Ja je kon kiezen uit stuk of 10 verschillende soldiers, maar niet echt aanpassen zoals in: andere helm, andere bril, ander vest.Phyxion schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:38:
[...]
Nope, in Battlelog kon je het uiterlijk aanpassen van je soldier.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Bezulba schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:28:
Gezien de hoeveelheid mappen had ik liever extra nieuwe mappen gehad ipv extra gratisch remakes.
En wat is er foutief aan? Mag ik geen mening hebben? Moet ik echt alles de hemel in prijzen voordat ik in dit topic mag posten?
Het gaat er om dat je je kan richten op het goedkoop en eenvoudig zijn van het hergebruiken van oude mappen terwijl je je beter kan richten op de 9 nieuwe mappen die ook nog eens in alle gamevormen gespeeld kunnen worden. Ik vind 9 nieuwe mappen toch een leuk getal en zeker als ze allemaal zo divers zijn als nu in eerste instantie lijkt. Daarnaast zijn enorm veel mensen enthousiast over het spelen van oude mappen met alle nieuwe Frostbite 2.0 effecten en alle nieuwe features.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:28:
I LOL'ed!
Iets aardiger reageren mag ook wel, en een iets positievere instelling zou het topic ook niet misstaan...
Dat is toch niks anders dan het plaatje dat je in Battlelog te zien krijgt. Dat heeft 0,0 effect op je ingame soldier.H3llSiNG schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:53:
Ja je kon kiezen uit stuk of 10 verschillende soldiers, maar niet echt aanpassen zoals in: andere helm, andere bril, ander vest.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 12-10-2011 11:55 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt ja ingame zag je dat niet.Dat is toch niks anders dan het plaatje dat je in Battlelog te zien krijgt. Dat heeft 0,0 effect op je ingame soldier.
[ Voor 29% gewijzigd door H3llSiNG op 12-10-2011 12:16 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Kon mij soldier niet wijzigen in Battlelog, waar moest dat dan? In de retail versie kun je je ingame soldier wel aanpassen toch? of in ieder geval kiezen uit meer skins..H3llSiNG schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:57:
Mij maakt het allemaal niks uit, de maps zijn als nieuwe voor me. BF2 is de enigste BF voor de PC die ik nooit veel gespeeld heb. Ben bij 2142 blijven plakken en ken eigenlijk alleen Wake Island zeer goed.
[...]
Klopt ja ingame zag je dat niet.
In de retail kan je kiezen uit meerdere skins omdat je de SpecAct skins sowieso kan kopen of met je pre-order krijgt. Of er meer skins beschikbaar komen is nog maar zeer de vraag.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Kzou namelijk willen pre-orderen bij Origin maar liefst met Steam acc spelen. Gaat dit?
Zelf zie je het niet, en je vijand zal er ook niet om malen of je nou een pet draagt of een koksmuts. Alhoewel hij je in het 2e geval wel makkelijker kan zien. Dus het voegt überhaupt niets toe. (net zoals die SPECACT rommel in bc2)Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:53:
Hopelijk kan je het uiterlijk van je soldier aanpassen, zal leuk effect geven en heb je niet dezelfde soldiers lopen.. of het verder wat toevoegt vraag ik me af..
EA wil Origin op de kaart zetten, maar uiteindelijk zoveel mogelijk omzet uit BF3 behalen (dmv Steam), dus ik denk dat als je per se via Steam wilt spelen, je zult moeten wachten tot na de release. Heb hier geen bronnen voor tho.frye schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:06:
Op welke website gaat BF3 nu gereleased worden? Origin of Steam?
Kzou namelijk willen pre-orderen bij Origin maar liefst met Steam acc spelen. Gaat dit?
[ Voor 32% gewijzigd door Murk op 12-10-2011 13:10 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Orgin.frye schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:06:
Op welke website gaat BF3 nu gereleased worden? Origin of Steam?
Ze zijn nog aan het onderhandelen om de game ook op steam te publiceren.
Je kan wel via steam een costum game toevoegen, maar dan had je de overlay interface van steam niet ingame dacht ik.
Dan heb je juist WEL de overlay erbijOynky schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:08:
Ze zijn nog aan het onderhandelen om de game ook op steam te publiceren.
Je kan wel via steam een costum game toevoegen, maar dan had je de overlay interface van steam niet ingame dacht ik.
Ik hoop echt dat de Steam deal door gaat : Lekker zonder Origin knallen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Je zal altijd nog een origin/EA account moeten hebben, en uiteraard ook via de browser je games moeten starten.nero355 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:14:
[...]
Dan heb je juist WEL de overlay erbij
Ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat de in-game serverbrowser goed gaat werken (die ze beloofd hebben).
Zelfs al zou Steam gebruikt worden is alsnog een EA account nodig en zal je geen custom soldier kunnen maken.
Een filmpje over de destruction. Daar zie je dus echt die toren van in Caspian Border omvallen! Woot! Ik had al gelezen dat je die toren kon beschadigen. Maar in de beta getest en gebeurde nooit veel. Maar je kan hem zelfs laten omvallen!
Kan ik de game al enkele dagen op voorhand downloaden etc.?
Kan ik ook ergens in Origin zien wat mijn 'aangekochte games' zijn?
Als je een 2tal pagina's terug had gelezen, dan had je het niet kunnen missen...Qlii256 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:19:
Is deze nog niet gepost? YouTube: Battlefield 3 - Destruction Gameplay
Een filmpje over de destruction. Daar zie je dus echt die toren van in Caspian Border omvallen! Woot! Ik had al gelezen dat je die toren kon beschadigen. Maar in de beta getest en gebeurde nooit veel. Maar je kan hem zelfs laten omvallen!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
True, daar heb je een redelijke kans op. Het is sowieso voor multiplayer een vrij zware berekening om uit te voeren aangezien het wel gesynchroniseerd moet gebeuren en er geen enkele controle is op wat er gebeurt in de baan de val.mngm schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:22:
Ik denk dat die toren enkel scripted zal omvallen in de SP. Als die in de multiplayer kan omvallen zal hij nooit lang rechtstaan denk ik
Technisch kan het natuurlijk prima, echter het is nog niet 100% zeker dat het ook werkelijk gebeurt.
Ja.frye schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:20:
Ik heb BF3 nu pre-ordered bij Origin...
Kan ik de game al enkele dagen op voorhand downloaden etc.?
Heb je Origin überhaupt opgestart? Origin bestaat uit 2 tabbladen. Winkel en Mijn games.frye schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:20:
Kan ik ook ergens in Origin zien wat mijn 'aangekochte games' zijn?
In de Bèta heb ik hem wel "laten trillen" zoals zo'n "gummy tree" in de Metro map, maar hij viel niet om helaas... zal wel samen met terrain destruction uitgeschakeld zijnmngm schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:22:
Ik denk dat die toren enkel scripted zal omvallen in de SP. Als die in de multiplayer kan omvallen zal hij nooit lang rechtstaan denk ik
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik hoop dat ik lekker zonder Origin EN zonder Steam kan knallen. Gewoon BF3 opstarten vanaf desktop.nero355 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:14:
[...]
Dan heb je juist WEL de overlay erbij
was denk ik ook wel bekend geweest als hij zou kunnen instorten in de betanero355 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:35:
[...]
In de Bèta heb ik hem wel "laten trillen" zoals zo'n "gummy tree" in de Metro map, maar hij viel niet om helaas... zal wel samen met terrain destruction uitgeschakeld zijn
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat de kabels het geheim zullen zijn van die toren.Qlii256 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:56:
Stel je voor dat er zo'n 5-tal snipers op die toren staan. Dan met een tank paar keer onderaan op die toren schieten. Of zou nog cooler zijn als je de kabels kapot schiethaha
Kan niet wachten!
Als engineer ff de kabels doorsnijden met je brander en klaarVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:02:
[...]
Ik denk inderdaad dat de kabels het geheim zullen zijn van die toren.
Kan niet wachten!
Verwijderd
Als dat zo is, denk ik dat je nooit meer snipers op de toren hebt zitten, teveel risico...Andyk125 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:05:
[...]
Als engineer ff de kabels doorsnijden met je brander en klaar
bc2 was dikke fun maar dit is toch muchos beteros.
kan ook niet wachten tot de release.... gokken jullie dat de servers vrijer van lag zullen zijn dan tijdens de beta? helemaal aangezien gotters nu weer eigen servers gaan hosten.
[ Voor 51% gewijzigd door Sharpe. op 12-10-2011 14:23 . Reden: samenvoegen ]
[ Voor 98% gewijzigd door Sharpe. op 12-10-2011 14:23 . Reden: del ]
De GoT server zal sowieso vrij van lag zijn, is dit niet zo zullen we het tot de hoogste man bij i3D.net spelensjollione schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:21:
kan ook niet wachten tot de release.... gokken jullie dat de servers vrijer van lag zullen zijn dan tijdens de beta? helemaal aangezien gotters nu weer eigen servers gaan hosten.
Niet spectaculair qua kills ofzo, maar gewoon de schoonheid van het spel ^^
Buffalo77 | Pokemon Unite
Gelukkig heb je altijd je parachute nog... ;-)Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:08:
[...]
Als dat zo is, denk ik dat je nooit meer snipers op de toren hebt zitten, teveel risico...
Verwijderd
Met welke software maak je dit?ronalddus schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:36:
Even een kleine video gemaakt van de Beta. Buiten de lag en bugs toch een goed spel.
Niet spectaculair qua kills ofzo, maar gewoon de schoonheid van het spel ^^
[video]
Heb weinig last gehad van servers die lagde tijdens de beta. Enige waren problemen op CB servers, maar de oplossing was simpelweg op servers spelen van de hosting bedrijven die niet lagde, ik zat altijd op 4netplayers (sorry Stewiesjollione schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:21:
Zo menschen wat een leipe game he?
bc2 was dikke fun maar dit is toch muchos beteros.
Ik record het met fraps en heb dit bewerkt met Adobe After Effects.
Plugins: Twixtor
Verwijderd
Tnx een lot.ronalddus schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:47:
[...]
Ik record het met fraps en heb dit bewerkt met Adobe After Effects.
Plugins: Twixtor
Hoef je niet sorry voor te zeggenfurby-killer schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:45:
[...]
Heb weinig last gehad van servers die lagde tijdens de beta. Enige waren problemen op CB servers, maar de oplossing was simpelweg op servers spelen van de hosting bedrijven die niet lagde, ik zat altijd op 4netplayers (sorry Stewie)
Wij hebben die vrijdagavond alle mogelijke hardware configs getest, alle nieuwe settings, multi-threading op servers (!), PB streaming (!) en een andere server software release dan de andere hosters. Die bechmarks worden gebruikt door alle andere hosters en de devs.
@Stewie.... aight! dat wordt een potje ownen straks op de GoT servert. Zin an.
Las dat ze gelijk een patch erover heen knallen op release dag.... Ben benieuwd!
[ Voor 58% gewijzigd door Sharpe. op 12-10-2011 14:55 ]
Vooral die knife kills zien er goed uit! Zie pas sinds nu dat ie dus echt de dogtag van een andere soldaat pakt
PSN: Von_Smallhausn
waarom is de beta al over
Een van de community managers vraag naar feedback over de squads op reddit!
gelukkig zijn er al 30 posts met al mijn wensen erinDorest0rm schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:36:
http://www.reddit.com/r/b...or_you_rbf3_diceea_wants/
En de eerste post zegt het eigenlijk allemaal al prima: Feitelijk gewoon de oude BF2 squads. Met fatsoenlijke interface, overzichtelijkheid en duidelijkheid.Dorest0rm schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:36:
http://www.reddit.com/r/b...or_you_rbf3_diceea_wants/
For me, the ideal squad system would be similar to the BF2/2142 system:
Create, Join and Leave squads of our choosing in-game.
Invite friends AND anyone else on our team into our squad.
Kick members from squad (SL only).
Lock squad (SL only).
Rename squad (SL only).
Talk to ALL squad members in-game via VoIP.
Squad Leaders can communicate amongst each other via a different VoIP channel.
The ability as the Squad Leader to set map waypoints and commands to the the rest of your squad.
A clear Squad Leader icon (with squad number) on the minimap and map overview.
More pronounced 3D tags of your squad mates (they're hard to distinguish from other teammates at times).
A quicker way to distinguish squad text-based chatter from other chatter. A green font, for example.
The ability to invite squad members (and other players) during a round to be friends on Battlelog.
Squad members spawn only on the Squad Leader.
Ideally, six man squads on PC!
[ Voor 23% gewijzigd door M2M op 12-10-2011 15:54 ]
hoi
Het geluid wat hierbij hoort is pas episch, zo'n piep als ie langs je vliegt.furby-killer schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:49:
Die RPG in het filmpje die door een tunnel gaat blijft erg mooi. Nog mooier is hij als hij op je af komt, en dan vlak over je heen vliegt om achter je te exploderen.
Single player loopt niet weg.Physx schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:12:
Als ik het spel in huis heb zal het een aardig dilemma worden: Beginnen met de single player (die er naar mijn mening heel aardig uit ziet), of toch gelijk multiplayer. De bèta vond ik echt geweldig.
MP wordt wel een stuk moeilijker als je begint zonder enige unlocks, en de rest van de server heeft ze al wel
Maar de belangrijkste unlocks, zoals bijv scope of RDS heb je al vrij snel in het spel geunlocked.RocketKoen schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
Single player loopt niet weg.
MP wordt wel een stuk moeilijker als je begint zonder enige unlocks, en de rest van de server heeft ze al wel
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Klopt, de weapon unlocks ben ik ook niet zo bang voor. Het zijn de vehicle unlocks die onevenredig verdeeld zullen zijn naar mijn idee. Goed voorbeeld in de bèta was de jet, zonder de chaff en missiles was je nergens.. Ik denk dat hier een veel groter verschil in zal zitten (ook omdat je ze moeilijker / minder snel unlocked) dan in weaponsJackal131 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:25:
[...]
Maar de belangrijkste unlocks, zoals bijv scope of RDS heb je al vrij snel in het spel geunlocked.
En de IR scope op het juiste wapen, etc. etc.
hoi
Bovendien raak je ook nauwelijks aan punten in een jet als iedereen al met unlocks rondvliegt / rijdt. Je wordt dan binnen no-time neer gehaald en kunt dus ook nauwelijks punten farmen in een jet. Je leeft simpelweg niet lang genoeg.Physx schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:28:
[...]
Klopt, de weapon unlocks ben ik ook niet zo bang voor. Het zijn de vehicle unlocks die onevenredig verdeeld zullen zijn naar mijn idee. Goed voorbeeld in de bèta was de jet, zonder de chaff en missiles was je nergens.. Ik denk dat hier een veel groter verschil in zal zitten (ook omdat je ze moeilijker / minder snel unlocked) dan in weapons
Je mist een groot deel van je arsenaal (AA raketten / AG raketten), countermeasures (stealth + flares), of zelfs met je chain gun mis je power.
Ook al geen battlerecorder bij release. Het aantal features wordt wel steeds minder zo...
Ik blijf toch raar vinden dat ze met veel bombarie aankondigen dat BF3 E-Sports minded wordt, maar ondertussen worden een aantal features die hiervoor moeten zorgen gewoon (nog) niet meegeleverd.
Lolwut?
EDIT: Ow, en ook geen spectator mode:
https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/123936635728572416
[ Voor 11% gewijzigd door Jesh op 12-10-2011 16:34 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Snap ik, maar als je voor E-Sports gaat dan zal zoiets als spectate en een battlerecorder gewoon aanwezig moeten zijn. En het zit tegenwoordig in zoveel games (MW3 iemand?) dat het IMO gewoon raar is dat dit bij launch ontbreekt.pingkiller schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:34:
Het gekke is dat ze weken voor release nog niet 100% zeker zijn over de features die in het spel zitten. Dan zie je eigenlijk nooit. Imho zouden ze beter de release kunnen opschuiven zodat ze meer tijd hebben op alles goed te implementeren.
En als bij E-sports zijn een aantal dingen toch wel belangrijk.
Twee daar van zijn de hitregistratie, die bij de beta nog niet 'je van het' was en nu ook geen battlerecorder.
Toch wel vreemd, ook omdat ze zeiden dat ze zich focusten op ESL
[ Voor 60% gewijzigd door ronalddus op 12-10-2011 16:39 ]
errrr? ik had toch zo mijn guided missiles in de beta unlocked, en wanneer je die hebt geselecteerd KUN je geen air to air missiles hebben... je std gun is meer dan sterk genoeg..M2M schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:31:
[...]
Bovendien raak je ook nauwelijks aan punten in een jet als iedereen al met unlocks rondvliegt / rijdt. Je wordt dan binnen no-time neer gehaald en kunt dus ook nauwelijks punten farmen in een jet. Je leeft simpelweg niet lang genoeg.
Je mist een groot deel van je arsenaal (AA raketten / AG raketten), countermeasures (stealth + flares), of zelfs met je chain gun mis je power.
Wordt je telkens gelocked door voetvolk dan vlieg je te laag, irriteert een LAV oid je.. stuur je n guided missile opaf.. komt er n vliegtuig aan, dan doe je dogfight, ga achter m zitten en gun je m neer..
ik heb sneller n vliegtuig neer met gun dan raket eur.
Als je nie kan vliege nie moe je nie doen nie... zijn genoeg mensen die t wel kunnen maar gefrustreerd op de strip of in deployment kunnen wachten tot er weer een no0b neergehaald wordt, en dan weer 1 die net net ff iets eerder in die jet spawnd.
Een iets meer blizzard / valve instelling zou wel fijn zijn ja. En wat meer hardcore BF2 mensen meenemen en op basis van hun imput de game wat broodnodige features meegeven. BF2 is niet voor niets 2 miljoen keer verkocht... en nog steeds enorm actief.ronalddus schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:36:
Soms zou het idd beter zijn dat ze als releasedatum vaststellen: Als de game af is
En volgens mij is BFBC2 toch z'n 8 miljoen keer verkocht.M2M schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:38:
[...]
Een iets meer blizzard / valve instelling zou wel fijn zijn ja. En wat meer hardcore BF2 mensen meenemen en op basis van hun imput de game wat broodnodige features meegeven. BF2 is niet voor niets 2 miljoen keer verkocht... en nog steeds enorm actief.
Dat is kennelijk toch een impuls dat bepaalde BF2 features overbodig zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://forums.electronica...dv-aircraft-controls.html
Die twee sales kan je niet vergelijken. BF2 was er alleen voor de PC en vroeg ook nog aardig wat er van. BFBC2 had ook de consolemarkt, die al bekend waren met BFBC1.DanielWW2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:41:
[...]
En volgens mij is BFBC2 toch z'n 8 miljoen keer verkocht.![]()
Dat is kennelijk toch een impuls dat bepaalde BF2 features overbodig zijn.
Overigens zaten in BFBC2 meer BF2-squad features dan in de BF3 Beta. 6 person squads lijken met trouwens haast onmisbaar. Werkt toch wel lekker in een 32/32 map.
Veel BF2 spelers hebben overigens BFBC2 voor de pc alleen maar gekocht omdat BF3 wel erg lang op zich liet wachten... Ondergetekende incluis.
Ik denk dat ze eerder sommige features aan het droppen zijn omdat ze anders de deadline niet halen. Wellicht worden ze er later dan wel weer ingepatched.pingkiller schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:34:
Het gekke is dat ze weken voor release nog niet 100% zeker zijn over de features die in het spel zitten. Dat zie je eigenlijk nooit. Imho zouden ze beter de release kunnen opschuiven zodat ze meer tijd hebben op alles goed te implementeren.
Precies... wellicht.TJHeuvel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:49:
[...]
Ik denk dat ze eerder sommige features aan het droppen zijn omdat ze anders de deadline niet halen. Wellicht worden ze er later dan wel weer ingepatched.
Net zoals BF1943 naar de PC zou komen... ik heb de flyer nog in de BFBC2 doos zitten. Begrijp me niet verkeerd... ik heb veel respect voor DICE en ben echt een grote fan van de serie... maar nu dit soort nieuwtjes door beginnen te sijpelen begin ik toch grote vraagtekens te plaatsen bij een aantal dingen.
En laten we heel eerlijk zijn... de support is niet altijd van wereldklasse geweest.
Belangrijker waarschijnlijk , zijn jullie er nu achter wat het verschil met onze duitse vrienden was .Stewie! schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:52:
[...]
Hoef je niet sorry voor te zeggen![]()
Wij hebben die vrijdagavond alle mogelijke hardware configs getest, alle nieuwe settings, multi-threading op servers (!), PB streaming (!) en een andere server software release dan de andere hosters. Die bechmarks worden gebruikt door alle andere hosters en de devs.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Idd, ik was ook teleurgesteld toen ik hoorde dat BF1943 aan de PC voorbijging. Had er echt op gerekend/Jesh schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:55:
[...]
Precies... wellicht.
Net zoals BF1943 naar de PC zou komen... ik heb de flyer nog in de BFBC2 doos zitten. Begrijp me niet verkeerd... ik heb veel respect voor DICE en ben echt een grote fan van de serie... maar nu dit soort nieuwtjes door beginnen te sijpelen begin ik toch grote vraagtekens te plaatsen bij een aantal dingen.
En laten we heel eerlijk zijn... de support is niet altijd van wereldklasse geweest.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Breek je nek voorzichtig
Er staat/stond anders helemaal niets over console-squads. Alleen maar PC. Op zich ook wel veelal toe te passen voor consolegamers, maar het meeste was gewoon pc-gezeur.Madbee schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:53:
[...]
gelukkig zijn er al 30 posts met al mijn wensen erin
Daarom zelf maar even een lange reply gemaakt, maar gok dat het wel weer helemaal verdwijnt door die pc-overmacht.
Mja, je kan wel alles testen maar werkt het nu ook eens fatsoenlijk? Ik heb sinds BF2 eigenlijk nooit goed op een i3d server kunnen spelen, altijd hebben ze de meest rare lag.Stewie! schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:52:
[...]
Hoef je niet sorry voor te zeggen![]()
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
In BFBC2 zie ik ook steeds 'teamates' staan als ik een spel startThe PyroPath schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:38:
In de categorie andere irritaties: Is het iemand opgevallen dat er spelfouten in het spel zitten die tenenkrommend zijn?
Console mensen zitten met maximaal 24 man in een server. Dat is 12 per team. Ik vind wel dat ze dezelfde squad features moeten hebben, maar 6 man squads maakt het spelletje een beetje imba. Waarom? Omdat het halve team op iemand kan spawnen... Beetje lastig verdedigen dan.Martinspire schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:41:
[...]
Er staat/stond anders helemaal niets over console-squads. Alleen maar PC. Op zich ook wel veelal toe te passen voor consolegamers, maar het meeste was gewoon pc-gezeur.
Daarom zelf maar even een lange reply gemaakt, maar gok dat het wel weer helemaal verdwijnt door die pc-overmacht.
Bovendien was BF2 een PC game. Mensen die graag fatsoenlijke squad implementatie willen zien, zijn de mensen die BF2 fanatiek spelen en wel graag BF3 willen zien. Niet BF1.5
Bovendien zitten er nog meer irritaties aan BF3. De unlockwoeker om de COD mensen happy te houden (/flame
Ik heb liever 10 unlocks die ik moet unlocken in 200 uur gameplay dan 100 unlocks in 20 uur. Ik heb ook liever dat ik een unlock moet kiezen, dan geen keuze in unlock. Bovendien zie ik ook graag meer diversiteit in wapens. Nu kun je alle scopes op alle wapens drukken, zolang je de unlocks hebt. In het begin is het allemaal nog wel leuk, want niet iedereen heeft alle unlocks. Maar na 100 uur speeltijd is het allemaal hetzelfde geworden.
Vehicle unlocks zijn overpowered. Het zou nog steeds mogelijk moeten zijn om iemand met unlocks te verslaan in je unlockloze vehicle. Door middel van skill. En dat wordt wel erg lastig gemaakt.
[ Voor 33% gewijzigd door M2M op 12-10-2011 17:49 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 89% gewijzigd door Plankton op 12-10-2011 17:58 ]
Verwijderd
Niet nieuw in gamen, wel nieuw in BF1,2 en 3.
In dit topic lees ik veel over iritaties over n00bs die niet weten hoe dit spel strategisch te spelen. En dat als je het wel goed weet te spelen je vanzelf ook de scores weet te halen.
Ik, de n00b met een K/D van pak 'm beet 0,4 (ja heus, het bestaat
Wie-o-wie kan een (lekker!) leesbaar linkje geven naar informatie daarover. En wie kan er gelijk info geven over hoe en wat Team Speak, clans etc.
Want die info zal er ongetwijfeld zijn, en ik lees graag
Snipen van mijlenver is zo onmogelijk en het gevecht voelt altijd zeer dichtbij omdat je niet weet wat in de verte aan de hang is. (tenzij er een UAV rondcirkelt)

Ook hoop ik dat ze dat Waypoint system terug implementeren. Het helpt echt zeer veel voor squadplay. Iedereen die hieraan twijfelt moet dringend BF2 eens aanschaffen.

De pre alpha screens van de remake tonen geen fog of war, maar heb er vertrouwen in dat ze zoiets kenmerkends er wel in zullen steken.
stategisch spelen wil zeggen dat je bvb op rush, chockepoints opzoekt en die verdedigd, of de tegenstand in de flanken aanvalt.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:33:
Okay,
In dit topic lees ik veel over iritaties over n00bs die niet weten hoe dit spel strategisch te spelen. En dat als je het wel goed weet te spelen je vanzelf ook de scores weet te halen.
Ik, de n00b met een K/D van pak 'm beet 0,4 (ja heus, het bestaat) wil graag weten hoe het spel strategisch te spelen. Hoe werkt het tactische plan?
Wie-o-wie kan een (lekker!) leesbaar linkje geven naar informatie daarover. En wie kan er gelijk info geven over hoe en wat Team Speak, clans etc.
niet strategisch spelen is je nickname veranderen in rambo en in je eentje recht op de vijand afsprinten, of gaan liggen campen met een sniperrifle als je team moet aanvallen.
Tactisch spelen is veel simpeler dan je denkt. Er moet een missie uitgevoerd worden. In rush is die missie een punt verdedigen of juist vernietigen en in conquest is die missie zoveel mogelijk punten veroveren. Tactisch spelen is niks anders dan bedenken hoe je die missie zo goed mogelijk uitvoert met de grootst mogelijke kans zelf in leven te blijven. Een omweg zoeken en proberen in de rug aan te vallen is tactisch spelen. Mijnen neerleggen op drukke wegen is tactisch spelen.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:33:
Okay,
Ik, de n00b met een K/D van pak 'm beet 0,4 (ja heus, het bestaat) wil graag weten hoe het spel strategisch te spelen. Hoe werkt het tactische plan?
Tactisch spelen is ook voorzichtig zijn. Niet door het open velt rennen als je ook kan sluipen en onopvallend kan zijn. In de rug aanvallen is veel veiliger en tactischer dan een frontale aanval.
Dit filmpje is ook wel oké om te zien: YouTube: Tearing up the Subway | Flank and Massacre - Battlefield 3 Beta
Flanken is érg belangrijk. Als je niet de skills hebt om met snelle bewegingen iemand te killen, moet je het maar tactisch winnen. Zie je op je minimap dat iedereen rechts zit? Ga eens links. Zorg dat je weet hoe je wapens werken en wat je tot de beschikking hebt. Loop je met een submachine gun rond? Perfect voor hipfire en ideaal om te kunnen flanken.... Je kan ook wat andere mensen opzoeken die spelen en daar bij in de buurt blijven. Zelf ben ik ook een speler die nog steeds erg afhankelijk is van zijn squadmates. Hier op GoT zijn er genoeg en anders ben je altijd welkom bij de GoT BF3 clan (€9 per kwartaal voor server kosten momenteel, maar iedereen kan gewoon op de TS en de servers om vrolijk mee te spelen)
Wat betreft snipen kun je verschillende dingen doen... De class heet recon, speel dus ook alsjeblieft zo. Zeker in BF3 ga je zien dat je m.b.v. de Radio Beacon écht de ideale class bent om achter de enemy lines te komen en daar word je squad heel erg vrolijk van. Als je aan het verdedigen bent (Of zelfs aan het aanvallen) en met een sniper rondloopt kan ik je vooral een advies geven: GA AAN DE ZIJKANT ZITTEN!... Veel tegenstanders verwachten dat nu eenmaal niet. Als ik vrolijk aan het aanvallen ben, dan hou ik vooral rekening met wat er voor me gebeurt. Als je als sniper aan de zijkant zit, dan staat er vaak geen enkele cover tussen jou en mij.
Anyway, de website van de GoT BF3 clan is: http://cptchaos.nl/gotbf3/ (Voor onze domein moeten we wachten op i3D) en het TS IP is: 62.212.66.142:0 Momenteel wat minder spelers, omdat de Beta is afgelopen, maar er is bijna altijd wel iemand waar je mee kan spelen.
Vliegtuignoob:Patientzero schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:38:
[...]
errrr? ik had toch zo mijn guided missiles in de beta unlocked, en wanneer je die hebt geselecteerd KUN je geen air to air missiles hebben... je std gun is meer dan sterk genoeg..
Wordt je telkens gelocked door voetvolk dan vlieg je te laag, irriteert een LAV oid je.. stuur je n guided missile opaf.. komt er n vliegtuig aan, dan doe je dogfight, ga achter m zitten en gun je m neer..
Als je nie kan vliege nie moe je nie doen nie... zijn genoeg mensen die t wel kunnen maar gefrustreerd op de strip of in deployment kunnen wachten tot er weer een no0b neergehaald wordt, en dan weer 1 die net net ff iets eerder in die jet spawnd.

check
Enfin, waar het mij om ging was dat de unlocks in de beta veel te snel gaan. Dat was bewust, om iedereen in de korte beta tijd zoveel mogelijk meuk te laten testen.
Als het in het uiteindelijke spel langzamer gaat, en je niet vanaf dag 1 8 uur per dag in BF3 stopt je met een flinke achterstand in een vliegtuig begint.
En dat het dus verschrikkelijk moeilijk is om een target neer te halen / killen met enkel je minigun. Zonder flares, stealth, raketten of wat dan ook. Bovendien krijg je 100 punten voor een disabled target. Veel plezier als je 200K punten nodig hebt voor je AA raketten in het uieindelijke spel, en je bent na 1 neergehaald target zelf ook dood...
Natuurlijk is de 200K speculatie, maar de paar duizend in de beta zal het toch ook niet zijn.
Ik hoop datzelfde dus ook, dat is bij CoD vaak tenenkrommend irritant.Asgaro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:41:
Ik hoop dat ze bij de Strike at Karkand map remake, die "fog of war" behouden. Gisteren de game nog eens gespeeld, blijft zeer tof.
Snipen van mijlenver is zo onmogelijk en het gevecht voelt altijd zeer dichtbij omdat je niet weet wat in de verte aan de hang is. (tenzij er een UAV rondcirkelt)
[afbeelding]
Ook hoop ik dat ze dat Waypoint system terug implementeren. Het helpt echt zeer veel voor squadplay. Iedereen die hieraan twijfelt moet dringend BF2 eens aanschaffen.
[afbeelding]
[afbeelding]
De pre alpha screens van de remake tonen geen fog of war, maar heb er vertrouwen in dat ze zoiets kenmerkends er wel in zullen steken.
En sowieso blijft BF2 een geweldig spel.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Fog of war? Zijn dat niet gewoon de engine limits wat betreft view distance?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Nee hoor, geen enkele andere map had zo een korte draw distance. Dit was expres gedaan!Rynji schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:00:
@ Asgaro
Fog of war? Zijn dat niet gewoon de engine limits wat betreft view distance?
Wat is het toch met dit soort commentaar? "Als je niet kan vliegen, doe het dan niet."Patientzero schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:38:
[...]
errrr? ik had toch zo mijn guided missiles in de beta unlocked, en wanneer je die hebt geselecteerd KUN je geen air to air missiles hebben... je std gun is meer dan sterk genoeg..
Alsof jullie het de eerste keer dat je in de jet of de heli stapten het gelijk konden.
Iedereen die het wil leren moet het oefenen, wil je daar niet op wachten, ga dan lekker alleen clanwars spelen waar je de designated pilot bent en laat in de pubs lekker degenen die ook willen vliegen hun gang gaan en hun fun hebben..
WAAAT ?!?!?! Alsjeblieft NIET!!! DE HORROR!!!Asgaro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:41:
Ik hoop dat ze bij de Strike at Karkand map remake, die "fog of war" behouden.
Jij moet eens heeeel gauw de AIX mod installeren : Daar hebben alle maps geen Fog of War en is er ook een klein beetje aangepaste Karkand zonder Fog of War ook nog eens
Het speelt ongeveer 300% beter en minder irritant dan de originele BF
Wat mij betreft is BF3 daarom ook een flinke verbetering wat betreft de maps puur omdat er geen Fog of War is
Ik ben alleen niet echt positief over DICE in het algemeen en daarmee ook de toekomst van de game, maar ik zie steeds meer dat ik gelukkig niet de enige ben dus er is hoop... denk ik.
Eigenlijk is het allemaal de schuld van EA/DICE : In BF3 heb je geen LAN support dus kan je ook niet effe oefenen zonder anderen lastig te vallen. Op lege online servers kan je ook vergeten, want je kan niet bewegen als er te weinig man online zijnfreggel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:14:
Wat is het toch met dit soort commentaar? "Als je niet kan vliegen, doe het dan niet."
Alsof jullie het de eerste keer dat je in de jet of de heli stapten het gelijk konden.
Iedereen die het wil leren moet het oefenen, wil je daar niet op wachten, ga dan lekker alleen clanwars spelen waar je de designated pilot bent en laat in de pubs lekker degenen die ook willen vliegen hun gang gaan en hun fun hebben..
Maar gelukkig is het allemaal redelijk simpel dus ik gok dat het wel meevalt straks. Hoewel sommigen wel heeeel slecht waren tijdens de Bèta
[ Voor 36% gewijzigd door nero355 op 12-10-2011 19:20 ]
True, maar dat is hetzelfde als met de tanks. Veel mensen willen erin rijden, maar er zijn er maar 2 tot 3. Dus moet je wachten. Da's niet altijd leuk, maar je kan ook gaan lopen. Of een buggie pakken. It sucks. Suck it up.nero355 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:
[...]
Eigenlijk is het allemaal de schuld van EA/DICE : In BF3 heb je geen LAN support dus kan je ook niet effe oefenen zonder anderen lastig te vallen. Op lege online servers kan je ook vergeten, want je kan niet bewegen als er te weinig man online zijn
Maar gelukkig is het allemaal redelijk simpel dus ik gok dat het wel meevalt straks. Hoewel sommigen wel heeeel slecht waren tijdens de Bèta
Ik denk dat Strike at Karkand quasi de enigste map is die zo'n fog of war heeft, of toch in zo een drastische vorm.nero355 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:
[...]
WAAAT ?!?!?! Alsjeblieft NIET!!! DE HORROR!!!![]()
![]()
Jij moet eens heeeel gauw de AIX mod installeren : Daar hebben alle maps geen Fog of War en is er ook een klein beetje aangepaste Karkand zonder Fog of War ook nog eens
Het speelt ongeveer 300% beter en minder irritant dan de originele BF
Wat mij betreft is BF3 daarom ook een flinke verbetering wat betreft de maps puur omdat er geen Fog of War is
Ik ben alleen niet echt positief over DICE in het algemeen en daarmee ook de toekomst van de game, maar ik zie steeds meer dat ik gelukkig niet de enige ben dus er is hoop... denk ik.
Eén map met fog of war zoals hier, kan je ons nog wel gunnen hoop ik? (Strike at karkand remake)
Ik zou het niet irritant noemen, wel more challenging, dus beter!
En het vervelende is dat je wel moét oefenen, ik vond het zelf in ieder geval totaal anders vliegen dan in BF2, BFBC2 en gisteravond nog in BF F4P. In die games is het géén probleem om met een muis een heli te vliegen, in BF3 bleef ik nog geen minuut in de lucht...nero355 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:
[...]
Eigenlijk is het allemaal de schuld van EA/DICE : In BF3 heb je geen LAN support dus kan je ook niet effe oefenen zonder anderen lastig te vallen. Op lege online servers kan je ook vergeten, want je kan niet bewegen als er te weinig man online zijn
Maar gelukkig zit ik bij de GoT clan hebben we straks een private server om lekker oefenavonden op te houden
Zucht. Ik zeg toch ook niet dat iedereen in dezelfde squad moet komen. Juist omdat het maar 4 man is, is het zo problematisch op de console. Aangezien je niet met een ene squad een andere squad kunt joinen, zit je telkens met maar 4 man in een server (of 4 man en een paar die niet bij elkaar kunnen komen). Met call of duty kun je tenminste nog gewoon met 12 man in 1 server terecht komen bij een enkel team. Dat je bij BF3 daar dan 3 squads mee hebt, prima. Maar ik wil het wel kunnen gebruiken. Nu zitten we telkens te kutten als er meer dan 3 man online komen om BF te doen. DAT probleem heeft de PC niet en daar mogen ze wel wat aan doen. Bij de PC kun je nog in ieder geval bij elkaar in dezelfde server komen en mogelijk ook nog in goede squads. Ook bij rush of squad dm!M2M schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:44:
[...]
Console mensen zitten met maximaal 24 man in een server. Dat is 12 per team. Ik vind wel dat ze dezelfde squad features moeten hebben, maar 6 man squads maakt het spelletje een beetje imba. Waarom? Omdat het halve team op iemand kan spawnen... Beetje lastig verdedigen dan.
Bovendien was BF2 een PC game. Mensen die graag fatsoenlijke squad implementatie willen zien, zijn de mensen die BF2 fanatiek spelen en wel graag BF3 willen zien. Niet BF1.5
Bovendien zitten er nog meer irritaties aan BF3. De unlockwoeker om de COD mensen happy te houden (/flame) mensen langer aan het spelletje gekluisterd te houden. Zie WOW voor het ultieme "achievemens" spel.
Ik heb liever 10 unlocks die ik moet unlocken in 200 uur gameplay dan 100 unlocks in 20 uur. Ik heb ook liever dat ik een unlock moet kiezen, dan geen keuze in unlock. Bovendien zie ik ook graag meer diversiteit in wapens. Nu kun je alle scopes op alle wapens drukken, zolang je de unlocks hebt. In het begin is het allemaal nog wel leuk, want niet iedereen heeft alle unlocks. Maar na 100 uur speeltijd is het allemaal hetzelfde geworden.
Vehicle unlocks zijn overpowered. Het zou nog steeds mogelijk moeten zijn om iemand met unlocks te verslaan in je unlockloze vehicle. Door middel van skill. En dat wordt wel erg lastig gemaakt.
Verder snap ik niet waarom je niet denkt dat 360-gamers geen echte BF gamers kunnen zijn. Ik heb ook gewoon alle games vanaf 1942 gespeeld, maar ben op de 360 overgestapt rond de tijd dat Bad Company 1 uit is gekomen. Prima toch?
Het hele unlocks-verhaal is mijns inziens gewoon erg persoonlijk. Ik vind het geen probleem. Geeft je zo wel de kans om wat te specialiseren, zonder dat je er gigantisch veel uren voor nodig hebt. Bovendien komt dit ook niet overwaaien van de console, maar van het shootergenre in het algemeen.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2011 20:38 ]
Leuke vraag. Ik ben geen goede fragger. Tenminste, in CoD deed ik het aardig. Mijn k/d ratio stond vaak op 3/1 en in wars was het vaak nog hoger. Puur om omdat ik in de achterhoede bleef en andere in mijn team de tegenstander als rushers aanviel. Daar waren hun weer veel beter in. Ik ben meer een halve camper en verplaats me rustig en voorzichtig. In BF2 wordt ik vaak naar een andere wereld geknald en lijken mijn kogels van rubber. Maar in Battlefield kan ik als rustige speler meer doen dan alleen maar op een sneaky kill wachten. Ik kan nu mijn teamgenoten helpen door hun ammo te geven, of te healen.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:33:
Okay,
Wat ik vaak doe (en dan heb ik het over BF2) is een squad joinen en zo dicht mogelijk bij deze spelers blijven. Ik deel continu ammo zodat hun altijd genoeg nades en kogels hebben. Iedere keer dat hun daar gebruik van maken krijg ik daar punten voor. In BF3 hebben ze dat nog een level omhoog getild zag ik door je te belonen als je dit veel doet. Ik hou me dus een stuk minder bezig met het opzoeken van de tegenstander, en ik ben me meer bewust van waar mijn teamgenoten lopen en of ik hun kan helpen. Soms steek ik met alle risico een straat over om aan de andere kant iemand te supporten. Tussendoor raak je altijd wel verwikkeld in een vuurgevecht.
Probeer te handelen vanuit je gekozen klasse en maak daar optimaal gebruik van. Als je in een leuke squad terecht komt geeft dit je veel plezier. Als je in een squad terecht komt die niet samen werkt kan je beter weer verder gaan kijken.
Ik geloof dat in BF3 je al een squad kan vormen voordat je een game stap. Dus als je een leuke groep gamers leert kennen kan je leuke dingen doen in BF3
[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 12-10-2011 21:05 ]
Het joinen van een server met je vrienden is iets heel anders dan de 6-player squads waar ik het over had. 6 of 8 squads per team lijkt voldoende. Dan is er altijd wel eentje leeg waar je met je vrienden in kunt gaan zitten, nadat je het spel begonnen bent.
Fatsoenlijk squad management hoort gewoon in BF3. Ook in de console versies. Fatsoenlijke friend service ook, dat indien mogelijk, je in hetzelfde team terecht komt. In combo met fatsoenlijk squad management is het joinen van een squad met je vrienden ook geen probleem meer.
edit: controls op consoles zijn gelimiteerd. Typen kun je een stuk moeilijker, en door een menu bladeren met een knuppeltje gaat toch niet zo soepel als met een muis. Een van mijn ergernissen in BC2 is de 20 vrienden limiet. Ik snap dat het voor console mensen niet te doen is door 100 man te bladeren, maar voor een pc is dat geen probleem.
Echte battlefield gamers spelen niet met slechts 24 man. Battlefield stond ooit voor grote speelruimtes, doen waar je zin aan hebt, vrijheid en veel mensen in een spelletje. Is het dan raar als de console versies die dingen gelimiteerd zijn (noodgedwongen of niet) waarbij het spelletje eigenlijk anders wordt dan op de pc versie?
Waarschijnlijk wordt BF3 een prima spel op de console. Of het ook echt de battlefield experience wordt is nog maar de vraag.
[ Voor 14% gewijzigd door M2M op 12-10-2011 21:11 ]
Nee, er is ook een Chinese map waarvan ik de naam elke keer vergeet. Met veel bebouwing in de steigers. Die staat ook compleet in de mist. In BF3 ziet Back to Karkand er helder uit. Ik kan niet wachtenAsgaro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:37:
[...]
