Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25
Het is de mindere bouwkwaliteit van de TF101. Veel gebruikers hebben hier last van. Als je in een donkere omgeving zit en met donker beeld (liefst zwart) en je drukt de zijkanten in, dan zie je ook vrij veel bleeding.

Volgens mij hebben best wat mensen hem hiervoor als RMA aangemeld en is het gemaakt, maar dat was vooral in het begin toen hij uitkwam.

Die van mij heeft ook speling aan de linkerkant, alleen heb ik er zelf niet veel last van. Ik denk dat je best even contant op kunt nemen met Asus, want het hoort eigenlijk niet.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 18:49
Smarron schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:06:

Die van mij heeft ook speling aan de linkerkant, alleen heb ik er zelf niet veel last van. Ik denk dat je best even contant op kunt nemen met Asus, want het hoort eigenlijk niet.
Ik heb afgelopen vrijdag ook de Transformer besteld en zaterdag was hij al binnen. Na eerst wel positief te zijn heb ik nu toch ook wel wat op te merken op de bouwkwaliteit aan de linkse kant. Er zit gewoon speling en je kan hem een beetje knikken. Rechts zit het allemaal wat steviger. Ik zit er ook aan te denken om hem terug te sturen maar of ze het gemaakt krijgen bij Asus?

Verder lukt het mij ook niet om videos te streamen vanaf mijn homeserver, maar dat is volgens dit forum meer iets waar de TF niet zo goed in is...

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel in China en ben van plan om tijdens de kerstdagen de Transformer hier te kopen. Echter vraag ik mij af of ik de tablet rechtstreeks naar Asus kan versturen ivm garantie. Ik kan er 30-40 euro mee besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 22:30
Ik heb sinds vrijdag ook een Transformer. Ook ik heb last van een indrukbare linkerkant.
Meer in het midden. Aan de rechterkant geen speling.

Als ik de Transformer aanzet heb ik last van bleeding, zonder dat ik druk zet op de zijkanten zoals iemand hier boven suggereert.

Is dit een reden om hem terug te doen naar de winkel? Of wordt zoiets gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:45

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:48:
Ik zit momenteel in China en ben van plan om tijdens de kerstdagen de Transformer hier te kopen. Echter vraag ik mij af of ik de tablet rechtstreeks naar Asus kan versturen ivm garantie. Ik kan er 30-40 euro mee besparen.
Wat wil je horen? Momenteel kost de TF101 in Nederland ook maar €359 excl €50 cash back van Asus. Als je daar nog wil spelen met dat ding moet je 'm daar nu kopen. Anders zou je 'm gewoon hier kunnen kopen en dan heb je gegarandeerd geen gezeur als je 'm moet retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 11:30
Roodey schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:26:
Ik heb sinds vrijdag ook een Transformer. Ook ik heb last van een indrukbare linkerkant.
Meer in het midden. Aan de rechterkant geen speling.

Als ik de Transformer aanzet heb ik last van bleeding, zonder dat ik druk zet op de zijkanten zoals iemand hier boven suggereert.

Is dit een reden om hem terug te doen naar de winkel? Of wordt zoiets gerepareerd?
Dat is bij mij dus ook het geval, ik de mijne nu 2 maanden , en opeens heb ik een dode pixel. Ben benieuwd of Asus hem wil repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartdd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
ik heb het ook alleen aan de linkerkant.
rechts zit heel veel strakker vast.(links zon 1a2 mm speling.
ik erger me er eigelijk wel aan, dus zal vd week is contact opnemen met asus.

de tf standaart maken is unrooten en de versie van de samsung site erop gooien/cwm verwijderen genoeg he ?
mvg lennart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
lennartdd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:26:
ik heb het ook alleen aan de linkerkant.
rechts zit heel veel strakker vast.(links zon 1a2 mm speling.
ik erger me er eigelijk wel aan, dus zal vd week is contact opnemen met asus.

de tf standaart maken is unrooten en de versie van de samsung site erop gooien/cwm verwijderen genoeg he ?
mvg lennart
laat aub ff weten wat Asus hierover zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Laatst online: 19-09 14:57
pvanmegen schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:13:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag ook de Transformer besteld en zaterdag was hij al binnen. Na eerst wel positief te zijn heb ik nu toch ook wel wat op te merken op de bouwkwaliteit aan de linkse kant. Er zit gewoon speling en je kan hem een beetje knikken. Rechts zit het allemaal wat steviger. Ik zit er ook aan te denken om hem terug te sturen maar of ze het gemaakt krijgen bij Asus?

Verder lukt het mij ook niet om videos te streamen vanaf mijn homeserver, maar dat is volgens dit forum meer iets waar de TF niet zo goed in is...
Ik heb er geen enkel probleem mee. Ik heb ES File Explorer geïnstalleerd en maak een FTP-verbinding met mijn NAS. Voor het afspelen van films gebruik ik MXPlayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Is er eigenlijk al iets bekend wat er met de prijs van de Transformer gebeurd als de Prime er is? Gaat die erg ver omlaag (zover bekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb es file explorer ,mx video player, kom prima bij de map films op de pc, maar hoe speel ik een video.ts bestand af? iemand tip?

Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Laatst online: 19-09 18:49
mark_vs schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:19:
[...]

Ik heb er geen enkel probleem mee. Ik heb ES File Explorer geïnstalleerd en maak een FTP-verbinding met mijn NAS. Voor het afspelen van films gebruik ik MXPlayer.
Ik ga het proberen vanavond! Waarom FTP verbinding? Via DNLA zou hij de server toch ook moeten zien?

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartdd
  • Laatst online: 27-09-2024
Is er een manier om bij amazon te betalen zonder cc? Ik heb wel online 3vcash voor apps te kopen. Kan dit ook en zo ja hoe kan dit?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

J0ey schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:01:
Is er eigenlijk al iets bekend wat er met de prijs van de Transformer gebeurd als de Prime er is? Gaat die erg ver omlaag (zover bekend).
De prijs is toch al aardig omlaag? Met Asus cash back zit je rond de 300 euro voor de 16GB zonder dock.

Ik verwacht niet dat ze nog heel veel meer gaan zakken. Vergelijkbare modellen van de concurrentie waarmee ze zullen vergelijke zijn toch ook niet gekelderd?
Gezien de prijsverlagingen die al gaande zijn zullen ze denk ik op een gegeven moment niet meer leverbaar zijn. Misschien gaan er nog wat tientjes af van de retailprijs, maar onder de prijs met cash back zullen ze niet zo snel komen.(maar ik ben geen Asus marketeer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
dragon2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:59:
Een ipad adapter scoren op ebay ofzo, en daar de usb kabel insteken. Ben je voor een paar euro klaar.
Dat vraag ik me af. Er is wel iets speciaals mee aan de hand. Een normale usb oplader zal het niet doen.
Lees dit maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
jobr schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:19:
[...]

Dat vraag ik me af. Er is wel iets speciaals mee aan de hand. Een normale usb oplader zal het niet doen.
Lees dit maar eens.
Ik zeg ook, ipad adapter. Een willekeurige usb adapter met een te laag voltage (de gemiddelde telefoon adapter) gaat niet werken inderdaad. Mijn ebay ipad adapter van USD 2,50 (of zoiets) doet het echt prima.

En inderdaad, Usb3 verlengkabels ipv usb2, maar ook dat hebben we al vaker langs zien komen hier.

Weet wat je koopt, maar heel moeilijk (of duur) is het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
littlejoannes schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:14:
[...]

De prijs is toch al aardig omlaag? Met Asus cash back zit je rond de 300 euro voor de 16GB zonder dock.

Ik verwacht niet dat ze nog heel veel meer gaan zakken. Vergelijkbare modellen van de concurrentie waarmee ze zullen vergelijke zijn toch ook niet gekelderd?
Gezien de prijsverlagingen die al gaande zijn zullen ze denk ik op een gegeven moment niet meer leverbaar zijn. Misschien gaan er nog wat tientjes af van de retailprijs, maar onder de prijs met cash back zullen ze niet zo snel komen.(maar ik ben geen Asus marketeer)
Tuurlijk, maar het duurt weer 4 weken tot je dat geld hebt, dus niet geheel ideaal. Verder heb je wel gelijk, ik ga eens prijzen vergelijken. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 29-11-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Ik zit hier ook net naar te kijken, wil er graag eentje aanschaffen. 2e hands of nieuw maakt me niet zoveel uit eigenlijk, maar als ik hem voor een paar euro meer nieuw heb, waarom niet:)

Even alles op een rijtje gezet, wil er eentje met dock, maar de cashback is enkel voor de versie zonder dock..

16GB zonder dock 359 - 50 cashback = 309 euro. Dock los ~120 euro = 429 euro
16GB met dock = 478?
32GB met dock = 465

Op het moment is de 32GB met dock de beste keuze eigenlijk...tenminste voor die 36 euro meer heb je 32GB, + het dock gelijk in huis, en hoef je niet nog eens een paar weken te wachten op die 50 euro van Asus...vergeet ik nog iets?

2ehands is de goedkoopste hier 430 euro voor de 32GB met dock..tsja voor die 30 eu heb ik hem ook liever nieuw:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:
Ik heb es file explorer ,mx video player, kom prima bij de map films op de pc, maar hoe speel ik een video.ts bestand af? iemand tip?

Bedankt alvast :)
Met UpnPlay en Mx Video Player kun je Video.vob afspelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen,kan bij mijn mail maar kom geen post binnen en ka ook niet mailen.Wat zijn de instellingen voor mijn Asus transformer.

Alvast bedankt Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:05:
Wie kan mij helpen,kan bij mijn mail maar kom geen post binnen en ka ook niet mailen.Wat zijn de instellingen voor mijn Asus transformer
Je zult de gegevens van je provider er bij moeten zoeken en die invullen. Dit is geen instelling die voor iedereen hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Zonekill schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:15:
[...]

Met UpnPlay en Mx Video Player kun je Video.vob afspelen,
dus ik kan een dvd op mijn Eee pad zetten en de Eee pad vervolgens via HDMI aansluiten op mijn tv?

dat zou _/-\o_ zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Roodey schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:41:
[...]

dus ik kan een dvd op mijn Eee pad zetten en de Eee pad vervolgens via HDMI aansluiten op mijn tv?

dat zou _/-\o_ zijn
Dat weet ik niet. Wat ik bedoelde is een video.vob bestand vanaf mijn nas streamen naar TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of een USB DAC aangesloten kan worden aan de Transformer? Ik zou graag FLAC bestanden willen afspelen over een USB DAC/AMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
dragon2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:52:
[...]

Ik zeg ook, ipad adapter. Een willekeurige usb adapter met een te laag voltage (de gemiddelde telefoon adapter) gaat niet werken inderdaad. Mijn ebay ipad adapter van USD 2,50 (of zoiets) doet het echt prima.

En inderdaad, Usb3 verlengkabels ipv usb2, maar ook dat hebben we al vaker langs zien komen hier.

Weet wat je koopt, maar heel moeilijk (of duur) is het ook weer niet.
Ik ben benieuwd of de iPad adapter echt werkt, als je op fora kijkt zijn de meningen hierover verdeeld (trage laadtijd of helemaal niets).

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en heb een extra originele lader gekocht bij 4launch (verreweg het goedkoopst), al blijft het bizar dat er geen goede alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 15:55

DarkSide

theres no place like ::1

Zonekill schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:11:
[...]

Dat weet ik niet. Wat ik bedoelde is een video.vob bestand vanaf mijn nas streamen naar TF.
Dat moet kunnen ik stream mijn VOB bestanden nu vanaf mijn HTPC naar mijn Telefoon (desire) met mxplayer. Dat werkt perfect. Goed beeld, geluid. En zelfs de mogelijkheid voor subs en audio kanaal,
Helaas gaat het streamen van mkv's niet goed. (dat ligt aan de desire).

Maar ook de TF moet dat prima kunnen (VOB files, mkv weet ik niet)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Baddie09 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:19:
[...]
Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en heb een extra originele lader gekocht bij 4launch (verreweg het goedkoopst), al blijft het bizar dat er geen goede alternatieven zijn.
Ik neem aan dat je er ook een usb -> 40 pin TF101 kabel bij krijgt?

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
JeanLeGrand schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:37:
[...]

Ik neem aan dat je er ook een usb -> 40 pin TF101 kabel bij krijgt?
Zeker, het is de internationale versie (met al die opzetstukjes) inclusief kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
waarom zegt de tablet op sommige chaysites dat hij geen webcam of mico vind?

werkt die alleen voor skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Anton.net schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:17:
waarom zegt de tablet op sommige chaysites dat hij geen webcam of mico vind?

werkt die alleen voor skype?
Ik denk dat Flash niet in staat is om de webcam aan te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
RKorenberg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:27:
Ik zit hier ook net naar te kijken, wil er graag eentje aanschaffen. 2e hands of nieuw maakt me niet zoveel uit eigenlijk, maar als ik hem voor een paar euro meer nieuw heb, waarom niet:)

Even alles op een rijtje gezet, wil er eentje met dock, maar de cashback is enkel voor de versie zonder dock..

16GB zonder dock 359 - 50 cashback = 309 euro. Dock los ~120 euro = 429 euro
16GB met dock = 478?
32GB met dock = 465

Op het moment is de 32GB met dock de beste keuze eigenlijk...tenminste voor die 36 euro meer heb je 32GB, + het dock gelijk in huis, en hoef je niet nog eens een paar weken te wachten op die 50 euro van Asus...vergeet ik nog iets?

2ehands is de goedkoopste hier 430 euro voor de 32GB met dock..tsja voor die 30 eu heb ik hem ook liever nieuw:P
Nu bij de mediamarkt mag je voor 50 euro accesoires uitzoeken. En cashback van Asus maar dan moet je niet het toetsenbord erbij nemen en wel de 16 GB kopen.
Ik heb die van mij vorige week gekocht en ben vandaag even teruggegaan voor de prijsgarantie en dus 50 euro aan acc uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kan iemand mij wat vertellen over de batterijduur van een de pad in combinatie met dock. Wat is normaal wat betreft standby tijd en gebruikerstijd.

Het apparaat is al naar Asus geweest waar ze het dock vervangen hebben. Echter gaat de batterij nu nog maar ongeveer 3 uur mee wanneer het apparaat gebruikt wordt. Wat zijn jullie ervaringen met de batterijduur. Het gaat dan om wanneer de pad vrijwel altijd aan het dock vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
jobr schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:26:
[...]

Nu bij de mediamarkt mag je voor 50 euro accesoires uitzoeken. En cashback van Asus maar dan moet je niet het toetsenbord erbij nemen en wel de 16 GB kopen.
Ik heb die van mij vorige week gekocht en ben vandaag even teruggegaan voor de prijsgarantie en dus 50 euro aan acc uitgezocht.
Oke ja zag het net idd, valt onder die 50 eu acc ook het dock? Anders haal ik een losse 16gb. 50eu cashback van asus en 50 eu korting op een los dock:) misschien dat ik zo wel ff na de mm ga dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

PilatuS schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:32:
Kan iemand mij wat vertellen over de batterijduur van een de pad in combinatie met dock. Wat is normaal wat betreft standby tijd en gebruikerstijd.

Het apparaat is al naar Asus geweest waar ze het dock vervangen hebben. Echter gaat de batterij nu nog maar ongeveer 3 uur mee wanneer het apparaat gebruikt wordt. Wat zijn jullie ervaringen met de batterijduur. Het gaat dan om wanneer de pad vrijwel altijd aan het dock vast zit.
Ik haal 3-4 dagen met dock en altijd in de uit stand als ik deze weg leg.
Werktijden zijn van 19.00 - 23.00 uur dus 12-16 uur in gebruik, de rest is standby.

Werkzaamheden: internet en een actieve verbinding met wifi.
Syncen van mail en Wordfeud.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
RKorenberg schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:42:
[...]

Oke ja zag het net idd, valt onder die 50 eu acc ook het dock? Anders haal ik een losse 16gb. 50eu cashback van asus en 50 eu korting op een los dock:) misschien dat ik zo wel ff na de mm ga dan:)
Dat gaat niet.
Bij de MM krijg je op de bon de acc en tablet. Als je dus een dock erbij neemt krijg je dus een bon met de tablet en dock erop. Dan voldoe je dus niet aan de actie van Asus want je moet een single 16GB tablet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Op zich wel raar, want je koopt een losse tablet (aparte SKU), met een losse dock.
Dan zou de korting (50 euro via asus) dus gewoon moeten werken denk ik?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Het ligt bij mij behoorlijk aan de helderheid van het scherm. Als deze op zijn laagst staat haal ik ongeveer 16-18 uur browsen ermee. Als ik de helderheid hoog zet een uur of 10. (dus dock + tab samen)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
jobr schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:39:
[...]

Dat gaat niet.
Bij de MM krijg je op de bon de acc en tablet. Als je dus een dock erbij neemt krijg je dus een bon met de tablet en dock erop. Dan voldoe je dus niet aan de actie van Asus want je moet een single 16GB tablet kopen.
Dit dus :
Knud schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:06:
Op zich wel raar, want je koopt een losse tablet (aparte SKU), met een losse dock.
Was ook mijn plan, dus als dat zo moet gewoon in 2 keer afrekenen. Dus je stuurt die bon met enkel de tablet naar Asus, krijg je van hun 50 eu. En van de mediamarkt krijg je een bon voor 50 eu aan acc. Die gebruik je voor die dock.

Maar gisteren even bij de MM geweest hier, maar ze hadden geen 16GB losse op voorraad....en de 32 met dock was daar 450, dus die ga ik denk ik morgen gewoon ophalen:) En dan voor die 50 eu een sleeve halen ofzo, ook altijd handig.

[ Voor 15% gewijzigd door Bakema op 01-12-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Knud schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:06:
Het probleem is dat je 1 bon krijgt met daarop de tablet en dock vermeld en 1 totaalprijs.
Dat is dus een set.
Je krijgt dus niet 2 afzonderlijke bonnen. Je hebt dus niet een single 16 GB gekocht volgens de factuur.
Maar je kunt het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
RKorenberg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:41:
Was ook mijn plan, dus als dat zo moet gewoon in 2 keer afrekenen. Dus je stuurt die bon met enkel de tablet naar Asus, krijg je van hun 50 eu. En van de mediamarkt krijg je een bon voor 50 eu aan acc. Die gebruik je voor die dock.
Dat krijg je dus niet Je krijgt 1 bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Maar, je koopt een losse tablet (aparte SKU), met toevallig daarbij een losse dock...
Dan zou het toch mogelijk moeten zijn? Ook al is het 1 bon, je hebt een losse tablet gekocht.

(Niet van toepassing voor mezelf, maar toch)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18

tozzke

aka tozzert

en wat als je eerst naar de kassa gaat om de losse tablet af te rekenen, vervolgens omkeert en het dock haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
Precies, of is het zo dat je die 50 eu aan acc direct moet besteden?

Anders idd gewoon eerst tablet halen, ff in de auto leggen en terug dock halen, bon inleveren = 50 eu korting, en thuis de bon van de tablet sturen naar asus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Klopt het dat als je de ssid broadcast op je router op uit zet, dat de asus geen vebinding kan maken?

Ik heb namelijk de ssid broadcast uitgezet zodat mijn netwerk niet te zien is voor anderen.
De verbinding zou hier geen probleem mee moeten hebben, maar helaas de TF krijgt geen verbinding????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:02
engadget: ice cream sandwich review. mooi om te lezen dat het een goede update is in elk geval, en als het goed is nog deze maand een OTA voor onze transformers.wel jammer dat de review gericht is op telefoons.

[ Voor 8% gewijzigd door pimjai op 02-12-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online

Je kunt gewoon 1 van de miljoenen reviews op internet lezen. Die zijn er in alle talen en vormen te vinden en bevatten nog veel meer informatie die je straks misschien ook wel wilt weten. Ik zeg: DOEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 13:50
pimjai schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:44:
engadget: ice cream sandwich review. mooi om te lezen dat het een goede update is in elk geval, en als het goed is nog deze maand een OTA voor onze transformers.wel jammer dat de review gericht is op telefoons.
An sich logisch dat de review zich richt op telefoons, persoonlijk kijk ik ook meer uit voor ICS op mijn telefoon dan voor mijn TF, gezien er op de telefoon imho de grootste veranderingen merkbaar/te zien zijn.
Vanaf HC naar ICS is het "niet zo spannend" eigenlijk. Veel UI elementen ken je wel.
Begrijp me niet verkeerd, uiteraard wil ik ook wel ICS op mijn TF, gezien er onderliggend ook flink wat verbeteringen zijn. Een goede stock browser deze keer? :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
ik denk meer dat het eraan ligt dat er nog geen tablets met ICS op de markt zijn. het lijkt me toch dat er voor tablets ook genoeg veranderingen en verbeteringen zijn om er een review aan te wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn transformer laad niet meer op. Als ik de kabel erin steek licht de scherm wel op maar er komt er geen bliksemschicht logo bij de batterij. Als hij uit staat laadt ie zich wel op maar tergend langzaam. Heel de nacht 20% ofzo. Ik had vlak daarvoor wel een reset battery stat gedaan omdat de transformer vaak uitviel door geen stroom. Ik dacht misschien verhelpt het wel iets maar niet dus. Wat kan ik nu doen? Garantie vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Andere kabel proberen? Je moet eerst testen waar het probleem zit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
  • Laatst online: 19-09 14:54
Ff afronden wat het fissuurlijn in glas betreft: de EEE Pad TF101 is teruggekomen vanuit Tsjechië. Totale kostprijs was net geen 50euro wat dus al bij al nog meeviel. Ze hebben ook het wat loszitten aan de linkerzijde waar hij zo'n last van had ook verholpen... Wel nergens geen melding gekregen van transportkosten, misschien een vorm van coulance bij ASUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
RKorenberg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:42:
Precies, of is het zo dat je die 50 eu aan acc direct moet besteden?

Anders idd gewoon eerst tablet halen, ff in de auto leggen en terug dock halen, bon inleveren = 50 eu korting, en thuis de bon van de tablet sturen naar asus
Die moet je direct besteden. Die komt op dezelfde bon. Je krijgt ook geen tegoedbon oid als je de acc later wilt uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
FlipFlink schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:43:
Mijn transformer laad niet meer op. Als ik de kabel erin steek licht de scherm wel op maar er komt er geen bliksemschicht logo bij de batterij. Als hij uit staat laadt ie zich wel op maar tergend langzaam. Heel de nacht 20% ofzo. Ik had vlak daarvoor wel een reset battery stat gedaan omdat de transformer vaak uitviel door geen stroom. Ik dacht misschien verhelpt het wel iets maar niet dus. Wat kan ik nu doen? Garantie vragen?
Lijkt alsof de adapter een lager voltage (<15v) geeft oid. Als je via de usb van de pc oplaad gaat het ook langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Knud schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:08:
Maar, je koopt een losse tablet (aparte SKU), met toevallig daarbij een losse dock...
Dan zou het toch mogelijk moeten zijn? Ook al is het 1 bon, je hebt een losse tablet gekocht.

(Niet van toepassing voor mezelf, maar toch)
De "echte" set bestaat zover ik weet ook uit tablet en losse dock.

[ Voor 0% gewijzigd door jobr op 02-12-2011 19:02 . Reden: fout gedacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:23

The Legend

*Plop*

De set, tablet + dock, zit in 1 doos verpakt.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Als hij zo reageert terwijl je hem via het stopcontact oplaadt is het niet goed. Dan kan je lader of je kabeltje ook naar de knoppen zijn. Op USB hoef je niet te proberen, want die poorten leveren niet genoeg spanning om de TF op te laden, tenzij je hem geheel uitschakeld. En dan gaat het langzaam, erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
jobr schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:27:
[...]

Die moet je direct besteden. Die komt op dezelfde bon. Je krijgt ook geen tegoedbon oid als je de acc later wilt uitzoeken.
Ah oke dan gaat het over idd, morgen 100% zeker ophalen :D Dan gelijk maar een hoesje erbij zoeken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

gambieter schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:45:
Andere kabel proberen? Je moet eerst testen waar het probleem zit.
Een kabel "kopen" om het te testen is een beetje omslachtig. Je kunt naar de winkel gaan en hopen dat er daar 1 is om tijdelijk te testen, maar dat wordt ook lastig. Ik zou het gewoon aanmelden als RMA FlipFlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik zie vaker dat mensen met een kapotte adapter zitten en ik vermoed dat dit komt wanneer je via het dock zowel het tablet als het dock op gaat laden. Al bij gewoon opladen vind ik dat die adapter best wel warm werd en bij zowel dock als tablet werd dat ding gloeiend heet. Mijn vermoeden is dus dat die adapter eigenlijk te zwak is voor meteen 2 accu's tegelijkertijd op te laden, en ik daarvoor dock en tablet apart deed opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Heb zelf ook een dock en merk niet dat de oplader warmer wordt dan andere opladers van dit soort apparaten. Opladen van dock+tablet vergt niet meer vermogen, maar zal gewoon doorladen. Het kan zelfs zo zijn dat het dock het scherm van stroom voorziet en dat je eigenlijk altijd de dock oplaad ipv beide tegelijk.

Heb overigens sinds kort een usb verlengkabel van 3 meter voor 15 euro bij Conrad gekocht, dit laadt een stuk fijner op :)

Wat ik wel heb met de adapter is dat hij niet goed geaard is waardoor het scherm tintelt. Hiervoor moet je de adapter even omdraaien. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar dit is o.a. in Deel 1 behandeld.

[ Voor 19% gewijzigd door Kiswum op 02-12-2011 21:57 . Reden: Tintelend scherm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cilo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08-2022

cilo

V MAX, live life to the max

iemand een tip voor een wiget/app waarmee je tegelijkertijd facebook,twitter en hyves op je bureaublad kan zien/bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:05
Er staat me iets van bij dat in deel 1 van dit topic iemand ook dit probleem had en de stekker 180 graden draaide voordat hij die in het stopcontact stopte en dan geen probleem meer had.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb vandaag voor mijn stiefvader een TF101 16 GB opgehaald bij de BCC, met als accesoire het toetsenboard / dock.

Koste 369, plus 75 euro voor het dock.
Daar gaat vanaf 50 euro Asus cash back (ik heb twee bonnen)
en daarbovenop nog eens 50 euro BCC accoires korting.

Ik vond 344 voor een 16 GB Transformer met het dock erg netjes.

Moet nu nog op zoek naar een goede case. Daarvoor zal ik kijken in het accesoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
kruila schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:21:
[...]

Er staat me iets van bij dat in deel 1 van dit topic iemand ook dit probleem had en de stekker 180 graden draaide voordat hij die in het stopcontact stopte en dan geen probleem meer had.
Je kan ook het stekker gedeelte van de adaptor afhalen, de pooltjes een beetje naar buiten buigen (niet te veel, natuurlijk) en dan het stekker gedeelte weer bevestigen. Kan zomaar zijn dat ie niet zo goed contact meer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
cilo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:07:
iemand een tip voor een wiget/app waarmee je tegelijkertijd facebook,twitter en hyves op je bureaublad kan zien/bijhouden?
Ik gebruik Wizz voor mijn Facebook. Twitter doe ik niet aan, maar dat kun je hier ook mee doen.
Wizz heeft diverse widgets, probeer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Kiswum schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:23:
[...]

Een kabel "kopen" om het te testen is een beetje omslachtig. Je kunt naar de winkel gaan en hopen dat er daar 1 is om tijdelijk te testen, maar dat wordt ook lastig. Ik zou het gewoon aanmelden als RMA FlipFlink.
Daar ben ik ook bang voor. Ik heb de pootjes al geprobeerd te buigen en zelfs het truuk met de adapter in de vriezer leggen. Beide geen baat. Ik heb ook geen dock dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop dat het een adapter probleem is maar ik heb geen andere adapter om het testen. Kan het niet aan de batterij liggen? Want ik lees daar best veel problemen over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
kruila schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:21:
[...]

Hier heb ik nog niet van gehoord. Bedoel je dus de adapter 180 graden draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:45
FlipFlink schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:54:
[...]

Hier heb ik nog niet van gehoord. Bedoel je dus de adapter 180 graden draaien?
Jazeker.

Als ik mijn adapter in het stekkerblok steek kan dat maar op twee manieren, En schijnbaar is één van de twee de verkeerde manier want dan kan ik voelen dat er een klein beetje (net)spanning op de behuizing staat.
En toen ik het vanmiddag weer verkeerd deed en ik wederom (net)spanning op de behuizing voelde ging mijn scherm ook niet aan.
Stekker er weer uit en er andersom in, Scherm sprong aan en tablet begon op te laden.

Vraag me niet hoe en waarom, Maar schijnbaar kan iets simpels als een stekker in een stekkerblok steken tegenwoordig nog verkeerd gaan.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Kiswum schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:45:

Heb overigens sinds kort een usb verlengkabel van 3 meter voor 15 euro bij Conrad gekocht, dit laadt een stuk fijner op :)
Deze werkt ook en een stuk goedkoper. Duurt alleen iets langer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:54:
[...]

Daar ben ik ook bang voor. Ik heb de pootjes al geprobeerd te buigen en zelfs het truuk met de adapter in de vriezer leggen. Beide geen baat. Ik heb ook geen dock dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop dat het een adapter probleem is maar ik heb geen andere adapter om het testen. Kan het niet aan de batterij liggen? Want ik lees daar best veel problemen over..
Hier ook met wizz, werkt goed !

Zie dat ik verkeerde bericht pak, deze heeft betrekking op de vraag om updates van facebook en twitter te zien in 1 oogopslag :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag voor 370 euro een Transformer en Dock 16G 60B gekocht in China. Kreeg er een tas bij. Ben nu bezig om de firmware te vervangen van CN naar WW. Ik vind de website van Asus moeilijk bereikbaar vanuit China dus ik heb gebruik gemaakt van de ftp server voor het downloaden van de bestanden.
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/EeePAD/TF101

Ik ga denk ik twee X-mini II speakers erbij kopen met een audio splitter zodat ik stereo geluid uit de speakers krijg. Handig voor onderweg!
http://www.x-mini.com/products.aspx?#/1

Het enige waar ik nu nog over twijfel is de sleeve. Vind de hoes van asus heel mooi, maar die is niet te gebruiken in combinatie met de dock. Vinden jullie het de moeite waard om een sleeve te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:40:
Het enige waar ik nu nog over twijfel is de sleeve. Vind de hoes van asus heel mooi, maar die is niet te gebruiken in combinatie met de dock. Vinden jullie het de moeite waard om een sleeve te gebruiken?
Vind je het handig om je dock altijd mee te slepen? Lijkt me niet als je een tablet PC koopt, dus dan is die sleeve wel een leuke oplossing. Ik gebruik hem zelf nu ook, bij direct gebrek aan beters. Ik weet dat er betere hoezen te koop zijn, maar deze sleeve voldoet prima en is origineel van Asus.
Het enige ongemak wat ik ondervind is dat je je SD niet kan verwijderen als ie in de sleeve zit. Er zit geen extra opening in de sleeve op die plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
iemand enig idee of er ook een pricedrop of cashback-actie aankomt voor de dock apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anton.net schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:30:
iemand enig idee of er ook een pricedrop of cashback-actie aankomt voor de dock apart?
Waarom dit soort kristallenbol vragen stellen? Het enige antwoord is "misschien".

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:46:
[...]

Waarom dit soort kristallenbol vragen stellen? Het enige antwoord is "misschien".
Idd rare vraag, of wij dat weten ! Koop dat ding gewoon ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel dat ik vanuit China werk met de transformer is dat ik geen toegang heb tot alle apps. Skype, Evernote etc. kan ik vanuit hier niet downloaden, dus daarvoor moet ik markt enabler gebruiken. Daarvoor moet ik weer mijn tablet rooten...

Ik zit momteel met de vraag welke firmware jullie gebruiken. Zouden jullie de gegevens van NL firmware kunnen geven?

Ik werk op:
Android versie 3.2.1
Kernel versie 2.6.36.3
Build nummer
HTK75.WW_epad-8.6.5.13-20110925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:41:
Daarvoor moet ik weer mijn tablet rooten...
Een paar weken terug werd er een makkelijke manier van rooten gegeven, gewoon een app. Zie Smarron in "Asus EEE Pad Transformer - deel 2"

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 04-12-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:01:
[...]

Idd rare vraag, of wij dat weten ! Koop dat ding gewoon ....
Waarom dat nou weer, vond het toch een vrij normale vraag van Anton. Kon toch zijn dat dat al aangekondigd kon zijn? Als je 50 euro kan besparen met even wachten, waarom niet?

[ Voor 7% gewijzigd door J0ey op 04-12-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:45
J0ey schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:23:
[...]

Waarom dat nou weer, vond het toch een vrij normale vraag van Anton. Kon toch zijn dat dat al aangekondigd kon zijn? Als je 50 euro kan besparen met even wachten, waarom niet?
Ik verwacht eerlijk gezegt geen cashback voor het losse dock,
Zo'n Cashback actie is immers om mensen die de tablet wel willen maar nog niet hebben gekocht hopelijk over de streep te trekken.
Daarbij de oorspronkelijke prijs was 150,- voor het dock en inmiddels is deze al voor 120,- te krijgen bij onderandere de Mycom. (115,- als je hem kunt afhalen bij bijv. Komplett, anders komt er weer 5 euro verzendkosten bij.)
Mijn verwachtingen zijn dat het dock in de komende maanden niet onder de 100,- euro zal zakken.

Uitgaande van het feit dat je aangeeft graag 50 euro te willen besparen op het losse dock, (In het geval er wel een Cashback voor het losse dock zal komen zal deze volgens mij niet meer dan 25/30,- euro bedragen.) Wil je het dock dus graag kunnen kopen voor 80/100,- euro.
En ik denk dat je dan naar een tweedehands exemplaar moet gaan kijken. (Al worden die bijna niet aangeboden.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:30
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:41:
Nadeel dat ik vanuit China werk met de transformer is dat ik geen toegang heb tot alle apps. Skype, Evernote etc. kan ik vanuit hier niet downloaden, dus daarvoor moet ik markt enabler gebruiken. Daarvoor moet ik weer mijn tablet rooten...

Ik zit momteel met de vraag welke firmware jullie gebruiken. Zouden jullie de gegevens van NL firmware kunnen geven?

Ik werk op:
Android versie 3.2.1
Kernel versie 2.6.36.3
Build nummer
HTK75.WW_epad-8.6.5.13-20110925
Je hebt dezelfde firmware als ons, alleen nog niet de nieuwste (dat is .19).
Het ligt niet aan de firmware, het ligt eraan dat China de market (of bepaalde apps) blocked.

Wat zou kunnen, is de apk's door laten mailen en ze vanaf je sdcard installeren. Echter, zodra ze verbinding maken met internet zullen ze waarschijnlijk nutteloos zijn, aangezien dat ook wel geblocked zal zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door DrNizeGuy op 04-12-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Sato schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:28:
[...]

Zo'n Cashback actie is immers om mensen die de tablet wel willen maar nog niet hebben gekocht hopelijk over de streep te trekken.
Daarbij de oorspronkelijke prijs was 150,- voor het dock en inmiddels is deze al voor 120,- te krijgen bij onderandere de Mycom. (115,- als je hem kunt afhalen bij bijv. Komplett, anders komt er weer 5 euro verzendkosten bij.)
Mijn verwachtingen zijn dat het dock in de komende maanden niet onder de 100,- euro zal zakken.

Uitgaande van het feit dat je aangeeft graag 50 euro te willen besparen op het losse dock, (In het geval er wel een Cashback voor het losse dock zal komen zal deze volgens mij niet meer dan 25/30,- euro bedragen.) Wil je het dock dus graag kunnen kopen voor 80/100,- euro.
En ik denk dat je dan naar een tweedehands exemplaar moet gaan kijken. (Al worden die bijna niet aangeboden.)
Oh, sorry ik dacht dat hij het over het dock en de tablet samen had. Dan heb je inderdaad gelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
J0ey schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:23:
[...]

Het is weer een van die vragen waarvan het antwoord door niemand gegeven kan worden, puur omdat niemand het weet. Wie denk je dat er hier een helder antwoord op zo'n vraag kan geven? Tenzij we hier iemand hebben die op de promotie afdeling van Asus werkt, dan weet niemand het zo te noemen. En al zou er hier een medewerker van Asus rondhangen, denk je echt dat die gaat vertellen dat je over 3 maanden wel 50 euro terugkrijgt op het dock? Als je het dan zo graag wilt weten, zoek het op op internet. Als het daar nergens staat, dan weten wij het hier ook niet. Dus, glazenbol vraag. simpel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
Sato schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:28:
[...]

4 weken geleden voor mij en mijn zwager 2 dock's aangeschaft bij Azerty voor 199,66 euro.
Leek mij een nette prijs. Dacht dat de prijs van het dock gewoon in het algemeen gezakt was maar staat nu weer gewoon te koop voor 149 euro. Op het juiste moment op de juiste plek gekeken.
Dus een mazzeltje kan ook nog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Deep sleep problematiek opgelost... kan ik nu met gerust hart zeggen. Ik heb nog niet alle apps opnieuw geinstalleerd die ik gebruikte, maar wel degene die ik veel gebruik of wilde hebben. Tablet gaat echt elke keer helemaal slapen, zelfs met Locatievoorzieningen aan (geen GPS) en Wi-Fi sync via Gmail en Exchange. Heerlijk! Weet dus niet of een app de boosdoener was, maar nu zit de tablet na een week zonder opladen nog op 38% batterij (dock leeg uiteraard).
Factory reset deed misschien ook wonderen dus. Fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

@ dock prijs discussie: bij de Media Markt gaat ie voor 111 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
en als je tijdens tablet mania een beetje je best had gedaan had je 50eu accessoire voordeel op de dock kunnen gebruiken, 50eu cashback op de 16GB, zat je op +-380EU. das pas leuk ;). maargoed, op naar de volgende actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Had en 32GB en losse Dock bij de mediamarkt gekocht van de week.

Gister uitgepakt, is het scherm defect (witte band over het scherm).
Vandaag terug voor ruilen/garantie... andere mee (gerefurbished)... Accu stuk.
Weer terug... hebben ze er niet meer, en ze komen ook niet meer, i.v.m. het het ophanden zijn van de Transformer Prime. Nu dus alles weer terug gebracht :(

Het sint cadeautje wordt dus een beetje vertraagd.... wacht nu wel op de Prime.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Robinski schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:18:
Had en 32GB en losse Dock bij de mediamarkt gekocht van de week.

Gister uitgepakt, is het scherm defect (witte band over het scherm).
Vandaag terug voor ruilen/garantie... andere mee (gerefurbished)... Accu stuk.
Weer terug... hebben ze er niet meer, en ze komen ook niet meer, i.v.m. het het ophanden zijn van de Transformer Prime. Nu dus alles weer terug gebracht :(

Het sint cadeautje wordt dus een beetje vertraagd.... wacht nu wel op de Prime.
Klinkt alsof je de defecte van een ander persoon meegekregen hebt 2x... en ze komen niet meer? Dat is vreemd. Lijkt me dat er nog genoeg voorraad is. En ik had ook niet verwacht dat de Prime meteen de TF101 zou vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik heb de Transformer nu 2 weken in mijn bezit.
Volgens mij heb ik 5 apps geinstalleerd. Ik kan maar geen goede apps vinden.
Welke apps hebben jullie zoal geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Roodey schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:36:
Ik heb de Transformer nu 2 weken in mijn bezit.
Volgens mij heb ik 5 apps geinstalleerd. Ik kan maar geen goede apps vinden.
Welke apps hebben jullie zoal geinstalleerd?
Kijk eens op tablified.com. Ik ben overigens alsnog benieuwd naar wat mensen gebruiken!

Gebruikt iemand een Mindmap applicatie bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
jobr schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:29:
[...]

Deze werkt ook en een stuk goedkoper. Duurt alleen iets langer. :)
jammer dat die nog steeds alleen in blauw te krijgen is... ik wil een zwarte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Laatst online: 21-05 17:04
Gebruikt iemand een Mindmap applicatie bijvoorbeeld?
Ik gebruik Thinking Space en combineer dat met het gratis Freemind op mijn Desktop. Hierdoor kun je aangemaakte maps uitwisselen en op beide systemen gebruiken. Misschien niet perfect, maar heel bruikbaar en uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

HenkBr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:50:
[...]

Ik gebruik Thinking Space en combineer dat met het gratis Freemind op mijn Desktop. Hierdoor kun je aangemaakte maps uitwisselen en op beide systemen gebruiken. Misschien niet perfect, maar heel bruikbaar en uitgebreid.
Mooi, thanks! Ik wilde Thinking Space + Box.net i.c.m. Freeplane gebruiken, dat moet dus gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

littlejoannes schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:20:
@ dock prijs discussie: bij de Media Markt gaat ie voor 111 euro.
Kan dat nu eens gedaan zijn met dat gedoe over die prijzen?
Het is hier Tweakers.
MOD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pusherman_ schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:56:
[...]

jammer dat die nog steeds alleen in blauw te krijgen is... ik wil een zwarte ;)
Draai jij die om je scherm,zodat je er altijd op kijkt?
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die een roze willen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
thijszor schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:24:
en als je tijdens tablet mania een beetje je best had gedaan had je 50eu accessoire voordeel op de dock kunnen gebruiken, 50eu cashback op de 16GB, zat je op +-380EU. das pas leuk ;). maargoed, op naar de volgende actie :P
Helaas gaat die actie zo niet, die 50 u aan accessoires moet je direct met het tablet kopen, als het dock er bij op de bon staat krigj je geen 50 eu van asus terug namelijk.

Dit dacht ik dus ook te doen, maar ging helaas niet op. Voor die 50 euro heb ik maar een hoesje(40e) gekocht, en voor de 10 euro die ik nog tegoed had maar een hip doekje...tsja je moet wat...

Anyway, heb inmiddels gewoon een 16GB met dock gehaald, voor 449. Nog steeds goedkoper dan elke webshop + op voorraad:) Mocht ik ruimte te kort komen druk ik er een micro sd in:) Bevalt tot nu toe echt goed, ben eigenlijk best wel een iOS fanboy, maar voor een tablet leek me dit toch te "dichtgetimmert" .

Enige vind ik, dat 80% van de apps/games voor een phone gemaakt zijn, dan is de resolutie toch wat laag, hlemaal als je dan je iPhone 4 gewend bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik was al vrij lang op zoek naar een manier om "voorspellende" woorden op het scherm te krijgen tijdens het typen als de TF gedocked was. Swiftkey doet dat.

en die is momenteel maar 10 cent door een actie van Google:

https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey

Het is de phoneversie, maar daar merk je niet veel van als hij gedocked is. Als je veel werkt met alleen tablet is hij minder prettig. Maar dat doe ik zelf niet bijster veel. Vandaar.

[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-12-2011 06:59 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde laatst het spel Birzzle op mijn Transformer en ik merk dat deze versie niet soepel loopt. Dat in vergelijking met de iPad 1 versie waarbij hij zeer soepel speelt. Stelt me dan weer teleur. Alhoewel het ook kan komen omdat het spel is geoptimaliseerd voor de iPad of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
nou weet ik natuurlijk niet hoe het op een ipad loopt, maar dat spel loopt prima hier op de TF. wat is er dan precies beter op de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:05
Voorkom vette vingers op je tablet:

https://market.android.com/details?id=com.sand.airdroid (verkeerde link)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=892959

een vriend van mij heeft het geprobeerd, en vind dit een aanrader.

[ Voor 20% gewijzigd door kruila op 07-12-2011 11:00 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Pagina: 1 ... 16 ... 51 Laatste