 ms is een mooie middenweg denk ik. De ping in de server browser was trouwens niet correct, werd gemeld.

• nero355

nero355

RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:11:
ping cappen op 20ms?
FYI : Ping delay heeft 0,0 met jouw bandbreedte te maken, maar met de bandbreedte+routing+peering van je ISP met andere netwerken en binnen het eigen netwerk :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Dacuuu
20/40 is erg optimistisch. 70/80 lijk me beter. al moet je dan wel wat hebben wat na een keer of 8 keer overschrijden een kick krijgt.
Release dates:

October 25th, 2011
USA, Canada, Singapore, Rest of the World

October 27th, 2011
Denmark, Finland, Netherlands, Germany, Poland, Austria, France, Spain, Russia, Norway, Sweden, Australia, New Zealand

October 28th, 2011
UK, Czech Republic, Hungary, Italy, Belgium

November 2nd, 2011
Japan

Wtf, waarom België 1 dag later dan aangrenzende landen? 8)7
[...]

Dan moet je maar iets anders spelen! Duizend en één andere shooters op uit te kiezen.

No offence, maar het zijn meningen zoals deze die ervoor zorgen dat men meer de Casual/CoD style opgaat.

Net hetzelfde voor mensen die geen enkele map met "fog of war" willen, zelfs niet voor de remake van Strike at Karkand. Het slaat kant noch wal om fog of war weg te laten "omdat het niet tof is voor me".

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 13-10-2011 13:23 ]

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:
Release dates:

October 25th, 2011
USA, Canada, Singapore, Rest of the World

October 27th, 2011
Denmark, Finland, Netherlands, Germany, Poland, Austria, France, Spain, Russia, Norway, Sweden, Australia, New Zealand

October 28th, 2011
UK, Czech Republic, Hungary, Italy, Belgium

November 2nd, 2011
Japan

Wtf, waarom België 1 dag later dan aangrenzende landen? 8)7
België loopt toch altijd wel een beetje achter? 8)7

Maar vind het ook wel raar ja.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:13
Dacuuu schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

20/40 is erg optimistisch. 70/80 lijk me beter. al moet je dan wel wat hebben wat na een keer of 8 keer overschrijden een kick krijgt.
80 lijkt mij veel te hoog. Je moet wel echt een brakke verbinding hebben wil je bij een Nederlandse server meer dan 50ms halen.
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:23:
[...]

België loopt toch altijd wel een beetje achter? 8)7

Maar vind het ook wel raar ja.
:D
Eerlijk gezegd begin ik de laatste jaren die mening ook te krijgen. Ben dus niet echt verwonderd dat België terug een uitzonderinkje moet zijn.
Niets aan te doen...

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

codex

Geen OpenAI agent :)

Lointje schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

Daar dient hardcore mode dus voor ;)
Hardcore in BFBC2 = softcore in BF3.

Ik hoop dat ze niks veranderen aan die damage, ik heb geen zin om weer alleen maar hardcore te moeten spelen.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Wat betreft het wachten op vliegtuigen: het kan ook zo zijn dat sommigen even willen uitproberen hoe het is om een Jet te vliegen. Dus ik denk dat het in de final game uiteindelijk zal meevallen.

Verwijderd

Relief2009 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:28:
Wat betreft het wachten op vliegtuigen: het kan ook zo zijn dat sommigen even willen uitproberen hoe het is om een Jet te vliegen. Dus ik denk dat het in de final game uiteindelijk zal meevallen.
Ghehehe ik niet, ik kan voor geen meter vliegen, maar het was wel de snelste manier om boven op de antenne toren te komen :P

Hup omhoog vliegen, eject, landen, oh shit daar gaat me vliegtuig *crash*

• nero355

nero355

Asgaro schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:22:

Dan moet je maar iets anders spelen! Duizend en één andere shooters op uit te kiezen.

No offence, maar het zijn meningen zoals deze die ervoor zorgen dat men meer de Casual/CoD style opgaat.

Net hetzelfde voor mensen die geen enkele map met "fog of war" willen, zelfs niet voor de remake van Strike at Karkand. Het slaat kant noch wal om fog of war weg te laten "omdat het niet tof is voor me".
Ja maar ik wil Battlefield spelen en dan zonder de Fog of War die in BF2 zat puur vanwege de performance :P dus wat moet ik dan doen :?

:+

• Sissors
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

Vreemde opmerking, waar ik niets mee kan. Zeg dan niets.

Wat hebben hacks hier mee te maken 8)7

Waarom zou ik een nadeel moeten hebben van het feit dat ik alleen gebruik maak van mijn internet verbinding, terwijl anderen binnen een gezin de verbinding delen. Waarom moet ik nadeel hebben van het feit dat ik een goed verbinding heb terwijl anderen met een brakke verbinding daar voordeel van hebben? Het enige wat ik doe (en ik niet alleen) is de situatie enigszins gelijk trekken.
Waarom zou ik een nadeel moeten hebben van het feit dat ik geen aimbots gebruik, terwijl andere dat wel doen? Het enige wat ik doe (en ik niet alleen) is de situatie enigszins gelijk trekken.

Kijk nu begrijp ook jij het misschien, je kan exact dezelfde redenatie gebruiken om cheaten goed te praten. Enige verschil tussen normaal cheaten en jouw torrents zijn dat je bij cheaten een extra programma meestal zal gebruiken. Oh wacht, dat is exact wat jij aan het doen bent.
Jammer dat je iemand aanvalt die allleen maar een lek ter sprake brengt. Juist door dit te doen kan DICE het gaan fixen.
Daarom gebruik ik ook continue mijn wallhack, juist door dat te doen kan DICE het gaan fixen :F

Het enige verschil tussen gewoon puur cheaten en dit, is dat dit ook kan gebeuren bij mensen zonder dat ze er iets aan kunnen doen. Als je er zo naar kijkt lijkt het meer op glitchen (al gebruik je bij glitches geen externe programmas). Een glitch kan ook gebeuren zonder dat iemand er iets aan kan doen. Toch is het niet geaccepteerd dat mensen glitches expres gaan misbruiken. En dat is exact wat jij aan het doen bent. Je neemt het spelletje gewoon heel veel te serieus als je zo gaat spelen, en laten we wel wezen, jij bent waarschijnlijk je ping aan het verkloten zwaar slechter dan iemand het op een normale manier zou hebben.

Om het nog maar niet te hebben over al die mensen die wel gewoon goed kunnen spelen en ook nog eens goede k/d ratios hebben (belangrijk voor jouw waarschijnlijk) zonder zulk soort trieste dingen.
80 lijkt mij veel te hoog. Je moet wel echt een brakke verbinding hebben wil je bij een Nederlandse server meer dan 50ms halen.
80ms lijkt mij wel realistisch. Je wilt niet mensen continue gaan kicken als hun verbinding een seconde iets minder is, je wilt van degene af die continue op 250ms+ pings zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 13-10-2011 13:45 ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46
in bad company 2 had ik een ping van 30 maar een ingame latency van 80. De rest van de server zag ik als 100 a 130. Volgens mij kan je prima op 150ms kicken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Dacuuu
haarbal schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:01:
in bad company 2 had ik een ping van 30 maar een ingame latency van 80. De rest van de server zag ik als 100 a 130. Volgens mij kan je prima op 150ms kicken.
Bc2 is apart. als ik naar tweakers.net ping heb ik een ping van 20. naar de meeste game servers heb ik meestal iets meer. maar in Bc2 heb ik altijd rond de 80/90. maar het voelt niet aan als 80/90 met bijv andere games.(wat met 90 voor mij toch bijna onspeelbaar is)

• M2M

M2M

medicijnman

Dacuuu schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:05:
[...]

Bc2 is apart. als ik naar tweakers.net ping heb ik een ping van 20. naar de meeste game servers heb ik meestal iets meer. maar in Bc2 heb ik altijd rond de 80/90. maar het voelt niet aan als 80/90 met bijv andere games.(wat met 90 voor mij toch bijna onspeelbaar is)
je bent je ervan bewust dat de "ping" die weergegeven wordt in BC2, de totale round-trip time is? Dus inclusief de tijd die de server neemt om zijn berekingen af te handelen, data te preppen en terug te sturen?

-_-

• Dacuuu
M2M schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

je bent je ervan bewust dat de "ping" die weergegeven wordt in BC2, de totale round-trip time is? Dus inclusief de tijd die de server neemt om zijn berekingen af te handelen, data te preppen en terug te sturen?
Dat wist ik niet. andere games geven alleen client->server weer?
nero355 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:41:
[...]

Ja maar ik wil Battlefield spelen en dan zonder de Fog of War die in BF2 zat puur vanwege de performance :P dus wat moet ik dan doen :?

:+
Nja, zet je server filters dan zó dat je nooit de Back to Karkand map moet zien. Wil niet dat je een hartaanval krijgt van die fog of war terug te zien. :+

Maar, ik denk dat die fog of war bij Back to Karkand met voorbedachte rade was hoor. Er zijn genoeg BF2 maps waar je wel verder dan pakweg 100m kunt zien.
Klinkt ook wat logisch: een urban environment: stof en gruis kan moeilijker weg dan bij uitgestrekte maps.
@furby-killer: ok, ik snap jou punt en kan er ook nog wel een beetje in meegaan.

Echter, als dezelfde situatie ontstaat, doordat mijn broertje muziek, films of weet ik wat aan het binnentrekken is ZONDER dat ik daar weet van heb...dan is het wel toegestaan???? Dit is immers dezelfde situatie alleen het verschil zit hem in het al dan niet bewust deze situatie creëren.

• Sissors
  • Niet online
Yep, kan jouw moeilijk de schuld gaan geven van iets dat compleet buiten jouw medenweten om gaat. Zo redelijk ben ik dan weer wel ;)

That said zou er dan ook weer geen problemen mee hebben als je gekicked wordt vanwege te hoge ping.
StealthyPeanut schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:01:
32 vs 32 op een gigantische map zoals Caspian Border, is voor mij persoonlijk veel meer een BF-gevoel, dan 12 vs 12 op een gelimiteerde map.

Dit merkte ik in BF2. Het geeft mij meer een gevoel van een gigantische veldslag, dan op een kleinere map. Bij Rush valt het nog mee, omdat je altijd om 2 dezelfde punten speelt. Hierdoor geeft het meer het gevoel van 12 vs 12 dan op een conquest map. Daar draait het toch altijd om 3 of meer vlaggen. Hierdoor is de actie verspreid en heb je vaak 1 vs 1 of 2 vs 2 gevechten.

Plus de gigantische omvang van een map, dat maakt voor mij Battlefield Battlefield. Niet een gelimiteerde map, waardoor je vlaggen en ruimte kwijt bent, om maar niet te veel loze ruimte te hebben.

Van de teamplay op de pc merk ik niks. Wij spelen minimaal met een man of 4 op de pc, via Teamspeak. Zodra het squad management is aangepast, kunnen we tenminste weer meteen bij elkaar in de squad. Uiteraard zijn er mensen die op de vliegtuigen wachten of op de choppers. MAAR, news-flash, dit is op de consoles net zo erg. Maar omdat daar minder mensen op zitten, lijkt het niet zo. Procentueel gezien is dit net zo erg.

Bij BFBC2 was het zelfs erger. Als ik bij Oasis wegreed uit de eerste basis, stond 3 man te wachten. Daarna gespeeld bij een vriend van me op de Xbox. Daar stond serieus 7 man te wachten.

Het is bij beide hetzelfde verhaal, maar het verschilt heel erg per server.

Daarnaast mag je gerust je torrents opengooien hoor. Bij een beetje kwaliteit server staat een goede ping-kicker aan!
Bij de console zijn de mappen dan misschien wel kleiner, maar dat wil nog niet zeggen dat het beperkt aanvoelt. Omdat er minder punten zijn op de kaart (5 vlaggen staan er nooit, meestal 3) heb je dat er zoiezo meer dan 1 per vlag beschikbaar is en je nog best wat voertuigen kunt hebben om het interessant te houden. Toch ligt de nadruk wel meer op infanterie, dus als er een tank aankomt is de indruk ook groter. Op de PC heb je dan vaak dat er dan toch al gauw 4 tanks in de buurt zijn, waardoor het niet uitmaakt of er nou eigenlijk een tank bij komt. De chaos is precies hetzelfde, want ook je lucht-units zijn verspreid over meer punten.

Dat wil echter niet zeggen dat je niet je eigen ding kunt doen. Er zijn zat voertuigen (voor het aantal spelers) en er gebeurd genoeg om je mee bezig te houden. Het is misschien niet zo gigagroot als op de pc, je loopt elkaar ook weer niet in de weg. Een sterk squad kan nog steeds een goed verschil maken, maar de maps zijn groot genoeg.

Daarom is de rush-mode op de console ook veel leuker, daar is het nog meer gefocused en door de veranderende omgeving (en het weer vanaf 90 starten van de tickets), blijf je toch met hele afwisselende gameplay zitten. Dat jij BF meteen associeert met conquest is jouw probleem. Grote battles zijn het wel. Vele malen groter dan Crysis, CoD, Halo, Gears of welke andere consoleshooter dan ook (en de meeste pc-shooters trouwens ook).

Ik denk dat je eens mee moet kijken met wat filmpjes van de console-versies om te zien dat het toch best wel hetzelfde is, maar door de betere/gemakkelijkere teamplay en communicatie is het misschien wat anders dan dat je van de pc gewend bent.

De filmpjes van Boo (met die awesome stem) die al eerder in dit topic zijn gepost geven ook al wel aan dat het op de 360 prima te schieten is. Je hebt daarbij niet echt snel door dat ie niet met tobo-muis aan het spelen is, en ik merk het zelf ook niet meer. Maar goed, dat is weer iets voor een andere discussie

Martinspire - PC, PS5, XSX

furby-killer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:14:
That said zou er dan ook weer geen problemen mee hebben als je gekicked wordt vanwege te hoge ping.
Op de PS3 kennen we dat (nog) niet.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 23:08

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Martinspire schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:17:
[...]
De filmpjes van Boo (met die awesome stem) die al eerder in dit topic zijn gepost geven ook al wel aan dat het op de 360 prima te schieten is. Je hebt daarbij niet echt snel door dat ie niet met tobo-muis aan het spelen is, en ik merk het zelf ook niet meer. Maar goed, dat is weer iets voor een andere discussie
Hij speelt wel met keyboard/mouse en dat zegt hij volgens mij zelf in het filmpje ook, groot deel van de reden dat hij zo "awsome" is...

Breek je nek voorzichtig

• StealthyPeanut
Martinspire schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:17:
[...]

Bij de console zijn de mappen dan misschien wel kleiner, maar dat wil nog niet zeggen dat het beperkt aanvoelt. Omdat er minder punten zijn op de kaart (5 vlaggen staan er nooit, meestal 3) heb je dat er zoiezo meer dan 1 per vlag beschikbaar is en je nog best wat voertuigen kunt hebben om het interessant te houden. Toch ligt de nadruk wel meer op infanterie, dus als er een tank aankomt is de indruk ook groter. Op de PC heb je dan vaak dat er dan toch al gauw 4 tanks in de buurt zijn, waardoor het niet uitmaakt of er nou eigenlijk een tank bij komt. De chaos is precies hetzelfde, want ook je lucht-units zijn verspreid over meer punten.
Zoals aangegeven, voor MIJ voel ik dat wel zo. Ik heb BF2 tot in de treuren gespeeld en als ik dan per ongeluk op een 16p. map kwam ipv een 32 of 64 players map, dan gaf dat een totaal ander spel. Sommige vinden dat leuk (zoals jij) maar sommige totaal niet (zoals ik). Heel de focus van de voertuigen verdwijnt en het wordt meer infanterie. Leuk, maar niet bij en BF-game. Een game die groot is geworden door Conquest, grote maps en voertuigen, veel voertuigen.
Dat wil echter niet zeggen dat je niet je eigen ding kunt doen. Er zijn zat voertuigen (voor het aantal spelers) en er gebeurd genoeg om je mee bezig te houden. Het is misschien niet zo gigagroot als op de pc, je loopt elkaar ook weer niet in de weg. Een sterk squad kan nog steeds een goed verschil maken, maar de maps zijn groot genoeg.

Daarom is de rush-mode op de console ook veel leuker, daar is het nog meer gefocused en door de veranderende omgeving (en het weer vanaf 90 starten van de tickets), blijf je toch met hele afwisselende gameplay zitten. Dat jij BF meteen associeert met conquest is jouw probleem. Grote battles zijn het wel. Vele malen groter dan Crysis, CoD, Halo, Gears of welke andere consoleshooter dan ook (en de meeste pc-shooters trouwens ook).
Niet mijn probleem, maar dat is Battlefield. BF2 wordt niet voor niks door heel veel mensen gezien als de beste massive online shooter allertijden. Doen hadden we niet eens rush nodig. Dat is de focus geweest in Bad Company 1. Om een andere richting op te slaan, maar ook om de actie gecentreerd te houden bij beperkte hardware.
Ik denk dat je eens mee moet kijken met wat filmpjes van de console-versies om te zien dat het toch best wel hetzelfde is, maar door de betere/gemakkelijkere teamplay en communicatie is het misschien wat anders dan dat je van de pc gewend bent.

Hoeft niet. Ik heb meer dan genoeg BC2 op de console heb gespeeld. Ook hier zat je met een limiet van 24 personen en kleine mappen. Ik kreeg een leuk gevoel bij de game, maar niet het BF2 gevoel. Ook had ik dit niet bij de Metro Beta. Pas het laatste weekend van de beta, op Caspian Border had ik het gevoel dat ik een ware opvolger in de BF-reeks aan het spelen was.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Asgaro schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

Nja, zet je server filters dan zó dat je nooit de Back to Karkand map moet zien. Wil niet dat je een hartaanval krijgt van die fog of war terug te zien. :+

Maar, ik denk dat die fog of war bij Back to Karkand met voorbedachte rade was hoor. Er zijn genoeg BF2 maps waar je wel verder dan pakweg 100m kunt zien.
Klinkt ook wat logisch: een urban environment: stof en gruis kan moeilijker weg dan bij uitgestrekte maps.
Het zou wel leuk zijn dat het een variabele is.
Karkand met of zonder stof en licht of donker. Heb je vier maps in één.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Die keuze is er natuurlijk niet voor de consoles, en daar vond ik de registratie van hits in de beta bij vlagen ronduit slecht. (het bekende "ik sta al weer een ruime 2 seconden achter een muur en ga nog dood").

Mbt het aanzetten van downloads etc. om lag te creeren: ik zou het zelf niet doen, maar je weet dat wanneer zoiets mogelijk is, en tonnen mensen zullen zijn die hier dikke vette misbruik van gaan maken. En dat maakt het spel voor mensen als mij er niet leuker op.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Het enigste waar ik me aan stoorde tijdens de beta waren de mensen die pas veel later damage kregen, zo heb ik in de metro map een gastje lopen beschieten met mijn PKP en na 50 kogels kreeg ik eindelijk hit indicators maar toen was ik zelf alwel dood door die gast en toen ik dood was kreeg ik pas de kill

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Drawer
  • Niet online
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:58:
Het enigste waar ik me aan stoorde tijdens de beta waren de mensen die pas veel later damage kregen, zo heb ik in de metro map een gastje lopen beschieten met mijn PKP en na 50 kogels kreeg ik eindelijk hit indicators maar toen was ik zelf alwel dood door die gast en toen ik dood was kreeg ik pas de kill
En wat verwacht je? Dat dit er tijdens de release nogsteeds inzit? Ik ga er namelijk vanuit van niet en dat zal ook zo zijn. Ze laten er zulke gameplay verpestende bugs echt niet inzitten hoor. :)

• nero355

nero355

En je weet zeker dat het niet om een medic ging ?? ;)
StealthyPeanut schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:47:
Zoals aangegeven, voor MIJ voel ik dat wel zo. Ik heb BF2 tot in de treuren gespeeld en als ik dan per ongeluk op een 16p. map kwam ipv een 32 of 64 players map, dan gaf dat een totaal ander spel. Sommige vinden dat leuk (zoals jij) maar sommige totaal niet (zoals ik). Heel de focus van de voertuigen verdwijnt en het wordt meer infanterie. Leuk, maar niet bij en BF-game. Een game die groot is geworden door Conquest, grote maps en voertuigen, veel voertuigen.
Je hoeft Martin echt niet te gaan zitten vertellen wat BF2 is/was : Hij had zelf een ranked server voor de PC waar ik door middel van donaties zo nu en dan aan het adminnen was ;)

Als ik op een 16 player map kwam per ongeluk druk/drukte ik altijd op Disconnect trouwens :Y)

• StealthyPeanut
nero355 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:08:
[...]
[...]

Je hoeft Martin echt niet te gaan zitten vertellen wat BF2 is/was : Hij had zelf een ranked server voor de PC waar ik door middel van donaties zo nu en dan aan het adminnen was ;)
Dus? Mag ik mijn ervaring die ik heb gehad in BF2 ook niet delen met iemand die dat ook heeft? Dat hij toevallig een server had, heeft er 0,0 mee te maken. Wat is je punt?

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Drawer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:04:
[...]

En wat verwacht je? Dat dit er tijdens de release nogsteeds inzit? Ik ga er namelijk vanuit van niet en dat zal ook zo zijn. Ze laten er zulke gameplay verpestende bugs echt niet inzitten hoor. :)
Ik heb nergens gezegd dat ik denk dat het in final nog aanwezig is. Ik hoop alleen dat in de final de mensen met een enorme ping niet op low ping servers gaan spelen.
nero355 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:08:
[...]

En je weet zeker dat het niet om een medic ging ?? ;)

[...]
Het was geen medic maar als hij dat wel was zou ik alsnog veel eerder hit indicators moeten hebben ondanks dat hij zichzelf healt

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 17:38

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ja dat was wel een vervelend issue wat ik ook tegen kwam alleen bij mij was het zo dat ik gewoon eerder op iemand schoot(close range) en de kogels leken wel niet te registreren ofzo en opeens poef was ik dood omdat hij paar kogels schoot( veel later dan mij) maar goed..
Dit zijn zaken waar ik van uit ga die gewoon worden gefixed want het was gewoon zeer vervelend, begon zelfs aan mijn aim capaciteiten/mijn muis te twijfelen..

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar zeker interessant: is er ook, naast het ticket systeem, een tijdslimiet in te stellen op de server?

De reden van deze vraag is; idlen...
Een veel voorkomend iets in bijvoorbeeld TF2, waarbij je niets doet maar wel spullen krijgt.

Dit kan, mits er ook een tijdslimiet op een server kan staan, misbruikt worden om "gratis" experience te krijgen. Je krijgt namelijk 200 punten voor het afronden van een missie + 500 punten wanneer je wint + 3000(?) punten wanneer je 50x een win ribbon hebt gekregen.

Dus wanneer iemand de limiet op 5 minuten heeft staan, dan krijg je 5400 punten per uur + 3000 punten per 4,2 uur!!! Dat kan snel oplopen wanneer je bv 24 uur per week je soldaatje online zet ;)

rekensom: ( ( 60 / 5 ) * 200 ) + ( ( ( 60 / 5 ) / 2 ) * 500 ) = 5400
* 60 minuten per uur
* 5 minuten per ronde
* 200 punten per ronde
* 500 punten per 2 ronden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2011 15:25 ]

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 23:08

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:21:
Misschien een stomme vraag, maar zeker interessant: is er ook, naast het ticket systeem, een tijdslimiet in te stellen op de server?

De reden van deze vraag is; idlen...
Een veel voorkomend iets in bijvoorbeeld TF2, waarbij je niets doet maar wel spullen krijgt.

Dit kan, mits er ook een tijdslimiet op een server kan staan, misbruikt worden om "gratis" experience te krijgen. Je krijgt namelijk 200 punten voor het afronden van een missie + 500 punten wanneer je wint + 3000(?) punten wanneer je 50x een win ribbon hebt gekregen.

Dus wanneer iemand de limiet op 5 minuten heeft staan, dan krijg je 5400 punten per uur + 3000 punten per 4,2 uur!!! Dat kan snel oplopen wanneer je bv 24 uur per week je soldaatje online zet ;)

rekensom: ( ( 60 / 5 ) * 200 ) + ( ( ( 60 / 5 ) / 2 ) * 500 ) = 5400
* 60 minuten per uur
* 5 minuten per ronde
* 200 punten per ronde
* 500 punten per 2 ronden
Ik ben er nou niet uit of je dit graag zou willen of verafschuwen :? :/

Breek je nek voorzichtig

• Unomomentodado
  • Laatst online: 14:45
Misschien wil furby-killer hier even op reageren? ;)

Verwijderd

The PyroPath schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:28:
[...]

Ik ben er nou niet uit of je dit graag zou willen of verafschuwen :? :/
Ik hoop dat het onmogelijk ;) is om te idlen, juist omdat ik weet hoe groot het probleem is in TF2.
Het is weliswaar minder erg, gezien er geen geld in omgaat (unlocks zijn niet te verkopen), maar toch...

Aan de andere kant, who cares, want je wordt er geen betere speler van, zelfs al heb je alles unlocked... Maar er zijn altijd mensen die rank e.d. "erg belangrijk" vinden en sommige wapens zijn nou eenmaal beter dan anderen...

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Nog precies 3 weken dames, heb mijn copy alvast gereserveerd bij de Media Markt waar ik werkzaam ben :)

• Drawer
  • Niet online
ProfoundValue schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:37:
Nog precies 3 weken dames, heb mijn copy alvast gereserveerd bij de Media Markt waar ik werkzaam ben :)
Rekenen is nooit je sterkste kant geweest?

Nog 2 weken :*

• Dacuuu
Tijdje terug een bericht gelezen dat BF3 misschien toch naar steam komt, is hier al meer info over?

• Sissors
  • Niet online
Unomomentodado schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:29:
Misschien wil furby-killer hier even op reageren? ;)
Waarom zou ik er op moeten reageren? Anyway als je mijn mening wil, hoort niet, mag niet, is fout. Andere moeten ook bikkelen om te ranken. That said vind ik hele ranking en unlocking stom en irritant. Oké het is tot op zekere hoogte wel leuk om wat te kunnen unlocken, maar nu denk ik dat het resultaat vooral is dat je minder wapens zal gebruiken, omdat je geen zin hebt die te gaan unlocken. Of je zit in je vliegtuigje en wordt uit de lucht geschoten simpelweg omdat een ander meer gespeeld heeft, niet omdat hij beter is.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Drawer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

Rekenen is nooit je sterkste kant geweest?

Nog 2 weken :*
Zo damn, 2 weken ja! :9

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Ben ik de enige die 's avonds in het bed voor het in slaap vallen nog de map Caspian Border lig te overdenken, bepaalde tactieken, paden om aan te vallen etc... :X :$

Dat heb ik al lang niet meer gehad. Kudo's voor DICE dus maar.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ge gaat het niet menen dat ik nu zelfs al 3 dagen langer moet wachten dan die amerikanen...
Volledig onlogisch dat NL op 27 hem krijgt, en wij op 28. Man man, hier word ik niet gelukkig van :p

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
EvaluationCopy schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:55:
Ben ik de enige die 's avonds in het bed voor het in slaap vallen nog de map Caspian Border lig te overdenken, bepaalde tactieken, paden om aan te vallen etc... :X :$

Dat heb ik al lang niet meer gehad. Kudo's voor DICE dus maar.
Damn boy.... dat is wel nasty. Ik hoop dat je strak nog wel kunt ownen want met een hand aan je muis en de andere aan je pielemuis wordt het toch lastig... :D

• RocketKoen
BobbyDgtl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:57:
Ge gaat het niet menen dat ik nu zelfs al 3 dagen langer moet wachten dan die amerikanen...
Volledig onlogisch dat NL op 27 hem krijgt, en wij op 28. Man man, hier word ik niet gelukkig van :p
Belgische leger is niet zo goed in kaartlezen, dus die komen een dag later aan op het battlefield </domme belgen>
Dat heeft te maken met de standaard dag waarop game-winkels bevoorraad worden.
In de US is dat maandag, dus dinsdag release.
In heel veel europese landen is het woensdag, dus donderdag release.
In BE is het blijkbaar donderdag pas, dus vrijdag release.

TheS4ndm4n#1919

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dacuuu schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:40:
Tijdje terug een bericht gelezen dat BF3 misschien toch naar steam komt, is hier al meer info over?
http://www.industrygamers...othing-to-report-says-ea/

Onwaarschijnlijk dat dit nog gaat gebeuren dus.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 63 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien