Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 10:23

Decennia

VECTORHEAD

StealthyPeanut schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:20:
[...]

Een Win Ribbon mag imho best 2000 punten opleveren. En dan de punten voor een kill halveren. De punten voor team-hulp (healing, repair, resupply, spotting etc) weer verdubbelen en je hebt een game die enorm veel op een teamgame begint te lijken.

Dan uiteindelijk alle punten delen door 10, zodat je een wat normaler scoreverloop hebt. De ribbon "conquest" en "rush" laten vervallen, dat is meer met de kleutergedachte van; Het is belangrijker om mee te spelen dan te winnen!
Dat is overkill. Ik denk dat ze het express doen. Je wilt ook niet hebben dat mensen binnen een paar dagen al full level zijn en uiteindelijk iedereen neerhalen met Jet rockets etc.

Gegroet!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 11:23
Decennia schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Dat is overkill. Ik denk dat ze het express doen. Je wilt ook niet hebben dat mensen binnen een paar dagen al full level zijn en uiteindelijk iedereen neerhalen met Jet rockets etc.
Sorry, was nog iets vergeten;

Zorgen dat de levels GOED zijn, zoals in BF2. Niet dat je in 1 avond spelen 5 levels omhoog schiet. Dan is de waarde van een nieuw level behalen totaal onzinnig.

En ik geef ook aan; alles door 10 delen. Dus het levelen duurt zelfs langer ;)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vermoed dat de punten nog flink gaan veranderen en dan met name de unlock rate/level up.
Het ging wel een beetje snel in de beta voor een game die kennelijk 400 uur zou duren om alles te unlocken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

StealthyPeanut schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:25:
[...]

Sorry, was nog iets vergeten;

Zorgen dat de levels GOED zijn, zoals in BF2. Niet dat je in 1 avond spelen 5 levels omhoog schiet. Dan is de waarde van een nieuw level behalen totaal onzinnig.

En ik geef ook aan; alles door 10 delen. Dus het levelen duurt zelfs langer ;)
Ah, verkeerd opgevat dan. Maar ik vond METRO ook een GOEDE map hoor, verdedigend en aanvallend valt er altijd iets te doen mits je een goed team hebt. Het is eens wat anders, puur infantrie, maar dat maakt het niet minder. Vooral het eerste en derde stuk zijn goed te verdedigen qua teamwork. Bij het laatste deel ben je 'A' sowieso altijd kwijt en bij het tweede tuk gaat het er puur om dat je snel kills kan maken.

Ik ben het eens dat teamwork ribbons en scores (MCOM Arming Squad points) wel meer punten mogen zijn dan de standaard kill points.

Gegroet!

Verwijderd

in de bc2 was het toch ook zo dat de ranking sneller ging in de beta dan dat het daadwerkelijk in de final release was?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 19:30 ]

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Decennia schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:29:
[...]

Ah, verkeerd opgevat dan. Maar ik vond METRO ook een GOEDE map hoor, verdedigend en aanvallend valt er altijd iets te doen mits je een goed team hebt. Het is eens wat anders, puur infantrie, maar dat maakt het niet minder. Vooral het eerste en derde stuk zijn goed te verdedigen qua teamwork. Bij het laatste deel ben je 'A' sowieso altijd kwijt en bij het tweede tuk gaat het er puur om dat je snel kills kan maken.

Ik ben het eens dat teamwork ribbons en scores (MCOM Arming Squad points) wel meer punten mogen zijn dan de standaard kill points.
Ik vond Metro ook wel een vette map. Het eerste stuk in het park vond ik wat minder, maar zodra je de tunnel in gaat, ging het mal :D

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:30:
in de bc2 was het toch ook zo dat de ranking sneller ging in de beta dan dat het daadwerkelijk in de final release was?
Ben hier ook wel benieuwt naar, in de beta werd ik level 50 met nog 5 dagen beta te gaan en had alles wel een beetje gezien eerlijk gezegd. Zoveel metro was teveel van het goede :P

Maar ook Dice heeft toch aangegeven dat het veel meer tijd gaat kosten om een volledige kit met alle wapens te unlocken of verzin in nu maar wat? Ik heb ook echt het idee dat ze misschien de XP gain een boost hebben gegeven in de beta, maar dit is slechts speculatie :)

Mijn YouTube

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

DJH schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:33:
[...]

Ik vond Metro ook wel een vette map. Het eerste stuk in het park vond ik wat minder, maar zodra je de tunnel in gaat, ging het mal :D
Zeker, maar het metro gedeelte is wel een grote, ongeorganiseerde chaos en moeilijk t verdedigen imo.

Gegroet!

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 12:58
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:29:
Ik vermoed dat de punten nog flink gaan veranderen en dan met name de unlock rate/level up.
Het ging wel een beetje snel in de beta voor een game die kennelijk 400 uur zou duren om alles te unlocken.
... Ik speel het op de PS3 en ben nog niet eens 1 rank up.
Heb zo'n 4 uur gespeeld nu. (Moet wel opmerken dat ik nooit iemand zie in tegenstelling tot CoD)

• DJH

DJH

kevz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

Ben hier ook wel benieuwt naar, in de beta werd ik level 50 met nog 5 dagen beta te gaan en had alles wel een beetje gezien eerlijk gezegd. Zoveel metro was teveel van het goede :P

Maar ook Dice heeft toch aangegeven dat het veel meer tijd gaat kosten om een volledige kit met alle wapens te unlocken of verzin in nu maar wat? Ik heb ook echt het idee dat ze misschien de XP gain een boost hebben gegeven in de beta, maar dit is slechts speculatie :)
Damn, dan heb je ook niets gedaan als die beta spelen of wat.. 8)7

Ik vond het levelen nog wel meevallen.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Mutakalah schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

Heb zo'n 4 uur gespeeld nu. (Moet wel opmerken dat ik nooit iemand zie in tegenstelling tot CoD)
Hoe speel jij nog? :+
Verder gok ik dat je recon speelde, dat is dus een waardeloze klasse 98% van de gevallen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

DanielWW2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:52:
[...]

Hoe speel jij nog? :+
Verder gok ik dat je recon speelde, dat is dus een waardeloze klasse 98% van de gevallen.
Geen enkele klasse is waardeloos. De speler is dan waardeloos.

Gegroet!

phosporus schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:34:
[...]

Je krijgt niet een spotbonus wanneer je zelf de kill maakt.
Tsurany schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:42:
[...]

Ooit Bad Company 2 of de Battlefield 3 beta gespeeld? Je krijgt geen punten als je voor jezelf spot.
My bad :X

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
[...]

Huh??? Kom op in 4 uur moet je toch per ongeluk een paar man hebben geraakt, level 2 is echt zo gehaald.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Jackal131 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:16:
[...]

+1

Het gaat er toch om dat de tegenstander tickets verliest? Wat kan het mij schelen of ik die kill maak of mijn teammate. True, ik krijg niet de punten voor de kill, but who cares. Ik wil gewoon het potje winnen.
Ik maak hoe dan ook wel mijn punten, maar dat zal minder zijn dan wanneer ikzelf de kills maak.
Lekker belangrijk.
Maar de tickets van de tegenpartij zakken met elke spawn. En mensen spawnen door ze eerst te killen.
Daardoor lijkt het me toch nog enigzins nuttig om een positieve K/D te hebben?

Ik vind dat K/D erin mag blijven. Ik wil niet met mensen in m'n team zitten die als een bezetene naar een MCOM lopen en keer op keer gekilled worden.
Als ze zien dat hun K/D zeer slecht is (is ook slecht voor het team want we verliezen sneller tickets) dan kan die persoon beseffen dat hij meer moet flanken bijvoorbeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 11-10-2011 20:06 ]

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

EvaluationCopy schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:01:
[...]

Huh??? Kom op in 4 uur moet je toch per ongeluk een paar man hebben geraakt, level 2 is echt zo gehaald.
Ik was in 6 uur level 12 met puur Backup klasse (of hoe die ookalweer heet), in 4 uur 2 levels up kan niet ...

Gegroet!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 20:33

zAo

GPLv2 Fanboy

Decennia schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:04:
[...]
Ik was in 6 uur level 12 met puur Backup klasse (of hoe die ookalweer heet), in 4 uur 2 levels up kan niet ...
Wellus, nietus: misschien ;)

Feit blijft dat level 1 wel in 4 uur te halen moet zijn.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

zAo schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:05:
[...]

Wellus, nietus: misschien ;)

Feit blijft dat level 1 wel in 4 uur te halen moet zijn.
Als jij in 4 uur geen 2 levels up bent heb je gewoon niks gedaan, zelfs met 4 uur alleen spotten moet je wel level 2 zijn lijkt me ...

Gegroet!

• kevz
  • Nu online
DJH schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:43:
[...]

Damn, dan heb je ook niets gedaan als die beta spelen of wat.. 8)7

Ik vond het levelen nog wel meevallen.
Ja zo'n werkweek en dan nog wat :+

Vind het ook meevallen, maar het was meer omdat Dice had aangegeven dat je echt honderden uren in BF3 moest steken om alles te unlocken, maar het levelen zelf ging vlot voor mijn gevoel. In BC2 heb ik minstens 5x zoveel tijd zitten en daar ben ik level 38 ofzo :P

Dus wapens+alles voor elk wapen unlocken kan ik me voorstellen dat dat lang gaat duren, maar levels lijken echt heel snel te gaan :)

Mijn YouTube

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55
Het levelen ging in de beta VEEL te snel, ik heb lvl 47 bereikt in 29u spelen, het had nog veel sneller gekund.
Die 20k punten per badge was ging echt te snel.
Hoewel ik graag mijn spullen allemaal al vroeg heb unlocked mag het mag het levelen tot max level echt wel een jaar spelen kosten.

[ Voor 44% gewijzigd door unfor op 11-10-2011 20:17 ]

Verwijderd

Er was al door EA/DICE gezegd dat de beta een verkort unlock traject had.

Zo waren er mensen die met 20 uur spelen alles unlocked hadden, terwijl in de final release ditzelfde pas gedaan kan worden in 400 uur.

Hoewel ik dit wel een voordeel vind; omdat je anders na 3 maanden wel alles gezien hebt, zal het ook een probleem geven voor degene die later instappen.
In de beta kon je na 2 avonden genoeg unlocken om de wat betere wapens te krijgen en vooral de nodige attachments. Maar nu zal het een half jaar duren voordat je eindelijk alles hebt, en als je 6 maanden later begint, dan speel je met niks tegen alles...

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 16:51

GG85

.......

Hmm, net de beta geinstalleerd maar Origin stuurt me bij het opstarten van de beta naar een link waar ik geen verbinding mee kan krijgen, iemand enig idee?

Verwijderd

GG85 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:22:
Hmm, net de beta geinstalleerd maar Origin stuurt me bij het opstarten van de beta naar een link waar ik geen verbinding mee kan krijgen, iemand enig idee?
Misschien omdat de beta al is afgelopen? Tis maar een idee hoor... #goedideepuntnl

• kevz
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:17:
Er was al door EA/DICE gezegd dat de beta een verkort unlock traject had.

Zo waren er mensen die met 20 uur spelen alles unlocked hadden, terwijl in de final release ditzelfde pas gedaan kan worden in 400 uur.

Hoewel ik dit wel een voordeel vind; omdat je anders na 3 maanden wel alles gezien hebt, zal het ook een probleem geven voor degene die later instappen.
In de beta kon je na 2 avonden genoeg unlocken om de wat betere wapens te krijgen en vooral de nodige attachments. Maar nu zal het een half jaar duren voordat je eindelijk alles hebt, en als je 6 maanden later begint, dan speel je met niks tegen alles...
Ok dan is dat duidelijk. Zelf vind ik dat het ook wel extreem is zoals jij aangeeft, nieuwe mensen zullen echt niet blij opkijken als ze constand geowned worden :X

Hopelijk tweaken ze het nog een beetje, maar te snel is ook een beetje saai :)

Mijn YouTube

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 18:38

pino85

Im just a Bird in the Sky

Kan me niet voorstellen dat je eerst 400 uur er in moet steken om een beetje fatsoenlijke wapens+attachtsments, lijkt me namelijk niet erg logisch als je in de beta dit op 20 uur hebt staan.
Het gat is dan gewoon te groot zoals je aangeeft mensen die na heel wat maanden instappen en mensne die al een tijd bezig zijn, ik ga er van uit dat dit nog getweaked word.

Liefhebber van Tweakers

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

BatmanHorizon schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:49:
Als je dan ff een tank of chopper wilt spotten verraadt je daardoor gelijk je posititie, aangezien er dan ook wat kogels de lucht in gaan ;)
In BF2 gebruikte ik heel vaak de knife om te spotten, omdat er meestal ook een schot bij kwam en dat geeft je positie weg inderdaad.
Een van de fijne bugs die nooit gefixt is...

Verder vond ik het levellen wel prima in de beta : Je hebt gauw genoeg wat leuk spul zodat je fatsoenlijk mee kan knallen na een kill of 50 per wapen :)
Wat mij betreft mag het zo blijven, zodat je zo snel mogelijk mee kan knallen met de rest zonder de hele tijd aan het unlock gebeuren te denken.

Zoals ze zeiden in "Make love, not WarCraft" : "Now... we can play WarCarft!" :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DaniëlWW2
  • Niet online
DE BETA IS AFGELOPEN MENSEN.

:F

PS: kan dit niet nog veel groter? :P

DanielWW2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:01:
DE BETA IS AFGELOPEN MENSEN.

:F

PS: kan dit niet nog veel groter? :P
Met de [h1] en [/h1] tag ;)

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

Met de [h1] en [/h1] tag ;)
Tweakers heeft er helaas geen zin in. 8)7

• Justin2000
  • Laatst online: 06:27
Hmm ik ben nog een recente naab, maar heb inde beta in ruim 11 uur toch lvl 20 gehaald met een k/d van 1.

PV opbrengst

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Justin2000 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:27:
Hmm ik ben nog een recente naab, maar heb inde beta in ruim 11 uur toch lvl 20 gehaald met een k/d van 1.
er waren dus nog grotere naabs :P

TheS4ndm4n#1919

• DaniëlWW2
  • Niet online
Justin2000 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:27:
Het ging goed totdat je K/D zij. ;)
In CoD kan niemand je K/D iets schelen, in BF word je zo ongeveer uitgescholden als je het over je K/D hebt.

Verwijderd

kevz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:25:
[...]

Ok dan is dat duidelijk. Zelf vind ik dat het ook wel extreem is zoals jij aangeeft, nieuwe mensen zullen echt niet blij opkijken als ze constand geowned worden :X

Hopelijk tweaken ze het nog een beetje, maar te snel is ook een beetje saai :)
Mijn excuus, het wordt ongeveer 100 uur om alles te unlocken (nog veel trouwens).
bron: https://twitter.com/#!/Demize99/status/109904929946206208
bron: http://bf3blog.com/2011/0...it-and-unlock-everything/

That guy rocks in commentating.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:05

M2M

medicijnman

Asgaro schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:00:
[video]
wat zou ik toch graag met mijn muis en toetsenbord tussen de console spelers liggen...

-_-

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Hopelijk gaat het dan wat beter dan bij BF2
107 uurtjes gespeeld en ik mis nog 6 wapens...
Ok ja ik ben niet echt super goed, voor mij is het gewoon spelen voor de fun, maar ik wil ook wel eens alle wapens hebben hoor...

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

[video]
De Charlie Sheen van Battlefield 3 ! :D

Gegroet!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:46
Ik hoop zelf dat je meer punten moet halen voor een nieuw wapen in de class dat je speelt. Aan het eind van de beta (36 uur en 31 minuten) moest ik nog 1 wapen van engineer, maar die kon je niet krijgen volgens mij. Doe mij maar 250-300 uur om alles te unlocken naast de wapens die je per level krijgt. Bijvoorbeeld 50-75 uur per class en dan nog eens 500 uur voor level 50.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik moet echt gaan oefenen met flanken, vooral omdat ik meestal met een light machine gun rondloop. Vaak zoek ik een plek op waar de vijand veel probeert te pushen en ga ik daar liggen met mijn Bipod om ze zo op een afstand te houden. Natuurlijk niet heel lang, omdat ze het door krijgen, maar wat flanking hoort er toch bij als de backup klasse (of hoe het heet XD)

Gegroet!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
[video]
Wat een baas zeg, die mag van mij zo een vaste commentator worden op YouTube! :)
Inderdaad Charlie Sheen-like.
Asgaro schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:02:
[...]

Maar de tickets van de tegenpartij zakken met elke spawn. En mensen spawnen door ze eerst te killen.
Daardoor lijkt het me toch nog enigzins nuttig om een positieve K/D te hebben?

Ik vind dat K/D erin mag blijven. Ik wil niet met mensen in m'n team zitten die als een bezetene naar een MCOM lopen en keer op keer gekilled worden.
Als ze zien dat hun K/D zeer slecht is (is ook slecht voor het team want we verliezen sneller tickets) dan kan die persoon beseffen dat hij meer moet flanken bijvoorbeeld.
@Asgaro
Ik heb nergens iets over K/D geroepen. Geen idee waarom je mij quote en daar dan ineens de K/D erbij haalt.
Mijn antwoord was op de discussie van het spotten. Dat mensen bang zijn dat hun kill wordt afgepakt.
Het feit dat het mij niet uitmaakt dat ik iemand spot die door een teammate afmaakt heeft volgens mij niets met K/D te maken. Zolang ik de tegenstanders neerschiet zonder daarbij zelf neergeschoten te worden en dan ook nog eens blijf spotten, dan zijn we als team goed bezig :*) Toch?

Maar als je mijn K/D wilt weten in de beta: 1,4.

Ben het wel eens dat je bij de vlaggen moet zorgen dat je in leven blijft en dat je het gebied schoont van tegenstanders. Als je dan niet al te best bent (slechte K/D). Zorg dan op z'n minst dat je in leven blijft, zodat teammates op je kunnen spawnen bij de vlag. Met z'n vieren is het makkelijker om de tegenstanders bij de vlag weg te halen dan dat je het alleen moet doen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• RocketKoen
  • Laatst online: 19-11 21:06
RobinNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:23:
Ik hoop zelf dat je meer punten moet halen voor een nieuw wapen in de class dat je speelt. Aan het eind van de beta (36 uur en 31 minuten) moest ik nog 1 wapen van engineer, maar die kon je niet krijgen volgens mij. Doe mij maar 250-300 uur om alles te unlocken naast de wapens die je per level krijgt. Bijvoorbeeld 50-75 uur per class en dan nog eens 500 uur voor level 50.
genoeg om voor te spelen hoor.
Alle wapens en gadgets unlocken (levelen)
alle attachements voor je wapens
alle unlocks voor voertuigen/planes

En als je je dan nog verveeld zijn er allemaal medals te halen waar je verder niks voor krijgt.

TheS4ndm4n#1919

Jackal131 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:58:
[...]

@Asgaro
Ik heb nergens iets over K/D geroepen. Geen idee waarom je mij quote en daar dan ineens de K/D erbij haalt.
Mijn antwoord was op de discussie van het spotten. Dat mensen bang zijn dat hun kill wordt afgepakt.
Het feit dat het mij niet uitmaakt dat ik iemand spot die door een teammate afmaakt heeft volgens mij niets met K/D te maken. Zolang ik de tegenstanders neerschiet zonder daarbij zelf neergeschoten te worden en dan ook nog eens blijf spotten, dan zijn we als team goed bezig :*) Toch?

Maar als je mijn K/D wilt weten in de beta: 1,4.

Ben het wel eens dat je bij de vlaggen moet zorgen dat je in leven blijft en dat je het gebied schoont van tegenstanders. Als je dan niet al te best bent (slechte K/D). Zorg dan op z'n minst dat je in leven blijft, zodat teammates op je kunnen spawnen bij de vlag. Met z'n vieren is het makkelijker om de tegenstanders bij de vlag weg te halen dan dat je het alleen moet doen.
Ja, was beetje een verkeerde interpretatie. Bij de persoon die jij gequoted had, stond het zinnetje "Wat mij betreft halen ze die kill/death scores er helemaal uit". En dan een zin van jou "Wat kan het mij schelen of ik die kill maak of mijn teammate."
Daardoor dacht ik dat dat gesprek over K/D ging, niet over spotten.
Ik moest je dus niet gequote hebben en wel iemand anders die in het K/D gesprek verwikkeld was. :)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bedenk me net dat bf1942 geeneens rankings had, ook BF Vietnam had dit niet echt, iig niet vanuit de game. Staat me wel wat bij dat je ergens je rank worldwide in die game ergens online kon raadplegen... :?

Mijn reactie destijds met bf2 was dan ook wie verzint een squadbased teamplay game met individuele rankings en achivements, terwijl het nu onmogelijk is weg te denken in een x10 multiplier, beetje jammer..

Me zoontje won op de kermis een levensgevaarlijke rpg7 met vliegend projectiel en zijn eerste reactie was, kan ik pappa helpen met gamen *;

teamplay all the way!

ohja, nu weet ik alweer waarom ik EA vervloekte met prone eruitlaten in BFBC2 destijds, nu speel ik het weer en die mofo wil maar niet gaan leggen... |:(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
The Battlefield 3 beta is over and DICE has no doubt received a ton of input on all aspects of them game, especially the weapons in respect to their damage and accuracy. DICE’s lead designer, and weapon specialist Alan Kertz has revealed a lot of interesting news via his ever growing Twitter account.

Among the confirmations is that the damage dealt by SMGs has been adjusted, after many complained that the UMP-45 and the PP-2000 were overpowered in the beta. However, Kertz stated that the main damage model for the weapons overall has not been changed.

It’s not surprising that DICE adjusted some weapons based on beta feedback, however, many also complained that it’s far too easy to kill people in Battlefield 3 compared to previous games, and that it almost feels like a hardcore setting. This won’t change, according tot Kertz. Speaking of hardcore, he confirmed that damage will increase about 50% when playing Battlefield 3 on hardcore mode.
http://bf3blog.com/2011/1...e-based-on-beta-feedback/
I'm glad they don't change the damage model :)

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:44
Vind ik ook wel prima. Zo kan je tenminste een groepje aan als je goed cover gebruikt of een goede positie hebt.

Die commentator klinkt trouwens veel meer als Jason Statham dan Charlie Sheen.

-

XBOXCenturion schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:20:
[...]

Vind ik ook wel prima. Zo kan je tenminste een groepje aan als je goed cover gebruikt of een goede positie hebt.

Die commentator klinkt trouwens veel meer als Jason Statham dan Charlie Sheen.
Mja, het mes snijdt aan twee kanten...
Voor hetzelfde geld maak jijzelf deel uit van het groepje dat neergemaaid wordt door 1 persoon...
Niemand heeft echt veel drama gemaakt over het damage model in BFBC2, dus vind het toch jammer dat ze het meer CoD style maken...

Idd, net Jason Statham! Charlie Sheen werd bedoeld omwille van die zijn grappige/uitspringende/#winning gedrag. :9

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:20

Nutral

gamer/hardware freak

Het maakt het allemaal wel belangrijker dat je een goede positie hebt en strategisch te werk gaat. In plaats van meteen bunnyhoppen/crouchen en iemand die je bijna doorzeeft heeft alsnog neerschieten.
In het echt kun je natuurlijk in je eentje ook een groepje neermaaien, maakt het leven toch wat gevaarlijker :P

• Justin2000
  • Laatst online: 06:27
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:36:
[...]

Het ging goed totdat je K/D zij. ;)
In CoD kan niemand je K/D iets schelen, in BF word je zo ongeveer uitgescholden als je het over je K/D hebt.
Ja k/d doet er niet veel toe in bf. Het zegt wel wat over je aim of speelstijl.
(had trouwens wel een lage w/l ratio :P )

PV opbrengst

Asgaro schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:41:
[...]

Ja, was beetje een verkeerde interpretatie. Bij de persoon die jij gequoted had, stond het zinnetje "Wat mij betreft halen ze die kill/death scores er helemaal uit". En dan een zin van jou "Wat kan het mij schelen of ik die kill maak of mijn teammate."
Daardoor dacht ik dat dat gesprek over K/D ging, niet over spotten.
Ik moest je dus niet gequote hebben en wel iemand anders die in het K/D gesprek verwikkeld was. :)
Confusing indeed >:) Geen probleem.

Wat betreft het spotten is me opgevallen in de beta dat ik ook wel eens een spot bonus kreeg, zonder dat ik (volgens mij) gespot had. Ik had wel een paar kogels afgevuurd op de tegenstander, maar geen gebruik gemaakt van de spot knop. Dit is een paar keer gebeurt. Zou DICE daar ook een kleine verandering in hebben aan gebracht?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:01

Vuurvoske

Nunquam cede!

DanielWW2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:29:
[...]

Yes, twee keer dezelfde map. :P

Verder snap ik de rage over de snipers niet zo.
Natuurlijk is het bloedirritant als je halve team bezig is om bush wookiez te zijn maar dit is onnodig.
Waarom zou je spotten als je campers uit de vijand zijn spawn schiet. Alsof je ze daar gaat raken met de AR.
Verder worden de spelers zo snel achter elkaar afgeschoten dat spotten niet veel zin heeft en verder als iemand het vuur opent op ze dan zijn ze zo weg en dan heb je niks aan je spot.

En in de full game verdwijnt het mooie driehoekje als je achter dekking zit. En wees nou eens eerlijk tegen jezelf. Spotten jullie iedereen? Ik zelf spot redelijk veel omdat ik mijn mooie G13 heb geprogrammeerd dat de Q button G12 is waardoor spotten net zo snel gaat als schieten. Maar als ik iemand met gemak kan afschieten dan ga ik niet spotten hoor. Die kill is van mij. :+
Ik denk dat die rage gaat over het feit dat mensen (net zoals ik) niet 1 shot 1kill halen met het sniper rifle. Ik erger me er ook dood aan. Ik heb meer succes als support te 'snipen' dan als recon.
[...]

Het is gewoon erg wennen. Ik had precies hetzelfde probleem. Na een tijdje krijg je het door en eindig je elke ronde bij de top 5 van je team :)

[ Voor 15% gewijzigd door Vuurvoske op 12-10-2011 08:42 ]

Beroeps brabander

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

foutje bedankt!

[ Voor 95% gewijzigd door Vuurvoske op 12-10-2011 08:42 ]

Beroeps brabander

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 13:44
Justin2000 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 06:31:
[...]

Ja k/d doet er niet veel toe in bf. Het zegt wel wat over je aim of speelstijl.
(had trouwens wel een lage w/l ratio :P )
Ik vindt al die stats zowiezo slecht, je wordt er altijd op afgerekend. Ik had namelijk ook een lage win/loss ration en een zeer slechte accuracy. Mijn k/d was daarentegen boven de 1,5 en toch als je op bugs reageerd op het forum krijg je van die domme opmerkingen over je stats :? Net of die wat met een bug van het spel te maken heeft |:(

Het is aan de andere kant wel leuk om al die stats af en toe te bekijken, maar ik ga echt niet op een bepaalde manier spelen om er zo voor te zorgen dat ik goede stats krijg. Mensen die op stats afgaan zijn veel te serieus ;)

• Sissors
  • Niet online
Niemand heeft echt veel drama gemaakt over het damage model in BFBC2, dus vind het toch jammer dat ze het meer CoD style maken...
Hoe is meer damage geven aan wapens het COD style maken? Heb je gewoon een obsessie over CoD ofzo? Het lijkt wel alsof ik spitsnieuws aan het lezen ben, daar worden bij volstrekt willekeurige berichten de moslims erbij gehaald, en hier CoD.

Als je nou nog had gezegd dat het meer op ArmA erdoor gaat lijken had je tenminste nog een punt gehad. En trouwens misschien geen drama, maar ik heb wel zeker genoeg berichten gelezen van mensen die de damage van wapens in vietnam veel beter vonden dan in BC2 vanilla. Vooral engineers in BC2 moesten gewoon een compleet magazijn in iemand leegschieten om een kill te krijgen.

Zelf ben ik blij met hogere damage, promoot wat meer tactisch spelen ipv run and gun, zonder dat het zo hoog is in BC2 hardcore, waar het probleem werd dat door 1 shot killende snipers, en shotguns en AN-94s naar voren rennen weer helemaal zelfmoord werd. Vind dan de huidige afweging dan wel lekker.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Nieuw filmpje van DICE, over Destruction:

Meeste kennen wel al, maar goed om te zien dat die toren in Caspian Border neer kan. Death to campers! >:)

• Njay
  • Laatst online: 24-10 15:38
Was uitgezet in de beta dan neem ik aan?

Ik heb nog getracht op die toren te mikken met een tank maar zonder geluk :P :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Drawer
  • Niet online
Njay schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:28:
Was uitgezet in de beta dan neem ik aan?

Ik heb nog getracht op die toren te mikken met een tank maar zonder geluk :P :P
Inderdaad, volgens mij zaten heel veel dingen uit dat filmpje niet in de beta, alleen dat overal stof af komt als je erop schiet en dat je tegeltjes van de muur kan knallen in metro.

Verwijderd

Ahw shit al mijn mooie camping spots! :(

• Schnoop
  • Laatst online: 24-09 21:03
Ik geloof dat in Beta "terain destruction" uit stond omdat men hierdoor onder de map kon gaan zitten (dan wel niet voor te cheaten). In de release hadden ze hiervoor een fix maar deze konden (logischerwijze) niet in de beta implementeren. De voor de hand liggende optie was om terain destruction dus uit te zetten.

• Njay
  • Laatst online: 24-10 15:38
Vet... kijk er nu al naar uit om met c4 met wat man die toren naar beneden te halen ..

Naab snipers >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

ben ik trouwens de enige die het erg jammer vind dat ze een hoop bf2 maps hergebruiken? Dat je er 1tje doet oke, maar volgens mij zijn de helft van de maps gewoon remakes. De populaire maps hebben we toch al allemaal tot in den treure gespeeld? dan hoeft het voor mij echt niet nog een keer erin te zitten (zeker gezien er van die mensen zijn die dan alleen die map willen spelen.. de_dust anyone?)

blup

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ach, ik heb me enkele honderden uren vermaakt destijds op 24/7 Karkand servers. Zou ik nu zo weer kunnen doen, al dan niet met Karkand 2.0, ware het niet dat ik tegenwoordig op een console speel, zodat een maprotatie niet zelf in te stellen is. En om nou na iedere 2 ronden uit en in te loggen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 21:09

Gediminas

recovering stagiair marketing
Zouden er ook Bad Company 2 multiplayer maps als DLC komen ( 2de,3de dlcpack)? Zou wel leuk zijn!!

• DJH

DJH

Njay schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:46:
Vet... kijk er nu al naar uit om met c4 met wat man die toren naar beneden te halen ..

Naab snipers >:)
Ik vermoed dat dat het filmpje is aan het einde van de map en niet ingame. Als dat wel zo is, is dat natuurlijk vetttttt.

Als ik BF3 voor de PC koop, kan ik dit dan op twee PC's installeren (zelfde Origin account)?

Verwijderd

Bezulba schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:48:
ben ik trouwens de enige die het erg jammer vind dat ze een hoop bf2 maps hergebruiken? Dat je er 1tje doet oke, maar volgens mij zijn de helft van de maps gewoon remakes. De populaire maps hebben we toch al allemaal tot in den treure gespeeld? dan hoeft het voor mij echt niet nog een keer erin te zitten (zeker gezien er van die mensen zijn die dan alleen die map willen spelen.. de_dust anyone?)
Ja en nee...

Natuurlijk oogt het goedkoop om oude maps in een nieuw jasje te verkopen, maar aan de andere kant; waarom iets nieuws verzinnen als het oude nog goed is?

Ik neem aan dat DICE onderzoek heeft gedaan naar welke maps er veel gespeeld werden en of deze goed gebalanceerd waren. Daarnaast zal er wel input zijn geweest vanuit de communitie door simpelweg te vragen "welke maps willen jullie terugzien?".

• Sagaris
Bezulba schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:48:
Ze verpakken die maps wel in DLC, die je niet hoeft te kopen.
Sagaris schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:26:

[video]

Meeste kennen wel al, maar goed om te zien dat die toren in Caspian Border neer kan. Death to campers! >:)
Kon dat in de beta nog niet dan? Ik heb het zelf (dom dom) niet geprobeerd, maar leek me eigenlijk wel nice om te testen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:05:
Ik neem aan dat DICE onderzoek heeft gedaan naar welke maps er veel gespeeld werden en of deze goed gebalanceerd waren. Daarnaast zal er wel input zijn geweest vanuit de communitie door simpelweg te vragen "welke maps willen jullie terugzien?".
Dit zijn simpelweg de meest gespeelde mappen uit Battlefield 2 met Karkand ruim vooraan.

Ik snap het gezeik daarop niet, het alternatief zou zijn dat je een nieuwe map meer zou hebben. Nu krijg je niet alleen vier mappen extra maar ook wapens en voertuigen. het is gewoon een expansion zonder dat je daar voor hoeft te betalen bij een pre-order.

De negen mappen die aangekondigd zijn voor Battlefield 3 krijg je alsnog, daar tellen deze mappen niet voor mee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Nog wat nieuwtjes (welke ik nog niet ben tegengekomen hier):

- Het is mogelijk je soldier aan te passen qua uiterlijk!
bron: http://www.battlefieldlog...arance-customization.html

- Info over Hardcore: damage is ongeveer 50% hoger dan normal (zoals in beta)
- sniper rifle als shotgun (point blank one-shot-one-kill) is gefixed
- UMP-45 wordt een beetje generfed
bron: http://mp1st.com/2011/10/...fles-and-hc-mode-details/

En hier een mooi (maar erg lang) topic met alle nieuwtjes: http://forums.anandtech.com/showthread.php?p=32403481
Je brengt het eerste nieuwtje alsof het een feit is. Het is niks meer dan een knop waar "Apperance" op staat, dat kan net zo goed de knop zijn voor wisselen tussen normale skin en SpecAct skin.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:59

WhySoSerious

Be the change.

Sagaris schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:26:

[video]

Potverdikke dr gaat veel naar de kl*te in dit filmpje zeg _/-\o_

• Sagaris
Martinspire schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:09:
[...]

Kon dat in de beta nog niet dan? Ik heb het zelf (dom dom) niet geprobeerd, maar leek me eigenlijk wel nice om te testen.
Ik heb meerdere malen een tank losgelaten op die toren om die recon soldiers daar weg te krijgen, wat trouwens best aardig lukte, maar die toren ging niet om ;)

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:17:
Je brengt het eerste nieuwtje alsof het een feit is. Het is niks meer dan een knop waar "Apperance" op staat, dat kan net zo goed de knop zijn voor wisselen tussen normale skin en SpecAct skin.
Het is een feit dat je je uiterlijk dan aanpassen (zeg ik meer dan?) en gezien dit nog niet bekend was is het nieuws...

En hoe dit in z'n werk gaat, dat weet alleen EA/DICE. Maar het lijkt me niet dat je alleen maar kan kiezen tussen de normale skin en de SpecAct (DLC) skin... Er zal wel meer achter komen. Maar dat merken we later wel.
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:30:
Het is een feit dat je je uiterlijk dan aanpassen (zeg ik meer dan?) en gezien dit nog niet bekend was is het nieuws...
Dat SpecAct skins bestaan weten we al langer. Het is absoluut niet bekend of dit meer is dan dat, wat dat betreft is het dus geen nieuws maar een gerucht. Door het als feit te presenteren krijg je valse informatie.
En hoe dit in z'n werk gaat, dat weet alleen EA/DICE. Maar het lijkt me niet dat je alleen maar kan kiezen tussen de normale skin en de SpecAct (DLC) skin... Er zal wel meer achter komen. Maar dat merken we later wel.
Het is geen apart menu, slechts een aparte knop. Zou er niet teveel van verwachten, tot nu toe geen enkele indicatie geweest dat uiterlijk aanpassen mogelijk zal zijn. Is een leuke toevoeging maar dat concluderen op basis van een screenshot? Iets te voorbarig.

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Dat SpecAct skins bestaan weten we al langer. Het is absoluut niet bekend of dit meer is dan dat, wat dat betreft is het dus geen nieuws maar een gerucht. Door het als feit te presenteren krijg je valse informatie.

[...]

Het is geen apart menu, slechts een aparte knop. Zou er niet teveel van verwachten, tot nu toe geen enkele indicatie geweest dat uiterlijk aanpassen mogelijk zal zijn. Is een leuke toevoeging maar dat concluderen op basis van een screenshot? Iets te voorbarig.
Niet helemaal, bij de pre-order van de limited edition krijg je ook een gele baret. Voor ingame.

Kan me dus wel indenken dat er een soort marketplace gaat komen om uiterlijk aan te kunnen passen.
Heb je daar een link van? En weet je zeker dat het Battlefield 3 is? Enige wat ik weet is dat je bij Origin een pre-order kunt uitvoeren en dan een baret en shotgun krijgt in Battlefield Play4Free.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:52
Gediminas schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:04:
Zouden er ook Bad Company 2 multiplayer maps als DLC komen ( 2de,3de dlcpack)? Zou wel leuk zijn!!
Denk het zelf niet. Al zou ik Maps als Arica wel in BF3 willen zien. Al is het alleen maar omdat ik dan geen game hoef te swappen als ik die map weer eens wil spelen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:44:
Heb je daar een link van? En weet je zeker dat het Battlefield 3 is? Enige wat ik weet is dat je bij Origin een pre-order kunt uitvoeren en dan een baret en shotgun krijgt in Battlefield Play4Free.
Je hebt gelijk, ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakker...

• Sagaris
Ik was onder de indruk dat je meerdere soldiers per account kon hebben. Volgens zh1nt0 echter niet.

DJN00B DJNOOB
@
@zh1nt0 can we have multiple soldiers and/or have a soldier name other than our EAID?

@zh1nt0
Daniel Matros
@DJN00B 1 soldier / account.

https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/123893364042117120

Boooo.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Ja en nee...

Natuurlijk oogt het goedkoop om oude maps in een nieuw jasje te verkopen, maar aan de andere kant; waarom iets nieuws verzinnen als het oude nog goed is?

ik wil gewoon nieuwe dingen. Als je het moto: waarom veranderen als het goed is aanhoud zullen er nooit nieuwe dingen komen. Ik heb bijvoorbeeld echt wel genoeg van de_dust. Die map heb ik gewoon te vaak gespeeld. Hij mag misschien goed zijn, gebalanceerd etc maar ik wil wat nieuws, niet de zelfde hap gereskinned.

blup

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagaris schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:47:
Ik was onder de indruk dat je meerdere soldiers per account kon hebben. Volgens zh1nt0 echter niet.

DJN00B DJNOOB
@
@zh1nt0 can we have multiple soldiers and/or have a soldier name other than our EAID?

@zh1nt0
Daniel Matros
@DJN00B 1 soldier / account.

https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/123893364042117120

Boooo.
Was allang bekend :) Ook dat je je soldier kon customizen, dat werkte al tijdens de Beta :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Bezulba schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

ik wil gewoon nieuwe dingen. Als je het moto: waarom veranderen als het goed is aanhoud zullen er nooit nieuwe dingen komen. Ik heb bijvoorbeeld echt wel genoeg van de_dust. Die map heb ik gewoon te vaak gespeeld. Hij mag misschien goed zijn, gebalanceerd etc maar ik wil wat nieuws, niet de zelfde hap gereskinned.
Wat zeur je dan, je krijgt toch negen nieuwe mappen? Daarnaast worden die oude mappen volledig aangepast naar nieuwe versies en worden er een aantal zaken drastisch veranderd dus het is niet een kwestie van enkel dezelfde map weer spelen met wat hogere kwaliteit textures.

• ApC_IcE
  • Laatst online: 16:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:15:

- Info over Hardcore: damage is ongeveer 50% hoger dan normal (zoals in beta)
Wat bedoel je hier mee?
is hardcore zoals in de beta?
of is hardcore 50% meer damage dan de beta?

• Drawer
  • Niet online
ApC_IcE schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Wat bedoel je hier mee?
Normal is zoals in de beta en hardcore is 50% meer ja.

• Sissors
  • Niet online
Phyxion schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:54:
[...]
Was allang bekend :) Ook dat je je soldier kon customizen, dat werkte al tijdens de Beta :)
Al lang bekend? Werd hier altijd gezegd dat je meerdere soldiers kon hebben (en dus niet aan je verneukte Origin naam vast zat), dus lijkt me nog niet echt allang bekend...
Als ik BF3 voor de PC koop, kan ik dit dan op twee PC's installeren (zelfde Origin account)?
Zie geen reden waarom niet (uiteraard niet tegelijk spelen).

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tsurany schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:59:
[...]

Wat zeur je dan, je krijgt toch negen nieuwe mappen? Daarnaast worden die oude mappen volledig aangepast naar nieuwe versies en worden er een aantal zaken drastisch veranderd dus het is niet een kwestie van enkel dezelfde map weer spelen met wat hogere kwaliteit textures.
nou ik vind het wat goedkoop om gewoon lekker makkelijk de layout te nemen van een oude map, er wat nieuwe textures tegen aan hangen en het new and improved te noemen.

ik ben ook niet iemand die graag 24/7 dezelfde map speelt, ongeacht of hij nu goed is of niet.

blup

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Bezulba schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

nou ik vind het wat goedkoop om gewoon lekker makkelijk de layout te nemen van een oude map, er wat nieuwe textures tegen aan hangen en het new and improved te noemen.

ik ben ook niet iemand die graag 24/7 dezelfde map speelt, ongeacht of hij nu goed is of niet.
Ik vind het niet goedkoop, ze hebben zo veel moeten veranderen om het compatible te maken met fb 2.0
En er zijn heel veel spelers die dus wel van die oude maps houden, zoals ik :)

Gelukkig toch nog 9 andere over voor de spelers die het niet leuk vinden. Ook een mooi aantal.

Verwijderd

Oynky schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:15:
[...]

Ik vind het niet goedkoop, ze hebben zo veel moeten veranderen om het compatible te maken met fb 2.0
En er zijn heel veel spelers die dus wel van die oude maps houden, zoals ik :)

Gelukkig toch nog 9 andere over voor de spelers die het niet leuk vinden. Ook een mooi aantal.
Wou al zeggen....

Als er nou iets van DE_Dust in BF3 zou komen ben ik helemaal happy :P

Zeiken om te zeiken dus. Ga dat dan ergens anders doen, zeker als het nog foutief is ook.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

furby-killer schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Al lang bekend? Werd hier altijd gezegd dat je meerdere soldiers kon hebben (en dus niet aan je verneukte Origin naam vast zat), dus lijkt me nog niet echt allang bekend...

[...]

Zie geen reden waarom niet (uiteraard niet tegelijk spelen).
Nope, dat is nooit gezegd door EA/DICE. Er was zelfs tijdens de Alpha al bekend dat dit niet kon en tijdens de Beta is dit nog een aantal keer vermeld :)

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Tsurany schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:59:
[...]

Hey chef, kun je dat niet wat vriendelijker verwoorden? Misschien was het voor hem niet duidelijk dat de 4 'oude' maps extra gratiesch zijn ;)

Mij lijkt het persoonlijk wel echt vet dat we de vier 'oude' maps kunnen spelen. Extra veel punten halen als battlefield 2 veteraan ten opzichte van de newbies die de maps nog niet kennen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Vuurvoske op 12-10-2011 11:27 ]

Beroeps brabander

• Avalaxy
  • Laatst online: 19:17
Misschien heb ik wat gemist, maar die back to karkand shizzle is toch helemaal niet gratis? Zover ik weet krijg je die bij de limited edition, waar je gewoon extra voor moet betalen...

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:54:
[...]
Het was bekend dat je meerdere soldiers kon hebben (zoals BC2), terwijl dit bericht het weer tegen spreekt.

Daarnaast was het in de beta alleen mogelijk om je wapens aan te passen, niet het uiterlijk van je soldaat ;)
ApC_IcE schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Wat bedoel je hier mee?
Hardcore heeft 50% meer damage dan wat er in de beta (normal mode) was.

Dus in plaats van 3-5 body shots om te killen, is dit 3 body shots (zie de bron).
Tsurany schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:20:
[...]

Zeiken om te zeiken dus. Ga dat dan ergens anders doen, zeker als het nog foutief is ook.
I LOL'ed!

Iets aardiger reageren mag ook wel, en een iets positievere instelling zou het topic ook niet misstaan...

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Vuurvoske schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Hey chef, kun je dat niet wat vriendelijker verwoorden? Misschien was het voor hem niet duidelijk dat de 4 'oude' maps extra gratiesch zijn ;)
Gezien de hoeveelheid mappen had ik liever extra nieuwe mappen gehad ipv extra gratisch remakes.

En wat is er foutief aan? Mag ik geen mening hebben? Moet ik echt alles de hemel in prijzen voordat ik in dit topic mag posten?

[ Voor 15% gewijzigd door Bezulba op 12-10-2011 11:31 ]

blup

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
Bezulba schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Gezien de hoeveelheid mappen had ik liever extra nieuwe mappen gehad ipv extra gratisch remakes.
Die 'extra gratisch remakes' zijn dus niet alleen maps he..ook wapens/voertuigen. Vergelijk het met BFBC2 Vietnam.

• Plankton
  • Laatst online: 19-11 23:31
[...]

Het is dan ook gratis!
En wat is er foutief aan? Mag ik geen mening hebben? Moet ik echt alles de hemel in prijzen voordat ik in dit topic mag posten?
En wat is er goed aan? Mag de rest geen mening hebben? Moet iedereen negatief zijn en zeuren over gratis maps?

[ Voor 28% gewijzigd door Plankton op 12-10-2011 11:36 ]

• Sua
  • Laatst online: 18-10 19:12

Sua

lichtelijk nieuw

Bezulba schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Het leek erop dat je die 4 oude maps als deel van de 9 totale maps beschouwde. Wat dus niet zo is (het wordt 9+4).

Maar meer vriendelijkheid? Het is hier geen slowchat. Je posts zijn zeer subjectief.

hoi

Verwijderd

B2K pack is NIET gratis. Je krijgt het alleen bij de LE, en zal later tegen betaling beschikbaar komen.
Battlefield 3′s first DLC, Battlefield 3: Back To Karkand, will be included free of charge for those who pre-order Battlefield 3. The Back To Karkand DLC includes maps, vehicles and weapons from Battlefield 2, remade for Battlefield 3. For those who do not pre-order Battlefield 3, the Back To Karkand DLC will be available one month after the release of Battlefield 3 and is expected to retail at $10.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Het was bekend dat je meerdere soldiers kon hebben (zoals BC2), terwijl dit bericht het weer tegen spreekt.

Daarnaast was het in de beta alleen mogelijk om je wapens aan te passen, niet het uiterlijk van je soldaat ;)

[...]

Hardcore heeft 50% meer damage dan wat er in de beta (normal mode) was.

Dus in plaats van 3-5 body shots om te killen, is dit 3 body shots (zie de bron).

[...]

I LOL'ed!

Iets aardiger reageren mag ook wel, en een iets positievere instelling zou het topic ook niet misstaan...
Nope, in Battlelog kon je het uiterlijk aanpassen van je soldier.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sua schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:37:
[...]

Het leek erop dat je die 4 oude maps als deel van de 9 totale maps beschouwde. Wat dus niet zo is (het wordt 9+4).

Maar meer vriendelijkheid? Het is hier geen slowchat. Je posts zijn zeer subjectief.
ik ben (voor de verandering) vriendelijk, ik geef toch alleen maar aan dat ik het jammer vind? Dat ik graag had gezien dat men de moeite voor de remake in nieuwe mappen stopt omdat ik vind dat nieuwe mappen leuker zijn dan remakes. Andere mensen zijn het niet met me eens. Duidelijk.

blup

Pagina: 1 ... 61 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien