Tegenwoordig is het de trend om eerst 5 expansion packs uit te brengen. of 12 DLC'sTrailBlazer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:14:
tja ze moeten wat hebben om over 12 jaar uit te brengen he
Tsja, en met de replay value welk DIII zal hebben zie ik daar persoonlijk weinig probleem in. Van mijn part liever dat ze het 5 expansions geven en de komende 15 jaar met hetzelfde spel door blijven gaan waarbij tegen die tijd een overload aan content is gecreeerd, dan wederom een standalone spel uitbrengen van minimaal formaat.RocketKoen schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:28:
[...]
Tegenwoordig is het de trend om eerst 5 expansion packs uit te brengen. of 12 DLC's
Verwijderd
Ik blijf het jammer vinden dat het gros (en daar bedoel ik de makers van films mee. die geen ondertitels onder films plaatsen), weinig tot geen rekening houden met mensen die hoorproblemen hebben. Eerlijk gezegd, vind ik het filmpje waarin Azmodan in voorkomt, zo gruwelijk vet. Maar doordat ik niet mee krijg van wat Azmodan en Leah voor een deel vertellen, is het voor mij een waardeloos filmpje.
Zou iemand, als hij of zij tijd heeft, het leuk vinden om het verhaal (dat wat door Azmodan wordt verteld) hier neer te schrijven? Je doet mij (en andere slechthorenden of doven een groot plezier mee)!
The Archives Of Zoltun Kulle
Ik heb het idee dat de portalen hier je naar andere werelden brengen. Als je van elk wereld een van de prime-evils (of lesser evils) hebt afgemaakt (je krijgt een -insert object- mee). Als je 3 objecten hebt verzameld kun je in het midden van die grote portal, warpen naar een ander werelddeel (dus een nieuwe act). Is een manier om rushing tegen te gaan (want de items hebben een verplichte drager (BoP) en bijbehorend level nodig).
Wat denken jullie dat 'The Archives Of Zoltun Kulle' inhoudt?
Mobs
Wat een variatie in snelheid! Als je naar de link kijkt van 3 verschillende gameplays en doorspoelt naar 34:35 (en dit is nog op normal), hoe zal het wel niet zijn op nightmare, hell en inferno?
Poison ball, deze kun je ook in de buurt van 34:35 vinden: deze mag van mij wel wat sneller ontploffen.
Zou iemand, als hij of zij tijd heeft, het leuk vinden om het verhaal (dat wat door Azmodan wordt verteld) hier neer te schrijven? Je doet mij (en andere slechthorenden of doven een groot plezier mee)!
The Archives Of Zoltun Kulle
Ik heb het idee dat de portalen hier je naar andere werelden brengen. Als je van elk wereld een van de prime-evils (of lesser evils) hebt afgemaakt (je krijgt een -insert object- mee). Als je 3 objecten hebt verzameld kun je in het midden van die grote portal, warpen naar een ander werelddeel (dus een nieuwe act). Is een manier om rushing tegen te gaan (want de items hebben een verplichte drager (BoP) en bijbehorend level nodig).
Wat denken jullie dat 'The Archives Of Zoltun Kulle' inhoudt?
Mobs
Wat een variatie in snelheid! Als je naar de link kijkt van 3 verschillende gameplays en doorspoelt naar 34:35 (en dit is nog op normal), hoe zal het wel niet zijn op nightmare, hell en inferno?
Poison ball, deze kun je ook in de buurt van 34:35 vinden: deze mag van mij wel wat sneller ontploffen.
Ik hoop wel dat ze gewoon een compleet "af" D3 afleveren. En niet net zoals bij SC2 zeggen "Hier heb je alvast 1/3 van de game. Het volgende deel brengen we minstens 1,5 jaar later uit anders krijg je teveel waar voor je geld."psychodude schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:44:
[...]
Tsja, en met de replay value welk DIII zal hebben zie ik daar persoonlijk weinig probleem in. Van mijn part liever dat ze het 5 expansions geven en de komende 15 jaar met hetzelfde spel door blijven gaan waarbij tegen die tijd een overload aan content is gecreeerd, dan wederom een standalone spel uitbrengen van minimaal formaat.
Er komen sowieso 3 expansions, dusja.......en wat boeit dat nou? SC2: WoL is toch een volledige game?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik dacht dat het zo wel klopte:Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:07:
quote: LeahNone of this makes any sense to me. What am I missing uncle, what am I suppose to see?
quote: AzmodanYou thought you were so clever. That you outwit us all. One by one our brethren fell into your trap. But not me, I defy you!
I know the black soul-stone is the key and it shall be mine! Soon my army shall pour fourth from the shadowed mountain. Ravaging this world and all hope of resistance. My minions will find the stone, wherever you choose to hide it.
Then at long last, Azmodan shall reign as the prime evil!
void
SC2: WoL is een meer volledige game dan een legio andere games welk gereleased wordt op de huidige markt. Als je je er niet bewust van was geweest dat je de protoss en zerg als playable races zou krijgen, zou niemand er ook maar enigzins vanop kijken als je zou zeggen dat SC2 het was.RocketKoen schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:16:
[...]
Ik hoop wel dat ze gewoon een compleet "af" D3 afleveren. En niet net zoals bij SC2 zeggen "Hier heb je alvast 1/3 van de game. Het volgende deel brengen we minstens 1,5 jaar later uit anders krijg je teveel waar voor je geld."
Nee, dat soort expansion packs heb ik dus helemaal geen bezwaar tegen. De expansion zal waarschijnlijk meer content bevatten dan de gemiddelde CoD nieuwe release bijv.
Allereerst wil ik een thumbs up geven aan iedereen op dit forum voor het posten van nieuwsfeiten en ontwikkelingen rond D3. Ik weet zeker dat er velen net als ik dit forum trouw volgen.
Wel wil ik even een waarschuwing plaatsen voor als je je wilt laten verrassen: skip dan liever het laatste deel van de Lore Panel, de Q&A. Ik kijk al zo lang uit naar deze game dat ik alle info die uitkomt wil weten maar kan me voorstellen dat er net zoveel zijn die liever niets met de Beta en info over het verhaal vooraf te maken willen hebben.
En over de volledigheid van de game. Help me herinneren aan een game of expansion van Blizz die tekort is geschoten. Van diablo1, diablo2, SC1, warcraft3, WoW (tm BC, daarna ben ik gestopt) en SC2 is het mij nog nooit tegen gevallen! En de expansions met evenveel plezier gespeeld!
Goede expansions? Ik kan er geen genoeg van krijgen! En ik denk dat we dat wel aan Blizz kunnen toevertrouwen. Daarnaast zou ik het niet trekken als we geen expansions zien en we tot 2022 zouden moeten wachten voor Dia4
.
En check je battle.net account! D3: coming soon
. Dit soort fratsen mogen ze van mij wel weg laten...
Wel wil ik even een waarschuwing plaatsen voor als je je wilt laten verrassen: skip dan liever het laatste deel van de Lore Panel, de Q&A. Ik kijk al zo lang uit naar deze game dat ik alle info die uitkomt wil weten maar kan me voorstellen dat er net zoveel zijn die liever niets met de Beta en info over het verhaal vooraf te maken willen hebben.
En over de volledigheid van de game. Help me herinneren aan een game of expansion van Blizz die tekort is geschoten. Van diablo1, diablo2, SC1, warcraft3, WoW (tm BC, daarna ben ik gestopt) en SC2 is het mij nog nooit tegen gevallen! En de expansions met evenveel plezier gespeeld!
Goede expansions? Ik kan er geen genoeg van krijgen! En ik denk dat we dat wel aan Blizz kunnen toevertrouwen. Daarnaast zou ik het niet trekken als we geen expansions zien en we tot 2022 zouden moeten wachten voor Dia4
En check je battle.net account! D3: coming soon
Het punt is dat ze in het begin een game beloofde met 3 campains. Pas tegen de tijd dat een release datum bekend werd bleek dat alleen de Terran campain in het spel zou zitten.psychodude schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:34:
[...]
SC2: WoL is een meer volledige game dan een legio andere games welk gereleased wordt op de huidige markt. Als je je er niet bewust van was geweest dat je de protoss en zerg als playable races zou krijgen, zou niemand er ook maar enigzins vanop kijken als je zou zeggen dat SC2 het was.
Nee, dat soort expansion packs heb ik dus helemaal geen bezwaar tegen. De expansion zal waarschijnlijk meer content bevatten dan de gemiddelde CoD nieuwe release bijv.
Stel je voor dat ze nu aankondigen dat Runes, Act 5 en de 4e difficulty pas in de 1e expansion uitkomen, omdat het spel anders te groot zou worden.
Liever een compacte game waarbij alle features volledig doorontwikkelt zijn dan een grootte game waarbij de helft van de features incompleet is. Ik heb bijvoorbeeld ook starcraft 2 en ik vond eht die 50 euro die ik ervoor betaalt heb prima waard.RocketKoen schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:30:
[...]
Het punt is dat ze in het begin een game beloofde met 3 campains. Pas tegen de tijd dat een release datum bekend werd bleek dat alleen de Terran campain in het spel zou zitten.
Stel je voor dat ze nu aankondigen dat Runes, Act 5 en de 4e difficulty pas in de 1e expansion uitkomen, omdat het spel anders te groot zou worden.
Uiteindelijk komt het toch op een kosten / baten analyse neer.
Het spel heeft zoveel features, nou moet jij overwegen welke feature hoeveel geld waard is.
Als je onder de kostprijs van de game uitkomt dan is de game het blijkbaar niet waard.
Mochten er dus features afvallen dan kijk ik gewoon wat ik aan features overhou en of dat de kostprijs waard is
[ Voor 28% gewijzigd door hellfighter87 op 24-10-2011 11:45 ]
Ik hoop alleen dat de schrijver van SC2 (Metzen?) niet het verhaal van D3 doet, want dan is er hoogst waarschijnlijk bij voorbaat al geen zak aan.
Verhaal van Diablo is altijd boeiend maar uiteindelijk maakt het niet uit, en gaat het om de gameplay en loot.
Of luister je van D2 ook nog steeds alle speech af en doe je de quests allemaal keurig.
Wat ik wel raar vind is dat ze in de Q&A antwoorden op een vraag over de Dungeon grote op hogere difficulti levels, in D2 werden ze ook groter naar mate je hoger speelde behalve een paar static, maar de meeste werden echt groter. En daar hebben ze nu geen plannen voor "nog" Maar op Nightmare moet het wel wat langer worden anders heb je alleen een paar meer mobs die wat slimmer zijn, maar niet echt veel meer omdat de ruimte dan te klein wordt.
Nouja kan pas echt beoordelen als je het zelf speelt.
Of luister je van D2 ook nog steeds alle speech af en doe je de quests allemaal keurig.
Wat ik wel raar vind is dat ze in de Q&A antwoorden op een vraag over de Dungeon grote op hogere difficulti levels, in D2 werden ze ook groter naar mate je hoger speelde behalve een paar static, maar de meeste werden echt groter. En daar hebben ze nu geen plannen voor "nog" Maar op Nightmare moet het wel wat langer worden anders heb je alleen een paar meer mobs die wat slimmer zijn, maar niet echt veel meer omdat de ruimte dan te klein wordt.
Waarschijnlijk zullen ze het stapje bij stapje doen toenemen in grootte. Afhankelijk van hoe gemakkelijk / moeilijk de nightmare difficulty bevonden wordt. Een kleine dungeon, kan namelijk toch al eens best wat tijd kosten bij moeilijke mobs. En als je dan een grote dungeon maakt waar je in nightmare 2 uur over doet om doorheen te ploeteren zal dat voor veel mensen te lang zijn binnen een enkele speelsessie.Bulls schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:53:
Verhaal van Diablo is altijd boeiend maar uiteindelijk maakt het niet uit, en gaat het om de gameplay en loot.
Als ze echter tracken hoelang dungeons nu duren gemiddeld, hoe lang mensen gemiddeld spelen, etc. Dan kunnen ze dungeons upscalen naar bijv 40 - 50% van een gemiddelde speelsessie, gebaseerd op de eerder vergaarde data.
Q: Any secret areas?
A: Yes, we wont tell u its a secret
cow lvl FTW, it will be my only purpose:p
Nee, een my little pony levelModaSo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:39:
het moet wel verrassend blijven
Je moet het ook zien mbt release. Ze kunnen wel 3 campaigns in 1 Starcraft doen, maar dan mag je nog wachten tot 2014 ofzoRocketKoen schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:30:
[...]
Het punt is dat ze in het begin een game beloofde met 3 campains. Pas tegen de tijd dat een release datum bekend werd bleek dat alleen de Terran campain in het spel zou zitten.
Zelfde voor D3. Mocht het zo zijn dat ze iets te ambitieus zijn geweest met content en ze bijvoorbeeld Act4 en5 als een losse expansion willen maken, met alle extra's erbij, dan heb ik daar ook geen probleem mee. Het spel is nog niet uit, dus snap niet zo goed waarom je daar nu al verplichtingen voor zou hebben.
Er is maar 1 ding dat telt: is de game die uitkomt, op zichzelf staand, een goede en complete game. En dat is SC2 meer dan gemiddeld.
Je zou ook andersom kunnen beredeneren; als ze weten dat het erin moet, waarom dan 3 keer 60euro moeten vangen voor hetgeen er eigenlijk in had moeten zitten.Bosmonster schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:50:
[...]
Je moet het ook zien mbt release. Ze kunnen wel 3 campaigns in 1 Starcraft doen, maar dan mag je nog wachten tot 2014 ofzo
Zelfde voor D3. Mocht het zo zijn dat ze iets te ambitieus zijn geweest met content en ze bijvoorbeeld Act4 en5 als een losse expansion willen maken, met alle extra's erbij, dan heb ik daar ook geen probleem mee. Het spel is nog niet uit, dus snap niet zo goed waarom je daar nu al verplichtingen voor zou hebben.
Er is maar 1 ding dat telt: is de game die uitkomt, op zichzelf staand, een goede en complete game. En dat is SC2 meer dan gemiddeld.
de eerste keer dat ik in het Tauren begin level in wow rond liep moest ik continue denken aan de Secret Cow Level
Verwijderd
of een mirror levelModaSo schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:39:
bevolkt met mobs van je party
that would be some scary shit
Nee, je moet het zo zien:skoozie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:54:
[...]
Je zou ook andersom kunnen beredeneren; als ze weten dat het erin moet, waarom dan 3 keer 60euro moeten vangen voor hetgeen er eigenlijk in had moeten zitten.
de eerste keer dat ik in het Tauren begin level in wow rond liep moest ik continue denken aan de Secret Cow Level
De eerste game is uitgebracht met het oog op Humans, 2e game wordt Kerrigan met Zerg, en de 3e wordt protoss. Al deze spellen zijn Losse spellen en ook los te spelen, volgens mij hoef je deel 1 niet te hebben om deel 2 te spelen.
Feit is gewoon dat het complete games zijn met een ander thema en een andere kijk op het verhaal.
Met diablo 3 verwacht ik een complete game, en met de expensions een vervolg op het "einde" van het verhaal in D3 root.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat is onzin, want dan heb je de helft van het verhaal van SC2 niet meegekregen. Dat jij alleen de hoofdverhaallijn ziet is jouw probleem. Er zijn daarnaast zoveel verwijzingen en zaken die weer vragen oproepen en theorieën daarover. SC2 heeft een prima verhaallijn, die de deur openzet naar tal van subplots. Ik ben dan ook benieuwd wat we in HotS te zien krijgen. Zoals het naar uit ziet, is de hoofdverhaallijn weer redelijk simpel, met tal van subplots die hinten naar de volgende expansion.DeepSeven schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:49:
Ik hoop alleen dat de schrijver van SC2 (Metzen?) niet het verhaal van D3 doet, want dan is er hoogst waarschijnlijk bij voorbaat al geen zak aan.
Was zelf nieuwsgierig geworden over de prijzen die nu bekend zijn (je moet wat...). CE is in ieder geval bij amazon US al op de site te vinden voor $99,- Standaard versie $59,-
Op de webshop van Bart Smit / Eplaza staat de CE voor €69,99. Als ze m voor die prijs weg gaan doen dan valt dat weer mee...maar gok dat ze de prijzen daar nog wel aanpassen...naar €99,-
En de Europese gamert maar weer vol betalen en we doen het nog ook!
Nadeel in dit geval is dat je bij amazon UK / zavvi / the hut, de standaard versie al kunt pre-orderen voor +- €40, maar ja, we hebben die dagen geen vrij genomen om op de postbode te wachten...
Op de webshop van Bart Smit / Eplaza staat de CE voor €69,99. Als ze m voor die prijs weg gaan doen dan valt dat weer mee...maar gok dat ze de prijzen daar nog wel aanpassen...naar €99,-
Nadeel in dit geval is dat je bij amazon UK / zavvi / the hut, de standaard versie al kunt pre-orderen voor +- €40, maar ja, we hebben die dagen geen vrij genomen om op de postbode te wachten...
Je begrijpt wel dat als je hem reserveerd voor 69,99 euro hij nooit duurder kan worden? dat kan alleen als hun je reservering annuleren. 69,99 is prima prijs, 59,99 is vet overpriced voor een PC spel.Serotonin schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:03:
Was zelf nieuwsgierig geworden over de prijzen die nu bekend zijn (je moet wat...). CE is in ieder geval bij amazon US al op de site te vinden voor $99,- Standaard versie $59,-
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Die prijzen gaan nog alle kanten op, eerst maar eens een release datum afwachten.
Ik bestel hem lekker bij Blizzard. Tijdig downloaden en op de dag van de release spelen!
Ik bestel hem lekker bij Blizzard. Tijdig downloaden en op de dag van de release spelen!
inderdaad. als je het verhaal volgt vanaf de allereerste versie van starcraft gevolgd door Broodwar en dan sc2 dan denk ik dat iedereen hoopt dat dit verhaal ooit een keer verfilmt wordt. zal 1 van de beste films ever wordenDarf schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:29:
[...]
Dat is onzin, want dan heb je de helft van het verhaal van SC2 niet meegekregen. Dat jij alleen de hoofdverhaallijn ziet is jouw probleem. Er zijn daarnaast zoveel verwijzingen en zaken die weer vragen oproepen en theorieën daarover. SC2 heeft een prima verhaallijn, die de deur openzet naar tal van subplots. Ik ben dan ook benieuwd wat we in HotS te zien krijgen. Zoals het naar uit ziet, is de hoofdverhaallijn weer redelijk simpel, met tal van subplots die hinten naar de volgende expansion.
Ik vrees het ook, ik wil de CE heel graag hebben, maar ik wil uiteraard ook zo snel mogelijk na release spelen, dilemma
Als ik me het goed herinner zijn WoW cata CE en SC2 CE alleen via retail beschikbaar gesteld. Ga er van uit dat dat bij D3 niet anders is.
Nog maar een maand of 3 / 4 dan kunnen we los!
Verwijderd
Heel erg bedankt! Tjee, wat een voice-over, geniaal gewoon.Shuvit schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:29:
[...]
Ik dacht dat het zo wel klopte:
[...]
[...]
Verwijderd
Ik hoop het maar ik hoorde gisteren twee devellopers in een interview zeggen dat de release niet op 1 punt hangt, ze zijn nog met meerdere dingen bezig zoals de survivability van de verschillende klasssen op de hogere levels.Serotonin schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:43:
Als ik me het goed herinner zijn WoW cata CE en SC2 CE alleen via retail beschikbaar gesteld. Ga er van uit dat dat bij D3 niet anders is.
Weet zo niet meer precies in welk interview dit naar voren kwam maar hier kwam idd naar voren dat de Barb moeite heeft met survivability in end-game idd. Maar ik heb tot nu toe geen zaken gehoord waar ze nog mee bezig zijn waar ik heel erg van geschrokken ben. Ze zijn in beta en dit zijn toch typisch beta zaken? Balanceren.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:14:
[...]
Ik hoop het maar ik hoorde gisteren twee devellopers in een interview zeggen dat de release niet op 1 punt hangt, ze zijn nog met meerdere dingen bezig zoals de survivability van de verschillende klasssen op de hogere levels.
Ik vind juist dat als ik ze hoor dat ze al redelijk veel feedback van de beta weer verwerkt hebben. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze het van dit soort zaken af laten hangen, tuurlijk is het belangrijk, maar denk dat dat soort zaken nog veel meer aan het licht komen zodra de game live gaat en massa's spelers in de endgame komen (ipv low lvl beta).
Verwijderd
Het was in een interview bij Gamespot dat ze het zeiden. In een van de videos die hier gepost zijn afgelopen weekend hadden ze het erover dat ze aan het bijschaven zijn van de survivability, hoeveel werk dat (nog) is werd mij niet duidelijk. Maar als ze zich zelf op "early 2012" richten kan ik me niet voorstellen dat het een enorme hoeveelheid werk is. Al zeiden ze ruim een maand terug dat het bij de DH ook niet veel meer was dan wat aanpassingen op een spreadsheet.... 
Ik vind het erg positief dat ze al veel feedback verwerkt hebben en dat ze de followers nu tot in de endgame mee laten doen omdat de beta testers aangaven dat te willen. Ik ben benieuwd wat er in de grote update van de beta zit, hopelijk ook de DH.
Er is ook aangegeven dat er binnenkort veel meer beta invites uitgaan met de update, hopelijk komen er ook veel bij tweakers.net forumleden terecht.
Ik vind het erg positief dat ze al veel feedback verwerkt hebben en dat ze de followers nu tot in de endgame mee laten doen omdat de beta testers aangaven dat te willen. Ik ben benieuwd wat er in de grote update van de beta zit, hopelijk ook de DH.
Er is ook aangegeven dat er binnenkort veel meer beta invites uitgaan met de update, hopelijk komen er ook veel bij tweakers.net forumleden terecht.
Uit een ander interview blijkt dat de bèta voor Diablo III gesloten blijft en dus niet over zal gaan in een open variant. "We doen het [testen] in groepen en blijven mensen toevoegen", zo legt lead content developer Kevin Martens uit. "De bèta blijft nog wel een tijd lopen; we blijven patchen en nieuwe onderdelen toevoegen."
bron: http://www.insidegamer.nl...omenteel-drie-mensen.html
Ik weet niet hoe jullie er tegenover staan maar ik ben zo vreselijk bang dat ze Diablo 3 gaan verkrachten nadat ik die filmpjes heb bekeken. Bijvoorbeeld het hele verhaal over awesomeness waarbij ik eigenlijk weinig echt vet vond, en zeker die tempel die de monk kan oproepen niet. Ook pets erbij vind ik geen goede toevoeging zoals die fretjes en een 1 of andere kip die je goud ophaald... ik bedoel: komop mensen! hou het lekker duister en flikker die happy happy joy joy troep maar in WoW.
Sorry mensen, maar dat moest er ff uit
Sorry mensen, maar dat moest er ff uit
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Verwijderd
Bij de Monk is er nog maar 1 pilaar over die ook snel weer verdwijnt. Zo'n pet die goud ophaalt stoort mij niet, om eerlijk te zijn had ik dat hele beest niet eens gezien totdat ik er in verhalen op gewezen werd en er speciaal op ben gaan letten.
Die fretjes had ik nog niet eerder gezien, lijkt me ook een skill maar ik vind het niet storend. Ik heb meer bezwaar tegen die kikker, die is voor mij persoonlijk veel te groot (al is het wel leuk om te zien hoe die killed). Maar aangezien de WD bij mij op plaats 5 staat zal ik er geen last van hebben
Het moet inderdaad geen WoW gaan worden maar zolang alleen bepaalde klassen via skills pets hebben maakt het mij niet uit.
Edit:
http://eu.battle.net/d3/e...n-hunter/active/companion
Effe gechecked en het is inderdaad een actieve skill en met de verschillende runes bepaal je wat voor pet het is.
Die fretjes had ik nog niet eerder gezien, lijkt me ook een skill maar ik vind het niet storend. Ik heb meer bezwaar tegen die kikker, die is voor mij persoonlijk veel te groot (al is het wel leuk om te zien hoe die killed). Maar aangezien de WD bij mij op plaats 5 staat zal ik er geen last van hebben
Het moet inderdaad geen WoW gaan worden maar zolang alleen bepaalde klassen via skills pets hebben maakt het mij niet uit.
Edit:
http://eu.battle.net/d3/e...n-hunter/active/companion
Effe gechecked en het is inderdaad een actieve skill en met de verschillende runes bepaal je wat voor pet het is.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 22:24 ]
Dat je de drops (incl gold) op moet rapen is natuurlijk deels ook weer charme. Vind persoonlijk dat ze met autopickup van gold wel een goede zet hebben gedaan. Om dit nog weer verder uit te besteden, ben ik persoonlijk geen fan van. Het is een dungeon crawler en loot rapen is juist één van de fun factoren. Je kan het ook te makkelijk maken.
Die kikkers en die pilaar / bel, vind ik op zich niet storend en concept wel cool eigenlijk maar ze komen alleen niet badass over... Of in Blizz termen: not awesome. Het mag nog wel een vleugje "hell" extra hebben. En als je het vergelijkt met call of the ancients van de Barb...tja dan mist het toch wel connectie met dia-world en ook de awesome-factor is dan beduidend minder.
Opmerkelijk punt vond ik verder nog in hoeverre ze de "viable builds" gaan doorvoeren. Voorbeeld was de melee sorc. Persoonlijk hoeft van mij het spectrum niet zo breed. Skills om je survivability te verhogen daar kan ik wel inkomen, maar om dit zo ver door te voeren dat je straks met je sorc tussen de mobs staat te hakken...
Die kikkers en die pilaar / bel, vind ik op zich niet storend en concept wel cool eigenlijk maar ze komen alleen niet badass over... Of in Blizz termen: not awesome. Het mag nog wel een vleugje "hell" extra hebben. En als je het vergelijkt met call of the ancients van de Barb...tja dan mist het toch wel connectie met dia-world en ook de awesome-factor is dan beduidend minder.
Opmerkelijk punt vond ik verder nog in hoeverre ze de "viable builds" gaan doorvoeren. Voorbeeld was de melee sorc. Persoonlijk hoeft van mij het spectrum niet zo breed. Skills om je survivability te verhogen daar kan ik wel inkomen, maar om dit zo ver door te voeren dat je straks met je sorc tussen de mobs staat te hakken...
Eens, ook erg leuk om wat delen van oa. Caldeum te zienHrethgir schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 07:56:
[...]
Dat lore panel was inderdaad erg interessant! Heel veel extra lore, en beantwoord vele vragen die ik nog had na het lezen van de Sin War trilogie.
Ook goed om te horen dat D3 niet als einde van de Diablo story line gezien wordt.
Niets nieuws onder de zon als je het mij vraagt, had ook niet verwacht dat ze straks ineens alle deuren open zouden gooien. Blizzard houdt de beta's altijd (redelijk) closedGurneyhck schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:28:
Uit een ander interview blijkt dat de bèta voor Diablo III gesloten blijft en dus niet over zal gaan in een open variant. "We doen het [testen] in groepen en blijven mensen toevoegen", zo legt lead content developer Kevin Martens uit. "De bèta blijft nog wel een tijd lopen; we blijven patchen en nieuwe onderdelen toevoegen."
Die vind ik juist heel erg cool! Plague of Toads met een Obsidian rune erinVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:10:
Ik heb meer bezwaar tegen die kikker, die is voor mij persoonlijk veel te groot (al is het wel leuk om te zien hoe die killed).
Zo blijkt maar weer, smaken/meningen verschillen. Wat de een cool vind kan de ander weer compleet ruk vinden.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar het is wel een campaign die even groot is als de drie campaigns van SC1 samen.RocketKoen schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:30:
[...]
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Zelf maanden terug al gepreordred via amazon.co.uk
Voor 23euro inclusief verzendkosten.
Als ik de prijzen nu zie, dan is dat een goede keuze geweest.
Voor 23euro inclusief verzendkosten.
Als ik de prijzen nu zie, dan is dat een goede keuze geweest.
Is het niet mogelijk dat alle "vroege/goedkope" preorders de game niet gaan levereren, omdat hun (de webshops e.d.) het niet kunnen leveren voor die prijs?
Ik heb verder geen idee hoe het in de voorwaarden staat bij bijv. amazon.
Ik denk dat ik hem zelf liever ga halen op de release zelf, dan afhankelijk zijn van een levertijd van een shop in het buitenland, met een beetje pech wacht je nog 2 week op de levering.
Inderdaad, dat is meestal ook mijn werkwijze. Vaak even na werk langs een gameshop fietsen of via digitale kanaal (Steam/Battlenet) de game binnenharken. Die 10 euro extra is het me wel waard.
Damn, wat is de Frog groot bij de WD
Damn, wat is de Frog groot bij de WD
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Amazon levert wel hoorRemy!!!! schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:42:
Is het niet mogelijk dat alle "vroege/goedkope" preorders de game niet gaan levereren, omdat hun (de webshops e.d.) het niet kunnen leveren voor die prijs?
Hoe het zit met andere winkels durf ik niet te zeggen, denk dat de meesten inderdaad weigeren te leveren.
Normaal gesproken bestel ik online maar het is al een tijd geleden dat ik een game gekocht heb op release of uberhaupt een (echte) CE. Van Diablo 3 wil ik sowieso de CE hebben maar daar ga ik wel achteraan zodra een concrete releasedatum uit is
Je kunt je bij Bartsmit.com inschrijven om een bericht te ontvangen zodra de CE beschikbaar is. Ik heb me hierop ingeschreven want wil ook zowiezo de CE hebben. Alleen die USB stick met D2+LoD is al een must-have, ben m'n keys kwijt van m'n orignele versies
.
Voor de geintresseerden, rechts kun je je gegevens opgeven:
http://www.bartsmit.com/p...3-collector-039-s-edition
Verwijderd
Thxevadnl schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:46:
Done
Je weet natuurlijk niet wat het uiteindelijk bedrag zal zijn maar dat is naar mijn mening dezelfde discussie als over de releasedatums die de gameshops geven
Inderdaad, je krijgt bij de Bart Smit een mail dat je m kan gaan bestellen. Op dat moment zal de definitieve prijs wel bekend zijn, maar dat is nu nog afwachten.
Er zijn wel shops zoals amazon die prijsgarantie hanteren, maar ik wil er graag zeker van zijn dat ik Dia3 de minuut van release kan spelen. Dus waarschijnlijk wordt het een nachtelijke pickup ergens, installeren en dan hopen dat de servers me erop laten
.
Er zijn wel shops zoals amazon die prijsgarantie hanteren, maar ik wil er graag zeker van zijn dat ik Dia3 de minuut van release kan spelen. Dus waarschijnlijk wordt het een nachtelijke pickup ergens, installeren en dan hopen dat de servers me erop laten
Yep, ik verwacht dat Gamemania in Tilburg een nachtrelease zal doen. En anders ga ik wel naar een MM (MediaMarkt) in R'dam ofzo zoals bij de SC2 nachtrelease!
Wil ook zeker een CE hebben!
Wil ook zeker een CE hebben!
Bij de vorige WoW release waren zowel de Gamemania, de Saturn en die andere Gameshop in de Heuvelstraat (oude FRS) open. Dus bij een nachtrelease zul je echt niet naar Rotterdam hoeven Pedr0.
Beetje offtopic...maar we zagen het toen ook als 'uitstapje' om met 4 à 5 personen richting R'dam te gaan.Ero-Sensei schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:24:
Bij de vorige WoW release waren zowel de Gamemania, de Saturn en die andere Gameshop in de Heuvelstraat (oude FRS) open. Dus bij een nachtrelease zul je echt niet naar Rotterdam hoeven Pedr0.
Verwijderd
Alleen was het toen WoW en is het nu Diablo, weet niet of de winkels daar 's nachts voor open gaan.
Ik vindt de CE eigenlijk een beetje tegenvallen. Maar dat heb ik wel vaker last van bij CE's. Soundtrack en art is altijd een leuke toevoeging maar ik zie niet echt in wat ik met een Diablo Skull moet, misschien voor op de motorkap als ornamentsbmuc schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:57:
Als ik zie wat de collector's edition inhoud vind ik dat bedrag reuze meevallen!
[ Voor 13% gewijzigd door FloydRaalte op 25-10-2011 16:10 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Die skull is de base voor de soulstone USB stick, het is gewoon een heel cool ornament. Ik heb hem graag op mijn bureau staan.
PaperweightFloydRaalte schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:03:
[...]
Ik vindt de CE eigenlijk een beetje tegenvallen. Maar dat heb ik wel vaker last van bij CE's. Soundtrack en art is altijd een leuke toevoeging maar ik zie niet echt in wat ik met een Diablo Skull moet, misschien voor op de motorkap als ornamentIk had graag een cloth map gezien oid.
Er zullen waarschijnlijk een klein aantal grotere zijn welk het doen, maar de kans is idd klein dat het in dezelfde mate als bij de WoW expansions zal zijn. Ach ja, de Mediamarkt in Rotterdam zal vast wel weer open zijnVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:31:
Alleen was het toen WoW en is het nu Diablo, weet niet of de winkels daar 's nachts voor open gaan.
Je krijgt er ook ingame items bij, namelijk:FloydRaalte schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:03:
[...]
Ik had eigenlijk wel iets verwacht wat ik ingame zou kunnen gebruiken. Of een item waarmee je kunt showenHelaas je krijgt een setje SC2 icoontjes
Diablo III - Aesthetic Artifacts
Call forth glowing angel wings, unfurl an exclusive banner, and dye your armor sets with the Bottled Cloud or Bottled Smoke items.
World of Warcraft - Fetish Shaman Pet
Journey throughout the World of Warcraft with the fetish shaman at your side.
StarCraft II - Battle.net Portraits
Display your status as a hero of the mortal realms with an exclusive army decal and three Diablo-themed Battle.net portraits.

Aha ok, je krijgt dus toch iets ingame voor D3. Wordt al interessanter. Nu nog een unieke item set!Pedr0 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:16:
[...]
Je krijgt er ook ingame items bij, namelijk:
Diablo III - Aesthetic Artifacts
Call forth glowing angel wings, unfurl an exclusive banner, and dye your armor sets with the Bottled Cloud or Bottled Smoke items.
[afbeelding]
Ik vraag me af of die dye oneindig is, of maar 1x bruikbaar, anders zou je ze te lang bewaren voor 1 leuke set. En vervolgens vind je iets beters.
Maar aan de andere kant om diezelfde kleur altijd te kunnen gebruiken is ook wel snel saai.
Maar aan de andere kant om diezelfde kleur altijd te kunnen gebruiken is ook wel snel saai.
Beeldje en USB stick zijn wel vet! Maar zou eigenlijk niet weten wat ik met nog een copy moet van dia2. Ik had meer ingame goodies verwacht, maar die angelic wings (tyrael look-a-like), en bijpassende dye zijn wel tof. Die cross-game meuk...tja...
Normaal koop ik geen CE's omdat als ik eerlijk ben het 1 keer doorkijk en daarna gaat het de kast in, maar bij Dia3 vind het zelfs de moeite als het naar 1 keer kijken in de kast beland
.
Normaal koop ik geen CE's omdat als ik eerlijk ben het 1 keer doorkijk en daarna gaat het de kast in, maar bij Dia3 vind het zelfs de moeite als het naar 1 keer kijken in de kast beland
MMmm ook wel een goeie vraag inderdaad. Ik zou ook die angel wings wel op meerdere characters willen toepassen. Als dat niet zou kunnen dan vindt ik dat wel tegenvallen. Nog steeds niet over de streep getrokken wat betreft die CE!Bulls schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:23:
Ik vraag me af of die dye oneindig is, of maar 1x bruikbaar, anders zou je ze te lang bewaren voor 1 leuke set. En vervolgens vind je iets beters.
Over dia2, ik had het gemist. Voor wie net als ik niet zo vaak dia2 checked:
http://forums.battle.net/...2673351&sid=3000&pageNo=1
The Diablo II servers are now online and available for play on the new ladder season. See you on Battle.net!
Kan men nog 1 keer los gaan voor dia3
. Morgenochtend maar is kijken hoe de lewt sellers al gerestocked hebbn. Voor de duidelijkheid: niet om te kopen maar was er wel benieuwd naar hoe snel ze resupplyen.
Verder, forum post op http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3430804387?page=2 over
As i said in another post, There is no logical reason blizzard would shaft us, D3 players, whom bought D3 collectors edition, by giving us non-permanent in game material...whilest giving thoes WoW and SC2 accounts whom also purchased D3CE permanent in game material.
En mocht je de Annual Pass voor WoW activeren dan kun je alsnog de CE halen: uit de annual pass FAQ
http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=40545
What if I purchase the Diablo III Collector's Edition?
If you decide to purchase the Diablo III Collector's Edition when it's available, and then choose to add your Collector's Edition license key to the Battle.net account associated with your existing World of Warcraft Annual Pass promotion, you will receive all of the benefits associated with the Collector's Edition, plus receive four months of World of Warcraft game time which is eligible towards your 12-month subscription commitment. After you purchase the Diablo III Collector's Edition you just need to input the product key into the Battle.net account associated with your World of Warcraft 12-month commitment and that account will then receive the next 4 months of World of Warcraft game time for free. For example, if you already had a month of game time on the associated World of Warcraft account when you input your Diablo III Collector's Edition product key, it would then be 5 months until your next subscription payment was due.
http://forums.battle.net/...2673351&sid=3000&pageNo=1
The Diablo II servers are now online and available for play on the new ladder season. See you on Battle.net!
Kan men nog 1 keer los gaan voor dia3
Verder, forum post op http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3430804387?page=2 over
Nog geen blue post maar volgende klinkt aannemelijk:FloydRaalte schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:41:
[...]
MMmm ook wel een goeie vraag inderdaad. Ik zou ook die angel wings wel op meerdere characters willen toepassen. Als dat niet zou kunnen dan vindt ik dat wel tegenvallen. Nog steeds niet over de streep getrokken wat betreft die CE!
As i said in another post, There is no logical reason blizzard would shaft us, D3 players, whom bought D3 collectors edition, by giving us non-permanent in game material...whilest giving thoes WoW and SC2 accounts whom also purchased D3CE permanent in game material.
En mocht je de Annual Pass voor WoW activeren dan kun je alsnog de CE halen: uit de annual pass FAQ
http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=40545
What if I purchase the Diablo III Collector's Edition?
If you decide to purchase the Diablo III Collector's Edition when it's available, and then choose to add your Collector's Edition license key to the Battle.net account associated with your existing World of Warcraft Annual Pass promotion, you will receive all of the benefits associated with the Collector's Edition, plus receive four months of World of Warcraft game time which is eligible towards your 12-month subscription commitment. After you purchase the Diablo III Collector's Edition you just need to input the product key into the Battle.net account associated with your World of Warcraft 12-month commitment and that account will then receive the next 4 months of World of Warcraft game time for free. For example, if you already had a month of game time on the associated World of Warcraft account when you input your Diablo III Collector's Edition product key, it would then be 5 months until your next subscription payment was due.
[ Voor 32% gewijzigd door Serotonin op 26-10-2011 01:49 ]
Ik woon praktisch naast die Mediamarkt.. Blijft een apart gezicht die eventsPedr0 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:30:
[...]
Beetje offtopic...maar we zagen het toen ook als 'uitstapje' om met 4 à 5 personen richting R'dam te gaan.
Nadeel is wel dat ik een CE wil en het is lastig bij zoiets een CE te bemachtigen...
Veronderstel dat er wel wat zal opstaan op die USB stick hoor...Zal gewoon een SUPLLLLIIIEES zijn...
Stel je voor dat de USB stick 512mb is :-D
Het is er een van 4GBtboheeren schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:35:
Stel je voor dat de USB stick 512mb is :-D
edit:
DIABLO SKULL AND 4GB USB SOULSTONE
Shackle your PC into unholy slavery with this 4GB USB soulstone and Diablo skull base. The USB also includes full versions of Diablo II and Diablo II: Lord of Destruction so you can retrace the sinister path of the Dark Wanderer once more.
[ Voor 44% gewijzigd door skoozie op 26-10-2011 09:38 ]
Diablo II + LoD staat er op.ModaSo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:33:
Veronderstel dat er wel wat zal opstaan op die USB stick hoor...Zal gewoon een SUPLLLLIIIEES zijn...
Heeft iemand ervaring met het vooruit bestellen bij bol.com? Ik vind 100 euro voor de CE nogal flink namelijk, vooral aangezien hij bij amazon.com $99 is (71 euro) en £56 bij gamespot.co.uk (64 euro).
Het zou me niet verbazen als dit een 'placeholder' prijs is. Zou bol.com de prijs nog aan passen, of is die CE echt zo duur?
Het zou me niet verbazen als dit een 'placeholder' prijs is. Zou bol.com de prijs nog aan passen, of is die CE echt zo duur?
Je gaat toch gewoon naar je lokale Gameshop, en pre-order hem daar? (b.v. Gamemania, BartSmit, MediaMarkt)
Ik vind betalen via acceptgiro bij bol.com wel handig. Effectief betaal je dan pas als je de CE in huis hebt.
Maar als dat prijsverschil zo groot is zal ik dat zeker doen ja.
Maar als dat prijsverschil zo groot is zal ik dat zeker doen ja.
Maar hier loop je weer het risico dat je het niet op de launch dag kan spelen, en ja dat is me dat geld wel waardMior schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:11:
Heeft iemand ervaring met het vooruit bestellen bij bol.com? Ik vind 100 euro voor de CE nogal flink namelijk, vooral aangezien hij bij amazon.com $99 is (71 euro) en £56 bij gamespot.co.uk (64 euro).
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik heb hem per acceptgiro gepreordered bij Bol.com
kon het niet laten
.
Mocht het prijsverschil echt groot zijn met andere aanbieders kan ik het altijd nog annuleren, maar daar geloof ik niet hard in.
Mocht het prijsverschil echt groot zijn met andere aanbieders kan ik het altijd nog annuleren, maar daar geloof ik niet hard in.
Je kan hem altijd nog annuleren, je hebt nu in ieder geval de zekerheid dat je een CE kan scoren
[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 26-10-2011 10:26 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
precies, ik wil de CE heel graag hebben, tis toch een spel waar ik al heel lang naar uitkijk, ik heb er persoonlijk wel 99,- voor over.
Ik bestel zeer regelmatig boeken bij Bol.com (tot wel 500 euro per jaar) en ik heb nog nooit problemen gehad met Bol. Ze zijn altijd zeer netjes en punctueel. De kleine problemen die ik heb gehad werden altijd snel opgelost. Ik weet niet precies hoe ze omgaan met een prijs die nog niet vast staat. Ik weet wel dat je een bestelling altijd gemakkelijk kunt annuleren mocht dat nodig zijn. Dan kun je alsnog de CE bestellen wanneer de prijs toch lager uit valt. Ik denk echter dat de prijs op je huidige bestelling wordt aangepast.Mior schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:11:
Als je een acceptgiro neemt bij Bol en je vergeet te betalen, krijg je een mailtje met een iDeal link, ook super handig.
Blizzard verkoopt tegenwoordig zoveel CE's van nieuwe games, dat er daar altijd ruim genoeg van gemaakt worden (en gemaakt blijven worden). Waarom zouden ze zichzelf benadelen als mensen 40 euro meer willen betalen voor 10 euro extra kosten? 
Voor SC2 liggen ze nog steeds in de winkel.
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2011 12:53 ]
Verwijderd
Heb de collectors edition ook pre ordered bij bol.com Net zoals eerder de CE van Starcraft 2 en van Worl of Warcraft Cataclysm.
Bij een pre-order, sturen ze de acceptgiro dan gewoon met de bestelling mee of vooraf?Bulls schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:43:
Als je een acceptgiro neemt bij Bol en je vergeet te betalen, krijg je een mailtje met een iDeal link, ook super handig.
edit: pre-ordertje geplaatst
[ Voor 5% gewijzigd door psychodude op 26-10-2011 14:49 ]
Onderaan de factuur welke bij het product zit.psychodude schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:26:
[...]
Bij een pre-order, sturen ze de acceptgiro dan gewoon met de bestelling mee of vooraf?
Gepre-order al doe ik zelf alleen voor extra ingame content, rest van inhoud mogen ze van mij houden.
mocht ik ook daad werkelijk 1 ontvangen dan zal tegen die tijd waarschijnlijk nog post droppen of iemand dan de rest wil hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Teunis op 26-10-2011 13:38 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Nou vooruit, heb hem ook maar gepreordered met acceptgiro...
ik denk het niet, je pre-ordered ze niet bij Blizz zelf he, ik denk niet dat ze bol.com of zo een lijst met beta keys sturen voor mensen die de CE preorderen, zou ook te makkelijk zijn om misbruik van te maken 
Pre-orderen, betakey ontvangen, order annuleren
Pre-orderen, betakey ontvangen, order annuleren
Verwijderd
Bij starcraft 2 hebben ze het toen wel gedaan. Als je de collecters edition toen pre orderde bij bol.com kreeg je via de mail een beta key opgestuurd. Zou mooi zijn als ze dit dadelijk ook nog gaan doen voor diablo.
De WoW Cataclysm CE is bij Bartsmit.com goedkoper dan de reguliere variant (25 euro vs 35 euro ...) om maar even hierop in te hakenBosmonster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:52:
Blizzard verkoopt tegenwoordig zoveel CE's van nieuwe games, dat er daar altijd ruim genoeg van gemaakt worden (en gemaakt blijven worden). Waarom zouden ze zichzelf benadelen als mensen 40 euro meer willen betalen voor 10 euro extra kosten?
Net ff gebeld met bol.com....de CE versie is inderdaad een fictieve prijs. Schijnt morgen voor 89,99 te staan, bestellen!
Is nog steeds vrij prijzig, 70 euro is schappelijker.LabsTipJr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:11:
Net ff gebeld met bol.com....de CE versie is inderdaad een fictieve prijs. Schijnt morgen voor 89,99 te staan, bestellen!
Verwijderd
Het is ook nooit goed heBulls schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:21:
[...]
Is nog steeds vrij prijzig, 70 euro is schappelijker.
Blizzcon 2011 Presskits staan online: http://us.blizzard.com/en-us/company/press/presskits.html
De prijs is inderdaad naar beneden bijgesteld:LabsTipJr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:11:
Diablo III - Collector's Edition
PC/MAC-Game
€ 89,99
Een mooie prijs, nu helaas nog het wachten eer hij bezorgd wordt
Ik heb hem ook maar bij bol.com gepre-ordered.
Zag in het forumtopic waar ze die aantallen bijhouden hoeveel er in public games zitten steeds lager worden... Volgens mij was het 25 gisteravond. Best laag als je t mij vraagt. Uiteraard geen tellingen voor de private games, maar toch... Tijd voor weer een invite wave lijkt me
.
Zag in het forumtopic waar ze die aantallen bijhouden hoeveel er in public games zitten steeds lager worden... Volgens mij was het 25 gisteravond. Best laag als je t mij vraagt. Uiteraard geen tellingen voor de private games, maar toch... Tijd voor weer een invite wave lijkt me
Als het goed is komt de grote patch ergens volgende week en dan zullen er ook nieuwe invites vertsuurd gaan worden!
Ik zou even contact opnemen met Bol.com of ze het verschil kunnen terugstorten.RampageNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:53:
Nu is ie dan 89.99. Wat gebeurd er als je hem al voor 99.99 gepre-ordered heb?
Andere optie is om de eerste bestelling te annuleren (het geld wordt dan teruggestort) en vervolgens een nieuwe bestelling te doen.
edit: ook gelijk even bij Bol.com een pre-order gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Azaruc op 27-10-2011 10:02 ]
Nog een voordeel van pre-orderen via acceptgiro 
Zo zijn die antieke systemen toch nog ergens goed voor
Zo zijn die antieke systemen toch nog ergens goed voor
Bedankt voor de link, leuk pakket zo om te zien.Pedr0 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:25:
Blizzcon 2011 Presskits staan online: http://us.blizzard.com/en-us/company/press/presskits.html
de boxart in .psd in CMYK was nog lastig te openen zonder Adobe PS.
maar met Irfan View heb ik het kunnen omzetten:

klik voor groter
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.