• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Pre-load voor origin komende vrijdag. Wel goed over nagedacht!

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/7eoi

En dan als ik me niet vergis mogen vanaf de 25ste (komende dinsdag) alle origin kopers spelen (ook non-europe).

http://bf3blog.com/2011/10/pre-load-battlefield-3-on-oct-21/

http://ddfs-clan.com/index.php?topic=926.0

Zeer gunstig.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:06

H3llSiNG

Meh.

Dat is redelijk lame, en alle webshops versturen hem 2 dagen later?

Zo kan ik ook m'n download dienst promoten zeg. En lekker voor al de retailers.

Er zullen nu wel aardig wat mensen zijn die hun pre-order bij de shops cancellen en de Origin versie kopen, voor die 2 dagen early access. Ik zit er nu in ieder geval aan te denken.

[ Voor 38% gewijzigd door H3llSiNG op 19-10-2011 11:26 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
Ja maar @schnoop als je op dat plaatje klikt op origin staat er toch echt: release date 27-10

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Idd, je kan hem alleen downloaden. Vanaf 27 oktober activeren.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:23
Ze geven die pre load vrij om de servers ook wat ruimte te geven om gespreid te downloaden. Verspreid over een week is nogal wat minder belastend dan allemaal na de release 9GB binnenhalen..!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

H3llSiNG schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:25:
Dat is redelijk lame, en alle webshops versturen hem 2 dagen later?

Zo kan ik ook m'n download dienst promoten zeg. En lekker voor al de retailers.

Er zullen nu wel aardig wat mensen zijn die hun pre-order bij de shops cancellen en de Origin versie kopen, voor die 2 dagen early access. Ik zit er nu in ieder geval aan te denken.
Tuurlijk niet! Retailers hebben weer als voordeel dat ze hem goedkoper kunnen verkopen! Dus beide hebben een grote plus!

Wel goed dat mensen die wat meer betalen ook eindelijk eens een extratje hebben!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:43

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

RoyK schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Duidelijk! dan ga ik vrijdag in TS zitten daar en zie ik wel of we iets met elkaar kunnen doen! Lijkt me leuk
Ik heb zo'n vermoeden dat het best druk gaat worden op onze TS.... ;) Ik heb ook voor donderdag en vrijdag vrij gevraagd, de gameservers en webserver van de GoT clan moeten ook nog ingericht gaan worden. En daarna wordt het partytime!

Specs

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Jedi Geub schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

Tuurlijk niet! Retailers hebben weer als voordeel dat ze hem goedkoper kunnen verkopen! Dus beide hebben een grote plus!

Wel goed dat mensen die wat meer betalen ook eindelijk eens een extratje hebben!
Afgezien daarvan kan ik me best voorstellen dat je als EA zijnde het liever zelf verkoop aangezien ze hier 100% op maken i.p.v. 40% (wat EA bij retail overhoudt).

Daarnaast is het niet officieel bevestigd dat men de 25ste al pre-orders van origin in EU kan spelen. Het wordt wel gesuggereerd op bovenstaande links. Als EA het zelf bevestigd had zou het natuurlijk een ander verhaal zijn want dan gaan ze retailers tegenwerken.

Ze hebben dit of niet gedaan omdat het niet gebeurd, of omdat ze dan bewust retailers zouden tegenwerken.

[ Voor 44% gewijzigd door Schnoop op 19-10-2011 12:05 ]

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-10 14:08
Zoals hier al gezegd zal het hoogstwaarschijnlijk wel mogelijk zijn om de SP op te starten als je even een VPN nr de US opzet.

Verwijderd

DJH schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:35:
Idd, je kan hem alleen downloaden. Vanaf 27 oktober activeren.
nope...
Did you pre-order Battlefield 3 via Origin, Amazon, or any other service that supports pre-loading? Then starting on the 21st you'll be able to pre-load your copy of Battlefield 3.
Alleen als je hebt ge-pre-orderd bij een digitaal kanaal (met pre-loading support), dan kun je hem al downloaden.

Voor degene die het bij Wehkamp, Bol, G2Play, etc hebben ge-pre-orderd, zullen gewoon moeten wachten tot de DVD of key binnen is. En deze komt pas op 25/27 oktober.

Zonder key kun je niet downloaden, en alleen via de digitale kanelen (met eigen download service) kunnen deze op de 21ste al geven. Anders zul je netjes op je beurt moeten wachten.

En dit is ook interessant:
Battlefield 3 hits the store shelves on Tuesday, October 25, exactly one week from now, on the PC, PlayStation 3 and Xbox 360. Later, it’ll be available on iOS mobile devices as well.
bron: http://bf3blog.com/2011/1...each-a-couple-of-million/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 12:08 ]

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Jedi Geub schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

Op zich natuurlijk weer apart, dat de variant MET een doosje en schijfje goedkoper is dan de digitale download.

Dat vind ik ook het grote nadeel van Steam en Origin. Een game is na een half jaar met 25-50% korting in de winkel te vinden, maar de digitale download blijft 50 euro kosten...

• bvk

bvk

Vraag is wat je aan al die mogelijk eerdere activaties hebt als er nog geen servers online zijn. Dan kan je dus alleen de singleplayer spelen als het al waar is.

De hosters zoals i3D geven de gehuurde servers pas de 27e vrij en ik geloof nooit dat EA zelf voldoende servers up zal hebben voor die hausse aan spelers als je daadwerkelijk de 25e al zou kunnen spelen.

Edit: Er zijn natuurlijk een hoop mensen die ook/eerst de singleplayer willen spelen, daar behoor ik zelf dus niet bij. Maar ff niet aan gedacht met deze post... :o

[ Voor 18% gewijzigd door bvk op 19-10-2011 12:15 ]

Specs

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb overigens ook vrij genomen voor vrijdag de 28ste. Leuk idee om dan met een hoop GoT'ers samen te gaan spelen.

Ik heb ervoor gekozen om de game op de 27ste in de avond te laten bezorgen. Ik hoop dat deze ook echt na 18:00 komt anders kan ik hem niet aannemen!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
prutser387 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

Op zich natuurlijk weer apart, dat de variant MET een doosje en schijfje goedkoper is dan de digitale download.

Dat vind ik ook het grote nadeel van Steam en Origin. Een game is na een half jaar met 25-50% korting in de winkel te vinden, maar de digitale download blijft 50 euro kosten...
Vroeger was het op Steam nog wel goedkoper, maar dat is ook al tijden niet meer zo. Ik snap het ook niet, dat ze de digitale download duurder aanbieden dan de fysieke. Want de game is fysiek al tijden goedkoper te krijgen dan dat hij op Origin wordt aangeboden.
Misschien dat het afspraken zijn die ze met de groothandels/distributeurs hebben gemaakt waarin staat dat de digitale download net zo duur moet zijn als de adviesprijs. Wat me een domme deal lijkt, maar dat terzijde. :)

Ik wacht voor 12,- minder (als het niet meer is) wel een dag of 2 langer. :P

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
freggel schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Vroeger was het op Steam nog wel goedkoper, maar dat is ook al tijden niet meer zo. Ik snap het ook niet, dat ze de digitale download duurder aanbieden dan de fysieke. Want de game is fysiek al tijden goedkoper te krijgen dan dat hij op Origin wordt aangeboden.
Misschien dat het afspraken zijn die ze met de groothandels/distributeurs hebben gemaakt waarin staat dat de digitale download net zo duur moet zijn als de adviesprijs. Wat me een domme deal lijkt, maar dat terzijde. :)

Ik wacht voor 12,- minder (als het niet meer is) wel een dag of 2 langer. :P
Dat is toch hetzelfde als met digitale boeken. Vaak is de digitale versie net zo duur of soms zelfs duurder als de papieren versie. Echt ongeloofelijk krom.

Burp

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb ge-pre-ordered via origin omdat

1:ik mijn schijfjes altijd kwijt raak of dusdanig beschadig dat ze niet meer werken(en ja ik weet dat ik ook gewoon zuinig kan zijn met spullen)
2:ik vroeger wel eens pre-orders deed die dus absoluut niet op de dag van release bij mij aankwamen(soms moest ik er zelfs 2 weken opwachten)
3:ik een snelle internet verbinding heb en het downloaden bijna net zo snel gaat als naar de winkel lopen
4:ik liever lui ben

En het me niet uitmaakt of ik nou 35 of 49€ moet betalen voor bf3. Ik wacht al jaren op dit spel en heb hem daarom ook besteld in origin (elke game die zijn geld waard is maakt de prijs mij niet zoveel uit)

[ Voor 5% gewijzigd door Streepje op 19-10-2011 12:34 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Giablo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
IlIlIlIlIl schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:28:

1:ik mijn schijfjes altijd kwijt raak of dusdanig beschadig dat ze niet meer werken(en ja ik weet dat ik ook gewoon zuinig kan zijn met spullen)
2:ik vroeger wel eens pre-orders deed die dus absoluut niet op de dag van release bij mij aankwamen(soms moest ik er zelfs 2 weken opwachten)
3:ik een snelle internet verbinding heb en het downloaden bijna net zo snel gaat als naar de winkel lopen

En het me niet uitmaakt of ik nou 35 of 49€ moet betalen voor bf3. Ik wacht al jaren op dit spel en heb hem daarom ook besteld in origin zodra dat kon
Ik kan helemaal meeleven met punt 4! Maar je vergeet één ding, door het fysieke spel te bestellen op internet wordt deze alsnog naar je huis verstuurd. Je hoeft dus niet naar een winkel te gaan, louter naar je brievenbus (tenzij die afstand ook al te veel is, kan ik wel mee in komen) ;)

• freggel
  • Laatst online: 04-11 10:59

En het me niet uitmaakt of ik nou 35 of 49€ moet betalen voor bf3. Ik wacht al jaren op dit spel en heb hem daarom ook besteld in origin zodra dat kon
Prima toch. Als het geld jou niet uitmaakt snap ik je keuze volledig. En je kan waarschijnlijk nog eerder aan de gang ook. :)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Ik had hem via Origin voor € 22,50. Foutje van EA :D.

Hopelijk kan ik hem op de 25e al proberen. Ook al zullen er weinig servers online zijn, dan nog zal ik me die 2 extra dagen kunnen vermaken met de single player :).

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-10 11:27
iLikeNoobies schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:19:
Ik heb overigens ook vrij genomen voor vrijdag de 28ste. Leuk idee om dan met een hoop GoT'ers samen te gaan spelen.

Ik heb ervoor gekozen om de game op de 27ste in de avond te laten bezorgen. Ik hoop dat deze ook echt na 18:00 komt anders kan ik hem niet aannemen!
Gaat tie niet door de brievenbus?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Bevestiging van wat we eigenlijk allemaal al verwachtten, day 1 patch komt eraan:

http://www.enterbf3.com/n...ve-day-1-patch-confirmed/
Copies are set to arrive on Tuesday because there is a Day 1 update. DICE are perfectionists -- they will not stop polishing the game until it is in your hands. The Day 1 update incorporates real-time feedback from the beta, ensuring that the consumer experience on launch day is outstanding. It is the actual consumer experience that we wish to be reviewed. The game with the Day 1 update will be available for review on Oct. 25.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Sagaris schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:52:
Bevestiging van wat we eigenlijk allemaal al verwachtten, day 1 patch komt eraan:

http://www.enterbf3.com/n...ve-day-1-patch-confirmed/

[...]
Nice :). Ik ben er erg blij om. Met de internetsnelheden van tegenwoordig haal je een patch binnen terwijl je een kop koffie haalt. En DICE heeft de kans om meteen veel bugs uit de BETA te fixen. Ideaal :).

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:38
Ik denk niet dat ze de beta naar je opsturen :+

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 11:13

En het me niet uitmaakt of ik nou 35 of 49€ moet betalen voor bf3. Ik wacht al jaren op dit spel en heb hem daarom ook besteld in origin (elke game die zijn geld waard is maakt de prijs mij niet zoveel uit)
Ik koop hem boxed maar ik neem aan dat het gewoon hetzelfde als bij steam werkt en je de key in kan geven en dan de client kan downloaden. Zo niet, moet ik even gaan graven naar een dvd speler want die heb ik allang niet meer in mijn pc. :P

• RocketKoen
  • Laatst online: 01-11 23:04
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Alleen als je hebt ge-pre-orderd bij een digitaal kanaal (met pre-loading support), dan kun je hem al downloaden.

Voor degene die het bij Wehkamp, Bol, G2Play, etc hebben ge-pre-orderd, zullen gewoon moeten wachten tot de DVD of key binnen is. En deze komt pas op 25/27 oktober.

Zonder key kun je niet downloaden, en alleen via de digitale kanelen (met eigen download service) kunnen deze op de 21ste al geven. Anders zul je netjes op je beurt moeten wachten.
Als je hem bij bol of wehkamp hebt besteld, hoef je hem ook helemaal niet te downloaden.... Je krijgt zo'n doosje in de brievenbus met een DVD erin. Als je die DVD in je PC stopt kun je het spel op magische wijze installeren zonder eerst 10GB te downloaden.

TheS4ndm4n#1919

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

StealthyPeanut schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:53:
[...]

Nice :). Ik ben er erg blij om. Met de internetsnelheden van tegenwoordig haal je een patch binnen terwijl je een kop koffie haalt. En DICE heeft de kans om meteen veel bugs uit de BETA te fixen. Ideaal :).
Ergens ook wel te verwachten die first day patch. Ik zou het vreemder vinden als die er niet was geweest, Maar goed dat ze wel hun best doen om zoveel mogelijk te fixen :)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Jongens, het plaatje van de lav-25 werkt niet! :o en wat is de teamspeak? :o

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Het is dat ik nog 25 euro op mijn Intertoys pasje heb staan anders had ik ook via Origin besteld :') .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Stef602 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:10:
kijk eens op pagina 1 eerste post

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:54
Stay tuned for brand new Battlefield 3 multiplayer footage 2 hours from now! #BF3

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:59
vinom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:14:
Stay tuned for brand new Battlefield 3 multiplayer footage 2 hours from now! #BF3
Om nom nom!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://ps3life.nl/nieuws/...ld-3-multiplayer-details/
The radius on conquest flags is the same as the cap radius. On m-com’s it’s a tweaked version of that.
Nou hoop ik dat dit alleen voor consoles het geval is en dat ze voor de PC aangepaste maps hebben gemaakt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Z500 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:50:
[...]

Gaat tie niet door de brievenbus?
Geen idee.. Als ze hem door de brievenbus gooien, waarom had ik dan moeten kiezen voor de bezorgingstijd? (Ochtend / Middag / Avond)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• bvk

bvk

Stef602 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:10:
Als je het hebt over het plaatje in de startpost, lekker belangrijk... ;) En anders moet je Tsurany even een DM sturen als je het gefixed wil hebben.

Voor Teamspeak nogmaals even de post van Dacuu:

Dacuuu in "Battlefield 3 - Deel 3"

Staat voor iedere GoT'ter open, maar wel in het Public gedeelte. Wordt vooralsnog niet gemanaged (diverse BF3 channels etc.) of gemoderate, dus hou het netjes. Voor meer structuur: Join de clan ;)

Specs

• sdkoning
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 01:05

Is het niet mogelijk om met je Key in de dvd hoes het spel te downloaden vanaf origin? Stel nou dat de dvd echt beschadigd raakt en het dus niet meer speelbaar is.

Buiten het feit dat je het spel alsnog zou kunnen downloaden van een niet nader te noemen website/platform en je eigen key kunt gebruiken voor het activeren hiervan.

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17

Leuk is dat! Om 17u mogen we dus een multiplayer gameplay verwachten. Het zal compleet nieuwe gameplay zijn! Woooo!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 00:15

RoyK

Hobby tekenaar

misschien back to karkland footage :D????

Mijn portfolio op Instagram

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

sdkoning schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

Is het niet mogelijk om met je Key in de dvd hoes het spel te downloaden vanaf origin? Stel nou dat de dvd echt beschadigd raakt en het dus niet meer speelbaar is.

Buiten het feit dat je het spel alsnog zou kunnen downloaden van een niet nader te noemen website/platform en je eigen key kunt gebruiken voor het activeren hiervan.
Ja dat is wel mogelijk heb dat gedaan met bfbc2 omdat die schijf 1 grote kras is bij mij :X maar nu sla ik de installatie files op, en die hoesjes interesseren me ook nog eens geen fluit

• sdkoning
iLikeNoobies schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

Geen idee.. Als ze hem door de brievenbus gooien, waarom had ik dan moeten kiezen voor de bezorgingstijd? (Ochtend / Middag / Avond)
inderdaad ... probleem bij mij is; dat ik er 4 besteld heb. Dus waarschijnlijk zullen die 4 in een pakketje zitten die niet door mijn brievenbus past.

*vraagt zich af hoeveel pre-orders wehkamp heeft gekregen. "DHL BF3 DISTRIBUTION BUS" *

• ronalddus
  • Laatst online: 03-11 14:24

ronalddus

Buffalo77

Nu Battlefield 3 bijna uit is heb ik een oude joystick uit het stof gehaald. Bij Bad Company 2 heb ik deze nooit gebruikt, omdat het niet nodig was om een chopper beter te besturen. Nu vroeg ik me af hoe jullie van muis naar joystick switchen (en andersom) tijdens het spelen? Gebruiken jullie daar een apart programmaatje voor of kan dit via de controls ingame geregeld worden?

Bedankt

Buffalo77 | Pokemon Unite

• DaniëlWW2
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bU1ClZCU5GM&feature=feedu]

Why you fix bugs DICE? :Y)
Ze zijn wel hilarisch.

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-10-2011 13:31 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
De BF3 doos past echt niet door je brievenbus. Iedereen weet toch wel dat ze 5 cm zijn ongeveer qua dikte. Er zitten toch ook handleidingen bij en weet ik veel. Is toch echt niet alleen een dvd doosje met serial..

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ronalddus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:30:
Nu Battlefield 3 bijna uit is heb ik een oude joystick uit het stof gehaald. Bij Bad Company 2 heb ik deze nooit gebruikt, omdat het niet nodig was om een chopper beter te besturen. Nu vroeg ik me af hoe jullie van muis naar joystick switchen (en andersom) tijdens het spelen? Gebruiken jullie daar een apart programmaatje voor of kan dit via de controls ingame geregeld worden?

Bedankt
ik had in bf2 me stick naast me staan en als ik in een jet stapte klemde ik hem vast tussen me benen of zette hem op me bureau maar omdat me bureau wat hoger is kreeg ik vrij gauw een lamme arm. Chopper vliegen deed ik altijd met toetsenbord en muis omdat het dan gewoon beter ging

• ronalddus
  • Laatst online: 03-11 14:24

ronalddus

Buffalo77

sdkoning schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

inderdaad ... probleem bij mij is; dat ik er 4 besteld heb. Dus waarschijnlijk zullen die 4 in een pakketje zitten die niet door mijn brievenbus past.

*vraagt zich af hoeveel pre-orders wehkamp heeft gekregen. "DHL BF3 DISTRIBUTION BUS" *
Soms hangen ze het tasje aan de deurknop :9

Buffalo77 | Pokemon Unite

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 11:37

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet eerder dan 27 kan spelen; heb nog stapels opdrachten die de deur uit moeten en moet dus hard werken. Gelukkig is het daarna relatief rustig en kan ik mezelf belonen met online carnage galore :9

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
ronalddus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

Soms hangen ze het tasje aan de deurknop :9
Zeker met een groot opdruk van BF3 op het tasje. 8)

• madmaus
  • Laatst online: 21-10 17:55
Arsenius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:31:
De BF3 doos past echt niet door je brievenbus. Iedereen weet toch wel dat ze 5 cm zijn ongeveer qua dikte. Er zitten toch ook handleidingen bij en weet ik veel. Is toch echt niet alleen een dvd doosje met serial..
Nou dan hoop ik dat ze hem bij de buren afleveren.
Tegenwoordig zijn alle postkantoren gesloten in de buurt waardoor ik met de auto het pakketje moet gaan halen straks.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• bvk

bvk

ronalddus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:30:

Bedankt
Ik ga ervan uit dat dit inderdaad met de ingame control settings geregeld kan worden. Met BF2 was dit in ieder geval nooit een probleem. Ik vraag me eerder af wélke sticks er ondersteund gaan worden en of dan ook alle knoppen te gebruiken zijn. Heb er 16 op mijn Thrustmaster.... ;)

Specs

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Haha serieus?

Grootste map grap :P

[ Voor 3% gewijzigd door LosGieros op 19-10-2011 14:14 ]

Rapapa...

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik weet niet was voor een treurige brievenbus jij hebt maar bij mij gaan die dvd's er met gemak doorheen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• sdkoning
DanielWW2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

Ik weet niet was voor een treurige brievenbus jij hebt maar bij mij gaan die dvd's er met gemak doorheen. :+
lezen is een charme; waar niet iedereen over beschikt. Maar i doubt dat het dvd doosje; (zelfs inclusief handleidingen en dvd en key :')) 5 cm dik zal zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door sdkoning op 19-10-2011 13:45 . Reden: cd = dvd ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:48

Niellie41

[object Object]

Als het doosje van BF3 5cm dik is, dan moet het wel een dikke game zijn :+

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 19-10-2011 13:45 ]

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 11:37

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

het is voor zover ik weet geen steelbox maar gewoon dvd'tje. Bij mij past alles van Bol en Amazon enzo er prima in, dus tenzij Wehkamp exorbitante verpakkingen gebruikt, zal 't wel meevallen :)

en man, ik kan niet meer wachten...flares, mortieren, damn! :9

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 11:25
toen ik black ops had gepreordered kwam die gewoon door mn brievenbus 's ochtensvroeg hoor :)
Ik weet natuurlijk niet wat voor een brievenbus iedereen heeft maar ik heb gewoon zo'n gat in de voordeur.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

prutser387 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

steam is bij release altijd duur. Maar zeker in de salesweken zijn grote games zoals dit ook gewoon met 50% korting te vinden.
Bij origin begrijpen ze dit niet helemaal helaas.

blup

• DaniëlWW2
  • Niet online
gratis_vodka schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:46:
het is voor zover ik weet geen steelbox maar gewoon dvd'tje. Bij mij past alles van Bol en Amazon enzo er prima in, dus tenzij Wehkamp exorbitante verpakkingen gebruikt, zal 't wel meevallen :)

en man, ik kan niet meer wachten...flares, mortieren, damn! :9
Caspian border> hilltop> mortar. >:)

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

questarey schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:51:
toen ik black ops had gepreordered kwam die gewoon door mn brievenbus 's ochtensvroeg hoor :)
Ik weet natuurlijk niet wat voor een brievenbus iedereen heeft maar ik heb gewoon zo'n gat in de voordeur.
Ik hoop het :P
Zal lullig zijn als je tijdens de vakantie om 8 uur door de postbode wordt wakker gebeld. Heheheh..
Overigens komt BF3 op 2 DVD'tjes, zo te zien aan de leak dan...

Kan niet meer wachten, nog 8 hele dagen!!! :(

An  a day keeps the doctor away.

• Avalaxy
  • Laatst online: 04-11 16:44
RoyK schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:29:
misschien back to karkland footage :D????
karKAND, zonder L er tussen. Kan iedereen die naam nou niet eens gewoon een keer goed schrijven? |:(

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:54
Ik had zelf een klasgenoot die er Back To Karkano van maakte :P

Verwijderd

Avalaxy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

karKAND, zonder L er tussen. Kan iedereen die naam nou niet eens gewoon een keer goed schrijven? |:(
ZOOOOO ergelijk. Echt, jezus! Belachelijk gewoon! :P

Boeien hoe je het schrijft. "Karkand" is trouwens met een hoofdletter. :D

• Biohazzard21
  • Laatst online: 12:59
Ik hoop eerlijk gezegd op wat gameplay footage van Damavand Peak! volgens mij is er geen betere manier om nog ff wat mensen over de streep te trekken dan dat basejumpen eens te laten zien.

Verwijderd

Biohazzard21 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:36:
Ik hoop eerlijk gezegd op wat gameplay footage van Damavand Peak! volgens mij is er geen betere manier om nog ff wat mensen over de streep te trekken dan dat basejumpen eens te laten zien.
Ik kan nog wel een weekje wachten. Maar inderdaad, als ik iets wil zien is het wel die basejump! Hopelijk is het net zo goed als bij Just Cause 2. Daar hebben ze het basejumpen namelijk erg goed uitgewerkt.

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 09:07
Biohazzard21 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:36:
ik kan jouw vertellen dat we straks ook footage van Damavand Peak krijgen te zien

Verwijderd

xNikobellicx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:40:
[...]

ik kan jouw vertellen dat we straks ook footage van Damavand Peak krijgen te zien
Als de game uit is, ja. Maar daarvoor? Ik help het je hopen.

• xNikobellicx
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

Als de game uit is, ja. Maar daarvoor? Ik help het je hopen.
het is 100% zeker dan we footage te zien krijgen.

hier de tweet.

@Noken
Marcus Johansson
A new #BF3 Multiplayer trailer, showing Damavand Peak and much more, will be out today ;)

Verwijderd

xNikobellicx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:43:
[...]

het is 100% zeker dan we footage te zien krijgen.

hier de tweet.

@Noken
Marcus Johansson
A new #BF3 Multiplayer trailer, showing Damavand Peak and much more, will be out today ;)
Haha oke, die had je dan wel even eerder kunnen posten! :P

Wedden dat ze alleen TDM of Conquest laten zien...

• DAUB 2.0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 08:30
Waar krijgen we dat dan te zien!!!!!

• Twammo
  • Laatst online: 16-10 20:49

Twammo

PSN: rtwouda

• xNikobellicx
DAUB 2.0 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:46:
Waar krijgen we dat dan te zien!!!!!
over 13min als het goed is

Verwijderd

Daar kan ik nog wel op wachten :D

• DAUB 2.0
Uuuuh waar?

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:44:
[...]

Haha oke, die had je dan wel even eerder kunnen posten! :P

Wedden dat ze alleen TDM of Conquest laten zien...
Is al eerder gepost door hem vandaag. http://gathering.tweakers...message/36960216#36960216

Zit wel er wel op te wachten :D

BFV: SuperflipNL [PS4]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 00:15

RoyK

Hobby tekenaar

Avalaxy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

Omdat het je zo ergert heb ik besloten om vanaf nu het met een L te blijven schrijven. Heb je die alvast in de pocket. Speciaal voor alle taalfreaks hier. :z

Mijn portfolio op Instagram

Verwijderd

SuperflipNL schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:48:
[...]

Is al eerder gepost door hem vandaag. http://gathering.tweakers...message/36960216#36960216

Zit wel er wel op te wachten :D
"Showing Damavand Peak and much more..."

Much more = Back to Karkland?

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Ik hoop ook een stukje van Karkland

• sdkoning
ik wil ook een stukje klerkeind.

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-10 16:28

TheAshcat

Death from Above

Hopelijk wordt kerkland weer goed!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 13:06

H3llSiNG

Meh.

Give me Karkhand!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wreeeed! Kakano footage!

Verwijderd

Hahahahaha, trololololoolo!

• DAUB 2.0

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
waar?

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:56
Waar kan ik die stream zien , heb wel zin om die maps van kerkend te zien !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Verwijderd

Is dit 'm? Heb 'm zelf ook nog niet gekeken:

• DAUB 2.0
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:01:
Is dit 'm? Heb 'm zelf ook nog niet gekeken:

[video]
Goeie vraag.

• megadoom
yup t is net 2 uur

Verwijderd

Whahahaha, we hadden ook echt gelijk over die Back to Kerkelanden footage

• Twammo
  • Laatst online: 16-10 20:49

Twammo

PSN: rtwouda

_/-\o_ Dat basejumpen is wel echt mooi gedaan. Niet als wanneer je uit een vliegtuig springt maar echt in de goede houding. nu nog extreem laat je parachute open en dan hopen dat je niet als een kleiduif uit de lucht geschoten wordt.

• megadoom
huh aan t eind staat: 10.25.11 !!!!!!!!!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

W00T! GEWELDIGE trailer! :D
Echt, kan niet meer wachten. Zag vandaag de niet limited edition bij G2Play.net voor 24 euro, dacht eerst van balen, maar toch maar mooi dat ik 14 euro extra voor heb betaald. Mooi doosje, + mappack :D

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
megadoom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:06:
Release date North America.

• megadoom
grrrrrr

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

megadoom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:06:
Dat is Engels, hun zeggen nooit van 25/10/11 maar 10/25/11 dus mm/dd/jj :)

• Giablo
  • Laatst online: 06-10-2024
IK. WIL. HEM. SNEL. HEBBEN!!!!! Prop er nou nog maar ff een demo doorheen schnell!!!! Dan maakt EA een hoop mensen blij denk ik ;)

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Wow dat ziet er weer egt vet uit :o, zeker die map die zich s'avonds afspeelt . Ook 'terug naar kerk&land' ziet er goed uit ;)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe stijl van Weake Island uit de Bek to Kerker-LAN wel erg kan waarderen..

Lekker moody en mistig..

(als het Weake is natuurlijk, maar ik zie een carrier)

Verwijderd

Sentry's zijn ook verschillend tov BC2, stukkie moeilijker besturen lijkt mij
0:56

• megadoom
HardCoreGamer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

Dat is Engels, hun zeggen nooit van 25/10/11 maar 10/25/11 dus mm/dd/jj :)
dat is amerikaans...

Verwijderd

Knijnemans schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:08:
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe stijl van Weake Island uit de Bek to Kerker-LAN wel erg kan waarderen..

Lekker moody en mistig..

(als het Weake is natuurlijk, maar ik zie een carrier)
Ik heb die maps van Kark to Backland nooit gespeeld. Dus dat betekent nog meer dingen die voor mij "fresh" voelen!

Ik heb trouwens nog nooit een Battlefield game gespeeld. Behalve een paar uurtjes Bad Company 2.

• sdkoning
speelt BF3 zich o.a af in kerkrade??!

:')

[ Voor 4% gewijzigd door sdkoning op 19-10-2011 15:10 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien