NeoMe schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:32:
Ik vind het vrij apart dat mijn karakter nooit gewoon stil kan staan, loopt altijd te bibberen of te bewegen. Vooral als ik in de buurt ben van objecten ( rolstrap / muurtje ). Als ik ergens lig en er komt iemand aan gerent dan vlieg ik ook een meter opzij, lekker irritant als ik ff in de bosjes een beetje lig te snipen.
Zelf niet meegemaakt dat ik opeens een meter opzij vlieg. Lijkt alsof er op de server correcties gemaakt worden omdat jou client gegevens niet betrouwbaar zijn. Mag hopen dat het gefixt wordt.
Verder flikkert het beeld soms ( geel ), dat rode is van lasers maar wat is geel dan of is dat ook nog gewoon een foutje..?
Ja, veel witte, gele, blauwe en rode flikkeringen. Dat is puur een bug. Het gaat dan om je gehele scherm die voor een miliseconde of wat een een egale kleur krijgt, vaak een paar keer achter elkaar.
Gisteren heel erg last van 'hele clip in iemand schieten en gast is nog altijd 100%' terwijl ik eergisteren daar minder problemen mee had. Ook gebruik ik die rocketlauncher veel, die soms wel en soms niet iemand killt terwijl je vanuit een raam naar beneden recht op iemand schiet ... ook apart. Gebruik hem nu alleen maar om vijanden in een hokje/hoekje/huisje op te blazen want ga het risico niet meer lopen.
Die wapens zijn inderdaad nog wat bugged, dat zal ook niet heel snel verbeteren verwacht ik, bekend probleem in de Battlefield series.

En please, zullen we dit topic niet laten vervallen tot simpelweg een pats topic waar mensen hun lucky potjes komen posten om anderen proberen te laten denken dat ze daadwerkelijk goed zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 11:37 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46
Jullie kennen wel die bugged kruipende soldaat die uit zijn gaat vuurde he...

YouTube: Battlefield 3 Beta : In Real Life - YouTube

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Sorry maar ik herken die frustraties over snipers absoluut niet, ongebalanceerde klasseverdelingen in teams wel maar dat gaat overal voor op, teveel Assaults is net zo slecht als te veel snipers. Ik vind snipen zelf te saai voor woorden en zal er dan ook nooit mee spelen maar tegenstanders kunnen me niet genoeg snipers hebben, lekker makkelijk :)

In BF3 heb je aan 2/3 gerichte schoten geniet om snipers neer te leggen met vrijwel alle wapens op nagenoeg alle afstanden. Bovendien hebben snipers al behoorlijk wat nadelen, ten eerste de scopeglare, ten tweede dat je ze eenvoudig kan supressen aangezien ze liggen (en dus eenvoudig dichterbij kan komen) en ten derde dat als ze een keer gespot zijn ze nagenoeg niet meer van hun plek kunnen komen zonder dat het andere team hen tegen de vlakte werkt. Bovendien kan je door zig-zaggend te sprinten ook vrij eenvoudig dichterbijkomen, mits je tenminste niet de meest voorspelbare routes loopt.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:50
ProfoundValue schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:34:
Het duurde even maar daar issie weer. Een leuk Gameplay filmpje met GoT Teamspeak commentaar :p

[video]
Hij is leuk! En straks met nog meer man als BF3 geen beta meer is! _/-\o_

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is er nog een server waar de GOT'ers veel op spelen, want kom de laatste tijd alleen maar in van no-life servers.
Allemaal lui level 45+ en een K/D van +/- 50/10, en toch vrijwel geen punten.

---RAWE CEEK!!!---

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Gisteren wat zitten experimenteren met C4 maar je staat er versteld van hoeveel muren er in Metro kapot kunnen. Ook de cover bij eerste MCOM B wegblazen is handig als defenders. Geeft veel beter zicht op de MCOM voor onze vrienden-recons.

En die flatgebouwen in de laatste fase; wauw. Complete voorgevels eruit blazen. Die rook, dat geluid.. Ik zat met een enorme grijns naar m'n scherm te staren :)

Nogmeer mensen met C4 liefde?

-- Altijd blijven prutsen --

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
FoggyFreek schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:52:
Gisteren wat zitten experimenteren met C4 maar je staat er versteld van hoeveel muren er in Metro kapot kunnen. Ook de cover bij eerste MCOM B wegblazen is handig als defenders. Geeft veel beter zicht op de MCOM voor onze vrienden-recons.

En die flatgebouwen in de laatste fase; wauw. Complete voorgevels eruit blazen. Die rook, dat geluid.. Ik zat met een enorme grijns naar m'n scherm te staren :)

Yeah C4 is zeer cool. Tweede B kan je ook die houten muren helemaal wegblazen. Maakt verdedigen een stuk makkelijker.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Om dingen op te blazen wel, doet mij nog te weinig damage op me tegenstanders. Gister ook de mcom en omgeving er mee volgeplakt, en zag het enemy team er naar toe sprinten. Ik wacht 2 seconden, blaas me c4 op, en geen enkele kill, en hun armen de MCOM.

Ook dat uit je cover gedrukt worden als er iemand op je spant is erg vervelend, al meerdere malen gehad dat ik daardoor afgeschoten werd.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

FoggyFreek schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:52:

Yep, als defense gebruik ik ze zeer veel om de MCOM's te verdedigen. Gewoon rondom helemaal volspammen en wanneer ik merk dat ze bezig zijn; BOOM!

Gisteren nog 6 kills tegelijk met C4, maar dat was echt een uitzondering.

Beetje jammer alleen dat de C4 verdwijnt wanneer je dood bent gegaan (in tegenstelling tot T-UGS en spawn beacon).

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:50
NoFearCreations schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:51:
Is er nog een server waar de GOT'ers veel op spelen, want kom de laatste tijd alleen maar in van no-life servers.
Allemaal lui level 45+ en een K/D van +/- 50/10, en toch vrijwel geen punten.
In de Beta spelen we nog op een random server, Straks met de full versie krijgen we 3 eigen servers!
Veel tweakers zitten op de Tweakers BF3 Teamspeak server nog geen Teamspeak3? moet je hem hier even downloaden (Client, 32 / 64 Bit)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat is wel een van de vage dingen uit het spel, een kill levert je 100 punten op maar de combinatie van suppression en kill assist kan je veel meer dan 100 punten opleveren waardoor een slechte aim je meer punten kan opleveren dan een goede aim.
Was daar toch meer door hele hoeveelheid mcoms gearmed en vernietigd in combinatie met de standaard dingen (med packs, squad spawns, etc) dan dat ik helemaal niet kan mikken :P
ronalddus schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:08:
Met een beetje fatsoenlijk team als verdediger kom er bij de derde set MCOM's echt niet doorheen (met een random team). De eerste twee bases pak je in enkele minuten, maar die derde basis is gewoon niet te doen
Mijn ervaring is juist dat je bij de tweede er niet doorheen komt, met paar gunners die ergens liggen is het bijzonder lastig om door de tunnels heen te komen. En in theorie is bij de derde het makkelijk om de trappen te verdedigen, maar in de praktijk wordt het tweede setje vaak veel te weinig verdedigt, en je blijft het probleem houden dat het geen simpele lineaire verdediging is, als de verdediging bij derde trap even faalt, wordt je als verdediger onmiddelijk in de rug aangevallen. Zelfde eigenlijk bij zij-ingang, contain je die niet meer voor 20 seconde dan vagen die onmiddelijk de verdediging van de eerste trap weg en kunnen ze verder via de zijkant aanvallen.

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Hoe zit het nu met die Physical Warfare Pack?
In de OP staat:
In deze pack zitten een aantal exclusieve en niet-exclusieve items. De exclusieve items zullen niet op een later moment nog uitgebracht worden voor de rest van de spelers. Het is bevestigd dat elk land een eigen pack krijgt. De bovenstaande afbeelding is de pack van de UK.
In Zweden zal een SpecAct pack uitgebracht worden, hierin zitten voor elke soldaat twee extra camouflage pakken vergelijkbaar met de SpecAct DLC van Bad Company 2.

Alle content in de Physical Warfare Pack zal later voor alle spelers beschikbaar komen. Het woord 'exclusive' kan gezien worden als 'limited time exclusive'. Wanneer de content voor alle spelers beschikbaar is heeft DICE nog niet aangekondigd.
Niet op een later moment uitgebracht worden & zal later voor alle spelers beschikbaar komen?

Verwijderd

Ik kan er niet aan wennen, spelen met LAG plus dat het spel gewoon niet lekker loopt en dat niet alles stuk kan frustreerd.

Ik heb mijn preorder gecanceld en ben weer terug bij BC2 waar ik een veel meer intense ervaring heb.

Het zal aan mij liggen, ik had me er zeeer op verheugd als oude BF2 veteraan (7) maar dit spel mist de aansluiting voor mij.

Jammer.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:18:
Ik kan er niet aan wennen, spelen met LAG plus dat het spel gewoon niet lekker loopt en dat niet alles stuk kan frustreerd.

Ik heb mijn preorder gecanceld en ben weer terug bij BC2 waar ik een veel meer intense ervaring heb.

Het zal aan mij liggen, ik had me er zeeer op verheugd als oude BF2 veteraan (7) maar dit spel mist de aansluiting voor mij.

Jammer.
Het is een beta.... 8)7 |:(

Verwijderd

Dat snap ik (BETA,DEMO geeft het een naam), ik bestel de game wel als ie klaar is kan ik eerst ff zien of ze het naar mijn smaak kunnen krijgen.

Nu is het huilen.

Verwijderd

Heraclius schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:14:
Hoe zit het nu met die Physical Warfare Pack?
In de OP staat:

[...]

Niet op een later moment uitgebracht worden & zal later voor alle spelers beschikbaar komen?
- Physical Warfare Pack: direct bij LE en later voor iedereen (gratis)
- Back To Karkand: gratis bij pre-order, later betaald
- SPECACT Kit Upgrade, Dog Tag Pack, Avatar Battlefield 3 Gear en Battlefield Play4Free pack: alleen beschikbaar bij bepaalde winkels, geen idee of deze later ook beschikbaar komen en of er voor betaald moet worden.
De SPECACT & Dog Tag Pack kit is nu al te koop voor spelers die hem niet in hun preorder hebben zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Zij presenteren dit product aan ons, dan kan je ook een mening verwachten. Of mag je alleen positieve dingen zeggen? Anders kan je lekker krijsen HET IS EEN BETA!! Drommel.. De gameplay mechanics zijn allemaal al in plaats en zijn gewoon walgelijk. Arcade bocht tot op het bot. Battlefield Modern Warfare, dat is het. Ik heb caspian border ook gespeeld en dat is ook een groot arcadefest, heeft niets meer met Battlefield te maken. Het is in mijn ogen een compleet mislukt product, en dat is gebasseerd op de gameplay; niet op bugs.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Ik vind sowieso dat je belachelijk veel punten krijgt voor een kill. Zeker als je dit vergelijkt met de teamwork punten.

Een MCOM disarmen levert net zoveel punten op als 1 kill. Waarom zou je dan disarmen als je ook gewoon kan blijven campen en minimaal 1 kill kan maken? Hetzelfde geldt voor armen, healen etc.. Deze punten zijn allemaal gelijk als in BC2, maar de punten voor je kill zijn met 100% toegenomen. Hoezo meer COD-like? Bleh. Zeker als je ziet dat het aantal punten wat je krijgt voor het armen / disarmen minder is dan in BC2.

Verder bevalt de game me wel, maar waarom dat je met kermis-toeters en bellen moet zien dat je punten scoort en dan helemaal dat je punten krijgt voor elke beweging die je maakt.

Helemaal als je ziet dat je een ribbon krijgt, om mee te doen aan een potje. Zo worden de ribbons totaal betekenisloos als je echt een keer een ribbon verdient die de moeite waard is.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-10-2011 12:39 ]

• vinom
  • Laatst online: 23:33
Haha, ik was helemaal vergeten dat die dingen erin zitten. Ik ben ze werkelijk ook nog niet in de beta tegengekomen.

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 14:51
Mensen, even uw aandacht. Ik weet niet of dit al gepost is maar DICE heeft gereageerd op het hitbox probleem(in het forum). Wat betekend dit? Een hitbox error word veroorzaakt doordat je bijvoorbeeld de hoek om rent maar nog steeds door de hoek heen neergeschoten word(wat dus heel laggy en buggy is). Maar ook dat je ineens dood neervalt doordat iemand meerdere keren op je schiet en alle kogels in 1x aankomen.
Ze melden dat ze het probleem erkennen en dat ze eraan werken! Het is aan lastig probleem omdat in BF(tegenwoordig in elke game) de synchronisatie van het spel bij de speler ligt en niet bij de server. Maar ze werken eraan ;)

Specs

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:30:
[...]

- Physical Warfare Pack: direct bij LE en later voor iedereen (gratis)
- Back To Karkand: gratis bij pre-order, later betaald
- SPECACT Kit Upgrade, Dog Tag Pack, Avatar Battlefield 3 Gear en Battlefield Play4Free pack: alleen beschikbaar bij bepaalde winkels, geen idee of deze later ook beschikbaar komen en of er voor betaald moet worden.
Neem maar van mij aan dat alle packs niet exclusive zullen blijven. Is echt de meest grote bullshit/verkooptechniek

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:01
Solid_Aapie schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:40:
Mensen, even uw aandacht. Ik weet niet of dit al gepost is maar DICE heeft gereageerd op het hitbox probleem(in het forum). Wat betekend dit? Een hitbox error word veroorzaakt doordat je bijvoorbeeld de hoek om rent maar nog steeds door de hoek heen neergeschoten word(wat dus heel laggy en buggy is). Maar ook dat je ineens dood neervalt doordat iemand meerdere keren op je schiet en alle kogels in 1x aankomen.
Ze melden dat ze het probleem erkennen en dat ze eraan werken! Het is aan lastig probleem omdat in BF(tegenwoordig in elke game) de synchronisatie van het spel bij de speler ligt en niet bij de server. Maar ze werken eraan ;)
bron?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
StealthyPeanut schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:37:
Ik vind sowieso dat je belachelijk veel punten krijgt voor een kill. Zeker als je dit vergelijkt met de teamwork punten.

Een MCOM disarmen levert net zoveel punten op als 1 kill. Waarom zou je dan disarmen als je ook gewoon kan blijven campen en minimaal 1 kill kan maken? Hetzelfde geldt voor armen, healen etc.. Deze punten zijn allemaal gelijk als in BC2, maar de punten voor je kill zijn met 100% toegenomen. Hoezo meer COD-like? Bleh. Zeker als je ziet dat het aantal punten wat je krijgt voor het armen / disarmen minder is dan in BC2.

Verder bevalt de game me wel, maar waarom dat je met kermis-toeters en bellen moet zien dat je punten scoort en dan helemaal dat je punten krijgt voor elke beweging die je maakt.

Helemaal als je ziet dat je een ribbon krijgt, om mee te doen aan een potje. Zo worden de ribbons totaal betekenisloos als je echt een keer een ribbon verdient die de moeite waard is.
Mcom armen/disarmen niet veel punten geven is zodat niet je hele team als een stel F-jes op het voetbalveld, op dat ding duikt. Maar dat 1 iemand em gaat disarmen, en de rest dekking geeft.

TheS4ndm4n#1919

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

En als je hem armed, en destroyed, heb je toch in totaal 300 punten, schiet goed op vind ik. 100 punten voor een kill vind ik ook wat veel, ik hoeft helemaal niet zo snel te levelen, die lintjes en mediales interesseren mij geen reet.

---RAWE CEEK!!!---

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

Zij presenteren dit product aan ons, dan kan je ook een mening verwachten. Of mag je alleen positieve dingen zeggen? Anders kan je lekker krijsen HET IS EEN BETA!! Drommel.. De gameplay mechanics zijn allemaal al in plaats en zijn gewoon walgelijk. Arcade bocht tot op het bot. Battlefield Modern Warfare, dat is het. Ik heb caspian border ook gespeeld en dat is ook een groot arcadefest, heeft niets meer met Battlefield te maken. Het is in mijn ogen een compleet mislukt product, en dat is gebasseerd op de gameplay; niet op bugs.
Dat is inderdaad zo, als jij nu de gameplay van ook Caspian Borders niks vindt zal dat waarschijnlijk niet veel veranderen. Al ben je wel een beetje overdreven bezig met het walgelijk te noemen, kom op zeg. Al begrijp ik verder totaal niks van je redenatie die jammer genoeg ook elke vorm van onderbouwing mist. Waarom is het zo arcade ineens? Enkel omdat heli controls makkelijker zijn? Of is het arcade omdat infanterie wat kan uithalen tegen voertuigen en niet enkel als doel heeft target practise te spelen? Je kan het in iedergeval niet arcade noemen vanwege hoe de normale wapens van infanterie zich gedragen.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
NoFearCreations schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:45:
En als je hem armed, en destroyed, heb je toch in totaal 300 punten, schiet goed op vind ik. 100 punten voor een kill vind ik ook wat veel, ik hoeft helemaal niet zo snel te levelen, die lintjes en mediales interesseren mij geen reet.
Ik denk wel dat ze de punten die je krijgt voor een kill wat zullen afnemen. 50 voor een kill lijkt mij goed. Dan de MCOM gewoon op 100 punten houden en dan is het redelijk gebalanceerd. Van mij mogen ze die assists ook lekker hoog houden, het is namelijk een teamspel geen solo-game. Zie het als een voetbalteam. Je moet elkaar assisteren om te winnen. 1 goede spits maakt je geen kampioen. Daar heb je de voorzetten (assists) ook voor nodig. Tevens ook een goede verdediging om de tegenstander niet te ver te laten oprukken (suppressie).

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
Valt mij op dat er meer zeurkousen bij zijn gekomen hier.... ze komen flamen en schreeuwen dat het spel kut is zonder enige opbouw van kritiek....

Er zijn een aantal grote verschillen tussen de issues in het spel.
je kunt een spel kut vinden als:
-Je de graphics niet mooi vindt
-de gameplay niet naar wens is

je kan nog echt geen conclusies trekken als:
-Er artifacts verschijnen in je beeld
-Lag optreedt
-het CoD-derig speelt
-Je granaat niet wil vliegen uit de bosjes

het zijn maar kleine voorbeeldjes, maar mensen die zeiken bijna echt alleen maar over de laatste 4 regeltjes... erg jammer en erg irritant hier op het forum vindt ik.

Als je de BETA speelt en er ALLES van verwacht, ben je in mijn ogen een beetje dom.

Etuuuuuh!

Verwijderd

Als je wilt trollen doe je dat maar ergens anders, op tweakers wil ik het niet zien.

[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 06-10-2011 14:10 ]

• Sissors
  • Niet online
The Great HooD schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

Ik denk wel dat ze de punten die je krijgt voor een kill wat zullen afnemen. 50 voor een kill lijkt mij goed. Dan de MCOM gewoon op 100 punten houden en dan is het redelijk gebalanceerd. Van mij mogen ze die assists ook lekker hoog houden, het is namelijk een teamspel geen solo-game. Zie het als een voetbalteam. Je moet elkaar assisteren om te winnen. 1 goede spits maakt je geen kampioen. Daar heb je de voorzetten (assists) ook voor nodig. Tevens ook een goede verdediging om de tegenstander niet te ver te laten oprukken (suppressie).
Dan zou misschieten wel heel veel punten opleveren tov raak schieten.

knip

[ Voor 58% gewijzigd door psychoclown op 06-10-2011 14:09 ]

The Great HooD schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:48:
Ga alsjeblieft geen vergelijkingen maken, dan loopt het altijd ergens spaak.
Feit is dat resultaat beloond moet worden en meer beloond moet worden dan geen resultaat. Het zou vergelijkbaar zijn met meer punten krijgen voor het proberen te armen van de MCOM dan hem daadwerkelijk armen.
Tuurlijk moet teamplay gestimuleerd worden, alleen niet meer dan het resultaat halen.

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Ik zag van de week 1 boefje liggen op een steen (helemaal erbovenop) en ik denk ik knal even met mijn SVD 12X die kant op.... Hij ging dood.
Maar WTF, er waren er blijkbaar net 2 achter gespawned, want ik kreeg een triple kill toegekend...

Mooi dat ze liggend spawnen als de originator ook ligt...

:-)

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ga er nu niet verder op in, dit soort trollers zorgen ervoor dat het topic wederom gesloten wordt!!!

Ik heb m'n pre-order ook gecancelled, want ik zie het niet gebeuren dat Dice al die bugs met de release, of in de weken erna op gaat lossen. Kijk rond de kerst wel een keer, dan zal hij vast ergens in de aanbieding zijn.

---RAWE CEEK!!!---

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

NoFearCreations schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:02:
Ga er nu niet verder op in, dit soort trollers zorgen ervoor dat het topic wederom gesloten wordt!!!

Ik heb m'n pre-order ook gecancelled, want ik zie het niet gebeuren dat Dice al die bugs met de release, of in de weken erna op gaat lossen. Kijk rond de kerst wel een keer, dan zal hij vast ergens in de aanbieding zijn.
Iets met BETA is een maanden oude build dus fixtime t.o.v. BETA = 2mnd + 1 mnd = 3mnd

:-)

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
Voorstel: permaban voor trolls? Ik ben voor!

Ik vind het jammer dat de beta nog maar een paar dagen loopt, nou moet ik weer afkicken tot de release! Ik ben echt heel benieuwd hoe de final gaat spelen en ik wil de grote conquest maps spelen!

Verwijderd

ik ben benieuwd of de gegevens die je nu speelt met de beta blijven staan voor de officiele release..
zal wel niet kan ik weer overnieuw beginnen..:p
gister 100 kils gemaakt met de m416, hoppa 3000 punten erbij, dan schiet het op
en de infarood scope werkt lekker!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:28
Ik heb het spel nu meerdere avonden kunnen spelen en aan het begin was ik voornamelijk sceptist en kritisch.

Echter na meerdere avonden proberen moet ik toch wel zeggen dat het behoorlijke verwachtingen schept voor de final game.
Het bewegen en schieten gaat steeds gevoelsmatiger en met dingen klooien als C4 kan je ook lol hebben.
Het geluid en de omgeving zijn briljant te noemen.

Ik kan niet wachten tot de final op de mat ligt.
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:08:
ik ben benieuwd of de gegevens die je nu speelt met de beta blijven staan voor de officiele release..
Meermaals gemeld, maar je data verdwijnt allemaal. Enige wat blijft is je soldiers naam.

[ Voor 35% gewijzigd door Suicyder op 06-10-2011 13:09 ]

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:08:
Nee je moet opnieuw beginnen met de officiele release, dat staat overigens ook gewoon in de beta FAQ

Verwijderd

Suicyder schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:08:
Ik heb het spel nu meerdere avonden kunnen spelen en aan het begin was ik voornamelijk sceptist en kritisch.

Echter na meerdere avonden proberen moet ik toch wel zeggen dat het behoorlijke verwachtingen schept voor de final game.
Het bewegen en schieten gaat steeds gevoelsmatiger en met dingen klooien als C4 kan je ook lol hebben.
Het geluid en de omgeving zijn briljant te noemen.

Ik kan niet wachten tot de final op de mat ligt.
nu hoor ik al voor de zoveelste keer C4..
ik ga het vanavond maar is proberen haha!
ik ben eigenlijk volop mn squad aan het helpen met assault, defibri ding en health packages!
5 of 6 rondes achter elkaar beste squad van het spel!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
NoFearCreations schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:02:
A selection of changes from BETA to FINAL part 1

The amounts of people flocking to our Open Beta is fantastic! We are happy to see so many players enjoy this Open Beta, and giving us their valuable feedback on the experience on the Battlelog forums.

This blog post is the first in a series of posts that will outline some of the changes we are making in the final game thanks to your feedback and participation in the Open Beta.

A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1

(Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog)
* Fixed occasional client crash when reviving.
* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.
* Issue with spawning on dead squad mates fixed.
* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.
* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.
* A subtle low health screen effect has been added.
* Tweaked scores of Medals and Service Stars.
* Tweaked the Rank progression.
* Pushing prone on console will not play the animation twice.
* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.
* Framerate stability fixes.
* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.
* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.
* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.
* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.
* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams".

zoals je ziet gebruikt dice de BETA echt om bugs eruit te halen.
ik heb er wel vertrouwen in dat ze de meeste bugs eruit krijgen
bron: http://battlelog.battlefi...view/2826551895458193965/

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:04
EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:04:
Voorstel: permaban voor trolls? Ik ben voor!

Ik vind het jammer dat de beta nog maar een paar dagen loopt, nou moet ik weer afkicken tot de release! Ik ben echt heel benieuwd hoe de final gaat spelen en ik wil de grote conquest maps spelen!
Nog maar een paar dagen? :'(
Tot wanneer dan? Want dat heb ik nog nergens gelezen.
Hoop iig tot na dit weekend. :)
HikariMisako schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Nog maar een paar dagen? :'(
Tot wanneer dan? Want dat heb ik nog nergens gelezen.
Hoop iig tot na dit weekend. :)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het tot 10 oktober was

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Sissors
  • Niet online
Tot 10 oktober, gezien dat het aantal cheaters wel belachelijk wordt kan ik me er niet heel druk over maken, kijk ernaar uit dat we kunnen spelen met PB en andere anti-cheat maatregelen. Vroegah toen deden cheaters het tenminste nog een beetje onopvallend, in de beta maakt het ze niks uit dat iedereen weet dat ze cheaten.

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het tot 10 oktober was
klopt..zo'''n beetje overal zie je dat:p
kijk maar website van dice.. is tot 10 oktober.. dus nog ff genieten en dan wachten tot de relase met daarna nachten lang oorlog!
joshje schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:10:
Bewijst niks, kan ook prima een lijst van fixes zijn die allang klaar waren maar de beta niet gehaald hebben. Fixes die al maanden oud zijn maar nooit in de beta build zijn gezet.
Het is allemaal pure marketing, een beta uitbrengen zodat je kan pijlen hoe het spel ligt en daarna kan kiezen welke fixes je uit de kast haalt en welke je bewaart voor toekomstige patches zodat het net lijkt alsof je echt luistert naar klanten en werkt aan bugfixes.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Bewijst niks, kan ook prima een lijst van fixes zijn die allang klaar waren maar de beta niet gehaald hebben. Fixes die al maanden oud zijn maar nooit in de beta build zijn gezet.
Het is allemaal pure marketing, een beta uitbrengen zodat je kan pijlen hoe het spel ligt en daarna kan kiezen welke fixes je uit de kast haalt en welke je bewaart voor toekomstige patches zodat het net lijkt alsof je echt luistert naar klanten en werkt aan bugfixes.
Mijn god..... naief typje ben je zeg!

Etuuuuuh!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:58

BramT

Rule #1

Wat ik vooral erg mis is de eenvoudige manier van communiceren uit de oude battlefields. Nu kan je met de Q alleen spotten, eerst kon je nog vragen om medic/supply en wat orders geven e.d.

Dat soort snelle en duidelijke communicatie is essentieel voor goeie teamplay (chat is lang niet snel genoeg). Heb nog nergens kunnen lezen of dat wel/niet terug komt in de final. Iemand een idee?

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

[...]

wist niet dat zulke mensen (nog) bestonden

• EnigmaNL
[...]

Geloof je dat echt? Vanwaar deze negativiteit?

Waarom is het voor veel mensen zo moeilijk te geloven dat de Beta echt een BETA is? Is het nou echt zo moeilijk te geloven dat ze gewoon de boel willen testen?

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:26
BramT schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:15:
Wat ik vooral erg mis is de eenvoudige manier van communiceren uit de oude battlefields. Nu kan je met de Q alleen spotten, eerst kon je nog vragen om medic/supply en wat orders geven e.d.

Dat soort snelle en duidelijke communicatie is essentieel voor goeie teamplay (chat is lang niet snel genoeg). Heb nog nergens kunnen lezen of dat wel/niet terug komt in de final. Iemand een idee?
werkt dit niet zoals in BC2 dan?
richten op medic+q = need health
richten op assault+1 = Need ammo

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Yintha schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

die negatieve personen?
:) lol
maar lijkt me wel dat dice bekend wil maken dat ze ermee bezig zijn..
waar zou een beta anders voor zijn? dan was het wel een simpele demo

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11

flessuh

Set sail for fail!

volgens mij vraag je met q nog wel om ammo, ik zat gister naast een teammate te spammen op q voor ammo en toen stopte hij en legde een box neer... naja, zat naast...ik rende half achter hem aan :P

[ Voor 3% gewijzigd door flessuh op 06-10-2011 13:17 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• EnigmaNL
Verderf schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

werkt dit niet zoals in BC2 dan?
richten op medic+q = need health
richten op assault+1 = Need ammo
Ja dat werkt net zo, alleen 99% van de mensen hoort niet dat je om health of ammo vraagt! Het is mij eigenlijk nog nooit gelukt om ammo te krijgen op deze manier!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04

Als je ammo verbruikt of niet 100% health hebt, dan ziet de support/assault-mensen in het veld een klein icoontje naast je naam. Dus ze weten wel dat je het nodig hebt, alleen ze geven niks :P

Overigens mis ik ook wel een beetje de MEDIC-knop :P

Edit: blijkbaar is dit er wel, maar staat nergens uitgelegd voor bF-noobs

[ Voor 4% gewijzigd door prutser387 op 06-10-2011 13:18 ]

• Suicyder
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

nu hoor ik al voor de zoveelste keer C4..
ik ga het vanavond maar is proberen haha!
ik ben eigenlijk volop mn squad aan het helpen met assault, defibri ding en health packages!
5 of 6 rondes achter elkaar beste squad van het spel!
Mijn K/D vind ik nu totaal niet belangrijk, dus dan kan ik beter een beetje klooien met dingen opblazen etc.
Leg bijvoorbeeld bij het laatste deel C4 pakketjes over de hele 1e verdieping en loop naar buiten om te detonaten. Zelfde geld voor het grote aantal muren die je eruit kan blazen om bepaalde delen van het veld beter te zien of de cover weg te blazen voordat de vijand er is.

Ook leuk om bij Area 3 als defender bij B het einde van de gang vol te leggen met C4 en op te blazen zodra er 4 of 5 man staat. Wel handig om iemand op teamspeak te hebben die zegt wanneer het kan. Je wil immeres niet dood voordat je de boel met de grond gelijk gemaakt hebt.

• freggel
  • Laatst online: 13-11 14:30

Dat is inderdaad wel een goede. Regelmatig zit ik met low health of ammo me af te vragen hoe ik dat duidelijk maak aan m'n team.

Zelf probeer ik altijd op de kruisjes of kogels boven m'n teammates te letten en er dan op af te gaan om ze te voorzien van ammo of health. Ik heb niet het idee dat dit door veel anderen gedaan wordt, helaas.

Verwijderd

flessuh schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

volgens mij vraag je met q nog wel om ammo, ik zat gister naast een teammate te spammen op q voor ammo en toen stopte hij en legde een box neer...
hoe werkt dit op de ps3 dan? of is daar nooit zo'n functie voor geweest? zou wel ideaal zijn..
maarja ik drop overal mn health dingen haha

• Verderf
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

hoe werkt dit op de ps3 dan? of is daar nooit zo'n functie voor geweest? zou wel ideaal zijn..
maarja ik drop overal mn health dingen haha
freggel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

Dat is inderdaad wel een goede. Regelmatig zit ik met low health of ammo me af te vragen hoe ik dat duidelijk maak aan m'n team.

Zelf probeer ik altijd op de kruisjes of kogels boven m'n teammates te letten en er dan op af te gaan om ze te voorzien van ammo of health. Ik heb niet het idee dat dit door veel anderen gedaan wordt, helaas.
Richten op assault/support en dan spot key gebruiken :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:40
prutser387 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

Als je ammo verbruikt of niet 100% health hebt, dan ziet de support/assault-mensen in het veld een klein icoontje naast je naam. Dus ze weten wel dat je het nodig hebt, alleen ze geven niks :P

Overigens mis ik ook wel een beetje de MEDIC-knop :P

Edit: blijkbaar is dit er wel, maar staat nergens uitgelegd voor bF-noobs
ach, their loss...
healing en support punten zijn echt een hele goede manier om te scoren.
Medkit dumpen op de juiste plaats kan je al makkelijk 4-500 punten opleveren.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Verderf schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

[...]

wat is de spot key? :P

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 03:31
q

• freggel
Verderf schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

[...]

Wel zoals 'vroeger' dus. Thnx.

Weet je toevallig of je daar ook nog feedback van krijgt, zodat je ook weet dat het gelukt is? (dus als je dat doet, point and 'q', je bijv. "Medic!" roept)

• Verderf

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

Wat een gedoe over de bugs zeg. Even iets over hoe veel ontwikkelaars releasen:
  • Een ontwikkelaar noteerd de bugs echt wel en verbeteren deze, echter wel in het volledige spel.
  • Op de datum van een beta release wil niet zeggen hoe het spel op dat moment is. Dit is een oude 'branch' van de ontwikkeling welke getest word zodat deze stabiel genoeg is voor de beta release.
M.a.w. stop het gezeur van ze doen niets aan de bugs want dit weet je niet omdat je niet kan zien wat ze doen door het spel te spelen. Ook stoppen met het gezeur dat de beta slecht is, op het moment van de beta release waren ze echt verder in de ontwikkeling dan dat je op dat moment speelt.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

freggel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:20:
[...]

Wel zoals 'vroeger' dus. Thnx.

Weet je toevallig of je daar ook nog feedback van krijgt, zodat je ook weet dat het gelukt is? (dus als je dat doet, point and 'q', je bijv. "Medic!" roept)
dat hoor je wel te krijgen volgens mij, maar ik hoorde gister niets..

Crypter schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:15:
Mijn god..... naief typje ben je zeg!
Wat heeft dat met naief te maken?
Yintha schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:15:
Wat is dat voor onzinnige opmerking?
EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:16:
Geloof je dat echt? Vanwaar deze negativiteit?

Waarom is het voor veel mensen zo moeilijk te geloven dat de Beta echt een BETA is? Is het nou echt zo moeilijk te geloven dat ze gewoon de boel willen testen?
Ik zeg niet direct dat ik het geloof, maar er zit zeker wel een kern van waarheid in. We spelen een beta waarvan al meerdere malen is aangegeven dat het een build is van een paar maanden oud. Dat betekent dat we enorm veel bugs tegenkomen die allang gefixed zijn. Dan kunnen ze prima die lijst met fixes gebruiken om te laten zien dat ze luisteren naar spelers terwijl die fixes allang zijn doorgevoerd in de release versie en dus helemaal niet nieuw zijn. Sterker nog, die hadden we nu eigenlijk al in het spel moeten hebben.

Ik snap dat ze de boel willen testen maar je komt enorm veel bugs tegen die simpelweg niet in een versie horen die zo dicht bij de release zit. Het komt erg negatief over maar het is gewoon de harde realiteit dat hier een hoop marketing achter zit. het is tevens niet onwaarschijnlijk dat ze expres fixes achter de hand houden om daarmee te kunnen strooien.

• freggel
flessuh schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:21:
[...]

dat hoor je wel te krijgen volgens mij, maar ik hoorde gister niets..
Puntje voor de final dus, ik ben iig blij dat het er wel inzit. :) Nu nog hopen dat mensen er ook naar luisteren. :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

joshje schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:10:
Dat zou heel mooi zijn, maar ik zou toch een beetje terughoudend blijven. Laat ze het maar eerst bewijzen :)

Ondertussen heb ik wat vragen :

- "Camera shake" als je loopt/rent/beweegt : Is dit uit te schakelen ?? In de meeste games kan het gewoon, maar ik heb nog geen manier gevonden.
- Crosshair + Wapen vind ik echt HUGE : Is er iets van een optie of manier om dat aan te passen ??
UT3 had een "Small Weapons" optie en TF2 heeft een "Small HUD" optie bijvoorbeeld :)
- Ik blijf instinctief "M" rammen om de Map te zien, maar er gebeurt niks :| Nou had ik hier al wat over gelezen dus ik hoop echt dat ze dat fixen... ben ik in BF2 verslaafd aan geraakt : Gewoon te handig om niet te doen zo nu en dan :Y)

Verder kan ik maar geen lekkere Mouse Sensitivity vinden : Of het is te snel of het is te traag !!
Doe ik wat verkeerd ? Ligt dit meer aan het feit dat ik nog zo goed als geen unlocks hebt waarmee het allemaal preciezer van wordt ?? Game voelt echt irritant aan op deze manier i.c.m. de manier waarop je beweegt :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:22:
[...]

Ik zeg niet direct dat ik het geloof, maar er zit zeker wel een kern van waarheid in. We spelen een beta waarvan al meerdere malen is aangegeven dat het een build is van een paar maanden oud. Dat betekent dat we enorm veel bugs tegenkomen die allang gefixed zijn. Dan kunnen ze prima die lijst met fixes gebruiken om te laten zien dat ze luisteren naar spelers terwijl die fixes allang zijn doorgevoerd in de release versie en dus helemaal niet nieuw zijn. Sterker nog, die hadden we nu eigenlijk al in het spel moeten hebben.

Ik snap dat ze de boel willen testen maar je komt enorm veel bugs tegen die simpelweg niet in een versie horen die zo dicht bij de release zit. Het komt erg negatief over maar het is gewoon de harde realiteit dat hier een hoop marketing achter zit. het is tevens niet onwaarschijnlijk dat ze expres fixes achter de hand houden om daarmee te kunnen strooien.
je moet er ook niet op rekenen dat dit al meteen gefikst is bij de release de cd/bluerays zijn al dik in productie.
mij lijkt het logisch dat ze meteen een update uitbrengen tijdens de release om al die bugs te fiksen

• EnigmaNL
[...]Ik zeg niet direct dat ik het geloof, maar er zit zeker wel een kern van waarheid in. We spelen een beta waarvan al meerdere malen is aangegeven dat het een build is van een paar maanden oud. Dat betekent dat we enorm veel bugs tegenkomen die allang gefixed zijn. Dan kunnen ze prima die lijst met fixes gebruiken om te laten zien dat ze luisteren naar spelers terwijl die fixes allang zijn doorgevoerd in de release versie en dus helemaal niet nieuw zijn. Sterker nog, die hadden we nu eigenlijk al in het spel moeten hebben.

Ik vind gewoon dat mensen niet zoveel moeten oordelen hierover. Wij weten immers niet WAAROM we zo'n oude build spelen. Wie weet is overal wel een hele goede reden voor... Het is natuurlijk veel makkelijker om er dan maar van uit te gaan dat ze de boel verneuken.

Ik kies er gewoon voor om positief te blijven in dit geval en ik ga er vanuit dat de grote problemen gewoon niet in de final zitten.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:40

Stewie!

Keen must die!

The Great HooD schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:57:
[...]

[afbeelding]

Sowieso kan je dit plaatje elke pagina wel een stuk of 3x posten :') 8)7
Gezien de bron URL toch maar eens een image redirect instellen >:) :P
nero355 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:23:
- Ik blijf instinctief "M" rammen om de Map te zien, maar er gebeurt niks :| Nou had ik hier al wat over gelezen dus ik hoop echt dat ze dat fixen... ben ik in BF2 verslaafd aan geraakt : Gewoon te handig om niet te doen zo nu en dan :Y)
Niks? Hier krijg ik een nutteloze grote versie te zien van het kleine kaartje. Niet meer informatie, enkel onzichtbaarder en onscherper. krijg je dat wel te zien?
Zo goed als die van BF2 hoef je niet te verwachten, helaas....
Verder kan ik maar geen lekkere Mouse Sensitivity vinden : Of het is te snel of het is te traag !!
Doe ik wat verkeerd ? Ligt dit meer aan het feit dat ik nog zo goed als geen unlocks hebt waarmee het allemaal preciezer van wordt ?? Game voelt echt irritant aan op deze manier i.c.m. de manier waarop je beweegt :X
Kwestie van een goeie muis nemen waarbij je zelf de DPI kan instellen denk ik. Dat vind ik zelf veel fijner dan via een game menu.
Ik heb nooit last gehad van een irritante movement, ligt ook niet aan de wapens denk ik aangezien ik daar geen verschil merk.
EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:26:
Ik vind gewoon dat mensen niet zoveel moeten oordelen hierover. Wij weten immers niet WAAROM we zo'n oude build spelen. Wie weet is overal wel een hele goede reden voor... Het is natuurlijk veel makkelijker om er dan maar van uit te gaan dat ze de boel verneuken.
Dat is nu net het probleem, wij krijgen niks te horen maar wel deze beta voorgeschoteld. Waar moeten wij dan wel over oordelen? Deze beta gebruik ik juist om te oordelen of ik het spel wel of niet wil kopen, iets anders heb ik simpelweg niet gekregen van DICE.
Ik kies er gewoon voor om positief te blijven in dit geval en ik ga er vanuit dat de grote problemen gewoon niet in de final zitten.
Het probleem met DICE is dat ze geen geweldige reputatie hebben opgebouwd. Ik heb in mij Battlefield leven al veel patches meegemaakt die bepaalde 'fixes' hadden die de boel enkel erger maakte.
Daarnaast is de trend tegenwoordig dat bugs moeten kunnen en niet afgestraft worden door consumenten, dat maakt mij ook niet positiever.

• HikariMisako
Dat betekent dat we enorm veel bugs tegenkomen die allang gefixed zijn. Dan kunnen ze prima die lijst met fixes gebruiken om te laten zien dat ze luisteren naar spelers terwijl die fixes allang zijn doorgevoerd in de release versie en dus helemaal niet nieuw zijn. Sterker nog, die hadden we nu eigenlijk al in het spel moeten hebben.
Als je de allernieuwste build zou draaien bij een beta, zou er nog veel meer mislopen dan er nu gebeurt.
Het kost heel veel tijd en vooral mankracht om te testen of een nieuwe build stabiel genoeg is voor het publiek.

• BramT

BramT

Rule #1

Hmmm. Dat richten op een class en met de Q dan vragen om healt/ammo is dus niet zoals het vroeger was (2142) -- en ook een achteruitgaan om eerlijk te zijn. Ik heb niet altijd zo'n figuur in de buurt of hij staat net om een hoekje ofzo.

Ook vind ik het belangrijk om ff een 'thanks' of 'sorry' het slagveld op te kunnen schreeuwen wanneer van toepassing. Het voegt zo veel toe aan het menselijk 'karakter'.

Af en toe echt het idee dat ik met botjes bezig ben...

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:58:
[...]

vliegen? en rijden? huh in de beta? niet gezien
In het begin van de beta was er de mogelijkheid om de Caspian Border servers te joinen als je het password had. Ik heb ongeveer een uur kunnen spelen en daaruit trek ik deze conclusies. Het is een grote teleurstelling; geen battlefield 3 maar Bad Company gone casual met wat straaljagers. Het is niets wat ze beloofd hebben.
HikariMisako schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:30:
Als je de allernieuwste build zou draaien bij een beta, zou er nog veel meer mislopen dan er nu gebeurt.
Het kost heel veel tijd en vooral mankracht om te testen of een nieuwe build stabiel genoeg is voor het publiek.
Dat zal ik zeker niet ontkennen, alleen het heeft natuurlijk wel gevolgen als je een veel oudere versie uitbrengt. Zeker aangezien beta's tegenwoordig de demo's hebben vervangen. Vroeger kreeg je leuke demo's die in feite het complete spel waren met bijvoorbeeld een enkele map. Na de release nog wat aanpassingen en klaar. Zo ging dat met BF2 bijvoorbeeld.
Nu is het geen demo maar enkel een beta, subtiel verschil van drie letters maar kan wel een wereld van verschil zijn in de gevolgen. Mensen baseren hun aankoop wel op deze beta, dat kan je niet ontkennen noch oplossen, dan helpt het niet als je beta nog zo buggy is als maar kan. Het alternatief is een beta ontwikkelen die stabiel is en getest is, dat betekent echter dat je ontwikkeling langer duurt en je het spel een maand of twee later kan uitgeven.

• EnigmaNL
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:29:
[...]Dat is nu net het probleem, wij krijgen niks te horen maar wel deze beta voorgeschoteld. Waar moeten wij dan wel over oordelen? Deze beta gebruik ik juist om te oordelen of ik het spel wel of niet wil kopen, iets anders heb ik simpelweg niet gekregen van DICE.
Ik vind dat de community blij mag zijn dat we überhaupt de beta gekregen hebben... Het mag dan in eerste instantie wel een marketing instrument zijn om de pre-orders enz. te stimuleren maar het heeft ze ook een boel geannuleerde pre-orders opgeleverd.

Je kunt BF3 niet beoordelen via deze beta, het is immers geen demo en hij is niet representatief voor de uiteindelijke versie.
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:29:
[...]Het probleem met DICE is dat ze geen geweldige reputatie hebben opgebouwd. Ik heb in mij Battlefield leven al veel patches meegemaakt die bepaalde 'fixes' hadden die de boel enkel erger maakte.
Daarnaast is de trend tegenwoordig dat bugs moeten kunnen en niet afgestraft worden door consumenten, dat maakt mij ook niet positiever.
Ik vind het zelf wel meevallen moet ik zeggen, ik speel ook al Battlefield sinds BF1942 en er zijn inderdaad wel eens tegenvallende updates maar welke game heeft dat niet?

Verwijderd

EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:35:
[...]

Ik vind dat de community blij mag zijn dat we überhaupt de beta gekregen hebben... Het mag dan in eerste instantie wel een marketing instrument zijn om de pre-orders enz. te stimuleren maar het heeft ze ook een boel geannuleerde pre-orders opgeleverd.
Precies, zonder de beta was ik nog in de veronderstelling dat ze een waardig vervolg zouden maken op Battlefield 2. Dit geeft een hoop helderheid voor gebruikers die niet zitten te wachten op arcade cod style gameplay, niets verkeerds aan.
Nou nou das wel overdreven. DICE mag ook wel blij zijn dat wij hun beta willen spelen. Wij zijn altijd nog de klant, geen bende slaven die blij mogen zijn met elk botje dat ze krijgen.
Je kunt BF3 niet beoordelen via deze beta, het is immers geen demo en hij is niet representatief voor de uiteindelijke versie.
Dat weet ik, alleen zoals ik al meerdere malen heb gezegd hebben we geen enkel andere bron om te gebruiken. We kunnen het spel enkel beoordelen op basis van deze beta, voor de rest hebben we niks op beloftes, video's en plaatjes na.
Ik vind het zelf wel meevallen moet ik zeggen, ik speel ook al Battlefield sinds BF1942 en er zijn inderdaad wel eens tegenvallende updates maar welke game heeft dat niet?
True, dat is nu eenmaal zoals het gaat, maar het schept geen vertrouwen.

• Suicyder
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:38:
[...]

Precies, zonder de beta was ik nog in de veronderstelling dat ze een waardig vervolg zouden maken op Battlefield 2. Dit geeft een hoop helderheid voor gebruikers die niet zitten te wachten op arcade cod style gameplay, niets verkeerds aan.
Daarom is het ook jammer dat er geen echter Battlefield map is gekozen voor de beta. Maar ze zijn niets verplicht.
Echter speelde Caspian Border zoveel meer met het gevoel van Battlefield dat ik genoeg gezien heb en niet kan wachten op de final. Alles verder nu is wennen aan de playstyle van infantery.

• EnigmaNL
[...]

En door het spelen van de beta, met als enige map Operation Métro, kom jij gelijk tot de conclusie dat het geen waardige opvolger is? Vreemde gedachtegang... Dit is een grotendeels een CQB map, dus inderdaad "COD-achtig" zoals het tegenwoordig gelijk genoemd wordt. Eerder noemde we dat Counterstrike-achtig.

Verwijderd

[...]

Pardon? Dat kan zeker wel. De gameplay elementen zijn in plaats en het product is dicht bij de retail release. Het uiteindelijke product zal echt geen volledig verschillende gameplay bezitten en daar kun je dus zeer zeker wel een oordeel over vellen. Het enige wat je nog niet objectief kan beoordelen zijn de grafische mogelijkheden van dit spel, maar na gezien te hebben wat ze met de gameplay gedaan hebben verwacht ik daar ook niets spectaculairs van.

Verwijderd

EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:40:
[...]

En door het spelen van de beta, met als enige map Operation Métro, kom jij gelijk tot de conclusie dat het geen waardige opvolger is? Vreemde gedachtegang... Dit is een grotendeels een CQB map, dus inderdaad "COD-achtig" zoals het tegenwoordig gelijk genoemd wordt. Eerder noemde we dat Counterstrike-achtig.
Kun je begrijpend lezen? Ik heb al meerdere keren aangegeven ook een ruime tijd de Caspian Border map uitgeprobeerd te hebben, met alle "battlefield" elementen erin. Tevens is counterstrike-achtig nooit gebruikt in deze context, ik refereer namelijk naar de arcade elementen van COD. Die elementen bezit counterstrike niet.

• BramT

BramT

Rule #1

Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:39:
We kunnen het spel enkel beoordelen op basis van deze beta
Fout, je kan de beta beoordelen op basis van deze beta.

Het uiteindelijke spel beoordelen op basis van een beta is natuurlijk niet handig. (Of je moet b.v. een racegame verwachten, dan ok.)

De final zal ongetwijfeld de nodige verbeteringen hebben t.o.v. de beta. Hoeveel en of het zelfs voldoende zal zijn blijft natuurlijk de vraag. Maar nu al de final afschieten vanwege deze beta is echt wat te kort door de bocht.

• EnigmaNL
[...]Nou nou das wel overdreven. DICE mag ook wel blij zijn dat wij hun beta willen spelen. Wij zijn altijd nog de klant, geen bende slaven die blij mogen zijn met elk botje dat ze krijgen.
Tuurlijk mag DICE ook erg blij zijn. Elke goede relatie heeft tweerichtingsverkeer. Zij leveren een beta en wij leveren commentaar :)

Ze zijn echter niet verplicht om een beta te leveren dus in dat opzicht mogen wij blij zijn omdat ze ons de kans bieden om het spel te spelen en problemen te signaleren.
[...]Dat weet ik, alleen zoals ik al meerdere malen heb gezegd hebben we geen enkel andere bron om te gebruiken. We kunnen het spel enkel beoordelen op basis van deze beta, voor de rest hebben we niks op beloftes, video's en plaatjes na.
Zo doen we dat toch met heel veel spellen? Niet alle spellen hebben demo's of beta's en die worden ook gewon verkocht. Ik zie de beta als leuk extraatje, niks meer en niks minder. Ik zou het spel pas echt beoordelen wanneer het bijna uit is en de reviews van de bekende sites naar boven komen, niet aan de hand van deze (buggy) beta.
[...]True, dat is nu eenmaal zoals het gaat, maar het schept geen vertrouwen.
Schept inderdaad geen vertrouwen maar tot nu toe is het bij vrijwel alle Battlefield games wel goed gekomen vind ik.
BramT schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:46:
Fout, je kan de beta beoordelen op basis van deze beta.

Het uiteindelijke spel beoordelen op basis van een beta is natuurlijk niet handig. (Of je moet b.v. een racegame verwachten, dan ok.)
Lastige is enkel dat je volgens die redenatie het spel enkel kan beoordelen op basis van het spel, ongeacht of die redenatie wel of niet klopt betekent het dat je eerst moet betalen zonder mogelijkheid tot teruggave van aankoopbedrag. Dat betekent dus dat mensen alsnog de beta gebruiken om het spel te beoordelen.
EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:48:
Zo doen we dat toch met heel veel spellen? Niet alle spellen hebben demo's of beta's en die worden ook gewon verkocht. Ik zie de beta als leuk extraatje, niks meer en niks minder. Ik zou het spel pas echt beoordelen wanneer het bijna uit is en de reviews van de bekende sites naar boven komen, niet aan de hand van deze (buggy) beta.
Alleen heel veel spellen koop ik dus niet direct omdat ik niet kan beoordelen of het wel of geen leuk spel is. Daardoor helaas wat miskopen gedaan zoals Shogun 2 Total war.
Schept inderdaad geen vertrouwen maar tot nu toe is het bij vrijwel alle Battlefield games wel goed gekomen vind ik.
Met wat vallen en opstaan, veel vervelende periodes gehad in Battlefield 2 dat het opeens stikte van dolphin divers.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 13:50 ]

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

Kun je begrijpend lezen? Ik heb al meerdere keren aangegeven ook een ruime tijd de Caspian Border map uitgeprobeerd te hebben, met alle "battlefield" elementen erin. Tevens is counterstrike-achtig nooit gebruikt in deze context, ik refereer namelijk naar de arcade elementen van COD. Die elementen bezit counterstrike niet.
Xib, dan twijfel ik echt aan je intelligentie... Caspian Border lijkt in de verste verte niet op Call of Duty. Sinds wanneer heeft CoD tanks, helikopters en jeeps? Grote open maps? Ik ken geen enkel CoD game die dat heeft en ik heb ze allemaal gespeeld.

Counterstrike bevat overigens vrijwel alle eigenschappen die CoD ook heeft. Afgezien van de perks.

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 06-10-2011 13:51 ]

• EnigmaNL
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:48:
[...]Alleen heel veel spellen koop ik dus niet direct omdat ik niet kan beoordelen of het wel of geen leuk spel is. Daardoor helaas wat miskopen gedaan zoals Shogun 2 Total war.
Dat is zeer verstandig. Ik koop de meeste spellen ook niet gelijk maar bij sommige games maak ik een uitzondering :).

Toevallig, de teleurstelling bij Shogun Total War 2 was bij mij ook erg groot!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

Xib, dan twijfel ik echt aan je intelligentie... Caspian Border lijkt in de verste verte niet op Call of Duty.

Counterstrike bevat overigens vrijwel alle eigenschappen die CoD ook heeft. Afgezien van de perks.
Jij kan dus werkelijk niet begrijpend lezen, voor je gaat twijfelen aan andermans intelligentie; :')
Ik heb het over de game-mechanics. Die lijken rechtstreeks gekopieerd van de COD reeks vanaf Modern Warfare 2. Tevens hebben we het niet over game-features. Ja in Counterstrike kan je ook schieten, lijkt het nu op Modern Warfare? Wat een simplistische redenatie zeg.. Feit blijft dat Counterstrike geen arcade shooter betreft en dus qua gameplay ervaring niet op COD lijkt, dat ik dit uit moet leggen stoort mij; ik twijfel nu zeer aan jouw intelligentie. Caspian Border lijkt inderdaad niet op Call Of Duty nee, dat heb ik ook nergens gezegd, leg mij geen woorden in de mond. Wat ik zeg is dat het voelt als Call of Duty, dan heb ik het niet over features in de game of perks maar over hoe het voelt om de game te spelen. Daar kan Caspian Border en een paar straaljagertjes niets aan redden, het voelt en ademt arcade; de leercurve ligt bizar laag. Het voelt gewoon niet als Battlefield, het voelt als een dertien in een dozijn arcade shooter.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

[...]

Haha, wacht maar tot je over een maand weer lovend bent over BF3. :)

BF2 vets spelen conquest, groooote maps, jets en voertuigen.
COD nieuwkomers Team Deathmatch, infantry only en wellicht wat Rush maps
BFBC kunnen los met Rush en zo nu en dan conquest.

Everybody happy?

Verwijderd

FoggyFreek schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

Haha, wacht maar tot je over een maand weer lovend bent over BF3. :)

BF2 vets spelen conquest, groooote maps, jets en voertuigen.
COD nieuwkomers Team Deathmatch, infantry only en wellicht wat Rush maps
BFBC kunnen los met Rush en zo nu en dan conquest.

Everybody happy?
Ik hoop het heel erg want ik keek al meer dan een jaar naar deze game uit, samen met Skyrim moesten dit de games worden die mij nog zouden vermaken. Met de belofte dat het primair op de PC ontwikkeld werd lag mijn verwachting heel hoog, eindelijk terug naar de roots dacht ik. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het compleet anders aan zal voelen in de retail.

• HikariMisako
[...]

Lastige is enkel dat je volgens die redenatie het spel enkel kan beoordelen op basis van het spel, ongeacht of die redenatie wel of niet klopt betekent het dat je eerst moet betalen zonder mogelijkheid tot teruggave van aankoopbedrag. Dat betekent dus dat mensen alsnog de beta gebruiken om het spel te beoordelen.
Naast je eigen ervaring in de beta, kun je natuurlijk ook reviews lezen en kijken zodra het spel uit is, en aan de hand daarvan bekijken of de punten die jij minder vind zijn verbeterd ;)

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

EnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Dat is zeer verstandig. Ik koop de meeste spellen ook niet gelijk maar bij sommige games maak ik een uitzondering :).
ik heb zo'n vermoeden dat door deze beta BF3 ook 1 van de meest gedownloade spellen gaat worden...gewoon omdat mensen willen kijken hoe het speelt. ik gebruik zelf ook vaak torrents als demo, gewoon zoals de aanbieders in de NFO hebben staan, "if you like it, buy it"

@hierboven, ik denk dat veel reviewers ook rekening gaan houden met de beta-ervaringen

[ Voor 8% gewijzigd door flessuh op 06-10-2011 13:58 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-11 08:41
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

Jij kan dus werkelijk niet begrijpend lezen, voor je gaat twijfelen aan andermans intelligentie; :')
Ik heb het over de game-mechanics. Die lijken rechtstreeks gekopieerd van de COD reeks vanaf Modern Warfare 2. Tevens hebben we het niet over game-features. Ja in Counterstrike kan je ook schieten, lijkt het nu op Modern Warfare? Wat een simplistische redenatie zeg.. Feit blijft dat Counterstrike geen arcade shooter betreft en dus qua gameplay ervaring niet op COD lijkt, dat ik dit uit moet leggen stoort mij; ik twijfel nu zeer aan jouw intelligentie. Caspian Border lijkt inderdaad niet op Call Of Duty nee, dat heb ik ook nergens gezegd, leg mij geen woorden in de mond. Wat ik zeg is dat het voelt als Call of Duty, dan heb ik het niet over features in de game of perks maar over hoe het voelt om de game te spelen. Daar kan Caspian Border en een paar straaljagertjes niets aan redden, het voelt en ademt arcade; de leercurve ligt bizar laag. Het voelt gewoon niet als Battlefield, het voelt als een dertien in een dozijn arcade shooter.
Na 400+ uur CoD en 300+ uur BFBC2 ben ik het toch echt niet met je eens. Gameplay is wel degelijk anders. Moet wel zeggen dat het 'iets' minder BF aanvoelt, maar ver-re-weg van CoD. Waarschijnlijk ligt dit ook aan de map metro.

Signature

• BramT

BramT

Rule #1

[...]
[...]
Natuurlijk klopt die redenatie. Je kan A toch nooit serieus beoordelen op basis van B. Enkel op basis van A. Dat geldt voor alles. Punt.

Het probleem waar je op doelt is het ontbreken van een fatsoenlijke DEMO welke gebaseerd is op het eindproduct. Dat is inderdaad lastig en een probleem voor mensen die eerst een serieus oordeel willen hebben voordat ze geld uitgeven.

Maar dat is een compleet andere issue en zorgt er niet voor dat je ineens wel een oordeel kan maken over A op basis van B. Dat mensen het toch gaan doen vanwege bovengenoemde reden snap ik wel, maar het is en blijft incorrect en niet slim. Er is een hele lijst aan puntjes die ze eenvoudig in 1 dag kunnen aanpassen wat de gameplay helemaal tegen ARMA of anders tegen COD aan zet. Wereld van verschil, en dat in 1 dag. Laat staan ~3 maanden.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Ik hoop het heel erg want ik keek al meer dan een jaar naar deze game uit, samen met Skyrim moesten dit de games worden die mij nog zouden vermaken. Met de belofte dat het primair op de PC ontwikkeld werd lag mijn verwachting heel hoog, eindelijk terug naar de roots dacht ik. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het compleet anders aan zal voelen in de retail.
Je cynisme is helemaal begrijpelijk hoor, ik denk dat veel mensen ongelooflijk uitkijken naar deze game. Ik denk dat voor velen de verwachting zo hoog is, dat BF3 dit moeilijk kan waarmaken.
Laten we rustig wachten op het eindproduct en hopen op het beste. Ik speel de BETA momenteel voornamelijk om bugs te vinden en deze te posten op Battlelog.

See you on the battlefield!

Verwijderd

mouzetc schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:58:
[...]

Na 400+ uur CoD en 300+ uur BFBC2 ben ik het toch echt niet met je eens. Gameplay is wel degelijk anders. Moet wel zeggen dat het 'iets' minder BF aanvoelt, maar ver-re-weg van CoD. Waarschijnlijk ligt dit ook aan de map metro.
Dat klopt, misschien overdrijf ik ook een beetje uit frustratie. Ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in wat ik nu heb gespeeld en ik heb geprobeerd het leuk te vinden. Caspian is wel beter, dat moet ik meegeven en ik hoop dus ook dat conquest de game voor mij zal redden. Want als ik eerlijk ben schoot ik toch vrij weinig met mijn geweren in Battlefield. Tanks en ander zwaar wapentuig all the way. Dus er is nog hoop. ;) En het blijft natuurlijk een beta, vooral in Caspian was dit goed te merken, dus wat dat betreft is de fundering van mijn conclusie nogal wankel te noemen. Maar dit is hoe ik het heb ervaren; na alle gameplay videos en beloftes verwachtte ik meer. Maar misschien zit ik er wel compleet naast en speel ik net als jullie over een paar weken steevast Battlefield 3, ik hoop het. Al is het alleen al om door wake island te vliegen met "next gen" graphics. Ik hoop dat we daar dan over kunnen spreken. ;) En jongens, het geluid... indrukwekkend op zijn minst.

Tevens wil ik nog even vermelden dat ik het bizar positief vindt dat we de optie krijgen om dedicated servers te gebruiken. Een super beslissing van DICE.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 14:06 ]

• Sissors
  • Niet online
En eindelijk komt de aap uit de mouw, het hele probleem is dus dat infanterie mogelijkerwijs daadwerkelijk een rol heeft in plaats van enkel als target practise voor armor en air. En daarom lijkt het op COD omdat infanterie daar ook een rol heeft. Zeg dat dan gewoon in plaats van met onlogische redenaties te komen (rennen lijkt op COD, waar moet het dan anders op lijken? Rennen = rennen. En ook natuurlijk nog dat er blijkbaar te weinig recoil is, maar je hebt denk ik nooit in BF2 met een wapen geschoten).

Edit: nog eens op youtube wat bf2 filmpjes gekeken, je bent echt jezelf voor de gek aan het houden als je maar voor een seconde gelooft dat dat (infantry weapon handling) meer arcade is geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 06-10-2011 14:11 ]

_O- _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 06-10-2011 14:10 ]

• EnigmaNL
[...]Jij kan dus werkelijk niet begrijpend lezen, voor je gaat twijfelen aan andermans intelligentie; :')
Ik heb het over de game-mechanics. Die lijken rechtstreeks gekopieerd van de COD reeks vanaf Modern Warfare 2.
Ik lees graag voorbeelden van die mechanics, ik zie namelijk geen overeenkomsten. Waar heb je het nou over? De vergelijking van BF3 met MW2 slaat totaal nergens op namelijk.
[...]Tevens hebben we het niet over game-features. Ja in Counterstrike kan je ook schieten, lijkt het nu op Modern Warfare? Wat een simplistische redenatie zeg.
Waar zeg ik dat schieten de enige overeenkomst is? Dat is het namelijk niet. CS en CoD zijn grotendeels gelijk kwa gameplay elementen. CS is alleen een stuk ouder en mist een aantal features die CoD wel heeft. Dat CS anders voelt om te spelen dan CoD komt gewoon doordat CS een veel ouder spel is en veel minder gestroomlijnd.
[...]Feit blijft dat Counterstrike geen arcade shooter betreft en dus qua gameplay ervaring niet op COD lijkt
Counterstrike is 100% arcade... Er zit geen vleugje realisme in deze game en dat is maar goed ook.
[...]Wat ik zeg is dat het voelt als Call of Duty, dan heb ik het niet over features in de game of perks maar over hoe het voelt om de game te spelen. Daar kan Caspian Border en een paar straaljagertjes niets aan redden, het voelt en ademt arcade; de leercurve ligt bizar laag. Het voelt gewoon niet als Battlefield, het voelt als een dertien in een dozijn arcade shooter.
Battlefield 2 voelt net zo. De laatste BF game met een leercurve was BF1942 en dat was toevallig ook de eerste. Een game hoort geen stijle leercurve te hebben maar toegankelijk te zijn. Wat er wel moet zijn is ruimte voor verbetering en zo was het met BF2 ook. Iedereen kan/kon BF2 spelen en daadwerkelijk spelers neerschieten maar om er goed in te worden was iets heel anders. Dit is nu ook zo met BF3.

Ik vind jouw vergelijking op basis van "gevoel" complete onzin en onrelevant. Als je een vergelijking maakt, doe dat dan op basis van concrete argumenten.
Pagina: 1 ... 46 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien