• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Betere screenshot van de in-game Squad Management:

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/10/bf3-squad-management.jpg

Courtesy of BF3blog!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Doet het niet, maar ik denk dat je deze bedoeld?

[ Voor 28% gewijzigd door Donnie op 17-10-2011 08:19 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 00:15

RoyK

Hobby tekenaar

RocketKoen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 01:28:
[...]

niet gratis. alleen gratis voor mensen die een pre-order hebben
I know. Ik melde het enkel omdat je enkel over Back to Karkland sprak. Ik dacht dat het in totaal 4 remakes waren van BF2 die in de pre-order zitten. Voor mij is Back to Karkland de reden voor de pre-order

Mijn portfolio op Instagram

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik weet dat de release nog wel even duurt, maar ik vraag me af hoe ik het snelst de defibrilator kan unlocken voor de assault class.
Het viel me op caspian borders op dat ik niet heel veel punten kreeg voor me class omdat het lastiger is om te healen bijvoorbeeld.
Ik denk dat ik met de release maar eerst een beetje rush ga spelen om de defibrilator te unlocken en dan pas conquest ga doen.

Wat denken jullie? :)

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11 11:41
ik ga cod spelen als ik dat zo hoor
Adante schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:54:
Yep, dat moet. Alleen bij het pre-orderen is Back to Karkand gratis, daarna gaat hij 15(?) euro kosten.
Hij zit toch gewoon bij de Limited Edition? Maakt niet uit wanneer je hem koopt, maar doordat ie in gelimiteerde oplage wordt uitgebracht kun je er waarschijnlijk na een maand al niet meer aan komen? Lijkt me niet dat het perse een pre-order moet zijn.

Bij de Console-versies zal het zoiezo gaan werken met een code die je invoert, dus dan maakt het niet uit of je hem pre-ordered.

Ik ben nog wel effe aan het kijken of ik een pre-order zal doen nog voor de LE. Mijn huidige bestelling staat bij mediaoffer (360), maar dat is dus geen LE. Nou hoop ik eigenlijk dat er nog winkels zijn die de LE bij de releasedate gaan verkopen (zoals mediamarkt), maar heb het vermoeden dat dat weer allemaal de normale versie gaat zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

ProfoundValue schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:10:
Betere screenshot van de in-game Squad Management:

[afbeelding]

Courtesy of BF3blog!
Nu nog hopen dat zoiets ook voor de console toegevoegd gaat worden, want nu is het lastig als er iemand weg gaat uit een party van 4 en er een 5e man bij de squad wil komen. (BFBC2). Al mag het voor de console zoiezo wel op de schop. Beta was brak, maar dat zou zoiezo verbeterd worden, heb ze alleen nog niets horen melden over hoe het op de console veranderd is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Patientzero schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:15:
Wat een goed onderbouwde reactie. Veel plezier daar!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:11
Martinspire schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:22:
[...]

Nu nog hopen dat zoiets ook voor de console toegevoegd gaat worden, want nu is het lastig als er iemand weg gaat uit een party van 4 en er een 5e man bij de squad wil komen. (BFBC2). Al mag het voor de console zoiezo wel op de schop. Beta was brak, maar dat zou zoiezo verbeterd worden, heb ze alleen nog niets horen melden over hoe het op de console veranderd is.
Squads bij BC2 op de console zijn toch 4 max? Ik heb het maar 1 keer meegemaakt dat er een 5e in een squad zat (wat wel handig was ;) )

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ik lees eigenlijk alleen maar dingen hier, ben dus wel benieuwd naar wat je hoort

Verwijderd

Please do

• Patientzero
sloeg niet op bf3 het spel :)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Weet niet of deze ook al was voorbijgekomen (ik vermoed van wel, gaat snel dit topic :) ). Erg jammer, maar niet te vermijden, de consoles lopen al een paar jaar achter en missen de technieken (DX11 etc) die het allemaal ultra mooi maken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I2TPT.png

Tijd voor nieuwe consoles plz >:)

Instagram / YouTube

Verwijderd

Ja stom van ons dat we dachten... zo in een BF3 topic...
Maar goed, dat je het niet kan . niet durft te onderbouwen zegt wel genoeg hoor

Verwijderd

maar op de film :+
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 01:01:
[...]

Je bent dan ook echt van harte welkom op de GoT Teamspeak server op IP adres 62.212.66.142 tijdens Battlefield 3 of ook nu al als je je eens verveeld.
Voorlopig wordt er af en toe Bad Company 2 gespeeld, veel dom geluld en af en toe wat andere games zoals Cock of Duty gespeeld door een selecte groep verraders.

De Teamspeak is voor ieder GoT lid en aanhang open, enkel om van de squad kanalen gebruik te kunnen maken is wel lidmaatschap van de clan nodig. Kost 9 euro voor 3 maanden en dat geld wordt puur gebruikt om de GoT servers draaiend te houden.
"Cock of Duty gespeeld door een selecte groep verraders." _O-

Zit bloodlynx ook in die community? Hij vroeg me is op TS maar ik veronderstel dat dit over dezelfde community gaat als jij hier geeft?
Asgaro schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:09:
[...]

"Cock of Duty gespeeld door een selecte groep verraders." _O-
Ze hebben wel heel aardig van ons hun eigen Cock of Duty kanaal :)
Zit bloodlynx ook in die community? Hij vroeg me is op TS maar ik veronderstel dat dit over dezelfde community gaat als jij hier geeft?
Nooit van gehoord, denk het niet dus :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

cheiron schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:35:
[...]

Squads bij BC2 op de console zijn toch 4 max? Ik heb het maar 1 keer meegemaakt dat er een 5e in een squad zat (wat wel handig was ;) )
3 keer meegemaakt, was trouwens een leuke bug.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/312910_10150356100259250_239659089249_8045064_1245091309_n.jpg

Zo dichtbij en toch zover weg... :'(

Meer info

[ Voor 20% gewijzigd door aramdin op 17-10-2011 10:26 . Reden: Link erbij ]

Instagram / YouTube

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ziet er wel yummie uit, alleen kun je er nog niks mee. Serial zal nog niet geaccepteerd worden dus.. :+

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 16:54
Heb net de Limited Edition + specact besteld (PS3) voor 49 euro inclusief verzendkosten. Ze verschepen m de 27e met 2-3 dagen verzending. Amazon heeft geloof ik een distributiehal in Amsterdam dus met een beetje mazzel heb ik m zaterdag de 29e.

Zie trouwens dat Specact Kit inhoudt dat je je soldaat andere kleding aan kan laten trekken? Is dit DLC specifiek gericht op vrouwelijke gamers ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door Plankton op 17-10-2011 10:34 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zijn er hier nog mensen die de 26e vrij nemen? Ik zit er over na te denken. Dan kan ik op mijn gemak een beetje knallen. Gezien de drukte op de avond met freelance werk vrees ik niet aan mijn game momentjes te komen.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:43
RoyK schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:32:
Zijn er hier nog mensen die de 26e vrij nemen? Ik zit er over na te denken. Dan kan ik op mijn gemak een beetje knallen. Gezien de drukte op de avond met freelance werk vrees ik niet aan mijn game momentjes te komen.
Waarom de 26e? Hij komt pas de 27e.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ah, dan vergis ik me denk ik. Ik zie hier de 25e staan. Misschien bedoelen ze daarmee dat je tot de 25 de preorder kan bestellen

http://www.battlefield.com/battlefield3

• vinom
  • Laatst online: 07:43
25e is de releasedate voor Amerika :)

Verwijderd

Ik heb de 27e & 28e vrij. Maar gewoon omdat het zo uitkomt, ik was wel weer eens toe aan lang weekend.. dus ik dacht goed te combineren met de BF3 release ;)

Dan kan ik woensdag nacht (als de keys daadwerkelijk om 0:01 verstuurd worden) alvast de hele nacht proberen dat spel te downloaden.

Lekker old school no-lifen voor een spel... lang geleden voor mij :p

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:38:
Dan kan ik woensdag nacht (als de keys daadwerkelijk om 0:01 verstuurd worden) alvast de hele nacht proberen dat spel te downloaden.
Hij zal al wel eerder beginnen te downloaden in Origin, maar je kan dan pas de 27ste spelen.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Arsenius schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:27:
Ziet er wel yummie uit, alleen kun je er nog niks mee. Serial zal nog niet geaccepteerd worden dus.. :+
Ze worden al wel geaccepteerd :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-11 22:33

frG

Ik heb de 27e & 28e vrij. Maar gewoon omdat het zo uitkomt, ik was wel weer eens toe aan lang weekend.. dus ik dacht goed te combineren met de BF3 release ;)

Lekker old school no-lifen voor een spel... lang geleden voor mij :p
Ik heb ook de 27e en 28e vrij genomen, om precies dezelfde reden >:)

Als het goed kan er al een week van te voren gepreload worden, dat zou erg fijn zijn in ieder geval.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 09:07
frG schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:40:
[...]

Ik heb ook de 26e en 27e vrij genomen, om precies dezelfde reden >:)

Als het goed kan er al een week van te voren gepreload worden, dat zou erg fijn zijn in ieder geval.
is al lang bekend dat de pre load de 21 oktober begint.

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-11 22:33

frG

xNikobellicx schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Of het ook probleemloos zal gaan is dan ook inderdaad de vraag :P

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Nog 10 dagen mensen, 10 dagen!

:-)

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:46
xNikobellicx schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Ideaal, mijn datalimiet wordt hernieuwd op 21 oktober :*)

• ProfoundValue
  • Niet online
Irritante Release Date Check ook..

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Veel te lang. ;)

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Ja, maar ik weet nog toen het nog 21 dagen geleden was en die 11 dagen intussen zijn wel ERG snel omgegaan!

We zijn toch nog bezig met forum inrichten, nieuwe website maken en serverconfigs etc. instellen voor onze server!

>:)

frG schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:50:
Of het ook probleemloos zal gaan is dan ook inderdaad de vraag :P
Waarom niet? De beta ging ook prima en nu heb je zelfs 6 dagen de tijd om te preloaden. Als je aan 40KB/s preload heb je hem zelfs nog op tijd binnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Waarom niet? De beta ging ook prima en nu heb je zelfs 6 dagen de tijd om te preloaden. Als je aan 40KB/s preload heb je hem zelfs nog op tijd binnen.
EA heeft aardig wat ijzer brommen mensen! Maak je aub geen zorgen over de preload!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 11:13
Ik heb nog wat dagen over en ben toch toe aan even vrij, heb de week na de release vrij. :D

Verwijderd

Die pre-load is alleen voor mensen die via origin een key hebben gekocht of niet? Ik heb mn key ergens bij een vage key site besteld voor 20 euro :P En daar zeggen ze dat je hem de 27e om 0:01 uur krijgt.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:08:
Die pre-load is alleen voor mensen die via origin een key hebben gekocht of niet? Ik heb mn key ergens bij een vage key site besteld voor 20 euro :P En daar zeggen ze dat je hem de 27e om 0:01 uur krijgt.
Voor iedereen maar je moet je key wel gebind hebben aan je account en als je die pas de 27e krijgt dan schiet het niet op natuurlijk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Patientzero
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Ja stom van ons dat we dachten... zo in een BF3 topic...
Maar goed, dat je het niet kan . niet durft te onderbouwen zegt wel genoeg hoor
Jij snapt niet veel hé.... ja op ''de film''... leer ff lezen :)

En niet kunnen ? niet willen cq het nut er niet van in zien :)
En ook wanneer je het gaat onderbouwen het nogal ''vijandig'' over kan komen waar moderators van tweakers dan weer niet op zijn gesteld :)

Maar vooruit: Laten we het er maar op houden dat het goed, maar ook zéér jammer is dat bf3 zoveel pre-orders heeft.... Goed, franchise blijft bestaan, slecht.. het trekt een bepaalde groep gamers aan die beter af zijn met CS, cod oid.. waarbij teamplay niet zo van belang is..

Ga anders voor de grap maar een bc2 squad rush server in, dan snap je direct wat ik bedoel :X
Ben je het hier niet mee eens, ben jij nou precies diegene waar veel bf spelers zich aan ergeren ;w

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Patientzero schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:25:
[...]
Maar vooruit: Laten we het er maar op houden dat het goed, maar ook zéér jammer is dat bf3 zoveel pre-orders heeft.... Goed, franchise blijft bestaan, slecht.. het trekt een bepaalde groep gamers aan die beter af zijn met CS, cod oid.. waarbij teamplay niet zo van belang is..
Ik vrees ook een beetje deze situatie. Ik heb in de beta dingen zien gebeuren waar ik erg droevig van werd. Sta ik een tank te repareren rijd de bestuurder gewoon weg. Sta ik daar open en bloot kogels te vangen. Bedankt maat! Totaal geen oog voor zijn medespelers. K/D ratio is belangrijker.

Ik hoop dat het puntensysteem van BF3 de spelers langzaam vormt dat teamplay meer oplevert dan lonewolfen. Uiteindelijk vallen de meer CoD gerichte spelers vanzelf af. Bovendien kan je nu met vrienden makkelijker een squad vormen.

Ik heb dus nog hoop! :)

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Bovendien als het egotrippen erg frustrerend wordt kan je altijd nog een clan met enigsinds IQ zoeken :)

Freelance Unity3D developer

Verwijderd

Jullie maken je teveel druk om niets. Speel gewoon, en gun iedereen het speel plezier, hoe die ook speelt.

Instinctief wil men winnen, en als mensen op een manier spelen waarmee ze niet winnen, passen ze zich vanzelf aan.

Als ik aan het 'egotrippen' ben, en een heel enemy team omleg omdat ze mij niet verwachten op een plek waar ik heen gerushed ben, dan heeft dat echt wel profijt voor het team waar ik in zit.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 11:44 ]

Verwijderd

Patientzero schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Jij snapt niet veel hé.... ja op ''de film''... leer ff lezen :)

En niet kunnen ? niet willen cq het nut er niet van in zien :)
En ook wanneer je het gaat onderbouwen het nogal ''vijandig'' over kan komen waar moderators van tweakers dan weer niet op zijn gesteld :)

Ga anders voor de grap maar een bc2 squad rush server in, dan snap je direct wat ik bedoel :X
Ben je het hier niet mee eens, ben jij nou precies diegene waar veel bf spelers zich aan ergeren ;w
En dit verhaal had ik moeten begrijpen uit die 8 woorden die je neerplempt? Nu snap ik tenminste wat je bedoeld.

Misschien is het aan het spel om de spelers "op te voeden"? Teamplay belonen e.d. Maar om nou te gaan stellen dat het jammer is dat zoveel mensen een pre-order hebben geplaatst en dat je daardoor ook veel spelers krijgt die niet in jouw straatje spelen vind ik nogal kort door de bocht.

Schakel k/d uit en toon alleen het totaal aantal punten van het team (of maak dit optioneel).

Offtopic: Ben juist een extreem grote voorstander van teamplay :)

• Patientzero
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:43:
Jullie maken je teveel druk om niets. Speel gewoon, en gun iedereen het speel plezier, hoe die ook speelt.

Instinctief wil men winnen, en als mensen op een manier spelen waarmee ze niet winnen, passen ze zich vanzelf aan.

Als ik aan het 'egotrippen' ben, en een heel enemy team omleg omdat ze mij niet verwachten op een plek waar ik heen gerushed ben, dan heeft dat echt wel profijt voor het team waar ik in zit.
En je hebt gelijk, en je geeft aan waarom ik gelijk had... men past zich niet aan...
kijk naar bc2... kan vrij frustrerend werken :)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:43:

Wrong. als je teveel mensen in je team hebt zitten die voor hun eigen hachie gaan, verlies je de pot. Zo werkt het. Ik verlies niet graag en ik eet liever egotrippers met een squad die van punt naar punt gaat dan dat ik het in mijn eentje moet doen terwijl de helft van je team op een berg ligt te wachten op een kill. Of dat er een medic je voorbij loopt omdat hij je niet helpt. Ach.. waar begin ik ook aan.

Verwijderd

Maar wat verwacht je nou? Dat die miljoen spelers die dit spel gaan kopen en spelen, allemaal getrainde 'soldaten' zijn die snappen hoe je het beste speelt in een team?

Common sense is ver te zoeken bij heel veel mensen. En dus winden jullie je op voor niets. Want je zult er niks aan kunnen veranderen.

De enige manier waarop jij zult kunnen spelen, is met vrienden/bekenden op teamspeak o.i.d. in een squad.

Dat is wat ik ook doe, en tóch lone-wolf ik af en toe, als de situatie er om vraagt, en als ik denk dat ik nuttig kan zijn op dat moment.

• Patientzero
+1 royk

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Is het al definitief of BF3 wel/niet naar Steam komt?
Navi schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:57:
Is het al definitief of BF3 wel/niet naar Steam komt?
Het is nooit definitief he. Het kan best zijn dat hij over een half jaar ook naar Steam komt. Op dit moment weten we dat hij, zoals het er nu naar uit ziet, niet op Steam zal verschijnen voor de release.

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-10 14:29
Nee komt niet naar steam?

Wat is het forum voor de clan van Tweakers voor bf3 ?

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-11 22:53
Ik heb de COD series met groot genoegen gespeeld, maar dit is voor mij het eerste deel van Battlefield wat ik heb aangeschaft. Ik heb me goed vermaakt met de Beta en heb hem dus besteld. Nou is gisteren mijn 1e generatie Xbox360 overleden, maar door een aanbieding bij de MediaMarkt is de nieuwe onderweg! Ik kan niet wachten, ik ben erg benieuwd.

What's in the case?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:09

Nakebod

Nope.

RoyK schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:48:
[...]
Of dat er een medic je voorbij loopt omdat hij je niet helpt. Ach.. waar begin ik ook aan.
Daarover gesproken, had laatst ook iets stoms (In BF:BC2)
Ik speel vrijwel altijd medic, deel ook genoeg meuk uit, revive zoveel team/squad members waar ik kan.
Had per ongeluk assault klasse gekozen en niet op de wapens/kit gelet, en ik hoorde wel wat gasten roepen om ammo, maar had totaal niet door dat het voor mij was. Ze renden ook achter mij aan :D Om een of andere reden toch maar wat gedropped, en toen zag ik eigenlijk pas dat ik assault was. Die zullen ook wel zoiets gedacht hebben.
Voel je je toch wel even stom.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Nakebod schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Daarover gesproken, had laatst ook iets stoms (In BF:BC2)
Ik speel vrijwel altijd medic, deel ook genoeg meuk uit, revive zoveel team/squad members waar ik kan.
Had per ongeluk assault klasse gekozen en niet op de wapens/kit gelet, en ik hoorde wel wat gasten roepen om ammo, maar had totaal niet door dat het voor mij was. Ze renden ook achter mij aan :D Om een of andere reden toch maar wat gedropped, en toen zag ik eigenlijk pas dat ik assault was. Die zullen ook wel zoiets gedacht hebben.
Voel je je toch wel even stom.
Dit is geen BFBC2 topic... :(

mvdklooster schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:59:
Nee komt niet naar steam?

Wat is het forum voor de clan van Tweakers voor bf3 ?
Voorlopig nog http://cptchaos.nl/gotbf3/forum maar die is helaas niet altijd online. Wordt door een clanlid (CptChaos) thuis gehost.
Het vervelende is dat die prutsers bij i3D.net pas webhosting en domeinnaam opleveren op het moment dat je ook je servers krijgt. Een idiote en totaal onbegrijpelijke beslissing omdat je zo nooit fatsoenlijk een clan uit de grond kan stampen voor de release. We moeten dus wachten tot 27 oktober voor de domeinnaam en de webstorage.
Daarnaast is het forum wel clan only en moet je je als clanmember aangemeld hebben en de contributie betaald hebben. Die contributie wordt ook alleen gebruikt om de GoT servers te betalen. Indien we een financieel overschot hebben zullen we of meerdere servers aanschaffen of de contributie de volgende periode verlagen en het overschot daarvoor gebruiken.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

RoyK schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:35:
[...]

Ik vrees ook een beetje deze situatie. Ik heb in de beta dingen zien gebeuren waar ik erg droevig van werd. Sta ik een tank te repareren rijd de bestuurder gewoon weg. Sta ik daar open en bloot kogels te vangen. Bedankt maat! Totaal geen oog voor zijn medespelers. K/D ratio is belangrijker.

Ik hoop dat het puntensysteem van BF3 de spelers langzaam vormt dat teamplay meer oplevert dan lonewolfen. Uiteindelijk vallen de meer CoD gerichte spelers vanzelf af. Bovendien kan je nu met vrienden makkelijker een squad vormen.

Ik heb dus nog hoop! :)
om eerlijk te zijn, ik merk het niet als ik gerepareerd word in een tank, ik merk het ook niet als mensen Q gebruikte om om ammo te roepen (volgens mij werkte dat niet geweldig in de Beta, als ik het namelijk deed hoorde ik ook niets) Ook om een pickup roepen werkte niet echt geweldig, ik zie het gewoon niet als iemand achter mijn tank aan rent en mee wil rijden.

blup

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-10 14:29
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Voorlopig nog http://cptchaos.nl/gotbf3/forum maar die is helaas niet altijd online. Wordt door een clanlid (CptChaos) thuis gehost.
Het vervelende is dat die prutsers bij i3D.net pas webhosting en domeinnaam opleveren op het moment dat je ook je servers krijgt. Een idiote en totaal onbegrijpelijke beslissing omdat je zo nooit fatsoenlijk een clan uit de grond kan stampen voor de release. We moeten dus wachten tot 27 oktober voor de domeinnaam en de webstorage.
Daarnaast is het forum wel clan only en moet je je als clanmember aangemeld hebben en de contributie betaald hebben. Die contributie wordt ook alleen gebruikt om de GoT servers te betalen. Indien we een financieel overschot hebben zullen we of meerdere servers aanschaffen of de contributie de volgende periode verlagen en het overschot daarvoor gebruiken.
Klinkt goed! Ik zal me aanmelden. Als ik me ergens aan irriteer is het wel geen samenwerking. Eerst BF3 game voor mij, daarvoor alleen maar cod gespeeld. Ik ben totaal verliefd geworden nadat ik de beta heb gespreeld. Zal me aanmelden daar.

• Vinno
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Komt er ook een clan voor PS3 (en Xbox)?
Want een PS3 speler laten betalen voor PC servers is niet echt eerlijk toch? :)

Verwijderd

PiRiVi schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:09:
[...]

Dit is geen BFBC2 topic... :(
Wel vet spel!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Vinno schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:28:
Volgens mij kan je op de PS3 geen servers kiezen. Dus lijkt mij zinloos voor server te betalen. Correct me if I'm wrong..

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

SuperflipNL schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:30:
[...]

Volgens mij kan je op de PS3 geen servers kiezen. Dus lijkt mij zinloos voor server te betalen. Correct me if I'm wrong..
Nee dat bedoel ik juist :)

• SuperflipNL
Vinno schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:32:
[...]

Nee dat bedoel ik juist :)
Maar dan heb het ook geen zin om in hun clan te zitten. Je kan alleen je vrienden joinen :9

• ProfoundValue
  • Niet online
Iemand die al iets van de singleplayer heeft gezien?

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

SuperflipNL schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:34:
[...]

Maar dan heb het ook geen zin om in hun clan te zitten. Je kan alleen je vrienden joinen :9
Ja inderdaad.
Daarom verstandiger om een PS3 clan te hebben lijkt mij (dat bedoelde ik ook).

Veel vetter om met serieuze mensen samen te spelen, dus wil graag een leuke PS3 clan joinen :)
Dat is inderdaad niet helemaal juist. Wij zijn echter op dit moment puur een PC clan. Natuurlijk is er ruimte voor een Crapbox 360 of Prutstation 3 onderdeel maar wij hebben nog geen echte gedeelde interesse gemeld voor die platformen.

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:39:
[...]

Dat is inderdaad niet helemaal juist. Wij zijn echter op dit moment puur een PC clan. Natuurlijk is er ruimte voor een Crapbox 360 of Prutstation 3 onderdeel maar wij hebben nog geen echte gedeelde interesse gemeld voor die platformen.
Denk dat maar één smiley hier op z'n plaats is: :')

Laat iedere speler op zijn/haar platform nou toch in z'n waarde, dit soort onzin helpt ook niemand.

OT: voor een PS3 'clan' ben ik ook wel te porren, alhoewel, is dat niet meer gewoon userID's uitwisselen en zo met elkaar spelen ;)?

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

[...]

Hahaha, prima, duidelijk.
Ik zal eens kijken of ik ergens anders een leuke clan kan vinden voor mij "Prutstation 3" dan :P

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:29
Quoted from: http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##

"Oh, and did you know there's a sand castle on one of our maps in Battlefield 3? This classic easter egg has been present in many Battlefield maps through the years. See if you can find it!"

Welk level denken jullie?

[ Voor 20% gewijzigd door Physx op 17-10-2011 12:45 . Reden: reference added ]

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

osc4r schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:41:
[...]

Denk dat maar één smiley hier op z'n plaats is: :')

Laat iedere speler op zijn/haar platform nou toch in z'n waarde, dit soort onzin helpt ook niemand.

OT: voor een PS3 'clan' ben ik ook wel te porren, alhoewel, is dat niet meer gewoon userID's uitwisselen en zo met elkaar spelen ;)?
Nou een clan heeft wel voordeel dat je de stats enzo kan zien, wel grappig opzich.
Maar inderdaad, voor het samenspelen met je dan toch weer ID's uitwisselen...

Maar van een GoT clan, weet je dan wel dat de members (waarschijnlijk) allemaal serieus zijn, dus dat is wel een fijne manier om dan nieuwe teammates te vinden :)

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-11 09:12
Vinno schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:36:
[...]

Ja inderdaad.
Daarom verstandiger om een PS3 clan te hebben lijkt mij (dat bedoelde ik ook).

Veel vetter om met serieuze mensen samen te spelen, dus wil graag een leuke PS3 clan joinen :)
met BFBC2 op de ps3 best veel met een groep gotters samen gespeeld wat altijd heel erg leuk was en vaak ook goed ging :) denk dat het bij BF3 straks niet anders zal zijn

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Alleen jammer dat niemand in het BFBC2 topic nu z'n userIDs neerplempt ondanks m'n post daar, misschien is het echt overleden nu BF3 eraan komt.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-11 09:12
misschien eens in het ps3 topic proberen anders :)

Verwijderd

osc4r schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:46:
Alleen jammer dat niemand in het BFBC2 topic nu z'n userIDs neerplempt ondanks m'n post daar, misschien is het echt overleden nu BF3 eraan komt.
Voor BF3 heb ik een nieuw user ID, lekker fris beginnen, met een nieuwe naam.

Verwijderd

[...]

Aha. Dan laat ik het maar zitten met de BF3 PC GoT Platoon. Met dit soort elitaire apen wil ik niet samenspelen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

..... Natuurlijk is er ruimte voor een Crapbox 360 of Prutstation 3 .....
:') :F ohw wat volwassen..

39

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:50:

Aha. Dan laat ik het maar zitten met de BF3 PC GoT Platoon. Met dit soort elitaire apen wil ik niet samenspelen.
Ach gut, beledigd door een grapje?
Physx schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:43:

"Oh, and did you know there's a sand castle on one of our maps in Battlefield 3? This classic easter egg has been present in many Battlefield maps through the years. See if you can find it!"

Ik vraag me af waar ze dan in Battlefield 2 en Bad Company 2 te vinden zijn. Eerste keer dat ik over deze easter egg hoor.

Edit: YouTube: Battlefield: Bad Company 2: Sandcastle Easter Egg

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 17-10-2011 12:58 ]

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

''De releasedatum is: donderdag 27 oktober 2011, 04:00''
Dus dat wordt hem voor Nederland... Ik heb het officieel gecheckt, want ik heb de leaked versie gedownload.
Zolang er dan nog geen crack is kan ik net zo goed wachten op mijn pre- order. :)

Nog 10 dagen!! Kan echt niet meer wachten!

An  a day keeps the doctor away.

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
ProfoundValue schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:36:
Iemand die al iets van de singleplayer heeft gezien?
In een aflevering van GT.TV kan je wel iets terug vinden over de singleplayer inclusief beelden :)
Gametrailers-TV/135

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Afbeeldingslocatie: http://i27.lulzimg.com/26f7c41304.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i27.lulzimg.com/65735f69db.jpg

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Voor de PS3 spelers heeft Jackal131 een aparte GoT PS3 clan opgezet in Battlelog. Als battlelog weer open is dan kan je je aanmelden voor de clan. Vermeld dan wel even dat je via GoT komt.

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Een flink aantal xbox360 spelers zijn hier te vinden
http://www.gotlive.nl/forum/
De meeste gaan BF3 kopen :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:11
Unomomentodado schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:03:
Voor de PS3 spelers heeft Jackal131 een aparte GoT PS3 clan opgezet in Battlelog. Als battlelog weer open is dan kan je je aanmelden voor de clan. Vermeld dan wel even dat je via GoT komt.
Tenzij battlelog helemaal reset is, dan moet Jackal alles weer opnieuw instellen :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Dat zou kunnen ja, maar goed, er komt dus een clan voor de PS3'ers. :)

Verwijderd

Kun je via Battlelog communiceren? Bijv. data afspreken en dergelijke? Of een klein forumpje binnen je platoon. Ik heb dit namelijk niet gezien.

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-11 08:15
Physx schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:43:

Operation Metro, http://img31.imageshack.us/img31/2916/zand.png

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

• ProfoundValue
  • Niet online
Heb ik dus ook, maar ik heb ook een bestandje gevonden waar dit mogelijk in uit te schakelen is..
..Vanavond laat ik wel ff zien wat ik bedoel!

Tenzij er dan al een crack is.

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Unomomentodado schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:03:
Ah ok, dat zal ik even doen dan! :)
Thnx!
Idd. Er zijn een hele hoop GoT PS3 spelers actief (geweest) in bc2. In mn sig staat een lijst met 40 mensen waarvan vast het merendeel ook BF3 gaat spelen. De meesten in die lijst kennen elkaar wel. Nieuwe GoT PS3 spelers zijn met de tijd erbij gekomen en voor BF3 is het alleen maar leuker als de groep groter wordt. Zodra battlelog weer open is laten we het wel aan Jackal131 om de platoon weer te heropenen :P

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 17-10-2011 13:37 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

ProfoundValue schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

Heb ik dus ook, maar ik heb ook een bestandje gevonden waar dit mogelijk in uit te schakelen is..
..Vanavond laat ik wel ff zien wat ik bedoel!

Tenzij er dan al een crack is.
Ehmm als je dit bedoelt lukt dit dus niet...
Afbeeldingslocatie: http://i27.lulzimg.com/155c0f0684.jpg

Misschien dat gepraat over de download vroegtijdig proberen te activeren ergens anders voortzetten? Past nou niet bepaald in dit topic en een slotje is zo gezet door de mods.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:56:
[...]
Ik vraag me af waar ze dan in Battlefield 2 en Bad Company 2 te vinden zijn. Eerste keer dat ik over deze easter egg hoor.
Easter egg BF2:
De map Karkand: start vanuit beginbase USMC, rij met een HMV of een ander voertuig en bots tegen een bruin gekleurd kratje die aan de linkerzijde van de straat ligt, iets voorbij (ongeveer 50 meter) de ingang van de trappen van Hotel.

Uit deze gebroken krat vallen dan prachtig "roze" knuffelbeertjes. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 17-10-2011 13:45 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

@hierboven

al geprobeerd je systeem datum te verranderen en dan je internet uit te trekken?

Warhammer en PC games en lego

• DaniëlWW2
  • Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SuperflipNL
Arnevld schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:45:
@hierboven

al geprobeerd je systeem datum te verranderen en dan je internet uit te trekken?
Is een actieve internet verbinding voor vereist.

BatmanHorizon schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
Zodra battlelog weer open is laten we het wel aan Jackal131 om de platoon weer te heropenen :P
Ik zal dan eerst eens kijken of de platoon inderdaad nog bestaat. ;)
Als dat niet het geval is, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. Of ik nu een nieuwe aanmaak of dat er nieuwe aanmeldingen komen, in beide gevallen graag via DM. Ik heb gemerkt dat er mensen zijn die zich bij iedere willekeurige platoon aanmelden en ik wil het graag bij een GoT platoon houden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Heren,
Ik het niet handig om het kletsen over de gelekte versie achterwege te laten? Zometeen is het topic op slot en dan is het over en uit met het topic, zou zonde zijn.

Edit:
Reportje gemaakt, niet om de moraalridder uit te hangen maar om het hier centraal over het spel te laten gaan, niet over een gelekte versie en dat die het niet doet.

[ Voor 33% gewijzigd door bazs2000 op 17-10-2011 13:52 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

bazs2000 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:49:
Heren,
Ik het niet handig om het kletsen over de gelekte versie achterwege te laten? Zometeen is het topic op slot en dan is het over en uit met het topic, zou zonde zijn.

Edit:
Reportje gemaakt, niet om de moraalridder uit te hangen maar om het hier centraal over het spel te laten gaan, niet over een gelekte versie en dat die het niet doet.
Mijn excuses ik dacht dat men het er over had :)

@die screens leuk kasteeltje, maar kan het ook kapot?

Warhammer en PC games en lego

Pagina: 1 ... 69 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien