• MeO
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 00:51

Accesoires voor de ASUS Eee Pad Transformer TF101

In dit topic kunnen de verscheidene accessoires voor de ASUS Eee Pad Transformer worden besproken. Hierbij moet je o.a. denken aan laders, kabels, adapters, carkits, dockingstations, hoesjes. Het doel van dit topic is dus het uitwisselen van ervaring over accessoires, het bespreken ervan en je kunt er vragen over stellen. Ook kun je medetweakers wijzen op aanbiedingen of interessante accessoires.

Gerelateerde topics

[Voor 1% gewijzigd door MeO op 04-06-2011 21:57. Reden: link gecorrigeerd]

Anoniem: 402916

Ik heb voor vervoer de Case logic 11.6 gekocht. Met zachte binnenkant extra vak om losse spullen in de doen en handvaten. De losse Transformer past prima, ruimte over zelfs voor later het toetsenbord erbij.

• MeO
Afgelopen donder dag in Hongkong heb ik mijn Transformer gehaald met dock. Daar ben ik ook de volgende folio hoes tegengekomen die er speciaal voor is gemaakt. Het is geen origineel hoesje, maar toch. De tablet kanin drie standen en is gemaakt van zwart kunstleer (PU). Heb er 188 HKD voor betaald. Graag wil ik wat foto's met jullie delen:

Voorzijde in middelste stand

Achterzijde

Open waarin duidelijk de drie groeven zijn te zien

Merk MICKO, zegt me verder niets. Als ik google dan kan ik niks vinden.

Houder voor pen

Dicht

Aansluitingen zijn toegankelijk

Power aansluiting

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:20
MeO schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:59:
Afgelopen donder dag in Hongkong heb ik mijn Transformer gehaald met dock. Daar ben ik ook de volgende folio hoes tegengekomen die er speciaal voor is gemaakt. Het is geen origineel hoesje, maar toch. De tablet kanin drie standen en is gemaakt van zwart leer. Heb er 188 HKD voor betaald. Graag wil ik wat foto's met jullie delen:
..............................
Erg mooie hoes voor de tablet zelf.

Is het nog mogelijk om de dockingstation aan te sluiten terwijl de pad in de hoes zit?
k zou graag ergens een hoes willen zien waarbij ze ook het dockingstation mee hebben genomen in de hoes.
Of in ieder geval waarbij het dockingstation ook compatible is :/

p.s.

[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic ehh... samsung galaxy S levertijden link.... (of ik snap hem niet :P)

[Voor 14% gewijzigd door Junia op 04-06-2011 19:07]

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Ik snap ook niet dat de link niet klopt.
Bij deze de juiste link. TS kun je de link aanpassen?

[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• MeO
Kiswum schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:14:
Ik snap ook niet dat de link niet klopt.
Bij deze de juiste link. TS kun je de link aanpassen?

[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic
gecorrigeerd...verkeerd gekopieerd

• MeO
Junia schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:04:
[...]

Erg mooie hoes voor de tablet zelf.

Is het nog mogelijk om de dockingstation aan te sluiten terwijl de pad in de hoes zit?
k zou graag ergens een hoes willen zien waarbij ze ook het dockingstation mee hebben genomen in de hoes.
Of in ieder geval waarbij het dockingstation ook compatible is :/
Als je de flap bij de connector losmaakt dan kan je 'm in de dock steken, maar dan steekt de flap uit en ligt het op toetsenbord. Daar is deze hoes idd niet voor bedoeld. Ik zou dan kiezen voor twee siliconen hoesjes als dit mogelijk was. Een voor ieder deel. Maar dit gaat technisch niet. Dan maar gewoon een standaard etuit.

Denk dat er voor de Transformer nog heel veel accesoires uit gaan komen. Volgens de verkoper was er heel veel vraag naar accesoires voor de Transformer.

• MeO
Nog twee plaatjes.

Detail waar logo is uitgesneden. Had van mij persoonlijk niet gehoeven. Maar sommigen denk ik wel.

Twee gaten. Voor denk ik microfoon (?) en camera.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:38

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, voor de lichtsensor.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeO
Tuff Luv brengt over een aantal weken deze uit. Verkrijgbaar in echt en kunst leer.

Het is dus een folio voor inclusief keyboard.

Maar je kan 'm ook voor alleen de tablet gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-06 22:19
Ik heb zojuist deze sleeve besteld. Los in mijn tas meenemen zit mij niet helemaal lekker.
Waneer ik hem binnen heb zal ik kort mijn bevindingen delen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nadeel van die hoesjes (folio) vindt ik toch wel dat het als geheel toch een vrij dik apparaat wordt.

Nu gebruik ik mijn transformer alleen thuis, dus ik sleep hem toch niet heen en weer (vakantie uitgezonderd). dus wellicht is een sleeve ook beter dan een folio... aan de andere kant is een folio weer handig dat je hem ook "rechtop" kunt zetten, als ik hem nu plat op tafel heb liggen krijg ik na een tijdje aardig last van mijn nek :)

Hoe houden jullie trouwens dat scherm schoon? khad ooit een schoonmaak setje van "monster" bij mijn lcd tv gekocht, is een spuitflesje met zo'n bekend blauw doekje erbij werkt perfect, maar als ik de TF veel gebruik kan ik hem wel 2x per dag schoonmaken... wordt een dure zaak, heeft eimand een goedkoper schoonmaak alternatief?

[Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 05-06-2011 14:10]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-06 22:19
Chaoss schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:07:
Nadeel van die hoesjes (folio) vindt ik toch wel dat het als geheel toch een vrij dik apparaat wordt.

Nu gebruik ik mijn transformer alleen thuis, dus ik sleep hem toch niet heen en weer (vakantie uitgezonderd). dus wellicht is een sleeve ook beter dan een folio... aan de andere kant is een folio weer handig dat je hem ook "rechtop" kunt zetten, als ik hem nu plat op tafel heb liggen krijg ik na een tijdje aardig last van mijn nek :)

Hoe houden jullie trouwens dat scherm schoon? khad ooit een schoonmaak setje van "monster" bij mijn lcd tv gekocht, is een spuitflesje met zo'n bekend blauw doekje erbij werkt perfect, maar als ik de TF veel gebruik kan ik hem wel 2x per dag schoonmaken... wordt een dure zaak, heeft eimand een goedkoper schoonmaak alternatief?
Aangezien er zogenaamd gorilla glas voor het scherm zit en ik hier erg goede ervaring mee heb veeg ik hem gewoon over mijn shirt/jeans, ik ben dan ook niet echt bang voor krasjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-05 10:03
...
Ik hou het scherm zelf schoon met een brillendoekje. Paar seconden vegen en het scherm is weer vingerafdruk vrij!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
Na lang zoeken en vergelijken heb ik net de Targus Sleeve A7 Notebook Slipcase 10.2" besteld. Hij zou 1mm te kort zijn volgens de website van Targus, maar op xda-developers is bevestigd dat het past. In de hoogte hou ik ongeveer 2cm over. Ik heb hem besteld bij MyCom voor 20,- (incl. verzending) en krijg hem waarschijnlijk dinsdag binnen, uiteraard laat ik even een reactie achter hoe die bevalt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 408856

Iemand al ervaring met een verloopadapter voor de hdmi?

[Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 408856 op 05-06-2011 20:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douscha
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2022
Ik heb vrijdag deze besteld.
http://cgi.ebay.nl/Folio-...0&hash=item2564506485

Ik hoop hem voor de vakantie te hebben, wel handig als de kids ook helemaal verzot zijn op de eee pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
douscha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:23:
Ik heb vrijdag deze besteld.
http://cgi.ebay.nl/Folio-...0&hash=item2564506485

Ik hoop hem voor de vakantie te hebben, wel handig als de kids ook helemaal verzot zijn op de eee pad.
De link verwijst naar een fout pagina. Heb je een nieuwe link? Ben benieuwd wat je hebt besteld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douscha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mikew991
  • Laatst online: 12:29
Ik heb deze besteld (gewoon een 10" sleeve): http://www.bol.com/nl/p/c...00000006584331/index.html

Vandaag komt hij als het goed is binnen, en zal laten weten of hij past.

Daarnaast ga ik zelf een steun ontwerpen voor de transformer zodat ik hem rechtop kan zetten op m'n bureau zonder het dock. (ben overgegaan van solid egde naar solid works en moet wat opdrachtjes maken om het door te krijgen voor m'n stage).

hierover laat ik jullie nog meer weten tegen de tijd dat hij af is. stel iemand heeft leuke ideeën, dat zijn die altijd welkom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douscha
Heeft iemand trouwens al een extra lader voor in de auto kunnen vinden?
Ik heb wel een usb aansluiting in de auto.
De telefoon en navigatie laden wel op maar de TF niet.

kennelijk toch een andere pin aansluiting in de usb stekker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tzal komen omdat je auto een usb2.0 aansluiting heeft? de TF laad alleen op via 3.0 en dan moet er ook nog eens 15ma op die poort staan (wat waarschijnlijk niet zo is)

[Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 06-06-2011 12:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douscha
Ic, dan maar eens zoeken of daar al adaptors voor te krijgen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Junia

Hoe houden jullie trouwens dat scherm schoon? khad ooit een schoonmaak setje van "monster" bij mijn lcd tv gekocht, is een spuitflesje met zo'n bekend blauw doekje erbij werkt perfect,
Spuitbus zal niet nodig zijn aangezien het hier echt om glas gaat en niet om een lcd
Verschillende opties:

- micro vezel doekje (dat blauwe doekje waar je het over had, kun je kopen bij de supermarkt als ik me niet vergis, werkt goed tegen vet + vuil)
- Brillenpoetsdoekjes (erg handig om het scherm vetvrij te maken)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Chaoss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:33:
tzal komen omdat je auto een usb2.0 aansluiting heeft? de TF laad alleen op via 3.0 en dan moet er ook nog eens 15ma op die poort staan (wat waarschijnlijk niet zo is)
Je bedoeld zeker 15V :). Wat je kunt doen is zo'n 12 V --> 230 V omvormer gebruiken voor in de auto, kun je gewoon de normale oplader gebruiken. De goedkoopste omvormer moet al voldoen, je trekt maximaal 20 Watt.

[Voor 14% gewijzigd door The Wizard op 06-06-2011 13:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Junia
Chaoss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:33:
? :?
De TF laad alleen op via USB 3.0? wat is dat voor ongein?
Ik zie hier volgens deze bron dat USB 3.0 tot 50% meer stroom kan leveren echter lijkt het me wel heel erg jammer als je hem niet via USB 2.0 kan opladen

Zou iemand dit kunnen testen? of het werkt via USB 2.0?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
Mikew991 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:00:
Ik heb deze besteld (gewoon een 10" sleeve): http://www.bol.com/nl/p/c...00000006584331/index.html

Vandaag komt hij als het goed is binnen, en zal laten weten of hij past.
...
Wilde deze eerst ook kopen maar ik denk dat de Transformer er niet past?
Op de website van Case Logic staat dat de hoes apparaten aan kan tot 10.5 inch = 26.7cm. De Transformer is 27.1cm breed. Hopelijk houden ze wat marge zodat ie wel past!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Junia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:41:
[...]

Ik zie hier volgens deze bron dat USB 3.0 tot 50% meer stroom kan leveren echter lijkt het me wel heel erg jammer als je hem niet via USB 2.0 kan opladen

Hij wil wel opladen via USB 2.0 (500 mA), maar dan mag je het apparaat niet gebruiken, en dan nog doet hij een kwartier over 1 %, dus niet aan te raden.

De lader die bijgeleverd is levert 15V / 1,2 A over een USB 3.0 aansluiting, daarom werkt alleen een USB 3.0 verlengkabel (en dan nog niet eens alle).

Volgens mij levert USB 3.0 geen 15V maar is dit een specificatie van de lader en gebruikt hij de extra poorten van 3.0 om hiervoor de spanning te leveren.

Sluit je een normale (2.0) USB kabel op de lader aan (bijv. voor de telefoon) dan levert hij 5V / 2 A. Dus ook ideaal als snellader voor je telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douscha
Junia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:41:
[...]

Dat kan inderdaad wel kloppen, bij mij in de auto lade de TF niets bij via de USB aansluiting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mikew991
bsmpower schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:47:
[...]

Wilde deze eerst ook kopen maar ik denk dat de Transformer er niet past?
Op de website van Case Logic staat dat de hoes apparaten aan kan tot 10.5 inch = 26.7cm. De Transformer is 27.1cm breed. Hopelijk houden ze wat marge zodat ie wel past!
tja, ik heb hem ook maar gekocht op de gok. echter vind ik het wel altijd een voordeel als een sleeve wat strakker zit, dus daarom de keuze. Ben benieuwd of hij ook echt past, want het is een leuke sleeve voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coen2203
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06-2017
@MeO :

Waar in HKG heb je deze houder gevonden? Ik vind 'm er goed uitzien en ik kom ook wel eens in HKG.
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
Na een tip in het "gewone" Asus Transformer forum, heb ik nu deze stand besteld:
Arkon Compact Portable Flip

Blijkt erg goed te werken en compact op te vouwen. Verwacht hem ergens half Juni te ontvangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 132995

iemand enig idee of de losse dock al ergens verkrijgbaar is. Desnoods een B-merk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
Anoniem: 132995 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:20:
iemand enig idee of de losse dock al ergens verkrijgbaar is. Desnoods een B-merk?
Ik heb vanochtend wat mailtjes verstuurd en kreeg net het bericht van TakeItNow dat ze rekening houden met 3 tot 4 weken. Bij een andere webshop stond verwachte levertijd 1-10 werkdagen maar ik wacht nog op hun antwoord. De goedkoopste webshops leveren de dock trouwens voor rond de 120,-, dus dat is al wat goedkoper dan de verwachte 150,-?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
iemand al een goede screen protector tegen gekomen ik wil er toch eentje gaan gebruiken aangezien mijn kids ook graag even met de transformer zitten te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mikew991
deze sleeve heb ik zojuist binnen gekregen en hij past!
hij heeft zelfs nog wat ruimte over, dus de dock past er straks ook mooi bij. Het is wel een dikke sleeve, doordat er een vulling in zit. In totaal komt het neer op 2cm, met de transformer erin.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:54
Ook besteld. Ben zeer benieuwd hoe hij is. Ik vond de zwarte met wit gestikt erg mooi dus ben daarvoor gegaan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douscha
Michel242186 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:47:
iemand al een goede screen protector tegen gekomen ik wil er toch eentje gaan gebruiken aangezien mijn kids ook graag even met de transformer zitten te spelen.
Gaat dat wel werken? Het is een capacitief scherm en werkt dus alleen maar als je je vinger op het scherm houd. Ik denk dus dat dat niet lukt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
douscha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:56:
[...]

Gaat dat wel werken? Het is een capacitief scherm en werkt dus alleen maar als je je vinger op het scherm houd. Ik denk dus dat dat niet lukt.
tuurlijk gaat dat werken ik had op mijn ipad ook eentje zitten en op mijn telefoon heb ik er eentje zitten en gaat allemaal prima

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 23:19
douscha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:56:
[...]

Gaat zeer zeker wel werken. Op mijn HTC Desire met capacitief scherm zit ook een screenprotector en die doet het ook prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douscha
hostje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:05:
[...]

Gaat zeer zeker wel werken. Op mijn HTC Desire met capacitief scherm zit ook een screenprotector en die doet het ook prima.
Ok, nooit geweten.
Apart, want met een handschoen aan kun je de schermen niet bedienen, vandaar dat ik dacht dat het met zo'n protector ook niet ging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Katje96
  • Laatst online: 05-06 21:49
Ik heb dit gekocht
http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=320709225825
Komt met screenprotector.
Nu nog de Transformer...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
bsmpower schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:54:
Na lang zoeken en vergelijken heb ik net de Targus Sleeve A7 Notebook Slipcase 10.2" besteld. Hij zou 1mm te kort zijn volgens de website van Targus, maar op xda-developers is bevestigd dat het past. In de hoogte hou ik ongeveer 2cm over. Ik heb hem besteld bij MyCom voor 20,- (incl. verzending) en krijg hem waarschijnlijk dinsdag binnen, uiteraard laat ik even een reactie achter hoe die bevalt!
De hoes is binnen maar ik laat hem in de verpakking en breng hem denk ik terug. Ziet er verder goed uit maar hij is een stuk dikker dan ik had gedacht :/ ... Als ik kijk hoe dun de Transformer is, dan is het bijna zonde om er zo'n dikke hoes omheen te doen. Ook niet handig qua meenemen in een laptop- of rugtas. Dus verder zoeken naar een dunne hoes, misschien wel de officiële Asus Transformer sleeve als die weer beschikbaar is...

[Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 07-06-2011 19:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bsmpower
Mikew991 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:28:
[...]
deze sleeve heb ik zojuist binnen gekregen en hij past!
hij heeft zelfs nog wat ruimte over, dus de dock past er straks ook mooi bij. Het is wel een dikke sleeve, doordat er een vulling in zit. In totaal komt het neer op 2cm, met de transformer erin.
Heb je die 2cm opgemeten? Volgens de specs zou hij 4cm dik zijn? Ik vraag dit omdat ik mijn case te dik vind en misschien deze wil halen. 2cm is niet veel dus zou je dat eens willen opmeten!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mikew991
Heb hem nu n keer opgemeten en hij blijkt 2,5cm dik te zijn. Echter met de trnaformer zonder dock erin is hij ongeveer 3,5. Er zit een dikke laag isolatie zooi in waardoor hij wat dik is, maar hij voelt wel aan alsof het echt beschermt.

Wat ik wel nog mis, is een rits voor wat kleine accesiores dus mss dat ik er die nog ff in laat zetten ofzo.

Anoniem: 125234

welke optie heb je om de transformer in de auto te laden??

Ik wil het namelijk gebruiken om films te kijken achterin.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Anoniem: 125234 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:44:
welke optie heb je om de transformer in de auto te laden??

Ik wil het namelijk gebruiken om films te kijken achterin.
Zie mijn post: The Wizard in "Accesoires voor de Asus Eee Pad Transfor..."

Waarom wil je hem opladen? Je kunt met gemak de 6 uur halen met puur alleen film kijken.

• Mikew991
En zijn er geen portable laders netzoals bij usb 2.0, die je aan je transformer dmv usb kan hangen? Om er zo voor zorgen, dat als je meer dan 6 uur moet rijden, je nog steeds film kan kijken?

verder is voor mij inderdaad zo'n omvormer de best oplossing tot nu toe voor auto laden, of je moet een auto radio vinden met usb 3.0.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
USB 3.0 levert geen 15V, dus heb je nog steeds niks aan. Je zult moeten wachten op een accessoire of via de omvormer.

Anoniem: 125234

The Wizard schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:23:
[...]

Zie mijn post: The Wizard in "Accesoires voor de Asus Eee Pad Transfor..."

Waarom wil je hem opladen? Je kunt met gemak de 6 uur halen met puur alleen film kijken.
Ik ga met de auto naar Turkije

• Michel242186
  • Nu online
Anoniem: 125234 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:57:
[...]

moet te doen zijn in 6 uurtje toch? :o

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Anoniem: 125234 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:57:
[...]

Ok, dan is het logisch :P... Maar zo'n omvormer zou de verstandigste oplossing zijn, aangezien je het ook voor andere zaken kan gebruiken, laptop's bijv.

• MeO
coen2203 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:43:
@MeO :

Waar in HKG heb je deze houder gevonden? Ik vind 'm er goed uitzien en ik kom ook wel eens in HKG.
Bedankt alvast.
Waar anders dan in Sam Sui Po. Golden Computer Center.

• coen2203
Thanx. Ik ga zelf vaak kijken bij de mall bij exit A4 van de metro bij Wan Chai. Of op Hennessey Road. Maar bedankt voor je reply.

• BartusKN.nl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 17:50
Ben zelf nog op zoek naar een goed passende sleeve. De 10inch eeePC sleeve past wel maar is wat te groot voor de TF.

Tip: Xenos voor 8euro een houder. zie folder

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
Heeft iemand ervaring met deze stand?

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-04 05:25
Ben op zoek naar een tray die je in de wagen kan vastmaken aan de passagiers stoel en eventueel groot genoeg om tot 17 inch laptops op vast te zetten.
Zoiets : http://www.ram-mount.be/i...ct=viewProd&productId=168
http://www.ram-mount.com/...ts/tabid/693/Default.aspx

Anoniem: 248819

The Wizard schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:48:
USB 3.0 levert geen 15V, dus heb je nog steeds niks aan. Je zult moeten wachten op een accessoire of via de omvormer.
Dat klopt. Asus misbruikt alleen een usb 3.0 stekker. In de handleiding staat dat je alleen via usb (ook 2.0) op kunt laden als het scherm uit staat. Het gaat dan echter niet echt rap. Hoe hoger de spanning hoe sneller hij oplaadt. Tot een max van 15 volt. Dus als je hm direct op je autoaccu aansluit (met een spanningbegenzer / zener van 15 volt) zou je hem moeten kunnen laden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:29

tozzke

aka tozzert

net besteld:

en nu nog wachten tot de docks los leverbaar zijn :>

zin om slap te ouwehoeren? join #vervoer, #android, #domotica of #Ubiquiti @ IRC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 12:04

Ken.

\m/.([oO]).\m/

tozzke schreef op zondag 12 juni 2011 @ 01:32:
net besteld:

[afbeelding]

Zet er dan gelijk ook even bij waar.. op deze manier heeft niemand er iets aan natuurlijk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

my bad, ik heb hem op ebay gevonden.
niet eens duur imo met z'n $18 :)

zin om slap te ouwehoeren? join #vervoer, #android, #domotica of #Ubiquiti @ IRC

• BartusKN.nl
tozzke schreef op zondag 12 juni 2011 @ 02:03:
Laatste plaatje maakt het voor mij minder aantrekkelijk. Hij lijkt teveel speling te hebben.

• Smarron
BartusKN.nl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:11:
Ben zelf nog op zoek naar een goed passende sleeve. De 10inch eeePC sleeve past wel maar is wat te groot voor de TF.

Thanks voor de tip! Die houder ziet er goed uit, geen geld! Morgen even kijken.

Ik heb ook een eeePC sleeve van de netbook van mijn vriendin. Daar past gewoon de netbook in EN de Transformer! En zelfs nog gescheiden door dat bubbeltjesplastic. Die hoes is inderdaad veel te groot.

• tozzke

tozzke

aka tozzert

BartusKN.nl schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:58:
[...]

Laatste plaatje maakt het voor mij minder aantrekkelijk. Hij lijkt teveel speling te hebben.
ik ga er nog een dock bij bestellen als ze verkrijgbaar zijn, dan denk ik dat het wel meevalt toch?

• BartusKN.nl
tozzke schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:46:
[...]

ik ga er nog een dock bij bestellen als ze verkrijgbaar zijn, dan denk ik dat het wel meevalt toch?
Een manier om daar achter te komen, en voor dat geld kan dat makkelijk. Ik wacht in spanning af.

Ben zelf nog altijd opzoek naar een neopreen sleeve welke precies pas is.

ps. Vandaag mijn vader zijn TF cadeau gegeven, had er 2 gekocht O+ (ben ook een superzoon)

• Jack_The_Ripper
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:52
Heb deze Stylus besteld, http://www.dealextreme.co...e-ipad-ipad-2-black-57797 voor het geld hoef je het niet te laten. Als ik de stylus binnen heb laat ik meer weten.
zal wat minder vette vingers op het scherm geven en met mijn dikke vingers heb ik ook wat problemen. :D

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 11:20
Ik kwam deze vandaag tegen, lijkt me een erg mooie Sleeve/wallet. Leverbaar vanaf 22 Juni.

Anoniem: 257427

Gearjunkie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:41:
Ik kwam deze vandaag tegen, lijkt me een erg mooie Sleeve/wallet. Leverbaar vanaf 22 Juni.[afbeelding]
Deze ziet er goed uit!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-06 07:51
The Wizard schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:36:
[...]Je bedoeld zeker 15V :). Wat je kunt doen is zo'n 12 V --> 230 V omvormer gebruiken voor in de auto, kun je gewoon de normale oplader gebruiken. De goedkoopste omvormer moet al voldoen, je trekt maximaal 20 Watt.
Ik ga ben hier ook wel in geïnteresseerd en ben al even wezen zoeken naar waar je zulke dingen krijgen. De goedkoopste die ik tot nu toe ben tegengekomen (€24,95) is deze: BasicXL 100W

Wel met een mooi stekkertje eraan.

Misschien dat iemand anders nog een goedkopere oplossing heeft?

Edit:
Google leverde niet veel op, pricewatch deste meer:
Dezelfde als hierboven is voor 20 euro bij Salland. Verder zijn er nog soortgelijke zoals deze van HQ bij Dunnet en deze (zonder kabel bij 4 launch.

Beide van HQ en Konig zien er goed uit. Bij die van HQ staat ook dat ie een USB poort heeft, bij de Konig staat er alleen dat er 500mA over USB wordt gegeven dus ik denk dat ie ook een USB poort heeft.

[Voor 29% gewijzigd door Max Hunt op 16-06-2011 01:36]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik kwam deze vandaag tegen, lijkt me een erg mooie Sleeve/wallet. Leverbaar vanaf 22 Juni.[afbeelding]
Helaas verkoopt zo te zien de verkoper (TheTechTree) alleen binnen de UK en verzendt niet naar vaste land Europa. :|

• Gearjunkie
Haay schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:09:
[...] Helaas verkoopt zo te zien de verkoper (TheTechTree) alleen binnen de UK en verzendt niet naar vaste land Europa. :|
Ik heb hem al besteld....

• BartusKN.nl
Thanks! Heb er 2 aangeschaft en kreeg deze na 2 dagen wachten binnen. Toptip

Mijn wens was wel dat deze iets strakker nog zou zitten.

• Smarron
BartusKN.nl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:11:

Heb je deze al gekocht of iemand anders wellicht? Ik krijg hem namelijk zondag pas van mijn zoontje ... O+

Ik ben benieuwd of hij een beetje van goede kwaliteit is en of de Transformer goed past, aangezien het eigenlijk voor de iPad bedoeld was.

• SC_Chris
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 09:21
Is er al iets meer bekend over de losse USB/SD adapters voor de TF? Zonder dock heeft de TF geen USB 2.0 aansluiting wat toch een gemis is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

opzich wel een mooie sleeve, zoiets zoek ik ook, simpel maar goed,

Maar 4 cm lijkt me aan de dikke kant? dat is toch al formaatje aardig dik leesboek, iemand tips voor dunnere sleeves?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gearjunkie
Chaoss schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:52:
[...] iemand tips voor dunnere sleeves?
Ik heb deze sleeve in de US gekocht bij CompUSA. Sleeve koste maar 10 euro en is perfect op maat. Tevens zit er een soft tempex schuim plaatje van 5mm dik in welke de tablet volledig laat aansluiten in de sleeve en het scherm extra beschermd. Kortom goeie sleeve!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heb nu de Case Logic PLS210 besteld:

qua afmetingen in de hoogte iets te ruim, maar dat heeft die andere Case Logic ook, deze is volgens de specs maar 2,5cm dik en heeft nog een extra opbervakje ook. Heb al jaren een laptop tas van Case Logic en die bevalt qua kwaliteit prima.

Deze sleeve is ook helemaal niet duur: 13,50

Gelijk ook nog een 16GB microSD class10 kaartje gekocht, zit zo'n adapter bij zodat ik hem tijdens de vakantie in de camera kan gebruiken en dan gelijk de foto's op de TF kan zetten (bij gebrek aan dock of USB aansluiting). En ook nog een HDMI - mini HDMI kabel van 2,5meter gekocht.

• Haay
  • Nu online
Bij de Bart Smit dit tablet hoesje gehaald:

€10 voor de 10,1 inch versie. Beetje bescherming tijdens transport. :)

Verder een 32 GB microSD kaartje gekocht van Transcend. Inclusief adapter en verzendkosten voor €48 (onverzekerd als brief laten sturen vond ik beetje te tricky, anders was het €42 geweest).

Nu alleen nog zoeken naar een goede lederen sleeve die op maat gemaakt is voor de Asus TF, met uitsparingen op de juiste plaatsen. :)

• Nakebod
  • Laatst online: 08:07
Ziet er "goed genoeg" uit voor die prijs :)
Past daar ook een Transformer + Dock in? Lijkt mij een neopreen achtig hoesje, dus enigszins rekbaar, maar ook weer niet al te veel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Haay
  • Nu online
Nakebod schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:26:
Ziet er "goed genoeg" uit voor die prijs :)
Past daar ook een Transformer + Dock in? Lijkt mij een neopreen achtig hoesje, dus enigszins rekbaar, maar ook weer niet al te veel.
Denk ik wel. Heb nog geen dock, maar voor zover ik kan zien is er genoeg speling voor een dock erbij. Zo dik is de dock ook weer niet. :)

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04 14:41
@Chaos: bedankt voor de tip, zelfde case logic besteld, in het zwart, precies wat ik zocht :Y

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• tozzke

tozzke

aka tozzert

tozzke schreef op zondag 12 juni 2011 @ 01:32:
net besteld:

tozzke schreef op zondag 12 juni 2011 @ 02:03:
net binnen *O*
voor het geld voelt hij best prima aan, hij is alleen wel flink aan de ruime kant. Wellicht dat het met dock allemaal wat beter zit:

• coen2203
Net gekocht in N.Y. deze hard case cq. stand (voor de typ-stand) van Toshiba:

De Transformer past er precies in en wordt op zijn plek gehouden door twee elastische banden. En hij ligt erg mooi schuin op de tafel, ideaal voor wat type-werk.(Nog geen dock helaas...)

• Gearjunkie
Vandaag bericht gekregen dat de sleeves 27 juni binnen zijn en daarna naar mij zal worden afgestuurd.
Levering buitenland is dus geen probleem.

• bsmpower
Volgens de Pricewatch zijn de officiële Transformer sleeves inmiddels op voorraad bij enkele winkels, of anders binnen enkele dagen!

• Jack_The_Ripper
Chaoss schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:51:
Heb nu de Case Logic PLS210 besteld:

[afbeelding]

qua afmetingen in de hoogte iets te ruim, maar dat heeft die andere Case Logic ook, deze is volgens de specs maar 2,5cm dik en heeft nog een extra opbervakje ook. Heb al jaren een laptop tas van Case Logic en die bevalt qua kwaliteit prima.

Deze sleeve is ook helemaal niet duur: 13,50

Gelijk ook nog een 16GB microSD class10 kaartje gekocht, zit zo'n adapter bij zodat ik hem tijdens de vakantie in de camera kan gebruiken en dan gelijk de foto's op de TF kan zetten (bij gebrek aan dock of USB aansluiting). En ook nog een HDMI - mini HDMI kabel van 2,5meter gekocht.
De Case Logic PLS-9 is een zelfde sleve maar net iets lager, past de TF iets strakker in.

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-06 07:51
Gearjunkie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:26:
[...]Vandaag bericht gekregen dat de sleeves 27 juni binnen zijn en daarna naar mij zal worden afgestuurd.
Levering buitenland is dus geen probleem.
De Asus Sleeve lijkt mij ook wel handig, maar ik kan nergens zien hoe die "flap" zit als je de tablet gewoon gebruikt ipv neerzet op een tafel. Hangt ie dan gewoon los onder de tablet, blokkeert ie dan de camera? En ik kon niet helemaal goed zien maar er het scherm zit er toch gewoon open in? (als in, er zit geen doorzichtig stukje plastic over het scherm)

• Faris
  • Laatst online: 25-11-2022
Ik kwam per toeval deze padtab tabelt mounting tegen, best handig om je tablet makkelijk ergens op te hangen.

http://www.thepadtab.com/

Ga ik deze week bestellen als het goed is, kost 25 dollar incl. verzendkosten.

[Voor 22% gewijzigd door Faris op 23-06-2011 00:08]

• Haay
  • Nu online
Denk dat ik deze sleeve via eBay ga bestellen.

Oeps, zie dat het een auction is. En de Buy Now artikelen zijn een stuk duurder... :D

[Voor 12% gewijzigd door Haay op 23-06-2011 14:34]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

krijg morgen mijn sleeve, sd kaartje en hdmi kabletje binnen, ben benieuwd :) iig net op tijd voor de vakantie...

• Smarron
Afgelopen zondag de houder gekregen welke bij de Xenos vandaan komt. Ik ben er erg blij mee. Buiten dat het goedkoop plastic is :P , is hij verstelbaar en mooi grijs. Zowel horizontaal als verticaal perfect te plaatsen.

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:51
Ik heb deze maar eens besteld, ziet er goed uit. Toch?

http://cgi.ebay.nl/Leathe...ories&hash=item2c5d9167a2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BartusKN.nl
Smarron schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:28:
Afgelopen zondag de houder gekregen welke bij de Xenos vandaan komt. Ik ben er erg blij mee. Buiten dat het goedkoop plastic is :P , is hij verstelbaar en mooi grijs. Zowel horizontaal als verticaal perfect te plaatsen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb bij de mijne wel de rubbertjes vast gelijmd, doet niet onder voor een houder van 30euro :) toch ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

Faris schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:53:
Ik kwam per toeval deze padtab tabelt mounting tegen, best handig om je tablet makkelijk ergens op te hangen.

http://www.thepadtab.com/

Ga ik deze week bestellen als het goed is, kost 25 dollar incl. verzendkosten.
Deze heb ik ook besteld. In combinatie met een Proclip heb je een leuke "navigatie-systeem" in de auto.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarron
BartusKN.nl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:36:
[...]

Ik heb bij de mijne wel de rubbertjes vast gelijmd, doet niet onder voor een houder van 30euro :) toch ?
Haha, 1x raden wat ik met mijn rubbertjes heb moeten doen ... Die lieten binnen 1 dag al los. Een beetje ssecondelijm doet wonderen. Nog steeds uitermate tevreden over deze houder!
Die is ook onderweg vanuit China. Ik heb de versie met wit sticksel genomen, die leek mij wel mooi. Deze sleeve is volgens mij ideaal tijdens het vervoeren.

• Haay
  • Nu online
Precies dezelfde ga ik ook bestellen, bij een andere handelaar op eBay. :)

• Jack_The_Ripper
Jack_The_Ripper schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:13:
Heb deze Stylus besteld, http://www.dealextreme.co...e-ipad-ipad-2-black-57797 voor het geld hoef je het niet te laten. Als ik de stylus binnen heb laat ik meer weten.
zal wat minder vette vingers op het scherm geven en met mijn dikke vingers heb ik ook wat problemen. :D
Pen net binnen gekregen.
Werkt perfect, de stylus heeft een zachte bolletje en kan nooit het glas beschadigen.
Een prima koop.
Ps alleen voor het in en uitzoemen moet je nu snel dubbel tappen.

Tekst ingevoerd met mijn nieuw stylus :*)

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:48
Heeft iemand al ergens een reserve kabel kunnen krijgen. Ik kan nergens een adres vinden waar die kabels worden verkocht.

• wdulli
  • Laatst online: 21-03 11:28
Folkert schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:45:
Heeft iemand al ergens een reserve kabel kunnen krijgen. Ik kan nergens een adres vinden waar die kabels worden verkocht.
Voor de personen die een extra kabeltje willen kopen voor hun transformer i have some bad news. Net Asus NL gebeld echter deze wisten niet wanneer de losse kabels in de verkoop gingen :( :( ook als je een losse tablet gekocht heb en daarna een losse docking zit er niet een extra kabeltje bij. Hopende dat Asus NL dit ook leest en snel kabeltje in de verkoop gooit. :D

Ja je weet het niet

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee