[PC] Diablo 3 - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.662 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm.. was dit al bekend?

YouTube: Diablo 3 Beta - Updated Runestone System

Ben benieuwd wat ze nu weer met de runestones van plan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Klinkt als veel heisa omdat er wat opmaak kwijt is van de runestone pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja het is natuurlijk wel enigszins frappant want wat er gebeurt er nu met de laatste 3 runestone tiers?
En waarom gebeurt het eigenlijk, misschien zijn ze de runestones nog steeds aan het aanpassen en laten ze de laatste 3 tiers eruit voor expansions. Wellicht krijgen we van het weekend meer te horen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Wellicht zijn ze gecategoriseerd op waar ze kunnen droppen. Betekent niet dat je hogere ranks niet kan behalen, ze misschien wel kan "cuben" naar de volgende rank (t/m 7). Misschien kan in een volgende expansion wel een rank 5 droppen, maar zijn je gecubede runes niet gelijk waardeloos. Kan me voorstellen dat je wel gefrustreerd bent als je eindelijk een leuke rune hebt en dan komt de expansion uit en is al je verzamelwerk ineens waardeloos :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blackreign schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:00:
Klinkt als veel heisa omdat er wat opmaak kwijt is van de runestone pagina.
Het is geen opmaak die kwijt is, maar structuur die gewijzigd is.

Waar voorheen alle 7 tiers gecategoriseerd waren onder de verschillende moeilijkheidsgraden, zijn dat er nu nog maar 4. Die andere 3 tiers zijn ineens ongecategoriseerd.

Een redelijk ingrijpende wijziging als het gaat om de runestones, die een hoop verschillende verklaringen (met hun respectievelijke impact) kan hebben. Bijvoorbeeld dat ze zijn verplaatst naar expansions of dat je rank 4 moet gaan upgraden naar 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
MLM schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:21:
Wellicht zijn ze gecategoriseerd op waar ze kunnen droppen. Betekent niet dat je hogere ranks niet kan behalen, ze misschien wel kan "cuben" naar de volgende rank (t/m 7). Misschien kan in een volgende expansion wel een rank 5 droppen, maar zijn je gecubede runes niet gelijk waardeloos. Kan me voorstellen dat je wel gefrustreerd bent als je eindelijk een leuke rune hebt en dan komt de expansion uit en is al je verzamelwerk ineens waardeloos :)
Misschien niet eens met expansions in gedachten, maar met content patches (als die voorzien zijn?)?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Heb al meerdere play-throughs gedaan, maar kwam gister toch voor het eerst de beruchte "Chest on pillar trap" tegen. (voegen ze toch dingen toe aan de beta?)
Ik kom wel vaker random events tegen... en het zijn er toch best veel zo bij elkaar.

Wizzard is trouwens echt VET, lekker veel AoE power... en ook wel range nukes...
Moet toegeven dat ik niet veel meer speel, omdat ik het niet wil verpesten voor als het spel uit komt, heb nu alle classes tot 13, en daar laat ik het voorlopig bij.

Persoonlijke keuze kwa classes:
1. Barbarian, "in your face class", lekker meppen, niet te "squishi".
2. Wizzard, Pew pew "facemelt", gewoon lekker knallen.
3. Monk, leuke "support" skills ook goed solo... voelt wat underpowered in groepen.
4. DemonHunter, Low DPS, Squishi, ranged... niet mijn ding.
5. WitchDoctor, Saaaaaaaaaaaai, maar wel erg simpel in PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik hoop dat die twee nieuwe pictures klik , bij een intro/cinematics filmpje horen die op blizzcon geshowed zou kunnen worden ;). Komt weinig nieuws uit de laatste weken :(

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 13-09 16:48
Bashiok: It was changed to better match what (we currently plan) will be most readily available to players. We’re still obviously working on runestones to a fair degree. In fact it’s really the only game system that still has a lot of design work surrounding it. Runestones are an extremely crucial system. We’re spending a lot of time on them to get them right.

Ranks 5, 6 and 7 could still drop, but they would be Inferno-only, and there’s still a potential for some ranks to be crafted-only.

Jay may be able to speak a bit more about Runestones at BlizzCon, but we’re not expecting to have any details finalized this week.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Pedr0 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:44:
Bashiok: It was changed to better match what (we currently plan) will be most readily available to players. We’re still obviously working on runestones to a fair degree. In fact it’s really the only game system that still has a lot of design work surrounding it. Runestones are an extremely crucial system. We’re spending a lot of time on them to get them right.

Ranks 5, 6 and 7 could still drop, but they would be Inferno-only, and there’s still a potential for some ranks to be crafted-only.

Jay may be able to speak a bit more about Runestones at BlizzCon, but we’re not expecting to have any details finalized this week.
Toch wel positief dat de rest dan al redelijk aan kant is. _/-\o_

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Dakreal schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Als er nog verzoekjes mogen, ik ben HEEL erg benieuwd naar wat de Demonhunter te bieden heeft, en dan met name het ranged aspect ( traps boeien mij niet zoveel )
De Demonhunter is een van mijn favo's. Minder damage in het begin en je hebt het gevoel dat je er voor spek en bonen bijloopt. Maar als je eenmaal skills als explosieve bola's en multishot (maar die heb ik in een andere build gehad) krijgt is die echt fun. Ook om je snel uit te voeten te maken als wezens dichtbij komen door acrobatische skills is best handig :+

Er zijn ook skills om je tegenstanders te binden (=slowen). Je raakt een vijand en ze worden gebonden aan een vijand in de buurt. Een soort gevangenen, maar dan anders. Die tijd heb je solo ook nodig, want je damage output zonder goede items is niet heel hoog.

Guided arrow door een runestone (als dat nog geldt, de builds zijn nogal veranderd in de loop van de tijd). In de demo zitten er, zoals je misschien al weet, geen runestones en is multishot onbereikbaar in de skilltree. De build die ik ervoor speelde had de oude versie daarvan. En dat geeft wel een "she's back"-gevoel, als je van de rogue en ama hield.

Fijn is iig dat je niet op je quiveraantal hoeft te letten en dat pijlkokers ook magische kwaliteiten hebben. En doublehanded crossbows is natuurlijk episch :7 Ik vraag me af hoe multishot daarmee werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
3xNix schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:33:
Heb al meerdere play-throughs gedaan, maar kwam gister toch voor het eerst de beruchte "Chest on pillar trap" tegen. (voegen ze toch dingen toe aan de beta?)
Ik kom wel vaker random events tegen... en het zijn er toch best veel zo bij elkaar.

Wizzard is trouwens echt VET, lekker veel AoE power... en ook wel range nukes...
Moet toegeven dat ik niet veel meer speel, omdat ik het niet wil verpesten voor als het spel uit komt, heb nu alle classes tot 13, en daar laat ik het voorlopig bij.

Persoonlijke keuze kwa classes:
1. Barbarian, "in your face class", lekker meppen, niet te "squishi".
2. Wizzard, Pew pew "facemelt", gewoon lekker knallen.
3. Monk, leuke "support" skills ook goed solo... voelt wat underpowered in groepen.
4. DemonHunter, Low DPS, Squishi, ranged... niet mijn ding.
5. WitchDoctor, Saaaaaaaaaaaai, maar wel erg simpel in PVE.
chest on a pillar trap zat er al in. Is alleen random of je hem krijgt. zoals meer dingen.
Ik heb ook pas bij 1 playthrough de den of evil gehad.

wat classes betreft:
Demonhunter = erg gear afhankelijk. met een goed wapen is hij super sterk. Zonder goed wapen is hij slecht.
wichdoctor = alleen saai als je kikers spamt :P voor de rest is het een directional AoE class. veel rondlopen en mikken zodat je AoE zoveel mogelijk dmg doet, zonder dat je in de rug wordt kapotgemaakt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Kan je in de beta ook al traps gebruiken? in D2 was een trap-assassin een van mijn favo's.
en de DH zou ook traps kunnen gebruiken maar vraag me af of daar al ervaringen mee zijn.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
Hebben jullie deze twee stills uit een D3 cinematic al gezien?
http://eu.battle.net/d3/e...he_Hells_-17_10_2011#blog

Bijzonder mooi weer :9~
En wat cryptische teksten erbij. Teaser voor BlizzCon?

Peer not into the shadows of the Hells

Afbeeldingslocatie: http://eu.media1.battle.net/cms/gallery/L9TMX3E3BAEA1318598214829.jpg

... for there is always something peering back.

Afbeeldingslocatie: http://eu.media4.battle.net/cms/gallery/X4OUA7N0MML91318598229409.jpg

"Man's pleasures give way to pain. His truths are buried in the shroud of lies. It is this time when Hell shall reign. While all of man dies." — From the Guhawj Cave Inscriptions in Kehjistan, inked in blood by an unknown author.

[ Voor 34% gewijzigd door Hrethgir op 18-10-2011 14:51 ]

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
skoozie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:58:
Kan je in de beta ook al traps gebruiken? in D2 was een trap-assassin een van mijn favo's.
en de DH zou ook traps kunnen gebruiken maar vraag me af of daar al ervaringen mee zijn.
De DH heeft 2 resources. 1 voor offensive (skills) en 1 voor defensive (traps).
De laatste regenerate vrijwel niet in combat, 1e juist heel snel.

Traps in het spel so far hebben effect op monsters die er boven op staan (radius van een trap is een meter of 8)
Een trap activeert zodra er een monster op stapt. en daarna werkt hij een x aantal seconden (10 ofzo) op elk monster dat er op staat.
effecten so far zijn dingen als slow, damage en debuffs. Ze zijn dus een soort hulpmiddel bij het kiten, als je teveel agro hebt om snel af te maken.
Builds zoals de trapsin in D2LOD zijn op het moment niet haalbaar

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
  • Laatst online: 13-12-2023
Zijn er al mensen die een invite gewonnen hebben via de sweepstakes? :) ik ben nog in blijde verwachting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Dat gaat niet werken aangezien je (waarschijnlijk) in Nederland woont en Nederland niet in het lijstje staat wat hier gepost is door Blizzard: http://apps.facebook.com/diabloiiibetasweeps/contests/159910

[ Voor 4% gewijzigd door Nvidiot op 18-10-2011 16:35 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Volgens blizzard woon ik momenteel in belgie :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik inderdaad ook gezien en man o man wat een prachtige shots :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Nvidiot schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:35:
Dat gaat niet werken aangezien je (waarschijnlijk) in Nederland woont en Nederland niet in het lijstje staat wat hier gepost is door Blizzard: http://apps.facebook.com/diabloiiibetasweeps/contests/159910
ik zag op d3 fora ook al dit soort posts. Er zijn twee manieren om dat te om zeilen:

1.land veranderen.
2. niet via facebook doen, zie paar post eerder van mij.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

randomice schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:32:
ik zag op d3 fora ook al dit soort posts. Er zijn twee manieren om dat te om zeilen:

1.land veranderen.
2. niet via facebook doen, zie paar post eerder van mij.
Ook bij manier 2 kreeg ik de melding dat Nederland niet mee mocht doen... Dus maar Belgie ingevuld. :)

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 18-10-2011 23:02 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Laatst online: 21-01-2023
Zojuist is de "lineup" bekend geworden van Blizzcon. Ziet er toch wel naar uit dat Diablo 3 goed vertegenwoordigd is. Ik verwacht nu wel een releasedatum. En ze zullen zo te zien ook alle lore gaan vertellen tot het moment dat we daadwerkelijk gaan spelen, zodat ze niet de gamelore verklappen. Wel leuk om te zien. Laatste dagen lijkt alles beetje ingedut mbt Diablo 3. Wel jammer.

En die 2 screenshots zien er ook grandioos uit. Typisch Blizzard weer.

Laatste wat ze gaan announcen is Blizzard Cinematics: Diablo III - Making of "Black Soulstone" (Day 2: 3:00 - 4:00 PM)

Ik heb beetje opgezocht wat dat ding is, maar dat weet blijkbaar nog niemand. Ziet er wel heel vet uit. Denk zelf dat de ("nieuwe") Diablo daarin zit verscholen. In ieder geval dat het daarmee iets te maken heeft. Sommige denken dat Tyrael daarin zit, maar dan zou hij niet zwart zijn lijkt mij. Angel en zwart? Nee.
Ben benieuwd voor Blizzcon :*)
Foto van Black Soulstone:

Afbeeldingslocatie: http://diablowiki.net/images/thumb/e/e3/Black-soulstone-painting.jpg/250px-Black-soulstone-painting.jpg
Lijkt een beetje qua vorm op Tiberium van de RTS. Lol

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Stranglem schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:32:
Zojuist is de "lineup" bekend geworden van Blizzcon. Ziet er toch wel naar uit dat Diablo 3 goed vertegenwoordigd is. Ik verwacht nu wel een releasedatum. En ze zullen zo te zien ook alle lore gaan vertellen tot het moment dat we daadwerkelijk gaan spelen, zodat ze niet de gamelore verklappen. Wel leuk om te zien. Laatste dagen lijkt alles beetje ingedut mbt Diablo 3. Wel jammer.

Laatste wat ze gaan announcen is Blizzard Cinematics: Diablo III - Making of "Black Soulstone" (Day 2: 3:00 - 4:00 PM)

Ik heb beetje opgezocht wat dat ding is, maar dat weet blijkbaar nog niemand. Ziet er wel heel vet uit. Denk zelf dat de ("nieuwe") Diablo daarin zit verscholen. In ieder geval dat het daarmee iets te maken heeft. Sommige denken dat Tyrael daarin zit, maar dan zou hij niet zwart zijn lijkt mij. Angel en zwart? Nee.

[afbeelding]
En daar is ons limited edition hebbedingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Stranglem schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:32:

[afbeelding]
Het kan best zijn dat het een stuk van de worldstone is waarin Tyrael gevangen zit door de corruptie die baal heeft losgelaten op de worldstone.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dakreal schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

Het kan best zijn dat het een stuk van de worldstone is waarin Tyrael gevangen zit door de corruptie die baal heeft losgelaten op de worldstone.
Ja dat las ik ook op wiki, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Maar alles kan. Misschien kiezen ze juist voor het onwaarschijnlijke:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Pheno79 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:37:
[...]
En daar is ons limited edition hebbedingetje :)
Denk je? Ik dat je Blizzard beetje overschat nu. Denk eerder iets van ingame pet. Met DVD/boek van artwork en dat ons hebbedingetje een USBstick wordt met Diablo ofzo:P
Iets in de trend van Starcraft 2 in ieder geval.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik doe niet vaak mee aan speculatie, maar nog een mogelijkheid, Tyreal is corputed geen eworden en een van de eind bazen!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Stranglem schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:01:
[...]

Denk je? Ik dat je Blizzard beetje overschat nu. Denk eerder iets van ingame pet. Met DVD/boek van artwork en dat ons hebbedingetje een USBstick wordt met Diablo ofzo:P
Iets in de trend van Starcraft 2 in ieder geval.
Wat heb ik aan een pet in Diablo :? Het is geen WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
Pheno79 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:10:
[...]

Je had wel zoon kip die gold opraapte in een trailer, alleen kwam die van een scroll en werkte geloof ik maar een bepaalde tijd. Als je nou een pet hebt ide dat altijd in elke game doet zie ik daar het voordeel wel van in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Pheno79 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:10:
[...]

Kan hij mooi je gold voor je oprapen, zoals de chicken er nu is volgens mij. En sommige dingen hoeveel niet functioneel te zijn. Mag ook zijn voor de esthetiek (oftewel om te showen:P).

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
leuk zo'n pet die je gold oppikt. scheelt me weer een hoop tijd en klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

skoozie schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:01:
Ik doe niet vaak mee aan speculatie, maar nog een mogelijkheid, Tyreal is corputed geen eworden en een van de eind bazen!
Dat kwam ook in mij op :D, lijkt me wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al pikt zo'n pet je geld niet op, het is wel een stuk gezelliger met twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:27:
Al pikt zo'n pet je geld niet op, het is wel een stuk gezelliger met twee.
Zo'n enorm brute tijger of een war-elephant die een beetje rondjes om je heen loopt en niets doet. het geeft wel het gevoel dat je er niet alleen voor staat :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar eens bij WoW hoeveel er wel niet met een pet rondliepen. Je had niets aan zo'n pet maar de spelers riepen 'm wel telkens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13-09 17:41
Diabolica schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:22:
Klikken hoeft niet echt meer, gewoon lekker er overheen lopen :o
Maargoed, ik haal wel de gewone versie.
Die extra's hoeven van mij niet, mja voor de collectors is het dan wel weer leuk.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:45
Het zou mij niets verbazen als ze er een pet bij doen voor wow, zodat de wowers het spel ook kopen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
diezelfde tactiek was ook al eens toegepast bij Starcraft 2

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Diabolica schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:22:
Scheelt je een hoop lopen vooral:)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

En je kunt lopen door te klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Je hoeft het geld niet te klikken maar alleen langs te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
Bulls schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:50:
Je hoeft het geld niet te klikken maar alleen langs te lopen.
Dan moet je alsnog klikken om in de goede richting te hobbellen als het niet direct op je pad ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
hellfighter87 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Je had wel zoon kip die gold opraapte in een trailer, alleen kwam die van een scroll en werkte geloof ik maar een bepaalde tijd. Als je nou een pet hebt ide dat altijd in elke game doet zie ik daar het voordeel wel van in ^^
Diablo gaat om dingen oprapen, wil je dat ook nog uitbesteden? Ik zou het niet in de lore vinden passen, maar dat ben ik.

En ik ben geen WoW-speler, dus ik heb geen hol aan een pet in WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Een pet zit in Torchlight 2 (en zat ook al in deel 1). In Diablo 1 en 2 zat geen pet, dus waarom zouden ze dat zomaar ineens veranderen en meer op de concurrent gaan lijken? Totaal onlogisch, en gaat dus ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

In de beta gebruik ik de companions ook nooit, wel een paar keer geprobeerd... maar dan sta je stil om te wachten tot je pet alles opgepakt heeft.

Ik verkoop al die scrolls wel, heb ik nog extra inkomsten ook.

Gold ligt toch meestal naast je omdat je iets kapot of dood maakt, dus dat stapje extra is geen bezwaar.
Je word automatish beter in "barrel-destruction-management".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Haay schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:22:
Een pet zit in Torchlight 2 (en zat ook al in deel 1). In Diablo 1 en 2 zat geen pet, dus waarom zouden ze dat zomaar ineens veranderen en meer op de concurrent gaan lijken? Totaal onlogisch, en gaat dus ook niet gebeuren.
Mmmm ergens in (deel 7 ofzo) dit topic is er een ingame filmpje geplaatst van een wizard met wel degelijk een pet naast zich. Kan zijn dat dit kleine schorpioennetje eerder een spell/scroll was dan een 'echte' pet hoor. Het beestje liep als een gek gold te hoarden voor jouw dat dode vijanden lieten liggen. Geen idee of het überhaupt nog in de huidige builds van D3 zit, maar ik vond het erg grappig doch niet echt nuttig.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
FloydRaalte schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:01:
[...]

Mmmm ergens in (deel 7 ofzo) dit topic is er een ingame filmpje geplaatst van een wizard met wel degelijk een pet naast zich. Kan zijn dat dit kleine schorpioennetje eerder een spell/scroll was dan een 'echte' pet hoor. Het beestje liep als een gek gold te hoarden voor jouw dat dode vijanden lieten liggen. Geen idee of het überhaupt nog in de huidige builds van D3 zit, maar ik vond het erg grappig doch niet echt nuttig.
Zit er in. scrolls droppen (veel te vaak!) van monsters. Scrol gebruiken levert je voor 10 min een random beest op die achter je aan hobbelt en gold opraapt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

RocketKoen schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:06:
[...]
Een random beest op die achter je aan hobbelt en gold opraapt.
Kijk aan, nou dan zitten er dus wel pets in D3! Je hebt er niet zo veel aan maar goed :)

Trouwens, ik had een zooitje Diablo 3 avatars gemaakt voor het forum hier en die zijn blijkbaar veel gebruikt want Photobucket heeft mijn account geblocked :F Voor iedereen die toch die avatars wil gebruiken: DM mij je emailadres en dan stuur ik je een zip/rar met alle avatars. (stuk of 15) Dan kun je ze zelf uploaden in je Tweakersprofiel zonder dan mijn Photobucket account naar de haaien gaat! :P

[ Voor 8% gewijzigd door FloydRaalte op 20-10-2011 10:16 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroeg me een tijd geleden ook al af wat het nut is van die pets want je ziet ze niet naar elk hoopje gold rennen en dan zou je het alsnog zelf moeten doen. Daarentegen ziet het er wel grappig uit en stoor ik me er niet aan dat het erin zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik de filmpjes heb gezien rapen ze het goud op maar niet de items waardoor je dan zelf nog erheen moet lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik vind de scroll of companion wel erg leuk als toevoeging, het is alleen zo jammer dat die pets in de donkere dungeons vaak niet te zien zijn, en dat je geen "duration", of "time left " klokje ergens te zien krijgt zoals met gewone buffs.

door dit gemis is die scroll gewoon een stuk minder toepasbaar, want je weet nooit of het geld nu automagisch opgepakt wordt of dat je zelf moet lopen. Ik denk dat dit ook de hoofdreden is waarom de scrollpet weinig gebruikt wordt, je kan er niet op vertrouwen dat hij werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:43:
zoals ik de filmpjes heb gezien rapen ze het goud op maar niet de items waardoor je dan zelf nog erheen moet lopen
Ze hebben ook maar een beperkte range, waardoor als je snel bent en mobs vanaf redelijke distance slayed ze nog het één en ander willen laten liggen.

Vind het persoonlijk alsnog wel een aardige toevoeging, pets zijn altijd wel grappig in games naar mijn idee. Leuke vorm van collectibles veelal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychodude schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:49:
[...]

Ze hebben ook maar een beperkte range, waardoor als je snel bent en mobs vanaf redelijke distance slayed ze nog het één en ander willen laten liggen.

Vind het persoonlijk alsnog wel een aardige toevoeging, pets zijn altijd wel grappig in games naar mijn idee. Leuke vorm van collectibles veelal.
Zolang de pet permanent is dan wel, maar een scroll die op gaat en maar een tijdje geldig is niet zo.
Maar goed sommige mensen zien overal een verzameling in, hoe absurd het ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bulls schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:43:
[...]

Zolang de pet permanent is dan wel, maar een scroll die op gaat en maar een tijdje geldig is niet zo.
er valt op het moment nog weinig te verzamelen. het wordt gewoon een random beestje. ik zie het echter nog wel gebeuren dat blizzard het pet verzamel systeem uit wow copy-paste.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Bulls schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:43:
[...]

Het is inderdaad jammer dat de huidige implementatie slechts scrolls bevat, maar wat nog niet is, kan altijd komen ;).

En tsja, veel is dan ook te verzamelen tegenwoordig binnen games :p. De één doet er niets mee, maar voor de ander is het een soort van 'trots'. Zo ook de komende hall of the dead welk een blue onlangs heeft bevestigd dat ze aan werken, leuk ter verzameling van je dode HC chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Remy!!!! schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:35:
Het zou mij niets verbazen als ze er een pet bij doen voor wow, zodat de wowers het spel ook kopen.
Je krijgt schijnbaar Diablo 3 gratis bij een 12 maanden abo op WoW. Als ik het zojuist goed heb gehoord overigens ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
garagaholic schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:23:
[...]

Je krijgt schijnbaar Diablo 3 gratis bij een 12 maanden abo op WoW. Als ik het zojuist goed heb gehoord overigens ^^
Inderdaad. Daarnaast:

Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/2905/diiice.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Die ingame cinematic was echt ZO FKING vet he, hoop dat ie snel online komt te staan!!

@blizzcon ofcourse (battle.net ;x)

[ Voor 18% gewijzigd door no00waa op 21-10-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
[...]

En nog een extra Tyrael themed mount in WoW. Ik denk niet dat ik zal ingaan op dat aanbod, 12 maanden WoW aankopen terwijl het spel me niet echt meer boeit.

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 21-10-2011 21:00 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

no00waa schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:35:
Die ingame cinematic was echt ZO FKING vet he, hoop dat ie snel online komt te staan!!

@blizzcon ofcourse (battle.net ;x)
Staat erop inmiddels: YouTube: Diablo III Black Soulstone Cinematic

Tenminste volgens mij bedoel je deze, komt net voorbij op de Diablo twitter

[ Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 21-10-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Holy kriebels! Wat een gave cinematic! (ook qua kwaliteit)

Wanna play...gimme gimme

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Wie is Asmodan eigenlijk?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Baroshir schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:00:
[...]

Staat erop inmiddels: YouTube: Diablo III Black Soulstone Cinematic

Tenminste volgens mij bedoel je deze, komt net voorbij op de Diablo twitter
Cool!!! En vooral ook grappig @ 2:50, tepelpiercingskes ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Blackminister schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:10:
[...]

Cool!!! En vooral ook grappig @ 2:50, tepelpiercingskes ;)
sick basterd.... :+

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel erg gave trailer, mooier dan ik had kunnen hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Tja, Blizzard komt meestal wel met dit soort sicke trailers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
moet je voor de grap nu de trailer kijken van BF3....je waant je meteen weer 5 jaar terug in de tijd qua graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ja, dit is echt mooier dan ik had durven hopen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

[...]

Klopt, heb em al lopen ><.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
als ik naast Diablo3 ook een beta inv krijg voor D3 bij die 12 maanden abbo dan wil ik het wel doen.
@trailer Omg nice trailer

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
randomice schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:03:
als ik naast Diablo3 ook een beta inv krijg voor D3 bij die 12 maanden abbo dan wil ik het wel doen.
@trailer Omg nice trailer
je krijgt een beta invite voor Mists of pandaria, niet voor d3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me wel af waar die zwarte soulstone nou van/voor is. Oh, Belial is trouwens al confirmed als act 2 boss, dus alle prime/lesser evils zijn dan de revue gepasseerd. Vraag me af wat ze voor de andere acts kunnen opgraven als eindbazen.

En die texturework op Leah's gezicht was echt super realistisch. Blizzard cinematics zijn altijd zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
batsma schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:08:
[...]

je krijgt een beta invite voor Mists of pandaria, niet voor d3
dat weet ik ,daarom zeg ik ook, als ik dan ook nog een d3 beta bij krijg dan wil ik het wel doen ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal geen twaalf maanden WoW nemen om een CE te krijgen. Ik heb mijn acount juist stop gezet.
Het ongeduld voor Diablo wordt deze dagen weer flink aangewakkerd en hopelijk krijgen we nieuwe gameplay video's. Ik las dat er mogelijk ook PvP video's zijn. Ik zal zelf geen PvP gaan doen maar ben wel nieuwsgierig naar de video's.
En hopelijk nieuws over de DH skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Grafisch zeer mooi maar verhaal technisch mis ik wat... Baal bijvoorbeeld in de intro van de DII expansion had 90% minder text maar kwam echt 10x epischer over. Azmodan komt me meer over als één van de lesser evils zoals duriel ofzo (ze zijn iig net zo dik :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Een van de Lesser Evils :)
Azmodan btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wow die is wel heel vet de CE! Hier volledige info:

http://eu.battle.net/d3/en/services/collectors-edition/

Die ga ik zeker halen, want dit word 1 van de weinige games die ik ga kopen in een lange tijd.
Vooral die USB soulstone en Skull is zeer bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NEBgxyqAcgQ]

[ Voor 34% gewijzigd door Pedr0 op 22-10-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, in dat tweede filmpje met die wormen. Opgegeten worden en vervolgens uitgespuugd worden :)
De DH heeft dus wel pets of heb ik dat verkeerd begrepen met die vleermuis en fretten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
Over de wormen:
"definitely not inspired by a desert themed sci-fi at all" ;)

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Hehe...ik moest daar als groot Frank Herbert-fan van glimlachen :)

Ik vraag me alleen een beetje af wat nou zo "awesome" was om een pilaar te summonen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Op 30m zie je de drie nieuwe area's die ze laten zien!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_Mj0s12R4nk]

[ Voor 170% gewijzigd door Pedr0 op 23-10-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Joarie schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:41:
Hehe...ik moest daar als groot Frank Herbert-fan van glimlachen :)

Ik vraag me alleen een beetje af wat nou zo "awesome" was om een pilaar te summonen :?
Dat vraag ik me dus ook af, als er iets niet "awesome" is dan is dat het wel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Blizzcon 2011, Diablo 3 Gameplay and Auction House Panel (FULL LENGTH)

Nieuws over het tunen van de klassen en de followers blijven ook in de end-game actief naar aanleiding van de feedback uit de beta.
Ook is er interessante informatie over de artisans en vertellen ze over het swappen van skills tijdens combat.

De Q&A uitgeschreven:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3424464506

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik hoop dat er ook een Diablo III editie van de WoW-muis komt :D (Die grote, en ja, ik weet dat er al een SteelSeries muis is van Diablo III maar die is te klein :S )

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ik weet dat er niet meer over gezaagd mag worden maar ik had toch wel verwacht dat Blizz op hun eigen beurs een definitieve release date ging geven. Buiten die nieuwe wow expansion en een mooie cinematic is er toch geen fuk interessant gebeurd in die twee dagen?
Na bijna 4 jaar wachten en een officiële vertraging van 2011 naar 2012 hadden ze hun fans toch beter kunnen onderhouden imo. Ik ben zelf econoom en begrijp de kracht van hun marketing, maar er is toch nog een verschil tussen opgewonden wachten en pure frustratie. Ok akkoord, we gaan allemaal het spel kopen als het uitkomt maar ik ga niet vlug vergeten dat ik er zo lang op heb moeten wachten.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
tboheeren schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:14:
Ik weet dat er niet meer over gezaagd mag worden maar ik had toch wel verwacht dat Blizz op hun eigen beurs een definitieve release date ging geven. Buiten die nieuwe wow expansion en een mooie cinematic is er toch geen fuk interessant gebeurd in die twee dagen?
Na bijna 4 jaar wachten en een officiële vertraging van 2011 naar 2012 hadden ze hun fans toch beter kunnen onderhouden imo. Ik ben zelf econoom en begrijp de kracht van hun marketing, maar er is toch nog een verschil tussen opgewonden wachten en pure frustratie. Ok akkoord, we gaan allemaal het spel kopen als het uitkomt maar ik ga niet vlug vergeten dat ik er zo lang op heb moeten wachten.
Er is nooit een vertraging geweest, er is nooit een releasedate gegeven. Dus ik snap je punt niet zo. Natuurlijk willen we allemaal spelen, maar we moeten gewoon het geduld opbrengen.

Na het zien van de filmpjes ga ik iig voor de CE versie, zitten mooie extra's bij en ben erg benieuwd naar de Diablo 3 soundtrack!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Pedr0 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:13:
Op 30m zie je de drie nieuwe area's die ze laten zien!
thanks for the links! lore panel aan het kijken, erg interessant
iets zegt mij dat het killen van the lord of sin niet de laatste act is van Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tboheeren schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:14:
Als ze de datum hadden geweten was het verteld maar die datum weten ze zelf helaas niet. Binnenkort komt er een grote update van de beta en die gegevens worden ook weer verwerkt. De followers blijven nu (als je dat wilt) de hele game bij je, dat is het gevolg van de feedback van de beta. Het moet echter wel weer op een goede manier in de game verwerkt worden. Alle veranderingen bij de DH moeten ook eerst weer getest worden en er moet gekeken worden of het nu wel uitpakt zoals ze het bedacht hebben. Ze zijn nog bezig met de skills, wel of niet wisselen tijdens combat. De runestones zijn nog niet 100% naar hun tevredenheid en ze zijn de verschillende klassen nog op de hoge levels aan het fine tunen.
Ze streven naar "early 2012" en gaan er dus blijkbaar van uit dat ze in het voorjaar de game af hebben. Ze zijn echter wel afhankelijk van het verloop van de beta na de grote update.

Ik had eerst op december gehoopt maar hoop nu dat als de beta na de grote update goed gaat we eind februari Diablo 3 aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hier vind je flink wat ninja filmpjes van D3 PVP, http://diablo.incgamers.c...eam-deathmatch-pvp-videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat je XP kunt verdienen in PvP? Ik dacht dat het alleen voor lvl 60 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:14
Wat een wazige figuren bij die Q&A 8)7
En hoe kan je zon stomme vragen stellen niet normaal gewoon. Meer dan de helft gewoon echt onzin domme vragen wat je kon opzoeken of gewoonweg dom waren.

En die maf wat een hug wilde...... wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cyclonic schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:08:
Wat een wazige figuren bij die Q&A 8)7
En hoe kan je zon stomme vragen stellen niet normaal gewoon. Meer dan de helft gewoon echt onzin domme vragen wat je kon opzoeken of gewoonweg dom waren.

En die maf wat een hug wilde...... wtf!
Hij was wel aan de Diableard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Blegh, kijk je op je battlenet account, heb je daar bij je games opeens diablo 3 staan, ik denk yesss, beta!!, blijkt het om die 12 maanden WoW actie te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
anu schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 06:57:
Blegh, kijk je op je battlenet account, heb je daar bij je games opeens diablo 3 staan, ik denk yesss, beta!!, blijkt het om die 12 maanden WoW actie te gaan :(
shit, een gratis spel :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
anu schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 06:57:
ja jammer. Was van het weekend ook weer bezig met een herinstall van het OS (ivm SSD aankoop) en bij het binnenhalen van D2/Lod/Wc/TFT zag ik ook het D3 icoontje, maar bij een klik kwam je helaas op het d3 forum.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
Pensmaster-B schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:23:
[...]
thanks for the links! lore panel aan het kijken, erg interessant
iets zegt mij dat het killen van the lord of sin niet de laatste act is van Diablo 3
Dat lore panel was inderdaad erg interessant! Heel veel extra lore, en beantwoord vele vragen die ik nog had na het lezen van de Sin War trilogie.

Ook goed om te horen dat D3 niet als einde van de Diablo story line gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

tja ze moeten wat hebben om over 12 jaar uit te brengen he ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.