• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik hoop in ieder geval dat ze de B2K maps qua flag placement onaangeraakt laten maar het ziet er niet goed uit.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:16:
Volgens mij wil DICE proberen om de actie juist meer te verspreiden doormidden van het kleiner maken van de maps / dichterbij plaatsen van de actiepunten.

Het valt mij juist op dat in de vorige versies van Battlefield de actie altijd op één plek was, omdat daar op dat moment de aanval/verdediging was. En omdat je geen zin had om "uren" van het ene punt naar het andere punten te lopen/rijden ging je altijd naar de actie toe.

In BF3 zijn de actie punten wat dichter bij elkaar, maar dat zorgt er ook voor dat mensen zich sneller gaan verspreiden. Het duurt immers minder lang om even snel naar een ander actiepunt te gaan.

In Metro, welke één van de kleinste maps is van BF3, kon je zonder problemen het team in drieën spliten (links, midden, rechts) zonder dat je elkaar geen ondersteuning kon geven wanneer nodig.

Zo ook op Caspian Border; als jij net met een paar man naar Satalite ging en merkte dat Forest werd ingenomen, dan kon je snel switchen om tegenstand te bieden. In vorige delen (zoals BF2) zou je dat niet doen, omdat je toch te laat zou aankomen.

Voor zover ik kan zien wil DICE dat er meer actie in het spel komt, en vooral constante actie over het hele speelveld. Dus niet alleen bij één of twee vlaggen...
Ik ben het wel met je eens, het lijkt erop dat ze voor een meer dynamische ervaring gaan. Het was bij voorgaande versies regelmatig dat de actie een soort rondreizend circus was dat als een cluster van punt naar punt schoof en hier en daar bleven mensen hangen. Regelmatig gebeurd dat je je met een squad aan de hoofd battle kon onttrekken en zo 2 of 3 punten kon pakken zonder op weerstand van betekenis te stuiten. Je was toch zo ver weg dat als je een punt dreigde te verliezen dat erheen reizen geen zin had. Nu is het makkelijker omschakelen en is het meer 1 (kleiner en geconcentreerder) conflict met verschillende key posities. In mijn ogen wel leuk trouwens. Maar goed ik heb de vorige delen niet heel erg veel gespeeld.

Breek je nek voorzichtig

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:18

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

KUBRADAM! Dat was mijn favo met je jet door de tunnel, goeie tijd.
Regelmatig achtervolgende piloten de dood in gejaagd door vliegend de tunnel door te gaan... Of verticaal door de opening bovenin de dam...

Het wordt alleen wel verschrikkelijk krap als je dat met een bommenwerper wil doen :)

-_-

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
DJH schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:05:
Hoezo teleurstelling qua formaat maps? Het lijkt mij dat Dice/EA de perfecte balans zoeken tussen omvang map en fun. Hoe groot een map nou precies is lijkt me niet heel relevant, toch? Wat heb je eraan als je een kwartier moet lopen naar een bepaald punt?
Mmm dat was nou juist de opzet van Battlefield 2. Voertuigen...
Alle vlaggen zitten zo dicht op elkaar dat een grote map eigenlijk alleen eyecandy is. Zelfde gevoel als je bv een grote zak chips koopt die voor 60 procent uit lucht bestaat.

Ik blijf erbij, dit spel is als eerste getuned op infanterie gebaseerd op rush speelstijl en daarna hebben ze de voertuigen proberen toe te voegen en daar allerlei rare zaken aan toegevoegd of weg gehaald om de infanterie tuning niet in gevaar te brengen.

Alle beperkingen die op de voertuigen zitten zijn gewoon slecht uitgevoerd.
Het is net alsof het spel bestaat uit 2 layers die niet of nauwelijks iets met elkaar van doen hebben.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Eigenlijk willen veel mensen alleen maar een op gepoetste versie van B2. Ik vind het wel leuk dat DICE met B3 verandering brengt. Het spel wordt ontwikkeld zich ook verder. Je kan moeilijk 2 kampen tevreden houden.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Naja met Back to Karkand krijgen we toch ook min of meer een opgepoetste versie van BF2?

Scientia potentia est

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
martijn--g schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:31:
Naja met Back to Karkand krijgen we toch ook min of meer een opgepoetste versie van BF2?
Klopt, maar blijkbaar willen sommige mensen dat de rest van de nieuwe mappen ook zo zijn. Ik vind het wel vernieuwend en interessant om een map als metro toe te voegen. Verticale mappen lijken mij ook spannend!

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/mai6h2.png

Yyyyeeaaahhh!!! *O* *O* *O* My Stinger loves this news.

[ Voor 55% gewijzigd door Sagaris op 18-10-2011 16:45 ]

Verwijderd

SuperflipNL schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:30:
Eigenlijk willen veel mensen alleen maar een op gepoetste versie van B2. Ik vind het wel leuk dat DICE met B3 verandering brengt. Het spel wordt ontwikkeld zich ook verder. Je kan moeilijk 2 kampen tevreden houden.
En zo is het. Het is geen opgepoetste versie van BF2. Het is iets nieuws. Of wil je dat net als bij de CoD MW series gewoon elke keer hetzelfde spel releasen, met wat nieuwe wapens :P

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

SuperflipNL schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:34:
[...]

Klopt, maar blijkbaar willen sommige mensen dat de rest van de nieuwe mappen ook zo zijn. Ik vind het wel vernieuwend en interessant om een map als metro toe te voegen. Verticale mappen lijken mij ook spannend!
Mee eens.

Bijna niemand heeft die andere maps nog gespeeld. Ik heb er alle vertrouwen in dat de ervaring episch wordt, of ik nou 1 of 2 minuten moet lopen naar de vlaggen.

Zo heb je in BC2 Heavy Metal als grootste map (denk ik). Die vind ik zeker niet de leukste. Daar is de actie juist veel minder heftig.

Ik kan niet wachten op BF3 _/-\o_

• Jesh
Ik denk dat hier weer zaken door elkaar worden gehaald, een hele hoop lui zeggen nu dat er op grote maps weinig tot geen actie is maar dit klopt gewoon niet. Laat ik als voorbeeld de map El Alamein uit BF1942 nemen, dat is eigenlijk een perfect voorbeeld omdat deze map echt groot is maar wel maar 3(!) flags heeft:

Afbeeldingslocatie: http://gaming.fi/ss/bf1942/alamein_map.gif

Op deze map moest je inderdaad in het begin van de battle even reizen, maar er was altijd actie... genoeg ruimte om te flanken en te manouvreren en genoeg plaats voor epische tank en vliegtuig/chopperbattles.

Waarom kunnen we gewoon niet 1 of 2 van dit soort maps krijgen... dat lijkt me niet teveel gevraagd.
Ik snap dat gezeur op die grootte van de maps ook niet helemaal. Enige waarmee het beperkt aan kan voelen is de Jets, die moeten sneller omkeren (maar blijkbaar is dat bij firestorm wel het minst, dus ook niet echt een probleem). Bij een hoop maps van BF2 (en een aantal conquest van BC2) vond ik de vlaggen al te ver van elkaar staan. Daardoor was er weinig tempo in de game. Er werd een vlag aangevallen en die werd 9/10 keer ook daadwerkelijk ingenomen, simpelweg omdat er meer man rond liep. In Metro en Caspian Borders merkte ik veel sneller dat er ook daadwerkelijk backup aankwam op het moment dat de vijand op de vlag af kwam. Men zegt wel dat het met voertuigen binnen 10 seconden te rijden is, maar ik vond dat reuze meevallen. Je hoeft niet altijd de snelste weg te nemen, sterker nog, dat verwacht de vijand het meest.

In BF2 stond ik vaak in mn uppie (of met enkel squad) een vlag over te nemen en zat me telkens te ergeren dat mn team niet meekwam. Dan is het heel frustrerend als de helft nog in de base-camp uithangt om op het vliegtuig te wachten en deze na 10 seconden alweer in een boom te parkeren. Dat stilstaan kostte bovendien een hoop tickets, omdat de tegenstander van die easy targets kreeg en base-rapen alleen maar werd toegejuicht. Bij Rush is het hele "ik heb geen backup" verhaal al een stuk minder omdat er weinig objectives zijn, maar je hebt ook minder mogelijkheden omdat de vijand al weet dát je eraan komt en uit welke richting dat ongeveer gaat zijn. De chokepoints vallen hierdoor eerder op, maar door goed teamwerk kun je een doorbraak wel forceren.

Zoals ik al eerder heb laten werken voelde het eindelijk niet leeg aan bij Caspian borders. Je ziet telkens weer squadmates en voertuigen, en hebt nooit het idee als lone-wolf bezig te zijn (tenzij je daarvoor kiest), dat geeft bij mij een betere indruk van full-scale warfare dan dat de vlaggen enorm verspreid zitten en de helft van je team bezig is met transport (de benenwagen of voertuigen laat ik even in het midden). Dit bevalt mij nu veel beter en daardoor vind ik het nu ook leuker om in een grote server te zitten. Want bij BF2 had je ook gigantische maps, maar gebeurde er sporadisch iets geweldigs en nu had ik elke minuut wel hele toffe acties
Jesh schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:46:
Ik denk dat hier weer zaken door elkaar worden gehaald, een hele hoop lui zeggen nu dat er op grote maps weinig tot geen actie is maar dit klopt gewoon niet. Laat ik als voorbeeld de map El Alamein uit BF1942 nemen, dat is eigenlijk een perfect voorbeeld omdat deze map echt groot is maar wel maar 3(!) flags heeft:

[afbeelding]

Op deze map moest je inderdaad in het begin van de battle even reizen, maar er was altijd actie... genoeg ruimte om te flanken en te manouvreren en genoeg plaats voor epische tank en vliegtuig/chopperbattles.

Waarom kunnen we gewoon niet 1 of 2 van dit soort maps krijgen... dat lijkt me niet teveel gevraagd.
El Alamein was leuk door de vele voertuigen, maar ook hier kon je vaak voor jan lul naar een vlag toelopen omdat je er lekker weg gecamped werd of omdat je team weer niet meekwam (aanvallen of verdedigen). Als je basis was leeggejat van de vele voertuigen had je ook geen fuck meer te doen, want lopen was gewoon geen optie. Er was inderdaad veel actie, maar alleen als je zelf een leuk voertuig had weten te bemachtigen of je toevallig in de goede gebieden aanwezig was. Zodra je team geen klote klaar maakt, kun je helemaal niets meer.
Als ik veel wil lopen ga ik wel Operation Flashpoint doen

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 18-10-2011 16:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:54
Ik ben echt blij dat die vlaggen niet mijlenver uit elkaar liggen. En Martin verwoord het heel goed waarom ;)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
De grootte van de maps in BF3 slaat helemaal nergens op. Het kost je even een minuutje om bij het 'midden' te komen, en daar staan alle vlaggen gigantisch dicht op elkaar. Dat bij de beschrijving van Caspian Border al netjes wordt gezegd dat daar 'extra' veel tussenruimte is tussen de flags maakt erg veel duidelijk.. Die maps stellen helemaal geen fuck voor. Het gebied waar je in kan vliegen is misschien dan wel huge, om van punt naar punt te komen ben je zelfs in prone maximaal 5 seconden bezig. Heeeeel erg jammer natuurlijk...

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik snap ook niet waarom iedereen van die gigantische maps wilt. De leukste map in BC2 vond ik juist oasis omdat die super klein was. En @ iedereen die zegt "go back to cod", ik ben cod kotsbeu omdat alle admins boos worden als je ze killt en ze meteen gaan bannen enzoverder. Op BF is dit minder.

Android developer & dürüm-liefhebber

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Adante schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:05:
De grootte van de maps in BF3 slaat helemaal nergens op. Het kost je even een minuutje om bij het 'midden' te komen, en daar staan alle vlaggen gigantisch dicht op elkaar. Dat bij de beschrijving van Caspian Border al netjes wordt gezegd dat daar 'extra' veel tussenruimte is tussen de flags maakt erg veel duidelijk.. Die maps stellen helemaal geen fuck voor. Het gebied waar je in kan vliegen is misschien dan wel huge, om van punt naar punt te komen ben je zelfs in prone maximaal 5 seconden bezig. Heeeeel erg jammer natuurlijk...
Exaggerate much? 8)7

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:06:
Ik snap ook niet waarom iedereen van die gigantische maps wilt. De leukste map in BC2 vond ik juist oasis omdat die super klein was. En @ iedereen die zegt "go back to cod", ik ben cod kotsbeu omdat alle admins boos worden als je ze killt en ze meteen gaan bannen enzoverder. Op BF is dit minder.
Dat snap ik juist niet. Wat is er nou leuk aan zo'n fucking liniaire map? In BF2 kon je tenminste op meerdere manieren ergens komen. In BC2 was het door de idiote mapindeling (onder andere doordat er zo weinig ruimte was) een kwestie van heen en weer rennen. Vlaggetje overnemen, dan weer in vrijwel precies dezelfde lijn terugrennen.

En mooi voorbeeld ook in dit topic over El Alamein. Prima geschikt voor clanwars, maar ook gewoon voor 64 players. Daar was goed over nagedacht.

• DAUB 2.0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 08:30
Ben ook erg benieuwd naar het waterspul (voertuigen) rivieren en zee natuurlijk.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
SuperflipNL schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:30:
Hier ben ik het nou mee eens. Je ziet hetzelfde bij CoD, hier wil iedereen een CoD 4 kloon terwijl CoD 4 nou ook niet echt perfect was. Ik weet toch vrij zeker dat BF2 ook niet perfect was.

Laat DICE gewoon zijn game maken en oordeel dan of het goed is. Een systeem waarbij er meer actie is is juist goed in plaats van hersenloos rondjes rijden en punten cappen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jesh
[b]Martinspire schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:53:
El Alamein was leuk door de vele voertuigen, maar ook hier kon je vaak voor jan lul naar een vlag toelopen omdat je er lekker weg gecamped werd of omdat je team weer niet meekwam (aanvallen of verdedigen). Als je basis was leeggejat van de vele voertuigen had je ook geen fuck meer te doen, want lopen was gewoon geen optie. Er was inderdaad veel actie, maar alleen als je zelf een leuk voertuig had weten te bemachtigen of je toevallig in de goede gebieden aanwezig was. Zodra je team geen klote klaar maakt, kun je helemaal niets meer.
Als ik veel wil lopen ga ik wel Operation Flashpoint doen
Ik snap je punt, het enige wat ik vraag zijn OPTIES.

Geef mensen gewoon de optie om te kunnen kiezen of ze zo willen spelen of niet... ik bedoel, de slogan van DICE voor deze game is nota bene: "play it your way".

Helaas ziet het er nu naar uit dat een aanzienlijk deel van de "oude garde" dus niet op HUN manier dit spel kunnen gaan spelen en dat vind ik persoonlijk erg jammer.

Verder, ieder het zijne. Ik houd van een mix van groot en klein, maar de mogelijkheden moeten dan wel worden geboden. Ik denk dat BF2 het qua verdeling toch wel goed had (qua groot, middel en klein).
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:16:
Dat snap ik juist niet. Wat is er nou leuk aan zo'n fucking liniaire map? In BF2 kon je tenminste op meerdere manieren ergens komen. In BC2 was het door de idiote mapindeling (onder andere doordat er zo weinig ruimte was) een kwestie van heen en weer rennen. Vlaggetje overnemen, dan weer in vrijwel precies dezelfde lijn terugrennen.
Ik vind beide type leuk en wissel graag af. Het mooie van liniair is dat je min of meer een frontline hebt die telkens verschuift, echt het idee dat je flink aan het pushen bent in plaats van meer losse skirmishes bij verschillende punten.
En mooi voorbeeld ook in dit topic over El Alamein. Prima geschikt voor clanwars, maar ook gewoon voor 64 players. Daar was goed over nagedacht.
Dat vind ik zelf ook erg leuk, ik vind het een niet perse beter dan het ander, beide typen moeten gewoon in Battlefield 3 zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Aan alle mensen die niet snappen waarom kleine maps zo irritant zijn:

Als ik opstijg met een heli wil ik niet misschien 15 seconden moeten vliegen om daarna alle vlaggen in een oogopslag te kunnen zien, dat is gewoon niet leuk en totaal geen uitdaging. Met grotere afstanden tussen vlaggen denk loont het ook om met een squad een flag te cappen ipv dat de vijand gelijk naast je staat zodra ze doorhebben dat je aant cappen bent.

En als je met een heli al snel de actie bereikt op firestorm, ben je met een jet meer aant bochten maken ipv mooi aanvliegen .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• DJH

DJH

Jeroenneman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:27:
Aan alle mensen die niet snappen waarom kleine maps zo irritant zijn:

Als ik opstijg met een heli wil ik niet misschien 15 seconden moeten vliegen om daarna alle vlaggen in een oogopslag te kunnen zien, dat is gewoon niet leuk en totaal geen uitdaging. Met grotere afstanden tussen vlaggen denk loont het ook om met een squad een flag te cappen ipv dat de vijand gelijk naast je staat zodra ze doorhebben dat je aant cappen bent.

En als je met een heli al snel de actie bereikt op firestorm, ben je met een jet meer aant bochten maken ipv mooi aanvliegen .
Misschien is een flight-sim wat meer voor jou :o

Dit zijn toch epische heli acties: YouTube: Battlefield 3 Open Beta Attack Helicopter Gameplay (no music)

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
DJH schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:44:
[...]

Dit zijn toch epische heli acties: YouTube: Battlefield 3 Open Beta Attack Helicopter Gameplay (no music)
Zo, die dude is gooeeed... :D

• DAUB 2.0
[...]

Dit is wel een strak filmpje moet ik zeggen,lijkt wel versneld. Hoe denk je dat hij dat ding bestuurd? Stick, controller of keyboard/muis?

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
DAUB 2.0 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:54:
[...]

Dit is wel een strak filmpje moet ik zeggen,lijkt wel versneld. Hoe denk je dat hij dat ding bestuurd? Stick, controller of keyboard/muis?
Check de comments: "KB+M"

Keyboard en mouse dus ja. :)

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
mijn chopper vloog voor mijn gevoel alleen niet zo snel :S wel knap dat hij zo vliegt met muis en TB! Doe het hem niet na ;)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Theregiment schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:23:
mijn chopper vloog voor mijn gevoel alleen niet zo snel :S wel knap dat hij zo vliegt met muis en TB! Doe het hem niet na ;)
Keyboard en muis werkt prima met heli's en jets. In Battlefield 2 vloog ik meestal alleen maar met keyboard maar de sensitivity is wat veranderd in BF3 waardoor ik ook de muis er bij heb gebruikt. Zo lastig vliegt het allemaal ook niet, alleen vond ik BF2 wel makkelijker met vliegen :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Ook mooi om te zien (horen eigenlijk) hoe ze met elkaar communiceren. Dat zijn gesprekken waar je wat aan hebt om goed samen te werken. Ik moet nog de eerste spel spelen op de consoles (pc geen ervaring mee) waar spelers geen rare geluiden de hele tijd maken.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:16:
[...]

Exactly. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• timberman18
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
DAUB 2.0 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:54:
[...]

Is ook iets versneld, als je goed kijkt zie je het ook wel aan die APC die aan het knallen is en aan de salvo's van explosie's die sneller zijn dan normaal.. Maar desondanks wel netjes gevlogen, al moet ik zeggen dat ik in BF2 gelijksoortige acties had met de apache :9

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11 15:33

codex

Geen OpenAI agent :)

Wow goede piloot zeg! Ik ben ook aardige chopper noob, maar ik vlieg normaal wel op gemiddelde hoogte. Dat terwijl je zo laag natuurlijk erg moeilijk te locken bent.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Ziet er vet uit, maar lijkt me als gunner echt super irritant om te richten op voertuigen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

Wow, hij is echt goed. :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Hier een zeer mooi filmpje dat toont hoe groot een BF2 map wel kon zijn:
(en de pilot is ook een pro te noemen)

Ik wil ook zo'n map met gelijkaardige grootte in BF3. Al is het er maar één!

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 18-10-2011 18:52 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:24

steveman

Comfortabel ten onder

Dan vind ik dat NOE-flying wat plausibeler :D

Ik hoop trouwens dat m'n joystick wél gaat werken in BF3, was in Bad Company 2 niet het geval. En zonder stick ga ik niet vliegen!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
[...]

Hij doet het wel goed, maar zulke acties maakte ik ook met BF2. Dat is nou net het voordeel van die besturing t.o.v. BC2. Het is zo´n verademing dat de chopper direct reageert en geen stomme stability meer heeft. Je hebt veel meer controle over de helicopter.

Het lijkt dus heel erg goed, maar na wat oefening kan je ook zo vliegen. Puur door de veel accuratere en betere besturing is dit mogelijk.

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-11 22:33

frG

[...]

Ik wou dat iedereen zo goed kon vliegen >:)

• Avalaxy
  • Laatst online: 04-11 16:44
Ik heb in Project Reality een keer bij een gast in de helicopter gezeten die hem letterlijk door de straten van een stad door wist te vliegen, inclusief een shitload aan bochten... En dat waren echt krappe straatjes met toch tamelijk hoge gebouwen :o Dat was echt extreem.
@zh1nt0 Dear zhinto, one question: Will Conquest_Large (64players) be available on all 9 Maps? Please give me an answer. please please :D
9 hours ago
in reply to ↑

Daniel Matros
@HRPanter Yes :)

Nice, eindelijk bevestiging!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:01:
@zh1nt0 Dear zhinto, one question: Will Conquest_Large (64players) be available on all 9 Maps? Please give me an answer. please please :D
9 hours ago
in reply to ↑

Daniel Matros

Dat weten we dan ook weer. Niet dat ik überhaupt stil heb gestaan bij deze vraag. :P

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:01:
9 hours ago
in reply to ↑

Daniel Matros

Was wederom allang bekend, stond allang op de map reveals...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Jeroenneman

Jeroenneman

Asgaro schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:50:
[video]

DAT is nu een large scale map! Biggest maps ever in BF3, my ass. (Of het moeten de B2K maps worden die ze nog vergroot hebben ofzo?)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Jeroenneman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

DAT is nu een large scale map! Biggest maps ever in BF3, my ass. (Of het moeten de B2K maps worden die ze nog vergroot hebben ofzo?)
Dat was Operation Cleansweep. Echt een gave map voor de jets.

Ik denk dat ze in BF3 de grootste map ooit hebben gemaakt. Qua leefomgeving dan. Niet qua aantal vlaggen etc.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
StealthyPeanut schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:56:
[...]

Hij doet het wel goed, maar zulke acties maakte ik ook met BF2. Dat is nou net het voordeel van die besturing t.o.v. BC2. Het is zo´n verademing dat de chopper direct reageert en geen stomme stability meer heeft. Je hebt veel meer controle over de helicopter.

Het lijkt dus heel erg goed, maar na wat oefening kan je ook zo vliegen. Puur door de veel accuratere en betere besturing is dit mogelijk.
Ik vind dat juist helemaal niks. Bij Battlefield 2 heb je het gevoel dat je voertuig nog wat massa heeft en log is. Ik vond in de beta alle voertuigen net plastic of papieren voortuigjes. Het voelde totaal niet realistisch aan. En dat maakt het ook minder leuk voor mij. Het hoeft niet persé realistisch te zijn, het moet leuk zijn en ik vond het in de beta gewoon niks bijzonders. In Battlefield 2 kwam je elke keer weer nieuwe mogelijkheiden tegen.

Ik heb BC1 en 2 overgeslagen, dus weet niet hoe het daar was.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-11 11:21
Er komen waarschijnlijk nog zat maps uit in de toekomst (al dan niet betaald ;) ) . Er zal vast naar iedereen zijn smaak wat bij zitten.

En met betrekking tot dat BF2 chopper filmpje; die co-pilot die tv guided jets neerhaalt is ook niet niks _/-\o_ .

Ik wacht het spel wel af; het heeft genoeg te bieden voor de 50,- dat ik allang tevreden zal zijn als pc-gamer. Zeker vergeleken met wat je tegenwoordig meestal krijgt voor dat geld.

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 11:37

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

weet niet of 't gepost is, maar mooi verhaaltje op Eurogamer over dat base jumpen: http://www.eurogamer.net/...eld-3-multiplayer-preview

de beschrijving klinkt in ieder geval des Battlefields ;)

[ Voor 22% gewijzigd door gratis_vodka op 18-10-2011 20:22 ]

gratis_vodka schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:21:
weet niet of 't gepost is, maar mooi verhaaltje op Eurogamer over dat base jumpen: http://www.eurogamer.net/...eld-3-multiplayer-preview

de beschrijving klinkt in ieder geval des Battlefields ;)
Haha, leuk stukje daar in't begin!

• DaniëlWW2
  • Niet online

• vinom
Ryan N.: is there anything else i can do for you today

Alexander : yes
Alexander : the release of BF3
Alexander : in belgium
Alexander : in the stores we all see 27 of october
Alexander : but on the internet we read 28
Alexander : what date is it?

Ryan N.: it will be on Tuesday October 25th

Alexander : in America
Alexander : yes
Alexander : but in belgium?
Alexander : is in Eurpe
Alexander : above France
Alexander : the left of Germany

Ryan N.: yes i know and it is the 25th in Europe as well

Alexander : Is in Europe, I mean
Alexander : ??
Alexander : wauw
Alexander : thats strange

Ryan N.: it will be on the shelf on the 28th but if you pre ordered the game you can have it on the 25th
Alexander Mol: oh, but i pre-ordered the "boxed-edition"

Ryan N.: it would be available on the 25th for you

Alexander : so, i can walk to the store, and ask for my game?
Alexander : it isn't by mail/post

Ryan N.: yes the store will have the pre ordered games on the 25th if you did not pre order you have to wait until the 28th

Alexander : ooh
Alexander : ok
Alexander : thank you for youre time

Ryan N.: no problem and thank you for playing EA Games
True?It better be! :D

• Jeroenneman

Jeroenneman

DanielWW2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:58:
[video]
Ligt het nou aan mij of is dit low? :+
Zou het niet met zekerheid kunnen zeggen, DICE low = meeste andere games high

DICE high = :o

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-11 22:32
Asgaro schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:50:
[video]

Helaas pc only tijdperk ;) dat was en zal nooit meer terug komen... misschien bij een volgende generatie consoles ,maar dan zitten er nog steeds kids languit op de bank met vette vingers om de controllers kwijlend tot de volgende achievement.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jeroenneman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:30:
[...]

Zou het niet met zekerheid kunnen zeggen, DICE low = meeste andere games high

DICE high = :o
DICE high = Crisis

DICE Ultra = :o

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 11:37

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Alexander : is in Eurpe
Alexander : above France
Alexander : the left of Germany

Ryan N.: yes i know
:D

• DaniëlWW2
  • Niet online
Zet die pre load maar open op de 25ste. :+
Maar ik denk dat we hier weer te maken hebben met een idioot die nog nooit van Europa heeft gehoord. Net zoals het genie dat dacht dat de beta alleen voor de US en Canada was. 8)7

Wie gaat hier nog eerst de SP uitspelen, en daarna pas met MP beginnen?

Ik doe het zo bij elke game, en neen, BF3 wordt geen uitzondering. >:)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
We wachten het af :D

[ Voor 26% gewijzigd door ProfoundValue op 19-10-2011 09:21 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:04
Asgaro schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:47:

Ik niet...
zonder unlocks ben je best in het nadeel in MP. Dus ik ga mn 1e unlocks halen terwijl de rest van de spelers er ook nog geen heeft.

TheS4ndm4n#1919

• DaniëlWW2
  • Niet online

Ik wou dat de game zijn SP al op de 25ste werd unlocked. :+
Tijd genoeg, maar ik ga denk ik ook eerst de SP spelen hoewel ik voor het eerst twijfel of ik niet eerst de MP wil spelen.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59

^^ with you on that one.

Eerst de SP, dan de CoOp icm de MP. Dat gaat een drukke tijd worden, met een verbouwing erbij. :+

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Eerst de SP natuurlijk. Al loop ik dan niet de kans voor 1 uur/dag 1e van de wereld te staan. ( :') )

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Jeroenneman

Jeroenneman

DanielWW2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:05:
[...]

DICE high = Crisis

DICE Ultra = :o
En maar goed ook ! Eindelijk weer een game die een beetje grenzen verlegd , crysis komt uit 2007 ffs , en die game ziet eruit als had ie vorige maand nog uit kunnen komen !

Verwijderd

Ik ga eerst basejumpen in Damavand Peak. >:)

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jesh schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:46:

Afbeeldingslocatie: http://gaming.fi/ss/bf1942/alamein_map.gif

waaaarrhhgg El Alamein,

wie houdt mij tegen om DC weer te installeren,

oja laat maar

als die updates en patches doen dat wel.... sjeez

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 17:04

Decennia

VECTORHEAD

Dus dat word dan campen voor de MyCom op de 25ste =D

Gegroet!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jeroenneman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:54:
[...]

En maar goed ook ! Eindelijk weer een game die een beetje grenzen verlegd , crysis komt uit 2007 ffs , en die game ziet eruit als had ie vorige maand nog uit kunnen komen !
Net op tijd overgestapt van de XBOX360 naar de PC zal ik maar zeggen. ;)

Verwijderd

Decennia schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:04:
Dus dat word dan campen voor de MyCom op de 25ste =D
Ik val waarschijnlijk gewoon te pletter... :P

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 21:10
HyperTrophy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:03:
[...]

waaaarrhhgg El Alamein,

wie houdt mij tegen om DC weer te installeren,
dc is hier met elke nieuwe pc gewoon mee verhuisd 8)
gewoon de map kopieren en je key in de registry gooien :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
Battlefield 3 (Limited edition)
(vergelijkbaar artikel)

Releasedatum: 27 oktober 2011
... moet ik dus gewoon wachten bij wehkamp tot de 27e?
(ze zeggen wel dat ze ze gelijk leveren wanneer ze aankomen)

[ Voor 15% gewijzigd door megadoom op 18-10-2011 23:36 ]

• Sagaris
  • Laatst online: 23-10 13:43
Iedere andere bron (ook DICE zelf) zegt dat wij de 27e aan de slag kunnen, ga er dus maar vanuit dat het de 27e is, in plaats van één iemand die zegt dat het de 25e is.

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
megadoom schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:36:
[...]

... moet ik dus gewoon wachten bij wehkamp tot de 27e?
(ze zeggen wel dat ze ze gelijk leveren wanneer ze aankomen)
Ja jouw schuld.. :*)

• vinom
Ik denk overigens dat een leuk VPN trucje de 25e wel kan werken :)

• megadoom
Waarschuwing:
LET OP:
De BETA is de 27e beschikbaar voor mensen met een pre-order. De 29e voor iedereen. Vragen of iemand een beta key beschikbaar heeft of de keys al verstuurd zijn is niet toegestaan.
ik denk dus echt dat ze niet op de 25e verkrijgbaar zijn...
en @decennia
op de mycom winkel staat dus echt ook: 27-10. zou dit 25 zijn, dan zou wehkamp ook 25 zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door megadoom op 19-10-2011 00:44 ]

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 15:52

Infinchible

Woef!

megadoom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:41:
[...]

ik denk dus echt dat ze niet op de 25e verkrijgbaar zijn...
Dat gaat over de bèta hè, die is ook allang weer afgelopen. ;)
Ik heb hem zelf ook bij de Wehkamp besteld, zie wel wanneer hij binnen is. Het is wel leuk als hij er snel is natuurlijk, maar 2 weken later leg ik hem toch weer aan de kant voor een paar honderd uur :P (skyrim).
Nee, beetje afwisseling moet wel kunnen natuurlijk en de bèta van BF3 vond ik ook echt wel heel vet! _/-\o_

Qua grootte van de maps mag het van mij goed afgewisseld worden. Af en toe ernstig groot, soms weer wat kleiner en dan wat minder voertuigen. Vliegtuigen en heli's moet ik maar even goed gaan trainen om in te vliegen. Hopen dat dat single-player ook een beetje kan.

[ Voor 18% gewijzigd door Infinchible op 19-10-2011 00:48 ]

• gumbal696
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

http://www.dumpert.nl/med...41/187a3e94/hebbon_1.html

Zo gaaf hoe dit in elkaar steekt...ga is bij mijn vrouw zeuren of ik dit in de kelder mag gaan uitvoeren...

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• megadoom
gumbal696 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:50:
http://www.dumpert.nl/med...41/187a3e94/hebbon_1.html

Zo gaaf hoe dit in elkaar steekt...ga is bij mijn vrouw zeuren of ik dit in de kelder mag gaan uitvoeren...
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• gumbal696

gumbal696

bla bla bla

• megadoom
idd... alleen moet je wel hopen dat je niet door een rpg geraakt word, of kaboom!!

• gumbal696

gumbal696

bla bla bla

megadoom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:00:
[...]

idd... alleen moet je wel hopen dat je niet door een rpg geraakt word, of kaboom!!
Lolly :+

• ErwinJ
  • Laatst online: 04-11 15:33
Misschien een overbodige vraag....maar ik kan nergens een goed antwoord vinden.

Ik heb een HD6870 ik denk dat deze het niet zal trekken op high als dit wel zo is dat meegenomen, wat is hier een betere keus ?

crossfire met nog een HD6870 of een HD6950 halen ?

Misschien dat iemand me hier al bij kan helpen.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
ErwinJ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 07:27:
Misschien een overbodige vraag....maar ik kan nergens een goed antwoord vinden.

Ik heb een HD6870 ik denk dat deze het niet zal trekken op high als dit wel zo is dat meegenomen, wat is hier een betere keus ?

crossfire met nog een HD6870 of een HD6950 halen ?

Misschien dat iemand me hier al bij kan helpen.
Misschien die vraag even hier plaatsen? en ook handig om de rest van je Specs te vermelden....

Etuuuuuh!

• ProfoundValue
  • Niet online
Sagaris schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:43:
Iedere andere bron (ook DICE zelf) zegt dat wij de 27e aan de slag kunnen, ga er dus maar vanuit dat het de 27e is, in plaats van één iemand die zegt dat het de 25e is.
Pre-orders komen al binnen de 25e volgens verhalen in de posts hierboven. Probleem: De release date check die je altijd zal tegenhouden.

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
ProfoundValue schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:23:
[...]

Pre-orders komen al binnen de 25e volgens verhalen in de posts hierboven. Probleem: De release date check die je altijd zal tegenhouden.
Hah, zit je dan met je CD key. 8)7

-

Die review over deviant is echt geniaal geschreven! Krijg er zo een mooi beeld van dan.

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Oynky schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:08:
[...]
Die review over deviant is echt geniaal geschreven! Krijg er zo een mooi beeld van dan.
huh?

Greetings from Earth

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-11 23:07
ProfoundValue schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:23:
[...]

Date check is al omzeilt (van de uitgelekte dvd)... Mensen w8en nu of op een key of op een .lic file (license file) of op een origin omzeiling:) Alleen multiplayer gaat via battlelog dus dat kan je niet eerder doen.

Trouwens, op een van de bekenste sites is de SKIDROW versie geupload. De game is dus waarschijnlijk gekracked. Dalijk thuis ffe kijken en hopelijk single player spelen, dan kan ik de 27e meteen multiplayer spelen. (heb um al gepreordered) Waarschijnlijk fake, omdat hij maar 2x iets heeft geupload...

[ Voor 4% gewijzigd door Adel_F16 op 19-10-2011 10:28 ]

• DAUB 2.0

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 00:15

RoyK

Hobby tekenaar

Ook ik heb vrij genomen voor volgende week vrijdag. Misschien leuk om elkaar op te gaan zoeken en samen te werken!

Mijn portfolio op Instagram

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:04
Infinchible schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:45:Vliegtuigen en heli's moet ik maar even goed gaan trainen om in te vliegen. Hopen dat dat single-player ook een beetje kan.
In de meeste games start ik voor ik online ga, eerst een LAN sessie of een password protected server voor mij alleen. Daar configureer en leer ik dan rustig de heli/jet/... controls.

Ik vrees alleen dat dit bij BF3 niet mogelijk zal zijn :/ LAN support zit er denk ik niet in, en geen idee of je zelf je eigen server kan starten.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 08:22

beany

Meeheheheheh

Buzz_Fuzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

In de meeste games start ik voor ik online ga, eerst een LAN sessie of een password protected server voor mij alleen. Daar configureer en leer ik dan rustig de heli/jet/... controls.

Ik vrees alleen dat dit bij BF3 niet mogelijk zal zijn :/ LAN support zit er denk ik niet in, en geen idee of je zelf je eigen server kan starten.
Je kan geen eigen server starten, je zal er 1 moeten huren bij een partner van EA/DICE.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Buzz, ik denk dat je dan beter even in SP kan starten

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-11 22:33

frG

Buzz_Fuzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Ja, dit vind ik ook erg jammer, wil eigenlijk wel de heli's onder de knie krijgen voordat ik mede passagiers de dood in jaag :)

• DJH

DJH

En als je een lege server joint, moet je eerst wachten tot er meerdere spelers inzitten zoals in de Beta. Of is dit in de fullgame niet meer?

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 19:12

Sua

lichtelijk nieuw

DJH schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:43:
En als je een lege server joint, moet je eerst wachten tot er meerdere spelers inzitten zoals in de Beta. Of is dit in de fullgame niet meer?
Ik denk dat dat een server variable wordt.

hoi

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:19

superwashandje

grofheid alom

RoyK schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:36:
Ook ik heb vrij genomen voor volgende week vrijdag. Misschien leuk om elkaar op te gaan zoeken en samen te werken!
ik ook :) speel je op de pc? Lijkt me leuk om samen met wat tweakers BF3 voor het eerste te proberen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• megadoom
superwashandje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

ik ook :) speel je op de pc? Lijkt me leuk om samen met wat tweakers BF3 voor het eerste te proberen.
Ik zou ook wel willen... Eerst ff donderdag de sp en daarna wat mp

En @frg je kan eerst beter passenger zijn, die maken veel makkelijker kills, anders kan je bij mij in de heli>: ) ben goed in vliegen :p

[ Voor 19% gewijzigd door megadoom op 19-10-2011 11:00 ]

• DJH

DJH

megadoom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

Ik zou ook wel willen... Eerst ff donderdag de sp en daarna wat mp

En @frg je kan eerst beter passenger zijn, die maken veel makkelijker kills, anders kan je bij mij in de heli>: ) ben goed in vliegen :p
Ik doe ook mee :D vrijdag ook vrij 8)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:08
superwashandje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

Daar heb je de Tweakers BF3 Teamspeak server voor:) http://www.teamspeak.com/invite/62.212.66.142

• DJH

DJH

Nog een leuk feitje:

"Flares are still an unlock. But they are at 300 points."

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Duidelijk! dan ga ik vrijdag in TS zitten daar en zie ik wel of we iets met elkaar kunnen doen! Lijkt me leuk

[ Voor 32% gewijzigd door RoyK op 19-10-2011 11:18 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien