Zelf niet meegemaakt dat ik opeens een meter opzij vlieg. Lijkt alsof er op de server correcties gemaakt worden omdat jou client gegevens niet betrouwbaar zijn. Mag hopen dat het gefixt wordt.NeoMe schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:32:
Ik vind het vrij apart dat mijn karakter nooit gewoon stil kan staan, loopt altijd te bibberen of te bewegen. Vooral als ik in de buurt ben van objecten ( rolstrap / muurtje ). Als ik ergens lig en er komt iemand aan gerent dan vlieg ik ook een meter opzij, lekker irritant als ik ff in de bosjes een beetje lig te snipen.
Ja, veel witte, gele, blauwe en rode flikkeringen. Dat is puur een bug. Het gaat dan om je gehele scherm die voor een miliseconde of wat een een egale kleur krijgt, vaak een paar keer achter elkaar.Verder flikkert het beeld soms ( geel ), dat rode is van lasers maar wat is geel dan of is dat ook nog gewoon een foutje..?
Die wapens zijn inderdaad nog wat bugged, dat zal ook niet heel snel verbeteren verwacht ik, bekend probleem in de Battlefield series.Gisteren heel erg last van 'hele clip in iemand schieten en gast is nog altijd 100%' terwijl ik eergisteren daar minder problemen mee had. Ook gebruik ik die rocketlauncher veel, die soms wel en soms niet iemand killt terwijl je vanuit een raam naar beneden recht op iemand schiet ... ook apart. Gebruik hem nu alleen maar om vijanden in een hokje/hoekje/huisje op te blazen want ga het risico niet meer lopen.
En please, zullen we dit topic niet laten vervallen tot simpelweg een pats topic waar mensen hun lucky potjes komen posten om anderen proberen te laten denken dat ze daadwerkelijk goed zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 11:37 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N