Jerronimo schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:44:
Van de killcams klopt vaker zowieso geen fluit, en het is zwaar irritant dat je na gekilled te zijn voor straf nog 5 seconden naar een campende sniper die je net heeft afgeschoten mag kijken...laat dan desnoods een killcam zien.
Iemand reviven is af en toe ook een hele opgave, het is vaak hit and miss, soms revive je iemand meteen, soms na 3 keer proberen en soms helemaal niet ook al staat er nog een symbooltje boven zn lichaam.
Er zitten nog zwaar veel bugs in deze beta, ik geloof er dan ook niks van dat alles goed werkt bij de release.
Al moet ik zeggen dat het servers kiezen wel goed werkt, dat was in het begin bij BC2 zwaar k#t.
Jaja dice dat wordt patchen geblazen.
Het is nu eenmaal traditie dat Dice games nog een hele tijd vol met bugs zitten. Maar het spektakel dat je er uiteindelijk voor terug krijgt is het in mijn ogen meer dan waard. Als je kijkt hoe getweaked BC2 nu is (op een paar irritante bugs na en een fatsoenlijk server script systeem) belooft dat wel wat voor BF3.
Ik word overigens wel gek van die crashes tegen het eind van een bijna gewonnen ronde, waar je na re-joinen fijn nog een "game lost" scherm mag zien omdat je in het verliezende team geplaatst bent. (en ik mezelf er gefrustreerd aan moet herinneren dat het een bèta is

)
Jo... schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:59:
[...]
Sniperlimieten vind ik zo vreselijk bij BC2. Ik zou dan zoveel kunnen bijdragen als recon, maar dan mag het niet omdat er al x aantal snipers zijn. Ik moet wel zeggen dat ik een bewegende recon ben, dus niet op één plekje ga zitten. Helaas worden die dan dus ook gestraft! Natuurlijk zijn er niet zo heel veel meer andere mogelijkheden om het tegen te gaan. Al denk ik dat ze het d.m.v. beloningen wel kunnen wegkrijgen. Als je bijvoorbeeld veel punten krijgt door rond te lopen e.d., dan gaan er volgens mij maar weinig mensen zijn die in een hoekje gaan zitten snipen.
reconlimits zouden zo'n ramp nog niet zijn als ze fatsoenlijk geregeld kunnen worden in BF3. Dus niet dat je net na spawn gekilled wordt terwijl je al een hele game recon bent, maar gewoon dat andere spelers geen recon meer kunnen kiezen als klasse. Ik speel zelf ook graag actieve recon, die bolt action geweren zijn zoveel nuttiger als je ze point blank kan combineren met afstandsschoten, om nog maar te zwijgen over de enorme bijdrage die je met C4 kan leveren. Bovendien krijg je als recon al bergen meer punten door medium range "designated marksman" rol te spelen, door oa. motionsensors en spotten (zelfs in HC) bovendien levert het meer kills op door vanaf medium range te snipen.
Maar ik kan er goed inkomen dat sommige mensen helemaal gek worden van bushwookies.
(overigens, die recon limit in BC2 is makkelijk genoeg te "omzeilen" door gewoon op een squadmate te spawnen als recon, vervolgens door de server gekilled worden, spawnen als andere klasse en je pakt je recon kit zo van de grond

)
[
Voor 37% gewijzigd door
mark_vb op 03-10-2011 22:17
]
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com