https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Nouja, vrienden van me hebben ongeveer hetzelfde systeem, enkele heeft een gtx 560 maar die hadden precies 't zelfde. Nu ik sli gtx570 heb is het allemaal stukken beter, maar nog steeds maar 60fps buiten (dit is minimaal, dus kom niet lager dan 60) maar had dus voordat ik sli ging en zonder oc, 30-40 fps buiten. Vind ik toch knap dat je met een duo core cpu, mindere vid kaart en 2x zo weinig geheugen meer fps haalt maar goed.. zou wel randomness van een brakke beta zijn?shakespeare schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:09:
[...]
Ik heb gisteren een clean install gedaan op mijn pc, scheeldt bij mij ook 10+ fps.
Dat is vreemd idd... je zou hem echt op max makkelijk moeten kunnen draaien.
Zo zwaar is hij nou ook weer niet.
Verwijderd
Het zou vervelend zijn wanneer het andersom wasVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:05:
[...]
Jep
maak genoeg kills met je nades en je krijgt smoke unlock
OT: ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik heb het gevoel dat deze beta helemaal niets te maken had/heeft met bugs/glitches in de game. Het enige wat volgens mij getest is is Battlelog, de statistieken server en de game servers. Voor zover ik weet heb ik nooit een client update ontvangen, en zijn alleen de servers geupdate.
Uiteraard worden de client-side bugs wel meegenomen (wanneer deze nog niet gefixed zijn), of worden tijdelijk op een andere manier verholpen (zie "map destruction"), maar zijn geen prioriteit van deze beta.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Met mijn E8400 3Ghz, 6870 1GB en 3 gig geheugen gaat het ook prima hoor.. vreemd..japjaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:07:
[...]
Snap ik dus echt niet! Hoe krijg ik dan met een GTX570 en i7 2600k maar 30/40 fps buiten? Op 1920x1080.
Dan is het gewoon heel random ofzo
Ja een lijstje op z'n tijd zou wel fijn zijn.Njay schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:11:
vraag me af wat ze nou hebben aangepast?
Rook is geniaal met een morrend attacking team wat niet voor de objectives wilt gaan. Al menig BC2 rush game kunnen redden daardoorbeany schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:02:
Ik heb inmiddels gemerkt dat de M320( ? ) met rookgranaten ook erg goed werkt wanneer je offensive speelt!
Een MCOM omringen met rook, en er dan vol voor gaan. Tegenstanders zijn verward(snappen de rook niet) en vergeten vaak om granaten te gooien(wat effectief werkt).
Jammer alleen dat veel teamgenoten het concept rook ook niet erg snappen, gaan liggen wachten tot de rook weg is en dan pas proberen de MCOM te armen. Maar als je in een team zit wat het wel snapt is het een erg krachtig middel!! Vooral met 2 a 3 M249's die voor supressing fire zorgen!
Supressing fire hebben velen denk ik ook nog niet echt door maar het lijkt me toch wel aardig effectief. In ieder geval als het tegen mij gebruikt wordt kan ik vrijwel niks meer
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Smoke moet je unlocken ja, geen idee wat er voor nodig is. Volgens mij moet je Assault punten scoren of M320 kills maken... kan je opzoeken in Battlelog.Laurens U schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:03:
[...]
De M320 heb ik al, maar met gewone tubes, zijn die smokes unlocks?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Heb je ook fps gechecked? Want sommigen vinden idd 30fps prima spelen, misschien is dat het gewoon? Dat ik hoger eisend ben?Messedup schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:12:
[...]
Met mijn E8400 3Ghz, 6870 1GB en 3 gig geheugen gaat het ook prima hoor.. vreemd..
Ik heb op mijn support class ook de Supress perk( ? ) zitten, wat dus het effect van gesupressed worden versterkt.Gundogan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:13:
[...]
Rook is geniaal met een morrend attacking team wat niet voor de objectives wilt gaan. Al menig BC2 rush game kunnen redden daardoor
Supressing fire hebben velen denk ik ook nog niet echt door maar het lijkt me toch wel aardig effectief. In ieder geval als het tegen mij gebruikt wordt kan ik vrijwel niks meer
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Was het niet zo dat die settings niet werken in de beta? Of loop ik al weer achterjapjaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:14:
[...]
Heb je ook fps gechecked? Want sommigen vinden idd 30fps prima spelen, misschien is dat het gewoon? Dat ik hoger eisend ben?Ik moet wel bijzeggen dat ik dan wel maxed out speelde, maar verschil ultra en medium is ook nihil
Ik niet, ik snap er geen ene kl**t van...K_J schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:10:
Ik kan weer in Battlelog!
Your account is not allowed to login
Waarom dit bericht? Ik heb mijn wachtwoord al gereset en mijn mail geferifieerd maar nog steeds mag ik niet inloggen. Ik zie in mijn store ook geen BF3 Beta staan trouwens... ook vreemd.
OKÉÉÉÉ SHAME ON ME!!
Ik heb me daar blijkbaar voor de beta aangemeld met mijn spammail ipv de goeie. Ik heb nu dus 2 ea accounts... kan dit voor problemen zorgen?
[ Voor 16% gewijzigd door stevens20 op 05-10-2011 10:33 ]
Verwijderd
Yep, en alle oude topics gesloten.Donib schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:14:
Ze hebben de forum helemaal schoongeveegd zo te zien
Ik blijf het ook vaag vinden als ik het zo lees. Maar ik wacht tot de final en dan beslis ik of ik er nog een 6850 er in knal. Ik vind 50 fps wel minimaal en het liefst nog 60 maar ach vroeger speelde ik Counter strike ook op low settings omdat geen drops woujapjaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:14:
[...]
Heb je ook fps gechecked? Want sommigen vinden idd 30fps prima spelen, misschien is dat het gewoon? Dat ik hoger eisend ben?Ik moet wel bijzeggen dat ik dan wel maxed out speelde, maar verschil ultra en medium is ook nihil
Heb je toevallig op die 128 slots server gespeeld?stevens20 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:15:
[...]
Ik niet, ik snap er geen ene kl**t van...
Your account is not allowed to login
Waarom dit bericht? Ik heb mijn wachtwoord al gereset en mijn mail geferifieerd maar nog steeds mag ik niet inloggen. Ik zie in mijn store ook geen BF3 Beta staan trouwens... ook vreemd.
Omdat het een beta release is. Het e.e.a. zal vast nog geoptimaliseerd worden.japjaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:07:
[...]
Snap ik dus echt niet! Hoe krijg ik dan met een GTX570 en i7 2600k maar 30/40 fps buiten? Op 1920x1080.
Dan is het gewoon heel random ofzo
Dat zou te gek zijn, ik kom er ook niet op en dit is met een ps3 account. Dus ze zullen wel wat dingen aan het doen zijn. Als we maar niet met zijn allen gaan posten "ik kom er ook niet in" want dan roep ik ff een modje.exi22 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:17:
[...]
Heb je toevallig op die 128 slots server gespeeld?
Niet dat ik weet... Heb ook niks vreemds gemerkt. Ik join gewoon iedere keer via quickmatch.exi22 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:17:
[...]
Heb je toevallig op die 128 slots server gespeeld?
(kan het zijn dat het komt doordat ik mijn pc thuis nog aan heb? Ik zit nu op mijn laptop waar niks van gamen op staat)
OKÉÉÉÉ SHAME ON ME!!
Ik heb me daar blijkbaar voor de beta aangemeld met mijn spammail ipv de goeie. Ik heb nu dus 2 ea accounts... kan dit voor problemen zorgen?
[ Voor 35% gewijzigd door stevens20 op 05-10-2011 10:34 ]
Mja 60 buiten is prima te spelen, maar meer is altijd beter. Merk het verschil tussen 60 en 100+ echt wel. CS vroeger ook veel gespeeld op low iddexi22 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:16:
[...]
Ik blijf het ook vaag vinden als ik het zo lees. Maar ik wacht tot de final en dan beslis ik of ik er nog een 6850 er in knal. Ik vind 50 fps wel minimaal en het liefst nog 60 maar ach vroeger speelde ik Counter strike ook op low settings omdat geen drops wou
Anyways, ik vind BC2 echt veel soepeler spelen atm, hopelijk speelt BF3 straks net zo soepel
Fantastisch! Mental note made.K_J schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:05:
[...]
En dan een infrarood sight erop en BAM, match made in heaven.
Ik heb er geen ervaring in maar is dat misschien het probleem 120hz?japjaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:20:
[...]
Mja 60 buiten is prima te spelen, maar meer is altijd beter. Merk het verschil tussen 60 en 100+ echt wel. CS vroeger ook veel gespeeld op low iddMaar die game speelt ook het best op 800x600 imo.
Anyways, ik vind BC2 echt veel soepeler spelen atm, hopelijk speelt BF3 straks net zo soepelHeb ik niet voor niets een 120hz monitor gekocht iig, dit speelt echt heerlijk in BC2
Nope, heb ook op 60hz gespeeld en toen had ik dezelfde fps, alleen speelde het minder vloeiendexi22 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:22:
[...]
Ik heb er geen ervaring in maar is dat misschien het probleem 120hz?
Iemand die mij trouwens kan vertellen wat die UGS sensor van de recon class precies doet? Uit de beschrijving dacht ik te halen dat het ongeveer net zo zou moeten functioneren als de motion mine van BC2, maar bij mij lijkt het ding eerder niets te doen.
Ik heb paar keer gehad dat het inderdaad iets detecteerde, maar toen stond de vijand letterlijks op de UGS sensor, vind het ook niet echt effectief.Propane schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:28:
M40A rifle met iron rights is ook geniaal. Doet me weer denken aan de bolt action fun die ik in CoD 1&2 altijd had.
Iemand die mij trouwens kan vertellen wat die UGS sensor van de recon class precies doet? Uit de beschrijving dacht ik te halen dat het ongeveer net zo zou moeten functioneren als de motion mine van BC2, maar bij mij lijkt het ding eerder niets te doen.
hij "spot" spelers die rennen in de buurt.Propane schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:28:
M40A rifle met iron rights is ook geniaal. Doet me weer denken aan de bolt action fun die ik in CoD 1&2 altijd had.
Alleen in BF3 is er een stuk meer kruipen dan rennen. Goede plaatsen om hem te posten zijn de objectives, zodat je kan zien als er iemand heen rent voordat ze de bom geplaatst hebben
Verwijderd
Als het goed is geeft het aan wanneer er vijanden in de buurt lopen/rennen, maar alleen binnen de eigen squad.Propane schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:28:
Daarnaast kan het alleen lopen, rennen en schieten registreren, dus wanneer iemand erlangs sluipt dan zie je hem/haar niet op je radar. Voor zover ik weet krijg je, naast een driehoekje op je radar, geen andere meldingen (zoals een piepje) wanneer er iemand in de buurt is.
Dat is het hem juist; ik zie allerlei tegenstanders erlangs jumpen, sprinten ed. maar geen enekele reactie op mn radar of iets van andere nuttige info.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:32:
[...]
Als het goed is geeft het aan wanneer er vijanden in de buurt lopen/rennen, maar alleen binnen de eigen squad.
Daarnaast kan het alleen lopen, rennen en schieten registreren, dus wanneer iemand erlangs sluipt dan zie je hem/haar niet op je radar. Voor zover ik weet krijg je, naast een driehoekje op je radar, geen andere meldingen (zoals een piepje) wanneer er iemand in de buurt is.
Mijn W/L ratio is 5/2 (2.5) en ik heb beduidend minder talent in BF dan in CoD!
KpD = 1.267...
Wel een leuk spel! Ik wil die paar uurtjes die ik vrij heb in de week hier wel aan spenderen...
Het is pas 100000000000000000000x gezegt maar mensen lezen nietVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:11:
[...]
Het zou vervelend zijn wanneer het andersom was
OT: ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik heb het gevoel dat deze beta helemaal niets te maken had/heeft met bugs/glitches in de game. Het enige wat volgens mij getest is is Battlelog, de statistieken server en de game servers. Voor zover ik weet heb ik nooit een client update ontvangen, en zijn alleen de servers geupdate.
Uiteraard worden de client-side bugs wel meegenomen (wanneer deze nog niet gefixed zijn), of worden tijdelijk op een andere manier verholpen (zie "map destruction"), maar zijn geen prioriteit van deze beta.
Drm een crappy beta(van +-1/2maanden oud) met verkleinde metro map, medium graphics(Om de download klein te houden) en vol bugs!
Punten zijn belangrijker dan k/d imo, probeer zoveel mogelijk punten te krijgen d.m.v. revives, heal pack en ammo packs, zolang je je team maar helpt, en punten te defenden of te pakken natuurlijk.stevens20 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:37:
OKÉÉÉÉ SHAME ON ME!!
Mijn W/L ratio is 5/2 (2.5) en ik heb beduidend minder talent in BF dan in CoD!
KpD = 1.267...
Wel een leuk spel! Ik wil die paar uurtjes die ik vrij heb in de week hier wel aan spenderen...
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
En wie weet hoe de punten voor resupply werken? Ik had nl gister een potje waar ik ver bovenaan stond, m' n totaal score was ruim 27k. (terwijl ik normaal rond de 5-8 k zit na een goed potje)
Normaal krijg je +10 voor een resupply op een teamgenoot en +20 voor een squadgenoot. Ik kreeg op een gegeven moment ook telkens +200 voor resupply's. Komt dat omdat je al een X aantal resupply's hebt gedaan of.. ?
[ Voor 56% gewijzigd door Meelobee op 05-10-2011 11:02 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
I knowLouw Post schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:45:
[...]
Punten zijn belangrijker dan k/d imo, probeer zoveel mogelijk punten te krijgen d.m.v. revives, heal pack en ammo packs, zolang je je team maar helpt, en punten te defenden of te pakken natuurlijk.
W/L = 5-2
En ik ben b\veel aan het reviven! Dat vind ik het leukst om te doen. Bij een teamgenoot op een knelpunt van de map gaan liggen, een medkit erbij leggen en maar reviven.. heerlijk. Laat de Healthpoints maar binnenkomen!
Verwijderd
Klopt. Voor elke keer dat een teamgenoot een ammo refil klik krijgt, krijg jij 10/20 punten. Heb je 10 kliks op squadmates heb je 200 punten.Meelobee schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:56:
En wie weet hoe de punten voor resupply werken? Ik had nl gister een potje waar ik ver bovenaan stond, m' n totaal score was ruim 27k. (terwijl ik normaal rond de 5-8 k zit na een goed potje)
Normaal krijg je +10 voor een resupply op een teamgenoot en +20 voor een squadgenoot. Ik kreeg op een gegeven moment ook telkens +200 voor resupply's. Komt dat omdat je al een X aantal resupply's hebt gedaan of.. ?
Mijn record gisteren was 480 heal points in 1 keer. Mijn hele team lag op de trappen naar de 3e set M-Coms en werd beschoten. Health pack neergelegd en naar boven. 480 heals points en drie kills.
Daarna bij hetzelfde punt, maar als defender, kwamen 8 tegenstanders in volle sprint de gang door naar B toe. Daar lag ik net met een LMG met extended mags. Hele scherm weer blauw. Je merkt hier wel dat de netcode nog niet klopt. Niemand van die 8 kwam uit zijn sprint voordat ze om lagen. Zo slecht waren die lui niet. Zat ook tegen vrienden daarna, elke keer als we elkaar killden ooverlegden we wat we de ander zagen doen. Dat week elke keer af van wat de doodgeschotene op zijn scherm zag. Zeg maar: Speler A ziet speler B in volle sprint galoperen. Speler B meent al prone op de grond te hebben gelegen en 2 hitmarkers op speler A te hebben gehad terwijl speler A de kill heeft met nog 100% health. Het gekke is dat het over en weer gebeurt, dus het is niet zo dat 1 een slechtere/betere verbinding heeft en daardoor enorm voordeel had. (Xbox trouwens)
Dat vindt ik nu ook terwijl, net zoals punten voor gaan op accuracy, want als die slecht is wordt je meteen als een slechte speler uitgemaakt. Het is toch normaal dat je met bijv. de M249 een slechte accuracy hebt of geeft niemand hier suppresive fire als er enemy's komenLouw Post schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:45:
[...]
Punten zijn belangrijker dan k/d imo, probeer zoveel mogelijk punten te krijgen d.m.v. revives, heal pack en ammo packs, zolang je je team maar helpt, en punten te defenden of te pakken natuurlijk.
Om nog even postief te zijn over het spel, gister de update gedownload en kan het spel niet meer langer spelen dan 5 min. Het probleem dat ik maar 1 potje kon spelen is veranderd naar 5 a max. 10 min
Denk dat ik maar gewoon wacht op de retail versie, want de beta is gewoon troep! De eerste dag kon ik zonder enkele problemen spelen, na een update kan ik nog maar 1 potje spelen en nu dus maar 5 a 10 min
Je kan je EA/Origin account koppelen aan een Xbox Gamertag, ik denk dat je daarna dan ook gewoon je stats enzo kan zien.zezke schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:15:
Sorry voor de amateuristische vraag, maar Google lijkt geen antwoord te bieden: kan je met Battlelog ook iets aanvangen op xbox? Er staat dat ik moet inloggen op battlelog.battlefield.com, maar daar heb je een Origin account nodig?
[ Voor 7% gewijzigd door Preau op 05-10-2011 11:16 ]
Origin account == oude EA accountzezke schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:15:
Sorry voor de amateuristische vraag, maar Google lijkt geen antwoord te bieden: kan je met Battlelog ook iets aanvangen op xbox? Er staat dat ik moet inloggen op battlelog.battlefield.com, maar daar heb je een Origin account nodig?
-- Altijd blijven prutsen --
Dus daar klopt nog iets niet heb ik het idee.
Staat dit gekoppeld aan hetzelfde email adres?loewie1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:29:
^^ ja toch snap ik dat niet, want mijn BF2 username is EliteWaRRioR22 zo ook in BF3, maar als ik inlog met mijn account staat daar ineens mijn PSN id (Loewie1984) alleen via/vanuit origin kom ik uit op mijn EliteWaRRioR profiel uit.
Dus daar klopt nog iets niet heb ik het idee.
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Uiteindelijk buiten 10 bushwookies op exact dezelfde plek neergeschoten, op die bloembak voor B. Daarna b geplant en verdedigt. Toen met ze alle rush op A, en binnen 2min was het potje voorbij. Zo vind ik BF wel leuk, goed team, goede support!
---RAWE CEEK!!!---
Ik geef er de voorkeur aan om de tegenstander neer te schieten ipv te suppressen. Enkel als je enkel globale positie van ze kent kan je sprayen in de hoop ze te suppressen, maar tbh dat heeft ook enkel nut als je allies hebt die ze vanaf andere plek willen aanvallen, anders wacht ik liever tot ze uit dekking komen.Het is toch normaal dat je met bijv. de M249 een slechte accuracy hebt of geeft niemand hier suppresive fire als er enemy's komen
Verwijderd
Heb je daar die underslug rail niet voor nodig?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:43:
Ik heb ook die M320 unlocked, maar hoe schroef je dat ding eronder? Ik kan hem gewoon niet kiezen:(
-- Altijd blijven prutsen --
Zover ik weet wel.Furbz4300 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:33:
[...]
Staat dit gekoppeld aan hetzelfde email adres?
Enige jammere is dat ik in de beta mijn FOV niet kan aanpassen heb toch graag een FOV van 120 ipv 70 maar ik neem aan dat dat in de final wel aanpasbaar is.
Maar schitterend spel alleen hebben ze de metro map erg in het voordeel gemaakt van de defenders dus merk dat je als defender bijna altijd wint. en irritatie punt 1 is dat de defenders de zon in hhun rug hebben wat snipers spotten toch erg lastig maakt.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Hoe doe je dat dan als ze achter cover staan? tuurlijk schiet ik ze anders wel neer, maar suppresive fire is handig wanneer je team vast zit op een bepaalde positie en je team kan niet naar voren rushen.. Ik vindt het in ieder geval mooi dat je punten krijgt voor suppresive firefurby-killer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:40:
[...]
Ik geef er de voorkeur aan om de tegenstander neer te schieten ipv te suppressen. Enkel als je enkel globale positie van ze kent kan je sprayen in de hoop ze te suppressen, maar tbh dat heeft ook enkel nut als je allies hebt die ze vanaf andere plek willen aanvallen, anders wacht ik liever tot ze uit dekking komen.
Verwijderd
Het nadeel is dat supression weinig zin heeft als je geen teamwork hebt, of weinig geluk.furby-killer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:40:
[...]
Ik geef er de voorkeur aan om de tegenstander neer te schieten ipv te suppressen. Enkel als je enkel globale positie van ze kent kan je sprayen in de hoop ze te suppressen, maar tbh dat heeft ook enkel nut als je allies hebt die ze vanaf andere plek willen aanvallen, anders wacht ik liever tot ze uit dekking komen.
Wanneer je goed samenwerkt (als squad), dan ben jij degene die het vuur opent wanneer de rest probeert te flanken, of een betere positie te krijgen.
Speel je solo (wat helaas veel gebeurd) dan kun je het beste proberen om de LMG als assault/sniper rifle te gebruiken (RPK-74M + scope + single shot = sniper rifle). En gewoon te sprayen wanneer er 2 of meer tegenstanders voor je zitten.
Metro is zeer gebalanceerd, maar de teams vaak niet. Defense is voordelig wanneer iedereen solo speelt, maar assault is zeker in het voordeel bij goed teamwork.stamp schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:00:
Maar schitterend spel alleen hebben ze de metro map erg in het voordeel gemaakt van de defenders dus merk dat je als defender bijna altijd wint. en irritatie punt 1 is dat de defenders de zon in hhun rug hebben wat snipers spotten toch erg lastig maakt.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 12:07 ]
ik denk dat het daardoor komt. 2 verschillende accounts op hetzelfde email adres geeft waarschijnlijk problemen. je username is je email adres.
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
stamp schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:00:
gisteren ook even een paar potjes gespeeld en ziet er goed uit heb het meeste nu op medium staan maar ziet er uit dat eyefinity echt perfect ondersteund wordt, speelbare framerate met 2x6870 op een resolutie van 5760x1080 komend weekend kan ik 2x6970 proberen, maar ik begreep dat de beta niet hoger gaat als medium settings ???
Enige jammere is dat ik in de beta mijn FOV niet kan aanpassen heb toch graag een FOV van 120 ipv 70 maar ik neem aan dat dat in de final wel aanpasbaar is.
Buffalo77 | Pokemon Unite
YouTube: BATTLEFIELD 3 JET FOOTAGE (EXCLUSIVE!) - YouTube
Players die klagen over het weglaten van Caspian Border.
Cool thanks
was al naar config files aan het zoeken maar ging er vanuit dat ze op dezelfde plek stonden als BFBC2
damn nu wachten tot ik vrijdag weer thuis zit kan ik eindelijk weer normaal om me heen kijken
[ Voor 9% gewijzigd door stamp op 05-10-2011 12:13 ]
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Je kan het btw niet met gewone notepad doen. Ik heb notepad++ moeten downloaden anders werkte het niet.stamp schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Cool thanks))
was al naar config files aan het zoeken maar ging er vanuit dat ze op dezelfde plek stonden als BFBC2
damn nu wachten tot ik vrijdag weer thuis zit
EDIT: Ah dat zegt hij ook al in het filmpje
[ Voor 6% gewijzigd door ronalddus op 05-10-2011 12:14 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Hahaha ik heb in een deuk gelegen op me werkCompi_56 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:08:
Awesome jet footage:
Lol
Gisteren trouwens dat spotten geprobeerd en dat werkt wel aardig, maar moet ik nou tappen of 'q' inhouden? Als ik het vaak achter elkaar doe hoor ik zo'n piep, betekent dit dat ik het te vaak heb gebruikt?
Kun je ingame ook je fps opvragen, of waar halen jullie die gegevens vandaan?
Over het instellen van de graphics merkte ik dat ik het spel eerst opnieuw moest opstarten voordat ik er iets van zag. Gister trouwens ook de audio op war tapes gezet (thnx voor de tip, wie t ook was
Lekker rondje als attacker 26/7, wat voorzichter gespeeld als assault, veel reviven erg tof, kamer in komen lopen en drie man neersprayen, nog niet eerder zoveel awards & updates in 1 ronde gehad
Als je constant op q blijft drukken zonder een enemy te spotten dan gaat ie piepen en moet je ff wachten met spotten. Voor de rest kun je q gewoon tappen en hoef je deze niet in te houden, zolang hij nog in beeld is blijft her rode driehoekje actief, behalve als de enemy een langere tijd achter cover staat..Pendaco schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:18:
[...]
Lol
Gisteren trouwens dat spotten geprobeerd en dat werkt wel aardig, maar moet ik nou tappen of 'q' inhouden? Als ik het vaak achter elkaar doe hoor ik zo'n piep, betekent dit dat ik het te vaak heb gebruikt?
Ik dacht trouwens dat de MAV bij engineer niet in de beta zat, en toch zag ik hem gisteren bij een potje metro liggen in het metro gedeelte
Compi_56 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:08:
Awesome jet footage:
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
True! op deze manier kun je veel punten scoren! relatief veel mensen spelen beetje individualistisch dus gooien ze niet altijd veel van deze ammo crates. de ammo crate verdwijnt wel na verloop van tijd. ik heb niet het idee dat de hoeveelheid mensen -die hier gebruik van maakt- invloed op heeftRoyK schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:26:
Als ik nu ammo neer gooi, zie ik deze niet verdwijnen als iemand er gebruik van maak. Klopt het nu dat iedereen die in de buurt van deze ammobox staat automatisch wordt aangevuld. Dus bijvoorbeeld 4 man in 1 keer?
Yes, hetzelfde geldt voor healing.RoyK schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:26:
Als ik nu ammo neer gooi, zie ik deze niet verdwijnen als iemand er gebruik van maak. Klopt het nu dat iedereen die in de buurt van deze ammobox staat automatisch wordt aangevuld. Dus bijvoorbeeld 4 man in 1 keer?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
wat is julie mening over de sub machiene guns ?? ik heb namelijk zins ik de ump heb de nijging hem te gebruiken in plaats van assault en engi wapens
Gaat het op dezelfde manier werken als in Bad Company 2? Waar je gewoon een laser target doet en er komt een off map mortar strike op je doelwit,
of werkt het als een echte SOFLAM, waarbij je een tank of andere doelwit kan laser painten zodat een CAS (close air support) kan worden uitgevoerd, dus een helikopter of jet met lasergeleide raketten kan dan het doelwit vernietigen.
Ik zie de UMP veel (en succesvol) gebruikt worden. Gister hatelijk veel gekilled door de .45 UMP rounds argh! Heb btw het idee dat de M4 (ik bedoel de default gun van USA assault class) van de Assault class een beetje "slapjes" is.Somath schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:35:
zo veel win![]()
wat is julie mening over de sub machiene guns ?? ik heb namelijk zins ik de ump heb de nijging hem te gebruiken in plaats van assault en engi wapens
Verwijderd
Ik vind de M16A4 (default voor assault) eigenlijk helemaal niet zo slecht, maar je moet weten wanneer je single , burst or full auto moet schieten.aramdin schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:44:
[...]
Ik zie de UMP veel (en succesvol) gebruikt worden. Gister hatelijk veel gekilled door de .45 UMP rounds argh! Heb btw het idee dat de M4 (ik bedoel de default gun van USA assault class) van de Assault class een beetje "slapjes" is.
Wanneer je dit onder de knie hebt (x afstand = fire mode), dan kun je zelfs zonder enige attachments overal en altijd kills maken. Daarnaast is het handig om attachments te gebruiken die het wapen stabieler maken, zeker bij mid- en long range.
Bron: http://battlelog.battlefi...view/2826564925962155306/WILL THERE BE DOWNTIMES DURING THE BATTLEFIELD 3 OPEN BETA?
Yes. Throughout the BF3 Open Beta we will be patching and testing our server configurations. While downtimes may happen at any time, please note the following downtimes scheduled daily from Tuesday Oct 04, through Friday Oct 07:
Playstation 3 : 6:00 am - 7:00 am UTC
PC (including Battlelog) : 7:00 am – 8:00 am UTC
Xbox 360 : 8:00 am – 9:00 am UTC
WHAT VIDEO CARD DRIVERS DO I NEED FOR THE BETA?
For AMD, you'll need to download the 11.10 Preview Driver http://support.amd.com/. [support.amd.com] For nVidia, you'll need the 285.38 BETA driver (32 bit http://www.nvidia.com/obj...t-285.38-beta-driver.html [nvidia.com] of 64 bit http://www.nvidia.com/obj...t-285.38-beta-driver.html) [nvidia.com]
WILL MY STATS CARRY OVER FROM THE BETA TO THE FINAL GAME?
No. We are still fine tuning the ranking system and we don't want to give BETA players and unfair advantage when Battlefield 3 launches. You will keep your soldier name though.
DOES THIS BETA REPRESENT FINAL GAME QUALITY?
The BETA is NOT final software and updates will be done both to the game and to the back-end prior to the Battlefield 3 launch. Your participation will still help us improve the final game.
I SEE THERE ARE SERVERS UP FOR A SECOND MAP ON PC. CAN I ACCESS AND PLAY THIS MAP?
Operation Metro is the only map being run during the Open BETA on all platforms. Testing of Caspian Border on PC has come to an end at this time.
ARE THERE ANY RESTRICTIONS TO PLAY TIME IN THE BETA?
You can play for as long as you want during the time of the BETA. There will be no cap on how far you can rank up or what you can unlock.
HOW WILL SQUADS WORK IN THE RETAIL VERSION OF BATTLEFIELD 3 ON PC/XBOX 360/PLAYSTATION 3?
Since the Open BETA we’ve added more advanced functionality to manage your squad. You will be able to browse and join specific squads through the squad screen. You can see all players that are in a specific squad as well as who’s playing as lone wolf. As a squad leader you can set your squad to private as well as kick players from the squad.
On console you will also be able to choose if you want the active VoIP channel to be team or squad and invite friends to your squad. You will also be able to mute any player on your team through the scoreboard.
Bron?
Kan het niet vinden in de officiële BF3 beta FAQ.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
kijk, dat zijn mooie berichten.. toch gewoon goede squadmanagement..HOW WILL SQUADS WORK IN THE RETAIL VERSION OF BATTLEFIELD 3 ON PC/XBOX 360/PLAYSTATION 3?
Since the Open BETA we’ve added more advanced functionality to manage your squad. You will be able to browse and join specific squads through the squad screen. You can see all players that are in a specific squad as well as who’s playing as lone wolf. As a squad leader you can set your squad to private as well as kick players from the squad.
dat was eigenlijk het enige waar ik nog een beetje zorgen over had..
gelukkig wordt dit gewoon opgelost dus.
en dat is ook wel handig, anders hoor je alle squads praten..On console you will also be able to choose if you want the active VoIP channel to be team or squad and invite friends to your squad. You will also be able to mute any player on your team through the scoreboard.
Is dit stom toeval of ?
Verwijderd
commands worden gegeven door het gebruik van de spot knop (select)Jimmy-time1 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:04:
Kan iemand me vertellen hoe de commands nu gegeven worden binnen een squad op de PS3? Ik kreeg laatst punten omdat ik commands opvolgde maar zou niet weten hoe ik die "ontvangen" had.
als je richt op bijv. MCOM A, dan kan je defend of attack orderen.
Verwijderd
De squadleader kan een een target zetten op de M-COM op dezelfde manier als spotten. Daarnaast krijg je volgens mij dezelfde punten wanneer je bv iemand killed/assist/suppressed als je in de buurt van de SL loopt.Jimmy-time1 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:04:
Kan iemand me vertellen hoe de commands nu gegeven worden binnen een squad op de PS3? Ik kreeg laatst punten omdat ik commands opvolgde maar zou niet weten hoe ik die "ontvangen" had.
Het zijn nu gewoon extra punten voor teamwork, maar als ik het goed begrijp komen er in de retail meer soorten orders (teamleader en squadleader) waarmee je punten verdient (dmv command-rose)
Gisteren weer een aantal rondes gespeeld. Helaas erg weinig samenwerking waardoor het als aanvaller moeilijk is om te attacken.
Met name de derde basis, de trappen op vind ik moeilijk om aan te vallen. Als de verdedigers daar goed opgesteld staan en er niet goed samengewerkt wordt is er echt geen doorkomen aan. Maakt de uitdaging (en voldoening) wel des te beter.
2 dingen die ik mij afvroeg:
- Soms kan ik niet meer rennen (op de ps3). Dan moet ik eerst even wapen wisselen of iets dergelijks, en dan werkt het pas weer. Hebben jullie dit ook wel eens?
- Kun je dood gaan door vallende stenen? Ik liep bij de laatste basis onder de gebouwen toen er een gevel werd uitgeschoten. Een seconde later was ik dood, zonder een naam bij de kill. Zal dit gekomen zijn door de neerkomende gevel? Zou wel cool zijn als dat zo zou werken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die van mij liep gisteravond al een stuk vloeiender. Geen idee of dat door meer mensen geconstateerd is.MEN-O schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:08:
Misschien dat jullie er ook iets aan hebben : ik gebruik Chrome, en doordat ik op 'about chrome' klikte, begon ie te updaten ; BF3 loopt ineens stukken beter ! Het mikken, de lag alles is beter !
Is dit stom toeval of ?
Signature
Verwijderd
1. dat heb ik nog nooit gehad, wel dat je niet meer kon mikken, maar dat loste zich op door de wapenwissel.cheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
- Soms kan ik niet meer rennen (op de ps3). Dan moet ik eerst even wapen wisselen of iets dergelijks, en dan werkt het pas weer. Hebben jullie dit ook wel eens?
- Kun je dood gaan door vallende stenen? Ik liep bij de laatste basis onder de gebouwen toen er een gevel werd uitgeschoten. Een seconde later was ik dood, zonder een naam bij de kill. Zal dit gekomen zijn door de neerkomende gevel? Zou wel cool zijn als dat zo zou werken.
2. volgens mij wel, in BC2 ging je ook dood als een huisje instortte..
Alles van Battlelog wordt gereset.Preau schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:10:
Ik weet dat je na Beta geen stats bewaard maar onthoud hij wel de Platoons of ook dat niet?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
OK, en hoor je die commands alleen of komt dat ook ergens in beeld te staan? In een flink gevecht is het lastig om te horen wat iemand roept.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
[...]
De squadleader kan een een target zetten op de M-COM op dezelfde manier als spotten. Daarnaast krijg je volgens mij dezelfde punten wanneer je bv iemand killed/assist/suppressed als je in de buurt van de SL loopt.
Het zijn nu gewoon extra punten voor teamwork, maar als ik het goed begrijp komen er in de retail meer soorten orders (teamleader en squadleader) waarmee je punten verdient (dmv command-rose)
Vergeten te vermelden, gisteravond al iets beter, nu nóg betermouzetc schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:10:
[...]
Die van mij liep gisteravond al een stuk vloeiender. Geen idee of dat door meer mensen geconstateerd is.
Je kan doodgaan door vallende stenen. Nu al 2 keer gehad.cheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
Dat squad verhaal voor de consoles is wel echt een opluchting!
Gisteren weer een aantal rondes gespeeld. Helaas erg weinig samenwerking waardoor het als aanvaller moeilijk is om te attacken.
Met name de derde basis, de trappen op vind ik moeilijk om aan te vallen. Als de verdedigers daar goed opgesteld staan en er niet goed samengewerkt wordt is er echt geen doorkomen aan. Maakt de uitdaging (en voldoening) wel des te beter.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ja. Er komen 0 patches voor de beta client.Meelobee schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:16:
Dus de squad fix komt pas in de Full game en helaas niet in de Beta?
Ja was al lang en breed bekend [general]stop bitching het is een beta[/]Meelobee schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:16:
Dus de squad fix komt pas in de Full game en helaas niet in de Beta?
Verwijderd
-Ofwel 2 squads tegelijk laten zoeken naar servers met voldoende plek
-Ofwel in kunnen stellen dat je potjes wil zoeken met X aantal spelers (zodat je kan garanderen dat squad 2 iig in jouw potje komt)
-Ofwel een lege server kunenn zoeken waarbij de match begint als er X tegenstanders aanwezig zijn
Zoals het nu op Xbox in de beta geregeld is kan het iig niet slechter. Heb al zo vaak gehad dat we met 2 man joinen en elkaars tegenstanders worden. Lachen in een teambased game.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 13:22 ]
Te cool. Kan niet wachten om een gevel kapot te schieten terwijl er mannetjes onder staan te campenStealthyPeanut schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:15:
[...]
Je kan doodgaan door vallende stenen. Nu al 2 keer gehad.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat gebeurt dus ook : als je de metro weer uitkomt zat ik daar op 1 hoog met m'n machinegun, komt er een dude met een RPG en schiet zo de hele gevel eruit, ik was (net) niet dood. echte WTF de eerste keer.cheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:23:
[...]
Te cool. Kan niet wachten om een gevel kapot te schieten terwijl er mannetjes onder staan te campen
Ik vind de derde basis best goed gebalanced, beter door te komen dan de tweede. Als aanvaller is mijn standaard taktiek direct door rennen naar tweede set trappen, daar omhoog, 3 seconde gebruiken om te kijken of je tegenstander recht voor je ziet, en als dat niet het geval is direct naar de linker MCOM rennen. Redelijke kans dat je wordt neergeschoten, maar als je het overleeft is het gewoon armen, hopen dat er nog wat squad mates op je spawnen, en geen rekening houden met je ammo counter. Gewoon alle kanten op sprayen puur en alleen om zolang mogelijk ze bezig te houden. Goede kans dat je MCOM neerhaalt, maar zelfs als het niet lukt heb je wel voor een hele hoop afleiding gezorgd.Met name de derde basis, de trappen op vind ik moeilijk om aan te vallen. Als de verdedigers daar goed opgesteld staan en er niet goed samengewerkt wordt is er echt geen doorkomen aan. Maakt de uitdaging (en voldoening) wel des te beter.
Grappig genoeg doe ik precies het omgekeerde als verdediger, ik ga bij die trappen naarbeneden, zal daar snel kijken of ik tegenstanders zie, en anders sprint ik naar de zij-ingang om ze in de rug aan te vallen.
Heb ik ook last van. Ik ga er van uit dat dit opgelost is bij de releasecheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
Inderdaad, zeer goed berichtcheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
Dat squad verhaal voor de consoles is wel echt een opluchting!
Heb ik inderdaad ook regelmatig last van. Ik hoef dan niet van wapen te wisselen, even stil staan is genoeg om vervolgens weer te kunnen rennen.cheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Blijkbaar bij jou wel bekend en bij mij niet, anders zou ik het niet vragen...loewie1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:18:
[...]
Ja was al lang en breed bekend [general]stop bitching het is een beta[/]
En waar zie je mij bitchen? Ik vraag enkel wat en doe er verder niet moeilijk over.
Je moet dan even je loop pookje even loslaten en dan weer indrukken, hopelijk wordt/is ook dit gefixed in de finalcheiron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:09:
het was niet persoonlijk, het was algemeen vandaar dat ik er [general] bij zet. Het valt allemaal onder het kopje de beta wordt clientside niet geüpdate en dat is evengoed lang en breed bekend. Ik zei het wat rude, maar de reden waarom dit topic al bijna 5k aan posts bevat is mede omdat mensen niet willen lezen, of claimen niet te willen terugscrollen. Dan is er nog altijd de GoT search en google, maarja daar mag je tegenwoordig niets meer over zeggen. We moeten er maar begrip voor hebben dat sommige mensen eigenwijs zijn. no offi tov jouw post dus.Meelobee schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:56:
[...]
Blijkbaar bij jou wel bekend en bij mij niet, anders zou ik het niet vragen...
En waar zie je mij bitchen? Ik vraag enkel wat en doe er verder niet moeilijk over.
:-)
Met torch kan wel voorzover ik het weet maar met defibs niet denk ikPiRiVi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:07:
Heeft er iemand al geprobeerd een enemy te killen met defibrillator?
:-)
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien