| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Probeer de originele Asus te vinden, die bevalt mij al een jaar heel erg goed.
Moet ik toegeven dat ik de Transformer niet heel intensief gebruik, maar ik neem hem geregeld mee in mijn weekendtas.
Moet ik toegeven dat ik de Transformer niet heel intensief gebruik, maar ik neem hem geregeld mee in mijn weekendtas.
Heb je er toevallig ergens nog 1 gevonden? Ik zoek er namelijk ook 1.lars-saxo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:45:
Zijn er nog ergens (nieuwe) docks te vinden voor de TF101?
Ik heb er destijds geen bij genomen, maar nu wel spijt, ik zou er graag een willen hebben.
Ik heb er laatst ook nog naar gezocht, is zeer moeilijk te vinden.JopieBadmutS schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:17:
[...]
Heb je er toevallig ergens nog 1 gevonden? Ik zoek er namelijk ook 1.
Op webshops vind je ze bijna niet.
Tweedehands worden ze wel verkocht, maar de meeste verkopers profiteren ervan. 80 euro voor een 2dehands toetsenbord is me toch iets te duur..
Maar je weet nooit, met wat geluk kan je er toch eentje goedkoop 2dehands vinden.
Ik wil mijn TF101 weer wat meer gaan gebruiken, twee dingen wil ik daarvoor aanschaffen.
Een dock om 'm makkelijk op te laden (niet de toetsenbord dock, kan deze echter nergens vinden, ook niet op websites als dx.com of ebay. Iemand die me op weg kan helpen, naar zoiets als dit http://tinyurl.com/n9rk4ts?
Ook ben ik benieuwd of het lukt om een Logitech K400 te gebruiken. Dit is geen bluetooth toetsenbord, maar op internet lees ik wisselende verhalen dat dit toch zou moeten werken. Een alternatief zou zijn via USB de ontvanger aan de sluiten, maar dat is natuurlijk iets minder praktisch. Iemand die deze combinatie toevallig in gebruik heeft?
Een dock om 'm makkelijk op te laden (niet de toetsenbord dock, kan deze echter nergens vinden, ook niet op websites als dx.com of ebay. Iemand die me op weg kan helpen, naar zoiets als dit http://tinyurl.com/n9rk4ts?
Ook ben ik benieuwd of het lukt om een Logitech K400 te gebruiken. Dit is geen bluetooth toetsenbord, maar op internet lees ik wisselende verhalen dat dit toch zou moeten werken. Een alternatief zou zijn via USB de ontvanger aan de sluiten, maar dat is natuurlijk iets minder praktisch. Iemand die deze combinatie toevallig in gebruik heeft?