Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:03:
Heb het volgende probleem met de ATP, het zal wel aan me zelf liggen maar kom er niet aan uit.
Heb het programma BLUETOOTH GPS Provider geïnstalleerd en krijg de volgende melding:
** Mock locations is disabled, You need to enable **
"Mocklocations"in Development settings.

Ik kom er niet achter wat en war ik moet zijn.
wie geeft me even hulp ???
mvg Jos
Instellingen > Apps > Ontwikkeling > neplocaties toestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:03:
Heb het volgende probleem met de ATP, het zal wel aan me zelf liggen maar kom er niet aan uit.
Heb het programma BLUETOOTH GPS Provider geïnstalleerd en krijg de volgende melding:
** Mock locations is disabled, You need to enable **
"Mocklocations"in Development settings.

Ik kom er niet achter wat en war ik moet zijn.
wie geeft me even hulp ???
mvg Jos
Settings --> Applications --> Development --> Allow mock locations.

edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:06:
Sinds vandaag een Epson SX235W printer met WIFI. Vanaf mijn gsm kan ik via wifi printen naar deze printer, maar ik heb geen idee of de Transformer dit ook kan. in ieder geval als ik een foto selecteer, zie ik nergens de optie om naar de epson (wifi) te printen....

Iemand een idee of het uberhaupt kan ?

Thanks
Android heeft volgens mij geen "print-on-the-fly" optie, Als dit wel zo is, dan heb ik er ook wel interesse in. zo kan ik bijvoorbeeld scans van mijn HP overhevelen naar mijn tablet.

Ik zal desondanks toch weer even op zoek gaan naar een methode om te kunnen printen vanaf Android.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:15:
Voor mijn Brother-printer is er een app waar je voor de gangbare formaten (foto's, pdf) afdrukken kunt maken en die werkt zowel op mijn (Android) telefoon als mijn Transformer. Epson heeft ook wel zoiets neem ik aan.
Gevonden Epson Iprint, dankjewel voor de tip daarnaar te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Misschien een hele domme vraag maar ik heb nooit de YouTube app op men transformer gehad. Ook vind ik de app niet terug in de market. Suggesties?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
tboheeren schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:25:
Misschien een hele domme vraag maar ik heb nooit de YouTube app op men transformer gehad. Ook vind ik de app niet terug in de market. Suggesties?
Jij hebt een Belgische Transformer? In het eerste deel van dit topic staat daar wel wat over dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
D-e-n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:29:
[...]

Jij hebt een Belgische Transformer? In het eerste deel van dit topic staat daar wel wat over dacht ik.
Idd gore smeerlappen van sabbam zijn hier blijkbaar verantwoordelijk voor. Heb een apk online gevonden. Begrijp wel niet waarom sabbam dit doet.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Het mooie van Android is dat je buiten de Market om kunt installeren. De youtube app kun je zeker via Internet vinden. Dan gewoon installeren, en de Market zal hem dan om updaten... In elk geval wad dat wel zo met mijn vorige (goedkope) tablet. Daar werkte dit zelfs met de Market app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
Kiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:49:
[...]

Android heeft volgens mij geen "print-on-the-fly" optie, Als dit wel zo is, dan heb ik er ook wel interesse in. zo kan ik bijvoorbeeld scans van mijn HP overhevelen naar mijn tablet.

Ik zal desondanks toch weer even op zoek gaan naar een methode om te kunnen printen vanaf Android.
Kijk eens naar Send 2 printer en Printbot

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:06:
Sinds vandaag een Epson SX235W printer met WIFI. Vanaf mijn gsm kan ik via wifi printen naar deze printer, maar ik heb geen idee of de Transformer dit ook kan. in ieder geval als ik een foto selecteer, zie ik nergens de optie om naar de epson (wifi) te printen....

Iemand een idee of het uberhaupt kan ?

Thanks
Ja dat kan, kijk eens naar Send 2 printer en/of Printbot (Market)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Kiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:49:
[...]

Voor HP printers de Hpeprint, werkt goed

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Heeft iemand al de update naar ICS voor Transformer TF101 binnen gekregen ?

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
Likt erop dat die uitgesteld is:

https://www.facebook.com/asus.sg/posts/323160214384660
[Correction] Dear all members, please kindly note that we have just received information from HQ that for TF101 update to ICS, as all has to be approved by Google, thus estimated availability to update to ICS will be around end of this month. Apologies for the error earlier. Thanks for your kind understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil binnenkort een nieuwe tablet kopen en zit te denken aan de transformer 1. Ik wil hem gebruiken voor webbrowsen en het afspelen van video's, games vind ik niet interessant. De Prime is een stuk duurder en ik vraag me af of ik die specs wel nodig heb (Tegra 3). Vooral nu de transformer 1 ook een update naar ICS krijgt lijkt het me een prima optie. Afgezien van het iets betere scherm (S-IPS) en de Tegra 3 chipset en natuurlijk de behuizing zijn de verschillen toch niet zo groot? Iemand nog tips/ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Koop die TF101 of wacht tot de opvolger van de Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Y0ur1 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:38:
Ik wil binnenkort een nieuwe tablet kopen en zit te denken aan de transformer 1. Ik wil hem gebruiken voor webbrowsen en het afspelen van video's, games vind ik niet interessant. De Prime is een stuk duurder en ik vraag me af of ik die specs wel nodig heb (Tegra 3). Vooral nu de transformer 1 ook een update naar ICS krijgt lijkt het me een prima optie. Afgezien van het iets betere scherm (S-IPS) en de Tegra 3 chipset en natuurlijk de behuizing zijn de verschillen toch niet zo groot? Iemand nog tips/ideeën?
gewoon de transformer halen ik heb hem nu een paar maanden en hij voldoet meer dan prima voor wat jij er mee wil doen.

Ik heb mijn laptops al weken niet meer aangeraakt iig.

Spelletjes zijn overigens ook geen enkel probleem. siegecraft en shadowgun (oid) draaien zonder enige hapering.

Ik twjfel nog over de prime, wifi verbinding zou voor mij een probleem kunnen worden als ik buiten zit van de zomer. Aan de andere kant lijkt het me wel grappig om de dremel er in te zetten om hem te modden.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:11
heb zelf zojuist de Transformer 1 16GB + dock besteld voor internet / licht zakelijk gebruik.

Wilde aanvankelijk een Prime, maar:

- Gamen doe ik niet op een tablet.
- 1080p video kijken op een tablet doe ik niet.
- Verschillende issues met de prime die mij een slecht gevoel geven (WIFI, GPS, rammelende tablets...)
- ICS update komt ook naar de Transformer 1

Eind van het jaar maar eens kijken hoe de tablet markt er dan weer uit ziet, tot die tijd ga ik me volgens mij prima vermaken met mijn nieuwe aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 18:37
Wil de tablet voornamelijk voor school gaan gebruiken (naast gebruik laptop) dus presentatie/pdfjes erop zetten om niet alles te hoeven printen. Is hiervoor een tablet handig? en is het toetsenbord echt zo handig, want lijkt me lastig als je telkens van hoesje moet wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Tadango schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:56:
Met honycomb werkt dit ook heel goed. Ik kan met honycomb, es-file explorer en dice player 1080p mkv van 14gb spelen over wifi net N.
Bovenstaande afkomstig van het Prime forum.

Is het streamen van 1080p films op de Transformer 1 16GB ook goed te doen?
Zo niet, zou dit met ICS wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
sattertje schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:02:
[...]

Bovenstaande afkomstig van het Prime forum.

Is het streamen van 1080p films op de Transformer 1 16GB ook goed te doen?
Zo niet, zou dit met ICS wel kunnen?
Of het überhaupt kan hangt voornamelijk van je netwerk af. 14GB files streamen via draadloos kunnen veel echte mediaplayers niet eens aan, omdat je netwerk dat gewoon niet trekt.

Ik heb zelf trouwens problemen met geluid bij mkv's, kan ook aan de encoding liggen. Heb wel diverse players geprobeerd. Dus ik kijk nu maar .avi <shrug>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:07
Lizard schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:32:
Likt erop dat die uitgesteld is:

[Correction] Dear all members, please kindly note that we have just received information from HQ that for TF101 update to ICS, as all has to be approved by Google, thus estimated availability to update to ICS will be around end of this month. Apologies for the error earlier. Thanks for your kind understanding.

[...]
Verbaast me niet: Elk Asus filiaal heeft de afgelopen dagen een ander moment geroepen (nu, 2 weken, 2 maanden) terwijl er maar 1 ontwikkelafdeling is (neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04
dragon2 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:16:
[...]

Of het überhaupt kan hangt voornamelijk van je netwerk af. 14GB files streamen via draadloos kunnen veel echte mediaplayers niet eens aan, omdat je netwerk dat gewoon niet trekt.

Ik heb zelf trouwens problemen met geluid bij mkv's, kan ook aan de encoding liggen. Heb wel diverse players geprobeerd. Dus ik kijk nu maar .avi <shrug>
Diceplayer proberen, die kan als enige goed omgaan met ac3 geluid.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik vind het wel vreemd. Hier heb ik een aantal video's op een computer staan die ik met Es Explorer kan bereiken en dan kan starten. Geen enkele speler, behalve Vplayer kan die streamen, ondanks dat diezelfde spelers de film week af kunnen spelen als hij op het tablet staat.

Veel spelers starten niet eens (ook niet die met aparte codecs uit de Market, zoals Dice of Mx), terwijl Vplayer wel direct begint en perfect speelt.

Het netwerk is een N-setup, die hier op de slechtere plakken in huis nog steeds 6 MB/sec (48 Mbit/sec) haalt, dus dat is normaal snel zat.

[ Voor 16% gewijzigd door Katsunami op 11-01-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:25

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Febr. lijkt me een realistische termijn, Asus singapore heeft op hun facebook gezet eind deze maand. Dus voor de europese versie ga ik ook uit dat die in de loop van februari dan wel komt. We wachten af men zeikt altijd wel over de soms wat vage en verwarrende data die asus noemt en zelfs tegenstrijdigheden binnen asus zelf maar Asus is wel de enige tablet fabrikant die zo snel met updates komt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 12:31
Ik heb ook nog eens een vraagje, waar ik al een poosje mee rond loop.
Wat over het algemeen wel bekend is, is dat de transformer icm full-hd films niet echt een gelukkig huwelijk is. Geld dit voor alle soorten films (mp4, mkv, wmv, you name it) of zijn er ook bepaalde indelingen waarmee dat wel kan?
Niet dat je het verschil ziet op de transformer tussen 720p en 1080p lijkt me, maar ben best benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustAJ schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:26:
Ik heb ook nog eens een vraagje, waar ik al een poosje mee rond loop.
Wat over het algemeen wel bekend is, is dat de transformer icm full-hd films niet echt een gelukkig huwelijk is. Geld dit voor alle soorten films (mp4, mkv, wmv, you name it) of zijn er ook bepaalde indelingen waarmee dat wel kan?
Niet dat je het verschil ziet op de transformer tussen 720p en 1080p lijkt me, maar ben best benieuwd ;)
Als ik een 1080p-mkv converteer naar een 1080p xvid-avi speelt dat aanzienlijk vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:08
Chaoss schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:55:
Febr. lijkt me een realistische termijn, Asus singapore heeft op hun facebook gezet eind deze maand. Dus voor de europese versie ga ik ook uit dat die in de loop van februari dan wel komt. We wachten af men zeikt altijd wel over de soms wat vage en verwarrende data die asus noemt en zelfs tegenstrijdigheden binnen asus zelf maar Asus is wel de enige tablet fabrikant die zo snel met updates komt.
Asus Nederland Benelux liet vandaag op Facebook februari/maart als indicatie weten, een precieze datum wisten ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Wat is een goeie DNLA server? Ik heb inmiddels Serviio en PS3 Media Server geprobeerd, maar die doen om een of andere reden geen subs (avi + srt en build-in mkv).

Vplayer ziet de streams wel, maar doet er voor de rest niets mee.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
http://tversity.com/ geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik merk steeds vaker dat mij tablet traag wordt of hapert naarmate ik hem lang aan heb staan. Dan kill ik ook nog regelmatig processen maar dat helpt vaak niet echt veel. Kan je ergens instellen wanneer hij iets uit het geheugen moet gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Gisteren een 32GB Transformer TF101 + Dock overgenomen van iemand. Wilde persé een TF101 omdat ik de Prime toch teveel issues vind hebben.

Heb een miniscuul beetje last van backlight linksonder, maar groter is het probleem met de powerknop. Ik moet de knop echt recht indrukken om hem goed te laten registreren. De TF was in december als eens gerepareerd hiervoor, waarbij hij totaal niet meer werkte. Heb ondertussen maar een e-mail gestuurd aan steljevraag@asus.com om eens te informeren wat zij adviseren. :)

Voor de rest blijft het natuurlijk een geweldig beestje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:21
Heb een probleem met de Transformer.

Ik gebruik een Mini Hdmi naar Hdmi kabel om hem op de tv aan te sluiten, het heeft altijd goed gewerkt echter heb ik nu geen geluid meer, heb een andere kabel geprobeerd echter nog steeds niks.

Iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
DwightKSchrute schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:53:
[...]

Asus Nederland Benelux liet vandaag op Facebook februari/maart als indicatie weten, een precieze datum wisten ze nog niet.
Heerlijk, weer een nieuwe datum, gemiddeld genomen komen we op 12,54895 februari uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Cyclonic schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:41:
Heb een probleem met de Transformer.

Ik gebruik een Mini Hdmi naar Hdmi kabel om hem op de tv aan te sluiten, het heeft altijd goed gewerkt echter heb ik nu geen geluid meer, heb een andere kabel geprobeerd echter nog steeds niks.

Iemand anders met dit probleem?
Koop ergens een nieuwe en controleer of ie het nog steeds niet doet. Je kan hem altijd weer terugbrengen :)

[ Voor 4% gewijzigd door kielkiel op 12-01-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:02
Vandaag de bevestiging gekregen van Asus voor de € 50 cashback, voor de tf 101,16gb :-)
Voor aankopen tot 15 januari.(upsturen voor 22 januari).
Daarmee wordt de aankoopprijs € 315 ex verzendkosten! Bijna net zo goedkoop als de krakende Archos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
Katsunami schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 04:08:
De Transformer heeft oplaadproblemen, en als ik zo op Internet rond kijk ben ik niet de enige. Slechte kabels, overhittende adapters en losse contacten zijn schering en inslag.

Vanwege het gepruts om het ding opgeladen te krijgen, is de verhuizing van de connector los gegaan. Die heb ik weer vastgeklikt, maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Op xda zie ik zelfs mensen die om die reden een third party kabel en een universele lader zijn gaan gebruiken. Absurd.

Dit is niet het Asus dat ik van vroeger ken. Mijn hele pc behalve de cpu en kast bestaat uit Asus spullen... En dat is al jarenlang zo. Je zou me een fan kunnen noemen, maar problemen zoals deze, en die van de Prime, doen mee twijfelen of ik wel fan moet blijven.

Maandag maar eens bellen...
Dan koop je toch lekker wat anders? Als je nou niet zo blij bent met wat je gekocht heb, verkoop het dan lekker en haal ander spul waar je wel blij van wordt. Misschien ga je dan ook wel weg met je negativiteit. Allemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:41
dragon2 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:16:
[...]

had het zelfde probleem mijn mkv';s speelden zonder geluid vloeiend af, toen even gezocht naar een goed player(weet niet meer welke) en jawor kreeg geluid maar ook zwaar haperend beeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
Harry21 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:59:
Vandaag de bevestiging gekregen van Asus voor de € 50 cashback, voor de tf 101,16gb
Ik ook , zijn ze rap mee, valt mee niet tegen. Nu nog op de rekening... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Ik heb vandaag mijn transformer en dock besteld en ze zijn ook al verzonden. Wel bij aparte webshops aangezien de transformer bij de ene alweer was uitverkocht. En ik zag net dat bij de andere webshop de voorraad ook alweer op is, dus het gaat hard met de verkoop.

Dat ik er zonet achterkom dat ik als student zijnde voor hetzelfde geld de 32GB versie had kunnen hebben (wel lange levertijd) is dan weer jammer, maar de spullen zijn al onderweg dus ik laat het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Zo'n beetje elke DNLA server die te vinden is. Maar ik ben er achter gekomen dat de media player het ook moet ondersteunen.

Buzz Player blijkt dat er goed te doen, en ook Dice doet het redelijk. Bij redelijk bedoel ik dat het beeld vrij langzaam is en geen H/W wil doen (voor nu).

Hopelijk gaat het met ICS beter, dan zou ik zeker voor Dice gaan.

Serviio doet het erg goed, is snel en in combinatie met Bubble UPnP Server zelf over internet te streamen (icm BubbleUPnP voor Android).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:16
Ik heb geen ervaring met de eee pad, maar ik wil graag zo'n apparaat aanschaffen, maar het is mij niet duidelijk wat ik nu moet kiezen.

Ik wil graag zo'n eee pad met zo'n docking station.
3G heb ik niet nodig.

Welke uitvoering/combi moet ik nu hebben :?

Ik zie

eee pad transformer
eee pad transformer prime
eee slate B121

bij sommigen staat keyboard achter (is dit de docking :? )

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Grolsch schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:59:
Ik heb geen ervaring met de eee pad, maar ik wil graag zo'n apparaat aanschaffen, maar het is mij niet duidelijk wat ik nu moet kiezen.

Ik wil graag zo'n eee pad met zo'n docking station.
3G heb ik niet nodig.

* Asus Tablet EeePad Transformer (type TF101)
* Asus Docking Station Mobile Docking+Qwerty keyboard

Ik geloof dat de combi niet meer, of bijna niet meer, te koop is. Maar je kan ze prima beide los kopen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb gisteravond bij de Mediamarkt Den Haag een TF101 16gig zonder dock gehaald. Maar de versie met dock hadden ze ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37494116,noline]

Ik zie

eee pad transformer
eee pad transformer prime
eee slate B121
Ligt er aan waarvoor je 'm wilt gebruiken. Prime heeft Tegra3/quad-core, Transformer Tegra2/dual-core. Prime krijgt momenteel update naar ICS, Transformer eind deze maand. De Transformer is erg gunstig in prijs t.o.v. de Prime, afgerond 300 t.o.v. 600 Euro, de Slate kost meer dan 1.000 Euro. Bij alledrie is de schermresolutie ong. 1200x800. Binnenkort komen o.a. Asus en Acer met Full-HD schermresoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Artcore schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:57:
Ik heb gisteravond bij de Mediamarkt Den Haag een TF101 16gig zonder dock gehaald. Maar de versie met dock hadden ze ook nog.
Doe nog ff snel de cash-back!! ,scheelt € 50 eri,s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
GRUMBLER schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:50:
[...]

Ik ook , zijn ze rap mee, valt mee niet tegen. Nu nog op de rekening... ;)
Btw ,bij mij scheurde de sticker wel :(
Dus toch maar de doos uitgesneden! (laat geen €50 liggen, voor een mooie doos ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:47:
[...]

Ligt er aan waarvoor je 'm wilt gebruiken. Prime heeft Tegra3/quad-core, Transformer Tegra2/dual-core. Prime krijgt momenteel update naar ICS, Transformer eind deze maand. De Transformer is erg gunstig in prijs t.o.v. de Prime, afgerond 300 t.o.v. 600 Euro, de Slate kost meer dan 1.000 Euro. Bij alledrie is de schermresolutie ong. 1200x800. Binnenkort komen o.a. Asus en Acer met Full-HD schermresoluties.
ik wil hem gebruiken voor zowel zakelijk als prive, dus voornamelijk mailen, spreadsheats, internetten.
Ik ben niet zo'n gamer dus dat is voor mij niet zo belangrijk.

En wat betekend ICS :? (Internet Connection Sharing zal wel niet :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Grolsch op 14-01-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
Grolsch schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 09:30:
[...]

ik wil hem gebruiken voor zowel zakelijk als prive, dus voornamelijk mailen, spreadsheats, internetten.
Ik ben niet zo'n gamer dus dat is voor mij niet zo belangrijk.

En wat betekend ICS :? (Internet Connection Sharing zal wel niet :P )
ICS staat voor ice cream sandwich, oftewel android 4.0. de transformer draait nu nog op android 3.2, en zal dus eind deze maand of ergens volgende maand een update krijgen naar 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik ga deze week misschien een TFT101 overkopen van iemand.
Wat zijn, los van het uiterlijk, de dingen waar ik zoal op moet letten volgens jullie?

Sowieso zal ik alle GPS, bluetooth en wifi functies uittesten.

Verder nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
SoundLab schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:38:
Ik ga deze week misschien een TFT101 overkopen van iemand.
Wat zijn, los van het uiterlijk, de dingen waar ik zoal op moet letten volgens jullie?

Sowieso zal ik alle GPS, bluetooth en wifi functies uittesten.

Verder nog tips?
als eerst zou ik natuurlijk kijken of er geen schade aan de pad is aan de buitenkant.

ook zou ik hem eens afzetten, naar een kamer gaan waar geen licht is, en hem dan opnieuw opstarten, als hij aan het opstarten is, (als er asus staat met het draaiende cirkeltje eronder) moet je eens kijken of je geen vlekken ziet op het scherm die uit de randen komen, meestal zien die er dan geel uit, het is niet erg als hij er een beetje last van heeft, mijne heeft het ook, maar als de vlekken echt tot midden in je scherm lopen is het al een reden om hem niet te nemen

en kijk zeker ook eens naar de sticker op de kant waar de lader aansluiting zit, daar staat B en dan een tiental erachter dat staat voor de maand waarin hij gemaakt is, B40 zijn de oudste, B90 de nieuwste, je kan best proberen een B70 of meer te scoren, oudere hebben soms last van verschillende problemen,

en natuurlijk de standaard vragen als: waarom doe je hem weg, ooit problemen ermee gehad?...

voor heoveel ga je hem overnemen als we dat zouden mogen weten, gewoon om te weten wat we er nog voor krijgen/geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
Bedankt voor de tips, ik ga een TFT101 32gb wifi variant voor 270 euro overnemen inclusief bon met nog 18 maanden pickup & return garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

SoundLab schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:37:
Bedankt voor de tips, ik ga een TFT101 32gb wifi variant voor 270 euro overnemen inclusief bon met nog 18 maanden pickup & return garantie.
Mooie prijs! Daar kan geen cashback tegenop :)

Ik heb samen met een vriendin van mij net eentje voor 369,- opgehaald bij Computerland Leiden. Net de cashback registratie ingevuld en die gaat zometeen op de bus.

Ze heeft er meteen een Creative D100 Speakerset bij gekocht die in de aanbieding is voor 50,-. Dus in feite heeft ze die nu gratis. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 11:27
[b][message=37498754,noline]
en kijk zeker ook eens naar de sticker op de kant waar de lader aansluiting zit, daar staat B en dan een tiental erachter dat staat voor de maand waarin hij gemaakt is, B40 zijn de oudste, B90 de nieuwste, je kan best proberen een B70 of meer te scoren, oudere hebben soms last van verschillende problemen
Oke, eindelijk weet ik dan ook nu wat dan B40, etc inhoudt :D

Echter, welke sticker wordt nu bedoeld? Ik heb een klein stickertje op de onderste rand met daarop het S/N. Aan de achterkant waar de laadaansluiting zit, zit ook nog een grote langwerpige smalle sticker, maar wat hierop staat is nauwelijks leesbaar. En mijn S/N laat geen cijfers zien na de B. Waar staat dan nu mijn Bxx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japieb
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 15:46
Anton.net schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:58:
[...]B40 zijn de oudste, B90 de nieuwste[...]
Ik heb toch echt een tf101 uit de BC0 serie, vorige maand bij BCC gekocht... BC = maand 12 = december???

JapieB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakbeest
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 08:21

Bakbeest

Het beest is los!

Sinds gisteren ook trotse bezitter van een transformer! Cashback heeft me overgehaald om er een te kopen. :)
Wat werkt zo'n ding toch lekker. Internetten (waar ik hem het meeste voor ga gebruiken) is zeer fijn op zo'n groot scherm(hiervoor gebruikte ik mijn iphone).

Het serienummer bij mij begint met C10 ipv Bxx. Waarschijnlijk weer een nieuwe lichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

RicoK schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Oke, eindelijk weet ik dan ook nu wat dan B40, etc inhoudt :D

Echter, welke sticker wordt nu bedoeld?
Die op de doos zelf, zoals op dit plaatje rechtsboven.

Staat ook op de website als je je gegevens ingevuld hebt trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Cybergamer op 14-01-2012 16:29 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 11:27
japieb schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:38:
Ik heb toch echt een tf101 uit de BC0 serie, vorige maand bij BCC gekocht... BC = maand 12 = december???
Ik heb ook een BC0. Is dat dan nu een hele nieuwe of een hele oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bakbeest schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:08:
Sinds gisteren ook trotse bezitter van een transformer! Cashback heeft me overgehaald om er een te kopen. :)
Wat werkt zo'n ding toch lekker. Internetten (waar ik hem het meeste voor ga gebruiken) is zeer fijn op zo'n groot scherm(hiervoor gebruikte ik mijn iphone).

Het serienummer bij mij begint met C10 ipv Bxx. Waarschijnlijk weer een nieuwe lichting.
Die van mijn vrouw begint ook met C10 en die is gisteren binnengekomen van komplett.nl. Denk dat C de nieuwe B is. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:59
De primes beginnen ook met serienummer BCOKAS***. Zijn de nieuwste dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik zou verwachten dan de eerste 2 karakters het jaar en maand zijn in hexadecimale notatie. BC zou dan 2011-dec zijn en C1 2012-jan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Die transformers zijn wel irritant populair nu met de cashback actie (die trouwens verlengd is tot 22 januari (http://asus.newworld.nl/terms.php)). Wilde er vandaag eentje halen maar er is in eindhoven geen enkele zaak die ze op voorraad heeft (computerland zei van wel maar die waren vergeten alle reserveringen van hun voorraad af te halen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Het serienummer is dus wat op de barcode staat? Ik wou het net vragen.
Wat betekent dan het serienummer dat je in de instellingen terug kan vinden? Die komt niet overeen met het nummer boven de barcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Als ik nou morgen een transformer koop op internet

kan ik dan het formulier invullen voor de 50,- retour?

actie loopt tot 15-01-2011, maar hij komt dan pas maandag/dinsdag binnen en kan dan pas ook de codes invullen

dus.... zie dat de actie verlengt is tot 22 jan.

[ Voor 12% gewijzigd door Pinin op 14-01-2012 20:21 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Ik ben op zoek naar een tooltje waarmee ik voor de 5 schermen elk 5 verschillende wallpapers kan gebruiken
De bedoeling is om het meest linkse scherm bv alle apk voor games met een achtergrond games
de tweede bv voor navigatie met als achtergrond een wallpaper van navigatie enz....

Heb echter nog niets gevonden iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Multilive wallpaper. Bij grote afbeeldingen vind ik het laden echter wel traag worden met deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Zucht, nu heb ik ineens ook oplaadproblemen met mijn dock: zelfs na iets van 10 uur aan de oplader blijft het lampje oranje knipperen, wat er op zou moeten duiden dat ie bijna leeg is... de tablet zelf laadt nog wel gewoon goed op, maar dit lijkt me toch niet goed. Tenzij de indicatie van het lampje niet meer klopt. Zal eens kijken of ik die hier eerder genoemde battery widget aan de praat kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
D-e-n schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:57:
Multilive wallpaper. Bij grote afbeeldingen vind ik het laden echter wel traag worden met deze app.
SUPER!!!! Dat is precies wat ik bedoel
Ik heb het programma al eens geïnstalleerd maar toen niet goed naar gekeken.
Dit werkt makkelijk en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Ik ben op zoek naar een hoes, dat transleeve is niet mijn ding. (heb 2 dikke krassen over de achterkant van me tablet lopen door dat ding).

Iemand een idee van die past ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BassieRassie schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:42:
Ik ben op zoek naar een hoes, dat transleeve is niet mijn ding. (heb 2 dikke krassen over de achterkant van me tablet lopen door dat ding).

Iemand een idee van die past ook ?
Probeer het hier eens: Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik had m'n leverancier een mail gestuurd met de vraag een offerte te maken, nu krijg ik onderstaand antwoord:
Het blijkt dat het gewenste model (TF101) niet meer leverbaar is en wordt opgevolgd door onderstaand
type de Transformer Prime TF202. De eerste (beperkte) levering wordt verwacht in februari, momenteel kan ik hem
dan ook enkel in backorder zetten.
Ik kan in dit topic niets vinden over de TF202 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
Grolsch schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:59:
Ik had m'n leverancier een mail gestuurd met de vraag een offerte te maken, nu krijg ik onderstaand antwoord:

[...]

Het is de (snellere) opvolger, zoek maar eens via google.
Ik vind onder andere dit

[ Voor 12% gewijzigd door Loekie op 16-01-2012 12:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-09 17:49
jasjenl schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:39:
Zucht, nu heb ik ineens ook oplaadproblemen met mijn dock: zelfs na iets van 10 uur aan de oplader blijft het lampje oranje knipperen, wat er op zou moeten duiden dat ie bijna leeg is... de tablet zelf laadt nog wel gewoon goed op, maar dit lijkt me toch niet goed. Tenzij de indicatie van het lampje niet meer klopt. Zal eens kijken of ik die hier eerder genoemde battery widget aan de praat kan krijgen.
Probleem heb ik ook gehad, toen ik de tablet+dock gekoppeld te lang heb laten liggen, en de tablet de dock gewoon leeg getrokken had. Dock bleef maar knipperen tijdens opladen.

Heb het opgelost door een cold-boot te forceren. Daarmee wordt blijkbaar de batterij van de dock ook soort van gereset, en laadt hij weer normaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Posts over leveringen, acties en dergelijke aankoopzaken horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Grolsch schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:59:
Dat zal komen omdat er een apart topic is voor de Transformer Prime: ASUS Eee Pad Transformer Prime topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Haay schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:06:
[...]

Probleem heb ik ook gehad, toen ik de tablet+dock gekoppeld te lang heb laten liggen, en de tablet de dock gewoon leeg getrokken had. Dock bleef maar knipperen tijdens opladen.

Heb het opgelost door een cold-boot te forceren. Daarmee wordt blijkbaar de batterij van de dock ook soort van gereset, en laadt hij weer normaal op.
Mja, het was wel weer vaag. Ik heb ook een reboot gedaan, maar dat loste in eerste instantie niks op, zo leek het. Toen heb ik een tijdje de tablet van de dock afgehaald, daarna de dock los gepoogd op te laden en toen wilde ie wel weer ineens opladen tot een groen lampje. Echter, toen was de tablet zelf inmiddels al weer een beetje leeggelopen (tot iets van 70%) dus die wilde ik eerst los tot 100% opladen voordat ik die weer op de dock klikte. Maar toen ik de tablet direct aan de oplader hing, wilde die ineens niet meer opladen :? Toen heb ik uiteindelijk de tablet maar weer gewoon op de dock geklikt en een tijdje later zag ik dat de tablet toch weer aan het opladen was, vanuit de accu van de dock dus.

Blijft maar wazig, opladen icm met de dock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Is het iemand opgevallen dat de C10 versie een paarse gloed heeft op de behuizing?

Duidelijk anders dan mijn B80.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
Anton.net schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:58:
[...]

als eerst zou ik natuurlijk kijken of er geen schade aan de pad is aan de buitenkant.

ook zou ik hem eens afzetten, naar een kamer gaan waar geen licht is, en hem dan opnieuw opstarten, als hij aan het opstarten is, (als er asus staat met het draaiende cirkeltje eronder) moet je eens kijken of je geen vlekken ziet op het scherm die uit de randen komen, meestal zien die er dan geel uit, het is niet erg als hij er een beetje last van heeft, mijne heeft het ook, maar als de vlekken echt tot midden in je scherm lopen is het al een reden om hem niet te nemen

en kijk zeker ook eens naar de sticker op de kant waar de lader aansluiting zit, daar staat B en dan een tiental erachter dat staat voor de maand waarin hij gemaakt is, B40 zijn de oudste, B90 de nieuwste, je kan best proberen een B70 of meer te scoren, oudere hebben soms last van verschillende problemen,

en natuurlijk de standaard vragen als: waarom doe je hem weg, ooit problemen ermee gehad?...

voor heoveel ga je hem overnemen als we dat zouden mogen weten, gewoon om te weten wat we er nog voor krijgen/geven
Heb hem overgekocht. Het is een B50 model.
Hij heeft, als je hem in landscape mode houdt, een klein beetje last van die gele kleur tijdens het opstarten, maar zeker niet tot midden het scherm. Heb tot nu toe geen problemen ondervonden met het tablet.

Ik lees vaak dramatische verhalen over het tablet icm dock mbt de oplaadfunctie.. iemand hier iets over te vertellen? ik ben nl wel van plan om een dock aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

SoundLab schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:12:
[...]
Ik lees vaak dramatische verhalen over het tablet icm dock mbt de oplaadfunctie.. iemand hier iets over te vertellen? ik ben nl wel van plan om een dock aan te schaffen..
In de tijd dat ik hem heb (ong. maand of 3) geen problemen ermee. Ik heb een B80 tablet en B90 dock.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
Ik kan me overigens niet voorstellen dat asus telkens een verbetering in hardware/software uitbrengt door elke keer van B40 op weg naar B90 te gaan. Wat moet er beter zijn aan een B90 model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:35

The Legend

*Plop*

Het zijn ook codes om een productiebatch aan te duiden, niet zozeer verbeteringen/veranderingen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:08
BabyXL schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:58:
[...]

In de tijd dat ik hem heb (ong. maand of 3) geen problemen ermee. Ik heb een B80 tablet en B90 dock.
Ik heb een B50 tablet en B50 dock, maar ik heb nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
slashgear.com/asus-transformer-ics-update-in-final-google-checks-17209519/

het zal dus wel niet meer lang duren tot we de update krijgen. ik wist trouwens niet dat google updates goed moet keuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:12

IkWilbert

Het is mij!

pimjai schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:45:
slashgear.com/asus-transformer-ics-update-in-final-google-checks-17209519/

het zal dus wel niet meer lang duren tot we de update krijgen. ik wist trouwens niet dat google updates goed moet keuren?
Ik ga nog steeds uit van begin feb. alles eerder is mooi meegenomen ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-09 17:49
ASUS: Transformer ICS update in final Google checks

ASUS has confirmed that the Ice Cream Sandwich update for the original Eee Pad Transformer is imminent, with Google giving the final package one last glance-over before it can be released. Questioned as to the company’s release roadmap on Facebook, ASUS North America described the new ROM as “in the process of being approved by Google.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Kijk, dat is zeer positief nieuws. Ben erg benieuwd of de verbeteringen in ICS ook zo'n verschil in performance/user-experience gaan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Laatst online: 18-09 08:07
Is het jullie opgevallen dat in de AV van de cashbackactie staat:
Actieproduct: Eee Pad Transformer 16gb single (TF101-1B033A)
Actieperiode: 2 januari 2012 tot en met 21 januari 2012 middernacht
Link naar de actie: http://event.asus.com/nl/feestdagen
Landen waar de actie geldt: Nederland

ARTIKEL 2 - HOE DEEL TE NEMEN

Om in aanmerking te komen voor geldteruggave, moet de deelnemer het actieproduct, een ASUS Eee Pad Transformer 16gb single incl. 3G aanschaffen bij één van de deelnemende resellers of detailhandelaren in één van bovengenoemde landen.
en bij de 3G staat:
Actieproduct: Eee Pad Transformer 16gb Single & Eee Pad Transformer 16gb, incl. 3G
Actieperiode: 9 januari tot en met 21 januari 2012 middernacht
Link naar de actie: http://event.asus.com/nl/feestdagen
Landen waar de actie geldt: Nederland

ARTIKEL 2 - HOE DEEL TE NEMEN

Om in aanmerking te komen voor geldteruggave, moet de deelnemer één van de bovengenoemde actieproducten, aanschaffen bij één van de deelnemende resellers of detailhandelaren in één van bovengenoemde landen
Aankopen voor deze actie moeten in bovengenoemde actieperiode worden gedaan om van deze actie te kunnen profiteren. De cash back registratie kan alleen worden ingediend via de hierboven vermelde link naar de actie.
Snap dat de actie dus geld voor de single zonder 3g en met 3g maar raar dat de koppen dan verkeerd om staan en eigenlijk twee keer hetzelfde.

Vanavond maar eens bestellen.

EDIT Zojuist besteld bij wehkamp waar ze direct leverbaar zijn!

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ja ik heb hem net binnen van de wehkamp. Wat een heerlijk ding dit zeg. Even aan een pad geraakt door een hannspad, maar dit is ff wat anders. Erg leuk dat we snel ics krijgen.

edit: sticker streepjescode / serial tbv cashback krijg je erg goed af door de sticker even te verwarmen met fohn

[ Voor 24% gewijzigd door Pinin op 17-01-2012 19:52 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
SoundLab schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:12:
ik ben nl wel van plan om een dock aan te schaffen..
Ik weet niet hoelang het dock nog verkrijgbaar blijft maar denk er wel aan dat het dock van de opvolger Prime niet zal passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30
Haay schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:34:
ASUS: Transformer ICS update in final Google checks

ASUS has confirmed that the Ice Cream Sandwich update for the original Eee Pad Transformer is imminent, with Google giving the final package one last glance-over before it can be released. Questioned as to the company’s release roadmap on Facebook, ASUS North America described the new ROM as “in the process of being approved by Google.”
Meer concreet:
ASUS North America
sorry for the confusion, HQ told me this morning it is looking more like mid-February for ICS on the TF101. The Slider update will come after the Transformer
bron

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
jobr schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:22:
[...]

Ik weet niet hoelang het dock nog verkrijgbaar blijft maar denk er wel aan dat het dock van de opvolger Prime niet zal passen.
Andersom schijnt geen probleem te zijn. De Prime is dunner dan de TF101, dus dat past. De aansluiting en vergrendelingen zitten op dezelfde plaatsen. De 'dikke' TF101 zal niet in het dunnere slot passen, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:12
Het past misschien wel maar ik denk niet dat het verstandig is. Nu past hij mooi in de opening, de nieuwe zal veel ruimte over hebben en alle kracht (bij open en sluiten maar ook bij vervoer in je tas ed) komt dus op de connector te staan ipv op de behuizing.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
De Motorola Xoom is het gelukt om toch eerder te zijn dan de TF101: http://www.xda-developers...ce-cream-sandwich-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
(jarig!)
Ik zit te twijfelen om de yransformer te kopen of de 10.1 van Samsung.

Wat raden jullie aan en waarom?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 21:55

GJA

Als je budget het dock ook toelaat; tranformer.
Ik vind het de uitvinding van het jaar (vorig jaar ;)). Superlange accuduur, makkelijk typen, snel zat, pad is makkelijk los te gebruiken maar ook "vast".
Ik gebruik hem zelf het meest in het dock; liggend/hangend op de bank staat ie precies in de juiste positie.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Zelf heb ik ze beiden naar elkaar gehad. Als je alleen een tablet wil: dan zou ik voor de Tab gaan. Lichter, kleiner, makkelijker te rooten, en (in mijn geval) een nog betere bouwkwaliteit. De Asus heeft wel en groot prijsvoordeel, zeker na de cashback. Als je een laptop/tablet-combinatie wil dan is de Asus natuurlijk de enige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
steppa87 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:58:
Ik zit te twijfelen om de yransformer te kopen of de 10.1 van Samsung.

Wat raden jullie aan en waarom?
Ik heb ze beide. TF had ik al, de Tab was kado van werk. Beide zijn het top producten.

De TF heeft een micro sd slot, dat kan handig zijn. Verder zou ik absoluut de tab nemen als je het dock erbij wil. Geweldige combi. Fijn tobo (serieus stukken beter dan moeten typen op het scherm), lekkere lange accuduus, 2x usb poort, cardreader extra. Lezen in bed, of lange wachttijden verwacht bij bv de dokter? Dock eraf. En samengeklapt stop ik hem voor vervoer in een neopreen hoesje voor een netbook, ideaal.

Wil je echter alleen een tablet, dan zou ik voor de galaxy gaan. Platter en lichter, hij is duidelijk kleiner in je tas. Ik heb er zelf een smartcover bij, platter dan dat wordt het niet. Een dergelijke hoes is er gewoon niet voor de tab, en dat scheelt best in je tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ben erg blij met transformer. Maar wat ik me afvraag, waarom kan ik de notificationbar niet omhoog slepen?
Het is niet heel erg, maar ik dacht dat dit redelijk in android gebakken zat. Nu moet ik elke notification apart afsluiten.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Pinin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:26:
Ben erg blij met transformer. Maar wat ik me afvraag, waarom kan ik de notificationbar niet omhoog slepen?
Het is niet heel erg, maar ik dacht dat dit redelijk in android gebakken zat. Nu moet ik elke notification apart afsluiten.
gewoon op de klok rechts onderin het scherm drukken, dan krijg je alle notifications onder elkaar te zien.

[ Voor 0% gewijzigd door pimjai op 18-01-2012 20:59 . Reden: damn you autocorrect!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Ik heb vandaag de transformer binnen gekregen, mooi apparaat met een redelijk scherm en het werkt eigenlijk best wel soepel, maar ik vind de schermverhouding wel erg breedbeeld. Wat ik zo snel kan vinden is alleen een chinees apparaat met veel mindere hardware en de archos die een 4:3 scherm hebben, of de Ipad 2, maar die valt eigenlijk buiten het budget.

Is er toevallig geen vergelijkbare, betaalbare tablet (<350e) maar dan met een 4:3 scherm?

[ Voor 7% gewijzigd door Bastard op 18-01-2012 20:56 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 51 Laatste