Lezen is moeilijk? Ik zeg toch dat hij 376 was en ik hem voor 349 gekocht heb daar dus zonder actie.. en nu krijg ik nog 50 euro terug van asus dus 299.ZoutePeper schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:51:
Bij bcc was hij 349 na cashback niet ervoor. Zo stond in de folder.
Nee, nog geen tijd voor gehad. Denk dat het vrijdagavond pas wordt op z'n vroegst.The Legend schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:27:
[...]
Heb je nog je headset kunnen testen? Oftewel, kun je een externe microphone aansluiten met behoud van je geluid via de tablet speakers?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Dus die cashback geld alleen voor de transformer zonder dock? Jammer, heb net de 16g met dock voor 440 gekocht. Ach ja.
Over 2 weken is de cashback met dock... Je had dus heel even geduld moeten hebben.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:42:
Dus die cashback geld alleen voor de transformer zonder dock? Jammer, heb net de 16g met dock voor 440 gekocht. Ach ja.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
van dit soort praktijken zijn we niet gediendVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:42:
[ Voor 27% gewijzigd door PaT op 23-11-2011 16:51 ]
Geen verzendkosten bij DealExtreme. Ook geen minimum bestelling.kielkiel schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:11:
[...]
Heb onlangs een sleeve besteld voor 3 euro. Denk dat officieel de verzendkosten vanuit hongkong minimaal even hoog zijn :-)
Duurt tussen de twee to drie weken voor het er is.
CU, RonK
Shit! Ineens staat de batterij van m'n keyboard dock op 0% en wil hij niet meer opladen.
Oranje LED lampje knippert wanneer de oplader is aangesloten. Verder is de keyboard dock nog volledig functioneel. Vrees dat de batterij in de dock spontaan is overleden?
Het lampje blijft onder (volgens mij) 3% knipperen. Daarna brandt hij constant oranje. Hopelijk gaat het lampje dus straks constant branden.Haay schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:55:
Shit! Ineens staat de batterij van m'n keyboard dock op 0% en wil hij niet meer opladen.Oranje LED lampje knippert wanneer de oplader is aangesloten. Verder is de keyboard dock nog volledig functioneel. Vrees dat de batterij in de dock spontaan is overleden?
Ik heb de dock (zonder tablet aangesloten) de hele nacht aan de lader gehangen, maar hij was vanochtend nog steeds op 0% en met een knipperend oranje LED lampjediewom schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:18:
Het lampje blijft onder (volgens mij) 3% knipperen. Daarna brandt hij constant oranje. Hopelijk gaat het lampje dus straks constant branden.
<edit>
PHEWWWWW! Had ff geGoogled, en daar werd een Cold Boot aangeraden. Heb dat dus uitgevoerd, en halleluja, dat was de oplossing! Accu in de dock is nu weer netjes opgeladen.
[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 23-11-2011 21:10 ]
Bij de cashback actie staat dat je de barcode achterop de doos moet uitknippen en opsturen. moet ik nu werkelijk in de doos gaan knippen? Lijkt me niet zo handig ivm garantie etc. ik scan de stikker achterop de doos wel in en stuur de kopie op.
Tekst Asus: Stuur het volledig ingevulde en uitgeprinte registratieformulier, samen met de rekening en de uitgeknipte barcode/het serienummer (van de doos) naar:
ASUS Cash back Postbus 2050 5202 CB 's-Hertogenbosch
Na ontvangst, ontvangt u het retourbedrag binnen 4 weken op uw rekening.
Tekst Asus: Stuur het volledig ingevulde en uitgeprinte registratieformulier, samen met de rekening en de uitgeknipte barcode/het serienummer (van de doos) naar:
[ Voor 37% gewijzigd door Hanky74 op 23-11-2011 11:49 ]
Als er staat uitknippen is het uitknippen, anders kan je een kopen scannen en retour na de winkel brengen en je weer een nieuwe halen en de actie weer doen. Dus helaas de doos gaat eraanHanky74 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:42:
Bij de cashback actie staat dat je de barcode achterop de doos moet uitknippen en opsturen. moet ik nu werkelijk in de doos gaan knippen? Lijkt me niet zo handig ivm garantie etc. ik scan de stikker achterop de doos wel in en stuur de kopie op.
Is dit wat een goede tablet in vergelijking met bijv. de Samsung Galaxy 10.1 of iPad2?. Ben voornamelijk opzoek naar kracht, goed materiaal gebruik (niet plastic aanvoelen als die Galaxy).
Had ook iets gehoord over een nieuwe tablet van Asus?
Tip: kijk even op Youtube voor vergelijkingen, lees wat reviews. We kunnen hier geen antwoorden geven op jouw persoonlijke voorkeur. Goed materiaal kun je in de winkel testen. Explore the world!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 10:41
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
de asus heeft niet dezelfde kwaliteit afwerking als de Ipad, ik denk dat ook de samsung beter in elkaar zit. Het omhulsel van de Asus is wel van plastic, maar door de kleur en het patroon van het materiaal voelt het imho niet goedkoop en ligt lekker in de hand.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb geen uitgebreide ervaring met de Samsung of de iPad2 (iets meer met de iPad2). De iPad2 vind ik qua bouwkwaliteit erg goed, net zoals de iPad1. Naar mijn idee doet het materiaalgebruik van de Asus zeker niet onder voor de iPad1/2. Metalen (aluminium?) rand, degelijk krasvrij scherm, mooi afgewerkte achterkant (ruw materiaal). Hij kraakt niet en voelt erg degelijk aan. de iPad2 voelt ook goed aan, maar is wel gladder. Bijna iedereen heeft die trouwens in een hoes zitten, dus dat merk je dan niet zo. Misschien daarom ook wel?Webcustoms schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:11:
Is dit wat een goede tablet in vergelijking met bijv. de Samsung Galaxy 10.1 of iPad2?. Ben voornamelijk opzoek naar kracht, goed materiaal gebruik (niet plastic aanvoelen als die Galaxy).
De Samsung is inderdaad wat lichter en meer plastic. Qua degelijkheid en stevigheid kan ik er niet veel over zeggen na slechts een paar minuten, maar ik vind de Asus en iPad wel meer solide aanvoelen. Kwestie van smaak ook; ik vind de Samsung Galaxy S2 ook veel te licht en te plastic. Heb liever wat meer metaal/glas zoals HTC Sensation of iPhone4.
Ik moet bij sony cashback acties ook altijd de doos stukknippen, is niet zo vreemd hoor, en heeft geen gevolgen voor garantie. Waarschijnlijk wel voor het retourneren binnen korte tijd, als dat kan waar je hem hebt gekocht...Hanky74 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:42:
Ik heb eigenlijk sinds kort dat mijn Linksnelheid ineens heel erg laag is, mijn Signaalsterkte is uitstekend maar mijn linksnelheid is bv. ineens 5Mbps of 13Mbps.
Mijn android phone geeft gewoon volle snelheid aan, 65Mbps en mijn laptop ook.
Als ik AndFTP gebruik knalt de snelheid echt omlaag. Voorheen had ik hier geen last van, zou misschien gekomen zijn na de laatste update.
Iemand anders hier last van, zouden jullie eens kunnen checken hoe de Linksnelheid bij jullie is???
Mijn android phone geeft gewoon volle snelheid aan, 65Mbps en mijn laptop ook.
Als ik AndFTP gebruik knalt de snelheid echt omlaag. Voorheen had ik hier geen last van, zou misschien gekomen zijn na de laatste update.
Iemand anders hier last van, zouden jullie eens kunnen checken hoe de Linksnelheid bij jullie is???
Of dit een goede tablet is kun je zelf opzoeken door dit topic door te nemen. Ik vind het een beetje gek dat je dat hier komt vragen terwijl het topic vol staat met ervaringen en posts van eigenaren. We verwachten hier iets meer eigen inzet en initiatief. Zelfde geldt voor de nieuwe Asus-tablet, daar kun je zelf de details van opzoeken.Webcustoms schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:11:
*weg* zie hierboven.
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 23-11-2011 19:21 ]
*weg* zie hierboven.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 23-11-2011 19:21 ]
Problemen met de youtube app, speelt geen video`s meer af....melding dat het afspelen niet gelukt is en dat ik het scherm moet aanrakenom het nog eens te proberen....
Iemand dit wel eens meegemaakt? En hoe op te lossen. Heb de transformer al opnieuw gestart, opnieuw aangemeld met mijn account, gegevens van youtube verwijderd.
Iemand dit wel eens meegemaakt? En hoe op te lossen. Heb de transformer al opnieuw gestart, opnieuw aangemeld met mijn account, gegevens van youtube verwijderd.
I intend to live forever. So far, so good.
Voordat even de editknop gebruiken in plaats van 2x te postenIkWilbert schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:20:
Update: vaag nog een keer opnieuw gestart en het werkt weer....
Ja sorry, weet ik... gepost vanaf mijn transformer en met de edit ging iets mis.RoD schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:23:
[...]
Voordat even de editknop gebruiken in plaats van 2x te posten
I intend to live forever. So far, so good.
Heb mn transformer nu een aantal maanden en ben er erg tevreden mee, maar ik merk nu toch dat er wat spelling zit aan de zijkanten en er op 2 plaatsen lightbleeding zit. Denken jullie dat ik via asus in aanmerking kom voor reparatie/vervanging?
Wat heeft dat in godsnaam met Telecomproviders te maken???RoD schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:21:
[modbreak]Discussie over prijzen, winkels en tevens de cashback horen hier niet thuis. Zoals gewoonlijk horen niet-technische zaken in Telecomproviders.[/]
Verwijderd
Hallo mede transformer eigenaren.
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn open wifi op het werk.
Ik heb altijd verbinding via een open netwerk, maar sinds 3 dagen kan mijn transformer geen verbinding meer maken. Bij het weergeven van beschikbare netwerken geeft hij aan dat de verbinding perfect is, maar al ga ik verbinding maken dan zie ik het icoontje van de sterkte terugvallen naar niks. Als er dan wordt geprobeerd een verbinding te maken, dan komt er te staan:
- verbinding maken
- IP adres ophalen
- verbinding verbroken
- en dan dit hele circus weer opnieuw
Dit gebeurt allemaal in iets van 2-3 seconden.
Iemand die dit probleem kent, en weet wat te doen om weer verbinding te kunnen maken met het netwerk. Ik heb de tablet al een paar keer herstart, maar dit heeft geen effect gehad. En volgens mij kan het ook niet aan de router instellingen liggen, omdat de rest van de afdeling wel gewoon het open netwerk opkan.
Ik heb altijd verbinding via een open netwerk, maar sinds 3 dagen kan mijn transformer geen verbinding meer maken. Bij het weergeven van beschikbare netwerken geeft hij aan dat de verbinding perfect is, maar al ga ik verbinding maken dan zie ik het icoontje van de sterkte terugvallen naar niks. Als er dan wordt geprobeerd een verbinding te maken, dan komt er te staan:
- verbinding maken
- IP adres ophalen
- verbinding verbroken
Iemand die dit probleem kent, en weet wat te doen om weer verbinding te kunnen maken met het netwerk. Ik heb de tablet al een paar keer herstart, maar dit heeft geen effect gehad. En volgens mij kan het ook niet aan de router instellingen liggen, omdat de rest van de afdeling wel gewoon het open netwerk opkan.
Deze klacht an sich ken ik wel, maar dan nog sneller. In amper een seconde maakte hij verbinding en verbrak deze weer. Batterij in no-time leeg ookVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:04:
Hallo mede transformer eigenaren.
- verbinding maken
- IP adres ophalen
- verbinding verbroken
Bleek een Google Maps probleem te zijn i.c.m. met de oude firmware (kom er maar op?!).
Als jij nu ook op de .19 firmware zit dan zal het niet hetzelfde probleem zijn, maar ik moest er wel meteen aan denken.
Volgens mij ook niks idd? Het ging over BCC en dan speciaal over de Transformer-cashback, dus ik denk dat er geen geschikter topic is als dit.jasjenl schreef op donderdag 24 november 2011 @ 00:06:
[...]
Wat heeft dat in godsnaam met Telecomproviders te maken???
[ Voor 18% gewijzigd door Crescendo op 24-11-2011 12:45 ]
Zo, ik kom hier ook maar eens kijken.
Heb namelijk vandeweek ook een TF101 aangeschaft
Ben nu nog vooral aan het kijken en spelen. Ben er al wel achter dat er nog niet veel spellen zijn ala Star Front Collision of die Gangstar-serie die het doen...
Laten we hopen dat er steeds meer komt voor de tablets. Alleen maar mooi!
Verder erg tevreden, nu even aan het kijken hoe het zit met deep-sleep en battery drain.
En maar wachten op de ICS update
Heb namelijk vandeweek ook een TF101 aangeschaft
Ben nu nog vooral aan het kijken en spelen. Ben er al wel achter dat er nog niet veel spellen zijn ala Star Front Collision of die Gangstar-serie die het doen...
Laten we hopen dat er steeds meer komt voor de tablets. Alleen maar mooi!
Verder erg tevreden, nu even aan het kijken hoe het zit met deep-sleep en battery drain.
En maar wachten op de ICS update
Heeft iedere transformer als je een bijna wit scherm voor je hebt zoals google.nl
Dat je op 1 plek net niet aan de zijkant, 2 witte ledjes door het scherm ziet schijnen? Is alleen maar bij wit en maar op 1 plaats.
Dat je op 1 plek net niet aan de zijkant, 2 witte ledjes door het scherm ziet schijnen? Is alleen maar bij wit en maar op 1 plaats.
Ik heb dit ook, alleen dan in een soort wolkenpatroon. Zal er binnenkort even een foto van maken (is alleen bij volledig witte achtergrond te zien).Cyclonic schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:51:
Heeft iedere transformer als je een bijna wit scherm voor je hebt zoals google.nl
Even een andere vraag: ik heb 2 Android toestellen in bezit (HTC Desire en TF101) als ik via mijn desktop inlog op de market, dan zie ik echter een derde toestel genaamd 'phone' staan. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
niet toevallig een custom rom op je telefoon staan? toen ik een custom rom op mijn galaxy S zette stond hij ook 2 keer bij de market. 1 keer als KPN i9000 en 1 keer als i9000
@reley inderdaad jammer dat starfront niet werkt, speel hem daarom maar op de telefoon, je kan ook eens in tegrazone kijken (een app uit de market) daar staan ook wel een paar leuke games in, ook is het wel leuk om af en toe eens te kijken op www.tablified.com
@reley inderdaad jammer dat starfront niet werkt, speel hem daarom maar op de telefoon, je kan ook eens in tegrazone kijken (een app uit de market) daar staan ook wel een paar leuke games in, ook is het wel leuk om af en toe eens te kijken op www.tablified.com
[ Voor 43% gewijzigd door pimjai op 24-11-2011 17:18 ]
Ik wil via hdmi afbeeldingen op mijn transformer op tv laten zien. Is het mogelijk om afbeeldingen op de transformer weer te besturen via mijn mobiel met dlna. het volgende / vorige doe ik dan op mijn telefoon
jahoor. Ik gebruik zelf een wdlive mediaplayer (kan dlna) die aan mijn tv hangt. Zowel de WDLive als de Transformer kunnen mekaar zien en bestanden afspelen/streamen.
Maar mijn tv zelf, een vrij recente philips, kan ook dlna. Je hebt dus geen kabels nodig in dat geval, en ook geen telefoon. Ja en ook mijn telefoon kan dlna (ik blijf bezig) dus mijn telefoon <-> Transformer<->PC<->WDLive kunnen mekaar zien en bestanden afspelen ( heb je wel iets als ES file explorer nodig, gratis in de market, voor je Android devices)
Maar mijn tv zelf, een vrij recente philips, kan ook dlna. Je hebt dus geen kabels nodig in dat geval, en ook geen telefoon. Ja en ook mijn telefoon kan dlna (ik blijf bezig) dus mijn telefoon <-> Transformer<->PC<->WDLive kunnen mekaar zien en bestanden afspelen ( heb je wel iets als ES file explorer nodig, gratis in de market, voor je Android devices)
[ Voor 51% gewijzigd door Ceejay op 24-11-2011 22:49 ]
Er zijn verschillende tools die via (lokale/externe) dlna content op weer een ander apparaat kunnen tonen. In jouw geval wil je vanaf je telefoon iets op de tablet laten zien, zodat die het via hdmi weer op de tv laat zien. Ik heb verschillende tools getest en op m'n telefoon vind ik iMediaShare het fijnst. Deze is overigens niet voor de TF beschikbaar. Alternatieven zijn Skifta of Twonky. Daarbij geef je een source aan (dlna-server, maar kan ook lokaal zijn) en de target (dlna-client, maar kan ook lokaal zijn). De video/foto/muziek wordt niet door het applaraat heen gestreamd, maar hij stuurt de link naar de bron door naar de target, zodat de target het uiteindelijk zelf bij de bron gaat ophalen.kielkiel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:00:
Ik wil via hdmi afbeeldingen op mijn transformer op tv laten zien. Is het mogelijk om afbeeldingen op de transformer weer te besturen via mijn mobiel met dlna. het volgende / vorige doe ik dan op mijn telefoon
Gisteren had ik voor het eerst dat mijn TF spontaan ging rebooten: ik hoorde dat ik een nieuwe mail had ontvangen, toen klapte ik de TF open en zag toen het Asus opstart logo.. Toen ie weer was opgestart werkte e.e.a. niet helemaal lekker meer, het duurde eerst al vrij lang voordat ie weer een internet verbinding had en daarna werkte in de Youtube app geen enkel filmpje meer (terwijl Youtube via de browser nog wel werkte). Toen nog maar een keer handmatig een reboot gedaan en daarna werkte alles weer goed. Hopelijk niet een verschijnsel dat zich vaker gaat voordoen, tot nu toe was de TF an sich wel stabiel en klapte alleen de browser er nog wel eens uit. Maar dat het hele systeem spontaan reboot had ik tot nog toe niet meegemaakt...
Weet iemand hoe ik de TF op mijn 14 jaar oude Kenwood a/v receiver kan aansluiten zodat ik mp3 kan afspelen?
Ja ok, maar op welke ingang en met welke kabel?Lizard schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:53:
via de koptelefoon/mic aansluiting?
Waarschijnlijk zoiets?Zonekill schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:03:
[...]
Ja ok, maar op welke ingang en met welke kabel?
- Chaoss
ingang van je versterker maakt niet uit. behalve de phono die kun je er niet voor gebruiken.
Nu met de cashback actie van Asus is het verleidelijk om een Eeepad aan te schaffen.
Ik heb boven een desktop staan en wil af en toe uitzending gemist kijken als mijn vrouw wat anders kijkt.
Dit wil ik niet boven doen, maar gewoon lekker vanaf de bank.
Is dit te doen op een Eeepad en zo ja is het in acceptabele kwaliteit? Hoeft geen HD te zijn, maar geen blokkerig geheel.
Het gaat me om de gebruikelijke zenders: Ned 1,2,3, RTL 4,5,7, SBS 6, Net 5 en Veronica
Ik heb boven een desktop staan en wil af en toe uitzending gemist kijken als mijn vrouw wat anders kijkt.
Is dit te doen op een Eeepad en zo ja is het in acceptabele kwaliteit? Hoeft geen HD te zijn, maar geen blokkerig geheel.
Het gaat me om de gebruikelijke zenders: Ned 1,2,3, RTL 4,5,7, SBS 6, Net 5 en Veronica
Ja hoor, geen enkel probleem!Roodey schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:17:
Nu met de cashback actie van Asus is het verleidelijk om een Eeepad aan te schaffen.
En ik gebruik daarvooor deze app: Androidgemist.nl Player
Alle zenders bij elkaar in 1 overzicht.
Merci! Ik ben over. Vanavond even kijkje nemen bij de Mediamarkt.Smarron schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:45:
[...]
Ja hoor, geen enkel probleem!
Kost 400 en na cashback dus 350. Hopelijk krijg ik nog wat van die 400 af.
Ik heb connectbot op m'n transformer staan, maar de control toets, lijkt geen functie te doen als controltoets.
Weet iemand hoe ik een control+c oid kan uitvoeren?
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Eén keer je scherm aanraken. Dan zie je links onderin een ctrl vakje. Daar 1 keer op drukken. Daarna op de c.Keiichi schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:32:
Ik heb connectbot op m'n transformer staan, maar de control toets, lijkt geen functie te doen als controltoets.
Connectbot werkt nog niet zo goed samen met het dock van de transformer. Dingen als shift+2 werken niet lekker. Ik moet eerst verbinding maken zonder dock, daarna de dock aan het scherm en dan werkt shift+2 wel.
De ctrl toets wordt nog niet ondersteund.
Is internet geen optie? Dat scheelt je dan sowieso al zo'n 40 euro en met korting zit je dan zo rond de 310.Roodey schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:48:
[...]
Merci! Ik ben over. Vanavond even kijkje nemen bij de Mediamarkt.
Kost 400 en na cashback dus 350. Hopelijk krijg ik nog wat van die 400 af.
BCC of Mycom in de buurt toevallig ?
[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 25-11-2011 15:41 ]
Ik wil dat mijn vrouw ook ff met de Eee pad speelt. Daarom fysiek vasthouden in de winkel.Smarron schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:40:
[...]
Is internet geen optie? Dat scheelt je dan sowieso al zo'n 40 euro en met korting zit je dan zo rond de 310.
BCC of Mycom in de buurt toevallig ?
Ook vind ik het fijn om bij defecten terug te kunnen naar een winkel.
Daarnaast willen we ook graag een videocamera hebben voor als onze kleine er is.
Kunnen we daar gelijk voor kijken.
MyCom zit er bij ons niet in de buurt. De BCC wel, naast de Mediamarkt waar we heen gaan.
De BCC biedt hem aan voor €370 na cashback (€420 excl cashback).
De Mediamarkt biedt hem aan voor €350 na cashback (€400 excl cashback).
Daarnaast goede ervaring met Mediamarkt, dus ga ik daar ff heen.
Vergeet niet dat dit geen officiele app is! Het werkt wel (briljant!), maar voor hoe lang? Is de ontwikkelaar bv nog steeds bereid updates te publiceren als hij zelf geen Android device meer heeft?Smarron schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:45:
[...]
Ja hoor, geen enkel probleem!
Daarnaast zijn bepaalde zaken volgens mij niet te kijken (bv buitenlandse tv-series) ivm versleuteling.
Ik heb de website van BCC verkeerd geinterpreteerd.Roodey schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:01:
[...]
Ik wil dat mijn vrouw ook ff met de Eee pad speelt. Daarom fysiek vasthouden in de winkel.
Ook vind ik het fijn om bij defecten terug te kunnen naar een winkel.
Daarnaast willen we ook graag een videocamera hebben voor als onze kleine er is.
Kunnen we daar gelijk voor kijken.
MyCom zit er bij ons niet in de buurt. De BCC wel, naast de Mediamarkt waar we heen gaan.
De BCC biedt hem aan voor €370 na cashback (€420 excl cashback).
De Mediamarkt biedt hem aan voor €350 na cashback (€400 excl cashback).
Daarnaast goede ervaring met Mediamarkt, dus ga ik daar ff heen.
Zojuist gebeld met de servicedesk en ze hebben er 1 achteruit gelegd in een stad dichtbij mijn woonplaats.
Prijs is €370 en daar komt die actie nog eens overheen. Dus een tablet voor een mooie prijs!
Ik zit er hard over na te denken om mijn EEE te rooten. Hij valt echter nog ruim binnen de garantie tijd, dus ik weet het nog niet zo zeker. Als hij nu ploft, dan kan ik mijn garantie wel vergeten. Anderzijds blijf ik zitten met de machtigingen van apps waar ik het niet mee eens ben.
Ik zit niet te wachten op een custom rom, maar zou toch wel graag meer invloed op de machtigingen van apps willen hebben en ook een paar voorgeinstalleerde apps willen dumpen.........
Ik zit niet te wachten op een custom rom, maar zou toch wel graag meer invloed op de machtigingen van apps willen hebben en ook een paar voorgeinstalleerde apps willen dumpen.........
Roodey schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:22:
[...]
Ik heb de website van BCC verkeerd geinterpreteerd.
Zojuist gebeld met de servicedesk en ze hebben er 1 achteruit gelegd in een stad dichtbij mijn woonplaats.
Prijs is €370 en daar komt die actie nog eens overheen. Dus een tablet voor een mooie prijs!
Klopt, maar geldt dat niet voor alle apps? Of ze officieel zijn of niet? En als er iemand stopt, staat er heus wel iemand anders op, daar ben ik echt niet bang voor.kwaazaar schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:04:
[...]
Vergeet niet dat dit geen officiele app is! Het werkt wel (briljant!), maar voor hoe lang? Is de ontwikkelaar bv nog steeds bereid updates te publiceren als hij zelf geen Android device meer heeft?
Daarnaast zijn bepaalde zaken volgens mij niet te kijken (bv buitenlandse tv-series) ivm versleuteling.
Je kunt hem toch rooten en als het je niet bevalt un-rooten?Poops_McGhee schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:43:
Ik zit er hard over na te denken om mijn EEE te rooten. Hij valt echter nog ruim binnen de garantie tijd, dus ik weet het nog niet zo zeker. Als hij nu ploft, dan kan ik mijn garantie wel vergeten. Anderzijds blijf ik zitten met de machtigingen van apps waar ik het niet mee eens ben.
Dat kan wel, maar als het scherm naar de boemelen gaat, dan kan ik niet zien wat ik doe. En unrooten gaat dan niet meer, neem ik aan?Smarron schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:04:
[...]
Je kunt hem toch rooten en als het je niet bevalt un-rooten?
En wat als de poort het begeeft? Dan kan ik er niets meer inladen of dergelijken. Rooted = 0 garantie.
Dit is mijn eerste bericht vanaf mijn Asus.
Wat mij opvalt is de slechte afwerking van de apps voor de tablets.
Laat AD en NU even aandacht besteden en een update uitbrengen voor hun app.
Ook de Twitter app is beneden peil. Als ik dit vergelijk met de iPad heb ik deels spijt van mijn aankoop.
Ik hoop dat hier verandering in gaat komen en niet pas als ICS komt.
Mailen en bijlagen openen gaat perfect!
Iemand nog aanraders voor apps?
Ook de Twitter app is beneden peil. Als ik dit vergelijk met de iPad heb ik deels spijt van mijn aankoop.
kan het toetsenbord eigenlijk ook met gewone gamecontrollers voor de pc werken?
ik heb momenteel deze
of kan hij alleen met draadloze controllers voor de wii, xbox of ps3 werken?
ik heb momenteel deze
of kan hij alleen met draadloze controllers voor de wii, xbox of ps3 werken?
Ja klopt wel, maar als je op die manier denkt, denk ik dat je er sowieso niet aan moet beginnen.Poops_McGhee schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:33:
[...]
Dat kan wel, maar als het scherm naar de boemelen gaat, dan kan ik niet zien wat ik doe. En unrooten gaat dan niet meer, neem ik aan?
En wat als de poort het begeeft? Dan kan ik er niets meer inladen of dergelijken. Rooted = 0 garantie.
Ik heb die van mij geroot en een andere rom op draaien (ik meen sinds juli al). Ging erg makkelijk en heb serieus niet het idee dat het apparaat ineens kapot zou kunnen gaan. Maar goed, het kan altijd gebeuren. Dan heb ik gewoon pech. Alleen durf ik dat risico wel aan en tot nu toe ben ik nog steeds erg tevreden over de custom rom.
waarom zou je van nu.nl en AD sowieso apps willen gebruiken? die sites werken bij mij prima in de browser.Roodey schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:19:
Jups, heb ik ook met die kabel gedaan en het werkt uitstekend. Gewoon in de headset-ingang stoppen, tulp-aansluiting in de aux en gaan met die banaan.
Je moet het ook niet met de iPad vergelijken, maar met de app die voor iOS gemaakt is. Als de maker van de apps er minder aandacht aan het uiterlijk besteedt, wil dat nog niet zeggen dat je app slechter functioneert of, in het geval van AD en NU, verouderde berichten weergeeft. Oftewel, de apps doen gewoon wat ze moeten doen.Roodey schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:19:
Ik heb het niet over verouderde berichten gehad. AD app bijvoorbeeld kan alleen maar in 1 stand en de nieuwsitems worden schots en scheef gepositioneerd. NU app gaat nog wel.Poops_McGhee schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:23:
[...]
Je moet het ook niet met de iPad vergelijken, maar met de app die voor iOS gemaakt is. Als de maker van de apps er minder aandacht aan het uiterlijk besteedt, wil dat nog niet zeggen dat je app slechter functioneert of, in het geval van AD en NU, verouderde berichten weergeeft. Oftewel, de apps doen gewoon wat ze moeten doen.
De website van Nu.nl werkt ook goed idd.
Dat is dan de schuld van de ontwikkelaar van de AD app voor Android. Zo simpel is het. Maar websites werken inderdaad prima op deze resolutie. De Nu.nl app heb ik heel even gebruikt, maar direct verwijderd. Op de telefoon werkt deze dan wel weer perfect.Roodey schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:31:
[...]
Ik heb het niet over verouderde berichten gehad. AD app bijvoorbeeld kan alleen maar in 1 stand en de nieuwsitems worden schots en scheef gepositioneerd. NU app gaat nog wel.
De website van Nu.nl werkt ook goed idd.
Terugkomend op m'n eigen vraag over het al dan niet werken van een externe mic
Dat werkt niet als de microfoon zo'n jack heeft:

De Eeepad kan dat niet onderscheiden van headphones dus werkt het niet. Een headset met zo'n plug:

werkt wel
Getest met een chinees-namaak-iphone4-headsetje.

De Eeepad kan dat niet onderscheiden van headphones dus werkt het niet. Een headset met zo'n plug:

werkt wel
[ Voor 37% gewijzigd door The Legend op 26-11-2011 14:16 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Dus het werkt met een headset die 3 zwarte randjes heeft ?
Yep, in theorie iig wel
Ik ben toch malle pietje niet!
Ondanks dat ik nog steeds de Asus Transformer echt wel een van de beste Android tablets vond was het voor mij wel rede vanwege de "mindere" afwerking en werking van de apps om naar een Ipad 2 te gaan. Net de apps die ik dus wilde gaan gebruiken werkten vaakgenoeg maar half en veel crashes, dit in tegenstelling tot dezelfde apps op de Ipad 2.Roodey schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:19:
Maar ik denk dat het heel belangrijk is als je je vantevoren realiseerd waarvoor je een tablet wilt gaan gebruiken en welke eisen je eraan stelt. Kijk je graag filmpjes op je tablet dan zeg ik van geen Ipad 2 pakken want daarin is de Ipad 2 gewoon niet sterk, maar bv voor boeken lezen e.d. is de Ipad 2 weer sterk in.
Een verstokte Windows gebruiker zal ook blijven struikelen bij IOS echter ik zelf ben een verstokte Windows gebruiker maar toch als je IOS eenmaal een beetje door hebt werkt het echt fijn. En het moet gezegd worden dat de apps voor IOS gewoon afgewerkt zijn en dat in tegenstelling tot Android en dat is een feit.
Voor degene die al een headset of microfoon hebben met 'twee streepjes' en dus eigenlijk 'drie streepjes' zouden moeten hebben:The Legend schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:15:
Terugkomend op m'n eigen vraag over het al dan niet werken van een externe micDat werkt niet als de microfoon zo'n jack heeft:
[afbeelding]
[afbeelding]
werkt welGetest met een chinees-namaak-iphone4-headsetje.
http://www.dealextreme.co...r-apple-iphone-14cm-13165
of hier:
http://www.onlinekabelsho...3F5056C323D194513BAF831B3
[ Voor 8% gewijzigd door midy922 op 26-11-2011 19:26 ]
De instablilteit van de browser begint me nu toch wel zwaar ter irriteren: hoe vaak ie er op één dag uitknalt is onder hand niet meer op de vingers van 2 handen te tellen... Zat ik net een heel verhaal te typen op een ander forum, druk ik op de verstuur knop en hoppa, weer sluit de browser zich af en kan ik het hele verhaal opnieuw typen
Ik snap niet dat ze daar, na zoveel updates, nog steeds geen fatsoenlijke fix voor hebben.
Met de Dolphin hd browser heb je daar geen last van en hij is heel mooi en handig.jasjenl schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:49:
De instablilteit van de browser begint me nu toch wel zwaar ter irriteren: hoe vaak ie er op één dag uitknalt is onder hand niet meer op de vingers van 2 handen te tellen... Zat ik net een heel verhaal te typen op een ander forum, druk ik op de verstuur knop en hoppa, weer sluit de browser zich af en kan ik het hele verhaal opnieuw typenIk snap niet dat ze daar, na zoveel updates, nog steeds geen fatsoenlijke fix voor hebben.
Lidy
Nou ik heb daar met dolphin ook last van zelfs met opera.
Dolphin is niks anders dan de stockbrowser met een uiterlijk schil erom.
Heb nu sinds vandaag een customrom draaien (ARHD) en tot nu toe gaat het goed.
Maar dat dacht ik ook toen ik een andere rom draaide, het is een hardnekkige bug net zoals de gigantische lag bij het typen op een forum.
Dolphin is niks anders dan de stockbrowser met een uiterlijk schil erom.
Heb nu sinds vandaag een customrom draaien (ARHD) en tot nu toe gaat het goed.
Maar dat dacht ik ook toen ik een andere rom draaide, het is een hardnekkige bug net zoals de gigantische lag bij het typen op een forum.
[ Voor 24% gewijzigd door ComTech op 26-11-2011 23:45 ]
Jullie zullen wel een paar andere apps draaiend hebben die je geheugen voor de pret wegvreten. Ik heb met nog geen enkele browser een crash naar Home gehad. Stock, Dolphin, Opera, allemaal draaien ze als een zonnetje.
Stocker dan Stock kan mijn tablet niet.
Stocker dan Stock kan mijn tablet niet.
- Chaoss
Ja hier ook blijvende instabiliteit van de browser... hoop dat dat straks in ICS wel beter is
Toch ben ik wel benieuwd naar de reden van het crashen. Sommigen hebben er last van met elke rom en elke browser. Anderen zoals ik hebben er nooit last van. Ik gebruik 95% Opera, maar de keren dat ik stockbrowser gebruik is hij ook altijd gewoon stabiel.
(Nieuwste Revolver Rom)
(Nieuwste Revolver Rom)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb het heel af en toe (1x per 2 weken ofzo?). Ik gebruik Dolphin met de custom Prime rom.Wybo schreef op zondag 27 november 2011 @ 07:50:
Toch ben ik wel benieuwd naar de reden van het crashen. Sommigen hebben er last van met elke rom en elke browser. Anderen zoals ik hebben er nooit last van. Ik gebruik 95% Opera, maar de keren dat ik stockbrowser gebruik is hij ook altijd gewoon stabiel.
(Nieuwste Revolver Rom)
- Chaoss
ik heb gewoon een stock apparaat met de laatste updatus zowel de gewone browser als Dolhpin HD crashen regelmatig... ik kan eigenlijk wel zeggen dagelijks of zelfs meerdere keren tijdens een internet sessie.
Ontzettend irritant is het iig wel.
Ontzettend irritant is het iig wel.
Verwijderd
Ik heb nu transformer bijna week en ik merk nog niets van de browser die crasht, Nog niet meegemaakt in ieder geval
. Dus daar ben ik blij om, bevalt erg goed verder.. Heb transformer zonder dock 16gb, B70.
Mijn TF is ook gewoon stock en ik draai er niks bijzonders op verder. De browser is de meest instabiele app van alle apps die ik draai, dus het lijkt me ook stug dat het aan andere apps die op de achtergrond draaien zou kunnen liggen, zoals iemand hierboven suggereerde. Bovendien zouden andere apps nog steeds niet het crashen van de browser tot gevolg mogen hebben..
<edit>
Net bijvoorbeeld weer 3 keer achter elkaar een instant crash, terwijl ik gewoon een topic op htforum.nl wilde bekijken... Pas bij poging 4 lukte het zonder een forced close..
<edit>
Net bijvoorbeeld weer 3 keer achter elkaar een instant crash, terwijl ik gewoon een topic op htforum.nl wilde bekijken... Pas bij poging 4 lukte het zonder een forced close..
[ Voor 20% gewijzigd door jasjenl op 27-11-2011 13:35 ]
Cache eens legen?jasjenl schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:31:
Mijn TF is ook gewoon stock en ik draai er niks bijzonders op verder. De browser is de meest instabiele app van alle apps die ik draai, dus het lijkt me ook stug dat het aan andere apps die op de achtergrond draaien zou kunnen liggen, zoals iemand hierboven suggereerde. Bovendien zouden andere apps nog steeds niet het crashen van de browser tot gevolg mogen hebben..
<edit>
De tablets worden allemaal stuk voor stuk hetzelfde afgeleverd. Hetgene wat het verschil maakt is de apps die mensen er opzetten. Daar moet je dus ook echt wel het verschil in zoeken. Wie weet wat voor apps je geinstalleerd hebt die allerlei vreemde machtigingen hebben gekregen.jasjenl schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:31:
<edit>
ik heb de mijne nu enkele weken gebruik hem iedere avond de hele avond ongeveer, en ik heb eigenlijk nog geen enkele crash gehad, op 1 na en dat was Worms, maar dat ligt aan Worms. Voor de rest is tie superstabiel, heb hem tot nu toe 1x opnieuw op moeten starten omdat het beeld bleef knipperen nadat Worms weer eens het leven liet. En met de updates uiteraard.
Ik ben er iig zeer tevreden mee, al gaat ie bij mij niet in deep sleep volgens mij, maar hij gaat iedere avond aan de lader dus ik heb nooit last van een lege accu.
Ik ben er iig zeer tevreden mee, al gaat ie bij mij niet in deep sleep volgens mij, maar hij gaat iedere avond aan de lader dus ik heb nooit last van een lege accu.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Er is al een hoop over gezegd en verafschuwd, maar ik heb een B50 tablet en dock. Elke keer was mijn combi in 2 dagen legen terwijl het systeem geheel uit stond. Uit wilt zeggen: knop aan de zijkant indrukken en kiezen voor uitschakelen.
Ik heb me er nooit echt aan geergerd, maar ik wist dat dit niet goed was.
Ik heb de knoop doorgehakt en het toestenbord ter reparatie aangeboden.
1 minpunt van de service was dat je niet werd gebeld voor een afhaal afspraak, hierdoor was ik 5 dagen in de weer met UPS.
Uiteindelijk tegen de regels in heb ik het zelf afgegeven bij UPS en binnen 5 werkdagen had ik hem weer terug. Hetzelfde toetsenbord heb ik terug gekregen en er is iets hardwarematigs aangepast. Hierdoor kan ik nu 4-5 avonden op mijn combi werken, zonder dat hij snel leegloopt.
Wat een verademing als je aankoop doet wat hij hoort te doen
Nu wachten op de opvolger zodat ik nog sneller kan spelen op de bank.
Oh wat een verademing!
Ik heb me er nooit echt aan geergerd, maar ik wist dat dit niet goed was.
Ik heb de knoop doorgehakt en het toestenbord ter reparatie aangeboden.
1 minpunt van de service was dat je niet werd gebeld voor een afhaal afspraak, hierdoor was ik 5 dagen in de weer met UPS.
Uiteindelijk tegen de regels in heb ik het zelf afgegeven bij UPS en binnen 5 werkdagen had ik hem weer terug. Hetzelfde toetsenbord heb ik terug gekregen en er is iets hardwarematigs aangepast. Hierdoor kan ik nu 4-5 avonden op mijn combi werken, zonder dat hij snel leegloopt.
Wat een verademing als je aankoop doet wat hij hoort te doen
Nu wachten op de opvolger zodat ik nog sneller kan spelen op de bank.
Oh wat een verademing!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Net gedaan, so far so good... We zullen zien.
Weet niet of het iets toevoegt, maar hier ook nog geen browsercrash meegemaakt sinds ik hem heb (2 maanden nu). Tablet en dock 16GB B70. Zowel voor de update (uit de doos) als na de update naar .19 geen crashes. Nu factory reset met .19 en ook geen browsercrashes. Kan me niet herinneren dat dat uberhaupt al eens voorgekomen is eigenlijk... het zal dan toch een in de weg zittende app zijn die jullie blijkbaar allemaal hebben?
Welke virusscanner draaien jullie op je transformer?
MSX 2 rulez more
GeenGreyfox schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:45:
Welke virusscanner draaien jullie op je transformer?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Aangezien ik mijn TF101 die ik vorige week heb aangeschaft voornamelijk als videoplayer wil gebruiken, maar het dock toch net iets te duur vind (wellicht dat ik 'm op den duur toch aanschaf), ben ik op zoek naar een goedkope (<= ~€20) standaard om 'm in te zetten. Heeft iemand hier voor suggesties? Ik zag wel een soort van case met een standaard-functie, maar die vond ik toch net ietsjes te duur.
Voorlopig heb ik maar even iets in elkaar geknutseld

Het werkt, en is op zich best stevig.. maar ziet er toch net ietsjes te ghetto uit

Het werkt, en is op zich best stevig.. maar ziet er toch net ietsjes te ghetto uit
[ Voor 5% gewijzigd door Aphax op 28-11-2011 14:19 ]
Dat is wel heel ghettoAphax schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:15:
Ik zag in de folder van de Xenos een iPad hoes, die tevens te gebruiken is als standaard.
Ga hem zo zelf halen, ga er van uit dat m'n TF101 er wel in past. Kost slechts een tientje dus het is altijd het proberen waard.
In de online folder: http://xenos.orcbladerfol...bdc81b4ee4451e/#/9/zoomed
Al hoorde dit volgens mij in het accessoires topic
Oops, was even vergeten dat daar een aparte topic voor was. Maar bedankt voor de suggestie, die standaard van 8 euro lijkt me wel wat, maar eens even langs de Xenos gaanPali schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:26:
[...]
In de online folder: http://xenos.orcbladerfol...bdc81b4ee4451e/#/9/zoomed
Al hoorde dit volgens mij in het accessoires topic
Slecht advies, net eentje gehaald maar past niet helaasAphax schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:29:
[...]
Oops, was even vergeten dat daar een aparte topic voor was. Maar bedankt voor de suggestie, die standaard van 8 euro lijkt me wel wat, maar eens even langs de Xenos gaan
De TF101 is een heel stuk langer dan de iPad2, toch maar even verder zoeken dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Pali op 28-11-2011 14:43 ]
- Chaoss
duh lijkt me nogal logsich dat ipad hoesjes niet passen... ipad is 4:3 terwijl de TF 16:9 is.
Bij xenos een handig ding voor 7,99 zie website... best wel stevig met antislip.Aphax schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:15:
Aangezien ik mijn TF101 die ik vorige week heb aangeschaft voornamelijk als videoplayer wil gebruiken, maar het dock toch net iets te duur vind (wellicht dat ik 'm op den duur toch aanschaf), ben ik op zoek naar een goedkope (<= ~€20) standaard om 'm in te zetten. Heeft iemand hier voor suggesties? Ik zag wel een soort van case met een standaard-functie, maar die vond ik toch net ietsjes te duur.
M
[afbeelding]
Succes.
Zo iets misschien:Pali schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:40:
[...]
Slecht advies, net eentje gehaald maar past niet helaas![]()
De TF101 is een heel stuk langer dan de iPad2, toch maar even verder zoeken dus.

Maar 2,86 euro incl verzenden
[ Voor 11% gewijzigd door jobr op 28-11-2011 18:58 ]
hallo,
ik heb sinds een paar dagen een TF
ben er erg blij mee, maar ik kan linksonderin aan de zijkant de behuizing iets indrukken.
hoelang zou ik hem +- kwijt zijn als ik hem hiervoor rma opstuur?
en heeft iemand een link met een tutorial hoe ik de TF weer helemaal stock krijg (indien die rma moet )
alvast bedankt.
mvg lennart
ben er erg blij mee, maar ik kan linksonderin aan de zijkant de behuizing iets indrukken.
en heeft iemand een link met een tutorial hoe ik de TF weer helemaal stock krijg (indien die rma moet )
alvast bedankt.
mvg lennart
Ugh, adapter opgestuurd omdat deze het niet deed... ging erg soepel, de 22e opgehaald en gisteren de eerste terugbrengpoging en vandaag binnen.
Nieuwe adapter gekregen, alleen doet die het ook niet! Vermoed dus dat het aan het stekkerstukje ligt welke je erop klikt, deze had ik ook meegestuurd en volgens mij dezelfde teruggekregen (op de adapter zat nog folie, op het stekkerstukje niet). Met een andere adapter en het originele snoer laadt de transformer netjes op dus snoer en transformer zijn het probleem niet. Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat ik een 2e defecte adapter heb gekregen.
Maar die koppelstukjes zijn nergens te krijgen volgens mij? En om hier nou weer een RMA voor aan te vragen, misschien is het makkelijk op te lossen...
Enig idee hoe ik kan teste of de adapter het doet (danwel het koppelstukje het inderdaad niet doet)? Ken helaas geen anderen met een transformer, heb geen andere koppelstukjes. Heb uiteraard ook niet de juiste schroevendraaier om dat koppelstukje open te schroeven en te kijken of ik daar iets zie.
Iemand tips of ideeen?
Nieuwe adapter gekregen, alleen doet die het ook niet! Vermoed dus dat het aan het stekkerstukje ligt welke je erop klikt, deze had ik ook meegestuurd en volgens mij dezelfde teruggekregen (op de adapter zat nog folie, op het stekkerstukje niet). Met een andere adapter en het originele snoer laadt de transformer netjes op dus snoer en transformer zijn het probleem niet. Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat ik een 2e defecte adapter heb gekregen.
Maar die koppelstukjes zijn nergens te krijgen volgens mij? En om hier nou weer een RMA voor aan te vragen, misschien is het makkelijk op te lossen...
Enig idee hoe ik kan teste of de adapter het doet (danwel het koppelstukje het inderdaad niet doet)? Ken helaas geen anderen met een transformer, heb geen andere koppelstukjes. Heb uiteraard ook niet de juiste schroevendraaier om dat koppelstukje open te schroeven en te kijken of ik daar iets zie.
Iemand tips of ideeen?
Een ipad adapter scoren op ebay ofzo, en daar de usb kabel insteken. Ben je voor een paar euro klaar.
Heb nog een extra (andere) adapter, maar ik wil mn originele adapter ook graag weer gebruiken of aan de praat krijgen. En wil gewoon weten of inderdaad dat koppelstukje brak is (dat land-specifieke stekkerstuk).dragon2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:59:
Een ipad adapter scoren op ebay ofzo, en daar de usb kabel insteken. Ben je voor een paar euro klaar.
Tja dan moet je even vertellen waar je woont en hopen dat er een Tweaker in de buurt woont die een TF heeft en het niet erg vindt als je even langs komt met de jouwe
Die van mij heeft ook aan de zijkanten (linksboven en rechtsonder hier, als ik 'm in 'landscape'-mode vasthou) een beetje speling. Weet je zeker dat dit niet normaal is voor de transformers? Ik ben vrij perfectionistisch en erger me makkelijk aan dit soort dingen, maar gelukkig merk ik het alleen als ik 'm net op een bepaalde manier beetpak, meestal merk ik het niet.lennartdd schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:54:
hallo,
alvast bedankt.
mvg lennart