[PC] Diablo 3 - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 55.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik neem aan dat ze grote creditcard maatschappijen ook nog wel toevoegen, PayPal ga ik denk ik niet aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

EnigmaNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:07:
[...]

Paypal onveilig? Hoe kom je daar nou weer bij. Heb je toevallig die Kassa aflevering -vol onwaarheden- gezien ofzo?

Ik ga mooi items verkopen op de RMAH en uit laten betalen. Hopelijk gaat het goed lopen!
Heeft ie wel een punt te pakken hoor. Ik heb ooit een account aangemaakt op Paypal, bestond dat account al. Ik kon gewoon inloggen met ELK willekeurig wachtwoord. Ik kon alle info, budget historie etc. zien van deze beste Amerikaanse meneer. Ik heb een screenshot gemaakt en opgestuurd naar de klantenservice van Paypal. Dezelfde dag nog was het account verwijderd.

Dus weer ontopic: ik ga liever ook geen paypal gebruiken voor D3!

[ Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 19-09-2011 13:11 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Als ja paypal koppeld aan je bank dan is het onveilig maar ik houd het gewoon los, verder is er nog niet veel duidelijk welke banken mee doen, maar paypal in elk geval wel.

Ik heb het liever ook niet, maar het is wel beter dan voor elke 10 centje en eurotje te laten overschrijven naar je eigen bankrekening.
FloydRaalte schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:10:
[...]

Heeft ie wel een punt te pakken hoor. Ik heb ooit een account aangemaakt op Paypal, bestond dat account al. Ik kon gewoon inloggen met ELK willekeurig wachtwoord. Ik kon alle info, budget historie etc. zien van deze beste Amerikaanse meneer. Ik heb een screenshot gemaakt en opgestuurd naar de klantenservice van Paypal. Dezelfde dag nog was het account verwijderd.

Dus weer ontopic: ik ga liever ook geen paypal gebruiken voor D3!
Kon je ook bij zijn funds? :o

[ Voor 49% gewijzigd door Bulls op 19-09-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Paypal is niet onveilig, het verschil alleen is dat de veiligheidsmaatregelen niet zichtbaar zijn. Gebruikersnaam + wachtwoord is niet het enige dat ze aan beveiliging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:20
Visgek24 schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:06:
[...]
Als dat alleen gaat werken via Paypal , komt het RLAH er bij mij niet in . Paypal is onveilig , en daar doen we dus niet aan.
Paypal werkt prima in Nederland dus goede kans dat ze het ook in Nederland gaan gebruiken icm de RMAH, het is nog niet bevestigd maar reken er maar wel gewoon op. Die 5% die slechte ervaringen met paypal hebben...hebben gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt de "Evil Urn" ook weer voor in D3, altijd spannend wat eruit tevoorschijn komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:24:
Hopelijk komt de "Evil Urn" ook weer voor in D3, altijd spannend wat eruit tevoorschijn komt!
Die pot voor Areat Summit waar monsters uit spammen? Kwam daar iets speciaals uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk al bekend hoe de "loot" verdeeld wordt binnen een groep? Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat in D2 ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:04:
Is het eigenlijk al bekend hoe de "loot" verdeeld wordt binnen een groep? Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat in D2 ging.
er dropt voor ieder iets wat de ander niet kan zien, tenzij je het weer opnieuw dropt. dus geen geninja-loot

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
FloydRaalte schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:45:
[...]

Die pot voor Areat Summit waar monsters uit spammen? Kwam daar iets speciaals uit dan?
Evil Urns spawnde een champion pack of unique pack, altijd spannend :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:04:
In D2 werd er niets verdeeld. Pakken wat je pakken kunt. Er werd daarom ook veel 'ge-ninja'ed'. (als noob bij een boss-kill op de achtergrond blijven tot de boss dood is en dan snel alle loot wegpakken)

In D3 zal alle loot die valt, specifiek voor jouw vallen. Anderen zien dit niet, voor hun valt ook loot die alleen voor hun zichtbaar is. Dus per persoon individuele loot! Wohoo!

[ Voor 19% gewijzigd door FloydRaalte op 19-09-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:06:
[...]

In D2 werd er niets verdeeld. Pakken wat je pakken kunt. Er werd daarom ook veel 'ge-ninja'ed'. (als noob bij een boss-kill op de achtergrond blijven tot de boss dood is en dan snel alle loot wegpakken)

In D3 zal alle loot die valt, specifiek voor jouw vallen. Anderen zien dit niet, voor hun valt ook loot die alleen voor hun zichtbaar is. Dus per persoon individuele loot! Wohoo!
Daar had ik dus op gehoopt.
Ik heb vroeger heel veel Dungeon Siege 1 gespeeld en daar was het ook pakken wat je pakken kunt. Wat een ramp was dat. Lijkt mij zo iets simpels om te maken, maar ik heb het nog nooit ergens gezien zo'n systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:12:
[...]

Ik heb vroeger heel veel Dungeon Siege 1 gespeeld en daar was het ook pakken wat je pakken kunt. Wat een ramp was dat. Lijkt mij zo iets simpels om te maken, maar ik heb het nog nooit ergens gezien zo'n systeem.
Bijna elke MMORPG heeft een dice systeem of een soort 'roll' systeem. Wanneer iets dropt kun je aangeven of je het wilt hebben en dan wordt er tussen de gegadigden een 'getalletje onder de 10' gedaan.

Ben ook zeer blij dit er niet in zit maar dat Blizzard heeft gekozen voor een individueel loot systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:12:
Bij GuildWars zag iedereen wel alles dat dropte uit een kist of van een monster, maar waren de drops wel assigned voor een bepaalde tijdsduur. Pakte je het niet op dan viel het na verloop van tijd vrij voor iedereen om te pakken.

Nu dropt er in D3 veel meer en zou het totaal onoverzichtelijk worden als je alle loot voor iedereen zou zien. Deze manier dat je alleen ziet wat voor jou is vind ik erg prettig en iets dat ik in D2 al erg miste. Heb me in D2 zo vaak geërgerd aan een Ninja-looting Paladin-spelende maat die het de gewoonste zaak van de wereld vond om altijd als eerste alles te pakken en de dingen die hij niet kon gebruiken (of verkopen) door te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Haay schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:22:
[...]

Bij GuildWars zag iedereen wel alles dat dropte uit een kist of van een monster, maar waren de drops wel assigned voor een bepaalde tijdsduur. Pakte je het niet op dan viel het na verloop van tijd vrij voor iedereen om te pakken.

Nu dropt er in D3 veel meer en zou het totaal onoverzichtelijk worden als je alle loot voor iedereen zou zien. Deze manier dat je alleen ziet wat voor jou is vind ik erg prettig en iets dat ik in D2 al erg miste. Heb me in D2 zo vaak geërgerd aan een Ninja-looting Paladin-spelende maat die het de gewoonste zaak van de wereld vond om altijd als eerste alles te pakken en de dingen die hij niet kon gebruiken (of verkopen) door te geven!
Drops per persoon spreken me wel erg aan inderdaad, scheelt ook weer pick-it bots die alles voor je neus wegkapen.

Weet iemand of dit ook geldt voor gold dat dropt? Of wordt dit net als in D2 weer verdeeld over de spelers, onafhankelijk van wie het oppakt?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Azaruc schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:26:
[...]

Drops per persoon spreken me wel erg aan inderdaad, scheelt ook weer pick-it bots die alles voor je neus wegkapen.

Weet iemand of dit ook geldt voor gold dat dropt? Of wordt dit net als in D2 weer verdeeld over de spelers, onafhankelijk van wie het oppakt?
Mmm kan het zo niet vinden.... denk het haast wel. Wat ik wel zeker weet is dat je het bij aanraken automatisch oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Zover ik kan zien in de beta geld het ook voor golddrops inderdaad. Pas als je iets oppakt en weer dropt, kunnen partymembers het zien en oppakken geloof ik, voor items dan, of je gold kunt droppen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
anu schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:31:
Zover ik kan zien in de beta geld het ook voor golddrops inderdaad. Pas als je iets oppakt en weer dropt, kunnen partymembers het zien en oppakken geloof ik, voor items dan, of je gold kunt droppen weet ik niet.
Dat heb je goed gezien! ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bernd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:05:
[...]

Evil Urns spawnde een champion pack of unique pack, altijd spannend :)
Er was ook wel iets als een Monster Shrine, en dan stond er "Devils' Advocate Approaches" Volgens mij werd dan een willekeurig mob ergens in de buurt een Unique monster, maar dat werkte niet altijd, eigenlijk haast nooit, want meestal klikte ik er pas op als alle mobs in de buurt al dood waren. Of hij spawnde zo ver weg dat je hem niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Monstershrine veranderde een nog levend monster in de buurt (niet ver weg dus) in een unique met een pack, hoewel je heel soms nog wel eens een fanatic + champions of ghostly + champions kreeg.

Maar inderdaad, als alles al dood was dan werkte het niet. Maar het kan zijn dat ze het in 1.12 en 1.13 van D2 hebben veranderd, nog niet gemerkt alleen...

Dit hoort natuurlijk gewoon bij Diablo en ik hoop dat het gewoon weer in D3 zit. Zeker als je een tweede ronde aan het spelen bent, kijk je altijd uit naar de special mobs, die droppen immers meer. Gezien ze runs willen voorkomen kan ik het mij alleen maar voorstellen dat ze dit mechnisme weer introduceren.

Evil Urns waren ook wel eens telleurstellend overigens, ik heb wel eens een ghoul of een enkele raptor eruit gehad. Maar het moment dat het 10 hyper counsil member zijn of super-flayers is het altijd weer even schrikken, reken maar dat ik geïnstant-killed werd zo nu en dan (vooral iron-maiden fire enchanted specials, argh!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die monstershrines vond ik uberhaupt weinig spawnen, het moet niet gewoontjes worden maar als je iets zo weinig tegenkomt en er dan ook nog eens niet goed gebruik van kan maken voegt het nauwelijks wat toe aan de spelervaring.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
5 uur geen nieuwe post? dat kan niet >:)

Ik zag in de Den of Evil (fallen) stukje van D3 beta dat er best veel kistjes staan maar amper wat uit komt, gewoon 2 goldjes meer niet. Ik heb dan liever dat er wat meer uit komt maar minder van staan, nu voelt het net als een urn ofzo, gewoon even een paar stuk trappen niet eens allemaal want er komt toch amper wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Bulls schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:14:
5 uur geen nieuwe post? dat kan niet >:)

Ik zag in de Den of Evil (fallen) stukje van D3 beta dat er best veel kistjes staan maar amper wat uit komt, gewoon 2 goldjes meer niet. Ik heb dan liever dat er wat meer uit komt maar minder van staan, nu voelt het net als een urn ofzo, gewoon even een paar stuk trappen niet eens allemaal want er komt toch amper wat uit.
hoe langer we niet lezen, hoe korter het lijkt tot de release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
flessuh schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:48:
[...]

hoe langer we niet lezen, hoe korter het lijkt tot de release :+
Je hebt gelijk, we moeten met zn allen minder kijken. Ik heb zelfs een tabblad naar dit topic op firefox en ook naar D3 forum op B.net, dat nodigt ook extra uit om telkens te klikken en te kijken. Die ga ik wel weg halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reken het allemaal tot de voorpret en kijk ook nog regelmatig naar de HD video's op youtube en als regelmatig de Diablo 3 website een update krijgt zodat we straks ook wat meer info krijgen over de artisans, runes, gems en gear is het best vol te houden. Maar dan moet het wel voor kerst verschijnen natuurlijk :)

Mocht de closed beta verschijnen dan zal er niets veranderen want we mogen, als we het geluk hebben om uitgenodigd te worden, hetzelfde spelen als dat we nu op youtube zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik wel grappig vind is nu filmpjes van 3 jaar (!) geleden kijken :+

YouTube: Diablo 3 High Quality Boss Fight - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat filmpje van een kwartier met de warrior en WD op mijn telefoon staan en bekijk het nog regelmatig in de pauze. Maar als je drie jaar geleden wist dat het nog zolang zou duren werd je gek. Toen verwachtte men volgens mij dat je in 2010 aan het spelen was. Maar het blijft Blizzard (gelukkig).

Het is trouwens leuk om die filmpjes van de afgelopen jaren te vergelijken met nu, kijk maar eens naar de UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja inderdaad toen het net announced werd wilde je al meteen spelen en het is inmiddels bijna 4 jaar later!
Omg de tijd gaat snel, en ik kan haast niet langer wachten. 2011 release moet gewoon ookal is het op 31 Dec om 23:59!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

Heb nu toch maar de beta ge-optout. :+
Wacht wel op de full, gelijk beginnen en doorgaan. Heb genoeg van de beta gezien. Alleen wat monk + wizard play. Kijk nog ff een "full" playthrough met de monk (en commentary) af en dan hopelijk niks meer kijken.

Zijn trouwens wel erg veel passives. En je kunt er maar 3 kiezen. Voelt toch een beetje weird.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Waarom opt-out? er is toch een kleine kans dat je geselecteerd wordt. En mocht die kans zich voordoen dan wil ik gretig van alles zelf proberen, zelf spelen is toch totaal ander dan een één of andere gast in een filmpje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
http://img689.imageshack.us/img689/1715/d3onl.png

Maak aub echte thumbnails, niet alleen de resolutie is te groot maar ook is de bestandsgrootte meer dan 1MB.

[ Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 20-09-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Nou ja ik kan het wel begrijpen, er is inderdaad een kleine kans dat je binnenkort de beta kan gaan spelen, echter het is maar ruim een uur gameplay wat je inmiddels op de filmpjes wel gezien hebt. Het is natuurlijk erg vet om te kunnen spelen maar meer dan dit stukje act 1 ga je waarschijnlijk niet zien en met een beetje geluk ben je met 3 maanden de full game aan het spelen, kan je net zo goed ff wachten.
Net alsof je van een verschrikkelijk lekker diner maar één hapje mag proeven en dan twee weken op water en brood moet ;)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:16
Yogscast heeft nu ook beta keys :-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lijkt er op dat fansites nu ook een beta key hebben ontvangen inderdaad, o.a. Husky Starcraft bijv.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 20-09-2011 07:56 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

ben benieuwd naar de opt... Hoewel er voor OS X waarschijnlijk pas later in de BETA een client versie te downloaden zal zijn... Was ook met Starcraft II helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Pat-Juh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:30:
ben benieuwd naar de opt... Hoewel er voor OS X waarschijnlijk pas later in de BETA een client versie te downloaden zal zijn... Was ook met Starcraft II helaas.
Ik heb de client al geinstalleerd op mijn Mac ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
We don’t have any plans to extend the beta beyond the Skeleton King fight. Some of the beta content, or items, could change as we make tweaks, but overall the beta is intended mainly to test system compatibility (how the client runs on all the different hardware/software configurations out there) and work out all the kinks of the new hardware running the servers.

It would be foolish to say we’ll be able to squash every bug, but we have a QA department that is large enough to test a massive online game like World of Warcraft, and so we feel very confident that we’ll be able to test and release an extremely high quality four player co-op game like Diablo III without having to open it up to public testing.
1. Start with a small sample audience to test stability.
2. Take bug and crash report feedback; act on them quickly.
3. Release new patches to make some very necessary changes in the small test environment.
4. Keep testing stability while adding new battle.net/infrastructure components.
5. If everything is running incredibly smooth after steps 1-4, invite people from the general public to open the flood gates on stress testing and get focused gameplay feedback/bug reports.

This is a very layman’s description, but the point is we have to slowly throttle in more people to test the game as we continue to create new builds and work out new battle.net functionality. Once the environment is stable and many of the core features are there, we then start to invite the masses.

I’d feel remiss in not mentioning this: we absolutely want everyone to play this game as soon as possible. But to make that a reality, we must first excel in both content and deliverance. (So let’s put on our classics and we’ll have a little dance, shall we?) ;)

I’m guessing we are on step 4 right now?
Zarhym Basically, yea. :) We’re getting really close! That’s the good news.
Zo dichtbij, en zo ver weg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
DeepSeven schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:57:
[...]
[...]

Zo dichtbij, en zo ver weg ;).
Idd :) Precies wat ik eerder ook al had vermeld alleen nu door een blue post onderbouwd. Ze gaan de beta gewoon echt niet aan de massa releasen totdat het stabiel draait en geen "game stopping" bugs. Er zullen altijd wel bugs in zitten, maar de bugs die er op dit moment in zitten zijn te groot om de game speelbaar te houden voor de massa.

Ik sta er bij: Deze maand geen beta...

[ Voor 5% gewijzigd door sbmuc op 20-09-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien is er een sandbox hack van de beta beschikbaar;

http://www.neogaf.com/for...p=31113319&postcount=2567

http://www.neogaf.com/for...p=31115368&postcount=2570

Vanavond als ik thuis ben ff proberen.
Niet echt heel boeiend aangezien je nog niks kan doen maarja :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:20:
Zo te zien is er een sandbox hack van de beta beschikbaar;

http://www.neogaf.com/for...p=31113319&postcount=2567

http://www.neogaf.com/for...p=31115368&postcount=2570

Vanavond als ik thuis ben ff proberen.
Niet echt heel boeiend aangezien je nog niks kan doen maarja :-)
dat doen ze wel snel op zich.... maar ja, zonder enemies of wat dan ook heb je er ook niks aan als je mij vraagt....

ik hoop alleen dat blizzard niet de beta uitstelt om dit soort dingen eerst te "fixen"

[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 20-09-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
flessuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:22:
[...]

dat doen ze wel snel op zich.... maar ja, zonder enemies of wat dan ook heb je er ook niks aan als je mij vraagt....
Het enige wat je daarmee kan is kijken hoe het op jouw systeem loopt. Verder is het volkomen nutteloos :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuvit schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:24:
[...]

Het enige wat je daarmee kan is kijken hoe het op jouw systeem loopt. Verder is het volkomen nutteloos :)
Het is nog nuttelozer omdat er geen skills/mobs zijn en de NPC's kunnen ook niks, dus al zou je het nu kunnen draaien, betekend het nog niet dat ie soepel loopt als alle grafische pracht begint te werken ;-)

En je kan alleen als DH "spelen" op het moment..

Maarja het is een begin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:26:
[...]

Het is nog nuttelozer omdat er geen skills/mobs zijn en de NPC's kunnen ook niks, dus al zou je het nu kunnen draaien, betekend het nog niet dat ie soepel loopt als alle grafische pracht begint te werken ;-)

En je kan alleen als DH "spelen" op het moment..

Maarja het is een begin :-)
DH? Ik weet niet of ik het kan laten om het te downloaden ondanks dat je er niets mee kan :P

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarNieser schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:32:
[...]

DH? Ik weet niet of ik het kan laten om het te downloaden ondanks dat je er niets mee kan :P
Demon Hunter :-)

En ik kan het ook niet laten, ga het vanavond wel ff proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Is er geen kans dat Blizzard dit detecteert? Zullen ze niet blij mee zijn als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 14:18
kloos2 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:44:
Is er geen kans dat Blizzard dit detecteert? Zullen ze niet blij mee zijn als dat zo is.
ze kunnen er niks tegen doen, je host de emulator zelf en je logt niet in met je battle.net account, dus ze kunnen sowieso niet zien wie er inlogt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hele reden dat het nu constant online is, is zodat ze zich niet meer zo druk hoeven te maken over dit soort onzin. Alle progressie vindt online plaats, dus wat je offline doet boeit niet.

Blijft tegen de voorwaarden om de software op deze manier te gebruiken, maar dat is een keuze die je zelf kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
. Start with a small sample audience to test stability
2. Take bug and crash report feedback; act on them quickly
3. Release new patches to make some very necessary changes in the small test environment
4. Keep testing stability while adding new battle.net/infrastructure components
5. If everything is running incredibly smooth after steps 1-4, invite people from the general public to open the flood gates on stress testing and get focused gameplay feedback/bug reports

This is a very layman’s description, but the point is we have to slowly throttle in more people to test the game as we continue to create new builds and work out new battle.net functionality. Once the environment is stable and many of the core features are there, we then start to invite the masses.

I’d feel remiss in not mentioning this: we absolutely want everyone to play this game as soon as possible. But to make that a reality, we must first excel in both content and deliverance. (So let’s put on our classics and we’ll have a little dance, shall we?)
interessante:
im guessing we are on step 4 right now?

Basically, yea. We’re getting really close! That’s the good news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check eens een paar posts boven je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Bosmonster schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:17:
Check eens een paar posts boven je :+
oh sorry mijn fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

maar toch, hoe dichter we bij stap 6 van die lijst komen.... release...
Er worden wel steeds meer keys uitgedeeld, aan de streams enzo op fansites en fan-kanalen op youtube te zien.... Erg lang kan het niet meer duren denk ik :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Iemand met alle Blizzard Games ja zelf The Lost Vikings, wow account van release aan active zelf al speel ik amper meer, en dan krijg je nog geen beta invite.

Terwijl dadelijk de meeste mensen, die 1 week geleden een battle.net account aangemaakt hebben een invite krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Offtopic: was The Lost Vikings niet Interplay?

En ja, mensen met een nieuw account hebben waarschijnlijk netzoveel kans als 'ouwe rotten' :)

[ Voor 40% gewijzigd door DeathTrail op 20-09-2011 13:46 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Cyclonic schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:43:
Iemand met alle Blizzard Games ja zelf The Lost Vikings, wow account van release aan active zelf al speel ik amper meer, en dan krijg je nog geen beta invite.

Terwijl dadelijk de meeste mensen, die 1 week geleden een battle.net account aangemaakt hebben een invite krijgen. :(
Jou hebben ze toch al binnen als klant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
DeathTrail schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:45:
Offtopic: was The Lost Vikings niet Interplay?
Interplay was toendertijd de uitgever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01

Er zijn toch nog geen mensen buiten F&F met een invite? Misschien een paar gamesites...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
tboheeren schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:49:
[...]

Er zijn toch nog geen mensen buiten F&F met een invite? Misschien een paar gamesites...
Naja bedoel in het algemeen, als straks de beta gaat beginnen, alle naabs krijgen dan een invite en mensen die alle games hebben of al jaren fan zijn krijgen weer niks, zoals met bijna iedere beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Cyclonic schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:50:
[...]

Naja bedoel in het algemeen, als straks de beta gaat beginnen, alle naabs krijgen dan een invite en mensen die alle games hebben of al jaren fan zijn krijgen weer niks, zoals met bijna iedere beta.
Random chance. Iedereen evenveel kans om te testen. Maar de mensen moeten toch een WOW of SC2 account hebben om te kunnen testen. Legacy games tellen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Flowmo schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:53:
[...]

Random chance. Iedereen evenveel kans om te testen. Maar de mensen moeten toch een WOW of SC2 account hebben om te kunnen testen. Legacy games tellen niet mee.
Of Diablo 2 LOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
[...]

Nee! Je moet een WoW of SC2 account hebben om te kunnen posten op de forums.

Je hebt gewoon een kans op de beta met bijvoorbeeld alleen Diablo 2.
Zou natuurlijk wel extreem gemeen zijn als ze mensen die alleen diablo 2 hebben gaan excluden aan de Diablo 3 beta. Diablo 2 heeft natuurlijk veel meer met Diablo 3 te maken(Captain obvious :P)

[ Voor 19% gewijzigd door sbmuc op 20-09-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Heleboel armor sets en uniques (spoilers, duh) :

Lots of Armors and Weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
LabsTipJr schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:46:
[...]

Jou hebben ze toch al binnen als klant ;)
De Beta is niet om klanten te winnen, de Beta is om bugs op te sporen. Als ze klantn willen winnen moeten ze een Demo uit brengen. Beta is juist ook geschikt voor mensen die zich erg interesseren in die game om dan ook daadwerkelijk feedback te willen geven.

Ik heb wel eens een Beta key gekregen voor Rift ofzo, ik heb de client niet eens gedownload want het interesseerde me niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Ziet er echt supervet uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Hoop wel dat de optie 'hide helmet' aan te vinken is straks, maar de armors zien er idd sick uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Timmor schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:07:
Hoop wel dat de optie 'hide helmet' aan te vinken is straks, maar de armors zien er idd sick uit!
zoals het nu lijkt hebben sommige armor sets wel de optie "hide head".....een paar barb sets zie ik in ieder geval niet meer waar het hoofd hoort te zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Legacy telt gewoon mee. De verwarring is ontstaan doordat een CM heeft gezegd dat SC2 of WoW nodig waren, maar dat was om te posten in de fora.

Zolang je de opt-in kan voltooien heb je een kans om in de beta te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:54:
Nee! Je moet een actief WoW of SC2 account hebben om te kunnen posten op de forums.
Kleine toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is heb je de spellen gekocht omdat je ze leuk vindt om te spelen, en dus heb je al gehad waar je voor hebt betaald, dus het is een beetje raar om te stellen dat mensen die sowieso 1 spel gekocht hebben (wellicht de andere spellen niet zo leuk vinden?) minder recht zouden hebben.

Bovendien is de beta om de server te testen en verschillende hardware platforms te testen, de testers worden derhalve geselecteerd gebaseerd op hun systeem, of ze noob zijn of niet is niet belangrijk omdat het niet om content testing gaat, dus als ze 500x op de eerste mob dood gaan, maakt voor de beta-test niks uit, in ieder geval niet voor Blizzard, voor jou als trouwe fan zou het ook niks uit moeten maken zolang ze maar zo snel mogelijk de stabiliteit en hardware kunnen testen en het spel zo snel mogelijk uit kunnen brengen.

Ik snap je achterliggende gedachte, maar ik word een beetje moe van de mensen die vinden dan ze "meer" recht hebben op dan anderen omdat......

(Als het om content testing ging was het een ander verhaal!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stoor mij persoonlijk meer aan de frustraties van mensen die menen er om wat voor reden dan ook recht op te hebben dan ik mij stoor aan mensen die wél een invite krijgen en die niet serieus nemen.

Groep 2 bereikt hoe dan ook namelijk wel het doel van de Beta - Blizzard de informatie geven die zij nodig hebben om het spel te verbeteren.

Groep 1 is enkel en alleen maar irritant voor de Diablo liefhebbende gemeenschap.

Mij maakt het eerlijk gezegd vrij weinig uit wie er wordt uitgenodigd in de Beta en waarom, als het maar op relatief korte termijn is. Is de release van het spel niet gewoon het belangrijkste punt namelijk? ;)

Screw Beta, I want Release! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:41:
Ik stoor mij persoonlijk meer aan de frustraties van mensen die menen er om wat voor reden dan ook recht op te hebben dan ik mij stoor aan mensen die wél een invite krijgen en die niet serieus nemen.

Groep 2 bereikt hoe dan ook namelijk wel het doel van de Beta - Blizzard de informatie geven die zij nodig hebben om het spel te verbeteren.

Groep 1 is enkel en alleen maar irritant voor de Diablo liefhebbende gemeenschap.

Mij maakt het eerlijk gezegd vrij weinig uit wie er wordt uitgenodigd in de Beta en waarom, als het maar op relatief korte termijn is. Is de release van het spel niet gewoon het belangrijkste punt namelijk? ;)

Screw Beta, I want Release! :P
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ach zou leuk zijn een beta invite, kijken hoe het draait al zou ik daar weinig moeite me hebben.
Maar ben van plan een 2de "HT/game box" te kopen voor de slaapkamer die minder is dan mijn hoofd HT/Game PC die in de living staat. Dus zou mooi zijn om de beta op een PC van een vriend wiens setup vergelijkbaar zou zijn met deze nieuwe PC.

Daarnaast, ben ik benieuwd hoe soepel en balanced de game nu is, gezien de skill tree en runes toch wat OP lijken en de latancy (Hardcore speler) zou niet merkbaar moeten zijn want niets is meer frustrerend dan een char verliezen door een lag spike. De Australische spelers schijnen hier geen last mee te hebben, dus dat zit wel goed gezien het feit dat zij met de US server contact maken.

Daarnaast ben ik natuurlijk benieuwd wat elke class te bieden heeft voor mij persoonlijk.

Ach ik geen beta invite krijg, geen probleem :P
Dan is alles nieuw en cool om te ontdekken ipv alweer die skeleton king neer te meppen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dit is gewoon de starcraft 2 beta all over again :)

* boe2 heeft een visie

Nu heb je een hele hoop blizzard fans die wachten tot de gesloten beta effectief van start gaat en denken dat ze wel een goede kans hebben dat ze spoedig zullen kunnen spelen.
Dan komt de beta. Een duizendtal spelers kunnen beginnen en honderduizenden zijn teleurgesteld: De meesten zullen maanden moet wachten vooraleer ze zelf het spel kunnen proberen. Het is direct duidelijk hoe klein je kans om in de beta te geraken eigenlijk was en terwijl dat beseft (eindelijk) doordringt komt de frustratie naar boven:

"Het is niet eerlijk, ik heb veel meer recht om de beta te spelen dan persoon X die wel in de beta zit"
"Ik heb alle games die blizzard ooit uitgebracht heeft, die WoW verslaafde heeft totaal het recht niet om de beta te spelen"

Het verschil? Bij Starcraft 2 kon je je nog bezighouden met het bekijken van replays in de beta client (via een hack), deze keer zal men zoveel geluk niet hebben :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Boeboe schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:05:
Dit is gewoon de starcraft 2 beta all over again :)

* Stranglem heeft een visie

Nu heb je een hele hoop blizzard fans die wachten tot de gesloten beta effectief van start gaat en denken dat ze wel een goede kans hebben dat ze spoedig zullen kunnen spelen.
Dan komt de beta. Een duizendtal spelers kunnen beginnen en honderduizenden zijn teleurgesteld: De meesten zullen maanden moet wachten vooraleer ze zelf het spel kunnen proberen. Het is direct duidelijk hoe klein je kans om in de beta te geraken eigenlijk was en terwijl dat beseft (eindelijk) doordringt komt de frustratie naar boven:

"Het is niet eerlijk, ik heb veel meer recht om de beta te spelen dan persoon X die wel in de beta zit"
"Ik heb alle games die blizzard ooit uitgebracht heeft, die WoW verslaafde heeft totaal het recht niet om de beta te spelen"

Het verschil? Bij Starcraft 2 kon je je nog bezighouden met het bekijken van replays in de beta client (via een hack), deze keer zal men zoveel geluk niet hebben :p
Maar denk je niet dat nu meer mensen zullen inviten ook omdat ze Battlenet 2.0 willen stressen? Dan moeten ze echt een hele grote groep mensen inviten. Ook al is het maar op het einde.
[/valsehoop]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Stranglem schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:09:
[...]

Maar denk je niet dat nu meer mensen zullen inviten ook omdat ze Battlenet 2.0 willen stressen? Dan moeten ze echt een hele grote groep mensen inviten. Ook al is het maar op het einde.
[/valsehoop]
Verwacht het van wel, Diablo 3 is ook veel zwaarder server side dan Starcraft 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

sbmuc schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:11:
[...]

Verwacht het van wel, Diablo 3 is ook veel zwaarder server side dan Starcraft 2.
Maar goed, servers van tegenwoordig schalen erg aardig.

Of ze nu één hub van 40 servers inzetten op 25.000 spelers, of alle 3.600 voor 2.5 milj. spelers, zal de eerste optie waarschijnlijk wel genoeg indicatie geven.

En daarnaast is zo'n test implementatie gewoon een stuk voordeliger. Ze verdienen er uiteindelijk niets meer of minder mee. Er zijn twee groepen mensen: die die het spel op de release dag kopen en die die het niet volgen en na een week pas in de winkel staan. Grote of kleine beta gaat daar niets aan veranderen, het moet gewoon stabiel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Stranglem schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:09:
[...]

[/valsehoop]
again, starcraft 2 all over again

Dat was identiek dezelfde redenering: BattleNet 2.0 kwam toen pas uit (WoW gebruikte het al), dus hadden ze ongetwijfeld zoveel mogelijk mensen nodig om om de servers te stressen...
Niet dus. Pas een maand voor de release begon iedereen massaal invites te krijgen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Het ziet erna uit dat wellicht de public beta overgeslagen wordt, ik heb liever een eerdere launch dan een beta kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Een open beta komt er dacht ik sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik zij ook public dat kan zowel open als closed zijn, ik bespaarde mezelf wat typen wat ik nu weer ruimschoots compenseer door het uit te moeten leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Hoezo ziet het ernaar uit dat ze de beta skippen? Is het stabiel genoeg? Wie heeft dat gezegd?

Eerder release zou zeker wel netjes zijn, maar ik denk niet dat ze de beta gaan inkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:58:
Het ziet erna uit dat wellicht de public beta overgeslagen wordt, ik heb liever een eerdere launch dan een beta kans.
Wow, goede redenatie man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
sommige mensen zien niet het verschil tussen closed beta (<-- deze is aangekondigd) en een public beta (<-- deze is niet aangekondigd en zal dus waarschijnlijk geskipt worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hoe dan ook, als er inderdaad maar weinig bugs meer te vinden meer zijn en het bij Blizzard duidelijk is dat de spullen het houden, kunnen ze inderdaad de volgende beta stap overslaan. Maar zo klinkt het niet in de officiele berichtgeving (vorige pagina - 2x gepost zelfs).

Ik zie dat veel liever dan nog een beta ronde, maar goed, afwachten maar. Ik moet zeggen dat ik dat niet verwacht eigenlijk, zoveel gebruikers / verschillende hardware zullen ze nog wel niet binnen hebben. Er zijn toch de afgelopen jaren zo'n 50 courante GPU's uitgebracht en daarbij zijn er nog eens grofweg 7 CPU / MB platformen en dan krijg je nog eens een optie om meerdere GPU's te draaien.
En dat was dan de Desktop hardware, notebook is er nog meer. Ohja, en nog een MacOS release ook. (tegelijk?) Zouden ze al een systeemconfiguratie of 1000 in de database hebben staan?
Dat is dan leuk, dan weten ze of het werkt met N=1 tot een handje vol per config. Ik denk dat ze graag tot tenminste een 10tal willen gaan.

Maar goed, ik heb geen idee hoe groot de huidige beta poel nu is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
batsma schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:10:
[...]

sommige mensen zien niet het verschil tussen closed beta (<-- deze is aangekondigd) en een public beta (<-- deze is niet aangekondigd en zal dus waarschijnlijk geskipt worden)
Er is wel een public beta aangekondigd, namelijk de closed public beta (public als in, iedereen kan meedoen, niet een bepaalde groep zoals nu met F&F. Closed als in, alleen als je een invite krijgt).
Er is geen open public beta aangekondigd (Iedereen kan zonder invite meedoen).

[ Voor 16% gewijzigd door Azaruc op 20-09-2011 16:47 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
wat boeit het nou hoe ze het noemen, als het maar snel over is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sterker nog, er is aangegeven dat ze geen nut zien in een open beta, dus dat die er niet komt is een zekerheid.

Een closed beta komt er sowieso, die loopt voor een deel al zelfs. Al wordt die wel public invitational.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
batsma schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:10:
[...]

It would be foolish to say we’ll be able to squash every bug, but we have a QA department that is large enough to test a massive online game like World of Warcraft, and so we feel very confident that we’ll be able to test and release an extremely high quality four player co-op game like Diablo III without having to open it up to public testing.
Hieruit maak ik op dat het weinig nut heeft om naar public beta te gaan, omdat ze zelf genoeg mensen hebben om het intern en met F&F te testen.

Vooral die laatste regel: without having to open it up to public testing. Staat nergens dat het een OPEN beta zal betreffen, maar dat het geen nu heeft hem open te gooien voor public testen (closed dan wel niet closed)

Vandaar dat ik denk dat ze gewoon de PUBLIC beta schrappen.

En trouwens wat niet aangekondigd is hoeft ook niet geschrapt te worden want het is immers niet aangekondigd.

Edit:
Wat ik dan niet snap is dat ze zo'n heisa erom gemaakt hebben op de community site om je te informeren hoe je kan opt-innen. Als ze vervolgens het alleen bij F&F houden. Maargoed die beslissing hebben ze wellicht later gemaakt. En er zijn teveel beggars en whiners op fora die zeuren om een Beta Key, alleen daarom zou ik hem al niet meer releasen en de game ook uitstellen tot 2012 (valt niets uit te stellen omdat er geen deadline is vrijgegeven) maar bij wijze van...

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 20-09-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:22:
[...]

[...]

Hieruit maak ik op dat het weinig nut heeft om naar public beta te gaan, omdat ze zelf genoeg mensen hebben om het intern en met F&F te testen.

Vooral die laatste regel: without having to open it up to public testing. Staat nergens dat het een OPEN beta zal betreffen, maar dat het geen nu heeft hem open te gooien voor public testen (closed dan wel niet closed)

Vandaar dat ik denk dat ze gewoon de PUBLIC beta schrappen.

En trouwens wat niet aangekondigd is hoeft ook niet geschrapt te worden want het is immers niet aangekondigd.
Quote dan het hele stuk dat hij schrijft, dit heeft betrekking op de content, niet de server stress test en hardware tests.

Hij zegt hier dus dat er aan de beta geen content toegevoegd zal worden omdat het voor Blizzard geen voordeel zal opleveren, hij zegt niet dat er geen closed beta komt, de closed beta zal echter enkel tot King Leoric zijn, en zich richten op server stress, en user-hardware.

Snap niet hoe sommige mensen enkel kunnen lezen wat ze willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Zelfs na het (en al eerder) vaak genoeg over gelezen te hebben maak ik er het zelfde uit op, jij leest ook alleen wat je wilt lezen omdat je weer puur op de content af gaat.

Edit:

Als je het stappenplan mag geloven staat op 5 wel "open it up to public testing" maar wie zegt dat ze dat gaan doen. Als ze al eerder zeggen dat ze mensen genoeg hebben om WoW te testen zonder public.

Maargoed boeit ook allemaal niet, beta of geen beta is mij om het even, liever wel dan niet, maar het is nog niet eens gezegd dat je invited gaat worden.

En trouwens heeft ook niemand een bron van die text, en het is ook geen Blue post van het forum, dus ik quote van een quote zonder de hele context te kunnen zien.

[ Voor 68% gewijzigd door Bulls op 20-09-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44

The_DoubleU

Tweaker in München

Bulls schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:31:

Edit:

Als je het stappenplan mag geloven staat op 5 wel "open it up to public testing" maar wie zegt dat ze dat gaan doen. Als ze al eerder zeggen dat ze mensen genoeg hebben om WoW te testen zonder public.
Ze hebben genoeg mensen in QA om de content te testen.
Ze hebben niet genoeg mensen om alle hardware configuraties te testen of stress tests op servers uit te voeren.

originele thread http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3196342532#10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er geen extra content beschikbaar zal worden gesteld voor een public Beta (of deze nu closed of open is) is een positief nieuwtje.

Dat betekent dat ze dus volledig vertrouwen hebben in de content die er is op het moment dat de stress test (die dus wél gaat komen alsnog) gaat draaien. En, een stress test hoeft niet lang te nemen. Waaruit je kunt concluderen dat de Closed Public Beta relatief kortstondig zal zijn, iets wat ik altijd al heb gezegd en geloofd.

Je hoeft geen 3 maanden lang te stress testen en je hebt ook geen 3 maanden nodig om iedere mogelijke en onmogelijke (client) hardwareconfiguratie te testen op stabiliteit. Dat kun je in een aantal weken al voor elkaar hebben, zeker als de beschikbare Beta content relatief weinig is.

Ik verwacht daarom dus ook dat de Closed Public Beta niet langer dan anderhalve maand zal draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:52:
Dat er geen extra content beschikbaar zal worden gesteld voor een public Beta (of deze nu closed of open is) is een positief nieuwtje.

Dat betekent dat ze dus volledig vertrouwen hebben in de content die er is op het moment dat de stress test (die dus wél gaat komen alsnog) gaat draaien. En, een stress test hoeft niet lang te nemen. Waaruit je kunt concluderen dat de Closed Public Beta relatief kortstondig zal zijn, iets wat ik altijd al heb gezegd en geloofd.

Je hoeft geen 3 maanden lang te stress testen en je hebt ook geen 3 maanden nodig om iedere mogelijke en onmogelijke (client) hardwareconfiguratie te testen op stabiliteit. Dat kun je in een aantal weken al voor elkaar hebben, zeker als de beschikbare Beta content relatief weinig is.

Ik verwacht daarom dus ook dat de Closed Public Beta niet langer dan anderhalve maand zal draaien.
morgen begint de closed beta, over exact 1 maand is het Blizzcon en dan krijgen we een release date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Pensmaster-B schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:53:
[...]

morgen begint de closed beta, over exact 1 maand is het Blizzcon en dan krijgen we een release date
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de pers is het vandaag begonnen dus het voetvolk zal ook snel aan de beurt zijn.

http://d3cauldron.com/201...-3-closed-beta-has-begun/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open is iets anders dan public he ;)

Open zegt dat iedereen er in kan. Public alleen dat het publiek is, maar dat kan nog steeds closed zijn (invitational).

Open komt er niet, public komt er wel voor de stress test. Dat is allemaal gewoon letterlijk genoemd.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:52:
Dat verwacht ik ook niet, maar blijft onvoorspelbaar. Het is een proces van testen en tweaken. Gelukkig hebben ze inmiddels redelijk wat ervaring met dit soort dingen :P

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 20-09-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
De mac-versie is in ieder geval ook beschikbaar, want daar speel ik nu mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik lees hier en daar inderdaad dat er nu, precies een maand voor Blizzcon een invitational Beta is begonnen, niet alleen voor pers, maar gewoon vooral voor ofzo. Één non-pers kennis mag mee spelen nu, vrijwel zelfde systeem als die van mij. Op geen manier verbonden met Blizz of pers, dus tja, als je nu geen toegang hebt, weet ik niet of je dat nog gaat krijgen...

Geen toegang voor mij... Dan nog maar even verder met D2 he? (ook geen straf) Hopen dat er geen grote problemen of crashes optreden en ze snel de hele game kunnen uitbrengen. (de dag na Blizzcon plz.)

{edit} oh grappig trouwens hoe iemand gewoon om een uur of 8 in de avond totaal overal van de radar verdwijnt en vervolgens een tweet of twee eruit gooit dat ie alle drie z'n favo classes heeft uitgespeeld)}

[ Voor 15% gewijzigd door djunicron op 20-09-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
djunicron schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:11:
[...] dus tja, als je nu geen toegang hebt, weet ik niet of je dat nog gaat krijgen...
Voor zover ik heb begrepen worden de invites voor de Closed Beta in 'waves' toegevoegd zodat de servers beetje bij beetje zwaarder belast kunnen worden. Dus het is niet omdat je op dit moment nog geen invite hebt, je er nooit eentje zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.diablofans.com...ge__p__664374#entry664374
Sets of armors lvl 1 t/m 17 van alle classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicky schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:18:
[...]

Voor zover ik heb begrepen worden de invites voor de Closed Beta in 'waves' toegevoegd zodat de servers beetje bij beetje zwaarder belast kunnen worden. Dus het is niet omdat je op dit moment nog geen invite hebt, je er nooit eentje zal krijgen.
Sowieso blijven ze invites uitsturen omdat er gegarandeerd mensen bij zijn die de beta na een week of zo voor gezien houden en Blizz de serverbelasting op een bepaald minimaal peil wil houden.

Het is wel een teken dat alles volgens planning gaat en als de hardware het houdt zal het dit jaar nog moeten kunnen gaan lukken.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.