[PC] Diablo 3 - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 55.275 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Flowmo schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:15:
Mooie video over de Gold AH in de beta:
YouTube: Diablo III Beta - Gold Auction House in HD (1080p) - How to Search/Bid/Buy/Sell and Collect - YouTube

Ziet er vrij goed uit allemaal! Lekker overzichtelijk. Doet me denken aan de WOW AH wat ik me er van kan herinneren.
Die ziet er inderdaag goed overzichtelijk uit, ik zie inderdaad ook aardig wat WoW elementen terug komen hehe. Ik zag ook een link naar de lich king filmpje, nu heb ik nog meer zin om Diablo2 te kunnen spelen dus had daar beter niet naar kunnen kijken ;(

Misschien kan ik mijn vriendin beter voorbereiden op de komst van Diablo3, misschien lukt het mij om haar te overtuigen om dat ook te spelen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Shuvit op 16-09-2011 13:37 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flowmo schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:15:
Mooie video over de Gold AH in de beta:
YouTube: Diablo III Beta - Gold Auction House in HD (1080p) - How to Search/Bid/Buy/Sell and Collect - YouTube

Ziet er vrij goed uit allemaal! Lekker overzichtelijk. Doet me denken aan de WOW AH wat ik me er van kan herinneren.
Niet alleen is de AH overzichtelijk, maar ook erg toegankelijk. Direct van en naar je shared stash. Je hoeft niet eens een game te joinen, karakterselectie is voldoende.

En tevens erg fijn dat je een 'max bid' kan doen ipv een gewone 'bid', zodat je bod automatisch verhoogt wordt als een andere speler er nog 's over heen biedt.
Shuvit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:37:
[...]

Misschien kan ik mijn vriendin beter voorbereiden op de komst van Diablo3, misschien lukt het mij om haar te overtuigen om dat ook te spelen 8)7
Hehe, ik ga het in ieder geval wel proberen om m'n vriendin zo ver te krijgen dat ze ook D3 gaat spelen >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Van wat ik heb gezien kun je dus geen duur van de auction instellen en is dat fixed op 12 uur en nog wat. Vind ik eigenlijk wel jammer want dan kan het aanbod redelijk klein zijn omdat het elke dag nieuw is. En als je het een beetje op ongelukkige tijdstip plaatst dan kun je het wel helemaal niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Bulls schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:46:
Van wat ik heb gezien kun je dus geen duur van de auction instellen en is dat fixed op 12 uur en nog wat. Vind ik eigenlijk wel jammer want dan kan het aanbod redelijk klein zijn omdat het elke dag nieuw is. En als je het een beetje op ongelukkige tijdstip plaatst dan kun je het wel helemaal niet verkopen.
Dan wacht je even tot een wat gunstiger tijdstip en plaats je het dan. Niets verplicht je om gevonden items meteen door te verkopen. Kan je ook even in je stash bewaren en later op de AH plaatsen.

Verder zal het me niet verbazen als ze er net als bij WOW een variabele tijd per itemveiling bij maken. Bv. 8 uur is dan 20 gold, 12 uur 25 gold, 24 uur 40 gold, etc. Dan kan je voor je duurdere items een langere tijd kiezen zodat ze langer aan bod komen in de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik kan het niet vinden, maar droppen mensen nog steeds oren als je ze doodt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EnigmaNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:20:
Ik kan het niet vinden, maar droppen mensen nog steeds oren als je ze doodt?
Er is geen hostile meer alleen Arena PVP en dat gaat puur om een ranking dacht ik. Verder nog niet zoveel over gehoord/gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:46:
Ik denk dat dat tijdelijk is, gewoon tijdens de Beta. Om ervoor te zorgen dat er flink wat transactiedata komt uit de Beta fase. Om eventuele bugs op te sporen, etc, etc, etc.

Uiteindelijk verwacht ik wel dat er keuzemogelijkheden komen voor de D3 veilingen. Misschien niet zo extreem lang als je een WoW veiling in de lucht kunt hebben maar ik denk dat een 24-uurs optie er zeker wel van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:43:
[...]

Ik denk dat dat tijdelijk is, gewoon tijdens de Beta. Om ervoor te zorgen dat er flink wat transactiedata komt uit de Beta fase. Om eventuele bugs op te sporen, etc, etc, etc.

Uiteindelijk verwacht ik wel dat er keuzemogelijkheden komen voor de D3 veilingen. Misschien niet zo extreem lang als je een WoW veiling in de lucht kunt hebben maar ik denk dat een 24-uurs optie er zeker wel van komt.
Ik ben Entropia gewend en daar kon je maximaal 7 dagen iets plaatsen, en dat vind ik eigenlijk prima, zolang alles maar een buyout heeft heb je lekker veel om uit te kiezen. En anders even een reminder voordat hij afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik hoop dat er net als biij WoW een android/iOS app komt waarmee je je auctions kan regelen wanneer je niet in de buurt van de PC bent.

Sowieso ben ik altijd een fan van AH achtige systemen in games. En dan te bedenken dat je er bij dit spel ook nog wat echt geld mee kan verdienen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Voxalizer schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:46:
Ik hoop dat er net als biij WoW een android/iOS app komt waarmee je je auctions kan regelen wanneer je niet in de buurt van de PC bent.

Sowieso ben ik altijd een fan van AH achtige systemen in games. En dan te bedenken dat je er bij dit spel ook nog wat echt geld mee kan verdienen.
echt geld is op dit moment het nog niet echt volgens mij

Van de opbrengst van de RMAH kun je shizzles bestellen in de blizzard store.
Volgende vraag dan: Hoe zit dat in de EU, want als je alleen in de blizzard store kunt kopen, dan heeft de EU er niks aan sinds die blizz store alleen in amerika werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:23:
[...]

Volgende vraag dan: Hoe zit dat in de EU, want als je alleen in de blizzard store kunt kopen, dan heeft de EU er niks aan sinds die blizz store alleen in amerika werkt...
Op dit moment zal het nog wel niet mogelijk zijn het over te maken op een gekoppeld PayPal account, nee. Maar dat is omdat het de Beta betreft. En gedurende de Beta is het niet zo bijzonder interessant of het wel of niet over te maken valt naar andere diensten. Sowieso denk ik dat Blizzard liever niet ziet dat mensen geld verdienen aan de Beta.

Live komt de transactie mogelijkheid er zondermeer wel. Dat was namelijk vanaf het begin af aan al het plan, om de mogelijkheid te bieden het geld over te maken naar bankrekeningen/accounts die je hebt bij derden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:46:

Ik hoop dat er sowieso een app voor de smartphone komt met een soort armory zoals van WoW en alle skills en items. Wil er best voor betalen ook om als ik niet thuis ben toch plezier aan D3 te kunnen beleven. Er is nu wel een Diablo 3 app in de Androidmarket maar die trekt op niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Bashiok had een thread gemaakt dat de beta getsart was, en nu is hij weg? WTF!

Edit: Waarschijnlijk FAKE!

Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/785/betastart.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Pedr0 op 16-09-2011 21:49 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, of hij heeft alvast een concept gemaakt of er staat echt heel snel iets aan te komen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zomaar intikt uit verveling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:45:
Hmm, of hij heeft alvast een concept gemaakt of er staat echt heel snel iets aan te komen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zomaar intikt uit verveling.
Jij kent bashiok dus niet? :)

Kans is dat tie idd een concept heeft gemaakt en dat tie per ongeluk op post heeft geklikt ofzo :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 16-09-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me toch niets voor Blizz om dit soort ongein uit te halen als er niets aan de hand is. Plaagstootjes kunnen best en zijn best leuk maar een beta aankondiging in een blue post lijkt me niet als geintje bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

Zo. Mijn gepost over amazon zal nu ook ophouden. (ik hoor gejuich? :+ )
Lang genoeg geprobeerd mensen te overtuigen dat online only niet alleen voor DRM is en ander gedoe.

Voor de laatste leuke posts en mijn afscheidspostje zie link; http://www.amazon.com/Why...U#CustomerDiscussionsNRPB .
Die kerel erboven vond mijn argument in de discussie niet meer geldig omdat ik het woord lol er in had staan. :P

Alles wat ik op tracking had staan is verwijderd dus ik krijg ook geen mailtjes meer bij elke reactie die er komt. 8)7 Het was geinig om daar even te zitten met die figuren die Blizzard greedy vinden omdat de militairen overseas niet (goed) Diablo 3 kunnen spelen en zo maar ja.

[ Voor 29% gewijzigd door The Chosen One op 16-09-2011 22:00 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Post:

We are radically changing the resources management for the Demon Hunter, including changes to unlocking skills, resources management and more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ook gezien net, ben benieuwd. Zal toch met grote zekerheid mijn 1e class worden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet het idee gehad dat er zoveel problemen waren met de DH maar wellicht dat de meeste video's van runs zijn die door lvl 10+ spelers gedaan worden.
Ik wil met de barbarian beginnen maar de DH zal wellicht mijn tweede karakter worden. Ik twijfel nog tussen de wizard en DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dalyxia schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:23:
[...]

Dit heb je toch echt mis, het is bevestigd dat je je gewoon uit kan laten betalen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Bulls
Waarom zou je zoiets nou per ongeluk sturen? Als hij een concept klaar had, dan staat ie vast in een text document op zn bureaubad. Maar ja hoe kun je dit anders faken, die screenshot zegt ook niets.

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 17-09-2011 00:16 ]

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:13
Pfff wordt tijd dat hij eens uitkomt. Na Diablo II jaren lang in mijn kast weg te hebben gestopt wegens de verslavings-factor begint het me toch wel te kriebelen als ik die allemaal lees.

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik lees nog ff Diablo 3 info voor ik naar mijn werk ga en ik zie dat ze veranderingen gaan aanbrengen in de volgorde van het krijgen van skills van de Demon Hunter. Ze gaan ook iets aan resource system doen. Vraag me af of ze die class gaan buffen. Zo sterk leek die me niet in de beta.

Onderstaande gaat over de Demon Hunter.

Official Blizzard Quote:
[Blizzard Source]
We're not overhauling the class, just changing up what skills unlock at which levels and fixing some of their resource starvation issues. It's easy to change this kind of stuff. Spreadsheet stuff.

Leven en laten leven!

Verwijderd

It's easy to change this kind of stuff. Spreadsheet stuff.

Hij zet het er zo lekker simpel neer _/-\o_

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik denk idd dat dit zo simpel is als die zegt. Een spel wat zo zwaar leunt op skills en balancing moet je het wel eenvoudig maken om het aan te passen. Ik denk ook dat de patches die uit zullen komen als het spel uit is voornamelijk skills/tems gaan tweaken.

Verwijderd

Yepp, maar zoals hij het zegt komt het bij mij over als even Excell openen, tik, tik, tik, enter en het is veranderd. Maar het zal inderdaad geen megaklus zijn.

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Waarschijnlijk is het ook niet veel meer dan de waardes van een aantal variabele aanpassen.

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

TrailBlazer schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 08:23:
ik denk idd dat dit zo simpel is als die zegt. Een spel wat zo zwaar leunt op skills en balancing moet je het wel eenvoudig maken om het aan te passen. Ik denk ook dat de patches die uit zullen komen als het spel uit is voornamelijk skills/tems gaan tweaken.
Als je jarenlang ervaring hebt met het ontwikkelen van RPGs (waaronder Diablo I, II en LoD) kan je een goede balans snel vinden, oké zijn soms tweaks en aanpassingen nodig in de Beta maar daar is een beta juist voor.

Waarschijnlijk zal de DH gewoon wat meer DPS gerichte tweaks krijgen en wat minder kosten van Hatred of Discipline, Ik denk dat met name de Hatred het probleem vormt.

• Bulls
Gaan ze nu de resource veranderen van de DH? of blijft het nog wel Hatred en Discipline. En veranderen ze alleen de regen en usage.

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk een resource wordt maar ergens anders wordt dat weer onwaarschijnlijk geacht.
Vermoedelijk zullen hatred en discipline gewoon blijven en zal de regeneratie of zullen de kosten van de skills aangepast worden. Want het is een mooi systeem, twee resources en dat zullen ze wel willen behouden.

Verwijderd

Bulls schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:31:
Gaan ze nu de resource veranderen van de DH? of blijft het nog wel Hatred en Discipline. En veranderen ze alleen de regen en usage.
Ik zou zeggen dat het nu té laat is om de resource volledig te veranderen. Dan zou je de hele class van de grond af opnieuw moeten balanceren. Ik denk dat het praktischer is om regen en cost beter te balanceren, dan ben je een stuk sneller klaar en heb je ook veel minder ruimte voor onvoorziene problemen achteraf.

Verwijderd

YouTube: Diablo 3 Beta full party - YouTube

Video van 2 dual wield barbarians met 2 monks. Hoop geweld bij elkaar in deze (te) korte video en het maakt duidelijk waarom hier geen followers bij zijn. Hopelijk gaan we nog meer dual wield barbarians zien.
Overigens zie ik een DH ook het liefst als dual wield.

Verwijderd

Bashiok: When closed beta begins there will be press releases, blog posts, twitter tweets, ticker tape parades, 30's style boxing, confetti manufacturing and expending, spit takes, coffee manufacturing and consuming, crying, handball matches (no waterfalls), news ports AND re-ports, anger, too many emails in my inbox, too many begging threads in this forum, and potentially a few happy people.

You'll know.

Antwoord op de vraag op een forum of de closed beta al begonnen is :)

Mensen worden met de dag ongeduldiger (ik ook).

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 11:34
We zitten wel ECHT dichtbij de beta hoor, zie ook de message bij SC2 login.

Iets met een waarschuwing over phishing attempts en als je denk dat je een invite hebt ontvangen dat je dan beter naar battle.net kunt gaan om te kijken of dit inderdaad zo is...

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Phorze schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:43:
We zitten wel ECHT dichtbij de beta hoor, zie ook de message bij SC2 login.

Iets met een waarschuwing over phishing attempts en als je denk dat je een invite hebt ontvangen dat je dan beter naar battle.net kunt gaan om te kijken of dit inderdaad zo is...
Maar dat staat er al anderhalve week. :)

• Dalyxia
Stranglem schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 07:26:
Ik lees nog ff Diablo 3 info voor ik naar mijn werk ga en ik zie dat ze veranderingen gaan aanbrengen in de volgorde van het krijgen van skills van de Demon Hunter. Ze gaan ook iets aan resource system doen. Vraag me af of ze die class gaan buffen. Zo sterk leek die me niet in de beta.

Onderstaande gaat over de Demon Hunter.

[...]
klinkt mij in de oren als dat Skill X die op lvl 10 vrij komt, dat die skill nu op lvl 8 vrij komt en ipv 40 hatred 30 hatred kost, dat soort gebak

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2q3rja8.jpg deze viel mij op in die film vol geweld van 4 personen.

Heb je 59 sec. de tijd om de king te mollen, of 59 seconden de tijd om je bij de rest van de party te voegen?

Verwijderd

Je hebt 59 seconden om naar de King getransfereerd (of zoiets ) te worden. Is in de solo play ook te zien, al is het niet altijd even duidelijk te zien omdat het meteen aangeklikt wordt.

Verwijderd

Dus stel:

Een persoon entert de boss-entrance, en jij staat bij wijze van bij de WP, 2 verdiepingen hoger van dat gebied. Krijg je dan ook zo'n scherm waar je even op 'accept' klikt en vervolgens geteleported wordt?

Zou wel chill zijn. Ook heel chill is dat de interface zelf al aangeeft als iemand een WP heeft geactiveerd.

Verwijderd

Het meeste wat ik van de beta gezien heb is solo, maar ik neem aan dat iedereen op accept moet klikken maar wel in de buurt van de entrance moet zijn.

• Skabobski
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Is er enig idee, hoe "rare" de runes zullen zijn voor je skills. Ik heb die van de monk goed bestudeerd, omdat het mij het leuke classe lijkt. Maar sommige runes voor een skill hebben bijna hetzelfde effect, wat ik een beetje vreemd vind. Dit zal misschien nog aangepast worden, het is immers de beta.

Verwijderd

Ik denk dat we momenteel weinig kunnen zeggen over de runes omdat ze daar nog volop mee bezig zijn en het dus weer heel anders kan zijn als wat er al bekend was.
Ik ben zelf erg benieuwd naar de beschikbaarheid van lvl 6 en 7 runes.

• Skabobski
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik heb schijnbaar iets gemist, Runes met vershillende levels?

Een andere vraag is, kan je skills tijdens combat veranderen? Ik heb zelf nog niet gelezen dat het niet kon, en in alle diablo 3 beta vids heb ik nog gespot dat iemand dit doet tijdens een gevecht.
Want wat ik mij afvraag is dat als je een Mantra met runes de duratie verlengt naar 4 minuten, of je dan de plek van je mantra om kan wisselen voor een active skill, en na 4 min weer even omwisseld, activeerd en weer omwisseld.
Lees anders de TS eens door, ik zal je vast verklappen dat er 7 skillrune levels zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Skabobski schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:18:
Ik heb schijnbaar iets gemist, Runes met vershillende levels?

Een andere vraag is, kan je skills tijdens combat veranderen? Ik heb zelf nog niet gelezen dat het niet kon, en in alle diablo 3 beta vids heb ik nog gespot dat iemand dit doet tijdens een gevecht.
Want wat ik mij afvraag is dat als je een Mantra met runes de duratie verlengt naar 4 minuten, of je dan de plek van je mantra om kan wisselen voor een active skill, en na 4 min weer even omwisseld, activeerd en weer omwisseld.
Skills kun je tijdens het vechten niet wisselen omdat je dan meer dan 6 actieve skills zou hebben. Tussen het vechten kun je wel eindeloos wisselen.

• Stranglem
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:41:
[...]

Skills kun je tijdens het vechten niet wisselen omdat je dan meer dan 6 actieve skills zou hebben. Tussen het vechten kun je wel eindeloos wisselen.
Je kan tijdens een gevecht wél je skills wijzigen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Daar willen ze nog wel naar kijken. Switchen tijdens combat of timed skills snel activeren en wisselen en zo.
Dacht dat het op diablo inc. stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Is ook een hele discussie over geweest op D3 forum, Ik vind het meest logisch als je alleen out of combat kan wisselen, en dat de cooldown van alle skills klaar moeten zijn voordat je kan wisselen, zo kun je het niet exploiten. Om het alleen mogelijk in town te maken gaat mij te ver en maakt het weer vervelend, en dat hebben ze net lekker opgelost door overal te kunnen verkopen en salvagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:40:
[afbeelding] deze viel mij op in die film vol geweld van 4 personen.

Heb je 59 sec. de tijd om de king te mollen, of 59 seconden de tijd om je bij de rest van de party te voegen?
Ik vind hem vrij duidelijk?
Iemand komt op de verdieping van The Skeleton King. Je hebt de kans om naar hem te teleporten. Dit is voor mensen die ergens anders staan of in town, eventueel AFK. Na 1min is het scherm gewoon weg dus als je als nog in de buurt bent kun je cancel klikken en er komen of als je een tp hebt en even in town bent. Ben je afk in town of klik je cancel en blijf je uit de buurt denk ik dat je de quest niet krijgt en later nog eens moet doen als je hem wil :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet beter of je kunt alleen tussen de gevechten door je skills wisselen. Dus eigenlijk heb je dan 26 active skills als ik het goed begrijp? Op deze manier wissel je telkens de skills met een CD er op tijdens een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Diablo 3 Beta Den of the Fallen Take 2 - YouTube

Een barbarian in een random dungeon. Hopelijk barst het van dergelijke dungeons. Altijd leuk om extra xp en gold binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 09:04:

Een barbarian in een random dungeon. Hopelijk barst het van dergelijke dungeons. Altijd leuk om extra xp en gold binnen te halen.
Het is geen random dungeon, althans niet het doel van de dungeon. De layout van de dungeon zal wel random zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia

gewoon den of evil, zelfs met corpsefire :)

wel FFing nice dat je niet de hele weg terug hoeft te lopen, daar dacht ik al aan tijdens het filmpje, heb daar met D2 altijd zo'n schijthekel aan, dus NICE dat blizz dat zo heeft opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het een random dungeon was maar blijkbaar niet, dan heeft de bron het fout vermeldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024

Ik was van plan om te starten met een barbarian, maar in dit filmpje komt hij toch wel erg log en traag over.. dan wordt het waarschijnlijk een monk. Ook melee, maar iets "actiever" :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar een filmpje van een barbarian die dual wield doet, dat is heel andere koek!

YouTube: Diablo 3 Beta Barbarian Dual-Wield Frenzy - YouTube

En let vooral op die brul aan het einde van het filmpje, daar wordt een leeuw zelfs bang van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:45:
Kijk eens naar een filmpje van een barbarian die dual wield doet, dat is heel andere koek!

YouTube: Diablo 3 Beta Barbarian Dual-Wield Frenzy - YouTube

En let vooral op die brul aan het einde van het filmpje, daar wordt een leeuw zelfs bang van :)
Hehe, dual-sword sin on steroids :p. Toch mooi om te zien hoe zoiets simpels als wat andere weapons dezelfde class toch gelijk een heel ander gevoel kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk dat wanneer je Frenzy gebruikt je ook met een 2-Hander veel meer leven in de brouwerij kunt brengen. Mijn enige reden om dual wield warrior te spelen in WoW in plaats van met een 2-Hander was dat er veel meer leven in zit. Ik wil wel graag wat actie zien :) Daarom gaat mijn voorkeur ook naar een dual wield DH uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
psychodude schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:18:
[...]

Hehe, dual-sword sin on steroids :p. Toch mooi om te zien hoe zoiets simpels als wat andere weapons dezelfde class toch gelijk een heel ander gevoel kan geven.
Ik vind het leuk om te zien hoe hij echt frenzy gaat en er de damage-getallentjes om je oren vliegen, hahaha. Leuk

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar dit spel. Zijn de omgevingen overigens allemaal dungeons en zo duister? Of zitten er ook iets 'vrolijkere' omgevingen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Er zijn genoeg youtube filmpjes beschikbaar nu dus kijk maar. :)
Zoek maar naar vesmar entertainment. En dan monk/wizard movie(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synark123 heeft ook al aardig wat HD filmpjes op zijn kanaal staan van alle klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:55:
Ben erg benieuwd naar dit spel. Zijn de omgevingen overigens allemaal dungeons en zo duister? Of zitten er ook iets 'vrolijkere' omgevingen bij?
Het moet juist duister en grimmig zijn, anders liepen mensen te zeuren dat het te kiddy wow uitzag.

Maar er is in elk geval nog een "zand" act heb ik gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ene zit te zeuren dat het allemaal te kleurrijk is en de ander vindt het weer te grimmig :+

Persoonlijk heb ik het liever ook met iets meer kleur. En kleur is niet per definitie "kiddy" natuurlijk of "WoW". Maar goed.. de zeurende massa heeft gewonnen :P

Trouwens, wat me opvalt aan de beta filmpjes is dat de mana echt bizar snel regen't. Is dat normaal of een beta-ding? Want iedereen is nu vanalles aan het spammen en vliegt door de levels alsof het niks is lijkt het wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 19-09-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

in het begin was dat wel het commentaar dat het niet duister genoeg was. Met de paar filmpjes die ik heb gekeken vind ik dat heel erg meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
TrailBlazer schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:54:
in het begin was dat wel het commentaar dat het niet duister genoeg was. Met de paar filmpjes die ik heb gekeken vind ik dat heel erg meevallen.
komt omdat mensen gingen oordelen over de graphics aan de hand van een vroege alpha build

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:22:

Trouwens, wat me opvalt aan de beta filmpjes is dat de mana echt bizar snel regen't. Is dat normaal of een beta-ding? Want iedereen is nu vanalles aan het spammen en vliegt door de levels alsof het niks is lijkt het wel.
Ik vermoed dat dat een low-level ding is en dat dat bij hogere lvls wel minder wordt. Blizzard heeft ook al aangegeven dat dit eerste stuk enorm makkelijk is qua monsters en dmg. En een stevige mana-regen helpt daar wel aan mee natuurlijk.
Normal difficulty is intentionally very easy.
And this is especially true in the very first sections of the game.
We want players to get used to the game, its mechanics, the hero they're using, and so forth.

Higher difficulty levels will be the real deal. Inferno is definitely not going to be a piece of cake. Tears will be shed. Lots of them. But the joy of overcoming these challenges will be huge indeed!
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:03:
[...]

Ik vermoed dat dat een low-level ding is en dat dat bij hogere lvls wel minder wordt. Blizzard heeft ook al aangegeven dat dit eerste stuk enorm makkelijk is qua monsters en dmg. En een stevige mana-regen helpt daar wel aan mee natuurlijk.

[...]

bron
volgens mij was het al comfirmed dat je in de beta hogere regen hebt omdat het het begin is, net als low level in WOW.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:20
flessuh schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:05:
[...]
volgens mij was het al comfirmed dat je in de beta hogere regen hebt omdat het het begin is, net als low level in WOW.
Dit hoort wel bij het "nieuwe gamers niet afschikken" tijdperk, en groot gelijk. Bij Diablo 2 is het best wel irritant, in het begin kun je 2-5 spells casten en dan mag je weer wachten :P. Of die stamina.... je loopt 30 seconden mag je weer wachten of een stamina potion gebruiken :D.

Voorlopig nog even Diablo 2 spelen, ik zie de beta voorlopig niet uitkomen. Ik denk niet eens meer deze maand :-( ... Ja lekkere downer zo op de maandag ochtend :/. I hope I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het nou goed met de Auction Hall's?

Er is dus een gewone Auctiopn Hall zoals wij die kennen van WoW en eentje met echt geld?
Wat is dan het voordeel om iets kopen met echt geld i.p.v. met gewoon gold?

Ik kan mij goed voorstellen dat je als je het gold niet hebt het dan koopt met echt geld. Maar volgens mij is dit niet echt nodig, gold moet je altijd wel kunnen krijgen. Ik ben wel erg benieuwd naar het succes met echt geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Komt er nog wat van met die beta? Duurt allemaal zo lang :P

Niet dat ik hoop koester, heb in 10 jaar tijd dat ik spellen van blizz koop en actief meedoe nooit een beta key mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:34:

Er is dus een gewone Auctiopn Hall zoals wij die kennen van WoW en eentje met echt geld?

Ik kan mij goed voorstellen dat je als je het gold niet hebt het dan koopt met echt geld. Maar volgens mij is dit niet echt nodig, gold moet je altijd wel kunnen krijgen. Ik ben wel erg benieuwd naar het succes met echt geld.
Kwestie van vraag & aanbod.

Wat er wel is op een money-AH en niet op een gold-AH, dat verkoopt toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:38:
[...]

Kwestie van vraag & aanbod.

Wat er wel is op een money-AH en niet op een gold-AH, dat verkoopt toch wel.
Ja, je hebt natuurlijk kans dat iedereen alles op de money-AH gaat plaatsen.
Ik hoop van niet maar dat zullen wij dus nog even moeten afwachten.

Persoonlijk vind ik dat je gewoon moet werken voor je items, of het nu de benodigde goud verzamelen is of grinden. Dan is het ook een stuk leuker als je eindelijk de item hebt die je zo graag wou hebben.

Ik ben ook ingeschreven voor de beta, want aan de ene kant wil graag meedoen, maar aan de andere kant vindt ik het ook wel leuk om gewoon te wachten tot de officiële release en alles voor het eerst doen.
Als ik mijzelf goed ken dan wordt de Beta toch echt wel 5x gespeeld, met elke class 1x. Dan is de lol in het begin er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:34:

Ja, er komt een GAH (Gold Auction House) en een RMAH(Real Money Auction House).
Wat het voordeel is om iets te kopen met echt geld?
Als jij veel tijd hebt om te gamen kun je mooi farmen en items die je over hebt verkopen voor echt geld aan gamers die weinig tijd hebben om te gamen. Dit is eigenlijk waar het op neer komt, het gaat wel iets verder dan dit maar het is de basis waar het op gebaseerd is.

Zouden ze geen RMAH hebben dan krijg je een ebay markt waar mensen hun items op ebay en andere sites gaan aanbieden om te verkopen voor echt geld. Maar met de RMAH verdient Blizzard er ook een klein beetje op. En kan je niet gescamd worden... Ook een voordeel.

Zouden ze geen RMAH hebben dan was er waarschijnlijk geen Diablo 3 geweest(of er zou een monthly fee geweest zijn). Dit omdat de servers van Diablo 2 te lang draaien zonder echte winst, dit willen ze bij Diablo 3 voorkomen dmv de RMAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:46:
[...]
Ja, je hebt natuurlijk kans dat iedereen alles op de money-AH gaat plaatsen.
Ik hoop van niet maar dat zullen wij dus nog even moeten afwachten.
Dat valt wel mee, als je iets op de AH zet betaal je sowieso al een fee. Bijvoorbeeld 10 cent per plaatsing per item. Dus het zal niet zo zijn dat je je potions op AH gaat zetten voor 10 cent als ze soms verkocht worden voor 20 cent(want je moet maar hopen dat het verkoopt).

Je betaald voor het plaatsen op AH, en wanneer het verkocht is betaal je ook weer wat. En als je het naar paypal wil laten overzetten betaal je een %...

Dus item voor 10 cent plaatsing fee
Verkoopt voor 20 cent
En de AH neemt ook weer 5 cent voor het verkopen van je item.
"winst" 5 cent blizzard money, maar als het niet verkoopt ben je dus gewoon 10 cent kwijt.

(de getallen zijn fictief!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:46:
[...]

Persoonlijk vind ik dat je gewoon moet werken voor je items
Dat vind ik ook, daarom werk ik 40+ uur per week ;)

Ik ben wel benieuwd overigens of er handel gaat zijn in het kopen van items met gold en deze vervolgens te verplaatsen naar de RMAH. Vast een hoop Chinezen die daar handel in gaan zien :)

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 19-09-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Bosmonster schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:03:
[...]

Dat vind ik ook, daarom werk ik 40+ uur per week ;)
haha, toen ik in de ziektewet zat zat ik op 62 uur per week gamen (knie naar de *****)

maar wat dat betreft is het inderdaad makkelijk dat je 2x een AH hebt, en ik ben benieuwd of je ook wat een splitsing zou kunnen zien, fulltime baan veel op de RMAH, de rest op de GAH... of zou het niet zo heel erg worden?

@chinezen verhaal.... ik denk dat dat wel moeilijker word als in WOW, aangezien drops hier nog meer random zijn als ik het goed begrepen heb dan

[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 19-09-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
flessuh schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:06:
[...]

haha, toen ik in de ziektewet zat zat ik op 62 uur per week gamen (knie naar de *****)

maar wat dat betreft is het inderdaad makkelijk dat je 2x een AH hebt, en ik ben benieuwd of je ook wat een splitsing zou kunnen zien, fulltime baan veel op de RMAH, de rest op de GAH... of zou het niet zo heel erg worden?

@chinezen verhaal.... ik denk dat dat wel moeilijker word als in WOW, aangezien drops hier nog meer random zijn als ik het goed begrepen heb dan
Tsja, als je kijkt naar hoeveel gold/geld je kan farmen in online games met een economie, dan is het meestal een factor 10 effectiever om te gaan vakkenvullen bij de AH en je gold van een chinees te kopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook gewoon even de FAQ kunnen doorlezen. Maar goed, ik vroeg me ook af of het balans tussen die twee wel goed zou komen.

Verder denk ik dat Gold niet zo'n groot probleem zal worden. Immers heb je net zoveel kans om items te vinden die potentieel veel gold waard kunnen zijn. Stel nou voor dat je bijvoorbeeld een zeer goede staf vind, maar die kan je niet gebruiken vanwege class of de eigenschappen van het wapen, dan kan je deze mooi inruilen op AH voor iets wat je wel kan gebruiken en evenveel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Er is verteld dat de beta uiterlijk Q3 zou starten. Bedoelen ze met " de beta" de closed beta of de FF beta, want die is al begonen.
Als ze de closed-beta bedoelen, dan moet het deze maand uitkomen voor de genodigden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:31:
Er is verteld dat de beta uiterlijk Q3 zou starten. Bedoelen ze met " de beta" de closed beta of de FF beta, want die is al begonen.
Als ze de closed-beta bedoelen, dan moet het deze maand uitkomen voor de genodigden.
Had ik niet gelezen dat er 1.000 beta keys op BlizzCon worden weggegeven?
Lijkt mij dat het dan rond die tijd begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:34:
[...]

op de vorige blizzcon werden ook al keys verloot volgens mij. ik ben wel benieuwd, ik heb de virtual ticket voor dit jaar ook al weer voor blizzcon...kijken wat er bij zit, en wat ze nu bekend gaan maken voor "groot nieuws"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:34:
[...]

Beta kan prima alsnog een maand of 2 later beginnen natuurlijk :) Het betekend alleen dat ze dan al in de beta zitten die dan nog moet komen.
Stranglem schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:31:
F&F Beta in september idd.
Er is nergens verteld dat de closed beta in september zou uitkomen, alleen dat ze daarop richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bosmonster schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:22:
Volgens mij is de resource regen at a fixed rate, en op hogere levels gebruik je dus meer per skills en dan moet je plotseling wel zuinig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:09:
[...]

Volgens mij is de resource regen at a fixed rate, en op hogere levels gebruik je dus meer per skills en dan moet je plotseling wel zuinig zijn.
Het blijft natuurlijk speculeren, maar volgens mij is het ook zoals in WoW. Daar heb je ook t/m level 20 een zeer snelle regen van Mana en health, later wordt dit normaal. Ik zou hier niet teveel zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
[...]

Op hogere levels unlock je ook passives welke zorgen voor meer regen, of kan je bijschaven mbv runes. Tevens kan je +% mana regen op je gear krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
[...]

ik vind het wel jammer dat de closed beta nog niet gestart is. inmiddels is de F&F beta zo lang aan de gang dat als je het een beetje gevolgd hebt je alles al gezien hebt.

en omdat ze geen extra content toevoegen is het meer een demo dan een beta. ik vind het allemaal niet zo spannend meer en wacht lekker op de full release.. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Flghter1982 schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:50:
[...]

ik vind het wel jammer dat de closed beta nog niet gestart is. inmiddels is de F&F beta zo lang aan de gang dat als je het een beetje gevolgd hebt je alles al gezien hebt.

en omdat ze geen extra content toevoegen is het meer een demo dan een beta. ik vind het allemaal niet zo spannend meer en wacht lekker op de full release.. *zucht*
Je ziet ook dat het aantal filmpjes op youtube en streams steeds minder wordt. Ik heb nu alle classes en skills ook gezien. Alle runs met elke mogelijk combinatie. Vind het nog wel leuk, daar niet van, maar het wordt minder. Voor de uploaders en de viewers.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ja inderdaad, de lol is inmiddels wel een beetje af van de F&F Beta niet?

Het is bij mij zelfs inmiddels zo dat ik niet eens weet of ik de Beta lang zou spelen... Ik denk dat ik na twee runs (waarschijnlijk WD en DH) ermee zou ophouden, tenzij je chars (deels) bewaard blijven (haha, weinig kans).

Inmiddels maar weer eens wat D2 aan het spelen... Blijft toch ook een goed spel, hoewel vooral de lage resolutie me wat irriteert.

Eén ding wat dat me wel doet realiseren is hoe belangrijk de RMAH eigenlijk is. De hoeveelheid spam is nog altijd niet normaal, muten is onbegonnen werk en items extern kopen blijft een hachelijke zaak. Maar ondanks dat is het toch aanlokkelijk voor kleine bedragen wat spul te kopen. Zo heb ik in m'n 5e run (nu m'n 8e keer alle chars weg dus overnieuw) uuuuuuren een IK armor gezocht, maar nooit bemachtigd. IPV die 30 uur Baalruns had ik liever gewoon $1,50 betaald.

Je hoeft het niet te doen, en persoonlijk kan het me niet zoveel schelen als mensen me minder "legit" vinden daarvoor. D2 is uberhaubt niet "legit" want niemand wil Act 3 graag van begin tot einde spelen en vrijwel ieder level 20 char dat Duriel niet aan kan gaat eens achter een lvl 50 aan rennen door het cowlevel om zo 1~2 levels per 5 minuten te verdienen. (en een zooi flawed / normal gems die men niet op raapt)

Eigenlijk ben ik hoe langer hoe meer vóór deze aanpassingen in D3. Xp farmen voelt misschien wel lekker, maar het is toch een soort exploit. En bossruns zijn leuk en aardig, maar met een goed handelsysteem een stuk minder nodig, waardoor je je beter op de normale, bedoelde gameplay kan richten. En als de hoeveelheid spam teruggedrongen kan worden door alles keurig via een ingame store te doen, dan juich ik dat helemaal toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of je niet spam gaat krijgen van gear dat op de RMAH staat. Gewoon, "reclame" maken voor je items. Het zal wel niet mogen, maar mensen zijn zeer creatief deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gelukkig heb ik niet teveel gekeken, ik heb maar hier en daar wat gevolgd en gezien, en lang niet volledige playthroughs met elke class. Zoiets vind ik gewoon teveel spoileren, ik heb wel net genoeg gezien om te weten hoe het een beetje gaat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:50:
[...]

Het is sowieso een beta en geen demo natuurlijk. Het hele doel is niet vermaak van die spelers die graag al even met een pre-release versie willen spelen, maar testen van de servers en software.

Ik snap dat 99% gewoon graag even wil spelen, maar het blijft wel een beta. Het doel is testen. Dat dat maar 1 level is boeit dan dus helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik weet wel dat als ik de Beta mag spelen, dat ik dan waarschijnlijk alles ga uitpluizen in het stukje wat je mag spelen, en van alles ga testen, maar of dat nu ten goede zal komen voor de ervaring van de volledige versie.
Als je al zo snel elke keer dat zelfde stukje speelt, terwijl als je wel normaal door zou gaan zou je een keer tegen level 30 opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Vind het best wel lachen dat mensen nu al zitten te zeggen dat ze het niet meer spannend vinden doordat ze alles al gezien hebben, gedeeltelijk weliswaar, via de F&F beta.

Denk ik jullie eigen fout:p Nadeel als je te veel spoilers bekijkt. Vind ik ook een nadeel van Blizzard die al die content vrijmaakt, kan vrij nadelig ook werken doordat een 'overkill' opeens van informatie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf me toch afvragen of die RMAH wel beschikbaar wordt in de EU/NL.
Er zitten zoveel haken en ogen aan de aankoop en verkoop van virtuele goederen zoals BTW op je verkopen/inkopen, we zijn dan wel particulieren die wat items online verkopen/kopen maar hierover moet je vast gewoon aangifte doen bij de belastingdienst (iig vanaf een bepaald bedrag).
Ik krijg er ook geen duidelijk beeld van welke rol Blizzard speelt in de eigendom van de items.

Zolang alles kleinschalig is zal de belastingdienst er niet echt naar kijken maar volgens mij gaan heel boel veel mensen Diablo 3 spelen en zien allemaal wel wat in een extra zakcentje.
Daar gaan we vast niet mee wegkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

ModaSo schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:59:
Vind het best wel lachen dat mensen nu al zitten te zeggen dat ze het niet meer spannend vinden doordat ze alles al gezien hebben, gedeeltelijk weliswaar, via de F&F beta.

Denk ik jullie eigen fout:p Nadeel als je te veel spoilers bekijkt. Vind ik ook een nadeel van Blizzard die al die content vrijmaakt, kan vrij nadelig ook werken doordat een 'overkill' opeens van informatie komt.
Mee eensch. Iedereen moet natuurlijk lekker doen waar hij zelf zin aan heeft, dat staat voorop. Maar ik ga persoonlijk echt niet al die filmpjes kijken. Ook het feit dat mensen nu al builds zitten te maken kan ik met mijn kop niet bij. Vindt ik ook jammer van dit topic, veel te veel onzin (inclusief deze post) doe dat lekker in het D3 Char Build Topic ofzo :P Ik laat me lekker verrassen, of in de beta of in de final release. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door FloydRaalte op 19-09-2011 13:06 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:03:
Ik blijf me toch afvragen of die RMAH wel beschikbaar wordt in de EU/NL.
Er zitten zoveel haken en ogen aan de aankoop en verkoop van virtuele goederen zoals BTW op je verkopen/inkopen, we zijn dan wel particulieren die wat items online verkopen/kopen maar hierover moet je vast gewoon aangifte doen bij de belastingdienst (iig vanaf een bepaald bedrag).
Ik krijg er ook geen duidelijk beeld van welke rol Blizzard speelt in de eigendom van de items.

Zolang alles kleinschalig is zal de belastingdienst er niet echt naar kijken maar volgens mij gaan heel boel veel mensen Diablo 3 spelen en zien allemaal wel wat in een extra zakcentje.
Daar gaan we vast niet mee wegkomen!
Gewoon op je paypal laten staan en daar weer aankopen mee doen, niets op je eigen bank rekening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Bulls schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:05:
[...]

Gewoon op je paypal laten staan en daar weer aankopen mee doen, niets op je eigen bank rekening...
Als dat alleen gaat werken via Paypal , komt het RLAH er bij mij niet in . Paypal is onveilig , en daar doen we dus niet aan.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Visgek24 schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:06:
[...]

Als dat alleen gaat werken via Paypal , komt het RLAH er bij mij niet in . Paypal is onveilig , en daar doen we dus niet aan.
Paypal onveilig? Hoe kom je daar nou weer bij. Heb je toevallig die Kassa aflevering -vol onwaarheden- gezien ofzo?

Ik ga mooi items verkopen op de RMAH en uit laten betalen. Hopelijk gaat het goed lopen!

[ Voor 11% gewijzigd door EnigmaNL op 19-09-2011 13:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.