Greetings from Earth
Het is me nog niet gelukt, wel een keer geprobeerd maar wellicht stond ik niet dichtbij genoeg. Ik heb al wel een teamkill gehad toen ik een teammate wilde te reviven terwijl er iemand naast lag.PiRiVi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:07:
Heeft er iemand al geprobeerd een enemy te killen met defibrillator?
Zag toevallig een filmpje net waarin dat niet kon.mdcsusa schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:12:
[...]
Het is me nog niet gelukt, wel een keer geprobeerd maar wellicht stond ik niet dichtbij genoeg. Ik heb al wel een teamkill gehad toen ik een teammate wilde te reviven terwijl er iemand naast lag.
Zoek op Battlefield 3 Mythbusters (youtube) geloof ik. Die gasten probeerden verschillende dingen uit.
Signature
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b5vWb5066OA]
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Volgens mij moet je inderdaad met BF3 veel meer als squad bij elkaar blijven, dan bij BC2. Als we straks weer makkelijk met bekenden kunnen spelen, dan zal dat wel gaan lukken denk ik (2 assaults voorop, support en recon erachter b.v.).cheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
Dat squad verhaal voor de consoles is wel echt een opluchting!
Gisteren weer een aantal rondes gespeeld. Helaas erg weinig samenwerking waardoor het als aanvaller moeilijk is om te attacken.
Met name de derde basis, de trappen op vind ik moeilijk om aan te vallen. Als de verdedigers daar goed opgesteld staan en er niet goed samengewerkt wordt is er echt geen doorkomen aan. Maakt de uitdaging (en voldoening) wel des te beter.
2 dingen die ik mij afvroeg:
- Soms kan ik niet meer rennen (op de ps3). Dan moet ik eerst even wapen wisselen of iets dergelijks, en dan werkt het pas weer. Hebben jullie dit ook wel eens?
- Kun je dood gaan door vallende stenen? Ik liep bij de laatste basis onder de gebouwen toen er een gevel werd uitgeschoten. Een seconde later was ik dood, zonder een naam bij de kill. Zal dit gekomen zijn door de neerkomende gevel? Zou wel cool zijn als dat zo zou werken.
Het probleem met rennen ervaar ik ook.
Jep 1 keer geprobeerd en pakte niet goed voor me uit, restulteerde dus ook in een faalPiRiVi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:07:
Heeft er iemand al geprobeerd een enemy te killen met defibrillator?
Gaat dus niet.
Klopt lukte mij ook niet, met een repair tool echter wel:P duurt alleen evenRealtec schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
Jep 1 keer geprobeerd en pakte niet goed voor me uit, restulteerde dus ook in een faal
Gaat dus niet.
http://www.gamer.nl/nieuw...entatief-voor-eindproduct
Als je kijkt naar andere "eindproducten" van EA, dan is het toch redelijk representatiefRoyK schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:45:
nog iets aan info (wat we allemaal hier middels wel weten)
http://www.gamer.nl/nieuw...entatief-voor-eindproduct
Ik hoop ook dat de mensen die nu steen en been klagen de game straks niet kopen of hun aankoop cancelen. Dat scheelt een hoop verwende zuurpruimen en blijven er echte BF spelers over!
Serverbrowser in Battelog doet echt niks qua refreshen, altijd zit ik op volle servers te klikken, doe ik quick match, dan kom ik in potjes waar ik continu afgemaakt wordt door mn ping en echt IEDEREEN zit maar te sproeien met zn UMP> vandaag is een slechte dag.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 05-10-2011 15:06 ]
Fake, als je de moeite nam om uberhaupt eens te zoeken dan had je het zo kunnen vinden.apNia schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:06:
Eventjes nog, want ik kan 'm niet meer terugvinden in het topic. Was dit nou serieus of een grap?
[afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
BF3 afsluiten, browser afsluiten, origin afsluiten end ook nog dat battlelog process uitzetten. Dan weer de hele rammel opstarten en hij doet t weer met driehoekjesMurphy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:12:
Net weer een rondje gespeeld waarbij het niet duidelijk was wie er friendly/enemy was. Geen blauwe en oranje icoontjes boven de namen dus. Bloedirritant!
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Ik heb gezocht, ik heb nergens uit op kunnen maken dat het nep was. Jij?Phyxion schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:09:
[...]
Fake, als je de moeite nam om uberhaupt eens te zoeken dan had je het zo kunnen vinden.
Wel dat het echt was? Als je via google gaat zoeken vindj e die afbeelding geheid, die is trouwens al meerdere keren voorbij gekomen dus weet niet wat het nut er van is...apNia schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:32:
[...]
Ik heb gezocht, ik heb nergens uit op kunnen maken dat het nep was. Jij?
Slimmer zou zijn, als je gewoon op die twitter pagina ging kijkenapNia schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:32:
[...]
Ik heb gezocht, ik heb nergens uit op kunnen maken dat het nep was. Jij?
http://www.gamersnet.nl/n...in_game_squad_management/
maar dat is toch via de browser? Dat is namelijk ook in-game.. wat het knap waardeloos maatkdimako_ schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:37:
Gelukkig wel squad management!
http://www.gamersnet.nl/n...in_game_squad_management/
blup
[ Voor 6% gewijzigd door Springstof op 05-10-2011 15:47 ]
"zoals we dat kennen van de PC-versie van Battlefield: Bad Company 2"
Want in BFBC2 kon dat namelijk niet!
volgens mij "spotten" die dingen niet, maar maken ze een geluidje als er iemand voorbij komt, alleen werkt het imho niet helemaal geweldig dus 100% zeker weten doe ik het ook nietPropane schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:28:
M40A rifle met iron rights is ook geniaal. Doet me weer denken aan de bolt action fun die ik in CoD 1&2 altijd had.
Iemand die mij trouwens kan vertellen wat die UGS sensor van de recon class precies doet? Uit de beschrijving dacht ik te halen dat het ongeveer net zo zou moeten functioneren als de motion mine van BC2, maar bij mij lijkt het ding eerder niets te doen.
blup
Verwijderd
Je kan als SquadLeader mensen kicken uit de squad, maar ik weet niet of dit alleen geld voor private squads of ook public squads.noud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:47:
Nog even over dat squad geval. Wil dat ook zeggen dat je mensen uit je squad kan kicken?
Ik hoop dat het ook geld voor public, kan je die irritante snipers eruit kicken die alleen maar achterin zitten.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:51:
[...]
Je kan als SquadLeader mensen kicken uit de squad, maar ik weet niet of dit alleen geld voor private squads of ook public squads.
Ze komen nu met een ingame ook naar ik meen, vandaar dat ze happy zijnBezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:39:
[...]
maar dat is toch via de browser? Dat is namelijk ook in-game.. wat het knap waardeloos maatk
Kunnen al die nerveusjes die gelijk hun preorder gecancelled hebben weer opnieuw bestellen.
En toen was je forward mobile spawn point plotseling weg xDPreau schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:57:
[...]
Ik hoop dat het ook geld voor public, kan je die irritante snipers eruit kicken die alleen maar achterin zitten.
Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt. De 'Slechte' recons
[ Voor 32% gewijzigd door Pheace op 05-10-2011 16:00 ]
Heb ik een andere versie gespeeld? Ik kon volgens mij echt mensen uit de squad kicken? Of ben ik nou in de war met een ander spelnoud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:47:
Nog even over dat squad geval. Wil dat ook zeggen dat je mensen uit je squad kan kicken?
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 05-10-2011 16:01 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...view/2826564925962107541/
Het is een exploit dat zeker gefixt moet worden. Sommigen hebben het vast al gezien anderen niet.
Verwijderd
Iemand van Dice heeft al gezegd dat ze zich 'schamen' voor BFBC2 en ze willen van BF3 een serieuze speler maken in de e-sports wereld. Daarom achten veel mensen de kans groot dat veel problemen gewoon opgelost gaan worden. De ene patch zal langer op zich laten wachten dan de andere, maar toch. Ik heb er ook wel vertrouwen inSpringstof schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:07:
Men kan het wel proberen te bagatelliseren, maar het lijkt me op zn zachts gezegd erg naïef om te denken dat veel gameplay bedervende elementen niet meer in de final game zullen zitten. Als je kijkt hoe Dice blundert met de hitdetectie in BC 2, waar ze dus tot op heden niet capabel zijn om het op te lossen. In de alpha van BF 3 was de hitdetectie slecht en in de beta is het niet anders. Ik denk dat mensen die van mening zijn dat Dice dit gewoon wederom niet gaat kunnen fixen een valide punt hebben.
Verwijderd
Ik ook, ik vermaak me nog steeds. Maar de hitdetectie is af en toe zo slecht... Daar schamen ze zich voor, niet voor het spel zelf.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:10:
snap niet waarom ze zich schamen voor bc2 vond het een gewldig spel erg lang mee vermaakt
Verwijderd
hit detectie in bc2 is toch niet slecht ik vond daar de hit detectie aardig goed in bf3 ook heb weinig problemen gehadNinjaTuna schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
Ik ook, ik vermaak me nog steeds. Maar de hitdetectie is af en toe zo slecht... Daar schamen ze zich voor, niet voor het spel zelf.
Verwijderd
Peter Molyneux werkt toch niet bij Dice?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Iemand van Dice heeft al gezegd dat ze zich 'schamen' voor BFBC2 en ze willen van BF3 een serieuze speler maken in de e-sports wereld. Daarom achten veel mensen de kans groot dat veel problemen gewoon opgelost gaan worden. De ene patch zal langer op zich laten wachten dan de andere, maar toch. Ik heb er ook wel vertrouwen in
Ik zou ook roepen dat mijn game een serieuze speler op de e-spots scene wil worden als ik dacht dat ik meer exemplaren zou verkopen. Gewoon marketing gelul. Er is geen gamedeveloper die zegt: ' meh, breng een spel uit met brakke ondersteuning terwijl hij ook brak speelt bij release '.
Zowel de mensen die menen dat Dice zal falen als die denken dat Dice zal slagen in het regelen van top hit detection, kletsen maar wat. We weten pas bij release/eerste patches of ze wat doen met feedback/in staat zijn iets te doen met feedback.
Verwijderd
beste opmerking die ik tot nu toe gelezen heb over de BETA..Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:16:
[...]
Zowel de mensen die menen dat Dice zal falen als die denken dat Dice zal slagen in het regelen van top hit detection, kletsen maar wat. We weten pas bij release/eerste patches of ze wat doen met feedback/in staat zijn iets te doen met feedback.
het is koffiedik kijken, we weten het zeker met de release!
Verwijderd
waarom is iedereen zo negatief??. alsof wij mee kunnen kijken met wat ze aan het doen zijn daar.. als de beta dicht gaat zal het crunsh time worden bij Dice.. dan is het 24/7 alle hens aan dek en programmeren maar..
beetje vertouwen mensen.. en anders zeg je je pre order op.. 1 minder die gaat zitten klagen over de kleinste dingen(in de gold)
bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:19:
[...]
Beetje een vreemde reactie maar goed. Ik zie dat mensen nog steeds schuilen achter het woord beta. Ik hoop van harte dat deze niet representatief is voor het eindproduct, maar ik ben bang dat het niet gaat worden wat iedereen ervan verwacht.
dat zegt nog geen fuck, hij kan verwijderd zijn...Kw4kje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:36:
[...]
Slimmer zou zijn, als je gewoon op die twitter pagina ging kijken
punt is, ik kan nergens vinden of het echt of nep is..
ze mochten geen nieuwere build uitbrengen van de beta. omdat de code teveel lijkt op de final
en dat vind EA niet leuk. ( althans dat kon ik eruit maken uit de lap tekst @ battlelog news )
[ Voor 10% gewijzigd door osmosis op 05-10-2011 16:27 ]
Waarom plaats je je reacties boven de quote?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:23:
denk je nou echt dat DICE een product op de markt gaan uitbrengen met vliegende tanks en poppetjes die liggend lopen en spawnen in stenen en dat soort ongein?..
waarom is iedereen zo negatief??. alsof wij mee kunnen kijken met wat ze aan het doen zijn daar.. als de beta dicht gaat zal het crunsh time worden bij Dice.. dan is het 24/7 alle hens aan dek en programmeren maar..
beetje vertouwen mensen.. en anders zeg je pre order op.. 1 minder die gaat zitten klagen over de kleinste dingen
[...]
Pre-order heb ik al geannuleerd. Prima dat Dice zegt voor de beta een 1 maand oude build te hebben gebruikt om de capaciteit te testen, maar als je als ontwikkelaar weet dat deze zo gammel is, dan doe je zoiets niet, lijkt me. Je wilt toch een beetje reclame maken en mensen over de streep trekken om je product te kopen. Het omgekeerde hebben ze nu bereikt.
Maar wat ik al zei: ik hoop van harte dat er een compleet andere game uitkomt straks.
FOUT, het is gewoon een beta. Een demo wordt gemaakt van de release build en dit is pre-release. Of noem jij Windows RC versies ook demo versies?Bezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:27:
[...]Bladiebladiebla...
Alle dingen die jij aangeeft worden in de release versie wel aangepakt, daar heb ik de volste vertrouwen in.
Dit is wel één van de dingen die waarschijnlijk helemaal onderaan het prioriteiten lijstje staat.Donib schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:04:
Laatst had ik nog een topic gelinkt hier, maar de forum is gereset en ik link het toch nog even een keertje
http://battlelog.battlefi...view/2826564925962107541/
Het is een exploit dat zeker gefixt moet worden. Sommigen hebben het vast al gezien anderen niet.
Oftewel twee mogelijkheden:-Squad management. Wie bij DICE dacht dat het een goed idee was om dit niet werkbaar in de demo te gooien? Het is geen bug, want het zat er gewoon compleet niet in. Buiten het feit dat joinen met een party van 2 ook nog russisch roulette was en je moest hopen dat je in hetzelfde team zat, laat staan dezelfde squad.
Vanwege de vraag erom heeft DICE in een week tijd squad management in elkaar geflanst.
OF
Het is een beta waarbij nog niet alles erin zit zoals in de final versie.
Jouw keuze.
Omdat je te lui bent om te zoeken?Waarom heb ik dan geen FOV optie?
En wat is het laatste spel waar je niet bij de beta over hitdetectie hebt geklaagd?Ja ik speel de demo omdat ik het nog wel aardig vind, maar om 50 euro te betalen voor een spel dat niet eens normaal kan bepalen of ik iemand nou raak of niet, nee dank je feestelijk.
Sowieso jij behoort zeker ook tot de mensen die windows niet kopen want je gaat toch geen 300 euro aan een OS besteden: 50 euro is belachelijk, je kan hem veel goedkoper kopen.
en ik geef een regel later aan waarom. Omdat het zo kort op release zit, vind ik het geen beta om bugs eruit te halen. Hoogstens een stresstest om te kijken of die domme browser crap van hun de load aan kanVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:35:
[...]
"Het is geen beta, het is een demo" <<--- dit zeg je zelf
je zegt zelf het is een Demo en geen Beta.. je geeft niet aan dat het jou mening is dus noem je het een Feit..
dus leer zelf lezen schijven en poepen voordat er onzin uit je komt en nek komt..
ook grappig dat je met kritiek gelijk een cod fanboy ben.. Dat ik alle bf en cod's en mohaa's legaal heb liggen zegt tegenwoordig ook niets meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Bezulba op 05-10-2011 16:38 ]
blup
Die wil ik wel aangaan, maar dan krijg ik 10 euro voor elke bug die WEL gefixed is. Inclusief nieuwe opties en mogelijkheden die niet in de beta zitten.Bezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:36:
Ok, weddenschap, 10 euro voor elke bug die na de release er nog inzit.
en waar lees je dat ik m'n pre-order gecanceled heb?
Gast, je klinkt als iemand die gewoon heel erg boos en bedroeft is dat je jou preorder niet meer hebt kunnen cancelen of iets dergelijk.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
blup
Verwijderd
precies de reden waarom ze deze BETA gereleased hebben.. zie je, je weet het welBezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:37:
[...]
en ik geef een regel later aan waarom. Omdat het zo kort op release zit, vind ik het geen beta om bugs eruit te halen. Hoogstens een stresstest om te kijken of die domme browser crap van hun de load aan kan
ook grappig dat je met kritiek gelijk een cod fanboy ben.. Dat ik alle bf en cod's en mohaa's legaal heb liggen zegt tegenwoordig ook niets meer.
iedere game die uitkomt zit vol met bugs. Kijk eens naar Black Ops, dat was werkelijk een ramp. Bij het officieel uitkomen van BF3 zullen er vast nog steeds bugs inzitten, die worden wel gepatched.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Waarom ben jij zo overtuigd dat DICE de problemen NIET oplost? Ik heb nog niet een fatsoenlijk argument gelezen.Bezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:39:
waarom stom? Mensen hier zijn zo overtuigt dat DICE alles wel oplost, dat ik daar wel een wedje om wil leggen. Maar dat durven ze niet omdat ze toch ergens wel doorhebben dat de meeste fundamentele problemen niet met een patchje op te lossen zijn
Het gaat er hier om een battlefield 3 discussie niet over een 12 jarige internet held die mensen zit te trollen / flamen.
Waarom kan het nou niet gewoon gezellig blijven en over de game gaan?
------------------------------
Vanavond zin om te ownen met operation metro,
Gister lekker met de shotgun en me m302 nade launcher lopen blaffen als een malle.
Kun je trouwens mensen killen met de smoke rounds?
Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
ja dit is mogelijkArnevld schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:40:
Ik hoop dat een modje even dit op gaat schonen,
Het gaat er hier om een battlefield 3 discussie niet over een 12 jarige internet held die mensen zit te trollen / flamen.
Gister lekker met de shotgun en me m302 nade launcher lopen blaffen als een malle.
Quote for the truth.Arnevld schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:40:
Ik hoop dat een modje even dit op gaat schonen,
Ik vind TB the deadliest bush tactiek erg leuk. Neem dat wapen met vuur supressie (waardoor niemand zit vanwaar je schiet) en ga lekker in een bosje liggen waar geregeld mensen langskomen. Pewpew dood en verderf.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
te weinig tijd en verkeerde ontwerpbeslissingen.EnigmaNL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:39:
[...]
Waarom ben jij zo overtuigd dat DICE de problemen NIET oplost? Ik heb nog niet een fatsoenlijk argument gelezen.
Ik meen gelezen te hebben dat ze 2-3 weken van te voren bij MS/Sony hun final product moeten aanleveren voor goedkeuring. Dat zouden ze dus ondertussen al bijna gedaan moeten hebben. Ook al lopen wij met de beta een tijdje achter op de werkelijke build is het imho gewoon te weinig tijd om die fundamentele dingen weg te poetsen. Kijk als er een steen verkeerd ligt, of dat er een gebouw niet helemaal goed rendered, boeiend. Daar kijk ik wel doorheen. Maar als ik keer op keer op keer op keer van 0-100 met 1 kogel ga terwijl ik aan het rennen ben en zelf 3 hits op m'n tegenstander heb gekregen. Om vervolgens in de deathcam te zien dat hij nog 100% heeft word ik daar een beetje moe van en ik zie niet in hoe ze dat nog kunnen verbeteren in de korte tijd die hun rest.
En nogmaals, sinds Spore heb ik al geen preorder meer gekocht, ik heb mijn lesje wel geleerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Bezulba op 05-10-2011 16:44 ]
blup
Ik ren er liever in en breng mensen om dat ik afwacht, duurt me te lang !Dreanor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:41:
[...]
Quote for the truth.
Ik vind TB the deadliest bush tactiek erg leuk. Neem dat wapen met vuur supressie (waardoor niemand zit vanwaar je schiet) en ga lekker in een bosje liggen waar geregeld mensen langskomen. Pewpew dood en verderf.
En die 203,,, prachtig apparaat lekker muren eruit blaffen en mensen opdonders verkopen!
Gister 32-3-8 en steeds out of ammo.
Warhammer en PC games en lego
Ik heb iets soortgelijks. master ID bij EA/Origin is ruward. Mijn BF2 naam was/is "immetjes". Dit staat ook op de Origin pagina. Toch heet ik in BF3 bèta "ruward" en niet "immetjes". Maakt niet veel uit, maar ben benieuwd of ik dit kan veranderen als BF3 gold gaat.loewie1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:29:
^^ ja toch snap ik dat niet, want mijn BF2 username is EliteWaRRioR22 zo ook in BF3, maar als ik inlog met mijn account staat daar ineens mijn PSN id (Loewie1984) alleen via/vanuit origin kom ik uit op mijn EliteWaRRioR profiel uit.
Dus daar klopt nog iets niet heb ik het idee.

En serieus, als je het spel niet leuk vindt, speel het dan gewoon niet ipv hier een rant van een pagina te starten... Alsof er nog niet genoeg modbreaks geweest zijn in dit topic. Als conclusies trekt uit een beta: your loss. Ga eender welk spel spelen dat je wel bekoort. De meerderheid hier zal je niet missen.
[ Voor 3% gewijzigd door Exbloder op 05-10-2011 16:47 ]
Ah dus jij hebt inzage in het ontwikkelproces van DICEBezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
te weinig tijd en verkeerde ontwerpbeslissingen.
....
en ik zie niet in hoe ze dat nog kunnen verbeteren in de korte tijd die hun rest.
Dat is leuk en aardig, maar weet jij welke build de beta is en welke build ze aangeleverd hebben aan MS en Sony? Daar kan al een heel verschil tussen zitten. Wie weet is het primaire doel van de Beta niet om bugs uit de game te halen maar is het stress testen.Bezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
te weinig tijd en verkeerde ontwerpbeslissingen.
Ik meen gelezen te hebben dat ze 2-3 weken van te voren bij MS/Sony hun final product moeten aanleveren voor goedkeuring. Dat zouden ze dus ondertussen al bijna gedaan moeten hebben. Ook al lopen wij met de beta een tijdje achter op de werkelijke build is het imho gewoon te weinig tijd om die fundamentele dingen weg te poetsen. Kijk als er een steen verkeerd ligt, of dat er een gebouw niet helemaal goed rendered, boeiend. Daar kijk ik wel doorheen. Maar als ik keer op keer op keer op keer van 0-100 met 1 kogel ga terwijl ik aan het rennen ben en zelf 3 hits op m'n tegenstander heb gekregen. Om vervolgens in de deathcam te zien dat hij nog 100% heeft word ik daar een beetje moe van en ik zie niet in hoe ze dat nog kunnen verbeteren in de korte tijd die hun rest.
Er zijn teveel dingen die we niet weten om hierover fatsoenlijk te kunnen oordelen. Ik ga er zelf gewoon vanuit dat de beta build al erg verouderd is en dat de final veel beter zal zijn. Misschien dat er een paar bugs opgelost worden op de release zelf maar dat is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld.
jup, maar ik heb het meer over de hitdetection. Staat een mooie post over in het BF3 forum, 50 pagina's ofzo en geen antwoord van DICE inclusief zeer overtuigend filmpje (stond ook hier in het forum ergens)furby-killer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:46:
Ik wil uiteraard hier niet met feiten de discussie verkloten, maar je realiseert je dat teveel damage krijgen als je rent door DICE al gefixed is in de final versie?
alles is beter met NPH
En dat is jouw goed recht, maar ik probeer dus duidelijk te maken dat ik denk dat er te weinig tijd is tussen de beta's en de release om dingen te verbeteren waarvan ik vind dat ze gamebreaking zijn. We zullen het inderdaad pas zeker weten als het spel uitkomt en we het allemaal spelen. Ik probeer alleen de halleluja stemming te temperen want we weten allemaal wat er met Spore (en vele anderen) gebeurt is bij release.EnigmaNL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:47:
[...]
Dat is leuk en aardig, maar weet jij welke build de beta is en welke build ze aangeleverd hebben aan MS en Sony? Daar kan al een heel verschil tussen zitten. Wie weet is het primaire doel van de Beta niet om bugs uit de game te halen maar is het stress testen.
Er zijn teveel dingen die we niet weten om hierover fatsoenlijk te kunnen oordelen. Ik ga er zelf gewoon vanuit dat de beta build al erg verouderd is en dat de final veel beter zal zijn. Misschien dat er een paar bugs opgelost worden op de release zelf maar dat is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld.
crap triple post! even fixen voordat een mod mij slaat
[ Voor 89% gewijzigd door Bezulba op 05-10-2011 16:52 ]
blup
Thanks, gaan we uitproberen! In BF2 kon het ook, maar ik las ergens dat ze het hebben van meerdere soldiers onmogelijk hadden gemaakt... en ja als het ergens gelezen staat geloof ik alles hèBezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:47:
[...]
in je profile kan je ergens aangeven wat je als naam in bf3 wil gebruiken. Ik heb nl eendje2 als ea id, maar Bezulba als bf3 naam (en nog 20 andere aliasses, maar dat is een ander verhaal)
Moet je even zoeken, je kan het aanpassen.
(he kijk, Bez kan ook nog inhoudelijk reageren, whatasurprise)
Lees de frontpage van tweakers eens, je vrienden bij ID doen het ook niet zo goed kwa bugs =)Bezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:46:
[...]
oke, misschien moet ik het beter als mening presenteren. Hierbij.
Alles hieronder (en boven) is mening!
Beste FPS franchise ooit? hmm, vind ik nog altijd ID,
En ik denk dat het wel even duurt voordat ze alles 100% hebben maar tot nu toe vind ik het spel echt top en zou ik zelfs huidige bugs in de beta voor lief nemen, geef me tanks en viegtuigen nu!!
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Omdat ze dat sinds BF1942 niet doenEnigmaNL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:39:
Waarom ben jij zo overtuigd dat DICE de problemen NIET oplost? Ik heb nog niet een fatsoenlijk argument gelezen.
Als je een beetje door de frustraties van Bezulba heen leest vind ik persoonlijk dat die voor een groot deel gelijk heeft. Ik gok alleen dat die net gestopt was met gamen of zo na zwaar last gehad te hebben van alle bugs in de game.
Verder had BF:BC2 ook alleen een Beta periode en geen Demo achteraf dus ik gok ook dat deze "Beta" niks anders is dan een beperkte tijdelijke Demo stiekem.
Battlefield 2 en alle delen en Expansion Packs daar voor : Die hadden een Demo inderdaad en die kan je tot op de dag van vandaag spelen. Deze BF3 "Beta" straks niet meer
(Ik hoop uiteraard dat ik zwaar ongelijk heb en de game bug free wordt, alles klopt, een Demo eraan komt, enz... enz... maar ik zie het somber in... sorry!)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat overtuigende filmpje dat prima door server lag verklaard kon worden en het topic waarbij problemen werden genoemd die onmogelijk door hun verzonnen oorzaak (client side hit detectie) kunnen komen?Bezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:49:
jup, maar ik heb het meer over de hitdetection. Staat een mooie post over in het BF3 forum, 50 pagina's ofzo en geen antwoord van DICE inclusief zeer overtuigend filmpje (stond ook hier in het forum ergens)
[ Voor 24% gewijzigd door Sissors op 05-10-2011 16:55 ]
mjah en q4 was nou ook niet je van het... maar ja met 1t/m3 in je broekzak kan je diakatana afleveren en nog steeds god zijnstamp schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:53:
[...]
Lees de frontpage van tweakers eens, je vrienden bij ID doen het ook niet zo goed kwa bugs =)
En ik denk dat het wel even duurt voordat ze alles 100% hebben maar tot nu toe vind ik het spel echt top en zou ik zelfs huidige bugs in de beta voor lief nemen, geef me tanks en viegtuigen nu!!
blup
Hoef ik niemand voor te PMen hoor. Ik heb alle delen van Battlefield uitvoerig gespeeld (behalve Modern Combat) en ben altijd tevreden geweest. Natuurlijk heeft de serie zijn problemen gekend maar welke serie heeft dat niet?nero355 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:53:
[...]
Omdat ze dat sinds BF1942 niet doenPM anders een keer LightEye... kan je lachen en huilen tegelijk als je zijn ervaringen hoort met de Battlefield reeks !!
Mijn eigen ervaringen met de Battlefield reeks zijn zeer positief, ik heb vele goede herinneringen aan deze serie!
could be, maar ik vind dat het te vaak voorkomt om gewoon serverlag te zijn. Waarom heb ik er dan ook last van op alle servers waar ik join? DE, FR, UK en NL servers. Je zou toch verwachten dat ik bij iig 1tje een degelijke verbinding zou hebben waar het niet voorkomt.furby-killer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:55:
[...]
Dat overtuigende filmpje dat prima door server lag verklaard kon worden en het topic waarbij problemen werden genoemd die onmogelijk door hun verzonnen oorzaak (client side hit detectie) kunnen komen?
Je merkt het trouwens voormaleijk als je een rush and gunner bent, als je 20 minuten in een bosje zit, dan zal je er minder last van hebben, dat klopt.
blup
Dat zou natuurlijk kunnen komen vanwege de bekende bug dat je teveel schade krijgt als je rent. Klinkt eigenlijk wel bijzonder logisch.Bezulba schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:57:
[...]
could be, maar ik vind dat het te vaak voorkomt om gewoon serverlag te zijn. Waarom heb ik er dan ook last van op alle servers waar ik join? DE, FR, UK en NL servers. Je zou toch verwachten dat ik bij iig 1tje een degelijke verbinding zou hebben waar het niet voorkomt.
Je merkt het trouwens voormaleijk als je een rush en gunner bent, als je 20 minuten in een bosje zit, dan zal je er minder last van hebben, dat klopt.
En verder camp ik niet, aan het begin had ik wel problemen met doodgeschoten worden in dekking, tegenwoordig niet tot nauwlijks meer. Tuurlijk soms gebeurd het, maar dat kan je prima verklaren met server lag.
[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 05-10-2011 16:59 ]
verschillende alliassen zitten nog steeds aan 1 EA account, dus volgens mij bedoelen ze het op die manier. Je stats zullen dan ook niet verdwijnen neem ik aan (maar ik had gelijk toen de beta uitkwam m'n profile aangepast, dus neem dit niet voor waarheid aan)immetjes schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:52:
[...]
Thanks, gaan we uitproberen! In BF2 kon het ook, maar ik las ergens dat ze het hebben van meerdere soldiers onmogelijk hadden gemaakt... en ja als het ergens gelezen staat geloof ik alles hè
blup
Weinig spellen hebben nog een demo. Deze beta is in alle waarschijnlijkheid gewoon om de servers te testen. Zoals door duizenden voor mij gezegd is: beta draait van een oude build die + een maand oud was bij release. In plaats van de 'een maand om bugs te fixen' die iedereen noemt, hebben ze er dus twee gehad. Of denk je nou echt dat ze in die maand niets anders gedaan hebben dan de servers op punt zetten voor de beta?nero355 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:53:
[...]Verder had BF:BC2 ook alleen een Beta periode en geen Demo achteraf dus ik gok ook dat deze "Beta" niks anders is dan een beperkte tijdelijke Demo stiekem.
Ik heb er vertrouwen in. Er is voor mij dan ook geen enkel deftig alternatief, speel al jaren Battlefield en zal dit ook blijven verkiezen boven zowat elke andere shooter
Hiermee ontken ik niet dat er foutjes in gaan zitten, maar die zitten in veel games tegenwoordig. Wie ze niet voor lief zal kunnen nemen moet maar geen games spelen
Dit is al zo vaak gepost, maar men wil het gewoon niet lezen/begrijpen.
Ik heb vertrouwen in DICE dat ze de meeste bugs er wel uit weten te vissen, en nu ingame squad management bevestigd is maak ik mij nergens meer druk over.
Beetje jammer dat het nu al zover is, hopen dat PB een beetje helpt in de final!
---RAWE CEEK!!!---
Het word een ander verhaal als je de game gekocht hebt en de cheater steeds een nieuwe key moet kopen.
+ sommige servers streamem naar punkbuster, cgc. want betekent: ooit gecheat: lifetime ban, ook bij andere gamesunfor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:09:
Ach ja, cheaters houd je toch in gratis games.
Het word een ander verhaal als je de game gekocht hebt en de cheater steeds een nieuwe key moet kopen.
ora et labora
Het spotgebeuren is wel goed. Geluidje bij een spot + zichtbaarheid op de kaart. Maar je kunt de tegenstander nooit verrassen als je gespot bent.
Ook dat word anders in de final, zodra je niet in line of sight bent is je spot weg.M2M schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:11:
Iemand het eens met het verwijderen van het oranje / rode driehoekje bij het spotten (3d spotting)? Eigenlijk een van de euvels waar ik tegenaan loop. Behoorlijk imba, aangezien je de vijand door alles heen kan tracken.
Het spotgebeuren is wel goed. Geluidje bij een spot + zichtbaarheid op de kaart. Maar je kunt de tegenstander nooit verrassen als je gespot bent.
Verwijderd
Hoor overgens niemand over de mannetjes in bf3, ik vind ze echt oerlelijk.. ze staan er ook heel vreemd bij soms.. Dan zagen ze er in bfbc toch echt beter uit.
Met de beta ben ik al lang klaar, metro vind ik een waardeloze map dus speel het niet meer.
Al met al valt het wel tegen, maar dat kon ook bijna niet anders na de hele hype rond het spel.
How are you doing?
Verwijderd
Ik denk dat ze wel verder zijn maar niet zover als ze doen voorkomen.
En van al die mensen die nu in boosheid hun pre-order afzeggen, koopt een aanzienlijk deel het toch als straks blijkt dat het wel goed draait. (en kunnen ze dus nogmaals betalen voor het mappack).
Ja maar dan nog. Dit is een console ding. Een zwiep met je muis en je kunt alle gespotte dingen zien. Nee, liever helemaal weg. De vijand verrassen is veel meer skillfull dan je crosshair net onder het rode driehoekje houden en simpelweg volgen waar de vijand heen gaat.unfor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:13:
[...]
Ook dat word anders in de final, zodra je niet in line of sight bent is je spot weg.
Kom op zeg, hoe gemakkelijk wil je het maken dan?
Verwijderd
Als mensen zo kortzichtig zijn dat ze denken dat een beta gelijk staat aan een final, dan hoef ik die niet terug te zien in-game (dat soort mensen zijn sowieso geen vrienden van mij).stftweaker schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:15:
Wat ik mij nou gewoon heel erg af vraag. Heel de wereld wacht op BF3 is denk ik iedereen wel met me eens. Iedereen heeft super hoge verwachtingen. Alleen mensen met alpha beta of die naar game beurs zijn geweest konden de game spelen verder niemand. Dan is er de beta, en zit het vol met bugs(om effe kort te houden) Waarom laat je als bedrijf zijnde dan een zeer slechte code zien als je weet dat iedereen deze game gaat spelen en het een 1e indruk is. En met alles zo een 1e indruk zegt veel. Voor gamers helemaal want veel mensen hebben hun pre-order gecanceld. Als er inderdaad een betere code is waarom kan deze niet gepresenteerd worden.. Mocht er al inderdaad een betere code zijn laat dan zien dat die er is. Geef de mensen het bewijs dat ze ervan op aan kunnen dit zit niet in de final maar nu in de beta is alleen.
Daarnaast is de beta geen demo van het spel, of een showcase van het spel. Dus waar de mensen zich druk om maken is mij volledig onduidelijk.
De beta is volgens mij geslaagd; Battlelog werkt goed (op een paar kleine dingetjes na), de servers kunnen de capaciteit aan en de fora laten zien dat er een hoop 8-jarige tussen zitten die denken dat ze een F2P game mogen spelen...
Laat de cheats/hacks maar komen, kan DICE/PB ze straks in één keer allemaal bannenDacuuu schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:17:
Gisteren zijn er dus BF3 hacks uitgekomen, ik heb het een beetje in de gaten gehouden. En vandaar dat vandaag ook de mensen die klagen over hackers explosief is gestegen.
[afbeelding]
Verwijderd
De é -> e patch al gedaan?Ary schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:29:
Ik probeer de Béta te openen, maar er gebeurt steeds niets! Als ik in de battlelog klik op Quick match gaat ie laden, dan opent Origin BF3, dan krijg ik een windowed zwart schermpje, en dan verdwijnt alles weer. In Battlelog staat wel dat ik in game zit, terwijl ik dat toch echt niet zit.
Draai windows 7 64 bit, dell xps15 met core i7-2630qm & nvidia 540m d'r in. Any thoughts? Het spel lijkt me retevet
En misschien even in het BF3 problemen topic plaatsen, daar krijg je hulp...
Yes, sorry, zie net pas dat er een apart problemen&vragen forum is! ExcuusVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:33:
[...]
De é -> e patch al gedaan?
En misschien even in het BF3 problemen topic plaatsen, daar krijg je hulp...
Looks familiar
Android developer & dürüm-liefhebber
Dat bestond al in BF:BC2 en zal ook in BF3 zitten, het heet namelijk: Hardcore.M2M schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:11:
Iemand het eens met het verwijderen van het oranje / rode driehoekje bij het spotten (3d spotting)? Eigenlijk een van de euvels waar ik tegenaan loop. Behoorlijk imba, aangezien je de vijand door alles heen kan tracken.
Daar komt bij dat iets wat bij iedereen een voordeel opleverd eigenlijk geen voordeel is, aangezien iedereen er over beschikt en je allemaal even wijzer van bent.

Thank god!
Zit je op je gemak al je controls of graphical settings goed te zetten, word je ineens uit het menu gesmeten omdat je gekilled werd.
Gelukkig werd alles dan toch nog opgeslagen, maar toch was het echt irritant.
Lol, wat een slecht verdedigend team. Dat iemand zolang bij de Mcom kan zitten.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En hij kan weer open. Ik heb de meeste rotzooi verwijderd. Sommige mensen zullen een meer inhoudelijke post kwijt zijn, doordat ze reageren op een enorme troll, of doordat ze een goed bericht openen met een sneer richting een andere gebruiker.
Bedankt voor de TR's weer
Voor de mensen die hun berichten missen en denken dat ze goed wegkomen: vanavond zullen een aantal mensen die dit topic vanmiddag vervuilden een afkoelban krijgen wegens het vervelende gedrag
Slowchat kan in het daarvoor genoemde topic, schelden doe je maar tegen je moeder.
[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 05-10-2011 19:27 ]
Dat is grappig om te lezen
Ontopic
Als we zo lezen gaan er toch al redelijk wat bugs enzo uit de game zijn als hij uit komt. Squad management, de mogelijkheid om het menu te bekijken terwijl je dood bent. Dit zijn toch al 2 dingen die ik zeker gefixed wou zien met release.
Wat volgt er nog?
Wit scherm en audio hing.
Nieuwe hack?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Laten we het een ''bug'' noemen.H3llSiNG schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:50:
Werd net geteleport en gelijk hing m'n spel, m'n maat op dezelfde server had hetzelfde.
Wit scherm en audio hing.
Nieuwe hack?
Er zullen zeker nog wat fouten in het spel zijn, dus dat wordt afwachten tot 27 oktober.
An a day keeps the doctor away.
Ben nu eindelijk gewend aan LMG's... wat een beesten
Hoe de pleur? Ik ben best gelukkig met mijn lage ping en nog lagere doorvoersnelheid, maar 5 ms lag heb ik al gauw op m'n LAN hier.Unomomentodado schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:38:
Dan compenseer ik tenminste nog voor mijn goede internet verbinding (5-15 ms ping).
Over ping gesproken, ik ben het nu wel een keer zat ook om consequent bovenaan het verliezende lijstje te eindigen. RAAAAAGE
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien