• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
joshje schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

achtergrond is een tikkeltje saai vind ik hij moet eigenlijk iets naar boven zodat je die oranje strepen wat beter ziet. voor de rest kleur van de letters en alle kolommen zijn goed zichtbaar dus dat is geen probleem.
wel leuke filmpjes je kan goed een jet besturen zag ik 8)7
Ja, deze achtergrond had ik puur even gemaakt om te kijken op welke hoogte alles moest enz. Vandaar dat ik jullie dus ook even vraag of de achtergrond goed uitgelijnd was ;)
Nilsepils schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:08:
[...]

ik gebruik zelf al de cosmic panda lay-out maar daar ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Deed ik ook een hele tijd, maar er zijn nog een heleboel mensen die de oude lay-out gebruiken, vandaar dat ik nog even voor de oude lay-out mijn achtergronden blijf maken :D

Maar heel erg bedankt voor jullie snelle reacties!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:40
ProfoundValue schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Deed ik ook een hele tijd, maar er zijn nog een heleboel mensen die de oude lay-out gebruiken, vandaar dat ik nog even voor de oude lay-out mijn achtergronden blijf maken :D

Maar heel erg bedankt voor jullie snelle reacties!
True, het werd ook maar heel even aangekondigd op de homepage, en toen was het al vrij snel weer weg :( ik vind hem zelf namelijk (muv kanalen favo's etc.) ontzettend relaxed! :D

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Heb hem net gekeken en moet er ook hard om lachen, zitten grappige dingen in!
Maar hopelijk word het merendeel van deze buggs wel gefixed( ik verwacht niet anders) :)

Liefhebber van Tweakers

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Voor degene die de podcast gister hebben gemist (battlefieldo.com)

Hit Registration Improved

The server at the Nvidia LAN was setup in Los Angeles, 5 hours away from the event. The hit registration and net code have been fixed from the beta. Now you will be able to know exactly when and where you are getting shot from rather then falling and thinking you got “one shotted” like in the Open Beta.

Tons of Vehicles

Operation Firestorm (The desert Oil field map) is much larger then Caspian Border. Each team gets 6 Main Battle Tanks at start + the ones from spawn points. This map has diversity of two story factory buildings with 500m or more between control points on conquest mode. This map is vehicle focus rather then infantry. We personally can’t wait to roll with our friends in a 6 M1-Abrams deep armor column.

Mini / Full map is back

The full blown mini-map is back like the original battlefield, when you open up you can see your teammates as well as spotted enemies

Mortar for kicking Ass

Many have wondered what the Mortar unlock would be like. When you mount it, the minimap appears with a crosshair of where to drop your mortar round down on. This is a sign that DICE will probably implement more artillery items in the future.

3D Spotting is Tweaked

Now the 3D Spotting works properly. You will lose track of your enemies when they got out of view be it in a bush or around a corner.

Manage your Squad

Squad Management is back with up to 8 Squads. In this build the commorose wasn’t enabled so you were forced to use Q (spotting key) to place squad orders. Our guess is once commorose is implemented, a squad order system much like battlefield 2 will be brought back.

If you hated the Beta, all has changed

From what we’ve heard from everyone at the NVIDIA LAN event, this build is very polished and has made those with doubts really quite excited for Battlefield 3. It really looks like this game is the true sequel we are waiting for. Thanks to DICE for working so hard on this to get it in our hands in just under 2 weeks. We will be sure to keep you posted if we learn any more details on teh conquest version of Damavand Peaks. We know you are all eager to hear about that base jumping segment!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
klinkt goed, kan niet wachten!

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
@Donnie: Dat is de druppel, pre-order complete..

Met een spel als Battlefield weet men ook dat de game telkens beter wordt aan de hand van updates die er daadwerkelijk toe doen, zeker op pc platform. Niet alleen de maps bieden ruimte, ook uitbreidingen van voertuigen en weapon-packs.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De online pass is bevestigd voor Battlefield 3

http://games.fok.nl/nieuw...3-krijgt-online-pass.html
DICE heeft laten weten dat ook Battlefield 3 gebruik zal maken van een online pass. lan Kertz van DICE liet op twitter weten dat ze dit wel moeten doen omdat ze geen geld verdienen als mensen tweedehands games kopen en dat het geld nodig is om de kosten van de servers te kunnen betalen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• ProfoundValue
  • Niet online
Ben ik even blij dat ik dat spel gepre-ordered heb :)
Hoopte al dat veel dingen zoals hitreg gefixt zouden worden en dat is nog gebeurt ook :D

@Reactie hierboven: Niet heel erg toch, ik vind het wel begrijpelijk ergens..

[ Voor 12% gewijzigd door ProfoundValue op 16-10-2011 10:54 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04
wat een kutsmoes...
EA draait zelf de servers niet, behalve battlelog....
of is dat voor de consoles anders?

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 16-10-2011 10:55 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

wat een kutsmoes...
Blijft een feit dat servers niet voor niets draaien.

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:59
RocketKoen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

wat een kutsmoes...
Nee maar DICE zal Sony/MS wel moeten betalen voor servergebruik. Waar moeten Sony/MS dit dan van betalen?

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Blijft een feit dat servers niet voor niets draaien.
EA/DICE betaald zit niet...
Correct me if im wrong, maar bedrijven als i3D draaien public servers in ruil voor het recht om private (ranked) servers te mogen verkopen. (en om reclame te maken). EA vraagt zelfs een toeslag voor het toelaten van ranked servers. http://www.enterbf3.com/n...s-coming-with-a-slot-fee/

TheS4ndm4n#1919

• pingkiller
  • Laatst online: 22:45
Is er al iets gezegd over de belichting(contrast) en het uit kunnen zetten van bloom?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Verwijderd

niet echt een verrassing, iedere EA game heeft het tegenwoordig. Wel jammer dat ze er dan zo'n smoesje bij verzinnen ipv gewoon zeggen: wij willen niet dat je de game doorverkoopt.
Indirect zeggen ze dat ook, alleen mooi verwoordt zodat het net wat minder inhalig klinkt.

De veranderingen klinken in ieder geval goed en die nieuwe map klinkt ook super. Volgens mij is er geen enkele Battlefield map waarin je standaard zes tanks ter beschikking hebt? Heb er zin in :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pingkiller schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:00:
Is er al iets gezegd over de belichting(contrast) en het uit kunnen zetten van bloom?
Bloom kon je al in de beta uitschakelen dus dat kan ongetwijfeld ook wel in de final :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
RocketKoen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

EA/DICE betaald zit niet...
Correct me if im wrong, maar bedrijven als i3D draaien public servers in ruil voor het recht om private (ranked) servers te mogen verkopen. (en om reclame te maken). EA vraagt zelfs een toeslag voor het toelaten van ranked servers. http://www.enterbf3.com/n...s-coming-with-a-slot-fee/
ze hebben het waarschijnlijk over het bijhouden van stats server lists enzo dus ja battlelog lijkt me geen klein serverfarmpje hoor voor de 3+ miljoen spelers op pc/ps3 en xkots :+

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Zo'n online pass is toch prima? Ik begrijp het volkomen. En wat is nou 9 euro, als je game 2e hands voor weinig haalt...

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Donnie schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:21:

Manage your Squad

Squad Management is back with up to 8 Squads. In this build the commorose wasn’t enabled so you were forced to use Q (spotting key) to place squad orders. Our guess is once commorose is implemented, a squad order system much like battlefield 2 will be brought back.
Wil dit dus zeggen dat de commorose van BF2 terug komt? Dat zou echt super zijn!

• RocketKoen
DJH schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:34:
Zo'n online pass is toch prima? Ik begrijp het volkomen. En wat is nou 9 euro, als je game 2e hands voor weinig haalt...
Dat wil zeggen dat je de game als je hem 2e hands wil verkopen, je 9 euro minder kan vragen.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

Dat wil zeggen dat je de game als je hem 2e hands wil verkopen, je 9 euro minder kan vragen.
dan moet je hem gewoon niet tweedehands verkopen maar blijven spelen :)

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:48:
[...]

dan moet je hem gewoon niet tweedehands verkopen maar blijven spelen :)
Maar dat arme EA dan. Als je het spel namelijk blijft spelen moeten ze die servers online houden. En dat zonder je 9 euro

TheS4ndm4n#1919

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Tons of Vehicles

Operation Firestorm (The desert Oil field map) is much larger then Caspian Border. Each team gets 6 Main Battle Tanks at start + the ones from spawn points. This map has diversity of two story factory buildings with 500m or more between control points on conquest mode. This map is vehicle focus rather then infantry. We personally can’t wait to roll with our friends in a 6 M1-Abrams deep armor column.
YES, TANK SLAG. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RocketKoen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:57:
[...]

Maar dat arme EA dan. Als je het spel namelijk blijft spelen moeten ze die servers online houden. En dat zonder je 9 euro
_/-\o_

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

Toch maar een paar extra uurtjes in BF3 steken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-11 07:18
Ik vind dat systeem met de online pass fair enough.
Het kost hun natuurlijk WEL geld.
Ja er zijn zat mensen/clans/community's die zelf een server huren
Maar EA heeft zelf ook een hoop " Official EA" servers.
en dat kost natuurlijk geld. ik weet niet hoeveel servers hun zelf van plan zijn om in te zetten
maar zeg maar zeker dat het minimaal 30 EA servers per continent.
9,- als dat het geval is vind ik dat een reële bedrag

Daarnaast kost natuurlijk niet alleen de game servers geld.
Wat denk je wat het kost om alle stats en progress bij te houden ?
En nog eens de servers die het updaten van client/server versie's op zich nemen
daar ligt ook een enorm netwerk van servers achter.
En ook nog een Punkbuster ! die doet dat natuurlijk ook niet gratis.
Die zijn ook veel kosten kwijt aan het onderhouden / ontwikkelen / online houden van anti cheat defense

Volgens mij onderschatten veel mensen wat er allemaal bij komt te kijken.
Qua kosten en hardware en stroomverbruik om de hele backbone van BF3 draaiende te houden

[ Voor 45% gewijzigd door osmosis op 16-10-2011 12:55 ]

jterpstra schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:47:
Ik vind dat systeem met de online pass fair enough.
Het kost hun natuurlijk WEL geld.
Ja er zijn zat mensen/clans/community's die zelf een server huren
Maar EA heeft zelf ook een hoop " Official EA" servers.
en dat kost natuurlijk geld. ik weet niet hoeveel servers hun zelf van plan zijn om in te zetten
maar zeg maar zeker dat het minimaal 30 EA servers per continent.
9,- als dat het geval is vind ik dat een reële bedrag
Euh nee, die officiële servers kost ze als het goed is niks. Immers hun hosting partners betalen flink om officiële servers te mogen hosten en daar kan EA gewoon lekker geld mee vangen, als ruil daarvoor ze ook verplichten een X aantal officiële EA servers te hosten en voila, problem solved

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Relief2009 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:17:
Damn de graphics zijn echt retestrak. Ik vraag me af welke kaart in die rig zit.
GTX580 SLI zoals te zien in het filmpje van Operation Firestorm (rechtsboven het scherm)

edit: bij Grand Bazaar ook trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door NinjaTuna op 16-10-2011 13:22 ]

Verwijderd

Ik ben niet zo enthousiast over alle maps. Ik vond het idee van Operation Metro wel vet: dat het echt een missie lijkt. Dat idee komt ook weer terug in Damavand Peak.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

NinjaTuna schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:21:
[...]

GTX580 SLI zoals te zien in het filmpje van Operation Firestorm (rechtsboven het scherm)

edit: bij Grand Bazaar ook trouwens
"Prizes: GTX580 in SLI". Die kun je winnen dus. Betekent niet dat 'ie in alle pc's zit die daar staan, toch? ;)
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:31:
[...]

Ik ben niet zo enthousiast over alle maps. Ik vond het idee van Operation Metro wel vet: dat het echt een missie lijkt. Dat idee komt ook weer terug in Damavand Peak.
Je missie is vlaggen innemen en verdedigen. Anders ga je maar single player of CoD spelen. :P

[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 16-10-2011 13:53 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

[...]

Dat hebben Rush mappen ook veel sneller dan Conquest mappen. Dat merk je in Bad Company 2 ook, de Rush mappen voelen veel meer als echt een vijandelijke opmars tegen houden of juist diep een vijandig gebied binnen dringen. Conquest is meer rondjes rennen/rijden/vliegen om constant dezelfde punten over te nemen of te verdedigen.

[...]

Ik snap je enigzins.
Bij de Beta had ik de BF feel meer bij het spelen van Op Metro Rush, dan bij Caspian Border Conquest.
Nochtans, Battlefield IS Conquest, en Rush is nog een relatief nieuwe game mode.
Ik vond Rush mode in de Beta leuker, omdat ik meer teamplay voelde. Het waren echt 2 teams die elke grotendeels op hun deel van het terrein bleven en zo moesten advancen of retreaten.

Caspian Border, hoewel een leuke map die echt BF uitstraalt, gaf mij tot nu toe nog niet dat gevoel. Teamplay en squadplay was ver te zoeken. Waarschijnlijk zal ik wel met wat GOTers spelen, en dan komt dat in orde. Maar toch is commorose en waypoint system ook nog nodig als je met total strangers speelt.

Als ik nu BF2 speel en naar een Strike at Karkand Conquest server ga, of Wake Island Conquest server.
Dan heb ik wel het gevoel van 2 teams die elk op een deel van de map aanwezig zijn en stilaan kunnen advancen of retreaten. En zo vind ik het het beste.
Ik vind die meer lineaire aanpak hectischer en uitdagender.

Ik vermoed dat Caspian Border Conquest me minder aanspreekt doordat Conquest in BF3 anders werkt dan in BF2: bij Conquest in BF2 zijn (bij start match) alle vlaggen al gecaptured door het ene team. Het andere team moet die dan veroveren. Dus meer lineair, en je ziet dat het ene team die kant van de map domineert, en vice versa.
Bij Conquest in BF3 (voor zover we het nu zagen) zijn alle vlaggen neutraal aan het begin. En ieder team kan bij het begin van de match rustig wat dichtbijzijnde vlaggen cappen en dan begint de match pas echt.

Ik heb gelezen dat ze toch terug zullen gaan naar BF2 model: alle flags zijn al standaard eigendom van het ene team. Andere team moet die veroveren.
Iemand die hier meer over weet?

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 16-10-2011 14:02 ]

Was volgens mij ook niet bij alle maps zo dat een deel al gecaptured was? In BF2 had je zowel mappen waar het ene team alles al bezat maar ook mappen waar beide teams snel moesten cappen. Mashtuur bijvoorbeeld.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Was dat dan ook niet zo dat het verdedigende team geen 'base' had? Dus als hun laatste vlaggen waren veroverd, was de ronde over?

Tsurany schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:01:
Was volgens mij ook niet bij alle maps zo dat een deel al gecaptured was? In BF2 had je zowel mappen waar het ene team alles al bezat maar ook mappen waar beide teams snel moesten cappen. Mashtuur bijvoorbeeld.
Het kan zijn dat je gelijk hebt.
Maar als ik kijk naar de meeste populaire servers die momenteel nog draaien, is vooral het model "ene team heeft alle flags standaard, andere team moet advancen" zeer gewild.

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

In BF2 verschilde het indd per map hoe de vlaggen in het begin ingedeeld waren. Maar ik denk dat je het samenspel op Caspian Border in de beta niet als leidend moet zien voor het echte spel. Mensen waren vooral bezig om de nieuwe dingen (voertuigen) uit te proberen.. Terwijl er in metro niet zo veel bijzonders was te ontdekken en mensen veel eerder begonnen met 'normaal' spelen.

Scientia potentia est

CodeCaster schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:02:
Was dat dan ook niet zo dat het verdedigende team geen 'base' had? Dus als hun laatste vlaggen waren veroverd, was de ronde over?
Ik denk dat het verdedigende team steeds een base heeft, die niet te veroveren is.
Van zodra het aanvallend team meer dan de helft van de flags veroverd had, gingen de tickets van het verdedigende team redelijk snel naar beneden.
Van zodra die op 0 komen is de match over.
Zo was het denk ik.
Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:04:
Het kan zijn dat je gelijk hebt.
Maar als ik kijk naar de meeste populaire servers die momenteel nog draaien, is vooral het model "ene team heeft alle flags standaard, andere team moet advancen" zeer gewild.
Het is inderdaad zo dat sommige mappen zo waren ingedeeld dat beide teams niks hadden. Onder andere Mashtuur zat inderdaad zo in elkaar. Denk dat die kaarten gewoon in het algemeen niet zo populair zijn.
Jups, bij sommigen was dat idd zo.

Verwijderd

CodeCaster schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:48:
Je missie is vlaggen innemen en verdedigen. Anders ga je maar single player of CoD spelen. :P
Wat heeft CoD er nou weer mee te maken? :?
Tsurany schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Dat hebben Rush mappen ook veel sneller dan Conquest mappen. Dat merk je in Bad Company 2 ook, de Rush mappen voelen veel meer als echt een vijandelijke opmars tegen houden of juist diep een vijandig gebied binnen dringen. Conquest is meer rondjes rennen/rijden/vliegen om constant dezelfde punten over te nemen of te verdedigen.
Da's waar. Ik vraag me dan ook af hoe Conquest op Operation Metro wordt gespeeld. Stel dat vlag A in het park zit, vlag B ondergronds, en vlag C in het stad gedeelte. Hoe kan je dan in hemelsnaam naar vlag C komen als je bij vlag A start? Je kan onmogelijk flanken. Het wordt dus gewoon een groot gevecht bij vlag B.

Misschien speel ik Rush ook wel voor een ander gevoel dan wanneer ik Conquest speel. Conquest mag dan misschien wel "classic" Battlefield zijn, dat betekent niet dat Rush niet belangrijk is. Het zou een saaie boel zijn als Battlefield 3 precies hetzelfde was als Battlefield 2 maar dan met betere graphics.

Misschien speel ik Rush wel vanwege het "missie" gevoel. Maar als dat zo is, dan vraag ik me af hoe het werkt met maps die en op Rush gespeeld kunnen worden EN op Conquest. Volgens the interwebz kan Rush en Conquest op alle maps gespeeld worden. Zoals ik al zei, hoe werkt Conquest in hemelsnaam op Operation Metro? En hoe werkt Rush op een map als Caspian Border (wat volgens mij een best symmetrische map is)? Davamond Peak start bij Rush met een basejump, en bij Conquest hebben ze die basejump er gewoon uit gelaten geloof ik.
martijn--g schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:04:
In BF2 verschilde het indd per map hoe de vlaggen in het begin ingedeeld waren. Maar ik denk dat je het samenspel op Caspian Border in de beta niet als leidend moet zien voor het echte spel. Mensen waren vooral bezig om de nieuwe dingen (voertuigen) uit te proberen.. Terwijl er in metro niet zo veel bijzonders was te ontdekken en mensen veel eerder begonnen met 'normaal' spelen.
Daar zal je inderdaad gelijk in hebben. Mss was m'n opinie over Caspian Border idd wat te voorbarig. :)
In Operation Metro, de eerste dag, leek ik een pro die nauwelijks dood ging. De dagen daarna ging het redelijk snel bergaf omdat iedereen tactischer, slimmer begon te spelen.
ProfoundValue schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:06:
[...]

Hoezo leaked, mag er dan niet gefilmd worden op de nVidia GeForce Lan?
Zo te zien niet, anders stond youtube al vol. ;)

Maar er is hoop voor meer:
Guys...the BF3 PC's are restricted from recording, BUT, we will have access to capture footage from the Operation Firestorm map sometime today or tomorrow. I will capture a LOT from this map, as much as we are allowed to capture. I was owning it up on this map last night which is nearly as big as Caspian Border.
NextGenTactics 18 uur geleden

Via YouTube: NVIDIA GeForce LAN: Night Vision Tour, are There Ghosts?

[ Voor 33% gewijzigd door Asgaro op 16-10-2011 14:13 ]

Tsurany schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Inderdaad, "vijandelijke opmars" is goed verwoord.
In BFBC2 heb ik veel meer Conquest gespeeld dan Rush, maar sinds de BF3 Beta heb ik ingezien dat Rush wel een tactische game mode is die ik zeker meer ga spelen.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Iemand al een canadese vpn tunnel gevonden zodat we met zn allen toch de 25e kunnen spelen ;)

Echt raar dat namelijk dice in europa zit en noord amerika en canada eerst mag beginnen...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Donnie schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:15:
Iemand al een canadese vpn tunnel gevonden zodat we met zn allen toch de 25e kunnen spelen ;)

Echt raar dat namelijk dice in europa zit en noord amerika en canada eerst mag beginnen...
Dat is niet raar, dat is al 100x uitgelegd in dit topic, heeft te maken met de standaard beleveringsdagen van de shops, deze verschillen in Europa ten opzichte van Amerika.

• Hogader
  • Laatst online: 21:06
Drawer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:16:
[...]

Dat is niet raar, dat is al 100x uitgelegd in dit topic, heeft te maken met de standaard beleveringsdagen van de shops, deze verschillen in Europa ten opzichte van Amerika.
Met hetzelfde principe is er nog wel eens een film die eerder in nl uitkomt dan in usa, aangezien ze hier op donderdag in premiere gaan en daar op vrijdag.

• Drawer
  • Niet online
Hogader schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:22:
[...]

Met hetzelfde principe is er nog wel eens een film die eerder in nl uitkomt dan in usa, aangezien ze hier op donderdag in premiere gaan en daar op vrijdag.
Precies, ik vind het wel een beetje armoedig eerlijk gezegd, zeker in dit tijdperk. Maar ach, we moeten het ermee doen, ik ga in ieder geval echt geen vreemde truukjes uithalen met VPN's om eerder te kunnen spelen. :)

• ProfoundValue
  • Niet online

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat kan en mag de volgende keer wel iets subtieler en anders gewoon een TR aanmaken.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 19-10-2011 14:49 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
DAMN DUDE, Plaatje overflow waar je vervolgens niks wijzer van wordt. Maar goed, ik wacht nog wel even ander halve week en dan zien we het wel. Hopen dat je de graphics mooi kan aanpassen, wat voor mij vooral gaat betekenen dat alles op low gaat en de resolutie verdomde laag. Ik moet er maar even mee leven, maar zolang het werkt vind ik het best. Ik geloof dat de beta standaard op de max DirectX stond die je kon draaien, dus dat zal voor mij DirectX 11 zijn geweest.

Overigens zie ik nog steeds geen absurde destructie in de videos, laat staan micro-destruction. Heel leuk, dat Vault Line filmpje dat ze lieten zien waar stukje voor stukje een muur werd afgebroken, maar ik heb het in ieder geval tot nu to en niet zien gebeuren. Niet eens BC2 stijl waar je met je repair tool mooi een gaat in een betonnenplaat kon maken, om doorheen te schieten.

• ProfoundValue
  • Niet online
Was een foutje in imageshack, heb er nette linkjes van gemaakt.
De plaatjes zijn een beetje gemaakt zodat je een indruk van de maps krijgt

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:35:
[...]

GoT doet dit normaal automatisch van zodra de images geladen zijn.
Hang in there, soldier >:)
Ook weer opgelost.
En ik weet niet of de beta al DX11 was, ik zag niet echt tesselation in de game. Ik mag toch aannemen dat het er wel in zit. :+ (niet dat BFBC2 het had) 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-10-2011 14:39 ]

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:38:
[...] DX11 [...] ik zag niet echt tesselation in de game. Ik mag toch aannemen dat het er wel in zit.
Waarom?

DX11 betekend niet dat er tesselation in moet zitten. En ben ook niets tegengekomen waaruit blijkt dat tesselation uberhaupt in BF3 implementeerd zou zijn, enkel dat de Frostbite 2 engine het eventueel zou kunnen.

Pentaxiaan

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 20:21
Weet iemand of de back to karkand maps conquest 64 hebben?

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 21:23

SupremeRick

Muse Fan

Joostjah schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:52:
ik denk haast van wel

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:41
En hoe zouden andere dat moeten weten?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Verwijderd

Rekenblok schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:53:
[...]

En hoe zouden andere dat moeten weten?
Dat is toch het idee van een vraag? Jij weet iets niet en je hoop dat anderen het wel weten. Hoe kan je nou weten dat anderen iets niet weten als jij het ook niet weet?

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ben er 99.9% zeker van.
Alleen moet DICE het nog even zeggen. :+

• White_Collar
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Dat is toch het idee van een vraag? Jij weet iets niet en je hoop dat anderen het wel weten. Hoe kan je nou weten dat anderen iets niet weten als jij het ook niet weet?
Misschien het feit dat er nog niks bekend is gemaakt over die maps?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:58:
[...]

Ben er 99.9% zeker van.
Alleen moet DICE het nog even zeggen. :+
Kan me niet voorstellen dat ze het niet zouden doen.. eerder de vraag of ze op Karkand ook rush gaan doen.

Scientia potentia est

Verwijderd

http://bf3blog.com/battlefield-3-maps/

ik dacht dat er ook in new york gevochten zou kunnen worden? of is dit alleen in singleplayer, ik heb nog nergens iets gezien van new york terwijl me dat net zon mooie plek leek voor battlefield.
helicopters omsingelen het empire state building _/-\o_

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
Hahaha die rondjes in BF2 kan ik me nog goed herineren
Iedereen vloeken en hopen dat er nog team mates waren die nog ff een vlag konden overnemen als je dood was. Anders kon je natuurlijk niet spawnen het was frustrerend lol.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

Wat heeft CoD er nou weer mee te maken? :?

[...]

Da's waar. Ik vraag me dan ook af hoe Conquest op Operation Metro wordt gespeeld. Stel dat vlag A in het park zit, vlag B ondergronds, en vlag C in het stad gedeelte. Hoe kan je dan in hemelsnaam naar vlag C komen als je bij vlag A start? Je kan onmogelijk flanken. Het wordt dus gewoon een groot gevecht bij vlag B.

Misschien speel ik Rush ook wel voor een ander gevoel dan wanneer ik Conquest speel. Conquest mag dan misschien wel "classic" Battlefield zijn, dat betekent niet dat Rush niet belangrijk is. Het zou een saaie boel zijn als Battlefield 3 precies hetzelfde was als Battlefield 2 maar dan met betere graphics.

Misschien speel ik Rush wel vanwege het "missie" gevoel. Maar als dat zo is, dan vraag ik me af hoe het werkt met maps die en op Rush gespeeld kunnen worden EN op Conquest. Volgens the interwebz kan Rush en Conquest op alle maps gespeeld worden. Zoals ik al zei, hoe werkt Conquest in hemelsnaam op Operation Metro? En hoe werkt Rush op een map als Caspian Border (wat volgens mij een best symmetrische map is)? Davamond Peak start bij Rush met een basejump, en bij Conquest hebben ze die basejump er gewoon uit gelaten geloof ik.
Gewoon door de schaduwen kruipen met je squad (/ in je eentje) en dat laatste punt overnemen 8)

Verwijderd

Rekenblok schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Misschien het feit dat er nog niks bekend is gemaakt over die maps?
Nog niks? Er is al redelijk wat over Back to Karkand bekend gemaakt. En stel dat het niet zo was, hoe kan hij dat nou weten? Daarom vraagt hij het ook.

Natuurlijk zijn alle vragen op te zoeken op het internet, en dus zijn alle vragen nutteloos. Als je het zo bekijkt, mag niemand meer een vraag stellen.
JT888 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:14:
Hahaha die rondjes in BF2 kan ik me nog goed herineren
Iedereen vloeken en hopen dat er nog team mates waren die nog ff een vlag konden overnemen als je dood was. Anders kon je natuurlijk niet spawnen het was frustrerend lol.
Of die mensen die niet dood wilden en zich verstopten, duurde een potje ook lang.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
De conquest van Metro zal alleen ondergronds plaatvinden en een gedeelte buiten. Het park vervalt volgens mij. Op de gekraakte servers werd deze metro conquest map bekeken. Een stukje buiten bij de laatste MCOM's en de rest binnen.
Keynote van Dice dev (https://twitter.com/#!/repi )
Johan Andersson
@repi Stockholm, Sweden
Rendering Architect at DICE working on Frostbite, Battlefield 3 and future DICE/EA games.
YouTube: Johan Andersson Battlefield 3 Technology Discussion at GeForceLan 6 Part 1 of 3

Gaat over technische kant van de game.
Jammer genoeg is er redelijk wat externe ruis, maar de PPT is wel interessant.
In het 3de deel zegt hij iets dat nog niet bekend was: er is een built in FPS meter!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/fpsmeterbf3.JPG

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:46

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij was dat al wel bekend, heb het in de beta al een paar keer gezien.

---RAWE CEEK!!!---

• JT888
Kijk dat scheelt weer extra prog's (zoals Fraps) draaien om je FPS te zien mooi dat het er in zit !!
StealthyPeanut schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:24:
De conquest van Metro zal alleen ondergronds plaatvinden en een gedeelte buiten. Het park vervalt volgens mij. Op de gekraakte servers werd deze metro conquest map bekeken. Een stukje buiten bij de laatste MCOM's en de rest binnen.
Vraag me af hoe het zou spelen op conquest lijkt me niet echt ideaal voor deze modus.

Die gehackte servers waren overigens ziek als ik die filmpjes op Youtube bekijk unlimited rockets spammen...
Tsurany schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:21:
[...]

Of die mensen die niet dood wilden en zich verstopten, duurde een potje ook lang.
klopt super irritant |:(

Hit Registration Improved

The server at the Nvidia LAN was setup in Los Angeles, 5 hours away from the event. The hit registration and net code have been fixed from the beta. Now you will be able to know exactly when and where you are getting shot from rather then falling and thinking you got “one shotted” like in the Open Beta.

Mini / Full map is back

The full blown mini-map is back like the original battlefield, when you open up you can see your teammates as well as spotted enemies

Mortar for kicking Ass

Many have wondered what the Mortar unlock would be like. When you mount it, the minimap appears with a crosshair of where to drop your mortar round down on. This is a sign that DICE will probably implement more artillery items in the future.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 136% gewijzigd door JT888 op 16-10-2011 16:43 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:38:
Keynote van Dice dev (https://twitter.com/#!/repi )
Johan Andersson
@repi Stockholm, Sweden
Rendering Architect at DICE working on Frostbite, Battlefield 3 and future DICE/EA games.
YouTube: Johan Andersson Battlefield 3 Technology Discussion at GeForceLan 6 Part 1 of 3

Gaat over technische kant van de game.
Jammer genoeg is er redelijk wat externe ruis, maar de PPT is wel interessant.
In het 3de deel zegt hij iets dat nog niet bekend was: er is een built in FPS meter!
[afbeelding]
Die meter zal wel niet over de 60 komen. :+
Verder zat ik even te rekenen en volgens mij zijn er maar liefst 17 Tanks in Operation firestorm. :o

6 per spawn en een per flag en er zijn 5 flaggen.

Verwijderd

[...]

ik zei ook al dat het een beetje een triest smoesje is he.

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Die meter zal wel niet over de 60 komen. :+
Verder zat ik even te rekenen en volgens mij zijn er maar liefst 17 Tanks in Operation firestorm. :o

6 per spawn en een per flag en er zijn 5 flaggen.
woooopie mag ik mijn warthog alvast hebben op die map :)

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:52

flessuh

Set sail for fail!

mrprancer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:03:
[...]

woooopie mag ik mijn warthog alvast hebben op die map :)
in dat geval worden engineers met mijnen erg waardevol als je ze op de juiste plaatsen kan dumpen >:)

overigens hoop ik wel dat de spawns beschermd zijn zodat de tegenstander er niet kan komen, anders zie ik al snel heel veel tanks voor 1 partij

[ Voor 20% gewijzigd door flessuh op 16-10-2011 17:13 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• DaniëlWW2
  • Niet online
flessuh schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

in dat geval worden engineers met mijnen erg waardevol als je ze op de juiste plaatsen kan dumpen >:)

overigens hoop ik wel dat de spawns beschermd zijn zodat de tegenstander er niet kan komen, anders zie ik al snel heel veel tanks voor 1 partij
Ik zie het al voor me.
17 tanks op een rij die naar de enemy spawn kijken. :P

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Het ingame squad management systeem is op de gevoelige plaat gelegd:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kSbex.jpg

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Ik weet niet of dit al is langsgekomen maar er gaan geruchten dat je camo's kan unlocken,
althans volgens de twitter van een DICE werknemer: source

• Drawer
  • Niet online
Sagaris schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:20:
Het ingame squad management systeem is op de gevoelige plaat gelegd:

[afbeelding]
kijk, dat ziet er beter uit dan tijdens de beta! :)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Probleem is wel dat er maar maximaal 8 squads zijn. In een server met 64 players kan je dus niet zomaar met vrienden in een squad komen. Compleet onbegrijpelijk dat ze niet even twee extra squads doen, zodat er net even wat meer lege plekjes zijn om bij elkaar te komen... Oooooooooooh well.

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
En maar max 4 personen? Dat slaat ook nergens op. En ik mis de map die je er bij Battlefield 2 wel bij krijgt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 10:14
Adante schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:36:
Probleem is wel dat er maar maximaal 8 squads zijn. In een server met 64 players kan je dus niet zomaar met vrienden in een squad komen. Compleet onbegrijpelijk dat ze niet even twee extra squads doen, zodat er net even wat meer lege plekjes zijn om bij elkaar te komen... Oooooooooooh well.
Meen je dit? dus de helft komt niet in een squad -.- ...? uhum teamplay ja -.-

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-11 22:33

frG

Per side natuurlijk... beetje logisch nadenken.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 10:14
frG schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:54:
Per side natuurlijk... beetje logisch nadenken.
Pfoeh XD idd. logisch nadenken ja:)

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weet iemand of het ook mogelijk is om mensen uit je squad te kicken als squadleader?

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-11 22:33

frG

Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat kan, echter alleen als het een private squad is.

• JT888
flessuh schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

Ik heb liever een paar A10 Tank killers in die map := >:)

[ Voor 17% gewijzigd door JT888 op 16-10-2011 20:07 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-11 12:18
Oh Noes ! hij is al uitgelekt... :( :>

• DaniëlWW2
  • Niet online
JT888 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:02:
[...]

Ik heb liever een paar A10 Tank killers in die map := >:)
De A10 zit in die map.
Maar ik heb een mooie stinger. >:)

• mngm
  • Laatst online: 31-10 14:08
MEN-O schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:12:
Oh Noes ! hij is al uitgelekt... :( :>
Jep, wel nog geen crack voor verschenen. Maar dat zal jammergenoeg wel niet te lang duren wss.

• osmosis
Lelijk..... ik vind dat echt sneu voor de developers dat de game nu al uitlekt.
ik hoop dat het een grapjas is met een dummy file van 10GB en niet de daadwerkelijke game.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

jterpstra schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:18:
Lelijk..... ik vind dat echt sneu voor de developers dat de game nu al uitlekt.
ik hoop dat het een grapjas is met een dummy file van 10GB en niet de daadwerkelijke game.
Het is echt de volledige versie, echter is overal Battlelog voor nodig dus je hebt er niks aan.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• JT888
DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:13:
[...]

De A10 zit in die map.
Maar ik heb een mooie stinger. >:)
Great !! Bring it on !!

Wat BF3 gelekt ... spelen die mensen dus op die verschrikkelijke Hacked servers waar je unlimited rockets hebt !! Nou succes noobs !!

[ Voor 24% gewijzigd door JT888 op 16-10-2011 20:25 ]

• osmosis
Mooi. en hopelijk heb je er ook niks aan tot na de release

• RocketKoen
jterpstra schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:21:
Mooi. en hopelijk heb je er ook niks aan tot na de release
Waarschijnlijk daarna ook niet

TheS4ndm4n#1919

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Uitgelekt? Waar is daar informatie over te vinden? Ik kan namelijk nergens op internet iets vinden dat ook maar weist op een uitgelekte build van de game.

• osmosis
Qlii256 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:25:
Uitgelekt? Waar is daar informatie over te vinden? Ik kan namelijk nergens op internet iets vinden dat ook maar weist op een uitgelekte build van de game.
torrent sites , rslog , nfohump mag ik dit wel zeggen ? zo niet dan... let me know verwijder ik het wel weer

[ Voor 12% gewijzigd door osmosis op 16-10-2011 20:27 ]

• RocketKoen
hij staat op swerelds bekendste torrentsite

TheS4ndm4n#1919

• Drawer
  • Niet online
Wijst*

Op de onofficiele niet zo legale site's staan inderdaad verwijzingen ernaar, en het schijnt te gaan om een Russische.
Echter dunkt mij dat je hem niet kan spelen ivm origin validatie.

Oja, als iedereen slim is post ie dus géén link naar een van die site's of de exacte link, dat verpest het topic ontzettend.

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Er schijnt al een crack te zijn op de site van Skidrow. Maar die is nog gelocked met surveys. Nouja, hiermee zal je normaal gezien toch alleen maar de campaign kunnen spelen omdat je daar niet voor hoeft in te loggen op Battlelog.

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Boeie, wie wil nou de russische versie behalve een Rus..
Pagina: 1 ... 67 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien