Heb nu een uurtje gespeeld met Katkiss Lollipop en ben onder de indruk. De Transformer voelt veel sneller aan.
Die kreeg ik er niet op. Als je UPC hebt, kan je dat Horizon Go even testen? Zodra ik TV wil kijken crash het ding.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb helaas geen UPC. En Google Maps uit de Playstore crasht ook nog steeds.
Ik had ook installatieproblemen maar bleek dat ik eerst recovery moest upgraden naar TWRP 2.8.1.
Ik had ook installatieproblemen maar bleek dat ik eerst recovery moest upgraden naar TWRP 2.8.1.
Ik wil ook Lollipop op m'n TF101 zetten, echter hoe kan ik m'n TWRP updaten?
De meeste guides op internet wijzen je op goomanager, echter werkt deze bij mij niet (krijg melding: Unable to find update for your device, check back later).
De meeste guides op internet wijzen je op goomanager, echter werkt deze bij mij niet (krijg melding: Unable to find update for your device, check back later).
Ik heb via onderstaande link een zip gedownload en geflashed. Dan weer booten naar Android en daarna lollipop flashen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2434422
De nieuwe TWRP gewoon flashen met de oude TWRP, zoals je ook een ROM flasht?rutgerw schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:54:
Ik heb via onderstaande link een zip gedownload en geflashed. Dan weer booten naar Android en daarna lollipop flashen.
Helaas, het werkt niet. Krijg de melding 'failed'...
Net gedaan zonder problemen. Misschien de stap naar lollipop ook maar eens maken zodra bluetooth ook goed werkt.
Ik krijg bij mijn stock TF101 bij het opstarten vaak de melding dat DMclient is gestopt. Hij is dan ook traag. Wat is dat precies en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die melding niet meer krijg?
TF is nou altijd vrij traag en loopt soms vast. Is niet meer echt fijn om even snel te gebruikten, best erg teleurstellend voor een apparaat uit2011 dat €600,- kostte.
TF is nou altijd vrij traag en loopt soms vast. Is niet meer echt fijn om even snel te gebruikten, best erg teleurstellend voor een apparaat uit2011 dat €600,- kostte.
Recent een update van smoelenenboek danwel watskebeurt geïnstalleerd of verwijderd?
De DM geef mij direct rillingen, Direct Messaging, moeten we nu echt 24/7 "verbonden" zijn?
Mijn TF101 doet alle werkdagen z'n ding, naast me staan, en via m'n smartphone laten zien wat ik zoek.
(en dat is een HTC M7, eigenlijk al genoeg)
Juist het toetsenbord met Accu maakt dat de tf101 nog steeds volop gebruikt wordt, door mij dan
De DM geef mij direct rillingen, Direct Messaging, moeten we nu echt 24/7 "verbonden" zijn?
Mijn TF101 doet alle werkdagen z'n ding, naast me staan, en via m'n smartphone laten zien wat ik zoek.
(en dat is een HTC M7, eigenlijk al genoeg)
Juist het toetsenbord met Accu maakt dat de tf101 nog steeds volop gebruikt wordt, door mij dan
Wie kan mij helpen? Ik krijg op mijn T300f steeds de melding "vernieuwen mislukt. Probeer nogmaals". Wat is dit en wat kan ik eraan doen?
Dat ligt ws. aan de Asus Weather widget, hier staat voor de tf700 een oplossing: http://www.justanswer.com...t-when-startup-often.html
Als ik wifi direct aanzet dan reboot de TF101 elke keer.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Help dit probleem met mijn tf201
YouTube: HELP! Asus Transformer tf300 Stuck on load Screen
YouTube: HELP! Asus Transformer tf300 Stuck on load Screen
Ik had mijn tf101 al een maandje niet meer gebruikt, en nu weer uit de kast gehaald.
Hij reageert nu bijna niet meer. Soms is er dan even een kort moment dat hij toch lijkt te reageren, maar héél traag.
Ik draaide katkiss 4.4. Eerst een reset gedaan, geen resultaat, toen naar katkiss 5.0 gegaan, geen resultaat.
Ik dacht dat het misschien aan een fout kon liggen in de performance instellingen (bv. max clockspeed zeer laag) maar ook dat lijkt niet het probleem.
Iemand tips? Of is mijn tf101 dan toch aan zijn einde gekomen?
Hij reageert nu bijna niet meer. Soms is er dan even een kort moment dat hij toch lijkt te reageren, maar héél traag.
Ik draaide katkiss 4.4. Eerst een reset gedaan, geen resultaat, toen naar katkiss 5.0 gegaan, geen resultaat.
Ik dacht dat het misschien aan een fout kon liggen in de performance instellingen (bv. max clockspeed zeer laag) maar ook dat lijkt niet het probleem.
Probeer Lagfix anders eens (trim programma).
LagFix (fstrim) Free
Nu je het erover hebt, ik gebruik sinds BT het op LP doet de TF ook weer regelmatig en vond hem ook erg traag. Ik had LP met een full wipe geintalleerd. Na de trim lijkt het nu allemaal net weer wat vlotter te gaan.
Verder gewoon wat apps proberen die de processen wat in de gaten houden (Greenify bijv) en ik heb hem nu op max 1200Mhz draaien.
LagFix (fstrim) Free
Nu je het erover hebt, ik gebruik sinds BT het op LP doet de TF ook weer regelmatig en vond hem ook erg traag. Ik had LP met een full wipe geintalleerd. Na de trim lijkt het nu allemaal net weer wat vlotter te gaan.
Verder gewoon wat apps proberen die de processen wat in de gaten houden (Greenify bijv) en ik heb hem nu op max 1200Mhz draaien.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nee, het is KatKiss.... Had ik ook. Op een gegeven moment moeten "unbricken" want hij deed echt niets meer. Nu al een hele tijd OnmiROM erop en dat werkt wel goed.Anton.net schreef op zondag 05 april 2015 @ 23:03:
Ik had mijn tf101 al een maandje niet meer gebruikt, en nu weer uit de kast gehaald.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hm, hopelijk ligt het hieraan. Heb je gewoon OmniRom over Katkiss geflashed? Of eerst nog andere stappen moeten ondernemen?asing schreef op maandag 06 april 2015 @ 23:48:
[...]
Nee, het is KatKiss.... Had ik ook. Op een gegeven moment moeten "unbricken" want hij deed echt niets meer. Nu al een hele tijd OnmiROM erop en dat werkt wel goed.
Toch opmerkelijk, als je weet dat ik katkiss 4.4 al bijna een jaar vlekkeloos draaide..
Katkiss deed het bij mij ook een hele tijd, tot hij bij de laatste versie ineens slecht aan wilde, en als je wilde brwosen gewoon het hele ding uitzette. Ik dacht ook even dat hij stuk was. Maar een half jaar na OmniROM doet hij het nog steeds goed. Niet zo snel als KatKiss, maar in ieder geval stabiel.
Als hij het nog doet, ROM naar de SD kaart kopiëren. Daarna via de recovery formatteren, caches legen en dan flashen. Als hij niet meer aan wil, dan moet je aan de gang met de unbrick tool en de originele ROM. Daarna kan je naar Omni flashen.
Ik kan me herrinneren Dat er één partitie beschadigd was. Maar het is al een half jaar geleden dus behoorlijk vaag in mijn geheugen.
Als hij het nog doet, ROM naar de SD kaart kopiëren. Daarna via de recovery formatteren, caches legen en dan flashen. Als hij niet meer aan wil, dan moet je aan de gang met de unbrick tool en de originele ROM. Daarna kan je naar Omni flashen.
Ik kan me herrinneren Dat er één partitie beschadigd was. Maar het is al een half jaar geleden dus behoorlijk vaag in mijn geheugen.
Kan iemand mij een manier vertellen hoe de tft101 te rooten en TWRP erop te zetten zonder gebuik van een pc. Mijn aansluiting is stuk en laad alleen op via het dockingstation. Ik heb al het een en ander geprobeerd en gevonden op xda, maar geen succes.
[ Voor 17% gewijzigd door ros1978 op 08-04-2015 11:48 ]
Volgens mij heb je voor de meeste (zo niet alle) apparaten een Windows-pc nodig. Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien vanwege USB-support ofzo.ros1978 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:35:
Kan iemand mij een manier vertellen hoe de tft101 te rooten en TWRP erop te zetten zonder gebuik van een pc. Mijn aansluiting is stuk en laad alleen op via het dockingstation. Ik heb al het een en ander geprobeerd en gevonden op xda, maar geen succes.
Is echt je aansluiting kapot en niet je kabel?
[ Voor 4% gewijzigd door kwaazaar op 08-04-2015 19:28 ]
Ja heb vrijwel alles geprobeerd. De kabel is nog goed, maar heb voor de zekerheid een nieuwe besteld.kwaazaar schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:27:
[...]
Volgens mij heb je voor de meeste (zo niet alle) apparaten een Windows-pc nodig. Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien vanwege USB-support ofzo.
Is echt je aansluiting kapot en niet je kabel?
Je kan de tablet dan toch ook via het dockingstation aan je pc koppelen?
En Gelukt! hij loopt weer als een zonnetje! Ik had het nog niet via het dockingstation geprobeerd.Lizard schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:34:
Je kan de tablet dan toch ook via het dockingstation aan je pc koppelen?
Bedankt!!
Als ik 720p films/series kijk op de TF101, dan zal het langzame laden via een standaard usb aansluiting (in een vliegtuig) waarschijnlijk minder energie in de batterij stoppen dan dat het afspelen nodig heeft?
(ofwel, als ik films kijk terwijl hij via een standaard usb oplaadt, dan zal de batterij alsnog leeg raken?)
(ofwel, als ik films kijk terwijl hij via een standaard usb oplaadt, dan zal de batterij alsnog leeg raken?)
Ga daar maar wel vanuit. Schermverlichting is één van de grootste energie verbruikers. En laden via standaard USB is extreem traag.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:20:
Als ik 720p films/series kijk op de TF101, dan zal het langzame laden via een standaard usb aansluiting (in een vliegtuig) waarschijnlijk minder energie in de batterij stoppen dan dat het afspelen nodig heeft?
Standaard USB aansluiting is dacht ik onvoldoende om zelfs maar het opladen aan te zetten op de TF101.kwaazaar schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:16:
[...]
Ga daar maar wel vanuit. Schermverlichting is één van de grootste energie verbruikers. En laden via standaard USB is extreem traag.
Steek hem maar eens in een USB aansluiting van je PC, ik meen me te herinneren dat ie dan niet eens oplaadt, te weinig ampere. Enkel een "mediaverbinding".