Ik moet trouwens wel zeggen dat ik Battlelog erg fijn vind. IMHO is er geen betere serverbrowser te bedenken.
- Je kan mensen snel joinen.
- Je kan mensen naar je server trekken terwijl deze aan het laden is.
- Je kan heel battlelog nog gebruiken terwijl de map alvast wordt geladen.
- Je kan handig met een party een server joinen.
- Je kan VOIP doen in je party. Ik gebruik TS3, dus heb het niet nodig maar het werkt goed.
- De serverbrowser werkt snel en goed.
- Uitgebreide stats.
- Platoonstats zijn uitgebreid en zorgen voor leuke onderlinge strijd.
- Webbased, goed up te daten door DICE.
- Je kan vanaf een andere locatie battlelog bezoeken (om wat voor reden dan ook).
- Werkt erg snel en direct
- Handige filteropties
Afgezien van de paar bugs die er nog in zitten, vind ik het goed ontworpen en fijn werken.
De game opzich bevat nog wat irritante bugs, maar daar probeer ik doorheen te kijken. De core-gameplay is mijns inziens goed en de balans is erg goed te noemen. Elke klasse is op een manier te counteren.
Rush staat bekend om zijn hectische gameplay en bottle-necks. Daar ben ik niet echt een fan van, maar ik heb 2 uur Caspian Border gespeeld en dat was zo ontzettend gaaf. De hele intentie van de game veranderd en de vrijheid van BF2 is volledig terug.
Nu al GOTY voor mij.
- Je kan mensen snel joinen.
- Je kan mensen naar je server trekken terwijl deze aan het laden is.
- Je kan heel battlelog nog gebruiken terwijl de map alvast wordt geladen.
- Je kan handig met een party een server joinen.
- Je kan VOIP doen in je party. Ik gebruik TS3, dus heb het niet nodig maar het werkt goed.
- De serverbrowser werkt snel en goed.
- Uitgebreide stats.
- Platoonstats zijn uitgebreid en zorgen voor leuke onderlinge strijd.
- Webbased, goed up te daten door DICE.
- Je kan vanaf een andere locatie battlelog bezoeken (om wat voor reden dan ook).
- Werkt erg snel en direct
- Handige filteropties
Afgezien van de paar bugs die er nog in zitten, vind ik het goed ontworpen en fijn werken.
De game opzich bevat nog wat irritante bugs, maar daar probeer ik doorheen te kijken. De core-gameplay is mijns inziens goed en de balans is erg goed te noemen. Elke klasse is op een manier te counteren.
Rush staat bekend om zijn hectische gameplay en bottle-necks. Daar ben ik niet echt een fan van, maar ik heb 2 uur Caspian Border gespeeld en dat was zo ontzettend gaaf. De hele intentie van de game veranderd en de vrijheid van BF2 is volledig terug.
Nu al GOTY voor mij.