Spidey schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:34:
[...]
Heb exact hetzelfde gehad. Had dan geen dock, maar geen enkele reactie meer op het scherm. Was gelukkig 5 dagen na de aanschaf, dus naar MediaMarkt geweest. Daar hebben ze het tablet aan een dock gehangen en nog steeds niks. Kreeg een nieuw tablet mee.
Heb natuurlijk eerst even flink gezocht. Schijnt dat als je de batterij echt helemaal leeg laat lopen dat het dan wel weer gaat werken. Maar als je een volle batterij hebt en je tablet gaat na een paar seconden uit, dan ben je straks een paar weken verder voordat hij echt leeg is.
M.a.w. RMA
Bij mij werkt het scherm nog zodra ik hem in het dock plaats dan is alles bedienbaar, maar ook daarbij niet met vingeraanraking.
Ik heb van Asus de volgende tip gehad:
"In dit geval wil ik u allereerst adviseren om de Epad eens compleet te hard resetten.
Dit kunt u dan als volgt doen.
Maak allereerst een backup van al uw aanwezige data en sluit de Epad af.
Houdt dan de volume - knop samen met de aan/ uit knop ingedrukt.
Laat de knoppen dan los als u iets in het scherm ziet verschijnen en druk dan snel op volume + om in de reset modus te komen. Nu ziet u het Android mannetje verschijnen en wordt de Epad gereset.
Let er hierbij wel op dat alle data in dit geval ook verwijdert wordt."
Dit heb ik ook gedaan maar dan blijft hij hangen in het "android mannetje" en komt er een in dat logo uitroepteken in een driehoek tevoorschijn. Vervolgens start hij wel door maar is er niets veranderd.
Ik probeer jouw tip nog en laat mijn scherm volledig leeglopen en laad hem dan op.
Mocht het daarna nog hetzelfde zijn dan wordt het RMA vrees ik
Update:
Ik heb het de batterij van het scherm volledig leeg laten lopen en daarna de lader aangesloten. Het scherm is even met vingers bedienbaar maar daarna freezed hij als het ware.
Het is nu weer aangesloten in het dock en soms reageert het scherm op vingerbediening maar meestal niet...
Update: snap er geen jota meer van, nu in het dock reageert het scherm even later weer overal op, zelf voor de proef weer even Wind-up Knight gespeeld, het scherm reageer vlekkeloos op vingeraanraking.... WTF
Update: inmiddels is het scherm weer 'vinger onbedienbaar' opgeladen en al...
wacht nog op een reactie van Asus hierop.
reactie Asus:
Gezien het probleem kunt u het beste deze Asus TF101 aanmelden voor reparatie. Dit kunt u doen via de volgende website:
http://www.asus.nl/rma
[
Voor 18% gewijzigd door
GRUMBLER op 26-01-2012 12:35
]