Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Asgaro schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:57:
Is dit geen bug: als de tickets/punten/whatever van het attacking team op 0 komen, en terwijl is er nog een MCOM gearmed.
- In BFBC2 stopt de match direct als teller op 0 komt, of er nu MCOM gearmed is of niet.
- In BF3 blijft de match voortgaan tot de MCOM ofwel ontploft, ofwel disarmed wordt.

Alleen, heb dit nu al 2 keer meegemaakt: ik zit in attacking team en geraken op 0. Gelukkig kon iemand nog de MCOM armen.
Vervolgens slagen we erin ze te doen ontploffen, maar toch krijgen we daarna onmiddellijk "you lost"...

Moeten we dan niet terug wat tickets/punten/whatever? Waardoor de match dus doorgaat?
Ik hoop dat ze het zo inbouwen dat als de tickets op zijn, en er alsnog een MCOM op ploffen staat, ze de game door laten gaan tot deze ontploft of dat deze onschadelijk wordt gemaakt.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

zAo schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:57:
[...]

Volgens mij is die er ook niet. Ik krijg altijd gewoon de 'Winner Ribbon' na 1 ronde. Als het meezit, gewoon 10x op rij.

[...]

Toevallig net op de PS3 een potje gespeeld? Ik zat in een pot waarbij de laatste in het de metro werd gearmd, teller sprong naar 0, MCOM ontplofte, toch 'Your team lost'.
Maar je speelt iedere map 2x, namelijk als attacker en nog een keer als defender (of andersom)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:57:
Is dit geen bug: als de tickets/punten/whatever van het attacking team op 0 komen, en terwijl is er nog een MCOM gearmed.
- In BFBC2 stopt de match direct als teller op 0 komt, of er nu MCOM gearmed is of niet.
- In BF3 blijft de match voortgaan tot de MCOM ofwel ontploft, ofwel disarmed wordt.

Alleen, heb dit nu al 2 keer meegemaakt: ik zit in attacking team en geraken op 0. Gelukkig kon iemand nog de MCOM armen.
Vervolgens slagen we erin ze te doen ontploffen, maar toch krijgen we daarna onmiddellijk "you lost"...

Moeten we dan niet terug wat tickets/punten/whatever? Waardoor de match dus doorgaat?
Dat is ook een bug.
Het spel zou door moeten gaan naar de volgende base als de MCOM gearmt is en de attackers 0 tickets hebben en de MCOM ontploft. Nu is het gewoon game over. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

iLikeNoobies schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:00:
[...]

Ik hoop dat ze het zo inbouwen dat als de tickets op zijn, en er alsnog een MCOM op ploffen staat, ze de game door laten gaan tot deze ontploft of dat deze onschadelijk wordt gemaakt.
Welja, zo is het nu ook in BF3. :)

Maar ik vraag mij af wat het nut is WANT je verliest toch sowieso, zelfs als je als attacker die MCOM nog kan laten ontploffen...
Heb dit al tweemaal meegemaakt.

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Hoe arm je eigenlijk de MCOM met de EOD bot?
Ik houd E ingedrukt maar dan gaat hij juist uit de bot, die knop is namelijk ook E.
DanielWW2 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:02:
[...]

Dat is ook een bug.
Het spel zou door moeten gaan naar de volgende base als de MCOM gearmt is en de attackers 0 tickets hebben en de MCOM ontploft. Nu is het gewoon game over. :P
Damn, hoe kan zo een bug er nu nog inzitten.

Echt, de teller staat secondenlang op 0, je houdt je adem in, het deuntje van 'match afgerond' komt al op...
en dan lukt het nog om MCOM te laten ontploffen... *happiness*
en dan ineens "you lost" 8)7

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:05:
[...]

Damn, hoe kan zo een bug er nu nog inzitten.

Echt, de teller staat secondenlang op 0, je houdt je adem in, het deuntje van 'match afgerond' komt al op...
en dan lukt het nog om MCOM te laten ontploffen...
en dan ineens "you lost" 8)7
De build is kennelijk meer dan een maand oud nu.
Beta is bugfixing time. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ze mogen die hitreg echt fixen. Als de game over circa 3,5 week binnenkomt laat ik 'm nog mooi in de verzegeling zitten. Dan lees ik hier wel of de problemen uit de beta goed zijn aangepakt, en zo nee, dan wordt het een retourtje.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 17:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

What the fucking hell is er met dit spel vandaag. Gisteren een paar super awesome games gespeeld, echt dikke sniper ownage. De ene headshot na de andere, we verpletterden de enemies gewoon zwaar.

Vandaag BF3 opgestart, lijkt wel alsof ik ping 800 heb ofzo. Ik zie kerels met zen allen in een vierkant kamertje campen, ik gooi er een granaat heen, 3 kills. Even later zie ik er weer 3, ik prone en knal er een lader op uit. Enemies kijken niet om en kijken niet naar mij, ik krijg een shitton of hitmarkers... Maar niemand sterft ? Ik besluit dan maar rond te gaan. Ik ga rond de hoek, een meter of 5, en val plots dood neer. Killcam ? Jep, 3 kerels in een vierkant kamertje. Heb dan ook die game maar 3 kills gemaakt namelijk die met een granaat. Ik was echt bijna geragequit :( :( :(

Android developer & dürüm-liefhebber

• DaniëlWW2
  • Niet online
Mavamaarten schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:10:
What the fucking hell is er met dit spel vandaag. Gisteren een paar super awesome games gespeeld, echt dikke sniper ownage. De ene headshot na de andere, we verpletterden de enemies gewoon zwaar.

Vandaag BF3 opgestart, lijkt wel alsof ik ping 800 heb ofzo. Ik zie kerels met zen allen in een vierkant kamertje campen, ik gooi er een granaat heen, 3 kills. Even later zie ik er weer 3, ik prone en knal er een lader op uit. Enemies kijken niet om en kijken niet naar mij, ik krijg een shitton of hitmarkers... Maar niemand sterft ? Ik besluit dan maar rond te gaan. Ik ga rond de hoek, een meter of 5, en val plots dood neer. Killcam ? Jep, 3 kerels in een vierkant kamertje. Heb dan ook die game maar 3 kills gemaakt namelijk die met een granaat. Ik was echt bijna geragequit :( :( :(
De kindjes mogen op Zondag niet spelen hoor. :o

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:41
DanielWW2 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:15:
[...]

De kindjes mogen op Zondag niet spelen hoor. :o
Hockeyseizoen! LOL!

Als ze ingame squading maar implementeren in final game..

[ Voor 13% gewijzigd door Jovas op 03-10-2011 21:46 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Meer de traditionele zondagse rust.
En natuurlijk voetbal. ;)

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:28

SomerenV

It's something!

DanielWW2 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:42:
[...]

Meer de traditionele zondagse rust.
En natuurlijk voetbal. ;)
Sporten, pfff :F Waarom naar buiten, in de frisse lucht, bewegen en shit, als je prima binnen op je chillaxte bureaustoel of bank kan zitten gamen? _/-\o_ Some people... 8)7

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
Van de killcams klopt vaker zowieso geen fluit, en het is zwaar irritant dat je na gekilled te zijn voor straf nog 5 seconden naar een campende sniper die je net heeft afgeschoten mag kijken...laat dan desnoods een killcam zien.
Iemand reviven is af en toe ook een hele opgave, het is vaak hit and miss, soms revive je iemand meteen, soms na 3 keer proberen en soms helemaal niet ook al staat er nog een symbooltje boven zn lichaam.

Er zitten nog zwaar veel bugs in deze beta, ik geloof er dan ook niks van dat alles goed werkt bij de release.
Al moet ik zeggen dat het servers kiezen wel goed werkt, dat was in het begin bij BC2 zwaar k#t.

Jaja dice dat wordt patchen geblazen.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 14:01

beany

Meeheheheheh

Ik hoop echt dat servers een sniper limiet gaan instellen zeg... constant door verschillende personen afgeschoten en ze zijn allemaal snipers.

Meeste BC2 servers hadden een sniperlimiet, er is nog hoop!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Pheace schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:57:
[...]

Net gedownload zeker? Was iets mis met de folder als ik me niet vergis. Zoek anders het topic door op Regedit als ik me niet vergis, kom je de oplossing wel tegen denk ik.

Duurt bij mij over het algemeen ongeveer 30 seconden als je een server in komt dus 30 min moet het zeker niet zijn :)
Dit komt ook voor zonder de é !!! Net iedere entry in mijn register met BF3 / Battlefield 3 nagekeken, nergens een é (en gisteren gewoon gespeeld). Dit is niet daarvan afhankelijk!

De meeste mensen deugen!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:37
beany schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:56:
Ik hoop echt dat servers een sniper limiet gaan instellen zeg... constant door verschillende personen afgeschoten en ze zijn allemaal snipers.

Meeste BC2 servers hadden een sniperlimiet, er is nog hoop!
Sniperlimieten vind ik zo vreselijk bij BC2. Ik zou dan zoveel kunnen bijdragen als recon, maar dan mag het niet omdat er al x aantal snipers zijn. Ik moet wel zeggen dat ik een bewegende recon ben, dus niet op één plekje ga zitten. Helaas worden die dan dus ook gestraft! Natuurlijk zijn er niet zo heel veel meer andere mogelijkheden om het tegen te gaan. Al denk ik dat ze het d.m.v. beloningen wel kunnen wegkrijgen. Als je bijvoorbeeld veel punten krijgt door rond te lopen e.d., dan gaan er volgens mij maar weinig mensen zijn die in een hoekje gaan zitten snipen.

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 14:24
Jerronimo schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:44:
Van de killcams klopt vaker zowieso geen fluit, en het is zwaar irritant dat je na gekilled te zijn voor straf nog 5 seconden naar een campende sniper die je net heeft afgeschoten mag kijken...laat dan desnoods een killcam zien.
Iemand reviven is af en toe ook een hele opgave, het is vaak hit and miss, soms revive je iemand meteen, soms na 3 keer proberen en soms helemaal niet ook al staat er nog een symbooltje boven zn lichaam.

Er zitten nog zwaar veel bugs in deze beta, ik geloof er dan ook niks van dat alles goed werkt bij de release.
Al moet ik zeggen dat het servers kiezen wel goed werkt, dat was in het begin bij BC2 zwaar k#t.

Jaja dice dat wordt patchen geblazen.
Het is nu eenmaal traditie dat Dice games nog een hele tijd vol met bugs zitten. Maar het spektakel dat je er uiteindelijk voor terug krijgt is het in mijn ogen meer dan waard. Als je kijkt hoe getweaked BC2 nu is (op een paar irritante bugs na en een fatsoenlijk server script systeem) belooft dat wel wat voor BF3.

Ik word overigens wel gek van die crashes tegen het eind van een bijna gewonnen ronde, waar je na re-joinen fijn nog een "game lost" scherm mag zien omdat je in het verliezende team geplaatst bent. (en ik mezelf er gefrustreerd aan moet herinneren dat het een bèta is :X )
Jo... schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:59:
[...]

Sniperlimieten vind ik zo vreselijk bij BC2. Ik zou dan zoveel kunnen bijdragen als recon, maar dan mag het niet omdat er al x aantal snipers zijn. Ik moet wel zeggen dat ik een bewegende recon ben, dus niet op één plekje ga zitten. Helaas worden die dan dus ook gestraft! Natuurlijk zijn er niet zo heel veel meer andere mogelijkheden om het tegen te gaan. Al denk ik dat ze het d.m.v. beloningen wel kunnen wegkrijgen. Als je bijvoorbeeld veel punten krijgt door rond te lopen e.d., dan gaan er volgens mij maar weinig mensen zijn die in een hoekje gaan zitten snipen.
reconlimits zouden zo'n ramp nog niet zijn als ze fatsoenlijk geregeld kunnen worden in BF3. Dus niet dat je net na spawn gekilled wordt terwijl je al een hele game recon bent, maar gewoon dat andere spelers geen recon meer kunnen kiezen als klasse. Ik speel zelf ook graag actieve recon, die bolt action geweren zijn zoveel nuttiger als je ze point blank kan combineren met afstandsschoten, om nog maar te zwijgen over de enorme bijdrage die je met C4 kan leveren. Bovendien krijg je als recon al bergen meer punten door medium range "designated marksman" rol te spelen, door oa. motionsensors en spotten (zelfs in HC) bovendien levert het meer kills op door vanaf medium range te snipen.
Maar ik kan er goed inkomen dat sommige mensen helemaal gek worden van bushwookies.

(overigens, die recon limit in BC2 is makkelijk genoeg te "omzeilen" door gewoon op een squadmate te spawnen als recon, vervolgens door de server gekilled worden, spawnen als andere klasse en je pakt je recon kit zo van de grond O-) )

[ Voor 37% gewijzigd door mark_vb op 03-10-2011 22:17 ]

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Net geprobeerd als Support met supression perk te spelen, puur om supression fire te verlenen (en punten binnen te harken). Conclusie is dat het misschien leuk is in een goeie squad, maar niet op een public.

Eerste fase is te open. Wordt van alle kanten beschoten. Binnen in de tweede fase lukt het aardig. Daar kan je letterlijk harken... paar keer 50 supression bonus, 75+ assist en 10 spot bonus gehad in één klap. Plus, in gangen jezelf indekken met claymore en alles schieten vanaf de grond wat beweegt is echt zalig.

Maar nee, puur om als support te spelen dmv supression weerstand bieden is te situational. Op publics dan. Jammer, want ik dacht dat dit het doel van de class was. Die lmg's zijn er wel perfect voor.

• Jo...
  • Laatst online: 13:37
mark_vb schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:06:
[...]

Het is nu eenmaal traditie dat Dice games nog een hele tijd vol met bugs zitten. Maar het spektakel dat je er uiteindelijk voor terug krijgt is het in mijn ogen meer dan waard. Als je kijkt hoe getweaked BC2 nu is (op een paar irritante bugs na en een fatsoenlijk server script systeem) belooft dat wel wat voor BF3.

Ik word overigens wel gek van die crashes tegen het eind van een bijna gewonnen ronde, waar je na re-joinen fijn nog een "game lost" scherm mag zien omdat je in het verliezende team geplaatst bent. (en ik mezelf er gefrustreerd aan moet herinneren dat het een bèta is :X )

[...]

reconlimits zouden zo'n ramp nog niet zijn als ze fatsoenlijk geregeld kunnen worden in BF3. Dus niet dat je net na spawn gekilled wordt terwijl je al een hele game recon bent, maar gewoon dat andere spelers geen recon meer kunnen kiezen als klasse. Ik speel zelf ook graag actieve recon, die bolt action geweren zijn zoveel nuttiger als je ze point blank kan combineren met afstandsschoten, om nog maar te zwijgen over de enorme bijdrage die je met C4 kan leveren. Maar ik kan er goed inkomen dat sommige mensen helemaal gek worden van bushwookies.

(overigens, die recon limit in BC2 is makkelijk genoeg te "omzeilen" door gewoon op een squadmate te spawnen als recon, vervolgens door de server gekilled worden, spawnen als andere klasse en je pakt je recon kit zo van de grond O-) )
Hehe, die methode kende ik ook al. Al zijn er wel wat servers waar je alsnog gedood wordt als je met zo'n sniper rifle schiet. Helaas zit je dan wel zonder die Ghillie suit, wat toch wel een voordeel kan leveren.

• mark_vb
Jo... schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:16:
[...]

Hehe, die methode kende ik ook al. Al zijn er wel wat servers waar je alsnog gedood wordt als je met zo'n sniper rifle schiet. Helaas zit je dan wel zonder die Ghillie suit, wat toch wel een voordeel kan leveren.
ik paste net mijn post nog aan met het volgende als reactie op je voorstel om lopen als recon te belonen:

"Bovendien krijg je als recon al bergen meer punten door medium range "designated marksman" rol te spelen, door oa. motionsensors en spotten (zelfs in HC) bovendien levert het meer kills op door vanaf medium range te snipen."

dus ik twijfel of die stimulans de meest hardnekkig vastgewortelde wookie zal doen wandelen.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 09:23
Speel voornamelijk als recon, en ik heb iets verschrikkelijks ontdekt, nouw ja verschrikkelijk.
Hardcore counter strike spelers weten dat je na het schieten met je sniper even snel moet swappen naar knife en terug om zo de herlaad animatie te annuleren, zelf doe ik het ook maar ik weet niet of je hier nu ook echt voordeel aan had.

In ieder geval kan dit helaas ook in battlefield 3 op het moment, ik zeg helaas omdat ik zoiets gewoon niet vind passen bij battlefield want bij battlefield gaat het om de rol van de speler in de team en niet dat de speler solo op een killing spree gaat, nu vind ik battlefield 3 toch een beetje die kant op gaan. In ieder geval zie hier dit filmpje dat ik even snel in elkaar had gezet op de swap techniek te demonstreren en de effecten daarvan ook, ja ik ga dus op een killing spree met een sniper in close quarters
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_Rnwr2HjhKs&feature=channel_video_title]

Ik hoop echt dat DICE dit eruit haalt

Btw misschien me eerste post maar ik lurk al hele lange tijd op tweakers, nooit echt de moeite genomen om te registreren aangezien ik toch meestal alleen lees.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Net een pot met 2 boosters die een glitch aan het misbruiken waren, lekker.

#1 gast plakt c4 op droid en verdedigt #2
#2 gaste vliegt/rijd rond met droid
#1 laat c4 afgaan zonder dat de drone stuk gaat
#profit

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:19

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

er zijn ook weinig mensen die de mobile spawnpoints goed benutten..
Op het moment dat ik verdedig plant ik er eentje in het begin van de tunnel als de eerste 2 mcoms buiten kapot zijn.

Al de enemies komen naar binnen.. en als ik 1 keer dood ben sta ik meteen achter ze met een man of 3 >:)

• Donib
ApC_IcE schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:27:
Op het moment dat ik verdedig plant ik er eentje in het begin van de tunnel als de eerste 2 mcoms buiten kapot zijn.

Al de enemies komen naar binnen.. en als ik 1 keer dood ben sta ik meteen achter ze met een man of 3 >:)
Inderdaad niemand valt het ook op dat die dingen geplaatst zijn en nemen de moeite niet om ze te vinden of te vernietigen.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ApC_IcE schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:27:

Ik ook niet, maar ben dan ook een spawnkiller :X
There, I fixed it for you O-)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hoe plant je eigenlijk een mobile spawnpoint?

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 11:42
Uniciteit schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:45:
Hoe plant je eigenlijk een mobile spawnpoint?
Linkermuisknop.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Op de console. Knip waarom doe je dat nou :?

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 04-10-2011 08:51 ]

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
Knip, don't feed the troll

[ Voor 109% gewijzigd door PWM op 04-10-2011 08:52 ]

Mobile spawnpoint is echt handig he.

Speel zelf niet Recon, maar soms heb ik het geluk dat een Recon van mn squad een spawnpoint plaatst in het park op het ogenblik dat het andere team (= attackers) de subway inmogen.
Dan kan je reeedelijk wat kills langs achteren binnenstrijken, ook al is dit smerig >:)

Wat is feitelijk die driepoot dat ik sommigen zie vasthouden in killcam?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 04-10-2011 08:52 ]

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:30
tripod

PV opbrengst

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:30
Asgaro schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:50:
Mobile spawnpoint is echt handig he.

Speel zelf niet Recon, maar soms heb ik het geluk dat een Recon van mn squad een spawnpoint plaatst in het park op het ogenblik dat het andere team (= attackers) de subway inmogen.
Dan kan je reeedelijk wat kills langs achteren binnenstrijken, ook al is dit smerig >:)

Wat is feitelijk die driepoot dat ik sommigen zie vasthouden in killcam?
tripod

PV opbrengst

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Donib schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:20:
Speel voornamelijk als recon, en ik heb iets verschrikkelijks ontdekt, nouw ja verschrikkelijk.
Hardcore counter strike spelers weten dat je na het schieten met je sniper even snel moet swappen naar knife en terug om zo de herlaad animatie te annuleren, zelf doe ik het ook maar ik weet niet of je hier nu ook echt voordeel aan had.

Btw misschien me eerste post maar ik lurk al hele lange tijd op tweakers, nooit echt de moeite genomen om te registreren aangezien ik toch meestal alleen lees.
waarom is jou kruisje zo klein??? mijn richtkruis is bij stilstaan al 5x groter :|

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• mark_vb
dat kan je wel 2 keer posten, maar volgens mij zit er geen tripod in BF3, enkel bipods onder lmgs.

Dus ik gok dat je een T-UGS gezien hebt in handen van een recon.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Het is wel even wennen met veel spelers die een "COD" mentaliteit hebben. Ze gaan meer voor de kill dan voor de objectives. Ik ga het zeker kopen, alleen hoop ik wel dat de "COD" spelers wat minder zijn of dat ze het spel beter begrijpen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23
Ik snap ook echt niet wat sommige mensen zich in het hoofd halen als ze defense zijn. Ik probeer zoveel mogelijk de linie dicht bij de vijand te houden, maar als die eenmaal is gebroken, dan ga ik de MCOM stations van dichtbij verdedigen. Sommige mensen blijven echter maar jagen op de tegenstander, zo dom.

-

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Donib schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:20:

In ieder geval kan dit helaas ook in battlefield 3 op het moment, ik zeg helaas omdat ik zoiets gewoon niet vind passen bij battlefield want bij battlefield gaat het om de rol van de speler in de team en niet dat de speler solo op een killing spree gaat, nu vind ik battlefield 3 toch een beetje die kant op gaan. In ieder geval zie hier dit filmpje dat ik even snel in elkaar had gezet op de swap techniek te demonstreren en de effecten daarvan ook, ja ik ga dus op een killing spree met een sniper in close quarters
[video]

Heb je dit ook op Battlelog gemeld? Zo niet, toch even doen dan.

• Donib
vinom schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:01:
[...]

Heb je dit ook op Battlelog gemeld? Zo niet, toch even doen dan.
Ja wel 2 topics over aangemaakt, helaas wordt de forum vol gespamd met alles behalve wat relevant is aan battlefield of het beta testen ervan:/

Misschien wil je wel bumpen?
http://battlelog.battlefi...view/2826564925956948747/
en
http://battlelog.battlefi...view/2826564925956896528/

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik zal het morgen voor je bumpen. Het is namelijk wel van belang dat DICE dit fixed.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Het spel draait opeens echt kut bij mij, geen idee waar dat aan ligt. Er is niks dat opeens meer resources gebruikt ofzo. Naja, genoeg gespeeld voor vandaag, morgen verder.

PSN ID: Beest41

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:21

Audione0

Strijdt der titanen

Lekker mn nest in nu.. Heb alweer vierkante oogjes! Damn!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Verwijderd

Huh werkt de beta nog? Ik kan het nergens meer vinden in origin.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 17:11

RoyK

Hobby tekenaar

de geplande downtime?

Mijn portfolio op Instagram

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-11 10:38
SCARfaceE schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:29:
Het spel draait opeens echt kut bij mij, geen idee waar dat aan ligt. Er is niks dat opeens meer resources gebruikt ofzo. Naja, genoeg gespeeld voor vandaag, morgen verder.
Hij draait bij mij ineens ook een stukje slechter, waar ik eerst nooit framedrops had nu vrij vaak

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Relis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 00:43:
[...]

Hij draait bij mij ineens ook een stukje slechter, waar ik eerst nooit framedrops had nu vrij vaak
Mwa had ik vanavond ook, na een reboot en windows firewall uit, was het goed...

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Idem, waarschijnlijk scheelt er dan iets algemeen maar net was het echt niet meer speelbaar. :(

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Uniciteit schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:47:
[...]

Op de console. De superieure console t.o.v. de minder superieure console maar niet zo superieur als de PC.
Pijltje naar links uit mn hoofd gezegd, daarna fireknop. Weer oppakken is pijltje naar links en vierkantje indrukken als je ervoor staat, dan kan je hem weer ergens anders deployen

Instagram / YouTube

• marco282
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 14:41
NVM Geen update

[ Voor 168% gewijzigd door marco282 op 04-10-2011 12:39 ]

3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Bij mij download hij niets eerlijk gezegd, er gebeurd ook niets als ik doe wat je aan geeft.

[ Voor 31% gewijzigd door pino85 op 04-10-2011 03:03 ]

Liefhebber van Tweakers

• ApC_IcE
  • Laatst online: 12:19

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Haha tja, ik kom van cod af he ;)
Ook battlefield veteran rank 3 maar goed. moet weer effe omschakelen..
Heb nogsteeds het gevoel bij het scoreboard: "shit! ratio kan beter"
Begint weer te komen... heb cod niet besteld en deze gepreorderd.
Ben benieuwd hoe de update loopt.
Op mijn pc draait het op ultra net niet lekker genoeg (moet minimum van 90 fps wel hebben voor een fps)
Dat haal ik met medium/high maar net

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
marco282 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 02:28:
Trouwens, ik weet niet of mensen het al door hebben of dat ik zo laat erachter kom, maar er zijn updates beschikbaar.
Als je terwijl het spel uit staat, rechtermuisknop op bf3 drukt in origin en controlleert op updates gaat die 3.9gb aan content downloaden.
http://i52.tinypic.com/t8ozs5.png
Wat dit precies is weet ik ook nog niet.

EDIT:
opgezocht

OPEN BETA UPDATE #1
* Fixed occasional client crash when reviving.
* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.
* Issue with spawning on dead squad mates fixed.
* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.
* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.
* A subtle low health screen effect has been added.
* Tweaked scores of Medals and Service Stars.
* Tweaked the Rank progression.
* Pushing prone on console will not play the animation twice.
* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.
* Framerate stability fixes.
* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.
* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.
* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.
* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.
* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams".
Hij is bij mij nu ook bezig, bedankt voor de tip ;)
Maar hoe weet je nou heel zeker dat hij updates installeert en niet gewoon het hele spel opnieuw? (3,9GB voor updates is veel?)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
ProfoundValue schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 06:16:
[...]

Hij is bij mij nu ook bezig, bedankt voor de tip ;)
Maar hoe weet je nou heel zeker dat hij updates installeert en niet gewoon het hele spel opnieuw? (3,9GB voor updates is veel?)
Je installeert gewoon het spel opnieuw, er is helemaal geen update.
Iemand heeft zitten editten aan die update notes, want dit zijn de updates die beloofd zijn voor de final release.
http://battlelog.battlefi...view/2826551895458193965/

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:42
Ik heb hem net gedownload en geinstalleerd maar ik krijg steeds dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zBwPDMSzcP5r3BdcjP6cCbC3/medium.jpg

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De workaround staat ergens in dit topic, zoek even op 'bèta'.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
unfor schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 06:30:
[...]

Je installeert gewoon het spel opnieuw, er is helemaal geen update.
Iemand heeft zitten editten aan die update notes, want dit zijn de updates die beloofd zijn voor de final release.
http://battlelog.battlefi...view/2826551895458193965/
Hoe weet je dat zo zeker?

• chim0
troll

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 04-10-2011 08:53 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Er is helemaal niets over te vinden op welk forum dan ook.

Verwijderd

Ok vraagje gister pakte ik een geweer op van een tegenstander en die dat was een UMP met soort hitte kijker erop! Wanneer krijg je die? levert enorm voordeel op...

Wat vinde jullie tot nu toe het fijnste wapen?
Kijk in Battlelog? Dan zie je precies hoeveel kills welke unlock oplevert. Je kan daar echt vrijwel alle informatir over gadgets en guns vinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:29
De update kijkt naar de originele locatie, bèta ipv beta. Verander het maar eens terug en kijk dan nog maar eens of er updates zijn, geen updates ;)

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:31:
Kijk in Battlelog? Dan zie je precies hoeveel kills welke unlock oplevert. Je kan daar echt vrijwel alle informatir over gadgets en guns vinden.
Dat is het probleem daar kan ik niet bij, zit op me werk en veel sites zijn geblokkeerd.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:40:
[...]

Dat is het probleem daar kan ik niet bij, zit op me werk en veel sites zijn geblokkeerd.
Rank 16 halen en dan 100 kills met de UMP halen, dan krijg je de IRNV.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Verwijderd

d_star schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:44:
[...]

Rank 16 halen en dan 100 kills met de UMP halen, dan krijg je de IRNV.
Dank u! Is het ook mogelijk die IRNV te halen voor andere wapens?

• agoNITE
  • Laatst online: 13-11 18:39
Kan het zijn dat Origin niets vindt in de Bèta map omdat deze hernoemd is naar Beta? Logisch dat dan het hele spel opnieuw gedownload wordt.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:55
Wat ik niet snap is, waarom ze een clientside update uitbrengen van een beta-build die een maand oud is. Dat zou mijns inziens impliceren dat deze error's nog gewoon in de ontwikkelversie van DICE/EA voorkwam ondanks dat ze ons een 'oude' beta voorgeschoteld hebben.

Overigens als je controleert op updates zal ie altijd beginnen met het ophalen van 3,9 gb. Aangezien hij de map 'bèta' niet kan vinden omdat wij met zijn allen er 'beta' van gemaakt hebben. Dus daadwerkelijke updates, ik weet het niet...

discogs

• agoNITE
  • Laatst online: 13-11 18:39
loewie1984 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:58:
Overigens als je controleerrt op updates zal ie altijd beginnen met het ophalen van 3,9 gb. Aangezien hij de map 'bèta' niet kan vinden omdat wij met zijn allen er 'beta' van gemaakt hebben. Dus daadwerkelijke updates, ik weet het niet...
Dat zeg ik net ;) :p

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 21:09

Gediminas

recovering stagiair marketing
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:45:
[...]

Dank u! Is het ook mogelijk die IRNV te halen voor andere wapens?
JA!
En ik moet zeggen, die IRNV x1 is zo handig, vooral binnen in de Operation Metro. Buiten is het niet te doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Gediminas op 04-10-2011 08:15 ]

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb nooit hoeven aan te passen.

• Andyk125
  • Laatst online: 12-11 10:48
loewie1984 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:58:
Wat ik niet snap is, waarom ze een clientside update uitbrengen van een beta-build die een maand oud is. Dat zou mijns inziens impliceren dat deze error's nog gewoon in de ontwikkelversie van DICE/EA voorkwam ondanks dat ze ons een 'oude' beta voorgeschoteld hebben.

Overigens als je controleerrt op updates zal ie altijd beginnen met het ophalen van 3,9 gb. Aangezien hij de map 'bèta' niet kan vinden omdat wij met zijn allen er 'beta' van gemaakt hebben. Dus daadwerkelijke updates, ik weet het niet...
Kijk dat snap ik nu ook niet, ze zijn aan het updaten van het spel terwijl de versie al ouder moet zijn dan een maand. Maar bij de uiteindelijke versie hoeven we ons geen zorgen te maken want daar zijn de meeste problemen al gefixed? :? Yeah right.. en straks voordat we kunnen spelen eerst een patch van paar gig moeten downloaden zeker.. |:(

Heb ergens in een interview gelezen dat de beta vooral bedoeld was voor het stresstesten van de servers en back-end. En dan ga je servers opzetten van 32 players en een build gebruiken van meer dan een maand oud, klinkt allemaal zeer logisch 8)7

Ik ben eerlijk gezegt wel klaar met de beta, en ik hou me hart vast voor het uiteindelijke spel. Ga ff kijken of ze werkelijk wat hebben geupdate , maar als ze niks aan die hitregistration doen dan kan het spel zo in de prullebak! Gister nog 2 potjes gespeeld en van een grote afstand schiet ik met de M249 zo iedereen af, terwijl als ze 2 meter van me af staan en ik de bipod gebruik ik geen reet raak :/ De enemy rent er gewoon doorheen en schieten me af met een pistooltje.. Kijk je even hoeveel health de persoon nog heeft, natuurlijk gewoon 100%. Nou als dit bij de uiteindelijke versie ook zo gaat dan is de lol er zo vanaf..

• Brain-Cr
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-03-2022
ApC_IcE schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 03:35:
[...]

Op mijn pc draait het op ultra net niet lekker genoeg (moet minimum van 90 fps wel hebben voor een fps)
Dat haal ik met medium/high maar net
Vsync geprobeerd? Het is voor mij onmogelijk om onder de 60 te spelen. Met vsync heb ik altijd een zeer soepel beeld. In de beta werkt vsync niet, maar je kan het forcen in de NVIDIA Control Panel.
Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:48:
[...]
Ik ben eerlijk gezegt wel klaar met de beta, en ik hou me hart vast voor het uiteindelijke spel. Ga ff kijken of ze werkelijk wat hebben geupdate , maar als ze niks aan die hitregistration doen dan kan het spel zo in de prullebak! Gister nog 2 potjes gespeeld en van een grote afstand schiet ik met de M249 zo iedereen af, terwijl als ze 2 meter van me af staan en ik de bipod gebruik ik geen reet raak :/ De enemy rent er gewoon doorheen en schieten me af met een pistooltje.. Kijk je even hoeveel health de persoon nog heeft, natuurlijk gewoon 100%. Nou als dit bij de uiteindelijke versie ook zo gaat dan is de lol er zo vanaf..
Volgens mij is de health bij de killcam nog een bug. Ik werd een keer door iemand neergeknald en tegelijk werd mijn killer neergeknald en er stond gewoon nog 100% health terwijl die gozer al dood was. Daarnaast had ik ook nog wat schade aangericht bij hem.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Gediminas schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:13:
[...]

JA!
En ik moet zeggen, die IRNV x1 is zo handig, vooral binnen in de Operation Metro. Buiten is het niet te doen.
Inderdaad, wel jammer dat ze die dot in het midden ook groen hebben gemaakt. Lastig aimen :*)

• Andyk125
  • Laatst online: 12-11 10:48
RobinNL schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:05:
[...]

Volgens mij is de health bij de killcam nog een bug. Ik werd een keer door iemand neergeknald en tegelijk werd mijn killer neergeknald en er stond gewoon nog 100% health terwijl die gozer al dood was. Daarnaast had ik ook nog wat schade aangericht bij hem.
Naja dat zegt al genoeg, maar lijkt me sterk dat het een bug is. Kan zijn dat als iemand snel daarna afgeschoten wordt dat jij nog de 100% ziet, maar dan is het nog raar dat iemand door een deur kan stormen met een pistooltje terwijl ik vol met mij M249 op die persoon schiet..

Nu was dit ook maar een voorbeeld en merk je aan veel meer zaken dat het schieten niet vlekkeloos verloopt. Schiet eens tegen een plankje, een sec of 2 later breekt ie kapot 8)7 kan me voorstellen dat het systeem moet rekenen, maar dan heb ik liever een spel zonder al die destruction hoor!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

chim0 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 06:42:
Ik heb hem net gedownload en geinstalleerd maar ik krijg steeds dit:

[afbeelding]
YouTube: Battlefield 3 beta bf3.exe error FIX - YouTube 8)

Ik had er ook last van namelijk..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• chim0

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:10

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

RobinNL schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:05:
[...]

De health die je zit in de killcam is de health die de enemy had op t moment dat jij doodgaat. Dat is bij BC2 ook altijd zo geweest als ik me niet vergis...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• freggel
  • Laatst online: 13-11 14:30
Techno Overlord schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:19:
[...]

De health die je zit in de killcam is de health die de enemy had op t moment dat jij doodgaat. Dat is bij BC2 ook altijd zo geweest als ik me niet vergis...
Dat lijkt idd zo te zijn, alleen ging het geloof ik over het leegschieten van een magazijn van een M249 op iemand, zeker weten dat ie geraakt is en vervolgens gekilled worden en in de killcam zien dat ie stiekum toch nog 100% health heeft. :(

Maar dat kan ook door lag oid komen, 't blijft iig apart.

[ Voor 5% gewijzigd door freggel op 04-10-2011 09:22 ]

Verwijderd

loop zelf ook veel met M249 rond maar heb altijd mensen na een aantal goed gemikte kogels dood soms met spray and pray houden ze 100% maar dan heb ik ook het idee dat ik alles raak behalve de enemie

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

OK ja dat is klote natuurlijk. Heb ook een paar keer gehad op Metro dat in het laatste gedeelte wanneer ik naar buiten ren en al bijna aan de overkant van de straat ben ik word gekilled en dan nog binnen dood val... Maarja we moeten niet vergeten dat het een beta is he, ik heb er vertrouwen in dat veel bugs en glitches in de final verdwenen zijn. Er is tot nu toe geen enkele BF geweest die gelijk alle problemen bij de release opgelost had. Zelfs niet na een jaar ofzo... Met sommige dingen moet je nou eenmaal leven.

Wanneer is de update eigenlijk klaar? Kan nu niet spelen.... :(

Forever raver!

• Raimundus
  • Laatst online: 06:48
Kom vaak tegen dat ik onder vuur lig, de eerste rode halve maan zichtbaar wordt ( de richting waarvan geraakt word). Dekking zoek met prone achter een muur of steen, en alsnog gewoon afgemaakt word.
Dit zijn zeker 2 tot 3 tikken die ik volledig in dekking incasseer. Mensen hier geen moeite mee?

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
De update is er niet. dat was een Troll. hij download simpelweg de beta opnieuw omdat de meeste de folder renamed hebben.

: ikzelf vind het ook honds iritant dat het hitmarker systeem zo bagger slecht is. ik word zeker 50% van de keren dat ik dood ga achter cover gekilled of 1 shotted van een redelijke afstand terwijl ik 100% health heb.

ook als ik iemand vol op ze bakkes raak met een shotgun en via de hitmarker zie dat ik hem raak maar zelf dood ga heeft hij vaak nog 100% hp. O_o.

als dit in de final version niet gefixed wordt denk ik dat het plezier sneller ga verliesen in de game dan de delay die een houten plankje nodig heeft om te breken als je er op schiet :(

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Raimundus schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:28:
Kom vaak tegen dat ik onder vuur lig, de eerste rode halve maan zichtbaar wordt ( de richting waarvan geraakt word). Dekking zoek met prone achter een muur of steen, en alsnog gewoon afgemaakt word.
Dit zijn zeker 2 tot 3 tikken die ik volledig in dekking incasseer. Mensen hier geen moeite mee?
Dat is zeer irritant ja en ik word heel vaak op die manier afgeschoten, ik zie kogels op me afkomen beeld word wazig ik ga plat op me buik achter een steen liggen(die steen is 2 meter hoog) en dan komen de kogels gewoon door die steen heen en ik val dood neer

@boven mij, er is wel iets aan de hand want battlelog is down

[ Voor 4% gewijzigd door Streepje op 04-10-2011 09:32 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Flghter1982 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:30:
De update is er niet. dat was een Troll. hij download simpelweg de beta opnieuw omdat de meeste de folder renamed hebben.
Battlelog ligt eruit ivm update dus kan ook geen game starten ofzo. Bij mij begint ie niets te downloaden....

Forever raver!

• mark_vb
Andyk125 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:48:
[...]

Kijk dat snap ik nu ook niet, ze zijn aan het updaten van het spel terwijl de versie al ouder moet zijn dan een maand. Maar bij de uiteindelijke versie hoeven we ons geen zorgen te maken want daar zijn de meeste problemen al gefixed? :? Yeah right.. en straks voordat we kunnen spelen eerst een patch van paar gig moeten downloaden zeker.. |:(

Heb ergens in een interview gelezen dat de beta vooral bedoeld was voor het stresstesten van de servers en back-end. En dan ga je servers opzetten van 32 players en een build gebruiken van meer dan een maand oud, klinkt allemaal zeer logisch 8)7
Waar maak je je druk over... blij dat er een patch komt. Er gaan vast nog bugs in de definitieve release zitten, dat is nu eenmaal zo goed als onmogelijk om te voorkomen bij een spel van deze schaal. En zo vreemd is het helemaal niet om met oudere code te stresstesten overigens. Bovendien is Caspian Border gewoon (semi) gesloten met 64 spelers getest.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gediminas schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:13:
[...]

JA!
Ik heb hem sinds kort ook voor M416 geunlocked, en is wel grappig, leuk geimplementeerd, maar beperkt nut imo. Buiten is het inderdaad te licht om hem lekker te kunnen gebruiken, maar binnen heb je toch niet echt veel bosjes waar mensen in liggen ofzo, soms kan het handiger zijn voor treinstellen, maar uiteindelijk gebruik ik of ACOG of RDS (holographic is te fel in het donker imo).

Gisteren lekker gespeeld, ja regelmatig van 100% naar 0% direct gegaan, maar volgens mij ben je dan gewoon terecht dood. Weinig problemen meer dat ik achter dekking wordt neergeschoten. K/D ratios lekker varierend, van slechtste nog geen 1:2 (dat ging echt niet lekker), terwijl vlak daarvoor ik meer dan 3:1 had gehaald. Toen was ik na loop van tijd in de metro tunnel vooral opzoek naar de wapens van dode tegenstanders gezien dat ik een chronisch munitie gebrek had.

Verder werkt battlelog prima en hoor je mij niet klagen over aantal kogels dat je nodig hebt om een tegenstander dood te schieten.

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

8)7

Ok, mij ook nl..

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Er is wel een reden om een update uit te voeren op de Beta. Aangezien ze niet willen dat mensen nu al het spel de rug toe keren kunnen ze de belangrijkste irritaties patchen. Op die manier verliest men niet het vertrouwen, los van de mogelijkheid dat alles tot in de puntjes is gefixt in de final.

• Haribo112
  • Niet online
ik klaag ook niet... spel is heerlijk, speel het vele uren per dag. de grootste bug is nog wel dat je iemand ziet liggen op de grond, als lijk, maar dat ie gewoon heel ergens anders levend rondloopt... de enige manier om em dan te killen is zijn 'lijkversie' opzoeken en daar wat kogels in te pompen :s

Verwijderd

Raimundus schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:28:
Ja en nee... hoewel het regelmatig gebeurd dat ik op dit manier wordt afgemaakt, maak ik er ook gebruik van.

Gisteren nog een rond of 8 flink misbruik gemaakt van de bug waardoor je door stenen heen kan schieten (eerste deel Metro).
Ik ga eerst naast of boven een steen kijken of ik tegenstanders zie, spot ze en blijf dan op het rode driehoekje schieten, zelfs wanneer ze achter volledige "cover" zitten. 99% van de tijd maak ik een kill en anders krijg ik wel een assist of supression bonus.

Het enige waar ik me aan erger zijn bepaalde wapens zoals sniper rifles (die als shotgun gebruikt worden) en UMP's (die als sniper gebruikt wordt), met een 99% kill garantie. Hopelijk gaan ze nog wat aan de specs doen van de wapens, want die zijn niet bepaald realistisch.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:42:
[...]

Ja en nee... hoewel het regelmatig gebeurd dat ik op dit manier wordt afgemaakt, maak ik er ook gebruik van.

Gisteren nog een rond of 8 flink misbruik gemaakt van de bug waardoor je door stenen heen kan schieten (eerste deel Metro).
Ik ga eerst naast of boven een steen kijken of ik tegenstanders zie, spot ze en blijf dan op het rode driehoekje schieten, zelfs wanneer ze achter volledige "cover" zitten. 99% van de tijd maak ik een kill en anders krijg ik wel een assist of supression bonus.

Het enige waar ik me aan erger zijn bepaalde wapens zoals sniper rifles (die als shotgun gebruikt worden) en UMP's (die als sniper gebruikt wordt), met een 99% kill garantie. Hopelijk gaan ze nog wat aan de specs doen van de wapens, want die zijn niet bepaald realistisch.
Wat betreft het realisme van wapens: irl maakt het vrijwel niet uit of je een hit neemt van een pistool, geweer, ump, sniper, shotgun, etc. Een kogel op het bovenlijf of hoofd is voldoende om je uit te schakelen. De wapens moet je dan ook meer gebruiken naar het 'gevoel' dat je er mee hebt (dus: of je er lekker mee kan schieten of niet)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Gister wat heerlijke potjes gespeeld. Eindelijk met een team die dezelfde gedachte en doelstelling had en eindelijk gezien wat nou teamwork is en hoe leuk het dan is om dit te spelen.
De squad waar ik in zat werkte als een geoliede machine en wat de tegenstanders ook deden we bleven elkaar rug dekking geven en stap voor stap voorwaarts gaan.

Dit is voor mij niet de eerste BF maar wel die ik fanatiek wil gaan doen.
Kom van CoD af wat toch ieder voor zich is en dit spreekt mij nu toch meer aan.

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-11 19:22
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

Wat betreft het realisme van wapens: irl maakt het vrijwel niet uit of je een hit neemt van een pistool, geweer, ump, sniper, shotgun, etc. Een kogel op het bovenlijf of hoofd is voldoende om je uit te schakelen. De wapens moet je dan ook meer gebruiken naar het 'gevoel' dat je er mee hebt (dus: of je er lekker mee kan schieten of niet)
Toch wel hoor. Er bestaat een verschil tussen de impact van een .50 cal van bijv. een M107 of een 9mm pistol. De kans van het overleven van een pistolshot is toch net wat groter. Uiteraard afhankelijk van waar je iemand raakt.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:42:
[...]

Je hebt het lef te klagen over wapen balans wanneer je zelf trots loopt te vertellen dat bugs aan het misbruiken bent? (=exploiten = cheaten).

Zeker sacherijnig dat mensen je nog steeds doodschieten ondanks dat je bugs misbruikt |:(
rstyled schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:56:
[...]

Toch wel hoor. Er bestaat een verschil tussen de impact van een .50 cal van bijv. een M107 of een 9mm pistol. De kans van het overleven van een pistolshot is toch net wat groter. Uiteraard afhankelijk van waar je iemand raakt.
En afhankelijk vanaf welke afstand je beschoten wordt.
Een pistoolschot vanaf een afstand van 200 meter zal minder schade toebrengen dan wanneer vanaf een afstand van 50 meter beschoten wordt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:56

flessuh

Set sail for fail!

rstyled schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:56:
[...]

met een .50 ben je echt wel neer ja, daarnaast zit er nogal een verschil in hoe ver de kogel gaat, maar daar is weinig van te merken.

Overigens zegt hij bij mij bij battlelog niets over een update, gewoon "Battlelog will open soon, please try again in a while" of is dat het updateverhaal:P

En over dat 100% naar 0% verhaal, dat ligt toch er aan dat de client nu de hitregistratie doet, waardoor je meet latency hebt, en je zelfs in cover doodgeschoten kan worden, stond een heel verhaal op het EA forum tenminste... maar het is en blijft zeer irritant in ieder geval. en het klinkt vaak alsof je maar door 1 kogel doodgaat omdat het geluidssysteem alleen het laatste schot als hit registreerd

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 04-10-2011 10:05 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

Klopt, maar als ik iemand point-blank met een shotgun raak of een half magazijn van een LMG op iemand schiet, dan is het toch wel vreemd dat ik dood ga door één kogel van een relatief minder sterk wapen.
furby-killer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:58:
[...]

Je hebt het lef te klagen over wapen balans wanneer je zelf trots loopt te vertellen dat bugs aan het misbruiken bent? (=exploiten = cheaten).

Zeker sacherijnig dat mensen je nog steeds doodschieten ondanks dat je bugs misbruikt |:(
Ik wordt net zo hard gekilled door mensen die misbruik maken van glitches en bugs, maar ik houd er ook rekening mee zodat het mij minder snel gebeurd. Daarnaast zal dit 100% zeker worden gefixed, dus hier ben ik niet bang voor in de toekomst.

De problemen met de wapens (slechte balance) is iets waarvan niemand zeker weet of hier iets aan gaat gebeuren, en zal ook een probleem worden (mits aangepast) na de release. Vandaar dat ik mij hier aan erger en niet aan de bugs/glitches.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 10:11 ]

• Raimundus
  • Laatst online: 06:48
Waar ik me soms mateloos aan erger is het feit dat ik geraakt word door UMP's en M16/AK47 op afstanden waar ik met mn sniper maar moeilijk iemand raken kan.
Naar mijn idee is de sniperclass ontzettend hard aangepakt door Dice. Hitboxen die maar moeilijk te verklaren zijn, outgunned worden door spray and pray en door UMP's zonder scope weggemaaid worden op afstanden waarvan ik nog niet eens een headshot geven kan.

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:02
zo, gisteren de eerste ''laggcheater'' meegemaakt! Die vent stond 40-6! Iedere keer zag je niemand en plots stond hij staat hij midden voor je, schiet je in 1 seconde dood met een heel magazijn en is plots weer weg... Als je daarna dat filmpje krijgt zie je dat hij heel gecontroleerd een metro uit en in rent en weer cover zoekt terwijl je dat als tegenstander helemaal niet ziet!

Het is niet zo dat je de persoon ziet, want die is ineens van midden op de straat weer in cover in een metro maar de camera volgt wel rustig zijn weg.. en dan kan je zien dat hij geen last heeft van de lagg. Daarbij weet hij keurig zijn lagg te timen, keer op keer!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Pagina: 1 ... 38 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien