Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 21:52
SCARfaceE schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

Rock-piercing bullets? :*)

Nee even serieus, dat is inderdaad erg irritant. Komt door de (artificial) lag. Gelukkig speelt het overgrote deel wel gewoon normaal, dat maakt het iets draaglijker.
Het is alleen jammer dat als er geen oplossing voor komt dit in de final ook op grote schaal gedaan wordt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Deze vraag al een keer eerder gesteld maar geloof ik het antwoord niet echt voorbij zien komen.

Zijn er al mensen die Caspian Border hebben gespeeld en daarbij gebruik hebben gemaakt van een joystick? Ben benieuwd of het een beetje een toevoeging is op je game experience... Ik heb BF2 namelijk grijs gespeeld maar eigenlijk nooit gevlogen met een jet of een chopper. In BFBC2 overigens ook nooit... Alleen infantry en voertuigen.

En kan je iedere willekeurige joystick van deze tijd gebruiken/kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Voor iedereen die Caspian Border wil gaan spelen of al speelt. EA is van plan accounts te gaan bannen via Orion. En dan heb je een probleem. Ik zou zeggen, wacht die paar weekjes nog even af..zodat je met een gerust hart kan gamen

bron: http://www.gamer.nl/nieuw...teunt-128-spelers-na-hack

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

RoyK schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:41:
Voor iedereen die Caspian Border wil gaan spelen of al speelt. EA is van plan accounts te gaan bannen via Orion. En dan heb je een probleem. Ik zou zeggen, wacht die paar weekjes nog even af..zodat je met een gerust hart kan gamen

Snap dat ze het zeggen, en als ze dat fijn met echte cheaters doen, en mensen die die servers opzetten, geweldig, graag.

Maar ze gaan echt niet bannen omdat jij toevallig via quickmatch in zo'n server terecht kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Als ze echt mensen gaan bannen hiervoor dan hebben ze een groot probleem dalijk want die mensen gaan bf3 niet meer halen denk ik ;)
En ik gok dat er heel veel mensen het geprobeert hebben, of zonder te weten zo'n lobby joinen, of zelfs via quick match erin komen, is gewoon hun eigen schuld, had het maar beter beveiligd moeten zijn.
Dit is meer dreigen zodat weinig mensen het risico nemen, want anders valt hun plan van de beta in het water, caspian border mocht gewoon niet open gespeeld worden. En nu dreigen zodat ze toch hun zin krijgen, want echt bannen gaat ze hoop geld kosten ;) En aangezien de beta voor hoop mensen al niet zo positief was is dat niet slim.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:06
DeepSeven schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:07:
Dit is een erg goede video, laat zien hoe en waarom een death in de beta zo vaak oneerlijk voelt.

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ
Dit is inderdaad een goede video....heel vaak al meegemaakt dat het lijkt alsof ik met 1 schot dood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 20:20

riffey#4

aka Beever#4

Als ze niet willen dat je op een gehackte server speelt, laat je die toch gewoon niet zien in de serverbrowser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

RoyK schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:41:
Voor iedereen die Caspian Border wil gaan spelen of al speelt. EA is van plan accounts te gaan bannen via Orion Origin. En dan heb je een probleem. Ik zou zeggen, wacht die paar weekjes nog even af..zodat je met een gerust hart kan gamen

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

v8power67 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:45:
Want anders valt hun plan van de beta in het water, caspian border mocht gewoon niet open gespeeld worden.
Ook weer niet helemaal volgens mij. Gaat er meer om dat dit compleet de verkeerde ervaring geeft.
Die maps zijn niet bedoeld voor zoveel mensen dus dat geeft helemaal de verkeerde indruk. Ze zijn mogelijk ook nog niet af. Daarbovenop crashen sommige van deze servers continue, of geven enkel zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:34
Iemand een idee waar het aan kan liggen dat ik geen servers te zien krijg?

Ik krijg steeds het volgend bericht als ik naar servers zoek:

Sorry, found no servers
Change your filter and try again

Bij filters heb ik niets aangevinkt. Enigste servers waar ik op spelen kan zijn de servers uit de "history" pagina. Waar ik eerder op gespeeld heb dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Als ze echt mensen gaan bannen hiervoor dan hebben ze een groot probleem dalijk want die mensen gaan bf3 niet meer halen denk ik ;)
En ik gok dat er heel veel mensen het geprobeert hebben, of zonder te weten zo'n lobby joinen, of zelfs via quick match erin komen, is gewoon hun eigen schuld, had het maar beter beveiligd moeten zijn.
Dit is meer dreigen zodat weinig mensen het risico nemen, want anders valt hun plan van de beta in het water, caspian border mocht gewoon niet open gespeeld worden. En nu dreigen zodat ze toch hun zin krijgen, want echt bannen gaat ze hoop geld kosten ;) En aangezien de beta voor hoop mensen al niet zo positief was is dat niet slim.
vanavond maar weer ff opzoek naar caspian border dus. laat ze me maar bannen. ik was toch al niet blij met mijn ingame name dus boeiend... maak wel een nieuw origin account. heb er nog geen games op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Theregiment schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:32:
Deze vraag al een keer eerder gesteld maar geloof ik het antwoord niet echt voorbij zien komen.

Zijn er al mensen die Caspian Border hebben gespeeld en daarbij gebruik hebben gemaakt van een joystick? Ben benieuwd of het een beetje een toevoeging is op je game experience... Ik heb BF2 namelijk grijs gespeeld maar eigenlijk nooit gevlogen met een jet of een chopper. In BFBC2 overigens ook nooit... Alleen infantry en voertuigen.

Deze had ik ook al meerdere malen gesteld en gene antwoord gekregen.
Ik vraag me nogsteeds het zelfde af, misschien mag jou quoten wel helpen naar een antwoord.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zojuist heb ik wat geneuzel over specs, fps enzovoorts verplaatst naar het hardware topic. Dat is de laatste keer, ook dat soort berichten (naast slowchat) gaan in het vervolg naar de prullenbak.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Slim of niet, leuk of niet leuk. Ik deel het slechts mee. Dat voorkomt krokodillentranen mocht EA aan zijn woord houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:34
Cloud schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:50:
[mbr]Zojuist heb ik wat geneuzel over specs, fps enzovoorts verplaatst naar het hardware topic. Dat is de laatste keer, ook dat soort berichten (naast slowchat) gaan in het vervolg naar de prullenbak.[/mbr]
Nou met al die verschillende BF3 topics is het wel verwarrend waar je nou iets moet posten, snap je ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 22:27

Zillion01

Obey your screen!

Ik begin heel af en toe met een vrij donker scherm, lijkt een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meeste gevallen met rare kleuren of donkere schermen zijn op te lossen door effe via ESC naar het menu te gaan en weer terug.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zillion01 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:52:
Ik begin heel af en toe met een vrij donker scherm, lijkt een bug?
Even 2x op ESC drukken en het is weg.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:13

SomerenV

It's something!

TetPr87 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:51:
[...]

Nou met al die verschillende BF3 topics is het wel verwarrend waar je nou iets moet posten, snap je ook wel.
Serieus gepraat in dit topic, geouwehoer in de BF3 kroeg (slowchat), problemen in het problemen topic en praten over hardware in het hardware topic. Niet zo heel moeilijk hoor, maar 9/10 mensen leest niet |:(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Phyxion schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Even 2x op ESC drukken en het is weg.
Nee helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03
Helpt een suicide (hielp bij mij wel nadat de kleuren van het introscherm vast bleven in de game waardoor alles heel donker blauw was, en ik dus niets zag in de metrotunnels).

Ben erg benieuwd naar het lag-filmpje. Want het hele "1 schot dood" en "door muren heen schieten" klinkt mij erg bekend.

-edit- Dit is toch niet echt een "BF3 Problemen-post"?

[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 03-10-2011 13:58 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

cheiron schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Helpt een suicide (hielp bij mij wel nadat de kleuren van het introscherm vast bleven in de game waardoor alles heel donker blauw was, en ik dus niets zag in de metrotunnels).
Ja thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:52

flessuh

Set sail for fail!

mensen...lees even? er is net nog een waarschuwing gepost door een mod.. |:(

Ik vind de wat meer gelimiteerde destruction wel wat balen eerlijk gezegd, hoewel ik het wel snap, halve stad platgooien, of de metro tunnel in laten storten is wat game-breaking...
Laatst 3 kills met 1 SMAW omdat ze achter een muur stonden die kapot kon...best epic moment, maar vreemd genoeg als iemand achter een muurtje van 30cm kruipt (die in het 1e deel van de map) gaan ze niet dood 8)7

@hieronder, als ze mensen gaan bannen die via quickmatch in een gehackte server zijn gezet, wat blijkbaar mogelijk is, hebben ze wel een probleem heb ik zo'n vermoeden...

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 03-10-2011 13:59 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Een groot probleem? Juist niet! Opsodemieteren met die cheaters man!! Beter geen cheaters en iets minder aantallen verkopen dan veel cheaters en veel aantallen verkopen. Kom op zeg. Ik betaal 50euro voor een game en ik wil gewoon geen last hebben van cheatsers, glitchers of exploiders... Elke vorm van dit moet zwaar in de kiem gesmoord worden. Ik haat het zó ontzettend als er gecheat wordt... Als ik die mensen ooit in irl tegen zou komen..... :X

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Een groot probleem? Juist niet! Opsodemieteren met die cheaters man!! Beter geen cheaters en iets minder aantallen verkopen dan veel cheaters en veel aantallen verkopen. Kom op zeg. Ik betaal 50euro voor een game en ik wil gewoon geen last hebben van cheatsers, glitchers of exploiders... Elke vorm van dit moet zwaar in de kiem gesmoord worden. Ik haat het zó ontzettend als er gecheat wordt... Als ik die mensen ooit in irl tegen zou komen..... :X
Wat heeft het met cheaten te maken? Mensen zien 128man servers en worden nieuwschierig. Die willen met 128 man spelen, niet oneerlijk winnen van anderen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
hoe zie jij een unofficial server als cheat? als de gameplay hetzelfde is join ik maar al te graag een 128 speler caspian border map. want caspian border dat is battlefield zoals het moet zijn. en niet operation metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Denk dat je beter even opnieuwe kan lezen waar ik het over heb ;) heb het niet over cheaters gehad.....
Enne dat is wel een beetje aparte uitspraak.... tis een game toch ?? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ok cheaten is een groot woord. Maar het is wel de boel verzieken en heeft een hele grote impact op de gamebeleving. Zelfde als dat artificial lag enzo. En die opmerking staat nog steeds. ik zou wel eens een hartig woordje met hun van gedachten willen wisselen!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Theregiment schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:32:

Arnevld schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:49:
[...]

Deze had ik ook al meerdere malen gesteld en gene antwoord gekregen.
Ik vraag me nogsteeds het zelfde af, misschien mag jou quoten wel helpen naar een antwoord.
Echt niemand? Of gaat het topic weer te snel dat niemand het leest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:03:
Ok cheaten is een groot woord. Maar het is wel de boel verzieken en heeft een hele grote impact op de gamebeleving. Zelfde als dat artificial lag enzo. En die opmerking staat nog steeds. ik zou wel eens een hartig woordje met hun van gedachten willen wisselen!
Cry me a river. Hoezo is het de boel verzieken als je uit nieuwschierigheid een 128 man server joined. Voor wie verziek je het dan? Ooit als kind een keer neergeschoten door een cheater wat een traumatische ervaring heeft opgeleverd?
Theregiment schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:03:
Echt niemand? Of gaat het topic weer te snel dat niemand het leest ;)
Wacht de game even af. Vliegen met joystick of gamepad met sticks vinden veel mensen, waaronder in, een stuk fijner. Enkel de demo werkt rampzalig met joysticks en gamepads qua button support. Dat is niet representatief voor de final game.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 03-10-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:03:
Game verzieken ??
Dice is gewoon onzorgvuldig omgegaan met beveiliging, en nu kunnen mensen zelf servers hosten, en met hoeveelheden mensen erin dat niet mogelijk is in final release, ik snap 100% dat mensen dat willen proberen, is toch tof.
Over artificial lag heb ik geen idee waar je het over heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FransvB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:39:
wat vinden je eigenlijk de lekkerste wapens/classes?
UMP ver bovenaan; ding doet way too much dmg voor zijn nauwkeurigheid; richten full-auto je clip leeg schieten = kill :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

1 squad van 4 man (mits goed uitgebalanceerd) kan 't verschil maken. Neem alle andere squad-perks mee; ene rennen, andere meer ammo, andere suppression. dan wals je zo door een map heen. Gister nieuw record; 6min. *O*
Helemaal mee eens, de spelers maken het verschil, niet de mapopbouw. Wat de squads betreft zou het wel ERRUG fijn zijn als er in-game nog wat squadmanagement beschikbaar komt, of dat je uberhaubt kan zien welke squad perks je squad gebruikt, nu zet volgens mij iedereen in op squad sprint en helaas werken die dingen niet cumulatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Teamspeak spelen, dan kan je dat lekker afstemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als ik een normaal potje wil spelen en ik kies Quick Match en kom in een 128players server dan is de balans helemaal zoek. Die maps hebben niet voor niets bepaalde afmetingen en aantal voertuigen. Precies goed om max 64players te faciliteren. Maargoed, schijnbaar denken jullie daar anders over. Doe mij maar gewoon de game zoals ie bedoelt is...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:13:
Op Teamspeak spelen, dan kan je dat lekker afstemmen ;)
Met als nadeel dat je niet kan aangeven in welke squad je wilt spelen, dus heb je er nog niets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:13:
[...]

Met als nadeel dat je niet kan aangeven in welke squad je wilt spelen, dus heb je er nog niets aan...
Klopt, maar dat is in de retail wel gefixed :)
Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:13:
Als ik een normaal potje wil spelen en ik kies Quick Match en kom in een 128players server dan is de balans helemaal zoek. Die maps hebben niet voor niets bepaalde afmetingen en aantal voertuigen. Precies goed om max 64players te faciliteren. Maargoed, schijnbaar denken jullie daar anders over. Doe mij maar gewoon de game zoals ie bedoelt is...
Again, stel je niet zo aan.

[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 03-10-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

Helemaal mee eens, de spelers maken het verschil, niet de mapopbouw. Wat de squads betreft zou het wel ERRUG fijn zijn als er in-game nog wat squadmanagement beschikbaar komt, of dat je uberhaubt kan zien welke squad perks je squad gebruikt, nu zet volgens mij iedereen in op squad sprint en helaas werken die dingen niet cumulatief :)
Of dat je als assault wilt spelen, en je krijgt een squad met alleen snipers die nog nooit van hun radio beacon gehoord hebben.

Of jij bent die sniper, zit ergens in een bosje verstopt met je 4x scope zodat je niet opvalt.. Komt er ineens een engi op je spawnen die op je gaat staan bunnyhoppen en met zn RPG een mooie flare de lucht in schiet zodat de hele map weet waar je zit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Tsurany schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:14:
[...]

[...]

Again, stel je niet zo aan.
Ik stel me niet aan. Hier zit gewoon iemand die een pesthekel aan cheaten heeft. Te vaak online tegen gekomen om me er niet niet voor aan te stellen, vandaar...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Tsurany schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:06:
[...]

Cry me a river. Hoezo is het de boel verzieken als je uit nieuwschierigheid een 128 man server joined. Voor wie verziek je het dan? Ooit als kind een keer neergeschoten door een cheater wat een traumatische ervaring heeft opgeleverd?

[...]

Wacht de game even af. Vliegen met joystick of gamepad met sticks vinden veel mensen, waaronder in, een stuk fijner. Enkel de demo werkt rampzalig met joysticks en gamepads qua button support. Dat is niet representatief voor de final game.
Tof dat je even reageerd :) Ik w8 de final game sowieso af (heb niet eens een joystick :P) maar heb al wel een leuke gezien de :T Flight Stick X Joystick van thrustmaster! Maar het is sowieso een mooie toevoeging dus :D Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:13:
[...]

ik dacht dat als je een party maakt in battlelog je dan wel bij elkaar in de squad kwam, of heb ik die forumposts verkeerd begrepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theregiment schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:18:
Tof dat je even reageerd :) Ik w8 de final game sowieso af (heb niet eens een joystick :P) maar heb al wel een leuke gezien de :T Flight Stick X Joystick van thrustmaster! Maar het is sowieso een mooie toevoeging dus :D Nice
Ik vind van wel ja, voor mij een goede toevoeging.
Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:17:
Ik stel me niet aan. Hier zit gewoon iemand die een pesthekel aan cheaten heeft. Te vaak online tegen gekomen om me er niet niet voor aan te stellen, vandaar...
Zeuren om cheaten bij iets wat niets met cheaten te maken heeft is je aanstellen imo. Zeker als jij of niemand anders er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:17:
[...]

Maar dit is hellemaal geen cheaten ???
Het is hooguit een soort van glitchen waar je niets mee wint...
Kan wel snappen dat je graag aan de regels houdt, maar dit is gewoon leuk voor de mensen die het leuk vinden, vind je het niet leuk, dan vermijdt je de servers toch :) no harm done.....
Of rijdt jij ook nooit eens even ietsje harder, of steek je door rood over ???
Soms is iets zoals dit gewoon leuk. En snap dan ook de reacties van dice en jou niet hellemaal...
Tis een beta en alles wordt gewist erna... big deal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

In de beta kom je alleen bij elkaar op de server in hetzelfde team. In dezelfde squad komen is nog niet mogelijk of je moet al de hele tijd uit de squad gaan en weer opnieuw joinen in de hoop dat je dan wel bij een andere squad komt. Nu worden de nieuwe spelers gelijk verdeeld over de beschikbare squads. Zwaar irritant als je in een squad komt waar alle leden aan t snipen zijn...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:14:
[...]

Ik hoop het oprecht! Wat Teamspeak betreft, dat werkt toch vaak minder lekker dan een prive skype (oid) conversation met de drie vrienden waar je altijd mee speelt. Dan kan je zo fijne dodelijke squads vormen.

Drie man die de recon dekking geeft terwijl hij een mobile spawnpoint ver vooruit legt en vanuit daar is het verdeel en heers en blaas op!

Nu is het wel zo dat als je gezamelijk vanuit Battlelog je party start niet persé in één team of in één squad terecht hoeft te komen. Al veel te vaak meegemaakt dat door verschillende laadtijden tussen pc's in de tussentijd je squad gevuld wordt met anderen voordat m'n vrienden in m'n squad zitten. Dat wil wel eens jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 17:41
flessuh schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

ik dacht dat als je een party maakt in battlelog je dan wel bij elkaar in de squad kwam, of heb ik die forumposts verkeerd begrepen...
Dat heb ik gister idd mee gemaakt dat ik met 4 tweakers in 1 squad zat en ik zag op battlelog idd dat we in een party zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:21:
Ik hoop het oprecht! Wat Teamspeak betreft, dat werkt toch vaak minder lekker dan een prive skype (oid) conversation met de drie vrienden waar je altijd mee speelt. Dan kan je zo fijne dodelijke squads vormen.
Ga je met die man in een apart kanaal op Teamspeak zitten? Zelf weten natuurlijk wat je wilt gebruiken. De GoT TS server staat ter beschikking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

het probleem met die onofficiele servers is dat ze gebruikt worden icm hacks, Voorbeeld zijn al die mensen in de leaderboards die met 20 minuten speeltijd rank 145 hebben. Op die 128man servers staat van allerlei rotzooi aan wat niet aan hoort,voorbeeld 1 kill is 30000000 punten en dat soort ongein en daarom EA/Dice die mensen bannen omdat ze dus meedoen aan hacken

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

En iedereen maar de onschuld uithangen "ik dacht dat het normaal was als ik 5 ranks per kill omhoog ging".

Kids will be kids. Zelfde als die hele volkeren in TF2 cheat servers, lamballen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Flghter1982 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:59:
hoe zie jij een unofficial server als cheat? als de gameplay hetzelfde is join ik maar al te graag een 128 speler caspian border map. want caspian border dat is battlefield zoals het moet zijn. en niet operation metro.
Precies, voor Battlefield is Metro té linear. Zonde, want zo is Battlefield niet. Battlefield 2 blijft mijn allerbeste tot nu toe! Gevolgd voor Bad Company 2, en daarna deeltje 3. Jammer dat de er een singelplayer bij doen, Battlefield is gewoon online met zoveel man als kan. Singelplayer is niet nodig, ik heb nog liever 10 Maps extra online dan een hele singelplayer mode van 12 uur.

O.a, de verrassing van gisteren? Ze gaan de mensen op de gehackte servers bannen.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Cassius schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:27:
En iedereen maar de onschuld uithangen "ik dacht dat het normaal was als ik 5 ranks per kill omhoog ging".

Kids will be kids. Zelfde als die hele volkeren in TF2 cheat servers, lamballen.
Precies zo gaat het. van mij mogen ze inderdaad mensen die Bewust op die servers gaan spelen per direct bannen of al hun stats resetten aangezien die mensen dat maar met 1 doel doen en dat is op een niet eerlijke manier hun stats de lucht in helpen

[ Voor 11% gewijzigd door Streepje op 03-10-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:26:
het probleem met die onofficiele servers is dat ze gebruikt worden icm hacks, Voorbeeld zijn al die mensen in de leaderboards die met 20 minuten speeltijd rank 145 hebben. Op die 128man servers staat van allerlei rotzooi aan wat niet aan hoort,voorbeeld 1 kill is 30000000 punten en dat soort ongein en daarom EA/Dice die mensen bannen omdat ze dus meedoen aan hacken
Die zijn er ook, maar dat is zeker iet de meerderheid.

Zo kwam ik per toeval op een TDM server terecht, waar de normale regels golden (normale scores e.d.).

En daarnaast zijn er nu mensen die binnen een uur 30 levels omhoog gingen, zonder dat ze daar om gevraagd hebben (Quick Match). Zij wilden gewoon netjes spelen om zelf alles te unlocken, en niet door een hack/cheat alles in één keer krijgen. Moeten die mensen nu ook een ban krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

IlIlIlIlIl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:29:
[...]

Precies zo gaat het. van mij mogen ze inderdaad mensen die Bewust op die servers gaan spelen per direct bannen of al hun stats resetten
Waren die servers er dan? En een account bannen gaat veels te ver man!
Na 1x een waarschuwing, en ze gaan door met 'cheaten', dan volgt er een reset van hun stats, doen ze het weer dan een ban.

Meteen een ban of reset is te heftig man. Zeker lullig als je hebt betaald voor deze game, en je wordt in 1x doen gebanned.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik vind een 3 strikes systeem ook goed hoor, als ze die kids er maar uit halen. Precies hetzelfde met griefers, cheaters, trolls, ragers etc. Gewoon bye bye, ga iemand anders zijn tijd irl maar verklooien, wij willen je ook niet :Y .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

HardCoreGamer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:31:
[...]

Waren die servers er dan? En een account bannen gaat veels te ver man!
Na 1x een waarschuwing, en ze gaan door met 'cheaten', dan volgt er een reset van hun stats, doen ze het weer dan een ban.

Meteen een ban of reset is te heftig man. Zeker lullig als je hebt betaald voor deze game, en je wordt in 1x doen gebanned.
vind ik niet die mensen blijven het toch wel doen vooral als hun stats gereset worden willen ze weer snel een hoog level hebben waardoor ze 9 van de 10x wel weer gaan hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

IlIlIlIlIl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:26:
dit is precies wat ik bedoel... lui die er een sport van maken om de boel maar te verzieken. als je er per ongeluk op komt is het natuurlijk iets anders. Dice kan er toch makkelijk voor zorgen dat servers die sterk afwijkende regels gebruiken dan normaal om die niet in de server browser zichtbaar te laten zijn? Vraag me af of er uberhaupt veel gespeeld gaat worden op unranked servers. Ok, om te oefenen misschien maar het gross van de mensen wilt toch gelijk the real deal, heb ik het idee...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:21:
In de beta kom je alleen bij elkaar op de server in hetzelfde team. In dezelfde squad komen is nog niet mogelijk of je moet al de hele tijd uit de squad gaan en weer opnieuw joinen in de hoop dat je dan wel bij een andere squad komt. Nu worden de nieuwe spelers gelijk verdeeld over de beschikbare squads. Zwaar irritant als je in een squad komt waar alle leden aan t snipen zijn...
En zelfs dat is op de PS3 niet het geval. Als je een squad samenstelt uit bijv 4 personen, dan worden deze gewoon verdeeld over de beschikbare plekken in de server. Dit betekent dat je meestal niet eens in het zelfde team wordt geplaatst. Eigenlijk heb ik nog niet meegemaakt dat alle personen van je squad in hetzelfde team terecht kwamen.

Waarom hebben ze het squad systeem van BC2 niet overgenomen. Deze voldeed prima imo.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks al het geklaag hier hoor ik niemand zeggen dat ze het spel niet gaan halen..
Dus denk dat het wel een succes is.

Ik vind het een leuk spel ondanks de kleine dingentjes is spelplezier toch het belangrijkst..

Nou rap de full version!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het spel niet halen:P.

Nee even kijken , ik heb nu 3 potjes gespeeld en alle 3 de potjes was 1 groot campfestijn.. beetje jammer.

wel 1 heerlijk potjes gedraaid eindigde met zown 2200 punten die andere 2 moest ik aanvallen , dus was ik aardig kannonenvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu bijna 2 uur gespeeld niet erg veel dus en heb wel enig ergernis gehad. In het begin was ik gewoon kanonenvoer en lag ik binnen no time op de grond. Echter na een aantal potjes te spelen begint de game te wennen en kan je beter met je wapen overweg (ook door de unlocks). Als je de maps eenmaal kent loop je er makelijker door heen en heb je beter door waar je enemies langs gaan en ook wat voor je zelf de handigste tacktiek is bij een bepaalde klas. Soms kan het ook erg effectief zijn om bijv. even te switchen naar sniper of enigeer voor bepaalde dingen die hun wel hebben en support of asault niet (als je veel als dat speelt zoals in mijn geval). Dus zou zeker aanraden om deze game te blijfen proberen is de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:49:
Ondanks al het geklaag hier hoor ik niemand zeggen dat ze het spel niet gaan halen..

Ik vind het een leuk spel ondanks de kleine dingentjes is spelplezier toch het belangrijkst..

Nou rap de full version!
Nou, ik heb er wel serieus over nagedacht. Maar ik wil de singleplayer in ieder geval even spelen, en ik heb de hoop dat een aantal zaken die ik jammer vind aangepakt worden (matchmaking, friends uitnodigen, menustructuur, glitches), of minder opvallen in grote vehicle maps (flashlight, prone)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:24

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ga tegenwoordig als de eerste 2 MCOM's vernietigt zijn, en iedereen die tunnels instormt, eerst een paar minuten buiten liggen campen. Ben te vaak in me rug geschoten, nu heb ik vaak wel 4 of 5 kills, achterblijvers of laatkomers :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Prosac2010 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:59:
Ik begin altijd als Recon met PP2000 om een vooruit geschoven spawnpoint te kunnen maken. Vervolgens ga ik vaak verder als Assault met de M416.
Same here: eerst een spawnpunt tussen de 2 MCOM's opzetten bij zowel aanvallen als verdedigen.

Prone mag er van mij overigens uit.
25% Meer health zo ook beter zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 03-10-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind hem nu al zwaar epic! Ik heb m al poos geleden gepreorderd via Origin. Ik klaag verder niet, alleen lovende woorden. En dan gedoe met die squads wordt gefixt in de final. Eigen squads aanmaken en gamen met je matties zoals t hoort...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25
NoFearCreations schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:05:
Ga tegenwoordig als de eerste 2 MCOM's vernietigt zijn, en iedereen die tunnels instormt, eerst een paar minuten buiten liggen campen. Ben te vaak in me rug geschoten, nu heb ik vaak wel 4 of 5 kills, achterblijvers of laatkomers :P
In het begin lukte het me als defender nog regelmatig om de meest rechtse tunnel in de duiken voordat de aanvallers er waren.
Met een SVD achter in die tunnel liggen, radio beacon zodat je squad je kan helpen met ammo en heals. Lampjes kapot zodat niemand je ziet.
Like shooting fish in a barrel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

RocketKoen schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

In het begin lukte het me als defender nog regelmatig om de meest rechtse tunnel in de duiken voordat de aanvallers er waren.
Met een SVD achter in die tunnel liggen, radio beacon zodat je squad je kan helpen met ammo en heals. Lampjes kapot zodat niemand je ziet.
Like shooting fish in a barrel.
dat doe ik dus halverwege de tunnel met mn m249 of pkp... ik ga onder/achter die pijpen liggen zodat een rpg daar tegenaan gaat, en jou niet raakt, werkt prima...hoewel ik bijna elke keer doodga, omdat het even duurt, ik ga reloaden, en er dan natuurlijk een horde aan komt stormen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:24

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb me tijdens het spelen ook nog niet 1x druk gemaakt over m'n K/D, terwijl ik bij COD er toch continu op zat te letten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:49:

Nou rap de full version!
Ik ga mijn pre-order niet cancelen.
Aan de bugs ben ik al enigszins gewend (wat niet wil zeggen dat ze niet opgelost moeten worden). Ondanks de bugs en glitches vermaak ik me prima
Als ze voor de PS3 de squad problemen en de problemen met de voicechat oplossen, dan ben ik er zeker van dat ik hier een hoop plezier aan ga beleven.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

NoFearCreations schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:05:
Ook niet onregelmatig dat er een recon ventje snel zijn radio beacon nog even neergooit voordat hij doodgaat en dat ze dan steeds van achter blijven komen, ook altijd wel goed even op letten.

Verbaast me trouwens hoe vaak mensen die dingen missen. Ik heb echt in de metro momenten gehad dat ik 5+ keer achter elkaar gewoon praktisch op het andere team spawnde in de middelste tunnel en dan pas hadden ze het door, en hij stond echt niet bijzonder verstopt of zo, was duidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:14
ander topic

[ Voor 88% gewijzigd door Tomino op 03-10-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb al wat uurtjes doorgebracht op het slagveld. Alleen snap ik niet wat de recon voor apparaten heeft. Hij heeft 1 mobile spawnpoint, en hij heeft nog een apparaatje, wat je neer kan zetten, de T-UGS. Ze zeggen dat het een motion sensor is maar daar merk ik dus niets van. Nutteloos als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik let niet op mijn mail, veel te veel fake/spam emails met beta invites/account recovery onzin etc etc, zeker als je wat mmo's gespeeld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
flessuh schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:16:
[...]

dat doe ik dus halverwege de tunnel met mn m249 of pkp... ik ga onder/achter die pijpen liggen zodat een rpg daar tegenaan gaat, en jou niet raakt, werkt prima...hoewel ik bijna elke keer doodga, omdat het even duurt, ik ga reloaden, en er dan natuurlijk een horde aan komt stormen :P
Ik vind het leuk om nadat je de eerste 2 MCOMS verliest wat C4 bij de ingang van die rechtertunnel te leggen. De eerste ziel die die tunnel in rent krijgt een leuke explosie voor z'n kiezen. Daarna achterin inderdaad je tentje opzetten, bipodje uitklappen en gaan met die banaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:20:
[...]

Ik ga mijn pre-order niet cancelen.
Aan de bugs ben ik al enigszins gewend (wat niet wil zeggen dat ze niet opgelost moeten worden). Ondanks de bugs en glitches vermaak ik me prima
Als ze voor de PS3 de squad problemen en de problemen met de voicechat oplossen, dan ben ik er zeker van dat ik hier een hoop plezier aan ga beleven.
Met ^^ , waarbij voicechat voor mij geen dealbreaker is.
Verder hoop ik dat het levelen in de final versie toch minstens de helft trager gaat, meer in de lijn van BF2.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Over die spawn beacon dat klopt, als defender spawnde ik vaak nog achter de attackers als we net een punt hadden verloren.
Die mogelijkheid zullen ze wel uit de final halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Realtec op 03-10-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik denk dat ik zo een spawn beacon ook zo voorbij loop. Dat is nog een beetje wennen voor iedereen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 12:51
dat hoop je faketek, jij weet vanavond onder xql weer ff Pwnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Pff, zit ik net in een van mn beste potjes ooit, krijg ik een crash met melding DirectX failure (hardware device removed?). Erg irritant deze crashes, mag absoluut niet voorkomen in de final versie.

[ Voor 7% gewijzigd door SCARfaceE op 03-10-2011 15:33 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
AllSeeyinEye schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:23:
[...]

Met ^^ , waarbij voicechat voor mij geen dealbreaker is.
Verder hoop ik dat het levelen in de final versie toch minstens de helft trager gaat, meer in de lijn van BF2.
Voor mij wel. Leukste van MP vind ik toch als ik met "het vaste PS3 cluppie" een beetje zit te keuvelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 14:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:34:
[...]

Voor mij wel. Leukste van MP vind ik toch als ik met "het vaste PS3 cluppie" een beetje zit te keuvelen.
Het cluppie ken ik wel. Het gekeuvel ook, maar doe om bekende redenen zelf niet mee met keuvelen :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

SCARfaceE schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:32:
Pff, zit ik net in een van mn beste potjes ooit, krijg ik een crash met melding DirectX failure (hardware device removed?). Erg irritant deze crashes, mag absoluut niet voorkomen in de final versie.
haha, ik ken het...ik ben gisteren ook 3x naar lvl 21 gegaan omdat het spel steeds afsloot zonder melding..
en ik heb zo'n vermoeden dat dat wel gefixt is in de final,
maar omdat er verder niet veel bekend is, ben ik wel heel erg benieuwd naar de 2e newspost vna de veranderingen van beta naar final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

The Great HooD schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:22:
Ik heb al wat uurtjes doorgebracht op het slagveld. Alleen snap ik niet wat de recon voor apparaten heeft. Hij heeft 1 mobile spawnpoint, en hij heeft nog een apparaatje, wat je neer kan zetten, de T-UGS. Ze zeggen dat het een motion sensor is maar daar merk ik dus niets van. Nutteloos als je het mij vraagt...
Dat zijn uggs voor je vriendin / vrouw :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:04

Audione0

Strijdt der titanen

RocketKoen schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:15:
[...]

Of dat je als assault wilt spelen, en je krijgt een squad met alleen snipers die nog nooit van hun radio beacon gehoord hebben.
Ik begrijp dat ding niet helemaal (beacon)

Ik zet zon ding neer, maar ik zie of hoor niets als de enemy bij dat ding in de buurt komt..
Moet ik nog iets doen als ik m op de grond heb gezet?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:22:
A Tactical Unattended Ground Sensor or T-UGS is a deployable motion sensor. It collects seismic, acoustic, radiological, and electro-optic data to track any movement in its range.
[..]
If a player crouches or prones and in range of an enemy T-UGS, they will not be detected. The player can walk into range of a sensor, get detected, crouch, sneak away and either destroy the beacon or move and ambush anyone nearby who goes to investigate their position.
bron: BF3 wikia

Erg handig, maar ook gemakkelijk te omzeilen door te crouchen of prone te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Er is een CB server opgedoken, miss binnenkort meer? :o
http://battlelog.battlefi...e15a8b3fb4/IGROMIR-EVENT/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 11:35
Is een russische game expo,zal dus wel gewoon een booth zijn. Ik verwacht niet dat we er zelf veel van zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
YouTube: Hit Registration of Battlefield 3 BETA - YouTube

Dit is gewoon een major issue en als het voor de release niet gefixt is dan is de game onspeelbaar. Zelfs voor casual spelers is het onacceptabel.
Laat staan voor e-sports fanaten! Die worden gillend gek en gaan met gear gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zie hem er ook tussen staan ja, ben benieuwd of we vanavond de nieuwe map kunnen spelen :)

Edit: Ik zoek net op de naam van die server en dat is één of andere EXPO in rusland.. dus ben bang dat het alleen voor dat evenement is.

[ Voor 15% gewijzigd door Brummetje op 03-10-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:42
MuadD1b schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:56:

Dit is gewoon een major issue en als het voor de release niet gefixt is dan is de game onspeelbaar. Zelfs voor casual spelers is het onacceptabel.
Laat staan voor e-sports fanaten! Die worden gillend gek en gaan met gear gooien :)
Kogels met effect hahah die gasten spelen die border map. heb het wel gezien met die metro map.
Brummetje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:57:
[...]

Zie hem er ook tussen staan ja, ben benieuwd of we vanavond de nieuwe map kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Kom thuis, zet battlelog aan en het eerste waarmee ik word begroet is dit:

Afbeeldingslocatie: http://img847.imageshack.us/img847/3281/battlelog.png

Had die code al eerder gezien, maar blijkbaar is de boel nu pas geactiveerd ofzo?
Ik zeg, we gaan direct even BF3 aanslingeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:06:
Kom thuis, zet battlelog aan en het eerste waarmee ik word begroet is dit:

[afbeelding]

Had die code al eerder gezien, maar blijkbaar is de boel nu pas geactiveerd ofzo?
Ik zeg, we gaan direct even BF3 aanslingeren!
Verhuig je er maar niet teveel op, dat welkomstscherm heb ik al vaak voorbij zien komen zonder noemenswaardige verbeteringen te zien. Ik vermoed dat het te maken heeft met verwijderen van (flash) cookies en history van de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-06-2021
Op mijn computer krijg ik het spel niet eens aan de praat. de ene na de andere crash op bf3.exe als ik zeg join server. Op mijn xdoos nu geprobeerd en de werkt het gelukkig wel na poging 2.

hopelijk gaan ze de beta ook nog een en ander update en fixen. Houdt er toch meer van om het op PC te spelen ipv xdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

fireglide schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:20:
Op mijn computer krijg ik het spel niet eens aan de praat. de ene na de andere crash op bf3.exe als ik zeg join server. Op mijn xdoos nu geprobeerd en de werkt het gelukkig wel na poging 2.

hopelijk gaan ze de beta ook nog een en ander update en fixen. Houdt er toch meer van om het op PC te spelen ipv xdoos.
Nog nooit een Beta gespeeld ? Natuurlijk gaan ze het updaten en fixen.. daar is een Beta voor.. ze gaan echt niet iets testen en dan alles tegelijk fixen en uitbrengen.... Kans dat er dan bugs in de final zitten is veel te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

fireglide schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:20:

YouTube: Battlefield 3 beta bf3.exe error FIX - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Jammer dat Punkbuster uit staat in de beta. Als je alleen al kijkt hoeveel spelers aan het hacken waren in games als BFBC 2 en BF 2 toen ze een risico liepen op een perma ban op hun GIUD. Nu er niks op het spel staat en Punkbuster zelfs helemaal uit staat zal het aantal cheaters nog groter zijn. Ik zit regelmatig in dubio of ik tegen een erg goede speler speel of dat ik een cheater tegenover me heb. Ik word zelf ook regelmatig uitgemaakt voor cheater. :/ Nu is Punkbuster uiteraard niet waterdicht, maar ik vind het een groot gemis.

En dan nog die hacked servers. Kom. op. zeg. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Springstof op 03-10-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind ik ook erg jammer heb regelmatig dat ik ergens loop en denk volgens mij klopt hier iets niet maarja aan de andere kant heb zelf ook wel eens een actie dat ik denk kan ik dit? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09

Dacht dat het door mijn internet verbinding kwam, maar zo te zien ben ik niet de enigste die dit heeft. Daarnaast heb ik soms het idee dat je iemand helemaal niet raakt, sta soms achter iemand en probeer te schieten zonder te aimen, zelfs al sta ik er naast ik raak niets..

Daarnaast is het niet leuk spelen en heb ik nog steeds porblemen, welke ik de eerste dag niet had :?

Elke keer als het spel weer minimaliseerd na 1 potje vliegt het spel eruit, ook als ik tijdens het spelen op alt-enter druk.. krijg geen foutmelding, niks? Ik kan dus maar 1 potje spelen, waarvan 99% al lang begonnen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Springstof schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:27:
Jammer dat Punkbuster uit staat in de beta. Als je alleen al kijkt hoeveel spelers aan het hacken waren in games als BFBC 2 en BF 2 toen ze een risico liepen op een perma ban op hun GIUD. Nu er niks op het spel staat en Punkbuster zelfs helemaal uit staat zal het aantal cheaters nog groter zijn. Ik zit regelmatig in dubio of ik tegen een erg goede speler speel of dat ik een cheater tegenover me heb. Ik word zelf ook regelmatig uitgemaakt voor cheater. :/ Nu is Punkbuster uiteraard niet waterdicht, maar ik vind het een groot gemis.
laat ze nu maar cheaten...dan krijgen ze op de 1e dag van release meteen een ban aan hun broek als ze het dan proberen.
Eerlijk gezegd snap ik ook niet helemaal waarom het uit staat, misschien juist omdat cheat-makers dan zich er nog niet omheen kunnen programmeren? hoewel het principe van punkbuster over de jaren weinig is veranderd volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online

Het zou me verbazen als ze dat 'fixen', want het is onmogelijk te fixen en inherent aan online gaming. Enige wat je eraan kan doen is ping limieten stellen op een server.

En voordat je zegt: das niet waar want spel X heeft het niet. Kan best, simpelweg omdat de makers een afweging moeten maken: onterecht doodgeschoten worden of onterecht geen kill krijgen. Blijkbaar zijn ze bij BF3 voor de eeste gegaan. Heb ik geen problemen mee, enkel ben ik bang dat het erg cheat gevoelig is, maar ik hoop dat ze daar rekening mee hebben gehouden.

Simpelweg komt het erop neer dat er altijd vertraging is. Als je hit registration op de client doet dan betekend het als jij op jouw scherm iemand neerschiet, is hij ook dood. En niet wat je hebt op de server dat je hem neerschiet, maar dat hij al op de server al heel ergens anders is.
Daarentegen heb je dat dan dus voor het slachtoffer, hij wordt neergeschoten terwijl op zijn scherm hij al ergens anders is, maar dat was nog niet het geval bij degene die hem neerschoot. Maar dat daar een vertraging zit betekend niet noodzakelijkerwijs dat de kill niet verdient is.

Enige wat ik me dus afvraag, is hit registratie op de client niet de deur openzetten voor enorme hoeveelheid cheats?
Pagina: 1 ... 36 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien