Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:07
Net nog een match gespeeld ben waarschijnlijk de eerste cheater tegen gekomen. Check VId. Deze gast is zo erg laat iedereen spawnen op 1 plek en daarna gebruikt die C4. Die gast had op het laatst 80 kills ofzo.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=04iTjZwZBlw]
Jackal131 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Graag wel ff een DM aan mij. Ik heb namelijk het idee dat er ook niet tweakers zich aanmelden bij onze platoon. ik wil graag alleen tweakers toevoegen.
Eindelijk aangemeld. Helaas nog maar tijd gehad voor slechts twee potjes :-(. Moet er niet iets van "PS3" in de titel? Of is het voor alle tweakers?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Larrs schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:38:
Al bekend dat heel misschien BF3 naar Steam komt?

http://bf3blog.com/2011/1...t-battlefield-3-to-steam/

Als het echt waar is, dan vraag ik me af wat je dan met Origin en Battlelog moet. Die twee kan je dan wel vergeten. Al kan je Battlelog dan gebruiken om alleen je stats te bekijken.
No doubt alle twee dan, lijkt me sterk dat EA van Origin af stapt voor BF.
Dorest0rm schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:41:
Lekker dan als BF3 dan nu alsnog naar steam toe komt, ik ben al te laat om me pre-order te cancellen volgens mij.
Ik denk dat wij nog altijd het recht hebben om onze pre order te cancellen, tot voor de release.
Sommige mensen hebben het al gedaan heb ik vernomen op andere forums, via ea support chat dus.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Voor iedereen die Metro even zat is, 24 minuten Caspian Border waar je op je gemak even kan proeven van wat je te wachten staat. (1 van de betere filmpjes op youtube in mijn ogen)

YouTube: Battlefield 3 BETA - Conquest on Caspian Border gameplay (PC Ultra settings) - YouTube

Een prachtig detail (ik kijk als illustrator) je ziet gewoon de schaduw van de bewolking over de zonnige grasvelden gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door RoyK op 04-10-2011 23:48 ]

Mijn portfolio op Instagram

• goosche
Die Caspian Border is veelste groot voor 64 man beter is 150 man want die map is 3 keer Heavy Metal dusss. En over de jets 2 jets voor 32 man echt veelste weinig stuk of 6 zal leuker zijn.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
goosche schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:50:
Die Caspian Border is veelste groot voor 64 man beter is 150 man want die map is 3 keer Heavy Metal dusss. En over de jets 2 jets voor 32 man echt veelste weinig stuk of 6 zal leuker zijn.
We hebben er een te pakken hoor! Iemand die alleen BC2 gespeeld heeft :)

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
RoyK schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:46:
Voor iedereen die Metro even zat is, 24 minuten Caspian Border waar je op je gemak even kan proeven van wat je te wachten staat. (1 van de betere filmpjes op youtube in mijn ogen)

YouTube: Battlefield 3 BETA - Conquest on Caspian Border gameplay (PC Ultra settings) - YouTube

Een prachtig detail (ik kijk als illustrator) je ziet gewoon de schaduw van de bewolking over de zonnige grasvelden gaan.
wat moet je hiervoor hebben om dit te draaien, 2 x gtx 580 om een beetje goed te draaien op ultra (lees 60 fps)?
Haal nu al amper 60 fps op medium en dat is metro, deze map lijkt me 8 keer zo groot.....damn need to upgrade soon!

• goosche
unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:54:
[...]

We hebben er een te pakken hoor! Iemand die alleen BC2 gespeeld heeft :)
lol maar is toch zo ik heb hem gespeeld heb zelf op in de top gestaan van de toren met me snipertje met x24 zoom wat een uitzicht xD

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

in2duhCore schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:02:
[...]

wat moet je hiervoor hebben om dit te draaien, 2 x gtx 580 om een beetje goed te draaien op ultra (lees 60 fps)?
Haal nu al amper 60 fps op medium en dat is metro, deze map lijkt me 8 keer zo groot.....damn need to upgrade soon!
Ik zou het niet weten. Ik draai de hele mikmak nu op high/medium op mijn iMac i5 3.1ghz en 12gig geheugen. Metro loopt compleet vloeiend. Ik denk zelfs dat ik de settings een beetje kan opschroeven

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

The Great HooD schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:38:
[...]

Ik zal je zeggen, onder het spelen ben ik daar in 1x achtergekomen.

Als Recon zijnde kan je mobile spawnpoints plaatsen, het liefst natuurlijk behind enemy lines zodat je direct in hun gebied kan spawnen, en ook gelijk als directe sqaud van vier man. Met die precieze killcam gaat heel het tactische uit het spel. En nog maar eens, voor de driehonderdduizendste keer, BF =/= CoD
Dat zijn wel handige dingen dan, en de killcam het is gewoon net wat je gewend bent.
Er is niets zo vreselijk imo als je dood gaat en spawned en weer dood gaat en spawned etc.. en geen enkel idee hebt waar het vandaan is gekomen omdat je het niet duidelijk kan zien, dit heeft toch niets met tactiek te maken? dit is mij sinds ik de beta speel al vaak voor gekomen en dat kan wel op je zenuwen gaan werken als je dit veel overkomt, ik had bijna het idee dat ik cod speelde op een gegeven moment.

Voor de 300duizendste en 1 keer ik vergelijk ze omdat ik geen enkele andere shooter speel, en het zijn beiden shooters, dat de 1 tactischer en meer van teamplay moet hebben dat maakt( mij) helemaal niets uit.

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 05-10-2011 00:11 ]

Liefhebber van Tweakers

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Dorest0rm schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:41:
Nog wat exclusive jet footage!

YouTube: BATTLEFIELD 3 JET FOOTAGE (EXCLUSIVE!) - YouTube

Lekker dan als BF3 dan nu alsnog naar steam toe komt, ik ben al te laat om me pre-order te cancellen volgens mij.
lol :D

Ik hoop btw wel datie op steam verschijnt

• unfor
IK HOOR NET DAT ER WEL INGAME SQUAD MANAGEMENT KOMT.

JA EVEN IN CAPS!

Al het gejank en tienduizenden posts op de BF3 fora's zijn niet voor niets geweest.

[ Voor 33% gewijzigd door unfor op 05-10-2011 00:12 ]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:11
unfor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:11:
IK HOOR NET DAT ER WEL INGAME SQUAD MANAGEMENT KOMT.

JA EVEN IN CAPS!
Waar heb je die informatie vandaan? MIsschien je bron ervan even delen?

edit:
Ik haal hier niet uit dat het een ingame squadbrowser is, dus bevestigd nog niets.
Squadbrowser prime, wie weet toch via battlelog.

[ Voor 20% gewijzigd door Suicyder op 05-10-2011 00:16 ]

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Metro wordt een beetje saai.. pff. Caspian Border wil ik speluh.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
pino22 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:10:
[...]

Dat zijn wel handige dingen dan, en de killcam het is gewoon net wat je gewend bent.
Er is niets zo vreselijk imo als je dood gaat en spawned en weer dood gaat en spawned etc.. en geen enkel idee hebt waar het vandaan is gekomen omdat je het niet duidelijk kan zien, dit heeft toch niets met tactiek te maken? dit is mij sinds ik de beta speel al vaak voor gekomen en dat kan wel op je zenuwen gaan werken als je dit veel overkomt, ik had bijna het idee dat ik cod speelde op een gegeven moment.

Voor de 300duizendste en 1 keer ik vergelijk ze omdat ik geen enkele andere shooter speel, en het zijn beiden shooters, dat de 1 tactischer en meer van teamplay moet hebben dat maakt( mij) helemaal niets uit.
:')

Sorry maar door dit soort uitspraken kan ik je niet meer serieus nemen.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
Waar ik al bang voor was en al eerder over poste is gebeurd :<

BF3 is dus wel client sided... en je kan dus player locaties faken zonder dat de server dit controleert.
Crappy console ports...

Was net in een server en er waren een paar gasten met:
Aimbot
Teleport
Godmode
Jesusmode
unlimited ammo
iedereen gaat in 1 keer dood
etc etc

Ga morgen mijn pre-order annuleren aangezien EA dit onmogelijk kan fixen in 3 weken.
Als het in de toekomst gefixed is kijk ik wel weer verder.

[ Voor 3% gewijzigd door fast-server op 05-10-2011 00:20 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
fast-server schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:19:

BF3 is dus wel client sided... en je kan dus player locaties faken zonder dat de server dit controleert.
Crappy console ports...

Aimbot
Teleport
Godmode
Jesusmode
unlimited ammo
etc etc

Ga morgen mijn pre-order annuleren aangezien EA dit onmogelijk kan fixen in 3 weken.
Wat is nou weer een Jezusmode? :?
Verder zijn die hackers altijd leuk maar een admin met een oog voor hackers heeft je zo gebanned. Punkbuster zal er verder ook wel achter komen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:11

Crappy console ports...

Aimbot
Teleport
Godmode
Jesusmode
unlimited ammo
etc etc

Dit wat ik nu ga zeggen is al HEEL vaak gezegd.

Het is een BETA, punkbuster draait nog op GEEN van de servers. Die hackers worden vanzelf gepakt zodra op de final de punkbusterclient geactiveerd wordt.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
DanielWW2 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:21:
[...]

Verder zijn die hackers altijd leuk maar een admin met een oog voor hackers heeft je zo gebanned. Punkbuster zal er verder ook wel achter komen.
YouTube: Battlefield 3 - HACKER ---BumbleBee_AA--- - YouTube

Dat en nog veel erger

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:49

yzx

Dat punkbuster maar4 snel komt :S ben die 1kill M416 kills ook wel beeuuh

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

The Great HooD schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:15:
[...]

:')

Sorry maar door dit soort uitspraken kan ik je niet meer serieus nemen.
Dat is dan toch echt meer jou probleem, ik beschijf wat mijn ervaring/mening is met de game.
Ik spawn word meteen gekilled, spawn weer meteen gekilled en dit ging 6x achter elkaar door.
Dat heb ik aangezien mijn enige echte shooter ervaring de cod serie is daar ook mee gemaakt, wat dan het probleem is dat ik dit zeg mag je mij proberen uit te leggen.

Daarnaast jou mening wil niet zeggen dat dit bindend zou moeten zijn he, meningen mogen verschillen toch? Dat jij mij om een paar zinnen die je er uit haalt en verder niet in gaat op wat ik zeg mij niet serieus zou kunnen nemen is jammer maar is je goed recht,ik ken je verder ook niet dus so be it , zal er niet wakker van liggen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 05-10-2011 00:29 ]

Liefhebber van Tweakers

• DaniëlWW2
  • Niet online
Eerste reactie: LOL. O-)
Dit moet toch wel het dieptepunt van een cheater zijn. Mensen bij C4 laten spawnen en ze opblazen. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-11 08:41

Crappy console ports...

Aimbot
Teleport
Godmode
Jesusmode
unlimited ammo
iedereen gaat in 1 keer dood
etc etc

Zucht, deze zogenoemde BETA is ongeveer 1,5 a 2 maanden geleden gemaakt. Dit koste een tijdje, maar ondertussen waren ze tijdens de Early BETA release al vrijwel klaar met het spel. Ze hebben dit spel vooral uitgebracht om zelf het eea te kunnen testen zoals server capaciteiten e.d. Vandaar dat het vol bugs, glitches en waarschijnlijk cheaters zit.

Signature

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-11 19:30
mouzetc schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:30:
[...]

Zucht, deze zogenoemde BETA is ongeveer 1,5 a 2 maanden geleden gemaakt. Dit koste een tijdje, maar ondertussen waren ze tijdens de Early BETA release al vrijwel klaar met het spel. Ze hebben dit spel vooral uitgebracht om zelf het eea te kunnen testen zoals server capaciteiten e.d. Vandaar dat het vol bugs, glitches en waarschijnlijk cheaters zit.
Denk dat dit toch meer wishful thinking is dan wat anders. Waarom een verouderde build die vol met fouten zit releasen als beta? dat geeft toch een compleet fout beeld? Dan is het dus een slechte beta , want de game is dan schijnbaar "af" en wèl goed.. dan nog is het een domme keuze geweest van Dice om deze build als beta te gebruiken.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Wim1951
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 20:18
DanielWW2 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:21:
[...]

Nou Doeiiiiiiii

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

mouzetc schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:30:
[...]

Zucht, deze zogenoemde BETA is ongeveer 1,5 a 2 maanden geleden gemaakt.
Een twitter zei dat het 4 weken oud was.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Waar slaat dit nou weer op?

• Wim1951
Sorry verkeerd bericht gequote.

• mouzetc
Visgek24 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:32:
[...]

Denk dat dit toch meer wishful thinking is dan wat anders. Waarom een verouderde build die vol met fouten zit releasen als beta? dat geeft toch een compleet fout beeld? Dan is het dus een slechte beta , want de game is dan schijnbaar "af" en wèl goed.. dan nog is het een domme keuze geweest van Dice om deze build als beta te gebruiken.
Als je even leest, is dit geen foute BETA, maar meer een test voor EA/DICE zelf :) Waarschijnlijk waren ze allang op de hoogte van de meeste bugs/glitches, anders gaan ze zoiets toch niet uitbrengen?
Maar good, as said, dit is meer om te testen voor andere dingen, zoals servercapaciteiten.

En de BETA moet ook gebouwd worden natuurlijk, die is er niet ineens. Dus dat is een klein team geweest. Er moet namelijk een hoop verandert worden en worden weggelaten. Ondertussen is het 'main'-team gewoon verder gegaan met de verdere coding van totale BF3. Dit heeft een tijdje geduurd en en ondertussen is BF3 waarschijnlijk al vrijwel in zijn eindstage.

Signature

• mouzetc
Pheace schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:35:
[...]

Een twitter zei dat het 4 weken oud was.
Ja iets langer dan 4 weken bij de release van de Early Beta. Totaal iets van 1.5 maand.

Signature

• goosche
dat hem ik ook meegemaakt en vid gemaakt en op YB gezet.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:49

yzx

mouzetc schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 00:37:
[...]

Ja iets langer dan 4 weken bij de release van de Early Beta. Totaal iets van 1.5 maand.
maarja Caspian Border was de map he :P Metro Ftl

En over die haxx eens als punkbuster draait op de servers krijgen ze toch instant kick bij hun eerste kill

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
Hier ... ik kwam hem ook nog ff tegen.... :)
ik probeerde hem nog te pakken met een RPG....

[ Voor 19% gewijzigd door CRpt3r55 op 05-10-2011 00:42 ]

Etuuuuuh!

• goosche
aimbots zijn er ook al :S

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:21

SomerenV

It's something!

Wat ik me altijd af vraag bij die cheaters/hackers. Waarom? Wat is er zo leuk aan? Waarom is het voor hen zo leuk om het plezier van anderen af te nemen?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• unfor
SomerenV schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 01:03:
Wat ik me altijd af vraag bij die cheaters/hackers. Waarom? Wat is er zo leuk aan? Waarom is het voor hen zo leuk om het plezier van anderen af te nemen?
Je moet het zien als pesten, het geeft hun macht.

• Wim1951
SomerenV schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 01:03:
Die sukkels zijn er trots op, kijk eens wat ik kan.
Normaal eindigen ze onderaan, en raken niets.
Nou ja, als het spel uit komt en ze proberen het dan weer, dan worden ze snel gebanned door PB.
Ik zal ze missen als kiespijn. ;)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Die freaking lijst ook... Toch vind ik het merendeel van de vragen zeer logisch.

"What options will the Squad Leader actually have to lead his squad? Like the ability to point to a part of the map, or landscape itself (as in BF2) and say 'Attack here', 'Defend here', 'Destroy this objective', 'Protect this objective'?"

Ik zit alleen nogal met zulke dingen. Natuurlijk hoop ik dat zulke dingen er in komen, maar ik denk het dus echt niet. Als je kijkt naar de controls blijft alles toch redelijk geschikt voor de consoles. Op mijn PC heb ik een muis met een lading knoppen en een toetsenbord met nog veel meer knoppen en eventuele toetsencombinaties. Geef mij maar lekker een bipod toggelen met een random knop in plaats van die rechtermuis bullshit. Laat mij in hardcore mode maar lekker op een knopje drukken om te kijken hoeveel mags/kogels en andere munitie ik nog heb. Maar ook gewoon dingen zoals de chat en de VoiP... Het lijkt helemaal nergens op... gewoon een super mager systeem.

Ik vind het zeker een vette game, maar het is allemaal gewoon zo 'simpel'... Het heeft niet die features diezelfde features die oudere Battlefield games zo sterk maakten. Goede heli controls... Een uitgebreid squad systeem... Commo-rose.... Natuurlijk spelen we de retail game nog niet, maar ik ben helaas/gelukkig niet optimistisch genoeg om te denken dat dit alles er in komt. Zelfs het kit-selectie scherm vind ik maar brak. Als je het standaard scherm hebt en je klikt op een wapen krijg je wel gewoon de lijst te zien (Waarvan je dan weer niet kan zien welke attachments erop zitten), maar als je naar Customize gaat moet je verdomme op pijltjes drukken om door de wapens te bladeren? Geef mij maar dan maar lekker wat statistiekjes met de EHTE damage (Dus niet die BC2 bullshit), recoil, ROF, accuracy en nog veel en veel meer.

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Enige voordeel van Origin is dat een goede bann ook gelijk de rest van hun Origin games zal nakken.
Hoe zou het voor de meeste mensen hier zijn als hun Steam account een bann voor hacken zou krijgen? Verlies je toegang tot een groot deel van je game collectie.
Dat is iig nog wel een 'straf' wat het hacken zal ontmoedigen.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

even zo (voor op me werk) (kan alleen embedded zien)

maar dit is niet het enige wat je tegenkomt.
Over dat lag verhaal.
Straks installeerd iedereen dat 'ene programma' waarbij lag wordt gefaked zodat je altijd eerder bent dan je tegenstander.
Ik hoop dat punkbuster hier ook wat tegen doet.

[ Voor 61% gewijzigd door ApC_IcE op 05-10-2011 01:58 ]

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
Zijn de grote mappen (Caspian Border) niet te groot? Het lijkt mij dat je weinig mensen tegenkomt. Ik heb enkele youtube filmpjes gekeken en ik zie dat er lage scores worden behaald.
Hoe zit dit? De map Metro is een kleine map. Gemiddeld heb ik daar een score van 1600/2000.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
noud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 03:07:
Zijn de grote mappen (Caspian Border) niet te groot? Het lijkt mij dat je weinig mensen tegenkomt. Ik heb enkele youtube filmpjes gekeken en ik zie dat er lage scores worden behaald.
Hoe zit dit?
De grote mappen zijn zeker niet te groot. Caspian Border is slechts een fractie van de BF2 mappen Fushe Pass en Zater Wetlands (64 player size).

En lage scores halen? Boeien, daar draait het toch niet om in Conquest!
Daar telt de overwinning en het plezier, niet de punten die je haalt. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik denk dat het juist zeer goed is dat er nu veel hacker zijn, dan zal DICE de hitregistratie wel verplicht naar server-side moeten brengen :p

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 20:17
Haha , zo door al het zeuren krijgen we het wel voor elkaar !!

http://bf3blog.com/2011/1...uad-management-after-all/

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• unfor
Ik was je 8 uren voor ;)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dat is goed nieuws. Nu nog een bevestiging dat je een Squad ook kan managen door ze echte orders te geven ipv een A of een B spotten. Het zal mij benieuwen.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

noud schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 03:07:
Hoe zit dit? De map Metro is een kleine map. Gemiddeld heb ik daar een score van 1600/2000.
Ik heb 10x liever het gevoel dat ik in een "echte" slag vlieg met een jet, dan dat ik hoge scores haal in een metro systeem waar ik nu al 50x doorheen gebanjerd ben///

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 14:01

beany

Meeheheheheh

Jeroenneman schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:40:
[...]

Ik heb 10x liever het gevoel dat ik in een "echte" slag vlieg met een jet, dan dat ik hoge scores haal in een metro systeem waar ik nu al 50x doorheen gebanjerd ben///
Volgens mij zijn de mappen van BF3 beetje een mix, tussen grote (zoals Caspian Border) en 'kleine' (zoals Metro, die eigenlijk niet echt klein is, van begin tot einde van de rush). Of eigenlijk is dus de mix meer: open velden en nauwe straten/tunnels.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:58
Jackal131 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Graag wel ff een DM aan mij. Ik heb namelijk het idee dat er ook niet tweakers zich aanmelden bij onze platoon. ik wil graag alleen tweakers toevoegen.
Ik heb me gisteren ook aangemeld hiervoor. PSN: Jimmy-time1

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-11 16:51
Daniel Matros op Twitter;

"I seem to remember someone said that all the "whiners" are hardcore supporters that only want the best for the game. #True"

Hij heeft wél gelijk :)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:57

ye-roon

knaak

Gisteren de eerste echte cheater tegengekomen in deze game. Hij had blijkbaar een cheat waarmee hij iedereen van het enemy team (dat waren wij) naar hem toe kon teleporten. En daar had hij c4 liggen en insta gibbede zo het hele team. Dat deed hij daarna nog een keer en toen heb ik de server maar verlaten.

Verder heb ik op de recon kit de SKS unlocked en die ga ik niet gebruiken want hij is crap. Point blank 3-4 kogels in iemand hossen en dan nog 12% over hebben op het moment dat ik dood ga vind ik te zwak. Geef mij maar een bolt action :)

Met de engineer de EOD unlocked, wel even een keertje equipped, maar nog niet kunnen kijken hoe dat defusen gaat. En ook nog geen hidden paths gevonden waar je alleen met dat ding door kan om te planten oid.

Gisteravond verder heel veel van die "lag kills" gehad. En een aantal onzichtbare gasten :s Het lijkt alsof mensen weten hoe ze dit moeten glitchen om het zo te gebruiken en net te doen of zo goed zijn. Vanavond waarschijnlijk niet spelen, en als ik dat wel doe: Assault. Niemand revived :( daar moet verandering in komen. Zal vast door al die cod spelers komen die nog moeten wennen aan ammo geven, medkits droppen, armen/defusen, reviven :) En het is maar de vraag of die de retail gaan spelen. Maja als er iemand naast je staat en die schreeuwt AMMO! in je oor en je blijft kijken naar een muur om te hopen dat daar een enemy komt, beetje jammer.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:27
Doet battlelog bij jullie het?
Hier niet namelijk.....

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 13:29

dutch_camel

It's Orange!

Nope. Ik krijg de melding: Update in Progress.
Zou het dan toch zover zijn?

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
zolang er geen client side updates komen lijkt me het niet ...
tis alleen hopen op caspian border voor de laatste paar dagen testen ... maar ja we shall see

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik was in eerste instantie niet echt te spreken over de beta, maar hoe langer ik hem speel hoe vetter hij wordt!

Wat een dijk van een game!

Ik draai hem met mijn e8500 dual core en een 4870OC toch redelijk op 1920x1080 medium/high.
Nu ga ik morgenavond een 5870 2dehands kopen, hiermee zal ik hem op max moeten kunnen spelen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Ik vind het toch enigszins raar dat dagelijks wordt gevraagd waarom Battlefield zo rond 9u/9.30u niet werkt, terwijl sinds de BETA is uitgekomen, Battlelog iedere dag om die tijd geüpdate wordt. ;)

• dutch_camel

dutch_camel

It's Orange!

Hoeft voor mij niet eens. Laat ze maar wat voertuigen loslaten op deze map. Zolang je de tunnels niet in gaat plek zat om rond te crossen. Ben wel benieuwd hoe het rijden aanvoelt. Hoop dat het ' het BF-gevoel' heeft.

• Njay
dutch_camel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:29:
Hoeft voor mij niet eens. Laat ze maar wat voertuigen loslaten op deze map. Zolang je de tunnels niet in gaat plek zat om rond te crossen. Ben wel benieuwd hoe het rijden aanvoelt. Hoop dat het ' het BF-gevoel' heeft.
Het rijden wel met tanks en met de jeeps .. maar vliegen is mwah ... was beter met BF2
shakespeare schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:28:
Ik was in eerste instantie niet echt te spreken over de beta, maar hoe langer ik hem speel hoe vetter hij wordt!

Ik draai hem met mijn e8500 dual core en een 4870OC toch redelijk op 1920x1080 medium/high.
Nu ga ik morgenavond een 5870 2dehands kopen, hiermee zal ik hem op max moeten kunnen spelen.
Waarom niet even sparen voor een net wat betere kaart? als de 7000 serie er is wordt 6990 goedkoper... :)

[ Voor 27% gewijzigd door Njay op 05-10-2011 09:30 ]

• exi22
Er is idd een update bezig zie ik.

Wat ik overigens mis is dat ik van die radio commands wil hebben.
Soms heb ik ammo nodig of back up en vond dat wel makkelijk als je ff snel 1 knoppie indrukt.

Hoe denken jullie hierover?

• Njay
exi22 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:30:
Er is idd een update bezig zie ik.

Wat ik overigens mis is dat ik van die radio commands wil hebben.
Soms heb ik ammo nodig of back up en vond dat wel makkelijk als je ff snel 1 knoppie indrukt.

Hoe denken jullie hierover?
De command rose zal er in de final wel in zitten

• dutch_camel

dutch_camel

It's Orange!

Sagaris schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:29:
Ik vind het toch enigszins raar dat dagelijks wordt gevraagd waarom Battlefield zo rond 9u/9.30u niet werkt, terwijl sinds de BETA is uitgekomen, Battlelog iedere dag om die tijd geüpdate wordt. ;)
Ah, dat wist ik niet. Normaal speel ik niet op dit tijdstip :). Maar is nu papa-dag, kids naar school, tijd om even te knallen.
Maar goed, back on topic ;)

• shakespeare
Njay schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:29:

[...]

Waarom niet even sparen voor een net wat betere kaart? als de 7000 serie er is wordt 6990 goedkoper... :)
omdat je altijd aan de gang blijft.. heb genoeg geld verspilt aan de laatste tech;)

Met de 5870 draai ik voorlopig alle games op max.

• Njay
shakespeare schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:31:
[...]

omdat je altijd aan de gang blijft.. heb genoeg geld verspilt aan de laatste tech;)

True...

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

[...]

dat betwijfel ik ^^

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

[...]

weet je zeker dat je dan niet voor bijv. een 6870 wil gaan? gemiddeld iets minder snel maar in BF3 werkt een 6 serie beter geloof ik. (verder in het hardware topic....)
afhankelijk van de resolutie moet het wel kunnen. mijn 5870 trekt zo goed als alles nog op 2560*1440

[ Voor 22% gewijzigd door superwashandje op 05-10-2011 09:36 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RoyK schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:13:
Dat is goed nieuws. Nu nog een bevestiging dat je een Squad ook kan managen door ze echte orders te geven ipv een A of een B spotten. Het zal mij benieuwen.
Commandrose komt er wel in dus ongetwijfeld kan dat :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Vuurvoske
  • Laatst online: 12:39

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb Battlefield 3 gepre-ordered voor de PS3 en me net aangemeld voor de GOT PS3 platoon. Echter is het mogelijk om in meerder platoons te zitten? Of ben je gelimiteerd aan één platoon?

Beroeps brabander

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
Drukte net op 'Controleren op updates' in Origin, ben nu 3,9gb aan het downloaden...

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Treganz schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:38:
Drukte net op 'Controleren op updates' in Origin, ben nu 3,9gb aan het downloaden...
Stop maar weer. Is gewoon het spel zelf, omdat je je map hebt gerenamed van bèta naar beta.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 18:39
Treganz schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:38:
Waarschijnlijk de naam van de map aangepast (Bèta<>Beta)?
Dan haal je nu geen update binnen, maar gewoon de game opnieuw.

Iets te langzaam.

[ Voor 4% gewijzigd door agoNITE op 05-10-2011 09:40 ]

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 13:37
shakespeare schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:28:

Je kan beter voor een Quad Core cpu gaan.
Heb de game gespeeld met een e8500 en een 4870 en een 6950. Bijna geen verschil. De dualcore zat op 100% de hele tijd en was overduidelijk de bottleneck.

• Njay
mijn q6600 doet het nog netjes :) maar dan ook wel net ...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik denk dat het juist zeer goed is dat er nu veel hacker zijn, dan zal DICE de hitregistratie wel verplicht naar server-side moeten brengen
Right, ook misschien nog enig bewijs dat er uberhaupt client side hit registratie is en niet server side? Ik ben nog steeds geen enkele reden tegengekomen om daarvan uit te gaan.

• TFBlunt
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 16:11
Murphy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:39:
[...]

Stop maar weer. Is gewoon het spel zelf, omdat je je map hebt gerenamed van bèta naar beta.
Ik kan bevestigen dat dit niet de oorzaak is. De folder is op mijn PC niet gerenamed, maar ik download wel alle files opnieuw. Een bug in Origin, of een enorme aanpassing?

• beany

beany

Meeheheheheh

furby-killer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:45:
[...]

Right, ook misschien nog enig bewijs dat er uberhaupt client side hit registratie is en niet server side? Ik ben nog steeds geen enkele reden tegengekomen om daarvan uit te gaan.
En buiten dat, het verplaatsen van de hit registratie van client naar server of andersom is niets wat je 'even' doet. Hit registratie is een complex iets.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• shakespeare
Dikkie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:40:
[...]

Je kan beter voor een Quad Core cpu gaan.
Heb de game gespeeld met een e8500 en een 4870 en een 6950. Bijna geen verschil. De dualcore zat op 100% de hele tijd en was overduidelijk de bottleneck.
tja.. hoe check je je cpu usage onder de game ?

Ik dacht dat BF3 voornamelijk GPU nodig had.. dus jij wilt zeggen dat ik beter voor een upgrade van mijn cpu kan gaan ipv. een 5870.. dus met een quad core loopt hij beter met een 4870, dan een dual-core met een 5870 ?

lijkt me sterk.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beany schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

En buiten dat, het verplaatsen van de hit registratie van client naar server of andersom is niets wat je 'even' doet. Hit registratie is een complex iets.
True, maar ondanks dat je client side hit registration hebt kan je op de server echt wel checks inbouwen of er niet mensen geteleport worden naar de andere kant van de map en opgeblazen worden met C4, zoveel tijd kost dat nou ook weer niet...

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik snap echt niet dat mensen hier zeggen dat ze met een Duo core en een wat oudere kaart alles goed kunnen spelen op high.. is gewoon niet mogelijk op een normale resolutie? Of spelen jullie op 1024x768 met 30fps? Is dat fatsoenlijk?

Ik haalde met een enkele GTX 570 en Core i7 2600k gemiddeld 40 fps (buiten) op 1920x1080, hoe kan je dan ooit met een veel mindere setup dit ook halen? Ik heb nu een GTX 570 bijgehaald omdat ik 40fps niet eens fatsoenlijk vind spelen.

Back to the game: ik hoop echt idd dat de hit reg beter wordt want dit zou nog wel eens de reden kunnen zijn dat ik dit spel na een paar week spelen aan de kant leg als hier niks aan gedaan wordt. Verder een goede game!

• exi22
japjaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:52:
Ik snap echt niet dat mensen hier zeggen dat ze met een Duo core en een wat oudere kaart alles goed kunnen spelen op high.. is gewoon niet mogelijk op een normale resolutie? Of spelen jullie op 1024x768 met 30fps? Is dat fatsoenlijk?

Ik haalde met een enkele GTX 570 en Core i7 2600k gemiddeld 40 fps (buiten) op 1920x1080, hoe kan je dan ooit met een veel mindere setup dit ook halen? Ik heb nu een GTX 570 bijgehaald omdat ik 40fps niet eens fatsoenlijk vind spelen.

Back to the game: ik hoop echt idd dat de hit reg beter wordt want dit zou nog wel eens de reden kunnen zijn dat ik dit spel na een paar week spelen aan de kant leg als hier niks aan gedaan wordt. Verder een goede game!
De beta gaat niet eens op high en ultra had ik ergens gelezen. Ik ervaar het zelfde want ik game op mijn amd 955 3.5ghz(oc) en een 6850 (oc) en ik haal op medium 50(binnen en buiten 35) fps op 1920x1080. Overklock ik mijn video kaart niet dan is het 20 -30.

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:41
ye-roon schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:21:
Vanavond waarschijnlijk niet spelen, en als ik dat wel doe: Assault. Niemand revived :( daar moet verandering in komen. Zal vast door al die cod spelers komen die nog moeten wennen aan ammo geven, medkits droppen, armen/defusen, reviven :) En het is maar de vraag of die de retail gaan spelen. Maja als er iemand naast je staat en die schreeuwt AMMO! in je oor en je blijft kijken naar een muur om te hopen dat daar een enemy komt, beetje jammer.
Pas op hè! :p Ik ben ook CoD speler en vind het echt gruwelijk vet om teamgenoten te reviven en medkits te droppen. Dat is zoon beetje het enige wat ik doe omdat ik het best wel een kick vind om zo met je team druk te houden op de tegenstander en daardoor net dat beetje meer kan geven waardoor je een potje wint (W/L ratio: 4.0). Is het trouwens zo dat als ik ergens een medkit heb gedropt en vervolgens een paar meter verder er nog een neerleg dat de andere dan verdwijnt?

Kan je zonder Origin te installeren ook je profiel en stats bekijken?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Verwijderd

Met welke klasse kun je ammo geven dan?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:59:
Met welke klasse kun je ammo geven dan?
Uberhaupt het spel wel eens opgestart? Het is support.

• Laurens U
stevens20 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:57:
[...]Is het trouwens zo dat als ik ergens een medkit heb gedropt en vervolgens een paar meter verder er nog een neerleg dat de andere dan verdwijnt?
Dat heb je goed gezien!
stevens20 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:57:
[...]Kan je zonder Origin te installeren ook je profiel en stats bekijken?
Ja dit kan.

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik heb inmiddels gemerkt dat de M320( ? ) met rookgranaten ook erg goed werkt wanneer je offensive speelt!

Een MCOM omringen met rook, en er dan vol voor gaan. Tegenstanders zijn verward(snappen de rook niet) en vergeten vaak om granaten te gooien(wat effectief werkt).

Jammer alleen dat veel teamgenoten het concept rook ook niet erg snappen, gaan liggen wachten tot de rook weg is en dan pas proberen de MCOM te armen. Maar als je in een team zit wat het wel snapt is het een erg krachtig middel!! Vooral met 2 a 3 M249's die voor supressing fire zorgen!

• stevens20
Mooi zo :D
[...]

Ja dit kan.
Waar? Want het lukt me niet, wanneer ik bij EA/Origin inlog zie ik geen battlefield 3 beta staan. Alleen BFBC2

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:00:
[...]

Uberhaupt het spel wel eens opgestart? Het is support.
Ja dat toch wel.. Ben alleen geen bf fan dit is de eerste die ik wel leuk vind.

• japjaan
exi22 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:57:
[...]

De beta gaat niet eens op high en ultra had ik ergens gelezen. Ik ervaar het zelfde want ik game op mijn amd 955 3.5ghz(oc) en een 6850 (oc) en ik haal op medium 50(binnen en buiten 35) fps op 1920x1080. Overklock ik mijn video kaart niet dan is het 20 -30.
en 35 fps vind je niet lekker spelen, toch? Heb het idee dat veel mensen dat 'goed' vinden spelen. Ik zou hier echt niet tevreden mee zijn. Met m'n 2600k op 4ghz en videokaarten overclocked op 850mhz haal ik zo'n 10 a 20 fps meer buiten, en binnen gemiddeld 120fps. Dát is soepel spelen :)

• Laurens U
beany schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:02:
Ik heb inmiddels gemerkt dat de M320( ? ) met rookgranaten ook erg goed werkt wanneer je offensive speelt!
De M320 heb ik al, maar met gewone tubes, zijn die smokes unlocks?

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:19
stevens20 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:02:
[...]

Mooi zo :D

[...]

Waar? Want het lukt me niet, wanneer ik bij EA/Origin inlog zie ik geen battlefield 3 beta staan. Alleen BFBC2
Gewoon via battlelog inloggen.
klik

Steam

Verwijderd

Laurens U schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:03:
[...]

De M320 heb ik al, maar met gewone tubes, zijn die smokes unlocks?
Jep :)

maak genoeg kills met je nades en je krijgt smoke unlock

• shakespeare
I tried out the AMD 11.10 beta driver and dayum, the game plays silky now.

Card: HD5870 1GB
CPU: E8500 @ 4ghz
RAM 4gb 1333mhz

1920x1200 on medium and outside is 60fps, inside is 80+. Gonna try high next as I don't think i got much dropping to medium.

sommige mensen overdrijven ook kwa specs, BF3 beta draait ook lekker op een dual-core.

• stevens20
Dank u. Ik zat te klooien in de store (A)

Alleen jammer dat je dan deze melding krijgt:
Battlelog will open soon, please try again in a while

• K_J
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-11 14:17

K_J

beany schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:02:

Een MCOM omringen met rook, en er dan vol voor gaan. Tegenstanders zijn verward(snappen de rook niet) en vergeten vaak om granaten te gooien(wat effectief werkt).

Jammer alleen dat veel teamgenoten het concept rook ook niet erg snappen, gaan liggen wachten tot de rook weg is en dan pas proberen de MCOM te armen. Maar als je in een team zit wat het wel snapt is het een erg krachtig middel!! Vooral met 2 a 3 M249's die voor supressing fire zorgen!
En dan een infrarood sight erop en BAM, match made in heaven.

• japjaan
shakespeare schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:05:
I tried out the AMD 11.10 beta driver and dayum, the game plays silky now.

Card: HD5870 1GB
CPU: E8500 @ 4ghz
RAM 4gb 1333mhz

1920x1200 on medium and outside is 60fps, inside is 80+. Gonna try high next as I don't think i got much dropping to medium.

sommige mensen overdrijven ook kwa specs, BF3 beta draait ook lekker op een dual-core.
Snap ik dus echt niet! Hoe krijg ik dan met een GTX570 en i7 2600k maar 30/40 fps buiten? Op 1920x1080.
Dan is het gewoon heel random ofzo

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vuurvoske schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:38:
Ik heb Battlefield 3 gepre-ordered voor de PS3 en me net aangemeld voor de GOT PS3 platoon. Echter is het mogelijk om in meerder platoons te zitten? Of ben je gelimiteerd aan één platoon?
Je kunt idd meerdere platoons joinen.

• Laurens U
stevens20 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:05:
Dank u. Ik zat te klooien in de store (A)

Alleen jammer dat je dan deze melding krijgt:
Battlelog will open soon, please try again in a while
Daar hebben we allemaal last van :(

• shakespeare
japjaan schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Snap ik dus echt niet! Hoe krijg ik dan met een GTX570 en i7 2600k maar 30/40 fps buiten? Op 1920x1080.
Dan is het gewoon heel random ofzo
Ik heb gisteren een clean install gedaan op mijn pc, scheeldt bij mij ook 10+ fps.

Dat is vreemd idd... je zou hem echt op max makkelijk moeten kunnen draaien.
Zo zwaar is hij nou ook weer niet.
Pagina: 1 ... 42 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien