Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik vind dat de transformer nogal glad is, en ben bang dattie vandaag of morgen uit me klauwen zal vallen.
Ik heb overal al gezocht maar kon nergens een siliconen hoesje vinden.
Op m'n ipad heb ik ook zo'n siliconen ding, dat helpt enorm moet ik zeggen.

Iemand zo'n siliconen hoesje gezien ergens voor de transformer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zonet mijn Asus transformer besteld, nu zie ik echter dat de Blurex case van Amazon niet meer leverbaar is :( Iemand een idee wanneer deze terug leverbaar wordt ? Deze http://www.123bestdeal.co...ad-Transformer-TF101.html was ook een optie, maar na slechte comments hier valt deze ook af. Dan blijft enkel de sleeve van Noreve over maar die vind ik veel te duur ? Iemand nog andere alternatieven ? (De sleeve van dealextreme, vind ik ook niet zo goed qua uitstraling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:54
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:33:
Ik vind dat de transformer nogal glad is, en ben bang dattie vandaag of morgen uit me klauwen zal vallen.
Ik heb overal al gezocht maar kon nergens een siliconen hoesje vinden.
Op m'n ipad heb ik ook zo'n siliconen ding, dat helpt enorm moet ik zeggen.

Iemand zo'n siliconen hoesje gezien ergens voor de transformer ?
De standaard sleeve van Asus is van dat rubberachtige materiaal waardoor die niet makkelijk uit je hand zal vallen: pricewatch: Asus Eee Pad Transformer Sleeve TF101

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Mr_Blobby schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:56:
[...]
De standaard sleeve van Asus is van dat rubberachtige materiaal waardoor die niet makkelijk uit je hand zal vallen: pricewatch: Asus Eee Pad Transformer Sleeve TF101
Gelijk maar ff besteld ook.
Ik had al gekeken naar anderen, maar die zijn of gewoon heel lelijk, of ze zijn veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:03
RKorenberg schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:43:
[afbeelding]

Vind het er best goed uitzien, enkel je ziet idd dat de tablet een stukje in de hoes valt...maargoed

[...]

Zal ik doen :)
Ik vind het er echt niet uitzien, sorry dat ik het zeg, maar kijk eens hoe ver de randen van de glasplaat zitten. Daar gaat lekker vuil en stof tussen zitten en je tablet klappert door de hoes heen, omdat de hoes eigenlijk net iets te groot is voor je Asus. Om de lichtsensor en frontcam heen zie je ook minimaal een milimeter of 2 tussen het leer en de glasplaat zitten. Het maakt je Asus wel erg goedkoop om hem hierin te transporteren.
Uiteraard zijn de beter passende hoezen duurder, maar dat heb ik prima over voor mijn tab.
De originele Asus hoes is ook niet echt veel, alhoewel ik er ook niet echt ontevreden mee was, maar het ziet er in ieder geval wel goed uit. Mijn Noreve maakt de tablet wat plomp, maar het biedt wel goede bescherming en ziet er toch chique uit en de pasvorm is...like a glove...

en het grappigste van die foto vind ik nog dat de locatie van de Weather widget is weggepoetst (waarschijnlijk gewoon met MS Paint). Het is een reclame foto van de webwinkel, ffs xD.
Die hebben liever niet dat je weet waar ze zitten.......... Garantie tot aan de rand van de foto? Niet goed, geld niet terug? Hmmm...

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 24-01-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 19:19
Zolang je maar niet bij 123bestdeal koopt!
Plastic ding die niet goed past voor €22.
Mocht beoordelen na mail,zodat mss nog wat aan gedaan kon worden.
Ja, mocht hem onbeschadigd terug sturen, en dan geld terug!

Geen PU LEER, gewoon plastic,vliegt in de brand,als je er een aansteker bijhoud. smelt,drupt op de grond.
Gewoon een plastic nepding voor €22 .
En dan beweren dat het LEER is, geen hoogwaardig leer, maar wel leer.
Het is PLASTIC!!!!
Goede beoordelingen van de site, maar ik denk,dat mensen niet meer weten wat LEER is.

Oh, voor de opletters, volgens de "winkel" wordt er nergens gezegd dat het leer is! Tis PU-leer, geen hoogwaardig dierenleer.

"Zwarte Hoes/Cover/Case geschikt voor Asus EEE Pad Transformer, Stoere Leren Hoes :+ met Stand geschikt voor Asus EEE Pad Transformer TF101.

LEER smelt niet als een kaars! Tis gewoon plastic.

Ik zal het wel verkeerd lezen ofzo! 8)7 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Harry21 op 24-01-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peanutbag
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07 13:40
Hallo allemaal.

Ik volg dit topic al een tijdje, omdat ik begin dit jaar een Eee Pad Transformer (TF101) heb gekocht en ik hier een mooie en betaalbare case/hoes voor wilde halen.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de 360 graden draaibare hoes die bij 123bestdeal.com in de webwinkel staat (http://www.123bestdeal.co...ad-Transformer-TF101.html). Het merk is i12Cover, maar staat alleen vermeld bij de productomschrijving en is nergens te vinden op het product zelf.

Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. Het is een mooie stevige hoes, die niet teveel bulk toevoegt aan het geheel en het apparaat goed beschermt. Verder heb ik geen problemen met de levering gehad, hoewel ik wel mijn twijfels had bij de webwinkel van 123bestdeal (ziet er nogal shabby uit).

Tot zo ver mijn bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Harry21 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:48:
Zolang je maar niet bij 123bestdeal koopt!
Plastic ding die niet goed past voor €22.
Mocht beoordelen na mail,zodat mss nog wat aan gedaan kon worden.
Ja, mocht hem onbeschadigd terug sturen, en dan geld terug!

Geen PU LEER, gewoon plastic,vliegt in de brand,als je er een aansteker bijhoud. smelt,drupt op de grond.
Gewoon een plastic nepding voor €22 .
En dan beweren dat het LEER is, geen hoogwaardig leer, maar wel leer.
Het is PLASTIC!!!!
Goede beoordelingen van de site, maar ik denk,dat mensen niet meer weten wat LEER is.

Oh, voor de opletters, volgens de "winkel" wordt er nergens gezegd dat het leer is! Tis PU-leer, geen hoogwaardig dierenleer.

"Zwarte Hoes/Cover/Case geschikt voor Asus EEE Pad Transformer, Stoere Leren Hoes :+ met Stand geschikt voor Asus EEE Pad Transformer TF101.

LEER smelt niet als een kaars! Tis gewoon plastic.

Ik zal het wel verkeerd lezen ofzo! 8)7 8)7
Het is echt leer!..... zaam, die ervaring. Of het is natuurlijk leer van een kunst koe. Zo een waar dekstieren het mee moeten doen.... laat maar. ik betaal dan wel wat meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 18:12
Vorige week heb ik de originele ASUS sleeve uit de ASUS webshop ontvangen. Ik moet zeggen het is een mooi exemplaar. Perfect passend, mooi materiaal. Fijne aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Peanutbag schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:09:
Hallo allemaal.

Ik volg dit topic al een tijdje, omdat ik begin dit jaar een Eee Pad Transformer (TF101) heb gekocht en ik hier een mooie en betaalbare case/hoes voor wilde halen.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de 360 graden draaibare hoes die bij 123bestdeal.com in de webwinkel staat (http://www.123bestdeal.co...ad-Transformer-TF101.html). Het merk is i12Cover, maar staat alleen vermeld bij de productomschrijving en is nergens te vinden op het product zelf.

Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. Het is een mooie stevige hoes, die niet teveel bulk toevoegt aan het geheel en het apparaat goed beschermt. Verder heb ik geen problemen met de levering gehad, hoewel ik wel mijn twijfels had bij de webwinkel van 123bestdeal (ziet er nogal shabby uit).

Tot zo ver mijn bevindingen :)
Lekker doorzichtig he. User aangemaakt op 25-01-2012 en 1 reactie om even een webwinkel op te krikken. Heeft echt niemand in de gaten hoor, duh!
Reden te meer om niet bij 123bestdeal te bestellen. Die gasten vertrouw ik nu voor geen ene cent meer.
Niet dat ik dat uberhaupt al deed, maar nu nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peanutbag
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07 13:40
Poops_McGhee schreef op maandag 30 januari 2012 @ 00:12:
[...]

Lekker doorzichtig he. User aangemaakt op 25-01-2012 en 1 reactie om even een webwinkel op te krikken. Heeft echt niemand in de gaten hoor, duh!
Reden te meer om niet bij 123bestdeal te bestellen. Die gasten vertrouw ik nu voor geen ene cent meer.
Niet dat ik dat uberhaupt al deed, maar nu nog minder.
Ik ben bang dat ik bij de 99% hoor(de) van de bezoekers die op deze site komen puur om informatie naar zich toe te trekken. Als ik medewerker of partner van 123bestdeal zou zijn, wat ik niet ben, zou ik hun website ook niet afkraken. Ik snap dat je niet tevreden bent met je gekochte product en hoe deze wordt aangeprijst op hun website. Maar zeg nou zelf, wat had je verwacht voor die prijs? (retorische vraag, ik hou de discussie liever hierbij.)

Weer on-topic: ik ben nog steeds erg blij met mijn case. Enige minpuntje vind ik dat de tablet makkelijk uit de groeven schiet als hij in een hoek wordt neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poppyzbrite
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:44:
Heb zonet mijn Asus transformer besteld, nu zie ik echter dat de Blurex case van Amazon niet meer leverbaar is :( Iemand een idee wanneer deze terug leverbaar wordt ? Deze http://www.123bestdeal.co...ad-Transformer-TF101.html was ook een optie, maar na slechte comments hier valt deze ook af. Dan blijft enkel de sleeve van Noreve over maar die vind ik veel te duur ? Iemand nog andere alternatieven ? (De sleeve van dealextreme, vind ik ook niet zo goed qua uitstraling).
Ook ik zou graag de Blurex case willen hebben maar zie dat ie nog steeds niet leverbaar is. Wel zie ik een case voor de Transformer TF201

Zou deze ook te gebruiken zijn voor de TF101 want ik zie zo snel geen verschillen qua formaat etc tussen de 2 tablets.

Edit: ik zie toch wel verschillen dus de case voor de TF201 wordt hem niet. Iemand nog ene goed alternatief?

[ Voor 4% gewijzigd door poppyzbrite op 31-01-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Peanutbag schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:24:
[...]

Ik ben bang dat ik bij de 99% hoor(de) van de bezoekers die op deze site komen puur om informatie naar zich toe te trekken. Als ik medewerker of partner van 123bestdeal zou zijn, wat ik niet ben, zou ik hun website ook niet afkraken. Ik snap dat je niet tevreden bent met je gekochte product en hoe deze wordt aangeprijst op hun website. Maar zeg nou zelf, wat had je verwacht voor die prijs? (retorische vraag, ik hou de discussie liever hierbij.)

Weer on-topic: ik ben nog steeds erg blij met mijn case. Enige minpuntje vind ik dat de tablet makkelijk uit de groeven schiet als hij in een hoek wordt neergezet.
Je volgt een topic al een tijdje, maar deelt niet mee in veel interessantere onderwerpen die worden besproken. Voorts meen je toch te moeten registreren om........ een dodgy webwinkel aan te prijzen. Sorry, maar daar heb ik geen warm gevoel bij. Er zijn heel wat interessantere zaken om voor te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelson01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voordat ik de tablet had aangeschaft had ik al een nieuwe SD card voor me camera gekocht.
Nu ben ik dus opzoek naar een SD naar MicroSD converter.

Hebben jullie daar ervaring mee?
Of en alternatief?
http://www.dealextreme.co...rd-converter-module-27001

[ Voor 20% gewijzigd door Nickelson01 op 01-02-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Nickelson01 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:41:
Voordat ik de tablet had aangeschaft had ik al een nieuwe SD card voor me camera gekocht.
Nu ben ik dus opzoek naar een SD naar MicroSD converter.

Hebben jullie daar ervaring mee?
Of en alternatief?
http://www.dealextreme.co...rd-converter-module-27001
Ik zou gewoon voor 20 euro een hele aparte Micro SD voor je tablet kopen. Er gaan vast en zeker ook apps op geinstalleerd worden, dus die wil je niet de hele tijd in een uit je tablet hebben. Voor 20 euro heb je al een snelle 16GB kaart. Die 15 euro verschil met de converter zou mij het gekloot niet waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 18:12
Poops_McGhee schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:21:
Ik zou gewoon voor 20 euro een hele aparte Micro SD voor je tablet kopen. Er gaan vast en zeker ook apps op geinstalleerd worden, dus die wil je niet de hele tijd in een uit je tablet hebben. Voor 20 euro heb je al een snelle 16GB kaart. Die 15 euro verschil met de converter zou mij het gekloot niet waard zijn.
Je kunt natuurlijk niet in iemand anders zijn/haar portemonnee kijken, maar ik ga daar in wel met je mee. De prijzen voor een redelijke microsd kaart zijn natuurlijk wel heel erg scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
RicoK schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:39:
[...]

Je kunt natuurlijk niet in iemand anders zijn/haar portemonnee kijken, maar ik ga daar in wel met je mee. De prijzen voor een redelijke microsd kaart zijn natuurlijk wel heel erg scherp.
Uiteraard kan je niet in iemands portomonnee kijken, maar als je genoeg hebt om een tablet aan te schaffen, dan kan die extra paar euros voor een geheugen uitbreiding er toch wel vanaf. Het is de investering dik dubbel en dwars waard, IMO.
Ik was te krenterig voor een 32GB kaartje en heb er nu wel een beetje spijt van. Maarja, geheugen kan gelukkig overal wel gebruikt worden (behalve in mijn Nexus), dus met die oude 16GB kan ik nog wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Poops_McGhee schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:06:
[...]

Ik was te krenterig voor een 32GB kaartje en heb er nu wel een beetje spijt van. Maarja, geheugen kan gelukkig overal wel gebruikt worden (behalve in mijn Nexus), dus met die oude 16GB kan ik nog wel wat anders.
Je kan hem ook voor een zacht lederen :) prijsje, naar mij sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelson01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:21:
[...]

Het is niet zodat dat ik geen aparte Micro SD voor me table kan/wil kopen. De bedoeling is, dat als ik foto's met me camera heb gemaakt dat ik die dan meteen op me tablet kan zetten / bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Nickelson01 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:38:
[...]

Het is niet zodat dat ik geen aparte Micro SD voor me table kan/wil kopen. De bedoeling is, dat als ik foto's met me camera heb gemaakt dat ik die dan meteen op me tablet kan zetten / bekijken.
Een optie is om het andersom te doen: koop een micro SD voor je camera inclusief een sd-adapter, dan kun je hem zonder adapter direct in je tablet steken.

Heb je het dock erbij? Dan heb je natuurlijk veel meer opties om foto's op je tablet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tisko
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-08 19:52
Ik kan iedereen die op zoek is naar een sleeve, folio-style of case het volgende forumtopic op XDA aanraden:

http://bit.ly/m1IPnR

Ik heb zojuist daar mijn sleeve uitgezocht en meteen via de Amerikaanse Amazon gekocht. De verzendkosten waren duurder dan het product zelf maar alles bij elkaar is het nog goedkoper dan ik in onze webshops heb kunnen vinden.

Ik heb de Moko Folding Case besteld:
http://bit.ly/xVDn7q

Mijn welgemeende excuses als dit al eens gepost is in de afgelopen 25 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen dankzij een medetweaker (die ik bij deze nogmaals bedank) de Blurex case gekocht voor mijn Asus. Hij past als een tweede huid voor de Transformer, en is gemaakt van zeer degelijk leer. Het materiaal van de case voelt robuust aan waardoor ik zeker niet twijfel of mijn toestel goed beschermd is. De case is volledig wat ik zocht en ik kan hem zeker aanraden. Tot nu toe heb ik nog geen nadelen aan deze case ondervonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Kan iemand mij advies geven over een goede stereo speakerset die goed bij de TF past. Kan een via bluetooth aangesloten zijn als ook rechtstreeks op de audio uitgang. AL is draadloos natuurlijk fijner maar verbruikt natuurlijk ook veel accu?!

Komt hier een beetje fatsoenlijk geluid uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Zonekill schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:08:
Kan iemand mij advies geven over een goede stereo speakerset die goed bij de TF past. Kan een via bluetooth aangesloten zijn als ook rechtstreeks op de audio uitgang. AL is draadloos natuurlijk fijner maar verbruikt natuurlijk ook veel accu?!

Er is vast en zeker wel een winkelbediende die je dat kan vertellen. Kan je nog uittesten ook. Ga daar maar naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Zonekill schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:08:

Niet echt. Waarom bluetooth je hem niet aan je versterker/stereoset, of koop een bluetooth speaker voor een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:26

CeesKees

I rest my Kees

Of streamen naar een mediaplayer met bubble (app)

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
dragon2 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:00:
[...]

Niet echt. Waarom bluetooth je hem niet aan je versterker/stereoset, of koop een bluetooth speaker voor een paar tientjes.
Ik wil stereo speakers voor onderweg dus niet voor thuis aan de stereoset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:10
Poops_McGhee schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:21:
[...]

Er is vast en zeker wel een winkelbediende die je dat kan vertellen. Kan je nog uittesten ook. Ga daar maar naar toe.
Vind jouw reactie niet echt vriendelijk....

Ik heb zelf X-mini in duo vorm voor op het werk, komt leuk geluid uit maar qua bass is het niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
GRUMBLER schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:15:
[...]

Ik heb zelf X-mini in duo vorm voor op het werk, komt leuk geluid uit maar qua bass is het niet wat.
Ah ok, ik heb liever wat met goede bas maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn bij al die kleine speakers want voor een goede bas heb je toch grotere speakers nodig.

Welke X-mini heb je dan precies want ik zie X-mini van 20 tot 70 euro?

[ Voor 7% gewijzigd door Zonekill op 15-02-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 07:10
Ik heb de X-mini Max 2 http://tweakers.net/pricewatch/252014/xmi-x-mini-max-ii-zwart-20-(zwart).html die gebruik ik voor de computer op het werk.

Voor mijn laptop gebruik ik de Saitek A-200 http://tweakers.net/pricewatch/131394/saitek-a-200-(21-2x-15w-3w-wireless-zwart).html dat is pas een fantastisch ding, qua geluid en zoiets zou ik je eigenlijk moeten aanraden maar daar is helaas niet meer aan te komen.
Ding is overal al meegeweest op vakantie kon zo op stroom of op batterijen aan de telefoon etc.

Ik zie dat hij hier:http://www.psxshop.nl/saitek-saitek-a200-portable-speaker-system-p-1809.html nog te krijgen is voor € 90 en dat terwijl ik het ding destijds voor € 25 bij het toen nog bestaande Univendi heb gekocht...
€ 90 :(

[ Voor 18% gewijzigd door GRUMBLER op 15-02-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Even hier posten omdat het ding uit usa komt en misschien toch iemand geïnteresseerd is om het direct geleverd te krijgen.

V&A aangeboden: SGP SKIN Asus Eee Pad Transformer TF101 Zwart leder Skin

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
GRUMBLER schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:15:
[...]

Tsja, ik heb het nou eenmaal niet zo op die "help, wat moet ik kopen?" vragen. En vooral niet als er een wens bij wordt gegeven waarmee de medetweaker aan de gang mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-09 12:22
Ik ben nu zelf al een tijdje op zoek naar een autolader voor mijn tablet.

Ik weet ook dat ie niet oplaad via een gewone USB-poort in de auto (max 1A).

Nu ben ik uitgekomen bij adapters voor in de auto die 2.1A leveren.
Deze zijn dan wel bedoelt voor de iPad en iPhone.

Maar nu is het zo dat er een adapter geleverd wordt met USB-aansluiting en een aparte kabel voor de iPhone of iPad.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is die kabel aan de kant te houden en er gewoon de usb-kabel van de TF101 in te pluggen?

Iemand al de stap gezet het uit te testen?

Voorbeelden:

http://www.kabelstore.be/...-1a-ipad-iphone-ipod.html

http://www.kabelstore.be/...lt-micro-car-charger.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:20
Wouter06 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:03:
Ik ben nu zelf al een tijdje op zoek naar een autolader voor mijn tablet.

Ik weet ook dat ie niet oplaad via een gewone USB-poort in de auto (max 1A).

Nu ben ik uitgekomen bij adapters voor in de auto die 2.1A leveren.
Deze zijn dan wel bedoelt voor de iPad en iPhone.

Maar nu is het zo dat er een adapter geleverd wordt met USB-aansluiting en een aparte kabel voor de iPhone of iPad.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is die kabel aan de kant te houden en er gewoon de usb-kabel van de TF101 in te pluggen?

Iemand al de stap gezet het uit te testen?

Voorbeelden:

http://www.kabelstore.be/...-1a-ipad-iphone-ipod.html

http://www.kabelstore.be/...lt-micro-car-charger.html
ik zou eens rondkijken op goedkopere site als dealextreme,
voor apple zijn er honderde 3th party merken die accesoires maken, belkin is daar het 'beste' van maar ik denk dat je zo laders ook al voor 5 euro ofzo vindt, en die werken evengoed als die van belkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-09 12:22
Om de prijs gaat het me hier nu niet, maar bedankt voor de tip :)

Wou gewoon weten of het effectief mogelijk is om de transformer op te laden met 5V/2.1A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Anton.net schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:50:
[...]

ik zou eens rondkijken op goedkopere site als dealextreme,
voor apple zijn er honderde 3th party merken die accesoires maken, belkin is daar het 'beste' van maar ik denk dat je zo laders ook al voor 5 euro ofzo vindt, en die werken evengoed als die van belkin
maar niet op de tf101. Die heeft geen 5V maar 12V nodig. Ik heb ook nog geen extra lader kunnen vinden, behalve de asus lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 12:14
afgelopen maand heb ik deze sleeve voor de tf101 aangeschaft: link

het bestaat uit een kunststof achterplaat waarin de transformer wordt geklikt. De flap kan met een elastiek worden vastgezet als deze dicht moet blijven.

De pasvorm is perfect en de dock kan er in de toekomst gewoon ook in worden geklikt.

Ik ben iig tevreden. Levertijd viel helaas een beetje tegen (bijna een maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
arieh schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:07:

het bestaat uit een kunststof achterplaat waarin de transformer wordt geklikt. De flap kan met een elastiek worden vastgezet als deze dicht moet blijven.

De pasvorm is perfect en de dock kan er in de toekomst gewoon ook in worden geklikt.

ziet er een zeer mooie hoes uit, kan je misschien een fotootje posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 21:50
Is hier iemand die ervaring heeft met dit ding (Brando):
Asus Eee Pad Transformer TF101 Rotate Stand Leather Case
Product Code: SLTCA072600
http://shop.brando.com/as...case_p06990c0004d004.html

makes it run like clockwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:34
Anton.net schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:22:
[...]

ziet er een zeer mooie hoes uit, kan je misschien een fotootje posten?
Inderdaad een hele mooie hoes! Zou hem wel voor de TF201 willen hebben....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21

Ja, hij ziet er mooi uit, maar wordt de eeepad er niet "dik"van ? ik ga ook maar bestellen,denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Airw0lf schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:17:
Is hier iemand die ervaring heeft met dit ding (Brando):
Asus Eee Pad Transformer TF101 Rotate Stand Leather Case
Product Code: SLTCA072600
http://shop.brando.com/as...case_p06990c0004d004.html
Deze besteld dinsdag.
Vanochtend al bericht dat ie verstuurd is.
22+3 dollar
Kost zo'n 21 euro dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
heeft er ondertussen al iemand een extra charger kunnen vinden? (anders dan de asus charger).

Ik heb inmiddels begrepen dat de tf201 en de t300 dezelfde gebruiken, dus misschien nu de markt groter is dat een of andere chinese fabrikant er één heeft uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Weet iemand of de TF101 met usb adapter werkt met een Logitech Rumblepad?
Ik wil graag de usb adapter aanschaffen maar 30 euro is toch wat veel als het boeltje niet werkt.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
pianoman schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:52:
heeft er ondertussen al iemand een extra charger kunnen vinden? (anders dan de asus charger).

Ik heb inmiddels begrepen dat de tf201 en de t300 dezelfde gebruiken, dus misschien nu de markt groter is dat een of andere chinese fabrikant er één heeft uitgebracht?
Nog eens gecheckt op dx, ze staan er nu in overvloed. Meteen maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
Franky205 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:32:
[...]

Deze besteld dinsdag.
Vanochtend al bericht dat ie verstuurd is.
22+3 dollar
Kost zo'n 21 euro dus.
Inmiddels ontvangen.
Levering was snel en correct.
Hoes is nagenoeg perfect.
Ze hadden een derde gleuf erin mogen maken zodat ie nog wat rechter op te zetten was.
In de gekantelde stand staat ie zowieso wat schever maar dat komt door het breedbeeld formaat van de tf101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Hebben mensen ook ervaring met deze sleeve?

http://www.amazon.co.uk/T...HSC3U/ref=pd_sim_sbs_ce_1

ik vind hem er zelf wel erg gaaf uitzien namelijk.
Ik kies voor een sleave omdat ik ook een dockingstation heb. Soms werk ik met dockingstation en soms niet..
Om nou steeds de hoes van het tablet af te halen is ook nogal wat werk.
Want deze: pricewatch: Asus Eee Pad Transformer Prime Sleeve TF201
moet je steeds afkoppelen wanneer je hem op het dockingstation drukt toch?

en hebben jullie ook screenprotectors?
Ik vind het de tablets meestal niet mooier maken en de echte toegevoegde waarde met gorilla glaz is die aanwezig?

ik heb de TF201, alleen is daar niet veel activiteit op het accessoires forum.

[ Voor 35% gewijzigd door Jarco1984 op 01-05-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Ik heb ook nog geen succes met het vinden van een autolader.

Laatst deze besteld bij koopjessite.nl:
Afbeeldingslocatie: http://www.koopjessite.nl/images/aanbiedingen/nl/1620.jpg

Maar die werkt niet, zo blijkt. Terwijl deze "speciaal" voor tablets zou moeten zijn.

Op het XDA forum staat wel een verwijzing naar een werkende autolader, maar snap niet waarom deze niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Deze link doet het bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Stylisimo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:17:
Ik heb ook nog geen succes met het vinden van een autolader.

Laatst deze besteld bij koopjessite.nl:
[afbeelding]

Maar die werkt niet, zo blijkt. Terwijl deze "speciaal" voor tablets zou moeten zijn.

Op het XDA forum staat wel een verwijzing naar een werkende autolader, maar snap niet waarom deze niet werkt...
Omdat het usb-stekkertje van de eee-pad usb3.0 is. En de meeste auto-laders usb2.0 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
dragon2 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:19:
[...]

Deze link doet het bij mij niet
http://www.amazon.co.uk/g...ef=oh_details_o00_s00_i00

of 1 of andere manier was de link ingekort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik zit hier even wat pagina's terug te lezen, en ben tot de conclusie gekomen dat dit toch wel een uitstekende hoes is? (Blurex)

Echter, kan zie ik sommige mensen zeggen dat hier de dock bij in kan? Dat zie ik niet echt vanuit de foto's?

Misschien voor de koopjeshunters die gewoon iets goedkoops willen voor hun tablet + dock om er omheen te doen, dan kun je altijd dit via Ebay kopen, heb die toch al een dik half jaar. Altijd handig voor 1 dollar....

Edit #1:
Oja, mensen die hier een HDMI-kabel in hun TF naar TV stoppen om zo het beeld op de tv te hebben? Volstaat een kabeltje van 8 euro voor 5 meter? Of zelfs een kabel van 5 eu bij de Action? of eerder kabels van rond de 100€?

Edit #2:
Maakt het ook nog uit wat voor stylus je koopt voor de TF?
Vroeger was de techniek van touchscreen (2-3 jaar geleden) heel anders dan nu, en dus zullen er verschillende stylussen zijn? Of maakt het niet uit, alles werkt even goed + beschadigd het scherm niet? (Ook al heb ik een protectievel, evt. voor telefoon dan nog).

[ Voor 27% gewijzigd door RickvN op 05-05-2012 15:35 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
RickvN schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:47:
Ik zit hier even wat pagina's terug te lezen, en ben tot de conclusie gekomen dat dit toch wel een uitstekende hoes is? (Blurex)

Echter, kan zie ik sommige mensen zeggen dat hier de dock bij in kan? Dat zie ik niet echt vanuit de foto's?

Misschien voor de koopjeshunters die gewoon iets goedkoops willen voor hun tablet + dock om er omheen te doen, dan kun je altijd dit via Ebay kopen, heb die toch al een dik half jaar. Altijd handig voor 1 dollar....

Edit #1:
Oja, mensen die hier een HDMI-kabel in hun TF naar TV stoppen om zo het beeld op de tv te hebben? Volstaat een kabeltje van 8 euro voor 5 meter? Of zelfs een kabel van 5 eu bij de Action? of eerder kabels van rond de 100€?
ik heb die case, dock gaat er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Anton.net schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:31:
[...]

ik heb die case, dock gaat er niet in
Oke, bedankt. Is het een gemis dat je je tablet niet verticaal weg kan zetten/draaien in deze case?

Edit:
Zojuist maar even 2 protectievellen gekocht, mijn ene vel was eigenlijk nooit geweldig geplakt, onderste rand bleef los. Maar omdat het alleen op de zwarte rand zat, nooit wat gedaan. Laatste week toch al heel veel accessoires aan het kopen, dus dan maar gelijk ff alles regelen.

Daarnaast ga ik zo ook een nieuwe hoes kopen, ik zat tussen deze en deze te twijfelen, toch maar de voor de Blurex gegaan. Ook omdat er hier meer mensen voor zijn gegaan + afwerking oogt beter.

Edit op koop:
Huh, ik kan via amazon.com het product niet op mijn adres laten bezorgen?

[ Voor 64% gewijzigd door RickvN op 06-05-2012 14:35 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Oke, het gehele internet afgezocht. Amazon.com verzend niet naar NL. UK heeft hem niet voorradig (net zoals alle andere europese Amazons).
2 andere sites geprobeerd, maar die verzenden ook niet ivm shipping naar NL... Iemand anders die nog een site weet voor de Blurex case, want volgens mij wordt alles via Amazon.com gelinkt? De mensen die hem hier hebben, hebben hem via Amazon.co.uk gekocht?

[ Voor 18% gewijzigd door RickvN op 06-05-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
Iets hogerop staat een gelijkwaardige case die ik inmiddels heb ontvangen en wel in verticale stand kan.
Om en nabij de 21 euro kost ie incl verzendkosten.
RickvN schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:36:
[...]

Oke, bedankt. Is het een gemis dat je je tablet niet verticaal weg kan zetten/draaien in deze case?

Edit:
Zojuist maar even 2 protectievellen gekocht, mijn ene vel was eigenlijk nooit geweldig geplakt, onderste rand bleef los. Maar omdat het alleen op de zwarte rand zat, nooit wat gedaan. Laatste week toch al heel veel accessoires aan het kopen, dus dan maar gelijk ff alles regelen.

Daarnaast ga ik zo ook een nieuwe hoes kopen, ik zat tussen deze en deze te twijfelen, toch maar de voor de Blurex gegaan. Ook omdat er hier meer mensen voor zijn gegaan + afwerking oogt beter.

Edit op koop:
Huh, ik kan via amazon.com het product niet op mijn adres laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

pianoman schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:49:
[...]

maar niet op de tf101. Die heeft geen 5V maar 12V nodig. Ik heb ook nog geen extra lader kunnen vinden, behalve de asus lader.
Mijn lader gaat morgen RMA. Maar dit heeft mij doen bedenken om toch een extra lader te kopen. Die heb ik volgens mij gevonden op:

http://www.dealextreme.co...c-100-240v-eu-plug-125262

Maar omdat ik weet dat gewone USB laders niet genoeg zijn vroeg ik me af of een medetweaker mij hierin wegwijs kan maken? Zijn er nog andere sites en/of merken die deze verkopen (buiten eBay). Misschien ook hier in Holland?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fistula80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 22:31
Hey allemaal,

Ik heb een Asus TF101 zonder docking. Nu zoek ik de dock dus los, maar nergens meer te krijgen. Weet iemand nog waar deze verkrijgbaar is?

Ben benieuwd, in ieder geval bedankt :)

Groet,

Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

fistula80 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:35:
Hey allemaal,

Ik heb een Asus TF101 zonder docking. Nu zoek ik de dock dus los, maar nergens meer te krijgen. Weet iemand nog waar deze verkrijgbaar is?

Ben benieuwd, in ieder geval bedankt :)

Groet,

Gerben
Je zou MP of eBay kunnen proberen? Want nieuw zijn ze niet meer te koop.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
BabyXL schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:59:
[...]

Mijn lader gaat morgen RMA. Maar dit heeft mij doen bedenken om toch een extra lader te kopen. Die heb ik volgens mij gevonden op:

http://www.dealextreme.co...c-100-240v-eu-plug-125262

Maar omdat ik weet dat gewone USB laders niet genoeg zijn vroeg ik me af of een medetweaker mij hierin wegwijs kan maken? Zijn er nog andere sites en/of merken die deze verkopen (buiten eBay). Misschien ook hier in Holland?
Ik heb hem ook besteld. Deze moet het wel doen, omdat hij specifiek voor de eeepad serie is gemaakt. Het is de eerste die ik heb kunnen vinden naast de orignele asus adapter (die 4 x zo duur is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
pianoman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:19:
[...]

Ik heb hem ook besteld. Deze moet het wel doen, omdat hij specifiek voor de eeepad serie is gemaakt. Het is de eerste die ik heb kunnen vinden naast de orignele asus adapter (die 4 x zo duur is)
Laat even weten of deze het doet. Ik zou graag nog een lader erbij hebben zodat ik hem niet elke keer van mn kamer naar huis hoef te sjouwen. Maar om daar een originele voor te kopen vind ik wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Heb hem vandaag binnen gehad. Zoals verwacht doet hij het gewoon. Tablet laadt snel op. Het snoertja is wat aan de korte kant, ik denk een cm of 30 korter dan de originele. Maar goed. Het belangrijkste is dat ik nu een tweede lader heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21

Ik heb hem ook binnen na 3 weken, deze hoes is zoveel beter dan dat kl... ding wat ik had (zie comment van 14+24 januari). Geen lelijke rand waar alles tussen valt,en ECHT leer _/-\o_ ,dus geen plastic met leer uiterlijk!!! :(
Heerlijk ding, ben tevreden :) Nu nog een transformer die het blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Zelfs blurex al gemaild voor de hoes. Ik wil die hoes zo graag, ziet er zo goed + stevig uit!
Anders amazon.co.uk maar in de gaten blijven houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Harry21 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:01:
[...]

Ik heb hem ook binnen na 3 weken, deze hoes is zoveel beter dan dat kl... ding wat ik had (zie comment van 14 januari). Geen lelijke rand waar alles tussen valt,en ECHT leer _/-\o_ ,dus geen plastic met leer uiterlijk!!! :(
Heerlijk ding, ben tevreden :) Nu nog een transformer die het blijft doen.
Ik heb dezelfde. Vond het alleen mateloos irritant dat het dock er niet bij kon met de hoes dichtgeklapt (kon ook nergens een hoes vinden die daar WEL voor is gemaakt), dus ik heb een kennis er een stukje webbing tussen laten zetten zodat de hoes met dock toch dicht kan met het elastiek. Ik heb het dock er namelijk toch altijd om, en voor los heb ik al een andere hoes, maar ja die gebruik ik niet meer sinds ik ook talet zonder dock heb, neem die wel mee voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
@dragon2, ik kon op de foto,s wel zien dat het dock er niet in paste als je hem dichtklapt , je hoeft allen het scherm niet uit te kleden als je een dock wil gebruiken. En opladen in gesloten toestand(tablet only) :) en kan nu ook de camera normaal gebruiken :) , zonder tablet heen en weer te schuiven in de hoes,omdat de hoes voor de camera zit.(ok, de rand is wel plastic en de binnenkant waar je de rug in klikt). Maar voor mij een wereld van verschil. En koste net zoveel (gratis verzending uit China) als dat kl...ding hier uit Nederland, ik zou me rotschamen als webshop als ik zulke plastic troep zou verkopen voor een dikke €22,(lol nu in de aanbieding voor €20)

[ Voor 62% gewijzigd door Harry21 op 13-05-2012 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Vandaag mijn lader ontvangen van RMA, het bleek de kabel zelf te zijn. Heerlijk hoe dat geregeld is met RMA! Geen problemen en snel afgehandeld! Zo hoort het!

Maar ik ga toch nog een extra lader bestellen bij DX van de week.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Mail van Blurex ontvangen, ook zij verzenden niet over zee (buiten Amerika).

Niemand heeft een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
BabyXL schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:47:
Vandaag mijn lader ontvangen van RMA, het bleek de kabel zelf te zijn. Heerlijk hoe dat geregeld is met RMA! Geen problemen en snel afgehandeld! Zo hoort het!

Maar ik ga toch nog een extra lader bestellen bij DX van de week.
Ik vond eigelijk al als je snoertje om de lader rolt,als je hem opruimt, dat hij knikt net achter de usbstekker, was dit jouw probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Harry21 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:06:
[...]

Ik vond eigelijk al als je snoertje om de lader rolt,als je hem opruimt, dat hij knikt net achter de usbstekker, was dit jouw probleem?
Eigenlijk weet ik niet precies wat het probleem was, het lag aan het snoertje, dat was duidelijk. Ik rol mijn snoertje nooit om de lader heen (gewoon loskoppelen en dan oprollen).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Heeft iemand ervaring met een goede hoofdsteun voor de asus?
Ik heb een aantal weken terug onderstaande steun besteld maat deze was na de eeerste keer gebruiken al stuk. Ook zakt het scherm steeds omlaag door de kogelvormige bevestiging van de hoofdsteun.

http://www.123bestdeal.co...table-DVD-Autohouder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-08 11:13
En de versie specifiek voor de EeePad dan?
http://www.123bestdeal.co...uto-Houder-Tablet-PC.html

Ik zoek ook nog een goede hoofdsteun, dus ik hou me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
kwaazaar schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:13:
En de versie specifiek voor de EeePad dan?
http://www.123bestdeal.co...uto-Houder-Tablet-PC.html

Ik zoek ook nog een goede hoofdsteun, dus ik hou me ook aanbevolen.
Deze was het idd die ik had besteld. Bij elke hobel als je o de weg rijdt zakt het scherm omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Bij die firma kan je beter niet kopen,zie eerdere comments. (zeggen al 6 maanden,dat er betere hoezen komen!! nope). Google ff verder, zou ik zeggen. (ik was boos, na mijn aankoop,gelukkig bestaan er eerlijke verkopers op inet)

[ Voor 20% gewijzigd door Harry21 op 24-05-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-08 11:13
En wat denken we hier van: http://www.breffo.com/pro...odium-tablet-information/

Geinig ding, maar werkt het echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:36
Max Hunt schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:00:
[...]
Ik ga ben hier ook wel in geïnteresseerd en ben al even wezen zoeken naar waar je zulke dingen krijgen. De goedkoopste die ik tot nu toe ben tegengekomen (€24,95) is deze: BasicXL 100W

Wel met een mooi stekkertje eraan.
[afbeelding]
Ik heb onlangs een Asus Transformer Infinity gekoct en ik loop tegen hetzelfde probleem aan, het opladen van de tabblet in de auto. Omdat ook ik USB 3.0 sigarettenaanstekers die 15 Volt kunnen leveren niet kon vinden wil ik graag Konig BasicXL omvormer kopen. Hiernaast wil ik echter ook graag de TomTom kunnen opladen, en/of mijn HTC Desire.

Dan heb ik dus een sigarettenaansteker-splitter nodig. Deze zijn er ook in allerlei soorten en maten, bijvoorbeeld:Nu heb ik te weinig kennis van dit soort techniek, maar maakt het voor mijn doel uit welke splitter ik neem? Kan ik het beste voor een 10A model gaan of maakt dat niet uit?

• RickvN
Mensen die verlengsnoeren/langere opladers hadden voor de TF101?
Hoe bevallen ze en waar kan je deze aanschaffen? School gaat weer beginnen, en met die standaard oplader kom ik nergens....!

• dragon2
  • Niet online
RickvN schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:57:
Mensen die verlengsnoeren/langere opladers hadden voor de TF101?
Hoe bevallen ze en waar kan je deze aanschaffen? School gaat weer beginnen, en met die standaard oplader kom ik nergens....!
Zoek even terug in dit topic... Je moet een usb 3 (!) verlengkabel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Weet iemand nog een winkel (liefst in NL) die de originele Asus sleeve voor de TF101 verkoopt?
Ik kan ze nergens meer vinden (niet geheel onlogisch natuurlijk)

Deze dus.

Het is een cadeautje, dus het liefst bij een fysieke winkel of anders een webshop in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Zamorano schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:15:
Weet iemand nog een winkel (liefst in NL) die de originele Asus sleeve voor de TF101 verkoopt?
Ik kan ze nergens meer vinden (niet geheel onlogisch natuurlijk)

Deze dus.

Het is een cadeautje, dus het liefst bij een fysieke winkel of anders een webshop in NL.
Ik denk niet dat je die nog in een fysieke winkel gaat vinden...
Als je hem online zou willen kopen,
zou ik toch eerst eens naar revieuws kijken.
De meeste mensen vinden deze sleeve redelijk slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Is inderdaad niet al te goed. Was in het begin nog best tevreden, zeker de best passende sleeve. Alleen naar verloop van tijd begint ie wat op te rekken waardoor ie niet goed meer past.

• Zamorano
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Ik vroeg niet naar revieuws, alleen waar ik hem kan krijgen. ;)
Ik heb (o.a.) deze sleeve zelf ook. Als je je TF amper uit je sleeve haalt en er geen hele ruwe dingen mee doet, is het ideaal want dan blijft het materiaal netjes en gewoon heel strak en passend om de tablet zitten. Ik weet dat bij degene voor wie de sleeve bedoeld is, dat idd het geval is en ze hem voor 95% gewoon thuis gebruikt, dus voor haar is het perfect.

Maar ben er inmiddels wel achter dat ik hem nergens ga vinden tenzij ik bij bijvoorbeeld Amazon bestel, dus maar even op zoek naar een mooi alternatief.

• RickvN
dragon2 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:08:
[...]

Zoek even terug in dit topic... Je moet een usb 3 (!) verlengkabel hebben.
Thnx, niet eens aan gedacht! Besteld :-)

En die originele hoes heb ik laatst op ebay besteld voor iemand, 25$ kostte die + 25$ verzending. 42€ was ik ongeveer kwijt.

Edit: Ook hij verkoopt hem al niet meer! I'm sorry.

[ Voor 63% gewijzigd door RickvN op 30-08-2012 08:10 ]

• RickvN
Weet iemand ook waar je de losse oplaadkop kan kopen? Zojuist met mijn knie tegenaan gestoten toen die in de oplader zat. Waar je de usb in moet stoppen zit nu los en laadt niet meer helemaal goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:43
Iemand ervaring met asusparts.eu? En dan met name qua verzendkosten? Die kan je pas zien als je een account hebt aangemaakt, en zo ongeveer bij het betalen zit.
Ik vermoed dat mijn lader namelijk een beetje doorgefikt is, hij was gister heel erg warm, met een niet zo fris geurtje erbij.

En daarnaast laad mijn TF101 niet meer op. Hangt nu aan een 5V - 1A lader van HTC, maar dat is natuurlijk een stuk minder dan de orginele 5V-15V - 2A-1.2A lader (Als ik het even goed lees). Dus ik zie het accupercentage nog steeds teruglopen. Hem hem nu even helemaal uitgezet, hopen dat ie nu, langzaam, wat kan bijladen.
En dan hoop ik dat mijn dock ook nog gaat opladen, die gaf met de 1A lader even geen oplaad icoon. Als de adapter maar niets gesloopt heeft.

Nu kan ik op DX wel een adapter zoeken, en heb ook al wel wat gevonden, maar de meeste die ik zie hebben een vaste stekker, vind met een USB poort juist een voordeel :P
Nu hebben ze bij asusparts de (orginele) adapter los, zonder kabels of opzetpluggen, voor een redelijke prijs. Mits de verzendkosten niet te hoog zijn :P
http://www.asusparts.eu/p..._239157&products_id=57707

Dus als iemand ervaringen heeft met deze site hoor ik het graag. Of andere betaalbare oplossingen.
En als mijn 1A lader de TF101 niet vol krijgt snap je dat er ietswat haast bij is, en DX dus eigenlijk geen optie is. :P

Nu wel het goede topic :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
je kunt nog even proberen je lader in een plastic zakje een uur in de vriezer te leggen, zo kan de thermische beveiliging resetten als hij nog niet kapot is. Laden met een usb2 lader kan wel, maar gaat heeeeeeeel langzaam. Je krijgt dan sowieso geen laad icoontje te zien.

Ik raad je aan gewoon snel die lader op dx te bestellen, voor $7 of zo. Heb ik ook, werkt perfect. In de tussentijd kun je tijdelijk een algemene lader proberen die ook een usb opzetstukje heeft, en dan de lader op 12 volt zetten. Let dan wel heel erg goed op de polariteit!

Ik heb al zoveel verhalen gelezen over gammele laders, dat ik niet graag voor €20 + verzendkosten weer zo'n originele zou kopen, voor hetzelfde geld houdt die ook na een paar weken of maanden op.

Mijn eerste originele lader heeft het een week uitgehouden, en die kon ik gelukkig bij dynabyte weer omruilen voor een exemplaar uit een andere doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Gokje dan maar gewaagd, niet op DX maar op eBay, mijn ervaring is dat eBay verkopers vaak sneller versturen, daar waar het de laatste tijd vaak meer dan 2 weken kan duren voordat je bestelling bij DX uberhaupt verzonden wordt. En dan moet je dus nog eens 2-3 weken wachten.

Ik heb gekozen voor een lader met losse USB stekker, vind ik fijner :)
Mijn tablet was vanmorgen van <40% naar 65% gegaan, na een nacht opladen :+ En dan heb ik nog niets met de dock geprobeerd.
Vanmiddag eens mijn andere laders bekijken of die meer volt/ampère kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 17:41

Eric_Cantona

"Au Revoir"

http://www.ebay.nl/itm/40...ories&hash=item3379303615

Ik heb bovenstaande besteld, werkt prima. Was snel binnen en 'n stuk langer dan de originele. Wel uit één stuk, maar dat had ik 't liefste. Ik heb de originele ook nog, dus als ik via usb moet werken kan dat nog :)

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb mijn originele lader gewoon RMA gedaan naar Asus. Netjes opgehaald en na een week had ik een nieuwe.

Is dat geen mogelijkheid?

cybergamers.nl

• Nakebod
Kan ik nog even uitzoeken, denk het niet meer, volgens mij ben ik alweer een tijdje buiten de garantie.
Of was die bij ASUS nu wel langer dan 1 jaar. Eerst eens bedenken waar ik hem besteld had destijds :D

De eBay lader is in ieder geval al verzonden, misschien dat ik er dan 2 heb als ik hem via ASUS kan vervangen. Reserve is nooit weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Er zijn geen supergoedkope Chineze opladers voor deze tablet? Het lijkt te beginnen bij €8 en €10, terwijl de opladers van andere tablets/telefoons vaak maar €2 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij The Powerstore heb ik deze gekocht http://www.thepowerstore....ransformer-eeepad-tf-201/ ,Afbeeldingslocatie: http://www.the-powerstore.nl/fo/mu/asus-transformer-prime-etui-360/f1.jpg
maar de tablet blijft niet goed zitten. Soms weer wel, soms weer niet. In ieder geval niet zo goed als de hoes om de Nexus 7 van CaseLogic. Dat is ook van een hele andere kwaliteit.

Maar goed, nu moet ik toch even investeren in wat beters. Het liefst wil ik iets zonder al te veel randjes. Die van Brando lijkt erop, http://shop.brando.com/as...case_p06990c0004d004.html maar is niet dezelfde (meer randjes). Wat zijn ervaringen van gebruikers die deze hoes hebben? Het gaat me met name om het blijven zitten.
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com/prod_img/zoom/SLTCA072600_01_L.jpg

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Eusebius schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:22:
Bij The Powerstore heb ik deze gekocht http://www.thepowerstore....ransformer-eeepad-tf-201/ ,[afbeelding]
maar de tablet blijft niet goed zitten. Soms weer wel, soms weer niet. In ieder geval niet zo goed als de hoes om de Nexus 7 van CaseLogic. Dat is ook van een hele andere kwaliteit.

Maar goed, nu moet ik toch even investeren in wat beters. Het liefst wil ik iets zonder al te veel randjes. Die van Brando lijkt erop, http://shop.brando.com/as...case_p06990c0004d004.html maar is niet dezelfde (meer randjes). Wat zijn ervaringen van gebruikers die deze hoes hebben? Het gaat me met name om het blijven zitten.
[afbeelding]
Super hoes! Ik heb hem zelf ook, bevalt echt super!
Maar mocht je deze willen bestellen, ga dan naar Ebay, bespaart al snel weer een tientje. http://www.ebay.com/itm/B...olios&hash=item2c6a73ac41

Edit:
Dit is de goedkoopste die ik trouwens zie.
http://www.ebay.com/itm/L...olios&hash=item3a6c91449e

[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 08-01-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
RickvN schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:29:
[...]

Super hoes! Ik heb hem zelf ook, bevalt echt super!
Maar mocht je deze willen bestellen, ga dan naar Ebay, bespaart al snel weer een tientje. http://www.ebay.com/itm/B...olios&hash=item2c6a73ac41

Edit:
Dit is de goedkoopste die ik trouwens zie.
http://www.ebay.com/itm/L...olios&hash=item3a6c91449e
Die ik nu heb (met maar 4 clipjes van de Powerstore) lijkt wel net een halve mm te klein, waardoor de tablet er te snel uitflipt. Heb je dat probleem niet bij die je linkt? Het lijkt me dat ze uit dezelfde fabriek komen, maar dat de bevestigingsplaat anders is (meer contact, andere achterkant). Stiksel en snijdingen zien er hetzelfde uit.

- edit je linkt naar TF101. Zelfde maten?
- edit2 ARGH ik type in het TF101-topic :-P terwijl ik een TF201 heb ... maten zijn verschillend. Geen idee hoe ik hier kom, waarschijnlijk staat er ergens een linkje naar dit forum in het TF201-topic.

[ Voor 10% gewijzigd door Eusebius op 08-01-2013 10:41 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars-saxo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Zijn er nog ergens (nieuwe) docks te vinden voor de TF101?
Ik heb er destijds geen bij genomen, maar nu wel spijt, ik zou er graag een willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:26

CeesKees

I rest my Kees

Ik ben op zoek naar een mooie passende sleeve, dus geen cover of stand. Iemand een idee?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars-saxo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Probeer de originele Asus te vinden, die bevalt mij al een jaar heel erg goed.
Moet ik toegeven dat ik de Transformer niet heel intensief gebruik, maar ik neem hem geregeld mee in mijn weekendtas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 07:59
lars-saxo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:45:
Zijn er nog ergens (nieuwe) docks te vinden voor de TF101?
Ik heb er destijds geen bij genomen, maar nu wel spijt, ik zou er graag een willen hebben.
Heb je er toevallig ergens nog 1 gevonden? Ik zoek er namelijk ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
JopieBadmutS schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:17:
[...]

Heb je er toevallig ergens nog 1 gevonden? Ik zoek er namelijk ook 1.
Ik heb er laatst ook nog naar gezocht, is zeer moeilijk te vinden.
Op webshops vind je ze bijna niet.
Tweedehands worden ze wel verkocht, maar de meeste verkopers profiteren ervan. 80 euro voor een 2dehands toetsenbord is me toch iets te duur..
Maar je weet nooit, met wat geluk kan je er toch eentje goedkoop 2dehands vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik wil mijn TF101 weer wat meer gaan gebruiken, twee dingen wil ik daarvoor aanschaffen.

Een dock om 'm makkelijk op te laden (niet de toetsenbord dock, kan deze echter nergens vinden, ook niet op websites als dx.com of ebay. Iemand die me op weg kan helpen, naar zoiets als dit http://tinyurl.com/n9rk4ts?

Ook ben ik benieuwd of het lukt om een Logitech K400 te gebruiken. Dit is geen bluetooth toetsenbord, maar op internet lees ik wisselende verhalen dat dit toch zou moeten werken. Een alternatief zou zijn via USB de ontvanger aan de sluiten, maar dat is natuurlijk iets minder praktisch. Iemand die deze combinatie toevallig in gebruik heeft?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste