Geprobeerd te spelen met de witch doctor.
Er zijn meerder stylen om in te spelen.
Mijn nieuwe favoriete build is dit
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#ZbhPQT!VXU!bbccaa
Summon dog zombies
Deze kunnen health globes achter laten wat goed is voor support aan de party.
Plague of toads
Dit is eigenlijk puur als cheap support met de rune zodat deze maar 62 mana kost.
*) Graag feedback voor andere opties.
Gargantuan
Volgens mij de grootste monster die er is voor de witch doctor. die naar mijn idee het meeste schade deelt met de rune voor poison cloud. is de enige die constante schade doet.
*)Graag feedback over de rune.
Fetish Army is support voor het uitvoeren van de ritual.
*) Ik zie geen mana kosten voor deze spell klopt dit?
Ze vechten voor 20 seconden. evenlang als de ritual.
Rune heb ik gekozen voor 2 extra om genoeg support te hebben gedurende die tijd en meer enemy's dood te krijgen.
Big bad voodoo
1 Support voor allies +15% attack movement en casting speed
2 de Rune die 75% geeft dat een dode enemy een zombie dog word die dan voor je kan vechten en dan weer 70% kans heeft een health globe achter te laten.
Sacrifice als grote klapper.
107-178 dmg in 12 yards per hond die dan een health globe kunnen achterlaten.
Dan de rune die 70% kans geeft dat de hond ressurect.
Passive skill:
Zombie handler om 4 honden te kunnen onderhouden.
de honden en Gargantian hebben +60% health
Fierce loyalty
Afwachten wat thorns items kunnen doen voor je pets.
maar 100% benefit klinkt goed.
*) even afwachten hoe deze uitpakt. Anders mana gerichte skill pakken. Denkt dat mana snel op gaat zo.
Tribal Rites
Om Big Bad voodoo en fatish army 25% sneller weer actief te krijgen.
-Dacht misschien de toads te ruilen voor Hex met de rune unstable form: Hex summend een shaman voor 8 sec die veranderd de enemys in kippen door te casten. De enemy krijg 20% extra schade dan en kan niet aanvallen. Als die dood gaat doet de rune 146 - 160 schade aan enemy's in 8 yards.
-Weet niet of sacrifice onder de ritual door gecast kan worden. Denk het niet maar dat zou dit nog veel sterker maken.
Bedoeling is simpel Blijf honden maken voor health globes en sacrifice ze om extra schade te doen. waarna er 2 ressurrect worden. Helaas zit er een 60 sec cooldown op de zombie dogs.