• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:45
Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:40:
[...]
Mensen trouwens ook af en toe last dat er een flits wit of soms geel door je beeld heen komt ?
Yep, daar lijkt haast iedereen wel eens last van te hebben. Het gebeurt niet vaak, meer iets rond de 1x per 5 matches ofzo. En idd bij mij flitst het geel :P

Mijn YouTube

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Ik stel mijn vraag nog even: Weet iemand of je in de settings player tags kan uitzetten? Maat heeft dit mogelijk onbedoeld gedaan en ziet nu geen verschil meer tussen enemy en teammates en dat is zeg maar killing voor zijn experience...

Dank!

:-)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:09

codex

Geen OpenAI agent :)

PiRiVi schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:44:
Ik stel mijn vraag nog even: Weet iemand of je in de settings player tags kan uitzetten? Maat heeft dit mogelijk onbedoeld gedaan en ziet nu geen verschil meer tussen enemy en teammates en dat is zeg maar killing voor zijn experience...

Dank!
Ik heb dit ook gehad, rebootje en het was weer terug.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

PiRiVi schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:44:

Dank!
Ik kan me juist voorstellen dat wanneer de player tags uit staan dat je dan het verschil niet ziet. Bij enemies zie je namelijk een rode player tag alleen als je dichtbij bent en op de enemy mikt. Je teammaten zie je de player tag van door het hele level heen, als ik em niet vergis.

Maar waar je het aan/uit kan zetten, I don't know. Misschien gaat het niet eens in de beta...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-01 13:43
Is het trouwens zo dat wanneer je de quick match gebruikt, de filters ook worden meegenomen?
Ik zit namelijk vaak op servers die niet al te goed lopen, of het ligt aan mijn verbinding maar met een 40mbit lijn moet het toch wel normaal te spelen zijn..

• BroederM
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik zal me officiële feedback ook nog we terug geven aan BF3 maar dacht zal hem even langs hier halen of andere het ook herkennen.

Om positief te beginnen, wat een heerlijk spel, ziet er goed uit en de map zijn heerlijk irritant ik vind met name "knap" hoe ze metro zo hebben kunnen maken dat je een combi heb van longrange en closecombat. mooi!

Ik kom toch een aantal vreemde zaken tegen waarvan ik soms twijfel of ze aan de game liggen of aan hacker/laggg.

- Ik maak en zie een kill, (enemy down +100) maar onder TAB (players list) geen extra kill. erbij. (zelfs niet met een knife kill)
- Ik zie dat ik een tegenstander raak (zelfs meerdere keren) ik ga zelf door deze tegenstander neer en zie in de "afther kill cam" dat zijn healt nog steeds 100% is.
- Zeer wisselend heb ik sommige games dat ik constant met 1 kill neer ga zonder rode hit rand te zien. is meestal bij support class tegenstanders. maken deze zeer makkelijk head-shots?
- Als je niet 100%(om en nabij) recht voor een muurtje of hekje staat dan kan je er niet overheen klimmen.
- Ik vind dat je extreem ver kan gooien met een granaat in prown.

My life is in 2D, How about yours?

Verwijderd

Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:01:
Is het trouwens zo dat wanneer je de quick match gebruikt, de filters ook worden meegenomen?
Ik zit namelijk vaak op servers die niet al te goed lopen, of het ligt aan mijn verbinding maar met een 40mbit lijn moet het toch wel normaal te spelen zijn..
Bandbreedte maakt geen klap uit als je een ping hebt van rond de 100+ met de server natuurlijk...

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01-2025
BroederM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:06:
Ik zal me officiële feedback ook nog we terug geven aan BF3 maar dacht zal hem even langs hier halen of andere het ook herkennen.

Om positief te beginnen, wat een heerlijk spel, ziet er goed uit en de map zijn heerlijk irritant ik vind met name "knap" hoe ze metro zo hebben kunnen maken dat je een combi heb van longrange en closecombat. mooi!

Ik kom toch een aantal vreemde zaken tegen waarvan ik soms twijfel of ze aan de game liggen of aan hacker/laggg.

- Ik maak en zie een kill, (enemy down +100) maar onder TAB (players list) geen extra kill. erbij. (zelfs niet met een knife kill)
- Ik zie dat ik een tegenstander raak (zelfs meerdere keren) ik ga zelf door deze tegenstander neer en zie in de "afther kill cam" dat zijn healt nog steeds 100% is.
- Zeer wisselend heb ik sommige games dat ik constant met 1 kill neer ga zonder rode hit rand te zien. is meestal bij support class tegenstanders. maken deze zeer makkelijk head-shots?
- Als je niet 100%(om en nabij) recht voor een muurtje of hekje staat dan kan je er niet overheen klimmen.
- Ik vind dat je extreem ver kan gooien met een granaat in prown.
Ik heb soms ook het gevoel dat het deels door de server komt, dat de server het niet helemaal trekt en dat daardoor mensen laggen. Maar het is denk ik beiden, want op de meeste server is het goed te doen. Maar enkele zijn dusdanig erg dat je echt constant dood neervalt door 2 of 3 kogels..

• Andyk125
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:06:
[...]

Bandbreedte maakt geen klap uit als je een ping hebt van rond de 100+ met de server natuurlijk...
Ja daarom vroeg ik ook of de filter mee wordt genomen in de quick match! Ik heb namelijk vaak problemen wanneer ik een server uit de lijst selecteer. Bij de quick match kan ik vaak wel joinen.

[ Voor 16% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 16:13 ]

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-01 12:09
Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:01:
Normaal zou hij hier rekening mee moeten houden, en in de release zal het wel zo zijn. Maar momenteel lijkt me dit toch niet echt te werken.

Verwijderd

Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

Mensen trouwens ook af en toe last dat er een flits wit of soms geel door je beeld heen komt ?
Jup hier op Xbox en PS3, dacht eerst dat het aan mijn kabels lag, maar na meerdere bevestigingen dat anderen het ook hebben wist ik zeker dat het een foutje was. Ik krijg geel, groen, wit, flitsende achtergronden. Hoort bij de BETA I presume

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12-2025
Iemand met PS3/X360 én PC die ervaring heeft met battlelog. Ik wil graag mijn X360 stats checken maar zou niet weten of dat kan en hoe. Als ik inlog met Origin gegevens krijg ik alleen PC stats te zien. Kan je ergens van accout switchen ofzoiets?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• PiRiVi
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

rnenator schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:21:
Iemand met PS3/X360 én PC die ervaring heeft met battlelog. Ik wil graag mijn X360 stats checken maar zou niet weten of dat kan en hoe. Als ik inlog met Origin gegevens krijg ik alleen PC stats te zien. Kan je ergens van accout switchen ofzoiets?
Rechtsboven bij leaderboards kan je van platform wisselen

:-)

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 15:44
Ik heb 2 soldiers in mijn Battlelog staan, die van de PC en van de Xbox 360. Volgens mij ging dat automatisch omdat mijn Gamertag gekoppeld is aan mijn EA account.

Verwijderd

Je moet je GT/PSN linken aan je Origin account. Kan geloof ik ergens op de profielsite van EA.com. Jammere is dat als je eenmaal gelinkt hebt, je niet meer kan unlinken.

Verwijderd

agoNITE schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:20:
Kan aan mij liggen, maar de info over SPECACT op Wehkamp kan ik nergens meer vinden. Maand terug ofzo stond het er nog wel. Of ben ik nou zo scheel?
Uhm, http://www.wehkamp.nl/Zoe...artikel&cmid=WEHC255E2E28

En dan in een van die vragen aan onderaan staat volgens mij dat specact er bij in zit ( heeft een gebruiker geantwoord)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-01 22:47
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Uhm, http://www.wehkamp.nl/Zoe...artikel&cmid=WEHC255E2E28

En dan in een van die vragen aan onderaan staat volgens mij dat specact er bij in zit ( heeft een gebruiker geantwoord)
Dat zag ik ook inderdaad, maar ik doel meer op de info van Wehkamp zelf over het product. Daar stond een tijd terug een stuk over de SPECACT kit, deze kan ik nu nergens meer vinden.

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Lache ook hoe je soms bij een trap de over-heen-stap animatie te zien krijgt als je springt.
Ziet er erg komisch uit, zeker bij zo'n mini-trap van 3 tredes in een gangetje.

[ Voor 4% gewijzigd door Grouver op 04-10-2011 16:30 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-01 01:08

M2M

medicijnman

Grouver schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:26:
Lache ook hoe je soms bij een trap de over-heen-stap animatie te zien krijgt.
Ziet er erg komisch uit, zeker bij zo'n mini-trap van 3 tredes in een gangetje.
ja, en een drie centimeter hoog obstakeltje is verschrikkelijk moeilijk om overheen te komen. Als je aan het sprinten bent blijf je daar vaak achter hangen. Het rennen over de treinrails is ook ruk. Alsof het soldaatje niet weet waar hij zijn benen neer moet zetten...

-_-

• Andyk125
M2M schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:29:
[...]

ja, en een drie centimeter hoog obstakeltje is verschrikkelijk moeilijk om overheen te komen. Als je aan het sprinten bent blijf je daar vaak achter hangen. Het rennen over de treinrails is ook ruk. Alsof het soldaatje niet weet waar hij zijn benen neer moet zetten...
Ren jij eens heel snel over een treinrails, dan weet jij dat ook niet! of je gaat wel een keer onderuit, dat gebeurd in het spel toch ook niet ;)

Misschien wat voor BF4, om het nog realistischer te maken. Het struikelen over een tak of een steen ofzoiets.

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 16:32 ]

• M2M

M2M

medicijnman

Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:31:
[...]

Ren jij eens heel snel over een treinrails, dan wete jij dat ook niet! of je gaat wel een keer onderuit, dat gebeurd hier toch ook niet ;)
ik zet mijn voeten niet op de rail zelf... normale mensen stappen daar overheen. Overigens vroeger vaak genoeg op treinrails gespeeld. En heel veel plaatje dubbeltjes verzameld :D

-_-

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik ben toch meer een snelle/pixel precieze gamer ( COD-serie ). Ik weet dat dit de BETA is maar heb bij de oude BF's altijd al het gevoel gehad dat het traag/onnauwkeurig gaat, nou moet ik zeggen dat in deze versie het tempo al stukken hoger ligt. Heb vandaag paar uurtjes gedaan en het spel is best te pruimen maar heeft nog een hoop bugs. Snap niet dat deze nog niet waren opgevallen bij de heren zelf, ik dacht dat die BETA's er meer waren om 'gekke' bugs eruit te halen en niet iets waar je al meteen tegenaan loopt. Kortom ze hebben nog een hoop te fixen maar dan heb je waarschijnlijk een prima shooter.

- kviel in een gat van 3m diep, kon heel het level zien maar niet eruit komen dus maar zelfmoord gedaan.
- trainrails lijkt wel een muur
- hitbox is nog te vaak een rommeltje
- ga dood achter objecten ( grote muren, rotsblokken )
- spawnen bij squadleader is 9 van de 10 keer nadelig omdat je meteen dood bent
- rarara met een ump gesniped worden vanaf andere kant van de map

+ wapens & wapenuitbreiding ( laser & flashlight bv )
+ hoger tempo als oudere battelefields
+ je moet samenwerken, dus met rambo's kom je er niet
+ niemand steekt er echt met kop en schouders bovenuit, oftewel er zijn niet echt 'super' plekjes waar je amper dood kunt. ken de andere mappen niet maar bij andere shooters heb je soms echt plekken waar je gewoon de baas bent als je er eenmaal zit met de juiste uitrusting

[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 04-10-2011 16:43 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Je moet je GT/PSN linken aan je Origin account. Kan geloof ik ergens op de profielsite van EA.com. Jammere is dat als je eenmaal gelinkt hebt, je niet meer kan unlinken.
Ik heb verschillende email adressen gebruikt voor live en origin, denk niet dat het dan mogelijk is. Lukt ook niet met https://profile.ea.com/

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
@NeoMe

Hoezo gaat het traag?

Het richten e.d. gaat heel snel bij mij hoor? Mits m'n framerate 40+ is.

Kijk misschien eens wat je framerates zijn met Fraps oid?

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-01 12:23
Er is weer een caspian border server online :D weet iemand het wachtwoord?

Verwijderd

Dacuuu schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

Ik heb hem ook voor €32,50 pre order staan bij de Wehkamp. Dit was een maandje of 3 terug.
Erachter gekomen dat ze toch de laagste prijs gaven en dat met 4 euro meer het product ook nog wel gekocht zou worden? maar die 32.50 was waarschijnlijk zonder verzendkosten dus dat komt neer op 4 euro verschil

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-01 14:20
Goman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:36:
Er is weer een caspian border server online :D weet iemand het wachtwoord?
Schijnt ook een gehackte server te zijn na een snelle google search

• M2M

M2M

medicijnman

Tankbuster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:38:
[...]

Schijnt ook een gehackte server te zijn na een snelle google search
Nee is een feature van een gamesexpo in Rusland. Daar zal DICE wel een servertje voor neergezet hebben. (en per ongeluk de server in de serverlist laten voorkomen)

-_-

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01-2025
NeoMe schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:34:
Ik ben toch meer een pixel precies gamer ( COD ). Ik weet dat dit de BETA is maar heb bij BF altijd al het gevoel gehad dat het traag/onnauwkeurig gaat
YouTube: Call of Duty: Black Ops - Weird hit detection - YouTube Lekker nauwkeurig.. Cod heeft ook redelijk hit detectie problemen. Zeker in mw2 en sowieso op de consol als je een hoge ping heb op cod kan je ook een stuk moeilijker door. Daarnaast is de host daar altijd in het voordeel... Dus ik moet zeggen dat ik beiden games verre van perfect vind maar dat maakt de plezier er natuurlijk niet minder op.

• Andyk125
bloodlynx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

YouTube: Call of Duty: Black Ops - Weird hit detection - YouTube Lekker nauwkeurig.. Cod heeft ook redelijk hit detectie problemen. Zeker in mw2 en sowieso op de consol als je een hoge ping heb op cod kan je ook een stuk moeilijker door. Daarnaast is de host daar altijd in het voordeel... Dus ik moet zeggen dat ik beiden games verre van perfect vind maar dat maakt de plezier er natuurlijk niet minder op.
Ja maar Battlefield 3 heeft wel detecated servers en dit heeft Black ops alleen als ze gehuurd zijn, aan het filmpje te zien is er wel veel lag dus geen wonder dat dit voorkomt. Dit komt bij elk spel voor als er lag is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 16:52 ]

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-01 20:24
SomerenV schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

Heb je het geluid in de settings voor de gein al eens op War Tapes gezet? Dan wordt het al zieke geluid nóg zieker, nóg intenser en nóg realistischer ;) Speakers op vol vermogen en genieten =D
Maar het zou gewoon stereo zijn :) Als je een degelijke surround set hebt, laat je dat dus best op home cinema oid staan.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Rikkiz0r schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:35:
@NeoMe

Hoezo gaat het traag?

Het richten e.d. gaat heel snel bij mij hoor? Mits m'n framerate 40+ is.

Kijk misschien eens wat je framerates zijn met Fraps oid?
bloodlynx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Ik vermoed dat hij het over de feel en de besturing van de game heeft. Ik ervaar namelijk hetzelfde. Ik vind de besturing van een CoD ook veel nauwkeuriger en directer aanvoelen. En argumenten als "BF is daardoor realistischer" slik ik niet. Ik wil gewoon een 1 op 1 vertaling van mijn movement en snel en direct kunnen richten (wat ik eigenlijk realistischer vind, aangezien ik in het echt ook volledige controle heb, maar dat terzijde).

edit: Dat filmpje kan uit de Theater afkomstig zijn. Daar is veel meer lag aanwezig dan in de daadwerkelijk gespeelde game. Zo erg heb ik het nog nooit ervaren namelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2011 17:20 ]

• Clini
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-01 13:12
@bram heb je al eens in het echt geschoten??
je zult dan namelijk geen enkel spel meer realistisch vinden,
in het echt is het cker niet zo dat je schiet waar jij op mikt dat lukt je pas na velen uren oefening omdat je dan namelijk jou afwijking weet die iedere mens heeft.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 12:52

Dreanor

Joene

Ok, ik heb nu twee dagen een beetje de BETA gespeeld en ik vind het erg vermakelijk, maar het geluid is erg zacht (in verhouding met youtube, muziek en andere spellen).

Ook mis ik nog een beetje nauwkeurigheid met schieten en iedereen lijkt 10000 hits nodig te hebben. :P Maar dat kan aan mijn skills liggen.

Maar ik merk soms wel dat ik met shotgun, op close range soms 4 shooten doen (raak) en dan zelf eerder doodga dan mijn target.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Clini schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:20:
@bram heb je al eens in het echt geschoten??
je zult dan namelijk geen enkel spel meer realistisch vinden,
in het echt is het cker niet zo dat je schiet waar jij op mikt dat lukt je pas na velen uren oefening omdat je dan namelijk jou afwijking weet die iedere mens heeft.
Nee, en daar heb ik het ook niet over. Ik heb het over de besturing in het algemeen, en zeg nergens dat ik moet raken waar ik op mik.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:15

SomerenV

It's something!

bram1984 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:42:
[...]

Nee, en daar heb ik het ook niet over. Ik heb het over de besturing in het algemeen, en zeg nergens dat ik moet raken waar ik op mik.
Ik vind de besturing van Battlefield 3 juist wél vloeiend en direct overkomen. Misschien niet het soort hypersnelle bewegen zoals je ziet in oa CoD, UT en Quake, maar wat wil je met vele kilo's aan uitrusting. Mij hoor je niet klagen ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-12-2025

TheAshcat

Death from Above

Ik speel 'm nu ook een tijdje en weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

Qua besturing en graphics is en voelt het duidelijk als Battlefield.

Maar de sfeer? Metro is een specops level zonder enige voertuigen. Ik besef natuurlijk dat het een demo is, maar ik kreeg hier nu niet echt een Battlefield gevoel bij.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09-2025
Ik begreep dat de beta over een tijdje sluit. En dan is het gewoon wachten op de volledige versie ? Of blijft er een demo speelbaar tot de release ?

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-12-2025

TheAshcat

Death from Above

Lasteraar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:14:
Ik begreep dat de beta over een tijdje sluit. En dan is het gewoon wachten op de volledige versie ? Of blijft er een demo speelbaar tot de release ?
THE OPEN BETA ENDS ON OCTOBER 10TH.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09-2025
Ik begreep dat de beta over een tijdje sluit.
Dat schreef ik zelf dus al, zonder de exacte datum te weten.
Mijn vraag is, blijft er dan niks speelbaars van bf3 , een demo ? dus geen beta, t/m de release.

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08-2025
Lasteraar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:20:
[...]

Dat schreef ik zelf dus al, zonder de exacte datum te weten.
Mijn vraag is, blijft er dan niks speelbaars van bf3 , een demo ? dus geen beta, t/m de release.
Geen idee, maar de kans is klein tot nihil.

• JT888
  • Laatst online: 03-12-2025
Lasteraar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:14:
Je moet vanaf de 15de wachten op de release van het volledige spel op de 27ste.

De beta sluit dus op 15 OKT er is daarna niks meer speelbaar tot de game uitkomt op de 27ste.

[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 04-10-2011 19:36 ]

• BroederM
  • Laatst online: 17-12-2025
Yeah! just found my problem! FPS 19... :F

6970 dan maar?

schermresolutie terug naar 1280 en hij kwam wel helemaal boven de 30 FPS uit ;(

My life is in 2D, How about yours?

• Skydream
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik vind BF3 echt een top game, tenminste, in game. De schaal die erom heen zit vind ik tegenvallen en battlelog is toch wel een min punt. Een ingame serverbrowser zoals call of duty 4, dat werkt lekker. Die functionaliteit van origin moet daar ook toch wel aan toe te voegen zijn?
Daarnaast is het jammer dat we nog niet met voertuigen kunnen spelen, die had ik ook in de beta wel graag terug gezien.
BroederM schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:39:
Yeah! just found my problem! FPS 19... :F

6970 dan maar?

schermresolutie terug naar 1280 en hij kwam wel helemaal boven de 30 FPS uit ;(
Dit kan je hier behandelen ;).

Even in darkest of time, there will always be light.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lijkt me niet meer dan logisch tbh ?

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:47:
[...]

Dat lijkt mij ook ja. Anders kunnen ze het spel net zo goed niet uitgeven :P

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:46

The_Worst

Unox

Was inderdaad al bekend. Het is al gefixt maar ze konden (of willen) dit niet vrijgeven voor de bèta. Daarom hebben ze terrain destruction uitgezet en hiermee zijn veel problemen verholpen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-01 09:03
Op de PS3 begon ik net weer op Rang 0 en alle andere spelers hadden ook geen rank meer... :S

Verwijderd

Lebon schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:01:
Op de PS3 begon ik net weer op Rang 0 en alle andere spelers hadden ook geen rank meer... :S
Kleine (zoveelste) bug. Zometeen komen je rankings weer terug.

Kan niet wachten totdat het echte spel uitkomt. Is niet zo goed voor mijn school enzo maar wat een game. Je waant je midden in een echt slagveld. Echt geweldig.

• pa4jv
  • Laatst online: 23:08
Kakkerdekakkerdekak, wat een lagpotje net op de PS3 zeg. Ik weet niet wat het is maar ik word neergeknald en zie dan een gozer een hoekje omkomen, ben in 1 schot dood terwijl ik 200 kogels in iemand pomp etc. etc.. Of mijn internet moet zuigen of ze hebben wat met de servers gedaan wat ze in BC2 niet hadden, want dit is echt niet leuk meer.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-01 15:01
Mensen met HD5770, hebben jullie ook zo irritant veel crashes? (Bij elke spel eigenlijk)

PSN ID: Beest41

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09-2025
SCARfaceE schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:23:
Mensen met HD5770, hebben jullie ook zo irritant veel crashes? (Bij elke spel eigenlijk)
Nee dat niet maar wel gigantisch veel geflikker op me 2de beeldscherm. dit is met de nieuwste ati drivers speciaal voor de bf3 beta.

Zal toch echt een nieuwe kaart moeten kopen voor de final :)

Verwijderd

priemt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:33:
[...]

Je krijgt geen 'death' als je gerevived wordt...
Dit is bevestigd door de devs. (vwb de uiteindelijke versie)
Dat klinkt goed. In BC2 is 't zo hinderlijk om telkens gerevived te worden terwijl jij net buiten de deur ligt in 't zicht van meerdere snipers.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

harrald schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:27:
[...]

Nee dat niet maar wel gigantisch veel geflikker op me 2de beeldscherm. dit is met de nieuwste ati drivers speciaal voor de bf3 beta.

Zal toch echt een nieuwe kaart moeten kopen voor de final :)
Gebruik Ati Traytools, om een profiel aan te maken voor alleen BF3.exe. Ik had dat geflikker ook, zodra ik de OC funtie in CCC ook maar aanvinkte. Nu nergens last van, want als ik geen spellen draai, staat hij gewoon op standaard clocks.

Ik gebruik het voor BF3 & DX:HR.

---RAWE CEEK!!!---

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09-2025
NoFearCreations schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:37:
[...]

Gebruik Ati Traytools, om een profiel aan te maken voor alleen BF3.exe. Ik had dat geflikker ook, zodra ik de OC funtie in CCC ook maar aanvinkte. Nu nergens last van, want als ik geen spellen draai, staat hij gewoon op standaard clocks.

Ik gebruik het voor BF3 & DX:HR.
Ah super! thnx voor de tip ;)

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-01 09:03
De rankings zijn terug! :) Wel een suppergame hoor... Ik moet misschien toch maar pre-orderen... :D Beta zo ook eens proberen op m'n pc... Ik hoor hier wel dat ie zwaar is... :P Hoop dat 2x 6850 genoeg is... :P

[ Voor 35% gewijzigd door Tweska op 04-10-2011 20:50 ]

Fatal Mind schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:47:
[...]

Ja inderdaad, lijkt me meer dan logisch.
Maar dit is bedoeld naar de mensen "Nog maar een paar weken te gaan, ze kunnen die bugs nooit fixen!!1!11".

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:52:
[...]

Ja inderdaad, lijkt me meer dan logisch.
Maar dit is bedoeld naar de mensen "Nog maar een paar weken te gaan, ze kunnen die bugs nooit fixen!!1!11".
@all-die-mensen

Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.net/attachments/offtopic-english/943227833d1305709183-english-spam-thread-not-sure-if-troll-just-very-stupid-28n1299498207760-29.jpg

Verwijderd

Op de Metro map aan de kant van de attackers is helemaal links een soort stenen cover van waar je uitkijkt op objective A. Zelfs al ga ik er rustig achter liggen dan nog zie je gewoon de kogels door die stenen heen vliegen en ze kunnen je ook verwonden.

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Is er nu deze morgen een update gekomen? Ik zag vanaf 9:00u dat battlelog niet meer bereikbaar was. Dan meteen naar school vertrokken, maar nu kan ik nergens echt een changelog vinden of wat informatie over de update?

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-01 13:02
vraagje tussendoor.

Ik heb het idee dat ik iets verkeerd doe, maar zou ook goed kunnen dat het gewoonweg niet werkt.

zodra ik op origin een server join blijft er linksonderin "joining server" tollen maar opstarten doet die niet. ik kom simpelweg geen server in. iemand enig idee hoe dit kan? zijn er andere opties?

Alvast bedankt!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-01 01:54

beuker19

Killerbeuker is so OP

ikbengoofy schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:52:
vraagje tussendoor.

Ik heb het idee dat ik iets verkeerd doe, maar zou ook goed kunnen dat het gewoonweg niet werkt.

zodra ik op origin een server join blijft er linksonderin "joining server" tollen maar opstarten doet die niet. ik kom simpelweg geen server in. iemand enig idee hoe dit kan? zijn er andere opties?

Alvast bedankt!
Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

hier staat het antwoord vast wel in

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

According to an anonymous report BF3Blog received from inside Valve, the developer/publisher is currently in late-stage talks with EA in bringing Battlefield 3 to the Steam digital distribution service. The rumor says that Battlefield 3 would be available on Steam just in time for the game’s release on October 25.
According to the report, EA and Valve are very close to reaching an agreement regarding sales of DLC content, which is the main reason Battlefield 3 is not on Steam: Valve requires that all DLC is sold through Steam, while EA would prefer to sell via its own channels. This was the cause of another EA title, Crysis 2, for being pulled from Steam earlier this year.
Many PC gamers have lobbied both EA and Valve to put Battlefield 3 on Steam for a while now. It looks like it’ll finally happen soon.
We’ve reached out to EA and Valve for a comment on this story.
http://bf3blog.com/2011/1...t-battlefield-3-to-steam/
Als dit waar is _/-\o_

Ik zal dan onmiddellijk mijn Origin pre order cancellen, en via Steam aanschaffen!
Heb zelfs nooit een early access key van EA doorgestuurd gekregen, en ik ben niet de enige! :( Gelukkig dat Stewie! zo vrijgevig was. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 04-10-2011 22:16 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zou wel handig zijn, moet je steam starten, dan kan je origin kan starten die bf3 kan starten. Ik heb liever dat je origin niet nodig hebt en steam ook niet, beide onnodige dingen die niks toevoegen.

Anyway wat gespeeld net weer, en jammergenoeg worden nu ook de claymores gebruikt. In elke shooter vind ik anti personal mines stom en niks toevoegen behalve makkelijke kills, maar nu werd het wel heel erg: heb ik verschrikkelijke pech gehad of kan je die dingen als niet engineer niet weghalen? (En als engineer enkel als zelfmoord missie).

Eerste keer naar MCOM: boom claymore -> dood
Tweede keer: eerst twee granaten met grenade launcher erop schieten (die trouwens niet heel veel schade doet, vooral nuttig om binnen de metro chokepoints vol te gooien), ik wist niet precies waar die claymore zou zijn, maar toen ik hem zag was het precies waar ik een granaat op had geschoten. Was niet weg -> boom dood.
Derde keer: ik rustig naarvoren kruipen, twee flinke bursts close range van assault rifle erop -> gebeurde helemaal niks met dat ding. Toen werd ik doodgeschoten voordat de claymore me kon doden, maar je gaat me toch niet vertellen dat je claymores niet simpelweg kapot kan schieten?

Vraag me ook een beetje af of het aantal unlocks niet een beetje overdreven is. Heb het nooit nagekeken wat er allemaal is, maar ik had een tijdje geleden al gedacht dat ik alles had voor mijn M416, niet dus. Nut van flash suppressor ontgaat me nog een beetje, suppressor heeft meer voordelen, granted hij doet minder schade als nadeel, maar flash suppressor vermindert je accuratesse. Maar al helemaal, wat moet ik met een 3.4x scope, een 4x scope, en nog een 4x scope (die laatste 4x scope leek me best ruk ook).
Vond ik mooie screen: de ribbon, de reload animation in beeld, wapen schuin zichtbaar, multiple kills.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202011-10-03%2019-22-27-18.jpg

Iron sights van de AEK-971. Ik vind ze echt mooi! Nu hebben ik een dilemma: Red dot sight gebruiken (> gebruiksgemak) of de iron sights zoals hier te zien (> voelt leuk om mee te spelen)?
In principe zou ik op alles een Red dot sight zetten, maar vind het echt zonde van sommige iron sights dan :9
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202011-10-03%2011-20-02-12.jpg

Feitelijk ziet BFBC2 er véél slechter dan BF3 als je nu vergelijkt. Verschil is groter dan ik dacht.
Ook draait BF3 bij mij veel stabieler dan BFBC2. Nu heb ik vaste framerate van 40/50 fps. Bij BFBC2 varieerde dit tussen 30 en 80 fps, echt irritant.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/BFBC2Game%202011-09-22%2017-26-12-03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/BFBC2Game%202010-12-07%2014-41-30-55.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 04-10-2011 22:42 ]

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Sinds in mijn realtek onboard geluidskaart uit heb gezet niet meer.

Canon Digital Ixus V2

Verwijderd

Nee, maar heb wel af en toe last van groene flikkeringen, al is het niet vaak.
Wel ga ik nieuwe videokaart kopen, wacht wel tot de release. 6950 of 6970 denk ik

• joshje
  • Laatst online: 06-01 16:34
mensen op PS3 kunnen jullie je aanmelden op battlelog? en dan aanmelden bij onze mooie GoT BF3 Platoon?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 20:16
Asgaro schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:35:
Iron sights van de AEK-971. Ik vind ze echt mooi! Nu hebben ik een dilemma: Red dot sight gebruiken (> gebruiksgemak) of de iron sights zoals hier te zien (> voelt leuk om mee te spelen)?
In principe zou ik op alles een Red dot sight zetten, maar vind het echt zonde van sommige iron sights dan :9
AEK ironsight is echt fantastisch, ik heb in de 700 kills met dat wapen nog niet een keer een andere sight erop geplaatst.
Ik heb 't wapen vrijwel altijd op burst mode staan met grip en silencer, wat een beest :P
Inmiddels alweer rank45, gaat veel te snel zo.. Soldier

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 04-10-2011 23:02 ]

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:29

Audione0

Strijdt der titanen

Ik zat net ff een potje te spelen zat er in de tegen partij een dude of dudedin met al rangetje 44? (zilvere klaver) Ik weet niet tot hoever BF3 gaat in zn rang, maar als dit er 50 zijn dan is diegene er al bijna :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat vinden jullie van de graphics? Ik vind het in de demo of alles high nogal tegen vallen eigenlijk. Het ziet er niet echt crisp en fresh uit bij mij. Ook de screens die ik hier zie vind ik tegen vallen als ik eerlijk ben. Hopelijk ziet de final er een stukje beter / meer 2011 uit :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• unfor
Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:02:
Wat vinden jullie van de graphics? Ik vind het in de demo of alles high nogal tegen vallen eigenlijk. Het ziet er niet echt crisp en fresh uit bij mij. Ook de screens die ik hier zie vind ik tegen vallen als ik eerlijk ben. Hopelijk ziet de final er een stukje beter / meer 2011 uit :)
Meen je dat nou? Ik vind 't spel er geweldig uit zien, persoonlijk offer ik graag wat eyecandy op voor betere gameplay overigens.

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Ja dit viel mij ook al op. Switchen tussen ultra/medium settings gaf dit nou niet echt een beter beeldje. (1920x1080). Misschien dat er niets veranderd als je de settings aanpast?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• joshje
  • Laatst online: 06-01 16:34
Audione0 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:01:
Ik zat net ff een potje te spelen zat er in de tegen partij een dude of dudedin met al rangetje 44? (zilvere klaver) Ik weet niet tot hoever BF3 gaat in zn rang, maar als dit er 50 zijn dan is diegene er al bijna :)
ben ze al tegen gekomen van 50 echt niet normaal eigenlijk dan zit je gewoon 24/7 battlefield 3 te doen. ik ben wel een beetje uitgekeken op Metro vind het niet een geweldig level

• unfor
Audione0 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:05:
[...]

Ja dit viel mij ook al op. Switchen tussen ultra/medium settings gaf dit nou niet echt een beter beeldje. (1920x1080). Misschien dat er niets veranderd als je de settings aanpast?
Je moet de game wel tussentijds herstarten.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Graphics zijn op zich wel mooi en crisp maar zijn imho bijna een soort van te clean.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

joshje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:05:
[...]

ben ze al tegen gekomen van 50 echt niet normaal eigenlijk dan zit je gewoon 24/7 battlefield 3 te doen. ik ben wel een beetje uitgekeken op Metro vind het niet een geweldig level
Ja erg vreemd.. Zeker als ik dit soort berichten lees:

http://games.feedsntweets...en-jaren-vergen/i/269002/
unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:06:
[...]

Je moet de game wel tussentijds herstarten.
Heb ik gedaan, maar zag nou niet echt significante verbeteringen. Kan natuurlijk ook aan de map liggen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Audione0 op 04-10-2011 23:08 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
De beta gaat maar tot medium mensen. O-)
En ik heb zojuist ook de AEK unlocked. Wat een beest van een AR. _/-\o_
Daar komt mooi geen lelijke Russische red dot op.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-01 03:43

pino85

Im just a Bird in the Sky

DanielWW2 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:07:
De beta gaat maar tot medium mensen. O-)
En ik heb zojuist ook de AEK unlocked. Wat een beest van een AR. _/-\o_
Daar komt mooi geen lelijke Russische red dot op.
Dat hoor ik veel mensen zeggen, maar ik heb nog geen 1x een link gezien oid waar dat in vermeld staat:P
heb jij die wel 1? niet dat ik je niet geloof maar het word zo veel gevragen dat een linkje wel handig is denk ik.
Wat ik me ook afvraag als leek zijnde, zit er in battlefield als je dood geschoten word ook een replay modus zoals in cod? want wat ik nu in de beta zie is vind ik nogal onduidelijk van waar je word neer geschoten.

Liefhebber van Tweakers

• pino85

pino85

Ik vind het een verademing met andere games die onder het shooter genre vallen zeker op het punt van realisme vind ik het echt top er uit zien, en het is een grote stap vooruit, als de final game er is en het dus zo is dat de settings maar tot medium zijn in de beta zoals mensen aan geven ook al kan je alles op *ultra instellen* dan staat ons nog veel te wachten.

[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 04-10-2011 23:17 ]

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

pino22 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:11:
[...]

Dat hoor ik veel mensen zeggen, maar ik heb nog geen 1x een link gezien oid waar dat in vermeld staat:P
heb jij die wel 1? niet dat ik je niet geloof maar het word zo veel gevragen dat een linkje wel handig is denk ik.
Wat ik me ook afvraag als leek zijnde, zit er in battlefield als je dood geschoten word ook een replay modus zoals in cod? want wat ik nu in de beta zie is vind ik nogal onduidelijk van waar je word neer geschoten.
Het is ook niet de bedoeling dat je gelijk ziet waar die zit. Je krijgt alleen een klein beeld.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Audione0 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:07:
[...]

Ja erg vreemd.. Zeker als ik dit soort berichten lees:

http://games.feedsntweets...en-jaren-vergen/i/269002/

[...]

Heb ik gedaan, maar zag nou niet echt significante verbeteringen. Kan natuurlijk ook aan de map liggen :)
Jullie staan er niet bij stil dat het een Beta is ? en vaak in Beta verlagen ze de EXP die je nodig hebt om te levelen om alles goed te testen....

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:14:
[...]

Jullie staan er niet bij stil dat het een Beta is ? en vaak in Beta verlagen ze de EXP die je nodig hebt om te levelen om alles goed te testen....
Veel mensen klagen en vergeten dat het een Bèta is. Mensen moeten leren lezen.

• pino85

pino85

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:13:
[...]

Het is ook niet de bedoeling dat je gelijk ziet waar die zit. Je krijgt alleen een klein beeld.
Waar je imo aan 1 kant niets aan hebt of doe het goed of doe het niet is mijn mening dan, daarnaast wat zou het probleem zijn als je ziet op wat voor manier je dood gaat? zal weer veel gezeur van mensen schelen die hele tijd roepen hack dit dat omdat ze gewoon niet zien op wat voor manier ze dood gaan.

Ach wellicht doordat ik nog nooit battlefield heb gespeeld en kwa shooters alleen de hele cod serie ben gewend dat dit nog wennen is dat ze het je niet(duidelijker) laten zien.

Liefhebber van Tweakers

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:14:
[...]

Daar heb ik zo'n vermoeden van, als je hoort dat sommige lui 4 of 5 levels per potje omhoog gaan. Ik ben na een uurtje of 5 level 14, speel het ook voor me plezier, niet voor de rank.

---RAWE CEEK!!!---

• DaniëlWW2
  • Niet online
pino22 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:11:
[...]

http://www.pcper.com/revi...lity-Evaluation-Day-1/Gam

Oke, zat ernaast. Er is wel een verschil maar dit is vrijwel verwaarloosbaar.
Toch gaat er bij textures terug naar ultra. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

joshje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:55:
mensen op PS3 kunnen jullie je aanmelden op battlelog? en dan aanmelden bij onze mooie GoT BF3 Platoon?
Graag wel ff een DM aan mij. Ik heb namelijk het idee dat er ook niet tweakers zich aanmelden bij onze platoon. ik wil graag alleen tweakers toevoegen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Jovas
  • Laatst online: 18-01 10:16
unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:04:
[...]

Meen je dat nou? Ik vind 't spel er geweldig uit zien, persoonlijk offer ik graag wat eyecandy op voor betere gameplay overigens.
Spel ziet er idd dope uit.. Ik hoop dat ze ingame squad management realiseren, als ik de berichten mag geloven wel..

Ik kan niet wachten om alle maps te kunnen spelen, er is een nachtmap en ik ben erg benieuwd naar de belichting daar. Ook ben ik benieuwd naar de Londen en New York maps.. :)

Nog drie weken!! :D

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:04:
[...]

Ja dat meen ik. Ik offer natuurlijk ook graag wat eyecandy voor gameplay op maar de graphics komen op mijn niet geheel 2011 over.

Als voorbeeld vind ik dit nou niet echt mooi:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/BFBC2Game%202010-12-07%2014-41-30-55.jpg

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• M2M

M2M

medicijnman

Wat vind je dan wel mooi?

-_-

Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:27:
[...]

Ja dat meen ik. Ik offer natuurlijk ook graag wat eyecandy voor gameplay op maar de graphics komen op mijn niet geheel 2011 over.

[afbeelding]
Neeneen, die laatste 2 screens waren van BFBC2!
Dat was om het contrast te tonen met BF3. Precies geen fervente BFBC2 gamer geweest ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 04-10-2011 23:30 ]

• unfor
Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:27:
[...]

[afbeelding]
Waarom link je naar een BC2 plaatje? :D
Overigens vind ik Op. Metro totaal niet representatief voor een echte Battlefield ervaring.

Caspian Border: http://battlefieldo.com/hd-caspian-border-beta-screenshots/

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 04-10-2011 23:32 ]

• Jovas
  • Laatst online: 18-01 10:16
unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

Hij gebruikt ook DX10 met z'n 8800GT

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 14:11

riffey#4

aka Beever#4

unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

Overigens vind ik Op. Metro totaal niet representatief voor een echte Battlefield ervaring.

Caspian Border: http://battlefieldo.com/hd-caspian-border-beta-screenshots/
He's busted!

Verwijderd

pino22 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:16:
[...]

Waar je imo aan 1 kant niets aan hebt of doe het goed of doe het niet is mijn mening dan, daarnaast wat zou het probleem zijn als je ziet op wat voor manier je dood gaat? zal weer veel gezeur van mensen schelen die hele tijd roepen hack dit dat omdat ze gewoon niet zien op wat voor manier ze dood gaan.

Ach wellicht doordat ik nog nooit battlefield heb gespeeld en kwa shooters alleen de hele cod serie ben gewend dat dit nog wennen is dat ze het je niet(duidelijker) laten zien.
Ik zal je zeggen, onder het spelen ben ik daar in 1x achtergekomen.

Als Recon zijnde kan je mobile spawnpoints plaatsen, het liefst natuurlijk behind enemy lines zodat je direct in hun gebied kan spawnen, en ook gelijk als directe sqaud van vier man. Met die precieze killcam gaat heel het tactische uit het spel. En nog maar eens, voor de driehonderdduizendste keer, BF =/= CoD

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Al bekend dat heel misschien BF3 naar Steam komt?

http://bf3blog.com/2011/1...t-battlefield-3-to-steam/

Als het echt waar is, dan vraag ik me af wat je dan met Origin en Battlelog moet. Die twee kan je dan wel vergeten. Al kan je Battlelog dan gebruiken om alleen je stats te bekijken.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-01 19:08
Nog wat exclusive jet footage!

YouTube: BATTLEFIELD 3 JET FOOTAGE (EXCLUSIVE!) - YouTube

Lekker dan als BF3 dan nu alsnog naar steam toe komt, ik ben al te laat om me pre-order te cancellen volgens mij.

[ Voor 27% gewijzigd door Dorest0rm op 04-10-2011 23:41 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien