Ik had al wel ergens gelezen dat op de set van de barbarian kritiek was gekomen omdat ie teveel op een ridder lijkt en wat ik gezien heb moet ik ze wel een beetje gelijk geven.Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:20:
http://www.diablofans.com...ge__p__664374#entry664374
Sets of armors lvl 1 t/m 17 van alle classes
Nice! Nu even wachten op een invite, of tweakers die keys krijgt!
Ah gelukkig, ik werd al behoorlijk gek om die talloze posts overal te lezen over wanneer de beta begint.
kunnen we nu weer over naar zinnige posts
kunnen we nu weer over naar zinnige posts
Nee, nu komt het gespam wie er een key krijgt en vooral wie niet...

Ik denk dat er weinig nieuwe info meer vrijkomt met fase 2 van de beta, aangezien er geen nieuwe content bijkomt.
Ik denk dat er weinig nieuwe info meer vrijkomt met fase 2 van de beta, aangezien er geen nieuwe content bijkomt.
[ Voor 43% gewijzigd door kloos2 op 20-09-2011 23:05 ]
Ik ben er net met de demon hunter doorheen. Zo groot is die beta nu ook weer nietSplendid schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:48:
Nice! Nu even wachten op een invite, of tweakers die keys krijgt!
Het is leuk, vooral de nieuwigheden als krijg de hik met de manabol, weg dat ding, ieder wat anders. Dat zat in de vorige builds die ik gespeeld heb niet .
Macbookje trekt het net, met soms dikke moeite, dus dat wordt upgraden straks

http://eu.battle.net/d3/e...690611688?page=2#new-post
Wat ik dus bedoelde dat retards weer invites krijgen, met een forum naam als D3beta....
Naja maar hopen op morgen
Wat ik dus bedoelde dat retards weer invites krijgen, met een forum naam als D3beta....
Naja maar hopen op morgen
Fijn bericht inderdaad. Ik heb het nieuwsbericht voor de frontpage klaarstaan voor de eindredactie morgenvroeg. Nu op de blote knietjes richting Blizzard HQ smeken om beta keys
.
Hoop dat tweakers een aantal keys mag weggevenJan Laros schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:25:
Fijn bericht inderdaad. Ik heb het nieuwsbericht voor de frontpage klaarstaan voor de eindredactie morgenvroeg. Nu op de blote knietjes richting Blizzard HQ smeken om beta keys.
Als je dan toch bezig bent, vraag het voor mij dan ook evenJan Laros schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:25:
Fijn bericht inderdaad. Ik heb het nieuwsbericht voor de frontpage klaarstaan voor de eindredactie morgenvroeg. Nu op de blote knietjes richting Blizzard HQ smeken om beta keys.
Inderdaad wel een leuke aankondiging zo op de dinsdagavond.
Ben het topic alweer een tijdje aan het volgen, want ik heb veel Diablo II gespeeld.
Was altijd leuk! Ook nog met een aantal mensen van Tweakers gespeeld.
Ik moet zeggen dat ik er echt zin in heb. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet veel over gelezen heb. Wel een behoorlijk aantal filmpjes gezien. Dus ik denk dat ik dat maar weer eens ga doen.
Hopelijk krijgt Tweakers een lading keys te verloten, en dan wel met een Diablo gerelateerde vraag zodat alleen echt geïnteresseerden het weten, en niet een simpele wat je met 1 google search al kan vinden of zelfs in de titel af kan lezen.
Net die sandbox gedaan. Grappig. Tja je moet toch iets als je aan het wachten bent op de beta. lol
Ik zie trouwens nog helemaal geen filmpjes van ForceStrategy, raar.
Ik zie trouwens nog helemaal geen filmpjes van ForceStrategy, raar.
Leven en laten leven!
En toen kreeg je een out of officeJan Laros schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:25:
Van de eindredactie of van Blizzard?
Inmiddels: nieuws: Blizzard is gestart met besloten bètatest Diablo III
En het QQ en bedelen is ook al losgebarsten
lees voor de gein eens al die reacties onder het blogbericht van Blizzard
Mag ik zeggen dat sommige mensen zich wel heel erg aan kunnen stellen mbt die Beta. Kom op het is een beta die je in een kwartiertje uit kan spelen niet de kans om 24 uur ongestoord los te kunnen gaan in de Playboy Mansion.
Bedelen is tot een kunst verheven
. Ben wel blij dat het nu allemaal begonnen is , kans op een invite is sowieso klein maar i.i.g komt de release datum steeds dichterbij 

Dat zou pas een prijs wezenTrailBlazer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:17:
Mag ik zeggen dat sommige mensen zich wel heel erg aan kunnen stellen mbt die Beta. Kom op het is een beta die je in een kwartiertje uit kan spelen niet de kans om 24 uur ongestoord los te kunnen gaan in de Playboy Mansion.
[ Voor 51% gewijzigd door randomice op 21-09-2011 08:19 ]
Ik ben het helemaal met je eens TrailBlazer
, waar vind ik trouwens de opt-in voor het Playboy Mansion?
Hmm nu wordt het toch tijd om die PC te gaan bestellen. Dit lijkt me geen game voor op een Air met een HD3000'tje
Tuurlijk wel: http://kotaku.com/diablo/Bosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:31:
Hmm nu wordt het toch tijd om die PC te gaan bestellen. Dit lijkt me geen game voor op een Air met een HD3000'tje
Ongestoord bezig gaan in de PBM? Hmm dan eerst Hef een kussen op zn gezicht drukken en dan zien we wel weer verder.TrailBlazer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:17:
Een kwartiertje lukt niet. Maar inderdaad, het wordt door sommigen wat overdreven. Het is tof hoor, om even te kunnen spelen met skills, maar ik kijk liever uit naar de real deal, die week neem ik vrij en sluit mezelf op.TrailBlazer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:17:
Een ouder macbookje trekt het in ieder geval met mate, zeker als je quicktime op de achtergrond nog laat opnemen. De Air zal denk ik wel beter presterenBosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:31:
[ Voor 25% gewijzigd door Pheno79 op 21-09-2011 09:25 ]
Dat ziet er nog best ok uit idd. Mijn ervaring met SC2 is alleen wat minderJan Laros schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:36:
[...]
Tuurlijk wel: http://kotaku.com/diablo/
Anoniem: 182467
Tis echt weer huilen geblazen als ik sommige reacties lees op het frontpage artikel over het begin van de closed beta...Wordt weer zoveel onzin uitgekraamd en veel mensen met opmerkingen als: "Ziet er grafisch achterhaald uit" of "goh hack and slash, das saai"
Maarja weer ontopic:
Ben benieuwd of ze het dit keer alleen bij invites via battle.net houden of dat er ook net zoals bij de Sc2 beta, "friend keys" worden vrijgegeven (op een later tijdstip natuurlijk). Zou wel iets meer kans betekenen voor de gewone sterveling :-)

Maarja weer ontopic:
Ben benieuwd of ze het dit keer alleen bij invites via battle.net houden of dat er ook net zoals bij de Sc2 beta, "friend keys" worden vrijgegeven (op een later tijdstip natuurlijk). Zou wel iets meer kans betekenen voor de gewone sterveling :-)
Ook via uitdelen van keys dus, door fansites e.d.Or, if you were sent a key, attempt to add it manually by going to the Add or Upgrade a Game section of the Battle.net account management page.
Anoniem: 36835
Who cares wat zij vinden. Net als Apple vs Not Apple discussies op de frontpage, zinloos as always.Anoniem: 182467 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:40:
Tis echt weer huilen geblazen als ik sommige reacties lees op het frontpage artikel over het begin van de closed beta...Wordt weer zoveel onzin uitgekraamd en veel mensen met opmerkingen als: "Ziet er grafisch achterhaald uit" of "goh hack and slash, das saai"
Anyway, ik denk niet dat die Macbook air alle settings op z'n hoogst heeft. En dat is wel juist iets wat je met Diablo 3 wilt imo. Sc2 draait bij mij ook niet zoals ik wil (60 fps) op mn MBA op zn hoogst. Maargoed, tijd zal het leren.
Ik wil niet heel vervelend zijn maar je volgt dit topic al vanaf het begin (?) er is altijd heel duidelijk aangegeven dat de beta zal dienen om de nieuwe hardware + Bnet 2.0 te stressen. Mag toch hopen dat een ieder in dit topic dit nu inmiddels wel weer hoor.Bulls schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:22:
[...]
Hieruit maak ik op dat het weinig nut heeft om naar public beta te gaan, omdat ze zelf genoeg mensen hebben om het intern en met F&F te testen.
Dit inderdaadAnoniem: 230001 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:24:
[...]
Sowieso blijven ze invites uitsturen omdat er gegarandeerd mensen bij zijn die de beta na een week of zo voor gezien houden en Blizz de serverbelasting op een bepaald minimaal peil wil houden.
Het is wel een teken dat alles volgens planning gaat en als de hardware het houdt zal het dit jaar nog moeten kunnen gaan lukken.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mocht het niet draaien kun je altijd nog een Windows pc van 600 euro kopen, en daar draait ie wel max opAnoniem: 36835 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:53:
[...]
Who cares wat zij vinden. Net als Apple vs Not Apple discussies op de frontpage, zinloos as always.
Anyway, ik denk niet dat die Macbook air alle settings op z'n hoogst heeft. En dat is wel juist iets wat je met Diablo 3 wilt imo. Sc2 draait bij mij ook niet zoals ik wil (60 fps) op mn MBA op zn hoogst. Maargoed, tijd zal het leren.
Zelfs laatst nog Diablo 1 geinstalleerd om te spelen, jammer dat hij mijn videokaart niet zo lekker vind (Dual GPU kaart), dus er zitten wat kleurprobleempjes bij. Al met al ben ik erg benieuwd naar D3 en hoop ik stiekum toch wel op een invite voor de beta. Zo niet, dan heb ik nog ~3 maanden wachttijd en kan ik daarna lekker los gaan ervan uitgaande dat hij dit jaar uitkomt!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Had al een PC'tje samengesteld. Het is ook wel voor toekomstig gebruik en andere games dan (mis het eigenlijk best wel de PC-games
)
Vraag is even wanneer ik het ga bestellen..
D2 kon ik niet meer installeren op Lion... (geen Rosetta)
Vraag is even wanneer ik het ga bestellen..
D2 kon ik niet meer installeren op Lion... (geen Rosetta)
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2011 10:11 ]
Er zullen waves voor opt-in plaats vinden en er zijn nog F&F groepen die nog geen invite hebben gekregen dus dit zal gemixt worden. voor de F&F zijn van wat ik weet nog 2 grote groepen die invites moeten ontvangen. Kortom er zullen uiteindelijk veel mensen erin komen.
Ik heb gelukkig nog een flinke gaming rig naast mn laptop. Daar ga ik sowieso op spelen. Gameplay is zeker belangrijk, maar bij D3 ga je echt iets missen als je niet alle eye candy aanzet.Dakreal schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:06:
[...]
Mocht het niet draaien kun je altijd nog een Windows pc van 600 euro kopen, en daar draait ie wel max opSommige mensen kijken tegenwoordig alleen naar graphics, maar voor mij geld echt de gameplay nog in hoge maten. Spellen zoals Red Alert 1en 2 kunnen mij nog lekker bezig houden.
Zelfs laatst nog Diablo 1 geinstalleerd om te spelen, jammer dat hij mijn videokaart niet zo lekker vind (Dual GPU kaart), dus er zitten wat kleurprobleempjes bij. Al met al ben ik erg benieuwd naar D3 en hoop ik stiekum toch wel op een invite voor de beta. Zo niet, dan heb ik nog ~3 maanden wachttijd en kan ik daarna lekker los gaan ervan uitgaande dat hij dit jaar uitkomt!
dat kleur probleempje komt door windows, niet door je gpu, moet je ff gaan kloten met je compatibility settings.Dakreal schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:06:
[...]
Mocht het niet draaien kun je altijd nog een Windows pc van 600 euro kopen, en daar draait ie wel max opSommige mensen kijken tegenwoordig alleen naar graphics, maar voor mij geld echt de gameplay nog in hoge maten. Spellen zoals Red Alert 1en 2 kunnen mij nog lekker bezig houden.
Als ik maar met me 330M op 1440x900 kan spelen op minimaal Medium alles... (Starcraft II draait ook behoorlijk goed op Med/High).Anoniem: 36835 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:53:
[...]
Who cares wat zij vinden. Net als Apple vs Not Apple discussies op de frontpage, zinloos as always.
Benieuwd naar meer skills van de Monk, toch echt mijn favoriet. De Wizard is ook een leuke class die veel damage kan doen.
Ik had die blue post die gequoted was iets verkeerd geïnterpreteerd, Kon toch wezen dat ze de public beta gewoon zouden overslaan? Nu blijkt dat het niet zo was, maar het had maar zo wel kunnen zijn.psychoclown schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:03:
[...]
Ik wil niet heel vervelend zijn maar je volgt dit topic al vanaf het begin (?) er is altijd heel duidelijk aangegeven dat de beta zal dienen om de nieuwe hardware + Bnet 2.0 te stressen. Mag toch hopen dat een ieder in dit topic dit nu inmiddels wel weer hoor.
De Monk is ook zeker mijn favoriet, alleen al omdat je hem kan gebruiken als 3 verschillende klasse.
Er zit naar mijn mening gelukkig meer diepgang in dan D2, daar heb ik nooit echt mijn draai kunnen vinden, omdat de skills er beperkt waren en daar niet echt aan kon wennen. Gelukkig is dit bij D3 niet zo.
Er staat op de D3 website dat je kan wisselen tussen groepen spells die je waarschijnlijk d.m.v. shortkeys kan instellen.
Er zit naar mijn mening gelukkig meer diepgang in dan D2, daar heb ik nooit echt mijn draai kunnen vinden, omdat de skills er beperkt waren en daar niet echt aan kon wennen. Gelukkig is dit bij D3 niet zo.
Er staat op de D3 website dat je kan wisselen tussen groepen spells die je waarschijnlijk d.m.v. shortkeys kan instellen.
Dat kunnen ze niet maken tegenover de massa mensen die erop zit te wachten, tenzij ze de game een paar maanden eerder uitbrengen maar dan hebben ze wel erg verkeerd gepland...Bulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:13:
[...]
Ik had die blue post die gequoted was iets verkeerd geïnterpreteerd, Kon toch wezen dat ze de public beta gewoon zouden overslaan? Nu blijkt dat het niet zo was, maar het had maar zo wel kunnen zijn.
Anoniem: 342341
Ik hoop dat hier toch 1 of andere cd of iets op komt, anders lijkt het me toch dat elke speler gewoon alle spells ter beschikking heeft, en zelfs midfight alle 6 de spells kan veranderen.Skabobski schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:21:
Ik hoop dat dit niet de bedoeling is, ik denk niet dat er dan veel verschillende builds zullen komen.
Ik denk niet dat Blizzard rekening houdt met mensen die graag de beta in willen. Het is een Opt-in om een kans te maken op een invite, niet een gegarandeerde deelname. Dus waar het op neer komt is dat iedereen moet wachten tot release, tot dat moment heb je niet veel te eisen.kloos2 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:21:
[...]
Dat kunnen ze niet maken tegenover de massa mensen die erop zit te wachten, tenzij ze de game een paar maanden eerder uitbrengen maar dan hebben ze wel erg verkeerd gepland...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik begrijp zo wie zo niet waarom mensen in Europa zich druk maken en denken dat ze geinvite gaan worden.
Want op de europese website staat nog helemaal niets over dat de beta is begonnen. Alleen op de US site staat dit. En ik vermoed dat ze dus alleen mensen in de US op dit moment uitnodigen.
Want op de europese website staat nog helemaal niets over dat de beta is begonnen. Alleen op de US site staat dit. En ik vermoed dat ze dus alleen mensen in de US op dit moment uitnodigen.
Anoniem: 30579
mja heeft iemand uberhaubt een beta key ontvangen in deze wave?
ik vroeg me dus ook hetzelfde af.. ook tijdens wow was er een sterke US beta voor der uberhaubt een EU beta kwam.. Hell zelfs korean kwam voor ons!
dit neemt niet weg dat ik zeker mijn bnet account in de gaten hou!
ik vroeg me dus ook hetzelfde af.. ook tijdens wow was er een sterke US beta voor der uberhaubt een EU beta kwam.. Hell zelfs korean kwam voor ons!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 21-09-2011 11:37 ]
Ik heb er ook nog niet echt iets definitiefs over gelezen.Anoniem: 342341 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:29:
[...]
Ik hoop dat hier toch 1 of andere cd of iets op komt, anders lijkt het me toch dat elke speler gewoon alle spells ter beschikking heeft, en zelfs midfight alle 6 de spells kan veranderen.
Ik hoop dat dit niet de bedoeling is, ik denk niet dat er dan veel verschillende builds zullen komen.
Pheno heb jij het al geprobeerd? Is spells switchen tijdens combat viable?
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Anoniem: 112609
Ik vraag me af hoe ze de economy een beetje stabiel gaan houden in D3? En dan bedoel ik met namen de waarde van gold.
Als ik al die beta filmpjes bekijk, zie ik dat mensen op lvl 10 al met 10K gold rondlopen.
Als ik al die beta filmpjes bekijk, zie ik dat mensen op lvl 10 al met 10K gold rondlopen.
Dat snap ik... maar om eerst te zeggen dat er een closed (public) beta komt, en daarna te gaan roepen, ohnee jongens het blijft bij F&F.... terwijl de release niet dichterbij komt...nouja lijkt me duidelijk..Dakreal schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:32:
[...]
Ik denk niet dat Blizzard rekening houdt met mensen die graag de beta in willen. Het is een Opt-in om een kans te maken op een invite, niet een gegarandeerde deelname. Dus waar het op neer komt is dat iedereen moet wachten tot release, tot dat moment heb je niet veel te eisen.
Blizzard zei in eerste instantie inderdaad dat de beta begint bij US en later EU er bij komt. Geen idee of dat alleen bij F&F was of ook closed beta.Skabobski schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:35:
Ik begrijp zo wie zo niet waarom mensen in Europa zich druk maken en denken dat ze geinvite gaan worden.
Op een forumpost op US forums staat dat de 'opening' van de beta niet meteen betekend dat de invites verstuurd zijn. Dus waarschijnlijk nog niet.Anoniem: 30579 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:36:
mja heeft iemand uberhaubt een beta key ontvangen in deze wave?
Je hebt shortcuts, dus dat is wel te doen. Echt meteen een nieuwe inzetten die je een seconde eerder gekregen hebt door level up: no way.Khiu schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:41:
[...]
Ik heb er ook nog niet echt iets definitiefs over gelezen.
Pheno heb jij het al geprobeerd? Is spells switchen tijdens combat viable?
Anoniem: 397458
10K is natuurlijk relatief, als jij 10K op je bankrekening hebt staan en je vervolgens 5K voor een lollie in de jamin moet afrekenen, snapieAnoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:42:
Ik vraag me af hoe ze de economy een beetje stabiel gaan houden in D3? En dan bedoel ik met namen de waarde van gold.
De economie zijn wij. Wij bepalen wat we willen uitgeven voor items. Blizzard moet zorgen dat we niet overspoeld worden met dupes etc. Want dat vernaggelt het vraag en aanbodprincipe van buitenafAnoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:42:
Plus dat gold gedeeld is over al je characters. Dus misschien heeft hij nog wel andere characters waar mee hij gold heeft gespaard.
Ik wordt gewoon bang van mijn eigen voorspelling.Pensmaster-B schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:53:
[...]
morgen begint de closed beta, over exact 1 maand is het Blizzcon en dan krijgen we een release date
Afijn, zelf ook geen invite gekregen.
Maakt me ook niet zo heel veel uit, wil liever een release date horen. Kan ik me vakantie plannen.
Anoniem: 342341
5 december stond in de datamining files dacht ik?
Zal wel rond deze periode zijn als er niets misloopt.
vakantie plannen obv wanneer D3 uitkomt hmmPensmaster-B schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:52:
[...]
Ik wordt gewoon bang van mijn eigen voorspelling.
Afijn, zelf ook geen invite gekregen.
Maakt me ook niet zo heel veel uit, wil liever een release date horen. Kan ik me vakantie plannen.
haha
Ga nu ben je vast optijd terug
Anders voorspel je de echte release datum
Het zal voor een groot deel afhangen van wat je met je gold kan doen, als je voor 100 gold de beste items kan craften (is niet maar als voorbeeld), dan worden de items voor minder gold verkocht dan wanneer 1x craften 100.000 gold kost. Uiteraard zal de hoeveelheid goud die je vindt gerelateerd zijn aan de kosten die je in game moet maken, als je in game niks met gold kan, of als gold daar geen waarde heeft, als in iedereen vindt meer dan genoeg om zijn eigen bezigheden te onderhouden, dan zal de economie volledig bepaald worden door de spelers omdat gold dan enkel het ruilmiddel is omdat je op de auction house niet items voor items kan ruilen wat in diabloII het geval was omdat gold dus 0 waarde had.Pheno79 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:51:
[...]
De economie zijn wij. Wij bepalen wat we willen uitgeven voor items. Blizzard moet zorgen dat we niet overspoeld worden met dupes etc. Want dat vernaggelt het vraag en aanbodprincipe van buitenaf
TSja als ze de kerst willen mee pakken , en voor de $$ moeten ze dat wel doen, dan is 5 december een reële datum.Anoniem: 342341 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:56:
5 december stond in de datamining files dacht ik?
Ik zit net te bedenken dat ik met mijn 7 D2/ Lod copy'en mijn beta kans toch wel kan vergroten

nee ik wil vakantie plannen en daarin die vakantie D3 spelenDiabolica schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:56:
[...]
vakantie plannen obv wanneer D3 uitkomt hmm
haha
Ga nu ben je vast optijd terug
Anders voorspel je de echte release datum(grapje)
beta live (EU) post
http://eu.battle.net/d3/en/blog/2985426#blog
http://eu.battle.net/d3/en/blog/2985426#blog
Ja klopt, wij bepalen de economie.Anoniem: 397458 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:56:
[...]
Het zal voor een groot deel afhangen van wat je met je gold kan doen, als je voor 100 gold de beste items kan craften (is niet maar als voorbeeld), dan worden de items voor minder gold verkocht dan wanneer 1x craften 100.000 gold kost. Uiteraard zal de hoeveelheid goud die je vindt gerelateerd zijn aan de kosten die je in game moet maken, als je in game niks met gold kan, of als gold daar geen waarde heeft, als in iedereen vindt meer dan genoeg om zijn eigen bezigheden te onderhouden, dan zal de economie volledig bepaald worden door de spelers omdat gold dan enkel het ruilmiddel is omdat je op de auction house niet items voor items kan ruilen wat in diabloII het geval was omdat gold dus 0 waarde had.
Maar als ze dit soort bedragen aanhouden dan lijkt mij dat je op lvl 60 met een paar miljard gold rondloopt. En dus ook craften e.d. extreme bedragen krijgt.
Is opzich niets mis mee maar zou makkelijker zijn als de bedragen iets kleiner waren.
Diablo III beta now live on EU http://eu.battle.net/d3/en/blog/2985426#blog
Wat ik dus bedoelde is dat wij de economie pas bepalen wanneer we niet afhankelijk zijn van de prijzen in de game, zolang we daarvan wel afhankelijk zijn zal voor een groot gedeelte door deze bedragen de economie bepaald worden.Anoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:05:
[...]
Ja klopt, wij bepalen de economie.
Maar als ze dit soort bedragen aanhouden dan lijkt mij dat je op lvl 60 met een paar miljard gold rondloopt. En dus ook craften e.d. extreme bedragen krijgt.
Is opzich niets mis mee maar zou makkelijker zijn als de bedragen iets kleiner waren.
Ik heb in een filmpje gezien dat Add Socket 25k gold kost, dus ik denk dat de kosten bij het craften snel zullen oplopen, misschien wel voor een lvl 60 legendary 1 miljoen en als je die op de AH wilt verkopen moet je ook nog de kosten mee rekenen die je hebt gemaakt om je artisan te maxen, dus ik denk dat het wel los zal lopen.Anoniem: 397458 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:10:
[...]
Wat ik dus bedoelde is dat wij de economie pas bepalen wanneer we niet afhankelijk zijn van de prijzen in de game, zolang we daarvan wel afhankelijk zijn zal voor een groot gedeelte door deze bedragen de economie bepaald worden.
Totdat iedereen elke Artisan max heeft, dan zijn alleen de zeldzame recepten extra duur boven op de craft kosten.
Het is wel te hopen, ze zeiden dat ze gold waarde wilden geven dus mag ervan uitgaan dat we er wat mee kunnen in game.Bulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:28:
[...]
Ik heb in een filmpje gezien dat Add Socket 25k gold kost, dus ik denk dat de kosten bij het craften snel zullen oplopen, misschien wel voor een lvl 60 legendary 1 miljoen en als je die op de AH wilt verkopen moet je ook nog de kosten mee rekenen die je hebt gemaakt om je artisan te maxen, dus ik denk dat het wel los zal lopen.
Totdat iedereen elke Artisan max heeft, dan zijn alleen de zeldzame recepten extra duur boven op de craft kosten.
Op zich wel interessant dat gold find wellicht nuttig wordt, dat je de focus dus legt op het gold farmen i.p.v magic find, en je items koopt op de AH met gold.
Denk je nou echt, dat ze na D2, een fout maken met het gold systeem? Dat komt heus wel goed. Ze hebben echt in 100 Q&A's daarover gesproken, dat ze daar heel goed over nagedacht hebben.
Per definitie maakt het natuurlijk niet uit of er staat "10" of "10K", ik begrijp niet goed wat daar makkelijker of moeilijker aan is...Anoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:05:
[...]
Ja klopt, wij bepalen de economie.
Ik denk ook niet dat er ergens wordt gezegd dat er een fout met het gold systeem gemaakt zal worden, geloof dat er meer wordt gepraat over de inrichting van.Anoniem: 36835 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:33:
Denk je nou echt, dat ze na D2, een fout maken met het gold systeem? Dat komt heus wel goed. Ze hebben echt in 100 Q&A's daarover gesproken, dat ze daar heel goed over nagedacht hebben.
Ik denk dat er uiteindelijk zon grote verscheidenheid aan items komt, dat er items zijn voor 1,000 gold maar ook van 999,999,999 gold. Je heb simpele items die voor weinig gold weggaan, maar bijvoorbeeld een legendary uit inferno met perfecte stats zal extreem duur zijn. Daar tussenin zit natuurlijk nog een enorme berg items en al die items hebben nog random stats wat de prijs zal doen afwijken.
Op het moment van hyperinflatie gaat men zich wenden tot andere ruilmiddelen die meer waarde vertegenwoordigen.Ero-Sensei schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:35:
[...]
Per definitie maakt het natuurlijk niet uit of er staat "10" of "10K", ik begrijp niet goed wat daar makkelijker of moeilijker aan is...
Het is dus belangrijk dat er genoeg money sinks blijven, ook op max level, om gold uit de roulatie te halen, om er wel enige waarde aan te houden.
In WoW is dit bijvoorbeeld prima geslaagd en gold is daar na al die jaren nog steeds een vast ruilmiddel. Er is wel wat inflatie geweest, met name door de nieuwe expansions, maar dat is allemaal gecontroleerd gebeurd. Ik heb er daardoor wel genoeg vertrouwen in dat Blizzard inmiddels weet hoe een economie in stand te houden.
Een kunstmatige gold beheer inbouwen die meet hoeveel gold je op je account hebt en als je op een bepaalde threshold zit, dan minder gaat droppen en minder krijgt bij de cauldron
Soort van up-keep
Een voorbeeld zou kunnen zijn:Bosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:45:
[...]
Op het moment van hyperinflatie gaat men zich wenden tot andere ruilmiddelen die meer waarde vertegenwoordigen.
Het is dus belangrijk dat er genoeg money sinks blijven, ook op max level, om gold uit de roulatie te halen, om er wel enige waarde aan te houden.
In WoW is dit bijvoorbeeld prima geslaagd en gold is daar na al die jaren nog steeds een vast ruilmiddel. Er is wel wat inflatie geweest, met name door de nieuwe expansions, maar dat is allemaal gecontroleerd gebeurd. Ik heb er daardoor wel genoeg vertrouwen in dat Blizzard inmiddels weet hoe een economie in stand te houden.
Een merchant waar je een random quest scroll koopt, die je in inferno moet completen en een kleine kans heeft om een hogere rank gem als quest reward te geven dan wat je kan vinden.
Zoiets werkt perfect als moneysink, ik hoop ook dat er zoiets in zit, het geeft je ook meteen incentive om niet telkens dezelfde content te doen, maar je quest scroll af te maken.
Maar dat zou je straffen in plaats van belonen voor je moeite wat natuurlijk het doel is in een spel waar farmen de core is.Bulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:51:
Een kunstmatige gold beheer inbouwen die meet hoeveel gold je op je account hebt en als je op een bepaalde threshold zit, dan minder gaat droppen en minder krijgt bij de cauldronSoort van up-keep
Sterker nog, dit zorgt voor een curve in je gold gathering en heeft als resultaat dat iedereen op een gegeven moment ongeveer evenveel heeft.Anoniem: 397458 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:53:
[...]
Maar dat zou je straffen in plaats van belonen voor je moeite wat natuurlijk het doel is in een spel waar farmen de core is.
Dit, gelijkheid, is een redelijke doodslag voor de economie
Het was ook maar een grapje 
Maar als je ervoor zorgt dat je je geld blijft uitgeven aan van alles en nog wat om zo je "upkeep" laag te houden, dan krijg je steeds meer items en je skilled je artisan ook dik. Het is een middel tegen gold hoarding.
Maar goed allemaal even uit mn duim gezogen, niet gelijk op je achterpoten staan
Maar als je ervoor zorgt dat je je geld blijft uitgeven aan van alles en nog wat om zo je "upkeep" laag te houden, dan krijg je steeds meer items en je skilled je artisan ook dik. Het is een middel tegen gold hoarding.
Maar goed allemaal even uit mn duim gezogen, niet gelijk op je achterpoten staan
[ Voor 83% gewijzigd door Bulls op 21-09-2011 13:09 ]
het lijkt me trouwens voor economie studenten een hele leuke casus. Hoe vaak wordt er een nieuwe economie opgestart.
True, echter het grote nadeel is dat het erg lastig is om informatie uit de AH te halen is. Bij World of Warcraft is dat een stuk beter te doen dmv mods (auctioneer bijvoorbeeld).TrailBlazer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:09:
het lijkt me trouwens voor economie studenten een hele leuke casus. Hoe vaak wordt er een nieuwe economie opgestart.
.
Maar misschien maak ik me druk om niets, we gaan het zien..
Kwa waarde van het gold maakt het niets uit nee, maar het is denk ik makkelijker om te werken met 10g dan met 10K gold. Zeker op hogere lvls waar je echt uber rare items krijgt. die dan in de miljarden en misschien wel biljoenen gaan lopen.Ero-Sensei schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:35:
[...]
Per definitie maakt het natuurlijk niet uit of er staat "10" of "10K", ik begrijp niet goed wat daar makkelijker of moeilijker aan is...
Ja idd, en een van de grootste money sinks zal craften zijn denk ik. Wat eigenlijk hetzelfde is als het gamblen in diablo 2. Buiten het feit dat je nu resources nodig hebt voor het craften.Bosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:45:
[...]
Op het moment van hyperinflatie gaat men zich wenden tot andere ruilmiddelen die meer waarde vertegenwoordigen.
TrailBlazer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:09:
Hele goeie tip.
[ Voor 3% gewijzigd door Znorkus op 21-09-2011 13:23 ]
Maar als je er nu voor kiest om niet te gaan craften, wat me sterk lijkt, maar toch. Dan houd je wel veel Gold over denk ik.Anoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:20:
.
[...]
Kwa waarde van het gold maakt het niets uit nee, maar het is denk ik makkelijker om te werken met 10g dan met 10K gold. Zeker op hogere lvls waar je echt uber rare items krijgt. die dan in de miljarden en misschien wel biljoenen gaan lopen.
[...]
Ja idd, en een van de grootste money sinks zal craften zijn denk ik. Wat eigenlijk hetzelfde is als het gamblen in diablo 2. Buiten het feit dat je nu resources nodig hebt voor het craften.
[ Voor 72% gewijzigd door Bulls op 21-09-2011 13:24 ]
Enige money sink die je dan hebt zijn je repair kosten..Bulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:23:
[...]
Maar als je er nu voor kiest om niet te gaan craften, wat me sterk lijkt, maar toch. Dan houd je wel veel Gold over denk ik.
Craften lijkt me, door wat ik tot nu toe heb gezien, noodzakelijk voor vlotte progresie in het spel.Bulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:23:
[...]
Maar als je er nu voor kiest om niet te gaan craften, wat me sterk lijkt, maar toch. Dan houd je wel veel Gold over denk ik.
Het is een stabiele manier om aan items te komen die je nodig hebt, verwacht dat blacksmith door iedereen z.s.m geleveled zal worden.
Vaak tegenwoordigTrailBlazer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:09:
Vele duizenden keren de afgelopen 10 jaar.
Qua valuta, inflatie en ruilmiddelen e.d. is het wel interessant, maar verder is er van een echte economie natuurlijk geen sprake.
Ik wist niet dat jij het volledige spel al helemaal uitgespeeld hebt.. heb je nog meer informatie die we niet weten?sbmuc schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:26:
[...]
Enige money sink die je dan hebt zijn je repair kosten..
Anoniem: 379651
Hoe sterk de money sinks zijn is eigenlijk nog minder relevant dan hoe relevant ze zijn. Hoe sterk de motivatie is om er gebruik van te maken dus. En wat dat betreft denk ik dat de artisans en het craften zondermeer de meest erge hyperinflatie wel kan corrigeren.
Ik verwacht namelijk wel dat het heel interessant gaat worden om maar stevig te blijven craften. Initieel om uberhaupt je artisans naar hogere niveaus te tillen maar uiteindelijk ook omdat er toch echt duidelijk is aangegeven dat hoog level craftables zondermeer zich zullen kunnen gaan meten met de betere drops. En dan zul je dus ongetwijfeld handel gaan zien in die craftables.
En natuurlijk het feit dat er random mods zijn voor die craftables. Je zult voor jezelf echt niet meteen de beste variant van item x craften, iedere keer weer. Soms zul je er misschien wel tientallen exemplaren voor moeten craften om er een te bakken die interessant genoeg is voor jezelf of voor anderen om te gebruiken. Waarbij je de rest die je hebt gebakken eigenlijk alleen maar kan gebruiken om er raw materials van te maken.
Dit alles zal wel zoveel ingame gold uit de economie wegtrekken dat je niet per definitie op max gold zult komen te zitten, zoals in D2 eigenlijk per definitie wél het geval was.
Ik verwacht al met al dat we niet dezelfde hyperinflatie zullen zien als we zagen in D2, waarbij uiteindelijk niemand meer in gold handelde maar alleen nog maar in items. Omdat de waarde van gold dusdanig verwaarloosbaar was dat je zou hebben gesproken over soms miljarden gold voor één rune.
Ik verwacht namelijk wel dat het heel interessant gaat worden om maar stevig te blijven craften. Initieel om uberhaupt je artisans naar hogere niveaus te tillen maar uiteindelijk ook omdat er toch echt duidelijk is aangegeven dat hoog level craftables zondermeer zich zullen kunnen gaan meten met de betere drops. En dan zul je dus ongetwijfeld handel gaan zien in die craftables.
En natuurlijk het feit dat er random mods zijn voor die craftables. Je zult voor jezelf echt niet meteen de beste variant van item x craften, iedere keer weer. Soms zul je er misschien wel tientallen exemplaren voor moeten craften om er een te bakken die interessant genoeg is voor jezelf of voor anderen om te gebruiken. Waarbij je de rest die je hebt gebakken eigenlijk alleen maar kan gebruiken om er raw materials van te maken.
Dit alles zal wel zoveel ingame gold uit de economie wegtrekken dat je niet per definitie op max gold zult komen te zitten, zoals in D2 eigenlijk per definitie wél het geval was.
Ik verwacht al met al dat we niet dezelfde hyperinflatie zullen zien als we zagen in D2, waarbij uiteindelijk niemand meer in gold handelde maar alleen nog maar in items. Omdat de waarde van gold dusdanig verwaarloosbaar was dat je zou hebben gesproken over soms miljarden gold voor één rune.
Waar denk je nog meer geld aan kwijt te zijn dan? Potions kopen?Anoniem: 36835 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:28:
[...]
Ik wist niet dat jij het volledige spel al helemaal uitgespeeld hebt.. heb je nog meer informatie die we niet weten?
In WoW is ook de nr1 money sink crafts en alles wat daar bij hoort, dus enchants / potions / "gems" etc.
Repair costs stellen niet zo veel voor, op max level met high end gear is het nog steeds niet extreem duur tenzij je 5 dagen per week raid en tank bent kan het nog wel flink uitlopen.
Misschien het respeccen van skills, wisselen van runes, upgraden van gems zou nog kunnen (aangezien er maar 14 lvls zijn)sbmuc schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:26:
[...]
Enige money sink die je dan hebt zijn je repair kosten..
We weten het nog niet, maar ze zullen hier niet dezelfde fout als in D2 maken gok ik
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 112609 op 21-09-2011 13:34 ]
Dan knipt Blizzard gewoon een gat in je zak zodat je per stap geld verliest.
[ Voor 56% gewijzigd door Bulls op 21-09-2011 13:40 ]
Het upgraden van gems kan ook een money-sink zijn ja. tot lvl5 kunnen ze gevonden worden en de overige 9 levels moeten geupgrade worden. Hier is het niet ondenkbaar dat lvl 14 een paar honderdduizend zou kosten ofzoiets dergelijks...Anoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:33:
[...]
Misschien het respeccen van skills, wisselen van runes, upgraden van gems zou nog kunnen (aangezien er maar 14 lvls zijn)
We weten het nog niet, maar ze zullen hier niet dezelfde fout als in D2 maken gok ik
Dit opgeteld met de overige levels zou je een paar mil kwijt kunnen zijn voor een lvl14 gem...
3 ^ 9 = 19.683Pat-Juh schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:37:
[...]
Het upgraden van gems kan ook een money-sink zijn ja. tot lvl5 kunnen ze gevonden worden en de overige 9 levels moeten geupgrade worden. Hier is het niet ondenkbaar dat lvl 14 een paar honderdduizend zou kosten ofzoiets dergelijks...
Dit opgeteld met de overige levels zou je een paar mil kwijt kunnen zijn voor een lvl14 gem...
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Misschien moet je zelfs de Artisan levelen voordat hij een gem hoger dan lvl x kan mergen. Dus een dubbele goldsink.Pat-Juh schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:37:
[...]
Het upgraden van gems kan ook een money-sink zijn ja. tot lvl5 kunnen ze gevonden worden en de overige 9 levels moeten geupgrade worden. Hier is het niet ondenkbaar dat lvl 14 een paar honderdduizend zou kosten ofzoiets dergelijks...
Dat het niet een volledige economie is ben ik met je eens. Al is het alleen maar dat de natuurlijke resources (monsters) oneindig zijn.Bosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:27:
[...]
Vaak tegenwoordig
Qua valuta, inflatie en ruilmiddelen e.d. is het wel interessant, maar verder is er van een echte economie natuurlijk geen sprake.
Ik las laatst dat er in WoW ooit een soort epidemie was uitgebroken en die wordt nu ook gebruikt door de Amerikaanse overheid als studiecase.
Laatst ook een keer een serieus onderzoek gelezen hoe snel een zombie uitbraak zich zou verspreiden over de wereld.
Yup, in de datamines stond beschreven dat je een recipe nodig hebt per level gem, dus ook nog eens 14 recipes, en mogelijk zelfs per type gem.
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Flying mount 50xxxxxxx goldBulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:34:
Dan knipt Blizzard gewoon een gat in je zak zodat je per stap geld verliest.
Upgraden van gems etc zal ook wel via de jeweler gaan toch?Anoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:33:
[...]
Misschien het respeccen van skills, wisselen van runes, upgraden van gems zou nog kunnen (aangezien er maar 14 lvls zijn)
Waar Blizzard het iig opspeeld is het craften. Bij Diablo 2 kon je de beste items vinden via gear gevonden van mobs kon krijgen kun je bij Diablo 3 de beste items craften.
Dus je hoeft echt niet te craften als je dat niet wil, je zal prima gear kunnen vinden alleen al van mobs. Alleen wil je het beste van het beste dan zul je die moeten craften.
Morgen pas in de EU als ik het goed lees.... lopen altijd wat achter hierbasketnoobj3 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:05:
Diablo III beta now live on EU http://eu.battle.net/d3/en/blog/2985426#blog
Dat is niet gezegd, je zou minstens zulke goede items kunnen craften als dat je kan looten, maar er is nooit gezegd dat 1 van 2 de beste is. Er is wel gezegd dat je heel goed looted sets aan kan vullen met crafted parts.sbmuc schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:43:
[..]
Waar Blizzard het iig opspeeld is het craften. Bij Diablo 2 kon je de beste items vinden via gear gevonden van mobs kon krijgen kun je bij Diablo 3 de beste items craften.
[...]
Ik denk wel dat een perfect craft roll net zo zeldzaam word als een perfect loot.
Wat je koopt van een andere speler is natuurlijk geen money sinksbmuc schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:33:
[...]
In WoW is ook de nr1 money sink crafts en alles wat daar bij hoort, dus enchants / potions / "gems" etc.
AH-kosten waren wel een money-sink. Misschien lijkt zoiets weinig, maar als je al dat soort kosten bij elkaar optelt en kijkt naar de "bigger picture" denk ik dat het er omgaat dat DAT op 0 uitkomt.
Nouja als je iets craft, dan is dat geld niet echt weg, want je hebt de item nog, en die zou ook met verkoop nog minstens zoveel moeten op kunnen leveren als wat je er voor betaald om het te craften (even de materials niet mee gerekend) Want het zou voor iedereen net zo duur moeten zijn datzelfde item te craften.
De echte gold sinks zijn dus de repairs en de consumables. Ook de Shared stash upgraden (je weet niet hoe snel dat om hoog gaat in kosten per keer) En het Artisan levelen, maar daar komt een eind aan als ze allemaal maxed zijn.
De echte gold sinks zijn dus de repairs en de consumables. Ook de Shared stash upgraden (je weet niet hoe snel dat om hoog gaat in kosten per keer) En het Artisan levelen, maar daar komt een eind aan als ze allemaal maxed zijn.
Het geld van craften is wel uit de economie weg, het is niet meer bij de speler, die heeft het aan de crafter gegeven...
Het item verkoop je vervolgens aan een andere speler. Voor jou is het niet weg op dat moment, maar het is wel uit de economie genomen. Dus is het een moneysink.
Het item verkoop je vervolgens aan een andere speler. Voor jou is het niet weg op dat moment, maar het is wel uit de economie genomen. Dus is het een moneysink.
Niet mee eens. Kijk maar naar bijvoorbeeld Eve Online, daar hebben ze een econoom die elk kwartaal een rapport schrijft over de economie in het spel.Bosmonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:27:
[...]
Vaak tegenwoordig
http://cdn1.eveonline.com/community/QEN/QEN_Q4-2010.pdf
Anoniem: 379651
Het geld is om meerdere redenen echt wél weg, want... ook al zou je het kunnen verkopen voor (hopelijk) hetzelfde bedrag, je hoeft het niet per se te doen en mensen zouden er bijvoorbeeld ook veel minder voor kunnen betalen. Ook zou je bijvoorbeeld het item gewoon kunnen vernietigen of iets dergelijks.Bulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:02:
Nouja als je iets craft, dan is dat geld niet echt weg, want je hebt de item nog, en die zou ook met verkoop nog minstens zoveel moeten op kunnen leveren als wat je er voor betaald om het te craften (even de materials niet mee gerekend) Want het zou voor iedereen net zo duur moeten zijn datzelfde item te craften.
Wat ik daarmee bedoel is ... ook al vertegenwoordigt het item misschien wel in het meest ideale geval dezelfde monetaire waarde als wat je er in stopte om het te bouwen, het is niet het geld. Dat geld is naar de artisan gegaan en daarmee dus volledig verdwenen uit de economie.
En, wat je ook nog eens zou kunnen doen... is het item vervolgens verkopen op de RMAH. Waarmee je dus zondermeer wél iets er aan overhoudt maar absoluut niet dat ingame geld dat je er uit aan gaf.
En waarschijnlijk hebben 9 van de 10 items die je craft niet de stats die je wil op dat moment. Of gewoon slechte properties.Bulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:02:
Waardoor dat items dus niets waard word. Of je het dan weer kan salvegen voor materials zou ik niet weten.
niet helemaal waar en zeker in het begin niet. in het begin zijn sommige materials nog rare en duur en items dus ook. wat uiteindelijk zal verschuiven door een groter aanbod. waardoor de mats, en dus je gecrafte wapen, goedkoper worden. op dat moment is jou item waar je een maand terug bedrag x voor hebt betaald gewoon minder waardBulls schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:02:
samen met nieuwe items en tweaks aan de droprate van de materials zal blizz dit waarschijnlijk mogelijk houden
Als dat kan waarschijnlijk niet 1 op 1Anoniem: 112609 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:11:
[...]
En waarschijnlijk hebben 9 van de 10 items die je craft niet de stats die je wil op dat moment. Of gewoon slechte properties.
Waardoor dat items dus niets waard word. Of je het dan weer kan salvegen voor materials zou ik niet weten.

[ Voor 15% gewijzigd door Rmg op 21-09-2011 14:13 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.