[PC] Diablo 3 - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 55.106 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Misschien kan je uitleggen waarom je voor bepaalde skills en runes gekozen hebt?

Geld eigenlijk voor iedereen die builds post. Het is handiger als je uitlegt wat je doel/speelstyle is met je character. Hebben we meer aan dan alleen builds posten zonder uitleg. :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Een wizard met archon en een obsidian rune heeft voor teleport maar een cooldown meer van 3 seconden :P, denk dat ik dat ga doen voor mijn eerste character...
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#VSgmle!XVU!Yabccc Deze build dus ongeveer, zo partly-friendly mogelijk proberen te maken. De speelstijl, buf jezelf, teleporteer naar een mooie baas, hal je vriendjes erbij en vertraag te vijanden en versnel je vrienden. Enventueel met acane orb nog wat direct damage.

[ Voor 50% gewijzigd door Diablow op 13-09-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Voor mij wordt het een monk de eerste keer.

Tot nog toe niet de moeite gevonden om actief mee te doen aan dit topic, maar met de recente explosie aan informatie, kan ik het niet laten :-)

monk: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#ZejfSd!UWV!baYcYc

Fist of Thunder - spirit genereren. Het is nog niet geheel duidelijk hoeveel effect dit daadwerkelijk heeft, maar verwisselen kan altijd nog.
Crippling Wave - AoE + slow + debuff
Seven Sided Strike - Aoe damage, in combinatie met de debuff van Crippling Wave (+80% dmg).
Inner Sanctuary - You shall not pass, lijkt me handig met veel mobs, ranged meuk en als je even op een cooldown moet wachten.
Dashing Strike - mobility + 30% dodge, als pure melee class met een in-your-face speelstijl is mobiliteit belangrijk.
En als laatste:
Breath of Heaven - healing + buff (30sec 20% meer damage) OF Serenity - immunity + reflection.

't is geen 100% damage build, maar iets zegt me dat al die niet-damage gerelateerde skills en runes niet overbodig gaan worden, zeker niet op hardcore.

Hoe dan ook, het is nog veel speculeren. Zal zeker hardcore gaan spelen, maar zonder een goed idee van hoe moeilijk mobs werkelijk zijn, blijft het een beetje gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Flghter1982 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:40:
dit gaat ongeveer mijn build worden voor Hardcore mode om mee te beginnen.

een lekkere tank build met redelijke support voor me allies. als iemand op of aanmerkingen of eventuele adjustments / verbeteringen ziet graag even laten weten :D

http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#cgRZfP!ceh!aZYbac
Cleave met Alabaster Runestone vanwege de exploding corpses dus meer aoe dmg.

Warcry met crimson runestone voor meer armor zodat ik meer klappen kan verdragen. (allies krijgen deze buff ook)

ancient spear met indigo runestone zodat ik packs met monsters naar me toe kan pullen zodat cleave goed tot zijn recht komt.
threatening shout met golden runestone komt weer neer op de damage reduction om meer klappen te krijgen

Frenzy met Alabaster Runestone zodat het een soort van Lifeleech spell wordt. als ik dan low hp kom te zitten kan ik nog steeds mijn spearthrow skill gebruiken en dan me life erbij hakken.

en Wrath of the Berserker met obsidian rune gewoon om alle stats te buffen en dus mijn andere skills effectiever maakt.

passive skills inspiring presence zodat mijn cry skills langer duren.
tough as nails zodat inkomende damage returned word en een 100% armor bonus aangezien dit een tank build is leek het me logisch.
en unforgiving zodat ik nooit zonder Fury kom te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
In principe zijn die builds hardstikke leuk natuurlijk, maar wat hebben we er op dit moment aan? De meeste mensen hier hebben het spel nog geen seconde gespeeld... Misschien/waarschijnlijk is het in het uiteindelijke spel allemaal heel anders?

Allemaal builds gaan posten heeft niemand eigenlijk veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:29:

Tot nog toe niet de moeite gevonden om actief mee te doen aan dit topic, maar met de recente explosie aan informatie, kan ik het niet laten :-)

[knip]

Hoe dan ook, het is nog veel speculeren. Zal zeker hardcore gaan spelen, maar zonder een goed idee van hoe moeilijk mobs werkelijk zijn, blijft het een beetje gokken.
Geen Mantra Aura in een groep? En als je HC gaat doen is misschien Lethal Decoy met Simulacrum wel grappig ;)

[ Voor 37% gewijzigd door ReCreator op 13-09-2011 15:33 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReCreator schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:33:
[...]

Geen Mantra Aura in een groep? En als je HC gaat doen is misschien Lethal Decoy met Simulacrum wel grappig ;)
Mantra's ben ik nog niet helemaal uit wat ik daar mee wil.
Die decoy met Simulacrum had ik nog niet gezien. Lijkt me erg handig voor boss fights >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem

Fist of Thunder - spirit genereren. Het is nog niet geheel duidelijk hoeveel effect dit daadwerkelijk heeft, maar verwisselen kan altijd nog.
Seven Sided Strike - Aoe damage, in combinatie met de debuff van Crippling Wave (+80% dmg).
Inner Sanctuary - You shall not pass, lijkt me handig met veel mobs, ranged meuk en als je even op een cooldown moet wachten.
Dashing Strike - mobility + 30% dodge, als pure melee class met een in-your-face speelstijl is mobiliteit belangrijk.
En als laatste:
Breath of Heaven - healing + buff (30sec 20% meer damage) OF Serenity - immunity + reflection.

't is geen 100% damage build, maar iets zegt me dat al die niet-damage gerelateerde skills en runes niet overbodig gaan worden, zeker niet op hardcore.

Goede build, zeker voor solo play en grote groepen mobs. Je kan serenity goed combineren Inner sanctuary om je eigen save zone te creëren.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:36:
[...]

Mantra's ben ik nog niet helemaal uit wat ik daar mee wil.
Die decoy met Simulacrum had ik nog niet gezien. Lijkt me erg handig voor boss fights >:)
Ik denk aan zo een build:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#ejYSZR!Zdg!aZZcbZ

Ik weet nog niet precies hoe het met spirit zal gaan uitkomen. Maar anders Fists of Thunder misschien ook geen +spirit rune.
Verder cooldown af van Seven Sided Strike en Lashing Tail Kick dmv passive. En 100 extra spirit passive :)

Serenity ben ik nog niet helemaal uit of ik die ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
offtopic:
even voor gezorgd dat het lelijke fanart gehoornde knakker plaatje niet meer als primaire boxart gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Demon hunter

Entangle shot (2 targets 2 sec 70% slow) 130% schade
Multi target cheap spell met extra schade en slow.
Rune 9 targets max ipv 2 targets
Geeft de tijd een stapje terug te doen en toch veel extra schade te doen.

Huingering arrow (twijfelgeval)
140% schade met pierce armor%
rune 240% AoE schade
Gezien ze na de entangle achter je aan komen in een groep is het fijn om AoE schade te doen.

Impale 220% schade
om single target extra schade te doen.
zuigt alleen wel snel de hatred op.
Rune
3.5 sec knock back geeft tijd om hatredweer op te bouwen.
* Liquid flame leek mij ook een optie om de schade verder te boosten.

Marked of death
30 seconden +20% schade is fijn
rune 40% mogelijk om 35 hatred te boosten.

Sentry als hulp tegen de kleine tegenstanders
rune +8% health per sec voor iedereen.
Zat nog aan de spitfire te denken om raketten te knallen met de bijbehorende passieve skill.

Preparation om disipline terug te krijgen en dan met marked of death weer hatred te boosten.

Wil graag een mix tussen AoE dmg en de mogelijkheid de Bosses op afstand te houden of door knock back te interupten van spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397458

En als laatste:

Denk je niet dat je het zonder healing een beetje lastig gaat krijgen? Als je kijkt naar de verschillende heal combinaties die enkel de monk al heeft kan je er vanuit gaan dat je dit toch wel nodig gaat hebben.
Nou weten we dat niet tot we het hebben gespeeld, maar als je kijkt naar de hoeveelheid heal-skills lijkt het me geen overbodige luxe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReCreator schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:39:
[...]

Ik weet nog niet precies hoe het met spirit zal gaan uitkomen. Maar anders Fists of Thunder misschien ook geen +spirit rune.
Verder cooldown af van Seven Sided Strike en Lashing Tail Kick dmv passive. En 100 extra spirit passive :)

Seven Sided Strike zonder cooldown is wel erg goed voor de damage, mits je daarvoor snel genoeg spirit opbouwt natuurlijk. Ik heb 'em er ook tussen gezet.
Serenity is er waarschijnlijk een die ik zo af en toe wel zal verwisselen, maar ik kan me voorstellen dat er plekken zijn waar die spel enorm nuttig gaat zijn.
Anoniem: 397458 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:48:
[...]

Denk je niet dat je het zonder healing een beetje lastig gaat krijgen? Als je kijkt naar de verschillende heal combinaties die enkel de monk al heeft kan je er vanuit gaan dat je dit toch wel nodig gaat hebben.
Nou weten we dat niet tot we het hebben gespeeld, maar als je kijkt naar de hoeveelheid heal-skills lijkt het me geen overbodige luxe...
Daarom staat Breath of Heaven er ook tussen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 13-09-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:48:
[...]

Seven Sided Strike zonder cooldown is wel erg goed voor de damage, mits je daarvoor snel genoeg spirit opbouwt natuurlijk. Ik heb 'em er ook tussen gezet.
Serenity is er waarschijnlijk een die ik zo af en toe wel zal verwisselen, maar ik kan me voorstellen dat er plekken zijn waar die spel enorm nuttig gaat zijn.

[...]

Ik heb bij Serenity zo mijn bedenkingen, 3 seconden op 1 minuut cd, dat is dus gewoon 1/20 dus 5% damage reduction bij constante damage, daar zijn betere alternatieven voor. Als je het nodig zou hebben om je leven te redden dan denk ik dat je het toch niet zal redden, misschien op HC dat het handig is, of als er boss fights zijn waar de boss een chargeskill doet voor zieke-kickass-aoe damage ofzo die je er dus mee kan blocken, maar dat weten we nu nog niet, vooralsnog zal je die skill in mijn build niet tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:48:
[...]

[...]

Klik eens op je link dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReCreator schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:39:
[...]

Denk je niet dat als je de cd's verwijdert dat die 100 spirit passive overbodig is? Ik bedoel die moet je toch echt op gaan laden terwijl jij je 0cd skill loopt te spammen, ik heb de cd ook eraf maar heb dat in deze combinatie: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#eXbcjd!WUg!bcZbac
Snel spirit laden, en ook snel eruit gooien, zou niet weten wat ik met met een extra grote spirit pool zou moeten, dat zou betekenen dat ik namelijk sta te niksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EnigmaNL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:33:
In principe zijn die builds hardstikke leuk natuurlijk, maar wat hebben we er op dit moment aan? De meeste mensen hier hebben het spel nog geen seconde gespeeld... Misschien/waarschijnlijk is het in het uiteindelijke spel allemaal heel anders?

Dacht ik ook al, dit is echt een opsomming-topic aan het worden nu. Ik heb nog niet eens een "build" gemaakt, ik heb alleen hier en daar wat skills bekeken en runes vergeleken. Op het moment van spelen ga je toch van alles uitproberen en testen, en komt er van je build die je nu hebt geplaatst niets terecht. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

EnigmaNL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:33:
Maar het is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 397458 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:57:
[...]

Denk je niet dat als je de cd's verwijdert dat die 100 spirit passive overbodig is? Ik bedoel die moet je toch echt op gaan laden terwijl jij je 0cd skill loopt te spammen, ik heb de cd ook eraf maar heb dat in deze combinatie: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#eXbcjd!WUg!bcZbac
Snel spirit laden, en ook snel eruit gooien, zou niet weten wat ik met met een extra grote spirit pool zou moeten, dat zou betekenen dat ik namelijk sta te niksen?
Daarom is mijn build (en van iedereen denk ik) ook nog even met een flinke slag om de arm. Maar de cd eraf betekend ook 50% meer verbruik van spirit, dus 75 spirit voor de Seven Sided Strike en 37,5 voor Lashing Tail Kick . En dat met een pool van standaard 100 zal wss niet veel spammen worden. Vandaar de extra 100 spirit :)
Maar ik weet nog niet hoe het uitkomt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wow, wat zijn die skills/talents cool zeg! Ik heb een snelle build gemaakt, maar ik ga daar uiteraard meer mee spelen. Maar wat kun je veel zeg, heel erg vet!

Uiteraard zoals al eerder aangegeven ga ik zelf voor een Barbarian, en wel een Male. Vrouwen mogen wat mij betreft met bogen schietne of magie rondknallen :P Slaan doen de mannen wel ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Theorycraften vind ik persoonlijk een van de leukste dingen aan een game als Diablo. Ok, het daadwerkelijk uitproberen laat nog even op zich wachten, maar de lol is er zeker niet minder om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReCreator schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:04:
[...]

Daarom is mijn build (en van iedereen denk ik) ook nog even met een flinke slag om de arm. Maar de cd eraf betekend ook 50% meer verbruik van spirit, dus 75 spirit voor de Seven Sided Strike en 37,5 voor Lashing Tail Kick . En dat met een pool van standaard 100 zal wss niet veel spammen worden. Vandaar de extra 100 spirit :)
Maar ik weet nog niet hoe het uitkomt natuurlijk ;)
Ja oke, spammen is wat overdreven ;), maar wat ik dus bedoel is dat je 75s > 0s > 75s >0s zal gaan en ik dus nog niet inzie waar die +100 max spirit goed voor zal zijn, maar goed, dat weten we pas als we het spelen uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:07:
[...]

Theorycraften vind ik persoonlijk een van de leukste dingen aan een game als Diablo. Ok, het daadwerkelijk uitproberen laat nog even op zich wachten, maar de lol is er zeker niet minder om.
Ik weet het niet zo, ik speel ook nog steeds wel wat Titan Quest, en als ik dan met TitanCalc bezig ga en max ga bepalen, dan hoef ik hem eigenlijk al niet meer te spelen, omdat je in je hoofd alles al weer heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:16:
[...]

Ik weet het niet zo, ik speel ook nog steeds wel wat Titan Quest, en als ik dan met TitanCalc bezig ga en max ga bepalen, dan hoef ik hem eigenlijk al niet meer te spelen, omdat je in je hoofd alles al weer heb gezien.
Ja, maar TQ is geen Diablo 3 he. Ik denk niet dat ik na een dagje met de skillcalculator minder de neiging krijg om het spel te spelen. Juist meer. Daarnaast hebben de meesten nog nooit Diablo 3 gespeeld.
Het klopt inderdaad dat het alleen posten van builds tot niets leidt, maar ik vind dat het geen kwaad kan als er een discussie ontstaat over welke skill/rune ergens beter bij past voorlopig. De discussie zal zich alleen maar nuanceren zodra de closed-beta begonnen is over een paar dagen.
Als mensen moeite doen om hun builds uit te leggen zie ik er het kwaad niet van in, maar dat moeten de moderators uiteraard bepalen. :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens, builds posten zonder onderbouwing waarom je voor bepaalde skills hebt gekozen zie ik dan ook als spam.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathology
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-06 16:03
Ik heb de meeste skills al gelezen maar ik ga ze verder niet meer bekijken. Alles een beetje laten wegzakken zodat ik tenminste nog wat te ontdekken heb als ik het spel heb i.p.v alles al te weten voordat de closed beta uit is. Des te meer omdat je nu toch niet echt je build kan verkloten zoals in DII, dus daar ga ik me wel mee bezighouden als ik het spel wat meer achter de kiezen heb.
Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie je daar niet mee bezig moeten houden hoor, ieder zijn eigen lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pathology schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:50:
Ik heb de meeste skills al gelezen maar ik ga ze verder niet meer bekijken. Alles een beetje laten wegzakken zodat ik tenminste nog wat te ontdekken heb als ik het spel heb i.p.v alles al te weten voordat de closed beta uit is. Des te meer omdat je nu toch niet echt je build kan verkloten zoals in DII, dus daar ga ik me wel mee bezighouden als ik het spel wat meer achter de kiezen heb.
Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie je daar niet mee bezig moeten houden hoor, ieder zijn eigen lol :+
Het is veel leuker om er "spelenderwijs" achter te komen, en op die manier skills uit te proberen en sorteren totdat je een "viable build" overhoudt. Alles van te voren bedenken heeft nu totaal nog geen zin.

Wat ik wel frappant vind is dat de hatred en fury etc. heel laag is op lvl 60. De kosten lopen van 4 tot 30 en max is iets tegen de 100, dus lijkt me dat het aantal resource niet echt omhoog gaat vanaf het begin, dus niet zoals in D2 dat je op den duur 2000 mana hebt ofzo, maar dat de kosten gewoon even laag blijven, en niet omhoog gaan als de skill dikker wordt.

Dit waarschijnlijk om "lage" skills bruikbaar te houden en nog steeds iets te laten kosten.
Het heeft niet veel nut om per level zoveel % resource erbij te krijgen en vervolgens ook de skills zovel meer laten kosten, en bijvoorbeeld meer fury per slag te krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 13-09-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Witch Doctor is daar dan weer de uitzondering op, spells kosten op lvl60 grofweg 200-400 mana en met een gerunede Soul Harvest kan je 1200 mana per enemy leechen. Ik ben benieuwd in hoeverre je mana tegen gaat komen op items omdat de andere classes daar dus niks aan hebben en je wilt natuurlijk wel een ruime manapool hebben.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
Het gaat er natuurlijk om wat het procentueel doet. Als een wizard 40 arcane nodig heeft met een pool van 500 en een witch doctor 400 mana nodig heeft op een pool van 5000 maakt het uiteindelijk nog niks uit.

Verder vroeg ik mij af of de "TP" die je kan casten ook door anderen uit je party gebruikt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
N1ks schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:58:
Het gaat er natuurlijk om wat het procentueel doet. Als een wizard 40 arcane nodig heeft met een pool van 500 en een witch doctor 400 mana nodig heeft op een pool van 5000 maakt het uiteindelijk nog niks uit.

Verder vroeg ik mij af of de "TP" die je kan casten ook door anderen uit je party gebruikt kan worden?
Voor wat ik heb gezien en gelezen, cast je de portal en je gaat er gelijk door, je kan dus niet kiezen om er later door te gaan. Je kan er alleen zelf door terug. Voor party members is het gewoon een kwestie van op de banner klikken en je bent bij hem/haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
Ah kijk dat is een leuke toevoeging, geen "tp pls"-gespam meer!

Ik neem aan dat dat alleen werkt als je in town bent? Anders kan je alsnog uit een combat weg"portallen"(/banneren) en dat was juist wat Blizzard tegen probeerde te gaan had ik begrepen

[ Voor 16% gewijzigd door N1ks op 13-09-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Als ik het zo eens doorgelezen heb van vandaag is in ieder geval één ding duidelijk geworden en dat is dat alle mensen die zo huillie, huillie deden toen bekend werd dat er geen skilpoints te verdelen waren het mis hadden. Er zijn enorm veel mogelijkheden wat builds betreft al is het nog wel afwachten hoe makkelijk er aan runes te komen is. En anders wordt het toch het gold gedeelte deel van het AH bezoeken.

Dat deze update uit is gevoerd is voor mij een teken dat Blizzard echt van plan is en (daartoe ook de mogelijkheden ziet) om de game nog dit jaar uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Jah naar je teammate "banneren" gaat alleen vanuit town inderdaad, door op de banner te klikken van de betreffende speler.
Is eigenlijk een betrekkelijkt eenvoudig iets maar wel erg fijn dat het erin zit, er zijn zo veel van die kleine dingetjes die aangeven dat er toch echt heel goed over het spel is nagedacht en dat ze veel ergernisjes van diablo 2 hebben proberen aan te pakken.
Ik kan zo 123 geen enkele andere gamefabrikant noemen die wat betreft kwaliteit aan Blizzard kan tippen :D

@ Kokahu, dat viel me ook al op :D, is wel grappig om te zien hoe "de mens" in het algemeen denkt, in het begin vielen ontzettend veel mensen hierover, dat ze vinden dat er geen unieke builds meer zouden kunnen maken en dat het zo geen Diablo meer zou zijn etc. Terwijl toen ook al meteen is aangekondigd hoe het ongeveer zou gaan werken, met een x aantal skills, en met per skill 5 verschillende runes om deze aan te passen.
Nu de skillcalc is uitgebracht en men zeg maar kan zien hoe het gaat werken en wat de mogelijkheden zijn, is over het algemeen iedereen dolenthousiast :). Terwijl er eigenlijk sinds die aankondiging niets veranderd is, buiten het feit dat het nu visueel gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#cefPQh!dWe!acZbZa

De bedoeling is zo véél mogelijk mana regen te hebben:

Rush of Essence in combinatie met Haunt en Horrify zorgen voor een eerste regen.
Vision Quest samen met Fetish Army, Big Bad Voodoo, Gargantuan en Horrify zorgen voor een tweede mana regen boost.

Dit moet ervoor zorgen dat ik met Pierce the Veil m'n Firebomb damage boost en Firebomb kan blijven spammen terwijl m'n minions/horrify voor afleiding zorgen.

De Crimson Runestone in haunt moet voor m'n life regen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Iedereen is hier nou wel builds aan het posten, met hun ideeen erbij.

Maar is het niet handiger om daar ff mee te wachten tot D3 daadwerkelijk uit is?
ik bedoel:

Geen idee hoe de regen precies zal zijn, hoevaak je een spell nodig bent, hoe D3 precies speelt, is een cooldown van 10 seconden lang of juist kort?

Allerlei "leuke" builds verzinnen is nu gewoon nog onzin. je kan hooguit per spell gaan aandragen dat die rune erin wel grappig lijkt omdat je door die en die combi dan elke 14 seconden teleport kunt casten, om vervolgens 2 seconden lang ongelimiteerd te kunnen teleporten waarna de cooldown van 14 seconden pas ingaat

maar een volledig build die, waarschijnlijk net zo effectief is op een bepaalde manier als een andere build, te posten, vind ik wat voorbarige enthousiasme :)

Ik kan je mijn build wel vertellen, mijn build wordt een build waar ik genoeg mana hebt voor wat ik wil doen, en zoveel mogelijk damage zonder in mijn bewegingsvrijheid te worden beperkt.

Ben ik geen SkillCalculator voor nodig :)

edit2: laatmaar, tijdens het uitrekenen okm ik erachter dat het toch wel een damage boost is van 50%

[ Voor 34% gewijzigd door Dalyxia op 13-09-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:54:
Als ik het zo eens doorgelezen heb van vandaag is in ieder geval één ding duidelijk geworden en dat is dat alle mensen die zo huillie, huillie deden toen bekend werd dat er geen skilpoints te verdelen waren het mis hadden. Er zijn enorm veel mogelijkheden wat builds betreft al is het nog wel afwachten hoe makkelijk er aan runes te komen is. En anders wordt het toch het gold gedeelte deel van het AH bezoeken.

Dat deze update uit is gevoerd is voor mij een teken dat Blizzard echt van plan is en (daartoe ook de mogelijkheden ziet) om de game nog dit jaar uit te brengen.
Ik was eerder ook totaal ontevreden, maar ik ging er ook vanuit dat je tegelijk alle skills tot je beschikking zou hebben zoals in D2, gewoon alles onder de scroll.
Uiteraard kun je nu ook nog steeds on-the-fly alle skills testen en zomaar van setup wisselen en een totaal andere build gaan doen.

Wanneer je in D2 plotseling een idee had het anders te gaan doen dan maakte je een nieuwe character aan en begon je opnieuw. Nu kit je gewoon even om, vooral als je de skill-runes er zo uit kan halen zonder dat ze stuk gaan of iets zou kosten (?)

Maar aan de andere kant kun je nu vrolijk zonder penalty elke skill uit proberen, en gewoon alles testen en de skills gebruiken die het beste liggen met op dat moment gekozen speelstijl en andere skills.

Ik heb er ook geen problemen meer mee, vooral nu alles zo lekker breed is met account opzet,gold craften stash etc,.

Kom maar op met D3 - it is time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Bulls schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:35:
Wanneer je in D2 plotseling een idee had het anders te gaan doen dan maakte je een nieuwe character aan en begon je opnieuw. Nu kit je gewoon even om, vooral als je de skill-runes er zo uit kan halen zonder dat ze stuk gaan of iets zou kosten (?)
Vergeet niet dat op het moment dat jij een rune in een skill plaatst, de rune gebonden is aan die skill. Hij kan wel verwijderd worden uit de skill slot, maar dan kan je die rune dus niet meer in een andere skill slot plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vergt wel wat van je geduld dan als een rune niet meer in een andere skill te gebruiken is. Het is o zo verleidelijk om een rune in een skill te plaatsen wanneer je een rune loot die net niet helemaal is wat je eigenlijk wilde hebben.

