Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:35
Zojuist deze slipcase besteld.

Hij lijkt bijna als 2 druppels water op de originele hoes van Asus zelf. Alleen de helft goedkoper! Ik heb €17,15 betaald. Hij ziet er daarnaast iets strakker uit ten opzichte van de originele case.

Afbeeldingslocatie: http://upload.alibaba.com/wsproduct_repository/upload/130/750/504/896/1307505048964_hz-fileserver2_718694.jpg?width=640&height=480&size=17106&hash=bff38b97de0814782b1c71053168aeba

Afbeeldingslocatie: http://upload.alibaba.com/wsproduct_repository/upload/130/750/505/590/1307505055902_hz-fileserver3_717162.jpg?width=640&height=480&size=44904&hash=8c2f5de4f8b15adcd668fff893408cce

De officiële website

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Ziet mooi uit en strak, vanwaar heb je hem gehaald Aurora1110?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Mmm, ja, ook zo'n ravioli rand er om heen, vind ik persoonlijk niet mooi en zoek even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Faris schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:42:
Ziet mooi uit en strak, vanwaar heb je hem gehaald Aurora1110?
Linkje staat hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 11:08

the-spawn

.: Dark Storm :.

Zijn er misschien al mensen die een USB-Autolader hebben gevonden die de TF op kan laden in de auto?
Ik zou mijn TF graag aan de de stroom kunnen leggen als ik straks naar Spanje rijd....

Ik baal er ook stevig van dat er (nog) geen kabels te koop zijn voor de TF :(

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:38
zou deze case:http://cgi.ebay.com/10-1-Neoprene-Travel-Case-Asus-Eee-Pad-Transformer-/380350935130?pt=US_Tablet_Accessories&hash=item588eaeb05a

of deze case:http://cgi.ebay.com/Sleeve-Case-Pouch-Asus-EeePad-Transformer-TF101-/280699518091?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item415afebc8b

zie hier voor filmke en meer uitleg over 2de:http://www.dealextreme.com/p/dual-faced-memory-foam-protective-bag-for-10-laptops-26260

iets zijn om hem gewoon in op te bergen voor bv onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45
the-spawn schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:16:
Zijn er misschien al mensen die een USB-Autolader hebben gevonden die de TF op kan laden in de auto?
Ik zou mijn TF graag aan de de stroom kunnen leggen als ik straks naar Spanje rijd....

Wat je dan nodig hebt is een omvormer die de 12V van de auto omvormt naar 230V, waarna je de standaard Asus lader daarop kunt aansluiten:
Bijvoorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://www.computerland.nl/a/site/itemimages/large/13747583.jpg
Welke ik hier vond voor €19,95. Of zoek in Google naar 12v naar 230v omvormer.

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 29-06-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:06
Anton.net schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:49:
zou deze case:http://cgi.ebay.com/10-1-Neoprene-Travel-Case-Asus-Eee-Pad-Transformer-/380350935130?pt=US_Tablet_Accessories&hash=item588eaeb05a

of deze case:http://cgi.ebay.com/Sleeve-Case-Pouch-Asus-EeePad-Transformer-TF101-/280699518091?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item415afebc8b

zie hier voor filmke en meer uitleg over 2de:http://www.dealextreme.com/p/dual-faced-memory-foam-protective-bag-for-10-laptops-26260

iets zijn om hem gewoon in op te bergen voor bv onderweg?
Ik heb iets vergelijkbaars, prima voor onderweg maar wat ik mis is een fysieke harde bescherming voor het scherm aan de binnenkant van het tasje. Zo te zien bij deze tasjes houdt alleen het Neoprene 'het gevaar' van de buitenkant tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Aurora1110 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 03:17:

Hij lijkt bijna als 2 druppels water op de originele hoes van Asus zelf. Alleen de helft goedkoper! Ik heb €17,15 betaald. Hij ziet er daarnaast iets strakker uit ten opzichte van de originele case.

<knip>

De officiële website
Das balen, heb er gister net een op de website van Asus besteld. Ik zie wel een verschil: de rand is veel dikker en lijkt bijna over het scherm heen te vallen....het werkelijke produkt zal hopelijk niet zo ruim uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 15:15
Aurora1110 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 03:17:

Als je de tablet gebruikt maar niet ergens op neer zet mbv de sleeve, waar / hoe zit dan de 'flap' die normaal over je scherm heen hangt? Hangt die dan los tegen de achterkant aan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Ik weet het, zeuren over spel & typefoutjes is niet OK en doe ik nooit, maar in de topictitel valt het wel heel erg op. Kan dat nog gecorrigeerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Max Hunt schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:05:
[...]
Als je de tablet gebruikt maar niet ergens op neer zet mbv de sleeve, waar / hoe zit dan de 'flap' die normaal over je scherm heen hangt? Hangt die dan los tegen de achterkant aan oid?
Daar zeg je mij wat. Goede vraag. Ik hoop dat er iets van magneetjes zijn die de flap op zijn plaats houdt.
Anders kun je nog altijd de TF op zijn kop houden. Dan hangt de flap aan de bovenzijde. Het scherm draait toch mee in de meeste gevallen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
kielkiel schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:52:
[...]

Das balen, heb er gister net een op de website van Asus besteld. Ik zie wel een verschil: de rand is veel dikker en lijkt bijna over het scherm heen te vallen....het werkelijke produkt zal hopelijk niet zo ruim uitvallen.
Ik had gehoord van een kortingsactie op de Webshop van Asus? Ik zie hem zelf voor 39,99 staan, terwijl in de meeste winkels hij voor 30~35 euro wordt aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255407

de off asus sleeve is nu op voorraad bij Alternate, net een besteld, niet de goedkoopste maar wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
seeKo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:24:
[...]

Ik had gehoord van een kortingsactie op de Webshop van Asus? Ik zie hem zelf voor 39,99 staan, terwijl in de meeste winkels hij voor 30~35 euro wordt aangeboden?
Klopt idd, alleen asus rekent geen verzendkosten, die andere webwinkels berekenen nog verzendkosten. Hierdoor is asus gemiddeld genomen even duur.

[ Voor 5% gewijzigd door kielkiel op 29-06-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411140

Kan deze omvormer ook op voor asus eee pad, of moet de omvormer meer continue stroom kunnen leveren ( is bij deze 100w)

http://www.mycom.nl/Produ...-Car-Power-PW2770P/214181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Watt = Amp x Volt - In het geval van de Transformer oplader is dat: 1,2A x 15V = 18W, dus die omvormer zou goed genoeg moeten zijn. Ikzelf heb deze HQ gekocht en getest, die werkt prima in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:28
Anoniem: 255407 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:05:
de off asus sleeve is nu op voorraad bij Alternate, net een besteld, niet de goedkoopste maar wel op voorraad.
Zou toch eerst eens naar een aantal reviews kijken voor dat je deze gaat bestellen.

I'm not bothered by those who think they are right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 21:35

Caveman

whahoehaha

the-spawn schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:16:

Sigarettenaanstekerplug met een usb aansluiting zou het ook moeten doen, bij mij iig wel :) 2,95 bij de handyman.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Caveman schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:08:
[...]

Sigarettenaanstekerplug met een usb aansluiting zou het ook moeten doen, bij mij iig wel :) 2,95 bij de handyman.
Die moet idd gewoon werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Via een USB oplader opladen zal waarschijnlijk wel werken ja, er zitten alleen wat nadelen aan zoals:
- Je kan de tablet niet gebruiken tijdens het opladen omdat het opladen dan stopt
- Opladen via USB duurt tamelijk lang. De 220V oplader levert 18W, via USB krijg je 2-2,5W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260000

Deze heb ik besteld. Ik vind het bruine leer wel mooi:

http://www.amazon.co.uk/g...0058GW78E/ref=oss_product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Raar dat op die foto's het helemaal niet lijkt te gaan om de Transformer. De tablet die daar wordt weergegeven heeft veel dunnere randen om het scherm heen. Hopelijk is dat alleen een "foutje" bij de foto's. Die elastiek band die eromheen zit lijkt me in ieder geval wel handig, zo kun je ook het scherm-beschermde-gedeelte vastklemmen aan de achterkant van de tablet als je de tablet wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
De mijne (Deze heb ik ook besteld in bruin) wordt vandaag geleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gearjunkie schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:11:
[...]

De mijne (Deze heb ik ook besteld in bruin) wordt vandaag geleverd :P
Ik ben benieuwd of deze bevalt. Laat je het weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Max Hunt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:59:
Via een USB oplader opladen zal waarschijnlijk wel werken ja, er zitten alleen wat nadelen aan zoals:
- Je kan de tablet niet gebruiken tijdens het opladen omdat het opladen dan stopt
- Opladen via USB duurt tamelijk lang. De 220V oplader levert 18W, via USB krijg je 2-2,5W
??? Mijn standaard oplader die bij mijn transformer zat is een adapter met usb aansluiting en een kabeltje met een usb plug. en bij mij stop het opladen helemaal niet als ik hem gebruik en oplaadt tegelijk.
Mja, als je hem aan een pc hangt kan de usb poort maar ong 2 W leveren, maar een een adapter met een usb aansluiting kan veel meer leveren. De mijne levert ongeveer 15 W en uit mijn sigarettenaanstekkerplug met usb aansluiting kan ik 24 W trekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Anoniem: 260000 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:26:
[...]

Ik ben benieuwd of deze bevalt. Laat je het weten?
Yep, incl. fototjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Mijn standaard oplader die bij mijn transformer zat is een adapter met usb aansluiting en een kabeltje met een usb plug. en bij mij stop het opladen helemaal niet als ik hem gebruik en oplaadt tegelijk.
Dat is opladen vanaf 220V, daar bedoelde ik niet "opladen via USB" mee. Dat had ik iets duidelijker moeten opschrijven. Ik ging er inderdaad ook vanuit dat standaard USB poorten niet veel meer dan 2W kunnen leveren.

Heb je dat getest met USB opladen in de auto dat dat gewoon goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Max Hunt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:47:
[...]
Yep, gaat prima. Mijn TF als navigatie gebruikt, tomtom voor slechtziende
:) Ik heb een aantal van die sigarettenaansteker pluggen, kosten toch geen drol, er was er 1 bij waar ik maar een paar honderd milliampere uit kreeg. Was ook de goedkoopste, action ofzo.

[ Voor 25% gewijzigd door Caveman op 30-06-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248819

Max Hunt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:47:
[...]
Dat is opladen vanaf 220V, daar bedoelde ik niet "opladen via USB" mee. Dat had ik iets duidelijker moeten opschrijven. Ik ging er inderdaad ook vanuit dat standaard USB poorten niet veel meer dan 2W kunnen leveren.

Opladen van de Transformer moet eigenlijk met 15 volt. Die 15 volt komt alleen uit de adapter als je de meegeleverde snoertje in de adapter en de tf doet. De tf sluit 2 draden kort, waardoor de adapter weet dat hij 15 volt moet leveren. Als je deze draden niet kortsluit levert de adapter 5 volt. Kortlsuiten werkt alleen met usb 3.0 snoeren, want daar zitten meer draden in. Opladen met 5 volt uit een normale usb kan wel al de tf uit staat, maar duurt erg lang
Ik heb zelf eensnoertje aan mijn netbook auto adapter gemaakt, zodat de tf met 15 volt geladen wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 248819 op 30-06-2011 19:43 . Reden: niet kortsluiten -> 5v, wel kortsluiten -> 15v ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Quindor

Switching the universe....

Je moet eventjes je bericht herzien denk ik, want nu staat het er niet goed. Ik snap wel wat je bedoelt, maar als je de draadjes NIET kortsluit levert de adapter gewoon 5V (om bijvoorbeeld je telefoon op te laden) die je dat WEL levert deze 15V.

Anders zou het echt een nare adapter zijn. ;)

Verder ben ik ook aan het wachten tot dealexterme ofzo eindelijk wat kabeltjes heeft. Ben als de dood dat deze overlijd en ik geen mogelijkheid meer heb op mijn transformer op te laden. Kabeltjes van asus worden waarschijnlijk weer een belachelijke 30 euro, dus die koop ik sowieso niet. :S

[ Voor 33% gewijzigd door Quindor op 30-06-2011 17:10 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Quindor

Switching the universe....

Om het topic eventjes aan te vullen. Ik heb de volgende zaken bij dealextreme besteld en deze werken naar mijn ervaring allemaal perfect :

180CM USB 3.0 verleng kabel
90CM USB 3.0 verleng kabel

Vooral de 180CM kabel is top! Kost geen drol (4,40 euro inclusief shipping) heeft een goede lengte en is nog best een dikke en redelijke stugge kabel.

De 90CM werkt ook prima, maar is vrij kort in de praktijk, dus wat minder nuttig. Verder is er dezelfde kabel gebruikt volgens mij.

Via beide kabels laad de transformer als normaal. De kabels zijn ook rated voor 30V staat erop. En uiteraard USB 3.0 high speed, etc.

Dan als laatste had ik deze sleeve besteld. Past goed en doet zijn werk. Zacht aan de buitenkant en je voelt dat er wel wat materiaal tussen de buitenkant en de transformer zit, dus zal prima zijn werk doen verwacht ik. Verwacht niet de wereld voor 3,42 euro, maar des ondanks ben ik er blij mee.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Die kabel leek me wel handig dus die heb ik geprobeert te bestellen bij dealextreme maar ik krijg alleen maar errors terug bij de betaling: "Sorry to let you know that the payment is failed due to Transaction Monthly Limit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Max Hunt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:52:
Die kabel leek me wel handig dus die heb ik geprobeert te bestellen bij dealextreme maar ik krijg alleen maar errors terug bij de betaling: "Sorry to let you know that the payment is failed due to Transaction Monthly Limit."
Leek mij ook zo handig, dus zonet direct besteld (zonder errors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18
Dat lijkt wel heel erg op de kabel die ik 9 dagen geleden ook besteld heb ;-) Nog niet ontvangen, maar hij is ook pas 5 dagen geleden verzonden, dus ik verwacht hem over een weekje ofzo.

Mooi om te horen dat ie werkt, wist ik niet 100% zeker.
Ik was €4,14 kwijt, beetje afhankelijk van de dollarkoers die PayPal die dag heeft ofzo.

En welke ik een tijd terug al eens besteld had, en werkt: Mini HDMI 19pins Male to Female M/F Adapter/Converter .
Kost ook niets, en is klein dus die kan je eigenlijk altijd bij hebben. Kans is groter dat je bij iemand komt die even een HDMI kabel uit een ander apparaat kan vissen, dan dat je iemand vind die toevallig een mini HDMI naar HDMI kabel heeft liggen :)
En zelf constant een kabel meeslepen is weer net iets teveel van het goede.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:15

The Wizard

Moderator Mobile
Gewoon bij www.electronica-online.nl bestellen, ben je voor 6 euro klaar en heb je hem de volgende dag in huis.

Op Ebay deze headrest besteld, een goedkoop alternatief voor een DVD systeempje, kan de kleine zich achter in de auto goed vermaken: http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Afbeeldingslocatie: http://www.vt-zero.com/ebay/EBW103/EBW103_02.jpg

Gisteren ontvangen en is van goede kwaliteit, en dat voor 9 dollar incl. verzending. Krijg haast de neiging om zelf achterin te gaan zitten :P

[ Voor 66% gewijzigd door The Wizard op 01-07-2011 09:07 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Ik krijg niet echt een veilig gevoel bij een < 1 dollar houder die mijn 400 euro tablet wel even vast zal houden terwijl de auto bochten maakt, over drempels heen rijd etc. Maar datzelfde had ik bij die 40 dollar / euro kostende 'spin'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:15

The Wizard

Moderator Mobile
Prijs zegt niet altijd wat over kwaliteit. Dit is een goed product met degelijke bevestigingen, ik heb het uitgebreid getest :).

Als je normaal rijdt zit er geen beweging in, bij hard remmen ook geen problemen. Als je een ongeval krijgt is het een heel ander verhaal, maar dat geldt voor elk ding in de auto.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255407

net binnen ondanks de slechte beoordeling op amazon
als je hem uitpakt lijkt het net een slecht gevormde condoom.
maar na het plaatsen is de bescherming perfect, het materiaal is een soort rubber maar super degelijk.
het omvouwen gaat snel en is praktisch. wel veel geld maar toch blij dat ik hem heb.
op alles zou ik goed beoordelen, de prijs vind ik wat te duur.
er is er nog een die de helft kost maar dat is gemaakt van een ander soort materiaal.
Gearjunkie schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:54:
[...]

Zou toch eerst eens naar een aantal reviews kijken voor dat je deze gaat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik ben op zoek naar een degelijke hoes/sleeve.
Ik moet hem mee naar school nemen, dus het moet wel wat steun bieden.

Maar ik wil straks ook een docking, dus denk dat zo een hoes waar je hem in steekt niet echt werkt?
(zoals dit) http://www.tabletworld.nl...eevecase-met-smart-stand/

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Max Hunt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:52:
Ja. Dat is raar. Heb ik ook last van...? Ik heb een reply gedaan op mijn order bevestiging via sales@dealeztreme.com om mijn probleem te melden. Nog niks over gehoord.. Ik ben bang dat het een noreply adres is. Geen andere contact info kunen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
deze case is er ook, is ook weer eene zonder hardcover of andere harde bescherming, die afmetingen zijn ook nog net iets te groot

zijn wel in vijf kleuren, zwart grijs, licht blauw,een raar groen, en ... roze }:O

en deze case voor ipad vind ik geweldig, ben fan van die angry birds style, zou de transformer hierin passen? Is ook een hele reeks van met verschillende afbeeldingen op

[ Voor 32% gewijzigd door Anton.net op 01-07-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 11:20
Bedankt voor deze tip, ik heb direct twee besteld. Ik zat op een dergelijke case.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
is het toetsenbord eigenlijk al los te koop?
Wat is de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Caveman schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:42:
[...]Ik heb een aantal van die sigarettenaansteker pluggen, kosten toch geen drol, er was er 1 bij waar ik maar een paar honderd milliampere uit kreeg. Was ook de goedkoopste, action ofzo.
Die dingen laden hem niet met 15 volt. Hier staat een goed verhaal over laden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1087321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Laatst online: 06:32
seeKo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:30:
[...]

Ja. Dat is raar. Heb ik ook last van...? Ik heb een reply gedaan op mijn order bevestiging via sales@dealeztreme.com om mijn probleem te melden. Nog niks over gehoord.. Ik ben bang dat het een noreply adres is. Geen andere contact info kunen vinden...
Heb je zelf het reply adres overgetikt of gekopieerd en geplakt? Er staat namelijk dealeZtreme ipv dealeXtreme
Misschien dat je daarom geen antwoord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:26
Mediamarkt Rotterdam Centrum had gisteren de officiële Asus sleeves nog zat op voorraad. 34,99 Euro. Niet goedkoop voor wat je ervoor krijgt, maar aan bescherming voor je 400 euro kostende tablet kan je geen prijskaartje hangen, zou ik maar zeggen :).
Wel een lekker slanke sleeve. Maakt de tablet nauwelijks dikker. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
mike123 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:39:
[...]

Heb je zelf het reply adres overgetikt of gekopieerd en geplakt? Er staat namelijk dealeZtreme ipv dealeXtreme
Misschien dat je daarom geen antwoord krijgt.
Ff getjekt en in mijn mailclient had ik hem wel goed.. ach ja, iemand een idee waar ik kabels kan bestellen die zeker te weten werken? ik had begrepen dat niet alles werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb nu in mn transformer een geheugenkaartje van 2 gb zitten, maar ik wil daar toch graag een groter insteken , ik heb een16gb versie en geen dock,hoeveel gb zou nodig zijn voor een transformer? Ik wil er een stuk of 2-3 films opzetten, en ik heb toch ook rond de 200 liedjes, en natuurlijk de apps!
Waar zijn geheugenkaartjes het goedkoopst?t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-05 15:39
Is er toevallig al iemand die een hoes-oplossing heeft voor icm met het dock? Ik heb namelijk nog geen hoes gezien die echt uitsparingen heeft voor het scharnier. Dit gaat natuurijk ten koste van een stukje bescherming, maar ik gebruik de dock zo vaak dat elke keer uit de hoes halen geen optie is. Daar ben ik vast niet de enige in, dus ik ben benieuwd naar jullie oplossingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anton.net schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:37:
Ik heb nu in mn transformer een geheugenkaartje van 2 gb zitten, maar ik wil daar toch graag een groter insteken , ik heb een16gb versie en geen dock,hoeveel gb zou nodig zijn voor een transformer? Ik wil er een stuk of 2-3 films opzetten, en ik heb toch ook rond de 200 liedjes, en natuurlijk de apps!
Waar zijn geheugenkaartjes het goedkoopst?t
Heb zelf in mijn 16GB TF een 32GB microSD kaartje gestopt. Was inclusief verzending met track&trace €48 kwijt. Zonder track&trace zou het €42 zijn geweest, maar met vond ik veiliger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
seeKo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:45:
[...]

Ff getjekt en in mijn mailclient had ik hem wel goed.. ach ja, iemand een idee waar ik kabels kan bestellen die zeker te weten werken? ik had begrepen dat niet alles werkte?
En 2 dagen later doet ie het wel gewoon.. Ach ja. Nu dus besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Eindelijk - Dit lijkt de holy grale onder de cases te zijn. Als ik de foto's goed begrijp, kan je de onderste hoek-klemmetjes wegklappen. Dat is te zien op de foto's waar de tablet schuin naar achteren staat. En de onderkant is sowieso al helemaal vrij. Hierdoor kan je de tablet docken zonder 'm uit de hoes te halen, en dat lijkt me een logishe eis. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
_gibeon_ schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:35:
Eindelijk - Dit lijkt de holy grale onder de cases te zijn. Als ik de foto's goed begrijp, kan je de onderste hoek-klemmetjes wegklappen. Dat is te zien op de foto's waar de tablet schuin naar achteren staat. En de onderkant is sowieso al helemaal vrij. Hierdoor kan je de tablet docken zonder 'm uit de hoes te halen, en dat lijkt me een logishe eis. Super!
sorry als het fout is wat ik zeg, maar de transformer moet vanonder toch ook tussen die 2 klemmen geschoven worden? wordt hij dan niet te dik om daartussen te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Dat kan bijna bij geen enkele hoes - de ruimte/kier tussen de tab en het dock is namelijk erg klein. TuffLuv heeft dat opgelost door een lederen "hoekje" en dat schijnt dan ook meteen de maximale dikte te zijn die past. En het ziet er (imho) niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Gearjunkie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:41:
Ik kwam deze vandaag tegen, lijkt me een erg mooie Sleeve/wallet. Leverbaar vanaf 22 Juni.[afbeelding]
Het heeft even een week langer geduurd, maar de sleeve dan eindelijk binnen.
Ben er erg blij mee :P

Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er erg mooi uit. Mooie foto's ook! Die van mij is al opgestuurd en verwacht ik deze week!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Hoe zit de sleeve als je de tablet gewoon vasthoud? Kun je die flap (die normaal over het scherm zit) ergens aan vastmaken of hangt die dan gewoon los / moet je hem met je handen vast houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Max Hunt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:27:
Hoe zit de sleeve als je de tablet gewoon vasthoud? Kun je die flap (die normaal over het scherm zit) ergens aan vastmaken of hangt die dan gewoon los / moet je hem met je handen vast houden?
Even getest, je kunt de flap achter de eepad klappen en dan de band eromheen.
Je kunt de sleeve zelf ook losmaken, de pad "houder" zit met een drukker vast.
(Vandaar dat hij ook kan draaien).

EDIT: Op de foto's zit de Eeepad er verkeerd om in. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Gearjunkie op 06-07-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

beschuit schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Die dingen laden hem niet met 15 volt. Hier staat een goed verhaal over laden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1087321
Ik moet me idd verontschuldigingen, misschien wilde ik wel dat ie ermee opgeladen werd...Maar ik heb hetnog een keer geprobeerd en een battwidgit geinstalleerd (GROOT), en laadt idd niet bij. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Anoniem: 260000 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:39:
Ziet er erg mooi uit. Mooie foto's ook! Die van mij is al opgestuurd en verwacht ik deze week!! _/-\o_
Duurde bij mij een week (Was de 28ste verstuurd vandaag binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Vandaag ook m'n lederen sleeve met de post uit Hong Kong ontvangen! :) Inclusief verzending naar NL was het US$19 wat omgerekend uitkwam op €13,65 via PayPal.

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/electronicsdeal/43408-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/electronicsdeal/43408-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/electronicsdeal/43408-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/electronicsdeal/43408-4.jpg

Ben er erg blij mee! Heb hem overigens bij deze eBay verkoper gekocht en die heeft alles prima gecommuniceerd en afgehandeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Haay op 07-07-2011 13:17 . Reden: Nog wat plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 19:00
Gearjunkie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:34:
[...]

Hoe "plat" kan de transformer in deze case? Is het een goede hoek om ook in te typen?

Op de foto's staat hij best wel recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Gearjunkie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:34:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er inderdaad heel goed uit. Maakt het de TS ook veel zwaarder? Ik hoor van sommige sleeves dat ze hem 2x zwaarder maken, dat is wellicht wat teveel van 't goede.

Wat heeft hij gekost incl. verzending?

Helaas is ie out-of-stock bij amazon.co.uk. Wat is dat toch met de TS + al zijn accessoires. Alles op! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Beste mensen,

Ik heb sinds gisteren ook een Transformer, en nu wil ik er ook zo'n sleeve zoals Gearjunkie bijv. heeft. Nu wil ik hem alleen gewoon hier in Nederland halen, en de originele Asus sleeve vind ik beetje duur, naast het feit dat die nergens meer leverbaar schijnt te zijn.
Heeft iemand hier een oplossing voor, in de vorm van bijv. een winkel die zulke sleeves verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
past deze case (ik heb de rode versie even gekozen vor dit topic omdat het daar beter zichtbaar is) ook niet in het toetsenbord? Hij is open vanonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dickey D
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2021
[quote]Gearjunkie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.webmailadres.nl/fotos/asus_transformer_sleeve_05.jpg

:) Vorige week via Ebay in Great Britain besteld (Paypal betaald) .....staat vandaag op 'verzonden'.
1e Hoe lang duurde het uiteindelijk bij jou voordat je hem in huis had.(totaal: ...van bestelling tot levering)
2e Zo te zien heb jij er ook een Screen Cover erbij gekregen....werkt dat een beetje ?? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Dickey D op 07-07-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302866

Haay schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:20:
Vandaag ook m'n lederen sleeve met de post uit Hong Kong ontvangen! :) Inclusief verzending naar NL was het US$19 wat omgerekend uitkwam op €13,65 via PayPal.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben er erg blij mee! Heb hem overigens bij deze eBay verkoper gekocht en die heeft alles prima gecommuniceerd en afgehandeld.
Hmm. Ad zegt dat ie niet naar nederland verstuurt. Hoe heb jij dat voor mekaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
kan iemand die bovenstaande sleeve heeft een foto maken dat de Transformer op de laagste stand staat in portrait? Zoals die foto hierboven, alleen dan nog 2 standen naar beneden zeg maar.
Ik ben eiglijk op zoek naar een sleeve die me Transformer hetzelfde neer kan leggen als bij de iPad (sorry dat ik hem er weer bij haal O-) )
zoals deze dus: http://img828.imageshack.us/i/img20110708105627.jpg/
Ik vind dit namelijk een bijzonder handige positie om te typen bijvoorbeeld :)

editje: 2 hierboven dus, de foto van Dickey D bedoel ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door JustAJ op 08-07-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 302866 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:23:
Hmm. Ad zegt dat ie niet naar nederland verstuurt. Hoe heb jij dat voor mekaar gekregen?
Ik heb via die eBay pagina contact opgenomen met de betreffende verkoper en gevraagd of hij ook naar NL kan/wil verzenden. Kreeg reactie terug dat dat wel mogelijk is voor een paar $ extra voor geregistreerde verzending (tracking-code). Daarmee kwam het totaal bedrag uit op $19 en dat was prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302866

Haay schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Ik heb via die eBay pagina contact opgenomen met de betreffende verkoper en gevraagd of hij ook naar NL kan/wil verzenden. Kreeg reactie terug dat dat wel mogelijk is voor een paar $ extra voor geregistreerde verzending (tracking-code). Daarmee kwam het totaal bedrag uit op $19 en dat was prima voor mij.
Thanx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 09:32
Weet toevallig iemand een winkel in Eindhoven waar je meerdere sleeves voor de Transformer kan bekijken, liefst die ook met het dock overweg kan, ga op reis binnen week, geen zin om dock mee te sleuren voor toch beetje bescherming te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Graviton12 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:31:
Weet toevallig iemand een winkel in Eindhoven waar je meerdere sleeves voor de Transformer kan bekijken, liefst die ook met het dock overweg kan, ga op reis binnen week, geen zin om dock mee te sleuren voor toch beetje bescherming te hebben.
ik denkt het niet dat je dat gaat vinden, er is nog maar 1 sleeve in de winkel te verkrijgen en dat is die van asus, en die is al bijna nergens in stock, je moet ze via amazone of ebay bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-05 12:57
Asus E Pad TF101 Transformer hoes bij de Wehkamp.nl direct leverbaar en maar €29,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Prince666 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:41:
Asus E Pad TF101 Transformer hoes bij de Wehkamp.nl direct leverbaar en maar €29,- :)
Tnx voor de tip, maar het ziet er niet naar uit dat dit de originele is..?

Zowel, dan bestel ik hem morgen meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
seeKo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:14:
[...]

ik denk dat dat de echte is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
seeKo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:14:
[...]

SPECIFICATIES
Fabriekstype: TF101
Kleur: Zwart
Merk: Asus
EAN: 4719543385975

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Aurora1110 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:55:
[...]

SPECIFICATIES
Fabriekstype: TF101
Kleur: Zwart
Merk: Asus
EAN: 4719543385975
Ja, dat zag ik ook staan. Model TF101. Het lijkt dus of ze gewoon de info van de tablet zelf hebben gepakt. Maar goed, ik ga t maar proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Als je kijkt naar de sleeve op bijv. Salland dan lijkt die van Wehkamp niet hetzelfde te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_The_Ripper
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 12:17
Als je op het EAN nummer zoekt kom je alleen de originele asus sleve tegen, moet dan wel de originele sleve zijn anders zijn ze fout bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
Ik had nog een waardebon bij de Wehkamp dus ik heb het erop gegokt. Hopelijk wordt ie morgen bezorgt en kan ik er wat meer over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Jack_The_Ripper schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:56:
Als je op het EAN nummer zoekt kom je alleen de originele asus sleve tegen, moet dan wel de originele sleve zijn anders zijn ze fout bezig.
Ja precies. Ik heb nu ook maar de gok genomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-05 12:57
Is de orginele sleeve, heb hem vandaag ontvangen. :)
Heb er maar €19,- voor betaald, had nog een waardebon van €10,-.

[ Voor 38% gewijzigd door Prince666 op 12-07-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Wehkamp levert enkel in NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-04 19:58
Iemand al een screenprotector gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
  • Laatst online: 11-02 20:53
mytheory schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:50:
Iemand al een screenprotector gevonden?
Heb deze goedkoop en goed http://tinyurl.com/65pjwuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-04 19:58
Wat heb je daarvoor betaald en hoe lang was die onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
  • Laatst online: 11-02 20:53
mytheory schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:21:
[...]

Wat heb je daarvoor betaald en hoe lang was die onderweg?
Ongeveer 6 euro en met een goede week had ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408856

De asus sleeve gekocht omdat ik op reis ga en niks anders beschikbaar is. Ben geen grote fan van de gebruikte stof, heb mijn twijfels bij de duurzaamheid. Groot minpunt is dat de micro-sd slot bedekt is. Beetje idioot van Asus om daar geen ingang voor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik heb onlangs een Beffo Tabletpodium spider aangeschaft(http://www.breffo.com/aboutspt.html).
Ik ben er erg blij mee. Ik maak 'm vast aan mijn cardiofiets. Zo kan ik naast het cardio, lezen, filmpjes kijken en een interval reminder aanzetten om van snelheid te verminderen/verhogen. Zo heb ik tenminste wat minder discipline nodig om erop te klimmen ;)
Er zijn wel wat kanttekeningen te plaatsen bij de Tabletpodium spider.
1. Duidelijk voor de Ipad gemaakt. De poten die de tablet in de lengte moeten houden komen te kort en de poten die de tablet in de hoogte houden zijn dan weer net iets te lang. Als je de poten over de tablet heen heb gebogen, moet je de uiteinde ook buigen anders komen ze op het scherm.
2. Hij is niet zo handig voor op schoot. Je zit telkens met de poten te friemelen om hem op de juiste houding te zetten. Als je bijvoorbeeld je ene been over het andere doet, moet je weer de poten bijstellen.

Hij kost 35 euro met verzendkosten erbij of (zo iets). Levertijd ongeveer 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-05 14:33
Voor in de auto.
iemand al ervaring met deze houder?
Afbeeldingslocatie: http://brodit-images.s3.amazonaws.com/product_image_large_511273_1-900x900.png

Brodit
Link

edit
Is nog niet leverbaar krijg ik net van brodit te horen

De passieve houder zal vermoedelijk met ongeveer 2 weken geleverd kunnen worden. De actieve houders zullen iets later op de markt verschijnen.

Het Klantenservice Team
Broditcenter

[ Voor 34% gewijzigd door my_fiero op 13-07-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 20:17
Ik ben bezig om te kijken of ik mijn Transformer op de een of andere manier aan de buizen van mijn crosstrainer kan monteren. Iemand enig idee of daar handige constructies voor zijn?

Misschien dat een dergelijke oplossing ook een optie zou kunnen zijn:
http://tablet-holder.com/index.php?cPath=242_263
Heeft iemand deze wel eens leverbaar gezien voor NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-05 14:33
tslh schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:42:
Ik ben bezig om te kijken of ik mijn Transformer op de een of andere manier aan de buizen van mijn crosstrainer kan monteren. Iemand enig idee of daar handige constructies voor zijn?

Misschien dat een dergelijke oplossing ook een optie zou kunnen zijn:
http://tablet-holder.com/index.php?cPath=242_263
Heeft iemand deze wel eens leverbaar gezien voor NL?
Das een hoop geld voor een houder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Ben al een tijdje op zoek naar een holder die je ook kan gebruiken om laptops tot 17" op te monteren (en natuurlijk de TF), die je aan de onderkant van de passagierszetel monteert, vond er 1 bij een belgische reseller.

http://www.ram-mount.be/

Lijkt me degelijk te zijn.

http://www.ram-mount.be/i...ct=viewProd&productId=144 + dan nog een arm maar dan ga je al snel richting 150 euro of meer. Deze is 10 tot 17"

[ Voor 21% gewijzigd door Graviton12 op 13-07-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
dat is een hoop geld voor gewoon een holderke!!!

nog iemand goede accesoires gevonden?

[ Voor 29% gewijzigd door Anton.net op 14-07-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Anoniem: 408856 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:37:
De asus sleeve gekocht omdat ik op reis ga en niks anders beschikbaar is. Ben geen grote fan van de gebruikte stof, heb mijn twijfels bij de duurzaamheid. Groot minpunt is dat de micro-sd slot bedekt is. Beetje idioot van Asus om daar geen ingang voor te maken.
Idd, het is geen prettige sleeve, maar er zijn dan ook al genoeg recenties over te vinden. De linkjes hiervan zijn hier ook gepost. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 408856 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:37:
Tja, daarom heb ik een lederen sleeve via eBay gekocht. Heeft -wel- een opening bij het microSD slot en voelt gewoon goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-07-2015
Ik heb de hennep sleeve van tuff-luv incl.dock. Helaas heb ik mijn dock nog niet, dus nog niet kunnen testen hoe dat past. De sleeve voor de tab is in ieder geval super. Alles is vrij en met wat creatief gedoe zijn er veel standen mogelijk. Ook extra bergruimte voor kaartjes, wat papier en extra SD (ook groot zodat een adapter mee kan) maakt hem voor zakelijk gebruik ook zeer geschikt. Ook de looks houden mooi het midden tussen zakelijk en speels terwijl hij prijstechnisch een stuk interessanter is dan de leren. Ik ben dus erg tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Rowel81 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:35:
Ook de looks houden mooi het midden tussen zakelijk en speels terwijl hij prijstechnisch een stuk interessanter is dan de leren.
Euhhhh, WAT zeg je? Prijstechnisch interessanter dan een leren sleeve? Ik kijk net op de site van Tuff Luv en zie de hennep sleeve voor Asus TF + keyboard daar voor 45 pond te koop staan.

Voor mijn lederen hoes (alleen voor de tablet) die ik via eBay gekocht heb, heb ik inclusief verzendkosten minder dan 14 euro betaald. Tja, niet made in UK maar made in China. Maar wel een groot prijsverschil zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257427

Heeft er al iemand een hoes gevonden die je erom kan laten zitten als je de tablet aan het toetsenbord doet?
Ik wil niet iedere keer de tablet uit de hoes halen, maar zowel met als zonder toetsenbord een vorm van bescherming hebben.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste