ff wachten op een filmpje. Ik ben benieuwd naar de performance. Ik zag eerder ICS 4.0 filmpje van (geloof ik) motorala xoom. De performance was vele male beter dan versie 3.x. Alles draaide zonder 'klikvertraging'Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:07:
BabyXL zou weleens gelijk kunnen krijgen:
[DEV] ICS Pre-Alpha
http://forum.xda-develope...p?p=20828243#post20828243
Verwijderd
Tevens wordt in een reactie op klachten van gebruikers een unlocktool ontwikkeld, waarmee het mogelijk is de beveiliging van de bootloader te verwijderen.
Zit ik niet op te wachten. Zorg maar liever dat GPS werkt. Heb dat ding gekocht mede om de GPS functie.
Wordt nu halsoverkop uit de specificaties op internet gehaald.
Krijgen we nu ons geld terug?
Zit ik niet op te wachten. Zorg maar liever dat GPS werkt. Heb dat ding gekocht mede om de GPS functie.
Allemachtig, ik ben nu bezig met het in orde maken van de formulieren voor de cashbackactie. Nu wordt vermeld dat de barcode/serienummer uit de doos moet worden geknipt.....
Iemand ervaring of kan worden volstaan met een kopie van het label met alle (streepjes-)codes en serienummer??

Iemand ervaring of kan worden volstaan met een kopie van het label met alle (streepjes-)codes en serienummer??
Verwijderd
Heb wel sinds de laatste update (zit nu op 8.6.5.21) dat na een koude start het scherm enige tijd niet reageert. Icoontjes starten niet, bladeren over de 5 pagina's gaat niet. Pas als ik de home of back of window button klik gebeurt er iets. Daarna werken de icoontjes ook weer als normaal.
Klinkt dit iemand bekend? Alvast bedankt.
gr.,
MaJa
[/quote]
Ja, hier hetzelfde!
gr.,
MaJa
[/quote]
Ja, hier hetzelfde!
Ik heb er even mee kennis gemaakt op de Galaxy Nexus. Het werkt echt retesnel. Veel herkenbaar uit HC wat betreft eyecandy, maar het werkt gewoon heerlijk. Dus op de TF moet het ook gewoon super lopen. Kan echt niet wachten!kielkiel schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:47:
[...]
ff wachten op een filmpje. Ik ben benieuwd naar de performance. Ik zag eerder ICS 4.0 filmpje van (geloof ik) motorala xoom. De performance was vele male beter dan versie 3.x. Alles draaide zonder 'klikvertraging'
Moet je sowieso niet in dit topic vragen, maar in het Prime topic. En als je er zo ontevreden over bent (de reden waarvoor je hem had gekocht is dus blijkbaar een vieze tegenvaller), dan ga je toch terug naar de winkel toe?Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:54:
Tevens wordt in een reactie op klachten van gebruikers een unlocktool ontwikkeld, waarmee het mogelijk is de beveiliging van de bootloader te verwijderen.
Ik hoorde mijn neefje hier ook al over. Nu lijkt dat dus aan de update te liggen. Ik heb zelf een custom rom, dus geen last. Heb ook geen 8.6.5.21 draaien.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:12:
Heb wel sinds de laatste update (zit nu op 8.6.5.21) dat na een koude start het scherm enige tijd niet reageert. Icoontjes starten niet, bladeren over de 5 pagina's gaat niet. Pas als ik de home of back of window button klik gebeurt er iets. Daarna werken de icoontjes ook weer als normaal.
gr.,
MaJa
[/quote]
Ja, hier hetzelfde!
[ Voor 20% gewijzigd door Smarron op 04-01-2012 20:45 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ja, lol voorraadinfo van vorig jaar!GRUMBLER schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:06:
[...]
Computer-Onderdelen.info
ze hebben er dan nu nog 2....
Nu nachoroot voor alle firmware versies. Root voor alle firmware versies
Zie th.read op xda in developers section van prime of transcormer.
Zie th.read op xda in developers section van prime of transcormer.
[ Voor 13% gewijzigd door jobr op 05-01-2012 10:05 ]
Toen ik in de winkels tablets aan het uitproberen was, hadden vele browsers van andere merken de functie dat wanneer je een link aanraakte, deze 'omcirkeld' werd. Dit mis ik echt bij de (browser van) transformer. Ik 'klik' soms nog wel is mis, en daar kom ik pas achter als de pagina geladen is.
Weet iemand of hier een plugin voor is of welke browser deze functie heeft?
Weet iemand of hier een plugin voor is of welke browser deze functie heeft?
Met de Opera Browser kun je wel zien waar je op klikt
Denon AVR-X3600H
Wie kan me helpen?
heb mn transformer geroot (BO70) zoals hier beschreven http://www.tabletworld.nl/forum/showthread.php?214-Rooten-Transformer-TF101-zonder-stock-ROM-te-vervangen
de update was gelukt maar na de herstart van de Transformer krijg ik een scherm met alleen ruis en strepen
niet goed dus en natuurlijk geen backup gemaakt voordat ik begon
Heb al geprobeerd om de orginele firmware terug te zetten, oa met ASUS Transformer Root ToolKit V7.1 Universal, zonder succes.
Is er nog hoop?
heb mn transformer geroot (BO70) zoals hier beschreven http://www.tabletworld.nl/forum/showthread.php?214-Rooten-Transformer-TF101-zonder-stock-ROM-te-vervangen
de update was gelukt maar na de herstart van de Transformer krijg ik een scherm met alleen ruis en strepen
niet goed dus en natuurlijk geen backup gemaakt voordat ik begon

Heb al geprobeerd om de orginele firmware terug te zetten, oa met ASUS Transformer Root ToolKit V7.1 Universal, zonder succes.
Is er nog hoop?

[ Voor 5% gewijzigd door Mr-Music op 05-01-2012 08:52 ]
Nee natuurlijk kan dat niet. Waarom denkje dat ze dat willen ?RicoK schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:57:
Allemachtig, ik ben nu bezig met het in orde maken van de formulieren voor de cashbackactie. Nu wordt vermeld dat de barcode/serienummer uit de doos moet worden geknipt.....![]()
Als ik jouw was zou ik even een topic aanmaken op xda. Daar wordt je meestal uitstekend geholpen.Mr-Music schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:41:
Wie kan me helpen?
de update was gelukt maar na de herstart van de Transformer krijg ik een scherm met alleen ruis en strepen![]()
niet goed dus en natuurlijk geen backup gemaakt voordat ik begon![]()
Is er nog hoop?
Thnx heb al heel wat info gevonden daar, maar zie door de bomen het bos niet meer...jobr schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:18:
[...]
Als ik jouw was zou ik even een topic aanmaken op xda. Daar wordt je meestal uitstekend geholpen.
Ik blijf zoeken....
Klopt maar bij navraag bleken ze nog 3 te hebben en heb er dus 1 besteld, die vandaag aankomt
Dockje erbij en ik is klaar.
Is binnen en dock ook, kwam bij tegelijkertijd aan.
[ Voor 8% gewijzigd door GRUMBLER op 05-01-2012 10:43 . Reden: aanvulling ]
ik heb sinds kort de TF101 werkt perfect maar na 2 dagen bouwt hij geen internet pagina's op.
wel verbinding maar als hij iets via internet wil blijft hij maar zoeken en er gebeurd niks.
heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat ik hieraan kan doen.
Alvast bedankt voor de hulp.
wel verbinding maar als hij iets via internet wil blijft hij maar zoeken en er gebeurd niks.
Doe eens een reboot, en anders terug zetten in fabrieks instellingen.whitechief schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:59:
ik heb sinds kort de TF101 werkt perfect maar na 2 dagen bouwt hij geen internet pagina's op.
fabrieks instellingen al geprobeerd.
reboot is dat hetzefde als resetten want dan ben je toch alles kwijt.
reboot is dat hetzefde als resetten want dan ben je toch alles kwijt.
reboot is enkel uit- en aanzetten. Resetten is terug naar fabrieksinstellingen.
ik heb hem al meerdere keren opnieuw opgestart maar helaas.
resetten is dus de enige manier.
is daar nog een speciale manier voor want ik ben een leek wat betreft android en tablets.
is daar nog een speciale manier voor want ik ben een leek wat betreft android en tablets.
Krijg je wel een internetverbinding?whitechief schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:47:
ik heb hem al meerdere keren opnieuw opgestart maar helaas.
Welke browser gebruik?
Kijk anders eens op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1104
heeft me een hoop info gegeven!
succes
Verwijderd
Ik heb de sticker gewoon netjes verwijderd van de doos en op een blanco a4tje geplakt. Inmiddels het geld van de cashback actie al ontvangen. Kun je de doos mooi heel laten!RicoK schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:57:
Allemachtig, ik ben nu bezig met het in orde maken van de formulieren voor de cashbackactie. Nu wordt vermeld dat de barcode/serienummer uit de doos moet worden geknipt.....![]()
Bedankt voor je reactie. Omdat ik bang was dat de sticker weleens zou kunnen scheuren heb ik toch maar de doos vernield.......Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:54:
Ik heb de sticker gewoon netjes verwijderd van de doos en op een blanco a4tje geplakt. Inmiddels het geld van de cashback actie al ontvangen. Kun je de doos mooi heel laten!
Heb de sticker redelijk gemakkelijk van de doos afgekregen en geplakt op een leeg a4tje.RicoK schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:01:
[...]
Bedankt voor je reactie. Omdat ik bang was dat de sticker weleens zou kunnen scheuren heb ik toch maar de doos vernield.......
Bedoel je zoietsMr-Music schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 08:41:
Wie kan me helpen?
de update was gelukt maar na de herstart van de Transformer krijg ik een scherm met alleen ruis en strepen![]()
niet goed dus en natuurlijk geen backup gemaakt voordat ik begon![]()
Is er nog hoop?
En zie ook dit
@ GRUMBLER.
Inmiddels daar ook besteld,hoop morgen nog binnen!
Ik denk de eennalaatste van Nederland die leverbaar is voor cash-back voor 15 januari 2012.
Ik denk de eennalaatste van Nederland die leverbaar is voor cash-back voor 15 januari 2012.
Zou best kunnen. De laatste heb ik voor een vriendin van mij besteld.Harry21 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:07:
@ GRUMBLER.
Komt volgende week binnen.
Video's sync ik niet. Dat past er niet allemaal opVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 03:17:
Mijn vraag is hoe jullie je muziek- en/of videocollectie synchroniseren. Het fijnst zou zijn om dit via het lokale wifi netwerk te doen.
Je hebt het mij ook al eens aangeraden en sinds een week ben ik Subsonic eindelijk aan het uitproberen, niet op mijn Transformer (ik luister niet veel muziek via het tablet) maar wel op mijn telefoon. En ik kan het wel aanbevelen tot nu toe. Voordeel vind ik dat nummers worden gedownload zodat ze ook offline beschikbaar zijn, al moet ik dat nog wel testen ;p Ik vind het wel jammer dat er geen extra tags getoond worden, maar dat is bij andere streaming oplossingen ook niet altijd het geval denk ik.BabyXL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:56:
[...]
Subsonic FTW!
Je kan de server 30 dagen proberen met volledige functionaliteit (meen ik), daarna ff een donatie doen van 10,- euro en klaar! In combinatie met de Android client, die op de Market te downloaden is voor nop, de beste muziek downloader/streamer die er is
De Transformer heeft oplaadproblemen, en als ik zo op Internet rond kijk ben ik niet de enige. Slechte kabels, overhittende adapters en losse contacten zijn schering en inslag.
Vanwege het gepruts om het ding opgeladen te krijgen, is de verhuizing van de connector los gegaan. Die heb ik weer vastgeklikt, maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Op xda zie ik zelfs mensen die om die reden een third party kabel en een universele lader zijn gaan gebruiken. Absurd.
Dit is niet het Asus dat ik van vroeger ken. Mijn hele pc behalve de cpu en kast bestaat uit Asus spullen... En dat is al jarenlang zo. Je zou me een fan kunnen noemen, maar problemen zoals deze, en die van de Prime, doen mee twijfelen of ik wel fan moet blijven.
Maandag maar eens bellen...
Vanwege het gepruts om het ding opgeladen te krijgen, is de verhuizing van de connector los gegaan. Die heb ik weer vastgeklikt, maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Op xda zie ik zelfs mensen die om die reden een third party kabel en een universele lader zijn gaan gebruiken. Absurd.
Dit is niet het Asus dat ik van vroeger ken. Mijn hele pc behalve de cpu en kast bestaat uit Asus spullen... En dat is al jarenlang zo. Je zou me een fan kunnen noemen, maar problemen zoals deze, en die van de Prime, doen mee twijfelen of ik wel fan moet blijven.
Maandag maar eens bellen...
[ Voor 13% gewijzigd door Katsunami op 07-01-2012 04:22 ]
Die tags zijn wel jammer ja. Maar tot op heden vind ik dit de beste oplossing, juist omdat die muziek lokaal opslaat. Ik heb een tijdje Google Music getest, maar dit werkt naar mijn idee veel beter.D-e-n schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:33:
[...]
