Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

Anton.net schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:07:
heeft nog iemand iets gezien of gehoord over de 4.0 update?
meestal als ze echt een concrete aankondiging geven duurt het meestal nog een week ofz voor hij er echt is,
het is nu al bijna kerstmis, en nog steeds niets,
we hadden wel gehoopt dat we de update nog in 2011 gingen hebben, ziet er stilaan uit van niet
Volgens mij is de Prime het eerst aan de beurt in januari... de Transformer zal daarna wel snel een keer volgen.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik gok ook dat die update er nog niet komt, ze zullen sowieso eerst wachten tot de Prime er is want dat moet toch echt "de eerste asus tablet met Android 4.0" worden... Ik verwacht dat de update voor de Tf1 pas komt als Prime al een paar weken in omloop is.
JakeNL schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:25:
Op 1 van de polls leek een meerderheid hier het tablet MET keyboard gekocht te hebben.

Vraag is:

Gebruik je het keyboard veel en voor wat voor doeleinden
Zou je het keyboard weer kopen als je nog voor de koop zou staan?

De kosten hakken er ten op zichte van de tablet zelf aardig in, dus het moet ook wel flink wat extra's bieden (naast de extra accucapaciteit, die met 9 uur volgens mij genoeg is om een paar dagen te overleven).
Je moet jezelf echt afvragen wat je met de laptop gaat doen, gebruik je dat ding lekker op de bank of in bed, om wat te lezen/internetten/filmpjes kijken dan zul je de dock echt niet missen. Ga je regelmatig langere stukken typen (en dan bedoel ik niet ff een mailtje of forum berichtje) dan is die dock echt een toevoeging.

Ik heb zelf geen dock en ik mis hem ook niet, terwijl ik vantevoren wel vna plan was om ook de dock te kopen als deze los beschikbaar zou zijn.

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 21-12-2011 12:24 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Op 1 van de polls leek een meerderheid hier het tablet MET keyboard gekocht te hebben.

Vraag is:

De kosten hakken er ten op zichte van de tablet zelf aardig in, dus het moet ook wel flink wat extra's bieden (naast de extra accucapaciteit, die met 9 uur volgens mij genoeg is om een paar dagen te overleven).
Ik heb het keyboarddock ook en meteen in combi gekocht. De prijs voor de losse keyboarddock vind ik te hoog. 99,- euro zou naar mijn idee een betere prijs zijn.
Je krijgt er wel meteen een extra accu bij en 2 USB poorten en SD kaart lezer. En het is meteen een stand zodat je de tablet niet altijd hoeft vast te houden als je een langer filmpje wilt bekijken. En als je hem dichtklapt heb je meteen een bescherming voor de tablet.

Ik gebruik het keyboarddock vooral om mail te schrijven en posten op fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:09
Chaoss schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:19:
Ik gok ook dat die update er nog niet komt, ze zullen sowieso eerst wachten tot de Prime er is want dat moet toch echt "de eerste asus tablet met Android 4.0" worden... Ik verwacht dat de update voor de Tf1 pas komt als Prime al een paar weken in omloop is.
Voorlopig schijnt ICS nog traag en buggy te zijn, dus zo heel rouwig hoeven we nog niet te zijn. Ik zou de update ook wel graag willen zien, maar ben ook zeer tevreden met Honeycomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee

Vraag is:

Ik heb hem destijds zonder dock aangeschaft, maar het dock later toch gekocht. En daar heb ik absoluut geen spijt van. Ik gebruik het dock veel voor mailing en chats. Ook de extra accu, usb's en SD card slot is super.
Gelukkig heb ik hem voor een heel zacht prijsje kunnen kopen. Had ie meer gekost, dan had ik het ook nog wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:02
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:24:
[...]

Voorlopig schijnt ICS nog traag en buggy te zijn, dus zo heel rouwig hoeven we nog niet te zijn. Ik zou de update ook wel graag willen zien, maar ben ook zeer tevreden met Honeycomb.
heb je hier een bron voor? ik heb een custom rom van android 4.0 op mijn galaxy S, en het werkt naar mijn idee en stuk sneller/ soeppeler dan android 2.3, en de problemen die er zijn komen voornamelijk omdat het een vroege versie van een custom ROM is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edelf
  • Registratie: April 2002
Is de huidige dock ook te gebruiken op de nieuwe Prime ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:24:
[...]

Wanneer het echt alleen om een keyboard gaat: ik heb een BT keyboard gekocht bij Deal Extreme voor rond de 20 Euro. Werkt op twee gewone AAA batterijen. Werkt ook op mijn iPhone 4. Het lijkt op een Mac keyboard.

Hmm, verkeerde bericht gequote. was als quote op Poops_McGhee bericht bedoeld.

[ Voor 7% gewijzigd door smuck op 21-12-2011 13:17 ]

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
edelf schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:12:
Is de huidige dock ook te gebruiken op de nieuwe Prime ?
nee, aansluiting is anders (correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
smuck schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:15:
[...]
Wanneer het echt alleen om een keyboard gaat: ik heb een BT keyboard gekocht bij Deal Extreme voor rond de 20 Euro. Werkt op twee gewone AAA batterijen. Werkt ook op mijn iPhone 4. Het lijkt op een Mac keyboard.
Wel keyboard is het (link)? Ik ben namelijk op zoek naar een BT ramplank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 11:12
Geen idee waarom je het hier post, het is volledig offtopic, dus weg.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 22-12-2011 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Offtopic, dus weg.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 22-12-2011 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan Android 4.0 al op de ASUS transformer tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:49:
Kan Android 4.0 al op de ASUS transformer tablet?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Gebruik de volgende keer de topic report knop.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 22-12-2011 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
smuck schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:15:
[...]

Hmm, verkeerde bericht gequote. was als quote op Poops_McGhee bericht bedoeld.
Nee, gaat niet alleen om het keyboard. Ik vind de USB poorten ook heel handig en de SD slot zeker. Bovendien heeft je tablet extra bescherming als je hem dichtgeklapt vervoert. Dat is ook zeker niet onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Baddie09 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:32:
[...]En wat was je oplossing? Ik kan nl ook geen enkele speler gebruiken. Moet je de tijd van de tablet aanpassen?
An sich was de geupdate versie van de app de oplossing. Maar ik heb ook de tijd een minuut verzet (niet meer op automatisch maar nu dus op handmatig) zodat de filmpjes nog sneller starten.

Na het kijken van een filmpje (net naar de lancering van Andre Kuipers gekeken) komt het programma helaas niet meer in het hoofdmenu terug. Bijna goed dus, maar nog net niet helemaal.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• skank
Ik twijfel toch, ik kan hem nu kopen voor 314 euro...
Echter 2 voorwaarden die volgens mij niet haalbaar zijn vermits ik bestel vanuit België:

* 4.Een print van het online volledig ingevulde en correcte aanvraag-/registratieformulieren moet samen met een kopie van de originele aankoopbon en het serienummer/de barcode van de verpakking, uiterlijk 1-januari 2012 (poststempel!) verstuurd zijn naar ASUS Cash back, Postbus 2050, 5202 CB ’s-Hertogenbosch.

Als ze mijn exemplaar met aankoopbon nog moeten versturen.. en ik moet het dan nog opsturen, vrees ik dat ik te laat zal zijn?

Komplett.be heeft deze ook op stock met voorwaarde, maar als ik hem daar koop is het toch geen Nederlandse winkel en geldt dat aanbod niet?

Wat zouden jullie nu doen, toch de gok wagen, of wachten tot na de kerst wanneer die prime uitkomt en zo hopen dat ik heb zeker voor hetzelfde bedrag zal kunnen kopen?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
nogmaals, volgens mij geld de cash back actie niet voor belgie.

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
CappieL schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:41:
[...]

Wel keyboard is het (link)? Ik ben namelijk op zoek naar een BT ramplank.
http://www.dealextreme.co...less-keyboard-2-aaa-50407

CU, RonK

• skank
Chaoss schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:38:
nogmaals, volgens mij geld de cash back actie niet voor belgie.
Als ik hem in een NL winkel koop is er toch geen probleem of wel?

• Zonekill
Gisteren zorgde Google Earth er 2 keer voor dat de TF opnieuw opstartte. Ik ging vanuit homescreen of app via snelmenu naar Gearth en dan loopt ie vast en start TF vanzelf op.
Gearth onthoud ook niet waar ik was, hij gaat de aarde weer opnieuw laden en dan loopt ie vast en herstart TF.

Iemand hier ook last van?

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
barchettanl schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:48:
[...]

An sich was de geupdate versie van de app de oplossing. Maar ik heb ook de tijd een minuut verzet (niet meer op automatisch maar nu dus op handmatig) zodat de filmpjes nog sneller starten.

Na het kijken van een filmpje (net naar de lancering van Andre Kuipers gekeken) komt het programma helaas niet meer in het hoofdmenu terug. Bijna goed dus, maar nog net niet helemaal.
Dank je, voor de info. Ik heb ook de app bijgewerkt en kreeg te zien dat ik 267 seconden afweek :), maar hij deed het wel. Daarnaast merk ik net als jij dat hij nog niet optimaal werkt. Als je de app afsluit en enige tijd later weer opstart blijven de velden leeg. Dit is niet het geval als je de app handmatig (forced) stopt.

Al met al kleine puntjes waar ik me niet aan stoor, sowieso merk ik dat het aanbod zowel als hoeveelheid apps als kwaliteit steeds beter wordt.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Zonekill schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:37:
Gisteren zorgde Google Earth er 2 keer voor dat de TF opnieuw opstartte. Ik ging vanuit homescreen of app via snelmenu naar Gearth en dan loopt ie vast en start TF vanzelf op.
Gearth onthoud ook niet waar ik was, hij gaat de aarde weer opnieuw laden en dan loopt ie vast en herstart TF.

Net even getest en bij mij werkt Earth gewoon zonder problemen. Niet dat het verder een heel nuttige app is imho, gebruik eigenlijk altijd Maps. Maar daar ging het je natuurlijk niet om :)

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00

Ja, deinstallatie van Google Earth en daarna weer installatie leek het te verbeteren. Echter tijdje later weer hetzelfde probleem. Bij mij crashte hij direct al bij opstarten, dus als hij gaat inzoomen op de wereldbol op je eigen locatie.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik heb trouwens een vraagje, als ik bijvoorbeeld een race spel op mijn TF101 speel, dan moet ik hem plat houden en zo sturen, terwijl je bij (bijvoorbeeld) een iPad echt kunt 'sturen' als normaal. Kan dit gewoon niet met de TF101 of moet ik iets aan instellingen veranderen? Heb al beetje gekeken, maar kan er niks over vinden.
Bedankt.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Verwijderd

RickvN schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:22:
Ik heb trouwens een vraagje, als ik bijvoorbeeld een race spel op mijn TF101 speel, dan moet ik hem plat houden en zo sturen, terwijl je bij (bijvoorbeeld) een iPad echt kunt 'sturen' als normaal. Kan dit gewoon niet met de TF101 of moet ik iets aan instellingen veranderen? Heb al beetje gekeken, maar kan er niks over vinden.
Bedankt.
Speel hier need for speed hot pursuid, kan hem gewoon recht houden hoor .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Chaoss schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:19:

Ik heb zelf geen dock en ik mis hem ook niet, terwijl ik vantevoren wel vna plan was om ook de dock te kopen als deze los beschikbaar zou zijn.
Voordat ik het dock apart had aangeschaft mistte ik het ook niet, maar nu zou ik hem toch niet meer willen missen. USB'tjes, extra accu, SD slotje en extra bescherming tijdens transport zijn zaken die ik niet meer kwijt wil. Hij zit niet altijd in het dock, maar die keren dat het makkelijk is.... is het het geld meer dan waard.
Ik was juist eerst van plan om het dock NIET aan te schaffen, omdat de tablet dan ineens een verkapte netbook zou worden. Dan zou het het karakter van een tablet gaan verliezen en dan kan ik net zo goed op mijn netbook blijven spelen. Toch blij dat ik van gedachten veranderd ben.

[ Voor 52% gewijzigd door Poops_McGhee op 23-12-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:26
skank schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:37:
[...]

Als ik hem in een NL winkel koop is er toch geen probleem of wel?
Zul je de actievoorwaarden op moeten nalezen, Maar ik ga er voor het gemak even van uit dat je ook in nederland moet wonen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Wil de transformer aanschaffen, heb vanaf het begin van het forum al aardig wat zitten lezen.
Nu zag ik dat men in het begin nogal wat problemen heeft gehad met de TF101:

Oplader, Backlight Bleeding, Scherm los, battery drain, etc..
Kunnen jullie aangeven welke batch (B40 B60 B70 B80) het minst last van bovengenoemde probelem heeft of is het gewoon mazzel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:34:
[...]

Voordat ik het dock apart had aangeschaft mistte ik het ook niet, maar nu zou ik hem toch niet meer willen missen. USB'tjes, extra accu, SD slotje en extra bescherming tijdens transport zijn zaken die ik niet meer kwijt wil. Hij zit niet altijd in het dock, maar die keren dat het makkelijk is.... is het het geld meer dan waard.
Ik was juist eerst van plan om het dock NIET aan te schaffen, omdat de tablet dan ineens een verkapte netbook zou worden. Dan zou het het karakter van een tablet gaan verliezen en dan kan ik net zo goed op mijn netbook blijven spelen. Toch blij dat ik van gedachten veranderd ben.
Maar dat zijn zaken die voor mij niet relevant zijn, USB heb ik nog nooit hoeven gebruiken (zou niet weten waarvoor), foto's van mijn digicam overzetten doe ik via microSD dus gewoon sd ook geen behoefte aan, ding verlaat nooit mijn huis extra bescherming is dus ook overbodig, extra accu zou heeel af en toe handig zijn maar voor mij weegt dat weer niet op tegen de extra lompheid vd dock.

Vandaar dat het voor iedereen persoonlijk is, ik zou de extra "features" van de dock niet of nauewlijks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
ik kom er net achter dat dat kleine stikkertje onderop de tablet waar het serienummer opstaat weg is, heeft denk ik losgelaten en ik heb geen idee waar het is. weet iemand hoe dat nu zit met de garantie

[ Voor 6% gewijzigd door pimjai op 23-12-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware beschikbaar, die melding kreeg ik, is nu bezig:) Ben benieuwd wat het wordt !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:45
Het serienummer staat ook op een sticker op de onderkant van de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
over 2 dagen thuis dan maar even kijken of ik de doos nog heb. hoop van wel.

die update heb ik net ook geinstaleerd, vraag me af wat er verandert is, want ik zie het niet.

[ Voor 6% gewijzigd door pimjai op 23-12-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Heb ook net de nieuwe fw (21) geinstalleerd, maar merk/zie niets. Iemand al een changelog gevonden?

Hmm, misschien zelfde fixes als de 3G-versie: forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1393953
In een ander forum lees ik iets over HDMI fixes voor sony en panasonic tv's.

[ Voor 47% gewijzigd door kwaazaar op 23-12-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
kwaazaar schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:45:
Heb ook net de nieuwe fw (21) geinstalleerd, maar merk/zie niets. Iemand al een changelog gevonden?

Hmm, misschien zelfde fixes als de 3G-versie: forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1393953
In een ander forum lees ik iets over HDMI fixes voor sony en panasonic tv's.
het zou ook een kleine voorbereidings update voor 4.0 kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 00:30
Ze hebben de exploit waarvan RazorClaw gebruik maakte om root te krijgen ook gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Hartelijk dank voor de reacties over het wel/niet aanschaffen van een dock!

Laatste vraag over dit onderwerp, zit er een audio aansluiting op het dock? Dat lijkt me super, om de dock in de buurt van de stereo te zetten en erop aan te sluiten. Kan het tablet gelijk dienen als internet radiostation op het moment dat ik hem niet gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lizard schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:44:
Ze hebben de exploit waarvan RazorClaw gebruik maakte om root te krijgen ook gefixed.
helaas wel. Ben root weer kwijt :(

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
JakeNL schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:58:
Hartelijk dank voor de reacties over het wel/niet aanschaffen van een dock!

Laatste vraag over dit onderwerp, zit er een audio aansluiting op het dock? Dat lijkt me super, om de dock in de buurt van de stereo te zetten en erop aan te sluiten. Kan het tablet gelijk dienen als internet radiostation op het moment dat ik hem niet gebruik!
Nee, maar de tablet heeft gewoon een 3,5mm audio uitgang. Dus als je je dock naast de stereo hebt staan kan je die gebruiken om het geluid door te geven. Moet je er wel aan denken hem aan/los te koppelen elke keer als je hem in de dock plaatst of er weer uithaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
En met de laatste firmware update nog altijd geen fix voor het spontaan crashen van de browser. Ik begrijp echt niet waarom ze daar niet eens een keer wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Ik heb me laatste een TF101 2dehands gekocht. Uiteindelijk een kleine week mee gespeeld en nu weer doorverkocht..

Leuk speelgoed, maar bied eigenlijk niet veel meer dan mijn GSM (HTC Desire).

Alleen het groter scherm was mij een meerwaarde, maar om €360 neer te tellen voor die kleine extra luxe was het mij niet waard :)

Ook de snelheid/soepelheid (incl custom roms) staat niet zo op punt als een iPad2, Ik snap ook waarom dat zo is, maar dat is jammer.

Waarom geen iPad2? Nog meer neertellen voor een groter scherm en een OS waar ik niet dagelijks mee bezig ben?

Ik hou het bij mijn tevreden smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:47:
[...]

Speel hier need for speed hot pursuid, kan hem gewoon recht houden hoor .....
Apart, ik moet mijn tablet dus echt plat houden (lig-stand).... Weet iemand waar ik dit kan aanpassen of iets dergelijks?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmertje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-02-2024
Even een update over de nieuwste update 20111216: Ik kan nu het beeld van de Transformer op mijn Panasonic Plasma scherm zien! Mooi. Nog een opmerking: Heb de Targus styluspen for media tablets, besteld bij Informatique (aanbieding 6.95 euro) nu in gebruik. Een echte aanrader. Heb wel een probleem met de aan-uitknop. Deze reageert niet altijd even goed.

Asus Transformer en nog wat spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25
Wouter06 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:06:
Ik heb me laatste een TF101 2dehands gekocht. Uiteindelijk een kleine week mee gespeeld en nu weer doorverkocht..

Alleen het groter scherm was mij een meerwaarde, maar om €360 neer te tellen voor die kleine extra luxe was het mij niet waard :)

Ook de snelheid/soepelheid (incl custom roms) staat niet zo op punt als een iPad2, Ik snap ook waarom dat zo is, maar dat is jammer.

Waarom geen iPad2? Nog meer neertellen voor een groter scherm en een OS waar ik niet dagelijks mee bezig ben?

Ik ben er juist wel erg blij mee. Ik heb al een HD2 met Android, maar sinds ik de TF heb, raak ik de telefoon bijna alleen nog maar aan voor navigeren in de auto en bellen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Warez is niet toegestaan op het forum, nooit.

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 24-12-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
RickvN schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:11:
Mensen hier al bekend met de site * Staan aardig wat leuke apps op, waar je normaal voor moet betalen.
Warez is hier niet toegestaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[edit] laat ook maar eigenlijk...

[ Voor 85% gewijzigd door Flagg op 24-12-2011 18:25 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Wouter06 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:06:

Als jij €. 360 voor een 2e hands TF101 hebt betaald, dan ben je behoorlijk genaaid. Die kosten 8 euro meer, nieuw in de doos.
Natuurlijk hebben ze wel meer mogelijkheden dan een smartphone, maar die zal je niet tegengekomen zijn, omdat je er hoogstwaarschijnlijk geen behoefte aan hebt. Tja, dan moet je inderdaad geen tablet aanschaffen. Je custom rom zal wel niet al te goed gedraaid hebben, want een TF101 doet stock al perfect soepel en snel zijn werk. Ik ben bang dat je een kneusje gekocht (en doorverkocht) hebt.
Oh, en btw, Fuck Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 16-09 22:00
Vandaag m'n Transformer binnengekregen, zit er een krasje in het scherm helemaal in de linker bovenhoek, met vlak daaronder een 'putje'. Niet aan de oppervlakte, maar daaronder. Na de kerst maar ff terug naar BCC :(
Zullen ze dan deze met RMA sturen, of zal ik een ander krijgen? If so, dan zeker geen cashback actie meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Bij de BCC kan je het tot 14 dagen na aanschaf nog zonder opgave van reden retourneren. Krijg je gewoon je geld terug. Dan koop je daarmee weer een nieuwe. Waarschijnlijk zal je dan geen cashback meer hebben. Dus, dan is het misschien het beste om het om te ruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb het keybord ook niet nodig.

Maar het dock eigenlijk wel.

Ik kan de tablet goed wegzetten als ik bv film kijk. En ik kan ook een gamepad inpluggen, en dat is voor mij de voornaamste reden. Makkelijk files overzetten met een usb stick. En een draadloos toetsenbord en muis kan dan ook mocht ik het nodig hebben. Het is allemaal net wat handiger.

Eigenlijk zou voor mij een dock zonder keybord al volstaan. Maar ik denk dat dat keybord vast zit aan het dock he (alsin 1 geheel)?

Of is er zoiets dergelijks als assecoire misschien?

ps. ik zit te wachten op de prime, maar die heeft eigenlijk dezelfde keuzes.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 24-12-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
stalscu schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:19:
Ik heb het keybord ook niet nodig.

Maar het dock eigenlijk wel.

Ik kan de tablet goed wegzetten als ik bv film kijk. En ik kan ook een gamepad inpluggen, en dat is voor mij de voornaamste reden. Makkelijk files overzetten met een usb stick. En een draadloos toetsenbord en muis kan dan ook mocht ik het nodig hebben. Het is allemaal net wat handiger.

Eigenlijk zou voor mij een dock zonder keybord al volstaan. Maar ik denk dat dat keybord vast zit aan het dock he (alsin 1 geheel)?

Of is er zoiets dergelijks als assecoire misschien?

ps. ik zit te wachten op de prime, maar die heeft eigenlijk dezelfde keuzes.
asus ging eerst ook een dock uitbrengen voor ongeveer 40 euro, het was een dock, met 2 usb, charger, en een extra 3.5mm audioplug zodat je je speakers altijd kunt aansluiten zonder de kabel uit te trekken, er werd ook gesproken va een kaartlezer, maar die zijn niet te zien op de productiefoto's, maar een kaartlezer zou je ook gewoon via usb kunnen aansluiten, dus dat maakt niet zoveel uit

maarja, het dock is nooit uitgekomen, en ik denk(weet bijna zeker) dat die nooit uitgebracht gaat worden

foto1

foto2

[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 25-12-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 18-09 21:48

Had je post al gelezen maar google earth lang niet meer gebruikt. Zojuist resette mijn TF ook bij google earth. Vreemd, vroeger nooit last van.

Edit: Schijnt opgelost te zijn met laatste firmware update. Misschien moet ik die dan toch installeren. Ik root toch niet...

Link

[ Voor 17% gewijzigd door Shodan op 25-12-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 16-09 22:00
Poops_McGhee schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:01:
Bij de BCC kan je het tot 14 dagen na aanschaf nog zonder opgave van reden retourneren. Krijg je gewoon je geld terug. Dan koop je daarmee weer een nieuwe. Waarschijnlijk zal je dan geen cashback meer hebben. Dus, dan is het misschien het beste om het om te ruilen voor een nieuwe.
Dat kan alleen als de verpakking ongeopend is, stond erbij op de begelijdende brief.
Maar goed, volgende week maar ff terug en horen wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 19-09 23:25
Shodan schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:13:
[...]

Had je post al gelezen maar google earth lang niet meer gebruikt. Zojuist resette mijn TF ook bij google earth. Vreemd, vroeger nooit last van.

Edit: Schijnt opgelost te zijn met laatste firmware update. Misschien moet ik die dan toch installeren. Ik root toch niet...

Link
Ik heb een custom rom en bij mij FC hij alleen. Gelukkig geen reboot.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:51
En met de laatste firmware update nog altijd geen fix voor het spontaan crashen van de browser. Ik begrijp echt niet waarom ze daar niet eens een keer wat aan doen.
Er wordt wel eens gezegd een andere browser proberen maar dit helpt niks. zowel stock als dolphin of maxthon zelfs opera elke browser had er bij mij last van.
Dat is dus de reden dat ik ben gaan rooten en custom roms heb geinstalleerd.
Eerst revolver rom dit loste het probleem niet op nu draai ik android revolution hd en heb nog maar 1 of 2 keer een browser crash gehad.
Had eerst versie 2.1.1 daar heb ik geen enkele probleem gehad met de browser alleen met 2.2.1 heel weinig.
Vind het inderdaad wel slecht dat het met de stock firmware nog steeds niet is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist laatste fw update ontvangen en erop gezet (3.2.1). Na booten wordt de wifi opeens niet meer verbonden; wel gevonden, maar status komt niet verder dan 'scannen...'en het netwerk blijft staan op 'onthouden, beveiligd met..'. Dat schiet lekker op zo... Ook een reboot heeft niet geholpen of netwerk verwijderen en opnieuw toevoegen... Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Alvast dank!

Edit: eigenlijk geen idee of het de 3.2.1 was of meer van asus zelf, maar goed, probleem blijft hetzelfde... :(

Edit2: pfff, uiteindelijk opgelost... de enige manier die ik nog niet helemaal zo geprobeerd had; tablet uit docking verwijderd, reboot gedaan, netwerk verwijderd, wifi uit, weer een reboot, wifi aan, netwerk opnieuw toevoegen (pw invullen), weer een reboot, en toen was het ein-de-lijk bingo! Vraag me niet hoe dit mogelijk was, maar dit bleek dus uiteindelijk de gouden combi te zijn om de boel weer online te krijgen. Misschien dat ik er iemand anders mee kan helpen die hier tegenaan loopt... ;)

Net op tijd klaar voor het toetje!! :+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
gabberjoost schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:40:
[...]

Dat kan alleen als de verpakking ongeopend is, stond erbij op de begelijdende brief.
Truc voor de volgende keer. Laat de doos altijd daar openen om te checken of alles er wel in zit ;)
Stempel op de bon dat de doos geopend is meegegaan en dan heb je daar geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:41:

Edit: eigenlijk geen idee of het de 3.2.1 was of meer van asus zelf, maar goed, probleem blijft hetzelfde... :(
nee, is een firmware update van asus zelf.
kreeg hem gisteravond binnen, zou niet weten wat er veranderd is of verbeterd.
Shodan schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:13:
[...]

Link
en dat is een update van 4 maanden terug al ;)

[ Voor 36% gewijzigd door chucky666 op 25-12-2011 22:28 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg zojuist update aangeboden. Direct geïnstalleerd, nu 8.6.5.21 Had even stille hoop op stiekum toch ICS, maar wat er nu veranderd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComTech schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:38:
[...]

Er wordt wel eens gezegd een andere browser proberen maar dit helpt niks. zowel stock als dolphin of maxthon zelfs opera elke browser had er bij mij last van.
Dat is dus de reden dat ik ben gaan rooten en custom roms heb geinstalleerd.
Eerst revolver rom dit loste het probleem niet op nu draai ik android revolution hd en heb nog maar 1 of 2 keer een browser crash gehad.
Had eerst versie 2.1.1 daar heb ik geen enkele probleem gehad met de browser alleen met 2.2.1 heel weinig.
Vind het inderdaad wel slecht dat het met de stock firmware nog steeds niet is opgelost.
Het ligt voornamelijk aan de websites die je bezoekt.
Bij mij crashed de broswer nooit (niet overdriiven, in het half jaar dat ik mijn B50 heb is hij misschien 5 keer gecrashed, maar ook andere apps zijn wel eens gecrashed).

Eigenlijk gebeurt nu hetzelfde als vroeger met Windows. Het is blijkbaar moeilijk om een stabiel OS te maken, want applicaties crashen alleen als het OS het toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:17:

Eigenlijk gebeurt nu hetzelfde als vroeger met Windows. Het is blijkbaar moeilijk om een stabiel OS te maken, want applicaties crashen alleen als het OS het toelaat.
Apps crashen omdat ze fouten bevatten. Het OS kan alleen zorgen dat de rest van de programma's niet meegetrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Poops_McGhee schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:58:
[...]

Als jij €. 360 voor een 2e hands TF101 hebt betaald, dan ben je behoorlijk genaaid. Die kosten 8 euro meer, nieuw in de doos.
Natuurlijk hebben ze wel meer mogelijkheden dan een smartphone, maar die zal je niet tegengekomen zijn, omdat je er hoogstwaarschijnlijk geen behoefte aan hebt. Tja, dan moet je inderdaad geen tablet aanschaffen. Je custom rom zal wel niet al te goed gedraaid hebben, want een TF101 doet stock al perfect soepel en snel zijn werk. Ik ben bang dat je een kneusje gekocht (en doorverkocht) hebt.
Oh, en btw, Fuck Apple ;)
Eigenlijk heb ik em voor 300 gekocht. 360 was inderdaad de prijs voor een nieuw exemplaar. Maar dan nog heb ik er niet veel voordeel uitgehaald. Maar ieder beetje is iets vind ik :) En zal ook wel met he idee, dat als ik em 2ehands van iemand overkoop, dat ik die persoon ook wel een plezier mee doet. Het was immers bijna Kerstmis ;)

Er zijn idd meer mogelijkheden, maar waarvoor ik het wil gebruiken, (surfen, laptop vermijden) was hij me te langzaam. Het scrollen en surfen op een iPad2 leek me véél soepeler.
Al bij al was hij stock ooksoepel, met custom rom soepeler, maar niet soepel genoeg naar mijn wensen..

Dat ie niet makkelijk in de hand lag, was wrs op de lossen met een hoes, maar dat wou ik er niet meer aan geven..

Uiteindelijk voor 280 doorverkocht, dus heb voor 20 eur de ervaring op gedaan dat ik niet meer meteen gesteld ga zijn met een tablet ;)

Dus dit was een persoonlijke ervaring, velen zullen natuurlijk anders denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psych7763
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-07 12:21
skank schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:33:
Ik twijfel toch, ik kan hem nu kopen voor 314 euro...
Echter 2 voorwaarden die volgens mij niet haalbaar zijn vermits ik bestel vanuit België:

* 4.Een print van het online volledig ingevulde en correcte aanvraag-/registratieformulieren moet samen met een kopie van de originele aankoopbon en het serienummer/de barcode van de verpakking, uiterlijk 1-januari 2012 (poststempel!) verstuurd zijn naar ASUS Cash back, Postbus 2050, 5202 CB ’s-Hertogenbosch.

Als ze mijn exemplaar met aankoopbon nog moeten versturen.. en ik moet het dan nog opsturen, vrees ik dat ik te laat zal zijn?

Komplett.be heeft deze ook op stock met voorwaarde, maar als ik hem daar koop is het toch geen Nederlandse winkel en geldt dat aanbod niet?

Wat zouden jullie nu doen, toch de gok wagen, of wachten tot na de kerst wanneer die prime uitkomt en zo hopen dat ik heb zeker voor hetzelfde bedrag zal kunnen kopen?
Ik heb als Belg zijnde ook afgelopen vrijdag een Transformer opgehaald bij Paradigit in Eindhoven. Ik kan je bevestigen dat de cash-back actie niet geldig is voor Belgen. Of tenminste, je moet over een Nederlands bankrekeningnummer beschikken. Als je die hebt, of via een kennis kan regelen kan je de cash-back volgens mij wel vastkrijgen, anders zul je uit de boot vallen...

Zie het formulier op http://asus.newworld.nl/

Daar staat trouwens ook:
Landen waar de actie geldt: Nederland

ARTIKEL 1 - DEELNEMERS

1.1 Deze actie geldt alleen voor Deelnemers. Een Deelnemer (“Deelnemer”) is een persoon of rechtspersoon (bedrijf) met domicilie in één van bovengenoemde landen.

[ Voor 8% gewijzigd door Psych7763 op 26-12-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
gabberjoost schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:40:
Bij BCC kan je gewoon teruggaan ook al is de verpakking geopend want je hebt namelijk het recht om het apparaat te kunnen bekijken. Ook staat er vaak bij indien mogelijk in ongeopende verpakking en dat geld alleen voor b.v. software of dvd's, maar ik heb zelf ook 2 keer een TF omgeruild bij BCC zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter06 schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:30:
[...]

Eigenlijk heb ik em voor 300 gekocht. 360 was inderdaad de prijs voor een nieuw exemplaar. Maar dan nog heb ik er niet veel voordeel uitgehaald. Maar ieder beetje is iets vind ik :) En zal ook wel met he idee, dat als ik em 2ehands van iemand overkoop, dat ik die persoon ook wel een plezier mee doet. Het was immers bijna Kerstmis ;)

Er zijn idd meer mogelijkheden, maar waarvoor ik het wil gebruiken, (surfen, laptop vermijden) was hij me te langzaam. Het scrollen en surfen op een iPad2 leek me véél soepeler.
Al bij al was hij stock ooksoepel, met custom rom soepeler, maar niet soepel genoeg naar mijn wensen..

Dat ie niet makkelijk in de hand lag, was wrs op de lossen met een hoes, maar dat wou ik er niet meer aan geven..

Ik heb zowat alle tablets gehad Samsung tab 7,Point of vieuw,Acer Iconia ,Ipad 1 en Ipad.
Over soepelheid valt te twisten,de Ipads zijn ook soepel in gebruik,maar zijn te gesloten.
Conclusie:
Ik stop met experimenteren,mijn Transformer BLIJFT

Uiteindelijk voor 280 doorverkocht, dus heb voor 20 eur de ervaring op gedaan dat ik niet meer meteen gesteld ga zijn met een tablet ;)

Dus dit was een persoonlijke ervaring, velen zullen natuurlijk anders denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Anton.net schreef op zondag 25 december 2011 @ 09:56:
[...]

asus ging eerst ook een dock uitbrengen voor ongeveer 40 euro, het was een dock, met 2 usb, charger, en een extra 3.5mm audioplug zodat je je speakers altijd kunt aansluiten zonder de kabel uit te trekken, er werd ook gesproken va een kaartlezer, maar die zijn niet te zien op de productiefoto's, maar een kaartlezer zou je ook gewoon via usb kunnen aansluiten, dus dat maakt niet zoveel uit

maarja, het dock is nooit uitgekomen, en ik denk(weet bijna zeker) dat die nooit uitgebracht gaat worden

foto1

foto2
Verdraaid, dat is nou PRECIES wat mij over de streep getrokken zou hebben om een combi van dit dock + losse tablet aan te schaffen. De foto's had ik vorige week ook gezien en er werd een link bijgeplaatst naar de Duitse Ebay site. Helaas was daar niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ben aan het updaten.
Iemand enig idee wat in de update zit?

Build die ik nu na de update heb:
HTK75.WW_epad-8.6.5.21-20111216

EDIT:
23rd December 2011
(Pushed to US, WW, TW and DE devices.)
Build Number: 8.6.5.21-20111216
Stability update.
HDMI fix for newer hdtv's.
Various apps updated.
Input lag reduction.

[ Voor 79% gewijzigd door Darkfreak op 27-12-2011 12:22 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die verbindingsproblemen heeft na de laatste update? Probleem zoals hierboven door me gepost speelt nog steeds... Als verbinding met wifi verbroken is, wordt er niet meer opnieuw verbonden. Netwerk wordt gevonden, maar er volgt geen verbinding. Pas als ik mn modem (!!) volledig van het stroom heb gehaald en tegelijk de TF opnieuw opstart, heb ik weer verbinding. Andere methoden, incl booten TF, werken niet. Voor deze update nooit enig probleem mee gehad!!
Kan dit een bepaalde instelling zijn (IP), ofzo? Iemand een idee/suggestie?
Dit zuigt big time, weinig zin om dagelijks mn modem eruit te moeten rossen!

Alvast dank voor het meedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:36:
@Buzzert
Klopt de laatste OTA kan wifi problemen geven bij het verkrijgen van een IP-adres. Oplossing in mijn geval is om een statisch IP adres te gebruiken in Revolver ROM 3.9.9. Inmiddels is bij mij dit probleem opgelost met rom versie 3.10.
Ik heb de TF niet geroot... kan dat ook custom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt of je je wifi kan instellen als statisch op een stock rom? Denk het wel. Check of je de mogelijkheid hebt om je wifi verbinding om te zetten van DHCP naar Static en vul de gevraagde gegevens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Laatst online: 31-07-2024
Wat ik zelf prettig vind is ondanks het gebruik van DHCP toch sommige apparaten in mijn netwerk een gereserveerd IP adres te geven. Dat ondersteunt vrijwel elke router. Daardoor krijg je sneller je (vaste) IP adres en mogelijk ben je dan van het probleem af.

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:43:
Je bedoelt of je je wifi kan instellen als statisch op een stock rom? Denk het wel. Check of je de mogelijkheid hebt om je wifi verbinding om te zetten van DHCP naar Static en vul de gevraagde gegevens in.
check, gevonden.. 8)7
Eens kijken of dat het oplost, bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Laatst online: 15-08 10:41
Als ik in de browser quick controls aanzet, wat veel fijner werkt voor mij, heb ik last dat ik geen 'slider' meer kan krijgen om te scrollen. Als je op een grote pagina zit en je bent veel aan het opzoeken is dat wel erg handig. Is er een truc om die slider alsnog te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cilo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08-2022

cilo

V MAX, live life to the max

WTF!!! blijft het accuniveau van de dock op 0% staan !! (tablet zelf laad wel) al vanalles geprobeerd opladen met en zonder tablet, opladen als tablet uit staat, cold boot niets helpt
iemand ideeen?
ps probleem is gisteren of eergisteren ontstaan voor de laatste update (update inmiddels gedaan, hielp ook niet)

[ Voor 6% gewijzigd door cilo op 27-12-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:47
cilo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:21:
WTF!!! blijft het accuniveau van de dock op 0% staan !! (tablet zelf laad wel) al vanalles geprobeerd opladen met en zonder tablet, opladen als tablet uit staat, cold boot niets helpt
iemand ideeen?
ps probleem is gisteren of eergisteren ontstaan voor de laatste update (update inmiddels gedaan, hielp ook niet)
Ook gehad, oplossing bij mij was;
Tablet volledig opladen, lader in de dock steken en dan tablet met dock connecten.

Overigens wil de dual battery widget ook wel eens de dock gewoon missen terwijl deze wel oplaad.

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:43:
Toch nog maar even een mailtje naar asus gedaan en het probleem voorgelegd. Gevraagd of ze voor een oplossing kunnen zorgen. Krijg ik als antwoord; wij raden u aan om uw gehele pad te resetten. Lekker makkelijk en helpt natuurlijk geen ene ruk, aangezien het probleem door de update is ontstaan en een (door hun voorgeschreven) IP-instelling is!
Ik heb terug gemaild dat dit een onzin-antwoord is en heb verzocht om een echte oplossing!
Lijkt de systeeembeheerder op mn werk wel; doe um maar even uit en aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:14:
Toch nog maar even een mailtje naar asus gedaan en het probleem voorgelegd. Gevraagd of ze voor een oplossing kunnen zorgen.
Omzetten naar statische IP werkt dus niet? Vaak moet je de router ook als zodanig instellen maar dan geldt dit tevens voor alle andere apparatuur op het netwerk. Snelste oplossing is om de Revolver 3.10 custom rom te installeren van gnufabio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Gisteren ook die laatste update geïnstalleerd, wat ik zelf wel verbazend vindt is dat het dev. team van Asus blijkbaar nog moeite steekt in android 3.2... Dat geeft mij toch te denken dat android 4.0 voorlopig nog niet beschikbaar komt voor de TF101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Chaoss
Asus heeft aangegeven met een ICS update te komen voor de TF101 en als zij dit niet waarmaken, wat ik betwijfel, komt er vast wel een ICS custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
Ik heb vandaag GTA3 aangeschaft. Nu had ik laatst bij Shine Runner al last van rare artifacts. Net kreeg ik echter weer iets vreemds bij GTA3: http://www.box.com/s/adhxvd32lnbs5tbrivq6 . Gedurende de rit en ook na het uitstappen bleef dat rare vlak aan de auto zitten.

Is dit iets hardware-matigs of toevallig tweemaal een foutje in de spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:19
cilo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:21:
iemand ideeen?
Heb ik sinds "de grote update" van een paar weken terug ook regelmatig. Even het dock via USB verbinden met een pc, daarna aan de lader en hij laadt weer prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met Hotmail/windows live. Het lukt me niet om de contactpersonen te synchroniseren. De mail heb ik wel als account in de standaard mail client. Maar bij accounts kan je blijkbaar alleen het mail-account van hotmail syncen ? Als ik een account aanmaak, kan je alleen een gmail account toevoegen. Dit heb ik ook en werkt wel. Maar hotmail niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:03
Hmm sinds de update wat probleempjes met wifi verbinding, dacht eerst dat het aan men netwerk lag maar op de laptops etc. doet het het gewoon goed, moet hem af en toe aan en uit zetten om weer verbinding te krijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier totaal geen probleem met wifi. Gebruik geen dock, zou het daar in kunnen zitten bij degenen met probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:42:
Hier totaal geen probleem met wifi. Gebruik geen dock, zou het daar in kunnen zitten bij degenen met probleem?
Hier een 32Gb met dock, voor zover ik weet geen enkel probleem met wifi na de update.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:01:
@Chaoss
Asus heeft aangegeven met een ICS update te komen voor de TF101 en als zij dit niet waarmaken, wat ik betwijfel, komt er vast wel een ICS custom rom.
Ow ik beweer ook niet dat ICS niet naar de TF komt... maar ik denk niet dat de update binnenkort al komt, misschien ergens in feb/maart.

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 29 december 2011 @ 08:35:
[...]

Ow ik beweer ook niet dat ICS niet naar de TF komt... maar ik denk niet dat de update binnenkort al komt, misschien ergens in feb/maart.
Tegen die tijd is er al lang een Cyanogenmod 9 ROM of iets vergelijkbaars voor de Transformer.

• GreyGhost
  • Laatst online: 01:07

GreyGhost

Het is een spook

Bij mij crashed de standaard browser vaak na een tijd browsen op het forum hier, CPU gaat naar max en de browser loopt iets later vast. Sowieso vraagt het forum hier veel cpu.

Meer mensen die daar last van hebben?

For I am grey, between the darkness and the light

• Zonekill
Bij het afspelen van .wmv bestanden loopt het geluid niet goed en stopt na een minuut de video blijft wel doorgaan . Iemand hier een oplossing voor? Ik heb al met moboplayer mxplayer geprobeerd.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
GreyGhost schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:48:
Bij mij crashed de standaard browser vaak na een tijd browsen op het forum hier, CPU gaat naar max en de browser loopt iets later vast. Sowieso vraagt het forum hier veel cpu.

niet alleen hier maar eingelijk op alle website, compleet random crashes van de stock browser waarbij hij terugspringt naar het "bureaublad". Erg irritant.... en wat ik ook niet begrijp is dat de browser geen functie heeft zodat de tabbladen die op het moment van de crash openstonden automatisch weer geopend worden als je de browser opnieuw start (zoals bv Firefox voor op de pc dat wel heeft).

• jasjenl
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

GreyGhost schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:48:

Crashes heb ik ook nog regelmatig, niet alleeen op dit forum. Hoe check jij dat de cpu naar max gaat tijdens het browsen?

Net trouwens ook de update binnen gekregen, vooralsnog geen problemen tegengekomen. Ook wifi werkt nog goed, in tegenstelling tot bij enkele mensen hierboven. Helaas is tekst typen in de browser nog net zo sloom..

[ Voor 19% gewijzigd door jasjenl op 29-12-2011 14:59 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
het typen is met alle updates wel iets beter geworden, toen de TF net uit was, was typen echt extreem traag en frustrerend, tegenwoordig is het typen te doen maar nog niet optimaal.... dus er is vooruitgang!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik moet zeggen dat ik op mijn UK B50 Transformer geen last meer heb van de keyboard-lag, en ook geen crashende browser heb. De enige app die bij mij regelmatig crasht is de nu.nl app.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Chaoss schreef op donderdag 29 december 2011 @ 08:35:
[...]

Verwacht zelf dat ze de update eerst voor de Prime uitbrengen en daarna weer aan de slag gaan voor de TF.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De Prime komt gelijk met ICS uit toch?

Pagina: 1 ... 18 ... 51 Laatste