Ik ga voornamelijk voor de rode runes bij de barbarian omdat ik met twee skills (Tough as Nails en Warcry) de armor met 200% kan verhogen. Dan kun je met de runes minder defensief zijn. Warcry met een rode rune geeft trouwens 260% armor waardoor je al op 360% extra armor komt. En met Inspiring Presence waarmee je 60% health per minuut regenereert moet je stevig huis kunnen houden. Ik sta er dan ook niet van te kijken dat er hier nog een nerf plaats zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Anoniem: 209930 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:39:
[...]

Vergeet niet dat op het moment dat jij een rune in een skill plaatst, de rune gebonden is aan die skill. Hij kan wel verwijderd worden uit de skill slot, maar dan kan je die rune dus niet meer in een andere skill slot plaatsen.
Volgens mij is dit nog niet officieel. Ze waren zelfs eventueel aan het overdenken om een rune blind te maken. Dus je vindt kleurloze runes en zodra je die bind aan een skill krijgt hij random een kleur en blijft hij gebonden aan die skill.
Daar had Jay het over in een interview, maar ik weet niet of inmiddels al wat informatie officieel bekend is geworden daarover.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
Ik denk dat het vrij gebalanceerd zal zijn dus ik hoop dat er niks generfd gaat worden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat ook dat er niet generfed zal worden en er zal al wel naar gekeken zijn neem ik aan. Maar met wat extra armor gems in je sockets hoef je je als barbarian in ieder geval niet zoveel zorgen meer te maken over je health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Als jezelf kiest voor volledig Tank Barb te zijn mag je toch zelf weten? Je zou dan in totaal wel minder DPS genereren denk ik dan als je het een beetje verdeeld. Zal vast wel over na gedacht zijn.

Over die kleurloze skill-runes, die zijn er denk ik niet, ze hadden het erover dat een prefix of suffix die in de rune zit als bonus unidentified is. Maar je zou altijd weten welke rune je vindt.

Ik weet nog steeds niet hoe het zit met runes uit de skills halen hoe dat in zijn werk gaat, via de mystic of jeweler, of dat je ze er gewoon vrij kan uithalen naar gelieve, of dat je ze destroyed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-06 19:08

The Chosen One

Zie signature!

Lees daar ook zoveel vage dingen over, al dan niet compleet uit de lucht gegrepen.
Niemand die weet of er ergens nog officiële dingen over gezegd zijn? Of iets op Diablo inc?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:55:
Lees daar ook zoveel vage dingen over, al dan niet compleet uit de lucht gegrepen.
Niemand die weet of er ergens nog officiële dingen over gezegd zijn? Of iets op Diablo inc?
Wel officiële berichten (zie TS, newsupdates) maar het is nog niet zeker hoe en wat.

Maar ik ben de beroerdste niet dus: psychoclown in "[PC] Diablo 3 - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

mja, iets anders opmerkelijks is dat de max dmg redelijk laag gehouden is.

In die build calc zie je vaak bij lvl 60, maxed rune dmg langs komen rond de 190-250. Dit is toch fors lager dan in D2, waar je met 20 punten in een skill in de regel al tegen de 250-500 dmg deed. Tot zelfs lightning dmg van 1-1100 (500 dus gemiddeld).

Ik vraag me af in hoeverre dit door items nog geboost gaat worden, maar in de beta zie je ook genoeg skills "3 dmg" doen, waarbij in D2 je begin wapens al snel 7-10 deden in de allereerste gebieden. Ik vond dat eigenlijk wel passend.

Het lijkt hiermee er dus op dat ze het rushen tegen willen gaan: als de monsters en je eigen schade minder snel stijgen in kracht ben je dus op een hoger level relatief een tikje minder krachtig en zal je wat meer tijd nodig hebben om door de levels heen te ploegen.

Ik verwacht dat iets boven je level spelen daarmee ook makkelijker wordt, in D2 was op te hoog niveau fouten maken vaak instant-death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:18:
[...]

Wel officiële berichten (zie TS, newsupdates) maar het is nog niet zeker hoe en wat.

Maar ik ben de beroerdste niet dus: psychoclown in "[PC] Diablo 3 - Deel 8"
Ja dat had ik al een keer gelezen, maar ze hebben het niet over runes unsocketen. Ik vind de random affixes wel een leuk idee, alleen dan is het jammer als je dat pas ziet wanneer je hem gebruikt, en straks had je zelf al een betere. Dus zou het schappelijker zijn als je dat van te voren kan zien, maar goed we weten ook niet of de rune die je eruit haalt ook kapot gaat.

En ik zou ook willen weten of je de runes met rolled affixes kunt auctionen. Maar dat heeft ook weer betrekking tot de vraag of ze destroyed worden of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kun je ze nog steeds swappen op een of andere manier maar die manier is nog steeds niet verteld.
Lijkt me namelijk overbodig een skillrune random en na socketen skillgebonden te maken wanneer je ze toch moet vernietigen wanneer je ze uit de skill haalt :)

• Bulls
Ja ik gok op via een artisan kunnen unsocketen van skill runes, ook goed voor een gold sink. Maar kan ook maarzo kunnen dat je het gewoon zonder kosten zelf kan doen.

Edit:

Had het even op D3 forum gefraagd en gaf iemand dit antwoord:
yeah u can put them in and remove them and u still have them to reuse them ...
they will not be stored in the shared box, they will be stored in a sepperated box near ur spells.

and u have to remove them and place them as u like ... no artisan needed or gold ^^
Maar ik weet niet of het waar is want ik weet zijn bron niet.

[ Voor 64% gewijzigd door Bulls op 14-09-2011 00:25 ]

Ik herinner ergens te hebben gehoord (een van de Jay Wilson interviews) dat de Mystic de runes kan verwijderen uit je skills in ruil voor wat goud en dat ze vervolgens intact blijven.

Edit: Het enige wat ik op dit gebied kon vinden aan youtube filmpjes was het het volgende:

CLICK!

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 14-09-2011 00:37 ]

• Markus1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#YZjiae!cWX!ccYcYY

Hoi allemaal, ik ben al vanaf het begin een fan van de demon hunter, ik heb geprobeerd om een goede build te bedenken. Een build waar je veel damage kan doen tegen een eindbaas, sterke tegenstanders of tegen grote groepen tegenstanders

Voor de sterke enkele tegenstanders
- Evasive fire
- Cluster Arrow
- Hungering Arrow( piercing)

voor de grote groepen:
- Multishot
-Cluster Arrow

De shadow skills Caltrops en Marked for death om zo tegenstanders te kunnen vertragen (dat de tegenstanders niet te snel bij mij zijn) en meer damage te kunnen doen in een korte tijd.

Battlenet tag Markus#1233

• Diabolica
Geprobeerd te spelen met de witch doctor.

Er zijn meerder stylen om in te spelen.

Mijn nieuwe favoriete build is dit
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#ZbhPQT!VXU!bbccaa

Summon dog zombies
Deze kunnen health globes achter laten wat goed is voor support aan de party.

Plague of toads
Dit is eigenlijk puur als cheap support met de rune zodat deze maar 62 mana kost.
*) Graag feedback voor andere opties.

Gargantuan
Volgens mij de grootste monster die er is voor de witch doctor. die naar mijn idee het meeste schade deelt met de rune voor poison cloud. is de enige die constante schade doet.
*)Graag feedback over de rune.

Fetish Army is support voor het uitvoeren van de ritual.
*) Ik zie geen mana kosten voor deze spell klopt dit?
Ze vechten voor 20 seconden. evenlang als de ritual.
Rune heb ik gekozen voor 2 extra om genoeg support te hebben gedurende die tijd en meer enemy's dood te krijgen.

Big bad voodoo
1 Support voor allies +15% attack movement en casting speed
2 de Rune die 75% geeft dat een dode enemy een zombie dog word die dan voor je kan vechten en dan weer 70% kans heeft een health globe achter te laten.

Sacrifice als grote klapper.
107-178 dmg in 12 yards per hond die dan een health globe kunnen achterlaten.
Dan de rune die 70% kans geeft dat de hond ressurect.

Passive skill:
Zombie handler om 4 honden te kunnen onderhouden.
de honden en Gargantian hebben +60% health

Fierce loyalty
Afwachten wat thorns items kunnen doen voor je pets.
maar 100% benefit klinkt goed.
*) even afwachten hoe deze uitpakt. Anders mana gerichte skill pakken. Denkt dat mana snel op gaat zo.

Tribal Rites
Om Big Bad voodoo en fatish army 25% sneller weer actief te krijgen.

-Dacht misschien de toads te ruilen voor Hex met de rune unstable form: Hex summend een shaman voor 8 sec die veranderd de enemys in kippen door te casten. De enemy krijg 20% extra schade dan en kan niet aanvallen. Als die dood gaat doet de rune 146 - 160 schade aan enemy's in 8 yards.

-Weet niet of sacrifice onder de ritual door gecast kan worden. Denk het niet maar dat zou dit nog veel sterker maken.

Bedoeling is simpel Blijf honden maken voor health globes en sacrifice ze om extra schade te doen. waarna er 2 ressurrect worden. Helaas zit er een 60 sec cooldown op de zombie dogs.

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik vind het wel leuk om al die verschillende builds te lezen, maar ik heb het gevoel dat veel mensen vergeten dat dit gebaseerd is op rank 7 level runes.

Voorbeeld: Die rune die je zombie dogs en gargantuan 60% health extra geeft is misschien maar 5% of 10% op het eerste level, dus ik vind het allemaal wat misleidend momenteel :o

En als ik me niet vergis is het verkrijgen van een toplevel rune echt wel iets van heeeeeeel lange adem :p

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Auspex schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:21:
Ik vind het wel leuk om al die verschillende builds te lezen, maar ik heb het gevoel dat veel mensen vergeten dat dit gebaseerd is op rank 7 level runes.

Voorbeeld: Die rune die je zombie dogs en gargantuan 60% health extra geeft is misschien maar 5% of 10% op het eerste level, dus ik vind het allemaal wat misleidend momenteel :o

En als ik me niet vergis is het verkrijgen van een toplevel rune echt wel iets van heeeeeeel lange adem :p
Het gaat in procenten dus dat maakt in principe niet uit. Je ben ook 40 procent zwakker en de monstertjes ook zeg maar :) Denk dat alles is terug te rekenen naar het niveau dat je op dat lvl speelt.

• Diabolica
Voor die heeeeeelee lange adem kopen wij het spel toch ook.
Toch ben ik er nog niet uit.
Niet helemaal tevreden met de build.
Moet maar afwachten tot de zaken iets definitiever zijn.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:45

flessuh

Set sail for fail!

Wat mij overigens op is gevallen aan de demonhunter is dat er amper nog traps zijn.... in het eerste gameplay filmpje was bijvoorbeeld 1 te zien met ronddraaiende messen ofzo, maar zoiets heb ik sindsdien ook niet meer gezien.

het leek mij nou juist leuk om een gebied vol te gooien met traps, wat mobs lokken en dan toekijken hoe ze geslacht worden door die traps })

Van bijvoorbeeld de wizard heb ik nog niet echt iets gevonden dat ik mis sinds de 1e gameplay filmpjes... . op zich niet zo gek natuurlijk dat er wijzigingen komen, maar toch vind ik het wegvallen van sommige dingen best jammer

https://www.dutchsolarboat.com

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Nadser schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:27:
[...]
Het gaat in procenten dus dat maakt in principe niet uit. Je ben ook 40 procent zwakker en de monstertjes ook zeg maar :) Denk dat alles is terug te rekenen naar het niveau dat je op dat lvl speelt.
Good point!

Eerst denken, dan typen 8)7

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Al die skills/builds/runes/passives; dat gaat waarschijnlijk wel even duren voordat het allemaal een beetje gebalanceerd is, toch? Vooral omdat ze ook nog PVP hebben..

Op de filmpjes afgaand ziet het er wel weer verschrikkelijk addictive uit, lekker sfeertje ook. Beetje Diablo2-achtige muziek eronder en het is helemaal 'af'. :)

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Rivandu schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:58:
Al die skills/builds/runes/passives; dat gaat waarschijnlijk wel even duren voordat het allemaal een beetje gebalanceerd is, toch? Vooral omdat ze ook nog PVP hebben..

Op de filmpjes afgaand ziet het er wel weer verschrikkelijk addictive uit, lekker sfeertje ook. Beetje Diablo2-achtige muziek eronder en het is helemaal 'af'. :)
ik denk dat ze niet heel veel gaan balancen voor PVP, ze hebben in ieder geval aangekondigd dat de focus daar niet op ligt, en als je iets balanced voor PVP, werkt het vaak ook minder voor PVE (kijk maar naar WOW, daar blijven ze ook bezig)

@ hieronder.... excuses, dat had ik niet meegekregen...:D

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 14-09-2011 11:30 ]

Anoniem: 399205

flessuh schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:19:
[...]

ik denk dat ze niet heel veel gaan balancen voor PVP, ze hebben in ieder geval aangekondigd dat de focus daar niet op ligt, en als je iets balanced voor PVP, werkt het vaak ook minder voor PVE (kijk maar naar WOW, daar blijven ze ook bezig)
ze hebben al duidelijk gezegd dat de balancing voor PvP losstaat van PvE, dus als ze in PvP barb tweaken omdat iedereen in PvP met barb speelt om een of ander voordeel dan zal die tweak niet doorgevoerd worden in PvE
daarom dat hun primaire focus op PvE ligt, dat het daar deftig werkt is voor hen het belangrijkste omdat daar iedereen mee zal beginnen

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Bulls schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:35:

Volgens mij verdwijnen skillrunes als je ze er uithaalt. moet ik nog even nakijken, maar ik dacht dat ik dat Jay gevraagd had.

Voor de rest zie ik vooral builds gebaseerd op kennis van Diablo 2. Ik denk dat het heel anders zal gaan lopen. Ik weet niet, zo maar een gevoel :+

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 14-09-2011 11:53 ]

Anoniem: 30579

LOL klik eens op Chat gem als je een build maakt "giggle"

doe dit vooral niet nadat je een uren hebt gedaan om je build te perfecten

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 14-09-2011 12:06 ]

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Pheno79 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:50:
[...]
Volgens mij verdwijnen skillrunes als je ze er uithaalt. moet ik nog even nakijken, maar ik dacht dat ik dat Jay gevraagd had.

Voor de rest zie ik vooral builds gebaseerd op kennis van Diablo 2. Ik denk dat het heel anders zal gaan lopen. Ik weet niet, zo maar een gevoel :+
Zou fijn zijn als je dat kan opzoeken indd! Volgens mij gaat de unknown affix niet samen met het vernietigen van je rune ? Of je zou de affix zichtbaar moeten maken met een scroll?

• Bulls
[...]

Nouja we zien wel wat er uiteindelijk gebeurd.

Trouwens waar blijft die Q & A? :)

Anoniem: 30579

Bulls schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:33:
[...]

ik ben zeer blij dat ik mijn demonhunter can speccen met "guided arrow" + multishot.

dit zal voor mij erg vertrouwd aanvoelen waneer ik begin met spelen, ik zie later wel hoe en wat ik doe met de andere skills

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Al ff niet over geluld dus hier nog een keer tussendoor. :P

Weer ontzettend achterlijk gelul over LAN en militairen die de game niet kunnen spelen.

http://www.amazon.com/LAN...H#CustomerDiscussionsNRPB

met mijn post en zie vorige pagina('s) voor dom gezwets.

Kun je nog wat lachen. :+
Als je nog comments hebt speel ik ze wel door.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bulls
The Chosen One schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:50:
Al ff niet over geluld dus hier nog een keer tussendoor. :P

Weer ontzettend achterlijk gelul over LAN en militairen die de game niet kunnen spelen.

http://www.amazon.com/LAN...H#CustomerDiscussionsNRPB

met mijn post en zie vorige pagina('s) voor dom gezwets.

Kun je nog wat lachen. :+
Als je nog comments hebt speel ik ze wel door.
Zijn ze daar nog steeds mee bezig? Man man man, want een sneue figuren. Accept it and move on!

• Pheno79
[...]

Ik ben nu (vandaag is Guild Wars 2 online gegaan) pas klaar met alles wat ik heb gezien en gespeeld op gamescom. Dus ik kan er eindelijk aan beginnen. Al zal ondertussen veel alweer achterhaald en bekend zijn.

• Bulls
Pheno79 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:12:
[...]

Ik ben nu (vandaag is Guild Wars 2 online gegaan) pas klaar met alles wat ik heb gezien en gespeeld op gamescom. Dus ik kan er eindelijk aan beginnen. Al zal ondertussen veel alweer achterhaald en bekend zijn.
Nou ja blijft leuk om het te lezen denk ik. Wel jammer dat het zolang duurt terwijl op het moment was het bijna exclusief, dus zou het eigenlijk beste zijn om het zo vroeg mogelijk naar buiten te brengen omdat je dan nog een primeur hebt.

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

The_DoubleU

Tweaker in München

Bulls schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:04:
[...]

Zijn ze daar nog steeds mee bezig? Man man man, want een sneue figuren. Accept it and move on!
Ik kan het wel begrijpen. Ik zal D3 vooral single player spelen en heb dus geen belang bij een AH.
Graag had ik gezien dat Blizzard een off-line mode maakt zonder AH en een always on-mode met AH.
Mensen zonder of slechte internet verbinding kunnen zo lekker SP spelen.

Met SC2 kan je gewoon verder spelen als je je connectie verliest, alleen achievements werken niet meer. Bij D3 wordt elke beweging naar Blizzard servers gestuurd.

Maar dit weerhoudt mij er niet van om het spel te kopen :P

Op basis van dit filmpje zullen de skill runes intact blijven nadat je ze verwijderd. Dan kan je ze vervolgens verkopen of in craft materiaal veranderen. Maar nogmaals, dit zijn allemaal ideeën. Niets van dit staat nog vast. Dus het kan nog alle kanten op.

• Pheno79
Bulls schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:15:
[...]

Nou ja blijft leuk om het te lezen denk ik. Wel jammer dat het zolang duurt terwijl op het moment was het bijna exclusief, dus zou het eigenlijk beste zijn om het zo vroeg mogelijk naar buiten te brengen omdat je dan nog een primeur hebt.
Een primeur op dingen die nog veranderen? Niet zo spannend. Plus dat ze geen nieuwe dingen melden die echt spannend zijn. Die mediatraining hebben ze wel gehad :P
Anoniem: 209930 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:46:
[...]

Op basis van dit filmpje zullen de skill runes intact blijven nadat je ze verwijderd. Dan kan je ze vervolgens verkopen of in craft materiaal veranderen. Maar nogmaals, dit zijn allemaal ideeën. Niets van dit staat nog vast. Dus het kan nog alle kanten op.
Dat klopt, er staat niets vast. Maar zoals gezegd, Jay (terwijl ze dus al met beta bezig waren), gaf volgens mij aan dat ze zouden verdwijnen. Maar alles kan. Wat zeker is, is dat je ze niet kan craften, dus geen 3 runes naar een betere rune.

je kan skill runes salvagen, aha dat wist k nog niet
en dan logische deductie
en op basis van de crafting material components lijkt me dat je zelf skill runes zal kunnen craften
dus ik denk dat niemand zich zorgen zal moeten maken over de availability van skill runes

edit :
lees net post hierboven
lol, achja, ik zou het wel leuk vinden mocht het zo werken maarja dan heb je geen last van affixen
staat de affix je niet aan, salvage, recraft en uiteindelijk jackpot

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 14-09-2011 13:54 ]

• memoryandfate
  • Niet online
Hallo iedereen. Heb dit forum al een tijdje in mn RSS feed staan maar bedacht me nu ook maar eens mee te gaan doen ;)

Zoals iedereen hier denk ik vind ik het nieuwe skill-runes systeem brilliant, maar blijf wel met een aantal vragen zitten. Zo ben ook ik benieuwt naar wat de skill-rune sink wordt. Ik hoop dat ze vernietigt worden wanneer je ze 'unsocket', en dat ze ook belangrijk zijn voor crafting. En niet dat je ze gewoon behoud zoals in het filmpje hierboven wordt gezegd. Als er immers geen sink is loopt iedereen na een half jaar rond met een stash vol met van die dingen op lvl 7 omdat ze maar blijven droppen. Bovendien moet je bewustere keuzes maken als ze zeldzaam/duur zijn.

Als ik het verder ook goed begrijp betekent dit systeem dus dat als je twee level 60 characters neemt van dezelfde klasse en ze alle items en runes afpakt ze dus exact hetzelfde zijn? Dat zou betekenen dat alle customisation gebeurt door middel van items. Daarmee worden items nog veel belangrijker dan in Diablo 2, en de AH dus een integraal aspect van de diablo 3 belevenis. Ik zou de RMAH hier nog graag even buiten willen laten maar ben wel benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn.

memoryandfate schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:54:

Als ik het verder ook goed begrijp ....
nee heb je niet goed begrepen, je moet voor die bepaalde klasse nog steeds kiezen welke skills en passives je wilt, en ik denk dat daar veel verschillende builds mogelijk zijn
skillrunes diversifieren verder
items ook
en dan heb je nog eens dye als k me niet vergis zodat je al je gear een likje verf kan geven en als een roze power ranger door het leven kan gaan

• Stranglem
Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:57:
[...]

nee heb je niet goed begrepen, je moet voor die bepaalde klasse nog steeds kiezen welke skills en passives je wilt, en ik denk dat daar veel verschillende builds mogelijk zijn
items ook
en dan heb je nog eens dye als k me niet vergis zodat je al je gear een likje verf kan geven en als een roze power ranger door het leven kan gaan
Eigenlijk klopt het wel wat hij zegt over die 2 level 60 characters. Ze zijn ook exact hetzelfde, want beide characters hebben dezelfde skills tot hun beschikking. MAAR door de runes en verschillende gear heb je toch een enorme diversiteit. Meer dan in Diablo 2 zelfs. Alleen nu leg je de nadruk op andere aspecten van je character. Je kijkt nu meer naar hoe je je skills gaat gebruiken ipv welke skill je neemt. Als je kijkt op de skill calculator van de diablo3 site, dan zie je pas hoe enorm divers alles is. Nog veel meer dan Diablo 2 :)

Leven en laten leven!

• Markus1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
uhm een roze power ranger :) the ultimate skill. Ik vermoed inderdaad eerder dat er nog meer build mogelijk zijn in diablo 3 dan in diablo 2. diablo 2 had een aantal builds waarmee je door hell kon lopen. Ik hoop dat, maar dat gaan we nog mee maken iedere build door inferno kan komen

Battlenet tag Markus#1233

• Pheno79
Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:52:
je kan skill runes salvagen, aha dat wist k nog niet
en dan logische deductie
en op basis van de crafting material components lijkt me dat je zelf skill runes zal kunnen craften
dus ik denk dat niemand zich zorgen zal moeten maken over de availability van skill runes

edit :
lees net post hierboven
lol, achja, ik zou het wel leuk vinden mocht het zo werken maarja dan heb je geen last van affixen
staat de affix je niet aan, salvage, recraft en uiteindelijk jackpot
Ik hoop dat ze gewoon weer lastig te vinden zijn, want dat maakt diablo zo verslavend: die ene rune vinden, dat ene item, spelen of handelen om er aan te komen. Als iedereen zou kunnen craften zou het een stuk minder spannend worden.

• memoryandfate
  • Niet online
Anoniem: 399205 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:57:
[...]
items ook
Iedereen (zelfde class dan) heeft toch dezelfde skills, en alle zijn toch beschikbaar op level 60. En zowel de zowel de actives en passives zijn toch gewoon te wisselen? Als dat klopt dan maakt dat volgensmij toch echt dat het enige verschil tussen een lvl 60 monk en een andere lvl 60 monk de items (of ze nou roze zijn of niet).

Dat wil niet zeggen dat dit systeem geen enorme diversiteit mogelijk maakt. Ik vroeg me alleen af hoe er hier gedacht wordt over de grotere rol van items in het spel.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
memoryandfate schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:10:
[...]

Iedereen (zelfde class dan) heeft toch dezelfde skills, en alle zijn toch beschikbaar op level 60. En zowel de zowel de actives en passives zijn toch gewoon te wisselen? Als dat klopt dan maakt dat volgensmij toch echt dat het enige verschil tussen een lvl 60 monk en een andere lvl 60 monk de items (of ze nou roze zijn of niet).

Dat wil niet zeggen dat dit systeem geen enorme diversiteit mogelijk maakt. Ik vroeg me alleen af hoe er hier gedacht wordt over de grotere rol van items in het spel.
Voor zover ik het tot nu toe kan beoordelen krijgen items geen grotere rol in het spel. In Diablo II waren bepaalde items bijna verplicht voor bepaalde builds om tot een hell-viable build te komen. Hoe zou dit in Diablo III dan nog meer kunnen worden?

D3 Profile

• Pheno79
Dat kwam meer omdat mensen runewords wilden hebben om speciale skills die ze zelf niet hadden te kunnen gebruiken. Enigma etc :) Wat Blizzard nu gezegd heeft is dat er meer endgame materiaal komt. En dat je personage in endgame bv een paar setitems, uniques, en natuurlijk crafted zal dragen, omdat het niet zoals eerder in Diablo 2 alleen runewords en wat uniques (zo ongeveer) de moeite zijn.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Pheno79 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:18:
Dat kwam meer omdat mensen runewords wilden hebben om speciale skills die ze zelf niet hadden te kunnen gebruiken. Enigma etc :) Wat Blizzard nu gezegd heeft is dat er meer endgame materiaal komt. En dat je personage in endgame bv een paar setitems, uniques, en natuurlijk crafted zal dragen, omdat het niet zoals eerder in Diablo 2 alleen runewords en wat uniques (zo ongeveer) de moeite zijn.
Klopt, maar dat betekent toch juist dat je nu minder afhankelijk wordt van specifieke items en er dus heel veel goede opties zijn om te dragen (ook end-game)? Daarom denk ik dat de invloed van items minder groot wordt. Je gebruikt de skills die het beste bij jouw speelstijl passen en daarbij kies je de items om te dragen, niet andersom.

D3 Profile

hmm ik had ice Sorc met teleport in D2 lvl 92 ofzo verder ben k nooit geraakt
nooit rune words nodig gehad, had wel excellent gear in totaal +10 to all sorc skills en van alles en nog wat
maar NOOIT heb ik zelf ook maar 1 van die items gevonden, had een vriend die botruns deed en kkreeg zn overschotten :) maar heb wel 5-6 jaar het gespeeld en nooit een van die items gevonden, dat is er toch beke over

voor mij mocht de droprate van sommige van die zaken wel wat hoger liggen
ik zou het niet erg vinden om skillrunes niet al te zeldzaam te maken dan heb je iets meer ruimte om met alle skills te experimenteren
ze zijn al skillgebonden dus ..

• Pheno79
Azaruc schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:37:
[...]

Klopt, maar dat betekent toch juist dat je nu minder afhankelijk wordt van specifieke items en er dus heel veel goede opties zijn om te dragen (ook end-game)? Daarom denk ik dat de invloed van items minder groot wordt. Je gebruikt de skills die het beste bij jouw speelstijl passen en daarbij kies je de items om te dragen, niet andersom.
De attributen er op zijn alleen stuk uitgebreider, dus je kunt voor achterlijk hoge increased attack rate gaan. Of meer van dat soort grappen. De specs en attributen zijn nog niet bekend, zeker niet van de highend gear.
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, dus Pheno waar heb je die gelaten? O-)

Wat betreft de skillrunes, ze zijn nu nog bezig met het veranderen van het skillrune systeem.
Zo zouden ze random droppen en krijg je het type, affix en suffix pas te zien wanneer je een de rune in een skill socket. Hierdoor wordt de rune gebonden aan een skill en dus haal je skillrunes 'makkelijk' uit de markt. Dit brengt ook een aantal andere limieten met zich mee want wat gebeurd er als je het item zou vernietigen wanneer je het wilt 'swappen'? Je zult vooraf niet weten wat voor rune je hebt en wat het doet (het is random dus je kunt de uitwerking ook niet opzoeken) en je kunt het ook niet testen. Vernietigen is dus geen optie voor Blizzard want dan limiteer je de speler op een dergelijke manier terwijl ze juist proberen de speler meer keuzevrijheid te geven.

Mijn inziens is het meest logische dan ook dat je het eruit zou moeten halen met behulp van de Mystic wat gold kost. Meteen een extra money sink (al is het maar een klein bedrag voor lvl 40+ spelers), runes kun je nog uitproberen en er is een markt voor het verhandelen van skillrunes. Daarnaast zul je ze nog kunnen salvagen. Het zou voor Blizzard dus, als je het mij vraagt, een stomme en onlogische zet zijn als ze (met dit vernieuwde systeem) de skillrunes zouden vernietigen bij een swap.

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 12:59
psychoclown schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:19:
[...]

Deze bedoel je? http://games.fok.nl/preview/460157/1/1/100/diablo-iii.html O-)
Nee ik bedoel de vragen die je kon bedenken en waar Pheno mogelijk iets mee kon doen, heb er zelf een stuk of 4 gesteld :)

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 10:09

Pat-Juh

Patrick

psychoclown schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:19:
[...]

Wat betreft de skillrunes, ze zijn nu nog bezig met het veranderen van het skillrune systeem.
Zo zouden ze random droppen en krijg je het type, affix en suffix pas te zien wanneer je een de rune in een skill socket. Hierdoor wordt de rune gebonden aan een skill en dus haal je skillrunes 'makkelijk' uit de markt. Dit brengt ook een aantal andere limieten met zich mee want wat gebeurd er als je het item zou vernietigen wanneer je het wilt 'swappen'? Je zult vooraf niet weten wat voor rune je hebt en wat het doet (het is random dus je kunt de uitwerking ook niet opzoeken) en je kunt het ook niet testen. Vernietigen is dus geen optie voor Blizzard want dan limiteer je de speler op een dergelijke manier terwijl ze juist proberen de speler meer keuzevrijheid te geven.

Mijn inziens is het meest logische dan ook dat je het eruit zou moeten halen met behulp van de Mystic wat gold kost. Meteen een extra money sink (al is het maar een klein bedrag voor lvl 40+ spelers), runes kun je nog uitproberen en er is een markt voor het verhandelen van skillrunes. Daarnaast zul je ze nog kunnen salvagen. Het zou voor Blizzard dus, als je het mij vraagt, een stomme en onlogische zet zijn als ze (met dit vernieuwde systeem) de skillrunes zouden vernietigen bij een swap.
Het vooraf zien zou wel een "grote" boost zijn voor de gerichte markt. Echter de "dure" runes zouden ook "unid" verhandeld kunnen worden.

Ik volg het geheel nu al een tijdje, als oud D2 fanatiekeling gaat het wel kriebelen ondertussen!

Naar mijn inziens zou het een goede mogelijkheid zijn dat als max skillrune ranks eentje terug valt na het "salvagen" en dat je ook ranks kan upgraden. Wellich met andere skillrunes (het zelfde wat met de Runes uit Diablo 2 kon 2 x Um + gem = eentje hoger).

Dit houdt de dynamiek en het ruilen van lagere rank skillrunes ook levend iets wat voor de beginnende spelers aantrekkelijk is om leuke items te kunnen bemachtigen.

Ik heb vandaag wat rond gekeken bij de skill calculators en de Monk trekt mij nog het meeste, in ieder geval als ik mag uitgaan van mijn Diablo II ervaringen met de Paladin welke met o,a, Holy-Damage en/of elemental-dmaage vrijwel niet te stoppen was (over Hammerdins nog maar te zwijgen). Goede tank die ook nog veel damage kan verzorgen door in korte tijd veel hits te maken...

• Bulls
Markus1986 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:02:
uhm een roze power ranger :) the ultimate skill. Ik vermoed inderdaad eerder dat er nog meer build mogelijk zijn in diablo 3 dan in diablo 2. diablo 2 had een aantal builds waarmee je door hell kon lopen. Ik hoop dat, maar dat gaan we nog mee maken iedere build door inferno kan komen
Dit hoop ik eigenlijk niet, want dat zou betekenen dat het te simpel is, kortom prop maar wat skills in je bar en doe er een paar willekeurige runes op en knallen maar. Nee dat lijkt me echt lame. Het zou ook niet leuk zijn dat elke class maar 1 echte goede Hell/Inferno build heeft dat is even eens lame dan wel niet erger. Want dan is uiteindelijk in de endgame iedereen wel weer hetzelfde.

Ik vind wel dat je goed moet nadenken en goede gear moet hebben alvorens je er een beetje normaal door kan komen. Ik vergelijk het vaak met D2, als je daar niets hebt nog en gewoon gaat spelen, dan kom je amper door Nightmare heen omdat je eerst allerlei gear moet verzamelen met meerdere Normal play-troughs en pas daarna kun je redelijk Nightmare doorkomen. Voor Hell geld weer hetzelfde, dan moet je ook meerdere keren Nightmare doorspelen of farmen/traden voordat je het uit kan houden, anders ben je bij de Den of Evil al dood.

Dit hoop ik echt, want als je anders gewoon met 2 vingers in de neus van Normal tot Inferno door kan lopen is het snel gedaan met de pret en flink saai.

Ik heb zelfs met D2 maar 2x Hell completed, en dat was met een Assasin met Natalya's setje. Zonder zoiets vergelijkbaar kon je het wel schudden.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

http://www.diablofans.com/news/894-new-class-pages/

erg interessant om door te lezen, ik had me wat blind gestaard op de skill-calculator, en de rest niet gezien...
de armor progression ziet er erg nice uit, en de unique wapens ook zeker

Bulls schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:14:
[...]

Dit hoop ik eigenlijk niet, want dat zou betekenen dat het te simpel is, kortom prop maar wat skills in je bar en doe er een paar willekeurige runes op en knallen maar. Nee dat lijkt me echt lame. Het zou ook niet leuk zijn dat elke class maar 1 echte goede Hell/Inferno build heeft dat is even eens lame dan wel niet erger. Want dan is uiteindelijk in de endgame iedereen wel weer hetzelfde.

Ik vind wel dat je goed moet nadenken en goede gear moet hebben alvorens je er een beetje normaal door kan komen. Ik vergelijk het vaak met D2, als je daar niets hebt nog en gewoon gaat spelen, dan kom je amper door Nightmare heen omdat je eerst allerlei gear moet verzamelen met meerdere Normal play-troughs en pas daarna kun je redelijk Nightmare doorkomen. Voor Hell geld weer hetzelfde, dan moet je ook meerdere keren Nightmare doorspelen of farmen/traden voordat je het uit kan houden, anders ben je bij de Den of Evil al dood.

Dit hoop ik echt, want als je anders gewoon met 2 vingers in de neus van Normal tot Inferno door kan lopen is het snel gedaan met de pret en flink saai.

Ik heb zelfs met D2 maar 2x Hell completed, en dat was met een Assasin met Natalya's setje. Zonder zoiets vergelijkbaar kon je het wel schudden.
Hij bedoelt hier een "viable" build, dat houdt dus in dat je niet enkel damage skills, runes en gear draagt zonder survivability, maar dat je bijvoorbeeld een damage build skillsysteem neemt met survival items.
Elke mogelijke fatsoenlijke build is viable voor solo op elke moeilijkheidsgraad.

Dit zegt niks over de moeilijkheidsgraad, het zegt enkel wat over de kwaliteiten van de ontwikkelaars als ze dat voor elkaar krijgen.
Inferno is gewoon moeilijk, maar elke skill KAN nuttig zijn, en derhalve heb je een bijna oneindige customization voor je character waardoor het niet meer zal zijn zoals in DII het geval was: specifieke build + specifieke gear = win terwijl sommige dingen gewoon pertinent niet werkten, het zou nu allemaal wat dichter bij elkaar moeten zitten.

Vergeet niet dat als het goed is gebalanced een bepaalde build beter voor je is doordat het dan afhankelijk van jouw speelstijl wordt, waar voor jou een bepaalde build de betere is kan voor iemand anders dit wellicht helemaal niet het geval zijn en derhalve een andere build gebruiken.

Beetje lang geratel maar het feit dat er geen cookiecutter builds meer zijn geeft juist aan dat het moeilijker zal worden i.p.v een spel met een faceroll build voor elke class, dit is als het uberhaubt iets over de moeilijkheidsgraad zegt.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Er zullen nog steeds cookie cutter builds zijn. Daar ontkom je niet aan. Er zijn nu alleen (als het goed is) veel meer viable builds die ook geweldig zijn.

Of misschien wel net zo goed of zelfs beter maar sommige builds zullen heel snel tot cookie gebombardeerd worden en overal naar verspreiden welke dan voor altijd als cookie builds gezien worden.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lijkt er op dat PayPal als (een van de) payment providers is gekozen: http://us.battle.net/d3/en/blog/3501279

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Paypal voor RMAH:

http://us.battle.net/d3/en/blog/3501279

We're pleased to announce that in most regions, PayPal will be our payment-service partner for the Diablo III auction house, allowing players who trade with real-world currency the ability to cash out the spoils of their battle-torn adventures via a PayPal account.
PayPal will also soon be added in several regions as a payment option on Battle.net, providing another convenient and secure payment method for digital purchases of Blizzard products and services.
We’ll share region-related specifics, as well as further details on everything mentioned above, in the near future. Stay tuned!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

The Chosen One schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:32:
Er zullen nog steeds cookie cutter builds zijn. Daar ontkom je niet aan. Er zijn nu alleen (als het goed is) veel meer viable builds die ook geweldig zijn.

Of misschien wel net zo goed of zelfs beter maar sommige builds zullen heel snel tot cookie gebombardeerd worden en overal naar verspreiden welke dan voor altijd als cookie builds gezien worden.
Ik hoop eigenlijk dat je build vooral afhangt van de groep waar je mee speelt, of je speelstijl, en dat er geen echte cookie cutter builds komen. Sommige zullen misschien makkelijker te spelen zijn dan andere, maar die uitdaging is dan aan jezelf.

• memoryandfate
  • Niet online
Nieuwe patch :). AH komt eraan in de beta.

Diablo III Beta Patch 3 – v.0.3.0.7338

General
Public Games are once again available to players. To help us test this automated matchmaking feature, click on "Campaign" and then select "Public Games."
The number of characters playing the selected public quest will now display in the Public Games menu.

The Diablo III Auction House is coming soon (http://us.battle.net/d3/en/services/auction-house/)! During the beta launch of this system, the following features will be enabled:
Gold-based equipment exchange

Bid, auto-bid, and buyout functionality

Slot-based search filters

Toast notifications to track auction progress

The ability to put items up for auction directly from the shared stash

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 13:39

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

flessuh schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:48:
http://www.diablofans.com/news/894-new-class-pages/

erg interessant om door te lezen, ik had me wat blind gestaard op de skill-calculator, en de rest niet gezien...
de armor progression ziet er erg nice uit, en de unique wapens ook zeker
Thanks, dat is inderdaad een goede verdieping van de characters. Erg cool om de progressie in de armors terug te vinden, nu weet ik wat ik ongeveer verwachten kan. Good read!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
memoryandfate schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:05:
Nieuwe patch :). AH komt eraan in de beta.

Diablo III Beta Patch 3 – v.0.3.0.7338

General
Public Games are once again available to players. To help us test this automated matchmaking feature, click on "Campaign" and then select "Public Games."
The number of characters playing the selected public quest will now display in the Public Games menu.

The Diablo III Auction House is coming soon (http://us.battle.net/d3/en/services/auction-house/)! During the beta launch of this system, the following features will be enabled:
Gold-based equipment exchange

Bid, auto-bid, and buyout functionality

Slot-based search filters

Toast notifications to track auction progress

The ability to put items up for auction directly from the shared stash
zeer nice, ik vond de Auction House in WoW altijd al erg goed en in D3 komt V2 natuurlijk

nog 1 klein vraagje over de auction house: Kan je in de RM AH ook Gold verkopen???

Ik zie bij de passive skils van de demon hunter de skill "Fundamentals" die de damage van de basic attacks beïnvloedt. Ik zie daar echter niet bij staan wat met deze basics attacks bedoeld wordt. iemand een idee?

@Dalyxia:
Van dat RM AH ben ik niet 100% op de hoogte maar ik meen dat je daar ook gold kunt kopen en verkopen. De prijs wordt door de aanbieder bepaald.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:16
Dalyxia schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:26:
[...]

nog 1 klein vraagje over de auction house: Kan je in de RM AH ook Gold verkopen???
Ja

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Basic attacks zijn je normale aanvallen, je kan er een soort tankazon mee maken lijkt me.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.