Ik denk dat hij bedoelt: dan de leren sleeve van Tuff Luv...Haay schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:17:
[...]Euhhhh, WAT zeg je? Prijstechnisch interessanter dan een leren sleeve?
Dat kan (ongeveer) met de standaard hoes van asus. Die hoes moet je wel gedeeltelijk los maken maar de tablet hoeft er niet helemaal uit, dan heb je echter wel een flapje van de hoes over het toetsenbord hangen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:07:
Heeft er al iemand een hoes gevonden die je erom kan laten zitten als je de tablet aan het toetsenbord doet?
Ik wil niet iedere keer de tablet uit de hoes halen, maar zowel met als zonder toetsenbord een vorm van bescherming hebben.
En met deze waarschijnlijk ook:
_gibeon_ schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:35:
Eindelijk - Dit lijkt de holy grale onder de cases te zijn. Als ik de foto's goed begrijp, kan je de onderste hoek-klemmetjes wegklappen. Dat is te zien op de foto's waar de tablet schuin naar achteren staat. En de onderkant is sowieso al helemaal vrij. Hierdoor kan je de tablet docken zonder 'm uit de hoes te halen, en dat lijkt me een logishe eis. Super!
Ieder zijn ding, dus hier komt 't mijne 
Als ie op het dock zit, gebruik ik geen hoes/bescherming.
Zonder dock gebruik ik de Asus sleeve.
Waneer ik um vervoer gaat ie met of zonder dock in de Generation Mobile hoes van Golla.
Indien zonder dock, dan weer met de sleeve in die hoes.
Binnenkort komt er een screenprotector binnen.
Een ongelukje kan natuurlijk altijd gebeuren, maar zodoende hoop ik um lang mooi te houden.
Wie weet wil ik over een jaartje weer een andere, dan schuif ik deze graag voor een mooi prijsje door.
Verder heb ik sinds afgelopen week een usb3 verlengkabel van 3 meter thuis liggen.
De TF hoeft natuurlijk niet vaak aan de lading, maar dat standaard kabeltje was me echt te kort om um eventueel nog fatsoenlijk te kunnen gebruiken tijdens het laden.
Als ie op het dock zit, gebruik ik geen hoes/bescherming.
Zonder dock gebruik ik de Asus sleeve.
Waneer ik um vervoer gaat ie met of zonder dock in de Generation Mobile hoes van Golla.
Indien zonder dock, dan weer met de sleeve in die hoes.
Binnenkort komt er een screenprotector binnen.
Een ongelukje kan natuurlijk altijd gebeuren, maar zodoende hoop ik um lang mooi te houden.
Wie weet wil ik over een jaartje weer een andere, dan schuif ik deze graag voor een mooi prijsje door.
Verder heb ik sinds afgelopen week een usb3 verlengkabel van 3 meter thuis liggen.
De TF hoeft natuurlijk niet vaak aan de lading, maar dat standaard kabeltje was me echt te kort om um eventueel nog fatsoenlijk te kunnen gebruiken tijdens het laden.
[ Voor 25% gewijzigd door Chris.nl op 17-07-2011 22:34 ]
Verwijderd
Kun je vertellen waar je dat kabeltje gekocht hebt (met artikel nummer of directe link).Chris.nl schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:29:
Werkt deze kabel goed? Er schijnen nog al wat verkeerde kabels te koop te zijn.
Tuurlijk kan dat.. directe link.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:11:
[...]
Kun je vertellen waar je dat kabeltje gekocht hebt (met artikel nummer of directe link).
Werkt deze kabel goed? Er schijnen nog al wat verkeerde kabels te koop te zijn.
Zo, vandaag is mijn Sikai slipcase gearriveerd. Materiaal is super luxe en lekker dun! Weet alleen niet of dit hetzelfde materiaal is als de originele Asus hoes. Als de case wordt gesloten houden kleine magneetjes in de hoeken de flap op zijn plaats.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Kun je wat foto's maken.Aurora1110 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:42:
Zo, vandaag is mijn Sikai slipcase gearriveerd. Materiaal is super luxe en lekker dun! Weet alleen niet of dit hetzelfde materiaal is als de originele Asus hoes. Als de case wordt gesloten houden kleine magneetjes in de hoeken de flap op zijn plaats.
[afbeelding]
Verwijderd
Dank je.
Maar ik heb toch liever een vervangende kabel. Dus zoals het orgineel, maar dan langer.
Ik ben op dit moment niet in de gelegenheid om zelf foto's te maken, maar hier zijn enkele shots van dezelfde case door iemand op de forums van XDA. De case ziet er op deze foto's wat blauwig uit, maar de mijne is toch echt zwart:

[ Voor 13% gewijzigd door Aurora op 18-07-2011 20:12 ]
Hoe is de kwaliteit en pasvorm.Aurora1110 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:11:
[...]
Ik ben op dit moment niet in de gelegenheid om zelf foto's te maken, maar hier zijn enkele shots van dezelfde case door iemand op de forums van XDA. De case ziet er op deze foto's wat blauwig uit, maar de mijne is toch echt zwart:
Kwaliteit is prima. Uitstekend naar mijn smaak. De TF zit strak in de case wat zorgt voor een goede fitting. Houd wel rekening met het feit dat de flap aan de onderkant los bungelt wanneer deze niet als standaard wordt gebruikt. Je moet de flap dus zelf tegen de achterkant houden. Ik vind dat persoonlijk geen groot probleem, aangezien de flap zeer dun is.
Voor een ieder die de slim-case op het oog had: de levering is vertraagd en de sleeve zal de 26ste verzonden worden.
Lijkt erop dat er iemand is die usb kabels levert
. Momenteel probeer ik te achterhalen of die ook levert aan nederland maar de kosten waren nogal hoog helaas. Wanneer komt asus zelf nou met de levering van losse kabels 
http://cgi.ebay.com/ASUS-...ories&hash=item1c1d5af550
[ Voor 21% gewijzigd door wdulli op 19-07-2011 14:00 . Reden: url van ebay vergeten ]
Ja je weet het niet
Verwijderd
Het kabeltje lijkt even lang.wdulli schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:00:
Lijkt erop dat er iemand is die usb kabels levert. Momenteel probeer ik te achterhalen of die ook levert aan nederland maar de kosten waren nogal hoog helaas. Wanneer komt asus zelf nou met de levering van losse kabels
Ik bedoelde inderdaad dat de hemp case van Tuff-Luv goedkoper is dan de lederen van Tuff-Luv. Het kan allemaal veel goedkoper maar het voordeel van deze tegenover de eerdergenoemde case waarmee de transformer waarschijnlijk in een keer in de dock te schuiven is dat de TF wel helemaal in is gepakt en er geen vrije randen zijn. Verder zou ik door de looks, stevigheid en de extra opbergvakken niet anders willen. Zeker op reis is het fijn niet 3 verschillende inpakopties mee te hoeven nemen maar in een keer klaar te zijn. Het dock is los dan wel niet 100% beschermd als deze los is, maar die zit dan toch netjes ingepakt in mijn koffer. (En het is nog steeds made in ThaiChiWan of ergens daar tussenin). Enig nadeel wat ik heb ontdekt is dat de camera achterop wat last kan krijgen van vigneting omdat de rug verstevigd en dus redelijk diep is.
Voor kabels, ik heb gewoon een kabel die als "USB 3" geadverteerd stond op allekabels.nl gekocht. Werkt als een zonnetje!
Voor kabels, ik heb gewoon een kabel die als "USB 3" geadverteerd stond op allekabels.nl gekocht. Werkt als een zonnetje!
Ik heb er 1 gekocht voor $4,89, dat maakt het bedrag op €3,58.antonief schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:58:
[...]
Heb deze goedkoop en goed http://tinyurl.com/65pjwuk
Bij de MediaMarkt betaal je voor 2(!!) protectievellen €22,-!!!!
Ik ben nog op zoek naar een sleeve waar straks (ik heb mijn docking nog niet) mijn docking + tab in kan, dus gewoon als netbook. Is deze hoes dan gewoon voldoende, of is die hoes te dun waardoor je docking er niet bij in past?
http://cgi.ebay.com/10-Po...3a6810d65c#ht_1869wt_1139
Of gewoon de algemene 10.1 pouch case, moeten toch sowieso goed zitten voor docking+tablet?
http://shop.ebay.com/i.ht...3286.c0.m14&_sop=15&_sc=1
Al vind ik zoiets ook vet om hem in te stoppen:
http://cgi.ebay.com/Carry...2c5c7adea1#ht_3950wt_1270
Ik las ook dat iemand zich hier af vroeg of je met die leren sleeve je asus ook zo plat kon leggen als de ipad omdat dat zo makkelijk typte. Als je deze nou koopt en dan niet zo staand, maar plat legt?
http://cgi.ebay.com/Leath...415bbf8430#ht_3810wt_1037
zelfde effect toch?
En iemand ervaring met de auto-houder voor de asus? Ik ben benieuwd of een auto-houder je gehele tablet in bedwang kan houden als je rijdt en niet een keer naar beneden komt zetten?
[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 20-07-2011 10:46 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik wil de Asus sleeve kopen via Wehkamp. Past daar de Asus Transformer mét dock in? Want dat wil ik graag.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Zojuist bij deze verkoper besteld en heeft al direct de status verzonden. Voor ± 9,50 euro. Geen verzendkosten(!??).Haay schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:20:
Vandaag ook m'n lederen sleeve met de post uit Hong Kong ontvangen!Inclusief verzending naar NL was het US$19 wat omgerekend uitkwam op €13,65 via PayPal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er erg blij mee! Heb hem overigens bij deze eBay verkoper gekocht en die heeft alles prima gecommuniceerd en afgehandeld.
ik heb zo'n verlengkabel bij dealextreme bestelt op 2 juli, maar is nog altijd niet aangekomen
hoelang heeft het bij andere personen geduurd die deze bestelt hebben?
Mijn ervaring met bestellingen bij Dealextreme zijn wisselend soms met een goede week somsAnton.net schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:48:
ik heb zo'n verlengkabel bij dealextreme bestelt op 2 juli, maar is nog altijd niet aangekomen
wel een maand.
Deze heb ik maandag besteld en was dinsdag binnen. 2 Euro duurder dan Dealextreme, maar voor het verschil in levertijd heb ik dat er wel voor over. Kabel werkt overigens perfect. Had er zelfs 2 besteld, waarvan er één beschadigd aan kwam. Leek net of er met een aardappelschilmesje over de kabel heen was gegaan. Meteen dinsdag gemaild hierover en kreeg na 15 minuten een bericht dat ze een nieuwe zouden nasturen. Die is mooi gisteren aangekomen. Prima service dus.antonief schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:23:
[...]
Mijn ervaring met bestellingen bij Dealextreme zijn wisselend soms met een goede week soms
wel een maand.
http://www.ebay.co.uk/itm...3a68426e3f#ht_6143wt_1139
Is dit een goede hoes? Dus dat je hem ook bijna vlak kunt leggen dat lekker toetst?
Ik kan er niet heel veel wijsheid uit.
Is dit een goede hoes? Dus dat je hem ook bijna vlak kunt leggen dat lekker toetst?
Ik kan er niet heel veel wijsheid uit.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Kreeg een berichtje van de verkoper dat ik vanwege de vertraging m'n shipping kosten (21 euro) terug zou krijgen en dan gratis express verzending (1-3 dagen). Da's nog eens service!_gibeon_ schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:26:
Voor een ieder die de slim-case op het oog had: de levering is vertraagd en de sleeve zal de 26ste verzonden worden.
als ik hem nu bestel kan ik deze dan nog tenlaatste de 29STE thuis krijgen of niet?_gibeon_ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:17:
[...]
Kreeg een berichtje van de verkoper dat ik vanwege de vertraging m'n shipping kosten (21 euro) terug zou krijgen en dan gratis express verzending (1-3 dagen). Da's nog eens service!
ik denk dat dit hier nog niet gepost is:
de officiele screenprotectors zijn er!
[ Voor 47% gewijzigd door Anton.net op 22-07-2011 11:59 ]
23 Euro ?!?! Voor één protector. Ik zie deze niet hard de winkel uit vliegen.Anton.net schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:42:
[...]
als ik hem nu bestel kan ik deze dan nog tenlaatste de 29STE thuis krijgen of niet?
Ik heb eergisteren mijn sleeve ontvangen en daar zat gewoon een screenprotector bij.
Geen geld al zeg ik het zelf en de case is ideaal voor vervoer en als je hem uitgeklapt hebt is de hoek ook perfect! Met de screenprotector doe ik voorlopig niks. Die had ik toch niet nodig.

Verder had ik @ 1dayfly de STK mini-speaker gekocht. Superklein speakertje (Had verwacht dat deze ongeveer zo groot als een sinaasappel zou zijn, maar het is amper een kleine mandarijn qua grootte) en er komt een perfect geluid uit om lekker van te genieten buiten op het terras.
Verder had ik @ 1dayfly de STK mini-speaker gekocht. Superklein speakertje (Had verwacht dat deze ongeveer zo groot als een sinaasappel zou zijn, maar het is amper een kleine mandarijn qua grootte) en er komt een perfect geluid uit om lekker van te genieten buiten op het terras.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nee. Ik kreeg een mailtje dat ze zich bedacht hadden, express shipping was niet mogelijk naar Nederland. Kreeg alsnog een refund, maar geen upgrade.Anton.net schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:42:
[...]
als ik hem nu bestel kan ik deze dan nog tenlaatste de 29STE thuis krijgen of niet?
Zo.. sinds een week ook een transformer incl dock. Wat een geweldig apparaat. Nu zie ik vanmorgen het AH bonus krantje. Daarin staat een USB internet dongel. Zou die werken op de asusdock? Zou wel mooi zijn.
Heb donderdag ook de sleeve van de wehkamp besteld. Nog niet binnen maar ik zal mijn bevindingen posten in het accessoires topic.
Heb donderdag ook de sleeve van de wehkamp besteld. Nog niet binnen maar ik zal mijn bevindingen posten in het accessoires topic.
Vandaag heb ik mijn MicroFiber Case (Sikai, zelfde als Aurora1110) ontvangen. Wat mij betreft een uitstekend product. Mooi afgewerkt. De pasvorm is super.
Alle voor mij nodige aansluitingen zijn bereikbaar: Aan/uit, volume, hdmi, audio, lader. Het geheugenkaartje is niet bereikbaar als de TF in de case zit. Deze blijft er bij mij continu inzitten. Zelf werk ik het liefst zonder hoes. Vind ik prettiger. Toch voor reis- en tasdoeleinden deze aangeschaft.
Voor de prijs van ca. € 16,- kan ik deze zeker aanbevelen. Kwaliteit is boven verwachting!
Nog even iets over het gewicht. Mijn TF is 662 gr. Ik heb ook een leren hoes van een andere tablet waar de TF in past. Deze weegt 270 gr. Deze MicroFiber case weegt slechts 162 gr.
Het duurde het 15 dagen voordat ik hem aangeboden kreeg als aangetekend pakketje!?
Winkel: http://stores.ebay.nl/SiKai-China?_trksid=p4340.l2563
Bij deze store is ook een screenprotector te krijgen. Hier kan ik niets over zeggen omdat ik liever zonder werk. Zonder protector voelt het naar mijn menig veel beter aan. Daarnaast is het super hard glas en ben ik niet bang voor een krasje.
Alle voor mij nodige aansluitingen zijn bereikbaar: Aan/uit, volume, hdmi, audio, lader. Het geheugenkaartje is niet bereikbaar als de TF in de case zit. Deze blijft er bij mij continu inzitten. Zelf werk ik het liefst zonder hoes. Vind ik prettiger. Toch voor reis- en tasdoeleinden deze aangeschaft.
Voor de prijs van ca. € 16,- kan ik deze zeker aanbevelen. Kwaliteit is boven verwachting!
Nog even iets over het gewicht. Mijn TF is 662 gr. Ik heb ook een leren hoes van een andere tablet waar de TF in past. Deze weegt 270 gr. Deze MicroFiber case weegt slechts 162 gr.
Het duurde het 15 dagen voordat ik hem aangeboden kreeg als aangetekend pakketje!?
Winkel: http://stores.ebay.nl/SiKai-China?_trksid=p4340.l2563
Bij deze store is ook een screenprotector te krijgen. Hier kan ik niets over zeggen omdat ik liever zonder werk. Zonder protector voelt het naar mijn menig veel beter aan. Daarnaast is het super hard glas en ben ik niet bang voor een krasje.
Verwijderd

Ik heb gister deze sleeve besteld voor 4,95 inc verzendkosten. Vandaag binnen gekomen. Dock met TF past precies
Waar precies?Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:37:
[afbeelding]
Ik heb gister deze sleeve besteld voor 4,95 inc verzendkosten. Vandaag binnen gekomen. Dock met TF past precies
Verwijderd
ohw sorry, das niet handig natuurlijk
Yagoda? Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar prima service dus..
http://www.yagoda.nl/giba...0-oranjezwart-p-4254.html
Verwijderd
Kan je de tablet er eenvoudig in stoppen en uit halen ivm gebruik docking station. Of is dat een hoop gedoe en dus niet praktisch?Smarron schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:56:
Ik heb eergisteren mijn sleeve ontvangen en daar zat gewoon een screenprotector bij.Geen geld al zeg ik het zelf en de case is ideaal voor vervoer en als je hem uitgeklapt hebt is de hoek ook perfect! Met de screenprotector doe ik voorlopig niks. Die had ik toch niet nodig.
Alvast bedankt voor de reactie.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 17:35 ]
Had deze ook direct besteld en 28 juli binnen gekregen, voor dat geld ziet hij er erg goed uit.Atlas72 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:56:
[...]
Zojuist bij deze verkoper besteld en heeft al direct de status verzonden. Voor ± 9,50 euro. Geen verzendkosten(!??).
Lederen sleeve voor € 9,39 incl. Verzending.
Ziet er als een leuke sleeve uit. Lijkt heel veel op de dealextreme versie: LinkVerwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:37:
[afbeelding]
Past de pad er ook goed in zonder dock? Voorlopig heb ik nog geen dock, maar zoek toch iets om hem in op te bergen
hmm, jammer, ik had verwacht dat er bij de losse dock een eigen oplader zou zitten
dat zou dan het prijsverschil van 50 euro nog enigszins goedmaken
maar goed, de losse docks zijn dus eindelijk beschikbaar, voor degenen die 'm alsnog willen
(gister bij Komplett besteld, vandaag binnen)
dat zou dan het prijsverschil van 50 euro nog enigszins goedmaken
maar goed, de losse docks zijn dus eindelijk beschikbaar, voor degenen die 'm alsnog willen
(gister bij Komplett besteld, vandaag binnen)
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ik zie een heleboel mensen hier moeilijk doen met van die converters voor in de auto.
Dat is niet echt nodig.
Met een universele autolader gaat het ook, hij moet gewoon minstens 12V leveren (15V is nodig voor het snel opladen van de TF).
Verder gewoon een koppelstuk als dit gebruiken:
http://goo.gl/YHPzq
Op dat koppelstuk kun je ook elke universele lader voor thuis gebruiken (een goedkope oplossing als je een tweede charger wilt).
Verder: Wil je de meegeleverde kabel/lader verlengen moet je een USB3 verlengkabel gebruiken, anders doet de lader het niet omdat die een van de USB3 kabels nodig heeft.
(bron: http://goo.gl/wtsrF )
Hoop dat iemand hier iets aan die info heeft (was te lui om het hele topic door te lezen, dus mijne excuses voor evt duppelpost
)
Verder on-topic:
Vroeg het in het algemene TF topic al, maar wil dan hier graag erover verder gaan
Dat is niet echt nodig.
Met een universele autolader gaat het ook, hij moet gewoon minstens 12V leveren (15V is nodig voor het snel opladen van de TF).
Verder gewoon een koppelstuk als dit gebruiken:
http://goo.gl/YHPzq
Op dat koppelstuk kun je ook elke universele lader voor thuis gebruiken (een goedkope oplossing als je een tweede charger wilt).
Verder: Wil je de meegeleverde kabel/lader verlengen moet je een USB3 verlengkabel gebruiken, anders doet de lader het niet omdat die een van de USB3 kabels nodig heeft.
(bron: http://goo.gl/wtsrF )
Hoop dat iemand hier iets aan die info heeft (was te lui om het hele topic door te lezen, dus mijne excuses voor evt duppelpost
Verder on-topic:
Vroeg het in het algemene TF topic al, maar wil dan hier graag erover verder gaan
Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:06:
Ik zou graag willen weten wat de meerwaarde van een protector is.
Mijn HD2 heb ik het afgelopen jaar toch wel behoorlijk mishandelt, en dat ding heeft nog geen enkel krasje.
Voor zover ik had begrepen heeft de TF hetzelfde soort krasbestendig glas.
Dus de enige redenen die ik mij tot nu toe zou kunnen bedenken voor een protector zijn:
Minder glare/weerspiegeling
Iets minder gevoelig voor vetvlekken.
Zou hier graag willen weten wat de ervaringen ermee zijn.
Of een matte protector inderdaad de glare vermindert zonder beeldkwaliteit ervoor in te leveren.
En of het ook een beetje tegen vetvlekken helpt.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
Ben je nu je eigen advertenties aan het aanprijzen? Je account is vandaag aangemaakt en je hebt twee berichten geplaatst, beide met verwijzingen naar dezelfde advertentie.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:36:
Ik heb deze screen protector en mini hdmi adapter voor mijn asus transformer gekocht. de verkoper is echt goed. hij reageert te snel. binnen 2 dagen heb ik mijn spullen binnen.
http://link.marktplaats.nl/469735626
http://link.marktplaats.nl/469585985
Ik dacht even dit met andere ook delen.
Trouwens kan je op eBay 3 van deze screenprotectors kopen voor 7,43 euro. ...
Verwijderd
Je hebt mij verkeerd begrepen. Ik volg deze topic omdat ik zelf eigenaar ben van een Transformer. Ik vind deze topic erg informatief voor mensen die een TF in bezit hebben. Ik zag veel mensen vragen over Screen protector, dus ik dacht even melden dat dit ook in Nederland te koop is.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:50:
[...]
Ben je nu je eigen advertenties aan het aanprijzen? Je account is vandaag aangemaakt en je hebt twee berichten geplaatst, beide met verwijzingen naar dezelfde advertentie.
Trouwens kan je op eBay 3 van deze screenprotectors kopen voor 7,43 euro. ...
Ik heb ook eentje gekocht.
NB: voor jou info ben ik geen doorverkoper. wat mijn account betreft. Ja klopt heb ik hem vandaag gemaakt, want ik mijn TF naar 3.2 geupgraded heb en heb ik nog steeds problemen. dus vandaar wilde ik vragen stellen.
Toch ruikt dit teveel naar spam, en het is hier sowieso niet de bedoeling om Marktplaats-verkopers aan te gaan prijzen. Daarom heb ik je berichten weggehaald.
De sleeve van de wehkamp binnen. Het is een sleeve van asus dus de originele. Moet zeggen voor 30 euro een mooie sleeve. De transformer zit er goed in en voelt goed aan. Weer een goede aankoop voor mijn uber gadget
Sorry maar niet elke USB 3 kabel werkt.Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:25:
Zorg dat je een goede kabel vindt en share je bevindingen hier.
De rest van je topic is zeeeer goede info.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
heb je daar een bron van? het lijkt mij er namelijk op dat dit wat geruchten zijn zeker als je bekijkt hoe de lader werktJEV schreef op zondag 31 juli 2011 @ 09:19:
[...]
Sorry maar niet elke USB 3 kabel werkt.
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Wat is precies het verschil tussen de mat en glas versie. Zou de matte voor iets minder spiegeling zorgen?Anton.net schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:42:
[...]
Zoals LinuZZ al zegt:JEV schreef op zondag 31 juli 2011 @ 09:19:
[...]
Sorry maar niet elke USB 3 kabel werkt.
Heb je daar een bron voor?
Alles wat ik er tot nu toe over heb gelezen is dat elke USB3 verlengkabel gewoon werkt hoor.
Nergens gelezen dat een USB3 het niet doet.
Weet je zeker dat je het niet verwart met USB2 verlengkabel die niet werkt?
Want de TF oplader heeft één pin van USB3 nodig om te kunnen laden. Meer niet.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
heb je deze al ontvangen? zoja, wat vind je ervan?_gibeon_ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:26:
[...]
Nee. Ik kreeg een mailtje dat ze zich bedacht hadden, express shipping was niet mogelijk naar Nederland. Kreeg alsnog een refund, maar geen upgrade.
iemand al ervaring met de tuff-luv cases?
Ik heb in ieder geval deze usb3 kabel gekocht, en hij werkt primaDarkfreak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:01:
[...]
Zoals LinuZZ al zegt:
Heb je daar een bron voor?
Alles wat ik er tot nu toe over heb gelezen is dat elke USB3 verlengkabel gewoon werkt hoor.
Nergens gelezen dat een USB3 het niet doet.
Weet je zeker dat je het niet verwart met USB2 verlengkabel die niet werkt?
Want de TF oplader heeft één pin van USB3 nodig om te kunnen laden. Meer niet.
Blauwig :P!dragon2 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:14:
Ik heb in ieder geval deze usb3 kabel gekocht, en hij werkt prima
Ik heb (nog) niet de behoefte aan een verlengkabel of extra oplader. Ik gebruik mijn TF redelijk over de dag verspreid en eindig de dag vaak met 25-35% batterij over (9.30 van de lader en 11~12 uur weer naar bed).
Zoals het nu uit ziet ga ik ook geen dock halen vanwege:
1. Ik lees veel problemen over de dock
2. Het toetsenbord heeft geen meerwaarde (mijn gingerbread toetsenbord werkt perfect)
3. Ik ga wss de USB-Host adapter kopen als die uit komt.
~125€ is toch wat veel voor een toetsenbord, accu en usb-host terwijl je ook gewoon je oplader mee kunt nemen vaak.
(tenzij je geen stopcontact in de buurt hebt natuurlijk).
Ook zit ik na te denken om me een andere sleeve te halen. Ik heb nu die dunno van Asus en heb er best wel spijt van.
Zit na te denken om deze te halen: http://goo.gl/w2V0Q
Die zit er een stuk mooier en vooral steviger uit.
Op de TF-wenslijst:
USB-Host Adapter
Nieuwe sleeve
Ik denk die te bestellen die hier een stukje hoger (als plaatje weergegeven) staat...die wat jij aangeeft lijkt me niet een fijne hoek te hebben om te typen en die hierboven kun je andersom plat leggen en een fijne kleinere hoek hebben...Darkfreak schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:48:
[...]
Blauwig :P!
Ik heb (nog) niet de behoefte aan een verlengkabel of extra oplader. Ik gebruik mijn TF redelijk over de dag verspreid en eindig de dag vaak met 25-35% batterij over (9.30 van de lader en 11~12 uur weer naar bed).
Zoals het nu uit ziet ga ik ook geen dock halen vanwege:
1. Ik lees veel problemen over de dock
2. Het toetsenbord heeft geen meerwaarde (mijn gingerbread toetsenbord werkt perfect)
3. Ik ga wss de USB-Host adapter kopen als die uit komt.
~125€ is toch wat veel voor een toetsenbord, accu en usb-host terwijl je ook gewoon je oplader mee kunt nemen vaak.
(tenzij je geen stopcontact in de buurt hebt natuurlijk).
Ook zit ik na te denken om me een andere sleeve te halen. Ik heb nu die dunno van Asus en heb er best wel spijt van.
Zit na te denken om deze te halen: http://goo.gl/w2V0Q
Die zit er een stuk mooier en vooral steviger uit.
Op de TF-wenslijst:
USB-Host Adapter
Nieuwe sleeve
edit; deze dus: Smarron in "Accesoires voor de Asus Eee Pad Transfor..."
[ Voor 3% gewijzigd door Boy op 03-08-2011 12:16 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Die wat jij bedoeld heb ik ook gezien ja. Die ziet ook fijn uit.Boy schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:15:
Ik denk die te bestellen die hier een stukje hoger (als plaatje weergegeven) staat...die wat jij aangeeft lijkt me niet een fijne hoek te hebben om te typen en die hierboven kun je andersom plat leggen en een fijne kleinere hoek hebben...
edit; deze dus: Smarron in "Accesoires voor de Asus Eee Pad Transfor..."
Ik snap wat je bedoeld met omdraaien voor een fijnere hoek om te typen. Dat heeft die dunne van Asus dus ook.
Het probleem is: De tablet is dan ondersteboven. En er zijn nog apps (zoals eBuddy) die het scherm niet ondersteboven draaien
Dan heb je wel de juiste typhoek, maar draaid het scherm niet mee
hoe lang was de levertijd?Smarron schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:56:
Ik heb eergisteren mijn sleeve ontvangen en daar zat gewoon een screenprotector bij.Geen geld al zeg ik het zelf en de case is ideaal voor vervoer en als je hem uitgeklapt hebt is de hoek ook perfect! Met de screenprotector doe ik voorlopig niks. Die had ik toch niet nodig.
[afbeelding]
[afbeelding]
goed nieuws voor degenen die een extra lader willen kopen (en veel geld willen uitgeven)
Tja Asus moet op een of andere manier toch zijn geld verdienen als de TF met minimale marge verkocht wordt. Vergelijkbare absurde prijs als de officiele asus sleeve.Anton.net schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:15:
goed nieuws voor degenen die een extra lader willen kopen (en veel geld willen uitgeven)
ik ben nog altijd opzoek naar de juiste sleeve, ik twijfel op dit moment tussen deze 2:
24euro incl. verzendkosten
12euro incl. verzendkosten
nu mijn vragen:
heeft er al iemand ervaring met de eerste?
De tweede is hier al besproken, maar welke kan ik het beste nemen, deze case is er voor verschillende prijzen van verschillende dealers
nog iemand goede cases tegengekomen? ( niet de asus sleeve!)
wat zijn de ervaringen met de tuff-luv's? , persoonlijk vind ik ze net iets te duur
zijn er al silicon cases voor de TF?
persoonlijk denk ik te gaan voor de eerste case omdat deze kan gebruikt worden in samenwerken met het dock
24euro incl. verzendkosten
12euro incl. verzendkosten
nu mijn vragen:
heeft er al iemand ervaring met de eerste?
De tweede is hier al besproken, maar welke kan ik het beste nemen, deze case is er voor verschillende prijzen van verschillende dealers
nog iemand goede cases tegengekomen? ( niet de asus sleeve!)
wat zijn de ervaringen met de tuff-luv's? , persoonlijk vind ik ze net iets te duur
zijn er al silicon cases voor de TF?
persoonlijk denk ik te gaan voor de eerste case omdat deze kan gebruikt worden in samenwerken met het dock
Als je nog een aantal dagen geduld hebt, kan ik mijn ervaringen met de eerste case delen.
Gelukkig is er al een XDA-lid die een uitgebreide fotoserie heeft geplaatst + zijn bevindingen.
Edit: die van mij is binnen! Ik heb weinig toe te voegen aan de xda-poster. De case past goed, de hoekjes klemmen stevig maar niet zo stevig dat ik bang ben voor beschadigingen. Het docken met case gaat ook goed, anders dan ik had verwacht kunnen zelfs de onderste hoekjes blijven zitten! De flap die dan over blijft vind ik niet heel storend, maar ik denk wel dat ik het een en ander ga modden met een magneetje of elastiekje.
De stylus op de foto krijg je er bij, is een hol aluminium buisje met zachte rubber punt en lijkt redelijk te werken. Het koordje heeft een 3,5mm aansluiting en is dus aan je tablet te hangen door in de headphone-jack te stoppen. Voor foto's: zie XDA.
Mijn verwachtingen zijn in ieder geval waargemaakt: de case is dun, de tablet blijft "sexy", hij geeft bescherming en docken gaat zonder probleem.
Gelukkig is er al een XDA-lid die een uitgebreide fotoserie heeft geplaatst + zijn bevindingen.
Edit: die van mij is binnen! Ik heb weinig toe te voegen aan de xda-poster. De case past goed, de hoekjes klemmen stevig maar niet zo stevig dat ik bang ben voor beschadigingen. Het docken met case gaat ook goed, anders dan ik had verwacht kunnen zelfs de onderste hoekjes blijven zitten! De flap die dan over blijft vind ik niet heel storend, maar ik denk wel dat ik het een en ander ga modden met een magneetje of elastiekje.
De stylus op de foto krijg je er bij, is een hol aluminium buisje met zachte rubber punt en lijkt redelijk te werken. Het koordje heeft een 3,5mm aansluiting en is dus aan je tablet te hangen door in de headphone-jack te stoppen. Voor foto's: zie XDA.
Mijn verwachtingen zijn in ieder geval waargemaakt: de case is dun, de tablet blijft "sexy", hij geeft bescherming en docken gaat zonder probleem.
[ Voor 64% gewijzigd door _gibeon_ op 04-08-2011 17:13 ]
danku, ik had deze review nog niet gezien,_gibeon_ schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:45:
Als je nog een aantal dagen geduld hebt, kan ik mijn ervaringen met de eerste case delen.
hoelang duurde het voordat jij deze thuis had? Wat was bij u de totale prijs?
De 1e keer nooit ontvangen, dus na 30 dagen heb ik contact gezocht met de verkoper. Toen is het pakketje opnieuw opgestuurd (of ik mocht mijn geld terugkrijgen) en was hij er na 7 dagen.Boy schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:36:
hoe lang was de levertijd?
Het pakketje is bij mij 8 dagen onderweg geweest, daarvoor heb ik bijna 2 weken moeten wachten omdat de case nog uitgekomen/leverbaar was. Dat zal nu een stuk minder zijn.Anton.net schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
danku, ik had deze review nog niet gezien,
hoelang duurde het voordat jij deze thuis had? Wat was bij u de totale prijs?
De totale prijs was bij mij lager - ik heb een refund van de shipping gehad vanwege die vertraging. Zodra je richting winkelwagen/betalen gaat bij Amazon wordt vanzelf duidelijk wat de verzendkosten zijn.
Die van mij is nu ook onderweg...ik zie net die post van Anton.net (boven deze post van jou) over die andere sleeve en daar staan plaatjes bij dat je 'm toch in een goede hoek kan leggen, eindelijk duidelijk te zien op de foto...Smarron schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:04:
[...]
De 1e keer nooit ontvangen, dus na 30 dagen heb ik contact gezocht met de verkoper. Toen is het pakketje opnieuw opgestuurd (of ik mocht mijn geld terugkrijgen) en was hij er na 7 dagen.
hebben we de verkeerde keuze gemaakt, of zou de 'onze' toch fijner zijn?
Voor mij persoonlijk is die slim-fit niet geschikt, dus die viel sowieso al af. Die andere sleeve (http://cgi.ebay.com/ASUS-...ories&hash=item3cba96059c) vind ik wel erg mooi.
Mja, miskoop. Voor die 10 euro (ongeveer) vind ik het sowieso een superkoop als ik hem vergelijk met de iets duurdere originele van Asus. Ik ben er echt zeer tevreden over!
Mja, miskoop. Voor die 10 euro (ongeveer) vind ik het sowieso een superkoop als ik hem vergelijk met de iets duurdere originele van Asus. Ik ben er echt zeer tevreden over!
voor iedereen die geinteresseerd is in deze sleeve en xda niet volgt, deze is er ook van goedkopere dealers en waarbij er ook een gat is voor de lader aan te sluiten als hij dicht is!! xda forumBoy schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:19:
[...]
Die van mij is nu ook onderweg...ik zie net die post van Anton.net (boven deze post van jou) over die andere sleeve en daar staan plaatjes bij dat je 'm toch in een goede hoek kan leggen, eindelijk duidelijk te zien op de foto...
hebben we de verkeerde keuze gemaakt, of zou de 'onze' toch fijner zijn?
ook heb ik een video review gevonden van een van de goedkopere dealers: video
Verwijderd
Helaas wordt het niet naar Nederland verscheept. Moeten we op zoek naar een andere leverancier.Anton.net schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:35:
[...]
voor iedereen die geinteresseerd is in deze sleeve en xda niet volgt, deze is er ook van goedkopere dealers en waarbij er ook een gat is voor de lader aan te sluiten als hij dicht is!! xda forum
ook heb ik een video review gevonden van een van de goedkopere dealers: video
Ik heb mezelf een cadeau gegeven en kocht deze matte screenprotector uit de Asus e-shop en ook nog de Asus sleeve:
Over de screenprotector:
Hij is prijzig maar is echt perfect!
Veel minder weerspiegeling als ik buiten zit met mijn TF.
Makkelijk te plaatsen door het bijgeleverde doekje en plaatje om de lucht er uit te doen.
Daarbij leveren ze nog een soort poetslapje van 4 bij 3cm.
Over de sleeve:
Ik had eerder deze van Ebay en eigenlijk vind ik hem handiger.
De Asus sleeve ziet er wat raar uit en het belangrijkste is dat ik hem niet kan laden terwijl de hoes dichtgeklapt is. Verder voelt het materiaal wat goedkoop aan als ik het vergelijk met mijn lederen sleeve zeker voor de Asusprijs!
Over de screenprotector:
Makkelijk te plaatsen door het bijgeleverde doekje en plaatje om de lucht er uit te doen.
Over de sleeve:
De Asus sleeve ziet er wat raar uit en het belangrijkste is dat ik hem niet kan laden terwijl de hoes dichtgeklapt is. Verder voelt het materiaal wat goedkoop aan als ik het vergelijk met mijn lederen sleeve zeker voor de Asusprijs!
Waarom heb je de Asus sleeve eigenlijk gekocht als je er al 1 hebt ?de_gijbels schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:22:
Ik heb mezelf een cadeau gegeven en kocht deze matte screenprotector uit de Asus e-shop en ook nog de Asus sleeve:
Over de screenprotector:
Over de sleeve:
Verwijderd
op 1 van de eerste pagina's in dit topic kwam deze standaard voorbij:
https://www.amazon.co.uk/...TF8&qid=1307435464&sr=8-1
weet iemand ook een adres in nederland waar deze verkrijgbaar is, of iets erg vergelijkbaars?
alvast bedankt!
https://www.amazon.co.uk/...TF8&qid=1307435464&sr=8-1
weet iemand ook een adres in nederland waar deze verkrijgbaar is, of iets erg vergelijkbaars?
alvast bedankt!
De andere was nogal dik om in mijn schoolrugzak te kunnen en ik dacht dat deze veel beter ging zijn.Smarron schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:44:
[...]
Waarom heb je de Asus sleeve eigenlijk gekocht als je er al 1 hebt ?
Maar de nadelen van de Asus-sleeve zijn te groot. Ik kan ook niet aan mijn micro-sdkaart en dat vind ik misschien het belangrijkste nadeel.
Ik gebruik deze voorlopig als een usb-stick vervangmiddel tot het Asusplug dingetje eindelijk te krijgen is in België.
vrijdag is mn pakketje van dealextreme met mn verlengkabel eindelijk aangekomen bij een vriend,
ben een beetje teleurgesteld in de verzendtijd, was 2 juli besteld, heeft dus meer als een maand geduurd!!!
ga het seffens afhalen, ik hoop dat het de moeite was
ben een beetje teleurgesteld in de verzendtijd, was 2 juli besteld, heeft dus meer als een maand geduurd!!!
ga het seffens afhalen, ik hoop dat het de moeite was
Nieuwe accessoires voor asus transformer binnenkort verkrijgbaar.
intressant!dversa2 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:38:
zijn er al foto's van het dock?
Verwijderd
Wauw, dit is echt gaaf...de dock zou een prima manier zijn om usb poorten voor een tab te verkrijgen. Ik zat al heel lang te twijfelen of ik een docking station zou kopen maar werd eigenlijk wel afgeschrokken door alle problemen die er mee zijn. Daarbij komt dat ik me heel prima red met het tablet toetsenbord. De enige reden waarom ik hem wilde hebben is om een usb ingang voor mijn tablet te hebben. Nu dit nieuws er is weet ik wel dat ik die niet meer hoef te kopen. En ik ga binnenkort naar de US dus eens ff kijken of ze hem daar al op voorraad hebben. Bedankt voor dit fantastische nieuws!dversa2 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:38:
Ik wil mijn TF aansluiten op een beamer met alleen een VGA (en aanverwante) aansluiting. Nu zie ik wel wat kabels voorbijkomen HDMI to VGA, maar ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat dat niet gaat werken. Kan iemand daar zijn licht eens over laten schijnen, voordat ik zomaar 6 euro uitgeef aan zo'n kabel...
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik zal mijn verlanglijstje klaarzetten...Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 19:27:
[...]
Wauw, dit is echt gaaf...de dock zou een prima manier zijn om usb poorten voor een tab te verkrijgen. Ik zat al heel lang te twijfelen of ik een docking station zou kopen maar werd eigenlijk wel afgeschrokken door alle problemen die er mee zijn. Daarbij komt dat ik me heel prima red met het tablet toetsenbord. De enige reden waarom ik hem wilde hebben is om een usb ingang voor mijn tablet te hebben. Nu dit nieuws er is weet ik wel dat ik die niet meer hoef te kopen. En ik ga binnenkort naar de US dus eens ff kijken of ze hem daar al op voorraad hebben. Bedankt voor dit fantastische nieuws!
Ja, die zijn er al tijden. Net als deze accessoires, ze zijn namelijk niet nieuw.Anton.net schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:20:
[...]
intressant!
zijn er al foto's van het dock?

(Bron.)
nu ben ik wel eens benieuwd hoeveel ze voor die oortjes gaan vragen, als ze daar net als hun andere acces. een belachelijk hoge prijs voor gaan vragen zoals 40 euro, wordt het echt wel een lachertje_gibeon_ schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:09:
[...]
Ja, die zijn er al tijden. Net als deze accessoires, ze zijn namelijk niet nieuw.Hier een nieuwsberichtje en de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Bron.)

Ik zie sowieso niet in wat het voordeel van die oortjes zou moeten zijn. Oortjes koop je tegenwoordig voor een prikkie, valt (voor asus) weinig in te onderscheiden.Anton.net schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:48:
[...]
nu ben ik wel eens benieuwd hoeveel ze voor die oortjes gaan vragen, als ze daar net als hun andere acces. een belachelijk hoge prijs voor gaan vragen zoals 40 euro, wordt het echt wel een lachertje
dat is waar, thuis heb ik hier wel een stuk of 10 paar oortjes liggen van al mn apparaatjes_gibeon_ schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:50:
[...]
Ik zie sowieso niet in wat het voordeel van die oortjes zou moeten zijn. Oortjes koop je tegenwoordig voor een prikkie, valt (voor asus) weinig in te onderscheiden.
Verwijderd
je kan een dvi aansluiting prima omzetten naar een vga aansluiting zolang het analoge signaal aanwezig is vanuit je videokaart, bij hdmi is dat echter niet het geval voor zover ik weet.Caveman schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:32:
Ik wil mijn TF aansluiten op een beamer met alleen een VGA (en aanverwante) aansluiting. Nu zie ik wel wat kabels voorbijkomen HDMI to VGA, maar ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat dat niet gaat werken. Kan iemand daar zijn licht eens over laten schijnen, voordat ik zomaar 6 euro uitgeef aan zo'n kabel...
als je een dvi aansluiting op je beamer hebt dan kan je in veel gevallen een verloopplugje van dvi naar hdmi gebruiken, zo niet dan word het m meestal niet...
(maar zonder te weten wat voor beamer blijft het een beetje gokken natuurlijk)
Dus mijn transformer kan ik niet direct aansluiten op een beamer met alleen een VGA aansluiting ?Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:13:
[...]
je kan een dvi aansluiting prima omzetten naar een vga aansluiting zolang het analoge signaal aanwezig is vanuit je videokaart, bij hdmi is dat echter niet het geval voor zover ik weet.
als je een dvi aansluiting op je beamer hebt dan kan je in veel gevallen een verloopplugje van dvi naar hdmi gebruiken, zo niet dan word het m meestal niet...
(maar zonder te weten wat voor beamer blijft het een beetje gokken natuurlijk)
Er bestaan wel adapters voor hoor. Zoiets bijvoorbeeld.Caveman schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:37:
[...]
Dus mijn transformer kan ik niet direct aansluiten op een beamer met alleen een VGA aansluiting ?
Je kunt het altijd proberen, maar ik heb mijn vraagtekens over de 100% goede werking van dit soort houtje-touwtje oplossingen. Het product waar ik naar link zou overigens wel HDCP behouden, wel een voordeeltje als je er ooit nog eens bijvoorbeeld Blu-Rays over wilt afspelen.
voor wie de asus sleeve wil kopen en screenprotector (of lader): op de webshop van asus is er momenteel een actie: als je 2 of meer accesoires voor de tf koopt, krijg je 5 euro korting en gratis verzendkosten
ik denk dat asus dit wel moet doen, hun accesoires zijn gewoon overdreven duur, en nog niet eens goed(de sleeve toch)
ik was van plan om het toetsenbord te kopen; maar nu het dock er aan komt, begin ik te twijfelen of ik het toetsenbord wel zou nemen, en in de plaats het dock, die kost maar 35 euro, (honderd euro minder) en je hebt ook een usb en sdslot, en daar wou ik het toetsenbord vooral voor nemen,
wat denken jullie ervan, nog mensen die dit denken, of toch maar beter toetsenbord nemen?
ik verwacht ook wel dat de toetsenbord gaat dalen, hoop toch tot aan 75-80 euro, dus ga nog wachten
ik denk dat asus dit wel moet doen, hun accesoires zijn gewoon overdreven duur, en nog niet eens goed(de sleeve toch)
ik was van plan om het toetsenbord te kopen; maar nu het dock er aan komt, begin ik te twijfelen of ik het toetsenbord wel zou nemen, en in de plaats het dock, die kost maar 35 euro, (honderd euro minder) en je hebt ook een usb en sdslot, en daar wou ik het toetsenbord vooral voor nemen,
wat denken jullie ervan, nog mensen die dit denken, of toch maar beter toetsenbord nemen?
ik verwacht ook wel dat de toetsenbord gaat dalen, hoop toch tot aan 75-80 euro, dus ga nog wachten
Mijne ook besteld. Nu enkel wachten tot PayPal van me rekening afschrijft en doorstuurd naar ChinaAurora1110 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:42:
[afbeelding]
Denk dat het makkelijker is in het dagelijkse gebruik dan telkens de sleeve eraf halen en erop doen. Die houd ik meer voor het reizen.
[ Voor 10% gewijzigd door BartusKN.nl op 09-08-2011 19:55 ]
Verwijderd
zoals je zelf al zegt, je zet er vraagtekens bijZamorano schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:53:
[...]
Er bestaan wel adapters voor hoor. Zoiets bijvoorbeeld.
Je kunt het altijd proberen, maar ik heb mijn vraagtekens over de 100% goede werking van dit soort houtje-touwtje oplossingen. Het product waar ik naar link zou overigens wel HDCP behouden, wel een voordeeltje als je er ooit nog eens bijvoorbeeld Blu-Rays over wilt afspelen.
ik heb bijvoorbeeld zelf enige ervaring met het via coax/utp doorzenden van hdmi en dvi signalen, en mijn ervaring vanuit die hoek is dat je er eigenlijk altijd wel van uit mag gaan dat het analoge signaal verloren gaat in het geheel of in eerste instantie al niet meegezonden werd.
dat HDfury apparaat is trouwens ook onrealistisch duur, vanaf 150 euro, ik ben dat ding zelf ook al eens tegengekomen als mogelijke oplossing bij een vergelijkbaar probleem...
kort samengevat is de uitgang van de transformer een (mini)HDMI aansluiting, en die kan je eventueel omzetten naar een DVI-D(igitaal) aansluiting, maar om daar een analoog signaal van te kunnen maken moet er vanuit de transformer al een analoog signaal meegestuurd worden, en ik durf eigenlijk wel zeker te zeggen dat dit niet het geval zal zijn (mede door bepalingen zoals HDCP en omdat DVI-D geen analoog signaal doorgeeft)
HDMI en DVI is in feite gelijk aan elkaar maar DVI kan je alleen omzetten naar analoog als er vanuit het aansturende apparaat al analoog meegezonden word (DVI-A en DVI-I), en voor zover ik weet is dat 1 van de verschillen tussen HDMI en DVI, bij HDMI is dat noodzakelijke analoge signaal in zijn geheel niet meer aanwezig. Wikipedia: Digital Visual Interface
je zal op je beamer een digitale aansluiting zoals HDMI of DVI moeten hebben, zo niet dan ben ik bang dat er weinig opties voor je over blijven, er zijn oplossingen zoals die DHfury apparaten,maar die zijn erg duur, voor dat geld ben je halverwege een nieuwe beamer tegenwoordig...
Verwijderd
http://www.amazon.de/Asus-Mini-Kabel-Adapter-EeePad-TF101/dp/B0052IQYL4/ref=pd_sxp_grid_i_1_2
Dit is een bij asus aangekondigde mini hdmi naar vga kabel. Ik neem toch aan dat die wel echt gaat werken
Dit is een bij asus aangekondigde mini hdmi naar vga kabel. Ik neem toch aan dat die wel echt gaat werken
Die adapters worden al aangeboden bij amazon.de alleen de levertijd is 1 tot 3 maanden._gibeon_ schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:09:
[...]
Ja, die zijn er al tijden. Net als deze accessoires, ze zijn namelijk niet nieuw.Hier een nieuwsberichtje en de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Bron.)
sd kaart
usb adapter
Ze zijn dus gewoon (nog) niet leverbaar.mike123 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:26:
[...]
Die adapters worden al aangeboden bij amazon.de alleen de levertijd is 1 tot 3 maanden.
sd kaart
usb adapter
Verwijderd
Ik zit nu ook met smartte wachten op de dock. Heb precies hetzelfde. Ik wilde eigenlijk het toetsenbord voor de usb-poorten enzo maar nu er een dock komt vind ik het helemaal prima. En voor $41 vind ik de dock absoluut veel aantrekkelijker.Anton.net schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:53:
voor wie de asus sleeve wil kopen en screenprotector (of lader): op de webshop van asus is er momenteel een actie: als je 2 of meer accesoires voor de tf koopt, krijg je 5 euro korting en gratis verzendkosten
Ik was benieuwd of er al mensen ervaringen hebben met de originele Asus screenprotectors? Zijn deze vergelijkbaar met bijvoorbeeld de Brando screenprotector van screenprotector.nl of zitten er verschillen in?
En is het het uberhaupt waard om een dergelijke protector te kopen of zijn de protectors van ebay ook prima?
En is het het uberhaupt waard om een dergelijke protector te kopen of zijn de protectors van ebay ook prima?
Kijk daar zat ik op te wachten,Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:41:
http://www.amazon.de/Asus-Mini-Kabel-Adapter-EeePad-TF101/dp/B0052IQYL4/ref=pd_sxp_grid_i_1_2
Zou juist deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...30628766644#ht_1547wt_905
Mijn bescheiden 26" TV vind dat ik mijn tablet moet aansluiten :D!
Hoe is het mogelijk dat ze vanuit de US iets van 2 euro, gratis verzenden... voor die prijs kun je hem nergens krijgen.Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:39:
Zou juist deze besteld:
Geen idee.Caveman schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:08:
[...]
Hoe is het mogelijk dat ze vanuit de US iets van 2 euro, gratis verzenden... voor die prijs kun je hem nergens krijgen.
Maar het is een goed gerevieuwde verkoper.
En voor 2 euro had ik zoiets van "Gewoon proberen"
Verwijderd
een kabel die er speciaal voor gemaakt is zal vast en zeker werken, maar dat komt dan omdat asus van de standaard afwijkt, zodra je een algemene kabel koopt die niet speciaal aangepast is hiervoor dan durf ik eigenlijk wel zeker te zeggen dat het niet gaat werken.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:41:
Heeft er hier iemand al een sleeve cq tas waar tablet en KB-dock samen mooi (niet te ruim) in passen?
wat zijn de ervaringen met een bluetooth-muis?
ik heb nog geen dock, en weet ook niet hoelang dat nog gaat duren, daarom dat ik zo een wil
ik denk dat ik zo'n muiske ga kopen van dealextreme ofzo, daar is het niet zo duur
gaat dat goed werken, of zijn er slechte ervaringen?
ik heb nog geen dock, en weet ook niet hoelang dat nog gaat duren, daarom dat ik zo een wil
ik denk dat ik zo'n muiske ga kopen van dealextreme ofzo, daar is het niet zo duur
Prima ervaring hier met zowel n BT muis als keyboard. De werking van de muis in android is goed. Ook op internet werkt het prettig. Niet alle games werken even goed er mee.Anton.net schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:53:
wat zijn de ervaringen met een bluetooth-muis?
Is dit wat?Zonekill schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:23:
Heeft er hier iemand al een sleeve cq tas waar tablet en KB-dock samen mooi (niet te ruim) in passen?
Persoonlijk vind ik de bruine ook nog eens mooi kleuren bij de TF.

[ Voor 7% gewijzigd door Caveman op 14-08-2011 20:02 ]