Ik ben toch malle pietje niet!
Dit is makkelijk te veranderen in de instellingen van de browser onder: Settings -> User Agent String. Hier kan je kiezen uit: Tablet, Desktop en Mobiel.Soeski schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:39:
[...]
Ook dat tweede merk ik; sommige sites herkennen toch nog dat het een mobile device is en tonen de website in mobiele versie, of gewoon niet alle componenten. Jammer!
Waarom zou ik dat uit zetten? Is dan het hele principe van achtergrondsynchronisatie niet teniet gedaan?The Legend schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:10:
Er is waarschijnlijk gewoon een app bezig de wifiverbinding open te houden. Achterhalen welke app de boosdoener is door stuk voor stuk te deinstalleren. Wifi uit bij scherm uit staat aangevinkt neem ik aan?
Dan heb ik nog geen nieuwe mail e.d. als ik het scherm weer aan zet.
/edit: mijn punt is meer dat ook mét achtergrondsync van mail e.d., het batterijverbruik toch maar een paar procent per uur mag zijn ipv 10-15%?
[ Voor 12% gewijzigd door Soeski op 17-11-2011 15:48 ]
Ik heb net ff op internet lopen zoeken, maar via asus is niks te vinden wat uberhaupt duidt op een cashback actie.
Hoor het graag!
Ik heb er toevallig op gelet en afgelopen nacht had ik 3% drain. Dat is ongeveel 0.5% per uur. Wifi heb ik altijd aan staan.Soeski schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:47:
[...]
Waarom zou ik dat uit zetten? Is dan het hele principe van achtergrondsynchronisatie niet teniet gedaan?
Dan heb ik nog geen nieuwe mail e.d. als ik het scherm weer aan zet.
/edit: mijn punt is meer dat ook mét achtergrondsync van mail e.d., het batterijverbruik toch maar een paar procent per uur mag zijn ipv 10-15%?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
/jaloersasing schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:29:
[...]
Ik heb er toevallig op gelet en afgelopen nacht had ik 3% drain. Dat is ongeveel 0.5% per uur. Wifi heb ik altijd aan staan.
Ik kan je vertellen dat dit vanaf maandag a.s. op de asus website staat. De 16GB zonder dock heeft een cashback actie in week 47 en 48... de versie met dock in de opvolgende 2 weken.securitymayo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:19:
iemand de transformer gehaald met die 50 euro cashback actie uit de folder van computerland?
Ik heb net ff op internet lopen zoeken, maar via asus is niks te vinden wat uberhaupt duidt op een cashback actie.
Hoor het graag!
[ Tesla MIG MYP ]
Als je het echt wilt weten of je last heb van drain, moet je een factory reset doen. Dus helemaal opschonen, geen apps installeren. Als je batterij nog steeds zo snel leeg is, dan is er iets mis. Zoniet, dan is er toch echt een app of instelling wat je tablet leeg trekt.Soeski schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:44:
Drain "probleem" na .19 update nog steeds.
[....]
Graag wat input.
Ik vermoed ook wel een app, maar als ik bij mijn batterijverbruik alleen maar "Wi-Fi" heb staan dat zoveel verbruikt, dan vraag ik me af hoe ik kan gaan zien welke app dit is. Is er een app (DrNizeGuy schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:54:
[...]
Als je het echt wilt weten of je last heb van drain, moet je een factory reset doen. Dus helemaal opschonen, geen apps installeren. Als je batterij nog steeds zo snel leeg is, dan is er iets mis. Zoniet, dan is er toch echt een app of instelling wat je tablet leeg trekt.
Verwijderd
Gaat vanaf 19 november pas in. Je moet ook pas vanaf 19 november kopen, staat in de voorwaarden. De site is inmiddels online gegaan van de cashback actie en daar vindt je alle infosecuritymayo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:19:
iemand de transformer gehaald met die 50 euro cashback actie uit de folder van computerland?
Hoor het graag!
Ik ben ook van plan er dan een te kopen tijdens die actie volgende week
Blijkbaar weet jij hier meer van.Cyw00d schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:46:
[...]
Ik kan je vertellen dat dit vanaf maandag a.s. op de asus website staat. De 16GB zonder dock heeft een cashback actie in week 47 en 48... de versie met dock in de opvolgende 2 weken.
Weet je ook wat de cashback van die met dock gaat worden en of dit de 16 of 32GB betreft ?
Ik snap jeSoeski schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:08:
[...]
Ik vermoed ook wel een app, maar als ik bij mijn batterijverbruik alleen maar "Wi-Fi" heb staan dat zoveel verbruikt, dan vraag ik me af hoe ik kan gaan zien welke app dit is. Is er een app () die per app (LOL!) kan laten zien welke app (aargh) hoeveel batterij verbruikt?
Je kan ook met de app system panel lite zien hoeveel een app gemiddeld aan cpu kracht gebruikt. Misschien heb je daar ook wat aan.
Snap niet dat dat er nog steeds niet uit is.
Bij mij crasht hij achter elkaar kan nog niet eens een uurtje internetten
Heb nu mijn tablet geroot en voorzien van een custom rom (revolver) dacht dat misschien wel helpt maar helaas nog steeds zo instabiel als wat.
Zelf met opera gaat het regelmatig mis.
Die zal ook 50 euro zijn.jobr schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:39:
[...]
Blijkbaar weet jij hier meer van.
Weet je ook wat de cashback van die met dock gaat worden en of dit de 16 of 32GB betreft ?
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Ik heb werkelijk waar nog geen browser crash gehad. Zowel met de stock browser als met opera niet. En ik heb nog de orginele rom er op staan. Kan het niet aan een ander programma liggen dat roet in het eten gooit ?ComTech schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:27:
Zie dat er meer mensen last hebben van browsercrashes.
Snap niet dat dat er nog steeds niet uit is.
Bij mij crasht hij achter elkaar kan nog niet eens een uurtje internetten
Heb nu mijn tablet geroot en voorzien van een custom rom (revolver) dacht dat misschien wel helpt maar helaas nog steeds zo instabiel als wat.
Zelf met opera gaat het regelmatig mis.
Had wel wat meer mogen zijn
Op de 16GB of 32GB variant ?
De 16gb variant.jobr schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:05:
[...]
Had wel wat meer mogen zijn![]()
Op de 16GB of 32GB variant ?
[ Tesla MIG MYP ]
Wat voor een aansluiting heeft de beamer?-rvr- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:38:
Ik heb als docent een laptop gekoppeld aan een beamer. En nu zou ik graag het scherm van mijn transformer ook op de beamer zien, zonder dat ik de beamer via diverse kabels aan de transformer koppel. Weet iemand daar iets voor?
Je wilt dus dingen die je doet op je Transformer via je PC(of laptop) tonen aan je leerlingen via de beamer?-rvr- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:50:
Ik wil het juist via de pc doen, dus NIET direct aan de beamer koppelen.
Juist dat inderdaad, zo kan ik de bestaande situatie in een lokaal heel makkelijk gebruiken op de apps van mijn transformer te laten zien.midy922 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:02:
[...]
Je wilt dus dingen die je doet op je Transformer via je PC(of laptop) tonen aan je leerlingen via de beamer?
Splashtop!-rvr- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:03:
[...]
Juist dat inderdaad, zo kan ik de bestaande situatie in een lokaal heel makkelijk gebruiken op de apps van mijn transformer te laten zien.
http://www.splashtop.com/
Hij bedoelt net andersom. Dat je op je PC kan zien wat je op je tablet aan het doen bent.
http://www.androidtablets...our-pc-other-android.htmlmidy922 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:14:
[...]
Hij bedoelt net andersom. Dat je op je PC kan zien wat je op je tablet aan het doen bent.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als het goed is heb je iets van een pijltje rechtsbovenin... als je hier op klikt ga je naar je geinstalleerd apps en eventuele updates bekijkenmsmilde schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:45:
Ligt het aan mij, of zijn de changes van apps niet meer te bekijken in de market. Ik zie alleen dat ik een app kan bijwerken, en wat de permissies zijn, maar ik kan de changes niet meer zien
I intend to live forever. So far, so good.
Van dat 'probleem' had ik ook last. Je kan nu op het plaatje/icon van de app klikken om de uitgebreide info te zien.msmilde schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:45:
Ligt het aan mij, of zijn de changes van apps niet meer te bekijken in de market. Ik zie alleen dat ik een app kan bijwerken, en wat de permissies zijn, maar ik kan de changes niet meer zien
http://dl.dropbox.com/u/4...e.android.music.4.0.9.apk
ff proXPN installeren voor registratie op Google Music. Daarna kun je gewoon gebruik maken van music op je telefoon en google account. Als alles werkt heb je de VPN niet meer nodig en kun je de client verwijderen.:)midy922 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:57:
Hier kan je de Google Music app downloaden. Is eigenlijk alleen te downloaden voor mensen in de US.
Ik had het met 10 minuten (give or take) gefixt. Maar Google Music vind ik niet echt mijn ding, ik hou het wel op Subsonic voor nu.
Maar voor mensen die geen eigen server hebben, en hun computer niet 24/u aan hebben staan, is GM een prima alternatief!
[ Voor 21% gewijzigd door Cybergamer op 18-11-2011 17:45 ]
Eh, die stond standaard al op mijn Transformermidy922 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:57:
Hier kan je de Google Music app downloaden. Is eigenlijk alleen te downloaden voor mensen in de US.
Kreeg er gisteren netjes een update-notificatie van in de Market.
Bedankt! Dat zocht ikLizard schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:29:
[...]
Van dat 'probleem' had ik ook last. Je kan nu op het plaatje/icon van de app klikken om de uitgebreide info te zien.
Wat leuk mijn eigen link hier tegen te komen, zeker XDA bezocht.............midy922 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:57:
btw, de link blijft niet zo lang meer geldig, dus sla je slag.
[ Voor 7% gewijzigd door Pierre_nr1 op 18-11-2011 21:30 ]
KloptPierre_nr1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:29:
[...]
Wat leuk mijn eigen link hier tegen te komen, zeker XDA bezocht.............
btw, de link blijft niet zo lang meer geldig, dus sla je slag.
Eerlijk zullen we alles delen.

Mensen hier met meer ervaring hiermee?
Vraag me namelijk even af of ik adapter + stekkerstukje moet opsturen of alleen de adapter (heb nu alleen de laatste in een doos gedaan). Verder krijg je een mail met bericht dat UPS een label/sticker meeneemt voor op de doos maar ook dat je duidelijk RMA nr en je adres gegevens op de doos moet zetten.
Voor nu maar een oude schoenendoos genomen met redelijk wat opvulmateriaal en mijn gegevens (en RMA nr etc) op een A4tje op de doos geplakt (en doe nog wel n A4 met die info in de doos). Neem aan dat dat voldoende moet zijn.
Is het verder te voorspellen/zien hoe laat ze komen? Dacht namelijk dat het meer in overleg zou gaan, maar nu moet ik dan eventueel een dag vrij nemen/thuis werken...
[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 19-11-2011 12:02 ]
Het is bij dit soort dingen meestal handiger om het op je werk op te laten halen/bezorgen.m0ridin schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:00:
Is het verder te voorspellen/zien hoe laat ze komen? Dacht namelijk dat het meer in overleg zou gaan, maar nu moet ik dan eventueel een dag vrij nemen/thuis werken...
Heh, achteraf inderdaad wel... hoewel dat op mijn werk ook nog wel ns lastig kan zijn. Maar nu is het even niet anders, gelukkig is mijn vriendin 's ochtends thuis...Zamorano schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 12:33:
[...]
Het is bij dit soort dingen meestal handiger om het op je werk op te laten halen/bezorgen.
Verwijderd
Dan heb je zeker niet de originele EEE Sleeve, want dan heb je dat probleem echt niet.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:02:
Nog erger: de mijne reset regelmatig, omdat als hij in een sleeve zit, de zijkant van de sleeve tegen de powerknop drukt en hij dan dus reset....
dat komt omdat die ingang aleen voor koptelefoons is en niet voor microfoons, geloof dat je wel een bluetooth headset kan gebruikenThe Legend schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:07:
Net voor het eerst geskyped. Werkt best prima, alleen was ik wat onverstaanbaar volgens de andere partij. Nu las ik in dit topic wat over een minimicrofoontje, dus heb die maar besteld voor een paar euro. Mijn vraag: kun je dan nog wel het geluid over de speakers horen? Als ik een 10 jaar oude pc microfoon inplug dan switched 'ie naar headphone en hoor je niets meer..
Volgens mij staat er hier ergens in dit topic dat je er juist wél een microfoon in kan pluggen.. Ben zelf nu even te lui om te zoeken... ;-)pimjai schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:22:
[...]
dat komt omdat die ingang aleen voor koptelefoons is en niet voor microfoons, geloof dat je wel een bluetooth headset kan gebruiken
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Interface 1 x 2-in-1 Audio Jack (Headphone/Mic-in) |
Bij de minijack ingang zie je ook een microfoon logo zitten. Dus zou het moeten werken. Ik heb wel een headset, vanavond even proberen via Skype.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nu de komende dagen / weken stap voor stap het ding weer inrichten, app voor app, om te kijken wanneer het mis gaat. Bezigheidstherapie!
/eerste test:
Tablet helemaal Factory Default gelaten, geen apps geinstalleerd anders dan de al aanwezige (updates). Gmail is het enige dat nu aangemeld is / synced. Deep Sleep: helaas. Tablet blijft alweer op 216MHz draaien al die tijd.
Moet je echt alles uitzetten (syncen, WiFi enz) om Deep Sleep te kunnen gebruiken? Dan houdt het voor mij op namelijk.
[ Voor 27% gewijzigd door Soeski op 20-11-2011 15:22 ]
Hij zit eigenlijk altijd aan de dock. Daarnet, voordat ik Gmail geconfigureerd had, ging de tablet aan de dock wel meteen in Deep Sleep. Nu niet meer. Dat is het enige dat ik gedaan heb.The Legend schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:32:
Nee dat zou moeten hoeven. Heb je alleen de tablet of ook het dock? Indien met dock, ervaar je het probleem zowel undocked als docked?
Is opladen ook nog een oorzaak? Met andere woorden, gaat de tablet tijdens het opladen niet in Deep Sleep? Want dat zou het op dit moment kunnen verklaren... zucht... teveel variabelen
Als je een dock hebt met met type nummer t/m B50 kan het zijn dat je je je RMA moet sturen ivm batterij probleem.Soeski schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:39:
[...]
Hij zit eigenlijk altijd aan de dock. Daarnet, voordat ik Gmail geconfigureerd had, ging de tablet aan de dock wel meteen in Deep Sleep. Nu niet meer. Dat is het enige dat ik gedaan heb.
Is opladen ook nog een oorzaak? Met andere woorden, gaat de tablet tijdens het opladen niet in Deep Sleep? Want dat zou het op dit moment kunnen verklaren... zucht... teveel variabelen
Je kan het checken door b.v. als je scherm uit is, maar je dock/scherm nog open, en als je dan b.v. op de spatiebalk druk, en je scherm gaat aan, dan heb je last van die battydrain. Zo zoniet, dan ligt het niet aan je dock.
Ik heb tablet en dock B70, samen gekocht. De spatiebalk wekt mijn tablet niet. Wel het touchpad, als ik daar een paar keer flink over wrijf. (niet bij gewone aanraking). Heel af en toe werkt dat ook niet, en dan heb ik een Deep Sleep te pakken. Meestal lukt dit echter niet.xippie schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:17:
[...]
Als je een dock hebt met met type nummer t/m B50 kan het zijn dat je je je RMA moet sturen ivm batterij probleem.
Je kan het checken door b.v. als je scherm uit is, maar je dock/scherm nog open, en als je dan b.v. op de spatiebalk druk, en je scherm gaat aan, dan heb je last van die battydrain. Zo zoniet, dan ligt het niet aan je dock.
Ik bedoel dus eenstandaard 10-11" sleeve waar tablet met dock in past (zo'n generiek ding voor netbooks van neopreen of whatever...)Poops_McGhee schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:38:
[...]
Dan heb je zeker niet de originele EEE Sleeve, want dan heb je dat probleem echt niet.
@ hierboven: als je stroom op je dock hebt staan dan gaat hij idd niet in deepsleep: ergens wel logisch, want je hebt toch continue stroom....
Als je meer weet zou je dit dan even kunnen laten weten?ZoutePeper schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:02:
Saturn geeft tot 28 december op elke 100 euro uitgegeven, 15 euro korting. Leek mij een goede deal, echter kan ik op de saturn website niet zoeken naar Asus Transformer? Het kan wel, maar dan krijg je alleen maar muziek-linkjes. Ook andere zoekoptie als Samung Galaxy Tab (staat wel in de folder) kent hij niet. Raar dit.
Want als je over die 400 euro, 4x15euro korting krijgt, heb je een prijs van €340,- en dan nog daarnaast die 50euro cashback van Asus zou je de tablet al voor 290 euro kunnen aanschaffen!
Hier nog eentje Meeste van mijn vrienden willen ook een TF101, maar de prijs hield ze nog ff tegen, maar zoals ik begrepen heb is na 6 december de tablet + dock in de cachback. Dan weet ik dat de 16GB + dock vanaf dan héél goed verkocht gaat worden.Flexicon schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:32:
[...]
Als je meer weet zou je dit dan even kunnen laten weten?
Want als je over die 400 euro, 4x15euro korting krijgt, heb je een prijs van €340,- en dan nog daarnaast die 50euro cashback van Asus zou je de tablet al voor 290 euro kunnen aanschaffen!
PS,
Heb zelf 32GB + dock vanaf eind mei
Edit: http://www.laatstenieuws....-euro-korting-op-elke-100
[ Voor 15% gewijzigd door Crescendo op 20-11-2011 21:01 ]
Verwijderd
Soeski schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:36:
Ik heb nu uit pure wanhoop () maar een factory reset gedaan. Wat ik ook probeerde (sync uit, WiFi uit, zelfs met een task manager ALLE applicaties en processen gekilled), ik kreeg de tablet niet in Deep Sleep. Om niet één voor één applicaties te gaan weghalen om te kijken wat het probleem is, heb ik maar alles eraf gegooid.
Nu de komende dagen / weken stap voor stap het ding weer inrichten, app voor app, om te kijken wanneer het mis gaat. Bezigheidstherapie!
/eerste test:
Tablet helemaal Factory Default gelaten, geen apps geinstalleerd anders dan de al aanwezige (updates). Gmail is het enige dat nu aangemeld is / synced. Deep Sleep: helaas. Tablet blijft alweer op 216MHz draaien al die tijd.
Moet je echt alles uitzetten (syncen, WiFi enz) om Deep Sleep te kunnen gebruiken? Dan houdt het voor mij op namelijk.
Ik heb dit probleem met niet in deep sleep gaan ook.Soeski schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:45:
[...]
Ik heb tablet en dock B70, samen gekocht. De spatiebalk wekt mijn tablet niet. Wel het touchpad, als ik daar een paar keer flink over wrijf. (niet bij gewone aanraking). Heel af en toe werkt dat ook niet, en dan heb ik een Deep Sleep te pakken. Meestal lukt dit echter niet.
Maar als ik wifi, bluetooth en touchpad uitzet voordat ik em dichtklap, dan gaat ie wel in deep sleep volgens mij.
Hoe log jij de stroom trouwens?
Ik gebruik CPU spy. Die houdt bij in welke state de CPU gaat. Tevens heb ik de Dual Battery Widget er op staan, en dan kan ik zelf uitrekenen hoeveel % batterij ik kwijt ben na een bepaald aantal uur. Dat ligt, als hij niet in Deep Sleep gaat, tussen de 10-15% per uur. Dat vind ik echt teveel.diewom schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:47:
[...]
Ik heb dit probleem met niet in deep sleep gaan ook.
Maar als ik wifi, bluetooth en touchpad uitzet voordat ik em dichtklap, dan gaat ie wel in deep sleep volgens mij.
Hoe log jij de stroom trouwens?
Tevens kan je in de normale accu status zien hoe lang de tablet al op batterij opereert en dat dus doorrekenen.
[ Voor 8% gewijzigd door Soeski op 20-11-2011 22:00 ]
Ik heb een B50 TF en een B70 dock. Bij geen gebruik zit de TF altijd in het dock. Wanneer de TF gebruikt wordt zit hij soms in het dock, maar meestal wordt hij eruit gehaald. Dit hangt natuurlijk beetje af van het gebruik. Ik heb de standaard firmware met de laatste updates. Wifi staat altijd aan. Afsluiten van TF gebeurt door dichtklappen (eventueel na eerst terugzetten in dock) en starten door openen/eventueel loskoppelen. Powerknop wordt vrijwel nooit gebruikt.
Meestal hangt de gedockte TF elke nacht aan de stroom. Bij het eerste gebruik van de dag wordt hij er vanaf gehaald en blijft hij eraf tot eind van de dag. Soms hangt hij 's nachts niet aan het lichtnet vanwege vergeten/niet nodig.
CPU spy geeft aan de TF een groot deel van de tijd in deep sleep is.
Hopelijk heeft iemand hier iets aan?
Ziet er goed uit, samen met de Saturn actie voor 290 Euro een TF!ZoutePeper schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:59:
@ Flexicon het was zojuist op tv. Ben geen insider van saturn o.i.d. Over die cashback weet ik dan weer niks. Ik ga ervan uit dat die actie ook op tablets geldt, maar voor de zekerheid zou ik even langs gaan bij een saturn in de buurt, of een mail sturen.
Edit: http://www.laatstenieuws....-euro-korting-op-elke-100
(Ervan uitgaande dat de TF daar 399 kost, voor 1 euro iets erbij kopen).
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Bij onze saturn verkochten ze alleen met dock dus dat werkt niet.Smarron schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:47:
[...]
Ziet er goed uit, samen met de Saturn actie voor 290 Euro een TF!
Heb m zojuist online besteld bij komplett. Hopelijk morgen binnen en dan cashback opsturen.
Dat komt voor mij dan weer goed uit, ik wil alleen maar met dock.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:51:
[...]
Bij onze saturn verkochten ze alleen met dock dus dat werkt niet.
Heb m zojuist online besteld bij komplett. Hopelijk morgen binnen en dan cashback opsturen.
Dat levert dus een mooie besparing op :-)
MSX 2 rulez more
Dan moet je goed de voorwaarden lezen want de tablets zijn uitgesloten van de actie (zie website)Greyfox schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:56:
[...]
Dat komt voor mij dan weer goed uit, ik wil alleen maar met dock.
Dat levert dus een mooie besparing op :-)
Volgens de website van Saturn zijn tablets uitgesloten van de aktie... Oeps, stond er al...Smarron schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:47:
[...]
Dank, ik had helemaal niet gelezen dus dit scheelt me tijd :-)jobr schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:26:
[...]
Dan moet je goed de voorwaarden lezen want de tablets zijn uitgesloten van de actie (zie website)
Maar ze zetten in de folder "op alles" en als je dan ziet hoeveel er uitgesloten is......jammer.
MSX 2 rulez more
zou je serienummer niet ergens gelogd zijn tijdens het activeren...?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:16:
Er schijnt ook een cashback aan te komen voor 16GB met dock, volgens onofficiele bron:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1352925
Ik heb m'n 16GB tablet amper twee weken geleden gekocht bij MediaMarkt voor origineel 399 en hier nog 30 Euro korting op bedongen. Ik ga de kopie van m'n aankoopbon maar eens photoshoppen naar een datum die in de actie periode ligt. Misschien dat ze erin trappen.
Heb je nog je headset kunnen testen? Oftewel, kun je een externe microphone aansluiten met behoud van je geluid via de tablet speakers?Smarron schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:47:
[...]
Verwijderd
Zou iemand misschien willen testen of je een presentatie kan kijken via de browser van prezi? Alvast bedankt!
Ja, sinds kwart over elf vanmorgen blijkbaar... Ik weet 100% zeker dat toen ik vanmorgen rond elf uur op die website keek alles onder 'hifi' (tablets, telecom en internet, witgoed en foto) niet bij de uitzonderingen stond!jobr schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:26:
[...]
Dan moet je goed de voorwaarden lezen want de tablets zijn uitgesloten van de actie (zie website)

Saturn: waarom?

Toch nog even : mijn aan en uitknop werkt slecht. Soms niet anders te wekken dan door aansluiten aan de adapter. Afsluiten doe ik allang met de Screen Off and Lock app. Echt uitdoen werkt ook soms niet goed. Vervelend is dat het zeer onregelmatig gebeurt. Wie heeft meer deze ervaring?
[ Voor 74% gewijzigd door Farmertje op 21-11-2011 23:20 ]
Asus Transformer en nog wat spul
Ik heb een kunst leren sleeve gekocht bij DealExtreme.com. Zoek op Asus Transformer en je vindt 'm.DJSirMatthew schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:05:
Iemand tips voor een goede sleeve voor de eee Pad TF?
Kan overal bij, allen niet laden als de hoes dichtgeklapt zit.
http://www.dealextreme.co...sformer-tf101-black-73620
CU, RonK
Ontbreken van flash (vooralsnog) vind ik wel een probleem, aangezien toch nog veel websites (bv webshops) flash gebruiken. Ik denk dat ik toch wacht met upgraden totdat flash geport is naar ICS. Hopelijk is dat het geval tegen de tijd dat Asus de officiele upgrade uitgeeft.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:53:
Eerste beelden van ICS op Transformer:
YouTube: Asus EeePad Transformer (TF101) Running ICS
Ik ben voor een neopreen ding gegaan. Past precies met dock!DJSirMatthew schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:05:
Iemand tips voor een goede sleeve voor de eee Pad TF?
http://www.dealextreme.co...-bag-for-10-laptops-26260
Maar volgens mij is hier het accesSoires topic voor bedoeld:
Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101
Maar gelukkig....Flash voor Android 4.0 komt dit jaar nog... :-)kwaazaar schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:34:
[...]
Ontbreken van flash (vooralsnog) vind ik wel een probleem, aangezien toch nog veel websites (bv webshops) flash gebruiken. Ik denk dat ik toch wacht met upgraden totdat flash geport is naar ICS. Hopelijk is dat het geval tegen de tijd dat Asus de officiele upgrade uitgeeft.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:11
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Maar ik heb nog geen officiële datum van Asus voorbij zien komen mbt de 4.0 update.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Helaas is er nog weinig Prezi support voor Android. Wel heb ik net even wat dingen getest, je kunt Prezi presentatie's aanpassen en afspelen in een android browser (met Opera getest) maar hij crashte wel toen ik een afbeelding wilde invoegen. Je moet hier dus wel een internetverbinding voor hebben en bent afhankelijk van de snelheid van het netwerk + wordt het editen in de Android browsers niet ondersteund door Prezi.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:39:
Ik zit nog te twijfelen of ik deze tablet ga halen. Enige reden dat ik hem niet zou halen is omdat ik vaak presentaties via prezi geef en tot nu toe is er alleen een app voor iOS.
Zou iemand misschien willen testen of je een presentatie kan kijken via de browser van prezi? Alvast bedankt!
Bovenstaande zal met iOS weer niet mogelijk zijn vanwege flash. Offline afspelen is mij nog niet gelukt(als je hierop Googled is er wel het een en ander te vinden over mogelijkheden??) maar wie weet in de toekomst?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:11
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Inderdaad geen geld! Als ik er al niet een had, had ik hem wel besteldChaoss schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:39:
Asus heeft nu een cashback actie van 50,- betekend dat je dus netto 314,- voor een TF betaaldkoopje.
* Cybergamer had geluk om een 2e handsje van 3 weken oud te kopen voor 250,- een paar maanden geleden. De dock een klein maandje later voor 110,-. Nog steeds erg happy ermee!
Die prijzen zijn werkelijk verbazend!! En dan nog winst er op kunnen maken vind ik echt knap!diewom schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:35:
[...]
Ik ben voor een neopreen ding gegaan. Past precies met dock!
http://www.dealextreme.co...-bag-for-10-laptops-26260
Maar volgens mij is hier het accesSoires topic voor bedoeld:
Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101
Hij was 376 bij bcc maar gewoon even goed handelen en ik kreeg hem voor 349
Even getest en alles geupdate, nu gaat die weer in de doos en ingepakt worden voor kerstmis is namelijk cadeau voor mij pa
Heb onlangs een sleeve besteld voor 3 euro. Denk dat officieel de verzendkosten vanuit hongkong minimaal even hoog zijn :-)BabyXL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:07:
[...]
Die prijzen zijn werkelijk verbazend!! En dan nog winst er op kunnen maken vind ik echt knap!
De 32Gig met dock voor 499 ipv 599.
Paradigit
Verwijderd
Maar in gebruik (met dock) zie ik mijn batterij van de dock met procenten tegelijk teruglopen. Meer dan 10% per uur. Welke app dit stiekum doet, is me nog niet helder.