Liefhebber van Tweakers
"Misschien krijg je een -1 omdat bovenstaande quote gewoon bullshit is?"
Deze reactie lijkt me vanwege deze zin ongewenst ipv +1.
Het is misschien een lange reactie, maar in mijn ogen geen +2 waard. De reactie is, zoals de reactie eronder stelt, inderdaad vrij primair, en gebaseerd op een hoop speculatie. Daarmee verwoordt hij het overheersende sentiment, maar echt informatie aandragen doet hij niet.
edit: ventje853 in 'nieuws: Asus' Padfone draait op 28nm-Snapdragon S4-soc'
Dit vind ik een rare reactie. Gewoon in het engels, dat hoort toch niet op een Nederlandse site?
[ Voor 55% gewijzigd door Gerjannn op 21-11-2011 14:41 ]
Hij quote uit een engels artikel, dat lijkt me niet ongewenst. Ik geef een 0.edit: ventje853 in 'nieuws: Asus' Padfone draait op 28nm-Snapdragon S4-soc'
Dit vind ik een rare reactie. Gewoon in het engels, dat hoort toch niet op een Nederlandse site?
[ Voor 18% gewijzigd door tweaker2010 op 21-11-2011 15:13 ]
-1 gegeven. Meer zeker niet.
Omdat iemand dit op deze manier doet wil niet zeggen dat we omdat jij of iemand anders dit weet dat we hem op een ietwat andere manier moeten modden toch?Gerjannn schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:22:
Watercoolertje heeft vaker zulke dingen. Hij gebruikt vaak smileys en veel puntjes, en waagt zich wel qua taalgebruik, komt vaak agressief over. Toch heb ik hem een 0 gegeven
-1 gegeven voor zijn reactie.
maximaal een nulletje wmbGhost Dog schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:54:
Yzord in 'nieuws: Eurocommissaris Kroes wil nieuwe richtlijnen voor auteursrechten'
Het is misschien een lange reactie, maar in mijn ogen geen +2 waard. De reactie is, zoals de reactie eronder stelt, inderdaad vrij primair, en gebaseerd op een hoop speculatie. Daarmee verwoordt hij het overheersende sentiment, maar echt informatie aandragen doet hij niet.
En buiten dat sinds wanneer is het ongewenst om een andere taal te spreken?tweaker2010 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:09:
[...]
Hij quote uit een engels artikel, dat lijkt me niet ongewenst. Ik geef een 0.
Heb ook een nulletje gegeven.
[ Voor 74% gewijzigd door pino85 op 21-11-2011 15:34 ]
Liefhebber van Tweakers
Das toch raar? Engelse termen of quotes mag uiteraard, maar in het engels verwijzen naar een artikel vind ik gewoon niet nodig en ongewenst.pino85 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:32:
En buiten dat sinds wanneer is het ongewenst om een andere taal te spreken?![]()
Heb ook een nulletje gegeven.
Mag ook wel een -2 worden...
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
Dan bedenk je maar eens dat niet iedereen op deze site Nederlands is/spreekt.Gerjannn schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:34:
[...]
Das toch raar? Engelse termen of quotes mag uiteraard, maar in het engels verwijzen naar een artikel vind ik gewoon niet nodig en ongewenst.
Daarnaast gebruik ik ook wel eens in artikelen woorden die ook engels zijn kwa grondleg, we zijn hier sowieso geen schoolmeesters en ik zie iemand als ongewenst betitelen vanwege engelse taal als zeer onjuist en mismodding.
Liefhebber van Tweakers
Ik kan het dus wel eens zijn met Gerjannn in die zin dat ik het een vreemde reactie vind. Over de score kun je dan nog dubben, want uiteindelijk gaat het om die link natuurlijk. Hoger dan een 0 zou ik niet willen gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 21-11-2011 15:35 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mij gaat het meer om het principe want ik haal uit Gerjann zijn reactie dat hij engels sowieso not done vind @ tweakers? of ik heb het verkeerd gelezen/begrepen.
Wat is het standpunt van jou daarin Cloud?
[ Voor 58% gewijzigd door pino85 op 21-11-2011 15:41 ]
Liefhebber van Tweakers
Staat ie inmiddels ook stevig op. 49x -1 is genoeg (hoop ik)
[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 21-11-2011 15:40 ]
Liefhebber van Tweakers
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Mag nog een paar zetjes naar -1 hebben wegens het kleuterige M$-trolling.
Verwijderd in 'nieuws: Gates moet getuigen in rechtszaak Novell-Microsoft'
Nog één voor -1 of max 0, dit keer wegens het op de man spelen (derde edit).
[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 21-11-2011 16:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Zeker door die laatste opmerking een -1wildhagen schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:36:
Zijn child mag ook wel op -1:
Relief2009 in 'nieuws: Gates moet getuigen in rechtszaak Novell-Microsoft'
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
tes_shavon in 'nieuws: Turkije laat providers filter aanbieden voor 'veilig internet''
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
dit dus.yeah right
Daarnaast zit je ook nog een beetje te flamen.
Maar dat is geen ongewenst waard, off-topic is de juiste moderatie imo.
Goed dat je het hier meld en niet in je reactie
[ Voor 12% gewijzigd door Gerjannn op 21-11-2011 16:57 ]
Ik weet niet wie dit een +2 heeft gegeven maar dat lijkt me niet echt juist.
Scientia potentia est
Mee eens, eerste heeft nog zetjes nodig de 2e post staat na mijn zetje effectief op -1.Herman87 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:48:
Zeker door die laatste opmerking een -1
Zijn child mag ook wel op -1:
Relief2009 in 'nieuws: Gates moet getuigen in rechtszaak Novell-Microsoft'
Is gewoon een normale +1 reactie inderdaad, de 6x+2 is overdreven.martijn--g schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:11:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=5129458
Ik weet niet wie dit een +2 heeft gegeven maar dat lijkt me niet echt juist.
[ Voor 28% gewijzigd door pino85 op 21-11-2011 17:22 ]
Liefhebber van Tweakers
Kijk vooral naar zijn reacties op de niet apple producten en de .xxx domein/hookers forum posts.
Volgens mij is iemand niet eerlijk geweest over zijn leeftijd toen hij registreerde.
Beide -1 wat mij betreft.wildhagen schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:36:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zijn leeftijd lijkt me niet zo relevant. Feit is dat bijna als zijn reacties op -1 belanden.Bron schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:24:
http://tweakers.net/searc...eacties&Query=BlackChedoe
Kijk vooral naar zijn reacties op de niet apple producten en de .xxx domein/hookers forum posts.
Volgens mij is iemand niet eerlijk geweest over zijn leeftijd toen hij registreerde.
Zie ook gallery: BlackChedoe. Dit is geen aanwinst voor t.net.
[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 21-11-2011 17:44 ]
Mag ik ook gemod worden?

Ghost Dog in 'nieuws: Google wil Androids pattern unlock-systeem uitbreiden'
pcgek: haha, dank!
[ Voor 5% gewijzigd door Ghost Dog op 21-11-2011 21:40 ]
Verwijderd
Ik snap niet wat zovelen hier off-topic irrelevant aan vinden?
Ik denk dat het offtopic wordt gemod omdat Jobs en Apple er weer bijgesleept worden, maar je draagt wat mij betreft wel degelijk punten aan. +1 dus, en daar staat hij nu ook op.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:35:
Verwijderd in 'nieuws: Android 4.0 heeft aanvankelijk geen Flash-ondersteuning - update'
Deze mag van mij ook wel naar +1, ongewenst is hij zeker niet:
BarôBarôZZa in 'nieuws: Android 4.0 heeft aanvankelijk geen Flash-ondersteuning - update'
[ Voor 17% gewijzigd door Ghost Dog op 21-11-2011 21:39 ]
Verwijderd
Jammer dat er hier op tweakers zo'n negatieve fanboy-strijd heerst. Het minste als je iets positief zegt over apple wordt je blijkbaar al als subjectieve fanboy beschouwdGhost Dog schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:38:
[...]
Ik denk dat het offtopic wordt gemod omdat Jobs en Apple er weer bijgesleept worden, maar je draagt wat mij betreft wel degelijk punten aan. +1 dus, en daar staat hij nu ook op.
Voor de lezer best interessant om te weten,dus heb ik er iets meer dan een +1 voor gegevenGhost Dog schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:29:
Sowieso zijn er bij dit artikel nog maar weinig mods langsgeweest, maar ik heb alles wel gemod, behalve mezelf natuurlijk.![]()
Mag ik ook gemod worden?![]()
Ghost Dog in 'nieuws: Google wil Androids pattern unlock-systeem uitbreiden'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
[ Voor 43% gewijzigd door Gravitar op 21-11-2011 22:25 ]
Die is inderdaad geen +2 waard. Heb het verhaal als ongewenst gemodereerd gezien de onnodige en ongewenste WOII vergelijkingen.Gravitar schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:19:
Verwijderd in 'nieuws: Bradley Manning moet in december voor militaire rechtbank verschijnen' staat nu op +2, en dat is deze post volgens mij niet waard.
Beide zijn m.i. inderdaad ook te hoog gewaardeerd
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:35:
Verwijderd in 'nieuws: Android 4.0 heeft aanvankelijk geen Flash-ondersteuning - update'
Niet door de fanboys...Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:39:
Jammer dat er hier op tweakers zo'n negatieve fanboy-strijd heerst. Het minste als je iets positief zegt over apple wordt je blijkbaar al als subjectieve fanboy beschouwd
Maar ik weet wel waarom, in eerste instantie zeurde je om mods in je post. Ik had hem namelijk ook op 0, dat doe ik niet als er niet gezeurd wordt. Ik zie dat het nu aangepast is, dus ik zet hem op de +1 waar de post op hoort. Volgende meteen hierheen komen, scheelt en hoop ellende.
Je bent zelfs in het TMF verschenen: Gerjannn in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII"
[ Voor 26% gewijzigd door kramerty88 op 22-11-2011 08:02 ]
Mismod voor de +3
Thijs Iedema in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
Die 9x -1 vind ik niet terecht. (Heel) Kort door de bocht maar minimaal 0.
en het meningmodden is gestart op
Verwijderd in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'.
Justin013 in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
[ Voor 72% gewijzigd door tes_shavon op 22-11-2011 09:21 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Lijkt meer op ongewenst dan op +1 volgens mij.tes_shavon schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:14:
en het meningmodden is gestart op
Verwijderd in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
Waarom staat deze op 0
mkools24 in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
terwijl deze (grotendeels dezelfde reactie) op +1 staat?
[ Voor 99% gewijzigd door tweaker2010 op 22-11-2011 09:39 ]
Dat kan je aan de moderaties zien, er staan een paar +2'en en +3'en bij die gecompenseerd moeten worden.
Dat vind ik niet dezelfde reactie; dit is geen troll, hij vraagt zich iets af, op zich een valide punt. Een +1 is wel te verdedigen vind ik.mkools24 in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
terwijl deze (grotendeels dezelfde reactie) op +1 staat?
Waarom precies? IMO zou je 'm omlaag kunnen modereren omdat ie klaagt over de moderaties, dat wel.Verwijderd in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
Lijkt meer op ongewenst dan op +1 volgens mij
Saved by the buoyancy of citrus
moderatiegezeur moet ie maar hier posten, voor in het topic zelf plaatsen geef ik -1.Cyphax schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:35:
[...]
Waarom precies? IMO zou je 'm omlaag kunnen modereren omdat ie klaagt over de moderaties, dat wel.
ora et labora
Dit lijkt me geen +3 waard. Een +2 zou misschien nog kunnen, ik heb +1 gegeven.
sambalbaj in 'nieuws: 'Facebook heeft eigen Android-telefoon in ontwikkeling bij HTC''
Deze idem
[ Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 22-11-2011 09:59 ]
Verwijderd
Toen wist ik nog niet van dit topic... dus die persoon heeft al een thx voor de tip gehad ^^mrc4nl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:41:
[...]
moderatiegezeur moet ie maar hier posten, voor in het topic zelf plaatsen geef ik -1.
productreview: OCZ Vertex Plus SATA II 2.5" SSD 120GB review door Melvinvm
wat is dit nou weer? Al die +1's omdat hij een vloek erneer zet en een stukje quote?
Ik zou sowieso de eerste zin weghalen of aanpassen. Dan is je reactie gewoon on-topic, dit is een belediging die ook totaal niet onderbouwd is.Philflow schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:16:
Volgens mij klopt de -1 niet die ik hier krijg.
[ Voor 48% gewijzigd door Gerjannn op 22-11-2011 10:28 ]
Verwijderd
Dikke troll, maar hij staat nog steeds op 1 (!!!)Cyphax schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:30:
Die laatste (Justin013 in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden') heb ik net -1 gegeven omdat het een troll is (al heeft ie wel gelijk!!).
Ik denk dat hier een powermod moet ingrijpen....
edit:
Gamebuster in 'nieuws: Gegevens 13.000 kinderen toegankelijk door lek Sinterklaasjournaal.nl'
wat is dit nou weer? Al die +1's omdat hij een vloek erneer zet en een stukje quote?
[ Voor 67% gewijzigd door Gerjannn op 22-11-2011 10:36 ]
Doordat veel mensen +3 en +2 hebben gegeven zal het ook zo goed als onmogelijk zijn om de reactie op -1 te krijgen...Gerjannn schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:33:
Door mijn -1 is hij nu net off-topic, maar nog lang geen ongewenst.
Met mijn -1 nu op 0Gerjannn schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:27:
Gamebuster in 'nieuws: Gegevens 13.000 kinderen toegankelijk door lek Sinterklaasjournaal.nl'
edit: maar door een nieuwe +3 en of +2 nu dus weer stevig op +1

[ Voor 8% gewijzigd door tes_shavon op 22-11-2011 10:39 ]
Het is nauwelijks een review te noemen, de review zelf lijkt me genoeg onderbouwing. Maar vooruit, heb het weg gehaaldGerjannn schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:27:
Ik zou sowieso de eerste zin weghalen of aanpassen. Dan is je reactie gewoon on-topic, dit is een belediging die ook totaal niet onderbouwd is.
Welke reactie bedoel je precies?Philflow schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:16:
Volgens mij klopt de -1 niet die ik hier krijg.
Philflow in 'productreview: OCZ Vertex Plus SATA II 2.5" SSD 120GB review door Melvinvm'
of deze?
Philflow in 'productreview: OCZ Vertex Plus SATA II 2.5" SSD 120GB review door Melvinvm'
Je eerste reactie vind ik in ieder geval nogal aanvallend. Wees blij dat iemand een review schrijft.
Verwijderd
-1 voor Trolling / taalgebruik
Net na het posten van deze post waren de +1tjes blijkbaar al verdwenen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 12:07 ]
Power mods grijpen niet vaak in echter in dit geval zou dat wellicht mochten wij hem niet op de juiste score krijgen handig zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:32:
[...]
Justin013 in 'nieuws: Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
Dikke troll, maar hij staat nog steeds op 1 (!!!)
Ik denk dat hier een powermod moet ingrijpen....
Sowieso die +3 gevers en +2 gevers zouden mijn ziens zich moeten schamen.. dit is geen manier van moden..
Vind je die aanvallend? ik vind dat mee vallen, hij bedankt hem nu ook zie ik maar die edit stond er niet denk ik toen jij de post bekeek.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:59:
[...]
Welke reactie bedoel je precies?
of deze?
Je eerste reactie vind ik in ieder geval nogal aanvallend. Wees blij dat iemand een review schrijft.
Heb hem dan ook gewoon een +1 gegeven, de 2e post heb ik ook een +1 gegeven.
[ Voor 28% gewijzigd door pino85 op 22-11-2011 12:36 ]
Liefhebber van Tweakers
Is vragen om een bron ongewenst? Deze kan toch wel op 0?
Deze verdiend absoluut niet de +1 waar die nu op staat. Conform de modFAQ zou dit een -1 of maximaal een 0 moeten zijn. * Herman geeft -1Gerjannn schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:27:
+3. Iemand houdt niet van z'n modrechten......
Die op -1 stond was de onderste.
Ik ben persoonlijk niet blij met zo'n "review". Je ziet het wel vaker dat mensen een klacht over een product hebben of mensen willen waarschuwen. Ze schrijven dan iets dat moet lijken op een review, maar het is het niet.Wees blij dat iemand een review schrijft.
De intentie zal best goed zijn, het lijkt me echter niet de bedoeling van een review.
Zomaar een compleet land met nazi-Duitsland vergelijken, plus enorme hoeveelheden trolls richting de VS, en dat krijgt dan +1, +2 en +3 bij het leven??? Ik vind het nogal een troll van formaat, eerder -1 dan +3....
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 22-11-2011 16:32 ]
Virussen? Scan ze hier!
Your lack of planning is not my emergency
Is inderdaad een enorme troll/flame/godwin adept. Hebben hem al in het vizier. Herman en ik hebben momenteel nog niet alle rechten rond om hier zelf wat aan te doen.wildhagen schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:32:
Verwijderd in 'nieuws: Bradley Manning moet in december voor militaire rechtbank verschijnen'
Zomaar een compleet land met nazi-Duitsland vergelijken, plus enorme hoeveelheden trolls richting de VS, en dat krijgt dan +1, +2 en +3 bij het leven??? Ik vind het nogal een troll van formaat, eerder -1 dan +3....
[ Voor 9% gewijzigd door TheCapK op 22-11-2011 17:05 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Verwijderd
Wat een onzin. Daarom heeft deze gebruiker zeker veelvuldig +2 en +3 eindscores?k1n8fisher schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:03:
[...]
Is inderdaad een enorme troll/flame/godwin adept. Hebben hem al in het vizier. Herman en ik hebben momenteel nog niet alle rechten rond om hier zelf wat aan te doen.
Verwijderd in 'nieuws: Meer dan 200 labels verwijderen hun muziek van Spotify'
Verwijderd in 'nieuws: Nvidia-ceo: prijs Tegra 3-tablets daalt snel tot 299 dollar'
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft wil patent op systeem dat personeel in de gaten houdt'
Verwijderd in 'nieuws: Omzet HP daalt door matige verkopen en stoppen WebOS'
Verwijderd in 'nieuws: Toshiba, Sony en Hitachi voegen lcd-takken samen'
Virussen? Scan ze hier!
Kan een andere powermod hem niet even fixeren dan? -1 lijkt me idd de enige juiste score.k1n8fisher schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:03:
[...]
Is inderdaad een enorme troll/flame/godwin adept. Hebben hem al in het vizier. Herman en ik hebben momenteel nog niet alle rechten rond om hier zelf wat aan te doen.
Verwijderd
De eindscore zegt alles over de kwaliteit van de post. Alleen in uitzonderlijke gevallen kunnen scores niet meer recht worden getrokken door moderators die wel de richtlijnen volgen. Ik vind het daarom nogal wat om te claimen dat deze gebruiker een 'enorme troll/flame/godwin adept' is terwijl de posts die ik even snel heb gelinkt blijk geven van een waardevolle gebruiker in de ogen van menig moderator.wildhagen schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:34:
Dat je veelvuldig +2 of +3 krijgt wil nog niets zeggen over de kwaliteit van je post. Tegenwoordig krijgt 50+ procent van de posts veelvuldig +2 of +3, ook al zijn het -1's, zoals in dit geval.
0 gegeven. De eerste regel is niet best.wildhagen schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:32:
Verwijderd in 'nieuws: Bradley Manning moet in december voor militaire rechtbank verschijnen'
In de (veel te lange) rest maakt ie best wel een paar punten.
Ik vind 1 slechte regel niet genoeg voor een -1. Oké hij gaat kort door de bocht, maar het verloop van de gevangenschap dat Manning voor zijn kiezen krijgt, is geen voorbeeld voor respect voor mensenrechten en democratie. Als het in b.v. Iran zou gebeuren, zou de hele wereld op zijn kop voor hem staan, wegens grove schending mensenrechten. Inhoudelijk is ie deels offtopic, maar maakt wel een paar punten.
Verwijderd
Jullie raad en mening is altijd welkom.
Verwijderd in 'Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
Alvast een fijne avond toegewenst medetweakers.
Massale mismoderatie imo. +1 is ok maar +2 en +3 is overdreven.
+1 gegeven, +3 zie ik er echt niet in. Behalve dan als ****** grap. Oeps ...
Ik heb je maar even geboost naar +1. (U bent dan meteen mijn proefkonijn voor mijn boostfunctie.)Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:06:
Ik kaart niet graag mijn eigen reacties aan, maar ik vraag met toch af wat er hier off-topic/irrelevant aan is.
Jullie raad en mening is altijd welkom.
Verwijderd in 'Windows 8 kan via het web geïnstalleerd worden'
Alvast een fijne avond toegewenst medetweakers.
Heeft niet de moeite genomen het artikel te lezen en voegt ook niets toe. Fipo wmb, dus -1.
Jij begrijpt mij verkeerd (kan gebeurenVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:59:
[...]
De eindscore zegt alles over de kwaliteit van de post. Alleen in uitzonderlijke gevallen kunnen scores niet meer recht worden getrokken door moderators die wel de richtlijnen volgen. Ik vind het daarom nogal wat om te claimen dat deze gebruiker een 'enorme troll/flame/godwin adept' is terwijl de posts die ik even snel heb gelinkt blijk geven van een waardevolle gebruiker in de ogen van menig moderator.
Wij moeten immers het goede voorbeeld geven!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Gamebuster in 'nieuws: Hotmail-pionier komt met gratis sms-dienst'
Gaat gewoon over het onderwerp van het artikel, is niet irrelevant dus of off-topic.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Bekijk de prentjes eens, van mij krijgt hij een 0.Wolfos schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:25:
Deze is flink vaak off-topic gemod, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens:
Gamebuster in 'nieuws: Hotmail-pionier komt met gratis sms-dienst'
Gaat gewoon over het onderwerp van het artikel, is niet irrelevant dus of off-topic.
Liefhebber van Tweakers
Beter lezen, er staat in het artikel dat het gefixt is door Google. 0 dus.
Rubu in 'nieuws: 'Kernelbug Android maakt verkrijgen roottoegang gemakkelijk''
Ook beter lezen, staat ook in het artikel. Hoogstens +1.
[ Voor 31% gewijzigd door Ghost Dog op 23-11-2011 00:19 ]
Sinester in 'reviews: The Elder Scrolls V: Skyrim - pc'
Prima reactie maar schiet m.i. tekort voor 'informatief':
kaluro2 in 'reviews: The Elder Scrolls V: Skyrim - pc'
[ Voor 90% gewijzigd door Herman op 23-11-2011 00:29 ]
Beiden -1's staan ze ook stevig op nu.wildhagen schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:36:
Is geen -1 inderdaad maar een nul, daar staat hij stevig op.tes_shavon schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:52:
ik hou er niet van om mijn eigen posts onder de aandacht te brengen, maar ik heb geen idee waarom ik4x -1 krijg voor de volgende post:
tes_shavon in 'nieuws: Turkije laat providers filter aanbieden voor 'veilig internet''
Eerste post inderdaad niet meer dan een nulletje en de andere max en +1, heb ze ook zo beoordeeld.Ghost Dog schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:17:
forcom in 'nieuws: 'Kernelbug Android maakt verkrijgen roottoegang gemakkelijk''
Beter lezen, er staat in het artikel dat het gefixt is door Google. 0 dus.
Rubu in 'nieuws: 'Kernelbug Android maakt verkrijgen roottoegang gemakkelijk''
Ook beter lezen, staat ook in het artikel. Hoogstens +1.
Heb de eerste ook een nul gegeven , hij staat nog wel effectief op +1.Herman schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:19:
Donestaat nu op 0
edit:Deze lijkt mij irrelevant en niet informatief:
Sinester in 'reviews: The Elder Scrolls V: Skyrim - pc'
Prima reactie maar schiet m.i. tekort voor 'informatief':
kaluro2 in 'reviews: The Elder Scrolls V: Skyrim - pc'
De ander is ook echt geen +2 waard imo dus +1 gegeven
DostyaVlasova in 'reviews: Hands-on: Spec Ops - The Line'
Fipo, deze mag imo verwijderd worden, is ook trollerig.
[ Voor 36% gewijzigd door pino85 op 23-11-2011 08:15 ]
Liefhebber van Tweakers
ro8in in 'nieuws: Hotmail-pionier komt met gratis sms-dienst'
Staan op 0, is veel misgemod, hopelijk lukt het om ze alsnog op -1 te krijgen.
Ik denk dat je bedoelt dat deze op -1 horenGerjannn schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:50:
NotSoSteady in 'nieuws: Hotmail-pionier komt met gratis sms-dienst'
Horen uiteraard op 0, is veel misgemod, hopelijk lukt het om ze alsnog op -1 te krijgen.
AquaSheep in 'nieuws: HP op tweede plek met tabletverkopen in VS'
Deze reactie gaat niet over HP maar over Apple. Lijkt me hooguit +1 waard. Wat vinden jullie?
Beiden horen inderdaad op -1 maar of wij ze er nog op krijgen geen idee.. ik had ze gisteren volgens mij ook al gepost.Gerjannn schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:50:
NotSoSteady in 'nieuws: Hotmail-pionier komt met gratis sms-dienst'
Staan op 0, is veel misgemod, hopelijk lukt het om ze alsnog op -1 te krijgen.
Mocht het niet lukken wil ik een power mod even lief aankijken dus bij deze, beste power mod(s) kunnen jullie ons helpen ^^?
Hoog uit +1 inderdaad!tweaker2010 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:19:
[...]
Ik denk dat je bedoelt dat deze op -1 horenZe kunnen idd nog wat zetjes gebruiken.
AquaSheep in 'nieuws: HP op tweede plek met tabletverkopen in VS'
Deze reactie gaat niet over HP maar over Apple. Lijkt me hooguit +1 waard. Wat vinden jullie?
[ Voor 28% gewijzigd door pino85 op 23-11-2011 10:11 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd in 'nieuws: Ontwikkelaar id Software geeft broncode Doom 3-engine vrij'
na mijn zetje staat hij op -0.4
[ Voor 14% gewijzigd door pino85 op 23-11-2011 10:56 ]
Liefhebber van Tweakers
Is deze door zijn edit nu ongewenst? Of is dat te streng beoordeeld?
Meestal hanteer ik een punt aftrek, dus een +1 zou dan op 0 uitkomen, maar -1 is hier wel op zijn plaats.Gerjannn schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:22:
Jazeker, dingen over moderaties in posts is eigenlijk standaard -1, daarvoor kan hij hier terecht.
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 23-11-2011 13:50 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Op deze plek is het in ieder geval niet informatief maar irrelevant.
Deze is ineens weer op 0 uitgekomen, heeft wederom weer wat zetjes nodig...
edit: verkeerde link @pino, ik zag het inderdaad. Deze bedoelde ik
[ Voor 36% gewijzigd door kramerty88 op 23-11-2011 14:57 ]
Nulletje gegeven, hij staat nu effectief op +1 maar zie de +3's wederom..Herman schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:28:
Deze user heeft wellicht een legitieme opmerking maar deze user zou beter via Pricewatch deze bezwaren kunnen aankaarten: nelizmastr in 'productreview: OCZ Vertex 2 SATA II 3.5" SSD 120GB review door Tom V'
Op deze plek is het in ieder geval niet informatief maar irrelevant.

Welke post bedoel je? je linkt nu naar het artikel.kramerty88 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:50:
nieuws: FBI: geen bewijs dat waterpomp door hackers is vernield
Deze is ineens weer op 0 uitgekomen, heeft wederom weer wat zetjes nodig...
edit:
@
kramerty88
Ah nu staat de link er, ik heb hem een zetje gegeven en hij staat nu weer effectief op -1
[ Voor 33% gewijzigd door pino85 op 23-11-2011 15:05 ]
Liefhebber van Tweakers
De mensen die deze reactie +1,2 of 3 hebben gegeven (vooral die laatsten) mogen wel even worden nagekeken.
Een 0 vind ik wel goed te praten, omdat het een redelijk constructieve reactie is over spelling, maar -1 mag van mij ook wel omdat reacties over taalgebruik van anderen in principe ongewenst zijn.
Ook alle reacties hierop horen hoogstens op 0 te staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Ghost Dog op 23-11-2011 16:53 ]
Ik geef -1, schoolmeestergedrag. Overigens mag de hele tree wel gedownmod worden (is dat een ww?Ghost Dog schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:50:
Verwijderd in 'nieuws: Google erkent volumebug Galaxy Nexus en komt met fix'
De mensen die deze reactie +1,2 of 3 hebben gegeven (vooral die laatsten) mogen wel even worden nagekeken.
Een 0 vind ik wel goed te praten, omdat het een redelijk constructieve reactie is over spelling, maar -1 mag van mij ook wel omdat reacties over taalgebruik van anderen in principe ongewenst zijn.
Inderdaad duidelijke -1.kramerty88 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:55:
[...]
Ik geef -1, schoolmeestergedrag. Overigens mag de hele tree wel gedownmod worden (is dat een ww?)
Vreemd zo veel +3's en +2's..
Liefhebber van Tweakers
Heb ook -1 gegeven, deze reactie hoort trouwens ook op -1:Ghost Dog schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:50:
Verwijderd in 'nieuws: Google erkent volumebug Galaxy Nexus en komt met fix'
skaars in 'nieuws: Google erkent volumebug Galaxy Nexus en komt met fix'
naam in 'nieuws: Hacker claimt toegang tot 1,5 miljoen mailadressen Sinterklaasjournaal'
Klopt beiden -1\s alleen wij krijgen die niet meer gefixed ben ik bang( wellicht deze nog wel maar die ander niet) dat kan alleen een power mod nog doen.tweaker2010 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:44:
[...]
Heb ook -1 gegeven, deze reactie hoort trouwens ook op -1:
skaars in 'nieuws: Google erkent volumebug Galaxy Nexus en komt met fix'
Tja mijn persoonlijke mening over het algemeen mogen mensen hun rechten inderdaad kwijt raken echter eerst een waarschuwing en als blijkt dat ze dit vaker doen dan gewoon weg mod rechten.Bron schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:54:
Mogen deze +3 gevers hun rechten kwijt raken?
naam in 'nieuws: Hacker claimt toegang tot 1,5 miljoen mailadressen Sinterklaasjournaal'
Maar helaas gaan wij daar niet over maar gaat de crew hier over.
Liefhebber van Tweakers
Dit zijn meer compensatiemods tegen al die -1's die gegeven zijn, maar het blijven mismods natuurlijk.Bron schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:54:
Mogen deze +3 gevers hun rechten kwijt raken?
Ondanks dat het een fipo is, vind ik dat een grapje moet kunnen. Heb +1 gegeven.
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.