Ga eens naar de Tannoy Revolution Signature DC6 luisteren. Die is her en der in de aanbieding. Goedkoopst bij hchifi.nl voor 600 euro per paar. Normaal koste ze dat per stuk. Ik denk dat die een stuk muzikaler zijn dan de Jamo's.jwakie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:47:
Ik wilde ook niet blind kopen. Maar ik wilde alvast een aantal mogelijkheden op papier voordat ik ga luisteren bij Smit in Arnhem. Zodat ik weet in welke hoek ik het ongeveer moet zoeken voor een allrounder.
Ze verkopen bij smit bijvoorbeeld ook geen Dali zensor 5 en ik had ze graag daarmee willen vergelijken.
Beide versterkers verkopen is inderdaad een idee. Maar mijn budget is 500 à 600 euro dus misschien is het beter om later achter een nieuwe versterker te gaan.
Herkennen jullie onderstaande bevindingen van BesteProduct.nl?
Ja: Geef je vaak feestjes en wil je een goed hard geluid, dan doen deze speakers ook wel hun ding. Nee: Als dynamiek, detail en balans in geluid belangrijker voor je zijn dan volume.
Ik heb de kleinere variant ervan de DC4 onlangs gekocht en dat klinkt (in mijn oren in elk geval) meer dan prima! De DC4's wil ik op termijn naar achter verplaatsen en dan zelf ook de DC6's halen. Wel de Signature uitvoering dan, niet de gewone.
Ga eens luisteren zou ik zeggen