PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Zou echt een enorme spoiler zijn voor de mensen die hier braaf op wachten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Waarschijnlijk dat de Russische versie lokaal wordt geperst/verpakt.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:35:
Triest dat dit moet gebeuren. Ik vraag mij eigenlijk af hoe ze de volledige versie in handen hebben gekregen.
En dan een werknemer bij de fabriek een schijfje van de vrachtwagen heeft laten vallen.
Natuurlijk is het dezelfde versie. Persen en verspreiden van de DVD's ect kost 2 tot 3 weken.Qlii256 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:37:
Is dit dus gelijk aan de versie die we thuis zullen krijgen? Zo zie je maar dat er 10 dagen voor de release niet meer aan de game zelf gewerkt wordt. Natuurlijk wel aan de eerste patch enzo.
[ Voor 34% gewijzigd door RocketKoen op 16-10-2011 20:38 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bij gebrek aan een demo (zal er ook wel niet komen) zullen een hoop mensen wel een gare gekraakte versie downloaden om te kijken of het een beetje lekker draait op hun systeem.
Mechwarrior Online: Flapdrol
De EU/US versie is ook allang klaar hoor.jterpstra schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:39:
ja vreemd genoeg lekt het wel vaker bij de russen, snap ook niet waarom je dat land niet als laatst de gold kopie geeft voor de drukkerijen
Sowieso

Daar liggen ook EU tussen. Genoeg leuk spul
Overigens
:x86 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Battlefield 3] change language and locale for English and en
x64 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node \Electronic Arts\Battlefield 3]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ze hebben wel geleerd hoor.jterpstra schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:39:
ja vreemd genoeg lekt het wel vaker bij de russen, snap ook niet waarom je dat land niet als laatst de gold kopie geeft voor de drukkerijen
Vroeger kregen de russen een multi-lang versie. voor wie liever in het engels speelt enzo.
Deze versie heeft echt alleen ruski
Hopelijk houd battleblog het spelen nog tegen maar ik denk dat de SP gewoon speelbaar zal zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Wat ik zou doen? Nou... netjes terug leggen. Ik vind het weinig met 'logisch' te maken hebben en ronduit respectloos naar de mensen die hier al maanden aan hebben zitten werken. Ach ja... niet iedereen is zo braaf als ik.Qlii256 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:41:
Wat zou jij doen als je daar werkte en je daar plots met zo'n DVD doosje in je handen staat. Een doosje waarin een DVD zit met de nog ongereleased en ongespeelde meest verwachte game van het jaar! Dat is toch logisch dat zoiets uitlekt.
Lees even de post boven je.RocketKoen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:42:
[...]
Ze hebben wel geleerd hoor.
Vroeger kregen de russen een multi-lang versie. voor wie liever in het engels speelt enzo.
Deze versie heeft echt alleen ruski
Bij het lekken van een spel heeft de piraat het spel vrijwel altijd eerder dan de gamer.DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:43:
Leuk, nu hebben de piraatjes het weer eerder dan de gamers die gewoon het spel kopen.
Hopelijk houd battleblog het spelen nog tegen maar ik denk dat de SP gewoon speelbaar zal zijn.
Dat zei ik.Sagaris schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:44:
[...]
Lees even de post boven je.
[...]
Bij het lekken van een spel heeft de piraat het spel vrijwel altijd eerder dan de gamer.
Ik wou alleen dat het niet zo was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
oh fail...
Ze hebben dus alleen het installer menu aangepast. Hoezo luiheid.
ja haha ... erg tactisch. Waarom ze de ENG files er niet gewoon uit geript hebben... zoveel werk kan dat toch niet zijnRocketKoen schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:46:
[...]
oh fail...
Ze hebben dus alleen het installer menu aangepast. Hoezo luiheid.
