Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:58
Wybo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 06:54:
Ik was al vrij lang op zoek naar een manier om "voorspellende" woorden op het scherm te krijgen tijdens het typen als de TF gedocked was. Swiftkey doet dat.

en die is momenteel maar 10 cent door een actie van Google:

https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey

Het is de phoneversie, maar daar merk je niet veel van als hij gedocked is. Als je veel werkt met alleen tablet is hij minder prettig. Maar dat doe ik zelf niet bijster veel. Vandaar.
Er is een ook speciale tablet-versie van Swiftkey, die gebruik ik sinds een paar dagen, omdat ik er een lovend artikel over had gelezen in het "Het Android Boek", ben er tot dus ver erg tevreden over.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
voor mij een extreem nutteloze app... ik heb de Tf juist om lekker opde bank of aan de eettafel te internetten zonder dat ik er een laptop of pc voor op hoef te starten. Nogal omgekeerde wereld om dan een pc te gebruiken om de tablet te besturen...het nut vand eze app ontgaat mij totaal..

Heeft eimand al ergens wat gelezen over de ICS update van de TF?

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2011 10:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Chaoss schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:18:
voor mij een extreem nutteloze app... ik heb de Tf juist om lekker opde bank of aan de eettafel te internetten zonder dat ik er een laptop of pc voor op hoef te starten. Nogal omgekeerde wereld om dan een pc te gebruiken om de tablet te besturen...het nut vand eze app ontgaat mij totaal..

Heeft eimand al ergens wat gelezen over de ICS update van de TF?
Volgens mij was dit het laatste wat ze er over gezegd hebben:
http://www.facebook.com/p...07.106434736093544&type=1

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimjai schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:28:
nou weet ik natuurlijk niet hoe het op een ipad loopt, maar dat spel loopt prima hier op de TF. wat is er dan precies beter op de ipad?
Soms vertraagt het spel een paar milliseconden. Als ik dan blok wil verplaatsen dan reageert het touchscreen er niet op. Zelfs als het soepel draait, draait het nog niet zo soepel als op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:55:
[...]

Soms vertraagt het spel een paar milliseconden. Als ik dan blok wil verplaatsen dan reageert het touchscreen er niet op. Zelfs als het soepel draait, draait het nog niet zo soepel als op de iPad.
ik vind het stom dat er nog altijd zoveel mensen de tf met een ipad vergelijken, ik zie het verband tussen die 2 niet echt,

het is toch normaal dat de tf soms net niet zo snel draait als de ipad, als je weet dat alles veel uitgebreider is bij android, bij ios moet de processor alleen het openen, verschuiven, of wisselen van apps uitvoeren, tegenover de processor bij android op dat moment ook nog eens 10 widgets heeft openstaan,

android is gewoon veel uitgebreider dan ios, de processor moet veel meer doen,
en bovendien weten we allemaal dat de lags zo goed als weg zullen zij op versie 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Anton.net schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:08:
[...]

ik vind het stom dat er nog altijd zoveel mensen de tf met een ipad vergelijken, ik zie het verband tussen die 2 niet echt,
Het zijn allebei tablets.. Is dat niet vergelijking genoeg?
Zeker als je 1 app, draaiend om beide platformen wilt vergelijken, mag je imho wel degelijk de 2 apparaten vergelijken qua prestaties?!
het is toch normaal dat de tf soms net niet zo snel draait als de ipad, als je weet dat alles veel uitgebreider is bij android, bij ios moet de processor alleen het openen, verschuiven, of wisselen van apps uitvoeren, tegenover de processor bij android op dat moment ook nog eens 10 widgets heeft openstaan,

Als het goed is, is zowel het OS als de apps die er op draaien toch enigzins geoptimaliseerd voor dit gedrag?
Is het niet zo dat alles wat op de achtergrond verdwijnt (zoals widgets) op dat moment geen cpu gebruikt?
en bovendien weten we allemaal dat de lags zo goed als weg zullen zij op versie 4.0
Hopen we dan maar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door LocalJoost op 07-12-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:02
Anton.net schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:08:
[...]

je kan ze prima vergelijken, het zijn allebei tablets. maar ik denk niet dat de prestaties zoveel verschillen door een paar widgets, want de iPad heeft ook best achtergrondprocessen en notificaties. ik denk persoonlijk meer dat het eraan ligt dat de iPad grafisch gewoon sneller is dan de tegra2.

over android 4: door een custom rom op mijn galaxy S gebruik ik het nu een paar dagen, en het OS en de browser zijn duidelijk soepeler, maar in games is er geen (merkbaar) verschil. nou zijn die custom roms natuurlijk nog niet af, maar ik zou er niet te veel gan verwachten als ik jouw was.

Edit: ik geloof trouwens dat ik een tijdje geleden op de facebook of twitter van ASUS heb gelezen dat de update naar 4.0 nog in december komt, maar kan het even niet zo snel vinden

[ Voor 6% gewijzigd door pimjai op 07-12-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Volgnes mij is er nog nooit een datum/periode door Asus zelf genoemd.

Wanneer komt de Prime beschikbaar? want ik denk dat er sowieso geen 4.0 update voor de TF101 komt voordat de Prime beschikbaar is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:17
Soeski schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:39:
Deep sleep problematiek opgelost... kan ik nu met gerust hart zeggen. Ik heb nog niet alle apps opnieuw geinstalleerd die ik gebruikte, maar wel degene die ik veel gebruik of wilde hebben. Tablet gaat echt elke keer helemaal slapen, zelfs met Locatievoorzieningen aan (geen GPS) en Wi-Fi sync via Gmail en Exchange. Heerlijk! Weet dus niet of een app de boosdoener was, maar nu zit de tablet na een week zonder opladen nog op 38% batterij (dock leeg uiteraard).
Factory reset deed misschien ook wonderen dus. Fijn! :)
tja, als ik de tablet oplaad met het dock, van de stroom afhaal en een dag uit laat staan is het dock helemaal leeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Dus als tablet en dock beide opgeladen zijn, is na een dag je dock al leeg? Als je hem niet gebruikt? Ik verlies dan maar een paar % . Je hebt wel je wifi ingesteld staan zodat het uit gaat wanneer je je tablet vergrendeld,en mobiledock battery saving mode aanstaan?

@chaoss ik zal me wel vergist hebben inderdaad, kan het namelijk niet meer terugvinden. Toch reken ik wel een beetje op december, aangezien ASUS tot nu toe altijd erg snel is met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik hem als pad gebruik, niks dock .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook last van battery drain. Recentelijk is een nieuwe firmware uitgegeven die het probleem oplost, zie hier:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1287799&page=29

Heb de update helaas niet mogen ontvangen vanuit China. Een tijdelijke oplossing is om eerst je tablet / dock op te laden en daarna te rebooten, daarna gaat hij weer in deep sleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
pimjai schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:57:
Dus als tablet en dock beide opgeladen zijn, is na een dag je dock al leeg? Als je hem niet gebruikt? Ik verlies dan maar een paar % . Je hebt wel je wifi ingesteld staan zodat het uit gaat wanneer je je tablet vergrendeld,en mobiledock battery saving mode aanstaan?

@chaoss ik zal me wel vergist hebben inderdaad, kan het namelijk niet meer terugvinden. Toch reken ik wel een beetje op december, aangezien ASUS tot nu toe altijd erg snel is met updates.
Ik heb niet ingesteld staan dat WiFi uit moet gaan wanneer de tablet vergrendeld. Hij synct gewoon mijn mail door, installeert apps e.d. en toch is deep sleep zo veel mogelijk actief. Wel heb ik inderdaad aan staan dat ik met de dock de tablet niet kan wekken. Maar toch; nu werkt het eindelijk zoals bedoeld! 's Nachts dichtklappen, alle sync en updates lopen gewoon door, en 's ochtends toch maar een procentje of 2-3 kwijt van de dock of tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo kwam er vandaag pas achter dat ook de B70 te rooten is. Dat gelijk maar even gedaan en dat werkt echt perfect, daarna gelijk even unroot om te kijken of dat ook werkt met een methode die op internet staat en ook dat werkt prima, hij is nu weer aan het updaten naar 3.2.

Mochten mensen de bestanden nodig hebben laat maar even weten dan zet ik wat dropbox links neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
Werd vanochtend wakker, zag dat mijn transformer niet opgeladen was. Ik gauw de usb kabel uittesten op mijn pc en dat werkte prima, maar hij laadde dan ook niet op (geen stroom teken rechtsonder). Vervolgens dus de tablet uitgezet. Weer geen opladen. Toen de oplader in de vriezer gelegd, tablet uit gelaten en een 20 minuten later het blokje er weer uitgehaald, usb kabel erin gedaan en daarna in de transformer gedaan. De transformer sprong aan en nu doet hij het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21
Nou,
Vorige week m'n tablet ingestuurd voor RMA, lightbleeding werd me toch wat irritant.
Snelle gasten, die van UPS en Asus. Maandag opgehaald, dinsdag gerepareerd, donderdag (net dus) weer in huis.
Maar of het nou echt opgelost is....

voor de RMA:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keirs001/voor%20rmat.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keirs001/voor%20rma2t.jpg

Na de RMA:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keirs001/tabletnaRMAt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keirs001/narma2t.jpg

Het bleeding in de linker onder hoek is inderdaad verdwenen, maar daarvoor terug krijg ik een mooie dot in het midden onderin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
ikkuhqhp schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:40:
Werd vanochtend wakker, zag dat mijn transformer niet opgeladen was. Ik gauw de usb kabel uittesten op mijn pc en dat werkte prima, maar hij laadde dan ook niet op (geen stroom teken rechtsonder).
Opladen via de PC (USB) zie je ook niet. Volgens mij doet deze dat ook alleen als de tablet op standby springt en dus het scherm uit is. Stroomteken zie je dan ook alleen als je het via de 220v adapter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:08:
Zo kwam er vandaag pas achter dat ook de B70 te rooten is. Dat gelijk maar even gedaan en dat werkt echt perfect, daarna gelijk even unroot om te kijken of dat ook werkt met een methode die op internet staat en ook dat werkt prima, hij is nu weer aan het updaten naar 3.2.

Mochten mensen de bestanden nodig hebben laat maar even weten dan zet ik wat dropbox links neer.
Ik zou graag willen weten hoe je de transformer kunt unrooten. Heb je een link of korte beschrijving? Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 05:11:
[...]

Ik zou graag willen weten hoe je de transformer kunt unrooten. Heb je een link of korte beschrijving? Bedankt! :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1154947

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 05:11:
[...]

Of deze:

http://www.youtube.com/watch?v=53EWjpPLCTM

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:18
5 December mail van Asus Cashback:

Bevestiging betaling
Beste ,

Vandaag is de betaling gedaan van de geldteruggave van € 50 inzake de ASUS Eee Pad Cashback Actie. U kunt dit bedrag binnen 2 werkdagen op uw bankrekening verwachten.

Met vriendelijke groet,

ASUS Benelux

Echter vandaag staat nog niks op de rekening, iemand anders al het geld ontvangen? Of zal ik nog even wachten of contact opnemen met Asus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:17
In Amerika in de Flipboard concurrent uitgekomen voor Android: google Current. Officieel nog niet verkrijgbaar in Europa, maar gelukkig officieus wel. Werkt lekker op de TF, maar natuurlijk nog geen Nederlandse bronnen. Je kan RSS feeds toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:09
Ik heb zojuist een dock aangeschaft bij de BCC. Daar ging ie over de toonbank voor 74,95. Dat is toch best een verschil met de rest van de winkels, als ze hem uberhaupt nog hebben..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

kielkiel schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:46:
In Amerika in de Flipboard concurrent uitgekomen voor Android: google Current. Officieel nog niet verkrijgbaar in Europa, maar gelukkig officieus wel. Werkt lekker op de TF, maar natuurlijk nog geen Nederlandse bronnen. Je kan RSS feeds toevoegen.
Hm, ziet er volgens mij nog lang niet zo gelikt uit als Flipboard.. Ik zie niet helemaal in wat dit meer gaat bieden dan bijv. Pulse of Feedly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 08:29
Cyclonic schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:44:
5 December mail van Asus Cashback:

Bevestiging betaling
Beste ,

Vandaag is de betaling gedaan van de geldteruggave van € 50 inzake de ASUS Eee Pad Cashback Actie. U kunt dit bedrag binnen 2 werkdagen op uw bankrekening verwachten.

Met vriendelijke groet,

ASUS Benelux

Echter vandaag staat nog niks op de rekening, iemand anders al het geld ontvangen? Of zal ik nog even wachten of contact opnemen met Asus?
Ik had dezelfde mail maandag. 5x zelfs. Ook nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
jobr schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:43:
Opladen via de PC (USB) zie je ook niet. Volgens mij doet deze dat ook alleen als de tablet op standby springt en dus het scherm uit is. Stroomteken zie je dan ook alleen als je het via de 220v adapter doet.
Vind in de linker en rechter bovenhoek ook nog best wel veel bleeding zitten eerlijk gezegd maar ik ben bang dat dit wel onder de tolerantie valt wat zij aan houden bij Asus en je er verder nog weinig tegen kan doen. Ik had dit zelf ook bij mijn Transformer en mede daarvoor heb ik hem uiteindelijk verkocht en had ik geen zin erin hem op te gaan sturen. Nu moet ik wel zeggen dat bij gewoon gebruik het bijna niet te zien was bij die van mij dan maar toch vond ik het niet zoals het eigenlijk zijn moest, dit in tegenstelling tot de Ipad 2 die ik nu heb. Nu was daar ook bij een bepaalde batch het probleem backlightbleeding, maar die wat ik heb heeft helemaal niets van backlight bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
jasjenl schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:23:
[...]

Hm, ziet er volgens mij nog lang niet zo gelikt uit als Flipboard.. Ik zie niet helemaal in wat dit meer gaat bieden dan bijv. Pulse of Feedly.
Ik heb er een tijdje mee zitten spelen. Qua lezen van websites (de officiële content van websites waar google een contract mee heeft) leest goed. Reclamevrij kan je alle teksten lezen, vaak verdeeld over 2 kolommen (op een tablet). Rss feeds leest niet lekker. Veel websites hebben in hun RSS feeds weinig tekst opgenomen zodat je alsnog de website moet openen, dit zie je ook terug in Pulse. Tot nu toe geniet Pulse nog mijn voorkeur.

Ben nu bezig om zelf content aan te maken. Dat is wel praktisch. Je maakt je eigen magazine die dan leesbaar weergegeven wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door kielkiel op 09-12-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
MaartenPol schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:53:
[...]

Ik had dezelfde mail maandag. 5x zelfs. Ook nog niks ontvangen.
als je het nou ook 5x uitbetaald krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25
Poops_McGhee schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:17:
Ik heb zojuist een dock aangeschaft bij de BCC. Daar ging ie over de toonbank voor 74,95. Dat is toch best een verschil met de rest van de winkels, als ze hem uberhaupt nog hebben..........
Waar en klopt deze prijs echt, niet dat het stiekem een foutje is geweest ofzo?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
BCC in Haarlem. Prijs staat bij hen zo in het systeem. Hij scande hem gewoon via de barcode en daarna snel afrekenen en wegwezen. Of het een foutje in hun systeem is, dat is hun probleem. Ik heb hem voor een prima prijsje nieuw uit de doos. Ik mag aannemen dat als zij hem bij 1 filiaal op die manier geprijsd hebben, dan is dat bij meerdere zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:59
Een hele mooie nieuwe app in de market die prima draait op de Transformer: Ice Stream
The (soon to be) Official IceFilms App
Note: Please also install MoboPlayer (not Mobo Video Player), MX Video Player, or VPlayer to take full advantage of Ice Stream.

Ice Stream allows you to quickly and easily browse and watch the thousands of TV shows and movies cataloged by the IceFilms website. Simply choose a category when you first open the application and start browsing the huge collection of videos available to you. Once you find something you want to watch, choose one of the file sources. You will be given a choice to open the file by streaming it, open the file after first downloading it, or just download and save the file
Werkt bij mij met MX Video Player en DVDrips

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 16-09 22:00
Ik ben ook een beetje aan het kijken voor een tablet en vandaag in de stad een beetje wezen spelen met die dingen.
Wat me opvalt is dat de Ipad veel soepeler loopt/draaid dan de android versies (heb gespeeld met de Xoom, Samsung en een packerd bell, helaas nergens een Asus om mee te spelen).
Is dat ook jullie ervaring? Ik wil geen Apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Ik heb de topic doorgezocht maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag

is het mogelijk om een externe harde schijf direct op de eee pad transformer aan te sluiten? Ik bedoel dus zonder het dock.

[edit]
niet goed gezocht: de Externe USB adapter is dan nodig

[ Voor 14% gewijzigd door ph03nix80 op 11-12-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
gabberjoost schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:20:
Ik ben ook een beetje aan het kijken voor een tablet en vandaag in de stad een beetje wezen spelen met die dingen.
Wat me opvalt is dat de Ipad veel soepeler loopt/draaid dan de android versies (heb gespeeld met de Xoom, Samsung en een packerd bell, helaas nergens een Asus om mee te spelen).
Mijn ervaring met een Apple is dat het er wel gelikt uitziet en degelijk aanvoelt, maar ik mis er zoveel in. Geen widgets, geen personificatie van je scherm, elk scherm dat je hebt is hetzelfde, geen fijne file manager, alles is voorgekauwd en kant en klaar (als een AH maaltijd waar ook geen sjeu aan zit). Alles loopt misschien wat lekkerder, maar dat kan heel goed komen omdat alles binnen bepaalde limieten mag draaien, waardoor er eigenlijk niet zoveel fout kan gaan. Alles draait in het veilige gebied. En het wordt juist pas leuk als je daarbuiten gaat. Apple is zo saai. Overigens vind ik dat mijn Androids heerlijk soepel lopen. Ik heb er totaal geen problemen mee. Soms loopt er iets vast, maar dat gebeurt je met een Apple ook.

Wat apps betreft lijkt de Appstore van Apple veel groter, maar ook daar zwerven een hoop apps rond die er al jaren opstaan en ook velen met dezelfde functie. Dat zie je op de Android Market ook wel, maar dat lijkt minder. Overigens is er maar een beperkt aantal apps dat je echt gebruikt en het merendeel wat er te krijgen is is toch niet interessant. Dus qua volume is het van weinig belang welke store de meeste apps heeft.
Ik vind Apple simpelweg een kutbedrijf en arrogant, dus daar wil ik niks mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

gabberjoost schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:20:
Er is hierboven al het nodige over gezegd maar het is inderdaad simpelweg een gegeven dat de Apple producten op dit moment nog gewoon een geliktere en vooral consistentere ervaring geven dan welk Android product dan ook. Dat zal ook grotendeels liggen aan het feit dat Apple zelf overal veel meer eisen aan stelt en controle over houdt, terwijl Android een veel opener en daardoor inconsistenter en vaak ook wat rommeliger systeem is. Zolang Google zelf niet wat meer de regie over releases van zowel sofware als hardware in handen gaat nemen zie ik dat ook nog niet zo gauw veranderen en zal waarschijnlijk Apple op dat vlak altijd een voorsprong blijven houden.

Dat gezegd hebbende: als je toch geen Apple wil zou ik nog even wachten tot de nieuwe Transformer Prime uitkomt, want die zal met zijn nieuwe hardware in ieder geval qua specs alle andere tablets die je nu kunt kopen overtreffen en qua Android tablets vermoedelijk de beste ervaring gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Weet iemand of het dock-led-batterij lampje ook uitgezet kan worden? Word er een beetje gek van als hij oranje knippert wanneer het dock bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
seeKo schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:40:
Weet iemand of het dock-led-batterij lampje ook uitgezet kan worden? Word er een beetje gek van als hij oranje knippert wanneer het dock bijna leeg is.
Niks aan doen. Die gaat vanzelf uit. Hij zit aan de zijkant. Hoeveel last kan je daarvan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:15:
[...]
Met ICS voor de Transformer in het vooruitzicht wordt het allemaal anders. Dit OS zal alles sneller en stabieler laten draaien.
Volgens mij gaat dat reuze meevallen. Alle UI hardware accelleration die je op je smartphone nu erbij hebt, die zit ook al in Android 3, dus op de TF zul je daar weinig van merken. Ik vraag me af of de TF er echt beter van gaat performen. Uiteraard wel tof om straks weer met de hottest bitch, euh, bits te kunnen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De grootste plus van ICS is volgens mij dat er veel meer echte tablet apps zullen komen. Als ik het goed begrepen heb wordt het veel eenvoudiger om in een en dezelfde app verschil te maken tussen kleine en grote schermen. Zodat je op een telefoon zeg maar 1 deelscherm ziet en dezelfde app op de TF 3 deelschermen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Poops_McGhee schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:58:
[...]

Niks aan doen. Die gaat vanzelf uit. Hij zit aan de zijkant. Hoeveel last kan je daarvan hebben?
Dat hij daarmee ook de accu van mijn tablet leegslurpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
seeKo schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:18:
Dat hij daarmee ook de accu van mijn tablet leegslurpt..
Ik denk niet dat je dat zal merken. Zo'n ledje gebruikt echt verwaarloosbaar weinig stroom. Je verliest al meer bij de uitwisseling van de stroom tussen de dock en de tablet dan met dat ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:37
Volgens mij was het nog niet gemeld (of ik heb er overheen gelezen)

Maar de actie is verlengd tot 24-12 en nu is de korting ook te krijgen op tablet met dock.

http://asus.newworld.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik ben erg benieuwd of de verkopen keihard omhoog zijn gegaan met de cashback actie. Ik heb er niet van mogen profiteren, maar toevallig wel het dock goedkoop kunnen bemachtigen. Dat zie ik maar als mijn cashback. Dank je wel, BCC. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Laatst online: 20:22
Poops_McGhee schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:22:
Ik ben erg benieuwd of de verkopen keihard omhoog zijn gegaan met de cashback actie. Ik heb er niet van mogen profiteren, maar toevallig wel het dock goedkoop kunnen bemachtigen. Dat zie ik maar als mijn cashback. Dank je wel, BCC. ^^
Ik ben vandaag even bij BCC in Leeuwarden geweest, daar hadden ze het dock niet op voorraad, en waren ze niet op de hoogte van de 75 euro. Dus vermoedelijk had je echt mazzel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Remcor2000 schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:30:
[...]

Ik ben vandaag even bij BCC in Leeuwarden geweest, daar hadden ze het dock niet op voorraad, en waren ze niet op de hoogte van de 75 euro. Dus vermoedelijk had je echt mazzel! _/-\o_
De bon gaat in een lijstje. Het is artikel nummer 59821. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 08:29
Pusherman_ schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:24:
[...]als je het nou ook 5x uitbetaald krijgt ;)
Helaas, gisteren heb ik het 1x ontvangen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

De mensen van de vorige cash back actie en hem bij de MM hebben gehaald icm accesoires: Kregen jullie je 50 euro cash back ook?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroaS
  • Laatst online: 19-07-2024
nieuws: Uitzending Gemist-app komt uit voor Android

Hulde, dat is voor mij een grote toevoeging aan mn transformer. Vanavond gelijk uitproberen, iemand al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat al die Gameloft games zowat niet speelbaar zijn op de transformer. Terwijl ik er toch echt 2 gekocht heb (Backstab en Asphalt) vreemde is dat ze ook niet meer op me telefoon geinstalleerd kunnen worden (optimus 2x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt niet op mijn transformer met 3.2.1.
De app installeert en het icoon staat er ,maar als ik er op klik komt er app is niet geinstalleerd.
Op mijn Samsung note met 2.3.5 werkt het vlekkeloos.
Dacht eerst dat het was omdat ik in Belgie woon,maar dan zou de Note het ook niet doen .Raar

Uitzending gemist of rtl gemist

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:50:
Werkt niet op mijn transformer met 3.2.1.
De app installeert en het icoon staat er ,maar als ik er op klik komt er app is niet geinstalleerd.
Op mijn Samsung note met 2.3.5 werkt het vlekkeloos.
Dacht eerst dat het was omdat ik in Belgie woon,maar dan zou de Note het ook niet doen .Raar

Uitzending gemist of rtl gemist
Werkt hier prima op m`n tf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 18-09 21:48
Uitzending gemist speelt bij mij niks af. Alle veel gebruikte video spelers al geprobeerd, Mx Mobo, rock, ES. Of is het systeem overbelast ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
die app werkt zeker sneller dan de website, videos spelen ook prima met zowel de standaard player en met MX video payer, dus snap niet waar andere mensen problemen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Tja, weer zo'n probleem dat bij sommigen wel en bij sommigen niet optreedt. Dat is voor ons simpele sterfelijken niet te bevatten. De reacties op de market staan ook vol met problemen met mensen bij wie het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Wel belangrijk om te checken of je de juiste hebt gedownload (publieke omroep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitzending gemist werkt perfect en snel, gebruik daroon player ervoor .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nu nog zorgen dat de (op de site beschikbare) ondertiteling er in meegestuurd wordt en ik ben tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Werkt bij mij niet, allerlei videoplayers geprobeerd, geen sjoege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik gebruik gewoon de standaard videoplayer (revolver rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroaS
Bij mij werkt de Uitzending Gemist-app uitstekend. Gedownload uit de App Store, draait gelijk. Gebruik Moboplayer om af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Laatst online: 01-04-2024
Uitzending gemist (Publieke omroepen) doet het goed.
Gebruik meestal Dice player (betaalde versie) schermvullend met hoogste kwaliteit.
Die gebruikt dan hardware acceleratie.

[ Voor 5% gewijzigd door smuck op 14-12-2011 13:36 ]

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:08:
Uitzending gemist speelt bij mij niks af. Alle veel gebruikte video spelers al geprobeerd, Mx Mobo, rock, ES. Of is het systeem overbelast ;-)
Komt dat wellicht niet omdat de meeste uitzending gemist sites microsoft silverlight players eisen?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:23

The Legend

*Plop*

Die van de publieke omroep heeft silverlight en flash (kun je zelf kiezen).

Ik ben toch malle pietje niet!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sowieso gaat het hier om een android app gemaakt door de PO.

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Gisteren de uitzending gemist app getest, bij mij werk hij ook niet. Ik had een paar dagen geleden de app al een keer opgestart maar nog niet gebruikt. De tweede keer kreeg ik geen content te zien, pas na de Transformer opnieuw opstarten gaf hij weer content weer. Het afspelen gaat bij mij ook niet.
Heb standaard player, MX video payer en Androidgemist geprobeert. Bij die laatste kan ik zien dat hij geen verbinding kan maken met de server.

Het lijkt er op alsof er een instelling niet helemaal goed staat, wellicht omzetten naar lagere kwaliteit?

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 10:47
Bij mij werkte de uitzending gemist app wel aardig (in ieder geval met de standaard Android video speler). Het enige probleem wat ik had was dat als je het even pauzeert en het ding zich vergrendeld, dat je dan na het ontgrendelen een foutmelding krijgt en de aflevering die je aan het kijken was weer opnieuw moet openen.

Verwijderd

Wybo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:25:
Sowieso gaat het hier om een android app gemaakt door de PO.
heb het hier al over gepost .
Op mijn transformer installeerd hij maar als ik dan het icoon aanklik zegt hij :app niet geinstaleerd,nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Krijg de hele tijd meldingen onder in scherm:

"Ruim bestanden op" en "maak geheugen vrij" , fijn dat het systeem dat doet, maar ik wil die meldingen niet zien, heb me rot gezocht op google en fora, en natuurlijk bij de instellingen, maar ik kan de oplossing niet vinden.

Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waarom ik niet vlekkeloos van mijn pc naar mijn asus transformer kan ftpen? Als ik een nieuwe afbeelding op men tablet wil zetten, zeurt hij over de juiste permissies.. maar toch zet hij het bestand wel over..

Dan zou je zeggen: whis zeur dan niet zo.. want het werkt toch?

Ja, maar niet in iedere directory. Moet ik hiervoor mijn tablet rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Alle accessoire gerelateerde posts horen thuis in Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101, daar is het topic speciaal voor gemaakt.Dit topic is alleen voor het tablet zelf.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Ik gebruik zonder problemen AndFTP. Misschien heeft het te maken met de doellokatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MP--
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
Hallo Allemaal,

Transformer 32 GB + Dock in bestelling,

Zal hier dus in de toekomst wel vaker te vinden zijn voor wat tips & tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Mijn ouwe heeft ook maar een Transformer gekocht :)
Echter, het scherm (op volle helderheid) ziet er veel minder uit dan de mijne! Lijkt wel TN ipv IPS
blauw is veel duidelijker blauw op mijn scherm (heb hem nou een half jaar ongeveer), veel kleurechter.
Zijn scherm heeft een veel warmere/gelere tint en de helderheid is duidelijk minder.

Zitten er soms andere panels in de laatste batch??
Ik maak nog wel even een foto morgen of zo (benk nou effe vergeten te doen)
Ik zag op internet dat anderen dit ook was opgevallen...transformers van deze maand zeg maar...is ASUS cutting corners???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
kruila schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:50:
Krijg de hele tijd meldingen onder in scherm:

"Ruim bestanden op" en "maak geheugen vrij" , fijn dat het systeem dat doet, maar ik wil die meldingen niet zien, heb me rot gezocht op google en fora, en natuurlijk bij de instellingen, maar ik kan de oplossing niet vinden.
Ik heb zelf geen Transformer, maar bedoel je dat het systeem bezig is met bestanden op te ruimen? Ik denk eerder dat het berichten zijn dat er te weinig geheugen beschikbaar is voor apps en dat het vraagt om wat geheugen vrij te maken? Dit kan je doen bij applicaties, en dan de grote applicaties op de SD te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Thmz159 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:31:
[...]

Ik heb zelf geen Transformer, maar bedoel je dat het systeem bezig is met bestanden op te ruimen? Ik denk eerder dat het berichten zijn dat er te weinig geheugen beschikbaar is voor apps en dat het vraagt om wat geheugen vrij te maken? Dit kan je doen bij applicaties, en dan de grote applicaties op de SD te zetten.
Nee er is ruimte zat, ik wil puur die meldingen niet zien, krijg bijvoorbeeld ook steeds meldingen dat iets superuser is en zo. Dus nogmaals die meldingen wil ik niet zien, die vind ik irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Ja hoor, ik lees weer iets op Transformer forums:
According to asus , their b7 batch all is affected by yellow tint.
Dit topic is al aardig oud, juli, maar dat zou kunnen betekenen dat er wel eens een slechte batch tussenzit of zoiets? Geen source waar ie dat vandaan haalt, maar dat betekent wel dat het weinig zin heeft om hem om te ruilen, ze zijn toch allemaal geel. Misschien RMA en scherm laten vervangen?

Of heeft het hier mee te maken?

[ Voor 15% gewijzigd door Ceejay op 18-12-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
wat voor spellen spelen jullie owel p je transformer? ik speeel op het moment world of goo, game dev story, plants versus zombies, en GTA3 is wel leuk met een PS3 controller, maar verder kom ik weinigs leuks tegen, heeft iemand nog iets aan te raden?

edit: en helemaal vergeten, het is ook moglijk om starfront collission werkend te krijgen op de transformer, erg leuk spel, lijkt een beetje op een uitgeklede versie van starcraft 2 bijvoorbeeld, hier de workaround:
Starfront - you need 2 APK's. I already bought the game for my phone, but was bummed out when it my tablet couldn't play it. GAMELOFT should get their shit together and give us more games that have full support.

Anyways...the goods:

1) Install the Galaxy tab 1.0.0 version. Let it install the data files. When you start the game, it will FC on you. 2) Install the LG 2x over the Galaxy version. Let it install the additional data files (if this doesn't work, just uninstall the galaxy tab version and install the LG one). 3) Sit back and play!

Start up screen and menu might look funny, but game is nice and crisp when playing.
komt van dit topic op XDA: http://forum.xda-develope...ead.php?t=1289174&page=19

[ Voor 66% gewijzigd door pimjai op 18-12-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Day of the Tentacle. Monkey Island. scummvm ftw.

[ Voor 15% gewijzigd door MacGrumpy op 18-12-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
MacGrumpy schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:47:
Day of the Tentacle. Monkey Island.
Op de Transformer? Hoe , wat waar? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
MacGrumpy schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:47:
Day of the Tentacle. Monkey Island. scummvm ftw.
monkey island heb ik niks mee, day of the tantacle ken ik niet, zal er eens naar gan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 16-09 22:00
Hoe gaan jullie om met het feit dat Android geen meerdere gebruikersaccount ondersteund?
Het lijkt me niet heel wenselijk dat als ik samen met m'n viendin zo'n apparaat ga gebruiken zij ook automatisch is ingelogt in m'n mail, websites, etc... En om nou telkens bij elke site in- en uit te loggen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18

tozzke

aka tozzert

2 kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Wellicht dat dit een oplossing is? http://www.enterproid.com/features.php
Wie heeft er zin om het uit te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Laatst online: 01-04-2024
job schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:32:
Wellicht dat dit een oplossing is? http://www.enterproid.com/features.php
Wie heeft er zin om het uit te testen?
Daar heb ik best zin in. Of mijn gezin dat ook vindt is wat anders.
Wanneer ik het probeer, zal ik het laten weten.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieHappy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb interesse in een Asus Transformer met dock, maar vroeg me af of je met het toetsenbord ook bepaalde games kan spelen zoals oude games op emulatoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Laatst online: 14-09 13:08
ja kan :)
je kan de toetsen gewoon instellen in bijv. Nesoid, of SNesoid
een usb gamecontroller kan je ook aansluiten.

Je kan je wii controller ook via bluetooth koppelen. Hiervoor ben je wel een app van de market nodig, ben de naam zo ff kwijt.

Je kan ook de originele sixaxis controller van je PS3 met kabel aansluiten op het dock.
Als je zonder kabel wilt, moet je sixaxis controller donwloaden.

Het ps3 controller verhaal werkt echt alleen met een originele controller, met 3rd party controllers lukt het pairen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Zijn er ook niet-emulator spellen die met de Wii-controller te spelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 3 is niet te spelen met de wii controller. Alleen het rijden gaat redelijk.
En de classic controller werkt helemaal niet.

Misschien maar een ps3 controller op de kop tikken via marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
met een PS3 controller werkt het wel in elk geval, hoezo gaat het niet met een classic controller dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Even terug komen op Uitzending Gemist: er is nu een update uit die de problemen die ik ook had oplost.

Als ik een flimpje wilde kijken, kreeg ik de keuze uit diverse players. Geen enkele werte. Een er van was vreemd genoeg Opera (de browser). Deze gaf een hint wat er aan de hand was: ik kreeg de melding "Sorry, this link is expired."
Na de update te hebben geinstalleerd krijg ik (heel vluchtig) deze melding in de app: "Uw tijd wijkt 92s af van de servertijd, de videolink moet daarom opnieuw worden opgehaald. De videolink laden gaat sneller als uw tijd minder dan 60s afwijkt."
Dat was dus de bron van de problemen.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Op 1 van de polls leek een meerderheid hier het tablet MET keyboard gekocht te hebben.

Vraag is:

Gebruik je het keyboard veel en voor wat voor doeleinden
Zou je het keyboard weer kopen als je nog voor de koop zou staan?

De kosten hakken er ten op zichte van de tablet zelf aardig in, dus het moet ook wel flink wat extra's bieden (naast de extra accucapaciteit, die met 9 uur volgens mij genoeg is om een paar dagen te overleven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Kosten van het keyboard vind ik wel meevallen. Ik gebruik de tablet bijna uitsluitend met keyboard, niet alleen omdat typen met een on-screen keyboard per definitie suckt maar ook omdat de dock fungeert als een handige standaard waarin je de tab schuin of rechtop kunt zetten. De extra accuduur is een mooie bonus. Dus ja, ik zou zeker weer een keyboard kopen. Of ik weer een android tab zou kopen is een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou hem inclusief dock direct weer kopen. Ik gebruik 99% van de tijd de tab + dock. Heerlijk dat je je op een dag geen enkel moment hoeft bezig te houden met het verbruik. Hij staat bij mij regelmatig 14 uur per dag aan zonder een centje pijn.
Ik vind Android een prima werkend systeem waar ik het voor gebruik. (veel surfen en nieuws volgen en wat spelletjes). Met het dock is het gewoon een prima netbook. Het enige wat ik jammer vind is dat je apps niet kunt dwingen tot draaien naar landscape terwijl er pixels genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroaS
Voor treinreizen enzo neem ik de dock niet mee vanwege het extra gewicht. Ik lees dan toch vaak alleen maar strips. Tijdens games op de bank ook geen dock. Wel altijd als ik films/uitzendinggemist/e.d. kijk in bed, dan is het een handige standaard met een extra accuduur. Het dock komt ook van stal als ik weet dat ik een tablet mee wil nemen en geen laptop, maar dat er waarschijnlijk wel nog een stuk getypt moet worden (bijv. een overleg met een groep vrienden over een project). Ik gebruik hem ook altijd als ik bestanden wil kopieren via USB-stick/SD-kaart.

Dus ja, ik zou het dock er weer bijkopen als ik opnieuw voor een Transformer ga winkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Ik heb het dock bewust niet gekocht omdat ik de tablet alleen maar gebruik om informatie te lezen en niet 'produceer' zoals bijvoorbeeld TroaS'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
barchettanl schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:41:
Even terug komen op Uitzending Gemist: er is nu een update uit die de problemen die ik ook had oplost.
....
Na de update te hebben geinstalleerd krijg ik (heel vluchtig) deze melding in de app: "Uw tijd wijkt 92s af van de servertijd, de videolink moet daarom opnieuw worden opgehaald. De videolink laden gaat sneller als uw tijd minder dan 60s afwijkt."
Dat was dus de bron van de problemen.
En wat was je oplossing? Ik kan nl ook geen enkele speler gebruiken. Moet je de tijd van de tablet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
gabberjoost schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:13:
Hoe gaan jullie om met het feit dat Android geen meerdere gebruikersaccount ondersteund?
Het lijkt me niet heel wenselijk dat als ik samen met m'n viendin zo'n apparaat ga gebruiken zij ook automatisch is ingelogt in m'n mail, websites, etc... En om nou telkens bij elke site in- en uit te loggen... :/
Volgens mij kan dat met Titanium Backup Pro.
http://www.youtube.com/watch?v=vuvDTS9RDrM(vanaf 8:39min.)

Je Transformer moet wel ge-'root' zijn anders kan je geen TB gebruiken!!

[ Voor 6% gewijzigd door midy922 op 21-12-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
heeft nog iemand iets gezien of gehoord over de 4.0 update?
meestal als ze echt een concrete aankondiging geven duurt het meestal nog een week ofz voor hij er echt is,
het is nu al bijna kerstmis, en nog steeds niets,
we hadden wel gehoopt dat we de update nog in 2011 gingen hebben, ziet er stilaan uit van niet
Pagina: 1 ... 17 ... 51 Laatste