Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hymnir schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 00:52:
[...]

Ik speel erg graag met de IR scope. Icm met support en M249 extended mag en bipod. Briljante combinatie, In het open gedeelte van metro is het niet superhandig.. Maar het biedt een groot voordeel en dat is dat je de bosjeskruipers erzo tussenuit schiet :)

Hoe kan je dit nu als een cheat beschouwen? Het heeft zen sterke punten maar ook zwaktes. Je kan bvb bijna niks zien als er tegenlicht is , laat staan een zaklamp.

Of is er een explot waar ik nog niet van weet? :)
Het was meer een reactie op een filmpje wat hier gepost is. Heb die IR scope zelf nog niet, maar wat ik er van zag was dat het spotten van de enemy nu wel heel makkelijk werd. In het filmpje waren de nadelen van de scope echter niet goed te zien, dus misschien was ik wat te voorbarig met mijn conclusie ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Welke klasse moet ik ontwikkelen als ik accuraat op lange afstand wil schieten en toch close range veel burst heb? Om het te vergelijken, in CoD was ik een M4-reddot speler :> .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Cassius schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:55:
Welke klasse moet ik ontwikkelen als ik accuraat op lange afstand wil schieten en toch close range veel burst heb? Om het te vergelijken, in CoD was ik een M4-reddot speler :> .
Assault, de M416 met scope en single fire mode is heerlijk :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Today's first Battlelog update will go live at 09.00 CEST, that's in about 50 minutes. Downtime is expected to be up to 30 minutes. This affects Battlefield 3 PC Open Beta Online play.

Source; Battlelog

[ Voor 5% gewijzigd door laurensxeon op 03-10-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:06

flessuh

Set sail for fail!

laurensxeon schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:58:
Today's first Battlelog update will go live at 09.00 CEST, that's in about 50 minutes. Downtime is expected to be up to 30 minutes. This affects Battlefield 3 PC Open Beta Online play.

Source; Battlelog
ik vind het lijstje met fixes wel wat vaag trouwens....

en weet iemand hier hoe ik mn ingame naam kan veranderen? er staat dat je dan je origin naam moet veranderen, maar die optie heb ik niet ofzo :?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
flessuh schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:59:
[...]

ik vind het lijstje met fixes wel wat vaag trouwens....

en weet iemand hier hoe ik mn ingame naam kan veranderen? er staat dat je dan je origin naam moet veranderen, maar die optie heb ik niet ofzo :?
Kan niet in de beta, in de final kun je meerdere soldiers met dus meerdere namen aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verderf schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:57:
[...]
Assault, de M416 met scope en single fire mode is heerlijk :D
Oki, ga ik daar eens shoppen!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Die lagproblematiek en clientside hitboxes gaan echt nog voor een hoop gezeik zorgen als dat zo blijft.. net 2 potjes gedaan waarin 1 gast werkelijk waar iedereen met een 1 shot kill leek neer te leggen. Het cheater en lagcheater waren dan ook niet van de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Prosac2010 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:12:
Die lagproblematiek en clientside hitboxes gaan echt nog voor een hoop gezeik zorgen als dat zo blijft.. net 2 potjes gedaan waarin 1 gast werkelijk waar iedereen met een 1 shot kill leek neer te leggen. Het cheater en lagcheater waren dan ook niet van de lucht.
Gewoon je upload volgooien met een torrent of spelen met een matige wifi verbindig is WIN!

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zit net nog op youtube wat ingame beelden te kijken van de map Caspian Border. Man man man, daar gaat het om. Dat is Battlefield. Waar ik het meest van onder de indruk ben naast de GFX zijn toch de geluiden. Het geknal en het gekletter om je hen wat gewoon de boel echt afmaakt. Een klap door een granaat klinkt lekker zwaar. Het geluid van kogels die vlak langs je komen tot het kletteren van iemand anders zijn geweer. Het geeft allemaal zo een diepte in de game wat het voor mij zo realistisch maakt. Ik kan me voorstellen dat ik gewoon op mijn buik kan liggen en alleen maar kijk wat er om me heen gebeur.

De geluiden voelen een beetje aan alsof het 31 december is en iedereen vanaf 10.00 uur zijn vuurwerk mag afsteken. Je hoort dan de hele dag de knallen. Simpele rotjes tot de grote knallen in de verte. Snappen jullie wat ik bedoel? :)

Dit wordt een fantastische shooter. Hij is bijna eng realistisch. Ik kan niet wachten om Back to Karkland te spelen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 11:13

SomerenV

It's something!

fast-server schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:18:
[...]

Gewoon je upload volgooien met een torrent of spelen met een matige wifi verbindig is WIN!
Ik zal het vanavond eens testen en een filmpje maken :) Kijken of je op die manier kan cheaten, want als het mogelijk is dan mogen ze dit van mij per direct veranderen (mag nu ook al).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-10 16:26

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Als ik het goed begrijp is spotten (nog?) niet mogelijk (dus wat je voorheen in BF2 met Q deed)? In de keybindings staat het wel, maar de beta ondersteund dat nog niet, begrijp ik dat goed?

Verder kom ik er niet goed achter hoe je nu zo'n mobile spawnpoint aanmaakt; tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
gyedema schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:39:
Als ik het goed begrijp is spotten (nog?) niet mogelijk (dus wat je voorheen in BF2 met Q deed)? In de keybindings staat het wel, maar de beta ondersteund dat nog niet, begrijp ik dat goed?

Verder kom ik er niet goed achter hoe je nu zo'n mobile spawnpoint aanmaakt; tips anyone?
Ik kan gewoon spotten hoor, dat werkt vrij goed vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 22:12
Qlii256 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:40:
[...]

Ik kan gewoon spotten hoor, dat werkt vrij goed vind ik zelf.
^^ true, je moet gewoon ff mikken op je enemy en dan op Q drukken dan verschijnt er vanzelf een oranje pijltje op je enemy.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
gyedema schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:39:

Er zijn geen uitgebreide Q-commands, maar spotten met een simpele druk op Q werkt prima.

Die mobile spawnpoint is volgens mij een gadget van de Scout klasse, moet je even unlocken (correct me if i'm wrong).

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:48:
Na een klein aantal uurtjes te hebben gevlamd denk ik niet dat we kunnen zeggen of één team echt in het voor en/of nadeel is in een bepaald gedeelte van de map.
1 squad van 4 man (mits goed uitgebalanceerd) kan 't verschil maken. Neem alle andere squad-perks mee; ene rennen, andere meer ammo, andere suppression. dan wals je zo door een map heen. Gister nieuw record; 6min. *O*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Voor de mensen die zich afvroegen wat de surprise van Battlefieldo.com was,die uiteindelijk niet kwam:
We had a agreed with EA/DICE 4 days ago that we would be able to have a Caspian Border Community match but due to the password leaks that got shafted. Up until a few hours ago we were confident it could happen but it didn’t! Sorry about the let down folks.
Dit is een reactie van Stadler, de oprichter van Battlefieldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
aaaaaaaah. ik heb nog ergens iets geroepen in dit topic over consequenties van het spelen op CB zonder dat die personen daar recht toe hadden. Dus nu mag ik officieel zeggen oetlullen bedankt!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 13-10 16:48

H3llSiNG

Meh.

Tja je kan gewoon niet verwachten dat je met een klein groepje exclusief Caspian Border gaat spelen en de rest uit sluit, dan gaan passwords lekken tussen vrienden en snel is het cirkeltje rond. Dat hadden ze zelf wel kunnen bedenken.

Gewoon vrij geven die map!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:46
Je kon het toch niet voorkomen. Duizenden mensen wilden die map spelen, en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fast-server schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:18:
[...]

Tja.. dat zou weer valsspelen zijn, maar je kan het best gaan doen.. want het is zoooooooooo frustrerend om steeds door dezelfden met 1 schot doodgeschoten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk die dingen die je op je wapen krijg zoals licht, scopes, infrarood enz enz om die eraf te halen?? Speel op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ideetje : geef die Caspian gewoon vrij ! 10dagen metro is ook niks aan .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:56:
Is het ook mogelijk die dingen die je op je wapen krijg zoals licht, scopes, infrarood enz enz om die eraf te halen?? Speel op de ps3
Ja, gewoon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 18:43
Dit spel via Origin gekocht met Physical Warfare package, hierna de BETA gedownload.
Ik moet zeggen dat ze wel mijn verwachtingen waarmaken:

* Mooie Graphics op een GTX260
* Geluid erg mooi met headset
* Realistisch
* Veel fun met meer spelers.

Al met al ik ben tevreden ik speel het voor het plezier en niet voor de k/d dus mij hoor je ook niet klagen.
Ben nu al Lv. 13 speel veel met Support en Medic.

Update:

Waar ik erg tevreden over ben is dat m'n GTX 260 Black Edition het spel zonder enige lag aan kan!
Hoezo ze dwingen je duurdere kaart te halen?? :)

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Voordat je respawned naar customize gaan, en daar kun je je loadout en accesoires aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Prosac2010 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

Tja.. dat zou weer valsspelen zijn, maar je kan het best gaan doen.. want het is zoooooooooo frustrerend om steeds door dezelfden met 1 schot doodgeschoten te worden.
Je kan in BF niet sterven door 1 schot uitgezonderd snipers en raketten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx die klere lamp verraadt alleen maar waar je zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
vinom schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:54:
Je kon het toch niet voorkomen. Duizenden mensen wilden die map spelen, en terecht.
Dat vind ik gewoon te gemakkelijk om het daarop te gooien. Dit was gewoon het ultieme bewijs dat iedereen die vindt dat hij ergens recht op heeft, zich dat recht gewoon toe eigend. En dat is gewoon bepalend voor in wat voor een wereld wij leven, 't wordt steeds associaler en egoistischer! (maargoed dat is een andere discussie in een ander topic)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Postius schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

het lijkt alleen wel vaak dat je in 1 kogel dood gaat, zelfs zonder headshot... ik ben alleen bang dat dit niet gefixt gaat worden omdat het veel werk is als ik het goed begrepen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-07 18:10
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:01:
je scope weerschijnt ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FransvB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

je scope weerschijnt ook...
Alle scopes?
Ook op assaults?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Postius schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Dat weet ik wel, maar als je even terugleest, dan weet je waarom ik het zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

flessuh schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

ik meende alleen de commo-rose...commander mode zit nu toch als gadgets in verschillende classes?
Klopt, maar commander is gedeeltelijk verschoven naar de squad leader nu :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Jeroenneman schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:56:
Ideetje : geef die Caspian gewoon vrij ! 10dagen metro is ook niks aan .
Ik vind metro niet zo'n fijne map. Ik ben voor de wat grotere gebieden eingelijk, past wat meer bij mijn speelstijl. Vond metro soms te klein aanvoelen oid.

Heb ook vaak gehad dat ik echt dacht achter een rots te liggen, en dat je dan toch nog geraakt kon worden oid. Het springen over sommige hekjes in het stedelijk gedeelte van metro wil ook nog niet helemaal. Denk dat er aan het cover gedeelte en collision detection (als je het zo mag noemen), nog wat gefinetuned mag worden.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:01:
Dus iets slimmer spelen en niet constant je lamp aan laten staan, maar alleen aanzetten op het moment dat je een tegenstander ziet.
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:05:
[...]
Alle scopes?
Ook op assaults?
Volgens mij alle scopes met meer dan 4x vergroting.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:05:
[...]

Alle scopes?
Ook op assaults?
volgens mij wel ja, maar miss reflex/holo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:08:
[...]

Dus iets slimmer spelen en niet constant je lamp aan laten staan, maar alleen aanzetten op het moment dat je een tegenstander ziet.

[...]

Volgens mij alle scopes met meer dan 4x vergroting.
Klere kan je dat ding ook nog uitzetten? Heb overal op gedrukt.. (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

FransvB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:08:
[...]

volgens mij wel ja, maar miss reflex/holo niet...
Dat zijn dan ook geen scopes maar sights ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
SomerenV schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:09:
[...]

Dat zijn dan ook geen scopes maar sights ;)
das waar ja, maar reken ik voor het gemak toch maar onder scopes...
ik speel nu sinds de 29e en ik moet zeggen het is ff wennen maar na een poosje merk je wel dat je beter wordt... de graphics staan op low maar dan is het nog ziek mooi, en dat geluid... dat geluid!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Gizzy schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Heb ook vaak gehad dat ik echt dacht achter een rots te liggen, en dat je dan toch nog geraakt kon worden oid. Het springen over sommige hekjes in het stedelijk gedeelte van metro wil ook nog niet helemaal. Denk dat er aan het cover gedeelte en collision detection (als je het zo mag noemen), nog wat gefinetuned mag worden.
het over dingen heen springen is volgens mij aangepast...in het begin (early access en 1e 2 dagen open beta) kon ik nog in die container komen in het laatste deel van metro (voor defence helemaal rechts, vlak bij uitgang metrostation)
Als je daar je LMG neerzette kon je bijna niet geraakt worden, maar ineens kon ik er niet meer in springen...wel beetje jammer, want het is wel een ziek plekje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guillermow93 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:57:
Waar ik erg tevreden over ben is dat m'n GTX 260 Black Edition het spel zonder enige lag aan kan!
Hoezo ze dwingen je duurdere kaart te halen?? :)
Dat is mooi om te horen, ik speel het spel nog niet maar zit (ongeveer) op hetzelfde GPU niveau met een HD 4890.
Nu weet ik niet in hoeverre die nieuwe nvidia drivers een rol spelen, maar dit klinkt wel erg redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
H3llSiNG schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:54:
Tja je kan gewoon niet verwachten dat je met een klein groepje exclusief Caspian Border gaat spelen en de rest uit sluit, dan gaan passwords lekken tussen vrienden en snel is het cirkeltje rond. Dat hadden ze zelf wel kunnen bedenken.

Gewoon vrij geven die map!
Nouja je kunt best met een klein groepje Caspian spelen hoor, maar doe dit dan op afgeschermde servers op een afgeschermd deel van Battlelog en dus niet zoals het nu is gedaan zo open en bloot in Battlelog want dan kun je verwachten dat veel mensen ook willen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Prosac2010 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Dat weet ik wel, maar als je even terugleest, dan weet je waarom ik het zei.
Ik heb het nu toch vaak zat gehad dat je ergens loopt en dan vanuit het niets dood bent door een pistool, zonder headshot. Zo snel kun je niet schieten met een pistool vanaf een afstand dat je van 100% health in 1x dood bent zonder dat je eerst ziet dat je geraakt wordt...

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

FransvB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:12:
[...]

das waar ja, maar reken ik voor het gemak toch maar onder scopes...
ik speel nu sinds de 29e en ik moet zeggen het is ff wennen maar na een poosje merk je wel dat je beter wordt... de graphics staan op low maar dan is het nog ziek mooi, en dat geluid... dat geluid!!!!!!!
Heb je het geluid in de settings voor de gein al eens op War Tapes gezet? Dan wordt het al zieke geluid nóg zieker, nóg intenser en nóg realistischer ;) Speakers op vol vermogen en genieten =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

RoyK schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:20:
Ik zit net nog op youtube wat ingame beelden te kijken van de map Caspian Border. Man man man, daar gaat het om. Dat is Battlefield. Waar ik het meest van onder de indruk ben naast de GFX zijn toch de geluiden. Het geknal en het gekletter om je hen wat gewoon de boel echt afmaakt. Een klap door een granaat klinkt lekker zwaar. Het geluid van kogels die vlak langs je komen tot het kletteren van iemand anders zijn geweer. Het geeft allemaal zo een diepte in de game wat het voor mij zo realistisch maakt. Ik kan me voorstellen dat ik gewoon op mijn buik kan liggen en alleen maar kijk wat er om me heen gebeur.

De geluiden voelen een beetje aan alsof het 31 december is en iedereen vanaf 10.00 uur zijn vuurwerk mag afsteken. Je hoort dan de hele dag de knallen. Simpele rotjes tot de grote knallen in de verte. Snappen jullie wat ik bedoel? :)

Dit wordt een fantastische shooter. Hij is bijna eng realistisch. Ik kan niet wachten om Back to Karkland te spelen.
Heb je bij Options voor het geluid als eens Wartapes aangezet? Doe eens, dan lijkt het net of je gedropt wordt op Normandië... >:)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
SomerenV schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

Heb je het geluid in de settings voor de gein al eens op War Tapes gezet? Dan wordt het al zieke geluid nóg zieker, nóg intenser en nóg realistischer ;) Speakers op vol vermogen en genieten =D
Gewoon bij Options en dan audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Techno Overlord schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:18:
[...]

Heb je bij Options voor het geluid als eens Wartapes aangezet? Doe eens, dan lijkt het net of je gedropt wordt op Normandië... >:)
volgens zo'n post zat er toch een map genaamd "omaha" in? dan klopt het ook nog ;)

Ik ben overigens benieuwd wanneer ze het 2e deel posten van welke fixes van de beta in de final naar voren komen. het 1e deel vond ik redelijk logische keuzes.

en phyxion, welke functies krijgt de squad leader dan? alleen aangeven waar je heen moet? of ook nog iets van support powers ofzo? Ik lees hier en daar dat de squad leader arty kan oproepen met commo rose, maar ik zie nergens een bron van EA....

[ Voor 8% gewijzigd door flessuh op 03-10-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die gadgets heb je er eerst zelf op moeten zetten! zelfde manier sloop je ze d'r weer vanaf :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
himlims_ schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:21:
[...]
die gadgets heb je er eerst zelf op moeten zetten! zelfde manier sloop je ze d'r weer vanaf :F
Nope: Op de 360 en waarschijnlijk ook de ps3, krijg je die unlockte gadgets automatisch op je guns.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ik vind het spel nu al ziek, maar volgens mij is dit echt maar 10% van de final. Het kan dus alleen maar beter worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:21:
[...]
Heb helemaal niks erop gezet. Elke keer als ik wat vrij speel en dan de eerst volgende keer respawn zit het erop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Nu een weekend flink gegamed en daarmee wat issues/verbeterpunten die ik graag in de retail zou zien.
  • Een squad UI. Zo vervelend dat als je met vrienden wil spelen je niet zelf kan bepalen in dezelfde squad te zitten
  • Een fix dat de mobile spawn point van de defenders niet verdwijnt zodra het eerste stuk van de metro beschikbaar is.
  • PDW ribbons niet op 4 kills, maar op 5 zetten. Ik heb nu zelf de UMP-45 en had in no time 50 van die ribbons en daarmee 20k xp. Shotgun ribbons staan op op 5 en het is een stuk lastiger om daarmee kills te maken.
  • Een optie om met C4 een m-con op te blazen.
  • Een fix zodat de tactical light de ene keer helemaal niet verblind en de andere keer al vanaf de andere kant van de map.
  • En in general wat meer "destructible stuff" sommige muren gaan gewoon niet stuk.
  • Fix dat mijn kit wel onthouden word. Nu zet dat ding mijn handgun steeds terug op m1449 tact. Terwijl ik de voorkeur geef aan de M9 tact.
En nog wat generieke fixes zodat mensen niet meer "onzichtbaar" worden of door de grond clippen. Of dat de laserbeam niet door 3 muren zichtbaar word. (op zich handig gezien je daardoor mensen ziet aankomen, maar zou niet moeten kunnen en zo).

Verder een fantastische game tot nu toe. Tofste class blijf bij mij Engineer, alleen beetje jammer dat er niks te fixen is in deze map. Support gunner met een UMP vind ik ook tof, maar die machine gun is echt BLAAAT, niks voor mij. Recon is ook leuk, alleen wat unlocks bekeken en het lijkt wel of dice wil dat NIEMAND die class speelt. Zelfs de mortars zijn weg. Assault is ook wel ok, maar nog niet veel unlocked, wel de defib. Misschien maar is wat meer mee gaan spelen, er zijn maar weinig mensen die andere ressen.

[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 03-10-2011 12:26 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
•Een optie om met C4 een m-con op te blazen.
Hell no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

ye-roon schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:25:
Nu een weekend flink gegamed en daarmee wat issues/verbeterpunten die ik graag in de retail zou zien.

[list]
dat is er juist uitgehaald ivm zware abuse in bfbc2 (kamikaze-quad of uav)

daarnaast zou je met de mortar uiteindelijk ook MCOMs op kunnen blazen denk ik dan...

[ Voor 11% gewijzigd door flessuh op 03-10-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
  • Een squad UI. Zo vervelend dat als je met vrienden wil spelen je niet zelf kan bepalen in dezelfde squad te zitten
  • Een fix dat de mobile spawn point van de defenders niet verdwijnt zodra het eerste stuk van de metro beschikbaar is.
  • PDW ribbons niet op 4 kills, maar op 5 zetten. Ik heb nu zelf de UMP-45 en had in no time 50 van die ribbons en daarmee 20k xp. Shotgun ribbons staan op op 5 en het is een stuk lastiger om daarmee kills te maken.
  • Een fix zodat de tactical light de ene keer helemaal niet verblind en de andere keer al vanaf de andere kant van de map.
  • En in general wat meer "destructible stuff" sommige muren gaan gewoon niet stuk.
  • Fix dat mijn kit wel onthouden word. Nu zet dat ding mijn handgun steeds terug op m1449 tact. Terwijl ik de voorkeur geef aan de M9 tact.
En nog wat generieke fixes zodat mensen niet meer "onzichtbaar" worden of door de grond clippen. Of dat de laserbeam niet door 3 muren zichtbaar word. (op zich handig gezien je daardoor mensen ziet aankomen, maar zou niet moeten kunnen en zo).

Verder een fantastische game tot nu toe. Tofste class blijf bij mij Engineer, alleen beetje jammer dat er niks te fixen is in deze map. Support gunner met een UMP vind ik ook tof, maar die machine gun is echt BLAAAT, niks voor mij. Recon is ook leuk, alleen wat unlocks bekeken en het lijkt wel of dice wil dat NIEMAND die class speelt. Zelfs de mortars zijn weg. Assault is ook wel ok, maar nog niet veel unlocked, wel de defib. Misschien maar is wat meer mee gaan spelen, er zijn maar weinig mensen die andere ressen.
Destructible is wel gebalanceerd aan de binnenkant van de metro vind ikzelf, buiten had wel veel meer gemogen idd. verder zweer ik echt bij de PKP machinegun met bipod, wat een geweld komt er uit die gun.. helemaal lachen als je silencer erop zet.
verder nog even terugkomend op die comment dat ik buiten altijd m'n flashlight aan heb op m'n UMP-support kitje, dat ding gaat automatisch aan als ik spawn, vergeet hem inderdaad wel eens uit te zetten maar het is niet echt tactisch om met dat ding aan buiten te lopen idd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke is dat je die elke keer krijgt, dus veel PDW spelen :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stupid question: Wat is PDW? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Personal Defense Weapon, dus elk wapen zoals de PP-2000, UMP,...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee net als dus de machine gun ribbons enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
Personal Defense Weapon, wordt vaak gebruikt in tanks / IFV voor het besturend personeel

Verder was ik altijd die mongool die C4 op de Blackhawk klapte en vol op de objective crashte, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

ProfoundValue schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Gewoon bij Options en dan audio?
Ja ;) Kon in BFBC2 ook al maar het geluid in BF3 overtreft zelfs m'n stoutste dromen, zó realistisch. Binnenkort maar eens een koptelefoon kopen zodat ik ook 's nachts van het geluid kan genieten (ik kan nu spelen met m'n oordopjes maar dat is het toch nét niet :+ ). Bij elke raket die door de metrotunnels heen vliegt valt mijn mond nog altijd open van verbazing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mond niet te ver open anders heb je die raket achter in je keel en dat is geen pretje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
SomerenV schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

zit nu op school, vanmiddag maar eens proberen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hanzai schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:29:
[...]

Destructible is wel gebalanceerd aan de binnenkant van de metro vind ikzelf, buiten had wel veel meer gemogen idd. verder zweer ik echt bij de PKP machinegun met bipod, wat een geweld komt er uit die gun.. helemaal lachen als je silencer erop zet.
verder nog even terugkomend op die comment dat ik buiten altijd m'n flashlight aan heb op m'n UMP-support kitje, dat ding gaat automatisch aan als ik spawn, vergeet hem inderdaad wel eens uit te zetten maar het is niet echt tactisch om met dat ding aan buiten te lopen idd :p
Kan je die flashlight aan een uitzetten dan? En zo ja: HOE!? dat zou geniaal zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

Kan je die flashlight aan een uitzetten dan? En zo ja: HOE!? dat zou geniaal zijn namelijk :)
'T' :D

Net als de laser e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:23:
[...]Heb helemaal niks erop gezet. Elke keer als ik wat vrij speel en dan de eerst volgende keer respawn zit het erop.....
ben nu lvl 30, veel geunlocked - geen 1 item wat er bij mij automatisch opgezet is :? in tegenstelling tot wat bij jou gebeurd.

een bugje dus; die gaat op mijn lijst (teller staat op 45)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:11

Audione0

Strijdt der titanen

Worden de punten die je nu in de beta haalt ook meegenomen in de final? Of begin je dan helemaal opnieuw met je unlocks en XP?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
Gisteravond had ik een mooie sneaky C4-kill in de Metro tunnel. (Bij de trapladder naast die tunnel) Ik had c4 netjes verstopt onder de trap en ik zag vier a vijf enemies en ik lachte me dood man hahahaha :P

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
wat vinden je eigenlijk de lekkerste wapens/classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
FransvB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:39:
M249 voor de Support class met American Reddot :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:11
Audione0 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:39:
Worden de punten die je nu in de beta haalt ook meegenomen in de final? Of begin je dan helemaal opnieuw met je unlocks en XP?
je begint natuurlijk weer op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Class: Support
Wapen: M249 + Holo + Frontgrip + Laser
Extra: C4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Net in het level iemand met zo'n helikoptertje.. daar vervolgens C4 aan en de hele tijd vanuit de eigen basis daarmee rondvliegen en kills maken. Bloedirritant, maar zo grappig als je dat ding hebt denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Die MOD nogiets (Recon) zonder scope. Killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-10 15:25
Kan me niks schelen, ik win overal mee. :P

Zonder gekheid, 't is jammer dat ik de tel niet bijgehouden heb, het viel me namelijk na een aantal potjes pas op, maar gisteravond gisteravond heb ik met himlims_ een winstreak van zeker acht matches geboekt, de een nog sneller dan de ander. Hoe bruut is het om als aanvaller in een paar minuten over je tegenstander heen te walsen? ^^

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:39:
[...]
ben nu lvl 30, veel geunlocked - geen 1 item wat er bij mij automatisch opgezet is :? in tegenstelling tot wat bij jou gebeurd.

een bugje dus; die gaat op mijn lijst (teller staat op 45)
speel je ook op de ps3 dan?
Vond het al heel vreemd want wie zegt dat ik dat ding erop wil alles zit er zo ineens op..
En zover ik herinner met aanpassen in het menu kan ik niet die dingen van me wapens afhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Marcks schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

Hoe bruut is het om als aanvaller in een paar minuten over je tegenstander heen te walsen? ^^
OP zich wel aardig.. maar ik vind langdurige schietgevechten in deel 3 of 4 nog mooier eigenlijk. Epische gevechten in de strijd om de roltrappen. _O_
Daar heb ik wel een verlies voor over soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 16:37

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ja,ik vind het laatste gedeelte metro en dan in de stad zelf wel de leukste stukken :P
die gevechten bij de roltrappen vind ik echt heerlijk :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Het is momenteel overal in de wereld 3 oktober, dat betekend dat de verassing uit had moeten komen. Maar waar is het? :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gisteren al meermalen gelezen dat de verrassing een stream zou zijn van een Caspian Border spel.. maar dat dit geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
mij favo is recon
wapen: SV98 + bipod+ballistic 12keer
reden dat ik recon ben is eigenlijk omdat mijn team maatjes nooit een spawn plek maken en daar door een eind moet gaan lopen 8)7
als recon gebruik ik ongeveer 30% van de tijd ook de pistool als ze te dicht bij zijn want mijn sniper zoemt te ver in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik begin altijd als Recon met PP2000 om een vooruit geschoven spawnpoint te kunnen maken. Vervolgens ga ik vaak verder als Assault met de M416.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-10 20:48
Idd zoals hier eerder gepost door iemand zijn mensen met een snelle pc in het nadeel ipv data die zij sneller naar de server sturen en dus eerder dood aanzien worden als echt is.

Nu vroeg ik mij af of er middelen zijn om ervoor te zrogen dat mijn ping hoger komt te liggen zonder heel de dag te moeten downloaden want dan zit ik tegen einde van de dag tegen mijn limiet aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:49:
[...]

speel je ook op de ps3 dan?
Vond het al heel vreemd want wie zegt dat ik dat ding erop wil alles zit er zo ineens op..
En zover ik herinner met aanpassen in het menu kan ik niet die dingen van me wapens afhalen..
Dat kan wel selecteer je wapen en dan kab je dingen erop of eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

So far so good.

- Ze mogen de epileptische aanval generator er wel uit halen
- Blaadjes met "hitboxen" vinden het leuk mijn granaat terug in mijn nek te leggen
- Op high settings is die flare van scopes/sights echt mega auw annoying
- Squad zoeken naar vrienden please :)
- Het in de grond zakken is soms wat vervelend
- "Return to the battlefield" bericht met 10 seconden warning ... redelijk irritant als de twee punten gewoon stuk zijn en de director niet snel genoeg schakelt
- Kan ik direct van prone naar crouch?
- Hoe haal ik de console tevoorschijn?
- Space to accept revive blijft staan na space :p
- Veel hekjes die lijm erop hebben zitten waardoor ik er niet overheen kan ...

Ik speel gewoon met de 11.8 driver, had niet het é-probleem en kon direct aan de gang. Ik zie alleen geen party messages in battlelog :( . Werkt goed @ Q9550/5850/high/40fps+.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
het zou tactisch verstandig zijn voor Dice om de map caspian border toch beschikbaar te maken. ook al zitten we in een Beta phase en is dit puur om servers te testen etc krijgen mensen die niet bekend zijn met het Bfield genre toch een heel verkeerd beeld nu. Ikzelf vind operation metro helemaal zo slecht nog niet maar moet wel toegeven dat omdat het infanterie only is en ook nog indoor gedeeltes bevat het gezien kan worden als een Moderene Modern warfare met betere graphics. het zou uit promotie doeleinden dus een verstandige move zijn om caspian border toe te voegen. deze heb ik ook gespeeld en als ik de vergelijking operation metro met caspian border moet maken krijgt hoe goed operation metro ook is. die een 1 in vergelijking met caspianborders een 10+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Engineer met UMP45, met Holosight + Tact light + Silencer. M9 Tact. Rocketlauncher. Fixer of AT mine maakt niet uit, beide useless in deze map. Wel heb ik bijna die EOD of wat het ook mag zijn.
Suppport met dezelfde guns. En dan C4.
Recon met de sv98.

Kheb wel net de PKP en de SCAR-H unlocked. Wel al met die scar gespeeld echter maar 20 kogels per magazijn maakt het wel dat er andere guns beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
Astratuner schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:00:
Idd zoals hier eerder gepost door iemand zijn mensen met een snelle pc in het nadeel ipv data die zij sneller naar de server sturen en dus eerder dood aanzien worden als echt is.

Nu vroeg ik mij af of er middelen zijn om ervoor te zrogen dat mijn ping hoger komt te liggen zonder heel de dag te moeten downloaden want dan zit ik tegen einde van de dag tegen mijn limiet aan :'(
Wat een onzin zeg mensen met brakke gpu zijn in nadeel want het loopt ruk klaar.
Ik heb zelf zware framedrops super irritant. Dus ik speel nu op ps3 daardoor geen frame drops meer zoveel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 22:27

Zillion01

Obey your screen!

Gave game! Wat mij betreft hoeven voertuigen er niet eens in. Het zou helemaal perfect zijn als er wat gedaan zou worden aan het damage model. Als je geraakt bent zou je niet gewoon door moeten kunnen gaan alsof je nog 100% bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 23:05
Prosac2010 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:59:
Ik begin altijd als Recon met PP2000 om een vooruit geschoven spawnpoint te kunnen maken. Vervolgens ga ik vaak verder als Assault met de M416.
Dat eerste probeerde ik gisteren ook, maar 4 potjes lang kon ik geen beacons neerzetten. 5e potje werkte het ineens weer.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
is er trouwens een hotkey om de FPS te showen in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 11:35
Flghter1982 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:07:
is er trouwens een hotkey om de FPS te showen in game?
ALT+CTRL+S
Je moet het wel ingedrukt houden, dus software als FRAPS is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Dorest0rm schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:09:
[...]

ALT+CTRL+S
Je moet het wel ingedrukt houden, dus software als FRAPS is makkelijker.
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Zillion01 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:06:
Gave game! Wat mij betreft hoeven voertuigen er niet eens in. Het zou helemaal perfect zijn als er wat gedaan zou worden aan het damage model. Als je geraakt bent zou je niet gewoon door moeten kunnen gaan alsof je nog 100% bent..
Ik lees dit nu al een paar keer maar als ik bijna dood/paar keer goed geraakt ben in BF3 dan is heel mijn beeld blurry en zie ik dus geen zak en wordt na een tijdje weer gewoon goed (als ik mijzelf dus heal als assault) Of zou het blurry worden van het beeld de supression zijn>?

Ik speel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 11:35
Theregiment schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:20:
[...]

Ik lees dit nu al een paar keer maar als ik bijna dood/paar keer goed geraakt ben in BF3 dan is heel mijn beeld blurry en zie ik dus geen zak en wordt na een tijdje weer gewoon goed (als ik mijzelf dus heal als assault) Of zou het blurry worden van het beeld de supression zijn>?

Ik speel op de pc.
Blurry beeld is idd supressive fire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Ik heb inmiddels wat game-time achter de rug en ik moet zeggen dat de beta vreselijk slecht is!
De hit registratie is compleet fucked up. De keren dat ik door 2 meter solid rock doodgeschoten ben kan ik inmiddels op m'n handen en voeten niet meer tellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:46
Ik heb het gevoel dat de hit reg vele malen beter was bij de Early Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 22:27

Zillion01

Obey your screen!

MuadD1b schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:23:
Ik heb inmiddels wat game-time achter de rug en ik moet zeggen dat de beta vreselijk slecht is!
De hit registratie is compleet fucked up. De keren dat ik door 2 meter solid rock doodgeschoten ben kan ik inmiddels op m'n handen en voeten niet meer tellen!
Hmmja ik dacht al dat ligt aan mij, maar dat is idd echt te weird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
MuadD1b schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:23:
Rock-piercing bullets? :*)

Nee even serieus, dat is inderdaad erg irritant. Komt door de (artificial) lag. Gelukkig speelt het overgrote deel wel gewoon normaal, dat maakt het iets draaglijker.

PSN ID: Beest41

Pagina: 1 ... 35 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien