Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Stewie! schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:14:
[...]
Sommige reacties zijn te onnozel voor woorden. Stel je voor, bugs in een beta!! 7(8)7
Op de frontpage van Tweakers is het niveau ook zo laag. Typjes die praten over "geld terug", "rechters", genant.
Ik denk dat niet iedereen werkzaam is bij een bedrijf met een grote IT afdelingen (met ontwikkeling, fb, test, analisten, enz). Theoretische kennis is er misschien genoeg, maar praktische kennis vraag ik me soms wel eens af als ik de reacties af en toe lees.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Veel mensen hebben er vertrouwen in dat ze vele bugs na de release nog zullen verhelpen. Aan de andere kant lukt het blijkbaar 2 jaar al niet om de 'your team wins/lost' bug in BC2 op te lossen.... :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben het er mee eens dat een beta een beta is, dus dat het niet representatief is voor het eindproduct. Echter deze beta bevat voor mij dermate veel bugs dat het ipv plezier frustratie oproept :) Dus ik wacht gewoon op de release. En mensen die nu gefrustreerd achter hun pc of console zitten moeten dat ook gewoon doen :P

Maar als ik de meeste posts goed lees dan mag men wel klagen als in het eindproduct nog redelijk wat bugs zitten? Of zijn er dan andere verzachtende omstandigheden :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Stewie! schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Ik denk dat ze beter tweakers moeten voorlichten over hoe software ontwikkeling werkt en wat beta precies inhoudt. Of een full screen banner intro waarin ze BETA schermvullend zetten gedurende 10 seconden, niet af te breken, en een vervolgscherm met de definitie van beta software.

Sommige reacties zijn te onnozel voor woorden. Stel je voor, bugs in een beta!! 7(8)7
Op de frontpage van Tweakers is het niveau ook zo laag. Typjes die praten over "geld terug", "rechters", genant.
Daar heb ik het verkeerd verwoord, excuses, echter weet ik prima wat een BETA is, dit is niet mijn eerste. Ik heb alleen het idee dat de beta's van tegenwoordig half als demo's in de markt worden gezet waarvan de gamer een ander verwachtingspatroon heeft. Dan vind ik het in dit geval niet gek dat een community er zo heftig op reageert, met al dan niet een dergelijk aantal annuleringen tot gevolg. Een ontwikkelaar en publisher moet mijns inziens slimmer zijn dan dat.

En wat betreft mijn eigen ervaring, ik vind het een fantastisch spel. De bugs en onvolkomenheden neem ik op de koop toe, aangezien het een BETA is en DICE bij mijn weten al meerdere malen heeft aangegeven dat veel van deze bugs al opgelost zijn/opgelost worden.

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

BioHazard schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:19:
Ja het word te gek voor woorden hier. Iedereen maar klagen over bugs, maar ze zijn te dom om te beseffen wat beta nou eigenlijk in houd.
Heeft vrij weinig met intelligentie te maken..
Het is gewoon een feit dat een beta gezien zal worden als een first impression, wat voor een aantal spelers dusdanig teleurstellend is dat die schijnbaar al besloten hebben hun pre-order te annuleren of denken er over na om dat te doen. Omdat het een beta is mag er geen kritiek gegeven worden? Wat een onzin redenatie.

Bugs mag je best verwachten, echter schrikt de hoeveelheid bugs zo dicht bij de releasedate wel af, CB is zelf door Dice teruggetrokken omdat de map zo buggy zou zijn dat het een haast onspeelbare situatie opleverde in sommige gevallen. Dat het maar een beta is geeft ze daar wel wat krediet in, maar ook geen onbeperkte.
Ze hebben er toch zelf voor gekozen om die map alsnog online te gooien voor een selecte groep?
Zelfde met Metro, je mag geen kritiek hebben omdat je 10x door de wereld heen pleurt omdat het een beta is?
Verder is het spel op sommige punten nog gewoon lang niet af, zijn er nu al twijfels over het hitreg gedoe, Squads bestaan nog niet eens fatsoenlijk en dan heb je nog een zooi maps die totaal nog niet getest zijn, wie geeft de garantie dat die niet ook allemaal vol met buggs zitten?

Bij een beta mag je bugs verwachten, ben ik met je eens, maar er vanuitgaande dat dit hun nieuwste/stabielste build was (Er is geen reden om bewust een oude build te releasen, zeker niet voor een public beta) heb ik persoonlijk wel mn twijfels of het spel alles gaat doen wat het naar mijn verwachtingen zou moeten doen. En yeah, beta is beta, maar deze beta is ook het laatste punt wat tussen nu en een eventuele aanschaf zit over 2-3 weken, dan mogen mensen best wat kritisch zijn.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Demoterror schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:29:
en dan heb je nog een zooi maps die totaal nog niet getest zijn
Niet door het grote publiek, nee.
Er is geen reden om bewust een oude build te releasen, zeker niet voor een public beta
Wel als die oude build beter getest is dan de build van, zeg, de dag voor de beta uitkwam.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Als fanatiek BC2 speler moet ik overigens wel zeggen dat ik BF3 een stuk moeilijker vind. Er zit veel meer beweging in de bewegingen (sprinten, lopen, over obstakels, pronen) waardoor het moeilijker is vijanden te spotten. Of ik moet mijn speelstijl drastisch gaan aanpassen, want in in BC2 loop ik graag rond (langs cover) en daar wordt ik niet zo vaak afgeknald.

Verder heb ik bij BF3 het idee dat ik BC2 hardcore modus aan het spelen ben. Als dit vanilla is, dan is hardcore BF3 1 kogel = dood?

Verwijderd

Foei foei foei wat negatief toch allemaal. Zeg je pre-order op en aub blijf hier niet bezig..
Heb al het gezeur nu al 100 x gezien niks vernieuwends meer..

Zie liever wat mensen er wel leuk aan vinden en misschien wat tips hoe te spelen en wapen enzo.

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Ik heb zelf absoluut geen problemen met de Bugs, dat komt vanzelf wel goed.
Hopelijk eerder dan later ofc. Maar het product zoals het nu is, komt bij mij niet echt over als 'af'.
Maar goed die bugs boeien mij niet veel. Wat ik wel heel jammer vind zijn bepaalde keuzes die gemaakt zijn over de gameplay en hoe alles er uit ziet/in elkaar zit (menu's, unlocken ect.)

Ik snap dat wat de ene ruk vind, de andere weer super vind.
Ik heb op zich wel vertrouwen in DICE, dus het zal wel goed komen.
Alleen is het allemaal, zeker door grote console support, enorm commercieel(er) geworden.
U weet wel, het 'uitmelk systeem'. Net zoals de mooie CoD serie toen naar de kl.. geholpen is.

Maar goed, kan iedereen alsjeblieft kappen met alles invullen waarom andere mensen keuzes maken, en waarom ze zo stom zijn ect. :F

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 11:28
Gister de Beta ook geinstalleerd, maar telkens als hij een quick match start via een browser (firefix & ie9 geprobeerd) dan crashed bf3.exe (of hoe de executable ook heet).

Video driver geupdate.. iemand nog een idee waar dit in kan zitten?

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:35:
Foei foei foei wat negatief toch allemaal. Zeg je pre-order op en aub blijf hier niet bezig..
Heb al het gezeur nu al 100 x gezien niks vernieuwends meer..

Zie liever wat mensen er wel leuk aan vinden en misschien wat tips hoe te spelen en wapen enzo.
Ben het volledig met je eens, wordt er echt dood moe van, iedereen wilde maar wat graag de beta spelen om te TESTEN let op, TESTEN! En nu is 99% van dit topic zeuren over bugs, kom op mensen het komt best goed, gewoon eind oktober afwachten ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Sissors
  • Niet online
lmgtfy

Edit: hier http://lmgtfy.com/?q=bf3.exe+crash

[ Voor 80% gewijzigd door Sissors op 04-10-2011 13:39 ]

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-11 10:48
Sluuut schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:38:
Gister de Beta ook geinstalleerd, maar telkens als hij een quick match start via een browser (firefix & ie9 geprobeerd) dan crashed bf3.exe (of hoe de executable ook heet).

Video driver geupdate.. iemand nog een idee waar dit in kan zitten?
Ja je foldernaam veranderen naar beta, en dit wijzigen in je register, zoals heel vaak is gezegd. Zoek het forum maar ff door ;)

edit: spelling :P

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 13:02

riffey#4

aka Beever#4

Verwijderd

Als men een beta door het grote publiek wil laten testen is het misschien zaak om de Beta enigzins speelbaar te maken. Ik heb gisteren op de PS3 een groot deel van mijn totale speeltijd onder de maps doorgebracht. Nu vind ik zoiets een keertje niet erg maar om nu bijna constant alles en iedereen van de onder de map neer te maaien gaat mij wel wat ver.

• Sissors
  • Niet online
Dan suicide je toch als dat een keertje gebeurd? En gebeurd het vaker bij die server dan zoek je een andere op. Het is mij zelf nog nooit gebeurd, en daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurd, ik weet best dat het gebeurd, maar dan moet je niet doen alsof het onspeelbaar is doordat je continue door de grond valt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:41:
Als men een beta door het grote publiek wil laten testen is het misschien zaak om de Beta enigzins speelbaar te maken. Ik heb gisteren op de PS3 een groot deel van mijn totale speeltijd onder de maps doorgebracht. Nu vind ik zoiets een keertje niet erg maar om nu bijna constant alles en iedereen van de onder de map neer te maaien gaat mij wel wat ver.
Ik heb daar op de ps3 totaal geen last van, ik weet niet waar jij loopt maar ik heb het maar 2 keer meegemaakt ofzo... overdrijven is ook een vak

• Andyk125
Donnie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:38:
[...]

Ben het volledig met je eens, wordt er echt dood moe van, iedereen wilde maar wat graag de beta spelen om te TESTEN let op, TESTEN! En nu is 99% van dit topic zeuren over bugs, kom op mensen het komt best goed, gewoon eind oktober afwachten ;)
Jij bent wel heel dom om te denken dat wij er alleen maar zijn om de BETA te TESTEN, let op TESTEN! Denk je werkelijk dat DICE intern niet al maanden lang met proffecionele testers aan het testen is.. Je speeld een beta build van een paar maanden oud en daarnaast zullen de disks van het spel rond deze tijd wel een keer gedrukt moeten worden, want anders halen ze de release date niet!

Dat ze de problemen proberen te verhelpen daar geloof ik wel in, maar kan me voorstellen dat mensen na zulke mooie trailers een beetje teleurgesteld zijn..

[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 13:45 ]

Verwijderd

Krijg het gevoel of ik de enige ben die het wel leuk vindt om te spelen...

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-11 20:23
Dan maar even een ervarings post :)

Gisteren 2 uurtjes gespeeld op 1 server en de 2 teams waren enorm goed gebalanceerd (wat natuurlijk gewoon toeval is, maargoed)
Het samenspel was fantastisch tussen beide teams, squads die dicht bij elkaar bleven, goed reviven/cover geven etc. Op sommige "knelpunten" was 't soms echt bruut geweld gebruiken om er langs te komen. Bv op de roltrappen stonden tig engineers met rocketlauchers alles te bestoken om toch maar iets op te kunnen rukken. Heerlijk gevoel geeft 't dat als je dan telkens zo'n geweldige teamplay hebt. Ongeveer 50/50 win/loss in 2 uurtjes spelen.
Meer van dit plz! :D

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

Jij bent wel heel dom om te denken dat wij er alleen maar zijn om de BETA te TESTEN, let op TESTEN! Denk je werkelijk dat DICE intern niet al maanden lang met proffecionele testers aan het testen is.. Je speeld een beta build van een paar maanden oud en daarnaast zullen de disks van het spel rond deze tijd wel een keer gedrukt moeten worden, want anders halen ze de release date niet!

Dat ze de problemen proberen te verhelpen dat geloof ik wel in, maar kan me voorstellen dat mensen na zulke mooie trailers een beetje teleurgesteld zijn..
Die disks worden idd al gedrukt ;) maar dat zegt niet dat je niet meteen een patch/update voor je kiezen krijgt dus dat zegt helemaal niets :)

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:14

flessuh

Set sail for fail!

dat lag toch aan terrain deformation en dat was toch uitgezet? of hebben ze dat alleen op de PC gedaan ofzo...
Die bug was inderdaad extreem vervelend, vooral omdat je alleen in zeldzame situaties er uit kan springen.

wat ik het ergste vond aan die bug is het feit dat je anderen kon zien en neer kon schieten vanuit een positie waar jij niet geraakt kon worden.

en even wat anders... ik zie op de site iets van stealth optie staan voor voertuigen (de eerste unlock) zou dit betekenen dat je als je gespot bent niet meer te zien bent op de map?

https://www.dutchsolarboat.com

• Andyk125
Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:45:
[...]

Die disks worden idd al gedrukt ;) maar dat zegt niet dat je niet meteen een patch/update voor je kiezen krijgt dus dat zegt helemaal niets :)
Weet wel zeker dat er een patch uitkomt straks als de retail versie uit is :)

Ik heb naast veel ergenis ook plezier in het spelen, echter het plezier wordt door domme bugs een grote ergenis. ik probeer het vanavond na de update nog eens en als niet wat is wacht ik mooi de retail versie af >:)
Heb gewoon zoveel zin om weer eens een geweldige BF game te spelen, dat ik me nu al kan ergenen als ze het spel verprutsen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 13:49 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 11:28
Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:39:
[...]

Ja je foldernaam veranderen naar beta, en dit wijzigen in je register, zoals heel vaak is gezegt. Zoek het forum maar ff door ;)
Dank.. Forum is nogal groot, maar ik had even kunnen zoeken inderdaad :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

is ook makelijk op google te vinden even googelen en je hebt het zo kan IE die niet direkt aanpassen in de installer scheelt ze hoop problemen?

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:44:
Nee hoor. ;)
Ik vermaak me meer dan prima met dit spel. Clipping problemen zie ik alleen in de killcam en heb 1x in een rots gezeten. (waarbij ik wel naar buiten kon schieten, maar zij mij niet raken. :P )
In de tunnels en het 4e deel ervaar ik nauwelijks noemenswaardige problemen met de map zelf. Enige wat dan nog in stand blijft is die gruwelijke irritante one-shot kills door de clientside hitregistratie. Net ook weer, sta op de roltrappen 2 magazijnen UMP in iemands rug te pompen, waarna hij doodleuk het hoekje omloopt. _O-

Verwijderd

Potame schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:44:
Dan maar even een ervarings post :)

Gisteren 2 uurtjes gespeeld op 1 server en de 2 teams waren enorm goed gebalanceerd (wat natuurlijk gewoon toeval is, maargoed)
Het samenspel was fantastisch tussen beide teams, squads die dicht bij elkaar bleven, goed reviven/cover geven etc. Op sommige "knelpunten" was 't soms echt bruut geweld gebruiken om er langs te komen. Bv op de roltrappen stonden tig engineers met rocketlauchers alles te bestoken om toch maar iets op te kunnen rukken. Heerlijk gevoel geeft 't dat als je dan telkens zo'n geweldige teamplay hebt. Ongeveer 50/50 win/loss in 2 uurtjes spelen.
Meer van dit plz! :D
Mooi is dat he. Idd leuker als beide teams bijna even goed zijn.
Bij mij was het gister iets anders wij speelde wel goed als team alleen de verdedigende partij niet zo binne paar minuten was het afgelopen.

@Prosac2010 tuurlijk zijn er ruk bugs in maar overall heb ik wel veel lol in.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 13:51 ]

• Sissors
  • Niet online
Trouwens over reviven, is een revive ofzo niet gegarandeert dat het werkt? (even onafhankelijk van dat je kan weigeren). Tegenwoordig houd ik maar gewoon muisknop ingedrukt als ik wil reviven, want uiteindelijk lukt het dan wel, maar vaak niet de eerste poging.
clientside hitregistratie
Bron of overtuigend bewijs?

[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 04-10-2011 13:51 ]

• Andyk125
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:48:
[...]

Mooi is dat he. Idd leuker als beide teams bijna even goed zijn.
Bij mij was het gister iets anders wij speelde wel goed als team alleen de verdedigende partij niet zo binne paar minuten was het afgelopen.
Wat ik wel mis of misschien is het me nog niet opgevallen is en tijdsindicatie van wanneer er een object gecaptured moet worden voordat de verdedeging gewonnen heeft!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 19:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo vandaag hele ochtend beta gespeeld op zowel xbox en ps3.
Wat een drama..... vorige week kon ik op ps3 nog goeie games vinden.
Maar nu is het constant 1 schot dood, en dat is nog 2x erger op xbox.....
Ook zoveel problemen met door grond zakken, en lag...
Heb mn internet nu al hellemaal nagekeken en lijkt me geen probleem van mijn kant.
Maar man o man wat zijn die servers een drama....
Had toch wel verwacht dat 1e 2dagen problemen waren maar daarna beter zou worden, maar tegenovergestelde dus.
Ook merk ik dat de xbox versie heel vaak aangeeft dat mijn killer ergens dood licht maar wel schiet :S
Mja ik vind best amateuristisch om zon slechte beta de wereld in te zetten.
Het eerste stuk is volledig onspeelbaar.
Ben sowieso wel klaar met de beta, allemaal van die level 40-50 mensen met wapens die je van 2km aftand met 1 schot killen, lekker balans ;)
Download de game wel bij release voor singleplayer als ik een omgebouwde xbox heb tegen die tijd, anders lekker afwachten op budgetbak. (tenzij ik uiteraard hoor en zie dat het 100% verbeterd is sinds beta)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-11 20:23
Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:51:
[...]

Wat ik wel mis of misschien is het me nog niet opgevallen is en tijdsindicatie van wanneer er een object gecaptured moet worden voordat de verdedeging gewonnen heeft!
Links onderin zit een countdown van 100 naar 0

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-11 14:07
Hey! Er is een server ( 1 ) met Caspian Border online.

Wel achter een slotje, en hij is vol. Maar hij is er wel.

Zou hij terugkomen? :) Ik hoop het, ik heb er nog niet in gespeeld en word soms wel een beetje moe van Metro :P

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Verwijderd

[...]

Haha ja klopt dat had ik ook al.. Misschien houdt dat het ook wel spannend, weet niet of je dat wel wil weten, ga je rare keuzes maken denk ik veel rushen enzo.

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11 00:52
[...]

De verdediging wint niet na het verstrijken van een tijdslimiet, maar door het uitputten van de aanvallers spawntickets.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-11 12:24
ingmaronline schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:53:
Hey! Er is een server ( 1 ) met Caspian Border online.

Wel achter een slotje, en hij is vol. Maar hij is er wel.

Zou hij terugkomen? :) Ik hoop het, ik heb er nog niet in gespeeld en word soms wel een beetje moe van Metro :P
Die was er gisteren al, dat is een evenement in Rusland

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 19:14
furby-killer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:50:
Trouwens over reviven, is een revive ofzo niet gegarandeert dat het werkt? (even onafhankelijk van dat je kan weigeren). Tegenwoordig houd ik maar gewoon muisknop ingedrukt als ik wil reviven, want uiteindelijk lukt het dan wel, maar vaak niet de eerste poging.
Ik dacht ook eerst dat het nooit werkte, tot ik eens toevallig iemand meehad. In bc2 moest je ongeveer in de richting van de dode mikken en het werkte, hier moet je precies er mooi boven gaan staan en mooi naar beneden mikken. Ik vind het een beetje te moeilijk nu...

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

mngm schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Ik dacht ook eerst dat het nooit werkte, tot ik eens toevallig iemand meehad. In bc2 moest je ongeveer in de richting van de dode mikken en het werkte, hier moet je precies er mooi boven gaan staan en mooi naar beneden mikken. Ik vind het een beetje te moeilijk nu...
Niks moeilijks aan... het werkt nu zoals het hoort te werken dus niks mis mee... in het echt ga je ook niet op een halve meter afstand met die dingen staan...

Verwijderd

Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Niks moeilijks aan... het werkt nu zoals het hoort te werken dus niks mis mee... in het echt ga je ook niet op een halve meter afstand met die dingen staan...
Tuurlijk wel joh, en ook vooral de peddals op iemands helm of schoenen, werkt PRIMA! :+

• Mutsx
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:29
Ben nu 3 dagen met de beta in de weer geweest en het bevalt me zeer goed moet ik zeggen!

En de bugs die er nog inzitten neem ik voor lief, want het is uiteraard een beta.
Maar een ding valt me wel op. Af en toe schiet een heel magazijn leeg op een tegenstander, is hij niet dood, draait hij zich om, schiet 2 kogels af en ik ga tegen de vlakte...
Heeft nog iemand hier last van?

Voor de rest, topgame! Dus net maar meteen gepre-orderd!

• Andyk125
Marcks schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

De verdediging wint niet na het verstrijken van een tijdslimiet, maar door het uitputten van de aanvallers spawntickets.
Kijk zo leer je nog eens wat, was me eerlijk gezegt ook nog nooit opgevallen. Misschien staat de resolutie iets te hoog en is alles te klein voor me ogen..
Mutsx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:03:
Ben nu 3 dagen met de beta in de weer geweest en het bevalt me zeer goed moet ik zeggen!

En de bugs die er nog inzitten neem ik voor lief, want het is uiteraard een beta.
Maar een ding valt me wel op. Af en toe schiet een heel magazijn leeg op een tegenstander, is hij niet dood, draait hij zich om, schiet 2 kogels af en ik ga tegen de vlakte...

Ja dit probleem heb ik regelmatig, beste is gewoon wegrennen en nog een keer proberen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 14:06 ]

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:30
Wat bij mij werkte was quiten en een andere match joinen, op de één of andere manier gaat het of heel hard mis of niet.

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11 16:02
Mutsx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:03:

Volgens mij komt dit omdat de vijand dan in uw borst nek of hoofd schiet.
Lijkt me redelijk logisch dat je dan snel doodt bent.

Verwijderd

Gaan we nu de hele discussie weer opnieuw starten die 5 pagina's geleden ook al werd gehouden?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik vergeet ook vaak dat ik maar 15-20% health heb (omdat na even bijgekomen te zijn het rode randje al weg is, maar je HP nog niet terug) ... charge ik ergens in "pop dood". Owja :X .

De meeste mensen deugen!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

hoe kun je dan het beste zien of je helemaal hersteld bent?

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb naar aanleiding van de Battlefield 3 Beta en het spelen van BF:BC2 (geleend van een vriend) besloten om Battlefield 3 mijn eerste shooter op een console (na James Bond: Golden Eye op de N64) wordt.

Is er ook al zoiets als een PS3 Battlefield 3 speler overzicht? Anders zou ik graag mijn nickname toegevoegd zien aan dit overzicht.

Beroeps brabander

Vuurvoske schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:17:
Ik heb naar aanleiding van de Battlefield 3 Beta en het spelen van BF:BC2 (geleend van een vriend) besloten om Battlefield 3 mijn eerste shooter op een console (na James Bond: Golden Eye op de N64) wordt.

Is er ook al zoiets als een PS3 Battlefield 3 speler overzicht? Anders zou ik graag mijn nickname toegevoegd zien aan dit overzicht.
Ik heb in Battlelog een Platoon aangemaakt voor mede-GoT'ers.
"GoT BF3 Platoon"

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Yintha schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:17:
Staat rechts onderin in procenten hoeveel health je hebt.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jackal131 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:18:
[...]

"GoT BF3 Platoon"
Is er ook al zoiets voor de PC gamers? Anders een idee om ook te starten?

---RAWE CEEK!!!---

• Andyk125
NoFearCreations schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

Die is er volgens mij al, zoek maar op "GoT BF3 Platoon".

Dit kan trouwens bij platoon, boven in het battlelog menu ;)

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
[...]

is er al voor de PC

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Hoi FF vraagje, is er een setting die je kan uitzetten waardoor je geen player tags meer ziet? Maatje van me kan nu op de PC geen verschil meer zien tussen friend en foe en daardoor is de beta onspeelbaar, ik kan het zelf 1,2,3, niet vinden...

:-)

:-)

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Yintha schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:17:
naar je HP kijken ?

• Oynky
[...]

Dit is de officiële GoT BF3 clan.
http://battlelog.battlefi...toon/2826550451850106823/

Verwijderd

Komt er ook zoiets als een soort console clan van GoT?

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 22:26
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:22:
Komt er ook zoiets als een soort console clan van GoT?
edit: nvm, las over 'console' heen

[ Voor 15% gewijzigd door Snoz Lombardo op 04-10-2011 14:24 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 18:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:23:
[...]

edit: nvm, las over 'console' heen
die is toch voor de pc? of heb ik het verkeerd?

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:24:
[...]

die is toch voor de pc? of heb ik het verkeerd?
Ja klopt, ik las je vraag verkeerd :) Weet niet of er al een console clan is.
Heb nog wel gepeild bij ons of er behoefte naar was maar dit bleek niet zo hoog te zijn ;)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

Ja klopt, ik las je vraag verkeerd :) Weet niet of er al een console clan is.
Heb nog wel gepeild bij ons of er behoefte naar was maar dit bleek niet zo hoog te zijn ;)
En ietsjes boven je staat:
Jackal131 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:18:
[...]

"GoT BF3 Platoon"

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Stewie! schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:22:
DICE is ook een ontwikkelaar die in hoog tempo nieuwe patches uitbrengt, zelfs jaren na release. DICE is ook een ontwikkelaar waar de beslissingsmakers en programmeurs op de fora meelezen, posten, communiceren met de community.

Elke bug die ze nu fixen kunnen ze direct in de retail ontwikkeling inbrengen. Natuurlijk blijven er bugs her en der over na release en uiteraad komen er diverse patches met fixes en gameplay tweaks, daar ontkomt geen enkele game aan.
Jij weet net zo goed als ik dat ze er een potje van hebben gemaakt bij BF2 onder andere en de paar laatste patches er eigenlijk alleen kwamen, vanwege een hoop gezeur en gesmeek OMDAT ze juist NIET wilden luisteren !!

Ik hoop dan ook dat het bericht van die "game director" of zo laatst echt serieus bedoeld is en niet als reclame praatje, zodat degenen die er blijkbaar wel vertrouwen in hebben en de game gaan kopen of al hebben gekocht straks normaal kunnen gamen.

Een fatsoenlijke demo in de toekomst zou ook niet verkeerd zijn trouwens : Al dat Beta dit, Beta dat gedoe de laatste jaren vind ik een nare trend worden net als dat ranked gedoe en het feit dat je niet zelf daarvoor servers kan draaien :/ :r

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Snoz Lombardo
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:29:
[...]

En ietsjes boven je staat:

[...]
Dat is een platoon op Battlelog. Volgens mij vraagt hij of er een clan bestaat.

• Oynky
Battlefield 3 GoT clan site:
http://cptchaos.nl/gotbf3/

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

Dat is een platoon op Battlelog. Volgens mij vraagt hij of er een clan bestaat.
Leg mij het verschil eens uit.
Op consoles kan je niet uit servers kiezen, laat staan eentje huren / hosten. Je bent dus aangewezen op de friendlist op je eigen console

Mocht je in je Platoon leden hebben die niet in je friendlist op je console staan, dan zal je ook niet bij ze kunnen joinen. Het platoon / de clan is puur om met elkaar te kunnen vergelijken. Meer zit er voor de consoles niet in.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Wat een moeilijk gedoe zeg, denk dat hij gewoon bij got clan wil om bf3 samen te spelen ofterwijl mensen in ze friendslist uitnodigen... Is er net als bij de andere shooters een lijst met got'ers die spelen dat is de vraag denk ik.. VOOR DE PS3....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 14:45 ]

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Er is wel iets meer dan gewoon eenijst van spelers, we hebben een mooie clan opgezet en we hebben twee servers gehuurd.
Gewoon het platoon op battlelog representeerd de clan niet echt.

Voor de console hebben we destijds een po gehouden op het oude forum en er was nauwelijks tot geen interesse vior een console clan.
Maar wat houd je tegen om er zelf een te beginnen?

Verwijderd

aarondk1 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:49:
Er is wel iets meer dan gewoon eenijst van spelers, we hebben een mooie clan opgezet en we hebben twee servers gehuurd.
Gewoon het platoon op battlelog representeerd de clan niet echt.

Voor de console hebben we destijds een po gehouden op het oude forum en er was nauwelijks tot geen interesse vior een console clan.
Het is meer van dat ik een soort team van nederlanders zoek om met zn allen met een headset op lekker taktisch te spelen als je begrijpt wat ik bedoel. Clan battles en dergelijke lijkt me ook heel vet, vandaar. ;)

Verwijderd

aarondk1 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:49:
Komt t.z.t. wel als het spel uit is... Dan komen alle console spelers uit hun holletje :).

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zoals al bekend was hebben de meeste guns een beste recoil. De enige gun die dit niet heeft, en toch aardig krachtig is is de UMP-45. Met deze gun schiet je gemakkelijk een heel squad plat als ze een beetje bij elkaar op een hoopje lopen. Ik heb het idee dat andere guns veel minder krachtig zijn dan de UMP-45. De P90 heeft ook relatief lage recoil, en is een prima gun om in urban situaties een room te cleansweapen. Dit lukt mij toch niet zo fijn in BF3, dat vind ik echt maf. Je hebt veelste veel kogels nodig om een persoon uit te schakelen, echt onzin gewoon... Met de UMP is dit echt veel makkelijker, hoe kan dit?

Zelfs als je een krachtig wapen als de G36 gebruikt wil dit niet fijn. Snap er niks van.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:59:
Zoals al bekend was hebben de meeste guns een beste recoil. De enige gun die dit niet heeft, en toch aardig krachtig is is de UMP-45. Met deze gun schiet je gemakkelijk een heel squad plat als ze een beetje bij elkaar op een hoopje lopen. Ik heb het idee dat andere guns veel minder krachtig zijn dan de UMP-45. De P90 heeft ook relatief lage recoil, en is een prima gun om in urban situaties een room te cleansweapen. Dit lukt mij toch niet zo fijn in BF3, dat vind ik echt maf. Je hebt veelste veel kogels nodig om een persoon uit te schakelen, echt onzin gewoon... Met de UMP is dit echt veel makkelijker, hoe kan dit?

Zelfs als je een krachtig wapen als de G36 gebruikt wil dit niet fijn. Snap er niks van.
veel recoilkomt ook vaak door de heavy barrel add on, verwissel deze en recoil is een stuk minder

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:22
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:44:
Nee hoor, ik vermaak me ook prima. Elke ronde is weer anders en er is nog een hoop te ontdekken. Ben trouwens van AMD driver 11.10 teruggestapt naar de officiele 11.9 en de FPS is alleen maar omhoog gegaan, wat het speelplezier ook wel ten goede komt. Speel met HD 6970 alles op ultra @ 60-70 fps, motion blur uit, ben benieuwd naar de uiteindelijke performance als ultra ook echt ultra is.
Maar goed, erg veel lol aan de beta dus. Helemaal met de AEK-971.... wat een beest.

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 12:43
:(
Bedankt voor je bestelling op Origin. De producten die hieronder als "geannuleerd" worden weergegeven, zijn geannuleerd.

Gegevens annulering

Productnaam: Battlefield 3™ Limited Edition
Geannuleerde aantal: 1
Bedrag: € 42,01

• DAMAGE
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik schiet zelf met de silencer. De tegenstanders horen je dan soms amper tot niet, wat je mooi instaat stelt om achter ze langs te sluipen en zo bijv een killstreak van 18 kills te halen (A)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• freggel
  • Laatst online: 13-11 14:30
Als in, was niet de bedoeling?

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-11 12:24
42,01? o_O
Hij was toch 49,99?

• MuadD1b
Jawel dat was de bedoeling. Maar ik vind het wel klote dat het 'moet'.

42,01 ex BTW

[ Voor 10% gewijzigd door MuadD1b op 04-10-2011 15:09 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Ik mis met eyefinity de Map/Ammo count, etc. Ik zie alleen me squad members en de laatste kills.
Iemand een idee hoe ik dit fix?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-11 21:08
MuadD1b schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:08:
Jawel dat was de bedoeling. Maar ik vind het wel klote dat het 'moet'.

42,01 ex BTW
Je moet niks 8)7 Je kan het klote vinden dat het spel niet is wat je ervan verwacht, maar niemand dwingt je om de bestelling te annuleren :P

Ik heb 'm gepre-ordered voor €35 inclusief bezorgen. Ook al valt 'ie tegen, wat ik niet verwacht, dan ben ik nog niet gelijk de hoofdprijs kwijt :)

The devil is in the details.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Dit is toch erg, ze hadden net zo goed niet een beta uit kunnen brengen voor dit soort mensen. Waarom snap je gewoon niet dat het een beta is? En daarnaast de meeste mensen hebben caspian border niet gespeeld en dit gaf toch echt het bf2 gevoel terug. Ik ben wel blij met metro dit is tenminste afwisseling. Want laten we eerlijk zijn ze zijn nu ook de mensen te gemoed gekomen die de infantry onlymode wilde in bf2(karkand road to JalalaBad) Nu hebben ze er zelf een paar maps op ontworpen. Maar laten we niet vergeten dat er nog genoeg echte conquest maps inzitten! Dit is misschien wel interessant http://www.enterbf3.com/v...c980959744db3a5dedd4345b1

• Steen447
  • Laatst online: 11-11 14:49
Hahn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

Je moet niks 8)7 Je kan het klote vinden dat het spel niet is wat je ervan verwacht, maar niemand dwingt je om de bestelling te annuleren :P

Ik heb 'm gepre-ordered voor €35 inclusief bezorgen. Ook al valt 'ie tegen, wat ik niet verwacht, dan ben ik nog niet gelijk de hoofdprijs kwijt :)
Wehkamp zeker?

Over die grote en kleine maps, zodra het Back 2 Karkand pack uit is zal ik waarschijnlijk alleen nog maar Gulf of Oman doen, mijn god wat heb ik me daar mee vermaakt in BF2!

[ Voor 17% gewijzigd door Steen447 op 04-10-2011 15:14 ]

• MuadD1b
bloodlynx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:12:
Dit is toch erg, ze hadden net zo goed niet een beta uit kunnen brengen voor dit soort mensen. Waarom snap je gewoon niet dat het een beta is?
Ach man wat lul je? Dit soort mensen?
De hele basis van de hit registratie is messed up. Dat heeft niks met een "beta" te maken. (wat overigens geen beta is maar een demo, 't is maar wat voor naam marketing technisch het beste uitkomt)

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

MuadD1b schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:15:
[...]

De hele basis van de hit registratie is messed up. Dat heeft niks met een "beta" te maken. (wat overigens geen beta is maar een demo, 't is maar wat voor naam marketing technisch het beste uitkomt)
Vind het wel grappig dat iedereen steeds maar weer terug komt over de hit registratie terwijl het allemaal maar gokken is hoe het nu precies werkt... Je weet niet precies wat er technische fout gaat alleen wat jij ziet wat er fout gaat... dit kan iets heel kleins zijn....

Dus laten we er AUB over op houden want ik word er dood moe van dat het hele topic er vol mee staat en niemand heeft ook maar enig idee hoe het precies in elkaar zit.... Alleen de developers weten wat er wel of niet goed werkt... wij weten alleen de oorzaak er van maar niet WAT er precies fout is...

Laten we nu a.u.b. over de game gaan praten en andere dingen melden in dit topic wat nog wel nuttig is ;)

Ander nieuws:

Ik zag ergens een patch note langs komen (waar ook van werd gezegt dat die niet klopte) maar hier stond iets in over de "private squad" optie... betekend dit dat ik gewoon met met platoon een groep kan maken ?

Verwijderd

MuadD1b schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:15:
[...]

Snap niet waarom je hier nog reageert. Je krijgt het spel toch niet dus hoef je deze topic niet meer te volgen...

Verwijderd

nou het is gewoon een beta en geen demo daar zit wel degelijk verschil in beta is een 2e test versie na een aplha en demo is een stukje van een final release de hit registratie lijkt client side te gebeuren maar zal vast veranderen in de final release

Verwijderd

Als je gerevived wordt, telt dat dan als een death?

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 19:14
In battlelog heb ik 2 soldiers, ene van PC (dat ik niet gebruik, die mag dus weg) en die van PS3. Momenteel is de active soldier die van PC, enig idee hoe ik dat verander?

nm, al gevonden, rechtsbovenaan in het scherm

[ Voor 14% gewijzigd door mngm op 04-10-2011 15:30 ]

• Steen447
  • Laatst online: 11-11 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:26:
Dat vraag ik me ook af ja. En als iemand die je hebt neergeschoten gerivived wordt, krijg je dan geen kill?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
LuckyLuQ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

Dat vraag ik me ook af ja. En als iemand die je hebt neergeschoten gerivived wordt, krijg je dan geen kill?
Je krijgt er wel een death bij, en ook een kill, maar er gaat geen ticket af. Dat is volgens mij hoe het is.

[ Voor 41% gewijzigd door Sagaris op 04-10-2011 15:30 ]

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:57
klopt death word wel aan gegeven maar er gaat geen ticket vanaf

• Andyk125
[...]

Snap niet waarom je hier nog reageert. Je krijgt het spel toch niet dus hoef je deze topic niet meer te volgen...
Wie beslist hier dan wat er verteld wordt en waarom, als hij daar op reageerd moet hij dat toch zelf weten. Jou reactie slaat toch ook nergens op, dat is gewoon kinderachtig een reactie uitlokken!

Vindt het altijd knap dat iedereen alles weet van BF, terwijl de meeste niet eens de eerste delen van de BF reeks gespeeld hebben. Heb Elke battelfield gespeeld tot de bad company reeks, want vanaf dat moment was het schieten in mijn ogen een drama! Dit wordt overal toegegeven, waarom zou DICE anders zelf zeggen dat de Hit registration van BF3 een hele verbetering is t.o.v. BF BC2

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:29:
[...]
Je krijgt er wel een death bij, en ook een kill, maar er gaat geen ticket af. Dat is volgens mij hoe het is.
Je krijgt geen 'death' als je gerevived wordt...
Dit is bevestigd door de devs. (vwb de uiteindelijke versie)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dus 34000 pre-orders gecancelled vanwege de problemen in de beta?!

Verwijderd

Zijn de ps3 servers down?

Kan niet meer connecten!

• White_Collar
  • Laatst online: 01:04
Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:34:
Lees even door want dan kom je er achter dat het een fake plaatje was |:(

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Rekenblok schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

Lees even door want dan kom je er achter dat het een fake plaatje was |:(
No offence, maar ik kan niet alle honderden berichten die sinds gisteren zijn toegevoegd allemaal lezen. ;)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:36:

Kan niet meer connecten!
Ik kan hier gewoon connecten en aan een potje beginnen. Probeer het spel anders eens opnieuw op te starten (of een keer in en uit te loggen van PSN). ;)

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:38:
[...]

No offence, maar ik kan niet alle honderden berichten die sinds gisteren zijn toegevoegd allemaal lezen. ;)
Zoeken op 34000 in dit topic geeft vast wel een resultaat ;) En als er geen onzinnige post zouden zijn zoals die van jou dus net zouden er ook geen 100 bij komen ;)

Mensen trouwens ook af en toe last dat er een flits wit of soms geel door je beeld heen komt ?

• Andyk125
Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

Zoeken op 34000 in dit topic geeft vast wel een resultaat ;) En als er geen onzinnige post zouden zijn zoals die van jou dus net zouden er ook geen 100 bij komen ;)

Mensen trouwens ook af en toe last dat er een flits wit of soms geel door je beeld heen komt ?
Ja dat zijn waarschijnlijk driver problemen, ook met de beta drivers. Die witte flitsen heb ik namelijk ook, maar die zijn niet zo heel storend vindt ik.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:14

flessuh

Set sail for fail!

Brummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

known issue...vreemd genoeg had ik er met AMD drivers 11.8 geen last van (of 11.9) en met de 11.10 beta wel...

https://www.dutchsolarboat.com

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:36:

Kan niet meer connecten!
Nee gewoon online!
Uniciteit schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:34:
Nee, dat was fake.
Pagina: 1 ... 40 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien