• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Niks illegaals aan het discussiëren over een uitgelekte versie. Zolang er geen bronnen worden vermeld. :)

Ik zou toch verwachten dat een handige cracker toch die datum check kan omzeilen en ook een simpel menutje in elkaar kan draaien om de singleplayer te starten zonder gebruikt te maken van battlelog. Maar of ze dat voor elkaar krijgen voor de officiële release.. Zullen natuurlijk veel mensen aan een omzeiling werken, omdat dit spel ontiegelijk populair is.
Arsenius schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:55:
Niks illegaals aan het discussiëren over een uitgelekte versie. Zolang er geen bronnen worden vermeld. :)

Ik zou toch verwachten dat een handige cracker toch die datum check kan omzeilen en ook een simpel menutje in elkaar kan draaien om de singleplayer te starten zonder gebruikt te maken van battlelog. Maar of ze dat voor elkaar krijgen voor de officiële release.. Zullen natuurlijk veel mensen aan een omzeiling werken, omdat dit spel ontiegelijk populair is.
Niet illegaal maar wel ongewenst.
Licentie- of copyrightschendingen

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat.
En dan kan je natuurlijk gaan discussiëren over het feit of het wel of niet legaal is maar het feit is dat op GoT zulke zaken over het algemeen niet gewaardeerd worden. Lijkt me dan ook gewoon raadzaam om het niet over zulke onderwerpen te hebben in een topic dat toch al constant op het randje van een permanent slot zit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Arsenius schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:55:

Precies, dit is niet illegaal ;)
Overigens is dit ook totaal niet off topic. Want: het gaat over Battlefield 3, en waar moeten we anders over praten? :P

An  a day keeps the doctor away.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Mooi toch, beter dan 12 uur 's middags ofzo :D

• Arsenius
  • Niet online
Lekkere tijd 4 uur 's nachts. Gelukkig krijg ik het schijfje thuis. Dus nog even geduld. Hopelijk managed Wehkamp dit goed anders word ik pissig en bestel ik er nooit meer. 8)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Arsenius schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:07:
Lekkere tijd 4 uur 's nachts. Gelukkig krijg ik het schijfje thuis. Dus nog even geduld. Hopelijk managed Wehkamp dit goed anders word ik pissig en bestel ik er nooit meer. 8)
Idd, hoop ik ook, ik heb ook bij Wehkamp besteld (eerste keer), dus ben benieuwd.
Maar het is ook lullig als je de game op de 25ste krijgt en je moet 2 dagen wachten. :P

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:09:
[...]

Idd, hoop ik ook, ik heb ook bij Wehkamp besteld (eerste keer), dus ben benieuwd.
Maar het is ook lullig als je de game op de 25ste krijgt en je moet 2 dagen wachten. :P
ik heb hem liever de 25ste dan na 27 oktober :p

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-10 20:22
Vraagje, als ik bij Wehkamp bestel ( LE versie), staat er bij levertijd 1week. Betekend dat één week na release ( omdat ze geen voorraad meer hebben mischien) of gewoon volgend week verzonden?

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
TetPr87 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:30:
Vraagje, als ik bij Wehkamp bestel ( LE versie), staat er bij levertijd 1week. Betekend dat één week na release ( omdat ze geen voorraad meer hebben mischien) of gewoon volgend week verzonden?
Ze hebben sowieso alle LE versies op voorraad, gezien die niet bijbesteld kunnen worden.

Pentaxiaan

• Arsenius
  • Niet online
TetPr87 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:30:
Nee, toen ik bestelde stond er bij levertijd 3 weken. Dus het is gewoon geteld vanaf de datum dat je besteld. Dus de game komt uit over een week+, klopt toch.

• Arsenius
  • Niet online
SirNobax schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:33:
[...]

Ze hebben sowieso alle LE versies op voorraad, gezien die niet bijbesteld kunnen worden.
Wehkamp zal er wel genoeg hebben, anders hadden ze de LE wel weggehaald uit het assortiment. Of ze zijn er totaal niet mee bezig en is het allang uitverkocht. Ik heb geen idee, we zien wel. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Arsenius op 17-10-2011 14:36 ]

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10

Weet niet of dit al gepost was. Maar man, wat een vette soundtrack zeg. Zet een dikke sfeer neer. _/-\o_

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:35:
[...]

Wehkamp zal er wel genoeg hebben, anders hadden ze de LE wel weggehaald uit het assortiment. Of ze zijn er totaal niet mee bezig en is het allang uitverkocht. Ik heb geen idee, we zien wel. :+
Je krijgt gewoon netjes de LE.

Zo kreeg bv in het begin ook de SPECACT kit, welke je nu niet meer krijgt (alle bestellingen voor 26 september krijgen het wel).

Je krijgt dus wat je kocht/koopt (koop je LE + SPECACT = LE + SPECACT, LE = LE).

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:18

M2M

medicijnman

rickyy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:37:
[video]

Weet niet of dit al gepost was. Maar man, wat een vette soundtrack zeg. Zet een dikke sfeer neer. _/-\o_
deze link

Overigens wordt het inderdaad niet gewaardeerd dat er gediscussieerd wordt over hoe je de gelekte versie aan de praat krijgt...

hoe moeilijk is het om nog een paar daagjes te wachten?

-_-

• rickyy
Ik hoor die van de bovenstaande er niet bij staan.

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:43:
[...]

Je krijgt gewoon netjes de LE.

Zo kreeg bv in het begin ook de SPECACT kit, welke je nu niet meer krijgt (alle bestellingen voor 26 september krijgen het wel).

Je krijgt dus wat je kocht/koopt (koop je LE + SPECACT = LE + SPECACT, LE = LE).
Die van mij is van 23 sept, dus dat komt dan nog net goed uit :D

[ Voor 52% gewijzigd door _MB_ op 17-10-2011 14:47 ]

Canon Digital Ixus V2

Verwijderd

M2M schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:43:
[...]

hoe moeilijk is het om nog een paar daagjes te wachten?
Heel moeilijk ;)

Des te minder tijd, en des te meer nieuwe info, des te moeilijker wordt het om niet te willen spelen.

Maar persoonlijk ga ik me niet wagen aan een eventueel gekraakte versie van BF3, gezien ik geen zin heb om een life-time ban op m'n naam te krijgen (en dus andere games kwijt te raken).

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:46:
[...]

Heel moeilijk ;)

Des te minder tijd, en des te meer nieuwe info, des te moeilijker wordt het om niet te willen spelen.

Maar persoonlijk ga ik me niet wagen aan een eventueel gekraakte versie van BF3, gezien ik geen zin heb om een life-time ban op m'n naam te krijgen (en dus andere games kwijt te raken).
KLIK ;)

Greetings from Earth

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Battlefield 1942 soundtrack
YouTube: Battlefield 1942 soundtrack

Maar probeer deze eens:
YouTube: NEW! Battlefield 3 Theme Song

Van die laatste wordt gezegd dat dit de soundtrack is van BF3 alleen moet je eens goed luisteren, dat is gewoon BF1942 in een megalekkere jas. :)

Over de intro van BF3, Ik weet niet, ik moet het filmpje erbij zien wil ik beoordelen of de themesong goed is, meestal is het een samenspel van wat je op het beeld ziet en wat jouw oren registeren. Het geluid alleen zegt mij niets.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• rickyy
bazs2000 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:53:
Battlefield 1942 soundtrack
YouTube: Battlefield 1942 soundtrack

Maar probeer deze eens:
YouTube: NEW! Battlefield 3 Theme Song

Van die laatste wordt gezegd dat dit de soundtrack is van BF3 alleen moet je eens goed luisteren, dat is gewoon BF1942 in een megalekkere jas. :)

Over de intro van BF3, Ik weet niet, ik moet het filmpje erbij zien wil ik beoordelen of de themesong goed is, meestal is het een samenspel van wat je op het beeld ziet en wat jouw oren registeren. Het geluid alleen zegt mij niets.
Alle echte Battlefield games hebben een soortgelijke soundtrack in een andere jas. Van BC en BC2 weet ik dat niet, maar 1942, 2 en 2142 hebben dezelfde tracks.

Battlefield 3 kan dan natuurlijk niet achterblijven.

De link die jij trouwens stuurt is al oud. De nieuwe staat hier:

http://www.amazon.com/Bat...8&qid=1318545347&sr=301-2

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
vinom schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

Mooi toch, beter dan 12 uur 's middags ofzo :D
Ik ben dus vrij vanaf Dinsdag. Tentamens zijn lekker vroeg in de week.
Dat word dus niet de nacht doorhalen maar vroeg slapen en gamen. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik denk niet dat Tweakers er problemen mee heeft als er wordt gediscussieerd over de uitgelekte versie zolang er maar geen bronnen/linkjes worden verspreid. Ze hebben dit nieuws immers ook op de frontpage gezet.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11 11:29

Griffin

Is mythical

iLikeNoobies schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:20:
Ik denk niet dat Tweakers er problemen mee heeft als er wordt gediscussieerd over de uitgelekte versie zolang er maar geen bronnen/linkjes worden verspreid. Ze hebben dit nieuws immers ook op de frontpage gezet.
Volgens mij is dit geen probleem, maar de SP verhaallijn 'geheim' houden voor de andere is wel zo leuk, dus gooi even spoiler tags er omheen.
Gameplay info is natuurlijk altijd welkom.

En zoals je zelf al zegt, geen links of andere verwijzingen naar illigale zaken.
ProCeela schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:25:
Maar hij is nog niet eens te spelen jongens , de "gelekte versie" er word nog steeds gewacht op een crack/fix zeg maar.
Ik zou het niet weten, ik weet alleen dat er volgens de FrontPage van Tweakers staat dat de SinglePlayer te spelen is. Maar ik speel het niet op de PC dus heb verder geen flauw idee.

[ Voor 25% gewijzigd door Griffin op 17-10-2011 15:32 ]

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:56
Maar hij is nog niet eens te spelen jongens , de "gelekte versie" er word nog steeds gewacht op een crack/fix zeg maar.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

iLikeNoobies schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:20:
Het wordt niet op prijs gesteld. Dat het op de frontpage staat is omdat het nieuws is, maar hier uitgebreid bespreken wat wel en niet werkt en hoe je hem aan de praat krijgt of er op z'n minst naar suggereren is not done.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

Het wordt niet op prijs gesteld. Dat het op de frontpage staat is omdat het nieuws is, maar hier uitgebreid bespreken wat wel en niet werkt en hoe je hem aan de praat krijgt of er op z'n minst naar suggereren is not done.
Tot nu toe is er ook alleen nog gezegd dat ea z'n beveiliging eigen prima voor elkaar heeft omdat het spel toch niet werk zonder work arround. Buiten dat zou ik het ook op prijs stellen dat je wat minder houding aanneemt dat de consol het mindere platform is. Ik speel ook op de pc maar om dan de consol gelijk weg te zetten alsof het niks is terwijl veel tweakers ook op de consol spelen vind ik jammer. Iedereen zijn keus :D
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

En je mag ook geen downloadsite vernoemen, ook al vind je ze eenvoudig op de frontpage nieuws: The Pirate Bay omzeilt Belgisch verbod met depiraatbaai.be :)

• M2M

M2M

medicijnman

bloodlynx schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:53:
[...]

Tot nu toe is er ook alleen nog gezegd dat ea z'n beveiliging eigen prima voor elkaar heeft omdat het spel toch niet werk zonder work arround. Buiten dat zou ik het ook op prijs stellen dat je wat minder houding aanneemt dat de consol het mindere platform is. Ik speel ook op de pc maar om dan de consol gelijk weg te zetten alsof het niks is terwijl veel tweakers ook op de consol spelen vind ik jammer. Iedereen zijn keus :D
console is ook minder dan pc. Grafisch, hardwarematig en ook kwa spelbesturing voor FPS-en (en zelfs softwarematig, aangezien sony voor de PS3 otherOS eruit gegooid heeft). Bovendien kan in principe elke input ook op een normale pc werken en is het enkel de keuze van de fabrikant om het niet te doen. Een console is tenslotte een (kleine) pc.
Daarentegen is een console goedkoper in aanschaf en hoef je je nooit zorgen te maken over de kwaliteit van games. Die is bij elk exemplaar van dezelfde console identiek. Niets in te stellen, aanslingeren en spelen.

Maargoed, dit topic is geen console vs pc topic :) (en tsurany had al aangegeven dat het een opmerking was die grappig geïnterpreteerd moest worden.)

-_-

• spartacusNLD
  • Laatst online: 03-11 20:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

heb de gelekte versie binnen.. maar hij werkt niet je moet via origin activeren.. of er moet nog een crack komen anders wachten tot de 27e:)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
spartacusNLD schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:29:
heb de gelekte versie binnen.. maar hij werkt niet je moet via origin activeren.. of er moet nog een crack komen anders wachten tot de 27e:)
:(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Ze doen wel veel moeite om geen toegang vóór de street date mogelijk te maken. Keurig informatief bericht enzo.
...Je zou bijna denken dat ze wisten dat de game eerder geleaked zou worden. :+
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:56:
Ik vraag me af waar ze dan in Battlefield 2 en Bad Company 2 te vinden zijn. Eerste keer dat ik over deze easter egg hoor.

Edit: YouTube: Battlefield: Bad Company 2: Sandcastle Easter Egg
In de BF3 Alpha stond een zandkasteeltje bij dat speelpleintje. Dus waar die ene MCOM van de 1e set MCOMs staat, in Operation Metro.
Ik heb niet gecheckt of het in de Beta ook aanwezig was.
Tot ik te horen kreeg van die easter egg, wist ik zelfs niet dat dat een speelpleintje was. Maar het kan wel: tis een park en er is een omheining. :D

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 17:04

Decennia

VECTORHEAD

Ik ben nog steeds bang dat in de Xbox360 versie de maps zoveel kleiner zijn en er stukken minder mensen kunnen spelen dat het het BF gevoel vernaggeld. Is hier Gameplay van ofzo ? Wil hem heel graag bestellen, maar heb hier zo mijn vraagtekens over.

Gegroet!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Oh don´t worry. In de PC maps zijn alle punten zo opgepropt dat je ook met minder players genoeg te doen heb. In de PC versie complete chaos, in de console versie kan het net... Caspian Border schijnt de map te zijn met de meeste tussenruimte tussen punten. Dat zegt wel genoeg eigenlijk.

Verwijderd

Decennia schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:16:
Ik ben nog steeds bang dat in de Xbox360 versie de maps zoveel kleiner zijn en er stukken minder mensen kunnen spelen dat het het BF gevoel vernaggeld. Is hier Gameplay van ofzo ? Wil hem heel graag bestellen, maar heb hier zo mijn vraagtekens over.
Er is zat gameplay op youtube te vinden.

Het speelt wel totaal anders op een console. Of dat voor jou het Battlefield gevoel vernaggeld is iets dat je zelf zal moeten bepalen. Je had er bijvoorbeeld de beta voor kunnen proberen voor een indruk van Rush op een kleine map.

Persoonlijk vind ik conquest geen drol aan op de Xbox. Veel te weinig mensen en er lijkt minder samengewerkt te worden dan in Rush. Rush vind ik weer leuker op de Xbox dan op de PC. Misschien omdat het kleinschaliger is en dus overzichtelijker. Dat vindt ik beter bij het missiegevoel passen dan de clusterfuck die Metro Rush op PC heette. (Vind veel spelers op een map met chokepoints in welk spel dan ook zwaar bout.) Naast dat ik het te druk vond, werd er ook stukken meer zielig in een bosje met een sniper rifle geproned op de PC. Ook het gedoe met teamgenoten die expres zaklampen in je gezicht schijnen was wat vaker voorkomend op de PC dan op de Xbox.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

[EDIT]: Was niet nodig.

[ Voor 88% gewijzigd door Decennia op 17-10-2011 21:43 ]

Gegroet!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

@ Decennia, lees de TW is ;)

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Donnie op 17-10-2011 21:43 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

Er is zat gameplay op youtube te vinden.

Het speelt wel totaal anders op een console. Of dat voor jou het Battlefield gevoel vernaggeld is iets dat je zelf zal moeten bepalen. Je had er bijvoorbeeld de beta voor kunnen proberen voor een indruk van Rush op een kleine map.

Persoonlijk vind ik conquest geen drol aan op de Xbox. Veel te weinig mensen en er lijkt minder samengewerkt te worden dan in Rush. Rush vind ik weer leuker op de Xbox dan op de PC. Misschien omdat het kleinschaliger is en dus overzichtelijker. Dat vindt ik beter bij het missiegevoel passen dan de clusterfuck die Metro Rush op PC heette. (Vind veel spelers op een map met chokepoints in welk spel dan ook zwaar bout.) Naast dat ik het te druk vond, werd er ook stukken meer zielig in een bosje met een sniper rifle geproned op de PC. Ook het gedoe met teamgenoten die expres zaklampen in je gezicht schijnen was wat vaker voorkomend op de PC dan op de Xbox.
Ik heb de BETA op de PC gespeeld, puur de METRO map. Het beviel me wel, maar dit geeft geen blik op de grootte en de spelerdichtheid van grotere maps op de XBOX. Er is een map die 3x zo groot is als Atacama Desert, dan word ik bang voor 24 spelers in die maps.

Ik speel zelf ook vooral Rush, bijna altijd.

Het gaat me dus puur om de grote maps met 24 spelers, is dat wel leuk !?

Gegroet!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-10 20:22
Eerder ook al een noob-vraag gesteld. Maar ik moet het weer flikken om het helemaal duidelijk te hebben.

Gaat de BF3: Limitted Edition ook beschikbaar zijn NA de release?
Wat dan zou betekenen dat je de Back To Karkand DLC alsnog "gratis" erbij krijgt, ook als je NA de release koopt?

TY

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 14:02
Nee LE is alleen pre-order. In praktijk komt het neer op de eerste batch die gedrukt wordt, die na een aantal weken weg zijn. Gewoon pre-orderen, dan ben je 100% zeker dat je B2K gratis hebt!

Verwijderd

Decennia schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:43:
[...]

Ik heb de BETA op de PC gespeeld, puur de METRO map. Het beviel me wel, maar dit geeft geen blik op de grootte en de spelerdichtheid van grotere maps op de XBOX. Er is een map die 3x zo groot is als Atacama Desert, dan word ik bang voor 24 spelers in die maps.

Ik speel zelf ook vooral Rush, bijna altijd.

Het gaat me dus puur om de grote maps met 24 spelers, is dat wel leuk !?
Ik bedoelde dan ook de Xbox beta. :P

De maps worden kleiner gemaakt voor de console versies. Denk aan randen van de maps wegknippen. In Rush is dat minder te merken dan in Conquest omdat je toch al op een kleiner gedeelte van de map speelt. (Vraag me sowieso af of ze ook voor Rush de boel verkleinen, lijkt me niet maar je hebt wel 8 man minder in de server dus wie weet.) En sowieso in Rush, de map kan 100km2 groot zijn, de actie speelt zich toch af rondom de M-coms en spawns. Juist op grote maps merk je dat het merendeel van de spelers in de buurt van de M-coms blijven omdat het anders te makkelijk wordt om te flanken en dus armen (snelle spawncampers daargelaten).

Je hebt wel eens frustrerende potten dat je niet over een groot open veld kan komen maar dat ligt meestal aan de speler en zijn team, niet aan een slecht map design of een te grote open map.

Verwijderd

TetPr87 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:48:
Eerder ook al een noob-vraag gesteld. Maar ik moet het weer flikken om het helemaal duidelijk te hebben.

Gaat de BF3: Limitted Edition ook beschikbaar zijn NA de release?
Wat dan zou betekenen dat je de Back To Karkand DLC alsnog "gratis" erbij krijgt, ook als je NA de release koopt?

TY
Wat ik heb begrepen (door goed tussen de regels te lezen) is de LE ook beschikbaar NA de release op 25/27 oktober.
Het enige verschil is dan dat je niet de DLC Back to Karkand er gratis bij krijgt, maar deze voor $10,- los moet aanschaffen.

Wanneer je BF3 pre-order-ed krijg je automatisch de LE editie + B2K DLC (let op: niet alle shops kunnen dit leveren!). In sommige gevallen krijg je ook de SPECACT kit en/of de Physical Warfare pack erbij.

Na de release kun je de reguliere versie kopen (zonder DLC's of extra's) en de LE (welke toch iets extra's heeft, maar onbekend wat).
The standard edition of the game includes the single-player campaign, all 10 massive co-op maps and multiple multiplayer modes. The Limited Edition comes with a ton of extras to make your experience even better
bron: http://www.battlefield.co...-edition-details-released
Asgaro schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:18:
[...]

In de BF3 Alpha stond een zandkasteeltje bij dat speelpleintje. Dus waar die ene MCOM van de 1e set MCOMs staat, in Operation Metro.
Ik heb niet gecheckt of het in de Beta ook aanwezig was.
Tot ik te horen kreeg van die easter egg, wist ik zelfs niet dat dat een speelpleintje was. Maar het kan wel: tis een park en er is een omheining. :D
8)7 Natuurlijk, een zandkasteel op het speelplein, dat ik daar niet aan gedacht heb :o Wel jammer dat ze het dan een easter egg noemen en hij gewoon in de map zit die iedereen al gespeeld heeft, geen zoektocht dus straks :P
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:20:
Wat ik heb begrepen (door goed tussen de regels te lezen) is de LE ook beschikbaar NA de release op 25/27 oktober.
Het enige verschil is dan dat je niet de DLC Back to Karkand er gratis bij krijgt, maar deze voor $10,- los moet aanschaffen.

Wanneer je BF3 pre-order-ed krijg je automatisch de LE editie + B2K DLC (let op: niet alle shops kunnen dit leveren!). In sommige gevallen krijg je ook de SPECACT kit en/of de Physical Warfare pack erbij.

Na de release kun je de reguliere versie kopen (zonder DLC's of extra's) en de LE (welke toch iets extra's heeft, maar onbekend wat).
Weet je dat heel zeker? Enige wat ik tot nu toe gehoord heb is dat de LE de normale editie is inclusief Back to Karkand. Zonder Back to Karkand is er niks anders dan de special edition.
Zou kunnen dat ze een kleine voorraad LE over hebben na release, zou er echter niet op rekenen. Sterker nog, zou goed navragen of je nu nog wel de LE krijgt als je hem nu besteld.

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 17-10-2011 22:26 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:24:
[...]

8)7 Natuurlijk, een zandkasteel op het speelplein, dat ik daar niet aan gedacht heb :o Wel jammer dat ze het dan een easter egg noemen en hij gewoon in de map zit die iedereen al gespeeld heeft, geen zoektocht dus straks :P
Dus eigenlijk wel geniaal, gezien niemand er aan gedacht heeft of überhaupt gezien. En toch was het een bekend ding (gezien de video's op youtube van andere BF games).
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:26:
[...]

Dus eigenlijk wel geniaal, gezien niemand er aan gedacht heeft of überhaupt gezien. En toch was het een bekend ding (gezien de video's op youtube van andere BF games).
True, dat zeker. Hoor er nu ook voor het eerst over. Maarja die van Bad Company 2 is ook wel erg lastig te vinden. Althans, normaal kom je daar bijna nooit en let je er zeker niet op.

Lol, het zat dus ook in de Beta :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZrkFkQ7gB-E]
Haha, is mij echt nooit opgevallen. En het staat echt in plain sight :D

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Statistieken van de Battlefield 3 Beta

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/OB_2D00_Stats_2D00_Final.jpg

Bron: http://blogs.battlefield....he-bullets-you-fired.aspx

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:29:
Lol, het zat dus ook in de Beta :+
[video]
Haha, is mij echt nooit opgevallen. En het staat echt in plain sight :D
Tja, ik was druk bezig om niet neergeschoten te worden. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DaniëlWW2
  • Niet online

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
DanielWW2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:58:
[...]

Tja, ik was druk bezig om niet neergeschoten te worden. :P
Hahaha ja wie niet en helemaal op die plek >:)

• DaniëlWW2
  • Niet online
JT888 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:08:
[...]

Hahaha ja wie niet en helemaal op die plek >:)
Het was echt een of twee neerschieten en rennen voor je leven naar de MCOM. :P

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:20:
[...]

[...]

bron: http://www.battlefield.co...-edition-details-released
De Physical Warfare Pack is INCLUSIEF Back to Karkand toch. Dus als je de BF3:LE:PWP editie koop krijg je Back to Karkand & de extra wapens. voor de duidelijkheid.

Gegroet!

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
Klopt ... Dit soort vragen kan je beter stellen in het BF3 slow chat topic ! En of de zoek functie eerst gebruiken hierboven ... aangezien deze vraag al 1000x is gesteld door mensen en ook al beantwoord is ruim voordat de beta uit was.

[ Voor 112% gewijzigd door JT888 op 17-10-2011 23:51 ]

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

JT888 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:47:
Klopt ... Dit soort vragen kan je beter stellen in het BF3 slow chat topic ! En of de zoek functie eerst gebruiken hierboven ... aangezien deze vraag al 1000x is gesteld door mensen en ook al beantwoord is ruim voordat de beta uit was.
Ik maakte dit op uit zijn post, misschien verkeerd begrepen, maar het was bedoelt om het duidelijker te maken. Zal het even aanpassen.

Gegroet!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Nee, dat klopt dus duidelijk niet. De limited edition is INCLUSIEF Back to Karkand. Dan hangt het vervolgens af van de retailer af welke pack je daarbij krijgt. Er zijn vier mogelijkheden,

Physical Warfare Pack (Na een bepaalde tijd beschikbaar voor iedereen)
SPECACT pack (Nog onbekend of deze voor iedereen beschikbaar komt. Wel 12 camos unlockable voor iedereen)
Dogtag pack (10 verschillende dogtags, nog niet bekend of deze beschikbaar komen buiten het pack om)
Geen pack (Maar dus wel Back to Karkand erbij, als het om een limited edition gaat)

Uitkijken welke versie je koopt, want op bijvoorbeeld G2Play worden de Normal en de Limited Edition nu beide aangeboden. De limited edition is naar het schijnt ook echt limitied, en als je dus te laat bent met pre-orderen, krijg je dus gewoon de normale versie. Prijs hoort verder hetzelfde te zijn, maar op bijvoorbeeld G2Play zijn er wel verschillende prijzen.

Also, die simulator.. .JESUS WAT VET!!! Natuurlijk wel weer leuk dat BF3 geen freelook ondersteuning heeft, en je dus niet fatsoenlijk rond kan kijken :)... Met Arma of iets dergelijks zou het een stuk beter werken. Achja, DICE doet natuurlijk goed zijn best om BF3 stampvol met features te gooien *Kuch*

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04
Doe mij maar zonder de paintball gun die als hitindicator dienst doet :P
8.1miljoen beta testers. Not bad

TheS4ndm4n#1919

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 09:01

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

http://battlefieldo.com/g...i-reveals-ingame-console/

Ingame console voor pc komt terug:)

[ Voor 4% gewijzigd door -Mach!- op 18-10-2011 09:07 ]

ut=life

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:08

• Jarlian
  • Laatst online: 03-01 16:50
Zijn er hier meer mensen die destijds een pre-order hebben geplaatst by Mycom?

Vandaag controleerde ik mijn bestellingstatus en zag dat er nergens een spoor te vinden was van mijn pre-order. Ik vraag me af of Mycom met 40 euro voor de limited edition misschien zichzelf in de vingers heeft gesneden? Gelukkig had ik de bevestigingsmail nog dus ik heb de klantenservice een bericht gedaan met een verzoek tot verduidelijking. Ik vind het een btje vreemde gang van zaken aangezien Mycom (normaal) een duidelijk overzicht heeft met alle verstuurde mails en orders uit het verleden. Van BF3 is nu dus niks meer terug te vinden.

Ik was benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem hebben.

Mailtje terug gehad. Probleem opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door Jarlian op 18-10-2011 14:26 ]

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Mijn pre-order bij mycom staat keurig in het 'mijn orders' overzicht.. met als status: 'uw order is in bestelling'.

Scientia potentia est

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jammer dat de maps zo klein zijn, vooral het actieve gedeelte. Vooral in footage van Operation Firestorm wordt dat pijnlijk duidelijk. Je stijgt op, vliegt 20 seconden en je bent al aan de andere kant van de map....

Tot nu toe heb ik nog niet veel maps gezien die echt groter zijn dan Heavy Metal, wat erg jammer is/ Je kunt enorm ver kijken, maar er is maar een beperkt gebied waar vlaggen staan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Jeroenneman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:25:
Jammer dat de maps zo klein zijn, vooral het actieve gedeelte. Vooral in footage van Operation Firestorm wordt dat pijnlijk duidelijk. Je stijgt op, vliegt 20 seconden en je bent al aan de andere kant van de map....

Tot nu toe heb ik nog niet veel maps gezien die echt groter zijn dan Heavy Metal, wat erg jammer is/ Je kunt enorm ver kijken, maar er is maar een beperkt gebied waar vlaggen staan.
Jep. Daarom hoop ik van harte dat de Karkand mappen volledig origineel zijn gebleven. Op het gebied van de vlaggen natuurlijk. De rest mag best gepimpt worden uiteraard.

Echt jammer dat ze wel te koop lopen met de grootste Battlefield map OOIT, maar dat het uiteindeijk nog niet eens in de schaduw staat van mappen zoals;

Afbeeldingslocatie: http://bf2.unas.cz/Obrazky/Mapy/dragon64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bf2.unas.cz/Obrazky/Mapy/daqing64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bf2.unas.cz/Obrazky/Mapy/fushe64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bf2.unas.cz/Obrazky/Mapy/sweep64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bf2.unas.cz/Obrazky/Mapy/zatar64.jpg

Ik weet wel, je moet niet terugkijken en mag niet vergelijken....Maar als je ziet dat je op Caspian goed van Tank Station naar Checkpoint kan lopen, zegt dat denk ik genoeg over de afstanden. Dat moet je op Zatar Wetlands niet proberen. Daar ben je zeker 15 minuten aan het lopen _/-\o_

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Inderdaad, weet niet waarom DICE zegt dat dit de grootste mappen ooit zijn. BF2 en zelfs Warrock hebben groter maps. Minder gedetailleerd? Zeker. Groter? Zeker.

Van vlag naar vlag is het misschien 1 minuut lopen op Caspian. In BF2 dacht je wel 2 keer na voordat je ergens lopend naar toe ging.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Jeroenneman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:45:
Inderdaad, weet niet waarom DICE zegt dat dit de grootste mappen ooit zijn. BF2 en zelfs Warrock hebben groter maps. Minder gedetailleerd? Zeker. Groter? Zeker.

Van vlag naar vlag is het misschien 1 minuut lopen op Caspian. In BF2 dacht je wel 2 keer na voordat je ergens lopend naar toe ging.
Het mag toch wel duidelijk zijn dat DICE lang niet altijd de beloftes nakomt die wel gemaakt zijn. Keer op keer zie ik dit soort dingen terug. Jammer is het wel.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-11 19:44

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Er was toch nog zo'n grote map in BF2, die van die tank battles? *google: Highway Tampa, nu weet ik het weer.*
Ook achterlijke einden groot, echt te ver om te lopen. Maar ik vond de meeste maps sowieso wel aan de forse kant om te wandelen. Helemaal als je na een eind sprinten buiten adem was, dan schoot het maar niet op.

Maar nog een weekje wachten dan zien we het vanzelf, hoe groot de rest is.

• Jarlian
martijn--g schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:20:
Mijn pre-order bij mycom staat keurig in het 'mijn orders' overzicht.. met als status: 'uw order is in bestelling'.
Thx. Welk productnummer hanteren ze bij jou? Ik had;
1165682 Battlefield 3 (Limited edition) 1 € 40,98

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-10 23:27
Heb battlefield al lang niet meer gespeeld. Heb CoD gespeeld sinds CoD1 uit kwam. Nu ga ik weer mooi Battlefield kopen!

Moet....Battlefield....Kopen.... :D

Verwijderd

Een beetje random, die statistieken.

"People walked 539 meter around the tree on the island in Operation Metro. That is 1930 times as much as the length of the tail of the black cockatoo."

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 00:15

RoyK

Hobby tekenaar

Konden jullie in de Beta een toets veranderen? Ik heb een paar keer een combi gemaakt die niet lekker liep en wilde de toetsen vervangen. Maar de gemaakte keuzes kon ik niet wijzigen tenzij ik de config resette. Ik had op het laatste zoveel conflicten dat ik bij het sprinten een granaat voor mijn eigen voeten gooide en bij het switchen naar mijn main wapen ik in prone stand ging liggen haha! Dat was op zich best humor.

Mijn portfolio op Instagram

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik kon het gewoon aanpassen, behalve de knoppen op mijn muis.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Hoe kreeg jij de vorige toets weg dan?

• Zero2Fear
  • Laatst online: 28-10 15:05
Overschrijven met een nieuwe. Als die een andere combinatie moeilijk deed, ook die veranderen naar een vrije.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
Doe mij die Dragon Valley in een remake voor BF3, wat een prachtmap is dat toch.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-11 14:31
Jarlian schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:52:
[...]

Thx. Welk productnummer hanteren ze bij jou? Ik had;
1165682 Battlefield 3 (Limited edition) 1 € 40,98
Ik heb overigens hetzelfde probleem, ook besteld bij Mycom maar het staat ook niet in het overzicht van mijn producten. Ik zal er ook eens achteraan mailen om te checken of het wel klopt, aangezien ik wel al betaald heb.

• Jarlian
FoOnEeN schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

Ik heb overigens hetzelfde probleem, ook besteld bij Mycom maar het staat ook niet in het overzicht van mijn producten. Ik zal er ook eens achteraan mailen om te checken of het wel klopt, aangezien ik wel al betaald heb.
Ik heb een mail terug gehad. Probleem lijkt zich te beperken tot de online website en niet de vestiging waar ik hem op moet halen;
"Goedendag heer,
Uw bestelling staat wel in het kassapakket van MyCom #filiaal. Dat zou betekenen dat de order gewoon nog vaststaat. Voor de zekerheid heb ik een extra order voor u erbij gezet. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb."

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Voor degenen die hoopten dat de Kharg Island map de grootste zou zijn met 7 flags een teleurstellende tweet:

http://twitter.com/#!/Thylander/status/126267841811988480

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Jesh schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:18:
Voor degenen die hoopten dat de Kharg Island map de grootste zou zijn met 7 flags een teleurstellende tweet:

http://twitter.com/#!/Thylander/status/126267841811988480

Wat diezelfde gast ook tweet:

You can fit 3 of the biggest BC2 launch maps on operation firestorm. It's huge. And it's 2 homebases too, so that's 7 bases.

Dat is wel huge als je het mij vraagt.

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Ja, maar gaat het over mapsize of playable area... dat is hier de grote vraag. Afgaande op de andere maps zijn ze misschien inderdaad "huge" maar als de playable area 5% beslaat dan heb je nog niet zoveel.

• M2M

M2M

medicijnman

Jesh schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:40:
Ja, maar gaat het over mapsize of playable area... dat is hier de grote vraag. Afgaande op de andere maps zijn ze misschien inderdaad "huge" maar als de playable area 5% beslaat dan heb je nog niet zoveel.
op Caspian border loop je 1 minuut tussen twee vlaggen. Op zatar wedlands rijdt je 1 minuut tussen twee vlaggen...

-_-

• rickyy
Als jullie gameplay hebben gezien weet je dat de capture points behoorlijk dicht op elkaar zitten in Operation Firestorm en je dan nog 20 voetbalvelden speelveld eromheen hebt waar je dus geen bal aan heb. Alleen met jets en heli's dan.

Weer een telleurstelling. Ik hoop dat de capture points in de back to karkant pack hetzelfde zijn gebleven.

M2M schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:42:
op Caspian border loop je 1 minuut tussen twee vlaggen. Op zatar wedlands rijdt je 1 minuut tussen twee vlaggen...
De vraag is dan ook als je lang moet rijden, wat zit tussen de punten? Als dat vlak is dan is het nog niet echt interessant. Als het gewoon twee minuten rijden naar het midden is waar alle actie is dan heb je nog niks aan het formaat.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 14:02
Tsurany schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:44:
[...]

De vraag is dan ook als je lang moet rijden, wat zit tussen de punten? Als dat vlak is dan is het nog niet echt interessant. Als het gewoon twee minuten rijden naar het midden is waar alle actie is dan heb je nog niks aan het formaat.
Dat was wel vaak zo, in Battlefield 1942 was dat nog veel meer bij de grote maps. Ik blijf geloven in DICE, waarschijnlijk speelt het uiteindelijk leuker als het op de grond geconcentreerder is.

• M2M

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:44:
[...]

Het leuke van battlefield, tenminste, de open mappen die hierboven vernoemd zijn, is dat de actie geconcentreerd is op de vlag (of directe omgeving). In Caspian border was de actie geconcentreerd bij alle vlaggen tegelijk. De afstand is zo kort dat je met je standaard wapen vanaf de heuvel tegen de checkpoint kon schieten. Er zit nauwelijks ruimte tussenin.

Ik heb zelfs het gevoel dat sommige standaard BC2 mappen meer ruimte tussen vlaggetjes hebben zitten.

-_-

• rickyy

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

De populairste maps waren in BF2 dan ook niet de gene met de meeste ruimte tussen de flags.. juist degene waar ze dicht bij elkaar stonden. (bijv. Karkand, Sharqi, Oman)

Scientia potentia est

M2M schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Het leuke van battlefield, tenminste, de open mappen die hierboven vernoemd zijn, is dat de actie geconcentreerd is op de vlag (of directe omgeving). In Caspian border was de actie geconcentreerd bij alle vlaggen tegelijk. De afstand is zo kort dat je met je standaard wapen vanaf de heuvel tegen de checkpoint kon schieten. Er zit nauwelijks ruimte tussenin.

Ik heb zelfs het gevoel dat sommige standaard BC2 mappen meer ruimte tussen vlaggetjes hebben zitten.
Klopt, maar de omgeving tussen de vlaggen moet ook interessant zijn, dat was bij Battlefield 2 wel vaak zo en dat speelt inderdaad veel leuker. Als je door saaie stukken rijd is er ook niks aan.

• rickyy
martijn--g schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:47:
De populairste maps waren in BF2 dan ook niet de gene met de meeste ruimte tussen de flags.. juist degene waar ze dicht bij elkaar stonden. (bijv. Karkand, Sharqi, Oman)
Bij Oman zijn ze niet dicht bij elkaar geplaatst imo. Te voet duurde het nog een behoorlijke tijd om van vlag naar vlag te lopen.

Kubra Dam, Zatar wetlands, Dragon valley etc zijn ook de populairste maps en die zijn huge.

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 11:37

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik denk eerlijk gezegd dat we er pas wat zinnigs over kunnen zeggen als we die maps eens zelf hebben gespeeld....over een weekje ongeveer dus.

• rickyy
gratis_vodka schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:50:
ik denk eerlijk gezegd dat we er pas wat zinnigs over kunnen zeggen als we die maps eens zelf hebben gespeeld....over een weekje ongeveer dus.
Er zijn al behoorlijk wat gameplay beelden te zien dus ik denk dat we wel aardig wat zinnigs kunnen zeggen hoor.

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Waar doen ze gewoon niet die map scaling van bf2? 2 jets ipv 4 jets voor 24 man is toch veel beter? Minder vlaggen en grotere afstand tussen de mappen. Het verschil tussen 32 man en 64 man was bij veel mappen ook erg goed aangezien je 2 vliegvelden had dus maakte ze er gewoon 1 capble wel echt jammer dit.

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 11:37

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

rickyy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:53:
[...]

Er zijn al behoorlijk wat gameplay beelden te zien dus ik denk dat we wel aardig wat zinnigs kunnen zeggen hoor.
nou ik ben het er ook wel mee eens dat het er allemaal nogal 'dense' uitziet in de filmpjes, maar goed, dit soort dingen moet je imo even eerst zelf ervaren voordat je echt conclusies kan trekken. We'll see...ik hoop dat ze de vehicles voldoende ruimte hebben gegeven.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Hoezo teleurstelling qua formaat maps? Het lijkt mij dat Dice/EA de perfecte balans zoeken tussen omvang map en fun. Hoe groot een map nou precies is lijkt me niet heel relevant, toch? Wat heb je eraan als je een kwartier moet lopen naar een bepaald punt?

• Biohazzard21
  • Laatst online: 05-11 12:59
Zelf moet ik zeggen dat ik Caspian border een verschrikkelijk leuke map vind. Wel een battlefield fan maar ik vind juist dat je op een map vwaar de vlaggen wat centraler liggen goed moet nadenken over hoe je de vehicles gebruikt. En ze zijn niet zo OP als in sommige mappen in Battlefield 2 krijg ik de indruk.

Bring on the 27th!!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Het zal wel komen omdat ik BF2 niet heb gespeeld maar ik vind de actie meer op een punt richten wel fijn. 15 minuten lopen van vlag naar vlag lijkt mij verschrikkelijk zeker omdat iedereen toch wegrijd zonder op iemand te wachten.

Kijk verder eens naar firestorm, die mak begint met voor zover ik weet met een jet per team, een ground attack plane, een transport en een combat heli, 6 tanks per spawn en dan nog eens een tank per vlag.

Dat lijkt me toch voldoende voor een gigantische veldslag. :P

• YourzZ
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-11 22:08
martijn--g schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:47:
Nee, maar er waren wel veel mogelijkheden om chockepoints te ontwijken. Dat was in bc2 en in bf3 zo goed als onmogelijk. Het mist in bf3 gewoon aan map design. Firestorm is een cluster van enkele flags die te dicht bij elkaar staan + een reusachtige woestijn waar je niks kan doen. Zo kan ik ook wel een grote map maken ja.
Metro, dat is 3 ingangen. Met een goede verdeling van ventjes + flashlights komt niemand daar doorheen.

• M2M

M2M

medicijnman

Stiekem hoop ik eigenlijk ook op een map met wat meer verticaal spel. Kubra dam had dat, maar vooral ook fushe pass. Het verticale spel zorgt echt voor een extra dimensie.

-_-

Verwijderd

Volgens mij wil DICE proberen om de actie juist meer te verspreiden doormidden van het kleiner maken van de maps / dichterbij plaatsen van de actiepunten.

Het valt mij juist op dat in de vorige versies van Battlefield de actie altijd op één plek was, omdat daar op dat moment de aanval/verdediging was. En omdat je geen zin had om "uren" van het ene punt naar het andere punten te lopen/rijden ging je altijd naar de actie toe.

In BF3 zijn de actie punten wat dichter bij elkaar, maar dat zorgt er ook voor dat mensen zich sneller gaan verspreiden. Het duurt immers minder lang om even snel naar een ander actiepunt te gaan.

In Metro, welke één van de kleinste maps is van BF3, kon je zonder problemen het team in drieën spliten (links, midden, rechts) zonder dat je elkaar geen ondersteuning kon geven wanneer nodig.

Zo ook op Caspian Border; als jij net met een paar man naar Satalite ging en merkte dat Forest werd ingenomen, dan kon je snel switchen om tegenstand te bieden. In vorige delen (zoals BF2) zou je dat niet doen, omdat je toch te laat zou aankomen.

Voor zover ik kan zien wil DICE dat er meer actie in het spel komt, en vooral constante actie over het hele speelveld. Dus niet alleen bij één of twee vlaggen...

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

YourzZ schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:14:
[...]Het mist in bf3 gewoon aan map design.
Kerel, chill nou even. Je hebt Metro kunnen spelen en Caspian border. Thats it. Alle andere mappen heb je enkel gezien op een screenshot of wat youtube stuff hier en daar. Het zou wel een beetje gek zijn als wij Dice moeten uitleggen hoe ze een map moeten ontwerpen terwijl de game nog niet eens verschenen is. Nietwaar? :)

[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 18-10-2011 16:21 ]

Verwijderd

M2M schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:14:
Stiekem hoop ik eigenlijk ook op een map met wat meer verticaal spel. Kubra dam had dat, maar vooral ook fushe pass. Het verticale spel zorgt echt voor een extra dimensie.
KUBRADAM! Dat was mijn favo met je jet door de tunnel, goeie tijd.
Pagina: 1 ... 70 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien