Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
dragon2 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:10:
[...]

Ik heb ze beide. TF had ik al, de Tab was kado van werk. Beide zijn het top producten.

De TF heeft een micro sd slot, dat kan handig zijn. Verder zou ik absoluut de tab nemen als je het dock erbij wil. Geweldige combi. Fijn tobo (serieus stukken beter dan moeten typen op het scherm), lekkere lange accuduus, 2x usb poort, cardreader extra. Lezen in bed, of lange wachttijden verwacht bij bv de dokter? Dock eraf. En samengeklapt stop ik hem voor vervoer in een neopreen hoesje voor een netbook, ideaal.

Wil je echter alleen een tablet, dan zou ik voor de galaxy gaan. Platter en lichter, hij is duidelijk kleiner in je tas. Ik heb er zelf een smartcover bij, platter dan dat wordt het niet. Een dergelijke hoes is er gewoon niet voor de tab, en dat scheelt best in je tas.
Bedoel je niet de TF in de 2e alinea ipv de tab?

[ Voor 2% gewijzigd door mike123 op 18-01-2012 21:13 . Reden: Zelf ook verkeerd gelezen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
KAdrifter schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:50:

Is er toevallig geen vergelijkbare, betaalbare tablet (<350e) maar dan met een 4:3 scherm?
Jahoor. Maar dan moet je wel even zoeken bijv in Het exotische tablets topic. Komen er veel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

pimjai schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:36:
[...]

gewoon op de klok rechts onderin het scherm drukken, dan krijg je alle notifications onder elkaar te zien.
ok thx, maar niet alles in 1x wissen. Misschien is dat niet in honeycomb

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
dragon2 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:10:
[...]

Ik heb ze beide. TF had ik al, de Tab was kado van werk. Beide zijn het top producten.

De TF heeft een micro sd slot, dat kan handig zijn. Verder zou ik absoluut de tab nemen als je het dock erbij wil. Geweldige combi. Fijn tobo (serieus stukken beter dan moeten typen op het scherm), lekkere lange accuduus, 2x usb poort, cardreader extra. Lezen in bed, of lange wachttijden verwacht bij bv de dokter? Dock eraf. En samengeklapt stop ik hem voor vervoer in een neopreen hoesje voor een netbook, ideaal.

Wil je echter alleen een tablet, dan zou ik voor de galaxy gaan. Platter en lichter, hij is duidelijk kleiner in je tas. Ik heb er zelf een smartcover bij, platter dan dat wordt het niet. Een dergelijke hoes is er gewoon niet voor de tab, en dat scheelt best in je tas.
Merk jij veel verschil in de kwaliteit van het scherm? Die van de Tab zou beter moeten zijn, o.a. bij films. Hoe zie jij dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.
Even voorstellen, mijn naam is branko, ben 50, en heb al een transformer sinds de lancering vorig jaar.
Had na 2 weken al een RMa ivm. Los scherm en backlight bleeding, het heeft meer als 5 weken geduurd voor ik hem weer terug kreeg.
Rand zit weer vast, backlight bleeding is niets mee gebeurd.
Kijk ook regelmatig hier op het forum.
Ik vind het een fijn apparaat, gebruik hem erg veel, met name voor internet, muziek, en als e-reader.
Min punten vind ik ( buiten de redenen voor de rma),traagheid van internet, iedere bladzijde moet opnieuw geopend worden, de lag waar iedereen over klaagd, en bij mij heel erg aanwezig: het regelmatig afsluiten ( craschen) van de browser, soms wel om de 5 minuten.
Ik heb nog niet kunnen achterhalen wat hieraan te doen is.
Gevolg is dat ik iedere interesante bladwijzer gelijk moet opslaan. Wat ik graag zou weten is: waar worden de bladwijzers opgeslagen,( zodat ik deze kan copieren naar de sd kaart) ik heb al rond zitten neuzen in de verschillende bestanden maar kan niets vinden. Verder zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om de cursor met pijltjes toetsen te bedienen.
Hoop dat iemand kan helpen, mvrgr:Branko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Enige vraag waar ik zo even snel antwoord op weet is die over de pijltjestoetsen. Je kan Hackers keyboard installeren. Een naar mijn mening veel beter en uitgebreider toetsenboard dan het originele.

Link op android market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 17:02
Pinin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:20:
[...]
ok thx, maar niet alles in 1x wissen. Misschien is dat niet in honeycomb
klopt, je kan niet alles in 1 keer wissen in honneycomb, heb ik zelf ook nog een tijd naar lopen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Branko: Installeer de browser Opera eens uit de Market. Veel sneller dan de normale browser op de Transformer. Crasht hier in elk geval niet, al doet de gewone dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:37:
Wat ik graag zou weten is: waar worden de bladwijzers opgeslagen,( zodat ik deze kan copieren naar de sd kaart) ik heb al rond zitten neuzen in de verschillende bestanden maar kan niets vinden
Geen idee waar ze worden opgeslagen maar je hebt wel een app. om bladwijzers te beheren en op te slaan.
Android Market: Bookmark Sort & Backup - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou kan me tablet morgen op halen bij mediamarkt, heeft 3 weken geduurd en zover ik heb begrepen hebben ze het moederboard vervangen van de tablet. Ik ben benieuwd hoe ik hem terug krijg. Hij had helemaal geen schade dat hebben ze ook opgeschreven dus controlleer het maar gelijk even als ik daar ben maar denk dat het wel goed komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:37:
Hallo allemaal.
Even voorstellen, mijn naam is branko, ben 50, en heb al een transformer sinds de lancering vorig jaar.
Had na 2 weken al een RMa ivm. Los scherm en backlight bleeding, het heeft meer als 5 weken geduurd voor ik hem weer terug kreeg.
Rand zit weer vast, backlight bleeding is niets mee gebeurd.
Kijk ook regelmatig hier op het forum.
Ik vind het een fijn apparaat, gebruik hem erg veel, met name voor internet, muziek, en als e-reader.
Min punten vind ik ( buiten de redenen voor de rma),traagheid van internet, iedere bladzijde moet opnieuw geopend worden, de lag waar iedereen over klaagd, en bij mij heel erg aanwezig: het regelmatig afsluiten ( craschen) van de browser, soms wel om de 5 minuten.
Ik heb nog niet kunnen achterhalen wat hieraan te doen is.
Gevolg is dat ik iedere interesante bladwijzer gelijk moet opslaan. Wat ik graag zou weten is: waar worden de bladwijzers opgeslagen,( zodat ik deze kan copieren naar de sd kaart) ik heb al rond zitten neuzen in de verschillende bestanden maar kan niets vinden. Verder zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om de cursor met pijltjes toetsen te bedienen.
Hoop dat iemand kan helpen, mvrgr:Branko.
Hallo Meneer Branko,

Ik heb ook een transformer maar ook een Samsung Galaxy Nexus met de nieuwste software, 4.0. Al die punten waar u het over heeft worden opgelost in deze software die u ongeveer binnen twee weken zult gaan ontvangen. Een handig tipje, als u de browser opent, en de 'terug-knop' ingedrukt houdt, ziet u uw browsegeschiedenis. U hoeft dus niet elke interessante website op te slaan.
De bladwijzers worden lokaal opgeslagen maar er zijn ook apps die uw bladwijzers kunnen synchroniseren met uw Chrome browser als u die gebruikt. Maar goed, ik zou als ik u was een kleine 2 weken wachten op de nieuwste update. Er staat u wat lekkers te wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Misschien wel leuk om even te delen. Ik heb een Acer C20 zakbeamer gekocht en wilde die ook aan mn Transformer koppelen. Dat kan via miniHDMI naar miniHDMI. Van de week de kabel binnengekregen, uiteraard gelijk aangesloten. De boel is plug-and-play, al is het het slimmer om eerst de kabel aan te sluiten en dan pas beide apparaten op te starten. Anders wil hij nog wel eens witte 'blitsen' op het beamerbeeld geven.

Maaruh, de Transformer maakt automatisch een duplicatie van je beamerbeeld, waarbij de resolutie op het scherm van de TF ook iets aangepast wordt (gebruikte schermoppervlak wordt iets lager). Prachtig beeld op de beamer, indrukwekkend mag ik wel zeggen! Ideaal zijn HD-filmpjes via de YouTube-app: worden automatisch fullscreen afgespeeld op de beamer terwijl je op je TF tijdens afspelen nieuwe filmpjes kan zoeken/comments kan lezen etc.

Echt een mooie combinatie, mijn mobiele bios :D. Overigens wordt het geluid ook gestreamed naar de beamer, die verrassend goeie speakertjes onboard heeft. Speakers van TF worden dan dus niet gebruikt, volumeregeling werkt ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Jah de Tf via hdmi op mijn tv aansluiten werkt ook perect, idd iets aangepast esolutie maar wel een mooi beeld op de tv.

Maargoed heb toen zo'n mini hdmi -> hdmi kabel gekocht, kheb het 1x gperobeerd met de TF en daarna nooit weer :P kabeltje koste ook maar 7 euro ofzo.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 12:25
Ben sinds een paar dagen ook een blije bezitter van de TF.Onder andere vanwege de cashback actie.Heb al een bevestiging van ontvangst gehad maar verder nog niets.Iemand een idee hoe lang dit duurt?Verder probeer ik films te streamen die op mijn WHS2011 staan maar dit werkt nog niet lekker,veel films haperen en geen ondertitels.Een film vanaf microsd loopt wel goed maar ook geen ondertitels.(met verschillende mediaplayers).
Vindt de TF wel een mooi apparaat en is zijn prijs zeker waard.Ben overigens benieuwd of de nieuwe Android versie veel verbetering zal brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 09:04
Ik heb sinds vorig jaar zomer een transformer met dock, maar nu heb ik hem na maanden weer eens van stal gehaald (wil hem wegdoen want ik doe er dus niks mee) maar nu bleef het lampje rood knipperen terwijl de accu 100% vol was. Ik heb gegekeken in dit topic, een cold boot gedaan. Nogmaals geupdate, maar ondanks de accu op de tablet 100% vol aangeeft blijft het lampje op het dock rood knipperen. Dat is dus niet oranje of groen zoals in de gebruiksaanwijzing. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Het is mij niet opgevallen of dit eerder gebeurde heb hem op vakantie meegehad en toen wel paar maandjes gebruikt en de accu ging altijd uitstekend lang mee maar heb nooit naar de kleur van de lampjes gekeken. Verder ook geen problemen gehad ermee maar zit me dit nu toch af te vragen omdat de kleuren in de gebruiksaanwijzing groen en oranje zijn en bij mij dus rood knipperend?

Heb het topic doorzocht, op cold boot na kon ik geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Wouter02 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:48:
Verder probeer ik films te streamen die op mijn WHS2011 staan maar dit werkt nog niet lekker,veel films haperen en geen ondertitels.
Ik heb zelf ook een WHS. Films doet die gewoon erg mooi, ook met ondertitels, dus ik denk dat jij iets fout doet. Hoe benader jij je films, via Netwerk of UPnP? En welke software? Welke spelers heb je geprobeerd op je TF?
Annie1980 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:52:
Lijkt mij dat het dock geen stroom heeft. Installer eens Dual Battery Widget, is het dock volgeladen?

[ Voor 23% gewijzigd door Cybergamer op 21-01-2012 14:15 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 06:21
BabyXL schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:13:
[...]

Ik heb zelf ook een WHS. Films doet die gewoon erg mooi, ook met ondertitels, dus ik denk dat jij iets fout doet. Hoe benader jij je films, via Netwerk of UPnP? En welke software? Welke spelers heb je geprobeerd op je TF?
Ik denk dat je daar ook nog even de standaard vragen mbt codecs en dergelijke aan mag toevoegen. De Transformer 1 is een beetje picky wat dat betreft.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
[quote]BabyXL schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:13:
[...]

[...]

@ BabyXL,via ES file Explorer WHS benadert en toen met stockplayer,Buzzplayer en MX videospeler proberen af te spelen met eerder genoemd resultaat.Ook nog met VLCplayer geprobeerd maar krijg ik ook niet werkend.(VLC op WHS wordt niet gezien,wel op gewone Win7 pc maar VLC (android) ziet de map dan weer niet waar films instaan) Airvideo(voor op Iphone) bijvoorbeeld werkt bij mij wel goed!Dus misschien werkt jou oplossing bij mij ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 18:41

iambig

* z.o.z *

Annie1980 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:52:
Ik heb sinds vorig jaar zomer een transformer met dock, maar nu heb ik hem na maanden weer eens van stal gehaald (wil hem wegdoen want ik doe er dus niks mee) maar nu bleef het lampje rood knipperen terwijl de accu 100% vol was. Ik heb gegekeken in dit topic, een cold boot gedaan. Nogmaals geupdate, maar ondanks de accu op de tablet 100% vol aangeeft blijft het lampje op het dock rood knipperen. Dat is dus niet oranje of groen zoals in de gebruiksaanwijzing. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Het is mij niet opgevallen of dit eerder gebeurde heb hem op vakantie meegehad en toen wel paar maandjes gebruikt en de accu ging altijd uitstekend lang mee maar heb nooit naar de kleur van de lampjes gekeken. Verder ook geen problemen gehad ermee maar zit me dit nu toch af te vragen omdat de kleuren in de gebruiksaanwijzing groen en oranje zijn en bij mij dus rood knipperend?

Heb ik ook een keer gehad, toen de dock met USB een nachtje aan de PC gehangen.
Toen kon ik weer laden met de AC adapter. Die in blijkbaar nogal picky als de dock op 0% charge is.

NEE: dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo heb mijn TF weer terug van de mediamarkt, zat geen krasje op verder dus daar ben ik wel blij mee, je zag op xda toch behoorlijk beschadigde dingen terug komen. Maar goed TF werd naar ZES goes gestuurd en niet naar ASUS zelf zover ik kon zien.

Maar goed nu proberen om hem weer te rooten en niet meer de zelfde fout maken :).

edit:

LOL! Kom er net achter dat ze er nieuwe mainboard ingezet heb met de oude SBK dat houd dus in dat ik hem altijd kan nvflash dus soft bricken zit er niet meer in.

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 22-01-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Wouter02 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:07:
Dus misschien werkt jou oplossing bij mij ook? :P
Ik heb Serviio Media Server geinstallerd en Media Sharing uitgezet op mijn WHS. Media Sharing kan je uitzetten in de console.

Op mijn tablet heb ik Bubble UPnP draaien om verbinding te maken met mijn WHS en BUZZ Player om de boel af te spelen (maar ook BSPlayer ben ik aan het testen, werkt ook erg netjes. Misschien zelfs beter dan BUZZ).

Check ook ff je codec packs op je WHS, zelf heb ik een aangepaste installatie van K-Lite gedaan (zonder media classic). Maar je kan ook een andere codec pack installeren.

We hebben het wel over WHS 2003, toch? WHS 2011 heeft problemen hiermee (weet ik door testen).

EDIT: ik kreeg een tip van Hogreb om Qloud Media Server uit te proberen. Werkt super simpel en prettig! Kijk daar eens naar.

Download hier de server software, en de apk kan je vinden op bijv. de market.

[ Voor 13% gewijzigd door Cybergamer op 22-01-2012 14:53 . Reden: info Qloud media server toegevoegd. ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Zoals algemeen bekend is de ingebouwde microfoon niet al te best, zeker voor bijvoorbeeld skype.
Dus ik ben op zoek naar een simpele mini microfoon voor in de mic-in.
Ik ben dit tegengekomen:
http://www.online-store.n...o-ipod-classic-zwart.html
maar ik weet niet of deze een goed bereik heeft voor video chat met een tablet waarbij je niet heel dicht bij de microfoon zit.

Zijn er andere alternatieven? Ik weet wel dat de aansluiting 'drie streepjes' moet hebben voordat hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
BabyXL schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Ik heb Serviio Media Server geinstallerd en Media Sharing uitgezet op mijn WHS. Media Sharing kan je uitzetten in de console.

Op mijn tablet heb ik Bubble UPnP draaien om verbinding te maken met mijn WHS en BUZZ Player om de boel af te spelen (maar ook BSPlayer ben ik aan het testen, werkt ook erg netjes. Misschien zelfs beter dan BUZZ).

Check ook ff je codec packs op je WHS, zelf heb ik een aangepaste installatie van K-Lite gedaan (zonder media classic). Maar je kan ook een andere codec pack installeren.

We hebben het wel over WHS 2003, toch? WHS 2011 heeft problemen hiermee (weet ik door testen).

EDIT: ik kreeg een tip van Hogreb om Qloud Media Server uit te proberen. Werkt super simpel en prettig! Kijk daar eens naar.

Download hier de server software, en de apk kan je vinden op bijv. de market.
"Helaas" heb ik een WHS2011 maar ik ga je laatste tip uittesten.Je hoort nog van het resultaat,in ieder geval dank voor je tips.(desnoods sleutel ik ff een test WHS 2003 in elkaar :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 14:42
Weet iemand hier ook tot welke grootte en klasse de TF101 microSD kaarten ondersteunt?

Bijvoorbeeld een SDHC 16GB, class 10, pakt ie dit?

Nergens te vinden namelijk!

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:01

Reley

Zoom Zoom

Malfoi schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:25:
Weet iemand hier ook tot welke grootte en klasse de TF101 microSD kaarten ondersteunt?

Heb sind kort een samsung 32gd class 10 erin zitten. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Malfoi schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:25:

Ja dat werkt, en tot welke groote hij zou tot 64GB aan moeten kunnen. De class maakt verder niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Heeft er iemand hier toevallig een adresje waar je voor niet al te veel een lader / usb kabel kan kopen?

Voor mijn werk zit ik vaak in een hotel en ik zie het al aankomen dat ik die lader een keer ga vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 14:42
WeAreLegion schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:31:
[...]

Ja dat werkt, en tot welke groote hij zou tot 64GB aan moeten kunnen. De class maakt verder niet zoveel uit.
Dankje voor het antwoord! :)

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
TheNiker2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:42:
Heeft er iemand hier toevallig een adresje waar je voor niet al te veel een lader / usb kabel kan kopen?

Voor mijn werk zit ik vaak in een hotel en ik zie het al aankomen dat ik die lader een keer ga vergeten.
Losse kabel kun je via eBay wel vinden...

[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 23-01-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

TheNiker2 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:42:

En adapter is ook op eBay te vinden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Helaas pindakaas! Dat is een standaard USB adapter die een uitvoer heeft van 5V 500mA. Om een Transformer tablet te laden heb je 12V en 1200 - 1500 mA uitvoer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat je de 50,- terugontvangt van de cashbackaktie?Heb wel bevestiging van ontvangst gekregen maar het blijft nu angstvallig stil...

Edit: heb vandaag bevestiging gehad,50 euries komen eraan... d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Wouter02 op 26-01-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:17
Heb 30 december 2011 bevestiging gekregen van Asus en vandaag is het geld gestort,het duurt even maar je krijgt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Haay schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Helaas pindakaas! Dat is een standaard USB adapter die een uitvoer heeft van 5V 500mA. Om een Transformer tablet te laden heb je 12V en 1200 - 1500 mA uitvoer nodig.
Dat is een goeie, wist ik niet. Zoiets als dit dan?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
maurieske72 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:21:
Heb 30 december 2011 bevestiging gekregen van Asus en vandaag is het geld gestort,het duurt even maar je krijgt het wel.
Thnx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
maurieske72 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:21:
Mijn cashback is een dag te laat binnengekomen (2 januari aangekomen waarschijnlijk), maar ik heb niet eens een bevestiging gehad.... Zelfs geen afwijzing. Ik wacht er al niet eens meer op eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
Hoi baby XL,

Zelf heb ik ook gekeken naar een goedkoop alternatief om mijn Transformer op te laden. Maar om eerlijk te zijn vertrouw ik de alternatieven niet echt (voor hetzelfde geld brand je de TF door en kun je er niks meeer mee).
Ik heb uiteindelijk een originele reisadapter gekocht via 4launch (was destijds de goedkoopste in NL). Voordeel daarvan is dat je originele onderdelen hebt, een kabel van meter oid en garantie. Wellicht een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
hello, weet er iemand met welk middel ik mij wifi kan versterken op mij transformer, ik heb gelezen dat men met de bearextender heel goede resultaten bekom, maar deze is nog niet in belgie beschikbaar, de meeste usb sticks (wifi versterkers) werken enkel voor windows maar niet voor android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ja, maar dan moet het wel leverbaar zijn. Tot op heden kan ik ze niet vinden.

Maar goed, dit is niet het topic ervoor.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen?

Ik zit met het volgende probleem:
Afgelopen zondag heb ik bij de mediamarkt me TF gehaald. Het was echter nog de laatste en hij was gerefurbished. Nja, testen in de winkel en alles deed het goed en er zaten geen krasjes op. Dus gekocht en thuis eerst 8 uur opgeladen en daarna ermee zitten spelen. Totdat vanochtend hij helemaal vastliep tijdens het unlocken.
Daarna bleef hij hangen op het asus scherm en dat starte steeds opnieuw, op een gegeven moment uitgevonden dat je min+powerknop kon indrukken,toen schoten er een schermpjes voorbij en starte hij weer normaal. Ik was weer blij
Tot nu eigenlijk, want hij lijkt niet voor uit te branden, alles is heel traag. Dit bericht typ ik nu ook met de TF, maar het gaat heel sloom en moeizaam.
Wat nu? Verhalen op de garantie en hem een paar weken kwijt zijn? Of hebben jullie andere ideeën?
Ik hoorhet graag!

Trouwens ook met sketchbook problemen, het lijntje wat ik teken komt pas een seconde later bij me vinger. Het werkt niet echt lekker soepel.

Ik sta nu op het punt om terug te gaan naar de MediaMarkt. Zal ik hem dan ruilen voor een andere tablet of geld terug? Of zal ik hem op laten sturen?

Kan iemand misschien snel antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:22:
Kan iemand mij helpen?

Kan iemand misschien snel antwoorden?
Doe eens een factory default reset. Helpt dat?

Hoe zit het met je unlock? Wat heb je gedaan?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al 2 maal gedaan en een keer uit zichzelf heeft die het gedaan.

Ik heb verder niks er aan aangepast. Dus geen root ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:28:

Welke versie heb je draaien? (Kijk even in dit draadje hoe dat moet). En zonder je dock? Werkt het allemaal dan nog langzaam? (Even opstarten ZONDER dock! Just to be sure.)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:28:

Met de app Elixir kan je bijv kijken hoe druk je processor is en welk proces dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al geruild en ga donderdag de Samsung Tab 10.1 halen!

Edit:
Nu begin ik toch te twijfelen...
Of de Samsung Galaxy tab 10.1 waar misschien geen ICS uitkomt
Of de Asus transformer waar volgende maand zeker ICS voor uitkomt....

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:42:

Edit:
Is de Prime niks voor jou als alternatief?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:04:
[...]
Is de Prime niks voor jou als alternatief?
De prijs is nogal hoog en ik lees dat er veel problemen zijn met o.a. backlight leaking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Edit:
Samsung of Asus? Mijn keuze zou simpel zijn: Asus Transformer.

De reden? ICS!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:04
Denk dat je dan beter bij de Transformer kunt blijven. ICS en meer aansluitingen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

EDIT en update 2 : terwijl de dock accu nu van 74% naar 65% ging, de tablet zelf, bekeken via dual battery widget, staat no steeds op nul...
EDIT en update: de app "battery snap" laat een self-drain zien van 1% per +-'s 20 minuten vandaag !!!!!!!

Vandaag had ik het dan ook, niet meer booten, zwart scherm 'dood'.
Heb ik skype? ja al sinds dag 1.
Heeft mijn B70 combo accu issues gehad? nee.
Ik heb gezocht anderen hebben het ook ineens, maar wel met diverse android versies dus niet per se mijn 3.2.1, die officieel is, de mijne is nooit 'geroot'.

Gelukkig was de dock voor 78% vol een paar dagen terug.
Daar de TF op gezet, na half uur proberen, niks.
Weer 30 minuten later, JA hij start!

Blijkt dat de tranformer sinds gisteren met niks doen en wifi uit enz.
(ik zet hem in vliegtuig mode, wifi uit en met advanced task manager sluit ik ook veel af, dan standby knop indrukken)
gewoon ff 48% verloren is.
De tablet accu staat nu op nul en laadt van de dock af.

Maf he!?

[ Voor 22% gewijzigd door notsonewbie op 24-01-2012 23:45 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Voor mijn samsung tab 7 inch v1 (Ik had hem als 1 van de eersten) is de update naar 2.3 er zelfs nooit gekomen....
Klagen via twitter levert al meer dan een jaar automatisch op : bedankt voor uw reactie, als er een 2.3 uitkomt dan zullen we dat bekend maken...
Daarom werd mijn 1e 10 inch tablet dus ook geen samsung meer.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
Wat te doen als het scherm niet meer reageert op (vinger)aanraking?
Gisteravond tijdens het browsen reageerde het scherm al slecht op vingeraanraking viel mij op.
Maar vanmorgen haal ik hem uit het dock (na opladen), reageert het scherm helemaal niet meer op vingeraanraking...
Krijg hem alleen vanaf het dock aan.
Heb hem al opnieuw opgestart met en zonder dock, maar op vingeraanraking wordt helemaal niet gereageerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:30
@GRUMBLER:
Hopelijk is het slechts een software probleem, alleen daar lijkt het zo even niet op als een reboot niet helpt :x
Toevallig (zeer) recent nog nieuwe software geïnstalleerd? Ondanks dat ik mij dit niet kan voorstellen dat dit daardoor kan komen... Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval.

Ik zou eerst proberen om een factory reset uit te voeren, en kijken wat het scherm dan doet. Als hij dan nog niets doet kan je vrij zeker zijn dat het een hardware probleem is, en dus RMA moet aanvragen bij ASUS.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Nou ik was bijna aan een factory reset toe, totdat het scherm plotsklaps zichzelf uitschakelt en weer inschakelt et voila....ik kan weer met vingeraanraking werken...
Toch raar ik heb denk ik het scherm wel tig keer opnieuw opgestart met en zonder dock en elke keer geen vingeraanraking....
Toch nog niet helemaal goed...als het scherm uit slaapstand komt (zonder dock) reageert hij wederom niet.
Alleen met uitschakelen en weer opnieuw opstarten wordt dit opgelost..... :/

Factory reset gedaan, probleem blijft hetzelfde scherm reageert niet op vingeraanraking alleen met het dock verbonden kan ik het scherm bedienen....shit nog geen maand in mijn bezit.... :( :(

[ Voor 41% gewijzigd door GRUMBLER op 25-01-2012 11:26 . Reden: aanvulling...(nog eentje) helaas ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Als vrouwlief ge-wordfeud heeft :') lijkt het wel of het scherm ingebrand is, ik zie gewoon de blokjes bij andere schermen naijlen.

nu heb ik de belichting op auto staan en lijkt het beter, maar is dit zo sterk bij ips schermen?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:30
@GRUMBLER, stomme vraag misschien, maar heb je dit met de orginele rom of een custom rom?

Enigszins omgekeerd van jouw beschrijving heb ik het van een vergelijkbaar probleem gehoord, met Revolver ROM.
Na een reboot werkte het scherm in eerste instantie niet direct, maar na standby juist weer wel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Nakebod schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:38:
@GRUMBLER, stomme vraag misschien, maar heb je dit met de orginele rom of een custom rom?

Enigszins omgekeerd van jouw beschrijving heb ik het van een vergelijkbaar probleem gehoord, met Revolver ROM.
Na een reboot werkte het scherm in eerste instantie niet direct, maar na standby juist weer wel.
Alles met de originele rom.
Ik heb het probleem inmiddels aan Asus voorgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 08:15
Hmm, zie dat ik net de cashback ben misgelopen. Iemand een idee of er nog een vervolg komt?
Kan nog wel even wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
eeweep schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:58:
Hmm, zie dat ik net de cashback ben misgelopen. Iemand een idee of er nog een vervolg komt?
Kan nog wel even wachten :z
Kweenie, maar de mediamarkt heeft vanaf morgen weer een paar dagen btw korting, ook voor de meeste tablets:
http://www.mediamarkt.nl/.../btwactie2012,10101,.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

dragon2 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:52:
[...]

Kweenie, maar de mediamarkt heeft vanaf morgen weer een paar dagen btw korting, ook voor de meeste tablets:
http://www.mediamarkt.nl/.../btwactie2012,10101,.html
FF vlug bekeken. Dan zou een Asus TF uitkomen op 335,29 (volgens hun calculator). Geen gekke prijs!

Ik begrijp hun zog. BTW redenatie niet helemaal. 19% aftrek van 100,- is in mijn ogen 81,-. Geen 84,03.

Anyway, het is nog altijd een lekker voordeeltje!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30
BabyXL schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:14:
[...]

FF vlug bekeken. Dan zou een Asus TF uitkomen op 335,29 (volgens hun calculator). Geen gekke prijs!

Ik begrijp hun zog. BTW redenatie niet helemaal. 19% aftrek van 100,- is in mijn ogen 81,-. Geen 84,03.

Kijk voor de berekening en andere handige informatie over de actie: MediaMarkt btw actie 2012
(ik denk dat mijn link handiger is dan de drie reacties met berekeningen ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Blobby op 25-01-2012 13:28 ]

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlooije1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-07-2024
@BabyXL

100 euro is het aankoopbedrag, dat is incl. BTW
het bedrag ex. BTW is dan ongeveer 84 euro.
Dat is het bedrag wat je betaald, dat is de actie.

Waar jij op doelt is 19% korting, dat is wat anders.
Nu krijg je omgerekend ongeveer 16% korting.
Het is een slimme marketingtruuk van MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
[...]

De berekening van de mediamarkt klopt.De prijs is inclusief BTW.Om de 19% uit deze prijs te berekenen kun je bijv.100*15.966%=15.97 100-15.97=84.03. (15.966%=100:119)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:40
[...]

...................

..................
Die '100' is 119% van het bedrag waar de BTW opgezet is, dus moet je om terug te rekenen niet 19% ervan aftrekken (je ziet direct dat je niet op die '100' komt), maar delen door 119 en dan vermenigvuldigen met 100, dat geeft: 100/119x100 = 84,03 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
kilon666 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:01:
Zoals algemeen bekend is de ingebouwde microfoon niet al te best, zeker voor bijvoorbeeld skype.
Dus ik ben op zoek naar een simpele mini microfoon voor in de mic-in.
Ik ben dit tegengekomen:
http://www.online-store.n...o-ipod-classic-zwart.html
maar ik weet niet of deze een goed bereik heeft voor video chat met een tablet waarbij je niet heel dicht bij de microfoon zit.

Zijn er andere alternatieven? Ik weet wel dat de aansluiting 'drie streepjes' moet hebben voordat hij werkt.
Heb deze gewoon op de gok gekocht, kost weinig. Geluidskwaliteit is duidelijk beter als de interne microfoon van de tablet.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:46
GRUMBLER schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:57:
Wat te doen als het scherm niet meer reageert op (vinger)aanraking?
Gisteravond tijdens het browsen reageerde het scherm al slecht op vingeraanraking viel mij op.
Maar vanmorgen haal ik hem uit het dock (na opladen), reageert het scherm helemaal niet meer op vingeraanraking...
Krijg hem alleen vanaf het dock aan.
Heb hem al opnieuw opgestart met en zonder dock, maar op vingeraanraking wordt helemaal niet gereageerd....
Heb exact hetzelfde gehad. Had dan geen dock, maar geen enkele reactie meer op het scherm. Was gelukkig 5 dagen na de aanschaf, dus naar MediaMarkt geweest. Daar hebben ze het tablet aan een dock gehangen en nog steeds niks. Kreeg een nieuw tablet mee.
Heb natuurlijk eerst even flink gezocht. Schijnt dat als je de batterij echt helemaal leeg laat lopen dat het dan wel weer gaat werken. Maar als je een volle batterij hebt en je tablet gaat na een paar seconden uit, dan ben je straks een paar weken verder voordat hij echt leeg is.

M.a.w. RMA

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mr_Blobby, nlooije1, Wouter02 en ParkOverall:

Ik begrijp 'em!

In principe komt het er gewoon op neer dat je ~16% korting krijg op je aankoop bedrag. Een beetje misleidend, maar korting is altijd leuk! En 19% klinkt natuurlijk beter dan 16%.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Helemaal niet. Ze betalen de BTW voor je. En die ~16% is het deel van de reguliere aankoopprijs dat door de BTW wordt veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

418O2 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:13:
Helemaal niet. Ze betalen de BTW voor je. En die ~16% is het deel van de reguliere aankoopprijs dat door de BTW wordt veroorzaakt.
Dus komt het er uiteindelijk op neer dat je ~16% korting hebt. Same difference.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
Ik denk dat ik en mijn vriendin het ook goed hebben gedaan: 280E (incl cachback) voor een 16GB model zonder dockingstation. Hij was toen in de aanbieding bij de mediamarkt voor 380E oid, maar omdat die niet op voorraad was en wss. niet meer binnenkwam voor het einde van de actie toch nog 50E korting kunnen lospeuteren. Bevestiging gekregen van Asus dat de cachback toch op tijd was ingediend dus al met al TF voor 280E ^^

Staat de ICS 'update' nog steeds gepland voor februari of is er al een wat concretere datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook de trotse eigenaar van een Asus EEE Pad Transformer. Nu vroeg ik mij alleen af of het ook mogelijk was om hier Windows 7 (of 8 ) op te draaien. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:15:
[...]

Dus komt het er uiteindelijk op neer dat je ~16% korting hebt. Same difference.
Jongens toch,zo druk om een paar procentjes en dan dat discussieren over de cashback.
Dat cashback verdient wel een apart topic.
Gelukkig is dit geen Belgisch topic,er zou anders niet veel gepost worden.
Zuinig ok,niet overdrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:54:
Ik ben ook de trotse eigenaar van een Asus EEE Pad Transformer. Nu vroeg ik mij alleen af of het ook mogelijk was om hier Windows 7 (of 8 ) op te draaien. Iemand enig idee?
Néé,kan niet het is Android en dual boot is volgens mij nog niet mogelijk(correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:00:
[...]

Néé,kan niet het is Android en dual boot is volgens mij nog niet mogelijk(correct me if i'm wrong)
Misschien dat er ooit een Windows 8 port komt, dat is mogelijk want Windows 8 ondersteund de ARM-architectuur (windows 7 niet).

Een dual-boot van Android en Ubuntu is al mogelijk: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1364095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dat is ten minste iets. Het is namelijk zo dat ik gewoon de volledige functionaliteit mis van mijn vertrouwde windows. Ik heb ooit Linux gehad, maar is dat zo veel fijner met een tablet dan android? Zijn er bepaalde voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Spidey schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:34:
[...]

Heb exact hetzelfde gehad. Had dan geen dock, maar geen enkele reactie meer op het scherm. Was gelukkig 5 dagen na de aanschaf, dus naar MediaMarkt geweest. Daar hebben ze het tablet aan een dock gehangen en nog steeds niks. Kreeg een nieuw tablet mee.
Heb natuurlijk eerst even flink gezocht. Schijnt dat als je de batterij echt helemaal leeg laat lopen dat het dan wel weer gaat werken. Maar als je een volle batterij hebt en je tablet gaat na een paar seconden uit, dan ben je straks een paar weken verder voordat hij echt leeg is.

M.a.w. RMA
Bij mij werkt het scherm nog zodra ik hem in het dock plaats dan is alles bedienbaar, maar ook daarbij niet met vingeraanraking.

Ik heb van Asus de volgende tip gehad:
"In dit geval wil ik u allereerst adviseren om de Epad eens compleet te hard resetten.
Dit kunt u dan als volgt doen.
Maak allereerst een backup van al uw aanwezige data en sluit de Epad af.
Houdt dan de volume - knop samen met de aan/ uit knop ingedrukt.
Laat de knoppen dan los als u iets in het scherm ziet verschijnen en druk dan snel op volume + om in de reset modus te komen. Nu ziet u het Android mannetje verschijnen en wordt de Epad gereset.
Let er hierbij wel op dat alle data in dit geval ook verwijdert wordt."

Dit heb ik ook gedaan maar dan blijft hij hangen in het "android mannetje" en komt er een in dat logo uitroepteken in een driehoek tevoorschijn. Vervolgens start hij wel door maar is er niets veranderd.

Ik probeer jouw tip nog en laat mijn scherm volledig leeglopen en laad hem dan op.
Mocht het daarna nog hetzelfde zijn dan wordt het RMA vrees ik ;w

Update:
Ik heb het de batterij van het scherm volledig leeg laten lopen en daarna de lader aangesloten. Het scherm is even met vingers bedienbaar maar daarna freezed hij als het ware.
Het is nu weer aangesloten in het dock en soms reageert het scherm op vingerbediening maar meestal niet... :/

Update: snap er geen jota meer van, nu in het dock reageert het scherm even later weer overal op, zelf voor de proef weer even Wind-up Knight gespeeld, het scherm reageer vlekkeloos op vingeraanraking.... WTF :?

Update: inmiddels is het scherm weer 'vinger onbedienbaar' opgeladen en al...
wacht nog op een reactie van Asus hierop.

reactie Asus:
Gezien het probleem kunt u het beste deze Asus TF101 aanmelden voor reparatie. Dit kunt u doen via de volgende website: http://www.asus.nl/rma

;w ;w ;w

[ Voor 18% gewijzigd door GRUMBLER op 26-01-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
ICS komt er wel voor de Tab 10.1. Dat heeft Samsung al bevestigd. Wel is het zo dat er nog geel releasedate voor staat, maar ik verwacht wel dat Asus (veel) eerder zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:18:
Oké dat is ten minste iets. Het is namelijk zo dat ik gewoon de volledige functionaliteit mis van mijn vertrouwde windows. Ik heb ooit Linux gehad, maar is dat zo veel fijner met een tablet dan android? Zijn er bepaalde voordelen?
Een van de grote voordelen is dat je programma's kunt draaien als OpenOffice en Gimp.

Nadelen zijn er ook, je kunt bijvoorbeeld alleen de batterijstatus zien door een script uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dat is ten minste iets. Het is namelijk zo dat ik gewoon de volledige functionaliteit mis van mijn vertrouwde windows.
Voor incidenteel thuiswerken gebruik ik de Transformer i.c.m. Splashtop software, wat standaard is geinstalleerd. Deze maakt een (RDP) Remote Desktop Protocol connectie met m'n mediacenter, die vervolgens een VPN verbinding aanmaakt naar m'n werk, waar ik volledige beschikbaarheid heb van Office, mail en netwerkschijven. Omdat ik een draadloos RF toetsenbord/muis gebruik op het mediacenter, heb ik ook geen docking nodig. Werkt perfect. Op zich zou de tablet ook rechtstreeks een VPN verbinding moeten kunnen maken, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar dan mis ik de functionaliteit van het draadloze toestenbord/muis.

De Splashtop sofware werkt echt super en is sneller dan het gangbare RDP protocol. Is ook beter in staat om video weer te geven op de tablet, zoals Live-TV (Digitenne) in MediaPortal 1.2.2. Al gebruik ik voor dat laatste liever aMPdroid om Live-TV te streamen, dat is toch sneller en minder gecomprimeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb splashtop HD gekocht, die op de transformer staat is niet de HD versie namelijk. Deze is nu in de aanbieding voor 5 euro ipv van 13. Maar goed dat terzijde, splashtop werkt wel echt super. Je kan er op thuisnetwerk zelfs games mee streamen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Laatst online: 20:52
WeAreLegion schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:52:
Ik heb splashtop HD gekocht, die op de transformer staat is niet de HD versie namelijk. Deze is nu in de aanbieding voor 5 euro ipv van 13. Maar goed dat terzijde, splashtop werkt wel echt super. Je kan er op thuisnetwerk zelfs games mee streamen als je wil.
Bedankt voor de tip! Heb even zitten kijken ziet er erg goed uit. Aangezien de transformer nogal moeit heeft met het HD materiaal op mijn server de ideale manier om toch in bed een film/serie te kijken denk ik zo. Daarnaast ook makkelijk om mijn PC te besturen die op mijn TV aangesloten zit.

App alvast gekocht vanavond thuis ermee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Hey,
Ik zag gisteren dat MM een 19% btw aftrek heeft ;$
Dus nu Asus Transformer 335,29!
Ik denk dat ik hem ga kopen :$

Zijn er trouwens al meerdere tegrazone games bij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:12

IkWilbert

Het is mij!

lindseysew schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:22:
Hey,

Ik weet niet van welke je al op de hoogte bent?
http://www.tegrazone.com/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
lindseysew schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:22:
Hey,

Helaas is de cashback actie niet meer verlengd anders was hij helemaal goedkoop geweest...

Ik heb hem nog net tijdens de cashback met korting gekocht voor €340 - €50 cashback. Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen.

€335,29 is inderdaad nog steeds een mooie prijs voor deze tabblet!

[ Voor 10% gewijzigd door Mvdbeld op 26-01-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Mvdbeld schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Helaas is de cashback actie niet meer verlengd anders was hij helemaal goedkoop geweest...

Ik heb hem nog net tijdens de cashback met werknemerskorting gekocht voor €340 - €50 cashback ;)
Oh damn xD
Dat scheelt idd heel veel... :X

Maarjah, ik vind 336 euro voor een super goeie android tablet geen prijsje :$

Oh en ik heb trouwens een vraagje,
Ik zie net een Trial spel, Vendetta online..
En toen las ik xd

Enhanced for Tegra 3 :X
Werkt hij wel op de normale asus transformer?

[ Voor 16% gewijzigd door lindseysew op 26-01-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
lindseysew schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Oh en ik heb trouwens een vraagje,
En toen las ik xd

Enhanced for Tegra 3 :X
Ik zie er ook bij staan:

Built specifically to run on NVIDIA® Tegra® dual-core devices or greater.

Dat suggereert dat het ook op de transformer goed moet komen, maar ik ga hem vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Dan snap ik werkelijk niet waarom je een TF gekocht hebt? koop dan gewoon een windoos tablet... De kracht van de transformer is juist DAT het een android tablet is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:52:
Ik heb splashtop HD gekocht, die op de transformer staat is niet de HD versie namelijk.
Dat wist ik niet. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Yep, de TF is afgeprijsd, maar de Prime niet! :(

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/3306/eeeprime.jpg
(Systeem-updateje aan 't installeren)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:09
Waarom koop je dan in hemelsnaam een Android tablet, terwijl er gewoon een Windows 7 tablet van Acer op de markt is? Er zal vast nog wel een ander merk zijn met een Windows tablet. Als je Android geen prettige OS vindt, dan schaf je het toch ook niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ De meningen over Windows 7 op tablets zijn volgens mij wat verdeeld. De Tweakers review gaf aan dat de Iconia W500 Tab een stylus ontbeert wat makkelijker zou werken met W7. Lol, in 2003 had Microsoft nog Windows XP Tablet Editon op m'n NEC T400 slate tablet. Those were the days. De Acer is daarnaast 1,5 keer zo zwaar en 1,5 keer duurder dan de TF101.

Voortschrijdend inzicht speelt natuurlijk een rol: het Android OS heeft nou niet echt kantoorapplicaties die kunnen tippen aan MS Office. Ik heb er een paar geprobeerd, maar het is het allemaal net niet. Gewoonte in gebruik speelt hierbij ook een rol.

Maar niet getreurd, SplashtopHD installeren, et voilà: supersnel Windows 7 op je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lindseysew schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:44:
[...]

Vendetta online werkt prima op de TF101. Geldt ook voor Galaxy on Fire 2, een soort EVE Online (sort of).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Als je een oudere TF op de kop kan tikken (met een SBK1 key) dan kan je Ubuntu er op installeren via nvflash (werkt echt prima voor open office enz). Maar voor meeste dingen werken Splashtop HD erg goed inderdaad :) dus zoals ik al zei hij is nu in de aanbieding en scheelt behoorlijk in prijs (normaal 20$ nu 7$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
WeAreLegion schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:23:
Als je een oudere TF op de kop kan tikken (met een SBK1 key) dan kan je Ubuntu er op installeren via nvflash (werkt echt prima voor open office enz). Maar voor meeste dingen werken Splashtop HD erg goed inderdaad :) dus zoals ik al zei hij is nu in de aanbieding en scheelt behoorlijk in prijs (normaal 20$ nu 7$)
Wat maakt splashtop HD nu beter dan de ingebouwde variant?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
De HD heeft betere optimalisatie voor HC tablets en dual core dat zit bij de gewone er niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
WeAreLegion schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:49:
De HD heeft betere optimalisatie voor HC tablets en dual core dat zit bij de gewone er niet in :)
Niet om te flamen, maar waar uit zich dat dan in?
Gaat het sneller? Wordt het wachtwoord nu wel onthouden?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:01:
[...]
Ik heb beide versies geprobeerd. Wachtwoord wordt idd onthouden, maar dat was in de standaardversie ook al het geval, en bijvoorbeeld 1080p mkv bestanden gaan wat soepeler, weliswaar in 1280x720 uiteraard met enige mate van compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 14:31
Lees al een tijdje geen negatieve berichten over wifi?

En is het al bekend waarom de levertijd bij veel bedrijven zo lang is? hoor vaak eind feb, is dit vanwege een verbeterde versie?

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Loekie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:01:
[...]

Niet om te flamen, maar waar uit zich dat dan in?
Wat onder jou al gezegd word, worden wachtwoorden inderdaad onthouden maar dat was al het geval (althans bij mij) maar het voelt gewoon soeper, kan niet echt om schrijven waar het aan ligt maar muis bewegingen enzo gaan allemaal stuk beter bij mij althans. Maar goed als je het zo vind werken dan kan je natuurlijk de gewone gebruiken :D zei alleen dat hij behoorlijk afgeprijst is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik merk ook dat in de HD versie het allemaal gewoon soepeler loopt. Ook minder geluidshaperingen. Minder schokkerig beeld wat ik bij de SD versie nog af en toe wel had.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1 ... 22 ... 51 Laatste