[PC] Diablo 3 - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 55.276 views

Verwijderd

Dat zijn de aanvallen die je automatisch doet en niet onder de skills vallen? Bij WoW noemen ze dat geloof ik de white damage.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hoelang is D3 (In de huidige versie niet die Diablo 2.5 3D) nu in ontwikkeling? Al minstens 4 of 5 jaar toch?
Bulls schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:40:
Hoelang is D3 (In de huidige versie niet die Diablo 2.5 3D) nu in ontwikkeling? Al minstens 4 of 5 jaar toch?
In 2005 zijn ze begonnen met development van de huidige versie :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Volgens force moet vandaag de Diablo 3 closed beta uitkomen. Ben benieuwd.

Leven en laten leven!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Stranglem schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:27:
Dat wordt de mailbox & tweakers refreshen, elke minuut :P

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Blackminister schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:17:
[...]

Dat wordt de mailbox & tweakers refreshen, elke minuut :P
ik heb diablofans ook nog open staan, naast de email-clients en tweakers maar ik verwacht er eigenlijk weinig van, dan valt het altijd mee. ;)

wel vreemd op zich, ik lees dat diablofans hun eigen skill calculator heeft nu....bijna dezelfde, als blizz, alleen word hij hier niet goed weergegeven...beetje vreemde actie van ze.

zie net dit staan... http://eu.blizzard.com/en...cement/index.html#summary
is die nu inderdaad nieuw?

staat zo op de home-page van blizz, een klein vakje van "the upcoming beta blabla"
staat er blijkbaar al even

[ Voor 20% gewijzigd door flessuh op 15-09-2011 09:42 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
flessuh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:21:
[...]

ik heb diablofans ook nog open staan, naast de email-clients en tweakers maar ik verwacht er eigenlijk weinig van, dan valt het altijd mee. ;)

wel vreemd op zich, ik lees dat diablofans hun eigen skill calculator heeft nu....bijna dezelfde, als blizz, alleen word hij hier niet goed weergegeven...beetje vreemde actie van ze.

zie net dit staan... http://eu.blizzard.com/en...cement/index.html#summary
is die nu inderdaad nieuw?

staat zo op de home-page van blizz, een klein vakje van "the upcoming beta blabla"
staat er blijkbaar al even
Dat is al oud dacht ik.

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Ik hoop dat voor barbs DW net zo effectief zal zijn als 2handed weapons.

Verwijderd

Malfius schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:53:
Dit is wel iets wat ze nastreven, al zal er altijd een kleine trade-off zijn vermoed ik. Met 2 single-handers heb je namelijk meestal wat meer keuzevrijheid in de mods op je wapens.

• Bulls
Malfius schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:53:
Ja dat las ik laatst ook al, dat de Barb echt de massive weapons kan wielden die anderen niet eens zouden kunnen tillen, En dat hij alle normale wapens kan dual wielden in elke combinatie.

Maar wie gebruikt dan nog meer normale wapens? Elke class heeft zijn eigen speciale wapens.

DH Crossbows
Wizz Wands en Orbs
WD Cermenonial Daggers en Mojo's
Barb Massive Weapons
Monk Fist Weapons en Staves.

Maar er is niemand die echt effectief gebruik maakt van de normale wapens zoals Swords, Clubs en Axes.
Daar zullen ongetwijfeld ook Sets en Legendaries van droppen. Maar als alleen de Barb ze er bij kan gebruiken en de rest van de classes altijd voor hun eigen class weapons gaan?

Bij D2 had je de Barb de Pala en de Druid die grotendeels alle type wapens gebruikten. Maar in d3 is dat alleen de Barb.

Ok in het begin pak je alles op en trek je alles aan wat je tegen komt wat maar iets beter is, maar uiteindelijk zal elke class voor zijn eigen specialized weaponry gaan. en dan lijkt me het zonde van al die leuke items die niemand echt wil hebben hoe goed en mooi ze ook zijn.

Ik denk dan ook dat ze in een eventuele expansion wel een weapon master class introduceren

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 15-09-2011 10:29 ]

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Bulls schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:26:
[...]

Ja dat las ik laatst ook al, dat de Barb echt de massive weapons kan wielden die anderen niet eens zouden kunnen tillen, En dat hij alle normale wapens kan dual wielden in elke combinatie.

Maar wie gebruikt dan nog meer normale wapens? Elke class heeft zijn eigen speciale wapens.

DH Crossbows
Wizz Wands en Orbs
WD Cermenonial Daggers en Mojo's
Barb Massive Weapons
Monk Fist Weapons en Staves.

Maar er is niemand die echt effectief gebruik maakt van de normale wapens zoals Swords, Clubs en Axes.
Daar zullen ongetwijfeld ook Sets en Legendaries van droppen. Maar als alleen de Barb ze er bij kan gebruiken en de rest van de classes altijd voor hun eigen class weapons gaan?

Bij D2 had je de Barb de Pala en de Druid die grotendeels alle type wapens gebruikten. Maar in d3 is dat alleen de Barb.

Ok in het begin pak je alles op en trek je alles aan wat je tegen komt wat maar iets beter is, maar uiteindelijk zal elke class voor zijn eigen specialized weaponry gaan.
Voor de warrior zal waarschijnlijk de tradeoff moeten worden gemaakt tussen de massive wapens (veel dmg, langzaam) en de 'normale wapens' (minder dmg, maar sneller). En verder, misschien zijn alle wapens wel interessant voor alle characters, ik heb nog geen idee hoe dat bij de high tier items zal zijn.

D3 Profile

Verwijderd

ik ben gisteravond ook eens op de skill calculator geweest want hier kan ik er niet op en ik moet wel zeggen dat het me alleen maar meer doet verlangen naar de release
Blizzard heeft toch wel weer een mooie sfeer kunnen creeeren voor de champs en hun skills alleen al
enige dat me wat teleurstelde was de demon hunter, er had hier al iemand aangegeven dat die traps wat verdwenen waren bij haar en ik vind ook dit is gewoon een archer geworden min of meer ze ziet er gewoon wat stoerder uit dan de plain amazon maar had hier wel iets specialere skills verwacht: wat meer traps en mss ook een paar skills die inspelen op haar semi-demonisch karakter :)

voor de rest zag het er al verbazingwekkend goed uit, had zo nog mn twijfels over de skillrunes en 6 skills uit een heel arsenaal en maar 3 passives, maar als je dan ziet hoe de synergie mogelijks zou kunnen allerlei combo's maken tussen verschillende passives en skills en runes dan .. kwijl

• Bulls
Azaruc schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:31:
[...]

Voor de warrior zal waarschijnlijk de tradeoff moeten worden gemaakt tussen de massive wapens (veel dmg, langzaam) en de 'normale wapens' (minder dmg, maar sneller). En verder, misschien zijn alle wapens wel interessant voor alle characters, ik heb nog geen idee hoe dat bij de high tier items zal zijn.
Ja ik denk ook dat verscillende skills invloed hebben op welke type wapen je gebruikt zoals Cleave of Rend zou beter gaan met een massive weapon.

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Stranglem schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:27:
Bron? Staat nergens vermeldt op de Force strategy gaming site en werd ook niet genoemd in de laatste Purgatory?

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:20
Boomx schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:57:
[...]
Bron? Staat nergens vermeldt op de Force strategy gaming site en werd ook niet genoemd in de laatste Purgatory?
Er is geen bron, die kerel van SC2strategy heeft gezegt dat hij dit uit diverse bronnen heeft vernomen. Maar er is niemand die dit kan bevestigen. Dus kan random gelul zijn of dat een van zijn bronnen bij Blizzard werkt en dat hij werkelijk vandaag uit komt.
Maar het komt nu voornamelijk op de bugs uit, als de bugs die aanwezig zijn te hinderlijk zijn voor het grote publiek dan wachten ze er nog even mee.

Vergeet niet dat friends & family heel ander publiek is dan de random retards die op de battle.net forums zitten met topics zoals: "OMG give me beta now or I will kill you".
Dit zijn de mensen die straks wanneer de beta servers crashen schreeuwen "OMG what crappy buggy servers I won't buy this shit game!!!11one!"

Verwijderd

sbmuc schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:09:
[...]
Maar het komt nu voornamelijk op de bugs uit, als de bugs die aanwezig zijn te hinderlijk zijn voor het grote publiek dan wachten ze er nog even mee.
Bron?

• Bulls
sbmuc schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:09:
[...]

Er is geen bron, die kerel van SC2strategy heeft gezegt dat hij dit uit diverse bronnen heeft vernomen. Maar er is niemand die dit kan bevestigen. Dus kan random gelul zijn of dat een van zijn bronnen bij Blizzard werkt en dat hij werkelijk vandaag uit komt.

Vergeet niet dat friends & family heel ander publiek is dan de random retards die op de battle.net forums zitten met topics zoals: "OMG give me beta now or I will kill you".
Dit zijn de mensen die straks wanneer de beta servers crashen schreeuwen "OMG what crappy buggy servers I won't buy this shit game!!!11one!"
Laat ze dan maar lekker weg blijven, want die retards will ik ook niet tegen komen ingame.

Speel je ermee samen en dan dropt er iets bij een boss, What item did you get I need to know, when I get yellow you must also have yellow so what is is tell me1!!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Moet overal een bron voor worden gegeven? }:O

Lijkt me nogal logisch dat ze willen dat de significante bugs eruit zijn voor dat het grote publiek de beta in mag. Er zijn waarschijnlijk zat knurften die verwachten dat de beta exact hetzelfde is als als de uiteindelijke versie en op de beta een oordeel vellen over de final release.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:01

The Chosen One

Zie signature!

Als je straks gebanned wordt op forum is je account/game ook foetsie en moet je hem opnieuw kopen. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

kloos2 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:24:
Moet overal een bron voor worden gegeven? }:O

Lijkt me nogal logisch dat ze willen dat de significante bugs eruit zijn voor dat het grote publiek de beta in mag. Er zijn waarschijnlijk zat knurften die verwachten dat de beta exact hetzelfde is als als de uiteindelijke versie en op de beta een oordeel vellen over de final release.
Als iets met zoveel overtuiging wordt gezegd, ja dan graag een bron. Kijk, zoals jij het stelt, is al weer een andere insteek, jij begint je zin met: "Lijkt me..." ;)

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 14:10
Las net ergens dit:
The Caravan is the only "town" in Diablo III. The wagons that comprise the Caravan, stocked by Artisans, Followers, and other NPCs, follow your hero from Act to Act and set up in a central location near a waypoint in each new Act.
Vind het ergens wel jammer eigenlijk, maar ik ben benieuwd hoe ze het toch interessant gaan houden. Neem aan dat je niet in elke act precies dezelfde set-up hebt met precies dezelfde NPCs.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Het zorgt voor een grotere verhaalbinding. In Diablo 2 had je echt geen gevoel van verhaal. Het was ga hier en hier heen en kill deze Diablo servants/followers en dan oh nu Diablo killen.

En je zult absoluut andere town look/layout hebben met ook andere NPC's erbij. Niet constant dezelfde.
Nu krijg je gewoon naast Deckard Cain dat er gewoon meer met je meereizen. Je mercs welke nu echte companions zijn en niet iemand die beetje met je meeloopt. (dialogue options, meerdere skills etc)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• sbmuc
Ik heb er geen directe bron van, maar zoals hierboven ook al vermeld is het nogal logisch dat ze eerst met een kleinere (betrouwbaardere groep) de grote bugs er uit gaan halen voordat ze het releasen aan de massa. Er waren en zijn een hoop bugs waarbij bijvoorbeeld de client niet wilde opstarten / crashten en andere vage grotere problemen.
En ik lees dagelijks de bug report topics en ik verwacht niet dat de beta deze week gaat uitkomen, naar mijn mening zijn er nog te veel bugs waardoor je niet(goed) kunt spelen. Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.

Het is natuurlijk ook erg afhankelijk van wat Blizzard er van vind, als ze zoiets hebben van "laat ze maar zeuren, we gaan de closed beta releasen en we gaan gewoon door het gezeik heen werken". Maar als ze zoiets hebben van "de F&F beta verloopt prima en deze mensen verzorgen meer dan genoeg bug reports" dan laten ze de F&F beta nog wel even doorgaan voordat ze naar closed beta gaan.

• Bulls
neilpad schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:53:
Las net ergens dit:

[...]

Vind het ergens wel jammer eigenlijk, maar ik ben benieuwd hoe ze het toch interessant gaan houden. Neem aan dat je niet in elke act precies dezelfde set-up hebt met precies dezelfde NPCs.
Ik hoop toch echt dat er wel andere shops en vendors zijn, want het is altijd leuk om door de lijst items te gaan die vaak veranderen. Als je nu alleen items kan looten of craften is het wel jammer.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nice boxart!

Afbeeldingslocatie: http://us.battle.net/static/local-common/images/game-boxes/en-us/d3-big.png

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Bulls schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:31:
[...]

Ik hoop toch echt dat er wel andere shops en vendors zijn, want het is altijd leuk om door de lijst items te gaan die vaak veranderen. Als je nu alleen items kan looten of craften is het wel jammer.
Youtube linkje

Volgens bovenstaande bron, blijkt bepaalde vendors (incl. stand) mee te scalen als je ze hoger 'levelt'.

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 14:18
ziet er strak uit! hoe kom je daar aan?

Verwijderd

basketnoobj3 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:51:
[...]

Battle.net volgens de link.

Kan iemand deze misschien uploaden via imageshack en deze mij PM'en? Kan namelijk geen links van baatle.net bekijken op werk. _/-\o_

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:54:
[...]

Battle.net volgens de link.

Kan iemand deze misschien uploaden via imageshack en deze mij PM'en? Kan namelijk geen links van baatle.net bekijken op werk. _/-\o_
Alsje!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1hQZk.png

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Was toch alleen de cover die je krijgt op battle.net zelf? Niet die perse in de winkel komt?
Blizzard has added two Diablo III box art icons to their selection of Battle.net virtual box images. These pics do not represent the actual Diablo III box art; what you’ll see in the store, should you choose to buy the game in that physical form. This is just the icon you’ll see on your account when you have Diablo III tied to it. Remember the Beta box art we first saw back in August?

Lest anyone think they’re fake, you can see them on Battle.net, here and here. Thanks to a several people for the tip, especially Adam for sending the links.

[ Voor 76% gewijzigd door The Chosen One op 15-09-2011 14:02 ]

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Het lijkt mij de cover van de collectors edition als ik het zo zie :) Ziet er zeker strak uit!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zhalix schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:01:
Het lijkt mij de cover van de collectors edition als ik het zo zie :) Ziet er zeker strak uit!
Ik ben benieuwd wat er deze keer in de collectors-edition zit, zal wel weer een cool pakket zijn, en natuurlijk wat de kosten zijn :P

• Bulls
basketnoobj3 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:51:
[...]

Dat gaat over de Artisans, ik heb het over gewone vendors zoals Charsi Gheed Elzix Oramus etc.
flessuh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:06:
[...]

Ik ben benieuwd wat er deze keer in de collectors-edition zit, zal wel weer een cool pakket zijn, en natuurlijk wat de kosten zijn :P
Maakt mij niet uit, ook al zou hij €100 zijn, Diablo komt maar eens in de zoveel jaar, dat is wel waard om een CE van te hebben, helemaal omdat het mijn favoriete game aller tijden is (D2) En D3 mijn "most anticipated" En dan ga je niet gewoon een lullige Digital Purchase halen ook al kun je hem dan niet per direct spelen.

[ Voor 52% gewijzigd door Bulls op 15-09-2011 14:09 ]

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Mij boeit dat ook totaal niet, al is hij 100 euro. Ik ga naar de nachtrelease en neem (ongezien) ook de CE mee! :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• kloos2
Bulls schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:06:

Dat gaat over de Artisans, ik heb het over gewone vendors zoals Charsi Gheed Elzix Oramus etc.
Die zijn er ook wel, in een of ander filmpje een stukje over gezien. Volgens mij een stream van liquidblue1985.

[ Voor 48% gewijzigd door kloos2 op 15-09-2011 14:14 ]

• Stranglem
Pedr0 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:12:
Mij boeit dat ook totaal niet, al is hij 100 euro. Ik ga naar de nachtrelease en neem (ongezien) ook de CE mee! :)
Ja zeker weten! Instant buy om 00:00. Weet iemand waar/of er een event gehouden gaat worden voor Diablo 3? Zoiets deden ze voor Black Ops dacht ik. Of is de community te klein hiervoor?

En iets wat ik jammer genoeg niet gezien heb in de beta is de optie in het chatvenster loot te showen aan anderen. Zoals lootlink van WoW. Dat moeten ze er wel ingooien vind ik. Het is zo een handige feature.

Leven en laten leven!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Stranglem schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:41:
[...]

Ja zeker weten! Instant buy om 00:00. Weet iemand waar/of er een event gehouden gaat worden voor Diablo 3? Zoiets deden ze voor Black Ops dacht ik. Of is de community te klein hiervoor?

En iets wat ik jammer genoeg niet gezien heb in de beta is de optie in het chatvenster loot te showen aan anderen. Zoals lootlink van WoW. Dat moeten ze er wel ingooien vind ik. Het is zo een handige feature.
ik denk dat dat pas besproken word als er een releasedatum bekend is.
Was het mediamarkt niet met acties voor de laatste WOW expansion? dan zullen ze dat ook vast doen met diablo 3

• sbmuc
[...]
Bij WoW uitbreidingen gingen iig in Amersfoort de Dynabyte en Nedgame om 00:01 open om hem te verkopen, er zullen ook vast wel een aantal MediaMarkten open gaan.
[addict mode] Ik ga hem zelf gewoon downloaden via blizzard zelf en de volgende dag in de winkel kopen(of ik laat mijn vriendin hem halen, scheelt mij weer gametijd! >:) ) [/addict mode off]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik zal gewoon de C.E. via amazon gaan kopen. Spaar liever 20-40 euro uit. Zelfs met Diablo 3. :+

Whahahahhha :+

Zo'n noob zit op amazon.com al tijden te zeiken over dat die offline wilt kunnen spelen en online gaat keihard laggen met miljoenen spelers etc bla bla.
Nou wordt het meeste zware werk sowieso al door de pc zelf gedaan maar dan is het volgende bericht toch nog extra leuk.
I know, it almost sounds like a dream, but it appears that it’s true!

According to a few sources playing the F&F Beta, it seems that Blizzard may have found a way to completely remove the delay of character combat actions resulting from network latency. This is further evident in many of the gameplay streams and youtube footage, in which nearly all combat actions appear to be instantaneous as if played in single-player. From what we understand, this only applies to combat actions, and not other gameplay functions, such as looting, chests, salvaging etc. The exception being big lagspikes, which will always cause a delay.

This has been corroborated further by F&F beta players who live in Australia. They are reporting that they are not seeing any delays in their combat actions, while having at least 200ms latency.

F&F sources have it that Blizzard are using a new method of client/server communication that provides a secure and tamper-proof method of using the local client to handle its own calculations, while sending the data to the server for verification. The Client doesn’t require the server to respond, hence removing Latency from the equation. The exact technical information of how this works is unknown, particularly how it protects the game from tampering with the client, however it is believed that the server checks all the data that comes from the client, and if it detects tampering it disconnects the client. This eliminates the need for the client to have to wait for a response from the server, and runs as business as usual unless the server doesn’t like what the client has sent it.

This is huge news, particularly for players in Australia, New Zealand and other high-latency regions that don’t have localized servers. Diablo 3 combat looks very fast-paced and the slightest delay would make the game feel rather broken. As well-illustrated by this monk gameplay video.

If this turns out to be accurate, huge props to Blizzard for getting rid of the plague we call high-latency!

Update: More F&F Beta testers have further corroborated this information. Naturally we can’t confirm this as 100% fact as we have not experienced the Beta, however it seems that all combat actions are instant despite your latency! All rejoice! (AU and NZ players especially!)

Update #2: I am extremely pleased to announce that we now have 100% confirmation that this is indeed correct! Latency no longer matters at all for combat! You can now safely be ecstatic without risk of getting your hopes up for nothing.

Proof you say? Here it is. This youtube video was taken a few days ago by a F&F Beta tester. We have since found out that he is Australian, and as you may or may not know, Australian’s have at best around 200ms latency to the United States, and if you’re an AU/NZ gamer, you know just how noticeable that is. His attacks are instantly being calculated and applied without any latency or delay. Check it out below the fold.

[ Voor 94% gewijzigd door The Chosen One op 15-09-2011 15:01 ]

• kloos2
40 euro goedkoper lijkt me vrij sterk.

• Bulls
Is dit een grapje wat hier bij de beschrijving staat? http://www.diablo3levelin...-3-gear-from-steelseries/

Bij de muis staat dat hij gegarandeerd 10k clicks mee gaat, maar in Diablo heb je dat al volgens mij voordat je level 4 bent :D

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Me G500 moet 8 miljoen clicks meegaan dacht ik. :+

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 15-09-2011 15:08 ]

• sbmuc
Bulls schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:04:
Is dit een grapje wat hier bij de beschrijving staat? http://www.diablo3levelin...-3-gear-from-steelseries/

Bij de muis staat dat hij gegarandeerd 10k clicks mee gaat, maar in Diablo heb je dat al volgens mij voordat je level 4 bent :D
10k clicks is inderdaad echt werkelijk niks, ik heb weekenden met meer denk ik :X

• Bulls
Ik denk dat het wel een practical joke is, omdat menig diablo speler weet hoeveel je wel niet klikt in dat spel :D

• kloos2
Op de site zelf staat het volgende:
DURABILITY
10 million clicks per switch, 3x that of normal gaming mice
http://steelseries.com/pr...elseries-diablo-iii-mouse

• Skabobski
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Wat is eigelijk de lengte van de closed beta, ik weet dat je tot de skeleton king kan en daarna stopt de beta en kan je geloof ik eventueel opnieuw beginnen (als ik het goed heb?) en ben je ongeveer level 13-14-15
Hoelang doe je hierover ongeveer, en is er een level cap?

• Azaruc
Skabobski schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:15:
Wat is eigelijk de lengte van de closed beta, ik weet dat je tot de skeleton king kan en daarna stopt de beta en kan je geloof ik eventueel opnieuw beginnen (als ik het goed heb?) en ben je ongeveer level 13-14-15
De level cap is 13. En voor het doorspelen t/m skeleton king staat volgens mij ongeveer 1,5 uur (scheelt per persoon waarschijnlijk.)

D3 Profile

• sbmuc
Skabobski schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:15:
Volgens mij als je de beta hebt uitgespeeld ben je niet gelijk lvl 13, en level 13 is de cap.

• Bulls
Ah dat lijkt er meer op, zal dan wel een typfout zijn.

10 miljoen clicks? Dat zijn misschien 2 characters tot lvl 60 })

• Skabobski
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Gaat dat nog uitgebreid worden, als de open beta van start gaat, level cap hoger en nieuw deel van het verhaal eventueel, is daar iets over bekent?

• Stranglem
Bulls schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:18:
[...]

Ah dat lijkt er meer op, zal dan wel een typfout zijn.

10 miljoen clicks? Dat zijn misschien 2 characters tot lvl 60 })
Ben wel bereid om zon muis te halen, maar dan moet hij wel lekker in de hand liggen. Goede muis is toch wel essentieel bij Diablo 3. Ik heb menig jaren plezier gehad van mijn MX518.

Leven en laten leven!

• Bulls
Stranglem schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:27:
[...]

Ben wel bereid om zon muis te halen, maar dan moet hij wel lekker in de hand liggen. Goede muis is toch wel essentieel bij Diablo 3. Ik heb menig jaren plezier gehad van mijn MX518.
Ik heb een tijd terug een G9 gekocht en daar ben ik best tevreden over, zie ook nog geen reden om hem te vervangen. Ik kwam er alleen terecht omdat ik wel aan een nieuw toetsenbord toe ben, maar daar is geen D3 versie van :D

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Muis ziet er leuk uit... hoewel het een beetje een gimmick is geworden... Eerst de WoW versie (met 20 knoppen nog begrijpbaar) daarna de Starcraft II muis en toetsenbord... nu de Diablo III editie.

Ik blijf gewoon lekker bij mijn Wireless apple keyboard en me Razer Orochi, net zo veel knoppen als de Diablo III steel series alleen iets draagbaarder ;)

Ben benieuwd wanneer de reguliere Beta plaats zal vinden... hoop binnen een maandje en in december de release maar goed.

• sbmuc
Skabobski schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:27:
Gaat dat nog uitgebreid worden, als de open beta van start gaat, level cap hoger en nieuw deel van het verhaal eventueel, is daar iets over bekent?
Nee, dat gaat niet gebeuren....
Het is een beta test om bugs er uit te halen en servers te stress testen. Bugs worden er voornamelijk nu in de F&F beta uit gehaald en tijdens de closed beta vind de stresstest plaats(en daarbij vast ook wel een hoop bugs).

Daarbij is weinig content nodig en ze hebben ook meerdere malen gemeld niet meer content te gaan vrijgeven, behalve dingen zoals de Gold Auction House.

Verwijderd

Skabobski schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:27:
Dat kan twee kanten op. Ik denk wel dat ze functionaliteit toe gaan voegen (gold AH is al bevestigd). Aan de andere kan heeft Bashiok (of iemand anders met kennis van zaken) gezegd dat ze geen spoilers willen in de beta. Daarbij is gezegd dat net na de skeleton king al een wending zit die als spoiler zou kunnen worden opgevat (misschien wel aankondiging act boss) en dat ze daarom de beta stoppen net na de skeleton king.

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
[...]

31 november gaan alle FRS open.

spoiler:
Er is toch helemaal geen releasedatum bekend?

Maar er komt wel wat. Een te kleine community me hoela :P

• Stranglem
Pheno79 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:34:
[...]

spoiler:

Nou ja, we zijn misschien geen minderheid, maar ivm Black Ops, zijn we toch een stuk kleiner?:P

Leven en laten leven!

• Azaruc
[...]

spoiler:

Mooi, dan lig ik op 31 november voor de deur. Oh wacht....

Maar ik verwacht wel dat er iets mee wordt gedaan. Dit is denk ik wel de meest verwachte game van dit moment dus er zal genoeg animo zijn om zo'n nacht tot een succes te maken.

D3 Profile

• Bulls
Voor die ene keer in 10 jaar mogen ze wel een mega release party plannen, maar ik hoop ook dat de FRS mee doet, want dan hoef ik niet helemaal naar de stad (en kan ik eerder weer thuis zijn en spelen :D)

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 15-09-2011 15:37 ]

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Bulls schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:37:
Voor die ene keer in 10 jaar mogen ze wel een mega release party plannen, maar ik hoop ook dat de FRS mee doet, want dan hoef ik niet helemaal naar de stad (en kan ik eerder weer thuis zijn en spelen :D)
"the biggest release party of this Diablo decade" :+

• Stranglem
flessuh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:44:
[...]

"the biggest release party of this Diablo decade" :+
Anders creëren we gewoon ons eigen feestje, hahaha.

Ik zie steeds mensen dezelfde quests doen ook al hebben ze deze met dezelfde character al gedaan.
Bij D2 is het zo, dat wanneer je een quest voltooid hebt, je niet nog een keer de quest kan doen. Is dat in Diablo 3 ook zo?
Ik zit nu een filmpje te kijken van een high character die weer aan het questen is. Er zit wel een level 1 character in de party.

Leven en laten leven!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

je kan in D2 elke quest een miljard keer doen als je wil?

• Stranglem
TrailBlazer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:50:
Nee, tuurlijk niet? Je kan toch Den of Evil bijvoorbeeld maar 1 keer doen. Zodra je hem voltooid hebt, verdwijnt hij van je quest log. Je kan wel die cave clearen, maar dat is niet de quest doen. Dat is gewoon grinden.

Hoe zit dat in D3? Exact hetzelfde?

Leven en laten leven!

• sbmuc
TrailBlazer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:50:
4 keer, normal, nightmare, hell, inferno. Maar wie weet misschien komen er wel daily's :+ .
Laten we hopen van niet :| ....

Verwijderd

Stranglem schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:52:
[...]

Nee, tuurlijk niet? Je kan toch Den of Evil bijvoorbeeld maar 1 keer doen. Zodra je hem voltooid hebt, verdwijnt hij van je quest log. Je kan wel die cave clearen, maar dat is niet de quest doen. Dat is gewoon grinden.

Hoe zit dat in D3? Exact hetzelfde?
Als je op de beta af moet gaan moet je een quest kiezen als je de game start. Daarna kan je doorspelen. Ik neem wel aan dat de quest rewards (als ze er zijn) eenmalig zijn. Eigenlijk ben je dus altijd met een quest bezig, omdat de wereld zich wat aan lijkt te passen als je verder komt in een act.

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
[...]

spoiler:

31 november bestaat niet
das dezelfde dag als pinksteren en pasen op 1 dag valt :)

Verwijderd

damn monk is nice geworden, vond het eerst niet interessant maar nu is die mogelijk me eerste char, met witch dokter.
vond assasin (niet trap) en necro altijd chill in dia2. witch dokter ziet er zeker chill uit, balance tussen summon en posion &bone zal ik maar zeggen. monk is beetje richting martial arts assasin, 3de strike op die spirit regen skills. elke class ziet er wel gelikt uit, al vind ik de demon hunter beetje plain eruit zien. no demonic stuff terwijl met release ik dat wel verwacht had.
mijn build voor monk zou de volgende zijn:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#XhZRjc!UZc!ZaZbZY
breath of heaven voor healing, rune is optioneel zijn 3 leuke tussen. beetje damage, meer healing of + op je damage.
sweeping wind voor de vortexxes en fist of thunder voor de aoe
mark of convition voor of extra damage of healing rune. depens on hoe het uiteindelijk nodig is.
seven sided strike als grote dps.
en nog als ene range attack die deadly reach
de passives: one with everything als resist is zoals in dia2. guardian path altijhd leuk, extra dodge of spirit regen. in mijn ogen atm dus 10% passive extra dodge altijd leuk. en dan of "chant of resonace" of
"ytar" als resist is zoals in dia2

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#gXZfea!YcV!ZYbbbb -- Sjah, wat kun je hier nog meer over zeggen anders dan... healer!

http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#cUTaig!aWV!Ybbbab -- Let met name op de interactie tussen (Storm Armor + Power of the Storm) aan de ene kant en (Teleport + Wormhole) én (Frost Nova + Cold Snap) aan de andere kant. Met natuurlijk de passive skill Evocation om het helemaal geil te maken.

De Wizard wordt wel main char voor mij. Gewoon té speelbaar, eigenlijk. ;)

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:02:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#gXZfea!YcV!ZYbbbb -- Sjah, wat kun je hier nog meer over zeggen anders dan... healer!

http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#cUTaig!aWV!Ybbbab -- Let met name op de interactie tussen (Storm Armor + Power of the Storm) aan de ene kant en (Teleport + Wormhole) én (Frost Nova + Cold Snap) aan de andere kant. Met natuurlijk de passive skill Evocation om het helemaal geil te maken.

De Wizard wordt wel main char voor mij. Gewoon té speelbaar, eigenlijk. ;)
Laat je nou niet je Arcane toevoer geheel afhankelijk worden van Health globes?
En wat een keuzes... te veel kick-ass builds...

My Flavor Of The Day: The Dashing Armored Dodge Monk

Active Skills

Deadly Reach
Generate: 6 Spirit per attack
Project lines of pure force over a short distance for 125% weapon damage. Every third hit extends out 25 yards.
Keen Eye
The third strike of Deadly Reach increases the armor of the monk by 80% for 10 seconds.

Fists of Thunder
Generate: 6 Spirit per attack
Deal a series of extremely fast punches that deal 100% weapon damage as Lightning damage. Every third hit deals damage to all enemies in front of you. Each strike has a 15% chance to interrupt enemy attacks.
Lightning Flash
Each hit with Fists of Thunder increases your Dodge chance by 2.5%. This effect stacks up to 8 times.

Dashing Strike
Cost: 10 Spirit
Dash quickly at the targeted enemy or location dealing 50% weapon damage.
Blinding Speed
Receive a 30% increased chance to dodge for 12 seconds.

Lashing Tail Kick
Cost: 25 Spirit
Cooldown: 3 seconds

Unleash a deadly roundhouse kick, knocking enemies back and dealing 130% weapon damage.
Hand of Ytar
Smite all enemies within 5 yards of a target location for 312% weapon damage and slows their movement by 40% for 10 seconds.

Wave of Light
Cost: 50 Spirit
Cooldown: 15 seconds

Focuses the power of Light to smite all enemies in front of you for 57 - 85 Holy damage followed by an additional 36 - 57 Holy damage to all enemies in a line.
Pillar of the Ancients
Summon an ancient pillar that deals 100% weapon damage followed by an additional 800% weapon damage after 2 seconds.

Mantra of Evasion
Cooldown: 30 seconds
Recite a Mantra that grants you and all allies within 40 yards a 30% chance to dodge attacks. Lasts 120 seconds.
Hard Target
Mantra of Evasion also grants an increase in armor by 180%.

Passive Skills

The Guardian's Path
While dual-wielding, you gain a 10% chance to dodge incoming attacks. While using a two-handed weapon, all Spirit generation is increased by 20%.

Transcendence
Every point of Spirit spent heals you for 42.6 Life.

One With Everything
Your resistance to all elements is equal to your highest elemental resistance.

Verklaring
Deadly Reach + Mantra of Evasion = Huge armor boost.
Fists of Thunder + Dashing Strike + Mantra of Evasion + The Guardian's Path = Dodge to the max!
Lashing Tail Kick + Wave of Light = Spirit damage dump
Transcendence + One With Everything = Als ik al geraakt word en het gaat door m'n armor heen dan zullen deze skills de pijn verzachten en is mijn HP weer up in no time.

[ Voor 10% gewijzigd door Timmor op 15-09-2011 18:14 ]

Verwijderd

Juiiist. Dat is nou precies wat ik ook van plan was met m'n Monk. Gewoon het waanzinnig stacken van dodge. Je kan met louter je skills een dodge percentage bereiken van 90%! Negen van de tien aanvallen ontwijk je dan. Het leukste is misschien nog wel, dat zelfs al is dat je thema voor je Monk, dan heb je maar 3 active skills en 1 passive skill nodig. Dus je hebt meer dan zat keus om een geheel andere kant op te slaan.

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:33:
Juiiist. Dat is nou precies wat ik ook van plan was met m'n Monk. Gewoon het waanzinnig stacken van dodge. Je kan met louter je skills een dodge percentage bereiken van 90%! Negen van de tien aanvallen ontwijk je dan. Het leukste is misschien nog wel, dat zelfs al is dat je thema voor je Monk, dan heb je maar 3 active skills en 1 passive skill nodig. Dus je hebt meer dan zat keus om een geheel andere kant op te slaan.
Vergelijkbare strategie als de "Zealadin" uit Diablo II, Max Block en Max Attack speed + life leach en resists...

Zolang er geen equivalent van physical immunes zijn en ook geen Iron Maiden ben je golden.

Het is een soort build die mij wel bevalt :).

• hillbillie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-07-2022
Wat vinden jullie van http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#gfWVQY!bYV!aZZZbZ als barb build?

Mijn uitgangspunt was een dps monster met 1 enkele passive heal ability (war cry alabaster runestone) met weapon throw (crimson runestone). 462% weapon damage met een ranged ability als melee class :9

Verwijderd

Timmor schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:04:
Laat je nou niet je Arcane toevoer geheel afhankelijk worden van Health globes?
Nee, want AP regenereert ook uit zichzelf. Anders zou de Wizard volledig onspeelbaar zijn aan het begin van het spel. ;) Er zijn geen AP potions. *grin*

Ik moet nog wél iets meer informatie hebben over exacte AP regen snelheid. Anders zal ik één van de twee AoE physical dam spells er uit gooien ten faveure van (Electrocute + Surge of Power).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:33:
Zo werkt het dus net weer niet, als we de build uit de post boven je er even bij pakken dan zijn er respectievelijk 20, 30 en nogmaals 30% dodge aanwezig.

De formule voor dodge in DIII is als volgt bij bovengenoemd voorbeeld:

(1- (1 - 0.2) * (1 - 0.3) * (1 - 0.3)) * 100 = 60.8% dodge en niet 90%, anders zou het een beetje te makkelijk worden denk je niet ;)

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:55:
[...]

Zo werkt het dus net weer niet, als we de build uit de post boven je er even bij pakken dan zijn er respectievelijk 20, 30 en nogmaals 30% dodge aanwezig.

De formule voor dodge in DIII is als volgt bij bovengenoemd voorbeeld:

(1- (1 - 0.2) * (1 - 0.3) * (1 - 0.3)) * 100 = 60.8% dodge en niet 90%, anders zou het een beetje te makkelijk worden denk je niet ;)
Plus nog een "xx% to miss" die op een van de skills zit (die betrekking hebben op de vijanden) + je Block rate heb je een behoorlijke kans op missers :)!

• Bulls
Pat-Juh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:50:
[...]

Plus nog een "xx% to miss" die op een van de skills zit (die betrekking hebben op de vijanden) + je Block rate heb je een behoorlijke kans op missers :)!
En dan nog dikke armor waardoor je ook weer een % van de dmg neutraliseert. Kortom wel lopen wel even door inferno heen zonder een potion te drinken :D

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Bulls schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:00:
[...]

En dan nog dikke armor waardoor je ook weer een % van de dmg neutraliseert. Kortom wel lopen wel even door inferno heen zonder een potion te drinken :D
Defense is doorgaans niet echt een grote factor geweest... Paladins met 25k Defense kregen ook rake klappen in Hell te verduren, het zit hem in de DR% (Damage Reduce Percentage) wat je kon toevoegen aan je uitrusting dmv bv Shaftstop of Harlequin Crest (Shako)....

Ik denk dat de Monk wel een stevige tank kan worden als de Paladin voorheen, bv door Mantra of Healing + Time of Need te gebruiken, 100 llife/seconde + 50% meer res... Dat gekoppeld met een goede Dodge en veel attacks (wellis waar niet super DPS) en redelijke life-leach op de items krijg je een stevig karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Mean people @ Blizzard :D:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3196389646#2

user: Posted by Psuedonaut
............. sign of the beta. Not sleeping tonight...!

response van Daxxarri (blizzard community manager)
Nah. I've been here the whole time.
Edit: I mean maybe, but probably not. But maybe.
You never know.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3182449333?page=2#30

Daxxarri
Two blues have posted
Excitement is combustion
Sign of the beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
sbmuc schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 06:57:
Mean people @ Blizzard :D:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3196389646#2

user: Posted by Psuedonaut
............. sign of the beta. Not sleeping tonight...!

response van Daxxarri (blizzard community manager)
Nah. I've been here the whole time.
Edit: I mean maybe, but probably not. But maybe.
You never know.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3182449333?page=2#30

Daxxarri
Two blues have posted
Excitement is combustion
Sign of the beta
Ik zie het echt helemaal voor me hoe ze met z'n tweeën gewoon miljoenen mensen zitten te pesten en helemaal dood gaan van het lachen. Zo wreed >:)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Stranglem schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:31:
[...]
Ik zie het echt helemaal voor me hoe ze met z'n tweeën gewoon miljoenen mensen zitten te pesten en helemaal dood gaan van het lachen. Zo wreed >:)
Idd :).

Reruststelling: Met de nieuwe AH bug(s) en andere bugs die op dit moment lopen zie ik komende week iig geen closed beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:47:
[...]

Idd :).

Reruststelling: Met de nieuwe AH bug(s) en andere bugs die op dit moment lopen zie ik komende week iig geen closed beta.
Zou je ook ff de uitslagen van de eredivisie willen geven? Dan kan ik ff wedden op de toto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Zojuist bericht gekregen dat ik op de lijst ben gezet voor de volgende F&F wave! Hoop dat die vandaag of dit weekend plaats vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:26:
[...]

Zou je ook ff de uitslagen van de eredivisie willen geven? Dan kan ik ff wedden op de toto.
Misschien als ik ook 2 uur per dag over voetbal zou lezen zou ik daar wel info over kunnen geven. Voetbal is voor mij echter net zo interessant als ehm...hoeveel zandkorrels er op een gemiddeld strand liggen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Reflow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:29:
Zojuist bericht gekregen dat ik op de lijst ben gezet voor de volgende F&F wave! Hoop dat die vandaag of dit weekend plaats vind!
F&F gaat niet in waves, die zijn allemaal in 1x gestuurd. Heeft een medewerker van blizzard bevestigd op het Diablo 3 forum :?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

ElmarNieser schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:38:
[...]

F&F gaat niet in waves, die zijn allemaal in 1x gestuurd. Heeft een medewerker van blizzard bevestigd op het Diablo 3 forum :?
Nee hoor, wanneer er maintenance plaats vind worden friends en family die later nog geselecteerd worden, of op de lijst gezet worden toegevoegd in de game met een beta licence. Mijn contact had nog niks ontvangen en heeft van de week een telefoontje gepleegd. En ik ben niet de enige zie link: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3182508899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:42
Volgens mij is er ook iemand fake mails aan het sturen wat Diablo 3 betreft... Heb al paar keer mails gehad die zogenaamd van Blizzard komen en daarin vragen ze om mijn battle.net account gegevens zodat ik mee mag doen aan de Beta.

Quote van de mail:
Greetings from Blizzard Entertainment!

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.

We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process.

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to verify your account and information via email.

* Name:
* Battle.account name:
* Password:
* Country:
* E-mail Address:

Thanks and see you all in the Burning Hells!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

DivineNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:41:
Volgens mij is er ook iemand fake mails aan het sturen wat Diablo 3 betreft... Heb al paar keer mails gehad die zogenaamd van Blizzard komen en daarin vragen ze om mijn battle.net account gegevens zodat ik mee mag doen aan de Beta.

Quote van de mail:

[...]
dat is een scam ja, hoewel ik wel hoop dat de schrijver naar de burning hell gaat })
je kunt zien dat het een scam is omdat om je password vragen.

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 16-09-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
gewoon terugmailen: I hope you die and go to HELL! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:42
Just did that ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
DivineNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:41:

Quote van de mail:

[...]
Dat is wel een hele overduidelijke scam. Zodra er iemand vraagt naar je password kun je het mailtje direct weggooien, los van alle andere info die wordt gevraagd.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pat-Juh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:50:
[...]

Tuurlijk creeer je een grote kans op missers, maar ik wilde even aangeven dat je dus in dat geval geen 90% dodge hebt maar een aanzienlijk (30% !!) stuk minder, dat lijkt mij een stuk belangrijker voor spelers dan diep ingaan op avoidance. Ik denk ook dat block in DIII geen volledige block zal zijn maar een bepaalde mitigation, dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar het lijkt mij of dat, of dat er een bepaalde avoidance cap in zit waardoor je niet op 95% avoidance kan gaan zitten. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat monsters bepaalde +hit modifiers krijgen waardoor 95% avoidance wordt omgezet in 80% avoidance ofzo >:)

Wachten totdat we DIII kunnen spelen, dan weten we dit allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen, maar kan hier even geen bron van vinden, dat shields nog steeds blocking kunnen geven. Er verandert natuurlijk een hoop de hele tijd dus misschien is dit al weer achterhaald.

Hoe dan ook is de werking van armor meer zoals die van WoW/Warcraft, oftewel een percentage reductie. Werkt een stuk beter. Je kan dan wel 20% chance to be hit hebben in D2, maar dit deed niets aan damage spikes. Met damage spikes heb je weer potion spamming nodig, dus volgens mij een goede keuze zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach het kan ook simpeler, gewoon geen damage geen armor geen HP en elke mob met 1 klap dood :D

Maar even zonder gekheid, Als de F&F Beta periode nog zo lang duurt, word het dan niet saai om steeds dat zelfde stuk te doen? Ze moeten nog wel constant bug reports krijgen. En straks de Public Beta ook nog voor een redelijke tijd. Maar op den duur heb je het wel gezien denk ik zo, en dan verpest je het begin stuk ook behoorlijk, zodat als de game uit komt je eerst door dat Beta stuk moet.

[ Voor 70% gewijzigd door Bulls op 16-09-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
Reflow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:29:
ben jij een friend van blizzard dan :D?

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Bulls schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:20:
Ach het kan ook simpeler, gewoon geen damage geen armor geen HP en elke mob met 1 klap dood :D

Maar even zonder gekheid, Als de F&F Beta periode nog zo lang duurt, word het dan niet saai om steeds dat zelfde stuk te doen? Ze moeten nog wel constant bug reports krijgen. En straks de Public Beta ook nog voor een redelijke tijd. Maar op den duur heb je het wel gezien denk ik zo, en dan verpest je het begin stuk ook behoorlijk, zodat als de game uit komt je eerst door dat Beta stuk moet.
Ik ga er vanuit dat jij ook D2 gespeeld hebt? Was daar ook alles verpest toen je voor de tigste keer met een nieuwe char ging spelen omdat er een ladder reset geweest is? Voor mij niet, persoonlijk kan ik het over en over opnieuw doen zonder dat het me gaat vervelen.

Als echte Diablo fan zal het nooit saai worden om iets weer opnieuwe te moeten doen :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
adros schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:28:
[...]

Wie niet? In iedergeval wel een goed betalende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

adros schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:28:
[...]

Ik heb via via mijn connecties ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ben ook maar wat wezen knutselen met een build voor de WD:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aScgWZ!dcb!ZcZcbZ

Skills:
Zombie Dogs voor afleiding en wat AoE damage.
Poison Dart voor single target direct damage.
Haunt: Als ik het goed begrijp blijft Haunt van target naar target (nadat target 1 dood is) vliegen als er nog targets in de buurt zijn. (Zou leuk zijn als hij bij target switch zijn 17 seconden reset.) 3x Haunt altijd rondvliegend.
Locust Swarm ook van target naar target. Eventueel de rune erin waarmee hij naar 2 targets kan vliegen. (3sec duration lijkt wat kort)
Soul Harvest aan begin van het gevecht om alles te slowen en de attack buff.
Corpse Spiders voor mana regenerate. (indien nodig)

Passives:
Pierce of Veil: 20% meer damage, 30% meer mana cost
Spiritual Attunement: 20% meer mana en 2% mana regen om Pierce of Veil mana cost wat te dekken.
Blood ritual: Als het goed is wordt ik weinig geraakt, daardoor kan ik wel wat health verliezen bij spells. Na/tijdens gevecht health globe en Haunt life leech om te recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shuvit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:29:
[...]

Ik ga er vanuit dat jij ook D2 gespeeld hebt? Was daar ook alles verpest toen je voor de tigste keer met een nieuwe char ging spelen omdat er een ladder reset geweest is? Voor mij niet, persoonlijk kan ik het over en over opnieuw doen zonder dat het me gaat vervelen.

Als echte Diablo fan zal het nooit saai worden om iets weer opnieuwe te moeten doen :)
Ja uiteindelijk maakt het niet uit dat je het nog een keer overnieuw doet, maar als je van een net nieuw spel elke keer het begin gaat doen en nooit verder gaat dan kan het wel afbreuk doen op het begin stuk.

Ik weet nog met bijvoorbeel Sacred, dat we zo vaak overnieuw begonnen zonder ooit op de helft te komen dat uiteindelijk het begin zo verpest was dat je het niet meer ging spelen, elke keer weer dezelfde quest stuk met de speech van die gast.

Zoiets had ik nu al bijna na het zien van streams met Leah die de gate open maakt en over haar moeder begint.

Maargoed het kan zo anders lopen. Toch moeten ze in een Beta of Demo niet teveel story gebruiken omdat je het vaak overnieuw doet in korte tijd. Denk maar aan Left 4 Dead 2 demo, The Parish is voor altijd nog de demo level. Net als met BF2, Gulf of Oman dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Mooie video over de Gold AH in de beta:
YouTube: Diablo III Beta - Gold Auction House in HD (1080p) - How to Search/Bid/Buy/Sell and Collect - YouTube

Ziet er vrij goed uit allemaal! Lekker overzichtelijk. Doet me denken aan de WOW AH wat ik me er van kan herinneren.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.