• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Chaoss schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:41:
De Prime komt gelijk met ICS uit toch?
Volgens mij niet, ik meen dat de Prime eerst nog met Honeycomb uit zou komen.
gambieter schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:36:
Ik moet zeggen dat ik op mijn UK B50 Transformer geen last meer heb van de keyboard-lag, en ook geen crashende browser heb. De enige app die bij mij regelmatig crasht is de nu.nl app.
Dus jij beweert dat je met het typen in de standaard browser gewoon vlot kan typen, ook bijv. in dit forum? Ik heb een beetje moeite dat te geloven, want volgens mij is dit probleem nooit echt opgelost. Ik denk dat jij er eerder gewend aan bent geraakt en het nu niet meer als storend ervaart, maar dat je er echt geen last van hebt zou ik wel heel bijzonder vinden.

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Is er voor de asus transformer ook een soort tool net als voor de ipad?
Waarmee je makkelijk je agenda kan synchroniseren?
En ik bedoel niet cloud van asus, die kan alleen data delen zoals mp3 en dergelijke

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

jasjenl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:22:
Dus jij beweert dat je met het typen in de standaard browser gewoon vlot kan typen, ook bijv. in dit forum? Ik heb een beetje moeite dat te geloven, want volgens mij is dit probleem nooit echt opgelost. Ik denk dat jij er eerder gewend aan bent geraakt en het nu niet meer als storend ervaart, maar dat je er echt geen last van hebt zou ik wel heel bijzonder vinden.
Ik tik dit in de stockbrowser. Er is inderdaad wat lag op dit forum, op een ander forum met een simpelere interface niet. Ik moet zeggen dat ik meestal Opera Mini gebruik voor GoT, maar de stockbrowser voor Google etc (omdat je de Useragent kan aanpassen).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

my_fiero schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:37:
En ik bedoel niet cloud van asus, die kan alleen data delen zoals mp3 en dergelijke
Als je het specifiek over de standaard agenda hebt: die werkt via google calender, dus die wordt vanzelf al gesynchroniseerd. Net zoals bijv. gmail.
gambieter schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:38:
[...]

Ik tik dit in de stockbrowser. Er is inderdaad wat lag op dit forum, op een ander forum met een simpelere interface niet. Ik moet zeggen dat ik meestal Opera Mini gebruik voor GoT, maar de stockbrowser voor Google etc (omdat je de Useragent kan aanpassen).
Ah, dat je meestal Opera gebruikt voor dit forum verklaart al veel: Opera heeft dat input lag probleem ook niet. Maar ik vind Opera op andere punten weer minder goed werken. Ik post voornamelijk hier en op htforum.nl en op beide fora ervaar ik irritante lag met de stock browser.

[ Voor 41% gewijzigd door jasjenl op 29-12-2011 17:40 ]

• my_fiero
  • Laatst online: 18-09 12:58
TomasE schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:04:
Ik heb vandaag GTA3 aangeschaft. Nu had ik laatst bij Shine Runner al last van rare artifacts. Net kreeg ik echter weer iets vreemds bij GTA3: http://www.box.com/s/adhxvd32lnbs5tbrivq6 . Gedurende de rit en ook na het uitstappen bleef dat rare vlak aan de auto zitten.

Is dit iets hardware-matigs of toevallig tweemaal een foutje in de spellen?
Hier werkt gt3 gewoon goed.
Ik denk dat er andere software roet in het eten gooit
Probeer eens de asus geheel uit te zetten, om vervolgens opnieuw te op te starten

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:38:
In Opera Mobile kan je de user agent ook aanpassen.

Wel heb ik gemerkt dat alle webkit-browsers (stock, Dolphin) héél traag renderen op mijn Transformer 1. Ik heb hetzelfde gelezen over de Transformer 2, en het schijnt begonnen te zijn met Honeycomb 3.1.

Andere browsers die een eigen render-engine hebben, zoals Opera en Firefox hebben dit probleem niet. Ik vind het heel erg irritant, want Opera kan niet meerdere tabs in één keer sluiten, en behoudt zijn zoominstelling niet (stock, en andere webkitbrowsers, gaan standaard naar de ingestelde zoom, die bij mij op "close" staat).

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Ik heb gisteren een Transformer gekocht, echter net te laat zie ik.....50 Euro Cashback wanneer hij voor 24-12 gekocht zou zijn. Heeft iemand een mailadres van Asus (tel nummer wel gevonden) om te vragen of ze eventueel voor deze keer een uitzondering maken.

Iemand een idee of Asus hiervoor openstaat of een uitzondering zou maken?

Heb me ook ingelezen in custom Roms, wel enige ervaring met flashen enzo, kom van een Hannspad met HC. Hebben jullie ervaring met de Android Revolution HD Rom, of raden jullie aan (geen zichtbare verbeteringen) om op de standaard ROM te blijven?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
my_fiero schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:37:
Het hele idee van android is dat je "in de cloud" aan het werken bent, eigenlijk is dat vanaf de eerste telefoons met android 1.6 al zo. Android apparaten werken het optimaalst met een google account voor je mail, agenda en docs. Je data is vanaf alle devices bereikbaar en syncroon.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:05
jasjenl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:22:
[...]

Volgens mij niet, ik meen dat de Prime eerst nog met Honeycomb uit zou komen.
[...]

er was gezegd dat in de laatste update wat inputlag weggenomen moest zijn. Maar op dit forum met keyboard dock wat typen is echt geen pretje. Lag is minimaal een seconde.

Er is een manier om bij bepaalde sites van die lag af te komen en dat is door:

In de adresbalk van je browser dit te typen: about:debug (en dan enter, uiteraard)

Dan zie je niets gebeuren, maar als je naar je settings gaat, dan staan er Debug in de kolom bij.
Uncheck Enable OpenGL Rendering, en dan zou je inputlag een stuk minder moeten zijn.

Ikzelf heb dan wel wat minder soepel scrollwerk, maar dat streept zich wel weg tegen die irritante lag. Sommigen hebben last dat Flash dan niet meer werkt, maar dat heb ik nog niet ervaren.

[ Voor 26% gewijzigd door Poops_McGhee op 30-12-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
groxgrox schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:59:
Ik heb gisteren een Transformer gekocht, echter net te laat zie ik.....50 Euro Cashback wanneer hij voor 24-12 gekocht zou zijn. Heeft iemand een mailadres van Asus (tel nummer wel gevonden) om te vragen of ze eventueel voor deze keer een uitzondering maken.

Kan je wel vergeten. Zeker als je al 4 dagen na de aanbieding je aankoop hebt gedaan. Ikzelf had mijn Transformer 2 dagen voor de actie begon gekocht. Emailtje gewaagd aan Asus, maar die gaan niets teruggeven wat niet hoeft. Alleen binnen de geldende periode. Dus, helaas. Geniet maar extra van je Transformer, want hij is zijn normale prijs toch zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
groxgrox schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:59:

Dat doen ze gegarandeerd niet. Ik zat namelijk in deze situatie:

- Ik wilde een Transformer halen bij de MediaMarkt in Maastricht, in de hoop deze nog voor de cashback te kunnen registreren (23ste december).
- MediaMarkt wilde niet 1 van de nog 8 aanwezige Transformers reserveren via de telefoon; ik kon pas aan het eind van de dag naar die winkel en het was de enige lokale winkel die het apparaat (nog) leveren kon.
- Toen heb ik Asus gebeld.

Verhaal:
"Ik wil een Transformer kopen bij een lokale winkel, maar ik kan niet garanderen dat ik op tijd ben om nog een uit voorraad te krijgen want ze willen hem niet reserveren. Een internetwinkel waar ik vaak bestel heeft hem op voorraad, maar dan heb ik hem niet op tijd voor de cashbackactie."

Vraag:
"Kan ik de Transformer alvast registeren zonder serienummer, en dat aan jullie doorgeven als ik het apparaat binnen heb? Ook als ik het online koop gaat de factuur vandaag namelijk betaald worden."

Antwoord:
"Nee meneer, dit is niet mogelijk. U moet echt het apparaat uiterlijk op 25-12-2011 op de website registeren. Dat kan ik niet telefonisch voor u doen. Als uw apparaat te laat uit de winkel aankomt dan is dat heel jammer, maar ik kan dan niks voor u betekenen."

Niet het antwoord dat ik had willen horen, maar het werd wel vriendelijk meegedeeld en het is duidelijk.

Ik heb het apparaat nog net te pakken kunnen krijgen (nog 2 over in de MediaMarkt), maar ik denk dat jij jammer genoeg echt pech hebt...

[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 30-12-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:41:
De Prime komt gelijk met ICS uit toch?
De Prime komt uit met 3.2, kijk hier maar.
http://nl.hardware.info/r...3-tablet-preview-hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
nouhja het zou kunnen, kvin het wat een vage actie van Asus, wij (tweakers :P) hebben geen problemen met updates maar kheb het gevoel dat "gewone" mensen nooit zo happig zijn op updates en ze gewoon niet installeren.... heb je strax heel veel mensen die hun prima niet gaan upgraden.

[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2011 08:58 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb een issue met mijn headphone jack. Als ik op de stekker van mijn headphone duw valt het gelijd links weg. Ik heb al meerdere koptelefoons geprobeerd maar het issue blijft...

Iemand enig idee? Of wordt het een RMA'tje?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:30:
Ik heb een issue met mijn headphone jack. Als ik op de stekker van mijn headphone duw valt het gelijd links weg. Ik heb al meerdere koptelefoons geprobeerd maar het issue blijft...

Ik heb dat ook en dacht dat het aan mijn headphone lag en had geen andere om te proberen.
Ben dus niet de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:34:
[...]

Ik heb dat ook en dacht dat het aan mijn headphone lag en had geen andere om te proberen.
Ben dus niet de enige?
Hier even getest, maar gelukkig okee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:54:
[...]

Hier even getest, maar gelukkig okee.....
Nu getest met oortjes van een mp3 speler en werkt perfect,de eerste poging was met oortjes van een Samsung Galaxy Note.
Blijkbaar is de TF kieskeurig.
Heb nu de term headphone achterwege gelaten omdat dat toch iets anders is

Werkt nu toch met de oortjes van de Note,ik draai nu wel de Prime ROM ,misschien heeft het daar wat mee te maken,weet niet maar eerst werkten de oortjes van de Note aléén rechts.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online

Hm. Asus schijnt het niet zo nauw te nemen met de locaties van contactpunten ofzo.

De USB-stekker kan ik namelijk niet volledig in een USB-poort steken, want dan herkent de computer het tablet niet. Het contactpunt luistert vrij precies; als de computer het tablet "ziet", dan kan de stekker nog een milimeter verder in de poort, en dan reageert de computer alsof je het tablet hebt uitgetrokken.

Dit is het geval bij alle USB-poorten die ik heb geprobeerd (van 2 computers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
wie nog een azerty dock moet hebben voor een zeer aangename prijs: kijk eens op pixmania, daar verkopen ze de azerty versie (wel frans, maar ik zie niet direct een groot verschil op de toetsen) voor 99 euro,
heb hem in een lokaal afhaalpunt opgehaald, dan was de prijs in totaal 103 euro
woensdag om 22u besteld, vandaag om 11u bij het postkantoor,
een koopje dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katsunami schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:05:
[...]

Hm. Asus schijnt het niet zo nauw te nemen met de locaties van contactpunten ofzo.

De USB-stekker kan ik namelijk niet volledig in een USB-poort steken, want dan herkent de computer het tablet niet. Het contactpunt luistert vrij precies; als de computer het tablet "ziet", dan kan de stekker nog een milimeter verder in de poort, en dan reageert de computer alsof je het tablet hebt uitgetrokken.

Dit is het geval bij alle USB-poorten die ik heb geprobeerd (van 2 computers).
Wat heeft een USB poort te maken met een headphone poort?
Want daar reageer je op

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:33
Ik kreeg vandaag de Media Markt (Almere) folder binnen met ingangsdatum 02-01-2012. Hierin stond de Transformer voor een wel heel erg aantrekkelijke prijs, namelijk € 333,00 (!). Echter, dit is de prijs die je uiteindelijk hebt betaald nadat je van ASUS € 50,00 retour hebt gehad.

Klopt dit (nog)? Ik dacht dat de Cashback-actie van ASUS reeds voorbij was?

Vanmiddag was ik even bij de MM Almere. Ze hebben nu sowieso geen Transformers meer in de schappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Beste leden,

Ik irriteer me de laatste dagen heel erg aan m'n Transformer.

Mijn probleem is als volgt:

Ik pak mijn Transformer om bijvoorbeeld iets op te zoeken via de standaard browser, ik start de browser en ga naar google.nl alleen gebeurt dat niet.
De browser probeert de pagina te laden maar de "laadstreepje" gaat niet verder, zie foto.

Wanneer dit gebeurt, werkt geen enkele app meer die een internet verbinding nodig heeft (facebook/tweakers/nu.nl)

Weet iemand hoe dit komt en hoe dit op te lossen is.

Heb trouwens een B50
Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/5687/p20111230195837.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Moohtje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:18:
Beste leden,

Ik irriteer me de laatste dagen heel erg aan m'n Transformer.

Mijn probleem is als volgt:

Ik pak mijn Transformer om bijvoorbeeld iets op te zoeken via de standaard browser, ik start de browser en ga naar google.nl alleen gebeurt dat niet.
De browser probeert de pagina te laden maar de "laadstreepje" gaat niet verder, zie foto.

Wanneer dit gebeurt, werkt geen enkele app meer die een internet verbinding nodig heeft (facebook/tweakers/nu.nl)

Heb trouwens een B50
[afbeelding]
Zo te zien kan hij geen goede verbinding met je draadloze netwerk krijgen. Ga eerst dat nakijken voordat je de Transformer afkraakt. En onderzoek ook eens wat meer, voordat je een hulpkreet op het forum gooit.
Heb je al gekeken naar je Wifi instellingen? Even gekeken of er wel een netwerk is waarmee je verbonden bent? Sterker nog, is het draadloos netwerk icoontje wel opgelicht?
Als alle apps die internet nodig hebben niet meer werken en je kan niet meer browsen, gaat je dan geen lampje branden en leg je de link dan niet naar je netwerk?
Op klakkeloos neergeplempte vragen zitten niet veel mensen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Moohtje schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:18:

Heb trouwens een B50
Nee, want je geeft geen enkele informatie afgezien van het B50. Gebeurt het ook bij andere browsers? Heb je de laatste firmware geinstalleerd? Heb je al eens geprobeerd op een ander netwerk, ander kanaal? Router gereset? Enzovoort, er is zoveel dat je zelf eerst kan proberen, dit is geen helpdesk :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Oke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Hier ook veel problemen met de stockbrowser sinds de laatste firmware update. Na een x aantal pagina`s doet ie het gewoon niet meer . Met de pijltjestoets afsluiten en opnieuw opstarten werkt niet, ik krijg een heel vreemd gescrambled beeld. Alleen via instellingen/applicaties de browser stoppen helpt. Heeft ieamnd anders ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:52:
Wat heeft een USB poort te maken met een headphone poort?
Want daar reageer je op
Zelfde probleem: contactpunten op de verkeerde plek. Bij hem in de headphone jack, bij mij in de stekker van de USB-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:04:
[...]

Omzetten naar statische IP werkt dus niet? Vaak moet je de router ook als zodanig instellen maar dan geldt dit tevens voor alle andere apparatuur op het netwerk. Snelste oplossing is om de Revolver 3.10 custom rom te installeren van gnufabio.
Nee heeft helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd... als verbinding verbroken is en/of TF wordt opnieuw gestart, blijft het verbnding maken hangen... Pas na restart modem EN verwijderen/opnieuw toevoegen netwerk, krijg ik weer verbinding. Echt weird, zeker aangezien ik zo te zien de enige ben. Momenteel maar instelling op altijd wifi aan gezet, maar ideaal is dat natuurlijk ook niet.
En vn de helpdesk van asus moet je hierbij ook niet hebben, heb ik ondertussen gemerkt. :(

Ik zat toch al zwaar over rooten te denken, lijkt me nu een mooie aanleiding om er ook maar eens echt werk van te gaan maken.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:18:
[...]

Nee heeft helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd... als verbinding verbroken is en/of TF wordt opnieuw gestart, blijft het verbnding maken hangen... Pas na restart modem EN verwijderen/opnieuw toevoegen netwerk, krijg ik weer verbinding. Echt weird, zeker aangezien ik zo te zien de enige ben. Momenteel maar instelling op altijd wifi aan gezet, maar ideaal is dat natuurlijk ook niet.
En vn de helpdesk van asus moet je hierbij ook niet hebben, heb ik ondertussen gemerkt. :(

Ik zat toch al zwaar over rooten te denken, lijkt me nu een mooie aanleiding om er ook maar eens echt werk van te gaan maken.

Bedankt!
Je Wifi zal niet veel stroom verbruiken als het altijd aan staat. Ik heb de mijne ook nooit uit, ook niet als ik zeker weet dat ik geen verbinding heb.
Wat voor modem gebruik je? Je kan natuurlijk kijken of de firmware daarvan up to date is, want dat kan ook wel eens bijten. Heb je de TF ook een Factory Reset gegeven? Kan misschien ook zijn dat er een app in de weg zit die je netwerk instellingen om zeep helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Net ook weer wat vaags meegemaakt: ik was bezig een flink aantal foto's van mijn camera (aangesloten via usb) naar mijn NAS te kopiëren, hiervoor gebruik ik dan ES File Explorer want daarmee kun je direct van een USB drive naar een NAS kopiëren. Halverwege had TF er blijkbaar geen zin meer in want op dat moment ging ie spontaan rebooten... Gisteren sprak ik iemand die een tijdje met Packard Bell Android tablet had gewerkt en die had na een dag ook al een paar keer een reboot gehad. Qua stabiliteit ben ik daarom wel benieuwd of ICS verbetering gaat bieden want HC is op dat punt nog niet echt perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
jasjenl schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:06:
Net ook weer wat vaags meegemaakt: ik was bezig een flink aantal foto's van mijn camera (aangesloten via usb) naar mijn NAS te kopiëren, hiervoor gebruik ik dan ES File Explorer want daarmee kun je direct van een USB drive naar een NAS kopiëren. Halverwege had TF er blijkbaar geen zin meer in want op dat moment ging ie spontaan rebooten... Gisteren sprak ik iemand die een tijdje met Packard Bell Android tablet had gewerkt en die had na een dag ook al een paar keer een reboot gehad. Qua stabiliteit ben ik daarom wel benieuwd of ICS verbetering gaat bieden want HC is op dat punt nog niet echt perfect..
Bedenk je wel dat een TF101 geen 4GB aan werkgeheugen heeft. Al naar gelang het aantal apps dat je open hebt staan, zal je misschien een 300 tot 350Mb overhouden om hem mee aan het werk te zetten. Als ie te vol loopt kan hij wel eens rebooten. Dat is op zich niet zo gek voor een tablet.
Overigens heb ik liever dat ie reboot dan dat ie (bij iPads) gewoon helemaal vastloopt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 17:02
Poops_McGhee schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:55:
[...]

Bedenk je wel dat een TF101 geen 4GB aan werkgeheugen heeft. Al naar gelang het aantal apps dat je open hebt staan, zal je misschien een 300 tot 350Mb overhouden om hem mee aan het werk te zetten. Als ie te vol loopt kan hij wel eens rebooten. Dat is op zich niet zo gek voor een tablet.
Overigens heb ik liever dat ie reboot dan dat ie (bij iPads) gewoon helemaal vastloopt. ^^
hij hoort vanzelf apps te sluiten als hij te weinig geheugen heeft. moet trouwens zeggen dat ik ook wel eens van een USB stick bestanden naar mijn " NAS" kopieer met ES file explorer, maar ik heb er nooit problemen mee eigenlijk, en het gaat toch soms wel over meerdere gigabytes aan data. verder heb ik nog nooit gehad dat mijn TF zomaar reboot, terwijl ik hem toch erg veel gebruik, het meest hinderlijke kwa stabiliteit vind ik toch het crashen van de browser, en dat het vaak lijkt alsof hij de launcher moet opstarten als je net uit een app komt, dus dat je eerst een paar seconden niks ziet. verder heb ik eigenlijk geen problemen. *afkloppen*

trouwens een kleine tip: ik gebruikte zelf altijd fropbox om dingetjes tussen mijn telefoon, TF en pc`s te syncen, maar die had wat weinig ruimte, ben daarom nu overgestapt op box, die geeft 5GB gratis, en is vandaag nog gratis te upgraden naar 50GB via een gehackte promotie actie van sony ericson. zie dit topic op XDA voor meer details.

[ Voor 17% gewijzigd door pimjai op 31-12-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
* 4.Een print van het online volledig ingevulde en correcte aanvraag-/registratieformulieren moet samen met een kopie van de originele aankoopbon en het serienummer/de barcode van de verpakking, uiterlijk 1-januari 2012 (poststempel!) verstuurd zijn naar ASUS Cash back, Postbus 2050, 5202 CB ’s-Hertogenbosch.
Oh nice. Ik heb mijn tablet op de 23ste gekocht en geregistreerd. Daarna ben ik aan de gang gegaan met dingen zoals kerstmis enzo, op de 24-26ste. Ik heb mijn registratie gisteren rond een uur of 7 op de bus gedaan. Dat was op de 30ste.

Op vrijdagavond wordt die bus niet leeggemaakt. Op zaterdag en zondag ook niet. 1 januari is zondag. Die cashbackenvelop krijgt zijn stempel dus op 2 of 3 januari. Dan mis ik die cashback dus op 1 dag ofzo.

Fuck Asus, om de actievoorwaarden zo op te stellen dat je (als je het ding laat koopt) precies 3 dagen hebt om je cashback te regelen (27, 28 en 29 december) omdat de post de helft van de tijd tussen de 24ste en 1ste stil ligt en je dus je stempel te laat krijgt. Bij Canon kun je een cashback vaak claimen tot 2 maanden nadat hij afloopt. En dan te bedenken dat ik mijn Transformer waarschijnlijk overdoe aan mijn vader en dus zelf een Prime ga aanschaffen. Eigenlijk gun ik Asus dat niet eens meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Katsunami op 31-12-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 08:29
Katsunami schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:45:
[...]

Oh nice. Ik heb mijn tablet op de 23ste gekocht en geregistreerd. Daarna ben ik aan de gang gegaan met dingen zoals kerstmis enzo, op de 24-26ste. Ik heb mijn registratie gisteren rond een uur of 7 op de bus gedaan. Dat was op de 30ste.

Op vrijdagavond wordt die bus niet leeggemaakt. Op zaterdag en zondag ook niet. 1 januari is zondag. Die cashbackenvelop krijgt zijn stempel dus op 2 of 3 januari. Dan mis ik die cashback dus op 1 dag ofzo.

Fuck Asus, om de actievoorwaarden zo op te stellen dat je (als je het ding laat koopt) precies 3 dagen hebt om je cashback te regelen (27, 28 en 29 december) omdat de post de helft van de tijd tussen de 24ste en 1ste stil ligt en je dus je stempel te laat krijgt. Bij Canon kun je een cashback vaak claimen tot 2 maanden nadat hij afloopt. En dan te bedenken dat ik mijn Transformer waarschijnlijk overdoe aan mijn vader en dus zelf een Prime ga aanschaffen. Eigenlijk gun ik Asus dat niet eens meer.
Wat kan asus er aan doen dat jij zelf te laat bent met insturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Poops_McGhee schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:55:
[...]

Alleen een paar bestanden kopiëren is natuurlijk niet echt een zware aktie, lijkt mij.. Bovendien mag geen enkele app het hele OS laten rebooten of vastlopen, als dat wel kan zitten er nog gewoon structurele bugs in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
MaartenPol schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:59:
Wat kan asus er aan doen dat jij zelf te laat bent met insturen?
Vlieg op zeg. Verwacht Asus nou werkelijk dat ik tijdens kerst dingen als een cashbac ga regelen? Op de 24ste tot en met de 26/27ste heb ik wel wat anders te doen.

Op 24 (na 14:00 uur ofzo), 25 en 26 december ligt de post hier stil. Op Als ik op 27 of 28ste december de cashback had ingestuurd, krijgt het de stempel van de 28ste of 29ste, ALS de post niet achter ligt, wat in deze tijd zeer regelmatig voorkomt. Insturen op de 29ste was al te laat geweest omdat de post hier op de 30ste en 31ste niet wordt opgehaald. Op 1 januari ook niet, want dat is zondag. Als die prief zijn stempel krijgt, ligt hij dus gewoon al 4 dagen in de post.

Dan heb je precies 1 dag om te registreren (kopen op de 24ste, en ook registreren op die dag, anders ben je te laat) en 2 dagen de tijd (27 en 28) om je cashback te posten anders haal je het niet met de post. Ja, dan ben ik nu te laat, maar het is achterlijk de deadline zo ontzettend strak te zetten, zeker rond kerst en nieuwjaar. Het lezen van de voorwaarden tot de laatste regel toe hoort niet direct tot mijn kerstbezigheden. Canon doet het wel fatsoenlijk, met een deadline van 6 of 8 weken.

[ Voor 20% gewijzigd door Katsunami op 31-12-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Laatst online: 21-05 17:04
Katsunami schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:18:
[...]

Vlieg op zeg. Verwacht Asus nou werkelijk dat ik tijdens kerst dingen als een cashbac ga regelen? Op de 24ste tot en met de 26/27ste heb ik wel wat anders te doen.

Op 24 (na 14:00 uur ofzo), 25 en 26 december ligt de post hier stil. Op Als ik op 27 of 28ste december de cashback had ingestuurd, krijgt het de stempel van de 28ste of 29ste, ALS de post niet achter ligt, wat in deze tijd zeer regelmatig voorkomt. Insturen op de 29ste was al te laat geweest omdat de post hier op de 30ste en 31ste niet wordt opgehaald. Op 1 januari ook niet, want dat is zondag. Als die prief zijn stempel krijgt, ligt hij dus gewoon al 4 dagen in de post.

Dan heb je precies 1 dag om te registreren (kopen op de 24ste, en ook registreren op die dag, anders ben je te laat) en 2 dagen de tijd (27 en 28) om je cashback te posten anders haal je het niet met de post. Ja, dan ben ik nu te laat, maar het is achterlijk de deadline zo ontzettend strak te zetten, zeker rond kerst en nieuwjaar. Het lezen van de voorwaarden tot de laatste regel toe hoort niet direct tot mijn kerstbezigheden. Canon doet het wel fatsoenlijk, met een deadline van 6 of 8 weken.
Wow, hele sterke argumenten om de schuld bij ASUS en Post.nl te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
I'm surrounded by fools. Blijkbaar. Ik zal het nog even héél precies proberen uit te leggen waarom een stempel-deadline op 1 januari een complete achterlijkheid is.

24ste - Einde actie, laatste dag om te registeren. (Gedaan.) Post wordt niet opgehaald.
25ste - Post wordt niet opgehaald.
26ste - Post wordt niet opgehaald.
27ste - Post opgehaald
28, 29ste - Stempel (Hoop je...)
30 - Post wordt niet opgehaald
31 - Post wordt niet opgehaald
1 januari - Zondag, wordt niet gestempeld.

Ben ik te laat met insturen? Ja, volgens de voorwaarde wel. Had ik op de 26ste kunnen posten (2 dagen na aankoop)? Ja, theoretisch wel natuurlijk, maar wie gaat dat doen, post afhandelen met kerst? Zelfs Post.NL doet dat niet.

Is het realistisch om te verwachten dat mensen zo'n brief op -exact- het juiste moment posten om die stempel te "vangen" op een van de twee dagen dat dit mogelijk is, en er dan nog op moeten hopen dat de post op tijd is rond deze dagen als ze een backlog hebben van 4 dagen? Zelfs als ik op tijd was geweest en op de 26ste had gepost, is het nog maar de vraag of die brief op de enige 2-3 dagen dat de post werkt die stempel krijgt.

Ik vind dat niet reëel.

[ Voor 44% gewijzigd door Katsunami op 31-12-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Katsunami schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:00:
I'm surrounded by fools. Blijkbaar. Ik zal het nog even héél precies proberen uit te leggen waarom een stempel-deadline op 1 januari een complete achterlijkheid is.

24ste - Einde actie, laatste dag om te registeren. (Gedaan.) Post wordt niet opgehaald.
25ste - Post wordt niet opgehaald.
26ste - Post wordt niet opgehaald.
27ste - Post opgehaald
28, 29ste - Stempel (Hoop je...)
30 - Post wordt niet opgehaald
31 - Post wordt niet opgehaald
1 januari - Zondag, wordt niet gestempeld.

Ben ik te laat met insturen? Ja, volgens de voorwaarde wel. Had ik op de 26ste kunnen posten (2 dagen na aankoop)? Ja, theoretisch wel natuurlijk, maar wie gaat dat doen, post afhandelen met kerst? Zelfs Post.NL doet dat niet.

Is het realistisch om te verwachten dat mensen zo'n brief op -exact- het juiste moment posten om die stempel te "vangen" op een van de twee dagen dat dit mogelijk is, en er dan nog op moeten hopen dat de post op tijd is rond deze dagen als ze een backlog hebben van 4 dagen? Zelfs als ik op tijd was geweest en op de 26ste had gepost, is het nog maar de vraag of die brief op de enige 2-3 dagen dat de post werkt die stempel krijgt.

Ik vind dat niet reëel.
Deze cashback actie is een verlengde van de eerste oorspronkelijke actie. Wees blij dat je nog de kans gekregen hebt om er gebruik van te maken. Je schreeuwt rond als een klein verwend kutkotertje.
Heeft Asus je soms gedwongen om een TF101 te kopen? Doe je toch echt zelf. Wie is hier nu de fool? Kijk in de spiegel en PRESTO! Daar is ie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:11:
Deze cashback actie is een verlengde van de eerste oorspronkelijke actie. Wees blij dat je nog de kans gekregen hebt om er gebruik van te maken. Je schreeuwt rond als een klein verwend kutkotertje.
Heeft Asus je soms gedwongen om een TF101 te kopen? Doe je toch echt zelf. Wie is hier nu de fool? Kijk in de spiegel en PRESTO! Daar is ie!
Natuurlijk heeft Asus me niet daartoe gedwongen.

In tegenstelling tot de meeste gadgetfreaks loop ik niet 10x per dag dezelfe 20 sites na; ik heb wel wat anders te doen, zoals werken enzo (en velen met mij). Dan kan het gebeuren dat een cashback pas op de allerlaatste dag opvalt omdat je hem net tegen komt, of dat je hem net mist. Het is me bij Canon ook al gebeurt dat ik een lens kocht en dan plotseling van iemand te horen krijg dat er net 4 dagen eerder een cashback is geeïndigd. Dat is gewoon pech en geen enkel probleem.

Ik ben slechts van mening dat indien een bedrijf een cashback laat lopen tot op kerstdag, een fatsoenlije inzendtermijn gehanteerd zou moeten worden van een week of 2 tot 4; niet een termijn van 6 dagen, waarvan er 3 niet wordt gewerkt en de einddag een zondag is.

De brief zit in de post. Ik zal wel zien of Asus hem accepteert als hij (hopelijk) op 2 januari bij hen aankomt.

[ Voor 15% gewijzigd door Katsunami op 31-12-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Laatst online: 21-05 17:04
Poops_McGhee schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:11:
[...]

Laat Kutsanami maar lekker in de slachtofferrol kruipen. Als je het empathisch vermogen van een doperwtje hebt, ben je per definitie omgeven door fools en neem je geen waarheden aan van anderen.
Alle anderen veel tweakerswijsheid voor 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:40

CeesKees

I rest my Kees

Ik vind het zielig.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik zal wel zien wat Asus besluit wat betreft die cashback.

Nog veel belangrijker vind ik wat ze gaan doen met de problemen die de Transformer Prime lijkt te hebben (WIFI, GPS, en de problemen die de TF1 ook al had: keyboard lag, trage browser), want die upgrade stond al op de planning als de TF-1 naar mijn vader gaat. Als dat niet is opgelost voor eind januari kan het goed zijn dat ik de Prime aan me voorbij laat gaan of ga wachten tot ICS met de eerste paar updates uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mensen, mensen.... Zullen we het eventjes netjes houden? Naja, is eigenlijk geen vraag....

Denkt om uw woorden!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
pimjai schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:14:
[...]
trouwens een kleine tip: ik gebruikte zelf altijd fropbox om dingetjes tussen mijn telefoon, TF en pc`s te syncen, maar die had wat weinig ruimte, ben daarom nu overgestapt op box, die geeft 5GB gratis, en is vandaag nog gratis te upgraden naar 50GB via een gehackte promotie actie van sony ericson. zie dit topic op XDA voor meer details.
Wow, bedankt voor de tip! Werkt bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Na de laatste firmware update wou mijn transformer niet meer opladen, maar na de stekker te hebben omgedraaid in het stopcontact, laad hij zomaar weer op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Katsunami schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 20:01:
Ik zal wel zien wat Asus besluit wat betreft die cashback.
Heh... apart. Ik krijg net een krant van de MediaMarkt binnen, gedateerd op 1 januari 2012, waarin groot wordt vermeld dat er 50 euro cashback op de Transformer zit... Als de MediaMarkt (in Heerlen, waar dit blad waarschijnlijk vandaan komt) nog Transformers heeft (wat niet het geval was, een dag voor kerst), dan gaan er een heleboel late cashbackaanvragen bij Asus terechtkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 11:12
Klopt het dat de asus problemen heeft met games van gameloft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ja, nu weet ik het wel: "Je bent gefocust op die cashback actie"
Meer geleuter hierover verdient een eigen topic, deze slibt vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik zal je niet meer lastig vallen :) Net heb ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1 3G voor een mooie prijs op de kop kunnen tikken (als het goed is) ;) Ik heb geen zin om een tweede TF-1 uit Duitsland te halen, zonder 3G, voor hetzelfde bedrag... Die GT10.1 3G is ook een gok, maar ik ga niet wachten op de Prime met al zijn gedonder. Hopelijk wordt dat opgelost voor de mensen die wel nog op dat tablet wachten.
skank schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:20:
Klopt het dat de asus problemen heeft met games van gameloft?
Gameloft schijnt problemen te hebben met Honycomb 3.2.x. In het GT10.1 topic zie ik ook zat mensen die problemen hebben met hun Gameloft-spellen na de recente 3.2 update van dat tablet.

[ Voor 68% gewijzigd door Katsunami op 01-01-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Mediamarkt alkmaar heeft ook aankomende week de 50 euro cashback weer in 't krantje staan, waarbij staat 'exclusief bij mediamarkt' , vraag is of het dan over de cashback actie gaat of dat het iets marketing achtigs is. Als dit zo is vermoed ik dat ze de website in de huidige staat zo laten en inzendingen van de mediamarkt gewoon accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Katsunami schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:56:
Ik zal je niet meer lastig vallen :) Net heb ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1 3G voor een mooie prijs op de kop kunnen tikken (als het goed is) ;) Ik heb geen zin om een tweede TF-1 uit Duitsland te halen, zonder 3G, voor hetzelfde bedrag... Die GT10.1 3G is ook een gok, maar ik ga niet wachten op de Prime met al zijn gedonder. Hopelijk wordt dat opgelost voor de mensen die wel nog op dat tablet wachten.

[...]

Gameloft schijnt problemen te hebben met Honycomb 3.2.x. In het GT10.1 topic zie ik ook zat mensen die problemen hebben met hun Gameloft-spellen na de recente 3.2 update van dat tablet.
ah ok oef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
thijszor schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:01:
Als dit zo is vermoed ik dat ze de website in de huidige staat zo laten en inzendingen van de mediamarkt gewoon accepteren?
Ik zou het je niet kunnen zeggen. Ik zie het wel. Ik heb ondertussen maar geaccepteerd dat mijn inzending mogelijkerwijze niet wordt geaccepteerd. Maar Ja. MediaMarkt Maastricht verkocht (verkoopt?) het ding voor 349 (ex cashback), MediaMarkt Heerlen verkoopt hem voor 389 (ex cashback). Effectief gezien heb je via de MediaMarkt in Maastricht dus al 40 euro te pakken in vergelijking met die van Heerlen en kan het alleen nog beter worden met wat geluk :P

In elk geval is mijn vader in zijn nopjes met het apparaat. Het YouTuben en Nu.nl-len gaat hem goed af merk ik. Dat is ook wat waard. Ik wacht nou op het binnenkomen van de Galaxy Tab 10.1 3G... en dan kan ik beide tablets weer opnieuw installeren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-05 09:42

BUR

...aan het typen

Naad schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:26:
Mijn Transformer + dock dinsdag opgestuurd naar Brno voor reparatie...... Nu had ik al eerder horror verhalen gelezen op XDA, dus heb vlak voor het versturen foto's gemaakt van alle kanten, waar duidelijk te zien is dat mijn dock 1 kleine beschadiging heeft op een punt.
Moest Asus de foto's mailen, en krijg nu binnen 1 dag antwoord. Maar ik adviseer iedereen om foto's te maken van je tablet en/of dock voordat je 'm opstuurt, aangezien ze zelf aangebrachte schade proberen te verhalen op de gebruiker.
Ik raad aan àltijd foto's van aankomende pakketen te maken, indeling van de doos, eventuele beschadigingen aan de doos bij aankomst.
Het voordeel is dat je nog kan zien hoe de indeling van de doos was indien je het terug wilt sturen. Als ik een pakket opstuur maak ik ook foto's hoe het is ingepakt en hoe het pakket er uiteindelijk uitziet (zag).

Gelukkig heb ik nooit problemen gehad met bedrijven en terugstuur acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Opnieuw cashback bij asus op 16 GB single.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
jobr schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:50:
Opnieuw cashback bij asus op 16 GB single.
NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-09 09:15

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
:(
waar blijft die Belgische actie...
Bestaat er ook een Belgisch tel nr of emailadres? kan die zo niet vinden op asus.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 16:58
vraag, mijn TF101 gaat na de idle scherm timeout wel uit , maar na een afzienbare tijd schakelt het scherm vanzelf weer aan.

heb ik hem echter aan de lader hangen blijft het scherm na de timeout gewoon netjes uit????

iemand een idee?

factory reset al 3 keer geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 11:37
De actie loopt nu van 1-2-2012 tot 15-01-2012
event.asus.com/nl/feestdagen.
Ze moeten de oude voorraad echt kwijt, >:)
En je zal hem maar net voor de feestdagen gekocht hebben en niet meer kunnen reggen, omdat hij van na de vorige actie is en voor de huidige. :+

[ Voor 79% gewijzigd door fazertje op 02-01-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fazertje schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:01:
En je zal hem maar net voor de feestdagen gekocht hebben en niet meer kunnen reggen, omdat hij van na de vorige actie is en voor de huidige. :+
Zij willen zich sympathiek laten overkomen maar als je niet vanaf dag 1 van de actie op de hoogte bent mag je het vergeten.Vanwaar maar 2 weken denk je?
Als je een presentje wil moet je er snel bij zijn,is overal zo ,niet gelezen? pech gehad en ondertussen harken ze binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Nu online
fazertje schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:01:
shit man, ik heb hem vorige week woensdag gehaald. Vrijdag geleverd net na de actie van december en voor de actie van nu!

Zit er sterk aan te denken deze te retourneren naar de winkel (gekocht voor 353) en er 1 te bestellen bij MM, voor 333 Euro. Of wil er snel iemand 1 hebben voor 353? Bij de MM is ie niet voorradig!

Ik ga in ieder geval morgen de Asus bellen om te kijken of de mijne alsnog in de actie meegenomen kan worden. Toch 50 euro!

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
groxgrox schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:45:
[...]

shit man, ik heb hem vorige week woensdag gehaald. Vrijdag geleverd net na de actie van december en voor de actie van nu!

Zit er sterk aan te denken deze te retourneren naar de winkel (gekocht voor 353) en er 1 te bestellen bij MM, voor 333 Euro. Of wil er snel iemand 1 hebben voor 353? Bij de MM is ie niet voorradig!

Ik ga in ieder geval morgen de Asus bellen om te kijken of de mijne alsnog in de actie meegenomen kan worden. Toch 50 euro!
lees eens hierboven, dan heb je al een antwoord op je vraag aans Asus

aan iedereen hier: stop met zielig te doen over het feit dat je niet in de cashback periode zit, of de je je product niet op tijd kan aanmelden ofzo, het gaat hier wel over een groot bedrijf als Asus, die doen niet aan een vrienden onderhandelingetje waar ze een uitzondering maken en dat je de korting toch kunt krijgen als je buiten de periode valt, anders zou ik ook al lang aan asus hebben gevraagd of ik de korting krijg op mijn exemplaar die ik al een half jaar heb
wees toch gewoon eerlijk en snap dat je alleen korting kan krijgen als je onder de periode valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
groxgrox schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:45:
Zit er sterk aan te denken deze te retourneren naar de winkel (gekocht voor 353) en er 1 te bestellen bij MM, voor 333 Euro.
Doe maar niet. Die MediaMarkt-prijs is voorzien van een sterretje. 333 na cashback. Je kunt dus nog hoogstens 20 euro verdienen als je die omruil doet.
Doe ook maar niet. Levert niks op, want Asus wilde ook mijn tablet niet "op voorhand" registreren voor het geval ik hem later zou ontvangen. Mijn cashback heeft (waarschijnlijk) een poststempel dat 1 dag te laat is en ik hoop er gewoon op dat er niet opgelet wordt, gezien er toch een shitload aan aanvragen ligt 8)7 Nou ja, 345 en 353 zijn geen slechte prijzen eerlijk gezegd, zelfs zonder cashback.

Het beste dat je er nu van kunt maken is 333 via de MediaMarkt *als* je het geluk hebt een TF-1 te bemachtigen. Mijn TF-1 is nu van mijn pa, en ik dacht erover om er zelf toch weer dezelfde te kopen. MediaMarkt Heerlen zei: "Er waren er vandaag een paar, en die zijn al weg. *Misschien* komen er eind deze week nog 5-10 stuks binnen."

Zo ongeveer geen enkele andere winkel verkoopt dit tablet nog, en als ze dat wel doen, dan is het meestal voor 399. Ik zou dus een omruil niet riskeren.

[ Voor 56% gewijzigd door Katsunami op 03-01-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03:02
Vandaag in de folder van Paradigit staat ook de TF101 16GB 3G. Leverbaar vanaf 13 januari.
Na 100 euro cashback kost deze 388 euro. De 16GB uitvoering kost na 50 euro cashback 333 euro.
Cashback actie is van 9 t/m 21 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
mike123 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:33:
Vandaag in de folder van Paradigit staat ook de TF101 16GB 3G. Leverbaar vanaf 13 januari.
Na 100 euro cashback kost deze 388 euro.
Vaaaaak. I'm going to shoot myself :P Vandaag heb ik vanwege de KPN-actie "10 euro levenslang korting op een Mobiel Internet Abonnement" (zolang je het abo niet wijzigt of verlengt met een ander toestel), dat je o.a. via TabletCenter.nl kan krijgen, een Galaxy Tab 10.1 3G besteld vanuit het oogpunt "Als ik de TF-1 toch niet meer kan krijgen, dan maar meteen een 3G-tablet".

Als ik had moeten kiezen tussen een TF-1 3G en GT 10.1 3G dan zou ik denk ik voor de TF-1 gaan; niet per se vanwege de lagere prijs, maar meer vanwege het feit dat ik TouchWiz er niet uit hoef te slopen en (denk ik) een betere zekerheid wat betreft updates. (Al is de GT 10.1 3G wel veel makkelijker te rooten zo te zien...)

[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 03-01-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wilde ik mijn muziekcollectie synchroniseren met mijn transformer, maar dat ging niet zo soepel. Ik wilde mijn muziek namelijk via de transformer op de microsd kaart zetten. Ik vind het allemaal een beetje omslachtig en ik vind het jammer dat Google gekozen heeft voor het Media Transfer Protocol.

Mijn vraag is hoe jullie je muziek- en/of videocollectie synchroniseren. Het fijnst zou zijn om dit via het lokale wifi netwerk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:00:
[...]

lees eens hierboven, dan heb je al een antwoord op je vraag aans Asus

aan iedereen hier: stop met zielig te doen over het feit dat je niet in de cashback periode zit, of de je je product niet op tijd kan aanmelden ofzo, het gaat hier wel over een groot bedrijf als Asus, die doen niet aan een vrienden onderhandelingetje waar ze een uitzondering maken en dat je de korting toch kunt krijgen als je buiten de periode valt, anders zou ik ook al lang aan asus hebben gevraagd of ik de korting krijg op mijn exemplaar die ik al een half jaar heb
wees toch gewoon eerlijk en snap dat je alleen korting kan krijgen als je onder de periode valt
Die zuinige Nederlanders toch hé(sorry jongens)van cashback willen wij in Belgie niet weten,dan zijn we zeker dat we een postzegel kwijt zijn,doen wij niet aan (lang leve de ironie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[b][message=37426856,noline]
Mijn vraag is hoe jullie je muziek- en/of videocollectie synchroniseren. Het fijnst zou zijn om dit via het lokale wifi netwerk te doen.
Subsonic FTW! :)

Je kan de server 30 dagen proberen met volledige functionaliteit (meen ik), daarna ff een donatie doen van 10,- euro en klaar! In combinatie met de Android client, die op de Market te downloaden is voor nop, de beste muziek downloader/streamer die er is.

Voor mij niets anders meer!

[ Voor 19% gewijzigd door Cybergamer op 03-01-2012 12:59 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
BabyXL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:56:
[...]

Je kan de server 30 dagen proberen met volledige functionaliteit (meen ik), daarna ff een donatie doen van 10,- euro en klaar! In combinatie met de Android client, die op de Market te downloaden is voor nop, de beste muziek downloader/streamer die er is.

Subsonic ziet er goed uit. Ga ik eens mee experimenteren.

Als je het nog eenvoudiger wil, kan je ook MusicBrowser (http://musicbrowser.sourceforge.net/) gebruiken. Ik heb die op mijn NAS gezet en kan mijn muziekcollectie benaderen via een browser die flash ondersteunt.
Het enige wat je nodig hebt is een webservertje (USBwebserver, WAMP, XAMP etc) met daaronder MusicBrowser. Even locatie van je muziek bestanden opgeven in de configuratie en spelen maar.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
BabyXL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:56:
[...]

Hoe kan ik subsonic gebruiken icm mijn qnap nas? Zodat ik via internet muziek kan streamen. Wat moet ik bij server adres invullen of moet ik eerst iets op mijn nas installeren. Ik heb geen verstand van dingen op mijn nas zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Yes!

Ik heb vanmiddag een ASUS EEE Pad Transformer 16GB afgehaald bij de Media Markt Almere. Was de laatste in het schap. Omdat de prijzen in de buurt (MyCom en Dynabyte) lager liggen heb ik de TF101 voor dezelfde prijs (€ 369,00) mee kunnen nemen.

Vanavond eerst maar eens 8 uur aan de stroom hangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

RicoK schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:23:
Yes!

Ik heb vanmiddag een ASUS EEE Pad Transformer 16GB afgehaald bij de Media Markt Almere. Was de laatste in het schap. Omdat de prijzen in de buurt (MyCom en Dynabyte) lager liggen heb ik de TF101 voor dezelfde prijs (€ 369,00) mee kunnen nemen.
met dock dan mag ik hopen :?
anders is ie gewoon 333 bij mm.

8)7 met cashback natuurlijk 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door chucky666 op 03-01-2012 16:50 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Nee, zonder dock.

Ik heb hem aangeschaft voor € 369,00. Na de teruggaaf van de cashbackactie ad € 50,00 heb ik dus uiteindelijk € 319,00 betaald. En dat is dus lager als waarmee de MM nu adverteert.....;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Sorry voor test.
Maar goed,ik wilde uiteindelijk ook voor de transformer gaan, veel gelezen,ipad 2 gespeeld,maar het wordt de transvormer.
Ok, lees gisteren van de cash-back actie,check mijn saldo, en vandaag bestellen!
Tot mijn verbazing, nergens meer te krijgen!
Met een beetje mazzel, weer over 10 dagen leverbaar (niet zeker).Maar dan is de actie alweer voorbij.
Tjonge jonge heb ik weer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transformer Prime krijgt FOTA ICS update vanaf 12 januari twittert ASUS. Misschien ook goed nieuws voor ons TF101 gebruikers.

Edit: this just in.

"TF101 wil also get ICS 4.0 (we anticipate shortly afterwards)."
http://twitter.com/ASUSUK

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
ik gebruik al een tijdje boat browser en die werkt prima!

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

smuck schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:10:
[...]
Subsonic ziet er goed uit. Ga ik eens mee experimenteren.

Als je het nog eenvoudiger wil, kan je ook MusicBrowser (http://musicbrowser.sourceforge.net/) gebruiken. Ik heb die op mijn NAS gezet en kan mijn muziekcollectie benaderen via een browser die flash ondersteunt.
Het enige wat je nodig hebt is een webservertje (USBwebserver, WAMP, XAMP etc) met daaronder MusicBrowser. Even locatie van je muziek bestanden opgeven in de configuratie en spelen maar.
Subsonic kan dat ook, en zoveel meer... Echt de moeite waard om ff te checken :)
Zonekill schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:18:
[...]

Hoe kan ik subsonic gebruiken icm mijn qnap nas? Zodat ik via internet muziek kan streamen. Wat moet ik bij server adres invullen of moet ik eerst iets op mijn nas installeren. Ik heb geen verstand van dingen op mijn nas zetten.
Kijk even op het QNAP NAS Community Forum voor info hierover. Ziet er niet al te moeilijk uit...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Het verbaast me nu echt al maanden dat de prijzen van de Transformer gewoon NIET willen zakken. Wel een goeie les voor de Prime: Direct kopen wanneer je hem graag wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
JakeNL schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:45:
Het verbaast me nu echt al maanden dat de prijzen van de Transformer gewoon NIET willen zakken. Wel een goeie les voor de Prime: Direct kopen wanneer je hem graag wilt hebben.
De prijzen zakken wel, maar enkel door cash-back acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:02:
Transformer Prime krijgt FOTA ICS update vanaf 12 januari twittert ASUS. Misschien ook goed nieuws voor ons TF101 gebruikers.

Edit: this just in.

Goed nieuws, dus op 13 januari hebben we de 1e custom rom te pakken! :9

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Nice, op dat bedircht zat ik te wachten.. ik denk dat ik met ICS nog meer plezier ga hebben van mijn Transformer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:08:
[...]
Goed nieuws, dus op 13 januari hebben we de 1e custom rom te pakken! :9
Mikew991 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:52:
Nice, op dat bedircht zat ik te wachten.. ik denk dat ik met ICS nog meer plezier ga hebben van mijn Transformer!
Reken maar op maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor custom roms? I realy do not think so ;)

Een dag later lijkt me wat snel maar binnen een paar dagen tot week hebben Roach en Gnufabio echt al wel de boel omgezet ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25
Was ook een beetje ironisch bedoeld van mij, maar ik denk dat we ze deze maand inderdaad nog echt wel kunnen verwachten.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:00:
Voor custom roms? I realy do not think so ;)

Een dag later lijkt me wat snel maar binnen een paar dagen tot week hebben Roach en Gnufabio echt al wel de boel omgezet ;)
Ik denk niet dat de XDA devs een Prime rom gaan omzetten naar een voor de Transformer maar wachten op de officiele update van Asus.

Twitter AsusUK:
Q "Will there also be an unlock for the TF101 bootloader? Specifically, the B70+ version?"
A "Yes - anticipated shortly after TF201 Prime, We'll let you know soon."

"Shortly" lijkt me in dit geval een kwestie van dagen, hooguit enkele weken. Ik heb alle vertrouwen in Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Ik denk niet dat de XDA devs een Prime rom gaan omzetten naar een voor de Transformer maar wachten op de officiele update van Asus.
Think again.. Die mensen op XDA doen niet anders dan de boel rippen om het vervolgens op andere telefoons te draaien. En met groot succes naar mijn idee.

Ik denk de XDA sneller is met een ICS dan Asus zelf, wel onder de expirimental vlag natuurlijk.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat natuurlijk ook, maar mijn punt was dat ik denk dat devs geen extra tijd en moeite gaan investeren in het reverse engineeren van TF101 drivers als officieel is aangekondigd dat er op korte termijn een ICS update komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Laatst online: 26-08 23:15
...

[ Voor 98% gewijzigd door barchettanl op 04-01-2012 13:50 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:02:Edit: this just in.

megusta.jpg

Goed nieuws :D!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 17-09 14:06
Twijfel op ik voor de 1 moet gaan... ze zijn haast niet meer te krijgen maar kwam er nog een tegen die drie op voorraad heeft, met die € 50 terug is het dan nog 315 voor de 16gb uitvoering. Of toch wachten op de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:06

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik snap die hele actie niet. Ze moeten van de voorraad af, maar het ding is werkelijk nergens meer te krijgen ?

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL zou weleens gelijk kunnen krijgen:

[DEV] ICS Pre-Alpha
http://forum.xda-develope...p?p=20828243#post20828243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
GRUMBLER schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:54:
Twijfel op ik voor de 1 moet gaan... ze zijn haast niet meer te krijgen maar kwam er nog een tegen die drie op voorraad heeft, met die € 50 terug is het dan nog 315 voor de 16gb uitvoering. Of toch wachten op de opvolger.
Waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Straks gaan de prijzen van 2e hands TF101 weer omhoog door de schaarste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ben toch maar blij dat ik gisteren bij de MM Almere de laatste TF101 uit het schap heb geplukt en mee heb gekregen voor € 369,00. Hiervan moet ik de cashback nog terugkrijgen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 17-09 14:06
Computer-Onderdelen.info

ze hebben er dan nu nog 2.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Transformer nu meer dan een half jaar. Is B50 model en samen met dock gekocht...zonder cashback :P

Ik merk niks van browser crashes en lags bij het typen van deze tekst zonder gebruik van de dock. Ik gebruik Opera Mobile versie 11.50.

Heb wel sinds de laatste update (zit nu op 8.6.5.21) dat na een koude start het scherm enige tijd niet reageert. Icoontjes starten niet, bladeren over de 5 pagina's gaat niet. Pas als ik de home of back of window button klik gebeurt er iets. Daarna werken de icoontjes ook weer als normaal.

Klinkt dit iemand bekend? Alvast bedankt.

gr.,
MaJa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
CappieL schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:17:
Straks gaan de prijzen van 2e hands TF101 weer omhoog door de schaarste ;)
ik denk ook dat dit gaat gebeuren, ik heb een half jaar gewacht met het dock te kopen omdat ik het te duur vond, maar de prijs ging nooit onder de 120, en nu i d prijs precies terug an het stijgen, ik heb hem nu met geluk bij mixmania aan 103 kunnen kopen, maar die prijs staat nu ook terug op 163 exl verzendkosten

ze maken de transformer niet meer veel, ik denk dat als je wilt hebben je hem best NU koopt en geniet van de cashback, de prijs gaat toch niet meer zakken, alleen stijgen
Pagina: 1 ... 19 ... 51 Laatste