• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11 22:04
Ook lekker, wil je dit tot dusver redelijk kansloze spel de pre-order van annuleren, is er geen enkele wijze om mee in contact te komen met EA. Ik wacht reeds 4 dagen totdat mijn vraag is beantwoord en de livechat kom ik niet op, die lijkt wel opgeheven te zijn! Laatste spel van EA wat ik koop voorlopig!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Zingo schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:50:
Ook lekker, wil je dit tot dusver redelijk kansloze spel de pre-order van annuleren, is er geen enkele wijze om mee in contact te komen met EA. Ik wacht reeds 4 dagen totdat mijn vraag is beantwoord en de livechat kom ik niet op, die lijkt wel opgeheven te zijn! Laatste spel van EA wat ik koop voorlopig!
Ja, die hebben het misschien druk met het verwerken van vragen, nieuwe preorders en een paar mensen die het concept beta niet kennen ;)

Iedereen zou ik aanraden de officiële aankondigingen af te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door FrankNLD op 05-10-2011 21:29 ]

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11 13:20
Ik vind de beta tot nu toe geweldig, kom steeds meer achter de verbeteringen ten opzichte van BC2. de volledige bugles versie van deze game moet wel zo vet worden!

+game is iets sneller
+gfx super
+menu is slick
+map is prachtig en goed gestructureerd
+draait goed op mn 1 jaar oude pc
+wapen addons werken super
+weerspiegeling van de zon op snipers
+mogelijkheid om een revive te cancelen
+geluid is weer super
+kleine dingetjes zoals geen schot geluid horen als je een headshot krijgt (kogel is sneller dan het geluid)

-niets tot nu toe.. ik weet dat het een beta is en dat het 1 gametype en 1 map is, daarnaast heb ik totaal geen last van lagg oid gehad, zoeken van quick games gaat ook altijd super vlug

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Unomomentodado schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:38:
Met torrents aan is het stukken beter, Dan compenseer ik tenminste nog voor mijn goede internet verbinding (5-15 ms ping). Hopelijk fixen ze dat in de final release.
En met compenseren van je internetverbinding bedoel je neem ik aan compensatie van je kunde? Want laten we wel wezen, met jouw ping zit je zon 10ms onder gemiddeld ofzo, dat is echt niet significant genoeg om voor enig verschil te zorgen. En dat is ping naar google ofzo, niet naar die gameserver.

Oftewel je bent gewoon aan het exploiten. Kunnen wij jammer genoeg niks aan doen, maar wees in ieder geval eerlijk naar jezelf en ga niet jezelf voor de gek houden.
+wapen addons werken super
Ik wordt beetje gek van de hoeveelheid. Ik heb nog niet alles, en heb nu bij mijn M416:
1x RDS
1x RDS zonder red dot, ondanks dat omschrijving zegt van wel, maar stel strepen, heel irritant.
1x Holosight

Daar hebben we al 3 nagenoeg identieke, en dan:
1x 3.4x scope
1x 4x scope
1x 4x scope

En nog 3 die nagenoeg identiek zijn. En nut van flash suppressor vs normale suppressor mis ik nog een beetje.

[ Voor 27% gewijzigd door Sissors op 05-10-2011 21:37 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

furby-killer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:34:
[...]

En nog 3 die nagenoeg identiek zijn. En nut van flash suppressor vs normale suppressor mis ik nog een beetje.
Verschil tussen niet gezien worden of niet gehoord worden.

Als je op afstand in de bosjes of ergens sneaky mensen wil afschieten dan wil je de flash suppresor. Verwacht je ergens diep in enemy terrein te zijn dan wil je de suppressor zodat de mensen in de buurt waar je niet op aan het schieten bent je hopelijk niet horen.

Totalbiscuit's Deadliest Bush taktiek bijvoorbeeld werkt goed vanwege de flash suppresor.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

Waarom link je naar een BC2 plaatje? :D
Overigens vind ik Op. Metro totaal niet representatief voor een echte Battlefield ervaring.
Haha, dat had ik niet zo snel gezien. My bad!

De screens die ik her en der van andere maps dan Metro zie zien er wel wat beter uit trouwens. Ook lees ik her en der dat de demo niet tot max gaat wat betreft graphics (maar geen echt betrouwbare bron nog). Hopelijk schaven ze ook op dat punt nog wat bij :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:11
Nondeju, net echt wel 15 servers achter elkaar die ik joinde waar 1 teqm compleet ingemaakt werd. Dan is de lol er ook wel vanaf voor een avond..

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ben ik de enige die denkt dat ze met redenen een oudere beta hebben voorgeschoteld?

Mochten ze een op en toppie beta hebben gepresenteert dan krijg je bij de release van het spel van allerlei hogere verwachtingen wat betreft verbeteringen welke dus niet in een maand voor elkaar te krijgen zijn.

Brengen ze nu een beta uit zoals nu, dan krijgt iedereen veel gemakkelijker het WOW gevoel bij de release. Iedereen overdonderd door de verbeteringen, onder de indruk van de graphics en allemaal top reacties welke voor een 2e stortvloed aan goede reacties leid.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 21:56 ]

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
En met compenseren van je internetverbinding bedoel je neem ik aan compensatie van je kunde? Want laten we wel wezen, met jouw ping zit je zon 10ms onder gemiddeld ofzo, dat is echt niet significant genoeg om voor enig verschil te zorgen. En dat is ping naar google ofzo, niet naar die gameserver.

Oftewel je bent gewoon aan het exploiten. Kunnen wij jammer genoeg niks aan doen, maar wees in ieder geval eerlijk naar jezelf en ga niet jezelf voor de gek houden.
Bedankt voor de levensles, maar een beetje overbodig. Na 100-en one hit deaths (health van 100-0) door sniperguns t/m pistooltjes, ben ik het gewoon eens uit gaan proberen. Soort van beta zeg maar. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:55:
Ben ik de enige die denkt dat ze met redenen een oudere beta hebben voorgeschoteld?
Ze konden ook niet anders: het verificatie proces bij Sony en MS duurt letterlijk weken.

Jammer dat de PC gamers hier terug voor moeten boeten en ook een oude build kregen...

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
[...]
Want laten we wel wezen, met jouw ping zit je zon 10ms onder gemiddeld ofzo, dat is echt niet significant genoeg om voor enig verschil te zorgen.
Latency in deze Beta is gewoon een doodsteek wat mij betreft. En volgends mij is dat duidelijk gerelateerd aan de serverload. Het lijkt of iedereen met 500ms latency speeld.
Er zullen wel vele-tientallen hosts op 1 fysieke server draaien, allemaal volgestampt met 32 man, en destruction ingeschakeld. Ik heb nog geeneen potje gespeeld waar ik geen lag-deaths of 'immortal enemies' ben tegengekomen. (speel enkel op NL/UK/DE servers)

Met lag-deaths heb ik het dus over, de hoek om rennen en toch nog neergeschoten worden door iemand die onmogelijk dat schot had kunnen nemen. En met die immortal enemies, dat je met je Remmington 870 buckshot iemand (een paar keer) vol raakt in close range, die knakker draaid al zich al rennend om, om je met een paar schoten van zijn klapperpistool neer te leggen; en vervolgends met de killcam zien dat hij nog 100% health over heeft. -O-

BFBC2 had in het begin ook last van overdreven "motion prediction", en daar gebeurd, afhankelijk van de server, nog steeds dat je af en toe 'lag-deaths' heb (i3D servers come to mind), maar zoals het in BF3Beta gaat, is gewoon pure onzin.
Dat die quickmatch-knop ook russen en amerikanen in je DE-servers douwt, doet natuurlijk ook niet veel goeds.

Pentaxiaan

Unomomentodado schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:56:
[...]

Bedankt voor de levensles, maar een beetje overbodig. Na 100-en one hit deaths (health van 100-0) door sniperguns t/m pistooltjes, ben ik het gewoon eens uit gaan proberen. Soort van beta zeg maar. ;)
Wel ff vertellen dat dit naar aanleiding van een tip is geweest ;)

tipgever niet prijs geven hoor :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wat is dat toch met die UMP, is dat nog bugged ofzo ... kwordt elke keer meteen neergeschoten lijkt wel alsof één kogel 100 damage doet. Dan nog niet te spreken over de afstand waarmee ze schieten, bij andere wapens krijg ik die rode gloed zodat ik weet dat ik onder vuur lig.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Nog andere Engineer spelers met als favoriet de A-91?
Wat een geweldig ding is dat zeg, Kobra of Reflex sight, Silencer en Foregrip erop en je bent echt onverslaanbaar, wat een heerlijke gun.
NeoMe schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:42:
Wat is dat toch met die UMP, is dat nog bugged ofzo ... kwordt elke keer meteen neergeschoten lijkt wel alsof één kogel 100 damage doet. Dan nog niet te spreken over de afstand waarmee ze schieten, bij andere wapens krijg ik die rode gloed zodat ik weet dat ik onder vuur lig.
Niet direct aan een speciaal wapen gerelateerd, is met alle wapens zo. Zit een bug in waardoor je voor jou gevoel gewoon een instant kill krijgt.
UMP-45 is trouwens overhyped, hoor iedereen zeuren dat hij zo goed is maar er zijn echt meer dan genoeg goeie wapens die dezelfde of betere prestaties hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke, hoe kun je die irritante mensen uitzetten ... kwil ze niet horen. Bij COD had ik dit bij xbox opties gedaan maar hoor nu weer mensen praten door de mic..?

Zag net al wat mensen level 36, geloof ook eentje 41 ... dan ben je al flink bezig geweest :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:52:
[...]

Niet direct aan een speciaal wapen gerelateerd, is met alle wapens zo. Zit een bug in waardoor je voor jou gevoel gewoon een instant kill krijgt.
UMP-45 is trouwens overhyped, hoor iedereen zeuren dat hij zo goed is maar er zijn echt meer dan genoeg goeie wapens die dezelfde of betere prestaties hebben.
De UMP voelt voornamelijk erg goed.
Ik heb liever een SMG dan een LMG dus de UMP is mijn go to gun bij support.
Zeer goed wapen maar inderdaad niet zo enorm goed als je zou denken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Leuk gedaan :D
Naast die ene gast van de Gamerspawn BF3 vids, is hier nu nog iemand "who has a golden voice".

Jason Statham anyone?

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 05-10-2011 22:59 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:59:
[video]
Leuk gedaan :D
Naast die ene gast van de Gamerspawn BF3 vids, is hier nu nog iemand "who has a golden voice".

Jason Statham anyone?
Niet echt de golden voice maar wel leuk.
En dat team is echt een facepalm moment waard. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

NeoMe schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:56:
Zag net al wat mensen level 36, geloof ook eentje 41 ... dan ben je al flink bezig geweest :)
Ach... rank 44 hier en heb daar iets meer dan 30 uur over gedaan. Valt wel mee dus :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 23:43

H3llSiNG

Meh.

Ok ik stop nu met de Beta, het stikt van de cheaters en hackers nu dat die openlijk te krijgen zijn en er zijn ook al tooltjes om jezelf lag te geven.

Zie een sombere toekomst in voor de full versie als de beta met maar 1 map en game mode al zo snel gehacked word.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

H3llSiNG schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:06:
Ok ik stop nu met de Beta, het stikt van de cheaters en hackers nu dat die openlijk te krijgen zijn en er zijn ook al tooltjes om jezelf lag te geven.

Zie een sombere toekomst in voor de full versie als de beta met maar 1 map en game mode al zo snel gehacked word.
Beta draait geen vorm van anti hacking tools, dat zal de full version wel hebben, dan worden hacks veel lastiger.

• djerror
  • Laatst online: 18-11 08:51

Pb punkbuster staat ook niet aan..

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
merk wel dat ik niet bf2 met bf3 moet vergelijken
veel meer opties en dingen die je er bij kunt halen en moet gebruiken

en lijkt wel of anderen sneller een one shot en kill hebben dan ik :)
maar man wat een game
kan niet wachten op release

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:27

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

lol :P

[ Voor 6% gewijzigd door ApC_IcE op 05-10-2011 23:16 ]

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:03
'k Heb het zojuist even geprobeerd en kan niet bepaald zeggen dat ik uit eigen ervaring overtuigd ben van het voordeel van lag; ik boekte ongeveer een vijfde van m'n normale KDR. :/

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11 22:43
Kan iemand uitleggen hoe het precies zit met het reviven? Vaak werkt het reviven namelijk niet, eigenlijk werkt het bijna alleen op squad mates. Ik kan me niet voorstellen dat alle die mensen de revive weigeren, soms was het echt op een perfecte flank positie terwijl het vijandelijk vuur al voorbij was etc. Iemand hier ook last van?

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:31
Bosjes blokkeren revives (en nades en kogels). Verder is het zaak met het witte puntje recht op iemand te mikken (ook al is het een voet). Zo kan je zelfs 3 meter verderop nog reviven.
Ondanks het feit dat deze al eerder is gepost blijft ie geweldig.

_O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Tsurany schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:04:
[...]

Ach... rank 44 hier en heb daar iets meer dan 30 uur over gedaan. Valt wel mee dus :)
35 uur voor rank 49, maar voor mijn gevoel heb ik 2x zo veel gespeeld. is die teller bugged of is mijn tijdsbesef door de war omdat ik zo veel gespeeld heb? :P

Mijn YouTube

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 20:52
Rogier.V schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:24:
Kan iemand uitleggen hoe het precies zit met het reviven? Vaak werkt het reviven namelijk niet, eigenlijk werkt het bijna alleen op squad mates. Ik kan me niet voorstellen dat alle die mensen de revive weigeren, soms was het echt op een perfecte flank positie terwijl het vijandelijk vuur al voorbij was etc. Iemand hier ook last van?
Voor jouw revive punten is het ook niet van belang of hij de revive accepteert.

-

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Na een uur of 6 spelen (en 3 dagen aanklooien om het te kunnen spelen) moet ik zeggen dat ik onder de indruk ben als het om de graphics gaat, controls zijn nog even wennen (CoD speler) en BF2 heb ik al een tijdje niet meer aangeraakt. Maar toch twijfel ik of BF3 mijn volgende aankoop gaat worden..

Wat me op dit moment enorm irriteert zijn die 'ghost deaths' lig je achter een steen je ziet de kogels 1 meter bovenlangs vliegen en alsnog wordt ik geraakt, sta ik veilig achter een muur.. dood.. kruip door de bosjes en kom iemand tegen die ik vol in z'n gezicht schiet hij staat vrolijk op terwijl ik hem blijf raken en hij knifed me... In het laatste potje heel vaak gehad dat ik uit het niets neergeschoten wordt door een sniper maar ik zie geen lensflare ook gaat de deathcam dan maf doen en laat b.v. een lege plek zien waar helemaal niets zit/loopt en hij laat de 'metro' zelf zien terwijl we daar nog niet eens kunnen komen.

Sommige spelers lijken wel een 'godmode' te hebben want die zijn gewoon niet dood te krijgen, zelfs al een aantal keer gezien dat er iemand was met +/- 35 kills en 0 deaths en dat terwijl hij op C4 stond terwijl hij aan het disarmen was. Ik weet ook wel dat PB niet aanstaat maar als dit het vooruitzicht is voor retail? Nee dank je.

Die 'tactical lights' slaan helemaal nergens op als iemand aan de andere kant van de map zit heb ik een beeld vullende witte vlek ik weet niet wat voor lampen dat zijn maar als je het mij vraagt zit er een soort van mini zon in ofzo. En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik mag hopen dat de hit detectie wat beter is in de retail versie want dit is om te janken.

Wat ook erg irritant is, is dat ik regelmatig in mijn eentje in een 'squad' zit, leave ik dat squad en wil ik een ander squad joinen krijg ik een melding dat er iets niet 'balanced' is..
Helaas werkt 'Raw mouse input' nogsteeds niet voor me wat erg goed merkbaar is als je in de grotere firefights terecht komt, dan gaat het aimen een beetje 'choppy' en snipen is practisch onmogelijk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
prutser001 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:09:
Na een uur of 6 spelen (en 3 dagen aanklooien om het te kunnen spelen) moet ik zeggen dat ik onder de indruk ben als het om de graphics gaat, controls zijn nog even wennen (CoD speler) en BF2 heb ik al een tijdje niet meer aangeraakt. Maar toch twijfel ik of BF3 mijn volgende aankoop gaat worden..

Wat me op dit moment enorm irriteert zijn die 'ghost deaths' lig je achter een steen je ziet de kogels 1 meter bovenlangs vliegen en alsnog wordt ik geraakt, sta ik veilig achter een muur.. dood.. kruip door de bosjes en kom iemand tegen die ik vol in z'n gezicht schiet hij staat vrolijk op terwijl ik hem blijf raken en hij knifed me... In het laatste potje heel vaak gehad dat ik uit het niets neergeschoten wordt door een sniper maar ik zie geen lensflare ook gaat de deathcam dan maf doen en laat b.v. een lege plek zien waar helemaal niets zit/loopt en hij laat de 'metro' zelf zien terwijl we daar nog niet eens kunnen komen.

Sommige spelers lijken wel een 'godmode' te hebben want die zijn gewoon niet dood te krijgen, zelfs al een aantal keer gezien dat er iemand was met +/- 35 kills en 0 deaths en dat terwijl hij op C4 stond terwijl hij aan het disarmen was. Ik weet ook wel dat PB niet aanstaat maar als dit het vooruitzicht is voor retail? Nee dank je.

Die 'tactical lights' slaan helemaal nergens op als iemand aan de andere kant van de map zit heb ik een beeld vullende witte vlek ik weet niet wat voor lampen dat zijn maar als je het mij vraagt zit er een soort van mini zon in ofzo. En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik mag hopen dat de hit detectie wat beter is in de retail versie want dit is om te janken.

Wat ook erg irritant is, is dat ik regelmatig in mijn eentje in een 'squad' zit, leave ik dat squad en wil ik een ander squad joinen krijg ik een melding dat er iets niet 'balanced' is..
Helaas werkt 'Raw mouse input' nogsteeds niet voor me wat erg goed merkbaar is als je in de grotere firefights terecht komt, dan gaat het aimen een beetje 'choppy' en snipen is practisch onmogelijk.
zucht.... dat het nog niet goed loopt.. ok, maar om dan meteen te zeggen dat je twijfelt om hem te kopen?!
er is maar 1 antwoord op jouw ervaring en dat is: B . E . T . A !!!
1 map, 1 game mode, 32 spelers max.
wacht maar op de Final game en Conquest en vehicles! dan ga je echt kwijlen!

Etuuuuuh!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-11 13:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ben er wel achter gekomen dat je met f2000 + suppresor kills maakt het lijkt voor de andere speler dat ze met 1 schot dood geschoten worden terwijk ik ze meerdere keren raakte
Tenminste dat is mijn ervaring na een paar potjes met mede tweakers vanavond die ik hoorde via teamspeak

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
mja het is een 5 weken oude build zegen ze dus veel zou al ge fixt moeten zijn
maar ik moet zegen dat ik het wel slecht vind dit zijn niet de soort bugs die je zo kort voor tijd hoort te zien.
maarja bij BC2 was het ook en werdt het ook snel ge fixt dus het zal wel goed komen geen reden om hem niet te kopen :)

ps caspian leek veel peter te spelen heb daar ook nooit crapy hit detection gezien.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

beuker19 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:27:
Ben er wel achter gekomen dat je met f2000 + suppresor kills maakt het lijkt voor de andere speler dat ze met 1 schot dood geschoten worden terwijk ik ze meerdere keren raakte
Tenminste dat is mijn ervaring na een paar potjes met mede tweakers vanavond die ik hoorde via teamspeak
De F2000 heeft ook een redelijk hoge rate of fire (850 rpm vs 750 voor de M416/AEK vs 650 voor de M16/AK74), dus kan je inderdaad helemaal dat effect hebben :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 16:06

M0nkeymen

Monkeystyle!

Yeah, eindelijk C4 in me bezit en wat kills gemaakt :) gelijk rond de M-com planten en zodra er eentje af gaat. BOOOOOOOOM! Vind het wel een leuk speeltje. Is ook makkelijk om een muurje weg te knallen zodat de m-com niet meer zo beschut zijn :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:03
Crypter schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:15:
[...]

zucht.... dat het nog niet goed loopt.. ok, maar om dan meteen te zeggen dat je twijfelt om hem te kopen?!
er is maar 1 antwoord op jouw ervaring en dat is: B . E . T . A !!!
Zo extreem is die uitspraak toch niet? Ik twijfel ook of ik dit spel ga aanschaffen en 't dunkt me dat er meer zo zijn. Dat had ik trouwens zonder deze demo B . E . T . A !!! ook gedaan. Er wordt hier vrijwel uitsluitend over de bèta gepraat en het lijkt me niet zo gek dat niet alle verhalen positief zijn. Moet dat dan elke keer afgeserveerd worden met de melding dat het spel nog niet af is?

Ik vind het prima hoor, maar dan ga ik ook iedereen die het spel de hemel in prijst daarop wijzen. :P

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-11 10:38
M0nkeymen schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:35:
Yeah, eindelijk C4 in me bezit en wat kills gemaakt :) gelijk rond de M-com planten en zodra er eentje af gaat. BOOOOOOOOM! Vind het wel een leuk speeltje. Is ook makkelijk om een muurje weg te knallen zodat de m-com niet meer zo beschut zijn :)
Je kan C4 ook best leuk in de tunnels gebruiken als je verdedigt.
Vanuit de defender links is er zon schacht naast de tunnel, als ze daar uit komen zitten ze vaak met 2 tot 4 man te schuilen voordat ze verder proberen de tunnel in te komen, daar een paar pakketjes c4 leggen heeft me al een paar leuke double en triple kills te pakken gekregen ^^

• M0nkeymen
  • Laatst online: 17-11 16:06

M0nkeymen

Monkeystyle!

Relis schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:39:
[...]

Vanuit de defender links is er zon schacht naast de tunnel, als ze daar uit komen zitten ze vaak met 2 tot 4 man te schuilen voordat ze verder proberen de tunnel in te komen, daar een paar pakketjes c4 leggen heeft me al een paar leuke double en triple kills te pakken gekregen ^^
Heeft iemand ze al op zo'n wagentje geplakt? of kan dat niet? Dan heb je een rijdende bom :D. Vind die vlieg dingen maar irritant je hoort ze al van vrij ver.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-11 08:33

codex

Geen OpenAI agent :)

Relis schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:39:
[...]

Onder aan de trap bij A zit een gangetje richting de defenders spawn. Als je de eerste ruimte vol legt en gaat liggen tot je voetstappen hoort, 10 seconden wacht en dan de boel opblaast heb je zo een multikill :)

Zo kan je ook links van A juist niet bij de eerste planten maar bij de 2e en derde van defenders richting. Vervolgens blijven schieten op de laatste uitgang, mensen gaan vanzelf terug lopen en er bij de eerste 2 uit. Heeft mij ook al aardig wat dubbelkills opgeleverd, plus de mensen die je omlegt zodra ze bij jou naar beneden willen.

Ook wel iets bizars, ik haalde vandaag mij hoogste killstreak tot dusver, 24, waarvan 20 kills met een M9 tactical. Ondertussen kon ik ook nog B planten bovenin, blijkbaar waren de tegenstanders in de veronderstelling dat ik bij hun team hoorde door verblinding door de flashlight.

[ Voor 12% gewijzigd door codex op 06-10-2011 01:05 ]

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Ik klikte voor de grap even op controleren op updates, en Origin wilde opeens 3,9GB aan updates downloaden. (Had het toch maar even geannuleerd voor nu)

@hieronder
Had al zoiets in gedachten ja.

[ Voor 13% gewijzigd door SCARfaceE op 06-10-2011 02:25 ]

PSN ID: Beest41

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

SCARfaceE schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 02:22:
Ik klikte voor de grap even op controleren op updates, en Origin wilde opeens 3,9GB aan updates downloaden. (Had het toch maar even geannuleerd voor nu)
Gaat ie zeker doen als je je foldernaam hebt veranderd :)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Het duurde even maar daar issie weer. Een leuk Gameplay filmpje met GoT Teamspeak commentaar :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=t1yRxIybDOw]

Verwijderd

Wat is een goede set up? Nieuwste wapen wat ik heb is de UMP......
Ben nog beetje zoekende wat nou handig is om te gebruiken..

Ben nog beetje aan het inkomen hoe het bij BF gaat (kom van CoD af ja idd rushen).
Voorkeur heb ik toch assault wapens en ben meestal wel iemand die vooraan wil zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 07:42 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Gisteravond wat met de assault gespeeld. En ik ben er achter dat ik niet een hier een med kit en achterblijf persoon ben maar meer een: Kom allemaal mee, die med kit krijg je wel bij de mcon :) Verder vind ik het verschil in handling tussen de ak74 en de m16a3 echt te groot. Die m16 is zo veel beter. Tot ik de M416 unlocked. Wat een geil apparaat is dat. Eerste game dat ik daar mee speelde meteen 44 kills er mee en dat zonder deze te modden tussen door (dus alleen iron sight en underail). Wow wat een goede gun.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 14:01

beany

Meeheheheheh

ye-roon schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:40:
Gisteravond wat met de assault gespeeld. En ik ben er achter dat ik niet een hier een med kit en achterblijf persoon ben maar meer een: Kom allemaal mee, die med kit krijg je wel bij de mcon :) Verder vind ik het verschil in handling tussen de ak74 en de m16a3 echt te groot. Die m16 is zo veel beter. Tot ik de M416 unlocked. Wat een geil apparaat is dat. Eerste game dat ik daar mee speelde meteen 44 kills er mee en dat zonder deze te modden tussen door (dus alleen iron sight en underail). Wow wat een goede gun.
Wacht maar tot je de F2000 unlocked.... ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
prutser001 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:09:Die 'tactical lights' slaan helemaal nergens op als iemand aan de andere kant van de map zit heb ik een beeld vullende witte vlek ik weet niet wat voor lampen dat zijn maar als je het mij vraagt zit er een soort van mini zon in ofzo. En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik mag hopen dat de hit detectie wat beter is in de retail versie want dit is om te janken.
Zie vaak comments over de Tactical Flashlight. Ik gebruik 'm ook niet hoor, maar even wat info:

De beschrijving van de Tactical Flashlight doet vermoeden dat het om een gewone zaklamp gaat die gebruikt kan worden om donkere stukken te verlichten. Echter zijn 'tactical lights' die het leger gebruikt even wat anders dan gewone zaklampen. Deze zijn namelijk ook echt bedoeld om tegenstanders te verblinden bij invallen.

De sterkte van het licht wordt gemeten in een eenheid die lumen heet. Een normale huis-tuin-keuken zaklamp heeft zo'n 200 lumens, terwijl een tactical light al boven de 2000 zit. Als je zo'n ding in het echt ziet schijnen zie je ook echt de lichtstralen ervanaf komen, zo krachtig zijn ze. :)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

beany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:45:
[...]

Of de M204B; ik neem aan dat deze wordt bijgesteld in de final want hij is echt heel erg sterk. Je hebt wel een foregrip nodig vanwege de enorme recoil, maar dan gaat hij ook als de brandweer.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:39:
Wat is een goede set up? Nieuwste wapen wat ik heb is de UMP......
Ben nog beetje zoekende wat nou handig is om te gebruiken..

Ben nog beetje aan het inkomen hoe het bij BF gaat (kom van CoD af ja idd rushen).
Voorkeur heb ik toch assault wapens en ben meestal wel iemand die vooraan wil zitten.
rushen is wel mogelijk hoor, alleen moet je een route hebben die je achter de enemy lines brengt... gister zat er bijv iemand met die MAV roadkills te maken :( terwijl dat ding niet in de beta hoort te zitten... dus toen ben ik gaan hunten...met een shotgun, later met ump, gewoon tussen de MCOM's door, met tactical light. uiteindelijk 7 kills gemaakt onderweg en 4 op spawn met shotgun (bij 1e 2 MCOM's) daarna met de UMP een paar kills aangezien de 2e MCOM toen net de lucht in ging.

als je wil rennen, wat ik tegen een goed team overigens niet zou adviseren, leer wat weinig bewaakte routes, pak sprint ding, en een wapen dat snel dood, eventueel met silencer (hoewel in de meeste teams weinig mensen letten op schietgeluiden op spawn) :P

@hierboven, die heb ik bijna geunlocked, is hij ook fijn met bipod? ik ben namelijk vaak iemand die in een tunneltje ofzo gaat liggen, dus die heb ik dan toch wel

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 06-10-2011 08:51 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
zAo schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:49:
[...]

Of de M204B; ik neem aan dat deze wordt bijgesteld in de final want hij is echt heel erg sterk. Je hebt wel een foregrip nodig vanwege de enorme recoil, maar dan gaat hij ook als de brandweer.
Is ook mijn favoriete wapen. Ik heb het idee dat de kogels ook groter zijn (wat wel logisch is gezien het cal.). Een beetje het gevoel dat je alleen maar in de general direction hoeft te schieten.

Hoop stiekem dat 'ie niet generfd wordt. Weinig mensen spelen met dat ding, dus de kans is er dat hij er doorheen glipt :) Ik ben nu zo verpest door dat ding dat alle andere wapens inferieur aanvoelen.

• ye-roon

ye-roon

knaak

zAo schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:49:
[...]

Mja maar die is van de support gunner kit. En de F2000 en M416 zijn Assault. Er zijn ook mensen die zweren bij de M249, maar wat een KLOTE gun vind ik dat. Geef mij maar een UMP op m'n support gunner :) Vind het jammer dat ik in mijn unlocks geen M36 zie, dat was wel een leuke LMG in BC2 :)

Gundogan schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:30:
[...]

De F2000 heeft ook een redelijk hoge rate of fire (850 rpm vs 750 voor de M416/AEK vs 650 voor de M16/AK74), dus kan je inderdaad helemaal dat effect hebben :)
Ligt niet aan de firerate van het wapen, ligt aan een bug in het spel. Iets met hits die niet geregistreerd worden en meer damage oplopen als je rent of zoiets. Ik heb namelijk als schutter nog nooit meegemaakt dat ik iemand in een miliseconde dood had indien ik een wapen gebruikte dat meerdere kogels nodig had, dan hoor je als ontvanger dat ook nooit te merken.
Speel zelf veel met de F2000 en heb nooit iemand instant dood, het duurt altijd eventjes. Dan hoor je als ontvanger ook niet instant dood te gaan.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Ligt niet aan de firerate van het wapen, ligt aan een bug in het spel. Iets met hits die niet geregistreerd worden en meer damage oplopen als je rent of zoiets. Ik heb namelijk als schutter nog nooit meegemaakt dat ik iemand in een miliseconde dood had indien ik een wapen gebruikte dat meerdere kogels nodig had, dan hoor je als ontvanger dat ook nooit te merken.
Speel zelf veel met de F2000 en heb nooit iemand instant dood, het duurt altijd eventjes. Dan hoor je als ontvanger ook niet instant dood te gaan.
we zien wel hoe dat in de final is he...hopelijk wel beter, want anders gaat hun forum een tsunami van gezeik krijgen (en terecht op een aantal punten)

verder vind ik de mensen die je onder vuur, of in zicht van een sniper reviven erg vervelend, want het duurt wel langer voor je weer respawned heb ik het gevoel...

gister 3 levels omhoog gegaan in een kwartier ofzo...paar medals er bij, dan gaat het echt supersnel...shotgun medal en ump (bij de roltrap bij 3e set maakt ik met 1 mag 6 kills, en toen nog 1 met pistool. echt hoe makkelijk het is als er geen cover is van alle kanten als de attackers komen (cover voor hun dus) ik stond gewoon vol in zicht voor de andere roltrappen, maar daar kwam niemand vandaan, dus heel handig farmen >:)

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
M0nkeymen schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 00:43:
[...]

Heeft iemand ze al op zo'n wagentje geplakt? of kan dat niet? Dan heb je een rijdende bom :D. Vind die vlieg dingen maar irritant je hoort ze al van vrij ver.
Probeer eens C4 op die vlieg dingen te plakken, ik haal er met gemak 5/6 kills per minuut mee.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

rgras schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:22:
[...]

Probeer eens C4 op die vlieg dingen te plakken, ik haal er met gemak 5/6 kills per minuut mee.
dat deden ze gister ook, en ik vind dat dat onmogelijk gemaakt moet worden....dat ding hoort al niet eens in de beta te zitten..... en ze zijn best moeilijk uit de lucht te halen, als je een beetje tempo houd, dus niet echt te vermijden. of geef mij mn mortier ook gewoon >:)

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
ik moet zegen dat ik het niet vind klopen.

maar het heeft me wel leuke momenten bezorgt toen ze hem tegen mij gebuikte. steeds als ik zoon ding hoor heb ik de nijging op de springen en de benen te nemen :P

• codex

codex

beany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:45:
[...]

Daar zat ik op te wachten, toen ik hem uiteindelijk had vond ik het teleurstellend. Voor mij zijn de smg's, shotguns en de semi auto sniperrifles favoriet(en de laatste niet om op afstand te snipen).

• codex

codex

flessuh schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

dat deden ze gister ook, en ik vind dat dat onmogelijk gemaakt moet worden....dat ding hoort al niet eens in de beta te zitten..... en ze zijn best moeilijk uit de lucht te halen, als je een beetje tempo houd, dus niet echt te vermijden. of geef mij mn mortier ook gewoon >:)
Ja, het is in mijn ogen glitchen.

• rgras
  • Niet online
Ach, het past wel een beetje bij BF (zie de C4-buggies in BF2).

Verwijderd

Welk wapen is sterker m416 of ump!?
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:51:
Welk wapen is sterker m416 of ump!?
M416 heeft hogere damage. Wat jij fijner vind moet je zelf bepalen. Beetje eigen inzet kan echt geen kwaad.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
rgras schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:22:
[...]

Welke vliegdingen?

• stevens20
  • Laatst online: 22:47
zoow, gisteren een potje gespeeld en erachter gekome hoe belangrijk teamplay is! (ik kom van CoD af) Ik had wat teamgenoten die op spawn bleven campen achter een rots.. dan duurt het dus niet lang voordat je omsingelt bent en gewoon je spawn niet meer af komt!

Ik weet nog niet of ik het een voor of nadeel vind..
Tuurlijk is het leuk om goede teamplay toe te passen maar aan zulke types heb je dus niks en dan ben je eigenlijk geheid de pineut. Wanneer dit in CoD gebeurd kan je er nog wel doorheen beuken en een 5 killstreak maken in een rush.. hoef je (of iig ik) hier niet te proberen.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• CRpt3r55
je weet wel.....

Etuuuuuh!

• CRpt3r55
stevens20 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:03:
zoow, gisteren een potje gespeeld en erachter gekome hoe belangrijk teamplay is! (ik kom van CoD af) Ik had wat teamgenoten die op spawn bleven campen achter een rots.. dan duurt het dus niet lang voordat je omsingelt bent en gewoon je spawn niet meer af komt!

Ik weet nog niet of ik het een voor of nadeel vind..
Tuurlijk is het leuk om goede teamplay toe te passen maar aan zulke types heb je dus niks en dan ben je eigenlijk geheid de pineut. Wanneer dit in CoD gebeurd kan je er nog wel doorheen beuken en een 5 killstreak maken in een rush.. hoef je (of iig ik) hier niet te proberen.
Ik heb al vaak genoeg op teamspeak af lopen tellen om zo in een rush te stampen naar een mcom.... gaat heel vaak goed! zeker 90% van de keren wordt het niet verwacht en boek je succes!

Etuuuuuh!

• stevens20
  • Laatst online: 22:47
Crypter schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:04:
[...]

Ik heb al vaak genoeg op teamspeak af lopen tellen om zo in een rush te stampen naar een mcom.... gaat heel vaak goed! zeker 90% van de keren wordt het niet verwacht en boek je succes!
Maar niet in je eentje vanaf spawn terwijl je omsingeld bent ;) anders ben je vanaf nu mijn held!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• beany

beany

Meeheheheheh

En die krengen zijn best nog wel lastig uit de lucht te knallen :( Had er een paar magazijnen voor nodig. Dat mag voor de final best wel iets aangepast worden, anders voorzie ik hele zwermen van die dingen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 10:45

BaRF

bijna kerst

Aaah gisteren eindelijk de beta even kunnen spelen en letterlijk binnen 10 seconden meteen twee headshots, meteen leuk spel :+ Ik heb alleen wel veel last van vast lopers, vermoedelijk gfx-related. (heb een 8800GTS) - ik heb gisteren de nieuwste drivers geinstalleerd maar bij het starten bleef BF melden dat ik niet de nieuwste drivers heb. Vanavond nog eens proberen.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Crypter schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:04:
[...]
Naar mij luisteren mijn GoT squadgenoten niet meer (PS3) nadat ik ze een paar keer een snelle dood heb ingejaagd met zo'n actie. "En nu met zijn allen de heuvel over!"..... Staat er een Bradley ons op de wachten.... "FFFUUUUU!!!!!" :)

Viel me trouwens op dat er niet altijd 1 iemand squadleader is, klopt dat? Soms wordt iemand het in een potje, soms ook geheel niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 06-10-2011 10:28 ]

• Gundogan
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Volgens mij heeft iedereen er wel last van dat ie zelf erg snel doodgaat terwijl ie meer kogels nodig lijkt te hebben om anderen om te leggen. De netcode is dus gewoon nog een beetje brak en met een wapen wat snel vuurt zoals de F2000 kan het dus meer lijken alsof je instant doodgaat als iemand dat wapen tegen je gebruikt terwijl als je hem zelf gebruikt je veel meer kogels nodig lijkt te hebben. Met een trager wapen is het misschien makkelijker om nog te individuele hits op te merken (ik zie bijvoorbeeld de 2 hits van de magnum of en 2 hit sniperrifle duidelijk op me scherm als ik er door geraakt wordt, terwijl met de automatische wapens ze wel heel erg snel achter elkaar komen zodat het 1 hitmarker lijkt).

Ik neem aan dat dit soort dingen niet meer in de final zitten en de netcode naar behoren zal werken :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Unomomentodado schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Naar mij luisteren mijn GoT squadgenoten niet meer (PS3) nadat ik ze een paar keer een snelle dood heb ingejaagd met zo'n actie. "En nu met zijn allen de heuvel over!"..... Staat er een Bradley ons op de wachten.... "FFFUUUUU!!!!!" :)

Viel me trouwens op dat er niet altijd 1 iemand squadleader is, klopt dat? Soms wordt iemand het in een potje, soms ook geheel niet.
Dat waren inderdaad teleurstellende acties...

Had gisteren ook dat er geen squadleader was. En als er een squadleader is, dan wordt vaak vergeten om een attack- of defendorder te geven (extra puntjes...)

• Sissors
  • Niet online
Ik hoop wel dat er wat rudimentaire anti-cheats in de beta zitten, of server logging, en dat EA wel registreerd welke mensen er aan het cheaten zijn (en IPs + computer informatie), zodat ze ze iig al kunnen flaggen als mogelijke cheaters voor de final, want het loopt wel de spuigaten uit.

Al helpt debieliteit van teamgenoten ook niet mee, gisteren potje als aanvallend team. Alsof mijn team een religieuse overtuiging had dat je enkel en alleen via één weg kon aanvallen. Vooral bij de derde set was dat ernstig, uiteindelijk via één actie via tweede set trappen kon ik een mcom armen, en mijn complete squad was weer eens dood en spawnde op mij, waardoor we met één squad beide mcoms in één keer vernietigde. Jammer genoeg deed mijn team hetzelfde bij de 4de set, en ondanks dat ik daar ook zo langs tegenstanders kon lopen lukte het ze elke keer om te disarmen en verloren we daar nog.

Wel grappig dat uiteindelijk ik 33/31 k/d ratio had, en maar een fractie lagere score dan de beste tegenstander die iets van 60/20 k/d had.

• ronalddus
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Met een beetje fatsoenlijk team als verdediger kom er bij de derde set MCOM's echt niet doorheen (met een random team). De eerste twee bases pak je in enkele minuten, maar die derde basis is gewoon niet te doen

Buffalo77 | Pokemon Unite

furby-killer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:03:
Wel grappig dat uiteindelijk ik 33/31 k/d ratio had, en maar een fractie lagere score dan de beste tegenstander die iets van 60/20 k/d had.
Dat is wel een van de vage dingen uit het spel, een kill levert je 100 punten op maar de combinatie van suppression en kill assist kan je veel meer dan 100 punten opleveren waardoor een slechte aim je meer punten kan opleveren dan een goede aim.
ronalddus schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:08:
Met een beetje fatsoenlijk team als verdediger kom er bij de derde set MCOM's echt niet doorheen (met een random team). De eerste twee bases pak je in enkele minuten, maar die derde basis is gewoon niet te doen
True, een goed team en het is praktisch onmogelijk. De twee roltrappen zijn van boven erg goed te verdedigen en de trap aan de zijkant is prima van afstand te bestoken met raketten en granaten. Je moet als aanvaller altijd zodra je boven bent een open stuk in rennen waardoor het vuur van alle kanten kan komen terwijl je als verdediger je vuur enkel hoeft te concentreren op een specifiek punt van hooguit 10 meter breed.

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 11:11 ]

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-11 16:51
furby-killer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:03:
En dáár gaat het om ;)

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Dat is wel een van de vage dingen uit het spel, een kill levert je 100 punten op maar de combinatie van suppression en kill assist kan je veel meer dan 100 punten opleveren waardoor een slechte aim je meer punten kan opleveren dan een goede aim.
Teamplay wordt meer beloond dan Rambo spelen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Grouver
  • Laatst online: 22:27
Ze zouden wel wat meer punten mogen geven voor een MCOM arm of disarm.
Nu heb je dit punten aantal al zo bij elkaar als je gewoon ergens in een hoekje gaat liggen.
Niet echt een motivatie om door een granaten regen te rennen.

EDIT: 400/500 misschien.

[ Voor 5% gewijzigd door Grouver op 06-10-2011 11:16 ]

• freggel
  • Laatst online: 13-11 14:30
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

[...]
Euh, suppressing heeft juist alles met aim te maken. Het is wel de bedoeling dat de sloot kogels gegroepeerd aankomen. En dat de tegenstander dus niet zijn hoofd boven de dekking uitsteekt waarna je matties kunnen flanken. Als je niet goed aimt met je LMG dan is het ook geen suppresing.
rnenator schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:12:
Dat is wel een erg overdreven en onjuiste generalisatie. In mijn voorbeeld wordt simpelweg het niet kunnen doden van mensen meer beloond dan het wel kunnen doden van mensen. Als iemand constant aan het sprayen is naar een vijand toe en niet in staat is hem af te maken en ik hem moet helpen door de kill te maken dan krijgt hij meer punten dan ik terwijl ik de daadwerkelijke kill uitvoer.
freggel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:15:
[...]

Euh, suppressing heeft juist alles met aim te maken. Het is wel de bedoeling dat de sloot kogels gegroepeerd aankomen. En dat de tegenstander dus niet zijn hoofd boven de dekking uitsteekt waarna je matties kunnen flanken. Als je niet goed aimt met je LMG dan is het ook geen suppresing.
Alleen bijna niemand heeft suppression als doel, ze willen zelf ook de kill maken maar dat lukt ze niet. Daarnaast hoef je niet goed te kunnen mikken om suppression voor elkaar te krijgen, zolang je maar in de buurt komt.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2011 11:17 ]

• beany

beany

Meeheheheheh

Grouver schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:15:
Ze zouden wel wat meer punten mogen geven voor een MCOM arm of disarm.
Nu heb je dit punten aantal al zo bij elkaar als je gewoon ergens in een hoekje gaat liggen.
Niet echt een motivatie om door een granaten regen te rennen.
Ik heb geen punten nodig voor motivatie. Mijn motivatie is: IK WIL WINNEN

• Grouver
  • Laatst online: 22:27
beany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:16:
[...]

Ik heb geen punten nodig voor motivatie. Mijn motivatie is: IK WIL WINNEN
Vertel dat maar de debielen in een random game.

Verwijderd

rnenator schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:12:
[...]

Wat hij bedoeld is dat iemand die elke tegestander killed met 2 kogels in de borst minder punten krijgt dan iemand die x kogels in zijn been schiet, hem de mogelijkheid geeft cover te zoeken. Nog wat suppressive fire over de cover schiet en vervolgens zijn kill laat jatten door een team/squad mate en zo dus assist en suppressive fire punten krijgt :)
Grouver schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Vertel dat maar de debielen in een random game.
Heeft lang niet altijd met debielen te maken. Mensen willen ook graag nieuwe wapens en tools unlocken, dan kan je beter kills maken dan MCOM's armen en laten ontploffen. Voor kills krijg je veel sneller punten en loop je een stuk minder risico. Dat klopt gewoon niet. DICE heeft alweer de domme fout gemaakt door gevaarlijke dingen minder te belonen.
Een sniper kan flink wat punten scoren door laf te blijven hangen simpelweg omdat hij per kill 100 punten krijgt. Iemand die met gevaar voor eigen leven na 3 arms eindelijk de MCOM sloopt krijgt hier in totaal maar 500 punten voor.
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Wat hij bedoeld is dat iemand die elke tegestander killed met 2 kogels in de borst minder punten krijgt dan iemand die x kogels in zijn been schiet, hem de mogelijkheid geeft cover te zoeken. Nog wat suppressive fire over de cover schiet en vervolgens zijn kill laat jatten door een team/squad mate en zo dus assist en suppressive fire punten krijgt :)
Precies. Iemand die slecht kan mikken en tegenstanders niet dood krijgt, waardoor een teammate in moet grijpen, kan meer punten krijgen dan iemand die wel gewoon de kill kan maken.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 11:10

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat ik bij elke BF tot nu toch maar niet blijf snappen is als in een aanvallend team voor het merendeel alleen snipers zitten... Dan ben je toch zo stom en egoïstisch... Met snipen wordt de M-COM niet geowned. Daar ren je dan als welwillende Assault player die de boel wel wilt spelen zoals het hoort met alleen maar snipertjes die aan hun eigen k/d ratio denken. Ik ren steeds de dood in en kan alleen spawnen op speler die mijlenver van de M-COM vandaag zitten.... |:(

Heeft verder niets met de beta te maken maar met BF in het algemeen. Daarentegen is het wel weer overheerlijk als je op een server zit waarbij beide teams wel weten hoe het hoort. Epic battles!

* Techno Overlord likes Epic Battles a lot! :9~

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• rgras
  • Niet online
Wat vinden jullie van het idee om 'snipers' maar 50XP per kill te geven?

• freggel
  • Laatst online: 13-11 14:30
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:20:

quote:
anti.ea schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:17:
[...]

Wat hij bedoeld is dat iemand die elke tegestander killed met 2 kogels in de borst minder punten krijgt dan iemand die x kogels in zijn been schiet, hem de mogelijkheid geeft cover te zoeken. Nog wat suppressive fire over de cover schiet en vervolgens zijn kill laat jatten door een team/squad mate en zo dus assist en suppressive fire punten krijgt
Precies. Iemand die slecht kan mikken en tegenstanders niet dood krijgt, waardoor een teammate in moet grijpen, kan meer punten krijgen dan iemand die wel gewoon de kill kan maken.

[...]

Volgens mij ontgaat jullie het nut van Supressing Fire. :+

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

rgras schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:21:
ik denk dat het eerder een idee is een voorstel op het feedback forum te zetten om bijna alle punten aan te passen dan... voor MCOM mag je wel 500 punten krijgen..kills inderdaad minder. voor snipers op lange range marksman score, en deze misschien sneller op laten lopen?

overigens vind ik het ook raar dat als je met een pistool ofzo 1 kogel iemand zijn richting in schiet je meteen 50 suppression punten krijgt...

[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 06-10-2011 11:24 ]

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Snipers heb ik op dat gebied niet zo een moeite mee

Mensen die niet terugtrekken als hun MComms destroyed zijn vind ik dat die wel een halvering verdienen.

Greetings from Earth

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ik denk dat het veel simpeler kan.. gewoon de punten van het winnende team x2 of x3.. op die manier is het vele malen interessanter om te winnen dan een paar kills extra.

Scientia potentia est

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Slecht idee, alhoewel ik een hekel heb aan snipers (om zelf te spelen en door neer geschoten te worden) vind ik dat alle classes hetzelfde aantal punten moet krijgen per kill. Het probleem is dan dat niemand meer gaat snipen en 1 of 2 goede snipers per team kunnen handig zijn voor defense (en ik mindere mate attack).

@hierboven: dat is echt teveel, je krijgt nu al 500 extra points als je wint, dat is toch ook al leuk, meer moet het niet zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 06-10-2011 11:26 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

freggel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:22:
Volgens mij ontgaat jullie het nut van Supressing Fire. :+
Nee absoluut niet. Alleen je hoort nooit als assist meer punten te krijgen dan iemand die je assisteert. Daarnaast is het nut van suppression zeker niet zo hoog dat er zoveel punten mee verdiend hoort te worden.
Idioot. Dan maak je aannames dat iemand, omdat hij die class kiest, minder nuttig zal zijn en daarom minder punten verdient.

Verwijderd

Hoewel ik het eens ben dat snipers de easy kills hebben, zou het de balans uit het spel halen.

Support krijgt ook gemakkelijk punten en dat zonder te killen (suppressive fire + ammo packs), Assault kan kills maken op alle afstanden + med packs en engineers zijn perfect tegen voertuigen (welke helaas nog niet in Metro zitten).

Daarnaast is recon geen sniper, maar ook een support class (T-UGS, spawn beacon).

En als laatste; het maakt niet uit hoeveel kills je maakt, je moet de missie winnen.

Verwijderd

ik kom in deze game redelijk wat snipers tegen die zeker handig zijn voor het team zelfs tijdens de aanval

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Nee absoluut niet. Alleen je hoort nooit als assist meer punten te krijgen dan iemand die je assisteert. Daarnaast is het nut van suppression zeker niet zo hoog dat er zoveel punten mee verdiend hoort te worden.

[...]

Idioot. Dan maak je aannames dat iemand, omdat hij die class kiest, minder nuttig zal zijn en daarom minder punten verdient.
vandaar mijn aanname om alle kills te minderen, en dan spot bonus omhoog, en marksman ook omhoog, om het toch te belonen. Dit zorgt er ook voor dat je minder CQB snipers krijgt, die nogal sterk zijn momenteel

• ye-roon

ye-roon

knaak

lol? Wat is er mis met schieten met een sniper? Ik speel regelmatig met de recon class, met SV98, 12x zoom (dus je kan me zien) En als je dan niet weg duikt, tja niet mijn probleem. Gisteren een potje als attacker en alleen recon gespeeld. 23/5 bijna 5k punten, 2 mcoms geplant en MVP. Natuurlijk zijn er van de gasten die met ze 5-en op een rots liggen, maja die kunnen meestal toch niet schieten :) En die SV98 is gewoon een geniaal wapen. zit inmiddels op 144 kills er mee, waarvan 89 headshots. En marksman headshots leveren dikke punten op. Zo had een vriend van me gister een marksman bonus van 232 :D Zelf nog niet verder gekomen dan 182.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik vind het vrij apart dat mijn karakter nooit gewoon stil kan staan, loopt altijd te bibberen of te bewegen. Vooral als ik in de buurt ben van objecten ( rolstrap / muurtje ). Als ik ergens lig en er komt iemand aan gerent dan vlieg ik ook een meter opzij, lekker irritant als ik ff in de bosjes een beetje lig te snipen.

Verder flikkert het beeld soms ( geel ), dat rode is van lasers maar wat is geel dan of is dat ook nog gewoon een foutje..?

Gisteren heel erg last van 'hele clip in iemand schieten en gast is nog altijd 100%' terwijl ik eergisteren daar minder problemen mee had. Ook gebruik ik die rocketlauncher veel, die soms wel en soms niet iemand killt terwijl je vanuit een raam naar beneden recht op iemand schiet ... ook apart. Gebruik hem nu alleen maar om vijanden in een hokje/hoekje/huisje op te blazen want ga het risico niet meer lopen.

• ronalddus
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Als ik een bolt action sniper rifle kies en ik probeer en mee aan te vallen gaat dat vaak fout, omdat het lijkt of je van ver weg wel iemand in 1 schot kan mollen, maar van dichtbij schiet je er 75% vanaf af en dan ga je zelf lekker dood, omdat switchen naar je sec. dan te lang duurt.

Buffalo77 | Pokemon Unite

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:40
ye-roon schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

lol? Wat is er mis met schieten met een sniper? Ik speel regelmatig met de recon class, met SV98, 12x zoom (dus je kan me zien) En als je dan niet weg duikt, tja niet mijn probleem. Gisteren een potje als attacker en alleen recon gespeeld. 23/5 bijna 5k punten, 2 mcoms geplant en MVP. Natuurlijk zijn er van de gasten die met ze 5-en op een rots liggen, maja die kunnen meestal toch niet schieten :) En die SV98 is gewoon een geniaal wapen. zit inmiddels op 144 kills er mee, waarvan 89 headshots. En marksman headshots leveren dikke punten op. Zo had een vriend van me gister een marksman bonus van 232 :D Zelf nog niet verder gekomen dan 182.
Mijn record als recon op het moment is 12-1 gisteren.
was op de 1e stage attackers. Ik stond 4-0 toen ik dood ging, en iemand uit mn squad zat achter de basis van de defenders. Bij hem gespawned en mensen in hun rug gaan schieten :P Hierdoor had een ander squad al snel de 2e MCOM te pakken (1e was al down).
Toen dus 12-1, en overgestapt op support voor de 2e stage. Dat ging helaas wat minder, en de map verloren. Maar wel nog 25-4 ofzo, en MVP

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 45 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien