EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dit is al vaker gemeld, dat is nu het probleem met die hitregistration, jij zit achter de cover of soms al in een compleet andere ruimte en je wordt nog afgeschotenRaimundus schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:28:
Kom vaak tegen dat ik onder vuur lig, de eerste rode halve maan zichtbaar wordt ( de richting waarvan geraakt word). Dekking zoek met prone achter een muur of steen, en alsnog gewoon afgemaakt word.
Dit zijn zeker 2 tot 3 tikken die ik volledig in dekking incasseer. Mensen hier geen moeite mee?
YouTube: Hit Registration of Battlefield 3 BETA - YouTube
Kijk maar eens bij 5:18
Er is nog helemaal niet zeker dat er een patch uitkomt, maar waarom zul je met een build van een maand oud spelen, terwijl het uiteindelijke spel wel goed is, zogenaamd danmark_vb schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:33:
[...]
Waar maak je je druk over... blij dat er een patch komt. Er gaan vast nog bugs in de definitieve release zitten, dat is nu eenmaal zo goed als onmogelijk om te voorkomen bij een spel van deze schaal. En zo vreemd is het helemaal niet om met oudere code te stresstesten overigens. Bovendien is Caspian Border gewoon (semi) gesloten met 64 spelers getest.
Lekker makkelijk om het een beta te nemen en iedereen slikt gewoon alles, want het is een beta. Maar is er dan niemand die het raar vindt dat al deze problemen in het uiteindelijke spel nu al niet aanwezig zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 10:25 ]
als je in de borst geraakt word met een pistool zou de body armor dat tegen moeten houden....als ik het goed gezien heb gebruiken ze standaard USMC model soldaat tenminste, en die gebruiken 2 mogelijkheden...AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:11:
[...]
Ik heb het niet over dood of levend. Ik heb het over uitgeschakeld zijn. Niet meer mee kunnen doen in een gevecht.
Wikipedia: Personnel Armor System for Ground Troops
of
Wikipedia: Modular Tactical Vest
de 2e zou zelfs zwaardere kogels moeten kunnen tegenhouden, dus wat dat betreft zou je in BF3 wel wat moeten kunnen hebben.. in the face daarintegen is wel redelijk dodelijk
[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 04-10-2011 10:27 ]
Is er uberhaupt enig bewijs dat dit het geval is?En over dat 100% naar 0% verhaal, dat ligt toch er aan dat de client nu de hitregistratie doet, waardoor je meet latency hebt, en je zelfs in cover doodgeschoten kan worden, stond een heel verhaal op het EA forum tenminste... maar het is en blijft zeer irritant in ieder geval.
Als je van 100% naar 0% gaat vanwege client side registratie, is de enige verklaring dat de registratie aan de kant van de killer zit (ook de logische plek). Oké, prima.
Maar dat valt ONMOGELIJK te rijmen met dat mensen klagen dat ze een compleet magazijn met hun gunner in iemand schieten en hij niet dood neervalt. Dat kan enkel dan als de registratie bij het slachtoffer zit, wat zowel onlogisch is als niet overeenkomt met de klachten van andere.
Ik heb nou niet het idee dat we te weinig snipers hebben, dus het zal wel meevallen. UMP heb ik zelf eigenlijk nog niet geprobeerd (behalve van dode tegenstanders). Maar ik kan je verzekeren dat je met de standaard AK echt niet op sniper afstanden kills krijgt behalve door geluk of een incompetente sniper (als die rechtop gaat staan ofzo valt hij wel dood neer).Waar ik me soms mateloos aan erger is het feit dat ik geraakt word door UMP's en M16/AK47 op afstanden waar ik met mn sniper maar moeilijk iemand raken kan.
Ja als je een 6x scope, bipod en heavy barrel erop gooit kan je wel accuraat schieten, maar uiteraard ten koste van je close range performance.
[ Voor 30% gewijzigd door Sissors op 04-10-2011 10:24 ]
Dit kan niet door serverlag komen? Dit verklaart waarom beide partijen verschillende registraties hebben.furby-killer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:22:
[...]
Is er uberhaupt enig bewijs dat dit het geval is?
Als je van 100% naar 0% gaat vanwege client side registratie, is de enige verklaring dat de registratie aan de kant van de killer zit (ook de logische plek). Oké, prima.
Maar dat valt ONMOGELIJK te rijmen met dat mensen klagen dat ze een compleet magazijn met hun gunner in iemand schieten en hij niet dood neervalt. Dat kan enkel dan als de registratie bij het slachtoffer zit, wat zowel onlogisch is als niet overeenkomt met de klachten van andere.
Info wordt te langzaam naar beide partijen verzonden.
Ik heb in de tunnel gehad dat ik gesniped werd door pronede UMPers, terwijl ik in exact dezelfde houding gekilled werd. Had deze gast pas kunnen ontdekken door de killcam.furby-killer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:22:
[...]
[...]
Ik heb nou niet het idee dat we te weinig snipers hebben, dus het zal wel meevallen. UMP heb ik zelf eigenlijk nog niet geprobeerd (behalve van dode tegenstanders). Maar ik kan je verzekeren dat je met de standaard AK echt niet op sniper afstanden kills krijgt behalve door geluk of een incompetente sniper (als die rechtop gaat staan ofzo valt hij wel dood neer).
Ja als je een 6x scope, bipod en heavy barrel erop gooit kan je wel accuraat schieten, maar uiteraard ten koste van je close range performance.
Nou, wat mij overkomt (niet heel vaak gelukkig) is dat ik mijn M249 met heupvuur voor de helft leegschiet op iemand die 1 tot 3 meter van me afstaat. Nu snap ik dat er veel missers zijn, maar van de 50 tot 75 kogels moeten iig 10% aankomen op het doel. Dat zijn dan 5 tot 7 hits wat, zelfs in de tenen, voor damage moet zorgen. Wat dan doodleuk niet het geval is.furby-killer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:22:
[...]
[...]
Ik heb nou niet het idee dat we te weinig snipers hebben, dus het zal wel meevallen. UMP heb ik zelf eigenlijk nog niet geprobeerd (behalve van dode tegenstanders). Maar ik kan je verzekeren dat je met de standaard AK echt niet op sniper afstanden kills krijgt behalve door geluk of een incompetente sniper (als die rechtop gaat staan ofzo valt hij wel dood neer).
De enige verklaring die ik heb is dat ik al dood ben voordat ik begin te schieten, maar dat mijn PC dat nog niet te horen heeft gekregen.
It’s Alan Kertz again, the developer from DICE who shares all these nice things with us. He said that the hit-detection is massively improved over Bad Company 2, so you can actually expect people to die when you shoot them and no more of death lag. It also depends on connection to connection so you can’t really rely on all that. It’s nice to know that DICE is working hard to improve it so that the gameplay experience is very good.
bron: http://gamingbolt.com/bat...uction-qualities-detailed
als ze dit massively improved noemen wil ik niet weten wat er bij hun onder "a bit worse" valt...
ik zelf heb van de meest genoemde punten ook last
-1 shot kill uit bijv. ump/m16/pp2000
-geschoten worden achter deking
-5x met shotgun raak schieten nog niet dood
-magazijn van welk wapen dan ook leegschieten op vijand nog niet dood
nou dit moet wel gefixt worden anders wordt het onspeelbaar
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verbetering is er wel, alleen wij merken dat nog niet, pas bij het uiteindelijke spelflessuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:35:
om maar een artikel te quoten
It’s Alan Kertz again, the developer from DICE who shares all these nice things with us. He said that the hit-detection is massively improved over Bad Company 2, so you can actually expect people to die when you shoot them and no more of death lag. It also depends on connection to connection so you can’t really rely on all that. It’s nice to know that DICE is working hard to improve it so that the gameplay experience is very good.
bron: http://gamingbolt.com/bat...uction-qualities-detailed
als ze dit massively improved noemen wil ik niet weten wat er bij hun onder "a bit worse" valt...
Dat ze het willen verbeteren kan ik me voorstekken, maar wat mij betreft zijn ze er echt niet in geslaagd.
Edit: is er ooit een spel geweest waarbij niet over hit detectie werd geklaagd?
[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 04-10-2011 10:39 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat ligt eraan, als de server het regeld dat betekent dat de persoon die wel een goed verbinding heeft geen problemen krijgt, maar de persoon met lag wel. Nu hebben beide personen problemen, omdat het niet op de server geregeld wordt..furby-killer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:38:
Ach hij zei tov BFBC2 en daar was men de helft van de tijd aan het klagen over hit detectie, dus dat kan best. Maar sowieso, je kan je hit detectie nog zo effectief maken en op de server doen, als die lagt hou je dit altijd, onafhankelijk van hoe geweldig je hit detectie zelf is.
Hoop ook dat ze snel terugkomen op deze manier van hit registration, want zoals je ziet het werkt voor geen meter!
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 10:41 ]
Tenzij je uitmuntende communicatie hebt je squad, en het liefst twee squads is het op dit moment niet waard op Support te spelen puur om Sup. te bieden. Omgeving is te breed buiten; als je een sniper ziet achter een rots en probeert te supressen ben je ontzettend kwetsbaar. In gangen en tunnels werkt het beter, maar niet goed genoeg om helemaal dedicated voor die rol te gaan.
Begin nu trouwens wel steeds meer waardering en skill te krijgen in het gebruik van een LMG. 'T zijn echt beesten waarvan de kogels alles in hun pad opvreten
Je weet dat portugal ook gewoon in Europe ligt? Dit in tegenstelling tot brazilianen.Postius schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:39:
Hit reg client side gemaakt is hilarisch. Ga je als je tegen protugezen speelt en brazilianen nog lekker dood als je achter een muurtje staat. LoL client side hit registratie is vrij tarded maar we zullen zien.
Niet als de server lag heeft...Dat ligt eraan, als de server het regeld dat betekent dat de persoon die wel een goed verbinding heeft geen problemen krijgt, maar de persoon met lag wel. Nu hebben beide personen problemen, omdat het niet op de server geregeld wordt..
Heb je ENIG bewijs dat het client side hit registratie is? Want de klachten komen overeen met server side hit registratie, NIET met client side hit reg.
[ Voor 35% gewijzigd door Sissors op 04-10-2011 10:41 ]
Verwijderd
Als je baalt van hit detecetion, baal dan van hele clips schieten op duidelijk zichtbare lichamen en niets raken. Vaak ben ik meer op zoek naar hitmarkers door bewust rond om mensen te schieten dan dat ik op het plekje schiet waar ik ze zie op mijn scherm.
Ging gisteren leuk tot dat er 3 tegenstanders ondergrond zwommen op het eerste stuk bij Metro. Snap zelf de lol er niet echt van om kills te maken terwijl je glitcht, maar goed iedereen heeft andere smaken en voorkeuren.
Ja maar dan hebben ook beide mensen problemen, lag bij de server is eenvoudiger te voorkomen dan een client-lag omdat dit volledig aan de snelheid van hun eigen internet ligt, en die is vele malen kleiner dan de verbinding van de server.. In het problemen forum staat dat er een client side registration is en geen server side, dus ik neem aan dat dit klopt.furby-killer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:40:
[...]
Je weet dat portugal ook gewoon in Europe ligt? Dit in tegenstelling tot brazilianen.
[...]
Niet als de server lag heeft...
Heb je ENIG bewijs dat het client side hit registratie is? Want de klachten komen overeen met server side hit registratie, NIET met client side hit reg.
Misschien is dat dan ook de reden dat iedereen er last van heeft en niet een select groepje?Ja maar dan hebben ook beide mensen problemen
En ja het wordt overal gezegd dat er client side hit reg is, maar er is nergens een bewijs of officieel stukje informatie. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, ik zeg enkel dat het niet overeenkomt met de problemen waar over wordt geklaagd.
YouTube: Gameplay Dell XPS 15 Battlefield 3 High settings |Bad shotgun, getting Rocket heads| HD - YouTube
YouTube: Gameplay Dell XPS 15 Battlefield 3 High settings | PP-2000 Bad Ass Bush | HD - YouTube
YouTube: Gameplay Dell XPS 15 Battlefield 3 High settings |Metro stuff| HD - YouTube
YouTube: Dell XPS 15 L502x Gameplay Battlefield 3 low graphics |Part 1| HD - YouTube
YouTube: Dell XPS 15 L502x Gameplay Battlefield 3 low graphics |Part 2| HD - YouTube
[ Voor 10% gewijzigd door Martijn Meijer op 04-10-2011 11:14 ]
Dit vind ik wel een vreemde conclusie, je kan nooit op een server nagaan hoe de neergeschoten en de schietende speler het vuurgevecht hebben ervaren. Je kan dus niet zeggen dat beide partijen er problemen mee hebben, alleen diegene waarbij het visuele niet klopt met wat er gescript wordt.Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:40:
[...]
Dat ligt eraan, als de server het regeld dat betekent dat de persoon die wel een goed verbinding heeft geen problemen krijgt, maar de persoon met lag wel. Nu hebben beide personen problemen, omdat het niet op de server geregeld wordt..
Hoop ook dat ze snel terugkomen op deze manier van hit registration, want zoals je ziet het werkt voor geen meter!
Dit kan dus voor beide partijen anders overkomen. Voor de schietende partij stond de geschotene misschien wel met zn kop boven de bushes, terwijl de geschotene naar zijn idee allang in de struiken ligt. En visa versa.
En clientkant detectie, wat houdt dit nu in?
Beide kanten zijn toch clients, zowel de schutter als de geschotene?
[ Voor 5% gewijzigd door Raimundus op 04-10-2011 10:50 ]
Als je zo verschrikkelijk gefrustreerd raakt door het spelen van een beta, kun je dan misschien niet beter wachten tot de final release over minder dan een maand? Zo niet, report je bugs en bijt op je tong, maar ga niet roepen dat Dice een wanproduct geleverd heeft voor dat product daadwerkelijk in de schappen ligt. Een beta is nu eenmaal geen demo, hoe graag je dat ook zou willen.Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:45:
[...]
Ja maar dan hebben ook beide mensen problemen, lag bij de server is eenvoudiger te voorkomen dan een client-lag omdat dit volledig aan de snelheid van hun eigen internet ligt, en die is vele malen kleiner dan de verbinding van de server.. In het problemen forum staat dat er een client side registration is en geen server side, dus ik neem aan dat dit klopt.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Dat klopt, de ene is al in cover en de andere ziet de peroson nog staan. Wie is dan het probleem?Raimundus schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:47:
[...]
Dit vind ik wel een vreemde conclusie, je kan nooit op een server nagaan hoe de neergeschoten en de schietende speler het vuurgevecht hebben ervaren. Je kan dus niet zeggen dat beide partijen er problemen mee hebben, alleen diegene waarbij het visuele niet klopt met wat er gescript wordt.
Dit kan dus voor beide partijen anders overkomen. Voor de schietende partij stond de geschotene misschien wel met zn kop boven de bushes, terwijl de geschotene naar zijn idee allang in de struiken ligt. En visa versa.
En clientkant detectie, wat houdt dit nu in?
Beide kanten zijn toch clients, zowel de schutter als de geschotene?
Als het server hit registration is en de server heeft geen lag en die van de persoon die in cover zit ook niet, dan zal het dus niet mogelijk zijn dat hij nog afgeschoten wordt, ook al zegt de client van de persoon die wil schieten dat hij dus nog staat.
Als de server lagt, hebben beide personen een probleem en dan is het maar gokken lijkt me.
Is er Client hit registration dan zal de ene persoon doorsturen dat hij dus de persoon raakt, terwijl de ander dus al achter de cover staat. Hoe dit precies dan geregeld wordt weet ik ook niet, maar zoals het er nu na uit ziet ga je dus wel gewoon dood..
Zo gefrustreerd ben ik nu ook niet, soms gaat het ook goed met het spelen. Naast die hit registration zijn er nog tal van andere zaken en ja ik zet deze ook netjes op het forum van Battlelog! Ik snap alleen niet waarom ze zo'n oude build gebruiken terwijl ze roepen dat de problemen al niet in het uiteindelijke spel zittenmark_vb schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:53:
[...]
Als je zo verschrikkelijk gefrustreerd raakt door het spelen van een beta, kun je dan misschien niet beter wachten tot de final release over minder dan een maand? Zo niet, report je bugs en bijt op je tong, maar ga niet roepen dat Dice een wanproduct geleverd heeft voor dat product daadwerkelijk in de schappen ligt. Een beta is nu eenmaal geen demo, hoe graag je dat ook zou willen.
En ik noem het spel wat in de winkels komt geen wanproduct, maar een beta die zogenaamd alleen bedoeld is om de servers te stresstesten en de back-end wel!
[ Voor 25% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 11:04 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Gezien mijn ervaring met Bad Company 2 verwacht ik dat ze hier weinig aan gaan (kunnen) doen.Murk schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:59:
Ik speel niet meer tot ze wat aan die hitreg doen. Wat een drama is dat. Hou het wel even bij BF2.
Heb nu meerdere avonden in de beta doorgebracht, maar moet zeggen dat ik toch positiever ben dan aan het begin. Wel begint Operation Metro te vervelen, zeker gezien ik ook niet van Rush hou.
Gisteren IR scope geunlocked, man wat ideaal in het metrostelsel, M249 + IR
Verwijderd
had van dice verwacht dat ze dat ook zouden doen voor pc.
maar jammer helaas dus.
Verwijderd
Lijkt me logisch, want het event wordt gesponsord door de console bouwers (Sony en Microsoft), en gezien de PC niet als "gaming device" wordt gezien zal MS dit niet sponsoren...Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:10:
Wat jammer trouwens dat wij geen battlefield millions wedstrijden krijgen voor de pc. http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
had van dice verwacht dat ze dat ook zouden doen voor pc.
maar jammer helaas dus.
Verwijderd
Nu vind ik het raar dat ik schijnbaar voor zowat elk wapen standaard al een scope unlocked heb (staat available) maar die helemaal niet ingame tegen kom. Bijvoorbeeld voor de Pecheneg, duurt ff voordat ik daar een scope op heb, maar volgens de site heb ik die dus al bij 0 kills.
lijkt me een bug, aangezien er bij de shotguns staat dat je standaard met een silencer begint...Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:19:
FF een vraagje, misschien dat iemand het hier weet. Op de website (waarvandaan je dus je games start etc.) staat ook je loadout, wapens en dergelijken. Daar kan je ook je progress zien wat betreft je unlocks per wapen, scopes, silencers etc...
Nu vind ik het raar dat ik schijnbaar voor zowat elk wapen standaard al een scope unlocked heb (staat available) maar die helemaal niet ingame tegen kom. Bijvoorbeeld voor de Pecheneg, duurt ff voordat ik daar een scope op heb, maar volgens de site heb ik die dus al bij 0 kills.
Verwijderd
De eerst unlock krijg je bij 0 kills, dus die heb je standaard al. Misschien even bij je loadout ingame kijken, want daar moet de scope gewoon bijstaan.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:19:
FF een vraagje, misschien dat iemand het hier weet. Op de website (waarvandaan je dus je games start etc.) staat ook je loadout, wapens en dergelijken. Daar kan je ook je progress zien wat betreft je unlocks per wapen, scopes, silencers etc...
Verwijderd
LOL! dat zou wat zijnflessuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
lijkt me een bug, aangezien er bij de shotguns staat dat je standaard met een silencer begint...
Verwijderd
Absoluut niet dus, ik kan bij het unlocken van een nieuw wapen nooit een scope kiezen. Wat dus wel op de webby staat...Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:25:
[...]
De eerst unlock krijg je bij 0 kills, dus die heb je standaard al. Misschien even bij je loadout ingame kijken, want daar moet de scope gewoon bijstaan.
Sterker nog, ik kan helemaal nog geen optics kiezen, en dat zou ook normaal zijn. In den beginne moet je het gewoon maar met je ironsights doen.
Verwijderd
Ahhh... ik zie het al, gezien je standaard namelijk altijd al 1 unlock hebt, maar op battlelog staan er een aantal scopes (zoals de balistic 12x) fout. Waarschijnlijk een verkeerde ID ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:27:
[...]
Absoluut niet dus, ik kan bij het unlocken van een nieuw wapen nooit een scope kiezen. Wat dus wel op de webby staat...
Sterker nog, ik kan helemaal nog geen optics kiezen, en dat zou ook normaal zijn. In den beginne moet je het gewoon maar met je ironsights doen.
Deze vond ik bij een post op battlelog forums
Heb er ook nog geen last van ondervonden (PC)... soms wel dat ik voor me gevoel iemand helemaal kapot sproei maar ja welk spel (en ook in het echt) maak je nou iemand mee dood als je sproeit.. dat werkt bijna nooitmngm schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:39:
Op ps3 heb ik er ook nog niet veel van gemerkt... Kan me wel inbeelden dat het heel irritant is voor de mensen die het wel hebben. Zoals reeds gezegd, als UT het vroeger zo goed kon, dan moet het nu ook nog kunnen, zeker met de snelle breedbandverbindingen van deze tijd!
verschild enorm per gun, neem je een sub-machine werkt dat perfect; bijna geen recoilBrummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:49:
[...]Heb er ook nog geen last van ondervonden (PC)... soms wel dat ik voor me gevoel iemand helemaal kapot sproei maar ja welk spel (en ook in het echt) maak je nou iemand mee dood als je sproeit.. dat werkt bijna nooit
Die is hier ook eerder langs geweest, en lijkt de bron te zijn van het idee dat hit reg client side is, want ik heb nog steeds geen echte bron gezien (wat hij daar laat zien is trouwens ook helemaal geen bewijs van client side hit reg).fuuv schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:49:
Uiteraard maar ik hou niet zo van die wapens (ligt me niet zo)..himlims_ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:50:
[...]
verschild enorm per gun, neem je een sub-machine werkt dat perfect; bijna geen recoil
Was mijn post niet goed met dit filmpje?fuuv schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:49:

*Don't get me wrong, mijn pre-order is nog intact en blijft intact. Geweldig spel.
Misschien word dan wel het niveau van de gemiddelde gamer in BF3 omhoog getrokkenSagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:09:
En dit krijg je als je een oude unfinished build met bugs uitbrengt als BETA. Not smart DICE, not smart.
[afbeelding]
*Don't get me wrong, mijn pre-order is nog intact en blijft intact. Geweldig spel.
Maargoed, ik hou mn pre-order nog lekker intact. Vooral omdat ik gewoon nog niet de kans heb gehad om caspian border te spelen. Dat zal al een hoop goed maken.
Ik ben er niet rouwig om. Nu krijg je een schifting tussen de echte BF fans en de mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:09:
En dit krijg je als je een oude unfinished build met bugs uitbrengt als BETA. Not smart DICE, not smart.
[afbeelding]
Ook hier blijft de pre-order intact en laten we inderdaad hopen dat het niveau zo wat omhoog gekrikt wordt.Thasquealer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:11:
[...]
Misschien word dan wel het niveau van de gemiddelde gamer in BF3 omhoog getrokken
Maargoed, ik hou mn pre-order nog lekker intact. Vooral omdat ik gewoon nog niet de kans heb gehad om caspian border te spelen. Dat zal al een hoop goed maken.
Zat eerlijk gezegt zelf ook te twijfelen, maar ik heb wel vertrouwen in DICE, alleen niet in EA..Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:09:
[afbeelding]
Leuk dat ze een beta uitbrengen, maar dit was zeker niet verstandig van ze. Dan hadden ze maar niet zo'n oude build moeten uitbrengen als Beta. wel grappig dat ze zich nu weer achter de beta verschuilen en niet eens goed antwoorden kunnen geven op battlelog over de problemen!
Laat die Caspian border maar komen, bugs zitten er ook in Metro dan zullen die van caspian border ook nog wel meevallen en dan krijgen we tenminste een BF gevoel!
Much more to come for the full game, hoop niet dat hij over bugs en andere problemen praat
[ Voor 16% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 12:18 ]
Sorry, ik ga hem nog steeds halen en ik breng het niveau weer terug naar het nulpunt!SomerenV schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Ook hier blijft de pre-order intact en laten we inderdaad hopen dat het niveau zo wat omhoog gekrikt wordt.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Weet niet wat de reden was dat de Caspian Border map uit de beta werd gehaald, maar als ze die gehouden hadden had ze dat wel een hoop afhakers gescheeld.Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:09:
[afbeelding]
zouden ze er ook nieuwe preorders bij gekregen hebben ivm de beta? want op de foutjes na, speelt het wel heerlijk weg, met topgraphics.Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:09:
[afbeelding]
Hoewel ik wel moet zeggen dat een andere map beter was geweest (met voertuigen, zoals caspian) aangezien dat toch een beter battlefield-gevoel geeft
Ik heb bij Quick match al diverse keren gehad dat ik een US-server krijg toegewezen, met als gevolg onwijze lag e.d.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Dat wordt er inderdaad niet bijverteldflessuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:17:
[...]
zouden ze er ook nieuwe preorders bij gekregen hebben ivm de beta? want op de foutjes na, speelt het wel heerlijk weg
Daarbij, mensen die hun preorder cancelen zijn mensen die niet in de gaten hebben hoe goed deze game is.
Opzich best jammer.. die mensen heb je nodig om je k/d ff te boosten
Fake volgens mij want ik zie het er niet bij staan op twitter.Rhapsody schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:18:
Ik vind het wel vreemd dat die informatie zo op twitter gezet wordt, lijkt me nou niet echt handig ofzo...
-- Altijd blijven prutsen --
Kan deze tweet niet terugvinden, dus lijkt me fake.Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:09:
[afbeelding]
Dan heeft iedereen last en valt het minder opRaiseCain schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:21:
Ik heb minder last van Hit reg op een server met 80+ ping dan 30-40 ping?
Die Battlelog vind ik nog verre van goed werken! Ondanks dat ik met mijn goede account nog stééds niet kan inloggen op Battlelog (en dit van de 1e, naar 2e naar 3e naar de studio) is geëscaleerd ben ik er met een oud e-mail adres wel op kunnen komen.prutser387 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:17:
Bij het joinen van games, moet je altijd via de filters een server zoeken.
Ik heb bij Quick match al diverse keren gehad dat ik een US-server krijg toegewezen, met als gevolg onwijze lag e.d.
In de lijst met alle servers klopt die informatie zelden. Bij elke server waar er bijvoorbeeld 28/32 mensen op zitten geeft hij aan dat de server vol zit. Via Quickmatch vind hij altijd wel wat maar handmatig een server joinen is niet te doen.
Kan hem inderdaad ook niet terugvinden, maar betekent niet meteen dat hij fake is. Hij kan ook door de account zelf verwijderd zijn omdat ze toch vonden dat het niet slim was om dat er zo pontificaal neer te zetten.BioHazard schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:21:
[...]
Kan deze tweet niet terugvinden, dus lijkt me fake.
*edit: Had de bron even beter moeten lezen, er staat inderdaad dat die tweet offline is gehaald. http://www.thetechgame.co...rders-numbers-rising.html
*edit2: Ik vraag me trouwens af hoeveel van die mensen het spel uiteindelijk toch gaan halen.
[ Voor 27% gewijzigd door Sagaris op 04-10-2011 12:32 ]
Dat voor veel spelers de beta niet is wat ze hadden verwacht zat er wel aan te komen, hoe hoger de verwachting hoe meer kans dat het tegen valt. En nadat ik gister wat buggy Caspian vids heb gezien kan ik me ook wel indenken dat ze die liever niet als beta map zouden willen hebben, want als je denkt dat Metro buggy is zal Caspian die term een nieuw leven inblazen.
Ik denk dat veel spelers langzaam maar zeker er rekening mee moeten gaan houden dat BF3 niet buggfree gereleased gaat worden, want de huidige beta build is ook geen half jaar oud al. Immers why zou een bedrijf een first impression afleveren waarvan ze weten dat er gigantisch veel bugs in zitten die ze op hun echte versie al gefixed hebben? Dat is gewoon logica.
Over 3 weken is het al release tijd, zal eerder een 0day patch worden dan een buggfree release, press and ship kost ze immers al een week of 2.
Die tweet is qua datum al 4 dagen oud, lijkt me nogal een ongeloofwaardig verhaal als mensen er gister/vandaag pas achter zijn gekomen?Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:28:
[...]
*edit: Had de bron even beter moeten lezen, er staat inderdaad dat die tweet offline is gehaald. http://www.thetechgame.co...rders-numbers-rising.html
[ Voor 19% gewijzigd door Demoterror op 04-10-2011 12:35 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Klik op de server, hij update dan meteen aantal mensen (dat verandert nou eenmaal heel snel, kan DICE weinig aan doen). Als hij dan nog ruimte heeft join ik, en ja een enkele keer is hij dan alsnog vol, maar meestal join ik gewoon prima.mickjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:26:
[...]
Die Battlelog vind ik nog verre van goed werken! Ondanks dat ik met mijn goede account nog stééds niet kan inloggen op Battlelog (en dit van de 1e, naar 2e naar 3e naar de studio) is geëscaleerd ben ik er met een oud e-mail adres wel op kunnen komen.
In de lijst met alle servers klopt die informatie zelden. Bij elke server waar er bijvoorbeeld 28/32 mensen op zitten geeft hij aan dat de server vol zit. Via Quickmatch vind hij altijd wel wat maar handmatig een server joinen is niet te doen.
Die mensen waren dan wel redelijk wereldvreemd als ze dachten dat hij bugfree (of iets dat daar in de buurt komt) gereleased zou worden.Ik denk dat veel spelers langzaam maar zeker er rekening mee moeten gaan houden dat BF3 niet buggfree gereleased gaat worden
[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 04-10-2011 12:36 ]
Een zeroday patch hoeft niet erg te zijn, imo. Ze lossen het dan iig op en dat is toch waar het uiteindelijk om gaat. Ja je moet een patch downloaden, de vraag is dan hoe erg is dat en waarom is dat dan zo erg?Demoterror schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:33:
Ik denk dat veel spelers langzaam maar zeker er rekening mee moeten gaan houden dat BF3 niet buggfree gereleased gaat worden, want de huidige beta build is ook geen half jaar oud al. Immers why zou een bedrijf een first impression afleveren waarvan ze weten dat er gigantisch veel bugs in zitten die ze op hun echte versie al gefixed hebben? Dat is gewoon logica.
Over 3 weken is het al release tijd, zal eerder een 0day patch worden dan een buggfree release, press and ship kost ze immers al een week of 2.
http://battlelog.battlefi...ew/2826564925959287299/3/
Sowieso behalve dat het compleet debiel is dat een bedrijf zoiets zou tweeten, hij is van 30 september, en daar komt de eerste pas op 4 oktober achter?
De eerste is in 2005 vervangen door Wikipedia: Interceptor Body Armor en daaruit voort heeft USMC de, zoals jij al zei, Wikipedia: Modular Tactical Vest ontwikkeld.
Dat was het mooie met BF2142 bij de MG's, hoe langer je schoot des te accurater hij werdBrummetje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:49:
[...]
Heb er ook nog geen last van ondervonden (PC)... soms wel dat ik voor me gevoel iemand helemaal kapot sproei maar ja welk spel (en ook in het echt) maak je nou iemand mee dood als je sproeit.. dat werkt bijna nooit
Ik join altijd handmatig, ik heb filter aan staan met europe en NL werkt perfect.mickjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:26:
[...]
Die Battlelog vind ik nog verre van goed werken! Ondanks dat ik met mijn goede account nog stééds niet kan inloggen op Battlelog (en dit van de 1e, naar 2e naar 3e naar de studio) is geëscaleerd ben ik er met een oud e-mail adres wel op kunnen komen.
Wel heb ik soms dat i 28/32 is en ik erop klik dat hij dan ineens 32/32 aangeeft, echter is natuurlijk de kans aanwezig dat iemand in de tussentijd is gejoind. (is niet realtime screen refresh)

Ik hoop dat ze het niet verneuken...
Geen ingame squad management betekent een game die vrij snel afsterft.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Yep, gewoon je firewall instellen dat de kill paketjes niet aankomen, of door zelf pakketjes te versturen die iedereen killtRaDKiLL schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:50:
Is clientside hitreg niet enorm cheatgevoelig? (just wonder)
---RAWE CEEK!!!---
Zeer herkenbaar, zelf ook al gehad.NoFearCreations schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:53:
Hopelijk gaan ze ook nog wat doen aan kogelvrije bosjes. Lag net een dude voor me in de bosje, ik samen met een maatje een magazijn erop legen, maar helemaal niks.
Ook leuk aan de bosjes is dat soms je granaat erin blijft hangen en je weg moet sprinten om geen suicide te krijgen.
Dat is waar punkbuster de hoek om komt kijken, als dat al mogelijk was xDVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:52:
[...]
Yep, gewoon je firewall instellen dat de kill paketjes niet aankomen, of door zelf pakketjes te versturen die iedereen killt
klopt, voor de edit had ik de interceptor er ook tussen staan, maar die kan grafisch niet...deze 2 zouden mogelijk zijn, vooral de eerste...Kaap schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:42:
[...]
De eerste is in 2005 vervangen door Wikipedia: Interceptor Body Armor en daaruit voort heeft USMC de, zoals jij al zei, Wikipedia: Modular Tactical Vest ontwikkeld.
en @ bosjes....als je met je RPG of SMAW schiet vanuit de bosjes, lanceer je de bosjes vaak weg...ook handig als je denkt beschermd te liggen
[ Voor 11% gewijzigd door flessuh op 04-10-2011 13:01 ]
Dat is wel een grappige conclusie. Ik dacht het nou juist precies andersommdcsusa schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Ik ben er niet rouwig om. Nu krijg je een schifting tussen de echte BF fans en de mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Dat de meeste spelers die meer van de 'Arcade achtige shooters' houden en lekker willen sproeien, kampen en 100001 dingen willen unlocken, juist blijven en de echte Battlefield liefhebbers de pre-orders opzeggen.
lol. Leuk hoe het bij iedereen anders werkt he
Ik hoop nog CB te kunnen spelen. Alleen Metro geeft mij reden om aan me pre-oder te twijfelen.
En dan heb ik het uiteraard niet over bugs, irritante menu's en andere zaken die te fixen zijn.
But we shall see
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Het is te hopen dat ze eerdaags nog een fixed CB er uit gooien voor nog een paar dagen testing, als het bij deze buggy Metro testing blijft zullen ze nog wel meer dan die 34k preorders verliezen.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
Niet als je een externe firewall hebt, want dan komt zo'n pakketje dus nooit aan op je PC (waar PB draait). Of als je over een gateway werkt, dan kun je daar de boel versturen.Yintha schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:56:
[...]
Dat is waar punkbuster de hoek om komt kijken, als dat al mogelijk was xD
Ik zou het thuis kunnen doen, maar gezien het mijn speelplezier niet bevorderd, zie ik het nut er niet van.
Aan de andere kant; PB is niet zo lastig te omzeilen, dus daar zullen vast wel leuke dingen voor komen.
Zelfs met de filters gaat het gisteravond niet goed... vaak genoeg een SG, JP of TX server toegewezen gekregen terwijl ik en mijn groep op Europe only sta qua filters.prutser387 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:17:
Bij het joinen van games, moet je altijd via de filters een server zoeken.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
34k ?... ietsje meer volgens mij[b][message=36870049,noline]als het bij deze buggy Metro testing blijft zullen ze nog wel meer dan die 34k preorders verliezen.
[edit].. las het verkeerd...dacht dat er totaal 34k pre-orders stond
[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Detonator op 04-10-2011 13:11 ]
In jouw artikel staat niks over pre-orders die gecanceld zijn?
Dit is echts iets wat je moet vragen jaDemoterror schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:05:
Hoeveel dagen zijn er eigenlijk nog over van de beta periode? Dacht dat die in totaal ook niet heel erg lang was?
10 oktober is laatste dag...
[ Voor 3% gewijzigd door Donnie op 04-10-2011 13:12 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
en waar je nog nooit mee of tegen hebt gespeeld, kan je ook niet missen.
ook zullen sommige de pre order enkelt voor de early acces hebben aangeschaft om daarna deze gewoon te cancelen.
[ Voor 99% gewijzigd door TonyTone op 04-10-2011 13:13 . Reden: Terwijl ik typte, had iemand anders het al getypt ]
Verwijderd
Ben ook heel erg benieuwd naar de campaign, daar kan je nu nog echt geen klap van zeggen behalve de graphics dan...
Verwijderd
beta kan zijn voordelen en nadelen hebben. ik vind de game top en als je een fout ziet meld je het op het battlelog forum. wel sneu zo. vast catogorie <20 jaartjes oud. no offence.
er staat rechts boven in de hoek permanent BETA... en wtf is er mis met googlen naar woord beta.
ach scheelt 34k potentiele huilebalkjes die weer los gaan in de ingame chat dat als ze worden dood worden gelijk miepen met cheater hax enz
voor iedereen die cursus alpha/beta build info nodig heeft.
Wikipedia: Bètaversie
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 13:19 ]
Ik denk dat ze beter tweakers moeten voorlichten over hoe software ontwikkeling werkt en wat beta precies inhoudt. Of een full screen banner intro waarin ze BETA schermvullend zetten gedurende 10 seconden, niet af te breken, en een vervolgscherm met de definitie van beta software.Sagaris schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:09:build met bugs uitbrengt als BETA. Not smart DICE, not smart.
Sommige reacties zijn te onnozel voor woorden. Stel je voor, bugs in een beta!!
Op de frontpage van Tweakers is het niveau ook zo laag. Typjes die praten over "geld terug", "rechters", genant.
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 04-10-2011 13:17 ]
Enige reden waarom ik zou cancelen is om een signaal af te geven dat ik niet happy ben. Als ik het zou toen dan. Met uiteraard de achterliggende gedachte dat als het geld al binnen is, ze ook minder de moeite doen ect.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:12:
ook zullen sommige de pre order enkelt voor de early acces hebben aangeschaft om daarna deze gewoon te cancelen.
Lol XDStewie! schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:14:
[...]
Ik denk dat ze beter tweakers moeten voorlichten over hoe software ontwikkeling werkt en wat beta precies inhoudt. Of een full screen banner intro waarin ze BETA schermvullend zetten gedurende en een vervolgscherm met de definitie van beta software.
Sommige reacties zijn te onnozel voor woorden. Stel je voor, bugs in een beta
Volgens mij verwarren mensen deze beta met een demo...
Inieedergeval, ik heb altijd CoD gespeeld en speel nu BF3 en ook al is het alleen maar metro, ik blijf het leuk vinden en ben niet van plan terug naar CoD te gaan. Zelfs de beta blijf ik leuk vinden om te spelen, laat staan als er dadelijk voertuigen etc. bijkomen. wordt alleen maar leuker
Helemaal niet zo raar inderdaad, maar het probleem is dat bij DICE die "Beta" heel vaak op de plank in de winkels eindigt, er vervolgens 5 of 6 patches tegenaan gaan en het dan NOG STEEDS niet goed isStewie! schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:14:
Ik denk dat ze beter tweakers moeten voorlichten over hoe software ontwikkeling werkt en wat beta precies inhoudt. Of een full screen banner intro waarin ze BETA schermvullend zetten gedurende en een vervolgscherm met de definitie van beta software.
Sommige reacties zijn te onnozel voor woorden. Stel je voor, bugs in een beta
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
dat was mij ook al opgevallen ja, tenminste met filmpjes op youtube, op de PC heb ik de MAV nog niet gezien...wel een EOD bot..volgeplakt met C4Prosac2010 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:07:
Vreemd.. ik lees net dat die MAV niet in de beta zou zitten. Toch ben ik hem gisteren al meermalen tegengekomen.
wel vreemd dat bijna niemand op de EOD bot schiet trouwens, ik schiet standaard op elke bot/radio die ik zie staan just to be sure
Verwijderd
Ik bedoel casual/noob players bij mekaar en elite/hardcore bij mekaar pleuren zodat ze niet met mekaar in aanraking kunnen komen en er een potentieel hoog gehalte aan suicides voorkomen word?
Verwijderd
levert nog punten op ook!!flessuh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:18:
[...]
dat was mij ook al opgevallen ja, tenminste met filmpjes op youtube, op de PC heb ik de MAV nog niet gezien...wel een EOD bot..volgeplakt met C4
wel vreemd dat bijna niemand op de EOD bot schiet trouwens, ik schiet standaard op elke bot/radio die ik zie staan just to be sure
Ik heb BC2 vanaf dag 1 gespeeld en behalve dat de browser aanzienlijk zoog speelde het spel als een zonnetje, totaal geen spijt van gehad.nero355 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:18:
[...]
Helemaal niet zo raar inderdaad, maar het probleem is dat bij DICE die "Beta" heel vaak op de plank in de winkels eindigt, er vervolgens 5 of 6 patches tegenaan gaan en het dan NOG STEEDS niet goed is
Verwacht hetzelfde met BF3. Ja er zijn problemen op het moment, en desondanks vermaak ik me nog steeds kostelijk, en dat is enkel met Operation Metro.
En als je serieus kijkt zie je ook dat de meeste problemen voorkomen op het buitengedeelte, de andere 3 stukken zijn een stuk beter.
Komop mensen wat een reactiesVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:14:
ach die 34k jankers zijn de beta niet waard.
beta kan zijn voordelen en nadelen hebben. ik vind de game top en als je een fout ziet meld je het op het battlelog forum. wel sneu zo. vast catogorie <20 jaartjes oud. no offence.
er staat rechts boven in de hoek permanent BETA... en wtf is er mis met googlen naar woord beta.
ach scheelt 34k potentiele huilebalkjes die weer los gaan in de ingame chat dat als ze worden dood worden gelijk miepen met cheater hax enz
Kort door de bocht invullen en een mening geven...dat schiet toch niet op mensen.
@ Stewi!
Ik ga er vanuit dat de meeste tweakers goed weten wat een Beta is.
Maar als de beta 3 weken voor de final uit komt, dan verwacht ik wel een Beta die voor 99% af is.
Dit lijkt eerder een versie van een half jaar gelden. In zo'n korte tijd zo veel fixen lijkt mij niet haalbaar.
En als ze al een betere versie hebben, dan is het niet slim deze zo nu public te maken.
DICE is ook een ontwikkelaar die in hoog tempo nieuwe patches uitbrengt, zelfs jaren na release. DICE is ook een ontwikkelaar waar de beslissingsmakers en programmeurs op de fora meelezen, posten, communiceren met de community.nero355 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:18:
[...]
Helemaal niet zo raar inderdaad, maar het probleem is dat bij DICE die "Beta" heel vaak op de plank in de winkels eindigt, er vervolgens 5 of 6 patches tegenaan gaan en het dan NOG STEEDS niet goed is
Elke bug die ze nu fixen kunnen ze direct in de retail ontwikkeling inbrengen. Natuurlijk blijven er bugs her en der over na release en uiteraad komen er diverse patches met fixes en gameplay tweaks, daar ontkomt geen enkele game aan.
Dat is natuurlijk onzin, ook al is het een beta er zullen in de retail versie ook wel bugs inzitten. Dat is bij elk spel en dat zal ook altijd zo blijven. Maar het mag toch niet mogelijk zijn dat je het spel ten eerste niet kunt opstarten, omdat de naam van de map niet herkent wordtBioHazard schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:19:
Ja het word te gek voor woorden hier. Iedereen maar klagen over bugs, maar ze zijn te dom om te beseffen wat beta nou eigenlijk in houd.
Sorry maar de beta is meer dan een maand oud en zou stabiel zijn, vindt bovenstaande problemen niet echt stabiel
Ben ook blij dat DICE achter het spel zit, wat me wel zorgen maakt is dat EA zich er nu ook mee bemoeid. Want we krijgen straks bijna hetzelfde als cod, elke 2 jaar zal er een neiuwe BF gereleased worden. dit betekend wel dat er echt wel minder ondersteuning zal zijn na enkele jaren!Stewie! schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
DICE is ook een ontwikkelaar die in hoog tempo nieuwe patches uitbrengt, zelfs jaren na release. DICE is ook een ontwikkelaar waar de beslissingsmakers en programmeurs op de fora meelezen, posten, communiceren met de community.
Elke bug die ze nu fixen kunnen ze direct in de retail ontwikkeling inbrengen. Natuurlijk blijven er bugs her en der over na release en uiteraad komen er diverse patches met fixes en gameplay tweaks, daar ontkomt geen enkele game aan.
[ Voor 53% gewijzigd door Andyk125 op 04-10-2011 13:36 ]
Verwijderd
misschien ben je wel een van de pre order annuleringen. er is een enkele game 99% in orde. elke game heeft na retail nog soms jaren lang bugs. ik geef terminste nog feedback op battlelog waar ze wat aan hebben.TonyTone schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:21:
[...]
Komop mensen wat een reacties![]()
Kort door de bocht invullen en een mening geven...dat schiet toch niet op mensen.
@ Stewi!
Ik ga er vanuit dat de meeste tweakers goed weten wat een Beta is.
Maar als de beta 3 weken voor de final uit komt, dan verwacht ik wel een Beta die voor 99% af is.
Dit lijkt eerder een versie van een half jaar gelden. In zo'n korte tijd zo veel fixen lijkt mij niet haalbaar.
En als ze al een betere versie hebben, dan is het niet slim deze zo nu public te maken.
naja ik ga mijn tijd maar weer steken in spelen en feedback geven op battlelog dan hier antwoorden, nog even en zit weer slot op dit topic.
laters
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 13:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien