Ik snap je enigzins.
Bij de Beta had ik de BF feel meer bij het spelen van Op Metro Rush, dan bij Caspian Border Conquest.
Nochtans, Battlefield IS Conquest, en Rush is nog een relatief nieuwe game mode.
Ik vond Rush mode in de Beta leuker, omdat ik meer teamplay voelde. Het waren echt 2 teams die elke grotendeels op hun deel van het terrein bleven en zo moesten advancen of retreaten.
Caspian Border, hoewel een leuke map die echt BF uitstraalt, gaf mij tot nu toe nog niet dat gevoel. Teamplay en squadplay was ver te zoeken. Waarschijnlijk zal ik wel met wat GOTers spelen, en dan komt dat in orde. Maar toch is commorose en waypoint system ook nog nodig als je met total strangers speelt.
Als ik nu BF2 speel en naar een Strike at Karkand Conquest server ga, of Wake Island Conquest server.
Dan heb ik wel het gevoel van 2 teams die elk op een deel van de map aanwezig zijn en stilaan kunnen advancen of retreaten. En zo vind ik het het beste.
Ik vind die meer lineaire aanpak hectischer en uitdagender.
Ik vermoed dat Caspian Border Conquest me minder aanspreekt doordat Conquest in BF3 anders werkt dan in BF2:
bij Conquest in BF2 zijn (bij start match) alle vlaggen al gecaptured door het ene team. Het andere team moet die dan veroveren. Dus meer lineair, en je ziet dat het ene team die kant van de map domineert, en vice versa.
Bij Conquest in BF3 (voor zover we het nu zagen) zijn alle vlaggen neutraal aan het begin. En ieder team kan bij het begin van de match rustig wat dichtbijzijnde vlaggen cappen en dan begint de match pas echt.
Ik heb gelezen dat ze toch terug zullen gaan naar BF2 model: alle flags zijn al standaard eigendom van het ene team. Andere team moet die veroveren.
Iemand die hier meer over weet?
[
Voor 4% gewijzigd door
Asgaro op 16-10-2011 14:02
]