Word niet boos, ik heb de games gewoon gekocht hoor.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Omdat veel russen waarschijnlijk ook in het engels willen spelen, ik heb bijvoorbeeld een hekel aan nederlandse windows of games.jterpstra schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:52:
[...]
ja haha ... erg tactisch. Waarom ze de ENG files er niet gewoon uit geript hebben... zoveel werk kan dat toch niet zijn
Ik denk trouwens niet eens dat zo'n leak EA/Dice erg schaad, veel piraten zullen nu misschien de smaak te pakken krijgen en dan toch het spel kopen voor de MP.
[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 16-10-2011 20:57 ]
Ja het is jammer dat we niet allemaal zo denken, dan waren we waarschijnlijk ook in een klap van alle criminaliteit en corruptie af...Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:44:
[...]
Wat ik zou doen? Nou... netjes terug leggen. Ik vind het weinig met 'logisch' te maken hebben en ronduit respectloos naar de mensen die hier al maanden aan hebben zitten werken. Ach ja... niet iedereen is zo braaf als ik.
Deze dingen gebeuren nu eenmaal en zal denk ik ook zolang niet meer duren voordat de multilang wordt gelekt.
Trouwens als ik het goed heb gelezen is deze versie al speelbaar in engels, alleen het installatiemenu is russisch.
Mischien dat ik het toch eens installeer, kijken of mijn oude 5850 het nog een beetje kan bijbenen.
En normaal gesproken laat ik de singleplayer altijd aan me voorbij gaan, is nu de uitgelezen kans om die eens een keer te spelen en al een beetje ''feel'' te krijgen.
Omdat er mensen hard aan hebben gewerkt en het is nogal ondankbaar dat je game dan word gelekt. Misschien zitten er nog wel bugs in die bij een day one patch eruit worden gehaald die nu publiekelijk worden.Dacuuu schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:57:
Iedereen vind het jammer? Waarom? Ik zelf vind het juist fijn, Nu lekker de singleplayer spelen en straks als hij uit komt meteen de multi player!
Dat wil je bij een spel van dit formaat echt niet hebben.
Waarom denk je dat er baggergames zoals BO op de PC zijn?rickyy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:01:
Bij veel games heb ik niet echt gevoelens. Maar het feit dat deze mensen nog veel moeite hebben gestoken om een PC game te maken waarvan ze weten dat een groot deel toch de game download en toch de game door blijven ontwikkelen, vind ik knap.
Lekker dankbaar werk is het als miljoenen het downloaden.
Ze maken dat spel puur voor het geld. Je wilt wat leuks maken. Okey, maar 1e idee is toch geld geld geld.BF3 staat hier in de pre order. en vind het een tof spel. Maar gevoel er bij? ik niet hoor! en de makers weten toch hoe het gaat. Hoe vaak komt er geen russiche leak uit, is het niet met games. Is het wel met film etc. Zo gaat dat gewoon. Dan moeten ze gewoon heel russia uitbannen.DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:59:
[...]
Omdat er mensen hard aan hebben gewerkt en het is nogal ondankbaar dat je game dan word gelekt. Misschien zitten er nog wel bugs in die bij een day one patch eruit worden gehaald die nu publiekelijk worden.
Dat wil je bij een spel van dit formaat echt niet hebben.
Ze krijgen toch gewoon betaald? En kom nou niet aanzetten dat niemand het spel koopt... deze game zal echt goed verkocht gaan worden.rickyy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:01:
Bij veel games heb ik niet echt gevoelens. Maar het feit dat deze mensen nog veel moeite hebben gestoken om een PC game te maken waarvan ze weten dat een groot deel toch de game download en toch de game door blijven ontwikkelen, vind ik knap.
Sterker nog, als je game voor de release al miljoenen keren gedownload wordt wil dat toch wel wat zeggen over het product dat ze gemaakt hebben, ik zou me daar echt goed bij voelen, uiteindelijk koop toch 90% daarvan het spel voor de multiplayer.
Of per ongeluk hun arsenaal laten afgaan.Dacuuu schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
Ze maken dat spel puur voor het geld. Je wilt wat leuks maken. Okey, maar 1e idee is toch geld geld geld.BF3 staat hier in de pre order. en vind het een tof spel. Maar gevoel er bij? ik niet hoor! en de makers weten toch hoe het gaat. Hoe vaak komt er geen russiche leak uit, is het niet met games. Is het wel met film etc. Zo gaat dat gewoon. Dan moeten ze gewoon heel russia uitbannen.
Ik verwacht geen crack voor de officiele date, zonder Battlelog kan je namelijk niks opstarten.Qlii256 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:02:
Vraag me af of ze dit nieuws bij Dice nu al weten. Want op internet en ook vele bekende BF3-fan sites is nog niets te zien. En een crack zal toch voor vandaag niet meer zijn. Ten vroegste morgen ergens.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Is er al van skidr...Qlii256 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:02:
Vraag me af of ze dit nieuws bij Dice nu al weten. Want op internet en ook vele bekende BF3-fan sites is nog niets te zien. En een crack zal toch voor vandaag niet meer zijn. Ten vroegste morgen ergens.
Zou dat kunnen betekenen dat het alleen maar de SP of MP is?
Ik hoop MP want dan is het waardeloos.
Ik had is gelezen dat je ook bepaalde zaken in MP unlockt als je de SP en de Co-op speelt.Dacuuu schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:57:
Iedereen vind het jammer? Waarom? Ik zelf vind het juist fijn, Nu lekker de singleplayer spelen en straks als hij uit komt meteen de multi player!
Ik zou dus wachten tot de release
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
leuk maar de crack is er al mompelt iets met skidrowPhyxion schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:07:
[...]
Ik verwacht geen crack voor de officiele date, zonder Battlelog kan je namelijk niks opstarten.
Ja want crackers&hackers&patchers weten hier geen raad mee!Phyxion schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:07:
[...]
Ik verwacht geen crack voor de officiele date, zonder Battlelog kan je namelijk niks opstarten.
Kan de download alleen interessant vinden om de grafische instellingen te testen. Ook in SP unlock je dingen, die nu niet op je battlelog worden opgeslagen, dus dan mag je het nog een x doen.
---RAWE CEEK!!!---
Dat zou niet goed voor ons zijn...
Anyways, ik vind dit ook jammer. Ik zou nu zeker niet de singleplayer gaan spelen, lijkt me beetje het verpesten van de lol. Maar er zijn zo te zien genoeg mensen die zich niet kunnen beheersen -_-"
Even wat anders.
Hoe SOFLAM werkt en verschillende camo's in de MP.
Niet die gouden wapen shit uit CoD, maar gewoon een subtiele aanpassing.
Die SOFLAM is wel een interessant concept
Camo's zijn niceDanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:14:
http://mp1st.com/2011/10/...ction-of-soflam-detailed/
Even wat anders.
Hoe SOFLAM werkt en verschillende camo's in de MP.
Haha, als wij hun mogen geloven hebben zij al de RETAIL DVD + CRACK versie sinds vandaag.. ik heb zo mijn twijfels.jterpstra schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:11:
[...]
leuk maar de crack is er al mompelt iets met skidrow
correct. heb de crack even binnengesleeptProfoundValue schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:26:
[...]
Haha, als wij hun mogen geloven hebben zij al de RETAIL DVD + CRACK versie sinds vandaag.. ik heb zo mijn twijfels.
zijn volgens mij gewoon de files van de public beta
Ik herinner me een tweet waarin ze zeiden dat SP geen battlelog vereist...DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:43:
Leuk, nu hebben de piraatjes het weer eerder dan de gamers die gewoon het spel kopen.
Is wel logisch want sommige mensen hebben op bepaalde tijdstippen geen internet, en dan zouden die geen simpele singleplayer kunnen spelen.
Jammer maar helaas voor de wachtende eerlijke consument...
Daar moest ik ook aan denken.Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:27:
[...]
Ik herinner me een tweet waarin ze zeiden dat SP geen battlelog vereist...
Is wel logisch want sommige mensen hebben op bepaalde tijdstippen geen internet, en dan zouden die geen simpele singleplayer kunnen spelen.
Ik was de rest van zn filmpjes aan het bekijken maar ben nu zijn kanaal kwijt.
Levelcap gaming misschien?rickyy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:48:
Er is een filmpje in een van de BF3 topics geplaatst maar ik kan deze niet meer terugvinden. Was een gameplay video van iemann die Metro speelde en precies zijn tactiek uitlegde en daar veel kills mee maakte. Weet iemand welke ik bedoel?
YouTube: Kanaal van LevelCapGaming
Of deze YouTube: Tearing up the Subway | Flank and Massacre - Battlefield 3 Betarickyy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:48:
Er is een filmpje in een van de BF3 topics geplaatst maar ik kan deze niet meer terugvinden. Was een gameplay video van iemann die Metro speelde en precies zijn tactiek uitlegde en daar veel kills mee maakte. Weet iemand welke ik bedoel?
Yes, die was het. Bedankt. Die man is echt geniaal. Doet me denken an Jason Statham. Goeie rustige tactiek ook.
[ Voor 12% gewijzigd door rickyy op 16-10-2011 21:56 ]
Mja, hij speelt met een muis+TB op zn xboxrickyy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:52:
[...]
Yes, die was het. Bedankt. Die man is echt geniaal. Doet me denken an Jason Statham. Goeie rustige tactiek ook.
dat scheelt een hoop
Lol, ik denk dat ik zonder te kijken weet wie/wat je bedoelt. Toen im net met bfbc2 begon een filmpje van hem gezien over hoe de trager dart werkt. Jason Statham was ook het eerste wat in mij opkwam!rickyy schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:52:
[...]
meest gedownloade film was Avatar, meest opgebrachte film? Ook Avatar.frG schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
Ze krijgen toch gewoon betaald? En kom nou niet aanzetten dat niemand het spel koopt... deze game zal echt goed verkocht gaan worden.
Sterker nog, als je game voor de release al miljoenen keren gedownload wordt wil dat toch wel wat zeggen over het product dat ze gemaakt hebben, ik zou me daar echt goed bij voelen, uiteindelijk koop toch 90% daarvan het spel voor de multiplayer.
Dus idd, het verkoopt nog meer dan genoeg om er goed betaald voor te worden. En op de xbox is ook alles gepirate, dus dat het op consoles niet gebeurd is ook niet echt een argument.
blup
Rush op karkland was al bevestigt door de map maker in een van de eerste interviews zie youtube voor filmpje.martijn--g schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:12:
[...]
Kan me niet voorstellen dat ze het niet zouden doen.. eerder de vraag of ze op Karkand ook rush gaan doen.
Het lijkt me sterk dat er veel mensen de game al binnen hebben, ik heb net even gekeken en hij is nog bijna nergens te vinden en seeds zijn er bijna niet ik wacht gewoon lekker. Ik vertrouw het niet, als is de verleiding heel grootQlii256 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:29:
Er zijn op internet nog geen filmpjes te vinden van de campaign. Aangezien ik mag vernemen dat er dus wel al een werkende crack is zullen er dus binnekort wat filmpjes online komen neem ik aan?
[hypocriet]Er mag hier niet gediscussieerd worden over illegale dingen.[/hypocriet]Qlii256 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:29:
Er zijn op internet nog geen filmpjes te vinden van de campaign. Aangezien ik mag vernemen dat er dus wel al een werkende crack is zullen er dus binnekort wat filmpjes online komen neem ik aan?
[ Voor 4% gewijzigd door ProfoundValue op 16-10-2011 22:32 ]
Met andere woorden doe net alsof er niks gebeurt is
_________________________________________________________________________________________
In het begin zag je toch wel dat aardig wat mensen teleurgestelt waren in de beta mbt de bugs enzo,
En als je nu al het recente nieuws hoort vind ik dat DICE het goed aanpakt ( mag je uiteraard wel verwachten, maar ik vind het wel het vermelden waard ) want als je alles een beetje bij hebt gehouden hebben ze bijna alle ergenissen/bugs al gefixed;
Dus ik ben blij
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Vanaf 21 oktober kun je op Origin de pre-order downloaden. Kun je dan de singleplayer ook al spelen dan?Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:27:
[...]
Ik herinner me een tweet waarin ze zeiden dat SP geen battlelog vereist...
wat denk je zelf ?DJH schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:47:
[...]
Vanaf 21 oktober kun je op Origin de pre-order downloaden. Kun je dan de singleplayer ook al spelen dan?
Als je door de encryptie heen komt.DJH schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:47:
[...]
Vanaf 21 oktober kun je op Origin de pre-order downloaden. Kun je dan de singleplayer ook al spelen dan?
Ik hoop dat EA even een flinke blunder maakt en per ongeluk iedereen laat unlocken op de 25ste.
Het kan gewoon maar men heeft afspraken met de retailers.
Daarom graag de blunder bij EA.JT888 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:51:
Onder het mom van early access for origin preorder customers!
Het kan gewoon maar men heeft afspraken met de retailers.
Karkand is er ook pas na de release.RoyK schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:51:
Jammer dat er nog geen bewegende beelden te zien zijn van Back to Karkland. Ik ben erg benieuwd naar de beelden, ik heb de screens nu wel gezien
Die beelden zullen nog wel even duren.
... maar ook niet te lang.DanielWW2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:52:
[...]
Karkand is er ook pas na de release.
Die beelden zullen nog wel even duren.
Die DLC zou normaal al een maand na BF3's release uitkomen.
Als ze het slim spelen, kunnen ze al wat nieuwe screens/gameplay tonen vóór BF3's release, om zo nog wat mensen te overhalen vr preorder te plaatsen!
*wishful thinking*
En +1 als fog of war nog aanwezig is bij Strike at Karkand map. Haters gonna hate, but i need it
[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 16-10-2011 22:57 ]
Of ze doen het juist daardoor erna, want dan gaan mensen alsnog meer betalen om ook die dlc te hebben, nu limited edition brengt niet meer op dan normale. Na de release verdienen ze nog aan mensen die bf2 dlc willen spelenAsgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:56:
[...]
... maar ook niet te lang.
Als ze het slim spelen, kunnen ze al wat nieuwe screens/gameplay tonen vóór BF3's release, om zo nog wat mensen te overhalen vr preorder te plaatsen!
*wishful thinking*
Waarna ze rage krijgen dat ze niet meteen beschikbaar zijn?Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:56:
[...]
... maar ook niet te lang.
*wishful thinking*
Denk het niet.
Beschijving maakt het helemaal af:
Remember to dislike if this video made you rage.
Make sure you create multiple accounts so you can dislike multiple times in proportion to your rage.
This is what happens when you pretend to be a huge COD fanboy while griefing in a BF3 server.
(voor de duidelijkheid, hij doet zich voor als COD fanboy om flink te trollen)
M'neer heeft er speciaal een nieuw youtube acount voor gemaakt, om zijn reputatie niet te slopen.
[ Voor 6% gewijzigd door The_Double op 16-10-2011 23:08 ]
Hahaha geweldige videoThe_Double schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:07:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik moest hier echt zo hard van lachen. Epic troll is epic.
Beschijving maakt het helemaal af:
[...]
[video]
(voor de duidelijkheid, hij doet zich voor als COD fanboy om flink te trollen)
M'neer heeft er speciaal een nieuw youtube acount voor gemaakt, om zijn reputatie niet te slopen.
Toch maar niet.
Daar word ik persoonlijk niet echt warm van
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
De beta begon voor mij uitermate teleurstellend omdat de input niet werkte en na 3-4 dagen aanklooien het eindelijk wel werkte heb ik er eigenlijk maar de 2 laatste avondjes echt plezier aan gehad. Waar ik eerst dacht 'wat een k*t spel' vondt ik het aan het einde echt jammer dat de beta afgelopen was.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Als ik dan de upload time check, is de upload zelfs nog niet zo lang beschikbaar! En vergeet dan de downloadtijd nog niet.
Ik hou de site wel in de gaten: screens wil ik zeker wel zien! Daar kan niemand iets tegen hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 16-10-2011 23:42 ]
Alleen de kindjes en mensen die het spel niet van plan zijn te kopen downloaden de torrent.
Straks komt er weer een slot op dit topic ..,
True, feitelijk hoorde dit in het BF3 kroegentopic.JT888 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:45:
Kunnen we het mischien niet over die betreffende torrent hebben? Elke zelf en DICE respecterende BF Fan wacht gewoon op de retail.
Alleen de kindjes en mensen die het spel niet van plan zijn te kopen downloaden de torrent.
Ik vind die uitspraak "bij BF moet je als een team spelen !!1!1!" fel overdreven.
Ja, in zekere mate speel je in BF games automatisch als een team, omdat je aan je teammembers ammokits geeft, healthkits geeft, repairs uitvoert, mortar strikes doet, en mensen spot.
Maar daarmee is de kous ook af. Ik durf te wedden dat het overgrote deel van de CoD=>BF overlopers al die bovengenoemde acties ook zullen uitvoeren. Geef hen gewoon een weekje de tijd en ze snappen dat dit nut heeft.
Dice (en BF fanaten op Youtube in de comments, etc) roepen te graag "je MOET in team en in squad spelen of je kunt niet winnen".
Ze doen of je gedoemd bent als je niet communiceert met je squad, of zelfs maar met je team.
Dit is overdreven.
In BFBC2 heb ik nog maar zelden een squad hecht zien samenwerken. Meestal spawnt iemand bij een squadmember and that's it. Daarna gaat die de kant op die hij zelf wil.
In BF2 daarentegen is het een ander geval: daar zie ik redelijk veel squads hecht samenwerken. Dus ook met random strangers onderling. Dit is mogelijk omdat je commo-rose en een waypoint systeem hebt. Dit heb ik zelf ook gemerkt.
BF3 zal een commo-rose bieden, maar zonder aanwezigheid van waypoint system staan we nog niet zo ver als in BF2.
Ik denk dus dat het zoals in BFBC2 zal uitpakken:
het team dat relatief gezien diegene met de hoogste levels heeft, zal winnen.
MAAR als er in het "slappere team" dan sterk in squadverband wordt gespeeld, dan kan dat team toch nog winnen.
Maar die situatie heb ik nog maar weinig gezien in BFBC2.
Wat ik dus voornamelijk wil zeggen:
Elke BF game biedt veel meer het gevoel van teamplay en squadplay, dan eender welke CoD.
Maar je moet ook niet verwachten dat iedereen in teamplay/squadplay speelt en dat je uitgescholden zult worden als je zo niet speelt.
Niet iedere gamer heeft een select groepje IRL vrienden waarmee die gezellig samen kan spelen. Ik heb zelf geen IRL vrienden die BF games spelen. Ofwel spelen ze op PC, maar zijn het CoD'ers of WoW'ers. Ofwel zijn het consolegamers. En een deel zijn geen gamers (meer).
Ik ga nu wel in BF3 proberen meer met GoT'ers te spelen. Dan zal ik meer een squadplay gevoel hebben.
Maar uit mijn ervaring met BFBC2, waar ik altijd met random strangers in een squad speelde, was het duidelijk: nobody gives a shit about squadplay.
Hoeft niet hoor... sommige mensen die hem gepreordered hebben/willen in de tussentijd niet wachten en het is gwn beschikbaar dus...JT888 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:45:
Kunnen we het mischien niet over die betreffende torrent hebben? Elke zelf en DICE respecterende BF Fan wacht gewoon op de retail.
Zoals ik bijvoorbeeld. Nu kan ik als de crack er is de singleplayer spelen, anders zou ik dat nooit doen als er multiplayer is.
[ Voor 11% gewijzigd door Adel_F16 op 16-10-2011 23:52 ]
Eens. Ikzelf ben een CoD-speler, die dit jaar, in plaats van CoD, jawel: Battlefield 3 zal gaan kopen. Juist dat spelen in teamverband is voor mij een grote verademing. Bij CoD (speelde voornamelijk TDM, dus wellicht scheelt het in Search en Destroy ) heb je je team niet echt nodig. Tuurlijk, alleen win je het niet, maar dat heeft puur met het aantal kills te maken.Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:50:
Had dit gepost in het COD vs BF topic, maar aangezien weinig mensen die thread volgen... Misschien beter hier zetten.
Wall of Text
Juist het feit dát het nu niet meer zozeer om je k/d gaat, maar juist om het aantal punten dat je hebt ( o.a. door het supporten van je team ) is voor mij de reden om deze keer voor battlefield te gaan.
Beta, ondanks de bugs, veel gespeeld en kan niet wachten tot de retail.
DanielWW2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:07:
Ik ga denk ik ook eens proberen samen met GoT spelers te spelen. Ik zit altijd alleen bij 3 bush wookies in het squad.
Of nog erger: zit je in een squad waar niemand Recon is. Begint je team ineens te verliezen... en iedere squadmember wisselt naar Recon.
RAAAGE
Je bent dan ook echt van harte welkom op de GoT Teamspeak server op IP adres 62.212.66.142 tijdens Battlefield 3 of ook nu al als je je eens verveeld.Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:50:
Niet iedere gamer heeft een select groepje IRL vrienden waarmee die gezellig samen kan spelen. Ik heb zelf geen IRL vrienden die BF games spelen. Ofwel spelen ze op PC, maar zijn het CoD'ers of WoW'ers. Ofwel zijn het consolegamers. En een deel zijn geen gamers (meer).![]()
Ik ga nu wel in BF3 proberen meer met GoT'ers te spelen. Dan zal ik meer een squadplay gevoel hebben.
Voorlopig wordt er af en toe Bad Company 2 gespeeld, veel dom geluld en af en toe wat andere games zoals Cock of Duty gespeeld door een selecte groep verraders.
De Teamspeak is voor ieder GoT lid en aanhang open, enkel om van de squad kanalen gebruik te kunnen maken is wel lidmaatschap van de clan nodig. Kost 9 euro voor 3 maanden en dat geld wordt puur gebruikt om de GoT servers draaiend te houden.
Gratis? Waarom heb ik er dan extra voor moeten betalen een paar maanden geleden...?Adante schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:54:
Yep, dat moet. Alleen bij het pre-orderen is Back to Karkand gratis, daarna gaat hij 15(?) euro kosten.
Volgens mij zijn het 4 mappen die gratis zijn. Allen remakes op BF2Adante schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:54:
Yep, dat moet. Alleen bij het pre-orderen is Back to Karkand gratis, daarna gaat hij 15(?) euro kosten.
niet gratis. alleen gratis voor mensen die een pre-order hebbenRoyK schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 01:12:
[...]
Volgens mij zijn het 4 mappen die gratis zijn. Allen remakes op BF2
Geen idee? Hoort gewoon bij de Limited Edition die voor dezelfde prijs verkocht wordt als de normale versie, soms nog goedkoper zelfs. Wordt nu weggegeven om het vertrouwen te belonen dat bij een pre-order komt kijken.Avalaxy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 01:12:
Gratis? Waarom heb ik er dan extra voor moeten betalen een paar maanden geleden...?
Voor wie niet de Limited Edition koopt zal de DLC te koop zijn tegen een redelijke prijs.
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien