Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
cctl01 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:59:
[...]

Prima ervaring hier met zowel n BT muis als keyboard. De werking van de muis in android is goed. Ook op internet werkt het prettig. Niet alle games werken even goed er mee.
reageren draadloze of gewone muizen dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Caveman schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:58:
[...]

Is dit wat? :) is wat duurder, maar echt leer met een klein voorvak en 2 vakken in de sleeve.
Persoonlijk vind ik de bruine ook nog eens mooi kleuren bij de TF.
[afbeelding]

[afbeelding]
Waar gekocht, merk, type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 11:50

Caveman

whahoehaha

Oeps....ik zie nu pas dat ik dat helemaal ben vergeten te vermelden :o
http://www.paradigit.nl/P...L10NK10A01BR/default.aspx
Ik geloof dat dixons hem ook heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Caveman op 15-08-2011 20:28 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:39
Heeft iemand al ervaring met een houder voor in de auto bevestigd aan de hoofdsteun ?

Op eBay heb ik slechts 1 aanbieder gezien met een houder geschikt voor de TF.
En bij een NL-shop een universele houder, maar gezien de maximale afmetingen gaat deze denk ik niet passen.

De meeste houders zijn qua maximale afmeting toch gebaseerd op de iPad en die is minder lang (24cm t.o.v. 27cm).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:57
Kijk even bij brodit. Die hebben zowel een houder als (universele) hoofdsteun montage.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:39
MasterMaceMichu schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:27:
Kijk even bij brodit. Die hebben zowel een houder als (universele) hoofdsteun montage.
Heb ik inderdaad gezien, maar Brodit vraagt echt altijd de hoofdprijs. Dan is de oplossing op eBay sowieso al 2x goedkoper.

Ik heb een houder voor mijn HD2 van Brodit. Werkt echt perfect, maar ook behoorlijk prijzig.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartusKN.nl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-02 14:29
TIP!!! : http://www.1dayfly.com/

32gb voor €29,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anton.net schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:20:
ik ben nog altijd opzoek naar de juiste sleeve, ik twijfel op dit moment tussen deze 2:

24euro incl. verzendkosten

12euro incl. verzendkosten

nu mijn vragen:
heeft er al iemand ervaring met de eerste?

De tweede is hier al besproken, maar welke kan ik het beste nemen, deze case is er voor verschillende prijzen van verschillende dealers

nog iemand goede cases tegengekomen? ( niet de asus sleeve!)

wat zijn de ervaringen met de tuff-luv's? , persoonlijk vind ik ze net iets te duur

zijn er al silicon cases voor de TF?

persoonlijk denk ik te gaan voor de eerste case omdat deze kan gebruikt worden in samenwerken met het dock
Ik heb de Tuff-luv case nu een week of 2 in gebruik en ik ben er zeer blij mee. De afwerking is perfect en het geeft een hele mooie look aan het apparaat.

Ik heb deze kleur genomen.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41xIVEHdZfL._SL500_.jpg

Als er behoefte is wil ik het wel beter toelichten en wat foto's plaatsen. Ik gebruik hem zonder dock overigens.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Zou zeker wat close ups willen hebben, vooral of de rand die rond de TF zit aan de voorkant netjes is en niet veel wijkt (zoals de Roocase).

Daarnaast: Hoeveel dikker wordt de TF door deze case? En hoe zit dat met dock eraan?

Zeker een hele mooie kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
MasterMaceMichu schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:37:
Zou zeker wat close ups willen hebben, vooral of de rand die rond de TF zit aan de voorkant netjes is en niet veel wijkt (zoals de Roocase).

Daarnaast: Hoeveel dikker wordt de TF door deze case? En hoe zit dat met dock eraan?

Zeker een hele mooie kleur!
De rand om het scherm zit er keurig omheen. Ik zal vanavond proberen wat mooie plaatjes te schieten en een uitgebreidere review te schrijven.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:52:
[...]

De rand om het scherm zit er keurig omheen. Ik zal vanavond proberen wat mooie plaatjes te schieten en een uitgebreidere review te schrijven.
http://tuff-luv.com/natur...oard-chocolate-brown.html

Deze ziet er erg goed uit,iemand al ervaring mee? Wil er graag eentje voor zowel tablet als toetsenbord.

• MasterMaceMichu
Ik heb vandaag een blurex case binnen gekregen ( http://www.amazon.co.uk/g...005ESY8VA/ref=oss_product)

Mooi handzaam en dunne case, waarbij je eventuel je dock ook nog kunt gebruiken, zonder hem uit de case te hoeven halen.

Ben ook wel benieuwd naar de beloofde review van billspaarbank....lijkt me zo dik worden met de dock er ook aan...

• Anton.net
[quote]MasterMaceMichu schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:47:
Ik heb vandaag een blurex case binnen gekregen ( http://www.amazon.co.uk/g...005ESY8VA/ref=oss_product)

Mooi handzaam en dunne case, waarbij je eventuel je dock ook nog kunt gebruiken, zonder hem uit de case te hoeven halen.

Ben ook wel benieuwd naar de beloofde review van billspaarbank....lijkt me zo dik worden met de dock er ook aan...
[/quote

Ik wil ook zo een case hebben maar op xda zeggen ze dat deze slechtere kwaliteit is dan de andere merken, de goedkoopste betere kost 28 euro incl., weet nog niet wat ik ga doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Ik heb daar de Roocase-versie van en die is het geld meer dan waard! Gewoon goed afgewerkt, doet echt aan als een kwaliteitsproduct. Ik zou persoonlijk niet voor de goedkopere versies gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 20:38
Heb ook de Roocase-versie en inderdaad super mooie case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
_gibeon_ schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:46:
Ik heb daar de Roocase-versie van en die is het geld meer dan waard! Gewoon goed afgewerkt, doet echt aan als een kwaliteitsproduct. Ik zou persoonlijk niet voor de goedkopere versies gaan.
Ik heb besloten hem ook te nemen, maar toen ik mijn betaling wou afronde, zei hij dat het niet mogelijk was om naar mijn adres te zenden, :(
De prijs en de shippingprijzen/methodes zijn veranderd zie ik, maar er staat toch nog altijd duidelijk dat ze naar belgie zenden

Ik heb maar direct een mail naar pc micro gestuurd, nu maar afwachten wat het probleem is

Of zijn er mensen die de reden misschien weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 20:38
Heb hem via ebay bij pcmicrostore gekocht, via amazon.com kon dat niet. Levertijd weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:19

OKA

Zojuist een Vertical Mobile Messenger Bag for Asus Transformer aangeschaft voor ± € 28,- (incl. verzenden).

Lang gezocht naar een geschikte tas. Dit vond ik de beste en ook nog eens niet al te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Laatst online: 27-09 16:01
OKA schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:48:
Zojuist een Vertical Mobile Messenger Bag for Asus Transformer aangeschaft voor ± € 28,- (incl. verzenden).

Lang gezocht naar een geschikte tas. Dit vond ik de beste en ook nog eens niet al te duur.
Dat is een prachtige tas! Ook precies wat ik zoek. Zou je er wat foto's van op kunnen zetten als je hem hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:47
Deze ziet er ook wel aardig uit, iets minder dan die Mobile messenger bag, maar zou wel voldoende moeten zijn?

Case Logic BUA-10K Attachétas voor 7 - 10 inch notebooks - Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Lizard schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:27:
Deze ziet er ook wel aardig uit, iets minder dan die Mobile messenger bag, maar zou wel voldoende moeten zijn?

Case Logic BUA-10K Attachétas voor 7 - 10 inch notebooks - Zwart
Ziet er nogal dik uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:44
Heb een beetje zitten zoeken (in dit topic) maar nog niet echt gevonden wat ik zoek.

Het liefst zou ik gewoon 1 hoesje hebben waar de transformer los in past maar ook met dock... Alleen vrees ik dat dit niet mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het liefst zou ik gewoon 1 hoesje hebben waar de transformer los in past maar ook met dock... Alleen vrees ik dat dit niet mogelijk is?

Is deze iets voor je? http://www.overstock.com/...case/5804731/product.html
Bevalt mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 05-10 11:50

Caveman

whahoehaha

Flexicon schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:40:
Heb een beetje zitten zoeken (in dit topic) maar nog niet echt gevonden wat ik zoek.

Een hoesje of een tas/sleeve ? Voor een tasje/sleeve loop even naar dixons, mycom, whatever en je wordt doodgegooid met 10" sleeves.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 19:07
Smarron schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:37:
Heeft iemand al ervaring met een houder voor in de auto bevestigd aan de hoofdsteun ?

En bij een NL-shop een universele houder, maar gezien de maximale afmetingen gaat deze denk ik niet passen.

De meeste houders zijn qua maximale afmeting toch gebaseerd op de iPad en die is minder lang (24cm t.o.v. 27cm).
Ik heb net deze besteld bij Amazon: http://www.amazon.co.uk/U...TF8&qid=1313931329&sr=8-1.
Als ik hem binnen heb laat ik wel even weten of het wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recoil9
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:50
Afgelopen week besteld bij eBay: 4-1 Accessory Kit.
Inhoud:
- Case,
- Pen,
- HDMI to Mini HDMI Cable 1.3,
- Screen Protector

http://www.ebay.nl/itm/26...1438.l2649#ht_3348wt_1139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Smarron schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:37:

Ik heb net deze besteld bij Amazon: http://www.amazon.co.uk/U...qid=1313931329&sr=8-1.
Als ik hem binnen heb laat ik wel even weten of het wat is!

Deze kan als houder in de auto gebruikt worden en ook als houder voor op het bureau en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Flexicon schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:40:

Kijk eens op Ebay , keuze genoeg. Ik heb zelf een 10"reversible sleeve voor de tf met-of-zonder dock, bevalt prima, en voor een 12"laptopje een 12" hoes met plaatje erop, die ziet er ook prima uit en past mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
dragon2 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:17:
[...]

Kijk eens op Ebay , keuze genoeg. Ik heb zelf een 10"reversible sleeve voor de tf met-of-zonder dock, bevalt prima, en voor een 12"laptopje een 12" hoes met plaatje erop, die ziet er ook prima uit en past mooi.
Bedankt voor de vele reacties, maar bedoelde meer of jullie ervaring hadden met zeg maar 1 hoes, waar op ;t ene moment alleen de tablet in kan en ;'t andere moment tablet +dock ;-). Dus dat je maar 1 hoesje hoeft te halen, al zit die met dock dan natuurlijk wel vrij strak. (vroeg me af of er hoesjes waren waarbij dit kon)

Heb op 't moment namelijk de tablet nog niet in bezit dus kan helaas niet uitproberen in een computerwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze: http://www.overstock.com/...case/5804731/product.html
heeft twee vakken voor de tablet voor de dock + ruimte voor de lader, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
BillSpaarbank schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:52:
[...]

Heb je al tijd gehad om wat foto's te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:24:
deze: http://www.overstock.com/...case/5804731/product.html
heeft twee vakken voor de tablet voor de dock + ruimte voor de lader, etc
Bedankt! Ach misschien haal ik er wel 2 ;-). Even kijken in ieder geval alvast bedankt voor deze link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 08:06
hoe zijn de ervaringen hier met matte screen protectors? ik vraag me voornamelijk af of de leesbaarheid buiten hierdoor verbeterd, en hoe het zit met de gevoeligheid van het touch screen als je er een screen protector op hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Laatst online: 02-07 06:53
pimjai schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:15:
hoe zijn de ervaringen hier met matte screen protectors? ik vraag me voornamelijk af of de leesbaarheid buiten hierdoor verbeterd, en hoe het zit met de gevoeligheid van het touch screen als je er een screen protector op hebt zitten.
Ik heb geen matte screenprotector, maar kan wel zeggen dat de gevoeligheid met mijn gewone screenprotector niet achteruit gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Heb er net eentje op gezet: eerste conclusie: bagger! :)

Je levert een hoop 'scherpte' in (het scherm en letters worden duidelijk vager) en het voelt of je over schuurpapier gaat met je vingers.....

Bovendien past mijn exemplaar net niet in de hoeken.....was trouwens een droog applicatie protector, die ik er nat heb opgezt...dat werkt toch net iets lekkerder..

Als laatste heb ik natuurlijk precies een stofje mid-mid scherm zitten, die er na 3 keer proberen met scotchtape niet vanaf wil... :(

Denk dat hij de avond niet overleefd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 08:06
hmmm oke, als ik een screen protector koop zou een matte dus geen god idee zijn. jammer, ik hoopte namelijk met een matte protector leesbarheid buiten te vergroten, en natuurlijk krasjes te voorkomen, even nadenken over een gewone protector dan maar, welke heb jij gekocht, voor hoeveel geld?
en even iets anders: iemand ervaring met die middeltjes die claimen krassen van je scherm weg te kunnen nemen? ik geloof het zelf niet zo, maar het zou wel prettig zijn als er zo een magisch wondermiddeltje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Heb de mijne gekocht via ebay.

Hij is er overigens alweer vanaf...;)

Morgen maar eens RainX scoren, schijnt ook aardig tegen vettigheid te helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 16:53
Heeft er ook iemand foto's met tablet van de MicroFiber Protective case For ASUS Eee PAD TF101 case?

ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 20-09 14:26
MasterMaceMichu schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:01:
Morgen maar eens RainX scoren, schijnt ook aardig tegen vettigheid te helpen....
Dat heb ik ook begrepen inderdaad. Is dat spul in NL te koop? Ik heb het nog nooit gezien, maar dat zegt niet zoveel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 10:13
Deze tas (roocase deluxe) besteld voor de transformer:

http://cgi.ebay.nl/rooCAS...ain_0&hash=item2eb527f593

Prima!

Goede padding. Drie extra vakken aan de buitenkant en twee in het hoofdgedeelte. Tablet + dock past ruim maar niet té ruim. En je kunt je tablet in de tas vastmaken met een stuk klittenband zodat ie geen kant meer op kan.

Phone kan er dus ook in, e-reader, tomtom, fototoestel, usb opladertje etc.

En een vriendelijke prijs, helemaal goed.... :)

[ Voor 33% gewijzigd door benedictuz op 23-08-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
benedictuz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:12:
Deze tas (roocase deluxe) besteld voor de transformer:

http://cgi.ebay.nl/rooCAS...ain_0&hash=item2eb527f593

Prima!

Goede padding. Drie extra vakken aan de buitenkant en twee in het hoofdgedeelte. Tablet + dock past ruim maar niet té ruim. En je kunt je tablet in de tas vastmaken met een stuk klittenband zodat ie geen kant meer op kan.

Phone kan er dus ook in, e-reader, tomtom, fototoestel, usb opladertje etc.

En een vriendelijke prijs, helemaal goed.... :)
Zou je 1 of 2 leuke foto's kunnen maken van je tas? Met je tablet in een ''wulpse'' pose erin? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand zo'n Blurex kunnen kopen. Het lijkt mij DE perfecte case. Alleen kan het niet naar mijn adres gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
MasterMaceMichu schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:47:

Voila.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is dus 'Currently unavailable'. Een andere aanbieder verstuurd niet naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Oeps...my bad.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek gewoon verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik heb ook een screen protector er op gezitten, onderin de hoek is hij niet goed bevestigd doordat het hoekje er net op zit. Maar totaal geen hinder van. Ook werkt het prima, scherpte + touch is niet achteruit gegaan!

Ben nog steeds op zoek naar een goede tablet hoes, iemand? Heb het idee dat sommige dingen van Ebay zo but zijn!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
1 op xda staat dat de blurex versie van slechtere kwaliteit is dan de andere merken die deze maken

2 je kan hem op www.pcmicrostore.com kopen van het echte merk: roocase,
ik ga hem straks bestellen, is iets van een 30 euro incl verzendkosten, maar je krijgt een mail met een code voor 10% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:13:
[...]

1 op xda staat dat de blurex versie van slechtere kwaliteit is dan de andere merken die deze maken

2 je kan hem op www.pcmicrostore.com kopen van het echte merk: roocase,
ik ga hem straks bestellen, is iets van een 30 euro incl verzendkosten, maar je krijgt een mail met een code voor 10% korting
De Blurex heeft een uitsparing voor de oplader. Je kunt dus de case dicht doen terwijl hij oplaad. Dat kan bij de roocase niet.
En die slechtere kwaliteit is even verder op alweer tegengesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:36:
[...]

De Blurex heeft een uitsparing voor de oplader. Je kunt dus de case dicht doen terwijl hij oplaad. Dat kan bij de roocase niet.
En die slechtere kwaliteit is even verder op alweer tegengesproken.
dat weet ik allemaal, maar ik wou je er gewon nog eens aan helpen herinneren, persoonlijk heb ik ook liever een case van erg goede kwaliteit dan een case die een namaak is en die gemaakt is van slechtere kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Die Blurex is echt wel goede kwaliteit. Pasvorm is goed en je kunt hem erom laten zitten als je hem docked....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmertje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-02-2024
Had het al opgemerkt in de hoofd-thread van de TF, maar mijn ervaring met een matte Protection Fiilm van de ASUSshop zelf is erg goed. Snelle levering door deze shop. Het "opplakken" is een secuur werkje, maar hij zit erop met een goede bedekking van het hele scherm. Het is veel prettiger om naar het scherm te zien, er is eigenlijk geen hinderlijke weerspiegeling meer. Het scherm lijkt op dat van een lcdscherm zonder glas ervoor. Ik moet zeggen dat een beweging als swipen veel makkelijker gaat-het glas zelf gaf soms wat weerstand. Vette vingers zijn bijna niet te zien, al moet je het schermpje wel schoonhouden. Ik pas nu wel meer op voor krassen. Een enorme bus van de Action met daarin screencleaner bevalt goed met een schone zakdoek.. Ik koop nu ook nog de originele sleeve van ASUS, de dock laat ik eerst nog zitten. Hoor slechte verhalen over de combinatie met mijn B60 revisie.

Asus Transformer en nog wat spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
PeterHid schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:02:
[...]

Zou je 1 of 2 leuke foto's kunnen maken van je tas? Met je tablet in een ''wulpse'' pose erin? O-)
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/21nikw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2n22c1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2wci734.jpg

Wulps genoeg voor je? :p

[ Voor 30% gewijzigd door benedictuz op 24-08-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:53:

Ik wil hetzelfde en de enige die in aanmerking komt is de Tuff-Luv, maar dan zonder de hoes voor het dock. http://tuff-luv.com/faux-...sformer-tablet-black.html
Deze krijgt ook hele positieve recenties.

Je kan hem namelijk toch met het keyboard gebruiken en is ie meteen dunner en goedkoper (GBP 28+5). De enige twijfel die ik heb is of de magneetjes wel werken als je hem sluit (de achterkant van het keyboard is namelijk van plastic). Weet iemand hoe dit er uit komt te zien, is dit te doen?

Hij is ook goedkoper (met dock) te verkrijgen op ebay; http://www.ebay.es/itm/15..._trksid=p3984.m1423.l2649

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:08:
[quote]Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:53:

Ik wil hetzelfde en de enige die in aanmerking komt is de Tuff-Luv, maar dan zonder de hoes voor het dock. http://tuff-luv.com/faux-...sformer-tablet-black.html
Deze krijgt ook hele positieve recenties.

Je kan hem namelijk toch met het keyboard gebruiken en is ie meteen dunner en goedkoper (GBP 28+5). De enige twijfel die ik heb is of de magneetjes wel werken als je hem sluit (de achterkant van het keyboard is namelijk van plastic). Weet iemand hoe dit er uit komt te zien, is dit te doen?

Hij is ook goedkoper (met dock) te verkrijgen op ebay; http://www.ebay.es/itm/15..._trksid=p3984.m1423.l2649
Dankjewel! Hardstikke mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
uche uche
geen dank hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:43
MasterMaceMichu schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:56:
Die Blurex is echt wel goede kwaliteit. Pasvorm is goed en je kunt hem erom laten zitten als je hem docked....
Ik heb ook een Blurex besteld bij amazon.co.uk . 18-8 besteld en 24-8 thuis afgeleverd.
TF past er prima in, camera zit goed voor de uitsparing, kan opgeladen worden als de Blurex is dichtgeklapt.
Voor - en achterkant zijn voorzien van stevig materiaal. Blijft goed staan in de 3 uitsparingen.
Ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

mike123 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:48:
[...]

Ik heb ook een Blurex besteld bij amazon.co.uk . 18-8 besteld en 24-8 thuis afgeleverd.
TF past er prima in, camera zit goed voor de uitsparing, kan opgeladen worden als de Blurex is dichtgeklapt.
Voor - en achterkant zijn voorzien van stevig materiaal. Blijft goed staan in de 3 uitsparingen.
Ben er blij mee.
Maar nu dus niet meer te krijgen.. Amazon.com shipt niet naar Nederland, Amazon.co.uk Currently unavailable.

[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 24-08-2011 22:24 ]

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:38
dragon2 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:17:
[...]

Xenos, simpel hoesje met rits: € 5,00

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 10:41
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een kabel aan te sluiten oid aan de tablet (zonder dock) zodat ik alsnog een usb stick kan gebruiken. Toetsenbord heb ik niet zoveel interesse in, en vind het vrij duur om alleen voor de usb poorten zoveel uit te geven.

[ Tesla MIG MYP ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Cyw00d schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:16:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een kabel aan te sluiten oid aan de tablet (zonder dock) zodat ik alsnog een usb stick kan gebruiken. Toetsenbord heb ik niet zoveel interesse in, en vind het vrij duur om alleen voor de usb poorten zoveel uit te geven.
Daarvoor komt een accessoire uit, volgens mij is die er nog niet maar die zal iets van EUR 19 gaan kosten.

• Cyw00d
Ah ideaal - bedankt voor het snelle antwoord. Ik zal dit topic even in de gaten houden. Heb zojuist al een ASUS Sleeve besteld voor 30 euro.. de originele. Nu nog zo'n kabel en het is compleet.

[ Tesla MIG MYP ]

• Anton.net
Cyw00d schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:31:
Ah ideaal - bedankt voor het snelle antwoord. Ik zal dit topic even in de gaten houden. Heb zojuist al een ASUS Sleeve besteld voor 30 euro.. de originele. Nu nog zo'n kabel en het is compleet.
ik vind het toch nog altijd raar dat nog zoveel mensen de originele sleeve kopen, hij is erg duur en er worden naar mijn weten alleen maar slechte reviews over gegeven, het blijft me een raadsel?:/ ?

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Voor wie mooie skins zoekt voor op zijn TF kijk HIER. (Weet alleen niet of ze naar Nederland zenden?)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:47
Cyw00d schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:31:
Dit is de usb accessoire: http://www.amazon.de/gp/product/B0052IQY32/

Alleen dus nog nergens leverbaar.

• WarthogSmurf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 07:41
http://www.gumdropcases.c...nsformer-rugged-case.html
Heeft iemand deze case algeprobeerd? ik vind rugged cases mooi en vroeg het me af. Hij is overigs bij expansys.nl te bestellen

via de transformer gepost

• Farmertje
Anton.net schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:15:
[...]

ik vind het toch nog altijd raar dat nog zoveel mensen de originele sleeve kopen, hij is erg duur en er worden naar mijn weten alleen maar slechte reviews over gegeven, het blijft me een raadsel?:/ ?
Heb deze ook besteld maar slechte reviews?
http://www.slashgear.com/...e-case-hands-on-04150100/
bericht er later zelf wel over, komt demain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Farmertje schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:21:
[...]

Heb deze ook besteld maar slechte reviews?
http://www.slashgear.com/...e-case-hands-on-04150100/
bericht er later zelf wel over, komt demain ;)
De pagina naarwaar jij verwijst is al een erg oude review, toen was een case voor de tf ook nog "Wauuow" omdat er niets anders uit was, dus daar zijn de recensies natuurlijk goed
Naar mijn weten wordt er vaak gezegd dat hij snel vuil wordt en niet fijn aanvoelt, persoonlijk vind ik hem ook niet zo mooi,
Maar ik ben wel ergbenieuwd naar jou mening als je hem in bezit hebt, een bezitter kan altijd meer zeggen dan een toekijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 17:28
Krijg vandaag mijn originele Asus sleeve ook binnen. Moet zeggen at ik hem juist wel mooi vind.
Ik heb die roocase dingen gezien maar ik vind ze wat te groot voor wat ik ermee wil bereiken. Ik heb (nog) geen dock, en ik wil gewoon dat het ding wat beschermt is als ik hem weg leg. Hiervan heb ik ook wat alternatieven gezien op XDA maar persoonlijk ga ik voor 5 euro meer liever voor origineel geleverd uit nederland ipv amazon of china :) .
Als ik hem mee neem gaat die gewoon met de sleeve in m'n laptoptas ofzo, daar heb ik nog genoeg ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmertje
Ben het met Tommy eens: org is en blijft org, al kost t wat meer. Het materiaal vindt ik wel toepasselijk, een rubberachtig iets. Geen echt Rundkunstleer! Opmerkingen: vervelend dat het slotje voor de sdkaart niet toegankelijk is, en de hoofdconnector onderop ook niet als de hoes is dichtgeklapt. met enig snijwerk is dat (later) wel te realiseren. Ook is de stander-mogelijkheid niet zo gelikt met magneten als de Ipad. Let ook op de matte Protection Film, ben daar erg tevreden over.
Ach, het kost wat maar dan heb je ook wat. Denk niet meer een dock te kopen, eerder zo'n doosje voor de aansluiting van usb, wanneer die te koop zijn in elk geval.
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2yozoeo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/6se4d1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/f9h3xv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/ndsyrn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2igyqf6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Mooie duidelijke foto's, misschien wel een ideetje of zelf iets uit te snijden, maar van de andere kant is het ook zonde. Zelf ben ik nog aant twijfelen of ik de dock aanschaf...Vraag me eerlijk gezegd af of ik hem inderdaad veel ga gebruiken. Het is toch een tablet, toetsenbord etc zou ik dan incidenteel meenemen of gebruiken bij veel typewerk..mja dan heb ik wellicht net zo snel de laptop of pc opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
:/ Hmmm, op xda is er een persoon die net zijn sikai rubber case heeft binnengekregen, blijkbaar is hij te ruim en kan de tf er uit vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ook mijn Asus sleeve is binnen ben er erg tevreden over. Staat ook stevig in de beide posities. En hij past precies. Materiaal vind ik erg prettig en ook anti slip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Anton.net schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:15:
[...]

En ik vind het raar dat je hem erg duur vind.. ja vergeleken bij de niet-originele chinese hoesjes. Maar 30 euro vind ik niet duur voor een apparaat van 400 EUR. En ik hoor alleen maar lovende berichten erover (lees hierboven maar eens).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Laatst online: 16-09 12:05
Wie nog een sleeve zoekt, ik heb deze gekocht en erg tevreden over: http://www.123bestdeal.co...er-10-inch-Tablet-PC.html

Heb hem net binnen, vreesde wat voor kwaliteit, maar ben er echt tevreden over. Sluit perfect over de eee pad, ziet er goed uit en geeft alle bescherming die je verwacht van een sleeve. Ik ben blij, kan hem nu zonder zorgen meenemen in mijn ruzak :)! Blijkbaar wat duurder dan wat hier gemiddeld voorbijkomt, kende het topic nog niet, maar voor die paar euro's extra...blijf tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:19

OKA

OKA schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:48:

PeterHid schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:37:
Dat is een prachtige tas! Ook precies wat ik zoek. Zou je er wat foto's van op kunnen zetten als je hem hebt?
Vandaag de tas binnengekregen. Ik vind de afwerking en kwaliteit erg goed.
De transformer met dock past er goed in (in de lengte exact, in breedte toch wat ruimte over, maar niet extreem). Ik zal kijken of ik binnenkort foto's kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Darkfreak schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:39:
Zou juist deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...30628766644#ht_1547wt_905

Mijn bescheiden 26" TV vind dat ik mijn tablet moet aansluiten :D!
Kabel inmiddels al een tijdje binnen. Was vrij snel gearriveerd.
Netjes verpakt en gewoon in nieuwe staat.
Doet het ook super :D.

Alleen mijn TV werkt niet mee, hij snijd rondom het beeld een beetje af zegmaar, net alsof de TV "te klein" is voor het beeld.
Zonde.

Het is dan ook een cheap-ass TV van het merk CAT (HDready)

[ Voor 19% gewijzigd door Darkfreak op 31-08-2011 10:17 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:19
Darkfreak schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:16:
Alleen mijn TV werkt niet mee, hij snijd rondom het beeld een beetje af zegmaar, net alsof de TV "te klein" is voor het beeld.
Zonde.

Het is dan ook een cheap-ass TV van het merk CAT (HDready)
Ligt niet aan de "cheap-ass TV", maar aan de HD ready (1280x720) resolutie van de TV. De TF geeft een 1280x800 resolutie beeld door naar de TV. Dit wordt door de TF niet geschaald, waardoor je op de TV dus 60 beeldlijnen mist.

Heb hetzelfde op mijn Panasonic HD ready plasmaTV. Niks aan te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
heeft iemand ervaring met bestellen bij pcmicrostore of het laten verzenden door fedex?
ik heb vorige week woensdag de roocase slim-fit bestelt op pcmicrostore, daar had ik gekozen om het via fedex te laten verzenden, er stond 2-3 dagen verzendtijd, het kosten ook 11dollar om het te laten verzenden,
ik heb hem nog altijd niet ontvangen, ik heb eens een beetje gegoogled en nu blijkt het dat er erg veel slechte ervaringen zijn over fedex, fout pakje bij je thuis, enorm lange verzendtijd...
iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Gisteren een matte screenprotector binnen gekregen, besteld via marktplaats.

Was erg tevreden over hoe het aanvoelde en met name dat er geen vingerafdrukken en spiegeling was. In dat opzicht was hij dus prima. Echter vond ik de beeldkwaliteit er dermate op achteruit gaan dat ik hem ook weer enkele uren later heb afgehaald. Vooral bij een witte achtergrond was het beeld helemaal niet scherp meer.

Zijn er mensen met ervaring met de originele matte protector? Zoja, graag jullie reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
ahhh, dealextreme heeft de 2 eerste cases uit, hopelijk gaan ze nog meer modelletjes maken
zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmertje
tommy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:27:
Gisteren een matte screenprotector binnen gekregen, besteld via marktplaats.

Was erg tevreden over hoe het aanvoelde en met name dat er geen vingerafdrukken en spiegeling was. In dat opzicht was hij dus prima. Echter vond ik de beeldkwaliteit er dermate op achteruit gaan dat ik hem ook weer enkele uren later heb afgehaald. Vooral bij een witte achtergrond was het beeld helemaal niet scherp meer.

Zijn er mensen met ervaring met de originele matte protector? Zoja, graag jullie reacties ;)
Lees mijn eerder geplaatste opmerkingen over de originele asus-matte protection film-aanrader amigo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 20:58

CasGas

.

Aurora1110 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:42:
Zo, vandaag is mijn Sikai slipcase gearriveerd. Materiaal is super luxe en lekker dun! Weet alleen niet of dit hetzelfde materiaal is als de originele Asus hoes. Als de case wordt gesloten houden kleine magneetjes in de hoeken de flap op zijn plaats.

[afbeelding]
Enig idee of dit dezelfde case is?

http://www.ebay.com/itm/S...2c5dafcdc6#ht_5046wt_1025

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-07 21:20
Misschien een idee om de accessoires in de start post te plaatsen? Ik ga deze week mijn Transformer halen en het is dan wel handig om alle "must-have" dingetjes in een overzichtje te hebben ;-)

Wat zijn nou echt de dingen die je moet hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Laudde op 04-09-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Gratis originele ASUS sleeve bij aanschaf van de 16GB variant bij 4Launch: http://www.4launch.nl/shop/product/109645/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servi
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-05-2024
Heb de BLUREX case rechtstreeks besteld in de VS bij BlurexUSA.com; levering verliep erg soepel. Binnen 5 dagen na betaling ontvangen (33 dollar via Paypal betaald). Contactpersoon aldaar Sam, email: support [support@blurexusa.com].

Verzending via US Post. Case past uitstekend en is ook van goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 20:58

CasGas

.

Ik vind het wel raar dat bijvoorbeeld DX erg weinig accessoires te koop heeft, kabels om te laden enzo.. iemand die weet of daar speciale redenen voor zijn?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudde
Misschien omdat de Asus Transformer nog niet zo populair is? De ipad kent iedereen wel, en heeft een groter marktaandeel (op de tabletmarkt). Ik denk dat over een tijdje er meer Transformer producten beschikbaar zullen zijn.

Ik heb overigens vandaag ook de Transformer gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Frigolamptje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:37:
Wie nog een sleeve zoekt, ik heb deze gekocht en erg tevreden over: http://www.123bestdeal.co...er-10-inch-Tablet-PC.html

Heb hem net binnen, vreesde wat voor kwaliteit, maar ben er echt tevreden over. Sluit perfect over de eee pad, ziet er goed uit en geeft alle bescherming die je verwacht van een sleeve. Ik ben blij, kan hem nu zonder zorgen meenemen in mijn ruzak :)! Blijkbaar wat duurder dan wat hier gemiddeld voorbijkomt, kende het topic nog niet, maar voor die paar euro's extra...blijf tevreden :)
Ik heb die sleeve ook, maar dan meer dan €10,- goedkoper!
Van de week maar een hoes voor mijn tablet apart bestellen. Ook moet ik ergens van de week mijn docking eindelijk binnen krijgen (niet gecombineerd gekocht, maar via www.paradigit.nl leuk 2 tientjes eraf)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servi schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:51:
Heb de BLUREX case rechtstreeks besteld in de VS bij BlurexUSA.com; levering verliep erg soepel. Binnen 5 dagen na betaling ontvangen (33 dollar via Paypal betaald). Contactpersoon aldaar Sam, email: support [support@blurexusa.com].

Verzending via US Post. Case past uitstekend en is ook van goede kwaliteit.
Op de site staat de case niet vermeld. Hoe heb je hem dan kunnen bestellen op de site?
Ik heb het contactformulier ingevuld met de vraag of de case rechtstreeks bij hun te bestellen is.
Als het goed is krijg ik binnenkort bericht hoe of wat (duimen maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

En nu idd ook op Dealextreme :)!

Deze zojuist besteld:
http://www.dealextreme.co...sformer-tf101-black-73620

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Wil die ook gaan bestellen, maar via ebay scheelt het toch weer 5 dollar! (wie het kleine niet eert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Frigolamptje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:37:

Bedankt voor de tip. Heb 'm er net besteld voor 13.95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudde
Ik kwam deze sleeve tegen op Ebay. Een 10 inch sleeve met twee handvatten. Lekker makkelijk om mee te nemen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=190564729327

En ook nog deze leather case voor de Transformer voor zo'n 14 euro.
http://www.ebay.nl/itm/33..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Laudde schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:41:
Ik kwam deze sleeve tegen op Ebay. Een 10 inch sleeve met twee handvatten. Lekker makkelijk om mee te nemen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=190564729327
Ik heb deze net besteld, ik ben benieuwd hoe die is. Voor omgerekend 6,58 kon ik 'm niet laten liggen. Ik heb net de dock gekocht en daar is de originele Asus Sleeve helaas niet afdoende voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
net (eindelijk) mn roocase slim-fit case ontvangen, ziet er erg stevig en handig uit, alleen weegt hij net iets meer als dat ik gehoopt had, (rond de 270gram) hoeveel wegen andere sleeves?

zoals ik net al zij (eindelijk: ik had hem 24 augustus bestelt, de 25ste was hij verzonden, ik had hem bij pcmicrostore bestelt, was door fedex voor 11dollar verzonden, er stond: shipping time: 3-4days, ik heb hem pas 2 weken later ontvangen, daar ben ik dus wel ontevreden over, 11dollar betalen, voor een verzending die een halve maand duurt

gisteren ook wat pennetjes bestelt bij dealextreme:

de eerste
de tweede

en ook nog een setje extra hangertjes voor ze te bevestigen aan de tf

die eerste heeft de beste beoordeling van al de pennekes, je ziet ook in het filmpje dat hij ercht vloeiend gaat
de tweede is de meest genomen, standaard model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:40:
net (eindelijk) mn roocase slim-fit case ontvangen, ziet er erg stevig en handig uit, alleen weegt hij net iets meer als dat ik gehoopt had, (rond de 270gram) hoeveel wegen andere sleeves?
De originele asus sleeve weegt 120 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ken. schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:06:
[...]

Bedankt voor de tip. Heb 'm er net besteld voor 13.95 :)
Voor de mensen die hem ook willen bestellen voor dik 10 euro goedkoper:

http://www.ebay.com/itm/1...ain_0&hash=item43a40e2de2

Die heb ik besteld, ideale hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudde
RickvN schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:56:
[...]

Voor de mensen die hem ook willen bestellen voor dik 10 euro goedkoper:

http://www.ebay.com/itm/1...ain_0&hash=item43a40e2de2

Die heb ik besteld, ideale hoes.
Thanks! Heb hem meteen even besteld. Voor die 3 euro hoef je het niet te laten
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste