Gisteren de eerste echte cheater tegengekomen in deze game. Hij had blijkbaar een cheat waarmee hij iedereen van het enemy team (dat waren wij) naar hem toe kon teleporten. En daar had hij c4 liggen en insta gibbede zo het hele team. Dat deed hij daarna nog een keer en toen heb ik de server maar verlaten.
Verder heb ik op de recon kit de SKS unlocked en die ga ik niet gebruiken want hij is crap. Point blank 3-4 kogels in iemand hossen en dan nog 12% over hebben op het moment dat ik dood ga vind ik te zwak. Geef mij maar een bolt action
Met de engineer de EOD unlocked, wel even een keertje equipped, maar nog niet kunnen kijken hoe dat defusen gaat. En ook nog geen hidden paths gevonden waar je alleen met dat ding door kan om te planten oid.
Gisteravond verder heel veel van die "lag kills" gehad. En een aantal onzichtbare gasten

Het lijkt alsof mensen weten hoe ze dit moeten glitchen om het zo te gebruiken en net te doen of zo goed zijn. Vanavond waarschijnlijk niet spelen, en als ik dat wel doe: Assault. Niemand revived

daar moet verandering in komen. Zal vast door al die cod spelers komen die nog moeten wennen aan ammo geven, medkits droppen, armen/defusen, reviven

En het is maar de vraag of die de retail gaan spelen. Maja als er iemand naast je staat en die schreeuwt AMMO! in je oor en je blijft kijken naar een muur om te hopen dat daar een enemy komt, beetje jammer.