[PC] Diablo 3 - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
RocketKoen schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:21:
[...]

Ik post de volledige lijst bugs wel als ik thuis ben. Maar het gaat echt niet nog een jaar duren hoor.
We shall see :) Als ik zie hoeveel bugs er dagelijks weer bij komen en hoe weinig mensen eigenlijk in de beta zitten... Ik verwacht nog een hoop bugs. Ik kijk nu ook nog maar 2 keer per week in dit topic ipv 20 keer per dag :+ . Het is te pijnlijk :P

Gelukkig is Dark Souls aanwezig om de pijn te verzachten

[ Voor 8% gewijzigd door sbmuc op 06-10-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
dacht vet kreeg uitnodiging!!! waren het weer onze chinezen vrienden die mijn battle.net gegevens wilde hebben :(
nog een reden waarom ik die lui haat! eerst me blij maken met een diablo 3 beta invitation...en dan als je kijkt dan weet je hoelaat het is! bastards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MrHarry schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:33:
dacht vet kreeg uitnodiging!!! waren het weer onze chinezen vrienden die mijn battle.net gegevens wilde hebben :(
nog een reden waarom ik die lui haat! eerst me blij maken met een diablo 3 beta invitation...en dan als je kijkt dan weet je hoelaat het is! bastards!
Als je er nou vanuit gaat dat je pas volgend jaar Maart kunt spelen, dan belast je jezelf niet niet dergelijke stress ;-) ( En ja, ik wil ook heel graag spelen, maar na 8 jaar wachten kan ik die paar maandjes ook nog wel zonder ).

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
As promised:
Known bugs 28/9
General
Experience Shrines are not granting the 25% EXP buff.

Battle.net
Changing your password on the Battle.net site does not update it for the Diablo III Beta. The current workaround is to use your previous password.
Clicking on "Remember Account" does not remember your account.
Sending an item from the Auction House to a stash that is full will lock your account of the Beta until a server restart.
It is possible to hide a created character on the main Battle.net page by creating a character, clicking Back, and then re-creating a hero while the camera is panning.

Battle.net Banner System
Players cannot use a banner to teleport to a player who is not participating in an event started by a party member. For example, if there are three players in a party and player 1 starts the Skeleton King event, players 2 and 3 cannot use their banners to port anywhere even though they are not involved in the Skeleton King event.

Combat
Demon Hunter:
The Demon Hunter will sometimes say "out of Discipline" when she is actually out of Hatred.
Fan of Knives is not being buffed by increased attack speed nor increased casting speed.
The passive skill Brooding has a 5 second-delay buff that is not removed when it is swapped with another passive skill.
The passive skill Thrill of the Hunt has a 10 second-delay buff when it is swapped with another passive skill.

Monk:
When holding down Dashing Strike, the player has a chance to get stuck casting the Skill without spending Spirit.

Environment
Cathedral bookshelves have several issues in the beta. Sometimes loot will drop to the floor above the bookshelf. Other times clicking on the bookshelf will make the player path up to the floor above it. These issues have been fixed for launch.
Act 1 - New Tristram: The door to Cain's House remains closed after the portal to get inside his house opens. The portal works correctly, it just appears over a closed door.
Act 1 - Old Tristram Road: There is a canyon north of New Tristram that displays a solid red and orange glow. The light does not fill the canyon.
Act 1 - Cemetery of the Forsaken: You are able to target the Cemetery Gate that leads to the Fields of Misery.

Quests
A quest bang appears over the Blacksmith's starting location when you create a new game even though the Blacksmith is not there.
It is possible for the Blacksmith's anvil to not appear when the Blacksmith repairs the crown you turn into him.
During the cutscene where you rescue Deckard Cain, clicking "Yes" to skip the cutscene does not skip the cutscene.
Act 1 - Old Ruins: When Leah opens the gate during the quest "The Legacy of Cain : Go to the Old Tristram Gate", the lock flies very far off of the gate.
Act 1 - Cemetery of the Forsaken: During the quest "A Shattered Crown : Search for Leoric's Crown in the Cemetery of the Forsaken," the Matriarch's Bones event can break if two or more players click on two different Funerary Urns at the same time.

Items
Certain Rare items will lack names.
Some Demon Hunter and Wizard helms are not displaying the correct icon.
Some Witch Doctor-specific item affixes misspell the class as "Witchdoctor".

Monsters/NPCs
Skeletal Archers deal much more damage than other equivilant Skeleton-type monsters
The lore entry for the Skeleton will not play its voice over. The lore entry itself shows up correctly in your Journal.
Hydras that are spawned by killing Arcane-affixed Hydras display the name "!!Missing!!" in the chat log if the player is killed by them.

Compatability
We are aware of the several issues related to nVidia Optimus machines.
Issues that are not bugs
Launcher/Agent
When Diablo III crashes, Agent does not close.
Reason: Agent continues to run because it is expecting you to relaunch Diablo III. When running the Launcher after crashing, it will use the Agent.exe that is running instead of loading up a new one. To turn off Agent, close Diablo III normally.

Combat
The Barbarian is able to generate Rage by destroying destructible objects, while the Monk does not generate Spirit by doing this.
Reason: The Barbarian loses Rage when out of combat while the Monk does not. We allowed the Barbarian to gain Rage on destructibles to compensate for this.

Environments
There is a gate outside the Cemetery of the Forsaken that I can open but cannot go through.
Reason: That area is off-limits for the Beta. The fact that you can open the gate is a bug in the Beta that we will not be fixing since the gate works normally in the full version of the game.

Items
Wizard items that are books are classified as Orbs.
Reason: Books are considered orbs in our game because they function just like orbs. The name is a little confusing, but since all the book does is give you stats like an orb, we call them orbs. The only real difference between a book and an orb is the model.

Monsters/NPCs
When the Templar says "How should I train?" the player character does not respond.
Reason: The Templar is letting the player know that he is ready for a new skill to be learned.

Quests/Boss Events
I declined the ready check/joined the game after my party started the Skeleton King boss fight and now I can't participate in the boss fight.
Reason: Our boss fights are heavily scripted for ensure epic encounters. However, it became clear in the early development stages of the game that these events would break if players were allowed to come and go as they pleased. We lock the event to only those who accept it at the time it is initiated to ensure that the event will not break by people entering or exiting the game.

I died during the Skeleton King fight but my Templar killed him and now I can't get my loot. Help!
Reason: This is only an issue with the Beta since the Beta content ends with the Skeleton King fight. In the full game, you will be able to run back into that room, pick up your loot, and continue on your adventure.
edit: Post van blizzard op beta forums, op de vraag of de content of schaal van de beta nog wordt uitgebreid
We don't have any plans to extend the beta beyond the Skeleton King fight. Some of the beta content, or items, could change as we make tweaks, but overall the beta is intended mainly to test system compatibility (how the client runs on all the different hardware/software configurations out there) and work out all the kinks of the new hardware running the servers.

It would be foolish to say we'll be able to squash every bug, but we have a QA department that is large enough to test a massive online game like World of Warcraft, and so we feel very confident that we'll be able to test and release an extremely high quality four player co-op game like Diablo III without having to open it up to public testing.

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 06-10-2011 18:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:04:
[...]

Het zou kunnen dat het "as designed" is. Ik zal als ik thuis kom even op het beta forum kijken.
Dat lijkt me eerder. Je kunt twee dingen doen bij het ontwerpen. De aanval afmaken, ook al ben je uit range. Of de aanval afbreken. Dat hoeft niks met lag te maken te hebben, want dat heb je ook bij 0ms.

Dat laatste zorgt potentieel voor heel veel meer issues dan die eerste, zeker in PvP. Dat zou namelijk betekenen dat je als melee-char gewoon niks meer gaat raken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 06-10-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil is ook dat in diabo 2 de meeste wapens erg snel zijn.

En ik vraag me een beetje af of dat wel klopt van diabo 2. Ik dacht dat als je ver genoeg wegbeweegt dat je dan niet meer wordt geraakt, zoals met teleport of een monster dat net geraakt met cold damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou eerder aangeven dat het by design is en dat de attack wel gecanceled wordt bij speciale acties zoals teleport/freeze/etc

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 08-10-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

w00t !! ik zit in de beta... net invite gekregen.
Mail niet geopend of wat ook, stond gelijk op me battle.net account, lieeevvvv _/-\o_

Als er nog wat mist in het topic kwa... wat dan ook, geef maar een gil, dan zal ik wat screens posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik mis een beta invite, screen please? :+

Heb nu al een tijdje geen streams en vids gekeken van d3. Maar hoe zit het eigenlijk met town NPC's? In d2 liepen de meeste een klein rondje en sommige een iets groter rondje. Maar wat ik in d3 so in het kort gezien heb aan het begin van de beta-streams is dat ik NPC's erg stil vond staan :P Lopen ze nog wel rond of staan ze nu meer als standbeelden vast?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
daves2hd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:25:

Heb nu al een tijdje geen streams en vids gekeken van d3. Maar hoe zit het eigenlijk met town NPC's? In d2 liepen de meeste een klein rondje en sommige een iets groter rondje. Maar wat ik in d3 so in het kort gezien heb aan het begin van de beta-streams is dat ik NPC's erg stil vond staan :P Lopen ze nog wel rond of staan ze nu meer als standbeelden vast?
Ze staan stil. Een aantal NPC's veranderd wel van plek aan de hand van quests die je hebt gedaan. (de blacksmith staat ergens bij de uitgang van de stad in het begin, en nadat je zijn quest hebt gedaan staat hij in zn shop)
Overigens was het in d2 ook telkens maar 1 NPC die een beetje rond liep per act. en dat was eerder irritant dan nuttig.

Ik vind de town (iig act 1 beta) een stuk beter ingedeeld als in D2.
Alles wat belangrijk is staat in de town square:
Teleporter
Banners van andere spelers. Door hier op te klikken teleport je naar hun locatie.
Shared stash
Cain + nichtje
Je follower(s)
De blacksmith (en later als het goed is ook de jeweler en mystic)

In de rest van de stad staan random mensen waar je mee kan praten, en af en toe een quest NPC.
Quest NPC's staan met een enorm uitroepteken boven hun hoofd op je scherm en (mini)map, dus je kan ze niet missen.
daves2hd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:25:
heb je weinig aan ;) invite is geen key. wordt automatisch aan je b.net account toegevoegd
3xNix schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:58:
w00t !! ik zit in de beta... net invite gekregen.
Mail niet geopend of wat ook, stond gelijk op me battle.net account, lieeevvvv _/-\o_

Als er nog wat mist in het topic kwa... wat dan ook, geef maar een gil, dan zal ik wat screens posten.
gz

[ Voor 17% gewijzigd door RocketKoen op 08-10-2011 15:25 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Gegroet,

Is dit echt, of zijn onze Chinaneze vrienden aan het fucken? :P Ik heb nog geen bnet account zover ik weet, mss ooit aangemaakt...

Diablo III beta test invitation!‏

Greetings from Blizzard Entertainment!

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to

participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net

account, which you can create on our Battle.net website.

We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to

go through the opt-in process.

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to

verify your account and information via email.

* Name:
* Battle.account name:
* Password:
* Country:
* E-mail Address:

Thanks and see you all in the Burning Hells!

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:23:
heb je weinig aan ;) invite is geen key. wordt automatisch aan je b.net account toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat mailtje is trouwens van 5okt, zag het net pas ;) Zat in de spammap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Cthulhu schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:45:
Dat mailtje is trouwens van 5okt, zag het net pas ;) Zat in de spammap
en terecht :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Boeit ook niet, heb niet eens een account bij Blizzard, en speel toch DAoC ;)
Druk zat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die spammails worden elke paar pagina's weer gepost, niks nieuws onder de zon dus.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
voor de mensen die het leuk vinden om rond te lopen in diablo 3 (je kan nu ook een aantal dungeons verkennen) google even op Mooege.

je kan ook met rightclick een pack of monsters spawnen die je dan neer kan rammen. ze vallen helaas nie zelf aan. maar het feit dat je rond kan lopen en wat mobs killen en met elke character inloggen is al een hele verbetering van de voormalige d3sharp sandbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:41:
voor de mensen die het leuk vinden om rond te lopen in diablo 3 (je kan nu ook een aantal dungeons verkennen) google even op Mooege.

je kan ook met rightclick een pack of monsters spawnen die je dan neer kan rammen. ze vallen helaas nie zelf aan. maar het feit dat je rond kan lopen en wat mobs killen en met elke character inloggen is al een hele verbetering van de voormalige d3sharp sandbox.
Is zoiets ook veilig om te doen? Weet niet of je dan niet gelijk rotzooi op je PC binnen haalt.

YouTube: Diablo 3 Beta - Skill Cancelling Tutorial - YouTube

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Dat is al fixed....alleen de beta is nog niet geupdate ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, zag er wel leuk uit om twee spells vrijwel tegelijkertijd te kunnen doen :)

En ik kan nog steeds naar de filmpjes van de beta kijken, ondanks dat ik weet dat we nog tot in het voorjaar moeten wachten (hoewel ik stilletjes op februari hoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Cthulhu schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:39:
Gegroet,

Is dit echt, of zijn onze Chinaneze vrienden aan het fucken? :P Ik heb nog geen bnet account zover ik weet, mss ooit aangemaakt...

Diablo III beta test invitation!‏

Greetings from Blizzard Entertainment!

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to

participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net

account, which you can create on our Battle.net website.

We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to

go through the opt-in process.

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to

verify your account and information via email.

* Name:
* Battle.account name:
* Password:
* Country:
* E-mail Address:

Thanks and see you all in the Burning Hells!
Echt, niemand van Blizzard vraagt om een password. Dus nee. heel simpel: niet echt. Phishing is echt soms te makkelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
zo ziet een echte invite er uit trouwens:
You're Invited: Diablo III Beta Test

Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.

As a beta test participant, you'll have the chance to check out all five hero classes -- barbarian, witch doctor, wizard, monk, and demon hunter. You'll fight your way through part of Act I and go head-to-skull against the Skeleton King, taking him on alone or cooperatively with other adventurers. You'll also get to meet up with some of the artisans, followers, and other key characters from Sanctuary, and try out the game's skill and crafting systems.

At the same time, you'll be helping us test the stability of the Battle.net® service and fine-tune the game balance prior to launch.

We also invite you to share your Diablo III beta experience with the world! All participants can take screen shots, capture video, and/or publicly disclose information about their beta test experience.

We look forward to hearing your feedback, and we'll see you on Battle.net!

Getting Started

1. Log in to Battle.net.
2. Click on the "Account" button.
3. Click on Diablo III Beta game account listed under "Your Game Accounts".
4. Verify your age.
5. Select Windows or Mac as your operating system to download the beta client.
6. Select "Run" when the installation .exe pop-up box appears.

Note: Your participation in the Diablo III beta test is governed by a Beta Test Agreement that you are required to accept before you can install the beta client.

Questions

Any questions? Check out the FAQ.

Sending Us Feedback

Once you've had a chance to play, we want to hear your thoughts! The game is still a work in progress, and one of the purposes of the beta test is to identify any issues and improve the player experience before the game ships. We encourage you to share your feedback by posting on our Diablo III Beta Forums.

Troubleshooting

If you experience any issues setting up your Battle.net account, review this article.
If you run into any difficulties installing the beta client, please contact technical support either by posting on the appropriate forum or using our web form.

We hope you enjoy the game!
Alleen dan met D3 achtergrond, kop en header graphics, net als in de newsletter

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:17:
[...]
Is zoiets ook veilig om te doen? Weet niet of je dan niet gelijk rotzooi op je PC binnen haalt.
Tot nu toe niks vreemds in aangetroffen, al wordt er wel aangeraden ze zelf te compilen, maar daar heb ik zelf 0 ervaring mee. Verwacht niet teveel van die 'monsters', en niets van 'skills', wapens, oid. Maar de map zelf werkt wel, je kan er dus gewoon vrij in rondlopen.

topic, met paar posts daaronder de laatste gecompilede versie.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Hier kun je de source downloaden: http://github.com/mooege/mooege
Compilen kan met Visual Studio 2010 (Express), daarover staat een FAQ op de site. Nu kan je idd niet zoveel, het is vooral handig om te zien hoe het spel draait en eruit ziet. Skills e.d. zijn een kwestie van tijd denk ik.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Khiu schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:29:
Hier kun je de source downloaden: http://github.com/mooege/mooege
Compilen kan met Visual Studio 2010 (Express), daarover staat een FAQ op de site. Nu kan je idd niet zoveel, het is vooral handig om te zien hoe het spel draait en eruit ziet. Skills e.d. zijn een kwestie van tijd denk ik.
Ik denk niet dat het te vergelijken is met het daadwerkelijke spel wat betreft de prestaties op je PC.
En als je een indruk wilt hebben van hoe het spel er uit ziet kun je veel beter op youtube kijken, er staan al complete play-throughs van de beta met elke class.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Eerste impressie:
Barbarian: (tot levl 12)
Spoiler?

spoiler:
Sword&Shield:
Shieldblock is best aardig, en je voelt je echt gelijk een tank, mobs doen bijna geen damage meer.
DualWield:
Aardige damage boost van S&S naar DW van 10-12 damage per swing naar 18-24.
2Hander:
Doet echt super veel damage, vergeleken met S&S of DW, maar attack speed is erg laag. (40-50 - 70+ crits)
2H werkt goed als je op AoE focus werkt, zoals Leap / Rend en Ground stomp, nadeel is de lange cooldown voor deze abilities.

Barb focus ligt naar mijn mening bij 1-3 mobs met crowd controll functies(AoE stun / Taunt). Echte AoE damage-skills zijn er niet echt of hebben een lange cooldown. (10-12sec)
AoE situaties verwerwerk je het best met IAS(frenzy) en DW Cleave. (tenminste tot levl 12)
Leap maakt het wel compleet, mobiliteit indien nodig.. charge in or out of combat zie dit niet als damage dealer. (zeker niet in een groep)

Content:
Monsters:
Unique monsters zijn erg leuk, ook omdat de "adds" dezelfde enchant hebben.
Eerste aanvaring met "Arcane enhanced" mob was gelijk m'n dood... de nete wat zijn die sterk.
Skeleton king slaat toch best hard, was wel even schrikken hoe hard m'n life omlaag ging.

Random events:
Hier wil ik niets over zeggen, het is allemaal fantastish... maar je moet het zelf beleven om het te voelen.
Zal het topje van de ijsberg zijn wat nu beschikbaar is, maar het voelt echt geweldig.

Tip:
Er is eigenlijk maar 1 top voor Barbarian: Gebruik een wapen met frost enchant.

Volgende char: Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:31:
[...]Ik denk niet dat het te vergelijken is met het daadwerkelijke spel wat betreft de prestaties op je PC.
Waarom niet?
RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:31:
[...]En als je een indruk wilt hebben van hoe het spel er uit ziet kun je veel beter op youtube kijken, er staan al complete play-throughs van de beta met elke class.
Er blijft altijd een verschil qua uiterlijk tussen een geëncodeerd filmpje (wat voor kwaliteit dan ook) en wat jouw computer realtime rendert met al dan niet dezelfde instellingen.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
3xNix schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:29:
Eerste impressie:
Barbarian: (tot levl 12)
Spoiler?

Volgende char: Monk
Leuk verhaaltje :) Ben benieuwd wanneer ik zelf een invite krijg :) Wil graag een aantal classes uitproberen!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:29
Wat ik me afvraag bij de mensen die een invite krijgen, wat voor systeem hebben die staan? Kwa specs dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

evadnl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:53:
Wat ik me afvraag bij de mensen die een invite krijgen, wat voor systeem hebben die staan? Kwa specs dan.
I7 950 met dual 470GTX dual 27" 1080p Win7 6GB memory 2TB HD - Geen SSD

[ Voor 9% gewijzigd door 3xNix op 10-10-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Omdat de spelwereld en je standaard animaties (rondlopen) heel erg licht zijn. Wat je PC belast zijn de animaties van skills, deaths en loot drops.

Dus rondlopen op de map, en een berg monsters spawnen geeft je totaal geen idee van de prestaties (je haalt waarschijnlijk op ieder systeem van de afgelopen 5 jaar 60 fps).
evadnl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:53:
ik kreeg op om de account met Q9450, Ati HD4850, 8GB DDR2, win7 64

@3xNix: Spoiler tags hoeven denk ik niet echt, tenzij je iets over de storyline gaat vertellen.

[ Voor 29% gewijzigd door RocketKoen op 10-10-2011 14:52 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
3xNix schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:33:
[...]

I7 950 met dual 470GTX dual 27" 1080p Win7 6GB memory 2TB HD - Geen SSD
Niet enorm laag dus, eerder vrij hoog. Ik zit ongeveer op het zelfde, hopelijk maak ik dan kans op een invite :D.

My System Specifications
Operating System:
Windows 2.6.1.7601 (Service Pack 1)
CPU Type:
Intel® Core™ i7 CPU 960 @ 3.20GHz
CPU Speed:
3.22 GHz
System Memory:
11.99 GB
Video Card Model:
AMD Radeon HD 6900 Series
Video Card Memory:
3.72 GB
Video Card Driver:
aticfx32.dll
Desktop Resolution:
1920x1080
Hard Disk Size:
250 GB
Hard Disk Free Space:
245.07 GB (98%)
Download Speed:
1.94 MB/s (16.3 mbps)

[ Voor 41% gewijzigd door evadnl op 10-10-2011 14:55 . Reden: PC specs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
evadnl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:53:
[...]

Niet enorm laag dus, eerder vrij hoog. Ik zit ongeveer op het zelfde, hopelijk maak ik dan kans op een invite :D.
Het gaat ze vooral om niet standaard configs.
in zijn geval waarschijnlijk om de SLI + dualscreen setup

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Heb trouwens gewoon op me Euro account een US beta test gekregen.

Dus heb m'n real-id lijst ook niet in D3. (irritant ivm de "lekker puh" factor tov m'n vrienden)

[ Voor 20% gewijzigd door 3xNix op 10-10-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

De SLI setup word volgens mij niet echt herkend door de optin-tool, ik draai 2x gtx260 in sli, maar dit vind ik niet terug in mn beta profile, daar word alleen aangegeven bij videokaart dat het een gtx 260 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:54:
[...]

Het gaat ze vooral om niet standaard configs.
in zijn geval waarschijnlijk om de SLI + dualscreen setup
Ik denk dat ze helemaal niet kijken naar de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:01:
[...]

Ik denk dat ze helemaal niet kijken naar de specs.
Mischien wel omdat ik ALLE blizzard games heb.... geen idee...

Mijn lucky week, nieuw meisje - D3 beta (lekker combineren ook 8)7 ) en dan vanavond nog de staats loterij aub :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
3xNix schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:03:
[...]

Mijn lucky week, nieuw meisje - D3 beta (lekker combineren ook 8)7 ) en dan vanavond nog de staats loterij aub :o
Je kan niet alles hebben, en je win kans is al opgemaakt aan de beta :D

Ben ik blij dat ik nog niet in de Beta zit, en wel een staatslot heb... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

Als je dat meisje vraagt of ze D3 beta met je mag komen spelen, dan ben je pas lucky ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

Als je dat meisje vraagt of ze D3 beta met je mag komen spelen, dan ben je pas lucky ;)
Nou heb ik een meisje dat D3 met me zou willen spelen, maar geen beta invite :P

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
embee schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:16:
[...]

ik heb een meisje waar ik mee kan spelen terwijl ik wacht op de beta :) now who has won this battle? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Flghter1982 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:18:
[...]

ik heb een meisje waar ik mee kan spelen terwijl ik wacht op de beta :) now who has won this battle? ;)
Ik ben getrouwd met een meid die accepteerd dat ze weinig aandacht gaat krijgen als Diablo 3 uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 23:55

ResuCigam

BOFH

Dakreal schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:35:
[...]
Ik ben getrouwd met een meid die accepteerd dat ze weinig aandacht gaat krijgen als Diablo 3 uitkomt!
We have a winner! _/-\o_

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
[...]

Jij hebt sowieso niet gewonnen.... Trouwen :N

;)
Toch wel hoor ik net :P

[ Voor 24% gewijzigd door Jackson Claxon op 10-10-2011 15:37 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Flghter1982 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:18:
[...]

ruilen voor mijn beta? :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

embee schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:16:
[...]

Als haar "specs" goed zijn, en je wilt dat ze niets te kort komt.... stuur maar door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
[...]

Ik woon samen mijn vriendin die ook Diablo III gaat kopen als die uitkomt! Champion? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
evadnl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:57:
[...]

Ik woon samen mijn vriendin die ook Diablo III gaat kopen als die uitkomt! Champion? :D
altijd baas boven baas :) maar nu weer on topic want ik zie een waarschuwing aankomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:58:
[...]

altijd baas boven baas :) maar nu weer on topic want ik zie een waarschuwing aankomen :P
Ik heb een vriendin die ik nog wel zo ver ga krijgen dat ze (een keer) Diablo 3 gaat spelen... maar daarmee heb ik niet gewonnen :( Terug ontopic dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

Dat helpt misschien wel :P
Ik heb wow+expansions, sc2 en D2+LOD op mn beta account

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:31:
[...]

Dat helpt misschien wel :P
Ik heb wow+expansions, sc2 en D2+LOD op mn beta account
ik weet zeker dat dat geen factor is.

ikzelf heb ook alle blizzard games die je aan je battle.net kan koppelen. en dan diablo 2 + Lod wel 8x :) kan er helaas maar 1 koppelen.

maar trust me. iemand met 1 game heeft net zoveel kans als iemand met alle games.

het blijft een lotto trekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 12-09 18:48
Flghter1982 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:19:
[...]
het blijft een lotto trekking.
Met als enige uitzondering je hardware specs. Het gaat vooral om een breed spectrum aan hardware. Dus nog even snel die exotische videokaart erin douwen en fingers crossed :+

Maar zonder dollen, heel zeldzame hardware zullen ze ook niet per se willen testen. Dus het is gewoon heel erg willekeurig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Morrar schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:32:
[...]

Met als enige uitzondering je hardware specs. Het gaat vooral om een breed spectrum aan hardware. Dus nog even snel die exotische videokaart erin douwen en fingers crossed :+

Maar zonder dollen, heel zeldzame hardware zullen ze ook niet per se willen testen. Dus het is gewoon heel erg willekeurig :)
Erg breed is dat spectrum niet zolang ze maar tegen de 500 man online hebben. (nummer gebaseerd op de tegen de 100 public players en in verhouding tot de private games, kan ook makkelijk 300 of 1000 zijn maar dat lijkt me sterk)

Pas als we 10000 spelers hebben dan kun je spreken van een hardware test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik ben uit verveling (battlefield 3 beta is klaar) maar diablo 2 + lod weer aan het installen om weer ff ouderwets te hakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bulls schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:23:
[...]

Erg breed is dat spectrum niet zolang ze maar tegen de 500 man online hebben. (nummer gebaseerd op de tegen de 100 public players en in verhouding tot de private games, kan ook makkelijk 300 of 1000 zijn maar dat lijkt me sterk)

Pas als we 10000 spelers hebben dan kun je spreken van een hardware test.
Voor de friends and family beta (de 1e uitnodigingen) kreeg elke blizzard werknemer 5 invites
Blizzard heeft 4600 werknemers.

Tel daarbij op de pers invites en de gewone invites die nu mondjesmaat de deur uit gaan.

Dat er maar 500 spelers online zijn komt omdat er maar 1,5 uur gameplay is per class. Dus na 1 dag testen ben je wel klaar. Volgens die logica komen er dus per dag ongeveer 1000 invites bij.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Lang niet iedereen speelt public games, is het niet zo dat private games niet bij deze getallen inbegrepen zijn?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Voxalizer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:24:
Lang niet iedereen speelt public games, is het niet zo dat private games niet bij deze getallen inbegrepen zijn?
ja klopt. Het aantal spelers in public games zit ook ergens tussen de 25 en de 75. Vooral king runs om van lvl 9 naar 13 te komen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Eerste impressie:
Monk: (tot levl 10)
Spoiler?
spoiler:
Eigenlijk lijkt de monk verdacht veel op de Barbarian.
Het gevoel dat overheerst is dat een monk fragiel is, met papieren armor en attacks die sneller klinken dan ze zijn.

S&S
Sword and Shield Monk, ja echt... het kan, en net zoals bij de barbarian voel je je gelijk een stuk steviger, maar of het bij de playstyle hoort weet ik nu nog niet. mischien voor Inferno difficulty.
DW
Dit brengt een aardige damage boost van S&S net zoals bij de Barb, en voelt ook wat "monkier" aan.
Rope fists zijn snel en eigenlijk kan een monk niets anders gebruiken. (lore-wise)
2H
Net zoals bij de Barbarian is 2H(staf) een flinke damage boost, maar de combinatie met papieren armor en langzaam aanvallen is niet echt verstandig in de meeste situaties, hit&run met snelle wapens is "de" manier voor het moment.

Waar de monk focus ligt is me nog niet geheel duidelijk, ik denk dat de monk veel rollen kan vervullen in een groep, zoals Support, Damage dealer en ook tank.
Enige "Crowd Controll" mechanics ontbreken naar mijn gevoel en de skills zoals Decoy zijn een beetje erg zwak.

Content en eerste paar levls:
Zoals bij de barb was de eerste ontmoeting met een "Arcane enhanced" monster gelijk m'n dood.
Verder denk ik dat bij gebrek aan range, lage DPS van levl 1-4 monk het toch wel de moeilijkste start is,
2-3 klappen voor de zombies in het begin en dat maal 17 zombies is echt een hoop werk.

Conclusie:
Monk is best een aardige class, maar zonder de level 2 smith had ik er toch al snel mee gestopt.
Zoals ik gister zei tegen een vriend op skype: "Oooh fuck it touched me, now i'm almost dead."
Near death experience komt toch wel erg vaak voor.

Volgend avontuur:
Witchdoctor (op verzoek Joarie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:15
Thx voor de update 3xNix.

Zou je eens de Witchdoctor kunnen bekijken? Ben benieuwd hoe het vechten met pets ditmaal is uitgewerkt (groot fan van Skelliemancer)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:26:
[...]

ja klopt. Het aantal spelers in public games zit ook ergens tussen de 25 en de 75. Vooral king runs om van lvl 9 naar 13 te komen.
En toch weer runs zoals in D2, old habbits die hard...

Ze wilden juist "runs" tegen gaan, maar met de Beta die kort is heb je natuurlijk geen echte content om door te gaan, vandaar de runs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Joarie schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:35:
Thx voor de update 3xNix.

Zou je eens de Witchdoctor kunnen bekijken? Ben benieuwd hoe het vechten met pets ditmaal is uitgewerkt (groot fan van Skelliemancer)
Witchdoctor heeft in het begin 3 soorten spells
1 single target nuke
1 echt summon (3 wolfjes, gedragen zich als de skellies van de necro)
al je andere spells zijn een vorm van AoE damage of debuff. vrijwel allemaal beginnen ze vanuit de positie van de speler.

Je speelt hem eigenlijk door je wolfjes aan te laten vallen (doen ze vanzelf zodra ze vijanden zien). Jij gaat veilig achter je wolfjes staan en spamt skills. Je probeert om zoveel mogelijk te raken met 1 cast.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
3xNix schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:27:
Eerste impressie:
Monk: (tot levl 10)
*O* leuk om deze manier te lezen (weer wat ander dan fimpjes, die vaak missleidend zijn wegens gear/lage monsters)

Alleen of verhaal leuk vond is 2de, wou een monk beginnen op launch.
Maar als dit zo lees, moet toch maar wat anders overwegen.

Eerlijk gezecht was mijn conclusie dit na zien van de talents alleen help dit soort verhalen wel
Monk zal class zijn wie alleen goed is met ook zeer goede gear. niet echt begin keuze dus.

Nu maar wachten op andere classes,
heb je ook nog runestones gebruikt (of zijn die nog niet in de beta) ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
runestones zijn lvl 14+
beta max lvl is 13

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dat betekend niet dat je geen runestones kan vinden voor dat je level 14 bent, in D2 vond je vaak al charms voor lvl 12 terwijl je nog geen eens lvl 8 was. De runes zitten gewoon totaal niet in de Beta loot table. zelfs als ze je tot lvl 15 hadden laten gaan, kunnen ze alsnog de runestones achterwege laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bulls schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:09:
Dat betekend niet dat je geen runestones kan vinden voor dat je level 14 bent, in D2 vond je vaak al charms voor lvl 12 terwijl je nog geen eens lvl 8 was. De runes zitten gewoon totaal niet in de Beta loot table. zelfs als ze je tot lvl 15 hadden laten gaan, kunnen ze alsnog de runestones achterwege laten...
ja waarschijnlijk. runestones droppen niet (niet zo raar, de content gaat tot lvl 8-9 ofzo)
en de jeweler die ze kan craften zit niet in de beta

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Teunis schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:00:
[...]

*O* leuk om deze manier te lezen (weer wat ander dan fimpjes, die vaak missleidend zijn wegens gear/lage monsters)

Alleen of verhaal leuk vond is 2de, wou een monk beginnen op launch.
Maar als dit zo lees, moet toch maar wat anders overwegen.

Eerlijk gezecht was mijn conclusie dit na zien van de talents alleen help dit soort verhalen wel
Monk zal class zijn wie alleen goed is met ook zeer goede gear. niet echt begin keuze dus.

Nu maar wachten op andere classes,
heb je ook nog runestones gebruikt (of zijn die nog niet in de beta) ?
Runestones zitten niet in de beta, zover ik weet.

Ik wil je met mijn monk verslag niet ontmoedigen oid, het is gewoon een leuke class... en later vanaf zeg levl 9-10 was het wel makkelijk allemaal met AoE attacks en sterke normale punches. (wel met crafted levl 9 Rope fists)
Alleen met grotere monsters blijft het oppassen, je bent melee dus moet dichtbij zijn maar wel rekening houden met escape tactics, je niet in een hoekje laten drijven en/of hit & run tactics gebruiken.

Je zal als monk start mannetje mischien wel wat meer op "user-skills" moeten vertrouwen dan op character skills.
Met maar 3 skills moet je toch dingen kiezen... die in geval van nood beschikbaar zijn.
Je hebt waarschijnlijk deze skills:
Punches (single target, basic damage dealer ability)
AoE punch/kick (kick kost spirit? de punch is gratis en dus spammable in bepaalde situaties)
Escape optie: (30% dodge / "dash?'* / heal spell)
*kort sprintje trekken voor 50% wapen damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

ja waarschijnlijk. runestones droppen niet (niet zo raar, de content gaat tot lvl 8-9 ofzo)
en de jeweler die ze kan craften zit niet in de beta
Die zijn er niet in opgenomen omdat ze nog niet tevreden waren over het huidige systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
3xNix schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

Runestones zitten niet in de beta, zover ik weet.

Ik wil je met mijn monk verslag niet ontmoedigen oid, het is gewoon een leuke class... en later vanaf zeg levl 9-10 was het wel makkelijk allemaal met AoE attacks en sterke normale punches. (wel met crafted levl 9 Rope fists)
Alleen met grotere monsters blijft het oppassen, je bent melee dus moet dichtbij zijn maar wel rekening houden met escape tactics, je niet in een hoekje laten drijven en/of hit & run tactics gebruiken.

Je zal als monk start mannetje mischien wel wat meer op "user-skills" moeten vertrouwen dan op character skills.
Met maar 3 skills moet je toch dingen kiezen... die in geval van nood beschikbaar zijn.
Je hebt waarschijnlijk deze skills:
Punches (single target, basic damage dealer ability)
AoE punch/kick (kick kost spirit? de punch is gratis en dus spammable in bepaalde situaties)
Escape optie: (30% dodge / "dash?'* / heal spell)
*kort sprintje trekken voor 50% wapen damage
monk's aanvallen werken als de assassin, je hebt skills die je spirit geven, en skills die het gebruiken.
De skills die het geven zijn vaak spammable, je main attack. Hiervan kies je er 1 (je krijgt er totaal 5 ofzo) en die spam je
De andere slots vul je met finishing moves. ze gebruiken spirit en hebben een lange cooldown.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

RocketKoen schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:43:
[...]
monk's aanvallen werken als de assassin, je hebt skills die je spirit geven, en skills die het gebruiken.
De skills die het geven zijn vaak spammable, je main attack. Hiervan kies je er 1 (je krijgt er totaal 5 ofzo) en die spam je
De andere slots vul je met finishing moves. ze gebruiken spirit en hebben een lange cooldown.
Dan moet je toch maar Monk proberen, finishing moves zijn er niet...
Je main attack zal Deadly reach of exploding palms zijn, waarvan DR de duidelijk betere is.
(Kleine range en gaat door enemies heen, dus 2-4 mobs raken in een rechte lijn, buiten de 125% damage)
Lashing tail kick of Dashing strike, zijn nou niet echt finishing moves.
Voor AoE situaties schakel je over naar Crippling wave, omdat je deze kan spammen.
En op 3 zit vast wel je escape optie, Dashing strike of 30% avoidance... puur om je uit situaties te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://us.battle.net/d3/e...eepstakes-10_11_2011#blog

Kans om een beta key te winnen via Facebook (official D3).

edit: nvm, iedereen in de EU mag meedoen behalve NL volgens mij :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
*verhuist eventjes naar het virtuele België*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

Hmmm vreemd, eigenlijk een korte lijst van landen die mogen meedoen. Daar vallen er serieus wat buiten...

Enfin heb me ingeschreven. (Belg) Nu maar hopen op wat geluk, want dat ding gaat 15 miljoen likes hebben in no time volgens mij.

*edit*
Is iets verloten zonder (achterlijke) prijsvraag niet verboden zonder speciale vergunning in Nederland. Waarschijnlijk staan gewoon al de landen waar dat wettelijk gezien niet mag niet op de lijst.
Wet van 10 december 1964, houdende nadere regelen met betrekking tot kansspelen

Artikel 1

Behoudens het in Titel van deze wet bepaalde is het verboden:

a. gelegenheid te geven om mede te dingen naar prijzen of premies, indien de aanwijzing der winnaars geschiedt door enige kansbepaling waarop de deelnemers in het algemeen geen overwegende invloed kunnen uitoefenen, tenzij daarvoor ingevolge deze wet vergunning is verleend;

b. de deelneming hetzij aan een onder a bedoelde gelegenheid, gegeven zonder vergunning ingevolge deze wet, hetzij aan een overeenkomstige gelegenheid, gegeven buiten het Rijk in Europa, te bevorderen of daartoe voor openbaarmaking of verspreiding bestemde stukken in voorraad te hebben;

c. gebruik te maken van een onder a bedoelde gelegenheid, wetende dat voor het geven daarvan geen vergunning ingevolge deze wet is verleend;

d. opzettelijk in strijd met de waarheid het vermoeden te wekken dat voor een gelegenheid als onder a bedoeld ingevolge deze wet vergunning is verleend, of dat aan de verleende vergunning geen voorschrift of niet al de gestelde voorschriften zijn verbonden.
Afaik mag volgens a. Blizzard geen keys verloten in Nederland, en volgens c. mogen Nederlanders niet deelnemen...

Onnozel volgens mij maar daarom staat NL nie op de lijst denk'k.

[ Voor 97% gewijzigd door misterpro op 12-10-2011 02:08 ]

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ha, maak ik even een 10 tal adresjes aan, 10 virtuele belgen / engelsen / of wat dan ook. Allemaal elkaar frienden en inschrijven. Misschien even de facebook nick veranderen in "dark cultist #1 tm 10.

Maar waarom daar stoppen? Maak gelijk even minion 1-23 aan! Wie het eerste 1000 likes heeft bijgedragen jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 02:09:
Ha, maak ik even een 10 tal adresjes aan, 10 virtuele belgen / engelsen / of wat dan ook. Allemaal elkaar frienden en inschrijven. Misschien even de facebook nick veranderen in "dark cultist #1 tm 10.

Maar waarom daar stoppen? Maak gelijk even minion 1-23 aan! Wie het eerste 1000 likes heeft bijgedragen jongens!
Ik hoop dat iedereen die dat doet, een perma-ban op Battle.net krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Je hebt niet eens een FB account nodig ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Nou, ze hebben wel over verificatie nagedacht, je kan gewoon een land selecteren en alsnog meedingen in de keys.

Ik gaat weer verder met hopen op een key

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:14:
[...]

Ik hoop dat iedereen die dat doet, een perma-ban op Battle.net krijgt.
Gaan ze hier achter komen dan? Ik neem aan dat ze de key per personal message sturen naar je FB.
Blizzard heeft geen zicht op wie er werkelijk achter een FB account zit. Je mag op FB welliswaar geen meerdere accounts voeren, maar een account voor je kat, hond en goudvis aanmaken is heel normaal. Dan maak ik er ook maar één voor m'n keyboard, androidpoppetje, alien action figure en linker en rechter speaker. :+

Oh eigenlijk, nee, ik ga dat helemaal niet doen, is me teveel werk voor een (kans op een) beta key. Maar ik zie niet in hoe Blizzard dit soort gedrag wil gaan voorkomen.

@pedr0, hoezo heb je geen FB account nodig?

Ik neem aan dat ze gewoon de lijst met "likes" pakken en in een file stoppen, random nummer gen er tegenaan en de keys zijn vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat een onzin dat het verloten van een key niet mag in Nederland, je legt niets in en je wint geen echte prijs, wat eent otale onzin... Echt....

Als het zo niet mag, dan mag Tweakers ja ook nooit keys verloten.

Bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
quote:

Sinds wanneer is diablo een kansspel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13-09 17:41
Blackreign schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:21:
quote:

Diablo niet, maar het verloten van (...) kan worden gezien als kansspelen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
En als er een key GRATIS verloot wordt, is het toch ook geen kansspel? En die key is voor Beta niet eens de volledige game.

Als dat zo is, dan mogen we ook geen voedsel pakketten droppen in landen met Hongersnood, want het is niet zeker dat elke persoon een aandeel krijgt, dus is het een kans spel.

[ Voor 42% gewijzigd door Bulls op 12-10-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bulls schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:23:
En als er een key GRATIS verloot wordt, is het toch ook geen kansspel? En die key is voor Beta niet eens de volledige game.
Of blizzard vond het gewoon niet de moeite om precies de wet te laten uitzoeken over elk klein kutlandje waar ze over twijfelden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nouja ik heb gewoon Belgium aan geklikt en toen was het confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-09 16:15
djunicron schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Gaan ze hier achter komen dan? Ik neem aan dat ze de key per personal message sturen naar je FB.
Blizzard heeft geen zicht op wie er werkelijk achter een FB account zit. Je mag op FB welliswaar geen meerdere accounts voeren, maar een account voor je kat, hond en goudvis aanmaken is heel normaal. Dan maak ik er ook maar één voor m'n keyboard, androidpoppetje, alien action figure en linker en rechter speaker. :+

Oh eigenlijk, nee, ik ga dat helemaal niet doen, is me teveel werk voor een (kans op een) beta key. Maar ik zie niet in hoe Blizzard dit soort gedrag wil gaan voorkomen.

@pedr0, hoezo heb je geen FB account nodig?

Ik neem aan dat ze gewoon de lijst met "likes" pakken en in een file stoppen, random nummer gen er tegenaan en de keys zijn vergeven.
FB link Als je op "Read the Official Rules" drukt en dan onderaan "Entrants can enter the Sweepstakes for free by the Alternate Method of Entry." dan kan je ook zonder FB jezelf inschrijven.

Ik heb dat ook gedaan voor me 5 blizz accounts[ Ik mocht bij een vriend van mij de beta spelen(heeft een media acc) en dat beviel me zo goed dat ik me kansen iets wil vergroten O-) ]. Daarbij gewoon ingevuld dat ik in belgie woon....

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

Blackreign schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:21:
quote:

/agree dat het zever is, maar alle verlotingen tellen in NL precies als kansspel.
Bulls schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:17:
Wat een onzin dat het verloten van een key niet mag in Nederland, je legt niets in en je wint geen echte prijs, wat eent otale onzin... Echt....

Als het zo niet mag, dan mag Tweakers ja ook nooit keys verloten.

Bullshit.
tweakers omzeilt dat telkens met zo een (al dan niet idioot gemakkelijke) prijsvraag.
Bulls schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:23:
En als er een key GRATIS verloot wordt, is het toch ook geen kansspel? ...[/i]
Maakt blijkbaar niet uit, betalend of niet.
Zhydaris blue post @ eu.battle.net
Hey Aice, I can perfectly understand your point here. You're correct, some countries are usually not able to take part in some of our promotions / offers / deals / sweepstakes.

First of all, I would like to point out that there is no benefit to us to not offering these promotions in all European countries. We always try to reach out to all of our players and we definitely don't want to keep countries out of the loop. Unfortunately, this isn't always our call.

Every country has different legal restrictions, and this restrictions will determine if a particular offer or initiative will be available to a specific country.
I cannot go into details because there are just too many examples, it's impossible to examine them on a case by case basis.

Long story short, some of our initiatives are classified as "gambling" in some countries, as "pyramid schemes" in others, and so on. Some laws just state that any promotion, deal, or offer that allows additional benefits to be gained as a result of bringing further people to the game would be classed as unacceptable.

As you can imagine, it's a difficult situation, but we're definitely aware of the fact that all of our players would like to have the opportunity of taking part in our initiatives.

We don't care about the number of players we have in a specific country, we just want to involve as many people as possible.

If you believe that we may be missing out a country that would indeed allow this kind of scheme without issue then you’re welcome to contact our legal team purely to draw their attention to the situation.

[ Voor 88% gewijzigd door misterpro op 12-10-2011 14:47 ]

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
misterpro schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:33:
[...]

/agree dat het zever is, maar alle verlotingen tellen in NL precies als kansspel.

tweakers omzeilt dat telkens met zo een (al dan niet idioot gemakkelijke) prijsvraag.
Regelmatig ook door gewoon te zeggen "we hebben 500 keys, de 1e 500 die reageren winnen"
Op die manier is het ook geen kansspel

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Net ingevuld en Nederland geselecteerd, toen kwam deze melding:
This entry cannot be saved.
Please double check the following fields:

Only residents of Italy, United Kingdom, Croatia, Mexico, United States, Bulgaria, Switzerland, France, Czech Republic, Taiwan, Belgium, Belarus, Luxembourg, Ukraine, Sweden, Russian Federation, Argentina, Finland, Ireland, Austria, Norway, Canada, Spain, Poland, Germany, Turkey, Serbia and Hungary are eligible to enter this Sweepstakes
Dus helaas. Jammer, in zo veel dingen is Nederland vrij soepel, behalve dan met dit. :{ Zat nog even te denken om dan maar België in te vullen, maar daar komt natuurlijk ook alleen gedonder van...

[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 12-10-2011 18:09 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:02

Thermometer

Whoop Whoop!

Bulls schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:29:
Nouja ik heb gewoon Belgium aan geklikt en toen was het confirmed.
Hetzelfde hier gedaan, hopelijk check ze het niet grondig en maken we nog kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 12-09 18:48
@randomice: Bedankt voor de tip! Was wel even zoeken, maar in ieder geval geen Diablo III posts op mijn Facebook account :)

Heb ook maar België ingevoerd, we zien wel wat het wordt. Natuurlijk kan Blizzard het wel checken, maar vraag me af of ze daar de moeite voor gaan nemen. Lijkt me niet echt in hun belang en een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Eerste impressie.
WitchDoctor.

spoiler:
WitchDoctor is toch wel het saaiste poppetje uit het Diablo 3 arsenaal.
Vanaf de start krijg je al de 3 "hondjes" met een ranged attack, en eigenlijk is dit ook de essentie van een WD.
Ik heb niet meer gedaan dan op veilige afstand achter een muur van hondjes en de merc. een beetje kikkers toveren, en met deze kikkers(zonder te kijken naar andere skills) de beta uitgespeeld.
Er waren alleen maar situaties die gevaarlijk waren maar meer omdat ik tijdens het spelen hier en daar in slaap ben gevallen, natuurlijk kan je WD ook anders spelen... maar het nodigt toch wel uit tot "slacker-play".
De WD is redelijk fragiel, maar zelfs zonder echt armor te hebben verzameld of gecraft en met inkomende hits op 1 hand te tellen, een walk in the park.

Misschien dat het aan mijn "hands-on" mentaliteit ligt, of dat ik gewoon wat meer melee combat georiënteerd ben, WD van 1-10 is ook echt de laatste keer dat ik WD gespeeld heb.
(Diablo 2 ook enkel gespeeld op HC met Barbarian, met een enkele uitstap naar Sorc, die op levl 90 dood ging en mijn enige non-barb char boven levl 12 was)

Skills in detail:
Hondjes:
Zijn geen echte damage dealers, maar dat is hun functie ook niet, het is een muur met AI.
(Levl 10 hondje dps: +/- 4dps x 3 hondjes.)
Skeleton king maakt wel snel gehakt van de hondjes overigens, dus boss fights zijn toch iets meer hands-on.

Kikkers:
Tover 3 kikkers die echt super random een beetje rond hoppen, grofweg in een hoek van 120 graden vanuit het poppetje. (kikker spam ziet er wel leuk uit)

Einde eerste, en tevens laatste WD impressie.
Mijn excuses aan het adres van de mensen die iets meer detail hadden willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als er nog verzoekjes mogen, ik ben HEEL erg benieuwd naar wat de Demonhunter te bieden heeft, en dan met name het ranged aspect ( traps boeien mij niet zoveel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dakreal schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Als er nog verzoekjes mogen, ik ben HEEL erg benieuwd naar wat de Demonhunter te bieden heeft, en dan met name het ranged aspect ( traps boeien mij niet zoveel )
Je schiet pijltjes, en dingen gaan dood :P
Ik had met een van mijn eerdere chars een 14DPS Xbow gevonden zonder min. lvl. Dus toen ik de DH speelde ging alles in 1 hit dood.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik denk dat de beste ervaring van een class voor het eerst testen zou zijn als je niets gaan "twinken" dus gewoon spelen en gebruiken wat je op dat moment vind. Later als je van plan bent door te gaan (buiten de beta) dan maakt dat natuurlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Zoals gebruikelijk veel summon -> vrij makkelijk speelbaar in pve,
ben alleen benieuwd hoe alle (deze) Classes zich in pvp houden.

Waarschijnlijk zal deze wel keer beginnen als Alt.

zit voornamelijk te twijfelen tussen de Monk (nog bedankt voor verder uitleggen dat toch niet zo zwak is)
en de Wizard.

Als nu niet aan hit-en-run zou willen doen, welke zou denk minste dood gaan :) ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:11:
Als nu niet aan hit-en-run zou willen doen, welke zou denk minste dood gaan :) ?
Monk - teveel Dodge en teveel healing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Teunis schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

Zoals gebruikelijk veel summon -> vrij makkelijk speelbaar in pve,
ben alleen benieuwd hoe alle (deze) Classes zich in pvp houden.

Waarschijnlijk zal deze wel keer beginnen als Alt.

zit voornamelijk te twijfelen tussen de Monk (nog bedankt voor verder uitleggen dat toch niet zo zwak is)
en de Wizard.

Monk en barb (de melee classes) zijn het stevigst.
Alleen als je perongeluk in een groupje arcane enchanted beesten springt ben je wel dood...
(arcane enchanteds casten een hydra (zoals de sorc of council in d2) die enorm veel damage doet. Range kan ze dodgen, maar 3 van die dingen in melee en je bent meteen dood)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt met de juiste runes en active skills met da barbarian bijna 400% armor halen, lijkt me dat je dan erg veel klappen op kunt vangen. Probeer dat met een wizard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
de vraag blijft dan zorgt armor ervoor dat magic minder damage doet? of maakt het de dodge kans hoger?
Want voor zover ik weet helpt alleen magic resist tegen een hydra spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellfighter87 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:30:
de vraag blijft dan zorgt armor ervoor dat magic minder damage doet? of maakt het de dodge kans hoger?
Armor en Dodge zijn met name bedoeld om fysieke aanvallen te negeren of af te zwakken. Voor magische aanvallen zul je inderdaad zaken moeten hebben als algemene damage reduction, magic resists, etc, etc. Ik weet even niet zeker welke van die mechanics er precies wél en níet in D3 zitten maar ik ga ervan uit dat het overeen komt met wat we zagen in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hellfighter87 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:30:
Armor (defense stat) reduces all damage.
Verder heb je nog elemental resistance, werkt hetzelfde als D2
Je hebt block chance, chance to reduce incomming damage by [block ammount]
en er is dodge chance, chance to dodge incomming attacks (no damage)

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.