Je hebt het mij ook al eens aangeraden en sinds een week ben ik Subsonic eindelijk aan het uitproberen, niet op mijn Transformer (ik luister niet veel muziek via het tablet) maar wel op mijn telefoon. En ik kan het wel aanbevelen tot nu toe. Voordeel vind ik dat nummers worden gedownload zodat ze ook offline beschikbaar zijn, al moet ik dat nog wel testen ;p Ik vind het wel jammer dat er geen extra tags getoond worden, maar dat is bij andere streaming oplossingen ook niet altijd het geval denk ik.
Het enige nadeel, als het een nadeel is tenminste, is dat je je computer aan moet laten staan als je nieuwe muziek naar je telefoon wil streamen. Een vriendin van mij gebruikt het meer om haar muziek te syncen (download de boel dmv. de Subsonic client via WiFi en speelt daarna de boel lokaal af via de HTC muziek speler).
Ikzelf heb een WHS server draaien in de schuur, dus mij maakt het niet zoveel uit.
Video doet die ook leuk trouwens (via Flash op de website), maar ik krijg de subtitles nog niet goed werkend. Daar moet ik nog even naar kijken, maar dat is meer een mencoder/ffmpeg config probleem.
Je hebt toch nog garantie? Daarbij ken ik dat hele probleem niet. Heeft het te maken met een bepaalde build?Katsunami schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 04:08:
De Transformer heeft oplaadproblemen, en als ik zo op Internet rond kijk ben ik niet de enige. Slechte kabels, overhittende adapters en losse contacten zijn schering en inslag.
Bij 4Launch is de Transformer op dit moment te bestellen.
Verwijderd
Ik heb goede ervaringen met Audiogalaxy, alleen is dit eigenlijk meer voor streaming en niet zozeer syncen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 03:17:
Mijn vraag is hoe jullie je muziek- en/of videocollectie synchroniseren. Het fijnst zou zijn om dit via het lokale wifi netwerk te doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 14:02 ]
Net heb ik de Transformer uitgetest. Hij laadt wel op, want het percentage naast de batterij-indicator in het menu rechtsonder wordt hoger. De grafiek in het menu Apps->accugebruik stijgt ook. Het tablet geeft echter op het inlogscherm niet meer aan dat het wordt opgeladen, en er verschijnt ook geen bliksem in de indicator. (Dit werkt overigens alleen met de originele Asus lader en kabel.) Lijkt op en los contact in de kabel. Maandag maar eens met Asus bellen.
@katsunami,
Kijk ook even in die rare oplader,voor dat je die stekker erop klikt, daar zit ook plastic folie in!!
Voor de rest vanmiddag binnen gekomen,aan de oplader,en geupdate naar android 3.2.1.
Alles werkt,alleen na de update,werkt het knopje "bestandsbeheer" niet meer?
Maar dit is ook wel via een omweg te bereiken,maar ik snap er niets van.
Maar goed ik moet er ook nog even mee spelen, zal wel goed komen.
moet dit topic ook nog helemaal doorlezen
Kijk ook even in die rare oplader,voor dat je die stekker erop klikt, daar zit ook plastic folie in!!
Voor de rest vanmiddag binnen gekomen,aan de oplader,en geupdate naar android 3.2.1.
Alles werkt,alleen na de update,werkt het knopje "bestandsbeheer" niet meer?
Maar dit is ook wel via een omweg te bereiken,maar ik snap er niets van.
Maar goed ik moet er ook nog even mee spelen, zal wel goed komen.
moet dit topic ook nog helemaal doorlezen
[ Voor 5% gewijzigd door Harry21 op 07-01-2012 20:32 ]
nogmaals de tip voor mensen die problemen ondervinden met de stockbrowser om Boat browser eens te proberen. Werkt voor mij goed en snel!
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Weet ik. Dat is verwijderd en de oplader heeft ook goed gewerkt, met terugkoppeling op het scherm en al. Hij laadt nu wel, maar de tablet merkt dat zelf niet, behalve dan dat het percentage naast de indicator stijgt. De Transformer wordt ook door geen enkele van mijn computers herkend. Ik ga uit van een slecht contact in de kabel.Harry21 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:27:
@katsunami,
Zo te zien heeft Asus met de laatste update ook de gps verneukt, net als op de Prime. De Transformer ziet hier in de app 'gps test' niet eens satellieten, terwijl mijn Samsung Tab 10.1 er 8 ziet en 7 lockt binnen 15 seconden. De twee tablets liggen naast elkaar op tafel.
[ Voor 13% gewijzigd door Katsunami op 07-01-2012 23:02 ]
Was het bij de Prime geen probleem met plaatsing van de antenna? (http://www.theverge.com/2...former-prime-teardown-gps). knap dat ze dat ook voor elkaar krijgen bij jouw oude transformer met een firmware update.!Katsunami schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:57:
[...]
Zo te zien heeft Asus met de laatste update ook de gps verneukt, net als op de Prime. De Transformer ziet hier in de app 'gps test' niet eens satellieten, terwijl mijn Samsung Tab 10.1 er 8 ziet en 7 lockt binnen 15 seconden. De twee tablets liggen naast elkaar op tafel.
Voor mij lijkt de GPS gewoon nog te werken, alleen mijn garmin heeft eerder een lock. (maar ziet minder sat, zou agps data kunnen zijn.)
Wat het probleem is weet ik niet, het enige dat ik kan zeggen is dat sommige problemen die bij de TF101 al bestonden bij de Prime nog steeds bestaan, en dat sommige problemen die de Prime met zijn software lijkt te hebben ook lijken op te duiken in de Transformer.
Ik begin ook al laderproblemen te lezen in het Prime-topic...
Ik begin ook al laderproblemen te lezen in het Prime-topic...
Lees net op tabletworld.nl dat de update naar Android 4.0 voor de transformer 1 ook vanaf 12 januari uitgerold wordt, gelijktijdig met de transformer 2 prime.
werkt inderdaad goed, ik heb hem net even geinstalleerd, helaas nog steeds typing lag hier op het forum bijvoorbeeld. ik hoop dat die update naar android 4 met een betere browser komt.marcellux schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:31:
nogmaals de tip voor mensen die problemen ondervinden met de stockbrowser om Boat browser eens te proberen. Werkt voor mij goed en snel!
Helaas net de 1e crash weer gehad.marcellux schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:31:
Zat gewoon op dit forum even wat te lezen en op mijn telefoon te proberen raakte niet eens het scherm aan flits zo weer afsluiten en terug naar het homescreen.
Hoop echt dat deze bug er met ICS uit is want dit is echt ergenis nummer 1, eigenlijk de enige ergenis maar toch wel een hele vervelende.
En ik heb alle browsers die ik ken toch al geprobeerd zelfs alle custom roms.
[ Voor 6% gewijzigd door ComTech op 08-01-2012 14:46 ]
Ik zit nog steeds te wachten tot ik antwoord terug krijg van Mediamarkt over mijn tablet, hij is kaduk en 1,5 week geleden opgestuurd via de Mediamarkt dus ben benieuwd. Hoop dat ik het vergoed krijg (had hem gesoftbricked even niet goed gelezen tijdens het terug zetten naar stock)
Ik heb het al meerdere malen in dit topic gezegd maar ik zal het nog maar eens herhalen: de meeste browsers, zoals dolphin, maxthon en vermoedelijk ook deze boat, zijn niks meer dan een schil rondom de stock browser en zullen dus kampen met dezelfde problemen. Alleen browsers die echt een volledig eigen implementatie hebben, zoals opera en firefox, zullen dit niet hebben.ComTech schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Helaas net de 1e crash weer gehad.
Zat gewoon op dit forum even wat te lezen en op mijn telefoon te proberen raakte niet eens het scherm aan flits zo weer afsluiten en terug naar het homescreen.
Hoop echt dat deze bug er met ICS uit is want dit is echt ergenis nummer 1, eigenlijk de enige ergenis maar toch wel een hele vervelende.
Verwijderd
Hier géén problemen met de stock browser. Ik draai de Revolver custom rom momenteel .ComTech schreef op zondag 08 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Helaas net de 1e crash weer gehad.
Had dit trouwens op de stock rom ook niet.
Heb te vroeg gejuicht,daarstraks was zover,gewoon vastgelopen ,reboot.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 15:05 ]
Goeie tip, alleen vind ik Opera niet lekker werkten in vergelijking met Dolphin HD.JeanLeGrand schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:30:
Met de Opera Browser kun je wel zien waar je op klikt
Iemand anders nog suggesties?
Heeft die funtie nog een bepaalde naam, misschien is er dan een plugin voor Dolphin HD voor te vinden...
Zelf opera crasht bij mij gewoon, firefox heb ik nog niet geprobeerd.Ik heb het al meerdere malen in dit topic gezegd maar ik zal het nog maar eens herhalen: de meeste browsers, zoals dolphin, maxthon en vermoedelijk ook deze boat, zijn niks meer dan een schil rondom de stock browser en zullen dus kampen met dezelfde problemen
Dat dolphin en maxthon gewoon een schil zijn om de stock browser wist ik wel maar dat boat dat is dus niet.
Kan je ook nergens terugvinden.
Toch blijf ik het raar vinden dat sommige heel veel last hebben van browser crashes en andere niet.
Ik heb wel een laag serienummer (b50) misschien dat de latere versies toch iets veranderd is aan hardware o.i.d
@ludoke1955
Ik ga de revolver rom nog maar eens proberen.
Raar dat jij met de stock rom geen problemen had ik had gewoon idioot veel crashes was gewoon niet leuk meer en ik heb al eens alles teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Welk serienummer heeft jouw tf101? (b50/60/70) ?
Ik denk dat het er ook vanaf hangt welke websites je bezoekt. Persoonlijk verdenk ik de flash plugin als veroorzaker van veel problemen, ik merk ook dat bijv. sites die flash video bevatten de eerste keer wel soepel lopen en als je ze dan nog een keer bezoekt loopt het veel beroerder. Maar ik heb zoiets van als het niet goed werkt hadden ze het niet moeten implementeren. Aangezien adobe echter al heeft laten weten weinig meer aan flash support voor mobile te gaan doen vrees ik dat de browser issues nooit helemaal opgelost gaan worden.
Ik heb een b40 tablet en geen crashes (al gebruik ik in het overgrote deel van de gevallen opera)
Revolver rom - stock kernel
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb de B60 uitvoering en sind een tijdje ook regelmatig crashes met Dolphin. Opera nog niet geprobeerd want ik vind Dolphin wel fijn werken met de gestures.jasjenl schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:10:
Ik denk dat het er ook vanaf hangt welke websites je bezoekt. Persoonlijk verdenk ik de flash plugin als veroorzaker van veel problemen, ik merk ook dat bijv. sites die flash video bevatten de eerste keer wel soepel lopen en als je ze dan nog een keer bezoekt loopt het veel beroerder. Maar ik heb zoiets van als het niet goed werkt hadden ze het niet moeten implementeren. Aangezien adobe echter al heeft laten weten weinig meer aan flash support voor mobile te gaan doen vrees ik dat de browser issues nooit helemaal opgelost gaan worden.
Alleen wat mij opvalt is dat ik rustig een half uur kan surfen en googlen maar zodra ik naar het forum ga van tweakers dan crasht Dolphin met ongeveer 10 minuten.
Had dit probleem eerder nooit maar begon ongeveer 2 weken voor de laatste update. Zal vast komen door geinstalleerde programma's maar heb geen idee welke dat zou moeten zijn. Nog geen tijd en zin in om alles eraf te gooien.
raar eigenlijk dat de maker van een van de beste browsers (chrome) zo'n shitty browser op z'n tabletsoftware heeft...
ik denk dat het weinig met flash te maken heeft, aangezien ik met de stock browser van mijn galaxy S nooit problemen heb gehad. heb nu sinds een paar dagen een galaxy S2, en daar heb ik ook nooit problemen mee met de browser. ik heb zelf goede hoop dat de update naar ICS de provlemen oplost, aangezien de ICS browser goed werkte op Cyanogenmod 9 op mijn galaxy Sjasjenl schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:10:
Gisteren de nieuwe ICS Gmail app geïnstalleerd op mijn TF1. Werkt prima en ziet er erg netjes uit!
Installatie methode is vrij simpel, je hebt wel root nodig!
Verwijderd
ComTech schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:58:
[...]
Zelf opera crasht bij mij gewoon, firefox heb ik nog niet geprobeerd.
Dat dolphin en maxthon gewoon een schil zijn om de stock browser wist ik wel maar dat boat dat is dus niet.
Kan je ook nergens terugvinden.
Toch blijf ik het raar vinden dat sommige heel veel last hebben van browser crashes en andere niet.
Ik heb wel een laag serienummer (b50) misschien dat de latere versies toch iets veranderd is aan hardware o.i.d
@ludoke1955
Ik ga de revolver rom nog maar eens proberen.
Raar dat jij met de stock rom geen problemen had ik had gewoon idioot veel crashes was gewoon niet leuk meer en ik heb al eens alles teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Welk serienummer heeft jouw tf101? (b50/60/70) ?
b70
Bij mij FC's hij. Alle stappen gevolgd en gereboot. Ook permissies staan goed.BabyXL schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:35:
Gisteren de nieuwe ICS Gmail app geïnstalleerd op mijn TF1. Werkt prima en ziet er erg netjes uit!
Ik had dit een tijdje geleden ook al met een beta ICS gmail.apk. Het heeft nooit gewerkt.
Ik draai een custom rom Prime! v2.10.
Ik las dit nog wel:
Ik had de Gmail.apk al weggehaald uit mijn system/app, want deze gebruikte ik niet. Ik ga de originele nu eerst terugzetten, installeren en kijken of die werkt. Dan pas de nieuwe erin.*Note – I was only able to get this to work if I rooted, backed up my old Gmail app, and then replaced it with this one. Feel free to try and install right over the top, but if it doesn’t work, then you will need to root and use the instructions below.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik zit nu een beetje te rotzooien met de WebStorage van ASUS. Heb het natuurlijk op de Transformer maar ik wil het vooral als een sync & backup van m'n macbook naar de tablet & webstorage gebruiken.
Nou kan ik geen automatische backup vinden in de webstorage app voor de mac, dus ik heb maar mijn \users\Daniel\ aangevinkt als standaard folder voor de webstorage maar dan weigert hij te syncen! Iemand een idee?
Nou kan ik geen automatische backup vinden in de webstorage app voor de mac, dus ik heb maar mijn \users\Daniel\ aangevinkt als standaard folder voor de webstorage maar dan weigert hij te syncen! Iemand een idee?
Ik lees geregeld ebooks of onderzoeken voor m'n studie in PDF formaat op de TF.
Met welke app vinden jullie dit het beste gaan? De Mylibrary app geeft wel mooie kwaliteit, maar rendert de pagina's vrij langzaam.
Tevens is het lastig dat ik altijd eerst de pdf's naar m'n TF toe moet kopieren voor ik ze lees. Als ik ze vanaf m'n PC (gedeelde smb share) wil lezen, dan gaat hij ze eerst toch downloaden voor het openen. Wel jammer dat ik ze niet 'streaming' kan lezen. Heeft een van jullie hier een oplossing of idee voor?
Met welke app vinden jullie dit het beste gaan? De Mylibrary app geeft wel mooie kwaliteit, maar rendert de pagina's vrij langzaam.
Tevens is het lastig dat ik altijd eerst de pdf's naar m'n TF toe moet kopieren voor ik ze lees. Als ik ze vanaf m'n PC (gedeelde smb share) wil lezen, dan gaat hij ze eerst toch downloaden voor het openen. Wel jammer dat ik ze niet 'streaming' kan lezen. Heeft een van jullie hier een oplossing of idee voor?
Verwijderd
ezPDF reader bevalt mij erg goed, is toch wel mijn beste aankoop geweestPusherman_ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:04:
fijn programma, bedankt!Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:46:
[...]
ezPDF reader bevalt mij erg goed, is toch wel mijn beste aankoop geweest.
Chrome komt naar android is alweer vrij oud nieuws, maar wie weet maken ze het ooit nog goedPusherman_ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:10:
raar eigenlijk dat de maker van een van de beste browsers (chrome) zo'n shitty browser op z'n tabletsoftware heeft...
Ik heb op mijn Nexus s al een tijdje ICS staan en de browser werkt daarop echt super. Ik verwacht daarom dat met ICS op mijn transformer eerdaags dat de problemen met de browser tot het verleden horen.
Perfect View is ook wel aardig.Pusherman_ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:04:
Ik gebruik ook Revolver, maar 5 minuten GoT is gegarandeerd max CPU gevolgd door een browser en launcher crash :-/Wybo schreef op zondag 08 januari 2012 @ 19:50:
Ik heb een b40 tablet en geen crashes (al gebruik ik in het overgrote deel van de gevallen opera)
Heb dit eigenlijk alleen met GoT, anderen ook?
For I am grey, between the darkness and the light
Ik hem een tijd lang Prime gebruikt en sinds een week overgestapt op Revolver, gewoon om te proberen. Op de veranderde home icoontjes werkt alles vlekkeloos, maar ik kan niet zeggen dat het beter of slechter is.
De speeddialer in de chrome browser is voor mij een reden geweest om deze gelijk van mijn pc af te gooien. Probeer maar eens een HTTPS adres in de speeddialer te plaatsen. Dat werkt dus niet.
Ik gebruik sinds de zomer Opera op mijn tablet en dit is voor mij de beste browser (Firefox, Dolphin en nog 2 andere getest uit de store)
Het is me overigens nog niet gelukt om de stockbrowser te installeren op mijn tablet. Hoe kan ik dat eigenlijk voor elkaar krijgen via de "update bios" sorry weet ff de naam niet meer.
De speeddialer in de chrome browser is voor mij een reden geweest om deze gelijk van mijn pc af te gooien. Probeer maar eens een HTTPS adres in de speeddialer te plaatsen. Dat werkt dus niet.
Ik gebruik sinds de zomer Opera op mijn tablet en dit is voor mij de beste browser (Firefox, Dolphin en nog 2 andere getest uit de store)
Het is me overigens nog niet gelukt om de stockbrowser te installeren op mijn tablet. Hoe kan ik dat eigenlijk voor elkaar krijgen via de "update bios" sorry weet ff de naam niet meer.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
De stock browser zit er standaard bij bij Revolver, heet gewoon "browser". Dus die hoef je niet te installeren.Kiswum schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:31:
Ik hem een tijd lang Prime gebruikt en sinds een week overgestapt op Revolver, gewoon om te proberen. Op de veranderde home icoontjes werkt alles vlekkeloos, maar ik kan niet zeggen dat het beter of slechter is.
Nou, ik wil binnenkort mijn tablet verkopen en de Prime aanschaffen. Hierdoor wil ik hem weer standaard maken waardoor de updates van Android binnen komen. Ik heb begrepen dat Revolver zichzelf via FOTA zichzelf kan updaten, maar het kan zijn dat dit voor de volgende koper niet interessant is. Met name met de komst van ICS is het beter om hem origineel te maken.
[ Voor 2% gewijzigd door Kiswum op 09-01-2012 20:13 . Reden: typo ]
Ah je bedoelt de stock ROM :-). Als je op de XDA forums zoekt naar "unroot transformer" vind je wel het een en ander (zoals deze), maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd en het is ook niet zonder risico!Kiswum schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:05:
Nou, ik wil binnenkort mijn tablet verkopen en de Prime aanschaffen. Hierdoor wil ik hem weer standaard maken waardoor de updates van Android binnen komen. Ik heb begrepen dat Revolver zichzelf via FOTA zichzelf kan updaten, maar het kan zijn dat dit voor de volgende koper niet interessant is. Met name met de komst van ICS is het beter om hem origineel te maken.
Mocht je een werkende oplossing vinden laat het hier dan ook even weten, kan ooit wel handig zijn voor anderen.
[ Voor 0% gewijzigd door GreyGhost op 09-01-2012 20:44 . Reden: Link gefixed ]
Ik zat ook over te denken nu een Prime te kopen, maar na het lezen van dat Asus nu al een verbeterde versie uitbrengt wacht ik nog even totdat die uit is, ze schijnen dus zelf ook niet helemaal tevreden te zijn over de huidige Prime.Kiswum schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:05:
http://www.theverge.com/2...mer-prime-tf700t-hands-on
Hoe denken ze die "oude" Primes nou nog kwijt te rakenmarknh schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:50:
[...]
Ik zat ook over te denken nu een Prime te kopen, maar na het lezen van dat Asus nu al een verbeterde versie uitbrengt wacht ik nog even totdat die uit is, ze schijnen dus zelf ook niet helemaal tevreden te zijn over de huidige Prime.
http://www.theverge.com/2...mer-prime-tf700t-hands-on
[quote]GreyGhost schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:54:
[...]
Hoe denken ze die "oude" Primes nou nog kwijt te raken
[/quote
Die prijs zal wel snel gaan zakken, maar ik lees op fora veel boze reacties van huidige Prime gebruikers die zich belazerd voelen, dat is geen goede reclame voor Asus.
[...]
Hoe denken ze die "oude" Primes nou nog kwijt te raken
[/quote
Die prijs zal wel snel gaan zakken, maar ik lees op fora veel boze reacties van huidige Prime gebruikers die zich belazerd voelen, dat is geen goede reclame voor Asus.
Edit: Niet helemaal goed gelezen.marknh schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:57:
Een opvolger van de prime aangekondigt nog voordat de prime goed en wel in de verkoop ligt, Wie had dat ooit verwacht.
Om eerlijk te zijn: Ik had er al rekening mee gehouden.
Zoiets zat er wel aan te komen, Zeker met al die technologie beurzen deze maanden.
Maar wanneer zal deze ''Prime-Opvolger'' bij de lokale winkel in het schap liggen? Over zes maanden pas?
Edit2: Komt een beetje over als geforceerde zet van Asus.
Men was eigenlijk ook te vroeg met de prime, Toen kondigde Acer een nieuwe tablet aan met full-hd scherm en was het weer aan Asus om dat te overtreffen.
Edit3: Nee ik ben wel blij met mij eerste generatie Transformer, Nu nog een keer het dok voor €100,- of minderergens vandaan plukken en dan wacht ik het voorlopig nog wel even af met alle ontwikkelingen op tablet gebied.
Uiteindelijk heb ik toch het liefst iets als de transformer (Dus met keyboard dock optie) maar dan 12'' scherm en volledig samenwerkend met mijn windows pc zodat ik die in en om het huis volledig kan aansturen met de tablet. (Vind de remote desktop software die er nu op draait wel grappig en het werkt best goed maar het is nog lang niet wat ik wil.)
[ Voor 92% gewijzigd door Sato op 09-01-2012 22:29 ]
Via h
Op de hoofdpagina staat dat de opvolger in het 2e kwartaal in Amerika uit moeten komen:
tweakers.net/nieuws/79197/asus-introduceert-transformer-700-tablet-met-1920x1200-resolutie.html
Ben overigens bezig met de procedure om mijn tablet te un-rooten.
Unroot is gelukt, damn weer lag met de stock browser, was het bijna vergeten, tabfunctie werkt gelukkig wel in deze browser.
VIa het XDA forum het onderstaande uitgevoerd, maar dan met een oude versie om de update te testen. Dit is gelukt!: Met dank aan Mr_Q
http://forum.xda-develope...bd4a5e9&t=1093403&page=10
1. Download latest firmware from asus (TF101) 2. Unzip using ES File Explorer (you will have another zip) 3. Unzip blob from extracted zip to /sdcard 4. Download Terminal Emulator 5. Open Terminal Emulator and switch to root
su
6. Ran the dd-command:
dd if=/sdcard/blob of=/dev/block/mmcblk0p4
7. Ran the sync-command (not required as it only syncs filesystems and no block devices, but it feels good to do)
sync;sync
8. Wait two minutes (should not be needed either) 9. Shutdown the device 10. Boot the device. you will see a progress bar.
Depending on the ROM you previously used, the transformer might be able to boot. If it does not boot, don't worry: - Hold down the minus-volume button (down) when booting - Wait till the message about cold-boot appears - Re-press Down to switch the icon from Android to 'WIPE DATA'-icon. - Press Up and Press Up again to confirm.
Even if your transformer did boot fine, without wiping, I do recommend a factory reset (via method above or via settings).
Be aware that this will erase all your data, also on the internal sdcard. External SD-card will not be touched.
p.s. het is geslaagd op een B50 tablet + B50 dock.
Op de hoofdpagina staat dat de opvolger in het 2e kwartaal in Amerika uit moeten komen:
tweakers.net/nieuws/79197/asus-introduceert-transformer-700-tablet-met-1920x1200-resolutie.html
Ben overigens bezig met de procedure om mijn tablet te un-rooten.
Unroot is gelukt, damn weer lag met de stock browser, was het bijna vergeten, tabfunctie werkt gelukkig wel in deze browser.
VIa het XDA forum het onderstaande uitgevoerd, maar dan met een oude versie om de update te testen. Dit is gelukt!: Met dank aan Mr_Q
http://forum.xda-develope...bd4a5e9&t=1093403&page=10
1. Download latest firmware from asus (TF101) 2. Unzip using ES File Explorer (you will have another zip) 3. Unzip blob from extracted zip to /sdcard 4. Download Terminal Emulator 5. Open Terminal Emulator and switch to root
su
6. Ran the dd-command:
dd if=/sdcard/blob of=/dev/block/mmcblk0p4
7. Ran the sync-command (not required as it only syncs filesystems and no block devices, but it feels good to do)
sync;sync
8. Wait two minutes (should not be needed either) 9. Shutdown the device 10. Boot the device. you will see a progress bar.
Depending on the ROM you previously used, the transformer might be able to boot. If it does not boot, don't worry: - Hold down the minus-volume button (down) when booting - Wait till the message about cold-boot appears - Re-press Down to switch the icon from Android to 'WIPE DATA'-icon. - Press Up and Press Up again to confirm.
Even if your transformer did boot fine, without wiping, I do recommend a factory reset (via method above or via settings).
Be aware that this will erase all your data, also on the internal sdcard. External SD-card will not be touched.
p.s. het is geslaagd op een B50 tablet + B50 dock.
[ Voor 75% gewijzigd door Kiswum op 10-01-2012 11:10 . Reden: un-rooten gelukt/B50 ]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 12:22
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Gisteren is de ICS uitrol begonnen voor de prime... dan zal hij "binnenkort" ook wel voor de TF101 uitkomen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De meningen zijn nogal verdeeld, wordt ie nu tegelijkertijd uitgerold met de Prime of vanaf 12 januari of pas als de gehele batch van de Prime is uitgerold?
nieuws: Asus begint uitrol Android ICS voor Transformer Prime
Ik blijf in ieder geval geduldig wachten met mijn (inmiddels) originele Transformer.
Ik blijf in ieder geval geduldig wachten met mijn (inmiddels) originele Transformer.
Idd, volgens Allaboutphones heeft Asus NL gezegd dat de eerste TF pas over 2 maanden worden geupdate. Kortom: ff wachten aubKiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:14:
De meningen zijn nogal verdeeld, wordt ie nu tegelijkertijd uitgerold met de Prime of vanaf 12 januari of pas als de gehele batch van de Prime is uitgerold?
Verwijderd
Twee maanden, dat is echt te lang. Volgens AsusUK:kielkiel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:29:
[...]
Idd, volgens Allaboutphones heeft Asus NL gezegd dat de eerste TF pas over 2 maanden worden geupdate. Kortom: ff wachten aub
ICS 4.0 will be coming to existing Eee Pad Transformer TF101. Exact date TBC but we are working on making the FOTA update available a.s.a.p. after Jan 12th launch with Prime TF201.http://www.facebook.com/asus.uk/posts/10150469186597677
Mijn definitie van a.s.a.p is niet twee maanden. En anders is er al een ICS custom rom beschikbaar voor die tijd.
Asus Singapore zegt zelfs dat hij morgen al komt voor de TF101
https://www.facebook.com/...f¬if_t=comment_mention
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 12:22
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
De uitrol is gisteren is amerika begonnen, ik zou niet weten waarom europa veel langer zou meoten duren, eerder waren de updates voor de Tf101 ook vlot achter elkaar. Ik veracht dat de ICS update voor de Prime binnen een week voor europa beschikbaar is.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Alle bronnen op 1 na zegt eigenlijk maar wat.
Ik vermoed dat Chaoss gelijk heeft, dat de Prime volgende week wel een update krijgt naar ICS. Voor de TF101 is het veel te onduidelijk.
Ik vermoed dat Chaoss gelijk heeft, dat de Prime volgende week wel een update krijgt naar ICS. Voor de TF101 is het veel te onduidelijk.
Dat klinkt te mooi om waar te zijn.. maar ik hoop wel dat het waar isReley schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
Dat is de update voor de Prime (TF201).Reley schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:
Wel goed dat die al eerder is begonnen dan aangekondigd.
Stemt hoopvol voor de update voor de TF101
Hoop ook zeker dat het waar is! zit er echt op te wachten!
Die van de prime is inderdaad vandaag aangekondigd, dat is in iedergeval hoopvol voor de transformer TF101
Die van de prime is inderdaad vandaag aangekondigd, dat is in iedergeval hoopvol voor de transformer TF101
Verwijderd
Nee, Asus Singapore heeft het expliciet over de TF101.
ASUS Singapore Hi Gabriele Gab, are you referring to TF101? If so, it will be getting the update as well tomorrow. Thanks.
De webpagina ligt overigens plat.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 12:10 ]
Ik heb het gevoel dat een upgrade van 3.21 naar 4.03 niet heel veel uit zal maken, wat zijn de veranderingen eigenlijk?
Ik heb meer het gevoel dat de software niet volledig klaar is voor tablet gebruik (3.x) en al helemaal niet voor ICS gebruik
Ik heb meer het gevoel dat de software niet volledig klaar is voor tablet gebruik (3.x) en al helemaal niet voor ICS gebruik
Ik moet bekennen dat ik niets begrijp van deze reactie...Kiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:59:
Ik heb het gevoel dat een upgrade van 3.21 naar 4.03 niet heel veel uit zal maken, wat zijn de veranderingen eigenlijk?
3.x is speciaal voor tablets ontwikkeld, dus als er iets klaar is voor tablet gebruik is dat het wel.. En met ICS wordt dit (als het goed is) alleen nog maar beter..
Of doel je op de Apps die in de Market te krijgen zijn? Ik moet zeggen dat ik het ook hier niet mee eens ben.. De meest apps doen het prima op mijn TF, zij het dat sommigen een beetje gestretched moeten worden..
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Sorry ik zal het ietsjes duidelijker makenLocalJoost schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:10:
[...]
Ik moet bekennen dat ik niets begrijp van deze reactie...
3.x is speciaal voor tablets ontwikkeld, dus als er iets klaar is voor tablet gebruik is dat het wel.. En met ICS wordt dit (als het goed is) alleen nog maar beter..
Of doel je op de Apps die in de Market te krijgen zijn? Ik moet zeggen dat ik het ook hier niet mee eens ben.. De meest apps doen het prima op mijn TF, zij het dat sommigen een beetje gestretched moeten worden..
Ik vraag me af of Transformer 1 gebruikers met versie 3.21 een duidelijke performance verschil gaan merken in ICS. Ik hoop dat in ieder geval het lagprobleem is opgelost hierdoor. Anders blijf ik natuurlijk gewoon Opera browser gebruiken.
De incompatibele software gaat inderdaad om de Market apps. Hiervan zijn de meeste nog niet geoptimaliseerd voor de tablet. Het werkt wel, maar er zjin veel native apps die alleen in telefoonstand afgelezen kunnen worden. Dat is niet handig als je hem aan je dock/toetsenbord hebt zitten.
Voorbeelden: Nu.nl/Tweakers.net/Wordfeud/Voice of holland.
Dat is wel belangrijk. Opera is de beste browser maar waardeloos qua bookmarksKiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:23:
[...]
Ik hoop dat in ieder geval het lagprobleem is opgelost hierdoor. Anders blijf ik natuurlijk gewoon Opera browser gebruiken.
Wordfeud snap ik. Maar site van websites: waarom zou je een app gebruiken voor nu.nl?Voorbeelden: Nu.nl/Tweakers.net/Wordfeud/Voice of holland.
Fixed sizes en dan vooral de breedte. Navigeert allemaal net iets anders en fijner mits goed uitgevoerd.D-e-n schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:33:
[...]
Dat is wel belangrijk. Opera is de beste browser maar waardeloos qua bookmarks
[...]
Wordfeud snap ik. Maar site van websites: waarom zou je een app gebruiken voor nu.nl?
Kijk bijvoorbeeld naar de NU.nl app voor de iPad.
Verwijderd
Volledige hardwareacceleratie in ICS t.o.v. GingerBread bijvoorbeeld. Zie ook:Kiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:59:
http://www.tech-vs-tech.c...am-sandwich-vs-honeycomb/
http://www.differencebetw...d-4-0-ice-cream-sandwich/
Et cetera.
Qua bookmarks vind ik Opera ideaal. Volgens mij zijn zij een van de eerste (minimaal 5 jaar geleden) waarbij je bookmarks kunt opslaan op de "cloud". Waardoor je je bookmarks op elk OS bij je hebt.
Apps voor Tweakers, Nu etc. kan handig zijn zodat je direct bij je basis info kunt komen. Op dit moment is de website eigenlijk ook goed genoeg, maar is vaak een extra handeling. Het is dus puur voor het gemak.
Apps voor Tweakers, Nu etc. kan handig zijn zodat je direct bij je basis info kunt komen. Op dit moment is de website eigenlijk ook goed genoeg, maar is vaak een extra handeling. Het is dus puur voor het gemak.
Smaken verschillen dusKiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:54:
Qua bookmarks vind ik Opera ideaal.
Klopt. Maar daarvoor heb ik nu Xmarks. Zodat ik niet aan één browser vastzit.Volgens mij zijn zij een van de eerste (minimaal 5 jaar geleden) waarbij je bookmarks kunt opslaan op de "cloud". Waardoor je je bookmarks op elk OS bij je hebt.
1 vraagje (beetje offtopic wellicht) kan Xmarks ook syncen met Dolphin en de firefox op de tablet of kan ie met name syncen met de desktop browsers?
edit: Ik zie dat het via het premiumpakket ook via telefoon browsers kan werken http://buy.xmarks.com/premium.php
Het klikwerk op mijn Windows Phone voor de Opera(addon - Opera link for WP7) is 1 tabblad naar rechts schuiven en dan zit je bij je bookmarks.
In Opera Mini is het net wat anders geregeld dan in Opera Mobile. Het ligt er dus ook net aan welke variant je gebruikt.
edit: Ik zie dat het via het premiumpakket ook via telefoon browsers kan werken http://buy.xmarks.com/premium.php
Het klikwerk op mijn Windows Phone voor de Opera(addon - Opera link for WP7) is 1 tabblad naar rechts schuiven en dan zit je bij je bookmarks.
In Opera Mini is het net wat anders geregeld dan in Opera Mobile. Het ligt er dus ook net aan welke variant je gebruikt.
[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 10-01-2012 14:22 ]
Niet echt offtopic want ik heb er mijn keuze voor Dolphin op gebaseerdKiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:19:
1 vraagje (beetje offtopic wellicht) kan Xmarks ook syncen met Dolphin en de firefox op de tablet of kan ie met name syncen met de desktop browsers?
Xmarks en Firefox mobile werkt toch niet?
als je een bookmark hebt van tweakers kun je gewoon naar je bookmarks toe in de browser, tweakers.net even ingedrukt houden en dan kiezen voor "add to home". dan heb je een icoontje voor tweakers.net op je home pagina. zelf heb ik gewoon de bookmarks widget op mijn home scherm, kan je eenvoudig door al je bookmarks heenscrollen en ze openen.Kiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:54:
Vandaag heb ik naar Asus gebeld betreffende het probleem met opladen: het tablet laadt wel, maar 'ziet' dat zelf niet (geen bliksem in de batterij etc.). Blijkbaar kan Asus geen kabeltje sturen... Ze willen dat ik het hele tablet met lader en al opstuur, en als het bij hen ook niet werkt, dan krijg ik en nieuwe kabel. (Het heeft hier in het begin wel gewerkt.)
Woont er hier iemand in Zuid-Limburg, omgeving Heerlen, met een Transformer die genegen zou zijn om een kabeltest uit te voeren? Als dat werkt, dan bestel ik wel via ebay ofzo een nieuwe kabel.
Woont er hier iemand in Zuid-Limburg, omgeving Heerlen, met een Transformer die genegen zou zijn om een kabeltest uit te voeren? Als dat werkt, dan bestel ik wel via ebay ofzo een nieuwe kabel.
[ Voor 7% gewijzigd door Katsunami op 10-01-2012 16:52 ]
Ha ha....je bedoelt Chaos bij Asus zeker...Kiswum schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:50:
Alle bronnen op 1 na zegt eigenlijk maar wat.
De communicatie binnen Asus is niet helemaal optimaal...elk land roept iets anders...
[ Voor 10% gewijzigd door kielkiel op 10-01-2012 19:23 ]
Verwijderd
Heb het volgende probleem met de ATP, het zal wel aan me zelf liggen maar kom er niet aan uit.
Heb het programma BLUETOOTH GPS Provider geïnstalleerd en krijg de volgende melding:
** Mock locations is disabled, You need to enable **
"Mocklocations"in Development settings.
Ik kom er niet achter wat en war ik moet zijn.
wie geeft me even hulp ???
mvg Jos
Heb het programma BLUETOOTH GPS Provider geïnstalleerd en krijg de volgende melding:
** Mock locations is disabled, You need to enable **
"Mocklocations"in Development settings.
Ik kom er niet achter wat en war ik moet zijn.
wie geeft me even hulp ???
mvg Jos
Verwijderd
Sinds vandaag een Epson SX235W printer met WIFI. Vanaf mijn gsm kan ik via wifi printen naar deze printer, maar ik heb geen idee of de Transformer dit ook kan. in ieder geval als ik een foto selecteer, zie ik nergens de optie om naar de epson (wifi) te printen....
Iemand een idee of het uberhaupt kan ?
Thanks
Iemand een idee of het uberhaupt kan ?
Thanks
Voor mijn Brother-printer is er een app waar je voor de gangbare formaten (foto's, pdf) afdrukken kunt maken en die werkt zowel op mijn (Android) telefoon als mijn Transformer. Epson heeft ook wel zoiets neem ik aan.
[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 10-01-2012 20:20 ]