[PC] Diablo 3 - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Erycius schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:11:
Zo, levelcap gehaald met mijn Monk, en eens geprobeerd wat het geeft om een volledig in blues uitgedekte Demon Hunter te starten. Ging wel lekker, en heel snel uitgespeeld zonder problemen. Ook m'n blacksmith heb ik kunnen levelen, ik kan nu items laten maken waar ik lvl 15 voor moet zijn en zo, dat zal voor later zijn :p
Nog bugs tegengekomen? Om eerlijk te zijn vraag ik me af wat in de beta ervoor gezorgd heeft dat het uitgesteld is naar 2011. Zoveel flaws zie ik niet in de beta...

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58

FrostXL

cool as ice

Wat ik me afvraag, is of die +(x aantal) random properties bij nearly alle items random blijven, of dat deze later wel nog ingevuld gaan worden door Blizzard? En aan wat voor random properties kan ik dan denken? Het kan zo veel zijn.. Dmg, defence, block, maar toch ook magicfind/goldfind/resis/etc? Heeft Blizzard nog niet een lijst met deze random effect gepubliceerd?

Overigens, wat zijn dingen die jullie van blizzcon verwachten mbt DiabloIII?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

die random properties blijven random(dit is een bewuste keuze van hun). een lisjt weet ik niet of die er al is, komt gok ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-06 16:53

Pat-Juh

Patrick

FrostXL schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:15:
Wat ik me afvraag, is of die +(x aantal) random properties bij nearly alle items random blijven, of dat deze later wel nog ingevuld gaan worden door Blizzard? En aan wat voor random properties kan ik dan denken? Het kan zo veel zijn.. Dmg, defence, block, maar toch ook magicfind/goldfind/resis/etc? Heeft Blizzard nog niet een lijst met deze random effect gepubliceerd?

Duidelijkheid over de skills en dergelijke, of er tweaks worden met bv skill-sets en "cooldown" om te wisselen of alleen in town wisselen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:36:
[...]

Nog bugs tegengekomen? Om eerlijk te zijn vraag ik me af wat in de beta ervoor gezorgd heeft dat het uitgesteld is naar 2011. Zoveel flaws zie ik niet in de beta...
Misschien wel de hardware of zelfs de vernieuwing van de DH.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
FrostXL schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:15:

+3 randoms op je wapen:

+1 to light radius
+50% damage to undead
+1 to maximum damage

Lekker nutteloos dan :D Maar het was wel random.

Nee ik vind het wel mooi dat er veel random wordt. Zo heb je altijd wat anders in handen, voordat je een exact dezelfde item weer hebt zal wel even geduurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Stranglem schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:36:
[...]

Niet meer dan die die al gereported waren eigenlijk.
Anoniem: 326103 schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:40:
die random properties blijven random(dit is een bewuste keuze van hun). een lisjt weet ik niet of die er al is, komt gok ik nog.
Ik had trouwens ook wel "rare" random properties, zoals "increases vendor value with 300%" (verkoopt dus voor drie keer meer) en "highly salvagable" waarbij je - voor zover ik kon zien - dubbel zoveel mats kon salvagen van dat item.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackreign
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02-2024
Hier wordt info over het aantal spelers op de servers verzameld.
http://d3inv.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Op deze site zie je dat er in het begin veel spelers waren en nu veel minder. Ik verwacht wel veel meer waves. Maar het is steeds max 80 mensen ofzo in de public games. Ik verwachtte echt honderden:p

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erycius schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:17:
[...]

Ik had trouwens ook wel "rare" random properties, zoals "increases vendor value with 300%" (verkoopt dus voor drie keer meer) en "highly salvagable" waarbij je - voor zover ik kon zien - dubbel zoveel mats kon salvagen van dat item.
Dan zou je items creeeren die maar 1 doel hebben: vernietigen/verkopen. Dat lijkt me geen doel.

Verder is het nogal apart dat een vendor je 3x zoveel zou betalen alleen maar omdat er een property op zit die zegt dat ie dat moet doen ;)

Het is mij niet duidelijk of ze nu wel of niet erin zitten, maar van mij hoeft dat dus niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2011 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Vanochtend een mail ontvangen om mee te doen aan de Diablo III beta van een US Blizzard account. Eerste gedachte het zal wel een fishing mail zijn.

Net ingelogd op mijn battle.net account en tot mijn grote vreugde is het geen fishing mail.

De getting started is als volgt:
1. Log in to Battle.net.
2. Click on the "Account" button.
3. Click on Diablo III Beta game account listed under "Your Game Accounts".
4. Verify your age.
5. Select Windows or Mac as your operating system to download the beta client.
6. Select "Run" when the installation .exe pop-up box appears.

Geen hyperlink naar battle.net, gewoon stapsgewijs wat je moet doen.

Ik vermoed dat ze willen testen hoe het spel loopt op een Mac systeem met een 8600 videochip (geen F&F of pers invite dus). Zal wel een lage resolutie worden net als SC2, al draaide WoW altijd goed op native 1920x1200. Heeft het toch nog voordelen om een gedateerde computer te hebben :)

Nog nooit Diablo gespeeld, misschien dat ik dan binnenkort alle D3 termen die hier voorbijkomen zal begrijpen. Nu alleen nog even mijn werkdag uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 09:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zo je zal wel een hoop commentaar krijgen dat je er geen recht op hebt omdat je nog nooit Diablo hebt gespeeld. Anyway veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 12:33
NoEinstein schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:09:

Nog nooit Diablo gespeeld, misschien dat ik dan binnenkort alle D3 termen die hier voorbijkomen zal begrijpen. Nu alleen nog even mijn werkdag uitzitten.
Nog nooit Diablo gespeeld, niet eens een Amerikaan en dan een invite krijgen... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Wel of geen Diablo speler, iedereen die heeft zich voor de beta heeft ingeschreven heeft recht op een beta invite. Gefeliciteerd NoEinstein, mogen er nog vele na u komen :)

Met ingehouden adem gekeken in mijn inbox maar helaas. Wie weet in een van de volgende waves :) of ik moet geluk hebben en m'n broers of neef zijn in de beta gekomen; dan speel ik het daar wel een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
TrailBlazer schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:25:
zo je zal wel een hoop commentaar krijgen dat je er geen recht op hebt omdat je nog nooit Diablo hebt gespeeld. Anyway veel plezier :)
Hahah, direct bevestigd :)

Mooi dat de invites nu echt begonnen zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 12:33
kloos2 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:50:
[...]

Hahah, direct bevestigd :)

Mooi dat de invites nu echt begonnen zijn dus.
Of hij is een troll die aandacht zoekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Off-topic: Als NoEinstein snel uitgekeken is op Diablo III sta ik ervoor open om zijn inloggegevens te bemachtigen :9~ .

On-topic:
Dat de lancering is uitgesteld naar begin 2012 doet mij alleen maar goed. Komt beter uit met school enzovoorts.
Dit geeft Blizzard ook de gelegenheid om dingen extra te finetunen, want immers, daar gaat het namelijk om bij Diablo.

Ik lees hier al dat dit nieuws blijkbaar droevige gezichten oplevert en dat de animo naar Diablo III is verlaagd; kop op. Het is niet het einde van je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:54:
Dat de lancering is uitgesteld naar begin 2012 doet mij alleen maar goed.
Offtopic: Oh! Wat is dat egoïstisch :'(

Ontopic:
Misschien zijn we wat teleurgesteld dat we een maandje of 2 langer moeten wachten (klinkt zo wel minder dan begin 2012). Ik ga nu duimen dat Blizzard mij ook een beta doet, kan ik eindelijks even D2 en Dungeon Siege3 aan de kanten schuiven :*)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 06:49:
Op deze site zie je dat er in het begin veel spelers waren en nu veel minder. Ik verwacht wel veel meer waves. Maar het is steeds max 80 mensen ofzo in de public games. Ik verwachtte echt honderden:p
Als je goed kijkt zie je wat wij een paar pagina's terug al constateerden, geen groei.
Doet dus vermoeden dat er nog nauwelijks of geen beta invites verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170122

Op Reddit hebben zich nu een stuk of 15 mensen gemeld die een beta invite hebben gekregen: http://www.reddit.com/r/Diablo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:24
Anoniem: 170122 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:41:
Op Reddit hebben zich nu een stuk of 15 mensen gemeld die een beta invite hebben gekregen: http://www.reddit.com/r/Diablo/
Lees ik dat verkeerd of is dat voornamelijk US?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170122

Van wat ik kan zien is het inderdaad alleen nog VS! Hopelijk komen wij morgen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397458

Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:54:

Ik lees hier al dat dit nieuws blijkbaar droevige gezichten oplevert en dat de animo naar Diablo III is verlaagd; kop op. Het is niet het einde van je leven.
Animo zal niet verlaagd zijn, echter is er een wezenlijk verschil tussen een release in 2011 en in 2011 zitten, en een release in 2012 en in 2011 zitten, vanaf januari zul je zien dat iedereen weer focussed op DIII.

Nu was er gewoon even een periode waarin de release dichtbij leek en dan krijg je uiteraard verhoogde activiteit, mensen gaan hun tijd nu echter aan nuttigere dingen besteden totdat ze of een beta invite krijgen, of er weer extra informatie beschikbaar is voor DIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 22:55

flessuh

Set sail for fail!

Anoniem: 397458 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:54:
[...]

Animo zal niet verlaagd zijn, echter is er een wezenlijk verschil tussen een release in 2011 en in 2011 zitten, en een release in 2012 en in 2011 zitten, vanaf januari zul je zien dat iedereen weer focussed op DIII.

Nu was er gewoon even een periode waarin de release dichtbij leek en dan krijg je uiteraard verhoogde activiteit, mensen gaan hun tijd nu echter aan nuttigere dingen besteden totdat ze of een beta invite krijgen, of er weer extra informatie beschikbaar is voor DIII.
mmm, en ik was nog wel van plan om 1 januari 2012 om 00.01 een post te maken van "it's 2012, now release diablo 3" :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Het lijkt erop dat ze de server bevolking op een constant nummer willen houden, en dat is blijkbaar niet hoog als je de verschillende reports mag geloven (uitgaand van de public games)

Dus ze vullen alleen maar afvallers aan met nieuwe invites lijkt het wel. Wat dus betekend dat mensen die in de F&F zitten maar eens moeten stoppen met dat eerste stukje te rapen, en zo andere mensen een kans te gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Anoniem: 170122 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:47:
Van wat ik kan zien is het inderdaad alleen nog VS! Hopelijk komen wij morgen oid :)
Hij is binnen!! :)

Afgelopen nacht heb ik een invite gekregen met als subject: Diablo III US Beta

Dus ik denk dat er geen verschil is tussen US en EU......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
LabsTipJr schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:37:
[...]

Heb je invite op EU account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:00
Ze kunnen natuurlijk als zoethoudertje een patch maken met pre-made lvl40 chars en dan dezelfde content op HELL laten testen.

Zo hoeven ze ook geen nieuwe content toe te voegen!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Bulls schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:39:
[...]

Heb je invite op EU account?
Correct....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pedr0 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:40:
Ze kunnen natuurlijk als zoethoudertje een patch maken met pre-made lvl40 chars en dan dezelfde content op HELL laten testen.

Zo hoeven ze ook geen nieuwe content toe te voegen!
Ja maar dan kun je alle skills al testen/gebruiken, lijkt me een behoorlijke spoiler als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 22:55

flessuh

Set sail for fail!

Bulls schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:42:
[...]

Ja maar dan kun je alle skills al testen/gebruiken, lijkt me een behoorlijke spoiler als je het mij vraagt.
ja inderdaad, het lijk me al niet zonder reden dat men de runes niet laat testen.
En daarnaast is het natuurlijk ook het mooiste als er zo weinig mogelijk spoilers worden gegeven.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
[...]

Hmmz, het onderwerp van de mail die ik ontvangen heb is "Diablo III Closed Public Beta Test Invitation", afkomstig van Diablo III US Beta <Diablo3USBeta@blizzard.com>.

Ik heb een EU battle.net account. Zoals vanochtend al aangegeven heb ik geverifieerd via mijn battle.net account dat ik inderdaad de beta client mag downloaden.

Het lijkt raar dat een bedrijf als Blizzard e-mails met verschillende onderwerpen verstuurd. Ik vermoed dat je de verzender hebt genoemd in plaats van het onderwerp? Natuurlijk hoop ik voor je dat het een legitieme mail is, maar wees bedacht op fishing mails nu de opt-in closed beta gestart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Er is maar 1 goede manier om te testen, en dat is in loggen op B.net (of gelijk in de D3 beta als je die al klaar hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
NoEinstein schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:47:
[...]

Hmmz, het onderwerp van de mail die ik ontvangen heb is "Diablo III Closed Public Beta Test Invitation", afkomstig van Diablo III US Beta <Diablo3USBeta@blizzard.com>.

Ik heb een EU battle.net account. Zoals vanochtend al aangegeven heb ik geverifieerd via mijn battle.net account dat ik inderdaad de beta client mag downloaden.

Het lijkt raar dat een bedrijf als Blizzard e-mails met verschillende onderwerpen verstuurd. Ik vermoed dat je de verzender hebt genoemd in plaats van het onderwerp? Natuurlijk hoop ik voor je dat het een legitieme mail is, maar wees bedacht op fishing mails nu de opt-in closed beta gestart is.
Je hebt gelijk. In mijn enthousiasme keek ik te snel. De bovenstaande info is correct..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Eigenlijk check ik helemaal niet zo vaak mijn battle.net account. Immers als ik uitgenodigd wordt, dan wordt er ook altijd een mailtje gestuurd en die hou ik natuurlijk wel in de gaten. Dus het lijkt mij dat het handiger is om pas te kijken zodra je een mail van Blizzard ontvangen hebt.
Maar dan ben ik..

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46
Stranglem schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:20:
Eigenlijk check ik helemaal niet zo vaak mijn battle.net account. Immers als ik uitgenodigd wordt, dan wordt er ook altijd een mailtje gestuurd en die hou ik natuurlijk wel in de gaten. Dus het lijkt mij dat het handiger is om pas te kijken zodra je een mail van Blizzard ontvangen hebt.
Maar dan ben ik..
Dan wel zorgen dat je spam-filter niet overactief is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
[...]

Die heb ik al 10.
Maar ik moet telkens een reply sturen met mijn battle.net login en pasword om te bevestigen :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
RocketKoen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:38:
[...]

Die heb ik al 10.
Maar ik moet telkens een reply sturen met mijn battle.net login en pasword om te bevestigen :+
Bij deze versie staat inderdaad geen link naar een (fake) battle.net....alleen instructies over waar je de beta kan terug vinden.

Helaas zit ik op mijn werk en kan ik hem niet eens alvast downloaden :P

[ Voor 10% gewijzigd door LabsTipJr op 27-09-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
LabsTipJr schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:15:
[...]

Bij deze versie staat inderdaad geen link naar een (fake) battle.net....alleen instructies over waar je de beta kan terug vinden.

Helaas zit ik op mijn werk en kan ik hem niet eens alvast downloaden :P
Ach, ik heb hem wel al gedownload, maar heb geen invite... Zou ik toch liever in jouw positie zitten ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:43:
[...]

Verder is het nogal apart dat een vendor je 3x zoveel zou betalen alleen maar omdat er een property op zit die zegt dat ie dat moet doen ;)
Die vendor geeft daar 3x meer voor omdat het een mooier item is dan een gelijkaardig item met pakweg +3 minimum damage. Dat blijkt ook uit de naamgeving van die items, ik ken het niet meer van buiten, maar dan staat er "beautiful crossbow" of zoiets, maar dan iets dat iets stoerder klinkt. Ziehier uw verklaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1312447048.jpeg

Dit heb ik trouwens enkele dagen geleden gehad in één van de drie minidungeons waar je naar de kroon van de Skeleton King moet zoeken. Als je in een dungeon zit waar de kroon niet ligt kan je een gewone sidequest hebben, of, zeldzamer, dit event. De urn (links in beeld) aanklikken start het event, een timer van een minuut begint te lopen en tijdens die minuut spawnen constant skellies, en dat moet je dus een minuut lang overleven. Het event zélf geeft al xp, en uiteraard krijg je ook xp van de gigantische massacre bonus die je hebt weten op te bouwen, ik zat aan 101, da's dus een spawnrate van ongeveer 1,6 skeletons per seconde.

[ Voor 7% gewijzigd door Erycius op 27-09-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Erycius schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:04:
[afbeelding]

Dit heb ik trouwens enkele dagen geleden gehad in één van de drie minidungeons waar je naar de kroon van de Skeleton King moet zoeken. Als je in een dungeon zit waar de kroon niet ligt kan je een gewone sidequest hebben, of, zeldzamer, dit event. De urn (links in beeld) aanklikken start het event, een timer van een minuut begint te lopen en tijdens die minuut spawnen constant skellies, en dat moet je dus een minuut lang overleven. Het event zélf geeft al xp, en uiteraard krijg je ook xp van de gigantische massacre bonus die je hebt weten op te bouwen, ik zat aan 101, da's dus een spawnrate van ongeveer 1,6 skeletons per seconde.
Wat geweldig! Ik zag deze al eerder, ik denk bij Force die even ging voordoen hoe je 130+ moest halen. Maar dat het op zo'n manier in het spel verwerkt zit is eigenlijk prachtig. Aanvankelijk vond ik het jammer dat er geen cowlevel meer zou zijn waarin je dus even lekker mobs kon gaan slopen, maar als dit soort stukjes er vaker in zitten en leuke dingen opleveren is dat gemis prima opgevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

djunicron schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:16:
[...]

Wat geweldig! Ik zag deze al eerder, ik denk bij Force die even ging voordoen hoe je 130+ moest halen. Maar dat het op zo'n manier in het spel verwerkt zit is eigenlijk prachtig. Aanvankelijk vond ik het jammer dat er geen cowlevel meer zou zijn waarin je dus even lekker mobs kon gaan slopen, maar als dit soort stukjes er vaker in zitten en leuke dingen opleveren is dat gemis prima opgevuld!
Volgens informatie die gevonden is zit er een
spoiler:
secret pony level
in :P maar das nog even afwachten hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Reflow schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:50:
[...]

Volgens informatie die gevonden is zit er een
spoiler:
secret pony level
in :P maar das nog even afwachten hehe..
Onee ik vond dat gemooo-mooo-moo-moooooooooooooooooooo-moooooooo al erg kun je nagaan als je constant
spoiler:
hinnikend pony spam
aan moet horen... :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

lol ik zie het al voor me
nog raar dat het geen secret farm animal level is :)
om helemaal zot te worden met alle geluiden dooreen

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 27-09-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Uberfarm-farming.

Yes please.

Ik bedoel, het zou zeker leuk zijn om weer onmogelijk moeilijke end-content te hebben, b.v. na minimaal drie playthroughs inferno? Maar ik neem aan dat dat pas in de expansion zal zitten, dus ehh, 2015? (leef ik dan nog?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

djunicron schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:38:
Uberfarm-farming.

Yes please.

Ik bedoel, het zou zeker leuk zijn om weer onmogelijk moeilijke end-content te hebben, b.v. na minimaal drie playthroughs inferno? Maar ik neem aan dat dat pas in de expansion zal zitten, dus ehh, 2015? (leef ik dan nog?)
Denk dat de exp misschien eerder komt dan je denkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pat-Juh schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:43:
[...]

Denk dat de exp misschien eerder komt dan je denkt ;).
zeer gevaarlijke statement :)
godvermiljaardedju
kerst 2011 :) *sarcasme*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:08:
[...]

godvermiljaardedju
Soon™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
When its done™
Soon™ is van valve :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 399205 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:08:
[...]

godvermiljaardedju
Yeey eerst de expansion* maar D3 zelf nog niet,

*requires original version of Diablo 3 to play.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 27-09-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erycius schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:04:
[afbeelding]

YouTube: Diablo 3 Beta - Beat This: 146 Kill Streak 1410 XP Bonus (Contest) - YouTube

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Boeit ook niet, laten ze maar opschieten met developen en niet druk maken over hoe ze het noemen.

In mijn boek betekend "soon" Te laat, of niet snel genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 27-09-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Ik zal in het begin wat hebben zitten slacken dan, ik kan me niet inbeelden waarom hij 150 skellies voor de kiezen krijgt en ik maar een goeie 100 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flessuh schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:46:
[...]

ja inderdaad, het lijk me al niet zonder reden dat men de runes niet laat testen.
En daarnaast is het natuurlijk ook het mooiste als er zo weinig mogelijk spoilers worden gegeven.
Ze zijn of waren bezig met het veranderen van het skillrune systeem wat ook waarschijnlijk de enige reden is dat ze het niet hebben meegenomen in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

psychoclown schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:48:
[...]

Ze zijn of waren bezig met het veranderen van het skillrune systeem wat ook waarschijnlijk de enige reden is dat ze het niet hebben meegenomen in de beta.
Ik zag ook op de Diablo site van Blizz dat de runes pas vanaf lvl 14 beschikbaar komen, kan dus ook een reden zijn dat je ze in de beta niet tegenkomt. Of Blizz heeft ze voorlopig gewoon op lvl 14 gezet om ze niet in de beta te hoeven doen vanwege de aanpassingen...

Ik hoop echter wel dat ze nog op de een of andere manier in een beta komen. Je ziet nu aan de DH dat ze intern niet alles kunnen testen.

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Er komt niet meer content in de beta: http://us.battle.net/d3/e...ic/3229085559?page=21#402.

Als ze aangeven alle content zelf te kunnen testen, kunnen ze dat vast ook wel. Ik denk wel dat ze de kennis en ervaring hebben om zoiets vast te stellen. (Kleine) bugs zullen er altijd wel zijn, en fine-tuning zal ook na de release nog wel nodig zijn.

• Stranglem
kloos2 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:50:
Er komt niet meer content in de beta: http://us.battle.net/d3/e...ic/3229085559?page=21#402.

Als ze aangeven alle content zelf te kunnen testen, kunnen ze dat vast ook wel. Ik denk wel dat ze de kennis en ervaring hebben om zoiets vast te stellen. (Kleine) bugs zullen er altijd wel zijn, en fine-tuning zal ook na de release nog wel nodig zijn.
Ook wel logisch. Ze willen zo min mogelijk spoilers hebben in de beta. Maar ik vind het wel raar dat ze niet willen dat runes in de beta voorkomen. Dat systeem moet toch ook getest worden lijkt mij? Of kunnen ze dat wel intern testen. Overigens zie je dat bij elke patch een nieuwe wave komt aan invites.

Leven en laten leven!

• Derr_Hans
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:38:
[...]

Die heb ik al 10.
Net de eerste van deze gehad.
Greetings from Blizzard Entertainment!

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.

We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process.

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to verify your account and information via email.

* Name:
* Battle.account name:
* Password:
* Country:
* E-mail Address:

Thanks and see you all in the Burning Hells!
Funny part is, er is geen link naar een email. Het mail adress van afzender is noreply@blizzard.com.
Moet er wel om lachen, zal vast wel mensen zijn die hier intrappen :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik zie overigens op Youtube diverse D3 beta-keygens opduiken, onder anderen van mensen die er één gebruiken, antivirus meldigen afhandelen (trojan erin hoppa) en vervolgens een key activeren, client downloaden & installeren (versneld) en daarna nog kunnen gaan spelen ook.

Naast bijzonder veel overduidelijke scams overigens. M'n youtube account is me niet veel waard btw, dus wat extra subscriptions op mensen die claimen één key te verloten vind ik geen moeite. Het zou alleen jammer zijn als je een gen-key terug krijgt en Blizzard binnenkort alle accounts afsluiten die deze gebruiken.

Er zijn ook wel bizar veel keys aangeboden geweest op Ebay (99% verwijderd inmiddels, geen idee waarom / door wie). Goed dat Blizzard wat moeite steekt in het tegengaan van handel in Beta keys. (het slaat namelijk nergens op...)

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ach ik zie het allemaal wel, als ik niet geinvite word dan wacht ik wel op de release. Ik ga niet het risico lopen mijn b.net account te verliezen met alle daaraan gekoppelde games.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:25
Daarbij komt dat Blizzard duidelijk heeft gemaakt de beta niet te willen gebruiken om de content te testen, maar slechts om de servers en hardware compability te testen. Daarom komt er ook geen extra content meer bij en blijft het dus bij een klein stukje van act 1. Niet echt iets om naar uit te kijken als je het mij vraagt.

• Stranglem
StarC schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:09:
Daarbij komt dat Blizzard duidelijk heeft gemaakt de beta niet te willen gebruiken om de content te testen, maar slechts om de servers en hardware compability te testen. Daarom komt er ook geen extra content meer bij en blijft het dus bij een klein stukje van act 1. Niet echt iets om naar uit te kijken als je het mij vraagt.
Speak for yourself plz :P

Leven en laten leven!

• RocketKoen
Ik zou redelijk gek worden hoor, als een haai die bloed ruikt.
Nu al een voorproefje krijgen, maar dan nog >3 maanden moeten wachten op de rest?

TheS4ndm4n#1919

Inderdaad ik zou het waarschijnlijk niet kunnen laten om al flink te gaan item farmen ;)

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:38
Ik kreeg net scam mail ik waarschuw maar even. Het is natuurlijk vrij snel duidelijk dat als er om je inlog gegevens wordt gevraagd dat het niet te vertrouwen is maar toch.

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii135/crazyanz/scam.jpg

• RocketKoen
Crazyanz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:01:
Ik kreeg net scam mail ik waarschuw maar even. Het is natuurlijk vrij snel duidelijk dat als er om je inlog gegevens wordt gevraagd dat het niet te vertrouwen is maar toch.

[afbeelding]
Derr_Hans in "[PC] Diablo 3 - Deel 11"

TheS4ndm4n#1919

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:25
psychoclown schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:12:
Inderdaad ik zou het waarschijnlijk niet kunnen laten om al flink te gaan item farmen ;)
Tot het moment dat je geen cracked sash meer kan zien :)

• RocketKoen
StarC schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:06:
[...]

Die salvage je allemaal natuurlijk, en je craft 100 van alle beste items tot je de perfecte mods hebt :P

TheS4ndm4n#1919

• Stranglem
Nu bekend is geworden dat ze Titan niet zullen aankondigen op de Blizzcon is het lijkt mij toch wel aannemelijker geworden dat ze de releasedate van Diablo 3 aan zullen kondigen. Aan de andere kant hebben ze net alles uitgesteld (of vermeld) dat de game in 2012 gaat komen pas.

Dat kan dus in het eventueel slechtste geval zelfs maart 2012 worden. Als de daadwerkelijke datum zo ver zal zijn, dan is de kans weer kleiner dat ze een datum zullen geven.

Maar dan blijft er bar weinig over van Blizzcon, behalve een leuke QA voor diablo 3 en de blizzcon demo van 2011. Verder tja...

Leven en laten leven!

Stranglem schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:58:
Dat kan dus in het eventueel slechtste geval zelfs maart 2012 worden. Als de daadwerkelijke datum zo ver zal zijn, dan is de kans weer kleiner dat ze een datum zullen geven.
Ergens ben ik er inderdaad een klein beetje bang voor dat ik inderdaad wel eens de 35 zou kunnen halen (5 maart) alvorens de kans te krijgen Diablo III te spelen.

Iets anders - ik heb even gezocht, met weinig succes, op welke items er precies zijn te verkopen in D3's AH. Heeft iemand daar een overzicht van? Zijn bijvoorbeeld de crafting materials ook gewoon te verkopen op D3's AH?

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 17:23

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

StarC schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:06:
[...]

Die kon ik in D2 al niet meer zien! Zitten ze er weer in bij D3? Dat vindt ik zo raar klinken.... alsof een stoffen riem (sjerp) gebroken/verkreukeld kan zijn. Het zal wel goed Engels zijn maar toch :P

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 29-09-2011 14:09 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
FloydRaalte schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:06:
[...]

Die kon ik in D2 al niet meer zien! Zitten ze er weer in bij D3? Dat vindt ik zo raar klinken.... alsof een stoffen riem (sjerp) gebroken/verkreukeld kan zijn. Het zal wel goed Engels zijn maar toch :P
Het blijft fantasie ;) .

Die spam mails heb ik op alle 5 me blizz account emails al gehad, geen echte helaas 8)7

Diablo 3 Profiel

• Bulls
FloydRaalte schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:06:
[...]

Alles van stof moet dan ragged zijn en leren dingen kunnen wel cracked zijn. Net als dat metalen voorwerpen dan dented zijn etc.
Lekker een Dented Breastplate waar de vorige eigenaar in gestorven was door een speer in het hart, heb je de hele tijd zo'n lekkere scheur deuk in je ribbenkast prikken :D

• Derr_Hans
  • Niet online
Het valt me op dat de mensen hier minder posten nadat de droevige mededeling kwam dat ze 2011 niet gaan halen. :P

Anyways, zie dat de skill calculator voor de DH al aangepast is alleen de runes en passives zijn nog niet up to date. DH heeft nu Hatred generators, Hatred Spenders en Discipline, brengt mijn inziens ook weer extra variatie mee in de class :)

Meest verrast ben ik toch wel over de monk, daar waar ik eerst een DH wou beginnen twijfel ik toch heel erg of ik niet met de monk zal beginnen. Die speel stijl licht me wel, snelheid en een beetje support.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Derr_Hans schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:36:
Het valt me op dat de mensen hier minder posten nadat de droevige mededeling kwam dat ze 2011 niet gaan halen. :P
Ik denk dat dat vooral komt doordat de aankondiging dat de release werd uitgesteld op het moment kwam dat de interesse in de beta op een hoogtepunt was. Iedereen was de content aan het bespreken die in de beta kon worden gevonden. Nu iedereen dat wel een beetje heeft gezien is ook de discussie hier weer wat verstomd ;)

D3 Profile

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Met de randomization binnen Diablo 3 zit het ieder geval wel goed. :)

En ook de Physics vind ik prima, soms zelfs hilarisch. :D

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 29-09-2011 18:25 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 22:37
Skeleton king

http://wallbase.cc/wallpaper/1365502

[ Voor 4% gewijzigd door Pausie op 29-09-2011 18:53 ]

Dat is van officiële artwork van Blizzard, het origineel is nog een stuk scherper :)

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 22:37
Ik had hem nog niet eerder gezien

• Stranglem
Is al iets bekend over of we opnieuw de prime evuls gaan verslaan? (ook al hebben we ze al verslagen in Diablo 2).

Zo ja, vraag ik me af hoe ze dat in de lore gaan verwerken om het nog een beetje leuk te laten lijken..

Leven en laten leven!

Daarover was een hele tijd geleden iets bekend, artwork van andere prime evils. Dat zou ik wel even op moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 17:23

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Stranglem schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:21:
Is al iets bekend over of we opnieuw de prime evuls gaan verslaan? (ook al hebben we ze al verslagen in Diablo 2).

Zo ja, vraag ik me af hoe ze dat in de lore gaan verwerken om het nog een beetje leuk te laten lijken..
Daar is nog steeds niet echt veel over bekend dacht ik. Wel veel theorieën zoals one of my favorites:

The way it could go down is that Diablo and his brothers orchestrated this entire event to corrupt the Worldstone (which would have weakened them unless they were contained within Soulstones) so that it would be destroyed. Although they would be destroyed with their soulstones, when the greater celestial event occured, Diablo would be reborn, merged with his brothers (hence the two maws on the new Diablo's shoulders).

The Three Prime Evils become one, greater than any force in Hell or even the Angiris Council combined, a threat that only the infinite powers of the Nephalem could combat.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

FloydRaalte schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:34:
[...]

Daar is nog steeds niet echt veel over bekend dacht ik. Wel veel theorieën zoals one of my favorites:

The way it could go down is that Diablo and his brothers orchestrated this entire event to corrupt the Worldstone (which would have weakened them unless they were contained within Soulstones) so that it would be destroyed. Although they would be destroyed with their soulstones, when the greater celestial event occured, Diablo would be reborn, merged with his brothers (hence the two maws on the new Diablo's shoulders).

The Three Prime Evils become one, greater than any force in Hell or even the Angiris Council combined, a threat that only the infinite powers of the Nephalem could combat.
Menn.. dan hebben we echt een "Smite-A-Din" nodig ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Crazyanz schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:01:

[afbeelding]
Goeie scam, hoe hebben ze die noreply@blizzard toegevoegd? Daar kunnen veel mensen intrappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Dat is niet zo lastig, je kan in principe vrij makkelijk als een willekeurig adres e-mails verzenden via een eigen mailserver of een smarthost.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 04-06 09:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Tjukkie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:14:
[...]

Goeie scam, hoe hebben ze die noreply@blizzard toegevoegd? Daar kunnen veel mensen intrappen
als ze om je password vragen is het nooit een goede scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FloydRaalte schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:34:
[...]

this would be ... AWESOME !!!!! :)

en de random generator, dacht al dat het er niet te random uitzag in de beta youtube filmpjes maar ben dus heel blij dat het er weldegelijk nog inzit, alhoewel de general layout van de map er wel hetzelfde uitziet
kkan hier jammergenoeg het filmpje niet bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

in het kort dan van het filmpje, de outdoors areas hebben een general layout met random dungeons en dergelijke erin. in grotten en dergelijke heb je meer aantal puzzelstukken die ana elkaar plakken(zoals in dia2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
OkkE schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:24:
Met de randomization binnen Diablo 3 zit het ieder geval wel goed. :)
Ze hebben er idd hun best op gedaan. Wat ik wel mooi vond aan D2 was dat er verschillende layouts per sectie waren (blood moor, stoney field), maar binnen een zo'n stage zelf zat weinig randomisation. Het zal even wennen zijn dat de borders/outline van de vlaktes elke keer hetzelfde is, maar zo krijg je wel een realistischer gevoel. In D2 was het vaak rondlopen langs de borders totdat je naar de volgende sectie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wat de Black Mushroom doet in D3? Zag hem vallen in een YouTube filmpje, maar de speler pakte hem niet op. Eerste keer dat ik die zag vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Dit kon ik er over vinden...
The somewhat-rare spawn Black Mushroom item occasionally looted from Adria's cauldron does not stack in one's inventory, instead each requiring a separate space. This seems very unusual considering its nature; it's a one-time-use consumable that instantly heals 250 HP. With potions, scrolls, Pages of Training, and crafting materials able to stack, it seems inconsistent and definitely buggy that they are not stackable items.
Bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3123368784

[ Voor 59% gewijzigd door OkkE op 01-10-2011 00:41 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm thanks :) Raar buggy dingetje dus vooralsnog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:43

The Chosen One

Zie signature!

Blijkbaar zijn followers alleen maar nuttig in normal en daarna gaan ze met seconden dood (sortoff). Meer een ga co-op spelen want nu heb je geen follower meer idee dan echt een ai partner systeem.

Jammer. Al ga ik voornamelijk wel multiplayer spelen zou ik toch wel die optie willen hebben.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Chosen One schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:58:
Blijkbaar zijn followers alleen maar nuttig in normal en daarna gaan ze met seconden dood (sortoff). Meer een ga co-op spelen want nu heb je geen follower meer idee dan echt een ai partner systeem.

Jammer. Al ga ik voornamelijk wel multiplayer spelen zou ik toch wel die optie willen hebben.
Als dat inderdaad zo zou zijn zou ik dat ook nogal spijtig vinden. Ik vond de Mercs in D2 wel prettig eigenlijk. Al was het maar om er een leuk aura op te pleuren door middel van een aura weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:43

The Chosen One

Zie signature!

hier staat een boel erover;

http://www.diablowiki.net...f_Followers_in_Diablo_III
Well, followers are essentially a flavor bonus to those playing through normal the first time by themselves. It provides some story elements, but more importantly it gets the idea in their head of playing with another person. You come across each of them pretty quickly in Act 1, and then they help you throughout the rest of the game if you'd like. They aren't required to beat the game on Normal, even if you're playing by yourself. Feel free to leave them behind if you like. But they are pretty awesome.

They're also tuned so that they become very weak starting in Nightmare, and then are completely unusable in Hell. Even if you're playing alone, you will probably not be using Followers past Normal - - you can try but they're going to just be one-shot back to back. They're there as a bit of flavor, to help get people into the mindset of co-op if they're a bit reluctant, and... that's about it. They won't be usable at end-game, and they'll never replace the abilities and power that another player can bring.
Al staat daar een stukje onder ook weer;
Do those NPC's provide abilities to the hero, like a proper party system?

Julian Love: That's also not yet finalised. We're trying to make them definitely a step above the henchmen of Diablo II, but how big of a step is something I can't say yet. Hopefully next time we reveal something I can show you more.
Nou weet ik niet wat nieuw(er) is en hoe het official standpoint nu is maar dat ze graag mensen pushen naar co-op kan ik wel begrijpen al vind ik het niet leuk om gedwongen zonder followers te spelen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn er nog mee aan het spelen. Ze hebben niet voor niets level 53 skills dan weer bijvoorbeeld, wat niet strookt met dat ze alleen voor normal zijn.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.