Ik denk dat Strike at Karkand quasi de enigste map is die zo'n fog of war heeft, of toch in zo een drastische vorm.
Eén map met fog of war zoals hier, kan je ons nog wel gunnen hoop ik? (Strike at karkand remake)
Ik zou het niet irritant noemen, wel more challenging, dus beter!
Weet alleen nog niet welke mijn favoriet gaat worden uiteraard. Een betaalde server zoals de got clan is nog niet echt mijn ding, maar dat kan veranderen. Ik heb liever een lijst met vrienden, van hier bijv, zodat we elkaar kunnen opzoeken en joinen. Hoe zijn jullie dat van plan dan?
Bf3 name "CalaMinor" zet me er maar bij.
Ik ben meer assault en engineer. Assualt om gewoon aggeressief te rushen en de vlaggetjes te capturen.
Als engineer vind ik het cool om te supporten en veel tanks e.d. te saboteren.
Uiteraard af en toe ook medic en sniper.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
@Demize99 has the net code been changed since what we saw in the beta? Specifically whether hit detection is Cli/Ser #notgivingthingsaway
28 minutes ago
in reply to ↑
@Demize99
Alan Kertz
@thanatoslives We use a hybrid model, Clients detect hits, report them to the server, where the server varifies them, most accurate hits.
De hitlag gaan ze echt niet verbeteren. BC2 had hier ook heel erg last van. Hoeveel was het niet dat ik al een heel stukje achter een muurtje liep (2 stappen ofzo) en ik plots dood val. Al moet ik toegeven dat het precies was of het in CB minder was dan in OP.Asgaro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:22:
thanatoslives Thanatoslives
@Demize99 has the net code been changed since what we saw in the beta? Specifically whether hit detection is Cli/Ser #notgivingthingsaway
28 minutes ago
in reply to ↑
@Demize99
Alan Kertz
@thanatoslives We use a hybrid model, Clients detect hits, report them to the server, where the server varifies them, most accurate hits.
medic=assaultionicdog schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:12:
ik wil ook wel regelmatig op een server komen waar straks wel aan teamplay gedaan wordt. Teamspeak lijkt me ook cool maar kan dat niet altijd doen ivm de kleine.
Weet alleen nog niet welke mijn favoriet gaat worden uiteraard. Een betaalde server zoals de got clan is nog niet echt mijn ding, maar dat kan veranderen. Ik heb liever een lijst met vrienden, van hier bijv, zodat we elkaar kunnen opzoeken en joinen. Hoe zijn jullie dat van plan dan?
Bf3 name "CalaMinor" zet me er maar bij.
Ik ben meer assault en engineer. Assualt om gewoon aggeressief te rushen en de vlaggetjes te capturen.
Als engineer vind ik het cool om te supporten en veel tanks e.d. te saboteren.
Uiteraard af en toe ook medic en sniper.
nieuw is support
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dus een combo van p2p en server.Asgaro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:22:
thanatoslives Thanatoslives
28 minutes ago
in reply to ↑
@Demize99
Alan Kertz
Als het werkt kan dit wel eens erg goed werken.
Je schiet dus op iemand, die registreert direct zonder tussenkomt van de server een hit en hierna gaat het pas naar de server als je bijvoorbeeld dood bent.
Dit zou de lag moeten verminderen maar ik vraag me wel af hoe dit zal gaan als een tweede persoon op je begint te schieten, dan kan je nog hogere health hebben dan de server denkt omdat het er nog niet door is.
We gaan het zien.
Als ik onzin uitkraam zeg het dan maar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
skip het P2P gedeelte en je zit goed.DanielWW2 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:33:
[...]
Dus een combo van p2p en server.
Als het werkt kan dit wel eens erg goed werken.
Je schiet dus op iemand, die registreert direct zonder tussenkomt van de server een hit en hierna gaat het pas naar de server als je bijvoorbeeld dood bent.
Dit zou de lag moeten verminderen maar ik vraag me wel af hoe dit zal gaan als een tweede persoon op je begint te schieten, dan kan je nog hogere health hebben dan de server denkt omdat het er nog niet door is.
We gaan het zien.
Als ik onzin uitkraam zeg het dan maar.
De client detecteert een hit. Die stuurt de hit naar de server. De server checked of de hit ook echt was en vervolgens wordt er data van de server naar de client van de kogelvanger gestuurt die vervolgens het levensbalkje doet afnemen.
Voordeel, geen lag van / naar server.
Nadeel: valt dood neer terwijl je niets gezien hebt + laggende tegenstander is in het voordeel.
Dus gewoon alle porno torrents vol open zetten. Die router helemaal afmatten en vrolijk BF3 gaan spelen. Heerlijk voordeel vangen
Oftewel ruknetcode in Nederland. Iedereen heeft hier een prima internet verbinding. Gewoon connecten naar een europese server is voldoende voor een ping sub 50ms. Vervolgens laat je de server dynamisch t.o.v. je ping terug rekenen.
Deze techniek is al 10 jaar oud, en prima toegepast in quake 3 instaunlagged (waar het compenseren van je ping in standaard instagib modus wel erg moeilijk was).
[ Voor 19% gewijzigd door M2M op 12-10-2011 22:38 ]
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
YES bijna goed.M2M schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:35:
[...]
skip het P2P gedeelte en je zit goed.
De client detecteert een hit. Die stuurt de hit naar de server. De server checked of de hit ook echt was en vervolgens wordt er data van de server naar de client van de kogelvanger gestuurt die vervolgens het levensbalkje doet afnemen.
Voordeel, geen lag van / naar server.
Nadeel: valt dood neer terwijl je niets gezien hebt + laggende tegenstander is in het voordeel.
Ik heb toch een dieptreurige internet verbinding.
Tijdens het spelen op de PS3 gewoon een aantal torrents aan het werk zetten om in ieder geval geen nadeel te hebben. Werkte prima. Het zou me niets verbazen dat we er ook wel eens voordeel van gehad hebben.Kobus Post schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:37:
Dus gewoon er voor zorgen dat je lekker lagt en dan is het lachen?
mensen raken is dan wel makkelijker ja.Kobus Post schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:37:
Dus gewoon er voor zorgen dat je lekker lagt en dan is het lachen?
Maar ze kunnen ook om het hoekje springen, jou kapot schieten, en je valt dood neer voordat ze op jou scherm verschijnen.
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien